TKO IMA DOM, MOŽE BITI I SPREMAN ZANJ! (ajmo junaci, il svi junaci nikom ponikoše?)

ovo dolje otvoreno pismo potpisujem, pa ga zato i stavljam na svoj blog, ali prije toga da se ja poklonim i počnem!
glede nekih objava ovih dana (tko je bio gdje, što mu je dom i da li je zanj spreman, kakav mu je i sl) ajmo junaci? ak ste ovih dana sveudilj vješali ovdje na iskrici svoje kućne ljubimce, ajte malo i o sebi?
tko ste, gdje ste se rodili, gdje odrasli...i tko ste postali (ili ostali) od "stoljeća sedmog" naovamo!
pa tako ja npr eto hitih fotku svoje rodne kuće od prije više od skoro 70 godina (zadnji put sam ju ljetos posjetila i nije se puno izmijenila iako je malo oronula)! rođena u tri tisuće godina starom gradu Puli, u centru grada.
tamo i odrasla do nekih godina, kad sam odselila u ogulin. u zagrebu dotepenka već skoro 60 godina! otac završio gimnaziju (ko i Tuđman, večernja škola), majka 4 osnovne, ja nešto fakulteta. svoja sam od svoje 18 godine života (sama našla posao putem oglasa, kupila svoj stan sama, zaradila svoju mirovinu za više od 40 godina rada, odgojila skoro sama dvoje djece koje je uspjelo u životu).
dakle, imam dom i za njega sam spremna uvijek bila i ostala! zna se i oklen sam i kak veli đusi, ima nas svega par ovdje kaj smo svoji!
btw mogu i ja zveckat nekim odlikovanjima mog pok oca koji je kao prvoborac sahranjen na lafetu, ali tako je sa svim junacima iz rata, neki ginu, a neki dobiju metalne značke za hrabrost! i onda dođu neki novi klinci koji pišaju po prethodnim herojima. oni drugi koji su ratovanje naručili, dok raja ratuje, zgrću. tako je uvijek bilo, tako je i danas.
i da, iz ove krasne dvokatnice sa ogromnim vrtom ponad Arene, prizemlje je imalo više od 100m2! imala sam svoju sobu otkad sam se rodila, kupaonu, krasan vrt sa svim egzotičnim biljkama i sjenicom! i da, kuća je bila "oteta" tj konfiscirana od talijanskih fašista koji su pobjegli u onom ratu u Italiju! kao i u ovom ratu, otimali su se stanovi, kuće i ostalo od neprijatelja! jedino kaj je negdašnji neprijatelj sada prijatelj, a negdašnji prijatelj neprijatelj.
kak reče onaj pametan čovo, samo mijena stalna jest. no, jedno je uvijek isto, ljudska glupost i zloba. i neukost!
o ovom potonjem možete pročitati (možete li?) u ovom otvorenom pismu. možda tada shvatite s kim i za koga se zauzimate? ako pak ne, daleko vam kuća bila (ako ju imate, a uvažava se i ona oteta, nasljeđena od roditelja, dobivena po razvodu i sl.)!
https://www.index.hr/magazin/clanak/otvoreno-pismo-marku-perkovicu-thompson
u-pardon-kralju-thompislavu/2734532.aspx
Otvoreno pismo Marku Perkoviću Thompsonu, pardon kralju Thompislavu
Piše: Anđelo Jurkas
22:14, 26. studenoga 2025.
NE BAŠ dragi moj Kralju,
dapače, prije licemjerni Marko, božjeg kompleksa Marko, Pinokio Marko obzirom da razna Gepetta nude i govore tvoje riječi i upravljaju tvojih postupcima. To bi bilo da te se etiketira kao što ti etiketiraš ljude koji se ne slažu s tvojom glazbom, političkim stavovima, retorikom, etikom i estetikom i promoviranjem dešnjačke vrste domoljublja.
Ali ok, pustimo to lijevodesničarenje zasad, dovoljno se sami šlepate na taj narativ. I glumu lošu na razini Krv nije voda i Sedlarovih recentnih remek djela si savladao to smo vidjeli iz otkrivanja snimanja nedavnih mobitel selfie pokušaja zamjena teza i igranja žrtve. Sve je ok, kad nema vještine, ima cifre.
Eno, kao novinar zainteresiran za pop kulturu i indie redatelj/producent, a prije završetka dokumentarnog filma "MPT: Cijena domoljublja" posvećenog ne tebi, već hrvatskom, pardon rvackom puku, društvu i socijalnom momentu koje je dozvolilo da pjevač i autor toliko limitiranih autorskih, pjevačkih i izvođačkih kapaciteta, postane nacionalni heroj određenog dijela rubno pismenog puka i onih drugih, imam potrebe obratiti se javno s nekoliko rečenica obzirom da tvoje (čitaj: Vaše, tebe i tvoje sekte) teroriziranje, izigravanje žrtve, bipolarnost informacijama već dugo predugo traje svima zainteresiranima za život mimo koketiranja s ustaštvom, nacionalizmom s Temua i domoljubljem koje mijenja trobojnicu i šahovnicu samo u smjeru para i parazitiranja na neukosti i zatucanosti dijela puka kojem se obraća – kako glazbeno tako društveno, kako društveno, tako i povijesno.
"Kad završim film, ponudit ću ti pravo prvokupa za 500.000 eura da ne bude nikad prikazan"
Uz napomenu kako sam apsolutno apolitičan i kako mi tvoj trenutni oponent Tomek Tomašević jednako nije simpatija zbog toga što sluša loše bendove, naziva ih punkom i kako igra košarku, a o vođenju glavnog sela, pardon gradića Zagreba, neka se bave oni koji tamo žive.
Tako da svi tvoji pratitelji koji će u činjenici kad ne zinem i kleknem pred tobom, rado bih rekao i tvojim radom ali toga nema, nego se usudim konstruktivno pozvati na razgovor kao i za našeg prvog i jedinog susreta pred cca 15 godina kad smo za HTV odradili 1/1 intervju, vidjeti jugonostalgičara, srbočetnika, leftarda, pič..u komunističku i slične nemušte epitete kojih se uz još nemaštovitije prijetnje dosjete prepisati s obzirom da im je invencija reda veličine puštanja vode iz slavine, toliko se savlada.
I čisto da ne bude zabune kako parazitiram na tebi i tražim svoj medijski prostor preko tvoje jadne savijene i nedisciplinirane kičme, ne radim to. Ti si najmanje interesantan u cijeloj priči, ali je sustav pokretanja i marioneta pokrenut oko toliko limitiranog tebe zanimljiv i dokle ide taj sistem domina.
Ali da, kad završim film svakako ću Vam prvo ponuditi pravo prvokupa i otkupa za 500.000 eura da ne bude nikad javno prikazan, analogija s nesviranjem na dragi nam nacionalni HDZ je jasna.
"U čemu je tvoje hrvatstvo bolje i veće od mojeg?"
Molim te objasni mi u čemu je to tvoje veliko hrvatstvo točno bolje i veće od mojeg ako, redom:
1. Kad izjaviš da nisi radikalan, ali da će tvoj tim povući radikalne mjere ako ti se uskrati drugi nastup u prostoru kojim upravlja grad Zagreb, Areni Zagreb, zbog donesene odluke po kojoj se klicanje proustaških stihova ne smatra dobrodošlim, što te to čini? Je li licemjerom? I je li to javna prijetnja? I zašto ne iznajmiš neki privatni prostor ostalo je para od oba hipodroma, ne? Ili ti politički zaštitnici i oni s kojima si se i čijom djecom fotkao na hipodromu opet plaćaju za "nesviranje"? Jel to novi Markov trg i šatoraši moment? Oćemo opet citirat Alana Forda?
Ne pitam te zapravo, retorički je.
2. Parnicu protiv Grada Pula iz istog razloga odbijanja davanja dozvole, ne zabrane nastupa, u pulskoj Areni, si izgubio. Iz istih razloga ti je ne zabranjen, nego uskraćen prostor nastupa u Nizozemskoj, Švicarskoj, Njemačkoj, etc…pa u čemu je sad Grad Zagreb različit u tretmanu tvoje glazbe, nakon što ste se već ljetos propisno prodernečili hipodromom, nije ti to dovoljno?
Ne pitam te zapravo, retorički je.
3. Zašto ne iznajmiš neki privatni prostor ostalo je para od oba hipodroma, ne? Ili ti politički zaštitnici i oni s kojima si se i čijom djecom fotkao na hipodromu opet plaćaju za "nesviranje"? I naprosto mora bit politički jer ako se tebe ne voli i ne sluša onda je to čin nedomoljublja i napada na državu, a ne može i ne smije bit samo to da postoje ljudi s glazbenom školom kojima to očajno C Bebek jaukanje nije u svijetu molova, durova i dernečenja interesantno? Jeftina ti je spika, razumiješ?
Ne pitam te zapravo, retorički je.
4. Zašto nikad niste javno komunicirali službeni broj prodanih ulaznica s hipodroma u Zagrebu nakon 281 000? I koliko je od toga prijavljeno ZAMP-u kao odokativna procjena tih 500 000 ljudi koji nisu bili na zagrebačkom hipodromu? Pitali smo Entrio službenog prodavača ulaznica, pitali smo hipodrom, oni su nas usmjerili na organizatora, tj Vas. Organizator tj Vi nikad niste odgovorili. Pa eno samo koliko je to hrvatstvo točno u parama i plaćenom porezu? Je li prijavljeno ZAMP-u 503 000 ljudi s koncerta na hipodromu ili i tamo imate svoje ljude?
Ne pitam te zapravo, retorički je.
5. Koliko je herojski i junački igrati žrtvu i podizati tužbe u sprezi s političkim žnorama protiv novinara koji se drznu istraživati neke dvojbene poteze i postupke oko uzurpacije zgrada u vlasništvu stanara, Split, Derifaj, da ta tema? Jer je dirnula u pravo Nedodirljivog da potencijalno kriminalizira na nekretninama. Čak i da je novinarska u prekršaju ne čini li se herojski na ovaj način obračunavati s ljudima koji ti ne kleknu i ne zinu na tvoj kunst uzurpiranja? Znaš li kako se zove sistem jednoumlja u kojem se ne dira Nedodirljive? Da nije komunizam? Tko te ono najviše žulja, nije li Tito? Znaš li kako se zove sistem u kojem se zatvara neistomišljenike? Da nije fašizam?
Ne pitam te zapravo, retorički je.
6. Ako si tokom karijere počevši od Bojne Čavoglave koja je 7/8 makedonski narodni ritam, posuđivanja ABBA-e (Preko sedam brda, gora), srpskih narodnih pjesmica (Anica Kninska kraljica), AC DEC-a (Geni kameni) pa na svakom albumu uzimao od tuđih ideja i gotovih ritmičkih i melodijskih i produkcijskih refrena baš kao i tvojih kolege od Jaje Houre do Bejbe Lazanje, gdje je točno tu autorski moment i koje je točno vrijednost i tvoj potpis odnosnih pjesama?
Razumijem ego i taštinu i kompleks Boga, ali u kojem momentu jednu jedva pismenu pjesmicu čiji stih "Za Doom, ne Dom Spremni" samo kod ljudi koji su slovkali U kao samoglasnik na satovima hrvatskog, povijesti i glazbenog, može egzistirati kao nacionalna budnica dok dobrom dijelu puka taj isti alegorijski ulazi u vremena podsjećanja na najkukavičkiji režim hrvatske povijesti – ustaštvo i poglavnika Antu Pavelića čije prodavanje i odricanje zemlje veličate kao velebni nacionalistički čin domoljublja?
I kako je tvoja cajkaška glazba i u čemu drugačija od Aleksandre Prijović i Lepe Brene po samom sadržaju skladanja, a eno ljute su protivnice, s krive strane rijeka i granica? Tvoja sekta tu cajkašku kulturu promiče i razumije, stavlja znak jednakosti, ostalo bi branila, jer su pobrkali pojmove što su i tko su branitelji, a ti si Mesija što točno ono kad odšutiš, prešutiš i ne komentiraš? Nema na blesimetru? Treba ne pročitat nego reć od istine? Ima li toga uopće u MPT-a?
Ne pitam te zapravo, retorički je.
7. Zašto se nikad poslije onog jedinog uživo susreta offline nisi skupio i odrekao ustaštva uživo i osudio ustaški režim? Kome to više nikad nije bilo u interesu?
I zašto toliko boli osuditi nasilje i novi val nepismenih ustašoidnih klinaca koji atakiraju sve što podsjeća na kulturu, onu realnu kulturu, ne tvoju turbo folk cajkašku kulturu veličanja rata, nasilja, uloge patera familiasa, Boga oca, vrhovnoga? Ti klinci ne mrze samo srpsku kulturu oni mrze hrvatsku kulturu, školu, trud, ono kad moraš malko više od tri zgiba u teretani, znaš, kulturu uopće.
Ne pitam te zapravo, retorički je.
8. Je li moguće Kralju da si zapravo samo licemjeran čak i ako ti ne brojim ratni staž, kažu tri mjeseca uvrh glave na prostorima na kojima se nije borilo već tu i tamo zapucalo?
Je li moguće da klečiš jedino pred Bogom Kapitalom i zašto ako ne, ne doniraš svu lovu svog koncerta u Areni recimo tvojim i uplatiš im bar za večernju školu kad već redovna nije išla, kako bi naučili što domoljublje zapravo jest? Ima li u sustavu tvog domoljublja ljubav prema domovini u kojoj ti toliko objeručke daješ sve domovini, a ne ona tebi? Ne mislim pritom na prilagođene i plaćene poreze.
Ne pitam te zapravo, retorički je.
9. Zamjena teza, Kralju. Moje domoljublje nije virenje iz guzice političkim strukturama, mahanje šahovnicom, šlepanje na Devesprvu, rat, oružje, Gospu, Boga, kriminal, tebe i ine Vaše "vrijednosti".
Domoljublje je konstruktivno i kreativno kritiziranje ljudi koji ne kleče po oltarima domovine (vladajuće stranke i mlitave opozicije) i struktura koji je već 35 godina sustavno uništavaju RH i nuđenje u svom fahu i domeni konstruktivnih djela, ideja i modela boljeg i drugačijeg od tog što Vi nudite kao vrijednosti.
Zato jer želim zdravu i bolju domovinu. Zemlju. Koja nije uništena i devastirana od Vas koji klečite i zijate i plasirate svoju zaradu pod domoljubljem. Razumiješ li?
Ne pitam te zapravo, retorički je.
10. Oćeš mi podpisad, pardon, potpisat novi album?
Ne pitam te zapravo, nije retorički, zajebajem se, prcam te malo, kao što ti prcaš svih onih tri milijuna preostalih koji ti nisu svrdlali do hipodromskog Gospe Od Dronova dna, ali da ti prevedem s rvackog na hrvatski.
"Nisam sam"
Evo, u redu znanih ti Deset božjih, ne božijih zapovijedi, interesiralo bi me ne dobiti odgovore na pitanja kad se već nema varijante opet stati pred kameru 1/1 na zamoljeni intervju za odnosni dokumentarni film koji neće biti dirigiran kao ona predhipodromska otužna rezačina na HTV-oko Dnevnika.
Ali tog neće biti. Jer ne klečim. Niti poštujem licemjere. I kad se pitaš tko sam da si uzimam za pravo prozvati Kralju Najvećeg Nedodirljivog Tebe? Nitko, srećice, nitko. Nebitan sam. Hrvat. Zemljanin. Domoljub. Koji poštuje zakone. Plaća poreze. Ne prodaje jeftine nacional floskule.
Ne viri političarima iz pozadina. Voli svoju domovinu i ljude malčice drugačije. Pismene. Humane. Nelicemjerne. I kojem je pun trokurac jeftinih igrokaza i prodavanja domoljubnih i nacional floskula. Eno, taj. I nisam sam. Jako, jako nisam sam.
Hvala na nerazumijevanju. Živ bio Markane, Kralju.
Tvoj vjerni obožavatelj, pratitelj i štovatelj,
Pjevač grupe VIS Nisteniprije.
27.11.2025. u 17:06 | Dodaj komentar
prijavom protiv nepismenosti! dakle, prijavih BBnešto blog zbog nepismenosti. naime, u ovoj državi se kaže krafne a ne krofne. srbizmi se i mogu razumjeti i progutati, ali seksizmi ne. a kako je dotični blog seksizam, prijavljen je!
i samo ću citirati kraj ovog otvorenog pisma,;
"..Nebitan sam. Hrvat. Zemljanin. Domoljub. Koji poštuje zakone. Plaća poreze. Ne prodaje jeftine nacional floskule.
Ne viri političarima iz pozadina. Voli svoju domovinu i ljude malčice drugačije. Pismene. Humane. Nelicemjerne. I kojem je pun trokurac jeftinih igrokaza i prodavanja domoljubnih i nacional floskula. Eno, taj. I nisam sam. Jako, jako nisam sam."
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 17:12 | opcije
Draga Sara, džaba ti pisala o sebi, oni koji najviše protestiraju, o njima se ništa ne zna, čak niti spol, pa nagađamo, jel' muško, jel' žensko.
A o fotografiji samo možemo sanjati.
I ono misliš da nekoga znaš, jer je tu 10 godina, a pojma nemaš.
Fakat, samo f2f (face to face) znači nešto, sve ostalo nije ništa.
Autor: juicy-mama | 27.11.2025. u 17:23 | opcije
Testing, testing :)))
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 17:50 | opcije
Dobar dan ljubim ruke milostiva i hvala vam na ukazanju meni kukavici koji se nece pokazat.
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 17:51 | opcije
Ali ženo božja ti baš nemaš srama i hvališ se onim čega se normalan čovik stidi i te tvoje laži jel one najviše služe da zavaraš sebe??? Ili nas???
To di si ti rođena to ni tvoj dom, to je bio nečji drugi dom, on ga je sagradio, u njemu su se rodila neka druga djeca, djeca okupatora, fašista kojeg se sa pravom protjeralo kako to kažeš.
Al koji je njegov krimen, gdje je presuda, gdje je njegovo pravo?
Možda je on za nešto kriv ali za koje djelo, ili nedjelo, i jel to krimen za 5 godin ili 20 godina robije ili za neku.drugu kaznu.
Jesu li tebe stavili tu u fašističku k9ljevku koji su zatekli u stanu i u njoj te ljljali?
I jeli to tajna tog što tako olako sve prozivate za fašizam, to da možete zagrwbit u tuđe, u sve sto vam se svidi, eliminirat sve k9ji vam se ne sviđaju?
Jel ta moć toliko opijajuće slatka da se gubi razum i duša zbog nje?
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:01 | opcije
Očito da je ta moć droga bez koje neki ne mogu.
Kao i bez laži, jer ti nikad nisi imala dom imala si samo smještaj koji su van dodjevljivali ov8sno o očevoj prekomandi i ništa drugo i zivjeli u uzwsnom strahu da su oko vas sve neprijatelji jer ste svi skupa i podsvjesno bili svjesni da je to oteto prokleto i da ćete jednom to platit kroz nemire svojih duša.
A to o kar8jeri i tu lažeš jer zaposlila si se preko veze i partijske probjere a karijera ti je ovisila o fizičkoj lipoti i trenutnom položaju ljibavnika, pa kad si ocvala karijera otišla doli, nažalost tad su došle nove mlade fufice za vodit po seminarima itd itd e.
A stan nisi kupila od svojih novaca jer di je nesta onaj stan koji ste dobili kad ste dosli u ZG?
Lagiš pa lagiš i gotovo.
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:10 | opcije
Eto da parafraxiram ovog tbog Andjela, eto Carice ti mož lagit i smisljat bajk9vita objašnjena i razgovore sa izmisljenim 0rijateljima i neprijateljima a pona nek napiše tekst, moze malo i plagirat arkandjelo glazbu i aražman i za k9ju godinu i vi cete rasprodavat arene i hipodrome :)))
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:14 | opcije
Lip pozdrav i do sljedećeg 8gnora budi mi dobro e :)
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:14 | opcije
e moj jarče, jel vjeruješ da sam baš na tebe mislila kad sam objavila tu crticu iz života svog pok. oca! rekoh sebi (što mogu kad sam vještica i čitam ljude), da ćeš ti reagirat i to upravo na to što si reagirao. dakle, to što naši roditelji čine, nije naša zasluga niti sramota! više o tome ne bih, jer glupo je obrazovat starog čovjeka. koji je pri tome zločest. najgore je kad ljudi idu osuđivat druge ljude, a pri tome svoje grijehe skrivaju. pa kad si već tako znatiželjan i pitaš, stan (veliki 80m2) koji je otac dobio u zagrebu, kad je odlazio u mirovinu, moja pok. majka je naslijedila (jedino ona) i vratila vojsci (iako sam se ja protivila)! u zamjenu je dobila manji, dvosobni 60m2 i onda taj stan otkupila. prije 20 godina ga je prodala (100 tisuća eura) i taj novac koristila (bratu punomoć) za smještaj u dom. iz tog novca se plaćao dom 10 godina! kako je novca nestajalo jer su domovi skupi osobito jednokrevetne sobe (izračunaj) a i brat je mešetario s tim i izgubio neke novce, mama je ostala bez novca i bez stana, a onda sam ju ja uzela k sebi doma, bez ijedne kune i ičega! eto, toliko o stanu mog pok. oca! a ubuduće, ako želiš nešto pitati, najprije se moraš ti pokloniti i početi. inače, ništ od komunikacije. znajući tebe, radije ćeš biti kuš i na ignoru nego li da pričaš ko normalni ljudi kaj pričaju? do tada, lijep ti pozdrav!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:23 | opcije
Ja se uopće ne osjećam moćno, od kud ti to, pa ni Sara, na vlasti je HDZ i to još od davno, znači da ste vi moćni, ali meni je to glupo tako razmišljati. Pa nit' neću.
Autor: juicy-mama | 27.11.2025. u 18:24 | opcije
eto đusi, sve si rekla! moć nikad nije bila niti tebi niti meni imanentna. dapače, mogle smo mnogo toga a nismo, zato kaj nam to nije u karakteru! a karakter se istina naslježuje, ali i stvara. ti svoj i ja svoj smo izgradile dugo, puno...i eto nas. sitne ženice, ali svoje....s mudima!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:26 | opcije
svoj stan sam kupila od svojih novaca jarče! a i posao sam dobila zahvaljujući svojim sposobnostima, koje je ona vlast ipak cijenila. i to ne ovaj zadnji, već svaki...prvi u školi, drugi na općini trešnjevka, treći u Lutriji a četvrti kod privatnika! čak i penziju od 40 i više godina zaradila. znam, većini vas muljatora to uopće nije jasno da netko može tako pošteno živjeti i raditi, ali što ćeš, jesam! a i dok sam bila direktorova žena, jedino je on imao koristi od toga a ne ja (glede posla), jer sam nakon udaje nastavila raditi posao koji sam imala i prije. tek nakon razvoda, moja privat frendica koja je bila glavna direktorica Lutrije, amenovala je moj novi boljli posao! nisam ju ništa tražila, ali sjetila se žena (dok joj hdz nije dao vlast) da je od mene naučila sve što se o životu moglo! bila mi cura zahvalna...što ćeš, nisu svi ljudi gnjide, neki znaju cijeniti kad učiniš nešto dobro za njih!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:30 | opcije
meni je žao jarče kaj ti nisi uspio imati niti jednu obitelj a ja čak dvije! meni je žao kaj ti nisi imao niti jedan brak (tako barem pretpostavljlam) i da si željan žene, ali potrudi se, možda i zaslužiš? toliko od mene i tebe...ne bih više, ali ako inzistiraš, neću ostat dužna!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:31 | opcije
Nisan ja reka da ti je otac bio nepošten čovik ali cure drage to je tako funkcioniralo.
I sad kad spominješ ti 100000 maraka od prodqje stana i ptrosenih u nevolj8 sad zamisli kako je zivio onaj kojem je zivot donio isto takve nevolje a nije imao stan dobiven od drzwve da ga proda kako je taj zivio i kolko je tek njemu trebalo da se namuci dq zaradi stvori ikakav krov nad glavom?
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:33 | opcije
kako smo prešli broj 13, zatvorit ću komentiranje...na koncu nisam svoj blog napisala da biste vi kakili po meni i vrijeđali svojim neistinama! radije krenite od sebe...i recite za promjenu nešto o sebi, a ne o meni. ja sam već sve rekla i sve znam o sebi, kao i ljudi koji me znaju! nisam uopće zanimljiva, osim za čitanje! a znate onu, za dobrim se konjem praši tak da...zajašite i vi svog konja!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:37 | opcije
Lagis uporno i dalje al nema veze.
Dosadno je upirat se, za sve imas opravdqnje ali eto samu sebi se opravdqj zasto se toliko dokazujes da si bolja od drugih, nastavi možda i uspijes se uvjerit.
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:37 | opcije
Naravno da ćes zwtvorit k9mentare jer stara je parola
ZAUSTAVITE ROJTRS :)))
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:38 | opcije
Ali zapamtite i ti i Mamica i svi ostali sindrom "tuđe koljevke" nećete n8kad izbrisat iz svoje pdsvjesti.
Lip pozfrav.
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:40 | opcije
fulaš jarče, 100 tisuća eura a ne maraka! a da ta pitanje postaviš i svim onim ljudima koji su u ovom ratu izgubili svoj dom, oteli im stanove, kuće...protjerali ih. ok, neki su bili agresori (kao i ovaj fašista), ali 200 tisuća ljudi je moralo otić iz HR? misliš da je to OK? oni kao srbi nemaju pravo na dom? ili svaki čovjek ima pravo, pa nek mu se sudi, tu se slažem s tobom, trebalo je svim fašistima, ustašama i ostalima sudit. tu je ona vlast u YU i Tito fulala. rat je rat, i svi koji su bili u ratu, svatko tko je u ratu, ima pravo ubit, ali civili su civili. nažalost, još nisam čula da je ijedna vojska poštedila civile? tak da...
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:40 | opcije
pa jesam bolja od drugih...u svemu! moj život i toliki ljudi iz mog života me u to uvjerio...bolja sam! ali, vidiš ni malo ne mislim da zato zaslužujem nekaj...samo jesam bolja. kaj je to grijeh? cijeniti sebe? svoje?
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:41 | opcije
mene ne pere kolijevka, niti dom...to pere vas "domoljube" zato kaj trebate imati o čemu pričati? ti prvi npr...imaš li ti svoj dom? jel tvoja kolijevka još uvijek ista tj još uvijek živiš u roditeljskoj kući? ili fakat imaš svoj dom? vidiš, moj dom je samo moj...i meni svet, i dobro došao je svatko u njega tko je čovjek...ali ja sam domaćin i otvaram ili zatvaram vrata rijetkima. mnogi su imali priliku ući i doći, ali ne i ostati. jer im nije mjesto, vrijeme i sl. samo su prolaznici. dobro je da čovjek zna tko je prolaznik u njegovu životu a tko ostaje. roditelji, djeca...to su prolaznici. a partner treba zaslužiti ostati ili otići. ovisi o dogovoru dvoje odraslih ljudi. ne treba i nikad nisam imala suvišna lica. sa roditeljimka sam živjela svega par godina (u tom groznom stanu), ali iako je bio četverosoban, otišla sam u svoju "sirotinju"!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:45 | opcije
i tak bih mogla pričati, ali nemam s kim! lijepi pozdrav tebi jarče i ostalim stanovnicima pod maskama ovog sajta!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:47 | opcije
i da, prije no što odem, moram komentirat ovog dolje...svatko priča o sebi! ja o sebi, on o sebi (očito ga žulja neka pi*ka)! odoh
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 18:49 | opcije
Di zivija da živija pa makar na smetlištu živim na svom a ne u kući kojoj su ubili vlasnika i protirali mu obitelj da bi uselili tebe.
E pa smetliste je casnje od tog.
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 18:54 | opcije
opet izvrćeš jarče! rekoh da je dotični fašista pobjegao u italiji! možda je i danas živ? a koliko si srba ti ubio? jel se broje ubijeni u ratu ili i mimo? ja niti u ratu a niti u miru nikog nisam ubila! a ti? jesi li "samo" ubio ili i oteo? možemo i tako razgovarat, ali bespredmetno je s tobom uopće razgovarat!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 19:01 | opcije
ja ne mrzim nikog, imam svoje mišljenje o ljudskim djelima i nedjelima i ono se uopće ne mora slagat s tvojim, jarče! ali, neću ti doć u "kuću" i sasut laži kao ti meni. ne treba mi to i nikad nije. no, svakom njegovo. ja ću živjet sa "svojom kolijevkom" a ti sa svojim ubojstvima i ostalim djelima iz rata! čija je "smrt" veća ili kak bi isus rekel, grijeh....ostavljam svakom da prosudi! za mene je svaki rat samo rat i ništa drugo. ne znam da li bi me ikad itko mogao natjerati na to? možda nisam morala pa nit nisam? a nadam se da nit neću. djecu više ne moram branit, prag ću ionako napustit (uskoro u dom) tak da...jebeš život, iako je to sve što imamo!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 19:05 | opcije
To je moje! Temelj je kapitalizma...
Autor: slova | 27.11.2025. u 19:05 | opcije
Naslijedno pravo, također
Autor: slova | 27.11.2025. u 19:38 | opcije
Pozdrav domaćici.
Teške teme, teške teme....
Autor: eM65 | 27.11.2025. u 19:42 | opcije
servus
ne mislim ni brojati ni svoja krvna zrnca...
a i malkoc mi je bzvze nabrajati imovinu, svojinu...i gde sam i kaj sam
al reklo bi se da sam u (po novom) elitnom dijelu, prema sljemenu,,,podno sljemena zapraf
mogu samo reći da mi je jedan deda, imal onomad prije za vrijeme i poslije ww2mesnicu u savskoj, prema mostu,
(hebga ja i kolinda :))) i naše bosonogo djetinjstvo...:)))
jedan ujak je bil partizan, fakultetski školovan 2 jezika, poslije direktor..
drugi je pak puuno mlađi sastavljal i pisal sadašnji, važeći hr ustav. naše nam države .i predaval na 3 jezika...i nikada nije bio član SK,a kao moralo se jer tobož niš nisi mogal.ak nisi član partije...
i tak
al kaj ja imam s njima, pa nisam ih ja birala .
ja sam ja
i lepo mi je tu gde jesam, jer priroda, brdo, do centra do bana 25 minuta tramom...
ja sam se pak svojevoljno seljakala po hr i tam za ozbiljno živjela...i između fest putovala i opet bi, da me se pita..jel mi slučajno žal...niš ne bih menjala
Autor: ladonna2 | 27.11.2025. u 20:21 | opcije
al idem
jer moram si složiti blog za Jarca...jer vidim i tebi priča da lažeš kao i meni jučer da lžem, da sam plagijatorica...zapraf ne, kradljivica..jer zela nečije.sa neta...:)))
jer pazi piše mi ispod zapisa 4ž..a on to čita kao potpis nečiji i opće ne kuži da je 4--zamjena za forŽ
jer kratice
ali bitno da brabonjke ispušta
Autor: ladonna2 | 27.11.2025. u 20:26 | opcije
Da se malo opustimo ja bi ispričao jedan vic iz moje domovine.
Tamo negdje '87 bi rekao možda, išli smo na seosku zabavu prijatelj i ja, slušati pokojnog Đaku iz NG, na zabavu U....
neko mjesto koje počinje sa K.
Ali smo krivo zapamtili, pa krenuli put Košutarica, (a ono bile, kako smo se naknadno dosjetili - Kozarice).
Kiša pljušti kao iz kabla, na njegovoj Zastavi 101 pod pomalo šupalj, sajmonice mi već skroz mokre ali ide se. Band je strašan, ljudi manje plešu a više slušaju to čudo neviđeno).
Kroz kišnu zavjesu prodire neko slabo svjetlo, krčma neka, stajemo, on izlazi van, da se raspitamo.
Vraća se, starta motor, kuplung u rikverc.
Šta je bilo, što su rekli. Pitam.
Gadno ste fulali dečki, ovdje nije bilo zabave još od '45.
Jebeš mene radoznalog
Kraj vica, sad zaozbiljno
Svatko ima svoju povijest.
Tri kuće moja obitelj radnička i susjedi izgradili - i mi njima uzvratili, domaće gice, koke, povrće, voće. Nitko u partiji, sve slavili uduplo, dvaput je dvaput.
A onda su došle Orke...
Autor: eM65 | 27.11.2025. u 20:27 | opcije
e i da...Tupson...bitno da je najavil jučer dopodne pressicu i onda njega nema, nego njegov "stožer"..ahhhaa vjerojtno ipak zna da bi se zblamiral...:)))
Autor: ladonna2 | 27.11.2025. u 20:29 | opcije
eh, da baš ne odem na spavanje sa krištuševim letima, tj. 33 komentara?
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:13 | opcije
a i red je pozdraviti goste koji ti dođu u posjetu!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:14 | opcije
da, slova, na žalost (il na sreću) temeljni postulat kapitalizma je privatno vlasništvo. i to je izvor svih zala. zato ja i preferiram odrast koji propagira da ljudi koji imaju puno, budu svjesni da ne mogu istovremeno biti u tri kupaonice niti ležati na tri kreveta (o helikopterima i ostalim tricama i kučinama neću). dakle, imaš i podijeli s drugim tko nema! kad bi tako svijet funkcionirao ali na dobrovoljnoj osnovi a ne otimačini privat vlasništva, to bi bilo društvo dostojno čovjeka! ali, iako u teoriji ima dosta zagovornika tog načina formiranja društva, nažalost...svi smo još na "moje" (pa i ja)!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:17 | opcije
btw zanimljivo kako se jarac blago u gospodinu povukao kad sam mu postavila neka pitanja glede njega i njegovih "rafaela". neka...laka mu noć, ujutro treba čovik radit i zaradit penziju!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:18 | opcije
slažem se em65 da su teme teške, ali ponekad u životu i to treba? inače bismo se vratili na granu. tebi hvala na podijeljenoj priči o lutanjima našim svagdašnjim i životnim iz mladosti! većina ljudi se srami spomenuti da su živjeli i odrasli na selu! otkad je svijeta i vijeka uvijek je bilo seljaka...na koncu, svi mi potječemo tako (i moj otac i mater prije no što su otišli u grad, bili su seljaci). mene jedino smeta kad seljačine (velika razlika je između seljaka i seljačina) glume građane. na koncu, nismo to kaj su nam roditelji iako nosimo gene tko zna od koga...ono smo što smo postali svojom voljom i samoodgojem! jako se ufam da je to važnije od gena, jer veći dio sebe možemo mijenjati...na bolje ili gore! izvorni kod ne možemo promijeniti ali ga možemo prilagoditi svojim nekim željama, htijenjima i tak...trkeljam pred spavanje!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:23 | opcije
a ajmo ovako
sva ta fama oko "oduzimanja" stanova...kao prvo 45.su bježalii ustaše i fašisti i nacisti i četnici..i svih fela kvinslinzi i njihovi pomagači, štovatelji, što kroz špijunažu, dakle denuncijanti, što kroz zaposlenje..čuvari u zatvorima, i razni drugi ološ
oni koji su vješali, dakle sami egzekutori...
no prije toga i oslobođenja su svi Oni najčešće ubijali i slali u logore židove, vlasnike prave tih stanova, i ne samo židove, već i hrvate koji su bili i za recimo starčevića.i/ili općenito komuniste,, ili koji su imali svoje u partizanima, ili su pak ljudi jednostavno pobegli iz stanova, svojine, jer vidjeli ko stiže...na vlast ..
tak to u ratovima bude...
ali ne samo partizani su bili okupatori stanova
a split recimo za vrijeme domovinskog imal je uostalom Loru..to je bilo ok?
imali su i masu provala u stanove...neželjenih odjednom stanovnika splita...
slično je bilo i u osijeku ljudi nestjali preko noći, onda zuzeto hrvat
znam za dvojicu "branitelja# koji su bez ebemti uselili u stan u zgradu do...moje
i ostali tamo, dugo after ...poslije sam ja ošla pa ne znam dokle su stanovali u tuđim stanovim, jer slučaj i "selotejp" jel
znam da su branitelji nabiajli po vratima u sred noći i po zagrebu, na konkretno knežiji
i mislim ajmo se praviti grbavi
Autor: ladonna2 | 27.11.2025. u 22:25 | opcije
tebi hvala dona kaj si podijelila tu neke svoje životne odrednice. nije mi bio cilj da nikog prozivam. naprosto sam u kontekstu nekih rasprava ovdje (neki su se jako našli prozivati ljude a nemaju pojma tko su niti sami a kamoli neki drugi), kao i prijetnji vani od strane ljudi koji umjesto da brišu i čiste cipele, drmaju javnim prostorom, željela stvari staviti na pravo mjesto. svatko zna (za sebe) tko je i što nije. ne trebam i ne mogu govoriti o drugima, ali mogu (i jedino) o sebi. pa sam eto, govoreći o thompsonu, najprije htjela prostrijeti sebe u stilu ovog teksta (otvoreno pismo) a i čuvene sentence "znaš li što je bilo". pa mi bilo zgodno pročitati danas o dotičnom mesiji TH
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:26 | opcije
a ovo je istina, meni pričali ali svi, dok sam živjela u primorju jer i Rijeka mi je u srcu...
dakle v.rudan
"A onda je došao rat. Nas je Primorce zatekla njegova žestina. Odakle tolika mržnja?
Rat je rat. Naši su se dečki masovno odazivali zovu Domovine i bili zgroženi brojem dezertera koji su iz južnih krajeva dolazili k nama i skrivali se. Zadar se tada zvao “Bežigrad”.
Uzalud su u Rijeku dolazili prazni autobusi po odbjegle Dalmatince. Prazni došli, prazni ošli.
Čitali smo što Splićani rade Srbima, civilima, svojim sudjedima.
Bili smo zgroženi njihovim zločinima. Izbacivali su ih iz stanova, prebijali, ubijali.
U Rijeci je samo jednom “dragovoljac” ušao u “srpski” stan, na osmom katu. U njemu je živjela sama žena.
Otišla je na tržnicu, kad se vratila brava je bila promijenjena, a Nepoznat Netko ju je otjerao.
Idući dan je Nepoznatom Nekome gradonačelnik Slavko Linić preko Novog lista poručio.
U roku od dvadeset i četiri sata napustite stan. Ako to ne učinite mi ćemo vam pomoći. Naglašavam, nećete izaći kroz vrata. “Gospodin dragovoljac” je shvatio poruku."
eto tako je bilo nedugo...i kaj sada ćete nam i ta sjećanja poništiti, ispraviti i reći da smo nehrvati? jer ebga sjećamo se svakakvog zla
al borba jel
Autor: ladonna2 | 27.11.2025. u 22:33 | opcije
ma da dona, bilo je svega za vrijeme rata u HR, od ostajanja bez posla samo zato kaj si srbin do ovoga o čemu pričaš! zanimljivo kako ljudi imaju amneziju. ja znam da sam se tih godina loše osjećala kao hrvatica samo zato kaj nisam bila za hdz i sve to što se radilo u huškačkom pohodu za rat! upadalo se u stanove, no o tome bi nam više mogla reći uvažena ex premijerka J.K. dakle, na žalost, ne služi nit nama to na čast....ali svaki rat je rat. kada caruje sila i zakon jačeg. nažalost, povijest pišu pobjednici.
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:35 | opcije
ha ha ovo od rudan sam pročitala kad je objavila...ali ispada da su to sve "naše priče" i da dečki imaju amneziju. svaki narod koji prešućuje svoja zla, nužno će ih opet proživjeti. srbi su počeli osvajački rat na tuđem teritoriju pa su završili na svojem (kosovo) i ostali bez svega!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:37 | opcije
tak da je pomalo smiješno da se neki sjećaju samo jednog uzurpiranja, otimanja i sl. a nekako prešućuju ove friške? jer, kao onaj rat 2.svj. nije bio naš. a ne kuže da HR ove moderne danas ne bi bilo da nije bilo one HR, ZAVNOH i YU jer smo temeljem toga dobili samostlanost i priznanje. ali, nepismeni, polupismeni i ini naprijed, ovi drugi stoj. kak je ovaj dečec gore u otvorenom pismu završio...na svu sreću ima i nas...pismenih, obrazovanih i...znamo što je bilo!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:40 | opcije
i tak, lijepo ću te pozdravit dona...idem pročitat tvoj blog i ev. nešto komentirat...ali u stvari krećem u krpe. laka i ugodna noć svima pa i njima!
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:41 | opcije
i za ugodno veče, kaj veliš na ovu sprdačinu sa gl. drž inspektorom? i svim ovim predsjednicima uprava državnih poduzeća? sječa samo takva ha ha...treba maknut fokus sa vjesnika, proračuna i ove jebene inflacije...pa ajmo malo uhićivat, mali smjenjivat...dok se ne slegne prašina oko vjesnika kako nitko ne bi pitao kaj je bilo? kako to da su se police promijenile tik prije požara, kako to da je otkazano održavanje tih prije, kako to da su krivi maloljetnici koji neće biti krivi, kako to...etc etc. a i thomps je mrkva za raju..nek se glođe dok mi krademo! nažalost, kod ovaca sve prolazi
Autor: sara_tera | 27.11.2025. u 22:44 | opcije
ja sam svjedok...koliko se nakon oluje..i dalje primorje...bila tamo.....pobacivalo ukradenih stvari...bokte ispadale im iz auta bunde, slike, nečije lisice za oko vrata, koferi, ukrsi za kamine..ono komplet žarač,lopatica i još tri toga nečega za vatru...pa ono prekrasno u kaj drva stanu i stoje jer dekorativno a ...sve mesing, sve okov, sve mramor drške...ma pfuj..
al ne, mi smo čisti ko suza.....
Autor: ladonna2 | 27.11.2025. u 22:46 | opcije
pa dežulović je pisal a i svi smo znali za vlakove iz splita prema benkovcu....i frižideri, škrinje, kade, pipe,
kod mene na kupi, i vrata, i prozore i bojlere i kde i kovane ograde...i fest minirali ofcrs...
ista priča bila u lici.
ebga kada sam se družila, prijteljevala... sa nekim drugim dragovoljcima, koji su sretni da su ok. i da su došli doma i vratili se svojim poslovima...i okačili sve na zid podruma si ili garaže ..i basta, to je bilo njima to...
ništa kuknjava ništa zabranitelji, ništa plinske boce po savskoj
ma joj
Autor: ladonna2 | 27.11.2025. u 22:53 | opcije
Lipa moja Sara moji Srbi su fala Bogu svi živi i zdravi jer san jako loš strelac tako da san ih ja moga samo pucnjavom isprepadat a pogodit ni pod razno e.
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 23:53 | opcije
Vidim da svi imate opravdanja za oduzimanje tuđe imovine točnje imate mjerilo kad je to bilo isprwvno a kad to nije.
E pa nikad nije to ispravno pa ma tko to radio i u ime čega.
Autor: Jarac999 | 27.11.2025. u 23:55 | opcije
Slovko opisa temelje kapitalizma a hvali se nekretninama.
A šta moj pajdo ako dođe narodna vlast pa ti konfiscira višak i da drugom?
To bi bilo super zar ne :)
Autor: Jarac999 | 28.11.2025. u 0:00 | opcije
A ti koji su iza Oluje išli krast po selima su isti kokošari kao i vi iz tuđih koljevki.
Autor: Jarac999 | 28.11.2025. u 0:01 | opcije
Nije meni jasno Jare, od kud tebi da sam ja bila u otetoj imovini?
Tko ti je to rekao, ja nikada.
Sjećam se kad me je ona jedna, davno, davno, jedna ženska svađalica, prozivala, da njena mama ima isto godina ko i i stara ja, ali da je izrađena, da lako meni...wtf. šta mene briga kakva je njena mama, haha, ja nisam izrađena...uvijek su postojali Fiće i Mercedesi...e pa ja sam Mercedes?
I tako, šta tebe Jare briga što netko ima, najviše su se okoristili, ni tvoji, ni moji, nego oni nepošteni koji su znali uništiti firmu i onda je kupiti budzašto na kredit i nikad otplatili...mi smo svi Chicken little, govance na šibici.
Autor: juicy-mama | 28.11.2025. u 0:43 | opcije
e @Đus to se kod nas zove hrvatski jal
jer ak nismo iz štalice sa kravicom..i nismo se pred kipekima križali i hodali bosi pešice do škole..uzbrdo 7 km i natrag opet uzbrdo 7 km...e .onda smo buržuji, crveni, komunjare, "leftardi" i proklete antife
bote sve ....ivica kičmanović spika...
a ja sam još i dlakava i brkata i bradata feministkinja..i niko me neće i željna sam K*
zbljuv.
Autor: ladonna2 | 28.11.2025. u 1:31 | opcije
dobro jutro društvo od sinoć! vidim da ste vi do sitnih sati...a ja ću samo ostavit traga da sam billa tu. bum se vrnula tijekom dana i još ponešto dometnula (osobito jarcu). sad ću na kavicu, potom ručak s dragim ali dugi je dan..bit će vremena i za blog! uživajte u danu!
Autor: sara_tera | 28.11.2025. u 8:51 | opcije
Mama vama to nisam reka. Neman pojma gdje ste vi zivili tad.
Autor: Jarac999 | 28.11.2025. u 16:36 | opcije
Mislte hrvatski srag gđa Sara?
Autor: Jarac999 | 28.11.2025. u 16:37 | opcije
i inače si mi govorio jarče nerazumljivim jezikom, ali u ovom zadnjem tvom komentaru doista ništ ne razumijem? no, nije ni bitno, nas dvoje se inače ne razumijemo. pišemo o istim stvarima isto ali ti me prozivaš da mislim drugačije i tak...treba fakat znati pročitati s razumijevanjem što tko napiše...etc etc...a vidim i po današnjim uradcima na blogu da ste tamo gdje ste. dobro reče eM...no, svakom njegovo! bit će drugi put prilike da ti reknem sve kaj je možda trebalo sada, ali komu, čemu?
Autor: sara_tera | 28.11.2025. u 22:55 | opcije
no vrijedilo je doć poradi eM-ova zapisa, gdje sam dometnula zaratustru! time je sve rečeno!
Autor: sara_tera | 28.11.2025. u 23:00 | opcije