©© - Muči me..

Muči me je li netko napravio proračun je li ekološki opravdanije prati plastiku prije bacanja ili ne? Ja perem sve, možda i previše. Dobar mi je osjećaj kad mi je plastika koju bacam čista. Sve boce splahnem, čepove odvojim u kutiju koji idu za onu akciju sa čepovima. Ako je od soka, ta se voda popije kojom splahnem bocu. Ostalu plastiku operem, ne savršeno, ali uklonim ostatke i pogotovo ako je plastika od svježeg mesa, onda ju dobro operem, jer mi je grozno kad mi plastično smeće smrdi. Koji put stavim komade u suđericu, ionako troši vodu. To mi se zapravo čini i najisplativije.

Perem i papirnatu ambalažu kad naručimo neko jelo. Konzerve od pseće hrane - skinem papirnati omot i bacim u papir, a konzervu stavim obično u suđericu. Glupo je da te konzerve nisu plitke i široke pa da ih psi mogu polizati.

Najgore su mi kutijice od namaza, obično papirom pokupim ako ima značajnog ostatka, onda namočim preko noći pa isperem vrućom vodom. Ne mogu staviti u suđericu jer mi leti po njoj.

Tetrapake od mlijeka isperem vodom. One s vrhnjem ili paradajzom natočim, zatvorim i dobro protresem da što više toga otpadne, i isperem.

03.02.2022. u 14:59   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Na poslu dobijemo klopu u plastičnim kutijama. Ne mogu vjerovati kad vidim da ljudi bace te zmazane kutije u opće smeće! Ja ju isperem i u plastiku. Kad vidim tko to radi kažem. Ali nije ljudima drago.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:02   |   opcije


Općenito me ljuti ambalaža gdje su papir i plastika zalijepljeni i teško ih se razdvoji. No, ja se ne dam. Napravim maksimalno.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:03   |   opcije


Ja to isto radim, ali baš ne perem u mašini za suđe, splahnem koliko mogu.

I to sve zato što su mi rekli (prijatelji) da ako jedna stvar nije čista, da odbacuju svo moje smeće, jedino mi nije jasno jel to tamo neki mali koji odlučuje koje smeće ja ispravno pripremljeno a koje nije i koje je svinjski pripremljeno, pa onda tu cijelu turu odbace...danas sam baš analitički raspoložena, analizirati važne projekte, haha.

Autor: juicy-mama   |   03.02.2022. u 15:05   |   opcije


Biootpad: tu mi je teško sjetiti se da stavim kruh, jer je termički obrađena hrana, ali ok, stavim. I za dlake zaboravim, ali se trudim. Netko je tu spominjoa papirnate maramice, one idu u biootpad. I vrećice od čaja se moram sjetiti.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:06   |   opcije


Juicy, zanimljivo! Ja se nadam da to sve ide negdje u sortirnicu, pa ono baš zmazano odvoje, a ionako plastika ide u pranje prije recikliranja, samo je dug put do tamo.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:10   |   opcije


Kod mene, u kao finom kvartu, ljudi bacaju smeće a da ni ne zavežu vreću, onda psi i vrane razvuku, grdo za vidjeti..

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:11   |   opcije


Pa u smeđoj kanti vidim plastičnu vrećicu punu miješanog otpada, pa kaak? Žao mi je da se ljudi više ne trude, pa nisu smetlari svemogući.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:12   |   opcije


Gledam u Nizozemskoj, dan kad ide papir, sat-dva prije se stavlja papir pred kuću, i složen je uglavnom u papirnatim kutijama ili papirnatim vrećicama. I nema onda plastike ili nagriženih sendviča, sve je uredno.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:14   |   opcije


Netko je rekao da je jedini način da se ljude dovede k redu da se ide od vrata do vrata i educira ih se. Ako čovjek ne osvijesti potrebu da pazi na svoj otpad, džabe kazne i ostalo.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:15   |   opcije


Oduševljena sam reciklažnim dvorištima! Bed je što ako nemaš auto, onda je malo zeznuto. No postoji odvoz glomaznog otpada po narudžbi, to sam dosad jednom koristila.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:16   |   opcije


E, da, skupljam i otpadno kuhinjsko ulje u jedan karnistar (čak ga i procijedim). Prvo u staklenku i onda prelijem. KAd se napuni, ide karnistar na reciklažno.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:17   |   opcije


zakoni su efikasniji od edukacije.
bolje rečeno, zakoni i edukacija su najbolji kad se prate u dobro osmišljenom mixu

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:17   |   opcije


dobro osmišljen zakon zlata vrijedi.
i uvijek ciljati ishodište problema

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:18   |   opcije


Da, u spirali, malo edikacije, malo zakona, pa opet..

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:18   |   opcije


Ja mislim da tim pranjem i čišćenjem otpada zapravo najviše pomažeš sebi (i ja sebi) da se osjećaš bolje, kao neki mali OCD-ić, sve čisto i uredno. A koliko se energije i vode potroši u procesu, to je drugo pitanje.
Najviše trošimo vlastitu tjelesnu energiju, struju, plin, vodu, vrijeme, to se ne računa, jer se rasprši među korisnike. Oni dobiju samo finalnu čistu sirovinu, a tko je šta potrošio u procesu, jebe se njima.

Ali kažem, pomažeš i sebi u toj nekoj čistilačkoj komponenti sebe, haha, dakle, sve je OK, ionako se sve u životu plaća, pa i duševno zadovoljstvo :)

Autor: juicy-mama   |   03.02.2022. u 15:18   |   opcije


A teško je kad je velika zgrada kontrolirati..

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:19   |   opcije


po meni, ishodište problema koji nastaju nestortiranjem otpada je u ljudskoj komociji (ljenosti) pa onda tek (ne)svijesti o potrebi za sortiranjem

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:19   |   opcije


evo, sad ću složit primjer jednog takvog zakona. potrajat će mrvicu

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:19   |   opcije


Da, Juicy, tako sam i ja sebi to protumačila, meni je taj osjećaj dobar da kao nešto radim.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:20   |   opcije


Go, Fly, go :) ti si konstruktivan.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:20   |   opcije


Ja sam inače vrlo šlampava, ali onda kad neštp osvjestim, onda je to OCD :) Recimo, slavine. To je za mene ne postojalo - u smislu čišćenja. I onda ljetujem sa šogoricom koja nakon svakog pranja očisti i slavinu od vode/kamenca. Ja vidjela da to može, i sad bložemesačuvaj, u wcu na poslu operem ruke, i onda sve 3 slavine očistim, ne smao onu koju koristim. Prestrašno! Ali kaj je najbolje - veseli me:)

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:22   |   opcije


To se zove i neformalna meditacija. Biti u trenutku.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:23   |   opcije


U Nizozemskoj imaš ključ/karticu od kontejnera, i u taj kontejner bacaju samo ljudi koji imaju tu karticu. I zna se tko je mogući prekršitelj. jer se evidentira tko je kada bacao. To nije jeftino rješenje, no pitam se, zašto smo mi tako siromašna zemlja? Zašto uvijek kaskamo za onima organiziranima?

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:26   |   opcije


U mjestu gdje ljetujem imamo kante s barkodom. plaćamo paušal i dizanje, po meni je paušal preveli, a dizanje prejeftino. No, ljudi su doskočili tomu i bacaju smeće u šumu. Pa su došle divlje svinje. No to nitko ne povezuje.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:28   |   opcije


Ja svoje smeće vozim u ZG, jer dižu kante izvan sezone u petak, pa tek u ponedjeljak ujutro, a ne mogu ostaviti kantu vani tjednima.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:29   |   opcije


Zakon kaže: svaka nova zgrada mora u sebi sadržavati cijevi za bacanje smeća.
svaka cijev mora imati 4 komore
na svakom katu je otvor za pristup svakoj komori
komora za pojedini otpad vodi do kontejnera za taj otpad

U svaki stan se mora ugraditi ormarić koji u sebi mora imati kantu te i te dimenzije, podijeljenu na 4 dijela u koju se stavljaju vrećice i to po bojama ta i ta za taj i taj otpad. Ormarić će biti izoliran takvom i takvom izolacijom te biti spojen sa ventilacijskom cijevi zbog neugodnih mirisa.
kanta za taj ormarić mora biti donirana svakom domaćinstvu na trošak lokalnog komunalnog društva.

kazna za nepridržavanje propisa razvrstavanja otpada toliko i toliko mjesečnih prihoda domaćinstva.


nešto u tom stilu.

e kad ti tako nešto netko sažvače do kraja, stvarno moraš biti konjina da ti je teško razvrstat i bacit i treba te opalit po džepu
i još objavit na oglasnoj ploči i na internetu da si šupak
za godina dana sve posloženo

za stare zgrade dat period od dvije godine za uskladu i pronalazak tehbičkog rješenja

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:30   |   opcije


Otkad je taj zakon, tj koliko su stare te "nove" zgrade?

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:32   |   opcije


kante metalne da se mogu dezinficirat
proizvode zatvorenici
i to oni uhapšeni zbog korupcije, podsektor političari i javni dužnosnici

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:33   |   opcije


pod nove zgrade misli se na svaka koja je ovog časa u fazi dobijene građevinske.
da ti vidim nacrt, gdje je cijev za smeće? nema
odjebi s dozvolom. ne može

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:34   |   opcije


Ja kupila one velike kante za veš, crnu i bijelu. Crna je za plastiku, bijela za papir. I taman su mi za tjedan dana. Kanta za miješani je veličine konzumove vrećice, a za biootpad je naravno najmanja jer se najbrže baca.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:34   |   opcije


stare su one napravljene prije zakona

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:34   |   opcije


Baš me zanima jel ove tu susjedne gdje je kvadrat 6-8K eura imaju te cijevi

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:35   |   opcije


i dođe se do zaključka da s ovakvim zakonom pokriješ 90% otpada kućanstava u roku dvije godine.
onih 10% kažnjavaš

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:35   |   opcije


obzirom da nema tog zakona, nema razloga da izvođač radova to stavlja u zgradu jer mu je "dodatni trošak"
da je u zakonu,bio bi trošak građenja
jednostavno

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:36   |   opcije


aha, taj si zakon ti smislio? ja pomislila na čas da postoji

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:37   |   opcije


zakon mora biti tehnički provediv, logičan, jasan i kvalitetno iskomuniciran.

tipa, prije zebre moraš usporit jer ne smiješ gazit pješake. jel ti jasno?
je
ok
99% vozača kuži da ne smije ugrožavat pješake

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:38   |   opcije


pa da, i rekao si da ćeš smisliti. Neke stare zgrade imaju ugrađene te cijevi za otpad, ali vjerojatno nemaju za sortiranje

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:38   |   opcije


pa piše da cu ga složit :)))

"evo, sad ću složit primjer jednog takvog zakona. potrajat će mrvicu

Autor: flyngpicket 03.02.2022. u 15:19 opcije"

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:39   |   opcije


To si tako autoritativno napisao da sam ti ja povjerovala.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:39   |   opcije


Ja se već držim tog zakona :) već idem gledati nove zgrade jesu li po propisima, hehe

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:40   |   opcije


Zakon ti je - zakon!

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:40   |   opcije


ma samo nažvrljao nešto što ima logike i stanarima i komunalnom i državi i zatvorenicima i prerađivačima otpada.

a uopće nije skupa provedba
jedan lift u zgradi je 350x skuplji od takve jedne cijevi

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:40   |   opcije


Evo, upravo mi ugrađuju nove prozore pa ću pridonijeti zaštiti okoliša, tj manje ću grijati ulice.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:41   |   opcije


Da, i ja sam se pitala zašto kante nisu metalne, a ond asi mislim, s ovim plastičnim rondaju prestrašno, kak bi tek bilo s metalnima

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:42   |   opcije


Nekad su kante bile metalne, držali smo ih u podrumu zgrade, i bome su smetlari išli po njih i vraćali ih u podrum.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:43   |   opcije


doduše, sad s ovim prozorima niti buka izvana više neće biti kao prije.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:44   |   opcije


ono, napuniš zelenu vrećicu sa biootpadom, u šlapama dođeš do cijevi, frkneš i vratiš se u stan za 5sec
ta vrecica pala u kontejner za biootpad, a sami kontejner ne smrdi jer je izoliran a zatvara ga komora u kojoj je vrećica doletila.
čim se vrata na komori zatvore, uključuje se ventilator koji smrad odvodi gore u zrak.
senzor u kontejneru gdje je doletjela vrećica javlja popunjenost u centralu komunalnog koje šalje signal gpsu u kamionu gdje treba stat ispraznit kontejner

neš ti komplikacije i nauke

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:44   |   opcije


Kod mene su rel nedavno ugrađivali lift, 4 kata, bome cijena nije mala. Cijevi za otpad bi išle s dvorišne strane, fino bi se uklopile, već imam viziju.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:46   |   opcije


U današnje vrijeme fakat ta elektronika i kontrola nije skupa.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:47   |   opcije


mislio sam na kante koje stoje u stanovima
u tim ormarićima koji moraju postojati u stanu
one da su metalne kako bi se mogle prat
ovi kontejneri dolje nek ostanu od te tvrde plastike koja se reciklira
kamion dođe recimo sa cijevi koja usisava sadržaj kontejnera
spoji cijev koja je izašla iz kamiona i sluuuurp
usisa sadržaj kontejnera
ionako su sve vrećice istih dimenzija
jer u protivnom ne bi prošle kroz komoru u cijevi u zgradi gdje si ju bacio

izi pizi

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:48   |   opcije


Pa da i plate čovjeka da skuplja otpad od vratiju do vratiju, isplatilo bi se.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:48   |   opcije


propišu se standardi na nivou cijele RH
državna kontrola
nema majci da neki župan radi dilove s pajdama po svom nahođenju

otpad kontrolira država, uređeno zakonima, sprovode lokalni komunalci
i kazne jednoobrazne svima

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:49   |   opcije


Fly, gledaš previše Sci-Fi filmove, haha...

Autor: juicy-mama   |   03.02.2022. u 15:49   |   opcije


coco, jeftinija je plastična cijev za bacanje smeća od plaće čovjeka

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:50   |   opcije


Aha, te kućne kante.. plastika je bez veze jer nakuplja mirise. PA onda octom prati. Ima metalnih, viš...

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:50   |   opcije


Ma je, Fly, no kako si krenuo, treba promijeniti Ustav, pa onda većinu zakona, a onda i riješiti korupciju... uh

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:51   |   opcije


ovo što sam napisao nije nikakav hi-fi
sve postoji
apsolutno ništa nisam izmislio
samo dajem prijedlog kako bi se moglo

nemam ama bap ništa protiv da imam u stanu kadnu kao i ostalih 3,8mil ljudi

mogu eventualno oramrić u kojem stoji obljebit naljepnicom po svom izboru

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:51   |   opcije


jbg, ja rekao kako bi se moglo
jeftino i učinkovito
a vi pričate zašto sve ne valja to što komotno može biti zakon/pravilo


dajte vi radije prijedlog kako biste vi uredili da bude učinkovito i logično
lako bit kritičar ideja

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:53   |   opcije


Ako sam dobro shvatila, ti si krenuo od one tvoje prve pretpostavke - da su ljudi lijeni, pa im treba dovesti sistem u kuću/stan.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:53   |   opcije


Ok, ja bih kao što rekoh, uvela kvartovske čistače, koji bi skupljali otpad od vratiju do vratiju, brinuli bi se da smeće bude odveženo na vrijeme (sve ono što si ti uveo elektronski) kao prijelaznu fazu. Zato da ljudima netko kaže - gle, ovo smeće ti ne ide u ovu vrećicu nego u onu, itd.. A obzirom koliko gradske love ide uludo, za jedno takvo radno mjesto i ne bi išlo previše novca.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:56   |   opcije


da
evo ti rješenje
evo ti kanta
džaba
evo ti cijev ispred vrata
evo ti ventilator
evo ti zakon
evo ti kazna

tvoje je samo da razumiješ zašto je to tako i da nanišaniš u kanti u koju boju vrećice bacaš kosu s četke nakon što si se počešljao
nećeš?
kazna
Hoćeš?
evo ti čisto, evo ti pristupačno, evo ti lagano, evo ti jeftin odvoz, evo ti benefiti lokalne zajednice zbog zarađenog novca recikliranjem, evo ti aplikacija da moš pratit kud ti je smeće otišlo ako te zanima i još ćemo ti javiti koje smo biljke pođubrili s tvojim biootpadom
šta još hoćeš pičkatimaterina
oćeš metalnu kantu koju je napravio Ivo Sanader?
može. dobiš ju s potpisom , daj 100kn

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 15:57   |   opcije


Onda bih s vremenom onima koji sami odnesu otpad kamo treba dala popust.(to opet nadgleda taj kvartovski).

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 15:59   |   opcije


Fly, ideje su ti super, fakat, i ja bih prva rado to vidjela na terenu.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 16:06   |   opcije


Malo me stisne kad vidim recimo na poslu gdje su svi vrlo visoko obrazovani kak se odnose prema otpadu. Kanta stoji nekoliko godina, sigurno 4+, na kojoj piše PLASTIKA fluorescentnim rozim slovima. I u njoj redovno viđam papir :(

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 16:08   |   opcije


Hodogram:
dlaka, kanta, cijev, kontejner, kamion, reciklažno, biljka,

za Božić dobiš plod, recimo jabuku koji si ti nađubrio
tvoja eko jabuka

dobiš ju u recilkiranoj kutijici koja je od tvog papirnatog otpada

dobiš i pohvalinicu Ive Sanadera, custom made (platio si ju 100kn sa potpisanom kantom)

dobiš i bedž "eko-eko"

nosi ga s ponosom

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:08   |   opcije


e, tako bih i ja bio savjesni razvrstavač otpada
a ovako, bez zakona, samo si ti koko sa svojim OKP-om :)))

hoću i ja bedž "eko-eko"

al da mogu nastavit bit lijen
i bez OKP.-a

kuiš?
zakon

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:10   |   opcije


budimo lijeni na račun dobrih zakona

vrh

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:11   |   opcije


lijeni, a opet sve štima

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:11   |   opcije


vlast se pobrinula

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:11   |   opcije


Ukratko - ge-ni-jal-no!!! Nema se što dodati.

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 16:14   |   opcije


ne žive svi u stanovima/zgradama
ima rješenje i za one s kućama

i njima zakon: moraš imat tu metalnu kantu
doniš ju džaba, al komunalni redar ti je ima pravo tražit na uvid.
evo ti kontejneri prilagođeni kućama
ionak ih imate
ali ako imaš kantu sa 4 komore i svaka je za pojedini otpad, nikakav problem ti nije ubacit to na svoje mjesto

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:14   |   opcije


ali dragi vlasniče kuće, razmisli što sve možeš sa svojim otpadom
biootpad tako i tako, evo ti letak, evo ti link na stranicu kako se od toga radi đubrivo
evo ti mini strojček
evo ti sjeme za ruže
kuća časti

evo ti ideje što sve možeš sa papirom

evo vam u kvartu zajednički kontejner za konzerve a komunalci će vam u vrijednosti recikliranog metala donirati po vašoj želi bla bla

evo ti ideja što se može s plastikom
komunalci će odnijeti, senzor je izračunao broj plastičnih boca, puta toliko i toliko lipa, komunalci će vam u protuvrijednosti donijeti u kvart klupu, ljulju, smart uličnu rasvjetu na senzor i solarne baterije i to one lampa koje pticama selicama ne ometaju let

šta još hoćete, pizdavammaterina
hoćete da vam Sanader pjeva Božične?
može
24.12. Sanader pjeva u vašoj ulici i potpisuje metalne kante

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:20   |   opcije


sve može, sve ima smisla, sve je logično i održivo i sve je po zakonu koji je osmišljen da je svima dobro.

nećeš odvajat i nišanit u ispravnu boju vrećice iako smo ti sve donirali i usprkos svih benefita koje imaš kao pojedinac i tvoja cijela zajednica
nema problema
mi ćemo počistit iza tebe
neće država ni komunalac propast što si ti jedan od dvadest bahat
ali ćemo ti naplatit 3 mjesečna obiteljska dohotka za svaki put kad te ćopimo da si šupak i još ćemo ti sliku i ime objavit na netu i oglasnoj ploči
i od tvojih kazni ćemo financirat izadu kanti
i Sanaderu kupit ćevape

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:26   |   opcije


tak

recikliranje sam obavio
sad mogu dalje rješavat ostale svjetske probleme

:))

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:27   |   opcije


Moram priznati da se u potpunosti slažem sa Flayem...tako bi to trebalo biti.No..najprije treba sve tako urediti a onda.....ko ne želi...po zakonu.....kome krivo ....kome pravo:-))

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 16:35   |   opcije


hahhaha, ajd, zaslužio si malo odmora :) da se tebe sluša, pa svijet ne bi imao problema. Samo, zašto zapeo za Sanadera? Tu blizu stanuje, bome bi mu ja prva išla gledati kako razvrstava.. ma naravno da to ne radi on, već sluge

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 16:39   |   opcije


Ma on je samo primjer kako bi se i osuđenici za korupciju mogli ukljucit u eko-eko

Kuis, i oni se recikliraju

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:45   |   opcije


Ahaaa, ne mogu ja sagledati tvoje širine :)

Autor: Cococh-Anel   |   03.02.2022. u 16:47   |   opcije


Sutra vam napišem kako se uz pomoć aplikacije od po milje kuna max, može cijela jedna državna agencija Napravit da bude učinkovita.

I još jednu pride aplikaciju naprave gratis da se izbjegnu mulje sa svim javnim nabavama a ostane i kusura da sve neplatiše zauvijek odu u povijest.
Naplata 100%

Program ili aplikacija ne umije krast kao sto umije čovjek. Odnosno može samo ako ju netko tako uprogramira.

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 16:50   |   opcije


Kad se država uključi i rješavanje nekog problema od općeg značaja (a zato bogami i sluzi država) problemi prestaju bit problemi i postaju rješenja.

Na pr:
Država kaže da na svakih toliko i toliko stanovnika a opet za slabije naseljena područja, na svakih toliko i toliko četvornih kilometara mora bit jedan reciklažni hot spot.
MO
RA
I tamo zaposlen taj Kokin komunalni redar. Plaća ga država. On bude i inspektor i izvor informacija i svasta nešto sto građanima treba.
I na primjer. Na tom hot-spotu možeš dobit kvalitetne kutije, napravljene od reciklažnog papira.
-Dobar dan
-Dobar dan
-Znate, ja se selim, trebaju mi kutije. Jedno 20 kom.
-Izvolite. Potpuno su besplatne. Dajte mi samo osobnu da skeniram.
-Izvolte
-Kutije su vam raspakirane zbog lakšeg transporta. Dezinficirane su. Zalijepio sam Vam veliku naljepnicu da si možete pisati sto je u kutiji. Da vam pokažem kako se sklapaju. Evo, ovako. Izi. Vraćate ih za 15 dana. Mi ih opet dezinficiramo i rastavimo i zalijepimo novu cistu naljepnicu za idućeg tko ih bude upotrebljavao.
-A to vama ovdje vratim?
-Ne. Vratite u bilo koji hot-spot
-A sta ako neka kutija pukne?
-Ništa strasno, dogadja se. Ljudi znate ne čitaju sto piše. Evo tu stoji do 20kg. Ali ako se smoče može biti problem. Košta vam svaka 5kn. Provjerimo Vaš status imate li kazni za nesavjesno zbrinjavanje otpada dobit ćete veliki popust.

Koliko je ova ideja science fiction?

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 18:12   |   opcije


Uopće nije SF..ali..do tuda puno toga mora biti v ovoj državi posloženo.Dok bu to tak kak si ti napisal..nas vec odavno nebu:-)

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 18:18   |   opcije


Kako onaj u šlapama izlazi iz stana i baca svoju vrećicu biootpada?
Tako sto je dobio privjesak za ključeve (netko pametan je skontao da kad se ide bacit smeće najbolje imat ključeve od stana sa sobom da se vrata ne bi zalupila)
Na tom privjesku je čip koji otvara vratašca od cijevi u zgradi.
Prislonis čip i potegneš ručku. Baciš vrećicu. Odeš natrag doma i ne brineš za zalupljena vrata od stana.
Međutim, tvoja vrećica se zaglavila na putu prema dolje. Nisi ju držao u kanti koju si dobio na poklon za useljenje nego si ju prepunio zato sto si supak i previše ti bilo Dat 3lipe za novu vrećicu.
Nikaki problem.
Po zatvaranju vrata od cijevi trebao se ukljucit ventilator ali nije jer je cijev zaglavljena. Senzor prepoznao.
Signal otišao u centralu. Server je iste sekunde prepoznao koji čip je zadnji otvorio vrata cijevi i na mobitel vlasnika ili predstavnika stanara stiže SMS “Konju jedan”
Odeš s metlom malo pogurat. Ako ne prođe, predstavnik stanara zove Kolinog lika iz hot-spota koji to odčepi za čas i na račun Konja jednog stiže primjerena kaznica.

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 18:24   |   opcije


Arapo, društvo trebaju složit oni koje je narod izabrao da se bave njihovim problemima/rješenjima.
Narod se sam nikad, ama bas nikad neće za tako nešto poslozit. Zakoni ga slažu a zakone predlažu predstavnici.
Narod će se složit kad treba branit zemlju od napadača, narod će se složit kad treba priskočit Upomoć unesrećenima. Mi Hrvati smo i najsložniji za donirat nekom bolesnom. Tu nam zaista nema premca i možemo svi skupa biti ponosni sto smo takvi.

Ali da ćemo se složit oko neke ideje?
Nema teorije

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 18:28   |   opcije


A šteta da smo tako neorganizirani za ideje.
Jbt, ima nas ko dva kvarta u Tokiu
Možemo se svi poimenice znat

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 18:29   |   opcije


Ma Flay..nisam ja ni mislila da bi se narod posložil...ma ni misliti.Živim u zgradi od 39 stanova i zamjenica sam predstavniku stanara..niš me naj pitati....boli glava.Ovaj dela a ja sam doma i svi su na mojim vratima sa brdom idiotarija:-((((
Naravno da sam mislila na one koji su za to izabrani i predobro plaćeni.No...nebumo to dočekali:-))

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 18:33   |   opcije


Kokin lik da Hot-spota može radit tjedne obilaske zgrada, provjeravat ispravnost cijevi, kontejnera, senzora.
Može i ljudima ostavljati diskretne poruke u poštanski sandučić tipa:
Čuo sam da ste opuške iz papeljare vašeg auta izbacili na parking. Poslikao sam ih, pokupio, bacio u predvidjeni kontejner ali sam par opušaka sačuvao i po potrebi Komunalac će ih dati na analizu te ćemo Vas adekvatno kazniti ukoliko se to ponovi.
Ovo je samo prijateljsko upozorenje. I evo za vasu informaciju, odmah do parkinga smo postavili KOS za smeće pa će vam biti praktično za sljedeći put.
Eko-eko pozdrav, Kolin lik sa hot-spota

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 18:35   |   opcije


Arapo, sve te razumijem.
Ali ja bas nisam lik od tjesenja i kuknjave.
Sta je problem?
To i to
Ajmo riješit i to tako da je za sto godina riješeno
Ajmo vidit kako ćemo
Vako

Posije možemo kukat kak je nekad bilo lijepo kukat

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 18:45   |   opcije


Ne tražim ja da me se tješi...jesam 57 kg ali žilava i sve riješim ali..na kaj rulja dolazi...prestrašno!

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 18:46   |   opcije


Tu kod mene u zgradi je isto toliko stanova.
Znaš koliko nama treba vremena od pritužbe jedne babe “pa od tih bicikala se ne može hodat stubištem” do obavijesti stanarima: zabranjuje se ostavljanje bicikala na stubištu. U zajedničkoj garaži je osiguran prostor. Napravljene su željezne konstrukcije za bicikle. Muški, kače se gore, ženski bicikli bočno uza zid, da bi pod ostao slobodan za djecije bicikle. Po svakom stanu su predviđena 4 mjesta. Ključ od prostorije vam je isti ključ koji otvara haustor. Hvala svima na pomoći u organizaciji”?
Tjedan dana ravno

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 18:49   |   opcije


Dodje prijedlog da ae stavi rampa na ulaz na vanjski parking. Kao, svak može uc i stat sa strane pa kao ometa prolaz.
Svi imamo obilježene parkinge.
A tko to dolazi i parkira sa strane?
Pa kad netko nekome iz zgrade dodje u goste.
Prijedlog rampa: odbija se.
“Mole se svi stanari da kažu gostima da ostave broj mobitela pod sajbom. Mole se susedi da se strpe 10sec u slučaju potrebe ta micanjem i da ne trube kao da im netko reže vrat. Hvala unaprijed”

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 18:56   |   opcije


Daj..pa ja kad se dogodi neki problem ...sve rješavam u danu jer si nemrem dozvoliti da ne spavam..a spadam među te idiote.Neki dan sam problem rješavala sa Ministarstvom branitelja jer je jedan MORH-ov stan prenamjenjen u braniteljski i mislim da od tog dana oni ne spavaju već par noći i da ce dugo pamtiti moje ime i prezime.No..problem je riješen.
Bicikli....a to je rešeno na način"Dragi sused....ja bi lepo prosila da of teden kupite kanticu boje o pofarbate na tri kata svaki zid koji gumom od bicikla opizdite kada ga spuštate ".I kaj se dogodilo???Taj teden mi se frajer odselil jer je podstanar.I dobro..nek j...e negde nekog drugog!!!

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 18:57   |   opcije


Elitna zgrada do mene ima tu lepu rampu o kojoj pišeš.Ti mater...tolko trubljenja v životu nisam čula .Onda joj je neko rukicu ftrgel..i sad je mir!

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 18:59   |   opcije


Ja imam vrt pred stanom. I travnjak je.
Bude tu svega i svačega popadalog sa tudjih terasa. Sve kvačice, gaćice, grudnjake i djecije carapice pokupim i stavim u košaru koja je okacena na ogradu. Vrata vrta su zaključana. Nikaki problem.
Ali problem nastao kad sam poceo nalazit po desetak opušaka u vrtu. Pokupim. Šutim. Pa opet, pokupim šutim.
I jbg, nadjem opet.
Pokupim, čikove poljepim na papir i okacim na vrata haustora uz prateći tekst:
Dragi sused/a, ovo su tvoji opušci. Ja sam ti ih pokupio i vraćam ti ih. Kao znak dobre volje, prilažem i pepeljaru sa vakuumskim dnom tako da ti može stajati na klupici od prozora gdje ocito pusis kako ti vjetar ne bi odnio pepeljaru na nečiju glavu. Recimo moju. Hvala unaprijed na razumijevanju”

Opušci se nastavili
Skupim ja opet, zaljepim ih kao redenik metaka, maknem pepeljaru i dodam tekst.
“Dragi sused/a, pepeljara me koštala 90kn zbog jebenog vakuumskog postolja, zamijenio dam ju za kameru od 150kn. Snimanje počelo Dana današnjeg u 16h. Ostali susjedi, hvala na razumijevanju”

Prestali opušci
Gaće, grudnjaci, carapice i ostalo sleti i dalje i dalje skupljam i stavljam u košaru na ogradi. Nikaki problem

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 19:06   |   opcije


Tu foru sa kamerom smo lažno prodali susedima iz privatnih kuća koji su nam smećem punili kontejnere i prestali su.Nekada to ima smisla ...mislim da bi kamere i inače imale smisla.

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 19:09   |   opcije


Topli pozdrav svima koji se drže reda i čuvaju našu predivnu planetu Zemlju....ugodna vam vecer!:-))

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 19:13   |   opcije


Mi smo super klapa u zgradi. Mislim da sam drugi najstariji stanar. Sve mladja ekipa. Čopor djece. Družimo se, radimo zajedničke derneke, roštilje, nafrljimo mjuzu do daske, to se pleše po parkingu i razmjenjuju se domaće rakije, vina, pancete i kolači.
Nekad radimo dernek i u garaži. Kad vani pada kiša. Jednom smo imali doček Nove godine u garaži. Vrh provod bio.
Ocemo farbat stubište iz pričuve ili ćemo sami?
Ajmo sami. Iz pričuve ćemo farbu, ostali svi imamo valjke i penzle.
Muški farbaju, djeca ciste, žene donose za pojest i popit.
Sve u danu obavili, dvije ruke farbali, tri puta pauzirali i na kraju se svi ponapijali. Djeca sve očistila. Jedan sused svoj djeci (a bilo ih 20tak donio po slaju. Svakom isti. On ima cetvero djece i zna kakav rusvaj nastane ako krene biranje :)

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 19:16   |   opcije


Bravo...sretni ste ljudi ..mah..mah:-))

Autor: arapo   |   03.02.2022. u 19:20   |   opcije


I tak
Složni ljudi mogu svasta. Gdje nema sloge mora zakon.
Jasan u kvartu koji ima svoju FaceBook stranicu. Gdje se ekipa skupi.
Doveli dvije zet linije nove. Napravili stanice tamo gdje nama pase. Postavili zebre gdje mi znamo da djeca idu u školu. Natjerali Grad da proširi školu. Osjevali Zagrebparking da nam uvali plaćanje. Ma da ne nabrajam…čuda se mogu postic
Malo ljudi koji znaju pogurat, malo ljudi koji znaju procedure, malo ljudi koji će agitirat da se uključe oni imertni i apsolutno sve se može postic

Kuknjava? Ništa od tog

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 19:21   |   opcije


99

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 19:27   |   opcije


#đepetra

Autor: flyngpicket   |   03.02.2022. u 19:27   |   opcije


fly! Di ti živiš?

Autor: Ford_Perfect   |   03.02.2022. u 20:20   |   opcije


ZG zapad

Autor: flyngpicket   |   05.02.2022. u 18:35   |   opcije


Dodaj komentar