Žene, muškarci i očekivanja




Link

Link

Link

Je li savršeni partner onaj s kojim uskladimo vlastito 'ludilo'?

Pronaći pravog partnera nije nimalo lako. Da za ljubavne veze postoji neka vrsta testiranja poput onoga kod zapošljavanja, odabrati partnera bio bi najvažniji intervju za 'posao' na svijetu. Čini se da više od polovice ljudi odabire pogrešno, ne zato što su nesposobni, nego zato što naprosto ne postoje nikakvi upozoravajući signali ni trik pitanja koji bi im pomogli.

A budući da ne postoji nikakav priručnik koji su pripremili vrijedni zaposlenici naših unutarnjih ljudskih resursa, kako bismo stekli barem minimum vještina za ovaj nimalo lagan zadatak, u ovom smo procesu 'zapošljavanja' prepušteni sami sebi, a jedina je uputa: slijedi svoje unutarnje instinkte.

Da nas netko zatraži da napišemo personalizirani oglas s detaljnim propozicijama koje tražimo od potencijalnog kandidata, većina nas mogla bi koristiti šablonski obrazac poput ovoga:

'Tražim nekoga tko je ljubazan i strpljiv, samostalan ali pun ljubavi, opušten ali pun energije. Najbolji kandidat bit će samouvjeren i sposoban zbijati šale na svoj račun, privlačan ali ne i umišljen. Ako ste spremni na sve izazove i znate točno što hoćete, vi ste prava osoba za mene!'

U stvarnosti, većina nas završi s partnerom koji kao da je odgovorio na ovaj oglas:

'Tražim nekoga tko je ćudljiv i nepredvidiv, nezainteresiran ali ljubomoran, ima lošu energiju i lako podliježe histeriji. Najbolji kandidat imat će nisko samopoštovanje i nimalo smisla za autoironiju. Ako ste povučena osoba fokusirana samo na svoj izgled, patite od unutarnje nesigurnosti ali volite sve kontrolirati i neprekidno se oko svega predomišljate, vi ste prava osoba za mene!'

I tako, u 21. stoljeću ulazak u ozbiljnu vezu s pogrešnom osobom još uvijek predstavlja najbrži, najlakši i najneplaniraniji put da si totalno upropastimo život, i to bez previše uloženog truda i uz nimalo predosjećaja nadolazeće katastrofe.

Puno je čimbenika koji značajno slabe naše sposobnosti procjene kada provodimo ovaj najteži od svih intervjua za najvažniju poziciju u svojem životu. Što možemo učiniti da bismo ovaj selekcijski proces učinili maksimalno učinkovitim? Kako se prestati uporno zaljubljivati u pogrešne osobe?

Jedan od odgovora mogao bi biti:priznajte si svoja mala ludila.

Svi mi možemo biti malčice neurotični, neuravnoteženi i nezreli, ali svi bez obzira na sve te svoje brojne kompleksnosti mislimo da je s nama - lako.

Kad bismo prihvatili da je svatko od nas na neki svoj poseban način pomalo lud, mogli bismo se uhvatiti u koštac sa svojim specifičnostima, umjesto da tražimo partnera koji bi bio zabavan i ljubazan ili otkvačen i neinhibiran, trebali bismo se fokusirati na traženje partnera koji bi mogao izaći na kraj upravo sa nama.

Tako bismo imali veću šansu za sreću u vezi s drugom osobom. Moglo bi se reći da najbolji partnerski odnos nije onaj između dvije 'zdrave' ili 'normalne' osobe već onaj između dvije pomalo luckaste individue koje su imale sreću (ili sposobnost) da uspiju pronaći zonu ugode između svih međusobnih neobičnosti.

Dakle, možda bi standardno pitanje svakog prvog spoja trebalo biti:

'A koliko si ti lud/a?':-)

21.10.2023. u 8:09   |   Dodaj komentar

Dodajem link na izvor teksta koji je u postu:

https://www.tportal.hr/jet-set/clanak/je-li-savrseni-partner-onaj-s-kojim-u

skladimo-vlastito-ludilo-20220509

Originalni tekst sam za potrebe posta neznatno modificirala.

Tekst je namijenjen ozbiljnom promišljanju o našim očekivanjima.

Osobito pri izboru potencijalnog partnera ili partnerice.

A može biti bar u nekom segmentu prihvaćen i kao šala.

Svima želim ugodan dan:-)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 8:15   |   opcije


Što se tiče glazbenih linkova u mom postu, radi se o tri muško-ženska dueta, a izvođači i pjesme su slijedeći:

Ronan Keating and Nolwenn Leroy - If tomorrow never comes / live nastup

Ronan Keating and Nina Nesbitt - The One / lyric video

Keith Urban and Pink - One too many / official video

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 8:15   |   opcije


Ne mislim da možemo biti u potpunosti bez očekivanja dok tražimo ljubav.

Ali ako su nam očekivanja nerealna, teško da ćemo privući osobu kakvu želimo.

Radije bih ono što očekujemo od potencijalnog partnera nazvala standardima koje imamo.

I ispod kojih možda ne želimo ići.

Zato me zanima, recimo:

Što žene misle koje bi to bile potencijalne osobine koje bi trebao imati za njih adekvatan partner?

I što o tome misle muškarci i kako bi definirali za sebe idealnu partnericu?

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 8:15   |   opcije


Na ovo pitanje sam već odgovorio na svom blog zapisu 23 06 ove godine.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 8:29   |   opcije


Evo c/p
Umirovljenica,simpatična,sitnije
građe,vesela.Voli se šaliti,ne voli se svađati,spremana
na kompromise,puna povjerenja i razumjevanja.Voli da
sluša narodnu,pop glazbu i bećarce.Voli izaći u kino
pozorište,koncert,pored rjeke i u park.Voli društvene
igre poput čovječe ne ljuti se,remi i šah.I ono najvažnije
želi zajednički život.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 8:35   |   opcije


Bok, Tape:)

Komentirala sam drugdje pa nisam odmah vidjela tvoj komentar kod sebe.

Pa evo mogao bi možda ponoviti svoj odgovor ovdje.

Naravno, ako želiš.

A mene zanima, recimo kojih barem pet osobina očekuješ da ima za tebe idealna žena?

A možda bi mogao nešto reći i o tome koliko su nam očekivanja realna?

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 8:36   |   opcije


upute za uporabu ponekad pomažu, ali često i ne! ovaj tvoj članak (vjerojatno c/p) je posve ok kao uputa za uporabu, ali obično ne tražimo pomoć u lijekovima jer mislimo da možemo sami riješiti problem, tj da organizam ima imunitet! i da će upogoniti sve svoje sposobnosti na vlastitu dobrobit! pri tome zanemarimo da idemo preko svojih mogućnosti, da previdimo neke stranputice i često završimo negdje gdje nismo željeli! e sad, kako znati unaprijed? ok, imamo iskustvo, ali da ono čemu služi ne bi se dva puta prehladili. pa ipak, ono nas nečemu uči....da više nikad nećemo ući u istu rijeku na istom mjestu isti mi. tako gledano, nema drugog načina neko isprobavati, živjeti i putem učiti. normalno, to boli jer nema recepta. odnosno, ima ali za onaj neki prošli put ali ne i budući. jer, niti smo mi isti niti ćemo sresti istu osobu! mislim da ipak ne treba odustati, iako sam ja na putu za upravo to? dobro je pisati upute za uporabu, ali još je bolje ponekad isprobati neki recept na vlastitoj koži i naprosto otići u život...sresti čovjeka, dati mu povjerenje, izgubiti ga...jer, kako ćeš znati? ako sam luda zbog toga, jesam! i što je "najgore" ustrajem u toj svojoj ludosti! dobri ti jutro lana!

Autor: sara_tera   |   21.10.2023. u 8:41   |   opcije


Očekivanja su nam realna onoliko koliko
realno ocjenjujemo sebe.Većina nas želi
osobu sličnu sebi pa,ako sebe precenjujemo
onda su nam velika očekivanja.
Isto tako,ako sebe podcjenjujemo ona su nam
očekivanja mala.
To je moje mišljenje,a ne pravilo.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 8:41   |   opcije


Nisam vidjela tvoj komentar, Tape, dok sam pisala svoj.

A što si ti spreman dati zauzvrat jednoj takvoj ženi kakvu želiš?

I nisi možda spomenuo stvari kao što je zajedničko planiranje, odnos prema financijama, obavezama, odnos prema djeci i druge elemente koji uključuju zajednički život a koji najčešće dovode do nesporazuma?

Mislim da nije tako teško naći tko voli društvene igre, ali ima pitanja koja su od presudnijeg značaja za vezu možda?

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 8:43   |   opcije


Sara, dobro jutro i tebi:)

Malčice sam usporena u rekomentiranju, valjda nisam još dovoljnu dozu kave popila jutros:)

Moj tekst je c/p imaš pravo, ali u prvom komentaru sam dala link na originalni tekst.

Nije moj post zamišljen baš kao neka uputa, više kao materijal za razmišljanje i za iznošenje vlastitih iskustava.

Ali više sam se nadala da ćeš možda iznijeti konkretno koje to osobine cijeniš kod muškarca?

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 8:49   |   opcije


Lana govorim o sebi sada,a ne kad sam bio mlad.
Dok je čovjek mlad onda se više toga treba poklopiti.
Što se tiče finansija samo da imamo za režije i hranu.
Sve ostalo je dobro došlo,ali nije neophodno.
Ko još misli na djecu u ovim godinama.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 8:55   |   opcije


pa ja mislim da sam se već dosta (ako ne i previše) odredila već u samom profilu, jer sam napisala što tražim (i dajem, tj egal odnos)a i izrijekom sam napisala koga molim da mi se ne javlja! napisala sam u par natuknica par bitnih stvari...životni stil (živim sama), prihod, godine koje dolaze u obzir...i egal odnos. i da, napisah da ne trebam ljude u svom životu (majstora, vozača, financijera) ali ih želim! a stavih i pregršt fotki...dakle, za početak više no dovoljno! a i u prvotnoj komunikaciji već odmah kažem što želim i što tražim...no ljudi obično (muškarci) padaju na izgled pa posegnu za nečim što im ne pripada...i onda pljas! svi bi nešto bolje nego li što su sami, a rijetko kad ljudi imaju baš malo objektivan stav o tome tko su, što su i kamo idu! mnogi čak niti to ne čine namjerno, naprosto nisu kapacitet da to shvate...ili im je stil života...lako ćemo! naravno, nisam niti ja cveće...ali kako muškarci od cca 60 i neku na ovom prostoru traže uglavnom trećinu mlađe žene, kod iole solidnih, nemam šansi! ovi kaj su preostali su hm hm...a probam, ali uglavnom sam za njih premium (ha ha...imam uplaćeno do 1.11.) i tak...jbt ja nemrem biti kratka, lano!

Autor: sara_tera   |   21.10.2023. u 8:55   |   opcije


Naglasak je dijelom i na tome da često očekujemo nekog super izidealiziranog partnera.

A pri svemu tome ne vidimo da mi sami nismo ni približno idealni.

Ako recimo želim partnera koji je samouvjeren, odan i koji je spreman priznati svoje pogreške i snositi njihove posljedice,onda i sama moram imati isto takve osobine da bih takvog jednog uopće privukla u svoj život.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 8:56   |   opcije


tema ti je super lana za ovaj sajt, al ajde da se kladimo da ti nijedan muški neće doći i reći svoj stav, želju i sl?

Autor: sara_tera   |   21.10.2023. u 8:58   |   opcije


Tape, naravno da se razlike u očekivanjima i standardima mijenjaju sa godinama.

A i sa našim iskustvima koje iskustvima koje steknemo.

Zanimljivo je imati jedan kronološki pregled naših očekivanja i kako su se mijenjala tokom života.

Što se djece tiče ona se danas sve kasnije osamostaljuju.

Pa ako nemamo briga o djeci, sigurno imamo o unucima.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 8:59   |   opcije


A da pitala si što sam spreman dati.
Isto ono što tražim od potecijalne dame.
Dakle pomoći joj u svemu koliko mogu.
Provoditi vrjeme s njom.Voljeti je i vjerovat joj.
Od mene dosta,a ni od nje ne tražim više od toga.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 9:03   |   opcije


lana, svi mi imamo ili djecu, ili unuke, ili posao...ali pitanje je koliko mi imamo sebe? Ako nam za to smeta sve ovo kaj sam pobrojala, znači da nemamo sebe i da dopuštamo da nas ometaju...djeca, unučad, posao...da nam je sve to važnije od potencijalnog partnera? e tu ljudi uglavnom nisu načistu, žene s jedne strane (briga za djecu, unučad, roditelje) a muškarci s druge (posao, društvo, pijača) , što mogu i žele? treba si čovjek složit prioritete a rijetko tko to može prije 60.g. života? a tada uglavnom više i nema prevać interesa (u muškarca niti moći)! no, trkeljati i kotrljati...pa to je barem zabavno (nekima) ovdje, tako da je iskrica sve više nego li dejting sajt? ajme, podvig otići na kavu? a kamoli nekaj još i više? i što sam dulje tu, znam da su šanse za stvaran život sve manje...ali, nije samo do mene!

Autor: sara_tera   |   21.10.2023. u 9:05   |   opcije


Sara, tvoji komentari su takvi da uvijek daješ puno materijala i treba nešto vremena da se to pročita i rekomentira.

Odlično si rekla ovaj dio o terapiji i da nismo spremni na takav oblik samosagledavanja katkad.

I isto tako da nam iskustvo može pomoći, ali i opet ne mora biti presudno.

Jer kako kažeš svaka je situacija i opet za nas nova i možda smo opet nesigurni pred ishodom.

Ne znam da li si kad si spomenula rijeku, željela parafrazirati onu poznatu izreku?

- Nikad ne možeš kročiti nogom u istu rijeku, jer niti čovjek niti rijeka neće biti isti u nekom idućem trenutku. -

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:11   |   opcije


Sara, što se tiče ludosti, nije ni to najgora stvar na svijetu, možda svi ponekad stanemo na ludi kamen da se tako izrazim.

Osobito kad je ljubav u pitanju i bez obzira na godine.

Možda trunka ludosti ni u ljubavi niti inače nije tako nepoželjna a čak niti neuobičajena osobina.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:15   |   opcije


da, mislila sam na heraklitovu: ne možeš dva puta ući u istu rijeku!

Autor: sara_tera   |   21.10.2023. u 9:17   |   opcije


Tape, meni se ponekad čini da se više toga treba poklopiti u vezi kad smo stariji.

Možda zato što sa godinama upravo steknemo standarde ispod kojih ne želimo ići.

I možda ne želimo žrtvovati svoju komociju u ime bilo čega.

A u mladosti često reagiramo po sistemu, imam još vremena, pa daj da isprobam i ovu vezu, ionako će ih biti još tko zna koliko.

Uglavnom, po sistemu, mladost ludost.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:20   |   opcije


Sara, drago mi je da si mi pohvalila temu posta.

A što se tiče muškaraca ne znam da li se muškarcima da raspravljati o ovakvim temama.

Mi žene smo nekako povezanije sa svojim emocijama i lakše ih prepoznajemo nego što je što je to slučaj sa muškarcima.

Osim onih koji su tankoćutniji i promišljeniji pa su razmatrali i taj aspekt sebe malo dublje.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:24   |   opcije


Ali eto moram pohvaliti Tapea koji se javio na razgovor o temi koja na prvu možda izgleda više kao tema za žene.

Ali nije tako i mene zaista zanimaju iskustva i stavovi i žena i muškaraca.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:26   |   opcije


Mislim,ali samo mislim da se varaš.
Znaš onu izreku "Zdrav ima sto želja,a bolestan samo
jednu da ozdravi"
Tako i mlad svašta želi u ljubavnoj vezi,a sredovječan samo da
ima uz sebe partnera/cu s kojim će ljepo provoditi vreme.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 9:26   |   opcije


Zaboravio sam napisati da je važan i izgled da je taj neko
tvoj tip po izgledu.Znači ruku pod ruku pa zajedno u starost.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 9:30   |   opcije


Sara, ne znam koliko mi je tema prikladna za ovaj site, možda ne gledam baš Iskricu prvenstveno kao prostor za dating.

Nego i za razmjenu stavova i životnih iskustava, inače niti bih sama pisala postove niti bih komentirala tuđe.

Ali bilo bi neobično po drugoj strani da eto baš na dating siteu nema nitko ništa za reći o svojim očekivanjima ili standardima.


Jer zašto bi bili ovdje da ipak i u tom smislu nešto ne očekujemo.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:31   |   opcije


Sara možda nisu samo muškarci takvi da žele nešto mlađe, slađe ili neprimjereno onome što sami mogu dati.

Poznajem i žena u svakodnevnom životu koje očekuju nešto poput princa na bijelom konju.

Ali ne uviđaju da nisu ni blizu tome da bi se ponašale ili izgledale kao princeze.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:35   |   opcije


Inače, zanimljiva je i meni ta Heraklitova izjava da je samo promjena stalna na koju su se referirala.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:37   |   opcije


A možda je razlika što od veze u ovim godinama
očekuju muškarci,a što dame.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 9:38   |   opcije


Tape, eto neka si spomenuo i fizički izgled, naravno da je to i jedan prvih utisaka koje stječemo o nekom.

I to je ono što ponekad zapostavljamo nabrajajući karakterne osobine ili stavljajući naglasak na njih.

A jedno bez drugog ne ide i možda se možemo oko toga zavaravati ali to neće dugo potrajati.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:40   |   opcije


Ja očekujem da bude(š) dobra u krevetu.......( to jest: da ne hrče(š) i da mi ne krade(š) poplon ) ;)

Autor: jabsponzorusu   |   21.10.2023. u 9:43   |   opcije


Sara, drago mi je da si spomenula svoja iskustva, koliko sam razumjela i ovdje na Iskrici i u stvarnom životu.

Cijenim kad netko iznese svoje stavove o nekoj temi ali stvarna iskustva me zanimaju još i više.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:43   |   opcije


Tape, odlično pitanje, zaista bilo bi zanimljivo saznati da li se očekivanja muškaraca i žena razlikuju.

I koliko su te razlike velike ili značajne, ili su možda očekivanja sa obje strane slična.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:45   |   opcije


Tape, sad ne mislim na tebe osobno, ali osvrnula bih se na tvoju izjavu da si spreman dati onoliko koliko i tražiš.

Mislim da nam je to ponekad najdraža iluzija jer sebe ne vidimo u nerealnom svjetlu.

Tek kad nastanu problemi u vezi počnemo možda shvaćati da možda ne dajemo dovoljno.

A ponekad možda shvatimo i da ne dobivamo dovoljno.

Kažem, ne mislim na tebe osobno, ali meni je i to pitanje interesantno za razmisliti i o njemu.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:50   |   opcije


Jabsponziću, bok:)

Ti si to sasvim po muški pojednostavnio;)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:52   |   opcije


Eto i ja bih htjela nekog da bude dobar u krevetu;)

Ono, mislim da mi ne razvlači taj jedan poplunić a ja da se smrzavam:)

A i mene stopala uvijek ladna, dođeš ti to malo ugrijati?;)

Pa i da provjerimo da li netko od nas dvoje proizvodi milozvučne arije u formi hrkanja;)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 9:56   |   opcije


Evo, malo ti popuštam...Ma smiješ i hrkati, al pod uvjetom da ja uvijek prvi zaspem...
Eto vidiš, uvijek ima mjesta i za pregovore ;) . Ovo ćemo produbiti nešto kasnije sad moram na kraći put . :)

Autor: jabsponzorusu   |   21.10.2023. u 10:04   |   opcije


Lana nikad ne dajemo dovoljno već koliko
mislimo da trebamo od sebe dati,ali važno
je i ne očekivati od druge strane više nego
druga strana spremna dati.
Ipak najvažnije je biti spreman saslušati što
želi naš partner/ca,a ne samo što mi želimo.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 10:05   |   opcije


Pozdrav do nekog drugog družnja :)

Autor: tape   |   21.10.2023. u 10:08   |   opcije


Tape, još da se osvrnem na tvoju primjedbu da u starosti smanjujemo očekivanja.

Možda to ovisi od osobe do osobe, za mene samu mi se čini da u ovim godinama imam bolje izdefinirane stavove.

O onome što želim a i pogotovo o onome što ne želim od nekog muškarca.

Dijelom je to posljedica stečenog iskustva u prijašnjim ljubavnim vezama.

A dijelom i posljedica toga što sam se tokom godina ostvarila na raznim i mnogim područjima.

Samim time imam više samopouzdanja nego što sam imala kad sam bila mlada.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:09   |   opcije


Tape, spomenuo si vrlo važan element koji neku vezu može učiniti sretnijom.

Odnosno čak i najbolji način rješavanja problema u vezi.

A to je komunikacija i sposobnost saslušati i ispoštovati želje partnerice ili partnera.

Komunikacija je upravo onaj ključ koji nam ponekad nedostaje, točnije naučiti slušati.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:13   |   opcije


Tape, pozdrav i tebi i hvala na druženju:)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:14   |   opcije


Jabsponziću, još mi nitko nije rekao da hrčem:)

Ne znam da li je to istina ili sam nailazila na gentlmene koji su me htjeli poštedjeti neugodne istine;)

Dođi ti da mi to provjerimo, i to obostrano, na koliko decimetara, uuups, decibela, nam je granica tolerancije;)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:19   |   opcije


Naravno to se podrazumjeva.No to ne znači da sada želiš
više toga nego kad si bila mlada.Rekao sam dok smo mladi
svašta želimo,recimo karijera,djeca,daleka putovanja,luksuz
itd.U ovim godinama želimo poneko putovanje,mir,s nekim
popričati,popiti kavu,prošetati i slično.

Autor: tape   |   21.10.2023. u 10:21   |   opcije


Da ne zaboravi, da nam neko doda ljekove i času vode:))

Autor: tape   |   21.10.2023. u 10:25   |   opcije


Jabsponziću ma ne možeš ti prvi zaspati, nemoj mi to raditi;)

A što ću ja, da blejim u strop dok ti spavaš?:)

Kad se vratiš s tog puta pregovarat ćemo mi tako da sam ja uvijek u pravu;)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:31   |   opcije


Da nas pita kako smo,jesmo li se umorili?
I još da nam poželi dobro jutro ljubavi te laku noć
i mirne snove ljubavi :))

Autor: tape   |   21.10.2023. u 10:33   |   opcije


Ne znam da li si čuo onaj vic:)

- Muška riječ je ZAKON!

Ženska riječ je IZMJENA I DOPUNA ZAKONA! -

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:33   |   opcije


Ja sam samo čuo a uvjek muška rječ mra biti zadnja.
A svi već znaju koja je to rječ :))

Autor: tape   |   21.10.2023. u 10:38   |   opcije


Tape, čini mi se da dok smo mlađi da nam je važnija kvantiteta naših iskustava.

Mislimo kako imamo još jako puno vremena i želimo iskusiti mnogo toga ali su nam iskustva možda površnija.

Čini mi se da kako starimo više želimo kvalitetu i da nam iskustva postaju produbljenija iako ih je možda manje.

Mada, da se mene pita barem što se putovanja tiče, ja bih još putovala.

Ali sada bih recimo puno radije putovala u društvu nekog muškarca, odnosno u dvoje.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:38   |   opcije


Odoh ja sad za obavezama,kad već nemam neku damu koja
bi išla umjesto mene :((((((

Autor: tape   |   21.10.2023. u 10:40   |   opcije


Tape, lijepih riječi i izrečenih od srca nikad nije suviše.

Zaželjeti laku noć ili reći ljubavi moja lijepo zvuči i srcu je drago u bilo kojoj dobi.

Možda nam je samo donekle važnije čuti to kad smo stariji, možda tada bolje znamo i cijeniti takve male a ipak važne stvari.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:42   |   opcije


Tape, vic sam ispričala u rekomentaru na izjavu od Jabsponzorusu:)

Ali drago mi je ako je i tebe ta mala šala nasmijala.

E sad ne znam koja je to muška riječ zadnja i na što si mislio?

Nije valjda AMEN:)

Ili nešto takvo što bi pokopalo samopouzdanje svakom.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:45   |   opcije


Tape, nemoj izgubiti svoj optimizam.

Možda neka dama čeka na tebe negdje gdje si upravo krenuo.

Iznenađenja su uvijek moguća.

Sretno i ugodan dan ti želim:)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 10:48   |   opcije


Pitam se da li je netko uopće poslušao linkove u mom postu?

A baš sam ih pažljivo birala tako da prate temu posta.

I nisu slučajno muško ženski dueti koji progovaraju o zajedništvu.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 11:02   |   opcije


Evo i nekoliko osobina koje su žene izabrale kao najpoželjnije kod muškaraca:


Poštuje žene, vas i ljude oko sebe.

Samostalan je a ne mamin sin.

Ima razvijenu empatiju.

Može priznati kada je u krivu.

Nije škrtica i ne gleda na svaki novčić.

Odan je u međuljudskim odnosima i u vezama.

Ima razvijen smisao za humor.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 11:32   |   opcije


Evo i osobina koje muškarci najviše vole kod žena:

Samopouzdana je.

Ima razvijen smisao za humor.

Neovisna je i samostalna.

Pokazuje razumijevanje, empatična je.

Tajanstvena je i ne otkriva sve svoje slojeve na prvu.

Zrela je i ne izigrava djevojčicu.

Opuštena je, ne komplicira i ne sitničari.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 11:32   |   opcije


Lana, bok :)
Svidja mi se tema, linkovi i slike, lijepo je .
Nisam citala sve komentare detaljno.
Samo sam preletila
Rijetko da imam ocekivanja u zivotu a pogotovo u vezi.
Meni se dogodi susret, obostrano svidjanje i pocnemo druzenje
sta ce iz toga izaci nisam nikada mislila.

Ovdje na pocetku moga boravka na iskrici
napisala sam jednom kakvu osobu zelim upoznati
nikada vise nisam dobila poruka od muskaraca
svi su tvrdila da je nemoguce pronaci takvog muskarca
i da za to mi trebaju 4 muskarca
To je samo njihovo misljenje

Imam velike kriterije, nisu nemoguci, dajem sto “ocekujem”
Svaki susret pocinje da prvo primjetimo izgled
znaci ugodnog izgleda s odgovarajucom osobnoscu.
Idem na osjecaj koji mi ta osoba probudi, treba biti
obostrano da bi nesto bilo, naravno
Svaka veza i moj brak su se dogodili, nikada nisam trazila
nesto. Spontani susreti koji su se razvijali i postali to sto su bili

Necu pisati kakav treba biti u detalje, necu ostati ziva
od iskricara na pvt ;-)
Imam sada nekoga dragog i cime me osvojio to je
moja velika tajna

Autor: una_sw   |   21.10.2023. u 12:32   |   opcije


Lijepo te pozdravljam i zelim ti ugodan ostatak dana, Lana :)

Autor: una_sw   |   21.10.2023. u 12:34   |   opcije


Bok, Una:)

Baš mi je drago da ti se sviđaju i slike i glazbeni linkovi i tekst na mom postu.

Kod mene je sve troje jednako važno, barem meni.

Trudim se da i slike i glazba i tekst pošalju neku zajedničku poruku.

Veseli me da si barem ti poslušala moje linkove.

Neki ljudi ne otvaraju linkove jer nemaju dovoljno prometa ili iz nekih svojih razloga.

Možda neke ljude i nerviram zato što stavljam po tri vanjska linka na post;-)

A zašto i ne bih, imam zbirku linkova koje sam strpljivo i pažljivo skupljala još godinama prije nego što sam došla na Iskricu.

Tako da sam glede toga mirna bar daljnjih pet godina.

Sad me okupiraju gifovi a u posljednje vrijeme čak i više od gifova zanimaju me personalizirane čestitke ili motivacijske kartice u koje mogu upisati vlastiti tekst i nečije ime ili naziv nicka.

S tim uvijek mogu razveseliti druge ljude koji su mi dragi i ne mislim samo na Iskrici nego recimo i na WhatsAppu.

Uglavnom, vrijedno ja učim i napredujem u tišini.

Dok neki drugi ljudi koje znam prodaju zjake i ne znaju što će od dosade;-)

Usput rečeno, mislim da smo slične, jer su i tvoji postovi tako oblikovani da sadrže i slike i linkove i tekst.

I to mi se baš dopada;-)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 14:00   |   opcije


Lana, da ima slicnosti u nasim postovima, i meni su vazne slike i linkovi.

Najbolje je da radimo kako nam se svidja, nemoguce je svima ugoditi i tu se ne treba ni truditi previse, uvijek ima onih kojima ce se svidjeti to sto objavimo ako i ne, radimo sve zbog sebe, lijepo ako ima komentara i da se mogu razmijeniti misljenja i iskustva

Autor: una_sw   |   21.10.2023. u 14:13   |   opcije


Drago mi je da si dala svoje viđenje teme i spomenula svoje iskustvo.

Kako o tome na koji način doživljavaš Iskricu, tako i o zgodama iz svog privatnog života.

Iskustva drugih ljudi su ono što me najviše i zanima, i u stvarnom životu i ovdje u virtuali.

Jer ipak i ovdje iza nickova stoje stvarne osobe.

Ako imaš visoka očekivanja većina ljudi koja se zadovoljava sa manje od toga neće ti vjerovati da je moguće da ih ostvariš.

Ali to sigurno nije tvoj problem, nego problem dotičnih ljudi.

Kolikio je meni ljudi u životu reklo da ne mogu postići ovo ili ono, pa sam ih sve demantirala.

I ne zato da bih impresionirala bilo koga, nego zato jer sam htjela ostvariti ciljeve koje sam si sama zacrtala.

Na kraju krajeva, kaže se da postoji samo jedan kutak svemira koji čovjek može primijeniti ili poboljšati.

A to je on sam i njegov vlastiti misaoni, emocionalni i fizički prostor.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 14:36   |   opcije


I ja sam mnoge svoje veze započela spontano i bez primisli o ikakvim očekivanjima.

Ipak, očekivanja se nekad pojave tek kad se vežemo uz nekog i kad nam ta osoba postane jako važna.

Što smo duže s nekim i što nam je ta osoba bitnija mislim da je veća mogućnost da i očekivanja isplivaju na površinu.

Najčešće negdje iz naše podsvijesti gdje do tada nismo niti uočavali da ih imamo.
Ponekad ta očekivanja mogu biti vezana i uz neki nerazriješeni odnos sa jednm od naših roditelja.

Recimo, ako imamo dobar odnos sa svojom majkom i ako nas je otac u životu podržavao sva je prilika da ćemo kao žene imati pozitivniji odnos i prema svom i prema suprotnom spolu a samim time i sretnije ljubavne veze.

A i naša očekivanja će nam vjerojatno biti lakše korigirati i uskladiti sa realitetom.

Mislim da ovo jednako vrijedi i za muškarce i njihov odnos prema njihovim roditeljima i posljedično utječe na kvalitetu njihovih veza.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 14:40   |   opcije


Ljudi koji su bili istraumatizirani u djetinjstvu često imaju nerealnija očekivanja jer u partneru traže nadomjestak za ljubav koju nisu dobili u toj ranoj životnoj dobi.

Ili traže ljubav prihvaćanje i priznanje od roditelja suprotnog spola koju nisu dobili kad je trebalo.

Pa onda to projicijiraju na partnera ili partnericu.

Nagledala sam se toga i u privatnom životu a i u svojoj stručnoj praksi.

Ponekad ovakve obrasce ponašanja nije lako prepoznati a još teže ih se osloboditi.

Zato mislim da naši izbori u ljubavi nisu tako jednostavni kako bi se na prvu moglo činiti.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 14:45   |   opcije


Moji roditelji imali su sretan brak i pružali su mi dobar primjer.

Sa mamom sam se jako dobro razumjela, tako da sam i vlastitu ženskost mogla prihvatiti pozitivno.

I moj otac se ponašao prema meni zaštitnički u svakoj prilici a i kupovao mi je lutke i plišane mede koji su bili veći od mene u mojoj dječjoj dobi.

Ali me i navodio da mislim svojom glavom, da budem samostalna i da budem uporna u svojim životnim ciljevima.

Sa njim sam voljela voditi duge misaone razgovore.

A bio je i veliki zezator pa sam provodila i mnoge zabavne trenutke u njegovom društvu i često me nasmijavao.

Tako da je moj odnos prema muškarcima odnosno suprotnom spolu bio isto pozitivan od vrlo ranih godina.

Moj najbolji prijatelj u djetinjstvu bio je jedan dječak iz susjedstva, što je bilo prilično neuobičajeno.

Naravno i druge djevojčice su mi bile prijateljice, ali on mi je bio zanimljiviji.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 14:56   |   opcije


Što se tiče oblikovanja postova, slažem se s tobom.

Naravno da ću svoje postove oblikovati prema svom nahođenju i tako da se meni dopadaju prije svega.

Ako nisam nekim svojim postom zadovoljna može mi sto ljudi doći reći neku pohvalu, pa i dalje neću biti zadovoljna.

Ali ako sam zadovoljna neću baš puno mariti što se moji postovi možda nekom ne sviđaju.

Uvijek će se naći netko kome će se moji postovi ipak dovoljno svidjeti da ih dođu komentirati.

A u konačnici pisati postove isključivo zato da bi se svidjeli drugima meni nema puno smisla.

Jer uvijek netko može naći neki prigovor ili zamjerku.

I kako ja volim reći: Još se nije rodio onaj tko bi svima ugodio:)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 15:05   |   opcije


Una, vjerujem ti da ne bi imala mira od Iskričara da ispričaš još neke pikantnije detalje;-)

I meni danas kad sam samo petnaest minuta bila na vidljivo već stigla hrpa poruka u inbox.

Inače čula sam od jednog Isktičara da na Iskrici u bazi korisnika ima sedam puta više muškaraca nego žena.

Nisam nikad o tome prije razmišljala ali izgleda da smo mi žene ipak onda u prednosti;-)

Una, i ja tebi želim ugodnu ovu subotu:)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 15:13   |   opcije


Lana, vjerojatno je tako, nisam bas stucna u tome o cemu pises. Mene tip osvoji svojim izgledom i osobnoscu, kako se ponasa prema meni i ja se uvalim u tu njegovu mrezu kao prava mala racica, bez nekog veliko analiziranja, trazneja i ocekivanja, jednostavno zivim dan za danom, ako je zajednicki zivot u pitanju sve radim po dogovoru i planu s njim, jednostavno volimo se i tada se sve skoro samo poslozi.
Ako je ljubavnik u pitanju, sve je slicno, samo sto je puno lakse, nema one svakodnevnice koja ubija najcesce svaku vezu, da ne bi bilo zabune, ljubavnik za mene je slobodan muskarac s kojim sam u ljubavnoj vezi i vidjamo se redovono.
Nisam za neka pametovanja u vezi i kao ce biti, idem korak po korak, spontano i zajedno u svemu idemo ka istom cilju a to je biti zajedno dok nam je dobro, ako se pojave problemi rjesavamo ako se ne mogu rijesiti, odlazim.
Moja veza s roditeljima je bila kako kad ali naucili su me sve sto su mogli. Nisu mi bili primjer u dosta toga, gradila sam svoj model braka i svake veze i ostaloga u zivotu.
Imam odlicna iskustva s muskarcima do sada.

Autor: una_sw   |   21.10.2023. u 15:13   |   opcije


Una, nisam željela da moji komentari zvuče kao pametovanje, takvih se aktivnosti stvarno kolnim.

Koga bi to uopće zanimalo, samo bih ispala uobražena ili još gore, glupa;-)

Istina je doduše da sam otišla malo u psihološku analizu muško ženskih odnosa a čak sam se možda dotaknula i elemenata psihijatrije.

Ali u konačnici to je moje stručno područje, pa mi je ponekad teško ne razmišljati o stvarima iz tog aspekta.

Zapravo o tim elementima sam razmišljala još dok sam sakupljala građu za post.

Imala sam u vidu nekih četiri teksta o ženama, muškarcima i očekivanjima

Na kraju sam izabrala tekst koji je najkraći i koji završava barem jednom rečenicom u kojoj ima humora.

Naravno da mi nije cilj da ovo komentiranje pretvorim u doktorsku disertaciju:)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 15:31   |   opcije


Spontanost u vezi i meni se čini važnom a i to je osobina koju i suprotni spol cijeni bez obzira radilo se o ženama ili muškarcima.

Ipak, i na svojim postovima si govorila kako si na kraju nekog dana analizirala do detalja svoje misli i emocije.

I kako si pokušavala otpustiti ono što je negativno ili bespotrebno.

Poznato mi je to jer sam i sama to ponekad radila.

To ne mora uopće umanjiti spontanost u vezi, jer ipak je određena analiza nas samih i naših odnosa katkad potrebna.

I kad smo u vezi nastavljamo raditi na sebi barem se meni tako čini.

Ako je i druga strana u toj vezi, odnosno muškarac isto tako spreman raditi na sebi mislim da je to odlično.

I u konačnici tako postajemo bolja verzija sebe a samim time su i daljnje predispozicije da u vezi budemo sretniji veće.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 15:41   |   opcije


Što se tiče onog što su nam roditelji dali ili nisu dali nijedno pravilo nije baš u kamen zapisano.

Poznam ljude koji su odrasli bez roditelja i koji su takoreći sami sebe gradili i odgajali.

I nekad je taj napor da od sebe izgrade i oblikuju ono o čemu su sanjali dao fenomenalne rezultate.

Čak i daleko bolje osobe od nekih drugih ljudi koji su u djetinjstvu dobili sve pa su postali razmaženi jer nisu nikad morali za ništa prstom maknuti.

A u ljubavnim vezama su isto tako očekivali sve na tanjuru i prema partnerima su imali nemoguće zahtjeve.

Sve to varira od osobe do osobe.

Recimo moja sestra i ja odrasle smo u istoj obitelji ali nisu nam zbog toga životna i ljubavna očekivanja bila baš sasvim identična.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 15:50   |   opcije


Drago mi je čuti da imaš odlična iskustva s muškarcima.

I moja su iskustva generalno pozitivna, možda zato jer eto simpatiziram muškarce onako u općem smislu, kao vrstu ili bolje rečeno genus ili rod.

Uostalom ovaj svijet bi bio jako dosadan bez muškaraca, barem meni;-)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 16:00   |   opcije


Da ovo sve ne ispadne preozbiljno dodajem i malo humora, točnije vic o muško ženskoj suradnji:)

Ljuta žena na muža, kaže mu:

'Odsad ćeš sve da plaćaš: ručak 10 eura, pranje veša 10 eura, peglanje 10 eura…'

Muž odgovara:

'Draga, ja bih da vodimo ljubav.'

A na to će žena:

'E, to će da te košta 100 eura.'

Kaže muž:

'Nemam ja toliko, imam samo 50, znači ništa od toga.'

I okrene se on da spava. Ali začuje da nešto šuška. Okrene se i vidi da žena nešto traži po torbici.

Pita muž:

'Šta tražiš dušo?'

Kaže žena:

'Aaaa, tražim 50 eura da ti pozajmim, crko dabogda!'

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 16:12   |   opcije


:)

Autor: 8989098   |   21.10.2023. u 16:16   |   opcije


Bok, 89:)

Smiješ se vicu ili meni?;)

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 16:19   |   opcije


Evo još jedan kooperativni:)

Mujo se navečer u krevetu stalno vrti i okreće.

Pita ga Fata:

'Mujo bolan šta ti je?'

'Dužan sam Hasi nekoliko tisuća eura, a ne mogu da mu vratim.'

Fata otvori prozor i poviče Hasi:

'Haso, Haso!'

'Šta ti je ženo, šta me budiš u pola tri ujutro?'

'Mujo ti neće vratit novce.'

Okrene se Fata Muji i kaže mu:

'Sad ti lijepo spavaj, a on nek se okreće!'

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 16:22   |   opcije


Ponekad se očekivanja i ne ispune ili se veza čak i raspadne.

Možda ću to bolje izraziti linkom, pa evo kako to izgleda sa muške strane.

https://youtu.be/2en4ofkt1eo?si=VHEG3s5PC94RDVvD

Keith Urban - You'll think of me

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 16:28   |   opcije


A evo iste situacije iz ženskog kuta gledanja, isto izraženo kroz glazbu.

https://youtu.be/e6rida242DE?si=JI2vTG16D_NacZU5

Taylor Swift - I bet you think about me

Koliko mi je poznato ovdje je Taylor Swift dala prilično oštar osvrt na vezu u kojoj su bili ona i Jake Gyllenhaal.

Autor: Lana48   |   21.10.2023. u 16:36   |   opcije


Oi Lana48
Vic je predobar
Može biti poruka ..
Snizite cijene
Ili
Idemo za njemačku..

:)

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 16:46   |   opcije


Oj, 89:)

Vidim da si u vragolastom raspoloženju, piše ti u profilu;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 16:56   |   opcije


Eto vidiš na što spadne žena koja hoće mužu silom naplaćivati kućne poslove.

Na kraju mu mora sama plaćati još i za seks:)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 16:58   |   opcije


E zato postoji iskrica
Konkurencija
Akcije ko u Konzum
;)

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 17:02   |   opcije


Kad si već spomenuo Njemačku evo i jedan vic gdje je muž bio u nedoumici:)

Muž i žena žive odvojeno jer je muž na privremenom radu u Njemačkoj.

Posjete kući su rijetke, za vrijeme velikih praznika i u vrijeme godišnjeg odmora.

Žena je bila jako mlada kada je muž otišao i samim tim veoma neiskusna.

Došao muž kući za Novu godinu i Božić, poželio se žene i svaki moment koristi da sa njom provede romantične trenutke.

Poslije svake noći konstatira da je veoma zabavna u krevetu, maštovita, čulna i vješta.

Ni traga od one neiskusne, stidljive i nespretne žene kakva je bila kada je krenuo u Njemačku poslije venčanja.

Skupi muž hrabrost da je pita:

'Hajde objasni mi kako si i gdje naučila da ovako vodiš ljubav?'

'Moram da ti priznam, stalno sam gledala porniće i sve to naučila preko televizije.'

Kaže muž:

'Ma idi ti u materinu, laži nekog drugog. I ja sam gledao Maradonu na televiziji pa ne znam igrati nogomet kao on!'

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:14   |   opcije


Nije valjda tebi neka sa Iskrice predložila da dijelite račun u spavaćoj sobi?;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:16   |   opcije


Haha

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 17:20   |   opcije


Ne
Pita me koliko imam ns računu još
;)

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 17:22   |   opcije


Ako moram i na Iskrici plaćati još nešto osim premiuma, propast ću financijski;)

I fućkaj ti to ako nije dobrovoljno nego moram plaćati za ljubav;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:23   |   opcije


I nije te valjda opljačkala?:)

Jel ostalo što na računu?;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:24   |   opcije


O napokon lipe rići

;)
Za to se isplati živit

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 17:26   |   opcije


Lijepa riječ i željezna vrata otvara:)

A možda i kakav lokot na nečijem srcu otključa.

Ili lokot na nekom drugom mjestu, možda malo niže od srca;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:37   |   opcije


Samo ljubav je ostala
U sjećanju
Na račun
:)

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 17:37   |   opcije


Od podruma..
:)

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 17:38   |   opcije


Ne znam, kod mene nema podruma;)

Imam samo tavan;)

E da, i garažu i drvarnicu;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:47   |   opcije


Ako je račun čist i ljubav je duga;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:47   |   opcije


Evo i jedan vic prikladan za nas malo starije;)

Šetali baka i djed svojim kvartom, u sumrak, ljeto, idealan prizor i oni odjednom požele voditi ljubav na licu mjesta.

Deda pritisne baku uz neku ogradu, navali i ne pušta je sat vremena.

Kad su završili, baka oduševljeno kaže:

'Ovo je bilo fantastično! Ne sjećam se da si ikad bio tako dobar, čak ni kad smo bili madi!'

Deda iznemoglim glasom odvrati:

'Da, da...Ali kad smo bili mladi ograde nisu bile pod električnim naponom.'

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:49   |   opcije


Eh
Imam opg
Paa neke stvari idu bez računa
Tipi kompenzacija
Jaja za smokve
I tako te sitnice

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 17:52   |   opcije


Haha
El.pastir čuda radi

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 17:54   |   opcije


E moje smokve doma su prošle, što je bilo pojelo se.

Inače bi možda trampila svoje smokvice za tvoja jaja;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:56   |   opcije


Zamisli, struja kao afrodizijak, koliki bi bio račun?;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 17:59   |   opcije


Baš slušam neke stare stvari na YouTubeu, pa eto i jedna ljubavna pjesmica.

https://youtu.be/s9HDmdqeU-4?si=rwxhGzV5Wfjstyo2

Bryan Adams - Everything I do

Scene su iz filma Robin Hood, prince of thieves, sa Kevinom Costnerom i Mary Elizabeth Mastrantonio.

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 18:06   |   opcije


Suhe smokve
Odrežeš na po
I staviš na kamin na gradele malo da se ugriju
I dvi fete starog kruha isto na gradele da izgori kora da pocrni..
I to se stavi u bukaletu s crnim vinom isto da je ugrijano
I dve žlice meda
I malo papra i ulja masline
I
Živili
Bevi lana
:)

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 18:07   |   opcije


Da li je to afrodizijak?;)

Hajde hvala za recept:)

Eh ali da si prije rekao, nemam više smokvi.

Ali kupila sam bademe za grickanje, fantastičan su afrodizijak i za muškarce i za žene;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 18:13   |   opcije


Ti donesi taj napitak od smokvi, a ja ću napraviti kolače od badema;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 18:16   |   opcije


Nemogu bademe
Idu mi ispod dentjere
Ima u K..
Akcije
Smokvi
Suhe

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 18:16   |   opcije


Eto
Dogovoreno
Na po puta
U
Tunelu
Usred mraka
:)

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 18:18   |   opcije


Ma bademe sitno sameljem u grinderu pa ih tako jedem.

Isto i lješnjake, orahe, pa čak i kikiriki, a svi orašidi su afrodizijaci;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 18:19   |   opcije


Jedino bi mi mogao donijeti domaćih maslina ako su što urodile:)

I kakvog dobrog crnog vina možda.

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 18:21   |   opcije


Nemoj samo u onom tunelu usred mraka gdje je petokraka;)

Totalno sam apolitična a i ne volim ratne simbole, pogotovo ne na ljubavnom sastanku;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 18:23   |   opcije


To je opasno
Ako te netko
Slučajno
Kresne
Može doći do potresa
A još nisu obnovili ni ovaj

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 18:24   |   opcije


Onda može na vrh Učke
Lipi vidik
Romantik ko stigne prije
Nek postavi stol

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 18:27   |   opcije


Ne bih ja to u kući, ionako mi je statika kuće narušena od zadnjeg potresa.

Ali imam terasu koja se još odlično drži a ima i nadstrešnicu;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 18:27   |   opcije


Ja ću natenane, tako da ti stigneš prije:)

A i starija sam od tebe, valjda ćeš pomoći ovakvoj baki da stigne do vrha;)

Do vrha Učke mislim;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 18:32   |   opcije


Ma ja sam vidio da žene na rolama čuda Rade
Pa možda bi za gore malo teže ali dole
Ko Janica oborila koji rekord
:)

Autor: 8989098   |   22.10.2023. u 18:37   |   opcije


A imam i ja role, ali su baš onako moćne teško mi je kontrolirati kočnicu na njima;)

Pogotovo kad bih bila na na takvoj nizbrdici;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 19:02   |   opcije


A skijati ne znam, antitalent sam:)

Dobra je Janica, ali meni se više sviđa Ivica;)

Autor: Lana48   |   22.10.2023. u 19:02   |   opcije


Spustim dobroo jutro, a kasnije budem čitala :)

Autor: alis123   |   24.10.2023. u 9:01   |   opcije


Alis, dobro ti jutro:)

Navrati kad stigneš, pa pročitaj, nije problem.

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 9:10   |   opcije


Pročitala, poslušala ( pogledala Keitha ;)

ja bih isto, valjda, na zadatak iz članka napisala neki niz stereotipa
inteligencija, stabilnost, osjećajnost, duhovitost i bla..
a to , po meni i je baš to.. bla..

mislim kako mi je prošlost već pokazala kako velika očekivanja vode i u velika razočaranja , ponekad

slažem se većinom napisanog i kod Une, Sare , Tape-a , i kod tebe

život, susret, "face to face" ,pa fizička privlačnost ( eh, da, toga mora biti, obostrano)
intuicija i neki "živac" koji zavibrira i kaže
kreni!!!
pa kreneš, i možda tresneš, možda..
(al' znaš kako to ide, tresneš, otreseš prašinu, ideš dalje" )

a možda i ne.. možda priča ide, družite se, provodite vrijeme zajedno, razgovarate, upoznajete se.
zavolite
i te ludosti , poklope se već nekako..
trajete

Autor: alis123   |   24.10.2023. u 13:24   |   opcije


Alis, drago mi je da si si uzela vremena za pročitati tekst posta i komentare i da si pogledala linkove.

Uglavnom bih se složila s tobom, a pogotovo s tim da treba biti fizičke privlačnosti, jer sa time sve i započinje, a dakako i kemije.

Iako, čini mi se da je kemija daleko više nego samo fizička privlačnost.

Srela sam muškaraca koji su fizički izgledali prekrasno, ali iza njihove ljepote nije bilo sadržaja ili je ta ljepota izgledala hladna i nije izazivala ni strast ni kemiju.

A i to je opet samo baza na kojoj se dalje gradi, jer mora biti i neke osnovne sličnosti u osobinama i karakteru između dvoje ljudi.

I pravo kažeš da je možda presudan trenutak kad ti neki instinkt u tebi, kaže: kreni!

I što se tiče ludila i ludosti, svaki muškarac u kojeg sam se zaljubila morao je imati i trunku toga.

U svakom slučaju morao je biti bar malo pomaknut ili otkvačen, naravno na pozitivan način:)

Možda i zato jer sam i ja malo šašava:)

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 14:51   |   opcije


A što se tiče očekivanja, nemam ništa protiv da su nečija očekivanja visoka, ako je muškarac jednako toliko spreman i dati.

I moja su očekivanja katkad bila visoka, ali isto tako nikad nisam očekivala ono što ne mogu i sama pružiti nekom.

Zapravo mislim da su samo nerealna očekivanja problem.

A to se dešava kad sebe ne procjenjujemo realno, pa očekujemo nemoguće.

U vezi s tim, referirala bih se na jedan dio teksta iz posta, pa ga citiram ovdje:

- Svi mi možemo biti malčice neurotični, neuravnoteženi i nezreli, ali svi bez obzira na sve te svoje brojne kompleksnosti mislimo da je s nama - lako.

Kad bismo prihvatili da je svatko od nas na neki svoj poseban način pomalo lud, mogli bismo se uhvatiti u koštac sa svojim specifičnostima, umjesto da tražimo partnera koji bi bio zabavan i ljubazan ili otkvačen i neinhibiran, trebali bismo se fokusirati na traženje partnera koji bi mogao izaći na kraj upravo sa nama. -

Mislim da problemi u našim očekivanjima nastaju baš kako je ovdje opisano, kad sebe ne sagledavamo onakve kakvi jesmo,

Isto tako kad očekujemo da će veza biti kao ravna crta, u kojoj je sve uvijek savršeno.

Svaka veza ima svoju dinamiku, uspone i padove, desi se i poneka svađa i nerazumijevanje, ima trenutaka kad treba napraviti kompromis, kad jedno ili drugo, ili oboje treba popustiti, uglavnom nijedna veza nije poput bajke.

Mislim da smo često i nafilani stereotipima u stilu da kad jednom nađemo partnera, on će nas zauvijek usrećiti ili riješiti sve naše životne probleme.

Ali mislim da svatko mora biti sposoban svoje životne probleme rješavati sam i prije nego stupi u neku vezu.

Doduše kad si jednom u vezi neke stvari u životu se ponekad poslože tako da određene probleme odrađuješ zajednički s partnerom i da jedno drugom budete potpora u tome.

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 15:10   |   opcije


Alis, znam da ti se sviđa Keith Urban;)

Sviđa se i meni, baš je zgodan i privlačan a i malo je i divlji;)

A prošao je i on neke sasvim lude faze u svom životu.

Pa evo ostavljam ti jednu njegovu pjesmu, koja govori o pronalaženju prave ljubavi, a nadam se da će te podsjetiti i na neku tvoju ljubav.

https://youtu.be/eiBinM-f-Pk?si=9BLV3_LWzDNKQQir

Keith Urban - Somebody like you

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 15:25   |   opcije


A ostavljam i jednu meni omiljenu pjesmu iz isto tako meni omiljenog filma.

Film govori o ljubavi koja počinje privlačnošću na prvi pogled i sve izgleda da bolje ne može biti.

Ali, kako se radnja filma razvija i zapliće, glavni akteri susreću sa brojnim izazovima, nenadanim životnim preokretima, čak i tragedijama, pred njima se javljaju brojne dileme o njihovoj vezi.

Čak se i razdvajaju i prekidaju vezu, ali kroz sve te probleme ratu i sazrijevaju i postepeno shvaćaju da ipak iznad svega žele biti zajedno.

Film se zove Dear John, a u glavnim ulogama su Amanda Seyfried i Channing Tatum.

Ne znam da li si ti možda gledala taj film, a ovdje je i pjesma iz filma i više je data sa ženskog vidika.

https://youtu.be/3QEnbkvNNDo?si=YBr1heaVaKHQ6dyi

Amanda Seyfried - Little house

Ovdje mi je najzanimljiviji dio teksta u ovoj pjesmi slijedeći:


- If you live another day in this happy little house

The fire is here to stay

To light the night

To help us grow

To help us grow.-


Za mene je ovo i najvažnija stvar kad sam s nekim: rasti zajedno i dalje u vezi, a ne se uspavati u njoj.

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 15:43   |   opcije


a nisam kod fizičke privlačnosti mislila isključivo na vanjski izgled..slažem se tu s tobom, osobnost, karakterne crte

kad se sjetim svojih razmišljanja dok sam bila mlada, da, onda je ta neka imaginarna slika čovjeka s kojim bih ja bila postojala u mojim mislima..
a to su opet oni stereotipi, šablone..bla bla.. ( ovo mislim na izgled)

muškarac za kojeg sam se udala je,tim vanjskim izgledom, bio prilična suprotnost mojim djevojačkim, a , nazovimo ih "željama"

ali je bio čovjek koji je u našem ljubavnom, prijateljskom, partnerskom odnosu i zajedničkom životu, ljestvicu podigao visoko, visoko

Autor: alis123   |   24.10.2023. u 15:57   |   opcije


"Za mene je ovo i najvažnija stvar kad sam s nekim: rasti zajedno i dalje u vezi, a ne se uspavati u njoj."
potpuno točno


moja je zadnja veza završila upravo iz tih razloga, po meni, "tapkali smo" na mjestu

Autor: alis123   |   24.10.2023. u 16:00   |   opcije


Alis, slažem se, samopouzdanje, ambicioznost, smisao za humor, socijalna i emocionalna inteligencija i slične osobine isto tako čine dio privlačnosti, nije ono što nas privlači nikad samo na fizičkoj razini.

Za mene je recimo važno i to da je muškarac kreativan u svemu a posebno u poslu.

Kad bih morala birati između nekog tko je naslijedio hrpu love i nekog tko nema ništa, ali ima ideje koje zna plasirati i unovčiti birala bih ovog drugog.

Jer onaj prvi možda može i straćiti sve što ima jednako lako kao što je i stekao a ideja i mašte kako da nešto novo stvori možda neće imati.

A što se tiče tapkanja u mjestu, to bi me ubilo u pojam i vjerojatno bi isto dovelo do raskida.

Potrebno mi je da mogu osjetiti i doživjeti da se oboje kroz vezu razvijamo i da se i sama veza razvija, raste i dobiva nove dimenzije.

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 16:15   |   opcije


A kad sam bila jako, jako mlada fantazirala sam o tome kako će oko mene biti petoro dječice sve jedno drugom do uha:)

A ja ću veselo pjevušiti, kuhati, šivati, saditi cvijeće i brinuti se o klincima:)

Čak mi se u tu izidealiziranu sliku nije uopće uklapala ideja da sam eto odlučila jednog dana ići na faks i da ću vjerojatno imati nekakav posao.

Samo prošle su me takve fantazije na vrijeme.

A što se fizičkog izgleda tiče nekako sam uvijek privlačila plave muškarce sa plavim ili zelenim očima koji su moj izgled smatrali egzotičnim, a oni su privlačili mene zato jer su izgledali potpuno drugačije nego ja.

Mada, par puta sam se zaljubila u muškarce tamne kose i očiju i egzotičnog izgleda, koji su k tome izgledali kao da su mi braća blizanci.

Valjda ljude privlači ili suprotno ili slično, a meni se desilo i jedno i drugo.

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 16:34   |   opcije


;)) meni je, kao djevojčici, najbolji i najljepši muškarac bio moj brat,
stariji 7 godina od mene, zgodan,jako visok, snažan, crn sa dubokim zelenim očima
e takvog sam ja čekala :))

Autor: alis123   |   24.10.2023. u 16:44   |   opcije


Vidiš, uvijek sam htjela imati brata, a to se nije nikad ostvarilo.

Možda sam se baš zato par puta zaljubila u muškarce koji su izgledali kao da su mi braća.

A za jednog sa crnom kosom i zelenim očima sam se zamalo udala;)

Nažalost rat u Hrvatskoj nas je odveo na različite strane svijeta i za tu vezu mi je dugo bilo žao da se tako prekinula.

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 16:50   |   opcije


o bratu bi mogla pisati i pisati, strašno sam ga voljela , ali. vidiš i nas je dvoje razdvojio rat,

teška tema., nemojmo o tome..

radije ti meni napiši malo pobliže ovaj tvoj opis same sebe
egzotično?

Autor: alis123   |   24.10.2023. u 17:17   |   opcije


A zapravo nije to moj opis same sebe.

Nego muškarci su me generalno tako opisivali.

S obzirom da imam velike tamne oči a imala sam i jako dugu tamnu kosu a i donekle tamniju put dok sam bila mlađa.

Par njih mi je reklo da sam kombinacija Južnoamerikanke, Japanke i Kineskinje.

Mada, muško ko muško, sipati će komplimente dok ne povjeruješ u njih;)

Nešto bar malo egzotično sam valjda imala ili imam, to bi bilo na drugima da prosude.

Mada, ja sam zapravo uvijek željela imati zelene oči poput moje bake.

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 17:24   |   opcije


Latino look, a kako su Kina i Japan ušli u taj opis, zbog tamne kose ?

Poslušala sam Keitha hvala, on me izgledom podsjeća na meni jednog dragog čovjeka
a za film se ne sjećam se da sam gledala, premda mi je po naslovu poznat i po glumcima..
možda sam samo vidjela negdje, nekad inserte

Autor: alis123   |   24.10.2023. u 20:12   |   opcije


A i iskreno ne znam baš, Kina možda zbog toga što imam živahne i velike oči.

A Japan možda zato jer sam zbog pohađanja baleta i ritmične gimnastike imala graciozne pokrete.

A i muzikalna sam, imam školovan glas a išla sam i u plesnu školu.

Možda su si isfantazirali u glavi da sam neka gejša;)

Što se tiče Keitha Urbana on je nekako tip muškarca kakvi su se meni sviđali fizički, svijetle kose i očiju.

A ima ujedno i nešto umiljato i nešto divlje u sebi..

Ali kad sam već kod toga, glazbenik Ronan Keating, koji se pojavljuje u mom prvom vanjskom linku je izrezani ovaj moj bivši koji mi je poklonio tablet;)

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 20:44   |   opcije


Usput i ove pjesma Ronana Keatinga koju sam stavila u prvom linku, If tomorrow never comes, meni je nekako posebna i značajna.

A čini mi se i univerzalno primjenjiva i da bi se svatko mogao s njom poistovjetiti.

Pa ostavljam i tekst pjesme na hrvatskom, iako dobro zvuči i u originalu na engleskom.


Ponekad kasno navečer
Ležim budan i gledam je kako spava
Izgubljena je u mirnim snovima
Pa ugasim svjetlo i ostanem ležati u mraku
I misao mi prođe glavom
Ako se ne probudim ujutro
Bi li ona ikada posumnjala u to kako osjećam
O njoj u mom srcu

Ako sutra nikad ne dođe
Hoće li znati koliko sam je volio
Jesam li joj na sve načine pokušavao pokazati svaki dan
Da je ona moja jedina
I kad bi moje vrijeme na zemlji prošlo
I ona bi se morala suočiti s ovim svijetom bez mene
Da li bi ljubav koju sam joj dao u prošlosti
Bila dovoljna da potraje
Ako sutra nikad ne dođe

Jer izgubio sam voljene ljude u svom životu
Koji nikada nisu saznali koliko sam ih volio
Sada živim sa žaljenjem
Da im svoje istinske osjećaje nikad nisam razotkrio
Pa sam obećao sebi
Da ću joj svaki dan reći koliko mi ona znači
I izbjeći okolnosti
Gdje nema više druge šanse da joj kažem što osjećam

Ako sutra nikad ne dođe
Hoće li znati koliko sam je volio
Jesam li joj na sve načine pokušavao pokazati svaki dan
Da je ona moja jedina
I kad bi moje vrijeme na zemlji prošlo
I ona bi se morala suočiti s ovim svijetom bez mene
Da li bi ljubav koju sam joj dao u prošlosti
Bila dovoljna da potraje
Ako sutra nikad ne dođe

Zato recite onima koje volite
Ono što vam je u mislima
Ako sutra nikad ne dođe.

Autor: Lana48   |   24.10.2023. u 20:56   |   opcije


Zbilja, Ronan ?
Najs

je, istina, tekst je za svakoga od nas..

evo, kad su svijetli u prvom planu, još jedan onda

https://youtu.be/ak8Ka8oIOKw?si=npzwJvL-57tgNK-L

Autor: alis123   |   24.10.2023. u 21:08   |   opcije


Alis, eto, ovaj moj bivši, ma isti Ronan, hoćeš frizura, oblik lica, oči, pa čak i figura, onako vitak je ali dinamičan;)

Autor: Lana48   |   22.03.2024. u 9:36   |   opcije


Znam ovu pjesmu od Laure Pasini, a gledala sam i film Message in a bottle.

Autor: Lana48   |   22.03.2024. u 9:37   |   opcije


Ali nisam vidjela još ovaj link u kombinaciji sa temom filma, odličan je:)

Autor: Lana48   |   22.03.2024. u 9:37   |   opcije


Robin Wright ima tu neku eteričnu ljepotu, a Kevin Costner mi se čini sve zgodniji što je stariji;)

Autor: Lana48   |   22.03.2024. u 9:37   |   opcije


A sad sam se sjetila da se tebi Kevin Costner sviđa, više puta si to ranije spomenula;)

Autor: Lana48   |   22.03.2024. u 9:38   |   opcije


Sara, Una, Alis, Tape, Jabsponziću i 89, hvala na druženju i na komentarima:)

Alis, tebi hvala i za link koji si mi ostavila:)

Autor: Lana48   |   22.03.2024. u 9:39   |   opcije


Dodaj komentar