VEZANO ZA MOJ PREDHODNI BLOG !

Hajde moralisti, Bepo, pogni, đukica, ladona...je li i ovo pedofilija?
Ili je vezana samo za djevojčice. Koliko svi znamo, veće pedofilije ima u dječaka.

20.03.2024. u 8:37

Osobno, u ovoj fotki ne vidim korzete i sl.oblike seksualiziranja djecjeg tijela. Djecacic je obucen udobno i nicim se ne sugerira seksi stil

Autor: BrkataZmija   |   20.03.2024. u 8:48   |   opcije


brka, on je dječak, ne može biti utegnut u korzet.
Ali poanta je ista.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 8:56   |   opcije


Čovičić...:))

Autor: dovla53   |   20.03.2024. u 8:57   |   opcije


Lijepa slika...meni....
ne znam za lažne moraliste bloga..:))))

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 8:59   |   opcije


ma slike su bez daljnjeg lijepe.
ja mislim da i kritičari potonjeg posta nisu govorili u smislu kritike onog kako bi to zdrav mozak vidio i vidi.
nego o opasnosti, a znamo da na svijetu postoji i to toliko odvratna i demonska, da to drugačije percipira onaj nezdrav, gadan dio svijeta.

ponekad se pitam treba li se takvih bojati i na njih se osvrtati; ili živjeti u svijetu KAKAV BI TREBAO BITI, slobodan i neopterećen.
ali čini mi se da je doza straha potrebna- u tom smislu vjerujem da se kritiziralo fotke djevojčica koje kvalitativno jesu drugačije od ove fotke. za zdrav razum, benigno- ali i zdravi znaju da postoji taj tamni dio zemaljske kugle.
ne vjerujem da je itko od komentatora išta zlo mislio i htio.

Autor: BrkataZmija   |   20.03.2024. u 9:04   |   opcije


U svakoj slici, pojedinac, vidi ono što želi.
A to ne znači da i ostali imaju njegovo mišljenje.
Zašto neki vide samo negativu, ili ju imaju u mislima.
Bilo bi jednostavnije i uljudnije gledati ljepotu slike, a ne imati
negativne pomisli.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 9:10   |   opcije


slažem se s tobom.
ali skrećem ti pažnju, ako dozvoljavaš, da i dobri ljudi računaju s lošima, pa u tome vide opasnost- a ne zato što oni vide nešto nastrano u tome. računaju s onima koji da.
eto, my 2 cents

Autor: BrkataZmija   |   20.03.2024. u 9:18   |   opcije


brka, razumijem ja tebe, jako dobro.
Ali mislim i dalje da ne bismo trebali gledati lošu stranu.
ta loša strana, je za ozbiljnu raspravu i ne spada mi u našu močvaru od blog.
Mislim, da je nekima, ovdje, važna samo negativa, pa neka se čita.
Napadi pojedinih nicova i blaćenje drugih zbog posve drugih razloga.
Što je ovaj WEBlog sve pretrpio, niti pas s maslom ne bi polizao....
Zato smatram bespredmetno raspravljati o tome na blogu.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 9:24   |   opcije


Da nema društvenih mreža ne bismo znali za
komentare. Oni bi postojali u glavama tih osoba
ali ne bi bili pročitani i ne bi utjecali na
ostale mozgove ljudske populacije. Napredna
tehnologija donosi prikaz jada, frustracije,
bijesa i izopačenosti naše populacije. Prema
komentarima možemo vidjeti u kojem okruženju
živimo te ne uzimati to kao svoj problem već kao
problem čovječanstva.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 9:28   |   opcije


problem koji se može stvoriti prilikom objave ovakvih fotografija(očito režiranim) je taj što netko može protumačiti na jedan, a netko drugi na drugi način.
moje osobno mišljenje je taj što se ovakvi očevi, djeca bilo muška ili ženska prikazuju kao mali prinčevi ili princeze, a oni će odrasti jednoga dana.
takvim odgojem će zasigurno htjeti postati kraljevi-kraljice, pa kada ne budu mogli ostvariti, a neće, može im se stvoriti frustracija kada upoznaju stvarni svijet u kojem žive.

Autor: Illija   |   20.03.2024. u 9:37   |   opcije


.... a kako je jedna majka došla kod doktora..........

doktore, bole me leđa.
možda pogrešno podižem djecu :-)

Autor: Illija   |   20.03.2024. u 9:39   |   opcije


Ilija, upravo današnji svijet, je svijet u kojem žive djeca.
Na žalost, ali tako je.

Slike umazane djece pune blata i seoskih igara su prošlost
za današnje roditelje.
Slažem se, da bi bilo bolje tako odgajati djecu, ali
to je bilo naše djetinjstvo.

Pita li se netko koliku ulogu u tome svemu imaju današnji roditelji?

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 9:42   |   opcije


dovoljno je djecu odgajati u građanskom duhu.
naime i škole su prije svega odgojno-obrazovne ustanove,
dok je put od roditeljskog doma do škole i povratak iz škole do roditeljkog doma isto nezanemarivi dio odgojno-obrazovnog dijela života(društvo, znači)

Autor: Illija   |   20.03.2024. u 9:47   |   opcije


sva sreća da san naišo.

ajebenmumater, eto i mene opet... i ja vezano za tvoj prethodni pedofilski post... koliko god ti ponavljala sa ženskom ili muškom djecom... jebiga pedofilka si!

kolikogod ti računala istomišljenice o pedofilskoj ljepoti.... recimo ova nije u boji, pa ti vidi sama kolika ti je sila bila.

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 9:50   |   opcije


da, samo razmislimo kakvo nam je društvo danas.
Ako dijete ne odgajaš da cijeni sebe i prvo sebe,
bit će nažalost, podvrgnuto vršnjačkom nasilju.

Vrijednosti koje su nekad bile bitne, gube se.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 9:53   |   opcije


Bepo, jesi li ti pedofil?
meni se pari da jesi.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 9:54   |   opcije


jesili možda se išla preispitati kod stručne osobe... da jebiga, ti lićno vidiš ljepotu kad se odrasli muškarci druže sa malom djecom... da, kao ti nisi ništa kriva.

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 9:54   |   opcije


da, da ja san poznat po tome.... nisam koka, al si ti bolesna.

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 9:55   |   opcije


jesi, sigurna sam da jesi.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 9:55   |   opcije


imaš problem... jebenmumater... kaj dati velin.

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 9:56   |   opcije


ja jedini vidin da imaš problem???? jel.

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 9:56   |   opcije


ovako kao ti, reagiraju samo registrirani pedofili.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 9:57   |   opcije


koka jesili ti mošda odgajana u katoličkoj crkvi?
poglej se... imaš posljedice.

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 9:59   |   opcije


uffff. što volim, kad se netko zapjeni kao ti.
Vidi se da imaš problema.
Ali, moram ti reći da blog nije mjesto za tvoje izdrkavanje.

otiđi na neku porno-stranicu.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 10:01   |   opcije


sorii ali sada moran iči u vece dase malo rasplačen da koliko imaš pravo jesanli ili nisali pedofil... bogami imaš žicu od psihijatrice. :)

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 10:01   |   opcije


oke, nisan još išo jer san vidio tvoj komentar o izdrkavanj... nemoj se ljutit, ali veoma damski i mogutireć iden odmah

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 10:03   |   opcije


hmmmm, da vidiš zanimljivo, ali ja sam bila psihijatar po struci.

Kak si me otkril, ne mogu vjerovati..

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 10:07   |   opcije


Razumijem one koji djecu slikaju u komercijalne svrhe (izuzimam ponosne blesave roditelje koji lijepe svoju djecu po društvenim mrežama u kupaćim kostimima ili polugole), ali ne razumijem tebe animacija, zašto tuđu djecu lijepiš po svojim blogovima??

Autor: pognioci   |   20.03.2024. u 10:16   |   opcije


imam odraslu djecu, prošli vikend su bili na jednom obiteljskom rođendanu i gospoja mama slavljenika je pun fejs oblijepila slika sa slavlja, između ostalog i moje djece.
Nisam bila sretna. Koji klinac ima ona moju djecu lijepiti po svom fejsu.

Autor: pognioci   |   20.03.2024. u 10:19   |   opcije


moj sin od 12 godina se ne voli fotkati.

meni je on ogroman ponos, pravi ljepotan i najradije bih nema gdje nema pokazala svoju diku.
međutim- ne činim tako i apsolutno poštujem njegovu volju.

sa fotkama djece, pa i oblačenjem ih u nekakve .... a budimo iskreni, nakarade... jer nije osobito opravdano curicu oblačiti u princezu ili plesačicu flamenca (činimo li to sa sobom? ja ziher ne bih, osim možda da mi netko podmetne žešću drogu, hodala okolo npr.obučena u odoru austrougarskog vojnika)....
...ne poštujemo njihov identitet, već ih stavljamo u službu nekih svojih neiživljenosti, kompleksa.

taj dio vidim kao problematičan.
najbolji primjer su beauty izbori (mislim da se zvalo toddlers and tiaras- zaista bolesno)

Autor: BrkataZmija   |   20.03.2024. u 10:30   |   opcije


pogni, onda toj svojoj prijateljici, zabrani da lijepi tvoju djecu po fejsu...
A mene je interesirala, samo lijepa slika, koju možeš vidjeti na svim društvenim
mrežama i internetu.

Ne znam, zašto je blog nešto posebno?
Jesmo li svi tako moralni?
pa ne možemo gledati slike,koje inače možemo vidjeti bilo gdje?

ma daj se osvijesti, pa u kojem ti to stoljeću živiš?
Ali, rekla sam već i odgovorila u gornjim komentarima, pa čitaj.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 10:36   |   opcije


brka, mislim, da onda ozbiljno treba liječite komplekse roditelja.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 10:38   |   opcije


animacija, opet pitam, pa mi odgovori (obzirom da mene ovdje prozivaš)
Zašto si stavilo/la sliku tuđe djece, a ne sliku svoje djece?
Uostalom, zašto djece??
U prošlom blogu su bile slike djece uz spominjanje da su ili nisu za jednog blogera.

Autor: pognioci   |   20.03.2024. u 10:41   |   opcije


Odgovorila sam ti pogni...
To su slike koje svatko može vidjeti na internetu, pa zašto ne bih i ja.
Mene barem asociraju na ljepotu, a ne pedofiliju.

Ostatak pitanja ne razumijem.
Gdje si to pročitala?

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 10:43   |   opcije


Za bepa, čitaj, jer je on prvi rekao da su pedofilske.

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 10:44   |   opcije


zašto ne poći iz perspektive djeteta?

jesu li korzeti udobni, i je li udobno uvijati kosu i trepavice- i odraslim ženama (koje to rade dobrovoljno, ne sve)?

može li djevojčici u štiklicama i korzetu biti udobno?
ako je odgovor niječan, onda je tu štošta jasno: dijete se zloupotrebljava

Autor: BrkataZmija   |   20.03.2024. u 10:55   |   opcije


garderoba koja spada u sexi garderobu za odrasle žene nije primjerena na djevojčicama, bez obzira koliko to slatko izgledalo nama ženama. Ako roditelj tako oblači dijete, nije na nama da to sudimo.
Ako reklamne agencije to rade u svrhu prodaje svojih proizvoda i kad se objavljuje na portalu gdje je jasno da je svrha prodaja proizvoda, ona to čak i prolazi.
Ali kad se slike izvade iz konteksta zbog čega su nastale, onda počne zlouporaba.

Nisu usporedive slike, ali ako netko slika svoju djecu kako se kupaju na moru, onda je to slatka slika roditelja. Ako netko drugi tu istu sliku distribuira kao slatku sliku djece, slika mijenja kontekst.
I nemoj se samo animacija praviti blesaviji nego što jesi.

Autor: pognioci   |   20.03.2024. u 11:04   |   opcije


sorii kaj se tako dugo nisan javljo, ali imali smo hitan sastanak uskog kruga stručnjaka u tajnoj sobi za hitne situacije, za istraživanje ženskog pedofilstva potaknuto kroničkim katoličkim odgojom. sve se to događalo pod krinkom grupe za uživanje u alkoholu, dakle... u cijenjenom i nagrađivanom institutu u svetom petru u šumi u istri.

ovo su zaključci:
pod jedan) moraš potražiti pomoć od stručnih ljudi na ovom području (poslali smo ti privatni mejl sa spiskom stručnjaka u tvojoj blizini)

pod dva) pod hitno moraš potražiti jebačića, ali pravog (preko 25 godina), koji će svojom stručnom batinom pospojiti sve kratke spojeve sa tvojin mozgom. on će to uskladiti... ma kaj dati velin, sve kaj treba

pod tri) ak nešto od navedonoga ne napraviš, nemoj se žaliti našem strućnjaku bepu brusu, ima važnijeg posla trebamo ga ovdje u bazi.

pod četri) sljedeči slučaj...

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 11:07   |   opcije


Fotke klinaca na Iskrici?
A da, i crtići prije spavanja...

Autor: meija   |   20.03.2024. u 11:17   |   opcije


ssoorii, meja... možda san nametljiv ali... tuđih klinaca!

Autor: BepoBrus   |   20.03.2024. u 11:25   |   opcije


Opaaaa, pojavila se i meija...hahahaha

Bolje mi je da odem :))))
Inaće smo naje...ali i ti i ja, i svi mi zajedno, skupa s njim..hahahaha

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 11:32   |   opcije


U životu, je kao u cirkusu.

ne treba se bojati zvijeri, nego klaunova...:))))

Autor: animacija   |   20.03.2024. u 11:33   |   opcije