©© - Antiteza, argument

Koliko se ja kužim, tu na blogu većina se služi antitezama, a maše njima kao argumentima. Rečenica - to što govoriš ne stoji, ili - nisi u pravu - i sl. nije argument. To je samo antiteza. Ili u upitnom obliku - je li ti to kažeš da... ?. i ponovi ono što sam rekla, uz hrpu čuđenja. Koji je to sad oblik? Osim emocionalnog ispada ne vidim nikakvu formu. (Možda - emocionalna parafraza :).

Argument je kad na neku moju tezu vi ponudite drugu tezu, neko vaše iskustvo i rezultat razmišljanja i onda zajedno napravimo sintezu iz tog dvoga. Jer ako meni vrijedi moje, vama vaše, onda je i jedno i drugo jednako vrijedno, ne isključuje jedno drugo. Vaša teza obogati moje viđenje, a moja teza obogati vaše.

Recimo, ja nešto promatram i uočavam posljedicu nekog svojeg ponašanja. I to se svaki put ponovi s velikom preciznošću. Ne ulazim zašto je to tako jer bih se zaplela, a i moje znanje je sigurno preskučeno za objasniti takav fenomen. Možda i ne samo moje znanje, nego sveukupno znanje dosad na Zemlji. (To je fenomenološki pristup.)

No, ako sam već uočila tu pravilnost uzrok-posljedica, ne postoji prepreka da koristim to kao pravilo iako ga ne znam objasniti. A nije mi niti važno objašnjenje. Primjerice, svi znamo da postoje magneti. Isto tako znamo da magnetizam dosad nije objašnjen. Ali koristimo magnetizam vrlo ekstenzivno jer smo uočili pravilnosti. Znači, znanosti uvijek prethodi fenomen. Objašnjenja stižu tek kasnije, i ako.

E, pa kad iznesem neko takvo svoje zapažanje, promatrano fenomenološki, ima li tu antitezi uopće mjesta? Nekim svojeim opažanjem možete pridonijeti mojem opažanju, i to je to. Antiteza ne pridonosi napretku. Jer ako smatrate da je takvo nešto nemoguće (antiteza bez argumenta), zašto bi mene uvjaravali u to kad sam se ja već uvjerila da je moguće?

Osim ako vam nije stalo jedino do prepucavanja... Samo se pitam, kako s takvom spikom funkcionirate u svakodnevnom životu?

Uredi zapis

27.01.2013. u 8:32   |   Editirano: 27.01.2013. u 8:37   |   Komentari: 24   |   Dodaj komentar

©© - Pro-log

Prilažem c/p jednog simpatičnog Veginog zapisa od prije 3 i pol godine, s komentarima. Svi smo komentatori iz tog zapisa još aktivni na iskrici, većina i na blogu, ali pod drugim nickovima. U to vrijeme smo se lijepo družili. I lijepo se toga prisjetiti :) Davanje sadašnjih nickova bi zadiralo u dosjee. Crvenkrpica = ja.

NAPOMENA: Komentari idu obrnutim redoslijedom, prvi komentar je na dnu. Čita se odozdo prema gore.

---------------------------------

KULTURNA RAZMJENA

Nakon dugo vremena, evo meni jedne uistinu pristojno, štoviše i pravopisno točno (ako zanemarimo izostanak velikih početnih slova) sročene poruke.

Kaže on:
"bilo bi zadovoljstvo ako si sklona poraditi na upoznavanju s kulturnim i zgodnim sportskim tipom i tako stići do obostrano lijepog odnosa i uzbudljivog druženja. naravno ako nije problem što sam u braku..."

Jesemti! A? Naprosto se raspomamih, pa odgovorih:
"Tko mari za sitnice!"

Na što će kulturni i zgodni sportski tip:
"baš mi je drago radi toga pa je za vjerovati da ćemo stići do obostrano lijepog odnosa i druženja."
(Je, pa of skroz, ne bi bilo fer da je jednostrano, jel' tak?)

I nemojte vi sad meni, "Vega nema inspiracije", "Već viđeno" i "Kaj se čudiš?"
Čudim se, jebiga!!! Zar je brak uistinu takva SITNICA?

05.07.2009. 15:26:25
Prijavi nepoćudni BLOG
Dodaj komentar

----

Komentari:

dickhead:
Eto, samo im spomeneš brak i odmah se razbježe...
05.07.2009. 17:45:32

dickhead:
Što, ništa više o sitnici zvanoj brak?
05.07.2009. 17:38:07

dickhead:
To je već bliže incestu...
05.07.2009. 17:34:18

vegavega8:
(Srećom, imam majku da mi skuha. I sad mi je baš dobar tek!)
05.07.2009. 17:33:21

Jane_Austen:
mrmlj, a nisi ni nick proslijedila :S
05.07.2009. 17:32:48

dickhead:
There is more where that came from :)
05.07.2009. 17:32:46

crvenkrpica:
pa tu sam svašta naučila!
05.07.2009. 17:31:13

dickhead:
Tko tio je kriv što si otjerala Kuhara. Sad si mogla sjesti za postavljen stol, uživati u biranim jelima, a poslije... No, koga se tiče a.
05.07.2009. 17:30:27

dickhead:
Da odglumim učeno dijete: svojta je tvoja rodbina (krvni srodnici u svim koljenima). Tazbina su rođaci tvojeg supruga.
05.07.2009. 17:29:21

vegavega8:
Ti vrapca, mi već dva sata ovdje brbljetamo, a... Kaj vas briga za moje "a"! Odoh ja... Nepoševljena, nezadovoljena, nezadovoljna i gladna po svim mogućim pitanjima. Sramota!
05.07.2009. 17:29:20

dickhead:
Očito si nesposobna i za kulinarske.
05.07.2009. 17:27:55

crvenkrpica:
vegili, a što s izrekom da ste 'kao jedno'? ne kužim ni kaj je svojta ni kaj je tazbina, a kamoli razliku među njima... moram pitati decu
05.07.2009. 17:27:51

vegavega8:
(Možda sam baš zato nesposobna za bračne ushite?)
05.07.2009. 17:26:47

dickhead:
Pa da, to Crvenkapica vjeruje da joj incest nudi upravo koji od bivših muževa. Moj guess bio je potomak.
05.07.2009. 17:26:47

vegavega8:
Jesemti, hvala ti, o hvala ti, dragi bože u kojeg ne vjerujem, što nikada, ali baš nikada, apsolutno nikada, nisam muškarca koji mi daruje orgazme doživjela kao srodnika!!!!
05.07.2009. 17:25:42

dickhead:
Čak, kao Čak Noris. Elem, sumnjam da bih ponovno pristao na vjenčanje.
05.07.2009. 17:25:18

Jane_Austen:
čak?
05.07.2009. 17:23:40

crvenkrpica:
Ma sam pojam udaje mi se sviđa, a vjenčanje je gnjavaža, točno, samo treba organizirati tako da drugima bude gnjavaža, a ne glavnim likovima
05.07.2009. 17:23:28

dickhead:
Crvenkapice, dođi k razumu. Muž ti nije krvni srodnik. A svojta se razlikuje od tazbine :)
05.07.2009. 17:22:57

dickhead:
Haha, mrak je bio tipfeler - što ćeš, čak se i meni događaju
05.07.2009. 17:22:00

crvenkrpica:
ne znam koji, ali statistički je vjerojatno da je jedan od njih :)
05.07.2009. 17:21:31

dickhead:
To ti nije politički korektno prema slabovidnim osobama.
05.07.2009. 17:21:19

Jane_Austen:
ne bih se složila da je brak mrak...on može bit odličan odnos - ako se ljudi slože u očekivanjima (iako to malo miriši na poslovni odnos)
05.07.2009. 17:21:03

dickhead:
A vjenčanja su inače gnavaža. Na to sam pristao samo jedanput. (Mlad pa naivan.)
05.07.2009. 17:20:41

vegavega8:
"Život je lijep, lalala, kad nisi slijep, lalala..."
05.07.2009. 17:20:37

dickhead:
@Crvenkapica: A kako onda znaš koji ti bivši muž nudi incest?
05.07.2009. 17:19:54

dickhead:
Zabludo, nikad ti kraja. Na divljaka ili zakonjaka, brak ostaje mrak.
05.07.2009. 17:18:58

crvenkrpica:
meni je lijepo udavati se, pa bih i treći put :)
05.07.2009. 17:18:40

vegavega8:
Iliti: kopulacija mimo ovulacija = gratifikacija.
05.07.2009. 17:18:07

Jane_Austen:
vidi crvenkapice :) informatičarka :)
05.07.2009. 17:17:31

vegavega8:
Ja sam za povratak prirodi: brak na divljaka! (Može i bez pacanja.)
05.07.2009. 17:16:52

dickhead:
Yebeš project managera :)
05.07.2009. 17:16:48

crvenkrpica:
... uz project team, naravno
05.07.2009. 17:16:34

dickhead:
To sam si mogao misliti, naime da brak iz ženske perspektive ima toliko addendi da ih živ muškarac ne može poloviti.
05.07.2009. 17:15:53

crvenkrpica:
treba postavit mile-stones i na project meetinzima project manager treba checkirati
05.07.2009. 17:15:48

vegavega8:
Austenice, stariji je od tebe 10-ak godina, ali ako je sportaš, a veli da jest... :-))
05.07.2009. 17:15:06

vegavega8:
Addendum 1 za @nicci: ili seksualne usluge za njegov surogat, uz adekvatnu surogatsku kompenzaciju, of skroz.
05.07.2009. 17:14:11

Jane_Austen:
kolko ima godina? ..daj,muž mi spava, baš mi je dosadno.
05.07.2009. 17:14:08

dickhead:
@Nicci: Ako ne voliš brak kao koncept, to je naravno prihvatljivo. Ali ako ti je taj koncept blizak, a ne funkcionira, onda možeš završiti nudeći kulinarske usluge u zamjenu za njegov surogat.
05.07.2009. 17:12:49

meija:
brak je ugovorni odnos gdje s vremenom dolazi do promjene kondicija poslovanja, a aneksi na osnovni ugovor puno puta su jednosmjerno doneseni
05.07.2009. 17:12:04

dickhead:
Hm, zanimljivo. Brak kao ugovorni odnos. Kako bi se mjerilo ispunjavanje ugovornih obveza?
05.07.2009. 17:10:49

vegavega8:
Jane, pošaljem ti nick na pvt, pa vi razradite.
05.07.2009. 17:10:21

dickhead:
Upravo si dala oglas, Jane :)
05.07.2009. 17:09:40

vegavega8:
Brak je ugovor, pa ne vidim zašto se onda ne bi preciziralo u koji tip odnosa stupamo, npr. po veličini: veliki, srednji, mali, sitnica?
05.07.2009. 17:09:33

Jane_Austen:
ja ne vidim gdje je čovjek napisao da je njegov brak sitnica. i ne znam što ima loše u tome da želi lijep odnos i druženje. mhmm ...bez veze. dakle, ja bi da me klikne neki zanimljiv lik kome je do lijepog odnosa i druženja... eto. il da dam oglas?
05.07.2009. 17:09:01

nicci:
Plitko-Zato kaj mislim da sam fulala kad je bilo vrijeme za početak.Duboko-jednostavno...ne paše mi takav način života.
05.07.2009. 17:08:52

dickhead:
A ti Vega znaj da su haremi samo za muške. I nema iznimaka.
05.07.2009. 17:08:50

dickhead:
Loza je bolja. Od nje se pravi vino. I loza. Mene se brak također dojmio, oba puta. Možda sam bedast, ali pokušao bih još jedanput.
05.07.2009. 17:07:50

nicci:
Onda čuvanje loze:)
05.07.2009. 17:06:34

dickhead:
Hehe Crvenkapice, i ja sam mislio na vlastiti :)
05.07.2009. 17:06:33

dickhead:
Dobro, zašto te se brak nije dojmio?
05.07.2009. 17:05:55

vegavega8:
Pristajem na harem, striktno po Kuranu!
05.07.2009. 17:05:36

crvenkrpica:
Dick, mislila sam u SVOJEM braku
05.07.2009. 17:05:31

dickhead:
Obrnuto. Genetski razlozi idu u prilog poligamiji.
05.07.2009. 17:05:11

nicci:
Mene se brak nije dojmio:)I nije sitnica.
05.07.2009. 17:05:04

dickhead:
I ja bih bio u takvom. Ali dosad se nisam uspio ugurati.
05.07.2009. 17:04:28

nicci:
Jeje...žene su krive.Daj, molim te.Monogamija je strana ljudima...vjerujem.A sami su je sebi nametnuli zbog...kajaznam...čuvanja gena?Love?
05.07.2009. 17:04:24

crvenkrpica:
Pa ja bi rado bila u braku, takvom da nije sitnica
05.07.2009. 17:03:22

dickhead:
Bila si zahvalna učenica, Vegetice.
05.07.2009. 17:03:21

nicci:
Razvratnice.
05.07.2009. 17:02:48

dickhead:
A čija je zasluga to što im je dosadno? I zašto onda ne idu u lunapark?
05.07.2009. 17:02:26

vegavega8:
Dicky, mene su učili da su dickovi odgovorni za moj užitak, inače je to čisti klit-klit, ohne Mann mit... Ili tak nekak.
05.07.2009. 17:01:54

dickhead:
Yebate, taj je kuhar na kvadrat. Udaj se za njega.
05.07.2009. 17:01:47

nicci:
Jednostavno-dosadno im je.
05.07.2009. 17:01:11

dickhead:
Ecce homo :)
05.07.2009. 17:01:09

crvenkrpica:
a kaj tu nema baš niti jedan slobodan, šmrc?
05.07.2009. 17:00:13

vegavega8:
(Nije kuhar, ali je sličan: ... Možda tražiš nekad razonodu vikendom, nekog da ti kuha, da te služi kao istinsku kraljicu. Ako voliš gospodariti, imati muškarca pod svojim nogama, ako voliš svoje zadovoljstvo, tražiš ponekad muškarca da ti bude pokoran i da te služi javi se slobodno!)
05.07.2009. 17:00:13

dickhead:
A zašto se onda ne jebežljiviju sa svojim ženema, nego nude čak i besplatne obroke za malo pažnje?
05.07.2009. 17:00:00

dickhead:
Moj nick je dick. Dick pak nije moj nick, nego moj prick. Sad bi se rimovao Moby Dick, ali to bi ipak bilo preuzetno, zar ne.
05.07.2009. 16:59:16

nicci:
Ma kakve veze imaju supruge s tim?Jebežljiv jesi ili nisi, mišamu.
05.07.2009. 16:58:39

crvenkrpica:
Bravo, Dick! Žene su vjerojatno na iskrici :)
05.07.2009. 16:58:29

vegavega8:
Pa eto, ja bijah udana, i nije mi se to činilo nešto veliko. Ali me ipak spasilo velikog utroška vremena za odgovaranje na bolno pitanje "Zašto se nisi udala?", ili, još gore, "Kad ćeš se udati?"
05.07.2009. 16:58:21

dickhead:
Ili su im žene bezosjećajne? Hm?
05.07.2009. 16:58:00

nicci:
A i tvoj nick...hehehe...
05.07.2009. 16:57:35

dickhead:
Dobrodošla među ljude, Nicci :)
05.07.2009. 16:57:33

crvenkrpica:
Dick, neeee! To samo dokazuje kako su muški ipak u ofenzivi, lovci su :)
05.07.2009. 16:57:12

dickhead:
Samo malo. Ti su muškarci očito nesretni u svojim brakićima. Kakvo to onda svjetlo baca na njihove supruge?
05.07.2009. 16:56:51

nicci:
Ma...ne ismijavamo.Zapravo...mene rastužile ove poruke.Hrpa besmisla.
05.07.2009. 16:56:33

vegavega8:
Joj, moram još ovog! Revivalist: Re: bok sta da te ljubim od pete do glave da ti zagrijavam polako dijelove tijela
05.07.2009. 16:56:11

dickhead:
Jesam li to ostao sam u sobi punoj žena? Brrrr...
05.07.2009. 16:55:53

nicci:
Kad ga gledaš iz tuđeg kreveta...biće da izgleda sitno:)
05.07.2009. 16:55:33




dickhead:
Ako išta, onda nas današnje popodne uči: žene nisu zainteresirane za razglabanje o o braku. Umjesto toga žele se zabavljati, te pritom najviše uživaju u ismijavanju suprotnog spola.
05.07.2009. 16:55:14

nicci:
Brak?Uh...ovisi o kutu gledanja:)
05.07.2009. 16:54:49

dickhead:
Fokusiran sam na pisanu riječ. Valjda profesionalna deformacija.
05.07.2009. 16:53:50

crvenkrpica:
Od montera sam nekaj naučila: da riječ 'prost' i 'oprosti' idu skupa
05.07.2009. 16:53:37

nicci:
... koliko često vodiš ljubav?
05.07.2009. 16:53:28

vegavega8:
Joj, i ja... A nikak nać kuhara. No dobro, ajmo mi o braku. Zašto je to SITNICA?
05.07.2009. 16:53:20

vegavega8:
Površni ljubopitljivac: ljepu facu a imaš a,niže.
05.07.2009. 16:52:26

nicci:
Ajme...umorila sam se:(
05.07.2009. 16:52:13

crvenkrpica:
dick: štreber - tako, tako, ali si fokusiran
05.07.2009. 16:52:08

nicci:
ciao Dobar dan ! Ja sam xxxx i ustvari me zanima dali si zainteresirani mozda za jedno savjetovanje o zdravlju ? cisto da unaprijed kazem savjetovanje je besplatno a ima i prigodnih poklona tak da u svakom slucaju dobitak :) ak si za javi se :)
05.07.2009. 16:51:42

dickhead:
Ovaj monter je sjajan, ne bi ga on odma stavio. Briljantno.
05.07.2009. 16:51:03

vegavega8:
Proširenje tržišta: :) dobar dan, duhovit profil. Malo sam se zasitila muške perfekcije pa sam prošvrljala ženskim profilima i..... oduševila se-znala sam da smo duhovitije i prizemljenije od njih 1000 puta.Baš sam se zabavila. Ako ti bude dosadno,javi se. bok.
05.07.2009. 16:49:51

dickhead:
Ali opet: samo je Crvenkapica reagirala na temu. Što, zar nijedna od vas drugih dama nije ili nije bila u mraku?
05.07.2009. 16:49:14

nicci:
9 tražim damu tvojih godina za intimno druženje, ako si zainteresirana volio bi da se javiš iz zg-a sam, imam 48g, mlađeg sam izgleda i soliodnog ako misliš da sam prost , oprosti, samo sam iskren da odmah na početku kažem ne mislim da ga odmah stavim, treba ipak dopadanje prije toga, malo upoznavanja u živo
05.07.2009. 16:49:06

vegavega8:
Semantičar: k zanima me što u tvom slučaju podrazumjeva avantura širok je to pojam, naravno nama primitivcima odmah pada sex na pamet, ako je to to, onda pretpostavljam da nisi , ajmo, ima sve svoj put i način možda sam te malo zadavio, ja bi želio upoznati osobu za posvečivanje nježnosti, pažnje ako je to ok, javi mi se, ako nije ne ljuti se
05.07.2009. 16:48:29

dickhead:
Prepoznajem se u opisu štrebera
05.07.2009. 16:48:21

dickhead:
Tko nije u glavi, ima ga među nogama. Ili: tko rano rani, sam u nju upada.
05.07.2009. 16:47:34

vegavega8:
U kojoj sam ti sad glavi, dicky?
05.07.2009. 16:46:39

crvenkrpica:
takvim tragačima savjetujem nek prvo doma pretraže svoj šlafcimer
05.07.2009. 16:46:23

Leah_:
nasmijala sam se pravo na ove tvoje komentare, a raduje me što vidim i da imaš zanimljive obožavatelje... nego, mala nadopuna za klasifikaciju, jel vam poznata kategorija Štreber? taj svaki post piše uredno, savršeno gramatički točno, ukočeno i nezanimljivo čak i kad je evidentno da je tip inteligentan..ali zvuči beznadežno štreberski, jadno... taj tvoj prvi "sportski tip sa stinicom od braka" mi zvuči ko jedna podvarijanta Štrebera...:)))
05.07.2009. 16:46:02

dickhead:
Ovaj je jak. Doma je mrtav mir, jer mu žena ne smije ni zucnuti.
05.07.2009. 16:45:39

vegavega8:
Tekstolog: tekst nezelis djecu?
05.07.2009. 16:45:30

nicci:
Mišamu...nitko od njih više nije član.
05.07.2009. 16:45:24

nicci:
Hehehe...BOK ! I VRIJEME TI JE DA POTRAŽIŠ STARIJU OSOBU....BOLJE ZA TEBE...VIDJET ČEŠ...NEĆE TI BITI ŽAO ZNAM TI BI SADA ODMAH HTJELA VIDJETI KAKO JA IZGLEDAM.....JESAM POGODIO ? MOJE GODINE NEMAJU VEZE SAMNOM...TO JE NEKA GREŠKA A DA SE ČUJEMO ?PA ONDA NA KAVU? BAŠ ME ZANIMA KAJ TI VELIŠ NA SVE TO
05.07.2009. 16:44:53

dickhead:
Recepte? Koje recepte? Nema recepta za sreću, a kamo li za blaženstvo.
05.07.2009. 16:44:13

vegavega8:
Vezani tragač: d Lijepi pozdrav ! Ima li ovdje osoba kojoj je bitna duša, emocije.... Ima li osoba kojoj nije bitno biti s nekim 24 sata, jer i onako to ne garantira sreću.. Ima li osoba kojoj ne smeta moj bračni status i koja cijeni ono što ljudi mogu osjećati u srcu i duši i koja je spremna davati i primati ono što nam nedostaje oboma... Ima li ?? bilo bi mi drago ako se nalaziš u toj poruci i ako se javiš..... ...ako se ne nalaziš i ne želiš, ne trebaš nešto takvoga...molim te, nemoj pisati i trošiti i svoje i moje vrijeme na uvjeravanja kako je baš ono što ti misliš ipsravno :))
05.07.2009. 16:43:40

vegavega8:
Dicky, a kak bi mene ubacio u svoje recepte?
05.07.2009. 16:42:41

crvenkrpica:
Koji put je brak takva sitnica da ne znaš jel ga imaš ili nemaš
05.07.2009. 16:42:13

nicci:
Hahahahahhaha!Oprašivanje!Hahahahah!
05.07.2009. 16:42:10

vegavega8:
Kleptoman: ukraden zabranjeni pojubac je kao i ukradeno zabranjeno voce... uvijek sladji i strastveniji ;))
05.07.2009. 16:41:59

dickhead:
Haha, zgodna interpretacija. Ali ne shvaćam sebe tako ozbiljno da bih time razbijao glave.
05.07.2009. 16:41:29

crvenkrpica:
da, dick, nisi ti dickhead. prije bi bio dick&head
05.07.2009. 16:40:23

dickhead:
Vegetice, među ostalim sam i majstor multitaskinga.
05.07.2009. 16:40:17

vegavega8:
Botaničar: jedva čekam vidio sam ti na profilu nešto šo me sexualno uzbudilo.. zanima me da li si spremna za proljetno oprašivanje?
05.07.2009. 16:40:03

dickhead:
Ali sve je ovo mimo teme. Smijete se tuđoj nevolji, umjesto da se koncentrirate na postavljeno pitanje: Je li brak uistinu takva sitnica?
05.07.2009. 16:39:36

nicci:
molba imam jednu molbu, pa ako mi ju mozes ispuniti :) vidis ovu nagradnu igru za harddisk :) kliknes na to i dolje u prazno polje upises moje ime \"xxxxxxxx\" posaljes mi disk :) tebi to vjerojatno ne znaci nesto, a meni puno znaci :) hvala ti unaprijed
05.07.2009. 16:39:29

crvenkrpica:
dick: galantni (zglancani) majstor! e, to je skoro kao kuhar!
05.07.2009. 16:39:04

vegavega8:
Dicky, reci ti nama radije, koja glava ti radi bolje, i mogu li obje istovremeno?
05.07.2009. 16:39:02

dickhead:
Možda taj sa skuterom ima mehaničarskih vještina koje se protežu i na vešmašine?
05.07.2009. 16:38:28

vegavega8:
Vjerojatno kratkovidan pa loše cilja tipkovnicu: večer a jel bi htjel mi radti društvo?
05.07.2009. 16:38:15

crvenkrpica:
površan mi je ok.. da bar su svi malo površniji...
05.07.2009. 16:37:52

nicci:
BRM_BRRRM!Ljepotice,za sutra su najavili veliku vručini a ja imam jedan krasan srebrni skuter na kojem ima mjesta za tebe.Naravno i kaciga te čeka. Hočemo li zajedno u lagano razgledavanje grada. Tvojom ljepotom bilo bi nas prekrasno za vidjeti
05.07.2009. 16:36:59

dickhead:
Pa da. Mene u najboljem slučaju pitaju jesam li galantan, dok vi krepavate. Toliko o ravnopravnosti spolova. Inače: popravljam i vešmašine.
05.07.2009. 16:36:38

vegavega8:
Površan: haj lijepa si
05.07.2009. 16:36:26

crvenkrpica:
bez_duse, što mi zapravo želiš reći?
05.07.2009. 16:35:48

vegavega8:
Je, taj se još javlja, jučer sam otvorila novi profil da namamim humoriste, i eto njega, uvijek među prvima!
05.07.2009. 16:35:21

crvenkrpica:
dick, baš mi je žal kaj te izostavljaju s mailing lista!
05.07.2009. 16:34:37

bez_duse:
crvenkrpica, nema majstora na isrkici. Svi su duhovnjaci, kulturnjaci i sportaši..
05.07.2009. 16:34:28

bez_duse:
a onaj koji stalno nudi da bi bio slatka tajna???
05.07.2009. 16:32:58

vegavega8:
Imam toga još 250 stranica u arhivi...
05.07.2009. 16:32:33

crvenkrpica:
jel se nekome javio netko tko zna popravljati vešmašine, prosim lepo?
05.07.2009. 16:32:24

dickhead:
Kuhar ostaje neprežaljen i nedokučen...
05.07.2009. 16:32:04

vegavega8:
Obziran: kuc kuc dobro vece ljepotice...jel slobodno?
05.07.2009. 16:31:59

crvenkrpica:
statističaru samo fali cijena..
05.07.2009. 16:31:30

bez_duse:
ovaj maser se i meni javio :))) sve sam zadovoljavala osim što nisam diskretna.
05.07.2009. 16:31:18

nicci:
hi gdje voliš ići u zg? koji si kvart? smeta ti ako je dečko mlađi?
05.07.2009. 16:31:13

crvenkrpica:
još samo fali hausmajstor..
05.07.2009. 16:30:39

dickhead:
Zapravo to nije fer. Zašto samo žene dobivaju takve da-crkneš-poruke.
05.07.2009. 16:30:25

vegavega8:
Statističar: druženje Dobar dan! Ja sam muškarac 42/176/80,smeđa kosa,smeđe oči,maštovit,nježan,maser, iskusan,potentan,izdržljiv,ljubitelj sex-a. Imam puno mašte i volio bi s vama puno toga doživjeti. Volim duže predigre s puno oralnog. Kao predigra može poslužiti masaža za lakše opuštanje. Mobilan.Diskrecija,zdravlje i higijena zagarantirani. Želio bi s vama uživati u diskretnim susretima. Kontakt email: xxxx@gmail.com ili 098/xxxxxxx. Pozdrav
05.07.2009. 16:30:00

nicci:
Ali ovaj je:D:doar dan Voliš nositi suknje i hulahopke ?
05.07.2009. 16:29:32

nicci:
Nije više član:(
05.07.2009. 16:29:00

dickhead:
Potonji je inkarnacija Marlona Branda.
05.07.2009. 16:28:44

vegavega8:
Povratak otpisanih: oprosti,.. ali samo sam provjerio da li me još ignoriraš! i gle čuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pa,hvala ti,..valjda sam odslužio svoju kaznu. a što je bilo s tobom u međuvremenu?
05.07.2009. 16:28:41

bez_duse:
nicci, zadrži veterinara u rezervi, nikad ne znaš kad će nam zatrebati :)
05.07.2009. 16:28:15

vegavega8:
Attention span of a bird: Re: Ljubav je nešto što se dogodi... imaš li volje i želje da se nađemo u ćivo i da se puno mazimo i ljubimo? sada ! :)
05.07.2009. 16:27:39

dickhead:
Da poljubcima. To nisam vidio još otkad sam čitao prva Zagorkina izdanja :)
05.07.2009. 16:27:33

nicci:
bok pusu šalje jedan simpa veterinar
05.07.2009. 16:26:55

bez_duse:
olasničar napominje da je zdrav, znači da bi ševio :)))
05.07.2009. 16:26:30

dickhead:
Kuhar želi incest! To je onaj isti koji se javlja Crvenkapici, samo pod drugim imenom! Prijavimo ga odmah.
05.07.2009. 16:26:19

vegavega8:
Meteoropat: Re: bok u ovo zimsko jutro poželjet ćeš da netko te poljubcima grije,u ovo zimsko jutro poželjet ćeš da se smiješ.u ovo zimsko jutro poželjet ćeš mene. zovem se xxxx iz bj sam.
05.07.2009. 16:26:06

crvenkrpica:
uh, ovaj oglasničar je ozbiljan tip. taj bi se sigurno ženil
05.07.2009. 16:25:17

dickhead:
Popuniti - na primjer slamom, tskom, kamenom vunom, stiroporom... Pazi, taj je građevinar, možda uređuje i potkrovlja
05.07.2009. 16:25:17

bez_duse:
ja ga odmah usvojim.. samo neka kuha :)))
05.07.2009. 16:24:39

nicci:
salata Bok! Jel vam pase sutra da isporucim salatu oko 10h;)....nemogu ranije,unaprijed hvala:))))
05.07.2009. 16:24:21

vegavega8:
Rekao je da neće seks, da ga sve to podsjeća na majku. Valjda bi htio da ga usvojim?
05.07.2009. 16:23:55

dickhead:
Mislim pazi, kuham i ja; ali to se ne može uvijek i pojesti. Baca li to novo svjetlo na kuhara?
05.07.2009. 16:23:51

crvenkrpica:
možda je kuhar htio na moj-posao, a zalutao vamo
05.07.2009. 16:23:15

vegavega8:
Vjerojatno radi u Oglasniku: Bok, javi se Živim i radim u Zagrebu 40-tih god.170/80, kestenjasto-plave kose sa medenim ocima. Uredan,šarmantan,simpatican,duhovit, nepušać i potpuno zdrav. Inače sam zadovoljan svojim životom ali mi u posljednje vrijeme fali malo nježnosti,uzbuđenja, pomalo sam usamljen. Zato se nadam da ću te uspjeti zainteresirati kako bi si mogli uljepšati vrijeme i popuniti si ga necim zanimljivim što oboje volimo. xxxx@net.hr 092/xxxxxx
05.07.2009. 16:23:12

dickhead:
Dobro, smazala si kuhara; a što je još htio, osim da pojedeš to što skuha?
05.07.2009. 16:23:03

bez_duse:
stvarno si sebična. Mogao je jedan dan u tjednu kuhati kod tebe, jedan kod mene, jedan kod nicci... :))
05.07.2009. 16:22:20

dickhead:
Je, i ja sam prvo pomislio da se zabunila u izboru riječi. Ali onda su me stale izjedati sumnje...
05.07.2009. 16:21:55

crvenkrpica:
i ja glasam za kuhara... se može pretražiti profile nekak da se dobije kuhara?
05.07.2009. 16:21:43

vegavega8:
Ma, nemrem naći kuhara da ga skuhaš na tvrdo! Možda mi je bio u onoj rundi prije brisanja? Ako je tako, forget it, a trebala sam to spremiti! Dopisivali smo se tjedan dana i ugovarali detalje.
05.07.2009. 16:21:24

bez_duse:
nisi valjda kuhara olako pustila?? što ga ne pošalje k meni??? :))
05.07.2009. 16:20:40

vegavega8:
Taj bi i mene čuvao, samo ga još nisam našla :-))
05.07.2009. 16:20:18

crvenkrpica:
možda je mislila - zglancan..
05.07.2009. 16:20:09

dickhead:
Daj elaboriraj onog kuhara, taj je bio najintrigantniji
05.07.2009. 16:19:54

vegavega8:
Tipična: vega bok
05.07.2009. 16:19:40

bez_duse:
fali ti samo cuvar sa mog pvt: tko tebe čuva?? ja bih te čuvao.
05.07.2009. 16:19:21

dickhead:
Zato si i pocrvenila...
05.07.2009. 16:19:07

dickhead:
A mene je jedna dama pitala jesam li galantan. Što to znači?
05.07.2009. 16:18:39

crvenkrpica:
postajem ljubomorna..
05.07.2009. 16:18:30

vegavega8:
Poznavatelj prilika: pastimacku :)))...
05.07.2009. 16:17:04

vegavega8:
Zabrinut za zdravlje: jedno ozbiljno pitanje dali još nešto voliš osim čitanja i pisanja? jako je zdravo za fizičko i mentalno zdravlje i uživaš!
05.07.2009. 16:15:46

nicci:
hej, tražim dobru frendicu za dobar otvoren strastven socan fuckbuddy odnos! ;) sto kazes? jesi li za?! ;)
05.07.2009. 16:15:14

crvenkrpica:
ovaj spportaš se i meni javlja jednaput tjedno barem, jer valjda zaboravi... a već sam ga otkantala više puta.. a slovenac je ipak prilika za ući u EU
05.07.2009. 16:15:03

vegavega8:
Precizni mladac (da mu ne uvalim nekaj kaj neće): : : : : : : Re:: : : : Cao! Kako si? Volis li mlađe decke za sex?
05.07.2009. 16:15:00

dickhead:
A i volio bih te vidjeti na rolama :)))))
05.07.2009. 16:14:59

dickhead:
Yebote. Aktivni sportaš razvija neslućenu retoriku. Da sam kojom nesrećom žena, shvatio bih ga barem donekle ozbiljno.
05.07.2009. 16:14:23

vegavega8:
Spasilac: a mogu ti dati umjetno disanje !
05.07.2009. 16:13:46

nicci:
Hahahahahahahhaaaaaaa!Prestani!
05.07.2009. 16:13:16

zunzi:
Mora da sad jako trijumfiras nad onim "tijos". Ipak si ti jedina pismena blogerica na Iskrici. I k tomu si jos i lijepa.
05.07.2009. 16:12:32

vegavega8:
Aktivni sportaš: Bok, Tražim si društvo za sport., bicikl, role, ... ,........mogli bismo si izmijeniti slikice za početak ak ti odgovara na: xxx@inet.hr, kasnije me zvrcneš na +385 (99) xxxx da vidim s kakvim vragom imam posla:)) Molim u popodnevnim satima, prijepodbneva su mi okupirana, snom. Zainteresirana? Možda uskladimo termine, predveče? Nisam neugodan, kava će ti pasati, ako si brbljivica?:)) Samo mi je do prijateljstva i druženja...sve ostalo je ...... kemija:)))? Lp
05.07.2009. 16:12:03

dickhead:
Slovenac je očito dobio šrapnel u glavu. Ili dva.
05.07.2009. 16:11:58

nicci:
hehehehehe...kako si zla!
05.07.2009. 16:11:20

nicci:
Sluga pokoran i te spike.Dugo ga nema.Biće našao posao:)
05.07.2009. 16:10:30

vegavega8:
Evo i jednog zaslužnog: teško bjo sam teško ranjen gubijo pančenje sporo se o poravlja drugo sam pa Slovenac imam dvojno drževljanstvo vojnoj mirovini što još pitaj
05.07.2009. 16:10:25

zunzi:
Jel' tijos u profilu ona opaka slika? Kladio bih se da je sportas vidio i zaljubio se. Nije receno da je bas tako malo duhovitih ljudi. Pa cak i medju sportasima.
05.07.2009. 16:10:13

nicci:
Nego... onaj rob ti se nije javljao?
05.07.2009. 16:09:48

dickhead:
Političar je dosad najprihvatljiviji. Barem znaš da ne misli ništa od onoga što kaže.
05.07.2009. 16:08:58

nicci:
Micica...da je brak nekaj tak moćno...bi ga imale, ne?;
05.07.2009. 16:08:46

vegavega8:
Eeee, Magdal, to je tajni sastojak u receptu! ;-))
05.07.2009. 16:08:17

dickhead:
Nemoj po glavi, drugarice... @Crvenkapica: Onda nije ni čudo što je bivši; nije htio sudjelovati u incestu.
05.07.2009. 16:08:13

Glupi:
Vega, stjecati doujmove o napisanom je isključivo moguće analizom dotičnog štiva uz primjenjivanje psiholoških "rašeta" koja nam pomažu da donesemo svoj stav o temi koja je predmet "obrade". Pronaći slutnju i skriveno u nukleusu smisaonih cjelina je oduvjek bilo umjeće u kojemu su rijetki mogi uživati. Očito si prešutjela dobar dio informacija i zadržala ih (iz tebi znanih razloga) u katakombama tvojih riznica na čijim policama nižež svoja sjećanja.
05.07.2009. 16:07:44

crvenkrpica:
paaa, ta vrsta perverzije je čak i prihvatljiva..
05.07.2009. 16:07:14

vegavega8:
Evo i jednog političara: Haj ... prijavljujem se kao kandidat za tvoju naklonost vidio tvoj profil jesi li za upoznavanje ?
05.07.2009. 16:06:48

vegavega8:
Kunem se Dickyjevom glavom da je kuhar živa istina!
05.07.2009. 16:06:33

crvenkrpica:
ali bivši i ja smo vezani krvlju - preko djece... on mi je najbliži rod, otac moje djece
05.07.2009. 16:05:47

dickhead:
Tu je nešto sumnjivo s tim kuharom... Tip je očito perverzan.
05.07.2009. 16:05:39

magdal:
evo, popila kavu i sad bih se tukla. kako to da vega dobije, "zgodan, sportski", a ja samo "aaaaa..."
05.07.2009. 16:04:33

crvenkrpica:
Vegi, ovo si zmislila za kuhara, ali ti je za oprostiti..
05.07.2009. 16:04:29

dickhead:
A tko bi oprao suđe?
05.07.2009. 16:04:15

vegavega8:
Nemrem nać kuhara, morate mi vjerovati na riječ, a bilo je ovako: on bi 1x tjedno došao k meni i u mojoj kuhinji skuhao nešto super. Aha, i cvijeće bi mi donio. Ja ne moram ništa osim nabaviti namirnice, pojesti i reći "Hvala".
05.07.2009. 16:03:06

dickhead:
Ne, bivši muž nije ti rod. On je naprosto bivši, prebiva u perfektu.
05.07.2009. 16:03:01

dickhead:
Taj je pak robot.
05.07.2009. 16:02:30

crvenkrpica:
jel mi je bivši muž - rod?
05.07.2009. 16:02:20

vegavega8:
Evo i tehnokrata: hi Vega Lady V ima webcam & yahoo messinger kao i ja ? Ako je odgovor YES i raspolozena si za chat ..ostavi mi ovde tvoju adresu na yahoo-u. Zbog jednog neprijatnog iskustva preferiram da vidim sagovornika. Pozdrav from Big Apple
05.07.2009. 16:01:55

dickhead:
Gogo radi za lovu. Mislim.
05.07.2009. 16:01:01

crvenkrpica:
kuhar? netko je rekao kuhar? wow
05.07.2009. 16:00:46

dickhead:
Ako ti netko nudi incest, onda MORA biti u srodstvu s tobom. Pročešljaj obiteljsko stablo.
05.07.2009. 16:00:39

vegavega8:
E, evo i kreativca: bok Zanimaju te možda znatiželjni i zaigrani 30-godišnjaci? Voliš erotske igrice, diskretne susrete, erotska fotkanja? Gogo
05.07.2009. 15:59:46

dickhead:
@Crvenkapia: Haha, njih dvojica bi se baš dobro složili
05.07.2009. 15:59:34

vegavega8:
Crvenkrpice, šišaš me u ovoj rundi! Ali, čekaj samo da ja nađem svojeg kuhara, kako li se ono zvao...
05.07.2009. 15:58:52

crvenkrpica:
pa koliko zanm, nemam vanbračne djece...
05.07.2009. 15:58:42

vegavega8:
Evo još jednog izbrisanog, a isto je precizan i jezgrovit: bok.. je si za sex??'
05.07.2009. 15:58:10

crvenkrpica:
mislim da bi 'glupi' bil dobra kompa ovom tvojem kavaliru
05.07.2009. 15:58:08

dickhead:
Da nije tvoj potomak, Crvenkapice?
05.07.2009. 15:57:23

vegavega8:
Glupi, ne gluparaj, fale ti informacije ;-))
05.07.2009. 15:57:17

crvenkrpica:
a mene jedan upravo pita jesam li za incest? hm, kaj bi to značilo?
05.07.2009. 15:56:52

vegavega8:
Gle, sad tek vidjeh, menadžera obrisalo, ti vrapca! Baš šteta, bio je to dečko koji obećava... :-((
05.07.2009. 15:56:33

vegavega8:
Ima još, čekajte...
05.07.2009. 15:55:51

Glupi:
Miriše na izazov biti svjedokom "nadri moralista" koji budnom zjenicom ispod oklopa svog poliranog ega promatraju (zlo)djelo nevjere, glumeći imunost na ponuđeni izazov sročen u rječito nadahnuće.Znatiželja je pokretač i suradnik avangardnim i buntovnim duhovima koji se usude otisnuti u odiseju njenog zadovoljavanja.Osjeti se počašćenom da si upravo ti uprta prstom izabranosti i naklonosti koju ti dotični lik nudi, svjesna si da je to iznimka koja obitava izvan ograničene skromnosti sve-prisutne prosječnosti.
05.07.2009. 15:55:40

vegavega8:
Evo jednog menadžera, super kuži poslovnu komunikaciju: jasno i učinkovito: bok jesi za sex chat?
05.07.2009. 15:55:34

dickhead:
Da! Catfight!
05.07.2009. 15:54:13

vegavega8:
Hajde, zabavite se vi dok ja ne nađem ove s manje kulture... :-)))))))))
05.07.2009. 15:54:05

vegavega8:
Magdal, oš se ti tući, a? Imam ja cijeli arsenal u inboxu, nemoj misliti daš samo tako proć u tom boju! ;-))
05.07.2009. 15:53:11

dickhead:
Marlonci su tramvaju zvanom žudnja...
05.07.2009. 15:52:33

vegavega8:
Moj broj je Willem Dafoe, a on je Light Sleeper :-))
05.07.2009. 15:52:20

dickhead:
Kulturno? »Oprostite, ja bih sada penetrirao - naravno, samo ako se bili zadovoljni predigrom.«
05.07.2009. 15:51:59

crvenkrpica:
a gdi su ti Marlon-like?
05.07.2009. 15:51:47

dickhead:
E, pa ako te Marlon tvoj broj, onda više voliš da te zgrabe, nego da pristojno pokucaju :)
05.07.2009. 15:49:54

magdal:
ti se pocela hvalisat, vega. ja se razalostila. moj napisao samo: aaaaa..., a mogao je napisati: aaaaa...sto mislis, sto mislim?
05.07.2009. 15:49:49

vegavega8:
Valjda je njemu uzbudljivo dok sređuje svoje sitnice doma.
05.07.2009. 15:49:31

bez_duse:
s "kulturom" mu nešto ne štima, čim je posebno naglašava. :)
05.07.2009. 15:49:11

dickhead:
Zvuči kao da bi s njim moglo biti mirno i dostojanstveno. (A pogrešan prilog je "radi".)
05.07.2009. 15:49:05

vegavega8:
Trick question, Dicky! Rock mi je zgodniji, ali Marlon je neupitan, jel' tak? (Osim za šaputanja na jastuku.)
05.07.2009. 15:48:49

vegavega8:
Hm. Kulturni ribič. Znači - samo riba iz uzgoja, masna i s okusom na mulj. Bljak!
05.07.2009. 15:47:57

crvenkrpica:
samo ne znam otkud mu riječ 'uzbudljivo', ta mi nikak ne paše..
05.07.2009. 15:47:42

dickhead:
Ti si prilog, nema spora. Tzv. side dish :)
05.07.2009. 15:47:32

vegavega8:
Gdje ti vidiš priloge, ti vrapca? I TKO je u ovoj priči prilog: ja ili gđa?
05.07.2009. 15:46:52

dickhead:
Draga Vegeta. Voliš li više Marlona Branda ili Rocka Hudsona?
05.07.2009. 15:46:45

bez_duse:
Ribičija ostavlja najviše prostora za lov u mutnom :)
05.07.2009. 15:46:42

dickhead:
Ribičija!!! Da. To je zapravo stanje duha.
05.07.2009. 15:45:40

vegavega8:
Iz fotelje...? Nije nezamislivo, jedan mi je nudio jahanje u fotelji. A sebe smatra pastuhom.
05.07.2009. 15:45:17

bez_duse:
možda ribičija??
05.07.2009. 15:45:15

crvenkrpica:
Naravno! a tip je ipak pošten, odmah je priznal, ajd, nije tak loš..
05.07.2009. 15:45:07

dickhead:
Ne štimaju mu ni prilozi. Nije čudo što mu je brak u qurcu.
05.07.2009. 15:44:41

vegavega8:
Kaj, da ga pitam kojim sportom se bavi, crvenkrpice, prije neg se zaletim...?
05.07.2009. 15:43:45

dickhead:
Možda voli sport iz fotelje?
05.07.2009. 15:43:35

vegavega8:
Dicky, tebi ta glavica čist dobro zapaža, svaka čast! ;-))
05.07.2009. 15:43:19

crvenkrpica:
pazi, i šah spada u sport...
05.07.2009. 15:42:27

bez_duse:
bolje da je sportski tip nego da ima "kulturu u pijenju vina" (oće reči, pijanac) ;)
05.07.2009. 15:42:07

dickhead:
Osim toga je neprecizan. Fali mu jedna zamjenica i najmanje jaedan zarez. I tko zna što još?
05.07.2009. 15:41:49

vegavega8:
Magdal, ti bi se sad tu hvalisala, jel'da? ;-))
05.07.2009. 15:41:48

vegavega8:
Je, kultura zna biti malo naporna... Ali, on je i sportski tip, ha, tu se ja nadam uzbuđenjima! Obostranima, pače!
05.07.2009. 15:41:05

magdal:
ja dobila poruku: "aaaaaaa..."
05.07.2009. 15:40:36

crvenkrpica:
tip je dosadan! ak tak melje i u krevetu... joj! Žena ga više nemre slušat! vjerojatno ima takav teorijski uvod prije svakog seksanja
05.07.2009. 15:38:24

magdal:
on razmislja sto napisati, ako 50 puta posalje istu poruku.
05.07.2009. 15:35:48

vegavega8:
Pa stil i izbor riječi su me načisto patosirali, Magdal, zaista rijetko obzirno i uljudno sročena poruka! :-)))
05.07.2009. 15:32:58

vegavega8:
Zezam se, meija!
05.07.2009. 15:32:21

magdal:
kako ti je to lipo srocio o obostranom lijepom odnosu i druzenju. nije napisao: volio bih se s tobom par puta poseksati. i jednom ne bi bilo lose.
05.07.2009. 15:31:47

meija:
njegov c/p ;-)
05.07.2009. 15:30:36

vegavega8:
Jel mogu ja tak i svoje kredite pretvoriti u sitnice?
05.07.2009. 15:30:14

vegavega8:
Nije c/p, ručno sam prepisala ;-))
05.07.2009. 15:29:10

ljubavi-ritam:
Napravis ga sitnicom kad znas koliko kosta rastava;-)
05.07.2009. 15:29:05

meija:
ups...c/p ;-)
05.07.2009. 15:27:40

Uredi zapis

26.01.2013. u 9:40   |   Komentari: 33   |   Dodaj komentar

©© - Nisam ni ja uvijek sretna s feminizmom

Tu je nekaj pobrkano. Jedno je feminizam, s kojim ni ja baš nisam uvijek presretna. Povijest mi nije nikad išla, ali kladim se da su feminizam pokrenuli muški, da se rasterete. Jer, kome paše feminizam? Muškima

Drugo je što je obitelj u krizi. Ma, nemojte mi sad o tome kakvih sve muških ima i kakvog sve nasilja ima, to znamo. Ne govorim ja o raspadnutim obiteljima u kojima su alkohol i krv tekli.. Govorim o brakovima koji se raspadaju iz obijesti. Iz obilja, i nedostatka zajedničkih problema. Iz dosade. Gdje ljudi ni ne znaju zašto su se rastali.

Dijelom je to posljedica toga da se žene danas više ne daju zajebavati. Znaju što neće, ali sirote ne znaju još što hoće. Aha. Ali - gdje je tomu kraj? I kaj smo onda dobili? Hrpe samaca. Super!! Jer su svi toliko samostalni i toliko individualni da boli.. Baš sam danas na poslu razgovarala s jednim kolegom. Danas se od svakog pojedinca traži da bude brand.

Obitelj ima sve manju ulogu, pobrkane su muške i ženske uloge, i to po meni nije dobro. A žene i muškarci mogu se profilirati samo unutar obitelji, izvan obitelji ako si individualac, tak svejedno jesi muško ili žensko. Pa mi potječemo iz socijalizma gdje smo fakat bili jednaki.

Prema tomu, ja bih uvela obiteljski odgoj. Kako biti obitelj i kako funkcionirati unutar obitelji. Kako komunicirati unutar obitelji, kako spašavati kad dođe kriza.. Jer smo svi na taj dio izgleda zaboravili. Kako da ja odgojim svojeg sina kao muškarca unutar obitelji kad nemamo obitelj? U koga se on mora ugledati?

Uredi zapis

25.01.2013. u 17:22   |   Komentari: 89   |   Dodaj komentar

©© - Povijesni

Nekaj sam kopala po kompu i naišla sam na zanimljiv povijesni komentar, evo, piše. Crvenkrpica sam naime bila ja. A zapis više nije aktivan. Pazi, prva rečenica! Ta-dam!


vegavega8:
Crvenkrpice, ti si pametna žena. Ovo je zgodna tema, viš koliko smo se raspričale, ali uzdaj se ti u se i u svoje procjene. Istinabog, na Iskrici je iznenađujuće velik postotak rastavljenih ili onih koji ne žive sa suprugama, i zato valja biti oprezna. S Iskričarima treba skinuti emocije zajedno s krpicama, rekla bih, i onda ševa više ili manje ne boli nikoga. A odjeću se uvijek može ponovo navući. Pa i osjećaje.
08.10.2009. 16:31:57

Uredi zapis

24.01.2013. u 16:42   |   Komentari: 50   |   Dodaj komentar

©© - Samo za Eternisa

Ja, danas ujutro. Kako se vidi - bez šminke, i fotošopa. Haha, nisam si još oči nacrtala..

Uredi zapis

20.01.2013. u 12:39   |   Komentari: 56   |   Dodaj komentar

©© - Odguravanje

Kad mi netko veli da mu idem na živce, ili mi veli da ne želi imati sa mnom posla, ili dobijem izraz netrpeljivosti na neki drugi način, ja se maknem. Jer poštivam njegovo mišljenje. I jer taj dotični valjda zna što govori. Valjda je dvaput promislio prije nego mi je to rekao. Jer ako dvaput promisli prije nego nekog pohvale, ili mu kažu 'volim te', onda valjda i dvaput promisli prije nego nekome kaže 'makni se od mene'.

Naravno, postoje oni kojima riječi zvuče na jedan način, o ostatak ponašanja im daje drukčiju poruku. Takve ljude izbjegavam u širokom luku. Ili ako sam već prisiljena s njima komunicirati, odnosno dok ne skužim da su takvi, rukovodim se samo i isključivo onim što mi kažu. Ne pogađam što su mi hjteli prenijeti. Jer zašto bih preuzela odgovornost za njihove misli i interpretacije?

Drugo je kod djece. Oni što god napravili, šalju poruku - želim tvoju pozornost, potvrdi da me voliš.

Ali od odraslih (pretpostavljam da su uspjeli odrasti) očekujem da preuzmu odgovornost za svoje riječi. I ako u jednom trenutku kažu nešto grubo, ili da ne žele imati posla sa mnom, onda im povjerujem. Nisu ni meni svi ljudi dragi, a bome nije niti meni cilj biti svima draga. Maknem se.

I ono kaj mi smeta je - nametljivost. Kad nekome kažem - u ovaj prostor te ne puštam, a on uporno želi provaliti. Ni sama ne želim biti nametljiva. Poštivam tuđi prostor.

Pa zašto onda imam problema? Uglavnom zato jer pretpostavljam da su ljudi s puno godina u dupetu - odrasli. Ako me odgurnu od sebe, da to rade zato jer uistinu i žele da se maknem. A izgleda da samo traže pozornost i testiraju me - je li je meni stalo do njih? Nek se tak igraju sa sebi sličnima. Jer ima puno 'odraslih' koji vole biti odguravani i to im je onda tek mamac. Igra bez kraja i konca. Samo naprijed. Ali bez mene.

Uredi zapis

20.01.2013. u 7:54   |   Editirano: 20.01.2013. u 8:00   |   Komentari: 11   |   Dodaj komentar

©© - Epi-log

Sanjala sam ovaj tjedan neobičan san. O iskrici. I blogu. Pojavio se netko, neko više biće, i reklo je da mi tu na blogu bez veze gubimo vrijeme, da smo se dovoljno upoznali i da je došao trenutak da se svi uparimo. I taj čas svi smo se promijenili, nestali su nam strahovi, u drugima smo vidjeli samo ono lijepo, i hrabro smo se uputili u veze. Bez ograda. Ostvarila nam se želja da se sretno uparimo.

Ne mogu dovoljno naglasiti koliko je to bio dobar osjećaj!

Sjećam se nekih parova:

Vlado Šeks i Krpa - ne znam što su radili, u nekakvom zadimljenom prostoru bili
Anerak i Hrvastki bog seksa - psuju nekog i drže se za ruke
Cyber i Maksimirko - romantično čiste snijeg zajedno
Styx i Pike - njih dvoje i slike od Picassa
Pašemi i Kluni - na Velebitu, neka koliba
Vega i Eternis - u šetnji parkom, bez pesa (ozbiljno, ne izmišljam, onaj park gdje je izgorio neki tip prije nekog vremena), nekakvo zgarište uglavnom
Megilica i Pelpi
Ergo i Vinslet
Marta i Pietren - njih sam sanjala kako Marta sjedi na konju, a Pietren kleči na zemlji i čupa si kosu, ono 'ajme, što mi ova radi!'
Matilda i Akceleracija - A gdje je Matilda? Dugo je nije bilo..
RI i sleeping - uspavana Rijeka, pred očima mi bila Rječina i cipli u njoj, i njih dvoje tamo negdje
i skoro sam zaboravila - Winetou i Meija


... dalje ne znam. I ja sam bila s nekim u crnom dugačkom kaputu, ali ne znam tko je. U reali ne znam nikog tko nosi crne dugačke kapute.

No, svi smo bili sretni, i družili se masovno, kao parovi, bez očijukanja s onima iz drugih parova. Lijepo!

Uredi zapis

19.01.2013. u 6:23   |   Editirano: 19.01.2013. u 6:27   |   Komentari: 112   |   Dodaj komentar

©© - Zimske radosti

Pamtit ću jučerašnji dan, znam da nisam jedina. Trebalo mi je 3 sata od posla do doma. 9 km.

Prvi pokušaj je vlak. Nakon čekanja cca 45 min, predomislim se i odem na bus za Mažuranac. I to je super veza. Dohvatila Centar za 1 sat. Mislim si, prošetam od Mažuranca (Mažuranac se punim imenom zove Trg Antuna, Ivana i Vladimira Mažuranića, no ni u jednom mi dokumentu nije puni naziv, ali mi piše svašta ili Trg Mažuranića ili Mažuranićev trg, sve priznaju) do kolodvora, pa na prvi vlak za istok. Aha.

Na kolodvoru krkljanac. Ne moram reći da sam od Mažuranca do kolodvora jedva došla sudarajući se s ljudima. Vlakovi stoje, ljudi sjede u njima, nitko ne zna kad će koji krenuti. Kašnjenja 120 minuta. Idem radije probati tramvajem jer se nešto micalo.

Dok sam se vratila do tramvaja prestao je voziti. Pa pješke po Branimirovoj. Opet gužva, sudaramo se, dvaput mi rame izbili. Kod Cinestara proradi tramvaj i ja sva sretna upadnem u neki prema Kvatriću.

Vozila sam se cijelih 100m, možda i manje, i opet zastoj kod Sheratona. Nakon cca 15-20 minuta mi bismo van iz tramvaja, ali ne mogu se otvoriti vrata jer je snijeg nabijen na tramvaj. Ovi novi tramvaji moraju vrata malo izbaciti van pri otvaranju, a za to nije bilo mjesta. Ponestaje zraka, jednoj ženi pozlilo. Prozore ne možemo otvoriti, vozač tramvaja ne želi komunicirati s nama.

Jedan kavalir razvaljuje onaj mali prozor, ženi malo lakše, i mi ostali počinjemo disati. A tramvaj krcat. Pak si razmišljam: koja bi to smrt bila - gušenje u tramvaju usred Zagreba? Neki dečki razvaljuju vrata, ali nema šanse. Drugi žele razbiti veliki prozor, ali još se nadamo da će se nešto dogoditi. Vozač tramvaja se smilovao i krenuo u rikverc nekih desetak metara tako da su dečki mogli nekakvom ručkicom otvoriti zadnja vrata. Koji gud!

Izlazim u bljuzgu presretna što hodam i dišem :) Kak je sve relativno! Brzim korakom do Kvatrića, nekoliko sudaranja, i srećem nekoliko ljudi sa štapovima i štakama. Kamo li idu po ovakvom vremenu? Svašta..

I na Kvatriću lovim bus. Doma točno za 3 sata. Danas sam uzela godišnji. Danas sam na zimskim praznicima. Jedini posao mi je pokušati očistiti auto. I još uvijek volim snijeg :)

Uredi zapis

15.01.2013. u 13:42   |   Komentari: 13   |   Dodaj komentar

©© - Dodirnuti Svemir

Pročitala sam Hesse-a, i nemam više što pročitati. Poslušala sam Rahmanjinova, i nemam više što poslušati. Vidjela sam Kinu, i ne znam što bi me još više moglo začuditi. Bila na obiteljskim konstelacijama, i kako poželjeti nešto dublje od toga? Gledala dno mora na mjesečini u jednoj uvali na Ižu, i doživjela najveću poeziju. Rodila dvoje djece, sina i kćer, i u njima dobila najbolje učitelje, vodiče kroz život.

I bila sam s jednim muškarcem, nakon kojeg više nema muškaraca. E, da. Mislila sam da mogu, ali ne mogu. To ti je kad doživiš - koju riječ da upotrijebim? Vrhunac vrhunaca.. stapanje na svim razinama. Kad nekog voliš, voliš, voliš.. Nesebično, potpuno mu se predaš. Jer je muškarac. U punom smislu te riječi. To nije bio seks. To je bila kozmička predstava. Tsunami. I potres najjači. I munje i gromovi. A opet nježno, polagano.. On je znao. On je naprosto znao. To je bila harmonija koja se ne može opisati zemaljskim rječnikom. Možda zato jer smo rođeni istog datuma?

Nije bilo potrebno vino, niti dim, nije bilo čak ni glazbe. Samo on i ja. I šutnja. Mirovali bismo jedan pokraj drugog, a naboj je strujio. Satima ista poza, kao dvije iguane. A u nama urnebes, vrtoglavica.. Vjerovala sam mu. Jer kad je bio sa mnom, bio je skroz tu, i tijelom i dušom i mislima i čime god. Mogla sam mu se predati bez ostatka, poznavao me je bolje od mene same...

Bilo je savršeno. Sve. Osim timinga. Eh, da smo se ranije sreli... Ali nismo. Svemir nam je ponudio svoj najbolji dio, i kad smo ga okusili i navukli se povukao nas je natrag, u naša jata.. Muškarac mojeg života progutao je veliko govno i vratio se ženi i djetetu. Cijenim tu njegovu odluku. Nije nam bilo suđeno.

Ono što još i danas ne razumijem i što me navodi da ništa ne uopćavam niti isključujem je to da mi zapravo nije pasao njegov miris. A postala sam ovisna o tom mirisu. Nije uspijevao niti s erekcijom baš, ipak su tu godine .. a bolji seks mi je nezamisliv. Nema boljeg, jer je to bilo to. Jer je to bilo puno više od seksa..

I sretna sam. Dodirnula sam Svemir..

Uredi zapis

13.01.2013. u 8:24   |   Editirano: 13.01.2013. u 8:25   |   Komentari: 27   |   Dodaj komentar

©© - Svećenikova djeca

Nagovorilo me moje jato da idemo gledati taj film. Svo četvero, bivši, djeca i ja. Jer je komedija, smiješan je. Pa ajmo se smijati.

Točno, prva polovica filma je smiješna. Pogotovo klincima koji su se hihotali svaki put kad je spomenut seks, a bilo je toga nemalo. Osim toga, dobili su i edukaciju kakvih sve ima kondoma, od veličina, tekstura, do okusa i mirisa, pa čak kad se primjenjuju.

Ali druga polovica filma, ajme... Ne želim pričati sadržaj jer ćete možda ići pogledati taj film. Mene je film poprilično pogodio, ni drugi dan nakon filma nisam se osjećala dobro. Ni danas ga se rado ne sjetim.

Koliko sam razgovarala s drugima koji su pogledali film, zanimljivo je da je svatko doživio film na svoj način. Od onog - film je totalni promašaj do - film je super. Ja, kao majka djevojčice u pubertetu doživjela sam film preteško. Svatko će zavibrirati s nečim drugim. Znači, film je dobro napravljen.

To bušenje kondoma koje je napravljeno s najboljom namjerom, podiglo je talog i na vidjelo je izašlo ono najgore. Tema dobra i zla. Pogotovo tema zla. No, ne želim pisati o zlu i dodavati mu energiju..

Bih li preporučila film? Iskreno, ne znam. Različitog smo senzibiliteta. Da ga nisam gledala ne bih ništa propustila, bio mi je pretežak. Ali prema reakcijama drugih valjda je film gledljiv. Velim, ovisi sa čime se poistovjetite.

Uredi zapis

12.01.2013. u 9:05   |   Editirano: 12.01.2013. u 9:09   |   Komentari: 59   |   Dodaj komentar

©© - Graditi sreću na tuđoj nesreći..

Ne želim. Ni od malena nisam željela. Jednostavno je to ugrađeno u mene. I ako je netko povrijeđen da bih ja nešto dobila, ne osjećam se dobro.

Neki sam dan gledala seriju "Kako sam upoznao vašu majku". Serija k'o serija, američka, ništa posebno. Ali u toj je epizodi trebalo biti vjenčanje na koje je muški dio para pozvao svoju bivšu. Jer su kao ostali dobri prijatelji nakon što su prekinuli. No osim njega nitko to nije podržavao, ni zajednički prijatelji ni bivša ni buduća. A on da spasi stvar, pozove i njezinog bivšeg na vjenčanje - s kojim ona ima dijete. Opća zavrzlama. Netko napominje - ne poziva se svoje bivše na vjenčanje jer u takvim situacijama isplivavaju na površinu neriješene stvari s istima.

I naravno, ne dolazi do vjenčanja jer on shvaća da nije ravnodušan prema bivšoj, a bome se i ona bacila u zagrljaj ocu svojeg djeteta kojem su se naglo otovrile oči kad je uvidio što gubi. Uh, ah.

Pak mi je palo na pamet kak bi bilo dobro u današnjem kompliciranom svijetu gdje je u zrelijim godinama veliki broj bivših na obje strane - fakat pozvati na vjenčanje svoje bivše. Ok, možda ne tek na vjenčanje, ali na upoznavanje svakako. Jer ako su se odnosi raščistili onda neće biti nikakvih problema. I onda će bivša prepustiti svog nekadašnjeg dragog budućoj s veseljem. I obrnuto. I svi će živjeti u slozi i sreći.

A ako takvo upoznavanje nije moguće, onda postoje neriješene situacije koje se razvlače i truju novi odnos. Ne bi trebalo ulaziti ni u kakav odnos dok se ne raščisti bivši odnos. Koliko ja vidim, malo ih je koji su raščistili. Puno ih je koji misle da su raščistili, a nisu.

Jer, zašto bi meni zamjerala ili me mrzila, ili samo bila jako nesretna zbog mene neka koju niti ne poznam? Jer sam joj otela partnera? Naravno da taj partner koji je otišao to osjeća. Pa onda i ja osjećam.

Nema sreće ako je netko jednom nogom zaostao negdje u prošlosti...

Uredi zapis

11.01.2013. u 8:03   |   Komentari: 28   |   Dodaj komentar

©© - Emotivci

Ne znam definiciju emotivaca. Za mene su to ljudi koji svaku, ali baš svaku informaciju oboje emocijama. Ne znači da ne-emotivci nemaju emocije, nego razlučuju informaciju od emocije.

Recimo, na poslu surađujem s raznim grupama i moj posao je nekako pri kraju lanca. Stoga mi je važno što drugi naprave prije mene i koje mi informacije daju. Ponekad zaključim da bi mi neka informacija dobro došla da bolje odradim posao pa ih zamolim ako bi mogli u svoje izvještaje uključiti i tu informaciju.

Ne-emotivac će jednostavno uključiti tu informaciju, možda pitati trebam li još nešto, je li ovako ok i sl.

Ali emotivac će početi: valjda ja znam što radim, radim na isti način već x godina i dosad me nitko nije tražio tu informaciju. Zaključit će da imam neki skriveni razlog zašto ga tražim tu informaciju i da nemam povjerenja u njega u najmanju ruku. Uvrstit će tu informaciju, ali će to sljedeći put 'slučajno' zaboraviti. I otad na dalje gleda me krivo.

Fascinira me koliko je energije emotivac spreman uložiti u nešto što se po meni može riješiti za 3 minute i nikad više ne pomisliti na to.

Kao i tu na blogu. Napišem nešto što je za mene na razini obične informacije.

Ne-emotivac će tu informaciju prihvatiti ili odbaciti. Ne-emotivac otvorenog uma će je pohraniti negdje i ako čuje negdje nešto slično, povezat će.

Emotivac će se osjetiti ugroženim, tražiti skrivene razloge, napasti me, nalijepit mi neku etiketu, ili će na svojem blogu napisati traktate - obojat će tu informaciju emocijama, tražiti istomišljenike, i sve u konačnici odbaciti uz puno utrošene energije..

Emotivcima je važno igranje tih zamornih psiholoških igara..

Umorna sam od emotivaca...

Uredi zapis

06.01.2013. u 9:06   |   Komentari: 61   |   Dodaj komentar

©© - Teta za točkice

Na koju god sam dosad išla terapiju, koja zadire dublje od fizičkog, rasplakala sam se. Od samo suza do neutješnog ridanja. I znala sam unaprijed da bude tako. Tih suza je iz mene izašlo more, jedan mali ocean. Ni meni nije jasno kako u nekom može biti toliko tuge.. Prije cca 2 mjeseca bila sam na jednoj vikend radionici, i isplakala bome jedno Kaspijsko jezero.

Jučer sam bila na akupunkturi. Odem jedanput godišnje da mi pročiste meridijane. I obično se raplačem na tim pikanjima, suzica sim, suzica tam. Rekla sam jučer toj mojoj 'teti za točkice' (kako ju moja djeca zovu jer i oni idu barem jedanput godišnje.) da me je frka doći k njoj jer nakon tog porihtavanja meridijana život mi se okrene naglavačke. Odnosi s ljudima se preokrenu. S nekima prekinem, s nekima se sastanem, sve je drukčije. Svako to pikanje promijeni mi rakurs. Na prvu mi je to bolno, ali vrijeme pokaže da je dobro što se tako dogodilo. Ljudi koji otiđu od mene dobro je da su otišli, a oni novi koji dođu, dobro je da su došli. U desetak godina skroz se izmijenila struktura mojih bliskih osoba.

Napika ona mene jučer, ležim i nekaj pričamo.. I počinjem se tresti. Ruke su mi se tresle, i utroba. Velim joj, čuj, nekak se čudno osjećam.. Ona me gleda i veli - ovo je jaka reakcija, jedan od jačih koje sam dosad vidjela. Je li ti ugodno? Ne znam, i da i ne. Je li ti je to poznati osjećaj? Pa je, čini mi se, ali ne znam kam da ga strpam. I tako se tresem nekih par minuta i ona mi izvadi te nekakve dvije iglice u nekom x meridijanu i trešnja popusti. Ostalo mi je još puno iglica zabodenih kojekuda.

Velim ja njoj - to je neki mix straha - poput treme, i euforije. A nakon vađenja tih dviju iglica uhvati me - smijeh. Onaj prekrasni smijeh kad trbuh zaboli od smijeha, euforični smijeh, ne sjećam se kad sam se tolikim intenzitetom smijala.. Krenule mi opet suze - ali ovaj put od smijeha. Sveukupno sam ležala napikana oko 1 sat, a barem pola od toga sam se hihotala..

Velim ja njoj - hahhaha, gle koliko potisnutog smijeha u meni!

Uredi zapis

05.01.2013. u 10:34   |   Komentari: 23   |   Dodaj komentar

©© - "Oprosti" ili "Žao mi je"

Nedavno sam poučena da trebam reći 'žao mi je', a ne 'oprosti'. Bez daljnjeg objašnjenja. No, nije mi ni trebalo, zapravo logično je.

Povod ovom zapisu je što sam u nekom filmu ovih dana vidjela prijevod 'I'm sorry' u 'Oprosti', što je netočno i mijenja smisao.

Kad kažemo 'žao mi je', govorimo u prvom licu (JA poruka), i drugoj strani ostavljamo otvoreni prostor neka učini što god želi. Može i prešutjeti ako joj je teško. Može nas zagrliti, što god napravi, neće biti štete. Jer nama je žao, ta osoba koju smo povrijedili to zna, i odnos može ići dalje u kojem god smjeru. Toj osobi smo ponudili da bira i ona je slobodna.

A kad kažemo 'oprosti', i još usklličnik na kraju, to zvuči kao zapovijed. Tim oprosti ne preuzimamo mi krivnju nego praktički zapovjednim tonom tražimo da nas se oslobodi krivnje. I što preostaje onom koga smo povrijedili? Da kaže da ili ne. Dovedemo tu osobu pred gotov čin. Nema slobodu. Jer ako nam oprosti, onda nas potpuno oslobađa krivnje - što ipak nije u redu. A ako nam ne oprosti, onda ta osoba nosi teret dalje, stvar se ne rješava. A mi možemo misliti - pa kaj, ja sam se ispričala, tko joj je kriv što mi ne želi oprostiti. Užas! Prebacujemo sve na tu osobu koju smo već povrijedili!

Lijepo, ha?

Uredi zapis

02.01.2013. u 19:39   |   Komentari: 27   |   Dodaj komentar

©© - Tko o čemu, ja o....

Danas sam čula jednu zgodnu usporedbu, a u vezi s tim kako tko doživljava stvarnost, ili istinu.

Stvarnost je oko nas, u nama, svuda. Poput TV signala koji se širi zrakom. TV signal je skup kodiranih (moduliranih) frekvencija elektromagnetnog zračenja. On sam po sebi ne predstavlja ništa. Mi ne znamo da je on u zraku. Osim, naravno, ako imamo TV prijemnik.koji dekodira taj signal i pretvara ga u sliku i ton.

Slika je skup frekvencija elektromagnetnog zračenja u vidljivom području - kojem je oko prilagođeno, a zvuk je skup zvučnih valova u slušnom području - kojem je uho prilagođeno. I to sve dalje ide od oka i uha u obliku električnog singala do mozga u kojem se ta senzacija dekodira u skladu s našim iskustvom. A ne postoje dva potpuno jednaka iskustva.

Da bismo vidjeli neki određeni program, potreban nam je TV prijemnik, ali i njegova sposobnost da vidimo baš taj program. Jer možda okrenemo na neki drugi program. Ili podesimo prijemnik baš u područje u kojem nema signala..

(Baš sam neki dan pričala klincima, kad su me pitali kako je bilo živjeti za vrijeme rata, kako me je najviše iznenadilo i pogodilo kad je nestalo tv programa nakon granatiranja tornja na Sljemenu - iako ga ne gledam. Ta prisilna odsječenost..)

Drugim riječima, oko nas se puno toga događa u tko zna koliko dimenzija, ali nemamo odgovarajuće 'prijemnike'. Imamo pet osjetila i kroz njih uglavnom doživljavamo svijet. Svatko od nas gospodari, ako smo zdravi, svojim prijemnicima (osjetilima). Neka su nam bolje razvijena, neka gotovo zanemarujemo, i to ovisi o nama.

Pojednostavljeno rečeno, psihoaktivne droge mijenjaju štošta, od područja frekvencija koje primamo pa do načina dekodiranja u mozgu. Naravno, i ono što odašiljemo, jer smo i predajnici istovremeno. Ali opet u skladu s nama i našom prirodom. Neće kod svakog djelovati na jednaki način. To je svakako igra s nepoznatim. Postoje droge koje nikad ne bih uzela. Postoje droge za koje treba snažno vodstvo i koje treba znati uzimati. Jer svjetovi koji nam se otvore mogu nas uništiti, ili navesti nas da druge uništavamo. Alkohol nije bezazlen, ni marihuana. Neki od njih mogu biti ljekoviti.. ako znamo što radimo. A malo ih zna kako to treba uzimati iako mnogi misle da znaju. Čak i alkohol. Ja ne znam, pa ne uzimam. I hrana je droga, to sam se osobno uvjerila, ali moje stanje svijesti nije ni blizu razine da mogu odbaciti hranu.

No, želim reći, te svjetove koje nam recimo droga otvara, oni su tu, pokraj nas, u nama, sve se paralelno odvija, ali ih nismo svjesni, kao što nismo svjesni TV signala dok ne nabavimo prijemnik. A droga je samo jedan od načina da ih doživimo, jedna vrsta 'prijemnika'. Neki imaju prirodnu sposobnost šetati kroz ta područja, i uspijevaju ostati zdravi . Neki odu u shizofreniu. Neki nauče kroz razne tehnike.

I što je onda - realna slika? Ili prava istina?

Sretno!

Uredi zapis

01.01.2013. u 15:39   |   Komentari: 33   |   Dodaj komentar