DRAMA U SABORU

05.04.2019. u 14:27   |   Editirano: 05.04.2019. u 14:40   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ma kakva drama, pa njega iznose iz sabora po pedeseti put.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:34   |   opcije


treba uputiti u proceduru odluku o posebno otežanim uvjetima posla za saborsku stražu.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:34   |   opcije


šef straže je inače moj ratni drug, a sada već kao i ja pomalo onemoćao. Stoga nije u redu da bicka od devedesetak kila nosi iz sabora.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:36   |   opcije


dok ovdje tipkam vani tuča. No nije tuča kao fizički o bračun, nego tuča kao grad, krupa ili kako se sve ne zove ono kada pada led umjesto snijega ili kiše.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:37   |   opcije


Rekao im Brkić da ga iznesu...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:38   |   opcije


To ti je samo slika vremena u kojem živiš

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:39   |   opcije


mislim da nikome iole normalnom ne treba objašnjavati koji su debili bunjac, pernar &co.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:39   |   opcije


a što se tiče vremena u kojem živim. Da, izrazito sam zadovoljan tim vremenom. Nikada većeg obilja svega i svačega. Hiperprodukcija i obilje na sve strane. Od odjeće, obuće, hrane, kafića i svega nečega. U lidlu se uz makarone i grincajg usput kupe haljine, majice i poneki alat. Neka obilja.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:41   |   opcije


zahvali Ivi za to...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:42   |   opcije


slova-PERNAR je sve samo ne netko tko bi trebao ni u najvećem ludili biti jedan od onih koji bi vodili politiku ove zemlje..izigrava gdje i kad ne treba budalu visokg nivoa----IŠO BI ON MENI TRČEČKI VAN A NE DA GA NOSIM,,,

..nek pokaže rezultate

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 14:44   |   opcije


kojem ivi?

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:44   |   opcije


koji je u zatvoru

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:45   |   opcije


ako misliš sanaderu nemam mu što zahvaljivati. Drago mi je da država funkcionira, jer za razliku od prije dvadesetak godina dešava se ono nezamislivo. jedan tako visokko pozicioniran tip završi u ćorki.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:46   |   opcije


Meni Pernar ne smeta, dapače vidim ga kao zdravu snagu ovog društva i on ide do kraja, makar ga i ubili. Možda vama smeta iz tko zna kojih razloga (ne možeš pljupati po gospodarevoj ruci) ali on govori istinu, ne laže.

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:49   |   opcije


Jedini je Sanader u ovoj državi nešto napravio.

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:50   |   opcije


pernar zdrava snaga ovog društva?

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:53   |   opcije


zagledaj mu se u oči dok govori

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 14:53   |   opcije


nije li Pernar (možda se varam)1000000 kn uzeo kao ABC stranka za svoje potrebe jer mu to zakon omogućava A njegov moral koliko košta? 1 000 000 kn

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 14:53   |   opcije


Nego šta! Tko u saboru govori o političkom kriminalu nego Ivan Pernar

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:54   |   opcije


Vas dvoje ste totalno glupi. Vi ništa ne kužite?

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:56   |   opcije


Meni je teško sa tako zadojeno glupim tipovima komunicirati

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:56   |   opcije


Da li je vas netko zlostavljao?

Autor: slova   |   05.04.2019. u 14:57   |   opcije


slova da se ipak ti primiš nekog posla u životu. Jedan je pernar, sinčić i kompanija koja se bez obrazovanja i bez dana staža dokaopla saborskih fotelja. tebe čak ni to neće dopasti, nego se lopate primi.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 15:00   |   opcije


krelec, lupetaš gluposti a možda si i potajni nasilnik i najrađe bi Pernara potegnuo čizmom, onom fašističkom...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 15:02   |   opcije


slova--zar nazivaš glupim neistomišljenika...to nije pošteno..
ja sam za desne ali tebe ne nazivam glupim.....
Pernar promovira sebe a ne daje riješenja--a glede zlostavljanja ,jbg,da li ti to iz vlastitog iskustva govoriš jer svaki tvoj blog je kataklizmičan
jebote ŽIVOT JE LIJEP vidiš li ti ikada nešto lijepo?

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 15:03   |   opcije


biti naklonjen fašizmu je ne samo glupo nego i zlo...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 15:05   |   opcije


Ne znam slova tko je nasilnik u ovom razgovoru, i tko ima problem sa živčekima. Ti, ili ja?

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 15:05   |   opcije


glupost me ubija

Autor: slova   |   05.04.2019. u 15:07   |   opcije


Zamisli samo da ti odgovaram kao ti meni. Na što bi to ličilo. Onda bi bio isti kao ti, a to nipošto ne želim.

Autor: krelec   |   05.04.2019. u 15:08   |   opcije


dečki, bunjcu niste nit do gležnja a kamoli do koljena!

Autor: sara_tera   |   05.04.2019. u 16:20   |   opcije


slažem se krelče da tebi nikad bolje nije bilo, jer si kao šoferčina zaradio penziju koju ne bi niti da si bio direktor neke velike firme! za par mjeseci ratovanja, eto povlaštene mirovine...bravo (neću pitat gdje je tu moral, jer eto, nudili su pa si ti uzeo)...a lopovima (nije valjda da si sve što si stekao stekao od vozačke plaćice) su dragi lopovi, se razme! pri tome pošteni bunjac, koji je isto bio branitelj al se nije uhljebio već pošteno odrađuje saborski mandat i bori se za raju koja ga je birala valjda treba šutjeti kada neki "tvoj pajdaš" kak veliš suborac (baš se pitam zakaj i kako su neki branitelji došli za zaštitare u saboru?) prijeti fizički i vuče čovjeka samo zato što mu je jedan sumnjivi tip (u svakoj drugoj državi dotični bi bio u reštu a ne u saboru) brkić nalaže da fizički se obračuna sa sabornikom jer mu se ne sviđa što ovaj govori? čisti verbalni delikt...no meni je jasno s kim ja živim! samo se nadam da neće uskoro biti više tako, da će svi ovi koji su zadnjih 30 godina krali konačno završiti gdje im je mjesto! a možda se konačno preispitaju i sve te mirovine i lažni ratni putevi tvojih "suboraca"?

Autor: sara_tera   |   05.04.2019. u 16:27   |   opcije


slovko--ubija tebe što-šta jer ne vidiš ništa dobro .......opusti se malo i uživaj u životu..danas je kišica,lezi i čitaj,slušaj glazbu,planiraj što ćeš uraditi slijedećih dana,uzidati,popraviti,pokositi travu,biti s djecom,s nekim zgodnim komadom..

ostavi se sabornika--oni su zbrinuti SVI

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 16:46   |   opcije


SLOVKO SINE--prošeći peseka.......i reci di si bio kad je trebalo

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 17:00   |   opcije


hodočasniče, dušebrižniče evo upravo razmišljam da skoknem po pivo. Znate, oko mi pernar može popraviti dan, vi mi ga možete pokvariti...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:02   |   opcije


slovko--i 01 si išo po pivo...e jesi čudan,tebi poporavi dan igrokaz osrednjeg glumca i nikakvih statista......poseksaj nešto i ne pij...jer alkohol je zabava za siromašne duhom

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 17:05   |   opcije


Ja sam uvijek bio, kada je trebalo na svojoj strani a to je protiv rata. Nisam lud da uzimam pušku i da ubijam ljude.

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:06   |   opcije


Pokušali su me natjerati ali vrlo brzo sam ih skinuo sa k....

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:08   |   opcije


e jebiga tebra,,,,,podrum,pivo i žene i u toplom...brateeeee nije muški....sve si rekao,a to je da tisuće mrtvih i milijuni obranjenih nas koji smo pucali i ludi smo po tebi za tebe ništa ne vrijede......sram te bilo,,,,,
pivo ti je krajnji domet...

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 17:11   |   opcije


Da sam pucao po ljudima i ubijao, ne bi se ponosio time...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:13   |   opcije


ne bi mi Bog oprostio...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:15   |   opcije


jednom sam ubio lane i skoro mi srce puklo od tuge...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:16   |   opcije


simpa si ti--lupaš mal ovo mal ono ..bit će da nažalost nee znaš što bi sa sobom..jbg nemrem ti pomoći,,,,vjeruj u što hočeš....al sorry ko da si jehovin svjedok....dosadan sa crnim bloggovima....aj za kraj reci--ŠTA TE VESELI U ŽIVOTU
A-djeca
B-supruga
C-dobra knjiga-film
D-vjera u Boga
....zaokruži

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 17:23   |   opcije


ja ti strahovito vjerujem u Boga i dobro pazim da mu ne nagazim na žulj

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:33   |   opcije


ne radim ono što se Bogu ne bi svidjelo...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:34   |   opcije


to je lijepo i pohvalno ali kad ti dođe netko ubiti dijete,ženu,oca,majku,sestru,brata ti bi znači to dopustio....nekako nema logike ili si rat i sva stradanja gledao sa sigurne udaljenosti.Da li bi branio svoje ?to je pitanje svih pitanja....
znaš li koliko majki svoje sinove žaluju a ti živiš neokrnjen a po godinama si trebao biti stup obrane.zaštitnik obitelji,doma.........ili nažalost nemaš nikoga,,,,pa misliš samo na sebe

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 17:43   |   opcije


protiv sam rata jer rat donosi zlo

Autor: slova   |   05.04.2019. u 17:48   |   opcije


pitanje je bilo DA LI BI BRANIO SVOJU OBITELJ?
jebote kakav si ti čovjek pa se ne usudiš odgovoriti
......ko da sam ja sanjao i jedva čekao rat u kom sam sve izgubio i poslije rata morao a i za vrijeme rata vraćati kredit za poduzeće
..daj budi muškarac....odgovori

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 17:54   |   opcije


živote treba spašavati a ne oduzimati

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:00   |   opcije


Ti si žrtva rata i najmanje lijepo o ratu možeš govoriti.

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:15   |   opcije


uzalud je s tobom pokušati razgovarati....ozbiljno....uzmi pivo aj idem poslušat pjesmu PADA VLADA da me odmori od tvojih izbjegavanja...smaraš parolama....
PS-mi smo spašavali živote....ti nisi.......zato i jesi tako negativno nastrojen prema opcijama koje su suprotne tvom viđenju

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 18:16   |   opcije


Što se to lijepo dogodilo u ratu?

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:16   |   opcije


to za spašavanje ljudi svaka čast

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:19   |   opcije


ja nisam nikoga spasio ali nisam nikoga ni ubio

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:25   |   opcije


..da su ti na tvoje kao što su na moje dijete padale granate i avionske bombe sve bi ti bilo jasno....
sretno ti bilo.....a baš stih koji ću ti apisati se odnosi na tebe i tebi slične koji nipodaštavate i omalovažavate nas a razlog je upravo ovaj.,----------------ŠTA BI DAO DA SI NA MOM MJESTU
DA TE MRZE A DA TI SE DIVE


...sam sad sve je prošlo,nema reprize,propustili ste šansu....

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 18:28   |   opcije


Stoka fašistička,nije dovoljno da se pokrala država tijekom 22 godine na vlasti,sad im treba i mobitel od pojedinaca. Zašto jednostavno kao udbaški nasljednici ne eliminiraju ,one koji ne misle kao oni,po kratkom postupku i na poznati način?!

Autor: pelpetum-mobile   |   05.04.2019. u 18:37   |   opcije


meni rat nije bio prilika već neprilika

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:41   |   opcije


sretan sam što u tome nisam učestvovao

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:45   |   opcije


Mi smo jedan teško raskoljen narod koji je podijeljen na budale i one koji sa budalama ne žele imati posla...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:50   |   opcije


njih ovi nazivaju protivnicima režima

Autor: slova   |   05.04.2019. u 18:52   |   opcije


reci mi molim te hodočasniče, kad si se već dao u branjenje branitelja, kaj imaš reći u obranu jednog branitelja (bunjac), kojeg je drugi branitelj krelec (iako je po meni krelec kvazi branitelj jer je on bio plaćenik a zna se da su plaćenici oni koji su bili plaćeni u ratu i dobili povlastice i privilegije) okvalificirao ovako, citiram:

"mislim da nikome iole normalnom ne treba objašnjavati koji su debili bunjac, pernar &co.

(Autor: krelec 05.04.2019. u 14:39)
jel u redu reći za bilo kojeg čovjeka (kojeg ne poznaješ) da je debil?

pa i tebe pitam, što ti misliš o branitelju bunjcu? jel on bio dovoljno dobar branitelj ili ga treba....što već, samo zato što drugačije misli od nekih vas "oficijelnih i podobnih" branitelja? ili su samo dobri oni branitelji koji vama (hdz vlasti) pašu a svi drugi nekih drugih političkih uvjerenja (ili bez njih) nisu bili dovoljno dobri?

Autor: sara_tera   |   05.04.2019. u 18:59   |   opcije


sara tera--nemam pojma o Bunjcu kao ni o Krelecu i njegovu ratnu putu,to pod jedan
Pod dva ja ne branim nikoga a pogotov ne HDZ paa me ne vrijeđaj da sam podoban i da mi oni čine ustupke
A nikoga ne treba nazivati pogrdni iako je i slovko napisao glupani

..Gospođo drraga ispunit ću vam želju da ako vam kao branitelj smetam i zbog mene je društvo u kolapsu na slijedeći način
--NA JAVNO ĆU IZVRŠITI SUICID ALI AKO VI NAPIŠETE ISTO TAKO JAVNO DA VAM JE ZBOG MENE ŽIVOT LOŠIJI.

......eto,kad me već napadate kao nazadnjaka i svkakvog već odavno,moj prijedlog je više nego pošten
A što se tiče slovka i trabunjanja njegovog,još nisam čuo da pastir spasi stado ovaca od vuka a da mu se ne suprotstavi

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 19:19   |   opcije


dodatak--odgovorite molim

DA LI JE ZA VAS SAMO MRTAV BRANITELJ DOBAR BRANITELJ? samo sa da ili ne,bez filozoije

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 19:22   |   opcije


to ovi sa imunološkog znaju

Autor: slova   |   05.04.2019. u 19:37   |   opcije


Najvjerojatnije je saborski stražar""lažni branitelj" i ""uhljeb"" a tzv ZDRAVE SNAGE ako ga se i ubije to smatraju usligom građanima RH.............

SLOVKOOOOOOOOOO hočeš ti prihvatiti moj prijedlog ili se kriješ kao nekada davno,kao samoživa i samoljubiva kukavica.......e moj tebra,e moj lega, žalostan si ti čovjek......žalim te

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 19:41   |   opcije


zašto ti mene žališ?

Autor: slova   |   05.04.2019. u 19:45   |   opcije


jesam, žalostan sam jer živim u zasranoj sredini

Autor: slova   |   05.04.2019. u 19:46   |   opcije


ne bi trebao biti ovdje

Autor: slova   |   05.04.2019. u 19:47   |   opcije


zašto te žalim?
jebote jesi li ti slijep?
...............................ti ne vidiš ništa lijepoga u životu,samo kritikuješ (pogotovo samo jednu stranu) umjesto da si objektivan,bacaš se drvljem i kamenjem na sve u ovoj zemlji...mračan si...i blogovima pokazuješ tvoju želju za lošim,negativnim,kao da se time hraniš...
zato te žalim izgubljena dušo jer tko ne vidi lijepoga i doboga taj ni ne čini isto.

razmisli o mojim riječima i prihvati gore napisani moj prijedlog ako si muško

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 19:52   |   opcije


ništa ja ne lažem sve što pišem je ono što se događa u društvu u kojem živim

Autor: slova   |   05.04.2019. u 19:54   |   opcije


i to što se događa je loše po to društvo ali dobro po pojedincu i to je zlo i protiv tog zla se borim jer mi to Bog nalaže...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 19:58   |   opcije


ili si pijan ili si provokator najniže vrste.......
što god da si nek ti je na dušu
i ne razumijem da nikada ne odgovoriš na pitanje već ko zadnji pizdek izbjegavaaš odgovore

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 19:58   |   opcije


zlo se ne smije prešučivati

Autor: slova   |   05.04.2019. u 19:59   |   opcije


nemam se jšto sa tvojim riječima složiti jer nisi u pravu

Autor: slova   |   05.04.2019. u 20:01   |   opcije


Ne mislim da je Pernar idealan, no svakako hrabar mladić... Ne mislim ni da je njegova stranka - Živi Zid dovoljno isprofilirana i sposobna voditi državu (no zato postoje savjetnici). On je svakako mladi čovjek koji pokušava "otvoriti oči slijepima", jer oni drugi vide što se događa i bez njaga. Nisu tu u pitanju ideali, pa volimo našu Hrvatsku i onda kad nismo "desni". Možda su u pitanju privilegije i beneficije nekih, koje i uz zdrave oči zasljepljuju.

Autor: Fatamorgana1   |   05.04.2019. u 20:10   |   opcije


da, ti sis ve u pravu,ti si ZDRAVA SNAGA ,,,,,,,,,GDJE TI ONO PIŠE DA ŽIVIŠ?
......lega dođi sebi dok imaš kome......glasuj za svoje ali nemoj samo lajati protiv svih drugih.....
glasuj,pobjedi i postani predsj.sabora pa nam pametuj uživo....

i nastavi sa kopanjem po smeću ljudskog zbivanja jer nije tvoja sljepoća ,Bogu hvala prelazna.

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 20:11   |   opcije


jedan od mojih komentara tamo na indexu glede članka o dotičnom bunjcu (pod punim imenom i prezimenom) koji je srž cijele priče: btw jeste li primijetili možda unisone napade na dotičnog bunjca ovih dana, čim se spomene vaso brkić? tipične policijske igre i igrice, kako on nije bio hos, pa kako je bio...etc etc...izvlače se kojekakve priče samo da bi se čovjeka ocrnilo? jasno vam je valjda da je to iz soa ili neke slične policijske kuhinje? tako to funkcionira u ovoj državi, policija i institucije koje trebaju čuvati državu, koriste pojedincima! u tom duhu je po meni napisan i ovaj članak...više se ne zna tko koga drži za j....kamo sreće da hrvatska ima više ljudi ko bunjac koji imaju muda! zato valjda toliko i smeta...pametan je i pošten a to očito mnogima smeta? "
to što je čovjek napravio gaf kakav bi svatko od nas napravio da mu netko krene otimat njegove stvari, u samoobrani je rekao nešto što nije smio! po meni u afektu! no, očito ga treba razapeti a to više nema veze s ničim osim s razapinjanjem živog zida (nisam njihov fan al bunjca pratim i jedan je rijetko ispravan čovjek)!

Autor: sara_tera   |   05.04.2019. u 20:21   |   opcije


hodočasnuče ne hodamo istim putem i ne slažemo se u razmišljanjima i to ti je to...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 20:28   |   opcije


Fatamorgana1---doista je tvoj komentar potpun i istinit."svi mi volimo Hrvatsku" i mi desni( ni manje ni više od ostalih) niti zdrave snage........a možda i je na djelu neka borba za beneficije i privilegije,negdje ispod površine.
Samo mislim bez obzira na sve što se tamo događalo da saborski čuvar mora postupiti po naređenju jer njemu se naređuje i ne pita ga se želi li ili ne.On nije ništa kriv .

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 20:29   |   opcije


nitko nikome nebi smio oduzimati osobne stvar (ni saborski čuvari)
pa je to ipak učinjeno (i to prije reakcije Bunjca).

on je samo upozorio da će braniti svoju imovinu
to nije prijetnja

Autor: perce   |   05.04.2019. u 20:37   |   opcije


ček ček hodočasniče? znači, ako neka budala (npr brkić vaso) kaže čovjeku da ubije čovjeka, dotično to treba učinit? pa zna se kaj trebaju redari u saboru radit? radit red...dakle, trebali su upozoriti preko predsjedavajućeg da zastupnici ne smiju fotografirati s mobitelima a potom pozvati policiju da ona ureduje i oduzima mobitele ili što već? dakle, redar ne bi smio primjenjivati silu ni na koga (pa niti na pernara) koji se samo verbalno vrijeđao ili što već u saboru! u normalnoj državi /a ne policijskoj) redari bi trebali inkriminiranog prepratiti do izlaza, a ako dotični se opire, pozvati policiju. jedino policija može primjenjivati silu...sumnjam da igdje piše da neki redar-čuvar u saboru može oduzimati nečiju imovinu, vući ljude po podu i sl? ako može...jebem ja takvu državu!

Autor: sara_tera   |   05.04.2019. u 20:37   |   opcije


sara---ja samo rekoh ako mu se naredi on mora MORA polušati jer je podređen.U ostalo ne ulazim.Shvati to pliz,u službama nema demokracije,samo naredba i izvršenje naredbe.A i taj nije smio njemu prijetiti Prijetnja se kažnjava po KZ pa sad jel u afektu ili ne,jbg al je tako.
Briga me i za Pernara i Bunjca I Brkića...........ja jesam za pravdu ( koje nema na vidiku zasad,bar ne one po jednakosti svih ) ali ne okrivljujem saborskog službenika jer samo radi svoj posao.
...gospođo Sara ( ili da va zovem pravim imenom ali protivno je pravilima) rekli ste da Bunjcu nismo ni do koljena i ok bi bilo ali ja ne dijelim prave i istinske branitelje po tome tko je veći ili bolji.Za one "braniteleje" me nije briga,tko god zna ime i prezime takvih prijavite uz svu moju podršku.

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 20:48   |   opcije


od istine se ne može pobjeći

Autor: slova   |   05.04.2019. u 21:27   |   opcije


a koja je to tvoja istina?

,,,bježanje i nevezano pisanje kao da si u Vrapču,nedaj Bože...

........uostalom prokužio sam te, tek maloprije mi postalo tko si,što si i čiji si(šifra te odala)......

"""ti i ja
iz iste šume drva donosimo
ali se na istoj vatri
ne grijemo"" JA....davno,davno shvaćeno da ima jednakih i jednakijih

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 21:40   |   opcije


to znaći ako si ubijao, ubijao si i odtoga ne možeš pobječi. Bog to ne oprašta.

Autor: slova   |   05.04.2019. u 21:44   |   opcije


Morati ćeš mu dosta toga objasniti da se opravdaš...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 21:45   |   opcije


on ti baš ne kuži ove likove

Autor: slova   |   05.04.2019. u 21:48   |   opcije


slovko-providan si...aj laku noć jer doista smaraš glupostima,,eno imaš najnoviju vijest kako će Smranader izgleda opet razvući sve pa piši malo o tome ili o ugroženoj nezavisnosti dragog nam Kosova ili lijepu vijest(ali ti to ne smiješ) kako 9 medicimskih sestara su istovremeno u trudnoći

Bog prašta časnima i voli nas zalutale
,,proćitaj si zen priču o monahu i prostitutki i bit će ti jasno čem pričam

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 21:53   |   opcije


prepun si savjeta

Autor: slova   |   05.04.2019. u 21:54   |   opcije


a ništa pametnog nisi rekao

Autor: slova   |   05.04.2019. u 21:54   |   opcije


imaš pravo ,ja sam luđi od tebe jer se zamaram s nedoraslim i nedokuhanim pubeertetlijom...aj sine,,odmori ...da ne kažem pipij si još koju pivic pa češ možda pronaćći savršeno društvo i savršenu zemlju za tebee savršenog......
zbilja nisi vrijedan komentara

Autor: hodocasnik   |   05.04.2019. u 22:35   |   opcije


Sada vidim svu tvoju gorčinu u porastu temperature i potresima. a lijepo si nam govorio, godinama,

Slovko, Slovko!

Autor: MedoDebeli   |   05.04.2019. u 22:52   |   opcije


Vrag je uzeo stvar pod svoje i protiv toga se treba boriti.

Autor: slova   |   05.04.2019. u 23:08   |   opcije


Okani se ti borbe!

Autor: MedoDebeli   |   05.04.2019. u 23:24   |   opcije


Ne mogu se ja okaniti svoje borbe jer vjerujem u Boga. Protiv zla se treba boriti...

Autor: slova   |   05.04.2019. u 23:27   |   opcije


pogledajte stvarnost u kojoj živite

Autor: slova   |   05.04.2019. u 23:44   |   opcije


ona je rezultat shih dobrih i loših poteza

Autor: slova   |   05.04.2019. u 23:46   |   opcije


"Ne mogu se ja okaniti svoje borbe jer vjerujem u Boga. Protiv zla se treba boriti."

AMEN!

Autor: MedoDebeli   |   05.04.2019. u 23:46   |   opcije


Za mnoge tu od vas tko nije HDZ ili desno orjentiran taj je neprijatelj države. A bome nakon svega ovog pročitanog i sinoć odgledanog u onom jadnom Saboru, kojeg bi ja kao prvo ukinula jer tamo nitko nema pravo glasa osim HDZ-a i njihovih pomagača. I dobro su im ovi iz oporbe govorili da su sluge vladajućih i da se tako i moraju ponašati. Čemu Sabor ako se ne smije reći ono što se misli. A u biti sve što ono par uvijek istih govore boli ove druge jer govore živu istinu. A što je najgore od svega jadno je što svi oni osim ovih koje izbacuju, kojima izriču opomene, zabranjuju replike i govore kao da su u dječjem vrtiću a ne u jednoj ozbiljnoj instituciji, gdje se treba odlučivati o životu svakog Hrvata i ostalih koji su u ovoj državi, sjede, šute, smiju se što je najgore a uporno ignoriraju neimaštinu, masovni egzoduz iz Hrvatske, veliku sramotu koju čine svako malo svojim aferama, kriminalom, lopovlukom, uhljebljivanjem itd. Svaki iole normalan čovjek ne može biti zadovoljan. No, kako smo već da ne ponavljam gradivo jako glup narod a potom i apatičan svim događanjima neka nam je. Valjda bolje nismo ni zaslužili. Slovko samo ti piši jer imaš pravo na svoje mišljenje. Nismo mi ovdje u Saboru da nas se ušutkava ili izbacuje.
P.S. Nisam za ni HDZ ni SDP a bome niti jednu opciju. Trebaju nam mladi ljudi kao što su Pernar i Sinčić i ovaj treći što se branio, pa ako i nisu sposobni ali su borbeni i vide istinu, zato uz njih ima više pametnih nego u ovim prethodno nabrojenima.

Autor: funny55   |   06.04.2019. u 2:42   |   opcije


Ma ljudi moji da nema Pernara, tuce i galame, nitko nebi ni znao da sabor postoji.

Autor: confessing   |   06.04.2019. u 7:25   |   opcije


Jebeno su usrali dosadašnji na vlasti, ako itko vidi vadionu u tipovima poput ovih kreatura iz žz. Prema pravilima nije dozvoljeno snimanje saborske straže pri postupanju, ali tko bi se onda hvalio na društvenim mrežama sa svojim junaštvima.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 7:34   |   opcije


ne znam odakle si izvadio ta pravila.

da su ona točna morale bi se isključiti sve kamere u saboru
i oduzeti sva oprema za snimanje onima koji prenose zbivanja u saboru.

malo mi je to klimavo

Autor: perce   |   06.04.2019. u 8:10   |   opcije


oni koji ne žele da se sve vidi
sigurno nešto nastoje sakriti.

tak ti to meni izgleda

Autor: perce   |   06.04.2019. u 8:12   |   opcije


perce lako možeš doći do tih pravila, i u redu je da se ne sakupljaju poeni na iznošenju iz sabora što je pernaru očito jako velika fora.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 8:31   |   opcije


pravilo se odnosi na snimanje zastupnika, a ne sigurnosnih kamera. I molio bi sve branitelje da mi pokušaju podastrijeti ijedan suvisao prijedlog žz-a, počevši od njihova uspona kada su iskorištavali jad ljudi koji su trebali biti deložirani, pa na dalje. Samo usput valja spomenuti da nijednu deložaciju nisu spriječili, nego samo odgodili, a to je izazvalo dodatne troškove deložiranima.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 8:34   |   opcije


i uopće koje su njihove reference? najuže vodstvo bez ijednog dana staža, svi redom nezavršeni studenti (naravno čast vrlo rijetkim iznimkama) u poznim tridesetima, lažu lažno se predstavljajući kao dragovoljci, kao dipl.ing.-ovi, lažirali su stranačke sabore, manipuliraju i danas lovom koju dobiju iz proračuna. I na kraju bih samo zaključio, najebasmo sestre i braćo ako se takvi primaknu vlasti.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 8:37   |   opcije


ali sve to treba biti baš tako, jer da treba biti drugačije onda bi drugačije i bilo.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 8:38   |   opcije


slika na vrhu zapisa govori tisuću riječi.

ako i postoje takva pravila trebala bi vrijediti za sve jednako.

a što se živog zida tiče, možemo se ne slagati sa njihovim mišljenjem
ali ih ne smijemo onemogućavati u političkom djelovanju.

i ja sam također branitelj pa mi ne pada na pamet bilo kome priječiti da iznese svoje mišljenje
samo zato jer mi to ne odgovara.
mislim da sam baš zato i bio branitelj.

Autor: perce   |   06.04.2019. u 8:40   |   opcije


o čemu ti perce? o kakvoj zabrani govora? pa postoje valjda pravila i dnevni red. ionako to ne liči baš na nešto, a onda bi trebalo dopustiti culejima, buljevima, pernarima, glasnovićima da lupetaju od jutra do zore o bilo čemu što im padne na pamet. Nakon par upozorenja da se drže teme, nakon dvije izrečene opomene, pernar i slični ni ne pomišljaju stvar dovesti u normalu. Nakon što im se oduzme sukladno poslovniku i riječ, pa izrekne opomena uskratnom prava na riječ za taj dan on i nadalje dere svoju priču, i onda slijedi završna sankcija udaljavanja sa sjednice. Ali on želi publicitet, pa niti jednu sankciju ne prihvaća ciljajući na fizičko iznošenje što je već viđena farsa, a pritom ga trebaju kolege snimati da bi se drug kurčio po fejsu, twitwru i sličnim sranjima. To je po tebi u redu? ako je u redu koji će nam kurac zakoni, poslovnici kad ionako sami o sebi mislimo da smo najpametniji, i da ama baš sve znamo.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 8:47   |   opcije


sad moram na šljaku, a i baš se čudom čudim samom sebi kako mi se uopće da trtljati o takvim stvarima. Valjda iz dosade.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 8:50   |   opcije


i malom je djetetu vidljivo da je taj poslovnik friziran na način da se vrši represija
na mjestu gdje nje nebi smjelo biti.
svaki zastupnik ima pravo govoriti što ga je volja u danom mu vremenu.
to je osnova demokracije.

oni kojima se priča ne sviđa pokušat će na svaki način onemogućiti legalno izabranog zastupnika da ne priča to što im ne odgovara.
a to iz svega vidljivog uspješno i čine.

znakovito je da upravo oni koji uživaju neke privilegije brane tako nepravično postavljena pravila i apsurdne postupke.

Autor: perce   |   06.04.2019. u 8:54   |   opcije


Čemu onda dnevni red?

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 9:33   |   opcije


O kakvim privilegijama je riječ?

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 9:34   |   opcije


Branim sustav i zakonitost, jer samo to dugoročno pogoduje svima, dok anarhija i bezvlađe odgovaraju samo pojedincima, i to na kratki rok.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 9:36   |   opcije


dnevni red je istaknut da bi se sudionici u raspravi pripremili na vrijeme
a ne zato da im se onemogućava da pričaju šta žele.

imaju svoje vrijeme i o njima ovisi kako će ga i za što upotrijebiti.

Autor: perce   |   06.04.2019. u 10:21   |   opcije


ne zagovaram ja anarhiju
već demokraciju naspram diktature i jednoumlja.

prije trideset godina smo se opredjelili za to

Autor: perce   |   06.04.2019. u 10:31   |   opcije


Perce samo tebi u povjerenju, dnevni red postoji zato da se zna kada i o kojoj temi se raspravlja, a nikako ne da lapdda tko o čemu hoće. Ako želi o drugoj temi postoji institut dopune dnevnog reda. Demokracije je procedura, a ne kako se kome digne.

Autor: krelec   |   06.04.2019. u 11:15   |   opcije


demokracija je i to
da ja tebi neću reći šta da govoriš.

dnevni red je samo obavijest

Autor: perce   |   06.04.2019. u 11:23   |   opcije


isto je i kad ti netko na blogu uporno trubi da se tu samo piše

Autor: perce   |   06.04.2019. u 11:24   |   opcije


a ova će slika zasigurno obići svijet.
iz nje će svima biti vidljivo kako se kod nas provodi demokracija.

mene ti je i zbog toga sramota

Autor: perce   |   06.04.2019. u 11:28   |   opcije


Fašizam

Autor: slova   |   06.04.2019. u 11:57   |   opcije


Branim sustav i zakonitost, jer samo to dugoročno pogoduje svima, dok anarhija i bezvlađe odgovaraju samo pojedincima, i to na kratki rok.

Autor: krelec

I BEZVLAĐE JE OTKAD JE OVE DRŽAVE. LOPOVLUK KAKAV SE NE PAMTI OD NIKAD.
A što se tiče Živog zida i deložacija, jedino taj Živi zid nešto i poduzima a ovo bezakonje gore i bezvlađe ne dozvoljava istima da postignu svoj cilj. Nego za vas i mnogr je valjjda puno bolje da ova vlast baca na cestu ljude i od njih radi još veću sirotinju i "legalizira" inozemne banke i ine institucije da rade ilegalno i nakon toga ljude koje ovrhovljuju bacaju na cestu uz blagoslov ove države. Ako smo humani kao što se predstavljamo u raznim akcijama, zašto nismo humani i u deložacijama??? Ako je demokratski bacati ljude na cestu, ne zapošljavati, ignorirati odlazak ljudi iz zemlje, ne imati i bojati se dati svoje mišljenje onda nemam više komentara.

Autor: funny55   |   06.04.2019. u 12:22   |   opcije


još ga samo treba ubiti ko psa

Autor: slova   |   06.04.2019. u 12:23   |   opcije


Ne, njih valjda treba ukloniti. To im je cilj ali nije onda demokracija. Ima ona stara izreka: "Rugala se sova sjenici"... Možemo mi tu pisati što god hoćemo ali kako reče perce sve svijet gleda. Od demokracije ovdje nema ni D u svim segmentima ovog našeg jadnog društva.

Autor: funny55   |   06.04.2019. u 12:30   |   opcije


No, slova mi smo kap u moru. Izaći na izbore masovno i reći bez straha za koga si. By the way gdje im je popis stanovništva? Ili čekaju da usele onih oko sto tisuća, no ni to im neće pokriti stvarno stanje kol'ko nas je:-)

Autor: funny55   |   06.04.2019. u 12:33   |   opcije


Preko 300 tisuća i svaki dan sve više odlazaka. A oni uporno govore 17000. Još i lažu. Sram ih bilo. Laž im je u krvi. Bolesno.

Autor: funny55   |   06.04.2019. u 12:35   |   opcije


Evo jedna bakica iz mog susjedstva neki dan mi je rekla da joj je pop u crkvi rekao da mora glasati za Plenkovića...Haahha jer da neće dobiti više nikad mirovinu. To masovno rade putem raznih institucija i manipuliraju s penzićima, starim i nemoćnima jer takvi su jedino još njihov as u rukavu. Sram ih bilo ponavljam još jednom. No, neću si kvariti dan s ispraznostima jer smo nemoćni učiniti ama baš ništa. Letargija je i apatija zavladala ovim prostorima. Radi straha ili tko zna? Beznađe u većine. Grčki scenarij nam je na vratima pa i ovi što imaju nek se zapitaju do kad će imati kad im ovi sve pohapaju. Uživajte barem u malim stvarima dok imamo još to malo slobode u demokraciji:-)...

Autor: funny55   |   06.04.2019. u 12:41   |   opcije


Snalažljivi neki ljudi

Autor: slova   |   06.04.2019. u 13:33   |   opcije


budimo realni i nemojmo se ničemu nadati...

Autor: slova   |   06.04.2019. u 17:58   |   opcije


Dodaj komentar