©© - Indijanka na vlastitom tragu

Moj sin poželio piti kavu. Neki dečki u njegovom razredu već puše, neki čak i piju. A on bi, eto, kavicu. Nemam doma kave i kupim ja njemu nekakav kapućino 3 u 1 pa nek dijete proba. I njemu to nije loše, ali vidim ne pokazuje neku želju ponavljati.

Jedan dan kaže on, daj mi mama kapućino da se razbudim. A ja mu velim: ne dam. Zakaj? Zato jer si išao kasno spavati i zato ti je tijelo umorno. Sad ćeš popiti kapućino da te razbudi, pa ćeš poslije popiti drugi, a navečer nećeš moći zaspati jer te kapućino digao, pa ćeš navečer tražiti nešto za smirenje, nekakve tablete za spavanje, i tako ćeš se navući na tko zna što. A samo zato jer se nisi dovoljno naspavao.

Gle što ti tata radi. Upravo živi tako: uzme nešto da ga digne, pa poslije nešto da ga spusti, pa ga nešto mora smiriti, onda je presmiren pa uzme nešto da ga razdrma, pa nešto za razbuđivanje, da bi mu onda nešto trebalo za uspavljivanje, i toliko je zbunio svoje tijelo da tijelo više ne zna smije li spavati ili ne. I sad pati od kronične nesanice.

Dijete me je čulo, i razumjelo. Zasad. A i vidi kako ja živim. Čitam vlastiti trag, kao Indijanac. Ako me glava zaboli, zašto me boli glava? Ne boli ona bez veze, nego mi nešto poručuje. A poručuje uglavnom da sam pretjerala u nečemu. Ne popijem lijek protiv glavobolje nego smanjim to u čemu pretjerujem. I glava prestane boljeti.

Rijetko kad me nešto boli, ali kad zaboli, a ne znam zbog čega - krenem u istraživanje. Tijelo predobro zna što je ok, a što nije. I signalizira nam kad pretjeramo, ili nam fali. Tijelo nam je naš unutarnji nepogrešivi vodič. Da ne bih zbunjivala tog vodiča i da bih dobro čitala njegove znakove, um mi mora biti bistar, nezamagljen. Jer me zanimaju oni sitni teško čitljivi signali, prvi znakovi nekih problema, tipa blage nervoze, anksioznosti, nemira, sitnih nelagoda, kako bih na vrijeme reagirala. Zato ne pijem, ne pušim, ne uzimam tablete, kavu, itd.

A sad mi tijelo i samo to odbija. Trebalo mi je nekoliko godina da mi se tijelo i um (ili što već) uravnoteže, i uglavnom smo uspjeli.

Uredi zapis

03.03.2013. u 8:09   |   Komentari: 69   |   Dodaj komentar

©© - Ana Karenjina

Javilo mi - ima karta viška, i ode ja u kino. Čitala sam knjigu prije cca 35 godina. Od cijele knjige sjećam se atmosfere, sama tema preljuba kao tinejdžerku nije me se dojmila, čudno :). A najviše se sjećam profesora iz hrvatskog koji je bio nevjerojatni romantik. Pričao je o Ani kao o kraljici, bio je zanesen toliko da je zaboravio da je u razredu, zapravo je sigurno bio zaljubljen u nju. S knjigom ruci ljuljao je razredom, čitao citate, nešto objašnjavao.. Tko zna o čemu je zapravo pričao.. Ne sjećam mu se prezimena.

Sjećam se da sam čitala Anu jednim vikendom koji smo roditelji i ja proveli kod ujaka. Ujak je stanovao u samoj zgradi željezničke stanice, bio je prometnik. Do njega smo i došli vlakom. To je stanica pokraj uzbrdice uz koju je teretnim vlakovima trebala pomoć, i na toj stanici su spavale parnjače zvane rivalice. Rivalice bi zakvačili na kraj vlaka i pogurale bi vlak uz tu uzbrdicu. Miris ugljena i dima, zvuk parnjače koja stenje. Čak je i vrt mojeg ujaka bio u stilu, gnojen lešom - to je pepeo koji izbacuju iz parnjača. I sve to mi je začinilo sliku o Ani. Sjećam se i kako je ujna nakon prolaska nekog brzog vlaka otišla na prugu i pokupila četiri jadne kokoši. Često je nakon prolaska brzih vlakova bilo juhe.

No, film. Ponio me. Da imam toliko znanja i spretnosti neke svoje misli i osjećaje prenijeti na film, na isti način bih i ja oslikala Anu. I cijelu atmosferu. Vratilo me je 35 godina unatrag, u doba čitanja, a onda i 150 godina, u njezino vrijeme. S tim da sad imam iskustvo velike strasti, imam iskustvo majčinstva, poznajem krutost ljudskih duša, a poznajem i odluke nemudrih žena.

Predobro pogođena glazba, scena kao u snu - a što je strast nego san? Film je multidimenzionalan. U jednom času imala sam dojam da mi je percepcija prezasićena, da me napadaju sa svih strana - baš kao kad me obuzme strast, ona strast.. Kad koža postane pretijesna..

Eh, ta strast... dobra sluškinja, loša gospodarica...

Uredi zapis

02.03.2013. u 8:11   |   Editirano: 02.03.2013. u 9:01   |   Komentari: 49   |   Dodaj komentar

©© - Čisto i zmazano

Bila sam na jednoj terapiji, predubokoj, i rekli nam nek 40 dana nikome ne pričamo o tome jer se u tih 40 dana slažu energije i toliko treba da se glavnina procesa razvije.

Unutar tih 40 dana posjetih svoju učiteljicu, mentoricu, i ispričam joj to kako moram šutjeti o svojem ludom iskustvu. I ona meni kaže kako ima jednu vrlo duhovnu prijateljicu koja isto šuti o svojim iskustvima i rijetko što podijeli. Na pitanje - zašto? - ova joj odgovori: to je zato jer kad nekome ispričam jedno takvo svoje čisto iskustvo (čisto u svakom smislu), taj netko ga lako zaprlja svojima strahovima, i svojim zabranama. Jer - to je moje, i samo moje iskustvo, i mora ostati čisto. Ako se zagadi, gubi na vrijednosti. Drugi to ne rade namjerno, ali si ne mogu pomoći jer nisu svjesni svojih strahova. A u konačnici, to nije njihovo iskustvo, i nemaju ništa s tim. Jer ne možemo učiti iz tuđih iskustava, samo vlastitih.

E sad, netko vještiji u čitanju tih strahova i psiholoških zabrana može prema nečijim reakcijama na nečije iskustvo točno mapirati što muči tog čovjeka koji reagira. Jer - vlastite zabrane prenosimo na drugog. Ono što nisu dozvoljavali nama, niti mi ne dozvoljavamo drugima. Na primjer, ako smo imali zabranu biti veseli dok smo bili mali ("Veliko veselje uvijek završi u suzama", "Ako sam veseo, dogodit će se nesreća" ), kao odrasli ćemo na svakog tko se veseli reagirati režanjem i pokušat ćemo ga oneraspoložiti.

Česta je i zabrana - ne smiješ biti slab. Takvi kad osjete da je netko slab, napadnu ga i iz rukava sasipaju stotinu razloga iz kojeg netko ne smije biti slab, ili nije dobro pokazivati slabost, ili je u krajnoj mjeri budala ako si dozvoljava biti slab.

Široka i prezanimljiva tema, evo jedan kratki linkić Link

Da dodam još: sloboda je osvijestiti da to nije dio nas, da su nam to 'uprogramirali', i da se toga možemo riješiti i uživati u životu punim plućima.

Uredi zapis

24.02.2013. u 8:44   |   Editirano: 24.02.2013. u 9:06   |   Komentari: 41   |   Dodaj komentar

©© - A ovo je meni smiješno

Dođe zeko do mede:
- Medo, imaš li jagoda?
- Nemam, Zeko.
- Medo, imaš li jagoda?
- Nemam, Zeko.
- Medo, imaš li jagoda?
- Nemam, Zeko.
- Medo, imaš li jagoda?
- Ako me još jedanput pitaš, zakucat ću te za zid.
- Medo, imaš li čavle?
- Nemam.
- A jagoda?

Uredi zapis

23.02.2013. u 10:27   |   Komentari: 12   |   Dodaj komentar

©© - Ruža vjetrova



Za one koji ne znaju, ovaj znak zove se ruža vjetrova.

Nekad davno prije skoro 30 godina učila sam jedriti. Jer je moj tadašnji dragi, i prvi muž, strastveni jedriličar od djetinjstva. More i voda meni su dotad puno više značili onako iz daljine, s obale. Skitala sam brdima, bila puno u prirodi, no vodi se nisam nešto približavala.. A vjetar je za mene značio - kad puše jak vjetar, umiru dobri ljudi. Nemam pojma utkud mi to. Ali potvrdilo se je kad je 84. puhao jaki vjetar i razbijao po Jesenicama u kojima sam baš tada bila, i za tog vjetra umrla mi je teta.

Nije da sam luda za vjetrom. Vele da se strah od vjetra zove - ancraophobia. I kome će jedrenje u život nego nekome tko se baš ne veseli vjetru, vodi i grmljavini (astrapophobia).

Nakon teoretskih uvoda u jedrenje - koji nisu mali, puno fizike, slijedila je praksa. Uz svu teoriju kojom me je moj bivši zasuo nije bilo teško pohvatati praktično jedrenje. I treba puno snage, fizičke, a pogotovo psihičke. On se fakat kuži u to. Znate ono kad je netko nekakav, ali kad radi neki određeni posao, tada je on netko drugi. Točnije, tada je on - ON. E, taj moj bivši je bio ON pri jedrenju. Bilo ga je gušt gledati i pratiti. On i sve oko njega bili su jedno. Plus ja.

Ali nešto naizgled jako jednostavno bilo mi je prilično komplicirano. A to je - odrediti smjer vjetra. Ono s podignutim polizanim prstom ne pali. Zima je za cijeli prst podjednako, barem meni. (A na prvoj jedrilici nismo imali vjetrokaz). No, može se odrediti smjer vjetra okretanjem glave i kad se čuje jednaki zvuk u oba uha, onda gledamo u vjetar. Ili se promatra kamo nečija kosa vijori, ili nekakve trakice. Gleda se površina mora. Ima puno načina, ali tek kad ih upoznamo i spoznamo.

Kad sam konačno naučila odrediti smjer vjetra stavili smo vunice na pripone. To je osim smjera vjetra jako korisno i pri utvrđivanju jesu li jedra dobro napeta. Ako vunice stoje horizontalno, onda je dobro, jedrimo najefikasnije. Ako lelujaju, onda nije. Tih vunica smo posvuda polijepili, i po jedru.

Nakon godina iskustva naučila sam gledati otkud vjetar puše i na udaljenostima dokle oko seže. Sjećam se jedne regate u Zadru, bila je praktički bonaca. Jedva je nešto popuhivalo. I kod takvih regata onaj tko prvi uoči vjetar taj pobjeđuje. I ja tad uočila da podno Ugljana ima vjetra, a prema Zadru ne (tad me je vid jako dobro služio). I mi zakrenuli prema Ugljanu i bome nas guralo prema cilju dok su drugi kloparali kod Borika..

Naučila sam: Za dobro naviganje (životom) nužno je znati otkud vjetar puše, a korisno je i strateški postaviti pomoćne vunice - kada napeti jedra, a kada popustiti.

Uredi zapis

23.02.2013. u 8:18   |   Komentari: 23   |   Dodaj komentar

©© - Oblogatorni blig

Čitajući vas danas, i obzirom koliko emocija ovdje ulažete, koliko pravice dijelite, pa savjeta, i koliko ste u stanju osuđivati, stječem dojam da vi MORATE biti ovdje, na blogu. Da nemate alternativu. A bome nemate ni većih briga od toga tko je komu što rekao, a pogotovo tko je vama nešto rekao. Ajme. Ne razumijem, ako vam je tu tako grozno, koji vas vrag tjera da se tu patite? Kaj ste osuđeni biti ovdje?

I koji klanovi? Meni je to smiješno! Ajd, tu nekakva grupica od tri dokoličarke nešto pokušava sebi nabiti rejting, eh i one su našle mjesto gdje će biti glavne, i kaj bi ja sad trebala njima povjerovati? Po onomu kako su mene blatile vidim da sve to nema smisla. I da se zbog toga uzrujavam? Pa ionako ih većina blogera izbjegava, zajedno sa mnom. I vidim da je većina ovdje nepristrana, i da ih je baš briga za klanove.

Tu sam jednako vrijedna kao i svi, čak imam i privilegije jer plaćam premium :). Ne znam kako je s vama, ali ja sam tu dobrovoljno. A ako sam dobrovoljno, onda kao i u svakoj grupi ima raznih. A o meni ovisi kako će se oni prema meni ponašati, i potovo o meni ovisi koliko će me to dodirnuti.

Gledajući ekipu na blogu ima jedna stvar koja me jako zabavlja, i u čemu nema pomaka. A to je - kako je teško prešutjeti. Nevjerojatno! Moji klinci već znaju kako biti mudar, i kad se isplati zašutjeti. Ne ono - biti ušutkan, nego elegantno i mudro izbjeći raspravu bez kraja i konca. Da vam zadajem ciljeve za sljedeću godinu, to bi bilo: naučiti prešutjeti. Naučiti ne reagirati. No, vjerujem da ste vi kojima jezik toliko bježi zapravo upravo iz tog razloga ovdje, jer si vjerojatno jedino tu možete dopustii toliko (nekažnjenog) lajanja. Doma, ili u reali općenito, već bi odavno svi popizdili na vas. Možda si neki na taj način spašavaju svoje veze. Jer doma ne smiju pisnuti.

A opet ako zaključim da su ovo ovdje zapravo prava lica, onda je za zabrinuti se što ljudi u sebi potiskuju u reali, i ne znaju to izhendlati nego dođu na mjesto poput ovog i tu propište. Pa tu izbace ono kaj ih muči. Uh, bome u nekih je to povelika hrpa.

Ja si dođem sim proluftati mozak i srediti misli. Odmaknuti se. E-dnevnik. Raditi nešto suprotno onomu što radim ostatak tjedna, ili dana. I uglavnom se nađe netko za izmijeniti par ugodnih riječi. Zna se tu naći izvrsnih tekstova. I dirljivih priča. Krasnih ljudi! Sve u svemu, dobro mi je. I dok mi je dobro, bit ću tu.

Uredi zapis

21.02.2013. u 16:00   |   Komentari: 16   |   Dodaj komentar

©© - Koliko dati

"...Dat ću jedan sasvim jednostavan primjer: Muškarac voli ženu i ona njega. On dolazi iz obitelji gdje se manje ili više smije uzimati, što važi i za ženu. To se osjeća instinktivno. Kada sam zajedno s nekim, točno znam koliko on smije uzeti, a koliko smije ili može dati. Time se vodim i znam koliko i što mu smijem dati. Dakle, SMIJEM MU DATI SAMO ONOLIKO KOLIKO MI MOŽE I ŽELI VRATITI. Kad netko daje više nego što drugi može primiti, veza je ugrožena. Stoga je davanje u vezi uvijek ograničeno mogućnostima partnera..."

Pogodite koga citiram? Hellingera, naravno.

Ovo se odnosi na sve međuljudske odnose, i ljubavne, i frendovske, i poslovne. I dok je tako, dok nekomu dajemo taman koliko on može i želi uzvratiti, i tako u oba smjera, sve je ok.

Ako nekomu dajem više nego što mi želi i može uzvratiti, nastaje neravnoteža i taj drugi se osjeća ugroženim jer mu ja naturam nešto što njemu nije potrebno. I on se prije ili kasnije pobuni. Isto tako ako mu ja dajem manje nego što bi on želio, opet ne valja.

Za procijeniti je li odnos ravnotežan nije potrebna neka velika mudrost. Ako i razumski ne znamo, znamo po osjećaju u trbuhu (reče H. - instiktivno). Ako nas malo grči, onda nam netko ili uskraćuje, ili nas opterećuje. Kad mene netko opterećuje osjećam to na leđima, bodlje mi iskoče s vremenom na ramenima, imam se potrebu braniti. Osjećam se napadnutom. Moj je prvi korak - razgovor. Ponavljanje, jer stvari treba reći barem tri puta da nas netko čuje. Ako nakon tri puta ne čuje, onda bježim. Jer vrlo često ne razumiju što im želim reći, dapače još se i uvrijede - jer oni bi meni pomogli, evo nude mi, rasprostiru se, a ja bezobraznica ovako. Oni bi me spašavali, a ne razumiju da nisam fizički ugrožena, i nisam ih zamolila za pomoć. Zapravo su naporni, i agresivni. A u jako dobroj namjeri. Uguše me u njihovoj vlastitoj najboljoj namjeri!

Da se ne bih našla u neravnotežnim situacijama, volim pitati - što bi želio, što očekuješ, je li ti ovo smeta, je li ti fali nešto.. Pa s tim odgovorima nadopunim svoje osjećaje. No, ima ljudi koji ne žele odgovoriti. Možda i ne znaju. A možda me time drže na "kratkoj lajni". E, sad oni meni uskraćuju i ja se počinjem osjećati loše. Moja reakcija na to je da i ja počinjem davati manje. I onda se obično takav odnos ugasi. Jer zapravo - ne vrijedi.

Tako je i ovdje. Nemojte od mene tražiti ono što vam ne želim ili ne mogu dati. Jer je to tako. I nemojte mi nuditi što ne trebam. Jer ne trebam. A odrasli ste ljudi pa valjda znate procijeniti. I bez ljutnje.

Uredi zapis

20.02.2013. u 16:21   |   Editirano: 20.02.2013. u 16:23   |   Komentari: 45   |   Dodaj komentar

©© - Travnjak ispod mojeg balkona

Je li vama ovo lijepo?

Uredi zapis

17.02.2013. u 15:38   |   Komentari: 24   |   Dodaj komentar

©© - Nepisana pravila

Čula sam da u susjednom kvartu ima dobra pekarnica. Često prolazim onuda, ali ne stajem. I tak odlučim stati i kupiti kruh. Gledam gdje bih stala, ispred pekarnice nekakvo proširenje pločnika, ali ne liči na parking. No, nigdje nikog i stanem se da na brzinu kupim kruh, pekarnica prazna. Sveukupno 3 minute.

Ali, dok sam bila te 3 minute u pekarnici dođu još dva auta na isto to proširenje. Stala sam se poprek da mogu što lakše van. No, ovo dvoje se jako uzrujalo, pogotovo jedan mladić, podsjetio me je na ispade ovdje na blogu. Viče on na mene da kak sam se mogla stati preko tri parkirna mjesta, da kak sam bezobrazna, i krene prema meni da će me napasti, ali se zadnji čas povuče.

Ja ga mirno gledam i mislim si: otkud da ja znam da je to parking s tri mjesta? Nema crta, nema oznaka, samo je nekakvo jedva prepoznaltjivo proširenje pločnika. Ne uzrujavam se jer mi se takvo što nije prvi put dogodilo. Postoje ta nepisana kvartovska pravila, nenacrtani kvartovski parkinzi, koje ljudi iz kvarta dobro poznaju. A mi dojdeki naravno griješimo. I iznenadim se s koliko žara oni vjeruju da ja trebam znati to nepisano pravilo. U stanju su me razapeti.

Na ovo me podsjetio Medin blog. On je promatrao i pobunio se na nekog kako se parkira preko 3 parkirna mjesta. I to je život.

Uredi zapis

17.02.2013. u 9:01   |   Komentari: 121   |   Dodaj komentar

©© - Upozoravajući log

Na prošlom mojem zapisu Audrey mi je dala misliti kad je rekla - pišem li taj zapis kao upozorenje drugima? Zanimljivo viđenje.

Naime, shvatila sam prema reakcijama blogerica tu na blogu da je većina sklona braniti ženska prava, žensku slobodu i sve to nekaj žensko. I kažu, feministički pokret nam je puno toga dao. Ok. Nisam živjela u drukčijem sistemu pa ne znam. Iako mislim da i u današnje vrijeme to varira od obitelji do obitelji. U mojoj familiji žene su cijenjene i poštovane. Tak da zapravo ne znam kak je to kad nisu.

Premo tomu, mi ŽENE smo slobodne, imamo prava, možemo što god želimo. I sad se ja pitam, a u skladu s Audrey-nim pitanjem - koliko se trebamo držati zajedno i pomagati jedna drugoj? A koliko si trebamo podmetati klipove pod noge? I vrijedi li ženska solidarnost samo dotle dok nije neko isto muško u fokusu? Podrazumijeva li feminizam uopće tu žensku solidarnost?

Nadalje: Ako imamo posla s bedakom, recimo tu na blogu, a znamo da će i druge žene imati posla s njim, trebamo li upozoriti te žene? Ili šutjeti? Trebamo li im pokušati 'otvoriti oči'? Ili misliti - ako meni nije dobar ne znači da će i njima biti loš. Pa ih pustiti nek same stječu iskustvo?

Spomenula sam bedaka. A možda je psihopat. Ili samo sociopat. I, gdje je točno granica, koja njegova ponašanja su za upozoriti druge, a koja nisu?

Gdje počinje moja odgovornost, a gdje prestaje, što se upozoravanja tiče? Ili me se uopće ne tiče?

Ili, da okrenem priču: kako biste reagirale da vam netko kaže za nekog tko vam se tu sviđa, možda ste se već i uplele s njim u nešto, da je potencijalno opasan (opasan mentalno, emocionalno, ili prenositelj neke bolesti)? Bi li vam bilo drago što to čujete, ili bi se naljutile? Biste li uopće povjerovale?

Ili - treća strana priče: koje ponašanje (osim tjelesnog zlostavljanja) nikako ne biste htjele doživjeti od nekog potencijalnog partnera kojeg ovdje upoznate? Točnije, za što biste željele biti upozorene?

Uredi zapis

16.02.2013. u 4:01   |   Editirano: 16.02.2013. u 4:05   |   Komentari: 144   |   Dodaj komentar

©© - Usputni log

Gledala sam neki dan seriju 'Kako sam upoznao vašu majku'. Tamo se jedan par svađa oko toga treba li srušiti neki stari hotel jer na tom mjestu se izgrađuje nešto novo i lijepo za koje ON radi projekt, ili treba ostaviti taj hotel kao spomenik - za što se ONA bori.

Nerješiva petlja. Ali onda ulijeće njihova prijateljica hladne glave i predlaže genijalno rješenje. Naime, argument za spas tog ruševnog hotela je lavlja glava koja krasi pročelje hotela. I zapravo ta glava je u pitanju, a ne cijeli hotel (izvrstan primjer jasnog definiranja problema). I tako su oni skinuli lavlju glavu s hotela i spasili je, a hotel je srušen. Svi zadovoljni. Win-win.

E sad, što napraviti kad vam se neki tip svidi i tvrdi da je slobodan, ali još uvijek živi s bivšom, i spava u istom krevetu. I - presmiješno - tvrdi da su samo cimeri. Možemo mi trkeljati do prekosutra, on drži svoju priču u koju možda niti sam ne vjeruje. A možda i vjeruje. Znači, riječi ne pomažu. Kako onda saznati pravo stanje stvari? Jer moć samozavaravanja je beskonačna.

Najbrži je način suočiti nekog s njegovim riječima, tj. u ovom slučaju organizirati situaciju da nas bivša zatekne u akciji. I tu sve postaje jasno. Ako je fakat bivša to će se vidjeti po reakcijama. A pogotovo će se vidjeti ako nije. Istina oslobađa, kakva god bila. No tu riječi općenito slabo pomažu jer ljudi kao da imaju zastore preko očiju. Jedino konkretna emotivna situacija razmiče zastore i daje pravu istinu. I to je također win-win, iako se ne čini na prvu loptu.

Možda netko zaključi da ga ne zanima pravo stanje stvari. Možda je taj čas prebolno. I to je ok.

A kad saznamo istinu, stvari se same poslože. Ono što vrijedi ostaje.

Uredi zapis

10.02.2013. u 9:52   |   Editirano: 10.02.2013. u 9:53   |   Komentari: 62   |   Dodaj komentar

©© - Krono-log

(crvenkrpica=ja)

TRI SCENARIJA

Upoznali smo se na iskrici, ja rastavljena, on rastavljen. Nekoliko zajedničkih interesa, i polagano upoznavanje. No, on zapravo još uvijek živi sa svojom ženom, ali nemaju više ništa. Samo su cimeri. On će odseliti svaki čas, pitanje je trenutka. I tako me pozove k sebi, prvi put, samo čavrljamo. Drugi put isto samo čavrljamo, padne i prvi poljubac. Treći put kod njega, već oboje zagrijani, desi se. No, u jednom od ljepših trenutaka upada neplanirano bivša žena i - poludi. Napravi scenu.

Scenarij 1. Ja se skrivam u kupaonici i oblačim, slušam njezinu paljbu na njega, on dolazi po mene i po skrivečki me odvodi i veli - čekaj me u autu. Nakon nekog vremena dolazi i odlazimo na piće, smiriti se. On me uvjerava kako nas dvoje postupamo ispravno, a ona griješi...

Scenarij 2. Ja se povlačim u kupaonicu i oblačeći se slušam njezinu paljbu. On dolazi po mene, pogleda me jesam li sređena, i odvodi me u dnevni boravak. Predstavi me bivšoj. Ona ne vjeruje, ali šuti. Nas dvoje odlazimo zajedno, idemo na piće, provedemo ostatak večeri zajedno. Romantično je...

Scenarij 3. Povlačim se u kupaonicu, oblačim i slušam njezinu paljbu. Oboje glasno raspravljaju. Čekam. Čekam. Dolazi on, ali ubrzo za njim i ona. Želi vidjeti koja je ta koje je oskvrnula njezino ljubavno gnijezdo. Prilazi mi, gleda me u oči i kaže: "Nadam se da će se i tebi desiti isto, jer sam i ja s njim tako počela!" On šuti i gleda u pod. Ja uzimam torbu i odlazim... sama...

Drage moje, da ste bile u mojoj koži, kojeg biste muškarca poželjele iz ova tri scenarija? A vi, muškarci, prema kojem scenariju biste se vi ponijeli?

08.10.2009. 14:51:11
Prijavi nepoćudni BLOG
Dodaj komentar


Komentari:

la-donna-ines:
oooo živote!!! a kaj reč...drži se...:)
09.10.2009. 02:05:33

iskricarka:
ako je ovo istinita prica, tip je definitvno kreten bez obzira na scenarije. bez od toga...
08.10.2009. 18:16:34

PAMELA_007:
i onda digne kredit da plati jumbo plakat sa : oprosti..volim te! ahahha upućen svojoj NE-ženi! LOL! Mene jedino zanima curke...ne to kako li se nađete u takvoj situaciji...nego iz kojeg fucking razloga reagirate tako kako reagirate??? Nemaš tu kaj diskutirati..ovo je tema za sprdanje sa situacijom...u trenutku događanja...netko je rekao..opališ ga poštenski koljenom u jajca a ženici se nasmiješ u facu što se uzrujava zbog luzera!
08.10.2009. 17:12:25

Nicholl:
Drage moje...mene ovdje puca depra...ma baš svi, skoro svi muškarci us gadovi!!! Ili s menom nekaj nije u redu?
08.10.2009. 17:08:59

iskricarka:
on je seronja od pocetka. jer ak je rastavljen, onda se maknes.. nemas kaj zivit dalje s njom.. iznajmis fucking stan, odes.. samo je pitanje ciji je stan ?
08.10.2009. 16:58:10

rakovaobratnica:
u sva tri scenarija on je seronja. samo je modificirao ulogu prema povlačenju konaca ženskih igračica.
08.10.2009. 16:56:00

iskricarka:
i mene zanima po kojem je scenariju postupio on.. vjerojatno po trecem ?
08.10.2009. 16:49:13

Nicholl:
Ne znam...možda griješim...ali mislim da bi skoro svaki "muškarac" postupio po trečem scenariju...Mene zanima po kojem je postupio ON?
08.10.2009. 16:45:54

bez_duse:
isti tako djevojčice..imate ovdje jednog kojeg znam iz iz stvarnog života koji navodi da ima i brod (ima, na lizing), inženjer..čovjek u godinama..kao veliki hedonist.. a ne radi, isključena mu doma i struja i voda i živi od žicanja sa strane..i pokušava se uvaliti nekoj ženi..i jop se postavlja s visoka..
08.10.2009. 16:41:13

juicy-mama:
crvena krpice, meni se cini da si ti nesto pobrkala...ne mozes takvu 'ozbiljnu' vezu, graditi s covjekom, koji je jos uvijek u ozbiljnoj vezi s nekim drugim (ne zbog moralnih razloga, ne navaljujete na mene), zato jer nije prirodno...sta bi ti napravila da ti je otvoreno na pocetku rekao, cuj, ja zivim sa zenom u kuci, mi smo jos uvijek bracni par, nije mi na kraj pameti se rastajati, spavamo u istom kreveti i imamo sex skoro svake noci...bi li onda pristala na tu vezu...ako i bi, znaci da si pristala na posljedice svjesno, postavila si vasu vezu u odredjene okvire i to je ok, ako ti je slagao ilo sta od ovoga gore....nisi bila u stanju donijeti smislenu odluku na osnovu laznih premisa...eto
08.10.2009. 16:40:00

bez_duse:
unatoć čak i mojim predrasudama o muškarcima s iskrice.. u svakom kukolju ima i žita. Neke ovdje znam iz privatnog života prije, za neke sam saznala da su na iskrici iz poslovnog svijeta..i tako to..i ima divnih muškaraca. Jedino što, kad i sami imaju stvarnu želju nekog naći bez neke računice, ispadaju malo suhoparni i dosadni. Oni koji imaju interese..ti su slatkorječivi pjesnici i skidači zvijezda.
08.10.2009. 16:38:35

iskricarka:
da, rakova, zanimljivo.. kolko je takvih prica.. uglavnom su zene psihicki bolesnici.. oni su super..
08.10.2009. 16:37:53

iskricarka:
a kolko dugo on to nakon rastave zivi s njom ? ima li uopce papir ? da nesto nije stimalo, otisli bi davno jedan od drugoga.. prvo odes .. a onda se potezu papiri.. raskrstis sve obaveze.. ovo je sranje.. bolje ozenjeni koji laze nego rastavljen pod istim krovom
08.10.2009. 16:36:32

rakovaobratnica:
moja prijateljica se našla u sličnoj situaciji-u ulozi žene čiji muž ima ljubavnicu. puno kasnije se doznalo kako je došlo do toga, mužić je pričao da živi s bivšom zbog odgoja djeteta jer je ona psihički bolesnik. i svašta je još napričao ljubavnici. fala bogu na ženskoj pameti i muškim lažima pa su ga uhvatile.
08.10.2009. 16:35:42

crvenkrpica:
A eto, tri mjeseca sam njušila, i nije ispalo dobro, bit će drugi put bolje :)) Hvala svima, sad mi je možda lakše, a možda mi se sve nekako diglo... moram po klince :)) pozz
08.10.2009. 16:34:40

Damona:
crvena krpice, scenarij 4.: Otkantaj to odmah ako već nisi - Pa ako nisi prijavi se za emisiju Trenutak istine ne znam na kojem programu.
08.10.2009. 16:32:43

nicci:
Vegu za preCjednicu!
08.10.2009. 16:32:42

nicci:
Joooj...oštra crta.
08.10.2009. 16:32:04

vegavega8:
Crvenkrpice, ti si pametna žena. Ovo je zgodna tema, viš koliko smo se raspričale, ali uzdaj se ti u se i u svoje procjene. Istinabog, na Iskrici je iznenađujuće velik postotak rastavljenih ili onih koji ne žive sa suprugama, i zato valja biti oprezna. S Iskričarima treba skinuti emocije zajedno s krpicama, rekla bih, i onda ševa više ili manje ne boli nikoga. A odjeću se uvijek može ponovo navući. Pa i osjećaje.
08.10.2009. 16:31:57

nicci:
:)
08.10.2009. 16:31:27

rakovaobratnica:
curke moje, da podvučemo crtu? tu smo jer nam treba ljubavi, a muški koji su tu su sitne duše. luzeri. bez para, srca i muškosti. čak ne vjerujem da su dobri ljubavnici, to sad teoretiziram, iz pročitanih postova.
08.10.2009. 16:31:10

MyWay-:
joj a ja si mislim ak se do druge kave ne odlučim da bude kasno :))))
08.10.2009. 16:31:01

crvenkrpica:
Pa da, nisam htjela žuriti, da bude onak kak nikad nisam...
08.10.2009. 16:29:42

nicci:
Tri mjeseca pripreme?mišamu...ti se na olimpijadu spremaš?
08.10.2009. 16:28:38

crvenkrpica:
Da, i mislila sam da tu ima dubine, da bi se nekako sve rasplinulo u 5 minuta...
08.10.2009. 16:28:31

crvenkrpica:
Gradili mi jedan fini odnos tri mjeseca, dobro je to išlo, i kad smo se napokon prasnuli, ispala frka... a fakat je bilo dobro to tog časa...
08.10.2009. 16:27:27

nicci:
Ali i ujaci, stričevi, braća, susjedi, kućni prijatelji...
08.10.2009. 16:27:24

MyWay-:
pa i roditelji se ševe u istom stanu gdje odgajaju djecu, nije to nešto za osudu, onaj tko se zgraža je zaista licemjeran, samo, postoji KLJUČ, jer koliko god obazrivi bili, moguće je da u nekom trenu zaboravimo na sex i upadnemo, a ipak je manje neugodno samo naletiti na vrata
08.10.2009. 16:26:58

nicci:
Zlostavljači u velikom postotku budu majčini partneri.
08.10.2009. 16:26:39

vegavega8:
Pa ček malo, koliko je uopće ozbiljan taj tvoj odnos, Crvenkrpice? Jabagaled, mi čovjeka već preselile i raselile, kastrirale i označile kao nemuško, a meni se čini da se njih dvoje našli par puta i kresnuli jednom. Ja se za to ne bih selila. Jock. Ni mukte, ni za nofce.
08.10.2009. 16:25:59

nicci:
A ovo s curicama u kući i stričekima koji im nisu očevi?Kajaznam...
08.10.2009. 16:25:11

crvenkrpica:
E, Vega, u toj kući ima puno pozitivne energije onda :))
08.10.2009. 16:25:00

nicci:
HEHEHE...jadna majčica:D
08.10.2009. 16:24:10

vegavega8:
(prećerah s godinama - mislim da taj grupnjak traje cca 30 godina, ne 40, nisu svi tak stari)
08.10.2009. 16:23:37

bez_duse:
Nije normalno..i nije logično.. da se pravi muškarac iz stambenog prostora od jedne žene..samo mukte preseli u stambeni prostor druge žene. Ne smatram to muškarcem, nego priljepkom. Idem dalje u radne akcije.. dok me ne popljujete da sam materijalista i nemam pojma što je to ljubav :)))
08.10.2009. 16:22:50

iskricarka:
pa svaka veza , normalna veza, vodi nekakvom suzivotu ? tako bi trebalo biti..
08.10.2009. 16:22:33

crvenkrpica:
Imam sina i kći. Rekle mi iskusne starije žene - da mi koje imamo kćeri nikako ne puštamo muškarce u kuću - da živimo s njima, jer će kad-tad taj navaliti na kćerku... kako vam se to čini? Mene je ozbiljno zabrinulo, i morala bih jako biti sigurna u tipa s kojim bih htjela živjeti..
08.10.2009. 16:21:49

vegavega8:
Komentarom o svojoj mami nisam htjela ilustrirati stambenu problematiku, nego brzopletost (licemjerstvo?) ljudi koji druge upozoravaju na "pravila", ali ih ne primjenjuju na sebe. Ponavljam: moja frendica se zgraža što se ja, zrela žena koja snosi sav financijski teret svoje obitelji, ševim u istom stanu u kojem mi je i majka, elem da bi se 1. sama 40 godina ševila u istoj kući s majkom svojeg muža i 2. ševila u istoj kući sa svojom djecom i 3. smatrala da je OK da se njeni sinovi ševe u istoj kući u kojoj su i ona, i njen muž (koji su se ševili u istoj kući s njegovom majkom) i ta prastara majka pred kojom se ševe apslolutno svi, njih bar 6.
08.10.2009. 16:21:43

bez_duse:
cure.. kad ste već prevalile četrdesetu, kad već imate neki svoj stambeni prostor.. nije li vam logično da bi i muškarac tih godina trebao imati neki svoj stambeni prostor..ma kako mali bio???? Zar se stvarno iskričanke pretvaraju centar za zbrinjavanje životnih gubitnika?? I još ih ti isti zajebaju..
08.10.2009. 16:19:23

nicci:
ZAŠTO JE SUŽIVOT JEDINO ŠTO SVIMA PADA NA PAMET?!
08.10.2009. 16:18:38

crvenkrpica:
Da, izgleda da je svatko igrao svoju igru... lakše je igrati s pozicije kad nisi sam..
08.10.2009. 16:18:05

juicy-mama:
kak ne kuzis, raspalo bi se ovako ili onako, a vegoslava, nema nista lose se poseviti pokraj mame, naravno da nije prisutna, pa nisi balavica, a valjda se i ona sjeca kak joj je bilo, pa ste valjda slicne po tom pitanju, jer ti je mama
08.10.2009. 16:17:50

iskricarka:
hm.. pitanje trenutka kad ce on otic od bivse zene, svaki cas. ma mozes si mislit. ako je rastavljen, nema kaj s njom zivjeti.. svaki dajte po hiljadu kuna i iznajmite stan, ak vam je stalo jedno do drugog.. ili nek se doseli k tebi ak si useljiva, bolje da je s tobom ak mu je stalo nego sa bivsom, kaj nije tak ...
08.10.2009. 16:17:13

bez_duse:
nije nicci.. često puta popizdim zato što sam bila u pravu. Na žalost.. svi mi imamo obrazac ponašanja.. i svi smo predvidljivi do detalja.. čak nas privlači ista kategorija ljudi..i kako god u startu mislimo da su drugačiji..vidimo da su vrlo slični.. i kako god mi mislimo da se mijenjamo..na kraju vozimo po istom :)).
08.10.2009. 16:16:05

vegavega8:
Crvenkrpice, za ovakav zaključak bi trebale biti ispunjene neke pretpostavke: a) da ste se igrali; b) da ste igrali istu igru i c) da ste oboje znali koju igru igrate. Onda postoje i pravila i rezultati. Inače ne. Inače je to samo jedan korak u upoznavanju.
08.10.2009. 16:13:59

crvenkrpica:
Hahaha, bez_duse, to je bio jedan od mogucih scenarija... no, na takvo što ipak ne bih pristala.. pristala bih da iznajmimo moj, i da zajedno unajmimo veći.
08.10.2009. 16:13:42

nicci:
Bezdu, ti si turbo ziheraš.Nije ti to ponekad dosadno?
08.10.2009. 16:13:30

MyWay-:
lako je dijeliti savjete, međutim, Crvenkapica će napraviti kako ona želi, ako je to scenarij 1, tip je samo malo smotan, ali ona ima veliko srce pa će ga zadržati :))))
08.10.2009. 16:13:13

crvenkrpica:
Da, meija, razum dolazi poslije... tip je bio vredan toga, ali sve se raspalo na žalost... loše smo oboje odigrali na kraju...
08.10.2009. 16:12:05

bez_duse:
(krpice, ako ga nemaš kuda smjestiti.. najvjerojatnije će ti doći sa idejom da prodate tvoj stan i kupite veći..on će naravno dodati :)))))
08.10.2009. 16:11:23

bez_duse:
vega, niti ja nisam u braku, pa smo pod istim krovom sa sinom i tatom. Ne vidim razloga zašto ti ne bi bila sa mamom?? Pa niste u istoj sobi :))
08.10.2009. 16:07:30

meija:
ma ne kužim dileme da li je ili nije...u onom trenutku dok razmišlja kako bude reagirala "bivša" očito je da balansira. a kad smo zaljubljene ili da ne kažem tople za krevet, razum ode pa-pa :)
08.10.2009. 16:07:18

nicci:
Ehm...u sličnoj situaciji...ja sam ostala.Nije mi padalo na pamet pokupiti krpice.Popušila par cigica, naspavala se i ujutro otišla kući.Nije da mi nije bilo bed...ali mi fakat nije palo na pamet otići.Tko se prvi skine..ostaje.Zaboravih napomenuti-OSTALA SAMA.
08.10.2009. 16:06:49

vegavega8:
Zatim, ovdje većina iznosi pravila za koja sam 98% sigurna da ne bi primijenile na sebe, jerbo bi si lijepo objasnile da su za njih neprimjenjiva. Tak se i meni jedna zgražala što se "ševim pod istim krovom sa svojom majkom", a to što je ona napravila 3 sina pod krovom svoje svekrve nju (niti njenog muža) uopće ne tangira; kao ni činjenica da su joj sad 2 od 3 sina doveli svoje žene pod njen krov. A snahe stalno trudne. Od heklanja, bit će.
08.10.2009. 16:05:32

juicy-mama:
treba mu nabiti guzicnjak, i reci, ako me jos jednom pokusas kontaktirati, tuzit cu te zeni, sacuvati njegove sms poruke, pozive i slicno...ali oni su strasljivci, obicno im je guzicnjak dovoljan
08.10.2009. 16:05:21

bez_duse:
vega :)))))))))) moje veliko dijete je očito bilo pametnije.. dok nije imao svoj prostor za slobodne aktivnosti.. onda je imao mali šator..i a osamu. Malo je bilo teže kad je zahladilo..ali su i dekice bile u upotrebi :))))
08.10.2009. 16:04:55

crvenkrpica:
Što jest, jest! Falila nam je logistika, ništa drugo nismo znali ni mogli smisliti..
08.10.2009. 16:04:31

nicci:
Tip iz priče je baš sladak:)
08.10.2009. 16:04:13

meija:
krpica..i? nije gad, nego je malo šeprtljav? ma da, treba ga utješiti, dati mu pusu u čelo, pomaziti i reći da će drugi put biti bolje!
08.10.2009. 16:02:59

vegavega8:
Glede i u svezi logistike imam štošta za dodati. Prvo i prvo, ovdje grakćete kao da su ovo holivudski scenariji, pa će onda naša bajna Crvenkrpica i njezin izabranik najviše problema imati oko odabira poprišta svoje seksualne ekstaze, te neće znati hoće li u Hilton ili u Sheraton, ili da avionom malo skoknu na Havaje, jel'...
08.10.2009. 16:02:15

crvenkrpica:
Srećom imam mali stan i nisam useljiva, jer kak sam bedasta vjerojatno bi tip već bio kod mene :)
08.10.2009. 16:02:12

juicy-mama:
nisam ja puritanka, ali sam imala takvu jednu vezu, i razvlacilo se to godinama...ali pri svakom susretu njegove zene samnom, nikad me nije zastitio...trebala sam otici prvi put, i nikada se ne vratiti, ali ko za vraga, stalno sam si zeljela nesto dokazati...sada ozenjene i slicne zaobilazim u velikom krugu, ne zbog moralnih razloga, jebes moral u takvom slucaju, ne, zbog sebe, ne zelim to malo samopouzdanja, koje mi je preostalo, da mi neka kurvetina (on) totalno unisti
08.10.2009. 16:01:15

crvenkrpica:
Točan je scenarij 1. Nije mi se poslije ispričao nego je tvrdio da je ona ta koja ne zna što radi. Da je ona ta koja ne razumije da je on 'otišao'... Kad sam mu rekla da bi meni bio više ok scenarij 2, zgrozio se i rekao da bi to nju sigurno povrijedilo!!
08.10.2009. 16:00:39

nicci:
Neee...srela sam poznanika koji ima šljivu:)I ženu.Pa pomislih...mogao bi svijet biti malen..
08.10.2009. 16:00:32

vegavega8:
Ljudi nisu vlasništvo. Eto, to je sve što imam reći glede i u svezi "nečistih" veza.
08.10.2009. 16:00:27

08.10.2009. 16:00:27

bez_duse:
aj krpice ne paradiraj.. frajer se mora iseliti od svoje bivše.. uzet će kofere i preselit se pod izgovorom velike ljubavi ravno k tebi.. ponašat se ko kućni ljubimac ..i za koju godinu ćeš ti bacati komade iz svog kreveta. Opet će skajka reći da se radim pametna.. ali žena je očito bila u pravu.. na taj način se ona udala za njega.. tako ćeš se ti udati za njega..i ona sljedeća.. njegov obrazac ponašanja.
08.10.2009. 16:00:08

meija:
juicy, ja bih ga gađala s nečim konkretnijim ili barem nekom enciklopedijom, već ako želim biti na nivou...mislim knjiga :)))
08.10.2009. 15:59:21

bez_duse:
jel kod toga bitan i naslov knjige?? :))
08.10.2009. 15:58:06

nicci:
Hm...knjiga ga pogodila u glavu?
08.10.2009. 15:57:28

juicy-mama:
tako ugrozena bas nisam bila, da bi pristala biti treca...a to su i potencionalno opasne situacije...dobro, ti poznas sebe, a poznajes li ti tu njegovu zenu? sta ti znas sta ti ova moze napraviti...i tu na Iskrici ima takvih, s kojima se bas ne mi bilo zgodno naci s njezinim muzem u istoj sobi nakon sexa, brrr
08.10.2009. 15:57:23

crvenkrpica:
Ja kao i Vega razvlačim mjesecima, naprijed - natrag, možda to i nema smisla, ali isto tako teško kidam veze, jer se valjda prejako vežem.. I ne mislim da je gad, ali ne vidim kako bih s njim dalje...
08.10.2009. 15:57:19

nicci:
bla, bla..
08.10.2009. 15:56:13

meija:
ajde pretpostavka da nije gad :) ne znam da li se ispričao nakon cirkusa, polizao rane i sve ostalo kaj je trebao polizati u znak isprike ;-) ovak je sve ostalo na sceni u kupaonici :)
08.10.2009. 15:56:03

GroficaSky1:
Iako nerado to priznajem, slažem se s Vegom
08.10.2009. 15:55:55

bez_duse:
vega, za razliku od mene.. uvijek kad je bilo rečeno da je gotovo.. bilo je i gotovo.. nema raskidanja mjesecima. Hoćeš, nećeš..odjebi. Nedam se psihički natezati..
08.10.2009. 15:55:00

nicci:
Ona voli načitane tipove:)
08.10.2009. 15:54:18

juicy-mama:
kad se vratio doma, zena ga je gadjala s knjigom...ocigledno je imala razloga, fuj, mrzim lazljivce, a ti ne mrzis?
08.10.2009. 15:53:33

meija:
bingo...ključ :))))
08.10.2009. 15:52:57

crvenkrpica:
Juicy, to i ja sumnjam da je došla njuškati... joj, fuj.. u kaj sam se ja uplela..
08.10.2009. 15:52:47

vegavega8:
Jooooj, ljudi, kaj vi zbilja imate tak kristalno jasne odnose? Pa ja raskidam svoje veze mjesecima, mjesecima uopće ni ne znam jesam li još u vezi ili sam raskinula... Pa dajte ne popujte toliko! Zbilja ne branim frajera, možda je gad, ali: je li ikome ovdje zamislivo da možda i NIJE?
08.10.2009. 15:52:42

nicci:
A sad malo babinjaka:)Bivša zgodna?
08.10.2009. 15:52:14

MyWay-:
ljudi dragi šta od vas nitko ne koristi KLJUČ?????? :))))
08.10.2009. 15:52:07

crvenkrpica:
Da, valjda smo zato bili kod njega da nam moji klinci ne upadaju :)
08.10.2009. 15:50:58

nicci:
Samo...kud siromah...
08.10.2009. 15:50:55

juicy-mama:
meni se ovdje postavlja neminovno pitanje: a zasto se ona vratila, je li bila sumnjicava, uhodila ga ili bilo sta slicno, jer ako jeste, samo to je dovoljan razlog za sumnju da je i sve ostalo lagao, ako jeste, sve ostalo lagao, odjebi ga po brzom postupku, ma kako bogat bio, jer bi u buducnosti i tebi radio ista sranja...jel me cujes?
08.10.2009. 15:50:43

nicci:
Blesavo je tražiti krivca ili žrtvu.Mišamu...svi smo odrasli ljudi.
08.10.2009. 15:50:28

nicci:
Baš htjedoh reći da je jedino kaj bi me jako zbrejkalo upadanje klinaca ili roditelja;)
08.10.2009. 15:49:35

nicci:
Hehehehe...jadna mama.
08.10.2009. 15:48:28

bez_duse:
grofice.. zato je moj točno duplo teži od mene..i za jedno pola metra viši.. kad počnem mahati šapicama onda me samo primi i nosi ... preventive radi.. :))
08.10.2009. 15:48:18

vegavega8:
A dogodilo mi se i da mi majka ušeta u MOJU sobu, dok pušim (ne cigaretu). Tek za pola sata sam se pribrala dovoljno da odem do nje i izvičem se tako da se to nikad više nije ponovilo.
08.10.2009. 15:48:00

crvenkrpica:
Epilog: kad se vratio doma, bivša ga je gađala knjigom...
08.10.2009. 15:47:54

nicci:
Jesam rekla:D
08.10.2009. 15:47:04

vegavega8:
Pa, meni se dogodilo ovo, i to s tipom koji je fakat muljao i mene i tu drugu curu. U prvi mah sam pristala pritajiti se u sobi, ali kad mi je postalo dosadno, izašla sam van, pripalila, popila rakiju s njima (zabezeknutima), objasnila curi da meni nije tak napet da bih si ovo ponovno priuštila, i onda sam lijepo otišla. Poslije su me pitali da im budem kuma. Nisam htjela.
08.10.2009. 15:46:31

GroficaSky1:
BD je supermenka. Čisto me strah za tvog muža. Mora da je sav u modricama. Čim te krivo pogleda ti ga fljasneš po nosu.
08.10.2009. 15:46:16

nicci:
:)
08.10.2009. 15:46:11

crvenkrpica:
Ok, možda se taj čas nije snašao, nisam ni ja..
08.10.2009. 15:45:51

nicci:
Hebatga...najbolja je ona moja "spremačica" ideja.
08.10.2009. 15:45:31

meija:
nicci...što dalje od priča koje bi mi mogle izazvati žgaravicu kao posljedicu grižnje savjesti, a s obzirom da nema trenutne postkoitalne amnezije, onda barem olakašati trenutnu situaciju :))
08.10.2009. 15:45:26

bez_duse:
vega, ljudska reakcija je da brani ono za što je u pravu. Ukoliko je u pravu da ima pravo dovesti drugu ženu.. onda tako i nastupi..u sekundi.
08.10.2009. 15:44:41

nicci:
Vega bi se ogrnula i zapalila cigicu.Da razmisli malo:)
08.10.2009. 15:44:28

vegavega8:
Pa, čuj, bezdušnice, stvarno ti zavidim što poznaješ isključivo ljude s tako brzim refleksima. Za mene vele da sam brza, ali ne mogu jamčiti da bih se baš u roku odmah snašla da me snađe neki bivši dok sam in coitu s nekim novim :-((
08.10.2009. 15:43:10

bez_duse:
uputkao=ušutkao.
08.10.2009. 15:42:21

meija:
tip može biti šeprtlja, ali i seronja kojeg je baš briga kaj dalje ....mali mu se digao, odradio svoje...i nastavak priče može biti bilo koji od ove tri. (sorry krpica)
08.10.2009. 15:42:19

bez_duse:
Jedini scenarij koji joj se ovdje mogao dogoditi je da on šuti.. a krpica uzima torbu i odlazi sama.. drugog scenarija u ovakvoj priči nema..ako bivšu nije uputkao odmah i pokazao joj vrata.
08.10.2009. 15:41:34

nicci:
Mei, koje su to granice?
08.10.2009. 15:40:56

GroficaSky1:
ja sam bila u vezi s oženjenim čovjekom tri godine, bila je to jedna prelijepa veza, nikada mu žena vidjela nisam, niti se osjetila na bilo koji način zakinuta jer je on u braku. Ok, imao je para i para. Bio je stvarno jako bogat. Ali da me pitate da li bih to ponovila, rekla bih NE, nikada više.
08.10.2009. 15:39:47

vegavega8:
Crvenkrpica je ovdje predočila TRI moguća scenarija. U svakom od njih je muškarac u vezi koja nije aktivna. Mi ne znamo je li on išta muljao, samo znamo da je nabasala osoba koja tu nije trebala biti. Je li ona digla galamu s pravom ili ne, to ne znamo. Iz svega ovoga možemo samo zaključiti da je tip šeprtlja. Ja takve ne tučem, nego podučim. Ako mi se da; ako mislim da se isplati.
08.10.2009. 15:39:21

meija:
nicci...ako se seksam s nekim sa strane, ne želim biti uvučena ni u kakve priče koje me se ne tiču...a biti u nečijem, tuđem krevetu i istovremeno gledati fotke s vjenčanja i klinaca na noćnom ormariću mi je malo previše. ok licemjerno, ali i svjesno postavljanje nekih granica.
08.10.2009. 15:38:47

bez_duse:
vega, ako netko kaže da je u braku.. moje je da ga takvog prihvatim ili ne, onda sam i spremna na ..ako treba i galamu od žene..i odlaženje. Ali ako netko kaže da je slobodan.. onda je to druga priča. Onda je muljao u korjenu, a baš ne volim kad me ljudi muljaju u takvim temeljnim stvarima za neki odnos. Noge bi mu porgala.. bez zajebancije.. i to mislim najozbiljnije. Kad..tad..bi hodao šepav..i držao se za jaja.
08.10.2009. 15:36:32

nicci:
Udavačo:)
08.10.2009. 15:36:05

crvenkrpica:
Da, Vega, ma zapravo nije meni bitno u kakvom je on odnosu s bivšom, ipak je ona više-manje bivša, ali ono što zahtijevam je moj prostor, makar i mali, ali da znam da je moj, i da mogu na to računat...
08.10.2009. 15:34:58

nicci:
A još ako je udobniji od mog doma:)Ihaa..
08.10.2009. 15:34:04

nicci:
Big deal.Licemjerno je moći ševiti nekog tko je "tuđi" i gnušati se istovremeno uvlačenja u tuđi krevet.
08.10.2009. 15:33:07

vegavega8:
Bivša žena, pa čak ni prevarena žena, ne može biti i NIJE tvoj problem: odluku donosi muškarac. Odluku uvijek donosi onaj tko ima više izbora. Ali, i ti imaš izbora, i to ne samo ili-ili kako tvrde ovdje prisutne čistunke (sorry, cure, ja živim malo prljavijim životom, i niš mi ne smeta, od toga raste otpornost).
08.10.2009. 15:32:41

crvenkrpica:
Da, postoji krevet, Krevet i THE KREVET. Kako znati koji je?
08.10.2009. 15:32:30

meija:
nici, mogla bi se uvaliti u tuđi krevet, a znati da ga dijeli još s nekom?
08.10.2009. 15:31:17

nicci:
Zašto:)
08.10.2009. 15:31:15

nicci:
A jednako ne kužim tašto očekivati da će netko prestat biti jebežljiv.
08.10.2009. 15:30:26

crvenkrpica:
Tak sam i ja mislila, ona je njegov problem, ja je samo ne želim sresti, ali eto vraga... postala je i moj problem... zapravo ne ona, nego njegova reakcija na sve..
08.10.2009. 15:29:59

vegavega8:
(Ali volim svratiti u NJIHOV - tek toliko da provjerim raspored.)
08.10.2009. 15:29:58

vegavega8:
(Hm, da, ja imam SVOJ prostor.)
08.10.2009. 15:29:12

nicci:
Ma sve te spike o privatnosti, ormarima i krevetima su pizdarija.Hebeni krevet je samo stvar.Bio on bračni ili ne.
08.10.2009. 15:29:11

bez_duse:
vegavega, moja frendica.. žena četrdesetih godina ..udala se za frajera koji se "radi nje" rastao..ustvari, čekao ženu kuda će se odseliti.. evo..pred par mjeseci se rastala..radi njegovog kurvanja. O njenom financijskom gubitku dok je kao "uhodavao posao", a nije ga nikad uhodao..nebih.. riješila ga se policijom.
08.10.2009. 15:29:11

vegavega8:
Pa, kad se ja spetljam s nekim takvim, kažem da se ne namjeravam udati za njegovu ženu - dakle, ona je NJEGOV problem, i ne dao mu bog da postane moj.
08.10.2009. 15:28:35

GroficaSky1:
BD čovječe ja se tebe bojim, ti nisi ljudsko biće. Ti si definitivno neš od onoga o čemu Kolafjaka piše, jedna od onih vanzemaljaca.
08.10.2009. 15:28:34

meija:
ako je tako, vega...onda se postave pravila i poštuje (fizički) tuđa privatnost. a sve ostalo je priča koja nije dovršena, a treći u toj priči je suvišan :)
08.10.2009. 15:27:35

nicci:
Što bi život bio bez ovakvih pričica?Dosada živa.
08.10.2009. 15:27:31

crvenkrpica:
Da, Vega, i kaj onda s takvima? Jel ih izbjegavat?
08.10.2009. 15:27:27

nicci:
Ma kakva budala?Ne mislim da je itko iz priče budala.
08.10.2009. 15:26:44

crvenkrpica:
Bez_duse, pun pogodak!
08.10.2009. 15:26:18

vegavega8:
A jebga kad smo mi siromašna zemlja! Mislim, ovo je realna situacija, znam masu ljudi koji su se zbilja i sudski razveli, a ne mogu se razdvojiti jer a) nemaju love za podstanarstvo i/ili b) ako prodaju postojeći stan, niti jedan od njih neće imati dovoljno za drugi.
08.10.2009. 15:26:17

nicci:
Pa je bolje uvatit sirotana?I još si ga oko noge svezat?Ccc...
08.10.2009. 15:26:01

bez_duse:
zato što se žene poklope ušima i otiđu posramljene, zato takvi muškarci i rade budale i od njih i onih doma.
08.10.2009. 15:25:25

crvenkrpica:
Slažem se s Vegom.. Lovaši se ne puštaju sam tak :)) Najlakše uloviš intelektualca nesposobnog za zaradit, takve nitko neće :))
08.10.2009. 15:24:53

nicci:
Šteta.
08.10.2009. 15:24:18

meija:
juicy..nema problema sve dok se ljudi ne prave grbavi..i ono: ups, zaboravio sam ti reći... :)
08.10.2009. 15:23:57

nicci:
Jooj Vegaa...
08.10.2009. 15:23:27

kolafjaka-zen:
crvena je dobro prošla. zamisli da je u portapku rastiza.
08.10.2009. 15:22:40

bez_duse:
cure, kad ste na hrpi, što da napravim od dunji???.. da nije komplicirano.. za prijednoge zahvaljujem..na pvt (ove godine rodile..grane do poda)
08.10.2009. 15:22:38

crvenkrpica:
Nicci, nisam stigla... ni ormare ni išta drugo, otišla sam i gladna...
08.10.2009. 15:22:24

nicci:
Hehehe...sad ga sljedeći put natjeraj da čavrljaš obučena u njezinu haljinu;)
08.10.2009. 15:22:16

vegavega8:
Meni su lovaši po defaultu sumnjivi. Takvome je žena sigurno naoružana i vična korištenju naoružanja.
08.10.2009. 15:22:07

budem-dobra:
.mene samo zanima tko bi platio taxi i moje izgubljeno vrijeme sa ljudima koji nemaju vremena za sami sebe pa im ja kriva?!
08.10.2009. 15:21:47

juicy-mama:
prosla sve to jednom i - nikad vise, taman da je Brad Pitt, a bivsa Angelina... zato ja tu vama kazem cure, bjez od ozenjenih, rastavljenih sirotana, koji jos zive s zenom, brakova bez ljubavi tzv. nesretnih brakovi i ostalih vise ili manje uspjesnih brakova, bjezte, kao brag o tamjana....pokazao je svoje pravo lice i ja bi tocno napravila to, kao sto je tu vec receno...imala bi razgovor sa gospodjom suprugom i pitala ju tocno odredjena pitanja i ispricala se, jer sam joj banula nenadano u njenu kucu i posevila se u njenom krevetu...ali nisi znala...ali on je znao...i nemojte za obje zatuci, jer i on je samo jadni muskarac
08.10.2009. 15:21:46

nicci:
Crvenkrpo...jesi joj bar malo prekopala ormare?
08.10.2009. 15:21:02

crvenkrpica:
Pa lovu mu je uzela bivša, naravno!
08.10.2009. 15:20:48

pa_huljica:
da je pravi frajer odveo bi te u wellness na dva dana...
08.10.2009. 15:20:42

bez_duse:
nicci, na iskrici je ipak najvažnija ljubav, fučkaš lovu :)))))))
08.10.2009. 15:20:40

meija:
nicci...ali oni imaju.....dušu :))))
08.10.2009. 15:20:33

nicci:
E.Raskomotila se malo jer je vruće;)
08.10.2009. 15:20:14

vegavega8:
Kaj ste sad napavalili na Crvenkrpicu? Otkud je ona mogla znati da tipu ne ide logistika?
08.10.2009. 15:20:10

crazy_forever1:
jedini "logičan" je ovaj treći...ona dva ispred su likovi iz bajke...
08.10.2009. 15:19:31

crvenkrpica:
Hm, više raspremačica :))
08.10.2009. 15:19:26

kolafjaka-zen:
hahaha, nicci riba školjku..ono ka, nisu njena posla.
08.10.2009. 15:19:20

bez_duse:
kud sve nađete te oženjene i bez love.. evo meni se na pvt nudi frajer za sponzora.. oće koja??? :)) (ima ih koji ozbljno shvate da tražim sponzora):-PPPP
08.10.2009. 15:19:10

nicci:
Mislim da sam ja s greškom.Mišamu...kaj će vam tipovi bez love?Takve bi svaka zrela žena davno trebala prerasti:)
08.10.2009. 15:18:52

meija:
onda za rukicu i šetnja po friškom zraku ;-) (niš ne košta, osim ak ne naletiš na nekoga tko zna njega i njegovu "bivšu" ) :)))
08.10.2009. 15:18:42

nicci:
Mogla si se pravit' da si spremačica.Tako sam se ja u jednom snu izvukla.
08.10.2009. 15:17:42

crvenkrpica:
Joj, pa tip nema ni love, zaboravila sam :)) A da ja plaćam motel, to ipak ne ide...
08.10.2009. 15:17:22

nicci:
Želudac nema pretjeranu ulogu:)
08.10.2009. 15:16:47

crvenkrpica:
Nicci, dobar scenarij, ali nemam želudac za to (ili već kaj :))
08.10.2009. 15:16:12

nicci:
Cimeri...hehehe...
08.10.2009. 15:16:12

meija:
krpica...a hotel, motel? komotnije i nitko ne može upasti ;-)
08.10.2009. 15:15:50

kolafjaka-zen:
b-d..isp:)
08.10.2009. 15:15:31

crvenkrpica:
nevr, vidiš da neke ni ne možeš iskoristiti jer i za to treba bar malo mira :) a za povlačenje po autima sam prestara..
08.10.2009. 15:14:49

nicci:
Zatim bih ih oboje ostavila jer mi je sve skupa naporno za pokopčat'.
08.10.2009. 15:14:45

kolafjaka-zen:
ja bi Bese stavija za načelnika glavnog stožera..odma bi se Nato moga slikat.
08.10.2009. 15:14:39

nicci:
Tad se više nemre znati tko koga...Pa se nitko nemre ljutiti.
08.10.2009. 15:14:09

nicci:
A onda...hbg..
08.10.2009. 15:13:28

nicci:
Pa bih next time složila tako da nas ON "uhvati":)
08.10.2009. 15:12:46

bez_duse:
Skaj, nisam robot.. ali u životu napravim sve da izbjegnem pizdarije. Ne kažem da mi se ne događaju, ali sigurno- ne bježim.
08.10.2009. 15:12:40

meija:
bez...:))) (isto...malo kasnim, baterije mi pri kraju)
08.10.2009. 15:11:49

nicci:
Ja bih s njom na cugu;)
08.10.2009. 15:11:44

GroficaSky1:
BEz Duše jebote ti kao da si robot! Svima pametuješ, sve ti uspjeva, po tim tvojima pričama ti si superiorna. JEl to fakat ili samo dobra maska?
08.10.2009. 15:10:45

nevr_mor:
...ma krpica ga je htela samo iskoristiti za seksualno općenje i znogirati ga... :))
08.10.2009. 15:09:48

meija:
bez, odrasli smo, pravila se trebaju znati. nismo mutavi da ne pitamo i ne odgovaramo. pravila se itekako postavljaju, ali ne kroz ucjene i ultimatume nego kao način da se zna što i kako ako netko nekoga žbocne pod rebra ili popikne u prolazu :)
08.10.2009. 15:09:14

crvenkrpica:
E, bez_duse, imaš pravo, ali je bilo navodno nemoguće da bivša dođe jer vikendom odlazi negdje...
08.10.2009. 15:08:34

bez_duse:
Djevojčice, očito grišiš..jer unaprijed ne postaviš pravila igre.. i što u slučaju prljave igre. Rijetko mi se događala prljava igra jer je svaki znao i posljedice svoje prljave igre- unaprijed. Ako si znala kuda ideš.. onda si trebala i postaviti pravila što ako sretnete i "bivšu"
08.10.2009. 15:06:28

crvenkrpica:
Da, istima, možda je to bio potajni plan :)
08.10.2009. 15:05:50

istima:
Jab predložio u troje.... popit kavicu :)
08.10.2009. 15:05:10

crvenkrpica:
To sad znam.
08.10.2009. 15:04:38

bez_duse:
ajd krpice što se problemiraš.. srest ćeš ga već u životu..i imati šansu za- nogom u jaja.. Svijet je mali :))
08.10.2009. 15:03:37

kolafjaka-zen:
dobro si prošla. mogla te nasikirat.
08.10.2009. 15:03:16

meija:
čekaj, to si znala i ipak došla? ma, da sam na njenom mjestu, izacila bih vas oboje :)))
08.10.2009. 15:03:02

crvenkrpica:
Da, meija, to sam i ja zaključila...
08.10.2009. 15:02:24

crvenkrpica:
Da, bez_duse, tako sam trebala, ali se nisam snašla... kao, kuća je više njena nego njegova, on treba odseliti...
08.10.2009. 15:01:47

meija:
nije bitno da li si vjerovala ili ne...ne poštuje ni "bivšu" ni tebe :-(
08.10.2009. 15:00:27

kolafjaka-zen:
triba te je odma odvest u kupatilo i zakjučat vrata. za svaki slučaj.
08.10.2009. 15:00:07

bez_duse:
Da se i nađem u sličnoj situaciji, nema povlačenja niti bježanja.. pjevaj odmah golube pred ženom.. s koje osnove ona diže paljbu, jesi li ili nisi oženjen.. i oprostite gospođo, stvarno nisam znala.. (i njega nogom u jaja za doviđenja:))
08.10.2009. 14:59:33

crvenkrpica:
Jga, vjerovala sam mu da mu je bivša..
08.10.2009. 14:59:15

shpitva:
Razveden, žena cimerica... I onda je svizac...
08.10.2009. 14:58:26

kolafjaka-zen:
s gnušanjem odbacujen sve scenarije.
08.10.2009. 14:58:08

crvenkrpica:
Je, to sve i mene muči...
08.10.2009. 14:57:16

meija:
ni jednog jer ne bi bila u toj situaciji: rastavljen, a žive zajedno? aha...ma moš mislit. i nema šanse da se zavučem u tuđi krevet, a taj krevet dijeli sa ženom....(spava u dnevnom boravku, ziher ;-)
08.10.2009. 14:55:25

bez_duse:
Kakva je to rastava ako mu bivša upada u njegov životni prostor?? I kakvu scenu može napraviti bivša, ako je stvarno bivša.. da je on u sekundi ne otjera... što se ti trebaš povlačiti u kupaonicu????
08.10.2009. 14:55:05

crvenkrpica:
Hi, hi :)), razvedeni nije prikladna riječ jer podrazumijeva brak...
08.10.2009. 14:54:04

dobro_je:
nijednog dokle god živi snjom...
08.10.2009. 14:53:46

Imam_Velikog:
Upoznali smo se na iskrici, ja rastavljena, on rastavljen...kaj ste vi roboti?
08.10.2009. 14:51:57

Uredi zapis

09.02.2013. u 8:17   |   Editirano: 09.02.2013. u 8:20   |   Komentari: 95   |   Dodaj komentar

©© - Bjesnimo, umjesto da djelujemo

Intervju s Bertom Hellingerom:

Razlikovanje osjećaja

Novinar: U Vašem radu uvijek iznova govorite o ljubavi koja izlazi na
vidjelo. Što je s osjećajima poput bijesa, mržnje, zavisti? U
Vašem terapeutskom radu, koliko vidim, bijes ne igra nikakvu
ulogu. Zašto?

Bert: Razlikujem izvorne osjećaje od onih koji služe kao zamjena
za izvorne osjećaje. Izvorni osjećaji potiču na akciju,
dok sekundarni osjećaji služe kao zamjena za akciju. Zato
rad sa sekundarnim osjećajima ne daje rezultate, jer se
time samo utvrđuje poricanje potrebe za akcijom.

Pokazat ću ovu razliku na primjeru zavisti. Što je zavist?
To je potreba da se nešto ima, a da se za to ne plati odgovarajuća
cijena. Umjesto da radim sa zavisti, klijenta usmjeravam
ka spremnosti da za željenu dobit i uspjeh
plati punu cijenu.

Slično je i sa ljutnjom. Ona je jedno od elementarnih stanja
našeg postojanja, koje u trenutku kad nas netko napadne
pokreće naše obrambene mehanizme i u presudnim
trenucima daje snagu za samoobranu i, u krajnjoj
liniji, omogućava preživljavanje. To je, dakle, pozitivna,
dobra energija, koja nas osposobljava za akciju.
U većini se slučajeva, međutim ljutnja javlja bez stvarne
opasnosti, već samo na temelju predodžbe, i onda
bijesnimo umjesto da djelujemo. Tako sam, na primjer,
kod sebe primijetio da, ako se u mislima naljutim na nekog
i pomislim: Kako samo mogu biti takvi! Što li mi samo
spremaju? znam da se na ovaj osjećaj i pretpostavke obično
ne mogu osloniti. Jer svaki put kad sam ih provjerio,
uspostavilo se da je sve drukčije nego što sam pretpostavljao.
Moj bijes je bio izazvan mojom maštom. Ova
vrsta bijesa nije potkrijepljena informacijama, već počiva
na projekciji i sumnji i samim tim je i neosnovana.

Novinar: Bijes je često osjećaj koji je potisnut. Rijetko se događa da se
ljudi zaista razbjesne. Često se taj potisnuti bijes uopće i ne
pokazuje, već se ugnijezdi u sasvim pogrešne dijelove duše.

Bert: Bijes nastaje kad se ne zahtijeva ono na što se ima
pravo. Dakle, ako ništa ne učinim kako bih ostvario i dobio
ono što mi inače pripada, to me dovodi do bijesa.
Ovaj bijes je također samo zamjena za akciju.

Novinar: Rekli ste da uopće ne držite do toga da se bijes iživi u procesu
terapije Međutim, u procesu terapije česte su situacije pri kojima
klijenti upravo preko bijesa uče kako osjetiti samog sebe.
Jer bijes je izvor ogromne energije.

Bert: Ta snaga je često samo prividna. Presudni osjećaji su
bol i ljubav. Umjesto da se suočim s boli, lakše mi je razbjesniti
se.

Uzmimo da se klijent tijekom terapije sjeti da je npr.
kao dijete bio istučen, i razbjesni se na počinioca. U tom
stanju bijesa on izbjegava osjećaj boli. Ali ako kaže: Ovo
jako boli, on dospijeva na jednu sasvim drugu razinu,
postaje pribraniji i puno snažniji. Suočiti se s boli je puno
dublje nego ako se kaže vratit ću ti za to.

Novinar: Ima ljudi koji razbiju čašu kako bi izrazili osjećaj Kako si mi
mogao to napraviti! Ne razumijem što se tu može prigovoriti.
To, svakako, ne oslobađa od boli, ali izravno izražava trenutno
emotivno stanje.

Bert: Takav bijes se može vidjeti kao izraz boli. Ali njime se
dospijeva blizu opasne granice. Ukoliko se ona samo
malo prekorači, sve je izgubljeno. Bijes je, doduše, iskazan,
ali iz toga ništa ne proizlazi.

Razlika koju ovdje želim naglasiti je ona između trijumfa
i uspjeha. Ako se povedemo za osjećajima koji vode k pobjedi
i trijumfu, prokockali smo svoju šansu za uspjehom.

Novinar: Znači onda osjećamo da smo plemenitiji.

Bert: Ja sam sama plemenitost, a ti si gad. Ja sam vjerna
supruga, a ti me varaš. Cijena trijumfa je gubitak partnera.
Do uspjeha se, naprotiv, dolazi odricanjem od trijumfa.
U azijskoj kulturi se nikada ne smije dopustiti da netko
izgubi obraz. Time je osiguran uspjeh u budućnosti.
Ako svojim ponašanjem omogućim drugome sačuvati
obraz, čak i ako je učinio nešto loše, pridobio sam ga za
sebe. On će onda učiniti sve što je u njegovoj moći da
svoje nedjelo ispravi. Ako ga, naprotiv, ponižavani pred
drugima, ja sam ga izgubio. I još gore: stekao sam u njemu
neprijatelja. Time, dakle, ništa ne dobivam. Naprotiv, čak i
neutralni promatrači će se okrenuti protiv mene i solidarizirati
s poniženim, iz potrebe za ravnotežom.

Trijumf je odricanje od uspjeha. Tko trijumfira, gubi
prijatelje. Oni se radije okreću onome koji je izgubio. To
je potreba kojoj se ne može odoljeti.

Mnogi osjećaji su samo naličje ljubavi i boli. Mržnja je
npr. samo druga strana ljubavi. Ona nastaje kad je netko
povrijeđen u svojoj ljubavi. Onaj tko mrzi, zagrađuje
sebi pristup ljubavi. Ali ako kaže: Jako sam te volio i to me
strašno boli, onda tu više nema mjesta mržnji. Poslije jedne
ovakve rečenice moguće je pomirenje, poslije mržnje,
međutim, pomirenje više nije moguće. Mržnjom čovjek
upravo gubi ono što bi, ustvari, zaista želio imati.

Novinar: Neki ljudi kažu da je tjeskoba suprotnost ljubavi.

Bert: Ne, suprotnost ljubavi je ravnodušnost. Kad mi dođe
par i kažu mi da više ne mogu živjeti zajedno, ja samo
pogledam koliko su još angažirani. Ako ih to jako boli,
znači još uvijek su dosta angažirani, što znači da su i
šanse za pomirenje dobre. Ali ako ih više ne boli, zavladala
je ravnodušnost i ta veza je završena.

Uredi zapis

31.01.2013. u 17:04   |   Komentari: 0   |   Dodaj komentar

©© - Tužna sam..

Donna, Meija, Pogni, Una... Što god sad rekla, bit će još gore.. Ako ste sigurne da ste točno uhvatile ono što sam željela reći, onda sam stvarno tužna.

No, lijepo je da ste vi puni empatije za te jadnice, i da im želite pomoći. I nadam se da ta vaša pomoć neće ostati na citatima iz wikipedie, nego da ćete poduzeti konkretne korake.

Ja se ne osjećam dovoljno jakom da nešto konkretno poduzmem. To mi je toliko teška tema jer imam kćer, da jedva o njoj govorim. Ali je vaše tumačenje drukčije. Naravno, imate pravo tumačiti po svom. Una je jučer navalila (na zajebantskom zapisu) pa sam preko volje spominjala tu temu. Pokušavala sam skrenuti misli s grozote, ali Uni treba grozota. A vidim, ni vama nije teško pisati o tome.

Kao što rekoh, ne mogu, nemam snage, a i ne znam kako bih konkretno pomogla tim jadnicama. Nisam tip koji će pokrenuti udrugu, okupiti ljude, skupljati pomoć, pokrenuti medije, ići na teren. Nisam. Ako se vi smatrate sposobnima za mijenjati takve stvari na svijetu, imate moju punu podršku.

Evo, nadam se da ćete ići dalje od bloga, da ovo sad neće ostati samo na tome.

Osjećam se kao da ste me kamenovale. Možda bih kamenje lakše podnijela...

Uredi zapis

28.01.2013. u 16:54   |   Editirano: 28.01.2013. u 17:19   |   Komentari: 0

©© - I ja sam se nedavno pitala čemu služi ženski orgazam

Malo kasnim, no fakat nijedna ovdje nije odgovorila na to pitanje. Znamo mi što je to, kakav je to osjećaj, kako doći do njega, ali čemu služi u prirodi osim zadovoljstva? I ima li uopće kakvu dodatnu ulogu? Zatrudnjivanju sigurno ne, jer onda ne bi bilo baš djece puno, a i silovatelji bložemiprosti ne bi ostavljali potomke. Priroda ne griješi, jedino je mi ne razumijemo.

Evo mojih zapažanja iz jednog prijašnjeg zapisa:

"Da dodam još nešto što mi se čini važnim. Nešto o orgazmima. Orgazmi sami po sebi velika su mi zagonetka. Ok, muški orgazam izgleda da je jasna stvar, služi u svrhu reprodukcije, iako samo izbacivanje sjemena je samo jedan dio cijele priče. A što je sa ženskim orgazmom, ima li taj nekakvu ulogu u reprodukciji ili bilo čemu? Velike su tu energije i nije to bez veze. I žene prosječno teže postižu orgazam, neke nikad, kažu.

E, sad, skužila sam tu nešto. Recimo, neki tip i ja sviđamo se jedno drugome, pa maženje, seksić jedan, drugi, i ne doživim orgazam na počecima, jednostavno mi treba vremena da se nekome približim. I onda mi se znalo dogoditi da s prvim doživljenim orgazmom s nekim - čarolija isti čas prestane. Seks bude uh, ono super skroz, i ostalo bude ok, ali kako prvi put svršim tip mi postane bez veze. Nakon nekoliko takvih događaja zamislila sam se. Zar ženski orgazam služi za odbacivanje mužjaka jer više nije potreban? Pak su mi pale na pamet bogomoljke i paučice. Imam dojam da sa svojim orgazmom kao da odgurnem mužjaka kilometrima od sebe. Kao nuklearni udar. I onda mi dođe žao. Ne znam događa li se to drugim ženama? Nisam o tome nikad razgovarala s nekom.

Pa onda kad dođem blizu orgazma, počnem misliti na kiseljenje zimnice, pospremanje podruma, i tak... i ok, malo odglumim samo za njega, i svi sretni."

I jedina komentatorica koja mi je odgovorila barem nešto je Ane:

"u životinjskom svijetu, kod nekih vrsta (mačke), orgazam ženke je okidač za pucanje većeg boja grafovih folikula i koncepcija je zagarantirana, tako da je kod njih orgazam ženke u funkciji koncepcije kao i kod mužjaka..uostalom..i u ostalih vrsta..uključujući i primate, orgazam ženki pomaže oplodnju, jer je peristaltika maternice i jajovoda učestalija, jača i usmjerenija..zna se koliki put jadni spermići moraju proć da bi došli do jajovoda..pa ih treba pogurati..ljenčine..:))

dakle, orgazam i u žena ima reproduktivnu funkciju posrednim djelovanjem..:)

ženski orgazam je valjda rudimentirani ostatak..:))..
znaš li da u nekim zemljama djevojčicama režu klitoris?
negdje i male usne..pa orgazam izostaje..
dakle..čista reprodukcija..

klitoris je po tebi ko i slijepo crijevo..nekima dela problem, a nekima ne..:))
kaj će ti to?
reprodukciju si obavila i više ti ne treba..:PPP..
i lepo živiš s muškim bez orgazma..čistu kontroliranu ljubav..:D

Autor: ANERAK | 28.07.2012. u 17:33 | opcije"

Bez njega se dakle može. Hm, ovo - rudimentarni ostatak - mi je malo... Trtica, slijepo crijevo i orgazam.

Da rezimiram, moj je dojam da orgazam služi za energetsko odvajanje od partnera, i muški i ženski, a ne vezivanje.

Uredi zapis

27.01.2013. u 17:43   |   Komentari: 110   |   Dodaj komentar