Ruski ratni brode,


01.04.2022. u 8:23   |   Prijavi nepoćudni blog

Što se mene tiče, Putin može odjebat od od mog plinomjera do daljnjeg

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 8:28   |   opcije


Može li se GPZ-u javit da ne želim dostavu ruskog plina?

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 8:29   |   opcije


Jedno je sigurno neko ce ti uvik plin naplacivat a sve ostalo su nijanse

Autor: Jarac999   |   01.04.2022. u 8:47   |   opcije


Ruski ratni brode imas dovoljno svoga mora, svoje vode, pa plovi tamo

Autor: Jarac999   |   01.04.2022. u 8:51   |   opcije


Ne žalim se ja na cijenu. Neka košta koliko mora koštat. Ali necu sudjelovat u punjenju Putinovog džepa.

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 8:58   |   opcije


Takvu divnu zemlju i takve divne ljude vazda zajaši neki kompleksaš i proda im burek o nepostignutij veličini

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 9:00   |   opcije


Što nije malo više ribljeg ulja uzimao kao dijete

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 9:03   |   opcije


Ruski ratni brode lijepo odjebi da nam mogu vratiti se rode!

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 9:09   |   opcije


RRB, Odi lovit lignje

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 9:12   |   opcije


Je, tim Rusima bas povjest nije nekako bila naklonjena.

Autor: Jarac999   |   01.04.2022. u 10:23   |   opcije


Sto mu caca nije kondom koristio e

Autor: Jarac999   |   01.04.2022. u 10:24   |   opcije


Ma neka svi ratni brodovi odjebu, a u nase mandrace neka dolaze samo jahtice sa lipin zenan ili muskicin kao vec netko zeli i voli e

Autor: Jarac999   |   01.04.2022. u 10:26   |   opcije


A ja ni te jahturine nevolin, a brode puno volin ali one starovinske drvene, trabakule, skune, krstase ma sve jedrenjake a posebno volin male drvene brode, kaice, leute, pasare, batele male sesnoga boka i lipe krme i jos lipse prove

Autor: Jarac999   |   01.04.2022. u 10:29   |   opcije


Prikljucujem se doninu sjecanju na CC uvik je bilo lipo vidit njezina slova ovde i osjetit to sto je pisala.
Pocivala u miru Bozjem i blozjem

Autor: Jarac999   |   01.04.2022. u 10:32   |   opcije


pomalo odustajem od prihvaćanja priče o nekim dobrim rusima, i njihovim dobrim dušama. kako su kod toliko dobrote ostali jedan od rijetkih naroda koji ni okusio nije demokraciju ma koliko ona imala falingi. samo slabi i pomalo bedasti trebaju jakog vođu (vidi našu desnicu), a normalnima je i sadašnja demokracija koje se ostvaruje između ostalog kroz izbore dovoljna.

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 10:36   |   opcije


pa onda priče o hrabrosti. kao hrabrost je jurišati na nijemce, a to se stlano provlači kao mantra o ww2, a pri tome se zaboravlja da je iza stajao baćuška koji bi bez razmišljanja spičio metak u glavu onoga koji ne juriša. na kraju bi tim jurišnicima kao ispuh dali priliku da masovno siluju i ubijaju, pa i pljačkaju po vlastitu nahođenju (primjer Berlin, Beograd nakon rata i mnogi drugi).

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 10:39   |   opcije


pa priča o rusima kao nositeljima borbe protiv nacizma, a zaboraviti da je upravo rusija imala sporazum sa naci njemačkom kojim su dijelili Poljsku, a rusi pobili sav, bez iznimke sav časnički kadar poljske vojske. Dok su u kraljevini jugi bile neke demonstracije protiv pristupanja trojnom paktu, komunisti pod titom su igrali nogomet s nijemcima striktno poštujući pakt o nenapadanju. sukobi su počeli "ustankom" koji se "slučajno" dogodi 22. lipnja upravo na dan napada nnijemaca na sssr.

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 10:42   |   opcije


tako da mi priča o dobrim, hrabrim rusima sve slabije drži vodu bez obzira na velike književnike i ostale uspješne ruse.

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 10:44   |   opcije


Kre, ne može biti da je narod kvaran.
Niti jedan

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 10:45   |   opcije


I ne može uvijek narod svrgnuti vlast, cara, kralja...a pogotovo ne nekog apsolutistu

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 10:46   |   opcije


ne govorim kvaran, nego narod drugih običaja i navika koji meni nisu po ćeifu.

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 10:47   |   opcije


Niti ću ikad prihvatiti floskulu da smo mi Hrvati fašistoidni narod samo zato što je u nekom kratkom periodu povijesti izgledalo drugačije

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 10:47   |   opcije


a Rusi su zaista kroz povijest pokazali kako tiraninu kad tad dođu glave

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 10:48   |   opcije


nemam ništa protiv ni onih ljudi u brojnim "stanovima" (uzbekistan, kazahstan, dagestan i drugi) ali njihova kultura življenja je takva da trebaju vođu, apsolutistu koji će ih povremeno daviti da ne skrenu sa zacrtanog puta.

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 10:48   |   opcije


ovisi tko je na što skoncentriran.
za nešto je unitarizam bolji, za nešto je gori

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 10:49   |   opcije


polako, hrvati su skrenuli 41-45 a nije li to možda pokušaj bijega iz bratskog zagrljaja, baš kao što su i ukrajinci u tom razdoblju učinili isto.

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 10:50   |   opcije


slažem se. vrlo slična situacija

gledam po sebi
ja sam 91. isto vikao za dom spremni
ne u kvartovskom kafiću
nego iz rova
bome, nakon 95 mi više nikad na pamet nije palo

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 10:52   |   opcije


a pazi spina
Putin hoće "denacificirati" Ukrajinu
maknut Zelinskog
Vratit Juščenka
koji je btw Banderu (deklariranog fašistu) proglasio herojem Ukrajine

pa tko je tu lud

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 10:53   |   opcije


pod "denacifikacijom" on je definitivno mislio na otimanje teritorija
ma šta god netko mislio kako se eto jadan morao branit od Natoa

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 10:55   |   opcije


mislim se, iz svake velike promjene, izlazi neko zlo i neko dobro.
možda bude dobro da se jednom za svagda kaže отъебись fosilinim gorivima

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:04   |   opcije


možda konačno zelenu energiju počnemo akumilirati
tipa, solanim i vjetroelektranama proizvodimo struju
s tom strujom proizvodimo vodik
vodik se može skladištit
i koristiti kao gorivo

dodaš malo začina i zimi će nam gradovi mirisat na polja lavande

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:06   |   opcije


ovako, sva ta ako struja zakurac
kad je ima viška, nemoš ju skladištit
kad je ima manjka
možda je baš manje sunca i manje vjetra

što bi naš narod rekao, kar'na

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:07   |   opcije


EU je već počela sa tom strategijom eko-eko proizvodnje vodika.
osigurala puno milijardi ojra za razvoj
ovaj scenarij koji se upravo odvija bi mogao to sve ubrzat

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:09   |   opcije


Ne znam koliko tko prati taj trend, ali HR hvata taj priključak.
Za sada je proizvodnja, skladištenje i punjenje vodikom vrlo skup sport.
Ali širenjem će cijena drastično padati

samo si zamislite kada punionice vodika budu na sve strane
gdje god je benzinska
umjesto punjenja el.automobila od 1h, vodik natočiš za par minuta
rezervar vodika je 20x lakši od baterija
a auto na vodik će oderat svaki električni automobil
i sve mu prduckat zero emišn otraga

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:14   |   opcije


uglavnom
i kineskim baterijama će odzvonit uskoro kao u ruskom plinu

отъебись

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:15   |   opcije


evo jedan cepejić

Trenutna rekordna brzina za vozila pogonjena vodikom je 461,038 km / h koju je postavio Ohio State University-ev Buckeye Bullet 2, koji je postigao brzinu od 450,628 km / h na Bonneville Salt Flats u kolovozu 2008. godine, Za konvencionalno dizajnirane aute, trenutni rekord za vozila s pogonom na vodik je 333,612 km / h koje je postavio prototip Forda Fusion Hydrogen 999 Fuel Cell auto u Bonneville Salt Flats u Wendover u Utah-i, u kolovozu 2007. To je bilo popraćeno velikim spremnikom komprimiranog kisika za povećanje snage.

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:17   |   opcije


umjesto nitra, trkaći auti će imat booster bocu s kisikom
mrak

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:18   |   opcije


što se više vozimo, zrak nam čišći

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:18   |   opcije


onda ćemo moć još više goveda uzgajat bez straha za povećanje koncentracije metana

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:19   |   opcije


u biti, takvi eko zagađivači će nam trebat jer ako u atmosferi poraste postotak kisika, životinje bez pluća bi mogle profitirat.

na primjer, insekti
nitko ne želi da ga ubode komarac veličine nilskog konja

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:20   |   opcije


imat ćemo i nove slogane
"prdni za spas planete"

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 11:21   |   opcije


meni je zabavno to što svi misle da se nafta i prirodni plin koriste isključivo kao gorivo, ali to je samo nekih 50 %, ostatak derivata koristi se u farmaceutskoj, građevinskoj, prehrambenoj, kozmetičkoj i drugim granama kemijske industrije i za te polazne spojeve za sada nemamo alternativu... još će stotinama godina čovjek ovisiti o nafti i prirodnom plinu ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:10   |   opcije


nitko to ne gubi iz vida Buga
ovdje je kontekst fosilnih goriva istaknut kao veliki potpisnik štetnih nusprodukata u atmosferi.
u kontekstu sirovine za proizvodnju lijekova, kozmetike, materijala za gradnju i još par tisuća primjena, nije tako znakovit zagađivač

kontekst, kuiš
kao što je kontekst da krave prde i rade metan samo za vic
kroz prdac izađe 2%
kroz usta 98%

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 13:36   |   opcije


ako ćemo precizno, evo i izmjena slogana
"podrigni za planetu"

al nije tako "zvučan"

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 13:38   |   opcije


kad bi mi dozvolili vjetrenjaču u dvorištu, odmah bih je naprdila, no frks, ali propisi ne daju... a nije baš ni jeftino... vodik je još uvijek problematičan za skladištenje i komercijalnu potrošnju, električni automobili su jako skupi kao i solarni paneli i to si mogu priuštiti samo oni koji leže na parama ili žive u Križevcima čiji župan namjerava do 2035 osigurati 50 % struje od solarnih panela

mi u zg još uvijek ne znamo što s Jakuševcem i da ne nabrajam

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:44   |   opcije


ma pusti krave na miru, to je glupost

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:44   |   opcije


btw, ako udio kisika u zraku poraste onda nisu ugroženi samo kukci nego i ljudi, pogotovo ljudi i svi sisavci ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:46   |   opcije


najopasniji staklenički plin je ozon koji se iz ozonosfere spušta u troposferu gdje mu nije mjesto ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:50   |   opcije


Ruski ratni brode nemoj mi guslat pod prozorom, zalit ću te kantom vode

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 13:51   |   opcije


živa bića se prilagođavaju
tako da ako i poraste postotak kisika na planeti
neće samo komarci evoluirat nego i ljudi

možda nam se smanje pluća
jer će nam toliki kapacitet biti nepotreban za opskrbljivanje krvi kisikom

pa ćemo postat uskogrudi

(nek netko javi Habiju da zbog toga sise neće nestat, nek ne brine)

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 13:51   |   opcije


Atmosfera je i senzibilna na ozon a iz put i regenerativna

ozonske rupe iz osamdesetih netragom nestale
nek netko prijavi ako ih je gdje vidio zadnjih decenija

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 13:53   |   opcije


elem, jać malo ko nekadašnji vrijedni student naftnog rudarstva sa popriličnim traumama od profesorica kemije reć par riječi o iskoristivosti nafte kad su pogonska goriva u pitanju

što se tiče kozmetike, tu joj nema premca

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 13:54   |   opcije


tako je Darwine, ali to ne ide preko noći, to prilagođavanje :-D

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:55   |   opcije


tekstilna industrija najveći je zagađivač okoliša, nije farmaceutska

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:56   |   opcije


Pogrešno. Mesna industrija je najveći zagađivač.

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 13:57   |   opcije


ne, tekstilna, pouzdan izvor... ne brini, znam :)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:58   |   opcije


od jadnih krava i mesne industrije napravljena je fama i senzasionalizam, ali netočno

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 13:59   |   opcije


viđ narode prikolica a na njoj kravica s maskom + cijev spod repa spojeni na karburator = auto na metan

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:00   |   opcije


a tu sam i ja čekam fileke :) i pohani mozak :) na kraju puta :)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:01   |   opcije


sve su to gluposti koje imaju samo jedan cilj, a to je kemijska proizvodnja hrane (krava u obliku tablete)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:01   |   opcije


hrana je problem broj 1

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:03   |   opcije


pa matematika kaže sljedeće
za one koji slušaju vijesti i čuju kolika je cijena sitove nafte da znaju i koliko je to barel
159 L
od toga izađe cca 75 L benzina
na pr jedna formula za vrijeme utrke potroši 250L
nek je 20 formula u utrci
to je 5000L
što čini 67 barela
10.653 L sirove nafte treba iščupat iz zemlje da se ekipica od 20 ljudi malo provoza

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 14:03   |   opcije


koliko je to u kravama :) fly

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:05   |   opcije


govorim o hrani kakvu poznajemo (pileća krilca, juneći odrezak, svinjski file itd., s povrćem smo već došli do faze da ušpricamo okus paradajza u nekakvu plastičnu jabučicu nalik rajčici, a tako i svemu ostalom)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:05   |   opcije


Romane

znaš kako se štakori bore protiv ekstremnih uvjeta u staništu?
na pr nakon nuklearne kataklizme?

povećaju prokreaciju

ja moram van ureda na sastanak, a ti molim te organiziraj tu neki radni sastanak na tu temu
tko koga i to

:)

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 14:08   |   opcije


ako mene dopadne da će me "prokreirat" neki derpe iz budućnosti
a mislim
štasad
preživjeti se mora

hoću romantiku, cvijeće, svijeće i reciklirano smeće

bezec na romantiku

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 14:10   |   opcije


budući da sam trgovala nešto sitno naftom (Brent i USA) mogu reći da je prosječna cijena barela nafte cca 70 PETROdolara po barelu...

daklem, naftom se trguje posebnom valutom (petrodolar) koja nema nužno veze s tečajem dolara (USA, AU)

Kina i Rusija već goooodinama trguju u svojim valutama i zemlje OPEC-a počele su se čohat po glavi, nije to od jučer, traje to ohohoooo

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:10   |   opcije


jebate fly ta prokreacija :) kaj je pa to :) opet utrošak energije :) ili dobivanje energije :)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:11   |   opcije


uglavnom, ne čudim se rubljama, to postoji barem 15 godina

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:12   |   opcije


buga trebam hamper bezina za skuter

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:13   |   opcije


prokreacija je golemi utrošak energije da bi se dobilo malo više energije od utrošene ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:14   |   opcije


romane, hodaj, jeftinije je ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:15   |   opcije


daj šta daš :) imaš latinum

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:16   |   opcije


prokreacija ovisi o tome primaš ili ili daješ energiju buga :) mislim energetski :)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:18   |   opcije


tako je, primaš ili daješ energiju

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:21   |   opcije


Ne brinem ja Bugo što ti znaš već brinem što misliš da bih trebala vjerovati da ti nešto znaš bolje od recimo nekog drugog. A i ta je briga malena.

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 14:23   |   opcije


što je veći nered (entropija) to je više oslobođene energije ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:23   |   opcije


Po čemu je tekstilna industrija najveći zagađivač? Postoji studija neka? Rado bih je pročitala! Što je s metalnom industrijom?

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 14:23   |   opcije


što bih trebala vjerovati da znam? znam ono što mi je uska struka u kojoj se stalno usavršavam ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:25   |   opcije


Pa podijeli svoja saznanja!

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 14:25   |   opcije


da ivka, postoje studije i znanstveni radovi na tu temu

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:25   |   opcije


Može li se nešto od toga pronaći na internetu?

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 14:26   |   opcije


paz buga kad muškić primi prokreacijsku energiju i kad ju primi ženskić :)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:26   |   opcije


jebate fly ti baš sad na sastanak :) pomagaj :)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:29   |   opcije


https://www.textiletoday.com.bd/toxicity-concealed-inside-the-chemicals-use
d-in-textiles/


čitaj i imaš poveznice za još tekstova

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:29   |   opcije


znanstvene abstracte ti nisam stavila jer je previše stručno, ali ako znaš kemiju, onda ti i to stavim

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:31   |   opcije


Da, jasno stoji da je tekstilna industrija jedan od najvećih zagađivača. The textile industry has been condemned as being one of the world’s worst offenders in terms of pollution. Bilo bi dobro vidjeti u relaciji sa mesnom ili metalnom industrijom kako stvari stoje. U svakom slučaju, industrija kao takva jest zagađivač i to nije sporno

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 14:32   |   opcije


Nisam kemičarka, ali znam čitati

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 14:33   |   opcije


Mene baš zanima koja industrija slovi za najvećeg zagađivača. Iako je u konačnici to manje bitno

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 14:34   |   opcije


nisam ni ja ginekolog ali znam surfati :)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:38   |   opcije


švedske dokumentarce

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:39   |   opcije


metalurgija je mala beba ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:39   |   opcije


romane, ako želiš kemijsku analizu pošaljem ti i to, ali ne znam što će ti značiti i što ćeš zaključiti ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:40   |   opcije


ako znaš da su polazni spojevi uglavnom aromatski, onda je produkt opasan... e sad, jel ti mogu poslati ili ne?

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:42   |   opcije


daj ne šalji mi te opasne pizdarije :) si ti ruskinja :)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:44   |   opcije


to ti je ono što ginekolog iščita na monitoru kad radi ultrazvuk jajnika, ako to znaš iščitati, dijagnosticirati bolest ili potencijalnu opasnost i pripisati lijek, onda ti pošaljem i sve vezano za tekstilnu industriju ;)

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:45   |   opcije


fly jebo te sastanak ja ginem a ti sastančiš

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:46   |   opcije


nisam Ruskinja, ali kaj i da jesam?

Autor: BugaVuga   |   01.04.2022. u 14:46   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=_ysVoV3x5Zo&t=28s

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 14:47   |   opcije


Čekaj, čekaj, šta je to poveznica, jel' to link?
Kraj lijepih američkih riječi,oni izmišljaju hrvatske, išššš, haha

Autor: juicy-mama   |   01.04.2022. u 15:01   |   opcije


Ej Fly, a prst ti izgleda kao...ona stvar...dobro, ja to svugdje vidim, znaš onaj vic s Rohrschachovim mrljama...

Autor: juicy-mama   |   01.04.2022. u 15:04   |   opcije


Ajde da kažem vic, kad sam već počela, nije baš jako smiješan...
...pokazuje doktor pacijentu Rohrschachove mrlje, i pita ga, šta vi tu vidite, pacijent na prvu sliku kaže, pička, na drugu sliku opet kaže pička i na treću isto, onda mu doktor kaže, vi ste stvarno mentalno bolesni, a pacijent odgovara, tko je tu bolestan doktore, kad mi stalno pokazujete pičku, tako i ja, vidim što vidim....

Autor: juicy-mama   |   01.04.2022. u 15:09   |   opcije


:D

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 15:17   |   opcije


Evo, lijepo je nešto naučiti i od stručljaka :D

Autor: ivanschchica   |   01.04.2022. u 15:17   |   opcije


Haha, i ja to kažem, iako sumljam...

Autor: juicy-mama   |   01.04.2022. u 15:20   |   opcije


“Ej Fly, a prst ti izgleda kao...ona stvar...“

:))))))))

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 16:12   |   opcije


Dobro je to.
Kad ona stvar onemoća, dobro je imat bar prst

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 16:13   |   opcije


Ne sumljam

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 16:13   |   opcije


deca, Buga je u pravu kaj se tiče nafte, plina, textila i potrošnje te zagađivanja
sam da velim :)

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:00   |   opcije


a baš danas sam razmišljala na tu temu

kaj je istina, kaj je dokazano i sad razno razna preispitivanja oko toga

dakle, nisam sklona lažima, ni malo
ak se ozbiljno razgovaramo o nekoj temi
onda se uključim , ak kužim, ak sam čitala Relevantne članke, potvrđene masu hiljada puta
ušle u upotrebu, dokazane su
dakle pričamo o Faktima
i onda mi neko dođe sa strane i kaže
dokaži, jer nije to Baš tak, ja čitala ono nešto drugo
i mislim kaj sad?
dokazivali bumo i kaj je 2+2 ili ćemo to prihvatiti kao neupitnu činjenicu
pa se dalje onda možemo razgovarati
ili bumo sumnjali u osbove osnova
kak se onda dalje razgovarati, za istač i/ili saznavati dijeliti saznanja, naučiti, poslušati, shvatiti prihvatiti
jer kaj
ne pričamo o Mišljenju, pričamo o Činjenicama

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:06   |   opcije


o mišljenju pričamo kad pričamo o filmu, temi kjnige, umjetnosti i tak

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:08   |   opcije


@Buga priča o faktima
ne iznosi svoje mišljenje

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:09   |   opcije


zgodno je kaj je njemačka pogasila nuklerake
a ima btw najmanje još par termoelektrana na ugljen
jedna im otprilike zadovoljava potrebe cca 14milja stanovnika
zanimljivo jel?

čime to nadomjestiti?

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:12   |   opcije


gde buš si uštekal čisti auto?

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:13   |   opcije


kaj bumo prestali (i kod nas , da, je must have) kupovati one dvokrilne ormare kaj su zapravo frižideri?
kaj pljucka još i kockice leda i ima kojekakve kerefeke
ili
na ljeto kad zapići zvizdan bumo si mahali lepezama ili će se frljiti klima?
a onda poslije ljeta dolazi mrzlo
koji postotak grada ima plin? za grijanje?
koliko privatnika koristi plin u proizvodnji, od grijanja do ostaloga
dio toplane koristi sebi za pogon i plin, da
kaj bumo tad?

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:19   |   opcije


itd itd
situacija je apsolutno nejasna kaj bu i kak bu
ovo sa rubljom, da, gadna stvar al je i spika..
- tražili ste, evo vam ga na

al bumo vidli
rekli su slepi

ionak niš više nije jasno, niti je baš bilo, niti tak skorobude, koji je razlog, zakaj i kak dalje
ko bu rekal ajd da vidimo?
stanimo?
dogovorimo se
jeri sad ide natezanje
povuci potegni

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:24   |   opcije


a i btw, arapsko društvo postaje gladno, dio afrike je u suši
dakle gladuju
kaj mislite da ne budu krenuli prema eu ili drugim zemljama
kaj
vraćali bumo ih i rekli im odite se borite
ili bumo ih vraćali i rekli im ..odite krepajte od gladi
ili bumo ih pustili sim
da prođu?
ostanu?
gde? kak?
kriza tek počinje
ovo je samo uverira

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:29   |   opcije


*uvertira

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:29   |   opcije


svi ti divni tulipani po svijetu
uglavnom su izvoz iz nizozemske, Ali ne rastu svi tam, i samo tam, jer nema toliko mjesta za toliku potražnju
već velike nizozemske kompanije, imaju polja u srednjem južnom dijelu afrike, i zakupili su ogromna polja, za cvijeće
i za to im treba vode
voda silazi sa brda, preusmjerili su je sebi na polja cvijeća, i mirisnih ruža
stanovništvo nizvodno Nema dovoljno vode veći dio godine
ne sela, Gradovi
kaj bumo s tim
dok mirišemo buket u vazi i veselimo mu se kak je krasan lijep, jer priroda..
i tak
ima apsurda kolko oš

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:39   |   opcije


nemrem naći novo
al evo link..otprilike u vezi te problematike

iako iz 18. https://express.24sata.hr/top-news/prijeti-nam-apokalipsa-gradovi-ostaju-be
z-pitke-vode-14248


btw i mega gradovi prvi naravski

mexico city
bangalore
istanbul
kairo
o africi ne treba jel, tamo Znamo da su stalno u problemu
nama je super
nema ograničenja vode, nikakvih
još

do kada?

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:45   |   opcije


Tekstilna industrija kao zagađivač je spin u ovom kontekstu plina.

Lako za zagađivače zraka.
Sto ćemo sa zahdjivacima života?

Neki iskompleksirani patuljak, wannabe napoleončić deminutivčić je prvo par mjeseci držao vojsku na granici, palamudio i talasao ne bi li digao cijenu svom plinu, krenuo j osjavački pohod i sad bi da mu svijet kejem je zveckao nuklearkama placa Gaj skupi plin kojim će on financirati daljnju agresiju???
Ja mu ne dam ni lipe.
S 01.04. ja zatvaram svoj kućni plinovod. Može mi bit.
Moj mevicasti doprinos otporu prema tiraninu.

Uz aplauz svakoj hrabroj osobi koja izadje na Crbeni trg i kaže Odjebi majmune i svakom bjeloruskom partizanu koji uništava trafostanice uz prugu pa tako zaustavi tenkove na putu.
Dva ručna a bome i dva nožna palca u zrak

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 19:45   |   opcije


gledati širu sliku
ne iz svoje perspektivice, smrtnog čovjeka, jedinke
ovo se tiče milijuna , ma milijardi
ljudi !!
ne selo, ne gradić
pa bumo im poslali flaširanu vodu
jer eto suosjećamo

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:47   |   opcije


kad si žedan boli te papak ili sva 4palca
ko je gospon, jel kompleksaš, jel tiranin, jel kreten, jel ima potenciju ili "pati"
jel demokrat ili želi biti car

davaj vode

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:52   |   opcije


Weltschmertz mi na pauzi. Ne mogu se baviti sveijednom svjetskom nepravdom.
Ova mi je u komšiluku
Doslovce mi nad glavom fijuče.

Mene taj nižerazredni oficirčić nije uvjerio da se eto malo počeo šetat tenkovima kroz žitna polja jer mu je gosn dolar ušao u dvorište.

Imaš problem s dolarom?
Kreni na dolar
Doslovce moš prošetat po zaleđenom prolazu i eto te Natou u želucu.
Pa se kurči
Majmune

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 19:52   |   opcije


podrška Fly
zapri

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:53   |   opcije


razmišljam na glas..dumam :)

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 19:54   |   opcije


Zaprio sam
Pipa na struju od danas
Kuhanje na indukciju
O grijanju ću kad dodje vrijeme.
Plin vraćam kad čujem da ne financiram klanje

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 19:55   |   opcije


Šta sam para u životu procerdao, ne može se to prebrojat.
Sve jedna glupost do druge.
Za većinu gluposti me sretna sjećanja dohvate.

Ali šupčiću lipe svoje ne dam.

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 19:57   |   opcije


Kako li se samo maestralno dosjetio.
Idemo u zatvor sve koji pisnu ista o “specijalnoj vojnoj operaciji”
Si u zatvor koji se usude izac na cestu i sumnjat u mene.

Ma čovjek je inovator

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 19:59   |   opcije


Na pregovore za šefa pošalje lika sa fejk diplomom koji je karijeru napravio propagirajući nepostojanje naroda i države s kojom “pregovara”

Che shik

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 20:00   |   opcije


joj sve bu poskupilo, joj kaj bumo bez plina, jojovojojono. valda bi svi trebali onako kako dubiozina pjesma kaže,

spale su nam gaće, zagrizli smo udice
glave nam u pijesku, nezaštićene guzice

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 20:20   |   opcije


ajmo se svi naguziti da nas putini jebu za dvije, tri boce plina.

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 20:21   |   opcije


tristo posto sam na strani svih koji pružaju bilo kakav otpor pomahnitalom idiotu.

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 20:23   |   opcije


ne vidim ništa bez čega ne bih mogao samo da se sjebe bilmez koji ubija i razara u tuđoj državi

Autor: krelec   |   01.04.2022. u 20:25   |   opcije


dečki...podrška (y)

Autor: ladonna2   |   01.04.2022. u 20:26   |   opcije


A ja mislio da se ođe plin kupuje od PPD-a, pa kad sam kupio kuću prvo sam počupo plinsku instalaciju... nema veze, bojkot je bojkot. Podrška bojkotu svega

Autor: eM65   |   01.04.2022. u 20:59   |   opcije


a zašto uopće ove države (susjedne) bježe od putinove široke slavenske duše

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 21:28   |   opcije


jel bi to putin radio tu denacifikaciju i uveo putinizaciju ono jedan narod jedna misao

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 21:34   |   opcije


o, šta si ti zaspo, pa pol sata ti treba. kišica uspavala bebu

Autor: eM65   |   01.04.2022. u 21:38   |   opcije


pitam em65 a jel znaš ti odgovor

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 21:45   |   opcije


ne znam ja ništa. preventivni bojkot svih i svega - prvo bojkotiram pa tek onda pitam ko je

Autor: eM65   |   01.04.2022. u 21:46   |   opcije


recimo da putinmali balkanski krene u u tu dekalcifikaciju i opet stvori zajednicu naroda recimo srbije i crne gore ( crnasrbija)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 21:48   |   opcije


+ priključi malo bosne i stvori bosucrnusrbiju zajednicu sretnih ljudi

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 21:50   |   opcije


ne bih se sad hvalio, ali ja sam plinske cijevi sahranio prije sedam godina, odmah sam vidio čim sam progledao.

Autor: eM65   |   01.04.2022. u 21:55   |   opcije


a ono ruska iskrica i putin ima pravo prvopika

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 21:57   |   opcije


i sad se griješ na ugljen iz srbije :)

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 21:58   |   opcije


ti si neozbiljan

Autor: eM65   |   01.04.2022. u 22:00   |   opcije


jedva isprosiš iskričarku dogovoriš miraz a ono putin pokuca na vrata i ono zdrastvujte

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:00   |   opcije


блеск для
меня

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:08   |   opcije


Gle... pomiri se da si ti tek četvrti najveći borac protiv putinovog plina. Poslije mene naravno, zatim flaja i krelca

Autor: eM65   |   01.04.2022. u 22:12   |   opcije


ja se grijem na zeleno ( sušena kravlja balega )

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:16   |   opcije


od kada? gdje si bio 2015, to mi reci

Autor: eM65   |   01.04.2022. u 22:17   |   opcije


u staljingradu

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:17   |   opcije


eto...

Autor: eM65   |   01.04.2022. u 22:20   |   opcije


a koja je sad godina

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:20   |   opcije


Da,
divno je željeti bolje.

Igrom slučaja radio sam u tvornici koja je najjača među tvornicama po pitanju kemijske industrije.

Otklonimo li sve druge tvornice ostaje nam b A S F
Namjerno sam ovaj prvi znam b ostavio kao mali.

Tada, tj prije oho-ho godina je BASF U ludvigshafenu imao pogon koji je bio da se naškim jezikom izrazim radio na vodiku kao energiji.

Kao energiji za budućnost, ne znam je li to bio slogan kao što je slogan: "na oči svoje naočale nove stavite"

v o d i k

sAmO

samo je šlampavo napisan,

dakle:-)

Autor: Illija   |   01.04.2022. u 22:25   |   opcije


sveti gral energije CP

Pri fuziji se od svega pet grama materijala dobije energije koliko i izgaranjem 60 tona vrlo kvalitetna ugljena

https://www.jutarnji.hr/life/znanost/snimka-iz-unutrasnjosti-mini-sunca-pog
ledajte-kako-izgleda-proces-fuzije-svetog-grala-fizike-15157494

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:30   |   opcije


https://www.bug.hr/energetika/najsnazniji-laser-na-svijetu-ima-zadatak-pokr
enuti-nuklearnu-fuziju-17503

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:37   |   opcije


ima li nade za nas

https://www.youtube.com/watch?v=A3PqF0UhsOM

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:40   |   opcije


Heheheh
Cezar je vrh!!!

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 22:49   |   opcije


Šta kaže ovaj M48, da PPD prodaje svoj plin? Jel to?

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 22:50   |   opcije


Romane, ova Anita ti je sveti gra’

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 22:50   |   opcije


Kako se rokće na ruskom?
Da joj šapnem nešto

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 22:51   |   opcije


rok rok roooook

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:55   |   opcije


rok me

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:56   |   opcije


moram se spremiti za zvjezdane staze :) kockica 23:15

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 22:59   |   opcije


over and out

Autor: roman10   |   01.04.2022. u 23:02   |   opcije


Ja sam napunio svoj tank porcijom ugljikohidrata i spreman sam za cijelonocno prduckanje.
Ajme klajne naht muzik

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 23:02   |   opcije


(Počela specijalna vojna operacija s djecom. Hoće upalit grijanje. Ja ne dam a mrsko mi objasnjavat. Nek se izvole denenacificirat)

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 23:05   |   opcije


Ma dajte najte...
Rimljani ...švabe...Rusi..
I ovi koji kakvi prije njih...
No narod i dalje živi...
Nitko od njih malog čovjeka
nije sjebao...

Autor: wasyxde   |   01.04.2022. u 23:06   |   opcije


(Mozda da im ispričam kako su onomad partizani na Igmanu…)

Autor: flyngpicket   |   01.04.2022. u 23:06   |   opcije


A je da i ti partizani..
Tko nije bio za njih ..
il' je bio kulak...
Il' nitko nas ne smije
Iznenadit..
Ni unutrašnji ni susjedni
seljak...

Tito i partija...

Autor: wasyxde   |   01.04.2022. u 23:13   |   opcije


Hrvatska ima puno plina i proizvodnja je jeftina ali taj jeftini plin nikako nije dolazio i ne dolazi do nas sitnozubih iz ovih ili onih sumanutih "razloga". I tako... bojkot. Autoplin i boce za kuhanje i dalje kupujem.

Autor: eM65   |   02.04.2022. u 8:00   |   opcije


Jest vaso. Partizani su prava raja.
Za razliku od onih što nisu ni spomena vrijedni



:)))
Takoc
Kakva bi bila bruka i sramota da se partizani (a i oni drugi) ne spomenu

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 8:27   |   opcije


M48, kad mi domaći plin pokuca na vrata, radi ću mu otvorit (nakon sto zirnem na špijuna)
Gazpromov, no pasaran

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 8:29   |   opcije


Mislim da se tako nešto nikada neće dogoditi.

Autor: eM65   |   02.04.2022. u 8:59   |   opcije


Imali smo mi i cara
Franju...
I one neke..jel..
tvoje druge..

Autor: wasyxde   |   02.04.2022. u 11:48   |   opcije


Moje druge... misliš Nogometaše? I meni je žao, ne mogu ti reći koliko. I Vas dakako, ali još daleko više Njih.

Autor: eM65   |   02.04.2022. u 12:55   |   opcije


nama je super
nema ograničenja vode, nikakvih
još

do kada?

Autor: ladonna2

Momentalno je palo na Ustavnom sudu da se okolni vodovodi pripoje Gradu Zagrebu. Naša crpilišta, rezervoali i infrastruktura je novijih datuma, m3 vode jeftiniji nego u gradu jer je održavanje jeftinije. Sad se netko pametan sjetio da bi zagrebačko pomanjkanje vode namirio tako da bi vodovode iz zagrebačke županije jednostavno prebacio na Grad. Stoljećima je sve funkcioniralo, odjednom nitko ne može bez ZG.

Autor: pognioci   |   02.04.2022. u 13:22   |   opcije


"domaći plin" i nije baš domaći, osim što se eksploatira na području Hrvatske... Kanađani već nekih 5-6 godina istražuju i ulažu u eksploataciju ugljikovodika, ali se narod protiv toga buni... nikad zadovoljni

budući da smo se odlučili za tržišnu ekonomiju, cijena tog "domaćeg plina" veća je od uvoznog plina i pokriva (u najboljem slučaju) oko 50 % potreba i potražnje u RH, međutim, nakon ulupanih milijarda kuna, sve stoji i drastično se smanjuje ulaganje

vodik kao pogonsko gorivo nećemo doživjeti, a dugoročno se postavlja pitanje kamo s tom vodenom parom u atmosferi, želimo li da nam za sto godina neprestano pada kiša i da ne vidimo ni Sunca ni Mjeseca ;) (kruženje vode u prirodi)

nuklearna fuzija, kao izvor obnovljive energije, jedino je čemu se nadam i čak je izvjesno da bih to mogla doživjeti ako poživim, međutim, nafta i plin kao sirovine i izvori polaznih spojeva, pogotovo ugljikovodika, neće tako brzo uminuti ;)

zatvaranje radijatora na ruski plin u znak protesta totalno je pubertetski jer tom divljaku na taj način nećete nauditi i stvarno mi je smiješno i neozbiljno kada to čujem od nekih ljudi za koje sam mislila da su mudriji... sorry ekipa, ali ako mislite da prebacivanjem grijanja i kuhanja na struju nekome prkosite, gadno ste se zeznuli ;)

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 13:41   |   opcije


osim toga, "zatvaranje pipe" (sjeverni tok 1) izuzetno je složen, kompleksan i opasan PROCES, a ne prdni pa zvrc rutinska radnja... to nije sklopka koju možete okrenuti, pljesnuti rukama, malo skinut prašinu s ramena i reći - eto, sad je to to...

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 13:54   |   opcije


Ništa mi nije tako drago nego kad netko krene iznosit svoje neslaganje sa nečim što uopće nije izrečeno. Rusi bi to tako upakirali. I svijet tome dao naziv. Whataboutizam.
Dakle, pojednostavljeno da i članovi menze mogu bez ikakvih opstrukcija shvatiti izrečeno: moj minimalni doprinos je zatvaranje mog mikroplinivoda u mojoj prćiji za proizvod koji financira smrada koji osvaja tuđi teritorij i pritom bez da trepne neselektivno ubija civile dok od svog vlastitog naroda radi ovce prodajući im raznorazne spinove dok im za nevjericu prijeti zatvorom. Staljin bi se posramio svojim nemuštim tehnikama u usporedbi s dotičnim dželatom.
Pa kad već ne mogu, jer nažalost zaista ne mogu tog debila veličine brabonjka osobno dohvatit za nozdrve i odvuc ga da iskopava leševe, koji nisu nikakva kolaterala već pomno naciljane mete, sve što mogu je baš poput graničara sa zmijskog otoka reć Ruski razni brode, odjebi

Jebe mi se kolika mi je ekonomska isplativost odbijanja grijanja na “njegov” plin. Radi se isključivo o mom doživljaju vlastitog obraza.
No pasaran

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:30   |   opcije


Gazprom, gešlosn

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:31   |   opcije


Hr plin, 50% skuplji, HDZova bratija se što omastila što glupošću sjebala?
Može. Daj. Trenutno si manje zlo

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:33   |   opcije


Treba prihvatiti da “mudrost” nije jedini aspekt prihvaćanja svijeta oko sebe.
Da su Ukrajinci bili “mudriji” možda još 24.02. klekli popušit patuljku.
Eto, nisu

Osobno, suosjećam s njima jer mi je svježe za sjetiti se kad i ljudi u Hr nisu bili “mudriji”

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:37   |   opcije


Srećom, zaista smatram srećom, mogu si priuštiti da ne budem “mudar”.
Dok mi rezultati vlastitog rada daju mogućnost da biram sto će teći mojim plinovodom

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:39   |   opcije


A kome sam naštetio?
Jebe mi se
Nije mi ni cilj naštetit. To je totalno promašena percepcija.
Cilj je ne sudjelovat u ucjeni.
Sto je cijena?
Neka sića
Pih

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:40   |   opcije


Što se mene tiče, poštujem stav. Tako i ja rezoniram. Vlastitim radom priuštio sam si odjeb "Trenutnima". Tako da Putin nije ni stigo na red.

Autor: eM65   |   02.04.2022. u 14:44   |   opcije


Osobno, nemam ama baš ništa protiv što netko tog kepeca doživljava kao svoga uzora za “držanje čvrste ruke na uzdama ovaca”, sto ga veliča u istoj rečenici sa Donaldom Trumpom, dok mu još ego zuji oko glave kako korona je postoji, ne smeta me sto netko masturbira na takve likove, ne smeta me sto netko ni u 2022 nije odmakao dalje od Ante Pavelica.
Ne smeta me čak kad se time ponosi. Za sve postoji velika doza tolerancije. To je ionak sve laprdanje. I moje i njihovo.

Smeta me sudjelovanje u klanju. Ne želim

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:47   |   opcije


Fly, razumijem te i ne bih htjela da me se doživi kao nekoga tko nije osjetljiv na sve što Putin radi... da, zločinac, megaloman, ubojica!

Sve to stoji i suosjećam s Ukrajincima, ali sam jednako tako svjesna da je Rusija (ne Putinova, jer nije njegova, nego povijesno i kulturno značajna globalno) i da su Rusi kao narod, Rusi kao znanstenici, Rusi kao umjetnici, sportaši i svašta još, itekako važni u svijetu u kojem živimo.

Nisam sklona osuditi narod!

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 14:47   |   opcije


Kad nađeš u nekom mom komentaru natruhu toga što sad navodiš, javi da i ja znam da nisam dobro nanišanio

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:50   |   opcije


nemoj odmah na mene sa sjekirom, načelno se slažemo gotovo u svemu, samo sam malodušna u vezi gašenja radijatora jer znam da je to nebitno.

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 14:52   |   opcije


Buga, što je je, flaj u svojim komentarima nikada nije poistovjećivao narod (u ovom slučaju naciju) sa diktatorom koji ju je zajašio.

Autor: eM65   |   02.04.2022. u 14:55   |   opcije


whatabautizam proširi mirnodbski, a ne samo ratno

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 14:55   |   opcije


eM65, nije, znam, ali taj narod živi od tog plina i ako će netko najebat, onda je to narod, a ne Putin

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 14:57   |   opcije


Da. Nebitno je.
Ali ja sam odlučio da mi je bitno.
Svijetu nebitna ta moja odluka. Putin zbog toga nije ništa veci, Ukrajincima mozda jedan metak manje.
Mozda bi bas taj metak pogodio neko nedužno stvorenje.
Moj doprinos. Meni.
Vlastitom obrazu

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 14:57   |   opcije


To je istina, ali u ratu sitnozubi najebu ovako i onako. A Ruski sitnozubi će trenutno puno manje najebat od (u dijelu dvojbenih) sankcija nego Ukrajinci od Putinovih projektila.

Autor: eM65   |   02.04.2022. u 15:00   |   opcije


meni je bitnije bilo donirati lovu, hranu i potrebštine od zatvaranja radijatora, očigledno se u tome razlikujemo

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:02   |   opcije


Niti jedan jedini moj postupak neće svijetu donijeti boljitak.
Porazna činjenica. Ali je činjenica.
Ako sam prestao kupovat proizvode za koje sam čuo da se temelje na ekstremno izrabljivačkoj proizvodnji, svjestan sam da nisam uništio tu kompaniju.
Od Seaspiracy-ja vise nisam kupio tunu u konzervi.
Da ne nabrajam. Nebitno
Ispast će da se time promoviram.
Ne
Samo eto spominjem da moj želudac, moj obraz, moj plinovod ima svoj stav.
Jer ako nemaš stav, onda ti ga stave

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 15:03   |   opcije


Da Buga. Ti si udarila po nuspojavama, ja na žalost ne mogu bolje po uzroku.

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 15:04   |   opcije


" A Ruski sitnozubi će trenutno puno manje najebat od (u dijelu dvojbenih) sankcija nego Ukrajinci od Putinovih projektila."

Neće, oni su odavno najebali s Putinom na vlasti, a sad će još i više.

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:05   |   opcije


pa odustani onda i od H&M, Nestlé, dr. Martens, sr. Oliver, odustani od Holdinga

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:10   |   opcije


odustajemo sporadično i aktualno, odustajemo iracionalno i slijepo, odustajemo od onoga što je kratkoročno totalno nebitno

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:12   |   opcije


teško je držati kompas i istražiti od čega bismo sve trebali odustati ;), ljudi se teško odriču komocije

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:13   |   opcije


i zato mi je ova komunikacija površna i afektivna

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:14   |   opcije


Fly, da si udario po uzroku, priča bi bila složenija, ti si udario po manifestaciji i djelovanju u momentu

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:16   |   opcije


Buga, ti si udarila po katalizatoru
Nismo isti
Ne trebamo biti isti
Nemamo iste metre
Ne trebaju biti isti
Ne reagiramo isto
Ne trebamo

Ne vidim smisao tvog bavljenja sa mnom dok se ja vrlo precizno bavim svojim postupkom racionalizirajuci uzrok i posljedicu istog. A tvoje baljenje sa mnom si manifestirala relativizirajući uzročnika.
Ako je do laprdanja na temu kao takvu, to mi je super.
Ako je otvaranje mojih očiju, pls don’t

Samo reci sto tvoje oci vide i sve pet. Svatko od nas može koliko može. Kužim prosvjetiteljski gen i to jako postujem.

Ono sto je meritum u ovom zapišu se može zakomplicirat sa tisuću aspekata. A može se i pojednostavit.

Veliki oce pojest manjeg. Činjenica. Ne mogu ništa.
Veliki treba sredstva za financiranje obroka. Činjenica. Ne mogu ništa.
Veliki ucjenjuje treće da će im uskratit nešto nužno za egzistenciju. Činjenica. Mogu nešto. Me sudjelujem. Odjebi.

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 15:34   |   opcije


ah, miskoncepti i pojednostavljivanje nikada mi nije bila furka pa ću se maknuti s tvojeg bloga, iako, uopće ne napadam tebe, nego misli koje su ovdje napisane...

odoh ;)

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:39   |   opcije


ne bavim se tobom, uopće te ne poznam i zapravo kratim vrijeme na tvojem blogu... evo nebum više, sorkač

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:40   |   opcije


Pasivno agresivna reakcija.
Nepotrebna

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 15:43   |   opcije


Ti ne moras dalje sudjelovati, evo ja ću precizno dati do znanja sto je očiti primjer bacanja prašine u oci.

Dakle, moja konstatacija je: kupnjom ruskog plina koga Gazprom preko PPDa šalje meni doma, defakto plaćam trenutnu rusku agresiju na suvereni teritorij jedne države.

Tvoj komentar: “…ali sam jednako tako svjesna da je Rusija (ne Putinova, jer nije njegova, nego povijesno i kulturno značajna globalno) i da su Rusi kao narod, Rusi kao znanstenici, Rusi kao umjetnici, sportaši i svašta još, itekako važni u svijetu u kojem živimo.”

Nit vidim poveznicu nit razumijem potrebu da se istakne ocito niti razumijem čime sam dao povod da me se time uravnava iz auzvinkla.

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 15:49   |   opcije


nije, pojednostavljivanje dovodi do toga da većina misli kako voda uvijek zakipi na 100 stupnjeva i da biljke udišu ugljikov dioksid i izdišu kisik... oprosti, ali to ne odobravam i mičem se od takvih sugovornika jer nemamo o čemu dalje razgovarati

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:51   |   opcije


pa kaj ti stvarno misliš da kupovinom ruskog plina plaćaš ovaj rat? nemrem vjerovat

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:52   |   opcije


poveznica je u tome da bojkotiranjem ruskog plina nećeš spriječiti agresiju na Ukrajinu

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:54   |   opcije


uopće nisam ni pasivna ni agresivna, samo sam prizemljena ;)

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 15:56   |   opcije


I još jednom. Necu ni sudjelovati.

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 15:56   |   opcije


Poveznica ruskih znanstvenika i plina je to sto kažeš? Zbilja?

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 15:57   |   opcije


Pa ne mogu spriječiti ni suseda da u dva ujutro premješta ormare.
Al mu mogu ujutro u haustoru rec nabijem te.
Nije puno ali mene veseli

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 15:58   |   opcije


Evo još jednog primjera whataboutizma.
Da li insinuiraš da ja ne znam podatke o ključanja i fotosintezu ili ničim izazvana spominješ to kao neku pojavnost?

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:00   |   opcije


poveznica je malo šira slika, to mislim... ne ova aktualna, nego ona koju su malbrojni upratili, a prisutna je godinama, međutim, guzice su nam bile sigurne i tko bi sad tamo nešto proučavao neke pregovore, dogovore i ugovore ako nam je dobro, a dobro nam je, jako nam je dobro

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:01   |   opcije


Da li je poveznica moje “od danas se grijem na struju” i fotosinteze moje nerazumijevanje kompleksnosti situacije u Ukrajini?

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:02   |   opcije


"Da li insinuiraš da ja ne znam podatke o ključanja i fotosintezu ili ničim izazvana spominješ to kao neku pojavnost?"

Fly, jebogati, pa naravno da ne mislim, i ne znam zašto ovo doživljavaš kao nekakav one to one sukob, mene proglašavaš pasivno agresivnom i koješta mi pripisuješ, a ja samo iznosim svoje mišljenje i neke činjenice... zašto te to vrijeđa, zbunjuje i dovodi do toga da me ne razumiješ?

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:04   |   opcije


počne li se plaćati plin u rubljama to je daleko više od plaćanja plina, jer se radi o stabilizaciji ruske valute i svega što ide uz to. i bla..bla.

Proizvodnja domaćeg plina nije isključivo vezana uz ekonomsku računicu, puno toga je vezano i za kvote koje su nam dozvoljene proizvesti, koliko je izdogovarano, jer se baš sve dogovara sada na nivou EU, a EU pregovara sa ostalim svijetom, između ostalog i Rusijom.
Negdje sam uhvatila podatak da smo proizvodili nekih 30 % potreba, pa smo brzo nakon plinske krize skočili na 40 % i domaća proizvodnja raste..

Autor: pognioci   |   02.04.2022. u 16:04   |   opcije


(flyngpicket, možebit k tebi ide domaći plin, aj provjeri)

Autor: pognioci   |   02.04.2022. u 16:06   |   opcije


Evo mog komentara na širu sliku.
Šira slika je ovdje zapravo promatranje svih mogucih interesnih sfera i skupina. Sluzi za detaljno proučavanje svake pojedinačne sfere. Kada se previše zagnjuri izgubi se fokus. Ovdje je fokus vidljiv odmicanjem.
Užom slikom.
Na sceni je velikoruska hegemonija. Po receptu provjerenom u Bjelorusiji, Čečeniji, Blabla bla bla.
Ukrajina je dosla na red.

I to je to
Sve ostalo u toj priči iz šire slike je prašina u oci.

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:07   |   opcije


(možda ide pola-pola )

Autor: pognioci   |   02.04.2022. u 16:08   |   opcije


Iskreno, ne favoriziram Zelenskog i ne mislim da je heroj, slično mislim i o Kličku... nemrem si pomoći, intuicija, neki kurac...

nešto tu ne štima i ne mogu se oteti dojmu i svemu što znam od ranije, a znam jer me bolesno sve to zanima već 20 godina (od bliskog istoka, preko Rusije do SAD-a i Afrike) pa mahnito čitam publicistiku i oportuna mišljenja, slažem pazle, promišljam, gledam o čemu mi sve ovisi trgovina naftom i skužim da ovisi o posjetu Bajdena Iranu (taj dan nafta divlja bez ikakvog razloga, ali razlog je diplomatski posjet bivšem iranskom vođi, nemreš vjerovat, običan posjet)

dakle, želim naglasiti da nije sve crno-bijelo i da postoje nijanse

tebi Fly želim sve najbolje i sorry ako sam "zagrizla" temu kojom se bavim godinama

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:11   |   opcije


Ajme meni kako nanisanit nešto, ne provjerite informaciju i krenete sa velikim zaključcima.
Buga jučer o petrodolari, ti danas u rubljama za plin.
Ajde provjerite informaciju: do prije par tjedana, svi Euri i dolari kojima se plaćao plin i nafta morali su bit zamijenjeni za rublje u iznosu 80% od svog izvoza. Sad je 100%.
Pa bas da će tih 20% spasit Rusiju od efekata sankcija, neće bas.

Svakoj valuti na svijetu odjvajkada odgovara da se većina vrti izvan granica zemlje valute jer to direktno da direktnije ne može smanjuje inflaciju. Zemlje proizvodjaci nafte već 60g pokušavaju smanjiti utjecaj dolara naftu i obratno i još nisu uspjeli.

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:13   |   opcije


Rusija s Kinom trguje naftom u rubljama i juanima barem 15 godina

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:15   |   opcije


Buga, nitko, baš nitko nema pravo srušiti nečiji dom, zato što je Zelenski glup ko ku..qac.
S druge strane, uvođenje sankcija su posve pogrešne metode zaustavljanja rata, koji ne bi niti počeo da nije bilo i amera i njemačke (što ne opravdava ulazak vojske u jednu suverenu državu)
a sad ne znaju kako bi to popravili. Mislim da si je njemačka opalila pljusku.

Autor: pognioci   |   02.04.2022. u 16:17   |   opcije


Znaš Buga kako Kina i Rusija trguju naftom u svojim valutama? Tako da definiraju cijenu u dolarima :))

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:19   |   opcije


flyngpicket, nemoj miješati period od prije rata
sada je rublja skinuta sa popisa konvertibilnih valuta, ne ma tečajnu listu..
Onog trenutka kad se počne euro konvertirati u rublju - rublja postaje legitimno sredstvo plaćanja i odžat će stabilan tečaj.

Rusiji je jaaako bitna stabilna valuta, a ovo je jedan od načina..

Autor: pognioci   |   02.04.2022. u 16:21   |   opcije


Nitko nije imao pravo ubiti mog brata, ročnika JNA, ali ga je na kraju ubio Slovenac, a ne Srbin.
Jel da mrzim sve Slovence?
Ma ne mrzim nikoga.

Ovdje pišemo o nečemu o čemu malo znamo i o posljedicama kinjenja jedne nacije... (nedavno me netko ovdje, na ovom zapisu, pitao jesam li možda Ruskinja, eto, dotle to ide)

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:23   |   opcije


Po pitanju Zelinskog imam i ja nešto za rec.
Pod broj jedan puca mi kurac za njega.
Pod broj dva ne pada mi na pamet glumit političkog komentatora.
Pod broj tri ide mi na kurac sa svojim govorima izazivanje krivnje kod svakoga s kim komunicira. Vidi se pravi židovski odgoj. Nema do dobre stare krivnje.


Ali
Čovjek je demokratski izabrani predsjednik.
Poceo kao vic a sad mora biti državnik. Postujem.
Klima s čim ima. A ima malo. A i s tim malo ima sjajne rezultate i u podizanju morala i kao underdog u toj agresiji
Kao figura u ovom trenutku palac gore.
On kao on? Kogajebe
Kmekme
Al opet..nema puno manevarskog prostora

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:25   |   opcije


"Znaš Buga kako Kina i Rusija trguju naftom u svojim valutama? Tako da definiraju cijenu u dolarima"

Vrijednost dolara nema veze s vrijednošću petrodolara ;)

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:26   |   opcije


s Mosadom i židovima uvijek sam oprezna u donošenju stava ;)

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:29   |   opcije


Otkad su ameri prepisali recept od grofa Fišterića, nafta i dolar će bit uvijek u istoj rečenici

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:36   |   opcije


zlato da, ali nafta ne

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:37   |   opcije


Neš ti problema iznijet stav.
Ako sam mogao kreirat stav, bome znam ga i izreć. Istim riječima i mislim i govorim.
A fala Bogu da živim u okruženju gdje smijem izrec stav.

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:38   |   opcije


*Feštetica

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:39   |   opcije


mislim da s iznošenjem argumentiranog stava nemam problem

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:50   |   opcije


vidim da si nadrkan danas nešto na mene pa sada stvarno odoh :*

Autor: BugaVuga   |   02.04.2022. u 16:54   |   opcije


Nisam nadrkan.
A pogotovo ne na tebe.
Ono sto mi je odvuklo paznju sam apostrofirao i jasno se odredio prema tome.

Autor: flyngpicket   |   02.04.2022. u 16:57   |   opcije


Hi, zanimljivo vas je čitati :) Fly, moja podrška u tvojem bojkotu :)

Autor: Cococh-Anel   |   02.04.2022. u 20:48   |   opcije


I molim objašnjenje kakva je razlika između dolara i petrodolara, osim što je petrodolar zarađen od prodaje nafte?

Autor: Cococh-Anel   |   02.04.2022. u 21:12   |   opcije


Koliko ja znam, dolar se još uvijek jako dobro drži kao svjetska valuta. Postoje akcije za smanjenje dominacije dolara od velikih država, Kine, Rusije, i nešto se tu malo uspijeva, no Ameri održavaju dominaciju dolara svim sredstvima. Do nedavno su ga nemililce štampali, a ove godine je FED odlučio stati na kraj tomu i pomoću povišenja kamata obuzdati groznu inflaciju od oko 7% (hehe, ne znaju oni što je inflacija)

Autor: Cococh-Anel   |   02.04.2022. u 21:16   |   opcije


Nedavno sa mtu pisala kako tražim alternativu za grijanje na plin, da mi Putin ne zatvori pipu, a još se nije znalo hoće li biti rata. Solarni paneli, biti samodostatan, jedino rješenje. Pa koliko ide. Peć na drva pa skupljat grančice.

Autor: Cococh-Anel   |   02.04.2022. u 21:23   |   opcije


Čujem da je u Zagorju formirana jedna grupa gradana koja je odlucila poslati snažnu poruku....zatvorili se u klijet i odbijaju vodu.

Autor: dovla53   |   02.04.2022. u 21:48   |   opcije


Vladek, baš si me nasmijao, gdje je ta grupa točno, daj točnu lokaciju da se priključimo protestu.

Autor: juicy-mama   |   02.04.2022. u 22:26   |   opcije


Juicy...lokaČija je zasad tajna,dok malo ne ojačaju pa im se parlatina digne na malo viši nivo..
A i da se protest ne razvodni ;)

Autor: dovla53   |   03.04.2022. u 8:57   |   opcije