©© - Novak Đoković je puno više od tenisača

Recimo...

Link

Svaka mu čast, izlazi iz svih okvira, rugaju mu se, osuđuju ga, no to je slijed događaja..

Kako Gandhi reče:

'Prvo te ignoriraju. Nakon toga te ismijavaju. Potom se protiv tebe bore. Na kraju pobjeđuješ.'

14.01.2022. u 15:51

kurac je on grbavi

Autor: krelec   |   14.01.2022. u 15:59   |   opcije


Da, ti to tako vidiš

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:02   |   opcije


Postoje svijetovi za koje ne znamo da postoje, netko zna za jedne, netko za druge..

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:23   |   opcije


A nekako mi žao ljudi koji misle da je ono što oni znaju - sve.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:24   |   opcije


Jel to znači da mu se zato treba progledati kroz prste vezano uz trenutno aktualno?

Autor: meija   |   14.01.2022. u 16:27   |   opcije


Na što ciljaš?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:36   |   opcije


Glupo je da mu malo dozvole ulazak u Australiju, pa malo ne dozvole. Da su ga odmah odbili, sve pet.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:36   |   opcije


Ni na kaj ne ciljam, samo pitam

Autor: meija   |   14.01.2022. u 16:48   |   opcije


Wim Hof je dokazao, znanstveno, da možemo puno više nego milsimo da možemo, njegov put je kroz hladnu vodu - kupanje i boravak u ledenoj vodi kroz koju on dolazi do spoznaja, zatim disanje kojim postiže čuda, i kao treće - stvar odluke, tj upornost.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:48   |   opcije


I give up

Autor: meija   |   14.01.2022. u 16:50   |   opcije


i ja se predajem

Autor: krelec   |   14.01.2022. u 16:52   |   opcije


Pa kaj se borimo?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:52   |   opcije


"Ministar donio odluku zbog antivaksera"

Đokovićev odvjetnik kaže da su razlozi koje je naveo ministar za ukidanje vize različiti od onih koje je dala granična služba. Ministar je stao na Đokovićevu stranu u spornim činjenicama, da se pridržava zakona, da predstavlja samo minimalan rizik za druge i da ima medicinski razlog da se ne cijepi. Kaže i da je najveći razlog za ovakvu odluku ministra ***strah od potencijalnog uzbuđenja u antivakserskoj zajednici***.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:53   |   opcije


Australski se ministar boji uzbuđenja.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:53   |   opcije


sve je to ok...za kaj se on predstavlja.
grleci drvo i stapajuci se s majcicom zemljom najvjerojatnije daje rezultat - cjelovitosti sa planetom i svim živim bićima.
odgovornost prema sebi samima i drugima :)

mislim da ga je u ovom slucaju prevagnul ego.

Autor: Amygdala   |   14.01.2022. u 16:57   |   opcije


Ako je nekomu dobro ovako kako živi, ne zanima ga ima li još nešto negdje, nije znatiželjan, nema volje preispitivati svoja uvjerenja, ne zanima ga može li još više i bolje, ja to razumijem i prihvaćam. Ne prihvaćam da se nekoga tko je znatiželjan, zanima ga štošta, ispituje svoje granice i pomiče ih - vrijeđa i omalovažava.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:57   |   opcije


Amy, u kojoj to situaciji mu je prevagnul ego?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 16:59   |   opcije


Sada TheJoković ne može ni u Monako bez para koje je trebao donijeti iz Australije.

Autor: Illija   |   14.01.2022. u 17:01   |   opcije


svakoga prebaci ego u krugu nasega djelovanja. dok to prebacis na krug njegovog djelovanja - zvuci upravo ovak kak je - burno u svijetu tenisa :) burno u zemlji domacinu :)

ovak - kad mene prebaci ego - burno je mojoj profesiji i burno je u mojoj kuci, mestu...

svakako da te hiti dalje u poniznost.
i to je lepota onoga kaj se bu dogodilo i s njim - poniznosz ne u vidu spustanje brade pred pravilima neke zemlje vec poniznost u vidu - a ok, zajebal sem idem dalje pa kud me to odnese :)
npr. zna mi se dici ego pa se hvalim svojim profi postignucima - posle me opadrne poniznost - i spremna sam prihvatiti zakon uzroka i posljedica zbog mog hvaljena - prihvacajuci svoju slabost kao takvu u suglasju sa zakonom vremena pa kud me odvede po bozjoj tempiranosti ili pak vodeno mojim egom...izbor je na meni :)

Autor: Amygdala   |   14.01.2022. u 17:02   |   opcije


Nedavno sam svjedočila kako je lgbt zajednica izopćila iz svojih krugova osobu koju su razumjeli da govori protiv njih. A ta osoba nije govorila protiv njih. Nije ni za njih. Dakle, oni ne prihvaćaju drukčije od njih. A bore se za to da budu prihvaćeni... Jel to vama ima smisla?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:03   |   opcije


A Gandija je karta krenula kada je izveo onaj performans ležanja na cesti zbog poreza na sol :-)

Autor: Illija   |   14.01.2022. u 17:03   |   opcije


Amy, mislila sam nešto konkretno. Ček, da tebi kažu da možeš u Australiju, da dođeš tam i onda te zatvore u neku rupu i ne daju ti vizu, a ti si unajmila kuću tamo, jel bi ti bila ponizna? Pa ja se njemu divim kak to sve trpi.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:06   |   opcije


Koliko ja razumijem, pravila u Australiji nisu jasna i jednoznačna. Ili krivo razumijem?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:07   |   opcije


Ilija, misliš da je Đoković došao praznih džepova u Australiju ,i da se ne može vratiti jer nema love?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:08   |   opcije


Ja sma razumjela da su država Viktorija i njihov teniski savez dozvolili dolazak Đokoviću, a savezna vlast mu nije dala dozvolu i da je tu došlo do problema

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:12   |   opcije


Pa to je interni australski zajeb

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:13   |   opcije


Apropo Monaka, negdje pročitah da je Đoković jedan od rijetkih koji plaća porez u svojoj državi, Srbiji. A ne ide u Monako zbog poreza.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:28   |   opcije


zbila ne znam jel da se smijem ili plačem......

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 17:33   |   opcije


mislim da ću obadvoje...

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 17:33   |   opcije


zakaj se šparat....

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 17:37   |   opcije


mislim da to nije njegova percepcija vec da je rijec o bozanskoj tempiranosti za podijele u drustvu -sto ce prevagnuti-strah, nesigurnost, osjecaj manje vrijednosti i niskog samopostovanja? nece.

covjek koji grli drvo uistinu moze zaokrenuti u vjeru i ljubav na nacin koji se nama posljedicno moze svidati ili pak ne.
hoce li to biti ( ili vec jest, ne pratim ) - deportacija pa ce svoju percepciju podrske dozivjeti tamo gdje zivi ili mozda ostaje na turniru pa ce svoju percepciju ljubavi dokazati samome sebi pobjedujuci sve u nizu? gdje ima tame i najmanja svijetla tocka bljesti :)

Autor: Amygdala   |   14.01.2022. u 17:37   |   opcije


Amy, ovo si lijepo napisala:) Sad sam večerala i razmišjala o tomu kako netko tko je vegetarijanac, vegan, ne može biti loš čovjek, jer ako misli na dobrobit životinjica, kako onda tek razmišlja o ljudima :) Pa to su hodajući anđeli.. Ma svatko tko malo dublje uđe u sebe ne može raditi drugima ružne stvari.. kako recimo Wima Hofa zamisliti da nekog vara? Ili da kocka?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:51   |   opcije


Ili da samo - puši?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 17:52   |   opcije


nije li malo kompliciranije biti dobar čovijek ?

malko teže.

od životinja se rade ne samo naša hrana...obleka..namještaj....jebo me pas ak se i televizori ne rade od životinja.....biljaka sigurno.
čemu takva strka ?
ja sam predator...zvijer...jedem meso...nije mi problem ni ubit da se nahranim..
i to je moja priroda.
i sad sam sebi idem na živce šta to spominjem......
kakve veze ima...
gdje je kraj...
biljke imaju dušu isto ko i neki manje vrijedni likovi na iskrici...pa kaj...ne bumo ih pojeli....?

ne zgazi mrava....ok..neću.
al kolko bi taj mrav razmišljao da zgazi mene ?

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 18:02   |   opcije


da, slažem se da je komplciranije od toga da se prestane jesti meso. Na pameti mi je bilo da čovjek obično ne stane na tomu da ne jede meso, nego krene dalje u duhovnost, nejedenje mesa je samo fragment

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:11   |   opcije


Ja jedem meso, i isto bih mogla ubiti meso za hranu da je frka..

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:12   |   opcije


Idem i toliko daleko da mislim da je životinji čast ako umre da bude drugomu hrana, da joj je to i svrha.. ako do tog časa ta ista životinja živi svoj život prirodno u svojem prirodnog okruženju, onako kako treba, da ispuni svoju reprodukciju, da bude dio ekosustava..

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:14   |   opcije


ne znam...cc...
ja nebih išao u taj fucking voodo shit sa chinookom...južnim vjetrom...
teško da bih se ja predao za hranu nekome...
možda jesmo na vrhu hranidbenog lanca...al...tko zna..

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 18:18   |   opcije


ali....
da bih volio da drvo izraste iz mog leša...
na to uvijek pristajem.

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 18:20   |   opcije


o gaženju mrava.. kad se naseli more mrava u stan i ne možeš uzeti kruh a da nije pun mrava, onda nastupa mravocid. Ili miševi, kao viša bića. Postoji granica kad je ili oni ili ja. Komarce isto ne štedim. Ali da ću iz gušta ić nešto tamaniti, neću.

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:20   |   opcije


ni ja....
samo iz svojih niskih ljudskih pobuda

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 18:22   |   opcije


Ako smo slasna hrana nekoj zvijeri, onda i nismo na vrhu.. na vrhu smo jer smo snalažljiviji...da, i tomu sam razmišljala, kad umrem svejedno mi je, ali sam taj čin smrti bi da je bezbolan.
Želja mi je kad umrem da me spale i prosipaju pepeo tako da nemam grob, jer je to briga bez veze, nek mi zapale svijeću bilo gdje, ionako već neka sljedeća generacija neće znati za mene

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:24   |   opcije


A pepeo su minerali pa ću pognojiti nešto bilja

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:25   |   opcije


MAJO SI ČUDNA U ZADNJE VJEME..JEL SI SE CIJEPIJA KOJI PUT???

Autor: kjele   |   14.01.2022. u 18:25   |   opcije


Hehe, Kjele :) pa kak se zeme

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:26   |   opcije


Sin mi upravo ima koronu, čuvam ga i baljezgam na blogu

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:27   |   opcije


naravno...
i ja bih da je bez boli.
samo nisam baš siguran da će to tak ići...

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 18:27   |   opcije


de si kjele...kaj ima...

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 18:28   |   opcije


sorry za sina cc

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 18:29   |   opcije


Promatrajući ljude oko mene kako su umirali, na koji način, nekako zaključih da kroz taj proces umiranja odrađuješ dio priče. ma neću sad u detalje, najsličnije bi bilo - kako si živio tako i umireš, ali mislim da nije baš tako, više da je komplementarno, tj da nešto nadoknađuješ kroz umiranje

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:30   |   opcije


EVO ME DJKAM KUJAC I PJAŠIM VJANE

Autor: kjele   |   14.01.2022. u 18:31   |   opcije


Sin je mlad i jak, nadam se da će brzo proći kroz sve to, bez posljedica..

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:32   |   opcije


EJ KOKOŠ ZNAŠ KAK JA MISJIM CIJEPILA?????HAHA

Autor: kjele   |   14.01.2022. u 18:33   |   opcije


Nisam se Kjele već dugo cijepila na taj način, teško je naći dobro cjepivo :) i koje me hoće :)

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:35   |   opcije


KAJ FAJI APJIKATOJA?????

Autor: kjele   |   14.01.2022. u 18:35   |   opcije


Tto, da, fali aplikator, hahha

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:36   |   opcije


A jel ti kaj cijepiš po kućama?

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:37   |   opcije


Dođe Kjele i sve razbuca

Autor: Cococh-Anel   |   14.01.2022. u 18:39   |   opcije


napred kjele....

Autor: djuro22000   |   14.01.2022. u 18:48   |   opcije


Đoković je i moj debil!

Autor: Ford_Perfect   |   14.01.2022. u 20:44   |   opcije


Koko, ja ne mislim da su vegani i vegetarijanci hodajući anđeli. Doduše, svakakvi se deklariraju kao vegan/vegetarijanac. Svojevremeno sam hodala puno po tim festivalima i sajmovima zdrave prehrane i uvjerila se da i među takvom ekipom ima onih koji su debelo zabrazdili u fašizam. U smislu, ako nisi naš, krepaj. To su bolesnici. I da, takva vrst vegana obično gleda ispod oka nas vegetarijance i ne propušta priliku naglasiti da smo odgovorni za iskorištavanje pčela. Ne i pomor, ali smo svakako krivi jer smo se okoristili pčelinjom proizvodnjom. Srećom, ima ekipe i oni su u većini, koji su stvarno fenomenalni ljudi i od njih se može štošta naučiti.
U zadnjih dvije, tri, četiri godine postalo je jako moderno živjeti i propagirati biljnu prehranu, vjerojatno jer su odjedanput tržište preplavili artikli koji znatno olakšavaju takav pristup prehrani. Ja to pozdravljam, iako nisam poklonik tvornički procesuirane hrane. S druge strane, dobro mi dođe kad dođem umorna s posla i kad mi se ne da kuhati.

Ukratko, gdje god je nekakva podjela, tu je i nekakav problem. Zato ja i ne govorim gotovo nigdje što preferiram jesti, ali mislim da je ok čovjeku koji ima namjeru upoznati nekoga za ozbiljnu vezu, a koji mi je ok, reći kakav je moj stil života. Jednom sam, kad sam dosta mlađa bila, skoro profurala sa likom kojem je to bilo neprihvatljivo. Srećom, na vrijeme smo to skužili.

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 9:59   |   opcije


Đuro, ne bih kazala da smo na vrhu hranidbenog lanca. Iskrcaj se u džunglu i izbori za život protiv lava ili ne moraš ići niti tako daleko, evo Lika nam je blizu, Gorski kotar, tko se želi dokazati golim rukama u borbi sa vukom ili medvjedom, neka izvoli. Pa te goleme morske živine. Čovjek jede ono što je slabije i nemoćnije od njega. I radi toga ne mislim da je osobito inteligentan, iako ima daleko većih potencijala obzirom na fizičku, mentalnu, emocionalnu i duhovnu strukturu

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 10:06   |   opcije


jesmo ifka....zato jer koristimo alate...
razvili smo alate da nadoknadimo fizičke mane...ono malo sive tvari u glavi...
više puta sam rekao ljudima koji se bave lovom da bi možda bilo više fer da idu u lov samo s nožem...a ne s puškom od par tisuća eura....
....
jesmo....kad malo ovlaš po0gledaš šta je čovjek napravio od ovog planeta....
za sve to ćemo platit jednog dana...al to je neka druga priča...

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 12:58   |   opcije


A u tom slučaju moramo biti precizniji, vrhom hranidbenog lanca se smatraju ovi koji su sposobni opljačkati i vlastitu mater pa imaju dojam da su uhvatili boga za bradu i da im je svijet pod nogama. To su neandertalci bez emocionalne inteligencije tipa Vidošević koji iz obijesti ubija jer je ubijanje statusni simbol. Pa se fotka sa osmijehom od uha do uha pored leša strašnog slona. Spasio svijet, junačina, debilčina

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 15:35   |   opcije


Ivančica, biljke su živa bića. Jedina je razlika od životinja što se ne kreću i ne umiljavaju, a razmnožavaju se, rastu, dišu.
Po kojoj logici je ok jesti biljke, a nije životinje??
Vjerojatno ista ona logika po kojoj je ispravno ubiti komarca, muhu osu ili neku otrovnicu, a nije nešto umiljato.

Autor: pognioci   |   15.01.2022. u 16:27   |   opcije


Jednom su me uvjeravali (vegani naravno) da bi sve životinje trebale biti slobodne u prirodi. Doduše, oni bi iz toga izuzeli sve one opasne bikove, veprove i ine opasne za njihovu pozadinu. E sada, i krave postaju divlje ako ih pustiš u slobodnu ispašu i nisu baš nježna bića... pa mi dotični zagovornici slobodnih životinja nisu znali objasniti kuda bi stavili te poveće živine da ne šetaju ulicama..
Ali bitna je ideologija :)

Autor: pognioci   |   15.01.2022. u 16:31   |   opcije


ifka...kojom se ti logikom pogoniš.......
ne znam kaj bi ti uopće rekel....al mogu ti reć da malo lupetaš totalno bzveze....

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:11   |   opcije


Pogni, ja sam po tom pitanju dosta pragmatična. Da želim zaobilaziti krave na cesti otišla bih živjeti u Indiju. Iako mi se čini da je njihova (tih tvojih poznanika) ideja slobode ne držati krave na betonu u boksevima gdje ne mogu pogledati niti lijevo, niti desno, već bleje letargično u zid ispred sebe dok ih ne ubiju nekome za ručak

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:15   |   opcije


Ako ćemo nastaviti slijed što je sve živo u prirodi, onda možemo reći i da su bakterije živa bića

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:16   |   opcije


da....ifka...i virusi....
sad si na tragu istine

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:18   |   opcije


I ako živiš vlastitu odluku da nećeš jesti niti jedno biće koje ima oči, koje ima srce i koje krvari, i to desetak ili više godina (poznajem ljude koji su doista dugo u tome), onda ta odluka prevazilazi ideološke okvire i postaje stil života. Ko rokenrol

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:19   |   opcije


E Đuro, virusi nisu

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:20   |   opcije


nisu živi ??

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:21   |   opcije


Nisu živa bića. Čitala sam sad u ovo koronaško doba o virusima, ali ne bi se usudila predavati o tome

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:22   |   opcije


vidiš.....
uvijek me prevagne šta da mislim o ljudima koji se hvataju za nekakvu ne bitnu grančicu rasprave da bi se predstavili kao oni koji su u pravu....
to mi je tak nekak jadno...
fulaš čitavu poantu....i grebeš po nekakvim strugotinama da ispadneš u nekakvom pravu...
totalno bezveze....
virusi su živi...
vjerojatno će se i sa prvom pojavom samostalnog AI -a i kompjuterski virus ubrojiti u živa bića.

a ti ih nemoj pojesti

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:30   |   opcije


i...da se razmemo....nemam ja ništa protiv onih koji se žele hraniti kako oće...
baš mi je svejedno..
ali me smeta kad netko meni soli pamet kako da se ja hranim....ja sam zvijer i jedem meso.

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:33   |   opcije


Misliš kako si se ti uhvatio za viruse? Gle, nisam ovdje da u tvojim ili ičijim očima budem u pravu, ne vodimo debatu, niti smo na prijekom sudu. Nisam stekla drugačiji dojam. Pričam o sebi i isključivo o sebi, a tebi ako se to ne sviđa, nemoj čitati. Što da ti drugo kažem?

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:34   |   opcije


A što te pogodilo? To što sam napisala da ljudi ubijaju krave nekim drugim ljudima za ručak. Pa to je istina!

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:35   |   opcije


mitzi....nisam se ja uhvatio za viruse
ti si...

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:36   |   opcije


I da ubijaju srne i lavove iz obijesti? Pa to je isto istina.

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:36   |   opcije


Aj Đuro čitat. Ja odo svojim poslom. Ćus

Autor: ivanschchica   |   15.01.2022. u 17:36   |   opcije


kaj ne čitaš.....maloprije sam napisao...

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:37   |   opcije


tko je spominjao ubijanje lavova....
to si ti napisala
ja nisam

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:38   |   opcije


zašto bih ubio nešta šta neću pojesti......

Autor: djuro22000   |   15.01.2022. u 17:39   |   opcije


https://ibb.co/6XrGcKY
Ispričavam se, ali bilo mi je teško odoljeti.

Autor: Kresimir5   |   15.01.2022. u 18:18   |   opcije


hej COCO
ic mi. donna :)

Autor: ladonna2   |   15.01.2022. u 18:42   |   opcije


a ti opet briješ...hjoj :)
a imale smo već priča oko tvojih spoznaja :)

Autor: ladonna2   |   15.01.2022. u 18:42   |   opcije


@ Wim Hof je dokazao, znanstveno..- .to sa vodom i to hladnom vodom me malkoc podseća na onog našeg bedaka sa jezera čiče ili kak već
kaj je ljude u ovo doba nateraval, u hadnu vodu, jer to ozdravljuje. čisti dušu ili šta već
hvala, ne bi ja trpila niš takvoga, makar me omanulo prosvjetljenje :)

a i btw ima i finije i čovjeku ugodnije ozdravljenje - breus i tako još neki, mislim i reich wilhelm, i makar je bila topla voda :)

Autor: ladonna2   |   15.01.2022. u 18:46   |   opcije


@ Ja sma razumjela da su država Viktorija i njihov teniski savez dozvolili dolazak Đokoviću, a savezna vlast mu nije dala dozvolu i da je tu došlo do problema

naravski jer se nije pridržavao pravila Zakona, ATP, može kaj oće i koga oće zvati

Ali zakon je taj mimo kojeg ni ATP ne može
sad će ga se odreći i sponzori
pa kako je prekršio ugovor plaćat će za raskide

Autor: ladonna2   |   15.01.2022. u 18:49   |   opcije


@ da, đoković je u monaku I Zbog poreza, u srbiji plaća kaj se "igra" sa ulaganjima u neke elektrane ili kaj već

Autor: ladonna2   |   15.01.2022. u 18:54   |   opcije


@Ček, da tebi kažu da možeš u Australiju, da dođeš tam i onda te zatvore u neku rupu i ne daju ti vizu, a ti si unajmila kuću tamo, jel bi ti bila ponizna? Pa ja se njemu divim kak to sve trpi.
e
ovo me piknulo fest
jer ti kužiš/osjećaš/ s druge strane niskog bivanja/energija si ili kaj već
dakle
kako možeš reći.??..Zatvore te u neku Rupu
njega? visočanstvo
a jadni imigranti, ?
koji su tamo godinama? su kaj?
statisti?
da On ispadne veća Žrtva? :(((
daj Coco pls daj se saberi
promisli, pročitaj opet

Autor: ladonna2   |   15.01.2022. u 18:59   |   opcije


a taman sam htjela reći
kako ste vi neki tu divni kroz vjerovanje, mišljenje u toj nekoj čistoj naivi ili čemu već
jok
ne mogu :((
ne nakon ove izjave :((
gdje uopće nisi evidentirala, sve one jadne, koe se drži u nehumanim uvjetima

Autor: ladonna2   |   15.01.2022. u 19:01   |   opcije


šteta kaj nema ovdje mogućnosti - lajk ili nekaj slično, da se označi s čijim stavom se slažeš da se ne ponavljaš

Autor: ladonna2   |   15.01.2022. u 19:10   |   opcije


Hej, Donna. Žao mi je što sam te razočarala svojim rečenicama, a još nemaš ni mogućnost lajk ili ono drugo. Možda si zalutala?

Autor: Cococh-Anel   |   15.01.2022. u 20:25   |   opcije


Nakon toliko godina vidim nisi se nimalo promijenila. Napadaš moje stavove a da ne nudiš ništa drugo. Agresivna i dalje, i zapahnula me ta tvoja mentlana krutost. Kad već brijem jel, pa da onda izbrijem do kraja. Još sam nekako mogla potrpiti tvoje napade, ali kad si spomenula azilante, a joj. Čisti whataboutizam. Ja o Đokoviću, a ti o azilantima. A gle, meni Đoković nije jednak s azilantima. Jer nije došao u Australiju tražiti azil, došao je na poziv. Ako se želiš zauzimati za azilante, go, no nemoj meni spočitavati nešto na tu temu. Je li tebi smeta što je Đoković uspješan? I inače mrziš bogate, ha? Iz tebe progovara čisti luzer.

Autor: Cococh-Anel   |   15.01.2022. u 20:30   |   opcije


A da si pročitala i jednu rečenicu o Wimu Hofu, ne bi tu baljezgala o Pavloviću. Opet ti sve u isti koš.

Autor: Cococh-Anel   |   15.01.2022. u 20:31   |   opcije


Da zaključim, prije x godina si me napala tu zbog obrezivanja žena, bio je linč i tebi zahvaljujući, kao da sam ja to izmislila i tjerala žene da rade. Mislila sam da smo to tada riješile, da si shvatila. Ali vidim da nisi. Ti prvo napadneš, a onda ćemo vidjeti. E, pa ja to više ne toleriram. Kad se zbrojiš i naučip razgovarati, dobrodošla si.

Autor: Cococh-Anel   |   15.01.2022. u 20:34   |   opcije


A ne kužim i Đuru kad veli da ga netko tjera da se hrani na neki način.. Pa dobro, ljudi, kaj vi nemrete pročitati nekaj kaj je suprotno od vaših razmišljanja, a da ne napadnete? Ili se smatrate napadnutima? Svašta! A možda sti baš vi ti koji ne razumijete jer ne znate..

Autor: Cococh-Anel   |   15.01.2022. u 20:39   |   opcije


Iz ovih komentara vidim da zapravo nitko ne prati što se zbiva s Đokovićem, ali imate svoja mišljenja. A da prvo proučite što se događa, pa makar jedan članak da pročitate? Ne kažem ja da nas izvještavaju baš istinito, ali tema je obrađena s raznih strana pa se može nešto izvući. Imam dojam da vam nije drag jer se nije cijepio, i da je to vaše polazište.

Autor: Cococh-Anel   |   15.01.2022. u 20:42   |   opcije


100

Autor: Cococh-Anel   |   15.01.2022. u 20:44   |   opcije