volio bih znati...

Jeste li se ikad susreli sa "izluđujućom komunikacijom"?
Što je to za vas, i je li uopće nešto u vašem pojmovniku iskustveno potkrijepljenom?
Postoje li ponašanja i načini komunikacije koji vas izuzetno iritiraju, kako u dijadama gdje ste vi sudionik, tako i u percipiranim komunikacijama između drugih ljudi gdje ste samo promatrač?
Sakupljam tuđa iskustva i tuđa viđenja, to mi je hobi.. Ako imate što reć, ali molim, samo ozbiljno.
Eto,ni ja se ne kreveljim.
Izluđujuća komunikacija u partnerskim odnosima?
U braku? Na poslu? u komunikaciji sa svojom djecom? Djelatnicom na šalteru? itd itd tema je dosta široka.Iskustva amo.Ne bilo vam zapovijeđeno.

15.07.2022. u 17:09   |   Editirano: 15.07.2022. u 17:15   |   Dodaj komentar

Ete, ako misliš da se ljudi rijetko suprotstavljaju, onda si u pravu. Malo se tko usudi nešto blebnuti i ukazati na nerad, površnost, manipulaciju, ali ima i onih koji se tome znaju i mogu oduprijeti.

Autor: BugaVuga   |   16.07.2022. u 16:01   |   opcije


Srala sam i svojem ravnatelju i pedagoškoj službi. Klinac mi na satu namjerno razbije šamotna kolica za pokuse, a sutradan idemo u Vukovar. Mene su izabrali za pratnju jer njegova razrednica nije htjela ići zbog devijantnog ponašanja i njega i još nekih učenika iz njezinog razreda.
Prijavila sam štetu ravnatelju i došao je tata. Nako nekoliko sati, s posla.

Svi se nešto natezali, objašnjavali, svjedoci, pizde materine, kaos. Tata se poziva na budalaštine i pedagogiju, nastoji pokrit sina i njegovu zlobnu aktivnost.

Slušam, gledam, razmišljam, mislim.

Na kraju kažem (upućeno i tati i ravnatelju i pedagoškoj službi) - sada je skoro pet sati popodne, a sutra krećemo ujutro u 4... nisam se spakirala jer ovdje moram slušati pizdarije (točno sam to rekla), i moj konačan odgovor je - ili on ili ja.
Ako on ide u Vukovar, ja ne idem... nisam razrednik, nisam obavezna.

Odlučite sada odmah, ne da mi se više zajebavat.

On nije išao, ja sam išla.

Autor: BugaVuga   |   16.07.2022. u 15:58   |   opcije


Srala sam ministru obrazovanja u lice, njegovoj pomoćnici i kojekakvim povjerenstvima. Imala sam vrlo vatreno krštenje u samodiscipliniranju, slušanju nebuloza s gledanjem u oči, poker fejs na najjače.
Deset godina aktivizma naučilo me da nikakav prgavi otpor ne donosi dobro.

Čekanje u pošti ili banci meni je kurac od ofce.

Autor: BugaVuga   |   16.07.2022. u 15:46   |   opcije


Ako radiš u prosvjeti, onda si svakako izložen kojekakvim komunikacijama, a u početku moje karijere bilo je i onih koje sam smatrala izluđujućima.
Međutim, nakon nekog vremena smanjiš doživljaj, nije ti više izluđujuće, nego samo ljudski.
Danas više uopće ne primijećujem nikakve komunikacije koje bi me izbacile iz cipela, izludile ili sablaznile.
Danas sam spremna reći NE bilo kakvoj komunikaciji koja bi me uznemirila, spremna sam se okrenuti i otići, spremna sam poslušati bez emocionalnog angažmana, spremna sam čak i opravdati neke nebulozne spike (ako baš moram biti prisutna i slušati).

Autor: BugaVuga   |   16.07.2022. u 15:39   |   opcije


Lako je sa mnom, ali nosite se radije sa gadnijim tipovima kojima baš ne možete srat kak vam se prohtije, kao što serete virtualno po mirnoj glavici jednog empatičnog dobrice, koji samo glumi da to nije, ne bi li u ovom zvjerinjaku što se zove iskričin weblog zauzeo poziciju koja bi zamaskirala njegovu suštinsku nježnost:)))))))

Autor: eteerniis   |   16.07.2022. u 14:56   |   opcije


hvala svima na komentarima, koji su za mene vrijedni, pa i zato što saznajem i nekaj o percepciji moje virtualne pojave kod određenih virtualnih patuljaka. Makar nisam tema ja, al hoćeš-nećeš, neki imaju potrebu malo bar poprcati, ak već ne mogu puno:)

Autor: eteerniis   |   16.07.2022. u 14:53   |   opcije


i da, imala sam nekoliko, ma fest, izluđujućih komunikacija..al kasno shvatih da je osoba psih bolesnik, jer sam za to pak bila slijepa i totalni nevježa
sad imam i to iskustvo
pa i to kolko tolko znam hendlati

Autor: ladonna2   |   16.07.2022. u 13:47   |   opcije


i mislim da mogu "snimiti" situaciju
pa recimo prekinem nešto što bi moglo prijeći u vređanje, vikanje, nekom benignom upadicom, tobož naivnim pitanjem, čuđenjem

al to mi je sve reklo bi se krenulo, nakon nekih 30 i kusur, do tada sam bila fkt entuzijasta i bla, pa se i nervirala na razno razne nepravde..

Autor: ladonna2   |   16.07.2022. u 13:45   |   opcije


ak je trgovkinja bezobrazna ili službenica
max pojačam pristojnost i sve one riječi - molim vas, budi ljubazni, mislim da je to vaš posao, očekivala sam da ćete mi to riješiti jer..bla bla itd..
al zadržavam hladnoću i opako distanciranost na skroz službenu

po drugoj strani
ako je neko običan službenik u pošti bla, pa recimo sistem padne, nekaj se spobrčka sa pravilima, izjavama potpisivanjima i td
ne ljutim se na dotičnog (nju...jer je Samo šljaker, koji nema nikakvu moć da išta promijeni, pa moju frustraciju na njoj iskaljivati ili takvim osobama, mi je bzvze i samo toj osobi pojačavam ionako evidentnu frustraciju..
i uvijek , skoro uvijek njoj - njemu pokažem da razumijem...jer "gazde" :/ :/ stavljaju pred njih nemoguće zadatke

Autor: ladonna2   |   16.07.2022. u 13:42   |   opcije


ne vičem na druge u javnosti, osim ono Ej, Alo, itd a da ih upozorim na stvarno gadno njihovo ponašanej pogotovo ako je prema drugome

EQ je po meni puno potrebnija i važnija osobina
jer što je viši taj Eq
to je osoba spremnija sebe korigirati, prilagoditi se situaciji i osobi
ukoliko je imalo svjesna a ne manipulativna

očitavanju se lakše stanja neke osobe, bez obzira kaj priča i kakvomse želi prikazati
zato je ovakva komunikacija virtualna, zeznuta, jer nam priječi da očitamo geste, ekspresije lica itd

Autor: ladonna2   |   16.07.2022. u 13:36   |   opcije


pa mi je sad i lakše :)

Autor: ladonna2   |   16.07.2022. u 13:33   |   opcije


bok

Dok čekam tvoj odgovor, reći ću ti što mene izluđuje: ničim izazvana osornost (s moje strane ničim izazvana), bahato obraćanje koje ima uvredljivi prizvuk, neslušanje sugovornika, podastreš problem a druga strana melje svoje kao da ništa nisi ni rekao, i ne čuje te.Kad god se gubi smisao komunikacije , za mene je izluđujuće.

sry al ja to sve primjećujem kod tebe
no srećom ne izluđuje me, jer smo tu po izboru..

a vidim da i još neko ima slično mišljenja

Autor: ladonna2   |   16.07.2022. u 13:32   |   opcije


Kad se ja pojavim eteeu na blogu, to je primjer izluđujuće komunikacije (za njega).

Mene zovu pravocrtnom i komunikacija samnom je jednostavna. Bez igrica i uvijanja. Ako nekog volim, to mu jasno i kažem, pa nek si on misli što želi.

Ne izluđuju me prostaci ni galamđije, ni provokatori. Niti zločesti ljudi koji se ne srame biti zločesti.
Jedino me izluđuju ljudske zločestoće koje se pokušavaju prikriti iza finoće i elegantno prebaciti krivnju na druge.

Takve pustim u svim sferama života. Zločestoća pojede sama sebe.

Rekla je jedna moja poznanica, kad mi se žalila na člana obitelji: "zamisli, ja sam bila na misi, a ona za to vrijeme nije mogla niti ručak skuhati"

Autor: pognioci   |   16.07.2022. u 9:50   |   opcije


Pravo zboriš!

Autor: Ford_Perfect   |   15.07.2022. u 20:56   |   opcije


...prije nekih tek godinu dana osvjestila sam da sam u svom zivotu imala posljedicno - 3 pokusaja ubojstva. ( niti jednom nisam prijavila od straha )
( tek tada sam tome dala ime )

...zelim reci, put razumijevanja drugih dusa, traje :)

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 20:26   |   opcije


Što se tiče staraca, ne znam tko je ovdje dobro prošao, haha, ja baš ne.
Olakšavajuća okolnost, bilo je jako davno...samo to...

Autor: juicy-mama   |   15.07.2022. u 19:29   |   opcije


Ako sam ti Ete zachatala blog, ispričavam se.

Autor: juicy-mama   |   15.07.2022. u 19:25   |   opcije


Lana, to je moje mšljenje već odavno, imam ja parfeme doma, fino mi mirišu, daju neki dojam elegancije, ali kad znam da drugim ljudima škode, pa i meni samoj, nema šanse...

...sjećam se jednog parfema koji sam bila kupila prije dosta godina, zvao se Chanel Chance (i dan danas ga prodaju), bio je u okrugloj bočici svijetlo ružičast, mirisao mi je zanosno, isprobala sam ga još jednom u trgovini i kupila...na putu prema kući, dok sam vozila, odjednom su me oblile suze, oči su me počele peći i počela sam kihati. Posumnjala sam na miris.

Još sam jednom isprobala i imala istu reakciju, vratila sam parfem u trgovinu i dobila puni iznos natrag.
To se može u Americi i nije im to bilo prvo vraćanje.

A nikad prije nisam bila alergična namirise, ali sam očigledno postala.

Priznajem lagani deodorant i ostale kozmetičke proizvode s ne tako napadnim mirisima.

Autor: juicy-mama   |   15.07.2022. u 19:23   |   opcije


Kaj se tiče ovih odnosa sa roditeljima...ja sam već nekoliko puta pisala o tome koliko i na koje sve načine moja mama pokazuje koliko me ne voli..a i maloprije sam došla sa njom od doktora i to radim svaki drugi dan.Ti odnosi mi nekako ne ulaze u ovu temu jer.....koliko god izluđuju ..mene jako..to je ipak jedna druga sfera ludila...i tema o kojoj pišu i pišu i pišu i uvijek će pisati.
Sorry ..tak ja to doživljavam!

Autor: arapo   |   15.07.2022. u 19:09   |   opcije


...je, zelio je sina :D

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 19:05   |   opcije


Takve stvari blagajnicama ne padaju na pamet jer bi se loše provele.To si dozvoljava gđa koja radi na šalteru državne ustanove koja se zove "katastarski odjel".One su Bogovi i mogu sve kaj god ima padne na pamet.Ti moraš biti sretan kaj si uopće došel na red:-((

Autor: arapo   |   15.07.2022. u 19:04   |   opcije


...no dobro, slican model :D

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 19:04   |   opcije


-meni je bilo zanimljivo kad je Ete opisivao svoju vrstu "izludujuce komunikacije" gdje sam u tome prepoznala isti nacin Eteove komunikacije ovdje na blogu :)

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 19:03   |   opcije


Osobe koje upotrebljavaju parfeme za mene su glupe i ne shvaćaju da su danas mnogi ljudi osjetljivi ili alergični na mirise, suze im oči, kišu, ne mogu gledati, ali to za takve bitch nije bitno...ne samo da su to glupe, nego emocionalno neosjetljive osobe.

Što se tiče parfema, to je postalo jako nazadno i ekološki neprihvatljivo i od toga samo imaju koristi firme koje ih proizvode, nešto slično s krznom živih životinja...tu se radi o svijesti pojedinca, a što si gluplji manje imaš svijesti i manje te briga za druge.

Eto, po cijenu da me parfemdžije ovdje zamrze.

Autor: juicy-mama   |   15.07.2022. u 18:59   |   opcije


:) nije susjed u pitanju vec moj otac

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 18:58   |   opcije


Meni je komunikacija s tobom Ete vrlo frustrirajuća...ne znam zašto je to, možda zato što ti svakog gledaš svisoka...kao nitko nije na tvom nivou ili vrlo rijetki jesu...mislim da stvarno nisi u pravu, jer si toliko jednostran i samo sviraš jednu notu, a za ostali dio muzike to boli johnson...jbg. tvoje pravo na tvom blogu...ali...frustrirajuće je...

Autor: juicy-mama   |   15.07.2022. u 18:50   |   opcije


Ad IQ: Valjda se možemo složiti da ne trebb puno inteligncije da nekoga provociraš. Valjda žena koja je stavila na sebe kantu parfema (iz Lanina svjedočanstva), bez obzira na to je li joj to vila namjera ili ne, uspjela je iritirati samim tim činom većinu prisutnih. jel to inteligencija. ?
Primjer je nategnut, al tako je i sa namjernim provokacijama naverbalnom nivou. Osoba koja ih poduzima ne mora biti nužno "natprosječno" inteligentna , bar ne na skali "operativne inteligencije" (ponavljm izraz jer ne znam drugi koji bi bio pandan tzv "emocionalnoj inteligenciji". A tu je i stvar odgoja. Moje je mišljenje danas da takve ljude treba odjebat u startu, koristeći "asertivni pristup". makar ni on kod primitivaca nema učinka.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:46   |   opcije


:) hvala

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 18:40   |   opcije


Amy, drago mi je da si načela nivo kojim možeš kontrolirti svoj život i ljude koje susrećeš, nemam kaj drugo reć.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:39   |   opcije


...ne mos kontrolirati drustvene okolnosti, mozes samo sebe.
primjetila sam da su s mojim napredovanjem jednostavno otpali ljudi slicnih nastupa - promjenila sam radno mjesto, kolegicu...sad je dosla ona koja mi bas pase :)

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 18:37   |   opcije


Lana, usudio bih se reć da natprosječni IQ ne znači niš. Otkad je uveden koncept "emocionalne inteligencije" čini se da je to ipak važnija sposobnost od statusa izraženog kao IQna skali inteligencije koju mjere testovi inteligencije. Jer riječ je o sasvim drugoj dimenziji sposobnosti a koja je "životno važnija" od "operativne inteligencije2 koja rješav logičke probleme samo. Moje skromno mišljenje koje nema znanstvenu vjerodostojnost.
U "prcanju" nema logike, i zato IQ nema značaja, ako me razumije netko.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:32   |   opcije


...bio je transfer zbog niskog samopouzdanja i samopostovanja.

velim ti, sad mi je sve ok.

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 18:30   |   opcije


To tiskanje gumbića se odnosi na ljude koji se poznaju ..bar malo..no..kaj jednu" šaltericu "zanimaju moji osjetljivi gumbeki.Ona je samo zaintresirana za svoju kobasu i da kaj prije dojde kraj radnog vremena i naravno plaća....sve drugo je sporedno:-(((

Autor: arapo   |   15.07.2022. u 18:30   |   opcije


Lana, kaj se tice "divljanja".

nedavno je uzeo trimer u ruke i pokosio mi cvijece po dvoristu iako zna da sam to s namjerom ostavljala da mi bude lijepo.

...i takve fore...ima toga jos :)

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 18:28   |   opcije


Amy, daj još. Pa zar je moguće da te ništa u komunikaciji sa sporadičnim i nevažnim u suštini ljudim ne baca na sjećanje komunikacije koju imaš sa svojim roditeljem?
Bezbroj sam puta osjetio transfer te vrste. Shvatio sam da u sebi nosimobrasce davno. ali me to shvaćanje nije nimalo oslobodilo. I dalje pizdim kad se ljud prema meni odnose potcjenjivčki i gazdinski, pa i u ovim poznim godinama. Jedini način je šaka u glavu. Nema tu mile-lale.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:27   |   opcije


...oduvijek mi je emocionalna inteligencija nambr 1. s oceve strane toga nema. jel povezano s IQ?

kad sam razmisljala o takvom mucnom odnosu, zakljucila sam da je otac vjerojatno u skoli bio onaj koji sada ide po "prilagodenom programu" ( u ono vrijeme nije toga bilo ) jer mi stvarno nije bilo jasno odkud ta netrepeljivost, pa cak i mrznja, mogla bi reci.

ovo opravdanje o PP mi je donekla olaksalo situaciju :)

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 18:25   |   opcije


Ovo ne treba doživjeti kao kompliment..tak osjećam!

Autor: arapo   |   15.07.2022. u 18:23   |   opcije


ha ha ha, Lana, nisi ti meni osoba s kojom bih se morgao posvađati,oprosti.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:22   |   opcije


...imala sam izludujucu komunikaciju s ocem. hiperosjetljiva a istovremeno neizmjerno osudujuca i zamjerujuca s vjecitim prebacivanjem krivnje i suludim okrivljavanjem "sto je trava zelana a nebo plavo".

napredovala sam kao osoba, on se nije promijenio u slicnoj mjeri no komuniikacija nam je blaza zbog moje promjene :)

kod ostalih komunikacija me nist ne smeta :)

Autor: Amygdala   |   15.07.2022. u 18:21   |   opcije


Arapo, bok:) Hvala ti, takve sam odgovore i svjedočanstva priželjkivao.. Ak imaš još, rado ću pročitati

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:20   |   opcije


Da ..i rekla mi je jedna osoba do čijeg mišljenja držim jako da ako me te osobe izbacuju iz takta onda su u svakom slučaju inteligentnije od mene jer da ni tak to ne bi mogle.I ...morem ti reći da sa, od tada do sada puno toga popravila i ne iritiraju me više ..bar ne toliko.No..baš se ni ne dovodim u takve situacije...kaj drugo!

Autor: arapo   |   15.07.2022. u 18:19   |   opcije


Jer, nije više važno gje je istina i logika, važno je samo tko će kog vještije "isprcat", a ta vještina spad u domenu "emocionalne inteligencije", rekao bih. Tako je svagdje, a pogotovo se vidi u politivci. Kaj se mene tiče, ja sam idiot na skali emocionalne inteligencije, i to me jebe najviše.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:17   |   opcije


Mene izluđuje kada dođem u neku instituciju(čitaj državnu)i uđem u ured..ona iza šaltera i jede kobasicu i jednim prstom tipka po tastaturi bezinom...puževi lete a ona radi.Sve ima miris po klobasi..dojdem za pol vure na red ..ona još uvek jede tu klobasu!
Mene izluđuje kada me netko pita za mišljenje jer ako me se ne pita ..u pravilu ne upadam bez najave..i onda većinom zato da ne ispadneš nekulturan probaš odgovoriti najbolje što znaš i umiješ..a on ili ona je već na nekoj temi koja nema blage veze sa zadanom mi temom.
Mene izluđuje kada moja sestra i ja idemo u šetnju ...gdje ja u pravilu idem zato kaj je šogi hmrl a ona bi se rat izjadala u vezi dece koja ju ne jebu pol posto..i onda me cima 2 sata i u trenu kada bi možda i ja nekaj rekla ..ona vidi nekoga na drugom kraju ulice i u sred moje rečenice počne sumanuto vikati i dozivati osobu i kada s njom završi razgovor nikada ne pita "Kaj si mi ono štela reći"!
Ima toga puno ali odmah mi tlak skače pa ne bi više..no ..nadam se da sam u temi koju idtražuješ:-)

Autor: arapo   |   15.07.2022. u 18:16   |   opcije


Ustvari,budući da nema drugih odaziva, a čini mi se da ti ipak nadoknađuješ sve druge, reći ću ti kaj me u pozadini svega toga intrigira: jesu li osobe koje su nas u stanju "izluditi" na višem stupnju tzv "emocionalne inteligencije"od nas? Bez obzira na naš IQ na skali "operativne inteligencije" (naziv je moj)

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:14   |   opcije


Da, nema čistih tipova ni na području temperamenata.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 18:11   |   opcije


Dobro, i stavljanje kante parfema na sebe je neki oblik komunikacije, ali,ruku na srce, nije bilo verbalija s njezine strane, nego tvoje. Ovo ne spada tu, ili spada, ali vrlo vrlo nategnuto (tjelesni miris kao oblik izluđujuće komunikacije, bate, ovu kategoriju moram isto uzet u obzir, hvala ti)
Da pojasnim: pod komunikacijom u ovom kontekstu podrazumijevam isključivo verbalnu komunikaciju koja ima obilježja "izluđivanja".

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 17:57   |   opcije


A tak. A jebga, to je stvar temperamenta. Očito smo različiti. To nisam uzeo u obzir. Ukratko, ako sam dobro shvatio,tebe previše ne šilji ono kaj sm nazvao "izluđujućom komunikacijom", jer te čuva tvoj temperament, koji je sklon zaboravu(ustvari brzim emocionalnim promjenama).Koji ono temperament po Aristotelu,ima brze promjene emocija?
Ja sam pretežno melankolik.Dugo i postojano preživam emocije koje bi netko drugi odavno batalio (netko sa živahnijim temperamentom poput kolerika)
Da, Izluđujuća komunikacija" je prilično multidimenzionalni problem, a i nije problem za svkoga. Meni je, jer sam plus toga kaj sam pretežno melankolik, odgajan da osluškujem i uvažavam druge ljude, čak i umjesto sebe.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 17:52   |   opcije


Dok čekam tvoj odgovor, reći ću ti što mene izluđuje: ničim izazvana osornost (s moje strane ničim izazvana), bahato obraćanje koje ima uvredljivi prizvuk, neslušanje sugovornika, podastreš problem a druga strana melje svoje kao da ništa nisi ni rekao, i ne čuje te.Kad god se gubi smisao komunikacije , za mene je izluđujuće.
.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 17:46   |   opcije


Možda nekaj u formi dijaloga u potencijalno izluđujućoj komunikaciji, makar i sa službenicom na šal
teru?

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 17:33   |   opcije


Čitam. Ima li još?

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 17:31   |   opcije


Elaboriraj malo. Opiši kaj te konkretno "izluđuje", ako hoćeš, of corse.

Autor: eteerniis   |   15.07.2022. u 17:21   |   opcije


Dodaj komentar