Nismo o coroni laprdali 100 godina
Nismo ni o ustašama i partizanima, ali oni su vječni.
Corona će kad tad posustat.
Ako ne činimo apsolutno ništa, posustat će kasnije i uz veću štetu.
Ako činimo "nešto", bilo bi dobro da to činimo kvalitetno oliti učinkovito.
Kad kažem "mi" mislim na društvo u cjelini.
A društvo čine pojedinci.
Neki pojedinci su odgovorni i zaduženi za određivanje načina borbe, dočim su drugi pojedinci, ogromna većina, oni koji smjernice prihvaćaju ili ne. Ovdje se ne govori o zakonu. Zakon koji je izglasan na mjestu koje ih donosi, poštivati se mora, ili se mijenjaju oni koji zakone izglasavaju.
E sad, ako se skoncentriram na ove koji donose smjernice, dakle pojedince kojima je to opis posla, drago mi je da imaju neko savjetodavno tijelo stručnjaka srodnih područja i još mi je draže da u tom tijelu ne misle svi isto. Ali, pojedinci koji to komuniciraju prema društvu u cjelini, po meni nemaju blage veze o komuniciranju. Mislim da su totalni diletanti.
Zašto?
Pa zato što se ne pridržavaju osnovnih postulata komunikacije. PR agencija bi na prvom sastanku sa pojedincima koji daju smjernice postavila nekoliko jednostavnih pitanja tipa:
-kome se obraćamo
-što je primarni cilj
-tko se obraća
Kome se obraćamo?
Danas, 9 mjeseci od početka cijepljenja, slogani, promidžbeni materijal, spotovi, retorika, bla bla...ista je kao na samom početku. Taj set je ispunio svoju zadaću odavno. Tko god se mislio cijepiti, obavio je to odavno. A danas bi se trebalo obraćati onima koji to
A) ne žele
B) boje se
C) neodlučni su
D) komotni su
ako je pristup isti i postoci se podižu promil po promil, komunikacija je POGREŠNA
Što je primarni cilj?
Cilj od prije 9 mjeseci, idemo se procijepiti u što većem postotku da bismo postigli imunitet krda je odavno iskristaliziran kao POGREŠAN, ili preciznije nedovoljan što možemo zaključiti promatrajući društva koja su postigla najviše brojke. Oni su komunicirali zaštitu pojedinca, a posljedično tome dobili su i manju ugroženost medicinskog sustava.
Tko se obraća?
Mislim da je kod nas tu najveći fulanac. Nama se obraćaju političari u najvećem dijelu, a u manjem osobe koje su u nekakvim stožerima, koje je opet usustavila politika. Pa su se s vremenom poprilično diskreditirali provlačenjem političkih odluka pod zaštitne. Naše društvo ne vjeruje političarima. Kvit. Angažirati recimo Mladena Grdovića da promovira sigurnost u prometu je POGREŠNA komunikacija i ne daje očekivani rezultat. Sjetimo se početnih aplauza sa prozora i usporedimo ga sa današnjim prosječnim stavom o stožerašima.
Dokaz tezi:
Antivakseri imaju puno kvalitetniju komunikaciju.
Uopće ne ulazeći u meritum onoga što komuniciraju. Samo u onom KAKO
28.10.2021. u 15:05 | Editirano: 28.10.2021. u 15:44 | Prijavi nepoćudni blog
A ja idem 7.11. po 3., po Booster Moderne i cjepivo protiv gripe.
Molim protestante da mi ne protestiraju ispred kuće :)
Autor: juicy-mama | 28.10.2021. u 15:09 | opcije
Gore spomenuta kampanja o sigurnosti prometa je jako dobro vođena kampanja.
Osim što je donesen zakon o uporabi sigurnosnog pojasa, nošenja kacige pri vožnji motorom, konzumiranje alkohola, brzina, zimske gume i ostalo, svi sudionicu u prometu su jako dobro informirani o posljedicama nepridržavanja, ne u smislu visine novčane kazne ili negativnih bodova, nego o onom najvažnijem, koliko je to za njih dobro.
To je svrha zakona. Da uređuje benefite a ne da se bavi kažnjavanjem i zabranama. Kazne i zabrane su samo alati za dodatno utjecanje na one koji kažu: ma šta netko meni ima propisivati kako ću se JA voziti u u SVOM autu
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:16 | opcije
Pa još jednom: ako je interes onih koje smo zaposlili u Vladi našeg društva da komuniciraju ono što smatraju da je za opće dobro, nek to izvole raditi kako treba, a ne prekokurca
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:19 | opcije
Đusi, ako se dobro sjećam, ti si rekla da si već dvije doze moderne dobila. Ti primaš 3.dozu a ne booster.
Booster Moderne bi recimo dobila da si se cijepila sa dvije AZ ili jednom J&J
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:21 | opcije
Čitam jutros članak šta Novozelanđani prolaze.
Mislim da su kod nas mjere liberalnije nego u zemljama čije vodstvo dan danas tvrdi da corona ne postoji.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:23 | opcije
To se ovdje zove Booster, ne mogu drukcije reci.
Dobila sam dvije doze moderne i sada cu Booster.
Autor: juicy-mama | 28.10.2021. u 15:30 | opcije
ok
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:32 | opcije
tko je ono pisao ovdje "neće se Indijac cijepit"?
eno na stranicu WHO danas podatak u Indiji aplicirano milijardu doza. trećina stanovnika već s dvije
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:33 | opcije
Sjeća li se netko kako su specijalci s dugim cijevima čuvali cjepivo kad je transportirano po bolnicama?
To je bio primjer dobre komunikacije :))))
Svak poželi dobit baš ono što čuvaju specijalci
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:37 | opcije
da se nogometna reprezentacija cijepila pred kamerama, broj mrtvih do danas u HR 9.116 garant bi bio manji
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:39 | opcije
a kod nas se pred kamerama cijepe političari
kojim narod ionak ništa ne vjeruje
i to još naprave da se zapitamo "pa kako ste vi na redu, zar ne bi trebali prvo stariji?"
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:41 | opcije
to se zove ANTIKAMPANJA
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 15:41 | opcije
Evo, malo sam se konzultirala s Googlom, treću dozu dobivaju oni koji su slabijeg imuniteta ili su bolesni (što nije moj slučaj i imala sam odličnu imunološku reakciju nakon druge), a svi ostali cijepljeni s dvije doze cjepiva dobivaju Booster od iste firme, dakle ja dobivam Modernu.
Autor: juicy-mama | 28.10.2021. u 15:55 | opcije
slova bi to znao, ali nešto ga nema.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 15:59 | opcije
booster = pojačivač (onog što si već primio)
Autor: juicy-mama | 28.10.2021. u 15:59 | opcije
Ne treba meni Slova da mi nešto objasni na svoj način, imam scientific mozak da to shvatim kako treba, i sve sam to znala, ali glup bi bio netko da sve uzima zdravo za gotovo, zato ja ispitujem i ono što znam.
Autor: juicy-mama | 28.10.2021. u 16:02 | opcije
Evo sta kaže kod nas HZJZ.
Rade razliku treće i booster.
Davanje treće doze određenim kategorijama imunokompromitiranih osoba treba razlikovati od davanja tzv. booster doza. Treća doza primjenjuje se zbog ograničenog, tj. slabijeg imunološkog odgovora. Treću dozu treba shvatiti kao dodatnu dozu osobama za koje je pretpostaviti da nisu razvile potpuni ili zadovoljavajući imunološki odgovor. Za razliku od dodatne doze, docjepna booster doza je doza cjepiva koja se primjenjuje s većim vremenskim odmakom od primarne serije cijepljenja kako bi se produžila duljina trajanja zaštite stečene primarnim cijepljenjem, piše Hrvatski zavod za javno zdravstvo.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 16:20 | opcije
Znači u prijevodu , kod nas je treća pojačivač a booster “produživač” učinka
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 16:23 | opcije
STRAH od nepoznatog temeljna je emocija ;)
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 16:42 | opcije
strah je paralizirajuća emocija i nema joj premca, a društvene mreže zlo su za neobrazovane... nema drugog objašnjenja, sve je vrlo jednostavno
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 16:44 | opcije
treća doza je pola jedne koju su primili oni koji su se cijepili dvaput
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 16:46 | opcije
nama se obraćaju razni ljudi, međutim, neobrazovanima je teško prepoznati autoritet, u tome leži sav problem
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 16:49 | opcije
ako ti je Kaić neki kuki predavao na faksu, onda ga respektiraš, ako nije, jebeš njega
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 16:50 | opcije
obični, neobrazovani ljudi, ljudi bez završenog fakultetskog obrazovanja, nisu nikada čuli za ta prezimena, nisu ih vidjeli na predavanjima, učili od njih... kada od nekoga učiš, kada s nekim raspravljaš studiozno (to je nakan studiranje, jel, studiozan pristup, slušanje), onda nekog vraga čuješ, međutim, ako si debil, onda čuješ svašta i ništa
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 16:53 | opcije
nedavno je u RTLDirektu bio i moj sustručnjak Drago Plečko, sve što je rekao stoji - ne odgovaram ljude od cijepljenja i moderne medicine, samo im pomažem da je što lakše odrade... cijepio se čovjek
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 16:58 | opcije
A) ne žele
B) boje se
C) neodlučni su
D) komotni su
Svaka od ove 4 kategorije ima potpuno pravo biti u toj kategoriji.
Bio strah zbog gluposti, bila glupost per se.
Kad pročitam na pr Kokin stav da se ne želi cijepiti ne mislim niti da je glupa niti da je ustrašena.
Ima svoj stav o tome koji je utemeljila u svom znanju ili promišljanju.
I ima pravo na to isto kao i svi drugi.
Pričam o pristupu svakoj od ove 4 skupine.
O komunikaciji prema njima.
Dakle, komunikacija prema ove 4 skupine mora biti drugačija od dosadašnje.
I mora biti usko ciljana na svaku od njih.
To mislim.
A more da bidne da je dovoljno da neki autoritet kaže sta misli i da svi moraju poslušat. Međutim, praksa demantira.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:19 | opcije
Praksa demantira jer se dotični autoriteti nigdje nisu sreli, nije se s njima imalo bliskog kontakta, ne zna se ništa o njihovom radu...
Koka sere, eto... a ona nek se naljuti... strah uzima danak, samo strah
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:29 | opcije
ne želim - u pozadini je strah
neodlučni smo - strah
komocija - strah
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:30 | opcije
Postoji komunikacija utemeljena na strahu (poput spotova sa razbijenim glavama i ostalim groznim posljedicama ne pridržavanja prometnih propisa)
A postoji i komunikacija utemeljena na nekakvim dostižnim jednorozima ( na pr krema sa aloe verom, yoyobom, puževom slinom, Q10 i sl)
Prva dakle garantira pakao ako ne slušaš , druga obećava neki raj.
I jedna i druga komunikacija je uspješna jer počiva na primarnim ljudskim osobinama. Strahu i želji.
Ali ne postoje samo te dvije komunikacije. Širok je raspon među njima.
Tako i apeliranje na tanje ili zdrav razum nije uvijek garancija pokrića širokog spektra.
Konkretno, brendiranje cijepljenja je bilo dobro u početku.
Sad je nedovoljno. Vrijeme je za direktni marketing. Koji djeluje na uske skupine.
Pa ako Vlada nešto želi postići, bilo bi dobro da zna kako to postoci.
Ponavljanje istih postupaka u očekivanju srugačijih rezultata je utopija.
O tom ja
Ne o cijepljenju per se
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:31 | opcije
sve je spihološki trivijalno
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:31 | opcije
*nepridržavanja jedna riječ. Sorkać
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:32 | opcije
ma možeš ti sad drvit o svemu i svačemu, matematika je većini ljudi totalno nejasna, matematika je problem... od osnovne škole nadalje, ta kraljica svih znanosti ljudima je tako nedostižna i nepojmljiva da jednostavno odustanu od nje i vode se pizdarijama
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:34 | opcije
Ok. Tu se slažemo. Imaju li ljudi pravo bit matematički nepismeni? Imaju. Žive i takvi.
Treba li se njima obraćati posebno? Ja mislim da treba. Ti?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:35 | opcije
pimanje brojeva, postotaka, promila, dovođenje u odnos, razmjeri... hjooooj, pa na tome sam se najviše satrala dok sam radila u nastavi... brojevi i percepcija - tabula rasa, ni otprilike ne pogode ;)
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:36 | opcije
Onda znači treba čestitat Vladi na dobro obavljenom poslu? Eto, napravili sve sto su mogli?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:37 | opcije
treba li se ljudima obraćati matematičkim mozgom? ne, nema smisla, neće skužiti
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:37 | opcije
Eto vidiš. Poseban pristup
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:37 | opcije
Da u razredu nemaš one koji su sporiji, oni brži bi od tebe dobili puno više.
Ali, ČINJENICA je da imaš i one sporije.
Morala si prilagoditi pristup
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:39 | opcije
da, napravili su puno, ali mediji su jači, društvene su mreže jače od vlade i države, to je nezaustavljiva rijeka kojekakvih palamuđenja, informacija bez argumenata, uvjerljivih lamentacija bez rezultata istraživanja na značajnom uzorku (zna se što je značajan uzorak, onima koji su nešto istraživali, ostalima to ništa ne znači)
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:40 | opcije
Prilagodim pristup do određene granice koja me tjera da nastavim dalje, granica je definirana Gausovom krivuljom, prosijekom, i ne možeš ostati na jednoj lekciji triput dulje od predviđenog vremena ;)
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:41 | opcije
E zato ja kritiziram Vladu sto nisu tim istim alatima koji palamuđani palamude, promovirali ono sto je matematički i znanstveno ispravno.
Nisu znali KAKO.
A antivakseri su uz daleko manje resurse kvalitetno doprli do velikog postotka ljudi.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:42 | opcije
mogu li kemijske simbole 15 elemenata drljat 4 sata? ne mogu, neću stići ostalo, a ostalo je preduvijet za daljnje praćenje gradiva u narednoj godini... ne iđe to tako kako se nekom sprdne
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:44 | opcije
vlada bi, kao i ravnatelji škola, stisnuli i prdnuli istovremeno, nikome se ne bi šteli zamerit, a ta politika zameri se svima
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:45 | opcije
Buga, zbog te Gausove krivulje spori će Ostat spori a brzi će Morat sami nadoknadit sve ono sto su mogli uz tebe.
U ovom slučaju, Clada se koristi Gausovom krivuljom a sama jauče zbog posljedica. Ne jauču oni koji me znaju matematiku. Oni ionak misle da im ne treba.
Ima li Vlada resurse da mijenja Gausovu krivulju na način da kvalitetnije promovira matematiku? Ima.
A ne čini to
Jbmu, ja u kupe ti u špade :)
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:46 | opcije
posvetiš se potencijalu, onima koji žele, ritam je nemilosrdan... kao kad mene na digi blagajni u šparu požuruju - maknite artikle s podija, ma maknem ti mamu, ali neumoljivo laprda dok sve ne makneš
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:48 | opcije
E dobro. To bi imalo smisla kad bi se ovdje radilo o toj temi o kojoj ti pričaš.
Ali ne radi se
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:49 | opcije
nema, vlada nema način da demonstrira matematiku, na žalost, pokušavaju i govore, ali mozak to ne usvaja jer nije navikao matematički razmišljati, osim kada treba eure preračunati u kune i obratno
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:50 | opcije
Ja baš nikad nisam trpao u vreću brzinom kojom teta na blagajni skenira robu. Boli me kurac sto ono to mora ako ju kamera snima. Ja ne moram. Polako to spremam i platim tek kad sve pospremim. Ako hoće da je brže nek mi oni pakiraju. Ali onako kako im ja kazem. Sta ide gore a sta dolje u vrećicu.
Ima ducana gdje je onaj prostor za slaganje robe jako mali. U takve odem jednom i nikad vise.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:52 | opcije
Griješiš. Misliš da su Portugalci pametniji od Hrvata? Matematički obrazovaniji?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:53 | opcije
tisu prostori uglavnom skućeni i tjeraju te, zato su takvima i napravljeni, nije to bez veze... tako te i u školi vrbuju da kontinuirano radiš i budeš fletniji, a ne da ti je mozak kržljav i spor
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:54 | opcije
ne mislim da su neki narodi gluplji ili pametniji od Hrvata... nekih je naprosto više brojčano pa je i selekcija brojčano drukčija
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 17:55 | opcije
Portugal 85% cijepljenih. Znaci skoro pa svi koji mogu.
Oni matematičari? Jesu to naučili hvatajući ljude po Africi i prodajući ih Amerima?
Jesu govno. Debili ko i i mi. I svi drugi
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:55 | opcije
Portugal 85 Hrvatska 50
Objasni
O postocima se radi. Ne o brojnosti
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:56 | opcije
Jedino razlika o pristupu kampanji. Komunicirano svim skupinama ljudi
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:58 | opcije
Nema portugalska vlada nikakve alate koji našoj nisu dostupni. I isto narod nije sklon političarima. Ne vjeruje im.
Pametnije odradili. To je sva mudrost.
Od najgore tjedne incidencije došli do najbolje.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 17:59 | opcije
Odoh rezuckat salatu.
Bokic & Cmokic
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 18:00 | opcije
Pa da Fly, upravo što sam rekla, ja primam Booster.
Autor: juicy-mama | 28.10.2021. u 18:11 | opcije
Fly, jel ti to uspoređuješ Portugal s Hrvatskom :D
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 18:44 | opcije
ajd malo prouči povijest pa se javi ;)
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 18:45 | opcije
još mi uvijek nije jasno kako bi mogao misliti o nečemu, a da o tome pojma nemam. zar bih trebao biti toliko ambiciozan, pretenciozan, ili što već, pa si utvarati da kroz par guglanja i par dana mogu savladati gradivo koje ljudi studiraju, a potom godinama poslije izučavaju. pročitao sam neki dan da cjepiva protiv gripe štite približno 50%, a ovih godina bome nisam pročitao da su neki "laici" preispitivali sadržaj tog i tih cjepiva. nisu preispitivali ni postupke dobivanja cjepiva, a o tome ionako nemaju blage veze. no sad se naglo pojaviše preispitivači, sveznadari, tumači, i jebu mi mozak raznorazličitim teorijama sve jedna blesavija od druge. nisam stručan, prisiljen sam vjerovati onima koji jesu, i vjerujem. vjerujem ljudima od znanja, od struke, baš kao što vjerujem i automehaničaru za auto, a ne guglam kako popraviti boš pumpu. i tako redom.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:16 | opcije
iza svih tih sranja je samo i jedino strah. strah mi je posve razumljiv i prihvatljiv, ali jebu me u mozak silno blesava traženja opravdanja da bi se sakrio strah. pa uvjeren sam da smo se bez iznimke prilično puta bojali, i nema u tome čuda samo treba pošteno reći bojim se i kvit.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:19 | opcije
Da Buga. Uspoređujem postotak cijepljenih u Portugalu i Hrvatskoj?
Zašto ne bih uspoređivao? Ne kužim sta ne valja?
Ista cjepiva na raspolaganju. Isto nije zakonom propisano. U isto vrijeme krenuli sa cijepljenjem.
Zašto je kod njih 85 a kod nas 50?
Reci ti meni
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:20 | opcije
I evo ti smajo :)
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:20 | opcije
vjerujem kaiću zato što je epidemiolog, a ne zato što mi je predavao, jer nije.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:21 | opcije
Kre, strah ne strah. Ne propitujem ja razlog svakog ponaosob. Koji god da je razlog, ljudski je i normalan. Propitujem da li se sto moglo Napravit bolje od strane onih koji su za to i educirani i zaduženi
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:22 | opcije
u danskoj je cijepljeno nešto preko 70% ljudi, i izračuni pokazuju da bi tamo na isti broj zaraženih kao npr. u srbiji umrlo dvoje ljudi. deset puta manje nego u srbiji.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:23 | opcije
Zašto u Danskoj 70 a kod nas 50?
Jel ti znaš ?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:24 | opcije
pa u svim naprednijim zemljama je veći postotak. jednostavno smo zaostaliji, a srbija, bugarska, rumunjska još i više. siguran sam da se ne radi o marketingu, nego je stvar jednostavna. zaostali.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:46 | opcije
Meni je to nekako malo vjerojatno. Zaostalost.
Vise mi vuče na nepovjerenje u vlast
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:48 | opcije
dvije su mogućnosti. jedna je povratak čvrste ruke, i eto beskrajnih redova za cjepivo, a u prvim redovima sadašnji antivaksići. druga varijanta je edukacija, razvoj, napredak. teži i mukotrpniji put, ali dugoročno jedini ispravan.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:49 | opcije
Ako vlast zna da je malo povjerenje u nju, a mislim da kod nas HDZ jako dobro zna da je za njega glasalo samo 13% građana i da još manje ljudi vjeruju bilo kom drugom, onda si valjda dovoljno pametan da angažirat nekog tko zna bolje.
Ako im je u interesu da netko primi njihove poruke.
Čini mi se da su u lex Agrokoru upogonili bolje alate za prezentirat sto žele.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:51 | opcije
pa upravo zaostali manje vjeruju u vlast osim ako je autoritarna. onda je mnogi obožavaju. zaostalost potpiruju totalitaristi, autokrati, diktatori, crkva, i sl., jer zaostalima, neukima trebaju idoli, totemi, bogovi kako bi ih čuvali od nepoznatoga.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:52 | opcije
E. I ja komentiram sto su im potezi isti kao prije 9 mjeseci
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:52 | opcije
Sve ok. Ali ne komentiram ja one sto trebaju vjerovat. Komentiram ove sto trebaju bit uspjesni u okolnostima koje imaju. Dakle, narod koji ne vjeruje
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:54 | opcije
ne slažem se. za hadeze je glasalo preko onih nekih 30%, jer se neizašli očito slažu sa postojećim.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:54 | opcije
A sto se tiče pameti, mislim da su ljudi prosječno isto pametni bez obzira na geo položaj. Ma čak i bez obzira na stoljeće u kojem žive.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:55 | opcije
Ovisi kako čitaš brojeve. Ja ne znam za koga glasaju ovi sto ne gledaju. To sto njihovo ne glasanje ima posljedice, ne mijenja broj onih koji su im dali glas
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:56 | opcije
*neglasanje
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 19:57 | opcije
Fly, tekovine komunizma sad se tek ispoljavaju u pravom svjetlu.
Nismo dorasli demokraciji, nego nam se treba dekretom naredit. To je to.
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 19:58 | opcije
ne mislim da se radi o pameti. radi se jednostavno o nedovoljno razvijenom obrazovnom sustavu, o manjem postotku visokoobrazovanih ljudi. obrazovanost nije nužno i velika pamet, ali je društvo sasvim sigurno naprednije i razvijenije sa većim postotkom visokoobrazovanih.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 19:59 | opcije
Naučili smo da netko misli umjesto nas i da nam naređuje, pri čemu taj naredbodavac snosi i odgovornost, buhuhuuu... koju nitko ne može dokazati.
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:00 | opcije
I opet se uopće ne osvrćete na temu.
Može li vlast bolje ili ne može?
Pa tko je trebao pokrenuti sve te aktivnosti o kojima pričate?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:02 | opcije
Jel vlast uvodi promjene u obrazovni sustav ili Marica s placa?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:02 | opcije
Jel vlast mogla Marici s placa bolje objasnit ili nije?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:03 | opcije
Ne možeš uspoređivati jednu kolonijalnu velesilu, Portugal, koja je vidjela svijeta i učila od tog svijeta, s jednom začahurenom balkanskom državicom, donedavno socijalističkom republikom jednog manipulativnog konglomerata.
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:04 | opcije
Temeljem cega će postkomunističke zemlje Stec povjerenje u vlast. Temeljem altovnosti u krizi ili temeljem osmijeha sa jumbo plakata???
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:04 | opcije
Vlast može, ali je pitanje kome?
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:04 | opcije
Fly, temeljem naredbe
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:05 | opcije
Mogu uspoređivat brojke bez da me zagolica jedan kolonizator sto hvata ljude mrežom i prodaje ih za zlatnike.
To je po meni bliže Barbarinu nego gospodinu s cilindrom
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:06 | opcije
Tko treba naredit kome?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:06 | opcije
Kod nas i u Srbiji možemo biti 80 % procijepljeni samo ako se izda naredba, dekretom.
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:07 | opcije
Da mi vlast naredi da se cijepim. Nek vlast odjebe s naredbama. Nek me educira. Nabijem naredbe
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:07 | opcije
To sto kažeš je relikt totalitarnog društva. Ja volim sto živim u demokratskom
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:08 | opcije
Vlast treba narediti narodu. Jafno i žalosno, ali to je jedino učinkovito ovdje.
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:08 | opcije
e flaj da je jednostavno već bi bilo. napreduje se na žalost sporo, i uz otpore. svi su za reforme, ali čim se bilo što dodirne (školstvo, mirovinski sustav.....) odmah su dodirnuti eventualnim reformama na zadnjim nogama braneći status quo. zato je ipak bolje 50% u demokraciji, nego 85% u totalitarizmu. Ipak je i tih naših 50% bolje od mnogih, iako je posve sigurno da uvijek može bolje.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 20:08 | opcije
Ma živiš drek u demokratskom, živiš u čardaku ni na nebu ni na zemlji, u Kolumbiji
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:09 | opcije
Malo mi je zao sto pola ljudi oko mene ne glasa, Al ne bas toliko da se nes česem po glavi. Osim laprdanja ovdje o toj temi, nigdje drugdje mi to nije tema
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:09 | opcije
možda zato, osim kaj je navela buga, i stoga što je gotovo nemoguće da se npr u portugalu (ili jednoj katoličkoj španjolskoj, irskoj) dogodi ovo kaj se dogodilo u HR!
https://www.rudan.info/pusi-kurac/
ako to nije zaostalost (odnos prema ženi), ne znam kaj je? navedene zemlje (portugal, španjolska, danska i druge visoko procijepljene) nisu zaostale. a kod nas, ako se makneš kilometar od zagreba (prema jugu, istoku i sl) naići ćeš na ljude koji još uvijek žive u 19. i 20. stoljeću i do njih zdrav razum (pa tako niti znanost) ne dopiru. nažalost, migracije nakon ovog rata ponovo su nas vratile u 20. stoljeće (nakon onog rata) kada se ruralno stanovništvo smandrljalo u grad...pa tako sad npr imamo split bez splićana etc. no, tako je uglavnom nakon svakog rata, a na ovim prostorima uvijek smo bili "moneta za potkusurivanje" uz stvoren podanički mentalitet beča i pešte. o turcima da ne govorim...nemreš samo tako iskorijeniti to iz ljudi? u školama se više ne uči moral i etika, u društvu (državi) se ne daje pet para za sve te priče već je osnovni motiv i pokretač napretka...use, nase i podase tj. koliko ćemo zaraditi, potrošiti i što manje činiti za opće dobro a što više za svoje osobno umjesto da u općem dobru vide i osobno? građani nisu dugo godina odgajani na etici i moralu i brizi za opće dobro, jer da jesu, cijepili bi se! danak potrošačkom mentalitetu je na djelu svaki dan u brojanju mrtvih! no, kome je to važno? čak niti državi, dok god ima armija ljudi koja ipak radi i osigurava plaće tercijari (uslužnom sektoru)!
Autor: sara_tera | 28.10.2021. u 20:09 | opcije
Ali ljudi moji 85% nije u totalitarnom.
I opet pitam? Je mogla vlast bolje oko ove krize ili nije?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:10 | opcije
Vlast te ne može educirati ako ju ne slušaš i odbijaš je slušati... može se vlast slikat s educiranjem ravnozemljaša
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:11 | opcije
Ja živim u demokratskom.
Fino me naučilo da ne može biti bas sve po mom. I ok sam s tim.
Promijeni se vlast i ne teče krv po cesti. Super.
Dakle, može i bolje
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:11 | opcije
Bome je Singapur diktatura pa pogledaj broj cijepljenih
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:11 | opcije
Znaci ti kažeš da vlada nije mogla bolje. Ok.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:12 | opcije
Nije mogla, nije mogla. Bi ona, ali ljudi glupi. I postkomunisti. Tako je kako je. Ajmo zatvaraj sjednicu, idemo kući. Sljedeći put ćemo sve isto ko sad.
Ok
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:14 | opcije
na kraju nije da je kod nas preveliko nepovjerenje u vlast. birani su opet, i to pokazuje povjerenje. no neki novi "bogovi" poput fejsa, instača, tik tokača.... imaju znatan utjecaj, a protiv takvog utjecaja je prilično teško bilo kojoj vlasti. naravno uz uvjet da su dopušteni, a ne kao u kini, bjelorusiji, rusiji, sj. koreji i ponegdje gdje su društvene mreže ograničene, i prilično strogo kontrolirane.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 20:14 | opcije
Mogla je biti doslijednija i me titrati perom po svim guzicama
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:14 | opcije
Znaci vlada nema pristup Fejsu?
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:14 | opcije
Ograničena inteligencija i neograničeni internet... nije žvaka za seljaka ;)
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:16 | opcije
Vlada ima pristup fejsu, ali nije Cukerberg.
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:16 | opcije
Vlada seljak?
Ili seljak seljak?
Seljak nema fejs ili ima?
Ma ljudi moji, prostora za napredak koliko hoćete.
Ima ljudi koji sami traže odgovore, ima onih kojima se trebaju približit.
Ako imas interes nešto promovirat onda se moras potrudit da sagledaš realno stanje i napraviš optimalno.
Sto vise sa sto manje gubitaka.
Ako imas akciju koja “brendira” cijepljenje i nakon odradjenih 50% ne mijenjaš pristup, glup si i kvit
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:19 | opcije
To je točno, nema se ni volje ni ideje popularizirati znanost zdravoseljački da te svaka kumica kuži, nema
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:21 | opcije
Valjda misle da bi time trivijalizirali i obezvrijedili znanost, eto, primitivizam na djelu
Autor: BugaVuga | 28.10.2021. u 20:22 | opcije
nema od te priče ništa. i mnoge stare demokracije bitno su povećale postotke uvjetno rečeno prisilom, ucjenom i sl. metoda je bila ako se nećeš cijepit neš na poso, neš u restoran, i mnogi su posustali te okrenuli desno rame doktoru.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 20:26 | opcije
brendiraj ti koliko hoćeš doktoru koji se neće cijepiti. jednako i mnogim drugima.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 20:28 | opcije
Upravo o tome pišem Kre. U nas nema ni prisile ni edukacije.
Jedina prisila u zdravstvenom i socijalnom sustavu. Nes se cijepit? Ok. Al os uc na posao daj test. I to je skroz skroz skroz ok.
Prvo ću te dzaba testirat a onda ću ti naplacivat. Meni je to malo udaranje po ustavnim pravima ali u nekom širem kontekstu je dobro da medicina stane u prvi rov medicine.
I opet za usporedbu: aktivnosti promoviranja sigurnosti u prometu su jaaaaako dobro iskomunicirane. Čak i uz postojanje vrlo preciznih zakona i mjera represije
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 20:36 | opcije
to u prometu je najbolje iskomuniciralo soma kuna za pojas i.t.d.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 21:06 | opcije
brdo ih je vikalo, što ih boli kurac za to hoću li se vezati. ugrožavam samo sebe. no tisućica u kunama i najupornije je uvjerila u korisnost vezanja.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 21:09 | opcije
tako će mnoge u državnim službama nemogućnost zarađivanja plaće, ili pak trodnevnog plaćanja testa brzo uvjeriti da je cjepivo super.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 21:10 | opcije
zanimaju me reakcije na uskoro dostupan lijek protiv covid19 sranja.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 21:11 | opcije
Da, kad smo već ovdje i kod plaćanja, za PCR test su me u Voćarskoj tražili 850 kuna, a u Rockefellerovoj sam platila 499 kuna.
U Voćarskoj sam ima dala k., otišla sam pješke u Rockefellerovu.
Autor: juicy-mama | 28.10.2021. u 21:21 | opcije
Ja sam se počeo vezivat dok su kazne još bile 300kn :)
Al fakat mi nije kazna bila pokretač. Jednostavno mi sjelo konačno da je to za moje dobro.
Sad kad sjednem u auto i ne vežem se, nekako mi golo.
Kad idem s nekim recimo Blabla carom i dopadne me zadnji sic, opet se vežem.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 21:24 | opcije
e blagotise đusi kad možeš pješačiti. star, oronuo, i gotovo posve nemoćan sigurno ne bih mogao pješačiti više od desetak kilometara
Autor: krelec | 28.10.2021. u 21:25 | opcije
vežem se, navikao sam. kad vozim klince otraga obavezno inzistiram na vezanju.
Autor: krelec | 28.10.2021. u 21:26 | opcije
I u Hr je obaveza vezivanja otraga. Ali se represija ne usmjerava toliko na zadnji sic. Vežem se i boli me doka.
Kad su klinke bile manje znalo bit otpora ka vezivanju. Te smeta mi, te povraća mi se, žulja me, srac kenj. Ugasim auto i ne idemo nikud dok se ne vezu.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 21:27 | opcije
Ili recimo na skijanju. Nema zakona o obaveznoj kacigi. Nosim ju redovito otkad je general Čačić poginuo na skijanju kad se sudario s Talijanom koji je imao. Čačić nije.
Bolje mi na njegovom iskustvu ucit nego na svom
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 21:30 | opcije
Kad vozim bic pi noći, stavim reflektirajući prsluk. Ima zakon nema zakon. Meni bolje s prslukom nego bez
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 21:33 | opcije
Hodam po noći nekud uz cestu, ne pada mi na mali mozak hodat desnom stranom ceste.
Autor: flyngpicket | 28.10.2021. u 21:35 | opcije
E vidiš fly, sad si naveo (pa i krelec) nekoliko primjera osobne odgovornosti! Jedinka čini društvo! Ima jedna dobra izreka koja kaže otprilike ovako: pola društva ne misli ništa, jedna četvrtina misli pozitivno (progresivno), druga četvrtina misli negativno (nazadno)! Napredak društva ne ovisi o onih 50% već upravo o ovih 25% (četvrtini) koja prevlada uz onih 50% koji se nekom linijom manjeg otpora (nemišljenjem) prikloni onima koji mise! Tako i mi neki (sebe ubrajam u svjesnog člana društva, ali okorjelog pojedinca), držimo se reda, poštujemo pravila, propise, zakone etc etc...što zbog odgoja u obiteljskom domu što zbog samoodgoja. Većinu toga što smo i tko smo, učinili smo sami! Naravno, ne tako da smo išli linijom manjeg otpora (daljinski u ruke, lopta u noge, mozak na pašu) već da smo npr sjeli i zamislili se nad nekim događajem, osobama, stvarima. Normalno, uz knjige koje otvaraju (nedostatak upravo zatvara, jer većina zatvorenika je nikako ili malo obrazovana) kao i žeđ za znanjem! To se ne uči u školi, s tim se rađaš i onda to sam njeguješ. Učiniš čovjeka od sebe. Neću reći da ponekad (osobito u mladosti) svi mi i svatko od nas nije činio (a i danas ne čini) neke nepodopštine, ali srž čovjeka je da je on socijalno biće koje djeluje u grupi i utječe na grupu! Nažalost, svaka grupa, da ne kažem čopor traži i vođu ili barem neke koji su predvodnici, ili bar prvi među jednakima. Zašto već dugo nemamo nekog V.Gotovca, Supeka i slične bardove čovječnosti, pameti, vrlina? Možda zato što su nam postali neki drugi uzori, ako ne i uzroci? Poroci koji više nisu to već uzor ponašanja, stupovi društva. Za lopove, ubojice, nasilnike...često je pravda bila slijepa i nedostižna, ali ipak, povijest nas uči da su svi ti „veliki i jaki“ kad tad postali slabi i propali! Tko se od vas (nas) i koliko često zapita, stavi glavu med dlanove i onako u tišini /bez tv, radila, lapa i ostalih sranja koja odvraćaju pažnju / sam sa sobom, razgovara sa sobom. Propituje, sagledava, razmišlja? Razmišljanje i promišljanje je postalo danas prohibirano djelovanje! Zašto? Pa zar nas nije onaj majmun, sišavši s drveta (ili onaj 100-ti) doveo ovdje gdje smo. Iako nismo htjeli tu biti, ali jesmo! Koga da pitamo, kuda i kamo, kako dalje? Osim sebe! Moramo li baš sve bure i oluje, sve pijavice, tornada, potrese, poplave...sve probati na vlastitoj koži da bismo znali da ne činimo dobro? Neke generacije nekoć činilo se da im je stalo? One 60.g. prošlog stoljeća u vidu sexualne revolucije i protesta protiv rata, ove početkom 21. St. glede wall streeta i ostalih sranja u vidu G7, zar je svijet spao na jednu Gretu? Ili je ipak ona, upravo...put u pakao popločen je najboljim namjerama? Sva sreća da postoji i čistilište prije pakla, iako mi se čini da će ove generacije koje dolaze dotično preskočiti i da će ravno u pakao, od ovog raja na zemlji!
Autor: sara_tera | 28.10.2021. u 22:07 | opcije
Kajti je krelec, pješke mi ima oko 2 km od vrata do vrata, na istom brdu smo ja i Rockefellerova :), možda i manje, išla sam u Osnovnu 8 godina svaki dan.
Autor: juicy-mama | 28.10.2021. u 23:04 | opcije
Ev da i ja rečem...
Gospođaaaa...
Lukaaa....
Zeljaaaaa..
Krumpiraaaa..
Autor: wasyxde | 29.10.2021. u 0:31 | opcije
U zadnjih mjesec dana komunicirala sam sa masom ljudi, uopće neću isticati njihov položaj na radnom mjestu i društvu jer su to prije svega normalni ljudi: roditelji, braća, sestre, djeca, prijatelji. Oni koji se nisu odlučili na cjepivo nisu potkapacitirani neandertalci, nego informirane slobodne i odgovorne jedinke, naglašavam informirane, slobodne, odgovorne
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 9:37 | opcije
S tim u vezi složila bih se da vlada svojim stavom i nastupom ne ulijeva povjerenje, a represijom će kod zdravog i normalnog čovjeka izazvati suprotan efekt, odnosno, neće postići nikakve rezultate. A sa dugoročnom represijom dobili bismo i nove ratove
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 9:44 | opcije
Pa ko je toliko lud da se usudi zagovarati mjere koje bi obvezale slobodnomisleću jedinku da nosi povez preko očiju i kuglu na nozi?
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 9:46 | opcije
Hitler i ekipa. Evo kad se raspiše natječaj za najpametnije i najljepše, bez greške u genetskom kodu, aplicirajte vi bezgrešni i množite se
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 9:56 | opcije
netko bi mi trebao polagano, na hrvatskom objasniti što znači slobodno misleći, i kako netko sa završenim filozofskim može biti slobodnomisleći u pitanjima virusa, cjepiva i slično. Ili valjda misliti znači i znati?
Autor: krelec | 29.10.2021. u 10:03 | opcije
u kraju gdje sam proživo prvih šest godina života (Samobor) često sam znao čuti kako vele, misliti je drek znati.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 10:07 | opcije
Pretpostavimo da je ta slobodna jedinka ujedno i odgovorna jedinka. Evo pretpostavimo da ne ide u klubove, da radi od kuće, da se drži preporučenih mjera. Objasni ti meni zašto bi se osoba koja zna misliti i paziti na sebe i svoje bližnje morala cijepiti
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 10:11 | opcije
I objasni mi zašto bi slobodnomisleća jedinka unutar grupe biologa virusologa morala svoje povjerenje dati baš onom biologu koji zagovara cijepljenje
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 10:15 | opcije
Mene najviše u čitavoj toj priči *ebe da prostiš pristup čovjeku. Podrazumijeva se da smo svi debili koji ne znamo kihnut sa rukom na ustima
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 10:20 | opcije
cijepiti se treba da se onemogući opstanak đubretu od virusa. kako god se čuvali on će pronaći put do nas. a to što i neki od doktora i biologa misle da se ne treba cijepiti je normalno. pa u svemu ima nekih mardina gdje se kreću "buntovnici", i uvijekprotivsvegamisleći.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 10:48 | opcije
e čuj, ako znam oprati ruke, staviti ruku na usta kada kašljem i sl. sasvim sigurno ne znači da znam kako se othrvati virusu. čude me samo oni što tvrde da virusa nema ne volontiraju u zaraznoj pomažuči pušioničarima poput mene koji vjerujemo da ga ima, a poneki se i zaraze.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 10:51 | opcije
al jebat ga, čarolija je upravo u tome da smo različiti.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 10:54 | opcije
Koliko sam shvatila virus mutira i u cijepljenom i u necijepljenom domaćinu velikom brzinom i zato je za*eban. Ne moš ga uhvatit nit za glavu nit za rep. Znanstvenim rječnikom. Možda ga upravo cjepivo dovodi do takvih nedo*ebanih mutacija kojima ne moš stat na kraj. Ne znam i ne tvrdim da znam. Ali me jako nerva kada se pojavi nekakva nazovi pamet koja kakti ima rješenje za sve. Nema. NEMA.
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 10:58 | opcije
Virusa ima, mene je opleo prije par mjeseci i nije ugodan
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 10:59 | opcije
Ali nije ni ugodno ni normalno gledati kako specijalna policija u nekoj tamo dalekoj zemlji, a danas sutra možda i bližoj, mlati ljude i rukama i nogama jer ne nose higijenske maske na otvorenom koje ionako ne štite od virusa. I to je znanstveno dokazano. Suludo jbt
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 11:04 | opcije
Nije meni teško još jednom naglasiti:
ja se ovdje bavim mišlju da li se Vlada dobro bavi komunikacijom po ovom pitanju ili ne.
Bar sam 10x napisao da je imati drugačiji stav o cijepljenju potpuno prihvatljiv i nipošto nije uvjetovan isključivo neznanjem.
Vrlo precizno
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:00 | opcije
Po pitanju prodora virusa i kroz cijepljenu populaciju imam za reć da mi je i to skroz normalno. Za moju logiku.
Ako virus probija prirodni imunitet, zašto ne bi i onaj izazvan cijepljenjem. Naravno da su tu brojke jako važne za spomenuti, jer upravo zbog tih brojki je logika da je veća šansa za suzbijanje uz pomoć cjepiva. Apsolutno nije ništa, pa niti cjepivo.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:06 | opcije
okej, ne pomažu maske, ne pomaže cjepivo, ajmo onda plesat oko vatre... tako su naši pretci radili kad bi nekog ugrizla zmija... nisu znali da je zmijski otrov termolabilan, ali su iskusili da spaljivanjem mjesta ugriza i zagrijavanjem tijela neki prežive ugriz otrovnice...
eto, predlažem da vlada na određenim punktovima zapali lomače i da se pleše oko njih... ono, ideš u šoping centar, a ispred njega otplešeš tri-četiri kruga oko vatre i hodaš po žeravici... možda to upali
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:07 | opcije
Logika također kaže da će s vremenom postotak umrlih sa cjepivom u odnosu na necijepljene rasti kako će rasti broj cijepljenih ali će ukupni broj teških stanja i smrti u populaciji biti manji, a to i jest cilj.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:08 | opcije
maske su bolja zaštita nego "nemaske"
nikako ne prihvaćam teoriju da ako nešto nije 100% zaštita, nije zaštita uopće
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:09 | opcije
zaražena osoba u gradskom prijevozu ili u nekoj zatvorenoj prostoriji će izbaciti više virusa ako nema masku nego ona zaražena osoba koja ju ima.
onaj tko se zarazi manjom "dozom" virusa imat će slabije simptome od osobe koja se zarazila većom "dozom"
pa još jednom, puhnite u svijeću kroz masku i probajte ugasit plamen.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:12 | opcije
ne postoji 100 %, ni u čemu
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:12 | opcije
"pa još jednom, puhnite u svijeću kroz masku i probajte ugasit plamen"
ili pljunite u facu nekome tko ima masku na licu (virus se ne prenosi jedan po jedan, nego kapljično i aerosolom)
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:17 | opcije
Aj se nemojte hvatati za obavezu nošenja maski, ja sam, nije teško ponoviti, pisala o nošenju maski vani, na otvorenom. Svi smo savladali da je mogućnost prijenosa virusa između dvije osobe koje nosu masku manja nego između osoba koje ne nose. To nije sporno, to znamo, jel.
Dal je potrebno u šetnji kvartom, ne na placu, ne u trgovačkom centru, nositi masku, da ili ne? Ako jest, na koji se način može upozoriti osobu da stavi masku na lice za svoje dobro, a da to nije upotreba fizičke sile i hapšenje?
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:20 | opcije
nošenje maski propisano je samo za zatvorene prostore i masovna okupljanja na otvoreno, tamo gdje su ljudi jako blizu jedni drugima i hračkaju na sve strane, a nema razmaka
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:23 | opcije
Dalje, dal u Hrvatskoj postoje stručne osobe koje bi mogle upoznati javnost sa svime što se vezano uz covid događa? Osobe koje bi mogle odgovoriti mislećim jedinkama na eventualna pitanja? Ne postoje, jer se o *ebenom virusu ne zna ništa ili se zna vrlo malo. Prema tome, ljudi imaju pravo ostati suzdržani od cijepljenja
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:25 | opcije
ja sam za promišljen pristup.
za edukaciju
ako smo mi bedaki za materiju uspjeli pohvatat šta je logično a šta nije, onaj tko nam propisuje mjere bi, po meni, trebao znati pronaći kvalitetan način educiranja
i opet uzimam za primjer promet, jer je to puno kvalitetnije rađeno nego približavanje činjenica o ovom sranju čitavoj populaciji
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:27 | opcije
Kod nas nije propisano nošenje maski na otvorenom osim kod masovnih okupljanja, dok u Australiji nije tako. Hrvatska je vlada donijela blage mjere u odnosu na mnoge druge, no to ne znači da slične scenarije onima u zapadnoj Europi i Australiji ne možemo očekivati i ovdje. Scenarije koji podrazumijevaju otvorenu fizičku agresiju na čovjeka koji ne nosi masku u šetnji kvartom
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:28 | opcije
I kumica na placu i doktorica znanosti bi htjela biti educirana po tom pitanju. I Beroš bi htio bit educiran. Ali nije dovoljno educiran očito, njemu je njegova edukacija dala da hoda po skupovima pila, žderila i jeftine muzike bez maske i da pritom ljude koji nisu u njegovom rangu važnosti upozorava kako su maske na skupovima obavezne
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:34 | opcije
Sve skupa cirkus žešći.
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:35 | opcije
o jebenom virusu sars cov 2 zna se da postoji tisućama godina, znamo da se vurusne bolesti liječe simptomatski, a ne specifično, znamo da antibiotici na virus ne djeluju, znamo da se protiv virusa borimo cijepljenjem i interferonima, znamo kako se prenose s čovjeka na čovjeka, znamo da je moguć i prijenos sa životinje na čovjeka, znamo strukturu virusa, znamo da virusi mutiraju jer je to jedini način da prežive ili da se u kristaliziranom (neživom) obliku pritaje dok ne nađu domadara i počnu se razmnožavati...svašta se zna o virusima, a ovaj nije ništa posebno u usporedbi s drugim virusima, ima ih milijarde vrsta
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:37 | opcije
Ok, znamo da postoji "oduvijek", ne znamo kako savladati apgrejdanu varijantu. Kako onda nije ništa posebno, po prvi puta u povijesti imamo pandemiju na globalnoj razini
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:40 | opcije
Možemo pretpostaviti da je virus itekako izlječiv i da postoji cjepivo kojem ne treba polugodišnji booster i da postoji lijek za oboljele, ali da nekome nije u interesu takvo cjepivo i lijek pustiti
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:42 | opcije
Možemo pretpostaviti da je iza čitavog ovog cirkusa ekonomski, biološki, ovakav, onakav rat
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:43 | opcije
o bez obzira na to sve, ja sam opet za edukaciju kroz medije, društvene mreže, obrazovni sustav, 0800 brojeve, plakate, pjesmice, snimke iz bolnica, sve.
nisam za represiju tipa "moraš ili ću te istamburat i debelo te lupit po džepu"
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:43 | opcije
nije prvi put, imali smo španjolsku gripu od koje je umrlo skoro 100 milijuna ljudi
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:44 | opcije
protiv gripe se cijepi jednom godišnje, ne postoji jednokratno svjepivo protiv gripe koje te štiti do kraja života, i to nitko ne dovodi u pianje... zanimljivo
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:45 | opcije
ne vjurejem da je ovo plandemija
i siguran sam da obzirom na sredstva koja se ulažu u brzinski napredak, uskoro ćemo imat cjepivo koje u startu jebe majku virusu sa puno većom uspješnošću nego što je sad i imat ćemo lijek koji će sanirati posljedice.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:46 | opcije
Ne postoji zato što virus gripe mutira kao i bilo koji drugi virus. To isto nije sporno. Za španjolsku gripu si u pravu, previdjela sam, mislila sam kako se tu radilo o epidemiji
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:47 | opcije
koliko ja znam, protiv gripe ne postoji ni cjepivo koje pokriva sve sojeve.
sojevi se "gataju" koji će gdje biti zastupljen
nek pogode, nekad ne
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:47 | opcije
sve mutira, pa što ne bi i virus
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:48 | opcije
ne gata se fly, nego se prati koji je soj u aktivan, jebemu i gatanje
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:48 | opcije
Ali činjenica je da kao zna se toliko o tom virusu, a ne zna se ništa. Ja čekam cjepivo koje neće zahtijevat docjepljivanja pet puta godišnje i lijek. Koji će vele doć, samo što nije
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:49 | opcije
WHO prati kretanja
ali kretanja se događaju kad se širenje gripe na nekom dijelu Zemlje zahukta.
Cjepivo se mora proizvesti
Obzirom da se proizvodi prije nego se neki soj zahukta, WHO gata.
Samo što je ovdje riječ gatanje uzeta kao šaljiva iz razloga što se ne pokodi uvijek smjesa.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:50 | opcije
Da cjepivo protiv gripe pogađa svaki put ne bi bilo mrtvih od gripe u tolikom broju tijekom sezone i kod onih koji su se cijepili
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:52 | opcije
Ti si Flaj primio cjepivo za virus koji je davno bio u modi. Mislim da sa ovim virusom nisu skroz gatali, nego su upratili kretanje ko što je Buga kazala, samo što se mali gad prebrzo kreće. Nikak ga safatat
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:52 | opcije
da, i cijepljeni umru od gripe i umirat će jer niti jedno cjepivo ne garantira 100 %-tnu učinkovitost, a to ovisi o pojedincu, njegovom općem zdravstvenom stanju i koječemu
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 12:54 | opcije
Govoriš o cjepivu protiv corone, Ivka?
Pa naravno. Primio sam cjepivo koje je rađeno na Alfa soj
Na Deltu nije toliko uspješno kao na Alfu
I sljedeća generacija cjepiva neće vjerojatno pogodit sve buduće sojeve 100% ali će u velikom omjeru još dodatno zaustavit pandemiju.
Cijepljenje plus stjecanje oprirodnog imuniteta nije utka na 100m već jebeni maraton.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:55 | opcije
A i tu nema nikakve garancije, žena imala na serološkom preko 4 tisuće jedinica antitijela, imaju one neki naziv, a satralo je. Stanje organizma je ključno, kao i sljedeća dva tjedna. Haha.
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:58 | opcije
Buga
evo jedan c/p
Sastav djelatne tvari u cjepivu određuje Svjetska zdravstvena organizacija (SZO). U veljači svake godine SZO određuje sastav cjepiva protiv gripe za sjevernu hemisferu na temelju praćenja promjena virusa, odnosno informacija koje zaprima od 115 nacionalnih centara za influencu uključujući i hrvatski Nacionalni centar za influencu. Zbog stalnih mutacija virusa gripe svake godine proizvodi se novo cjepivo s izmjenjenim sastavom djelatne tvari.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 12:58 | opcije
Maraton, da. Svaki pristojan rat traje oko četiri godine, moguće će tako i ovaj.
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 12:59 | opcije
da Ivek, virusi su jako zajebani jer ih izvan domadara čak ne ubrajamo u živa bića, ne mogu izvan njega preživjeti (čitaj: razmnožavati se)... ako ikada dobijemo "utrku" s virusima (proizvedemo lijek), to će biti najveće postignuće u ljudskoj povijesti
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:01 | opcije
naravno da je stanje organizma ključno.
Problem je što svi mi koji "znamo" da samo zdravi, to znamo samo temeljem neregistriranja simptoma nekog belaja.
Zdrav si ako te netko detaljno pregledao i rekao #gletusvenalazezdravsikodren
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:03 | opcije
kad uspoređuješ viruse s bakterijama to je kao da uspoređuješ zrnce pijeska s neboderom... s neboderima se znamo nositi, jes, ali s ovim čudima još ne znamo, jebat ga
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:04 | opcije
Ja bih postavila pitanje koliko je u današnje doba, kada znamo da se možemo liječiti hranom i prirodnim dodacima prehrani, kada većina zemalja svijeta ima kakve takve higijenske uvjete, cjepivo protiv gripe uopće potrebno kako bi se gripa savladala, koliko cjepivo dugoročno oslabljuje organizam, narušava prirodni imunitet i da li je to cjepivo upravo zaslužno konstantnom mutiranju virusa i uzastopnoj pojavi na godišnjoj razini
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 13:05 | opcije
uga
evo jedan c/p
Sastav djelatne tvari u cjepivu određuje Svjetska zdravstvena organizacija (SZO). U veljači svake godine SZO određuje sastav cjepiva protiv gripe za sjevernu hemisferu na temelju praćenja promjena virusa, odnosno informacija koje zaprima od 115 nacionalnih centara za influencu uključujući i hrvatski Nacionalni centar za influencu. Zbog stalnih mutacija virusa gripe svake godine proizvodi se novo cjepivo s izmjenjenim sastavom djelatne tvari.
znači ipak ne gataju? :P
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:06 | opcije
To mene zanima. I kada možemo očekivati da će mutacija probiti plafon u toj mjeri da će znanost naprosto biti prisiljena izumiti lijek da čovječanstvo ne bi pomrlo. Od gripe.
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 13:07 | opcije
Koju bi u početnoj fazi moguće stvarno izliječilo hodanje po žeravici :)
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 13:07 | opcije
gataju, zato što predviđanje u Veljači iako je rađeno temeljem znanstvenih istraživanja i praćenja, ne stavi u aktivnu tvar sve sojeve koji se mogu pojaviti na nekom području.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:09 | opcije
Nismo slušali poglavicu Medvjeda koji geda. Eto nam sad. Aj bok. Čitam kad uhvatim vremena
Autor: ivanschchica | 29.10.2021. u 13:09 | opcije
štel bi reći da imam neke info o lijeku, a vjerovali ili ne baš iz prve prve ruke. na odobrenju je kod amera i u eu. već je kompanija potpisala preko sto ugovora kojima se dopušta kompanijama iz siromašnijeg dijela svijeta da ga generički proizvode, jer si en mogu priuštiti kupnju originala.
https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/merck-signs-pac
t-broaden-generic-manufacturing-covid-19-pill-2021-10-27/
Autor: krelec | 29.10.2021. u 13:10 | opcije
ali i kod lijeka, koji je usput rečeno u pilulama, ima brdo ograničenost. nije samo popij pilulezalilule i aj s mirom.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 13:11 | opcije
evo ja se nikada još nisam cjepila protiv gripe jer sam relativno mlada i relativno zdrava pa ako i obolim (imala sam je zadnji put prije nekih 10 godina, a radila sam u prosvjeti, dakle stalno u nekoj gužvi), neću od nje umrijeti, iako, nikad ne znaš, štajaznam, vjerujem da visoka temperatura poubija većinu, a ostatak potamane antitijela
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:13 | opcije
fly, predviđanje i praćenje nisu sinonimi ;)
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:14 | opcije
znam ja to Buga jako dobro
zato je izraz gatanje šaljiv
jest da je temeljem istraživanja donesen naputak za svaku godinu posebno, ali praksa je pokazala da nije 100% točan.
Pa ako nije 100% točan, onda je gatanje
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:18 | opcije
ajde Fly, deder zaviri u udžbenik kemije (ima ga tvoja curka) etape istraživačkog rada pa pogledaj na kojem je mjestu predviđanje ili pretpostavka, a na kojem rezultati istraživanja ;)
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:19 | opcije
Fly, jesmo li se dogovorili da niti jedno cjepivo i niti jedan lijek nije 100 %?
Ajmo se barem oko toga složiti.
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:21 | opcije
zapravo me jako vrijeđa to nipodištavanje znanosti i nemoguća očekivanja od iste... jebemu, zasućite rukave i smišljajte, baš me to vrijeđa i baca u očaj...
evo, ja tu drobim o struci, ali me nitko živ ne doživljava, tako mi je bilo i dok sam radila pa sam rekla, aj odjebite, ostanite glupi, čitajte wikipediju i neka vas obrazuju idioti
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:23 | opcije
Opet ti u špade, a ja u kupe
Obzirom da cjepivo protiv gripe nije svake godine isto (ne gađa iste sojove)
A gripa se nekim područjem širi i kroz cijepljenu populaciju
Kako ti onda zoveš to cjepivo?
To je cjepivo protiv gripe koje je super ali neki soj se zabunio na križanju i otišao tamo gdje ne treba?
jbmu, ti priču o semantici dovedeš na priču o "ne kužiš"
koji podatak od ovih koji sam iznio je netočan?
to mi napiši pa možemo dalje
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:24 | opcije
cjepiva za gripu su cca 50% učinkovita, i cijepim se svaku godinu. Vjerojatno je bolje biti polovinom zaštićen, nego posve izložen.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 13:25 | opcije
e sad ćeš dobit od Buge opomenu da je to samo zato što nisu 100% učinkovita
a da je WHO sve točno predvidio jer su radili znanstvenim metodama
kao da mi ne znamo da su radili znanstvenim
i sporimo
ja bar, samo kažem da mi se čini nemogućim bit sa jednog mjesta precizan za predvidjeti baš svaki soj
i onda kažem šaljivo #gatanje
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:27 | opcije
buga, eto ja cijenim svačiji rad, a bome onaj znanstvenika i znanost samu ponajviše. stvarno bi bilo puno pretenciozno od mene da uopće pokušavam raspravljati o samoj srži stvari, jer jednostavno pojma nemam o tome.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 13:30 | opcije
netočan je podatak da se nešto nagađa i gata, to me jako vrijeđa kao nekoga tko je završio PMF i nekoga tko zna kako se dolazi do zaključka istraživanja
ako kupiš vreću zemlje za cvijeće i na njoj piše da je to zemlja baš za orhideje, jel ti vjeruješ u to? zašto bi bilo samo za orhideje? hoće li mi krepat filodendron ako ga posadim u tu zemlju?
neće krepat, ali je vjerojatnost da će orhideji pasati više nego filodendronu veća (kiselo, lužnato, vako, nako), a sve su to biljke kojima treba nekakva zemlja, jel tako?
znači, postoji nekoliko sojeva gripe koji se najčešće pojavljuju, svi su oni iz jedne određene skupine virusa i većina cjepiva djeluje na njih, ubija ih, neke više, neke manje...
učinkovitost cjepiva također se valorizira i ako mislite da u WHO sjede babe Vange, svaka vam čast
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:32 | opcije
http://www.zzjzpgz.hr/nzl/18/gripa.htm
Kako se može predvidjeti sastav cjepiva za nadolazeću sezonu gripe?
Zbog važnosti što boljeg praćenja i proučavanja gripe, Svjetska zdravstvena organizacija uspostavila je 1947. godine međunarodni sustav nadzora nad influenzom, s mrežom laboratorija po čitavom svijetu. Jedan takav laboratorij je i u Zagrebu. Postoje četiri vodeća svjetska centra za influenzu: u Londonu, Atlanti - SAD, Japanu i Australiji. Sojevi virusa izolirani u laboratorijima proučavaju se u referentnim centrima svake godine. Na osnovi tih analiza i na osnovi praćenja kretanja virusa influenze po zemljinoj kugli, određuje se koji će virusi ući u cjepivo za nadolazeću sezonu gripe.
Cjepivo je svake godine novo i različito, sastavljeno prema preporuci SZO, na osnovi predviđanja kretanja virusa gripe od centara za praćenje influenze. Ona sadrži dvije komponente virusa tipa A (H3 N2 i H1 N1) i virus tipa B.
pa još jednom:
"na osnovi predviđanja"
eto, na ovo se odnosi riječ gatanje
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:34 | opcije
meni isto ide na onu stavr kada svaki laik jami prao i preispituje rad znanstvanika. preispituju se oni sami, svakodnevno i to više puta, jer nije samo jedan tim radio na dobivanju cjepiva, nego su na tome radile stotine različitih timova iz cijeloga svijeta. oni sami sebe dovoljno prispituju i kontroliraju tako da bih imaja sa svojim opaskama sasvim sigurno bio višak.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 13:34 | opcije
i opet, ama baš nigdje nisam napisao da ta predviđanja rade Babe Vange.
To je vrlo pretenciozno reći sugovorniku, pogotovo što gore još uvijek stoje napisana pojašnjenja i c/p relevantnih stranica
(WHO i zavodi za javno zdravstvo)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:36 | opcije
da li predviđaju?
da
činjenica
da li uvijek točno predvide?
ne
činjenica
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:37 | opcije
dok se ne ospore ove gore činjenice, ostajem pri svom izrečenom zaključku "gatanje" i svatko tko to pročita razumije u kojem kontekstu je izrečeno
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:38 | opcije
fly, predviđanja su utemeljena na statistici, a praćenje na na onome što se stvarno događa, okej? nadam se da kužiš...
rezultati praćenja ne moraju se uvijek poklapati s predviđanjima, postoje odstupanja, faktor pogreške (tebi bi kao matematičkom mozgu trebalo biti jasno o čemu je riječ) i faktor iznenađenja, jel? da, postoji i taj faktor, ne uvijek, ali postoji... postoji još mnogo čimbenika oliti faktora temeljem kojih se konačno određuje cjepivo koje će zaštititi VEĆINU, ali ne SVAKOGA
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:41 | opcije
ne znam jesam li bila dovoljno jasna
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:42 | opcije
i iz svega što si napisala, a što sam ja u prvoj rečenici SVE UZEO U OBZIR, ja kao matematički mozak zaključujem "GATANJE"
i dajem dodatni primjer
WHO iz svih znanstvenih istraživanja u Veljači predvidi smjesu za tipove gripe od NA PRIMJER 1-6.
i to je predviđanje bilo savršeno precizno za Australiju, USA i Europu.
Međutim, u Aziji te godine bude domantni soj NA PRIMJER 7
i sada iz tih premisa, ti meni kažeš da ignoriram struku laprdajući o nečem o čemu nemam pojma a ja kažem da je te godine WHO krivo predvidio dominantni soj za Aziju
i nazovem to gatanjem
nadam se da si i ti sad razumjela što ja govorim
imputiranje onoga što nikad ni izgovoreno nije moj način komunikacije
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:50 | opcije
meni je fora što ti sad meni tumačiš ono što sam ja napisao prije sat vremena :)))
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:50 | opcije
koliko ja znam, protiv gripe ne postoji ni cjepivo koje pokriva sve sojeve.
sojevi se "gataju" koji će gdje biti zastupljen
nekad pogode, nekad ne
Autor: flyngpicket 29.10.2021. u 12:47 opcije
evo ga taj kamen razdora
u 12:47
nekad pogode, nekad ne
djeluju većini ali ne svakom, kažeš ti istu stvar :)))
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 13:53 | opcije
i sada iz tih premisa, ti meni kažeš da ignoriram struku laprdajući o nečem o čemu nemam pojma a ja kažem da je te godine WHO krivo predvidio dominantni soj za Aziju
jebemu sto gromova, nije ga predvidio nego je taj soj dokazan u toj regiji i na temelju njegovog POSTOJANJA smatra se da će dominirati, ali nisuisključeni i drugi sojevi
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 13:58 | opcije
kada bi znanost komercijalizirala svoja postignuća na temelju - nekad pogode, nekad ne - mislim da nas odavno već ne bi bilo, pogotovo se nebismo utorstručili u zadnjih 50 godina ;)
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:00 | opcije
da nisam to gatanje stavio pod navodnike, pa još i ajde de
da nisam objasnio što to znači u prijevodu pa ajde de
da nisam naveo relevantne izvore pa ajde de
ali sve to jesam i opet me opalilo sa "ne kužiš ti"
pa naravno da ne kužim sve, jebemumjesecmjesecurangli
ali svojski sam se potrudio objasnit šta sam skužio iz meni dostupnih informacija
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:00 | opcije
i konačno si napisao neto sa čime se u cijelosti slažem . laprdaš o nečemu o čemu nemaš pojma i nagađaš :*
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:01 | opcije
ne volim se ni zajebavat sa znanošću, ali ako je ovo blog za zajebanciju, onda tako reci brate, niki problem
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:02 | opcije
e, meni je ta tvoja borbenost preslatka
a se baš volim nekad prepustit istjerivanju činjenica
ajmo ovako probat
probaj u kratko reći gdje je točka u kojoj se razilazimo?
sve ovo što si napisala u dva prethodna komentara ja uopće ne sporim
i sve sam to uzeo u obzir
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:03 | opcije
naravno da je za zajebanciju
da želim ispast ozbiljan onda bi se tu "pohvalio" da sam doktor kemije kao netko (neću reć ime blogera koji nam više ne svraća)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:05 | opcije
jel samo moja riječ "gataju" sa navodnicima kod tebe sporna?
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:06 | opcije
i da konano kažem nešto što je stvarna tema ovog bloga
- akademska zajednica nije se oglasila kao organizacija, pičke su koje sjede i lezilebuju na temelju starih slava i disertacija od kojih su neke već odavno demantirane
- vlada se ponaša kao pijanu barun, donose mjere koje više nitko živ ne zarezuje niti ih shvaća ozbiljno, sporadično, stihijski, podilaze biračkoj mašini i ne žele nikakve prosvjede većih razmera (neš ti prosvjede u državi s tri i pol milja stanovnika, imao je Portugal malo jače sukobe pa ih je eto danas cijepljeno više od 80 %)
- Beroš je vrhunski neurokirurg (operirao mi je tatu s timom dr. Lupreta), ali trenutačno podilazi vlasti jer je ministar i kao čovjek je vrlo tašt, ne želi izgubiti vlast i nada se da može svoje stavove provući na mala vrata protivno njegovom osobnom mišljenju (Beroš je zagovaratelj lockdowna, ali to se kosi s politikom vlade pa titra u ravnotežnom položaju)
- u medijima s pojavljuju pojedinci (Đikić, Lauc, Ceci i cijela svita, ali nije još bilo nikakvog sučeljavanja trustova tih mozgova pa da poslušamo argumente i protuargumente i da na kraju čujemo u čemu se slažu, a u čemu ne, nego svatko iz svoje prčije laprda, objavljuju na fejsbuku nekakva razmišljanja i to je sve, a to niti je znanstvena rasprava niti okrugli (kvadratni) stol niti je ikakva debata
- u Hrvatskoj je postotak visokoobrazoanih ljudi na niskim grana, osobito u području prirodnih znanosti i matematike
- ako JA svojim učenicima nisam autoritet, s obzirom na obrazovanje i godine iskustva, a nisam, jer oni meni prepričavaju ono što su pročitali na društvenim mrežama, za što meni treba barem mjesec dana da argunentirano demantiram (sat traje 45 minuta i imam program koji moram u tom vremenu realizirati)
- zakazao je obrazovni sustav zbog sustavne negativne selekcije u tom sektoru i sada se rezultati konačno i vide
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:16 | opcije
Jbt
Pa kak se sad slažemo u svemu sto si napisala?
Sta se sad dogodilo
:))
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:20 | opcije
pa mi se uglavnom slažemo
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:26 | opcije
samo što ne volim da se znanost gleda kroz prizmu nagađanja, prorokovanja i šloganja
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:27 | opcije
u obrazovni sustav ugurali su se ljudi koji o obrazovanju pojma nemaju...
niti znaju ispredavati to što su naumili niti su uvjerljivi niti kurca kuže
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:29 | opcije
sad će me Kre popljuvat, ali jedan Bakić definitivno nije čovjek koji treba nekome biti uzor... na žalost previše znam o njemu
ugurao se na mala vrata u džinovski sustav koji se zove OBRAZOVANJE...
krajnji mu je doseg statistika i excel tablice i to prodaje kao znanstvenu istinu, blokira sve koji išta protivno njegovom razmišljanju blebnu ili pitaju na njegovom fejsu i postavlja se kao sveopći autoritet
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:31 | opcije
Ja sam ljubitelj činjenica. I vodim računa od kud činjenice skupljam. Ali ne volim da mi netko da sažvakano mišljenje iz gomile činjenica. To volim sažvakat sam.
A nekad me začudi kako netko iz istih činjenica koje su mu dostupne kao i meni, izvuče drugačiji zaključak.
Ne začudi, kriva riječ, interesantno mi je. Zato sam onoliko blogova sa matematikom oko virusa i cjepiva stavio da mi netko od tih drugačijih tumača demonstrira svoju matematiku ali nisam na žalost dobio odgovor
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:38 | opcije
Dobio uglavnom odgovore tipa: ti si ovca koju vlast šiša ili obratio mi se Bog pa mi rekao.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:39 | opcije
radi bakića sigurno neću nikoga popljuvati. čovo si daje za pravo kao matemattičar tumačiti i prisvajati svu istinu o pandemiji usput pljuckajući po svim epidemiolozima kojima je epidemija ipak primarna specijalnost.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 14:48 | opcije
općoj poulaciji, pučanstvu, trebalo bi pustiti edukativni film o kemijskoj i biološkoj evoluciji, o postanku vrsta (nježno i bez previše stručnih izraza, zdravoseljački), o mutacijama i modifikacijama, o strukturi RNA i DNA... o stanici, o razmnožavanju, o mitozi
sve su to pojmovi iz osnovne škole (5 -8 razred)
mogao bi to biti serijal (tjedan dana borbe protiv virusa), a ne jedna epizoda, i to odmah nakon Dnevnika na HTV1
u seriji bi trebali sudjelovati svi koji po fejsu bulazne, ali ovaj put egzaktni, znanstveno točni i bez osobnog stava o činjenicama, jer ne možeš imati osobni stav naspram činjenica jebemumater, nemreš... u tom si slučaju stvarno debil i kreten
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:50 | opcije
što se tiče vlade njoj su ruke dobrim dijelom vezane i drugim potrebama društva, pa nije realno očekivati da će se baviti samo i jedino epidemijom.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 14:51 | opcije
epidemija je mnogima egzistencijalno došla glave pa smatram da je vlada itekako motivirana za uključivanje u ovaj prođekt ;)
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:54 | opcije
J ondak pitanje: pa bogupoljubim, zašto to vlada ne radi agilnije?
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:55 | opcije
ali bi se bakiću trebao priznati "prodor" u obrazovanje, i guranje STEM (science, technology, engineering i mathematics) obrazovanja, jer tu zaostajemo, i treba se svim snagama uprijeti da to guramo naprijed.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 14:55 | opcije
mentalno zdralje tek će se obiti o glavu ovoj vladi, i ne samo ovoj, ljudi u Jankomiru spavaju na karimatima i luftićima, pouzdano znam ;)
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:56 | opcije
bolovanja kao nikad, ljudi pucaju po šavovima, i to mladi ljudi, radno aktivno stanovništvo, ne penzići
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:57 | opcije
vlada bi čak dobila i dvotrećinsku većinu za uvođenje nekih mjera kojima se uvodi potpuno zatvaranja, ali je pitanje što i kako bez turizma na primjer. svaka mjera ima svoje kolaterale, i pažljivo se treba odvagati što i kako.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 14:57 | opcije
Da vlada dobro radi sad smo mogli laprdat o ustašama i partizanima :)))
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 14:59 | opcije
Krelec, STEM kod nas ne postoji, mi to nemamo, nemamo ni kadar niti je sveučilište tako organizirano, nema tko predavati STEM, to su puste riječi i sranja
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 14:59 | opcije
svakako da su, a bome će tek biti, posljedice strašne. i upravo zato ne shvaćam protivnike cijepljenja, jer sam uvjeren, a to se i dokazuje u zemljama sa visokom procijepljenošću, da se samo cijepljenjem može nemani stati na glavu. ovako samo taljigamo, i odugovlačimo kraj pandemije.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 14:59 | opcije
oprosti buga možda ga i nema, ali nebi ga bilo niti na vidiku da bakić nije počeo gurati stvar.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 15:01 | opcije
Ja bih Brkici dao veliki plus za STEM. Bez njegovog doprinosa ne bi bilo ni poimanja o tome.
Nijedan pionir nije osvojio Divlji zapad preko noći, pa tako ni on.
Meni je drago da je počelo
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:02 | opcije
Britanci i još neki imaju Science kao nastavni predmet, Hrvatska to nema, jebat ga... nemamo mi ni kadar ni sustavno obrazovanje STEM-ovaca, u tome je problem...
u tom se prostoru pronalaze pojedinci koji ne jebu sustav i to nije dobro, to je totalno sakaćenje i obezvrjeđivanje obrazovnog sustava...
Bakić o obrazovanju pojma nema, uvjerila sam se u to, raspravljala s njim i došla do zaključka da je lik na egotripu bez ikakvog sagledavanja šire slike, debil na entu potenciju
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:04 | opcije
Da bi se sustav promijenio potrebna je devijacija. Mutacija. Bakić.
Ne bojim se ja za sustav da se neće znat prilagodit
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:04 | opcije
Da nije mutacije i konj bi ostao poput figure u šahu.
Propitivanje sustava uvijek dobro dođe
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:05 | opcije
već 17 godina proučavam obrazovne sustave razvijenih zemalja i nastavne predmete, udžbenike, radne materijale, pristup, uvjete... e ako me u tome šiješ, onda možemo raspravljati
imam doma udžbenike kemije iz gotovo cijelog svijeta
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:06 | opcije
Jesi počela prevodit na mandarinski :)))
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:07 | opcije
Buga, ocu ja tu javno pohvalit ili ćeš sama?
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:07 | opcije
Bakić definitivno nije čovjek koji će išta napraviti za opće dobro, to je guzičar i muljator, egotriper i umno skućen lik
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:09 | opcije
ma ne treba meni nikakva hvala, meni treba prostor da se obranim od silnih reformatora... otkazom sam taj prostor dobila, štrikam kape
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:10 | opcije
Fly, ne prevodim ja, ostavim to stručnjacima ;)
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:12 | opcije
Ja mislim da trebaš.
To je tvoje postignuće i priznanje, nije ti palo s Marsa
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:12 | opcije
Znaš ti dobro sta sam ja mislio. Znala si i sa “gatamjem” :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:13 | opcije
Lijepo otvoriš novi zapis i u naslov:
“Ja sam…”
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:15 | opcije
Jbt, ja se pohvalim salatom od mrkve. Nesti dostignuća. Ali mene veseli.
Valjda i tebe veseli tvoje pravo postignuće
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:17 | opcije
STEM
S = science (sve temeljne prirodne znanosti u jednom komadu; kemija, biologija i fizika
T = technology
E - engineering
M = mathematics
Kao što je profesor Bušelić napomenuo, nije jednostavno preslikati puninu i obuhvatnost pojma STEM u hrvatske prilike, budući da neke interdisciplinarne grane karakteristične za SAD, uopće ne izučavamo u tom obliku u Hrvatskoj. No ipak navedimo, koje to grane Amerikanci ubrajaju u STEM – Physics, actuarial science, chemistry, biology, mathematics, applied mathematics, statistics, computer science, computational science, psychology, biochemistry, robotics, computer engineering, electrical engineering, electronics, mechanical engineering, industrial engineering, information science, civil engineering, aerospace engineering, chemical engineering, astrophysics, astronomy, optics, nanotechnology, nuclear physics, mathematical biology, operations research, neurobiology, biomechanics, bioinformatics, acoustical engineering, geographic information systems, atmospheric sciences, educational/instructional technology, software engineering, and educational research.
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:18 | opcije
Samo da znaš, šerat svoju sreću i postignuće je isto prirodno kao i serat frustru sto netko laže po profilu :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:18 | opcije
Samo da znaš, šerat svoju sreću i postignuće je isto prirodno kao i serat frustru sto netko laže po profilu :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:18 | opcije
Sreća je sreća a dvaput je dvaput
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:20 | opcije
Fly, meni takve potvrde, obznanjivanja i hvale ne trebaju, to je moj posao, to je ono od čega živim, a svatko od nečega živi, jel tako? ja od ovog, ti od nečeg drugog itd.... nema tu mjesta hvalama, netko je na blagajni ostavio život i ja to respektiram
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:20 | opcije
ovdje uglavnom šeram svoje frustracije i zato mnogima nisam privlačna, a uspjehe ne šeram, nisam taj tip osobe, jebat ga
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:21 | opcije
Nije svako seranje sreće utrka za priznanjem. Pogotovo ne na ovom mjestu.
Ali ti je uspjeh svakako zaslužio bit na mjestu gdje si serala i druge stvari.
Naravno da ti odlučuješ
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 15:23 | opcije
ne, poslovni uspjeh nije mi za ovu platformu
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:27 | opcije
samo usput da pripomenem da sam se maloprije vratio sa plaže jer su klinci inzistirali da se idu kupati. bome su se i kupali, tempzraka 25, a mora 20.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 15:27 | opcije
veseli me da su došli, pa makar samo na tjedan dana, i zato šeriram tu vijest.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 15:28 | opcije
priznanje sam dobila tamo gdje je tome mjesto, među ljudima koji to razumiju, među sličnima... pa nebum valjda ovdje obznanila sve moguće poslovne uspjehe koje sam postigla i skenirala odštampana priznanja, pohvale i zahvalnice?
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:31 | opcije
možda bi i trebala bugo. zašto ne. pa svi se mi volimo prezentirati u naj svijetlu. ako baš i ne objaviti sve, barem tu i tamo malo natuknuti štogod.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 15:32 | opcije
Velis, serem?
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 15:41 | opcije
ooo, pa to cemo prodiskutirati
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 15:43 | opcije
koko, tko kaže da sereš?
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:47 | opcije
?
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:47 | opcije
ja te nahvalila u svojoj zadnjoj obajvi, kaje bilo?
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:48 | opcije
ma ja se volim predstavljati u najgorem svjetlu, a sve ostalo dođe kao iznenađenje.... sklonija sam nabrajanju mana, a ne vrlina
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:49 | opcije
ionako su mi u životu stavljali mane pod nos, a sve vrline naprosto su se podrazumijevale, ono, ja sam takva, svašta znam, te ovo te ono... kao da je to nešto što se uz moj lik, karakter i osobnost podrazumijeva i smatra zdravo za gotovo... jebat ga
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 15:51 | opcije
Koka sere, eto... a ona nek se naljuti... strah uzima danak, samo strah
Autor: BugaVuga 28.10.2021. u 17:29 opcije
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 16:56 | opcije
Zašto se ne priznaje strah od cijepljenja? Općenito, Jel sramota bojati se?
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 16:58 | opcije
Ovdje sve sami junaci
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:00 | opcije
Pa eto, naljutila sam se, tko si ti da o meni govoris da serem?
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:01 | opcije
Još bi se vise ljutila da vjerujem da si razumjela sto sam napisala.. Tko zna sto si ti shvatila iz mojeg teksta. Vidim da ti ne ide bas razumijevanje pročitanog, pa se pitam o kojoj ti znanosti onda pričaš ako sve tako čitaš.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:07 | opcije
strah je primarna emocija, a ako će te utješiti, ja bolujem od paničnog poremećaja, dijagnosticiranog prije 25 godina... imala sam napad panike kod oba cijepljenja, ali ne od 5G, fetusa i kojekakvih pizdarija, nego strah od alergijske reakcije, jedino to...
i rekla sam si - okej, strah te je, ali ideš se cijepit pa makar crkla, dvaput tako... i eto, preživjela sam bez ikakvih nuspojava, osim pospanosti nakon prve doze
čovjek treba savladati svoje strahove i uhvatiti se u koštac s njima jer inače nije sposoban za život... to je moje skromno mišljenje, mišljenje anksiozno-depresivne osobe s paničnim poremećajem kao dijagnozama ;)
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:12 | opcije
Ne znaš kaj čitaš, ne znaš kaj pišes, ali ja serem.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:12 | opcije
koko, ne sjećam se da sam igdje napisala da sereš, ali ako jesam, evo, sorry, ili sam pogodila možda? tko će to znat
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:13 | opcije
okej, ne znam kaj čitam i ne znam kaj pišem, a ti sada sereš, eto... jesmo si sad okej?
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:14 | opcije
S tim "sereš" Daješ mi dozvolu da se istim rječnikom i ja tebi obracam.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:14 | opcije
strah je općenit, nije rezerviran samo za tebe koko
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:15 | opcije
Aha, ti znaš da se ja bojim 5G, ili čipiranja? Ti znaš?
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:16 | opcije
pa obrati mi se rječnikom koji ti odgovara, tko sam ja da drugima biram riječi... nitko
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:16 | opcije
Znaci, opet ja serem?
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:17 | opcije
da, strah je taj koji sputava ljude da se cijepe, strah od mnogočega, nisam navela od čega, ali je strah i moš ga jebat
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:18 | opcije
koko, ja serem, serem na vagone, evo, jel ti sada lakše?
JA SAM TA KOJA SEREM; BUGA SERE!!!!!!!
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:19 | opcije
Ti seri ako hoćeš, ali ja ne serem, i ne budeš mi govorila da serem.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:23 | opcije
oprostite mi što serem, svi koje sam navodno posrala
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:24 | opcije
nebum ti koko govorila ni pisala da sereš
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:25 | opcije
Koka sere, eto... a ona nek se naljuti... strah uzima danak, samo strah
Autor: BugaVuga 28.10.2021. u 17:29 opcije
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 17:25 | opcije
ništa ne znam, nebum više o virusima i cijepljenju, samo sport i glazba... prisežem, tako mi pomogao zdrav razum
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:27 | opcije
okej, ispričala sam se, oprosti... ne znam kaj još da napravim
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:28 | opcije
posipam se pepelom, stavljam škarnicl na glavu i s tobom, ivančicom i još nekima razgovarala bum posramljeno sa škarniclom na glavi, ako se uopće budem usudila išta reći... sramim se, oprostite mi jer ne znam što pišem
Autor: BugaVuga | 29.10.2021. u 17:33 | opcije
Evo nove genijalne mjere: obiteljski liječnici moraju, MORAJU, nazivati ljude starije od 65 godina koji nisu cijepljeni i nagovarati ih na cijepljenje. Njihova predstavnica kaže da će tu obavijst naljepiti na vrata ordinacije pa da su ljudi svjesni da sljedeća 2 tjedna liječnici nisu na raspolaganju jer - telefoniraju.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 18:45 | opcije
I zamolila je ljude da se sljedeća 2 tjedna ne razbole jer liječnici neće biti na raspoalganju.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 18:46 | opcije
tristoprvi
Autor: krelec | 29.10.2021. u 19:09 | opcije
Tako će se liječnici vratiti svojoj primarnoj djelatnosti.
Obilasku pacijenata. Jebes telefoniranje. Od vrata do vrata.
Tak su nekad u Kini išli. I običaj je bio da se liječnicima u košaru stavljaju plodovi vaki i naki.
Jer je sramotno bilo kad nastupi bolest, darivati doktora. Zdravi darivaju.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:31 | opcije
Doktori su mogli obavit i popis stanovništva. Kad su već u prolazu :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:32 | opcije
Za par godina, doktor bi mogao biti hologramski prisutan kod svakog pacijenta.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:33 | opcije
Kao, svatko upali link u petak oko 14h i doktor im održi kratku prezentaciju o aktualnim boleštinama
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:35 | opcije
Iduće cjepivo će bit dostavljeno poštom i svak si može sam aplicirat. Doktor hologram to prezentira. Zašto ne
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:36 | opcije
Čuo sam da se već radi program za LOM da vise ne mora tipkat po kompu već će se sve upisivati u karton kako liječnik diktira dok pregleda. Malo su opteretili doktore sa skakutanjem kroz program koji sad koriste. Umjesto da im ubrza rad, usporava ih
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:38 | opcije
Doktor bi bio dobar higijenski inspektor.
Gospođo, prljava vam kuhinja. Promijenite češće tu spužvu za sudoper.
Inače Vas stavljamo u skuplju kategoriju osiguranja. Izvolte se brinuti malo bolje o higijeni.
I promijenite posteljinu
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:42 | opcije
Pa onda doktor malo zaviri u fridž?
Šta je ovo gospodine? Kako se to hranite?
Izvolite se malo dovest u red s kilama i pobacajte te hrenovke i paštete.
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:43 | opcije
Pa doktor malo pogleda u dječiju sobu.
Deca, kakav ne to nered?
Neuredan radni stol, neuredno u glavi. Ajmo to malo upristojit
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:45 | opcije
Da se može izvest nekako, doktor bi preventivno mogao puno unaprijedit živote.
Od same pomisli da bi doktor mogao naletit u kontrolu, ljudi bi se mahom mrvu potrudili.
Od silnog truda da ih doktor ne špota, nešto bi dobrih navika i ostalo
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:47 | opcije
Patronažni doktori.
Trepet komšiluka :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:48 | opcije
Dobro i za naziv punk benda. Patronažni doktori
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:49 | opcije
Čim ima Ž u imenu, već je autoritet
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:50 | opcije
Hehe, i ja isto spremam kad mi netko treba doći :) Možda bi mi bilo urednije s tim hologramom.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 19:51 | opcije
Si vidla. A zamisli da ti dolazi kontrola
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:52 | opcije
Ono, dođe dotur i vlažnom maramicom prolazi po gornjem rubu vrata. I iza wc školjke
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:52 | opcije
Eh, to se zove kućna imunizacija.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 19:53 | opcije
Oni kod kojih je sterilno prvi obole od korone
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 19:54 | opcije
Treba si svak imat dotur-buddyja.
S nekim frendom se dogovorit da si uzajamno radite kontrole.
Zbog apgrejda. Ne zbog zajebavanja.
Ako znam da mi nitko ne dolazi u kontrolu bome smuljam sam sebi puno toga.
Nisam si nikad prosao vlažnom maramicom po štoku :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:56 | opcije
nekada davno u kvart je ponekad dolazio doktor u kućnu posjetu. nemam pojma ima li toga danas. i da, dolazio je pješice, jer ni on nije imao auto.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 19:57 | opcije
Zato svi s naljepnicama pčelica sa vrhunskom higijenom moraju jednom tjedno pred doktorom pojest nešt s poda Glavnog kolodvora. Da se uravnaju malo :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:57 | opcije
Ili se idući put doktor rukuje s njima nakon sto je obavio No2
Doktor mora mislit i na bakterije
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:59 | opcije
Jbt Kre, ti pamtiš i kad je Broj 2 bio mali :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 19:59 | opcije
Da, dobra ideja, inače ću se skroz osamiti.. A i da mi bude manji stres jer prije nego mi dođe kći oko Božića, moram sve polizati jer ona tako s maramicom po štoku, pa po cijevima od plina
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:00 | opcije
ne pamtim dobro, ali bome pamtim dugo unatrag. valja godine tome doprinose.
Autor: krelec | 29.10.2021. u 20:00 | opcije
Ja sam patronažnu sestru zvao 3x na mobitel kad mi se prvo dijete rodil i donio ga doma iz rodilišta.
“Ajde sestro, dolazi, imam bebu tu a nitko mi nije dao upute. Poleti “
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:01 | opcije
Dolaze u kućnu posjetu samo kad je pitanje života, tj mojem mužu je došla pred kraj, jedanput, a prek ceste nam je
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:01 | opcije
Nama je patronažnu sestru oteo Dikan samo za sebe jer mi je kćer rođena kad i njegova, a blizu smo stanovali
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:02 | opcije
Svejedno, patronažnim sestrama svaka čast
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:05 | opcije
E, kad smo išli na skijanje, ja sa svojom djecom ušao u nas apartman i za 15 min mi raspakirani. Ja samo pobrisao stol i kuhinju, bacio njihove spužve i stavio svoje, saprao čaše i sav ponosan na sebe kako brinem o djeci.
I uđemo mi kod Marte i njene djece u apartman a oni kuhaju beštek, peru prozore, ribaju IZA wc školjke :)))
Jbt
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:05 | opcije
A ja vlažnu maramicu iz džepa pa u kontrolu :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:07 | opcije
Aaa, viš ti Marte :) Mi nismo baš ni spužve mijenjali :) ali bilo je čisto, bar ovako na oko :)
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:07 | opcije
Ma daj, hahhah
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:07 | opcije
I sta ću, vratim se u svoj i skuham i ja bestek
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:08 | opcije
Uh.. tko će s vama.. fali mi Marta, imala je dobre štoseve, naučila sam od nje puno, ali sam već pozaboravljala, treba mi refresher
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:10 | opcije
Nas je patronažna spasila. Mene bila prpa prematat bebu dok joj pupak još bio zamotan. Da ne strgam sta :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:10 | opcije
Znači, kod Marte je sterilno, i ona je rizična skupina
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:11 | opcije
Ma ona je odličan lik
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:11 | opcije
Moj je muž imao već jedno dijete pa je srećom znao
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:11 | opcije
Da rizična. Ja jednom kod nje u apartmanu pijem kavu i greškom potegnem iz njene šalice. Momentalno mi herpes poceo izbijat :))
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:12 | opcije
Da, Marta je uh :) Sjećam se kad sa je upoznala u Armaniju, tko si ti, a tko si ti? Ma daaaaj
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:12 | opcije
Ali mala neku vrhunsku mast pa se to u startu satralo. Nije se primio
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:13 | opcije
Bila je slatka, čim sam nekaj s tobom počela komunicirati tu na blogu, evo nje i prekida :) A ja kao nisam niš kužila
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:14 | opcije
:))
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:14 | opcije
Kak se zvalo ono sredstvo koje sve liječi, iz Grčkog vjenčanja? Vindex?
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:14 | opcije
Ma nije
Učinilo ti se to
Voljela je ona s tobom laprdat
I malo ti dic živac :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:15 | opcije
Ma znam, bila je to nekakva čudna obostrana simpatija
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:16 | opcije
A znala si ti bit nervozna jedno vrijeme. Skulirala si se poprilično
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:17 | opcije
A ova ko magnet kad nanjuši nervozu.
“Idem Koku malo sekirat”
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:19 | opcije
Ona misli i brzo uči, što je rijetkost, cijenim ju jako.. ma bile su super ekipa, ona, Vega, Baba, Stiki, sve 4 su vrckave, šteta što se to nije održalo, zajebancija predobra je bila. Sad ja ko Krelec
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:19 | opcije
Iz ove perspektive sad tako izgleda :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:21 | opcije
Da, bilo je jedno grdo razdoblje, petljala sam s tipom na kojeg je Vega stavila šapu i tak, nije bilo ugodno
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:21 | opcije
:)))))
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:21 | opcije
Od svakog se ima za naučit
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:22 | opcije
Eto, pamtim samo sretne dane :)
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:22 | opcije
Ti i Gabi
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:23 | opcije
Da, a najviše od onih koji naas žuljaju
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:23 | opcije
I ove ćemo pamtit kao sretne jednog dana
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:23 | opcije
Od Gabi mi je predobra - On me voli na svoj način, divna topla pjesma
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:24 | opcije
Ne mora bit. Ja sam ucio i od onih koji me ne žuljaju.
Još učim
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:24 | opcije
Hehe, nadam se još dugo ćemo pamtit, ti sigurno :)
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:24 | opcije
Ja mislim da ne meni pad testosterona u odnosu na mlađeg mene otvorio prozor za mnoge pjesme. Slabo sam ja to doživljavao prije :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:25 | opcije
Ono, nekoga gane pjesma a ja ne kužim o cem se radi :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:26 | opcije
O da, tek sad dolazi pravo vrijeme, bez tih glupih hormona, da sam prije znala...
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:27 | opcije
Kaj i cajke?
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:27 | opcije
Ili testosteron ili moras osjetit neke svoje tuge da bi razumio tuđe
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:28 | opcije
Svaka pjesma ima svoje mjesto i prilike
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:29 | opcije
Slažem se.. a sad jel baš razumijem, često i ne osim ako smo baš u isto vrijeme u istoj priči, ali prihvaćam da ne razumijem. Nemam ja kamen u cipeli..
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:31 | opcije
Hoću reći, i jednostavne stvari ljudi ne razumiju, ono "sit gladnomu ne vjeruje", a kako bi neke emocije kompleksnije
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:32 | opcije
Nekog nešto žulja što je meni bez veze, ali prihvaćam.. nismo isti. Pa tražim i reciprocitet. Prihvati me, jebote, da ne moram stalno nekaj objašnjavat i uvjeravat, argumentirat, jebo argumentiranje
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:33 | opcije
Ću sama dalje? Možda dobacim do 400
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:35 | opcije
Kad sam se rastao, poceo se intenzivnije družit s rajom. Onom koja nije u onom filmu: kuća, posao, žena, djeca…nego slobodarski nastrojeni.
Jbt
Nikad ja te pjesme nisam čuo
Ne znam gdje bi ih upratio
Al kad si u kafani..
Počneš sa jukeboxa s nečim običnim, tipa klape, Balašević…
I odjednom skuzis da si malo priveselio s cugom i trebaju ti lakše note i jači osjećaji
Onda Grome moj :)
I izlaziš iz kafane uz Halida
Malo je nenormalno u kafani slusat operu.
To si doma pustim
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:37 | opcije
Aj ti probaj sama dalje.
Ja moram slusat kako je dijete prošlo u Escape roomu. Već frkće nosom sto ne slušam :)
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 20:39 | opcije
Ma volim ja kafanu, Halid mi je super, ja si njega pustim koji put i ovako, pa Cigani, išla ja u Čardu lijepit novčanice na violine, ajme, ples po stolu, pa pod stolom,.. bome dok nisam dobila djecu svud me bilo, a kasno sam rodila. A volim i operu, kak veliš, u autu pa ajmo soprane
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:39 | opcije
Ajd, neka djeteta :) Usput, kad smo već kod pjesama, ima jedan divan dečko iz Kazahstana, Dimash Kudaibergen, ako nisi poslušao, probaj, njegov Olimpico, pa Ulisse, pa SOS, pa Opera 2, to se sad sjetim, nešto nevjerojatno! Mali ima raspon glasa hrpu oktava, proizvodi ultrazvukove! Ima sljedeće godine koncert u Dusseldorfu u proljeće, želim ići ali ova korona ne posustaje, mislila sam da će dotad jenjati. A i kći mi je tamo blizu pa sam mislila sve spojiti i ići s njom na taj koncert.
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:45 | opcije
Osim Dimasha trenutno slušam i Dmitrija Hvorostovskog, pokojnog, ajme što je bio lijep, a pjeva predivno, bariton. Ima duet s Pavarottijem Invano Alvaro (Moć sudbine), meni najljepša arija, tenor i bariton, to si puštam barem jednaput tjedno. Ima večeri kad si prije spavanja pustim tako pjevanje
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 20:52 | opcije
Sad sam si pustila, i ode...
Autor: Cococh-Anel | 29.10.2021. u 21:06 | opcije
Nikad čuo za Dimasha
Budem poslušao
Autor: flyngpicket | 29.10.2021. u 23:52 | opcije
Ivančice bravo!
Koko također :)
Fly kako tako. Ipak bi ti necijepljene prisilija na cijepivo :(
Krelec i Buga vulgarni, pa :((
Znam da je najiritantnije svima koje poznam "misli na druge".
Loša komunikacija svakako.
Najgore je šta će to potrajati puno duže nego šta ćemo svi zajedno imati strpljenja.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 6:10 | opcije
Možda ovo ima i neku dobru stranu.
Nisam pojma imala koliko su ljudi agresivni i šta su sve spremni reći i učiniti.
Prisiljen si jednostavno osamit se. Ono, najbliža obitelj i par ljudi van nje.
A šta drugo?
Kad prođe, a proći će, bit ćemo pametniji!
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 6:29 | opcije
Juicy sam preskočila... sorry :)
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 6:36 | opcije
Eto...
Nek dođe do 400 :)
Zaslužuje.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 6:38 | opcije
Još jednom, ivančice bravo!
Uživala sam čitat tvoje komentare.
Isti stav, isto mišljenje.
:)
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 6:49 | opcije
daj mazo molim te argumentiraj moju vulgarnost. a i ta ideja o osami, i kontaktu samo sa bližnjima kao borbi protiv virusa ti je jača.
Autor: krelec | 30.10.2021. u 8:47 | opcije
Krelec, teško je meni s tobom pričat.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:10 | opcije
Krivo tumačiš osamu iz mog komentara.
Namjerno.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:11 | opcije
samo ti argumentiraj, ne trebaš pričati
Autor: krelec | 30.10.2021. u 9:13 | opcije
u čemu si pročitala moju vulgarnost u bilo kojem komenatru
Autor: krelec | 30.10.2021. u 9:13 | opcije
Glup nisi.
Znaš da je osama iz komentara vezana za neugodne razgovore s većinom ljudi, kad se o ovoj temi priča.
A temu ne možeš izbjeć.
I?
Biram osamu.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:13 | opcije
Eto...pa kako pričat s tobom!?
Agresivan si.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:15 | opcije
Komentirala sam komentatore zapisa onako kako ih doživljavam.
I?
Šta ćemo sad!?
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:17 | opcije
Imaš jako grub nastup.
Tu ću stati.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:19 | opcije
Svi komentari su tu, pa...
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:20 | opcije
".... kontaktu samo sa bližnjima kao borbi protiv virusa ti je jača." (Krelec)
Izokrenuto skroz.
Ponižavanje direktno u facu sukomentatora, iako je jasan moj stav.
Sve više od toga je suvišno napisat.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:33 | opcije
Možda moram pojasniti i "misli na druge"?
Zašto je iritantno?
Odgovorna osoba misli na sebe, pa samim tim i na druge.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:40 | opcije
Svi smo odgovorni za sebe i svoju obitelj.
Komunikacija?
U tom krugu savršena.
To je bitno.
Odgovoran pojedinac, odgovorno društvo.
Proći će i ovo.
Smirit će se tenzije.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 9:45 | opcije
još uvijek niti jedan jedini argument o mojoj navodnoj vulgarnosti. bome si uz mene i bugu spomenula po vulgarnim komentarima, ali nisam njen zastupnik, pa to pojasni njoj.
Autor: krelec | 30.10.2021. u 10:58 | opcije
Krelec, možda da napišem šta je meni vulgarno?
Prosto, bezobrazno.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 11:24 | opcije
Naravno da sam spomenula i Bugu, jer previše prostačenja ne čitam jednostavno.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 11:26 | opcije
Nisam baš ljubitelj žirija.
Ono, dođeš i daješ ocjene na komentare.
Ta forma kojom se nešto prezentira u direktnoj komunikaciji mi je tercijalna.
Primarno mi je ŠTO kaže sugovornik.
Sekundarna mi je ENERGIJA kojom zrači.
Ako prođem gore po komentarima, mogu nać da sam se sa svakim od sugovornika u nečem složio i u nečem razišao.
Ne pada mi na pamet podvaljivat isto mišljenje kao ni osuđivati drugačije.
Konkretno, Krea i Bugu si klasisficirala negativno a ja ih doživljavam kao osobe koje sa dosta žara iznose svoje komentare. Taj žar je po meni kvalitetniji dodatak temi od nabrajanja činjenica kojima sam pak ja sklon. Sa Kokom i Ivkom je lagano pričat i kad imaš potpuno suprotne stavove. Doživiš onaj neki “aha efekt”, kao gle, postoji i to a nije mi palo na pamet. Duši ne voli puno palamudit. Ona kaže precizno šta ima, pročita odgovor, kratko prokomentira i isključi se. Biće se naraspravljala u životu.
Kod tebe mi se sviđa što napišeš sta hoćeš bez ustručavanja.
Čemu sad ovaj komentar?
Pa da vidiš da se o svakome može i afirmativno. Ne samo o onome što je na prvu najvidljivije. To zaista nije jedino što se da iščitat iz ljudi koji su komentirali a ti ih ocijenila na kraju.
Laprdamo brate mili svi odreda
Autor: flyngpicket | 30.10.2021. u 11:40 | opcije
Upravo tako, fly.
Slažem se.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 11:44 | opcije
Naravno da nisam dijelila ocjene, već sam komunicirala s komentatorima, ukratko :)
Dala sam do znanja, da ih nisam ignorirala.
Pa, sad....
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 11:47 | opcije
Poštujem tvoje viđenje.
Poštujem krelčevu reakciju.
Sve ok.
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 11:49 | opcije
Nemam šta dodati svom prethodnom komentaru.
Samo evo ispravit Duši u Đusi :)
Autor: flyngpicket | 30.10.2021. u 11:49 | opcije
Ni ja :)
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 11:52 | opcije
daj mazo ipak reci što je vulgarno u ijednom mom komentaru, do sada samo trtljaš i okolišaš bez ičega konkretnog.
Autor: krelec | 30.10.2021. u 11:55 | opcije
Krelec :*
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 12:02 | opcije
Buga :*
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 12:03 | opcije
Fly :*
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 12:03 | opcije
Ajte bye... Lip je dan, triba ga iskoristit :)
Autor: malamaza7 | 30.10.2021. u 12:04 | opcije
A di su puse Koki, Ivki i Đusi?
Autor: flyngpicket | 30.10.2021. u 12:11 | opcije
https://i.postimg.cc/zDKt4x49/C0-BB0-D94-BE9-E-49-C7-97-B6-9-A0701-EA2-F4-C
.jpg
Koke, slušam ti ovog Dimasha.
Jebote :)))))
Autor: flyngpicket | 30.10.2021. u 14:18 | opcije
Dobar, ha?
https://youtu.be/u52XDilf628
tu na oko 4.4 minute proizvodi neki ton koji vele da je desno od klavijature na glasoviru, glasovir nema tako visoki ton
Autor: Cococh-Anel | 30.10.2021. u 17:24 | opcije
na granici s ultrazvukom
Autor: Cococh-Anel | 30.10.2021. u 17:24 | opcije
Stalno me ispravljaš, fly, na simpatičan način :)
Autor: malamaza7 | 31.10.2021. u 5:06 | opcije