.



O reakcijama ljudi uvijek pokušavam doznati što koga motivira da nešto veli, napravi...
I prema tome reagiram.
Ili ne.
Ali ima nešto od toga što nikako, nikako, ne mogu svrstati u kategoriju ikakve mogućnosti razmišljanja dalje osim metka u čelo i riješavanje ovog ionako već odavno zatrovanog svijeta takvih spodoba.

Pedofilija
Femicid

Žao mi je što smo toleranciju sveli na prihvaćanje svega što nam se događa, tražeći objašnjenja, razumijevanja i opravdanja i za ono što zdravom razumu nije prihvatljivo.
I žao mi je, ima dana kad me pomalo i hvata, mogu reći i realan strah, prilagodbe svih nas na grozote koje se događaju svakodnevno.
I ne daleko, već tu, u susjedstvu.
Par dana medijske pažnje. Isto toliko reakcija kroz društvene mreže i svakim danom koji prolazi pada u zaborav...
Kao da se i nije dogodilo.
Ljudi više nema.
Jos jedna žena na osmrtnici.
Jos jedno dijete razbijenog djetinjstva, a odrasti će okrhnute duse. Ako ikada odraste...


Da li smo već toliko toksicni da ne reagiramo zbog potrebe očuvanja koliko toliko mentalne ravnoteže i blokiramo na podsvjesnom nivou apsorpciju lošega, tužnog, groznog, ne znam....?

03.09.2022. u 12:24   |   Dodaj komentar

Danas je s e potrosno kak i tragedije, tranu dok trje nasa paznja citajuc o tomu, a onda se prebacim na letak o akcijama u trgovackom lancu i gotovo

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 12:29   |   opcije


Sad si me podsjetio kad je bila objava o blogeru koji je umro...
Drugi zapisi uokolo uhodano hihotavi, ekipa se zeza... A njega više nema

E vis, meni je to, ono... Dajte odjebite, doslovno

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:32   |   opcije


Naše društvo ide unatrag. Žena je drugotna. Poznato? A kako je država nefunkcionalna, mnogo je frustriranih, muški ego je ogroman, pa ako mu ne ide na poslu, tamo ga ne cijene, a onda ga još i žena ostavi - njemu se možda čini da nema što izgubiti. A to je najopasnije. Ne opravdam - ako netko pomisli, pokušavam naći uzrok. Kazne nisu rješenje, pogotovo ako takav i sebi uzme život. S druge strane, žene pristaju na svašta, ne povuku granice kad još nije kasno, kao da su u bunilu, 'neće valjda mene'. Drage žene, budite svjesne, cijenite same sebe, reagirajte na najmanje signale, ne čekajte kad je kasno..

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 12:32   |   opcije


I odjebi i ti koji si prijavio ovaj zapis. Si ga pročitao ili klikas sumanuto po redu i dalje?
Treba ti pothitno terapija!

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:33   |   opcije


E Coco draga, kad bi to bilo tako jednostavno....

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:35   |   opcije


A da ima žena koje posesivnost partnera tumače ljubavlju, ima...
Pozadina takvog ponašanja tko zna kakva je

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:36   |   opcije


Kazne nisu rjesenje?
A da pokusamo sa nagradama?

Silovanje dobis 10 000kn

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 12:38   |   opcije


Pedofilija 50 000?

Nago sta nego kazne

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 12:39   |   opcije


Je, bio je prijedlog da nasilnike u obitelji uključe u socijalne programe preodgoja
Kaj, treba mamlazu od 40 godina objašnjavati da se problemi ne rješavaju batinama?

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:40   |   opcije


A što se reakcije tiče... Potrebno je reagirati prije, a ne poslije. Kako pomoći ljudima? Ja pomažem ljudima oko sebe, bliskima, pa si mislim ako jednomu pomognem, puno sam napravila.. koji put upozorim muške, a koi put i žene.. već smo pisali o tomu. Ako vidiš da imaš s budalom posla, budi korak ispred.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 12:40   |   opcije


Kazna nebi iskorjenila jer nikad i nista se ni iskorjenilo ali bi sigurno umanjile ako su reciporocne djelu

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 12:40   |   opcije


Da, Jarče, ovom kojem se smrači sigurno pada na pamet - joj, kazna je 50000 kn, ne budem to napravio.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 12:41   |   opcije


Najace mi objasnjenje smanjeno ubrojiv jer je pijan i drogiran pa mu to olakotna okolnost hm

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 12:42   |   opcije


Postoje kazne za brzu vožnju, i? Nitko ne vozi prebrzo..

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 12:42   |   opcije


Kokice pada pada itekako pada jer mnogi bi se opametili i prije mraka

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 12:43   |   opcije


Slažem se, Coco
Jednom sam na blogu objašnjavala, tada neuspješno, da nećeš stopirati i sjesti u minici liku u auto, u pola 2 noću
Jer previše budala ima, a pozivati se na svoje pravo, sto možeš i smiješ, kad dobiješ po nosu, prekrasno je

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:43   |   opcije


Po meni treba ojačati žene. Ok, ili muške ako su maltretirani. Treba ih naučiti kako da prepoznaju problematičnu osobu. Građanski odgoj, psihologija, etika, bla, To, što kažeš, da ljubomora nije ljubav!

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 12:44   |   opcije


Da kokice jer kod nas kazne idu do jedne razine, jedno je prekoracenje brzine nekog normalnog vozaca ali ako je divljak pa ponavlja pa kaznica pa kazn pa uvjet pa zatvor pa jos zatvora pa jos e pa 99,9 ce ih ipak dignut nogu sa gasa

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 12:46   |   opcije


OK, ali i pravno odrađivanje svega posljedično, ali ne na način "pec, pec, nemoj to više"

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:46   |   opcije


Lik osuđen za pedofiliju odradio kaznu društveno korisnim radom u domu za djecu s posebnim potrebama
Ma di toga ima, osim kod nas?

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:48   |   opcije


Idiot koji je već prijavljen za nasilje u obitelji dobio je zabranu prilaska žrtvi
Da ima narukvicu s kontrolom kretanja pa kad prekrši uvjetnu zaglavi u buksi, ok
Ovako - može što želi. I dovršiti posao....

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:50   |   opcije


Nikako da shvatim tzv. sigurne kuće. Idiot maltretira, zlostavlja, a zlostavljana žena, a više puta i sa djecom u "sigurnu kuću". Nasilnika izbaciti iz stana, kuće, pa da je i sto puta njegova.

Autor: krelec   |   03.09.2022. u 12:57   |   opcije


Upravo to!
Totalno krivi koncept pomoci

Autor: meija   |   03.09.2022. u 12:59   |   opcije


I ovi pojam rehabilitacije.

Ma cekaj proslo pet godina od pedofilskog cina i on postaje bezgresan, ma ok mozda covik netriba na neka djela cili zivot bit pod kaznom ali da sustav da sluzbe to ne mogu vidjet to mi tako suludo da mu sustav upisa tako olako bezgresnost

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 13:08   |   opcije


Ma metak u čelo!

Autor: meija   |   03.09.2022. u 13:09   |   opcije


Ma zar je bezgrjesnost tako podcjenjena to nemogu virovat

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 13:11   |   opcije


Stitimo ljudska prava, ali cija koja? Zastitili zloconca zrtvu kaznili

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 13:13   |   opcije


Iako to kad obiteljsko nasilje je jako slozeno pitanje i najcesce nije uopce rijesivo ali nema rjesenja nego
1 pozivanje na zdrav razum
2 rigorozno kaznjavanje

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 13:15   |   opcije


Jarce, ali kako netko uopće može smatrati da je ok silovati, ubiti boga u nekome, seksualno iskoristiti dijete?
Pa kak, jbm....?
Kae s glavom?

Autor: meija   |   03.09.2022. u 13:34   |   opcije


Opaki emotivni, socijalni i ini defekt!

Autor: meija   |   03.09.2022. u 13:55   |   opcije


mene više brine, da li smo prokleti :((

Autor: ema-emily   |   03.09.2022. u 14:06   |   opcije


prije godinu dana, nakon što sam se, ajmo reć ponovno rodila .. jer tako sam se i osjećala (nepokretna, a mozak radi sto na sat; pitam infektologicu na covid odjelu, kako mi je tata, odgovorila mi je odbrusito "jako loše"
otud moj komentar o prokletstvu

Autor: ema-emily   |   03.09.2022. u 14:11   |   opcije


a u međuvremenu dok sam ja bila na intezivnoj njega su čak pustili kući..
prokleti smo, nema nam pomoći

Autor: ema-emily   |   03.09.2022. u 14:16   |   opcije


vratili me sa intezivne na covid odjel, ja ni ne znajući kako je i gdje mi je tata, a medicinska sestra me pita kome će obiteljska kuća

Autor: ema-emily   |   03.09.2022. u 14:20   |   opcije


i nakon godinu dana .. još ne mogu da shvatim :((

Autor: ema-emily   |   03.09.2022. u 14:32   |   opcije


Žao mi je EMI :(
Iskustvo koje neće samo tako izblijediti

Autor: meija   |   03.09.2022. u 16:16   |   opcije


I ništa joj je bi bilo da je rekla za tatu - nije dobro, ali bit će bolje
Njoj to sigurno ništa ne bi značilo, ali tebi bi bilo tada sve...

Autor: meija   |   03.09.2022. u 16:18   |   opcije


Prokletstvo?

Meni izgleda kao da smo u nekom lošem filmu B produkcije u koji su utrpali sve i svašta, do apsurda

Jer nemre u kratkom periodu i potres i pandemija, rat, prijetnja nuklearnim oružjem, financijska koma do izvrnutih džepova, životne ljudske priče za koje ne vjeruješ da se događaju....

Autor: meija   |   03.09.2022. u 16:22   |   opcije


I kad poberem puža s kućicom da ga netko na cesti ne zgazi i premjestim uz rub, na travu, to je tako malo za mene, ništa, a njemu, kao i tebi gore u komentaru, sve.
Život!
Doslovno...

Mrvica hrane da idem dalje
A ja bih pun tanjur

Autor: meija   |   03.09.2022. u 16:25   |   opcije


Divlje svinje, i još mnogo divljači bolje zaštićene i imaju bolji tretman od pojedinih ljudi..... nego čovjek prema čovjeku.....pomalo ljudi zaboravili da su nas jako davno učili da je ČOVJEK ČOVJEKU VUK........da ne pišem kad su nas to naučili..... ali ali.......u čemu je kvaka???? ....humanizmu, solidarnosti GLAVONJA......PAMETNJAKOVIĆA????......oni znaju kako s kim???????.......uglavnom.....previše je svinjarija tzv ljudskih.....prašta se ljudskim kao i svinjskom........Al smo postali pravi katolici....

Autor: zdrni   |   03.09.2022. u 16:31   |   opcije


Ili se jako dobro kužimo u medicinu...

Autor: zdrni   |   03.09.2022. u 16:37   |   opcije


Trebaš biti čovjek da ti netko nešto oprosti
Ovi iz zapisa to nisu, samo izgledaju kao ljudi

Autor: meija   |   03.09.2022. u 16:50   |   opcije


E moja kokice, gradjanski odgoj etika i psihologija to ce bas pomoc ustvari oce jer pomaze nasilniku i stiti ga pa dok ga preodgojimo dotad zrtva neka se strpi

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 16:58   |   opcije


A opraštati zbog Bozjih zapovijedi ili reda radi, nikad nije donijelo ništa dobro...

Autor: meija   |   03.09.2022. u 16:59   |   opcije


Jarce, možda za mlade generacije, klince koji još imaju šansu biti drugačiji, za njih da...

Autor: meija   |   03.09.2022. u 16:59   |   opcije


Ema i meni je za ali realnost je takva psihopati su nasi tu svagdasnji i tu su oko nas, ima ih i na blogu i muskih i zenskih, da ih se prepoznat iz obrasca ponasanja

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 17:01   |   opcije


bok

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:01   |   opcije


al se ovdje svega nabrojalo i haa

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:01   |   opcije


Danas ubijen zaštitar.
I to samo zato jer je bio na radnom mjestu, rekli bi - u krivo vrijeme

Dvoje ga držalo. Treći mlatio.
Jebote, koji muškarci!
Nes ti takvih muda....

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:03   |   opcije


Bok Dona :)

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:04   |   opcije


ako smo dosegli civilizacijski doseg, a jesmo
jesmo li?
smrtna kazna je neprihvatljiva
jer napokon od kada postoji dnk testiranje
oslobođeno je previše onih koji si godinama čekali smrtnu kaznu
i kji su "nesumnjivo" bili ubojice, prekršitelji itd itd
dakle, smrtna kazna kao takva Ne

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:04   |   opcije


Ma daj Meija za koje klince te relacije su uvik iste oduvik samo je pitanje jel nesto kaznjivo ili nije i koliko je kaznjivo

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 17:04   |   opcije


metak u čelo?
ko je egzekutor?
ili to 'nako samo brbljetamo?

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:05   |   opcije


Civilizacija Dona?
Za koga?
Za pedofile i silovatelje?
Gdje je civilizacijski doseg za žrtve?

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:06   |   opcije


Ne, metak u čelo!

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:06   |   opcije


jer to je egzekucija, a ne izvođenje zakonom propisane smrtne kazne
po svijetu
ima streljanje, ima el, stolica ok u muslimanskim zemljama ima vješanje, javno, al ne skroz avno al ostave ga da visi kao opomena drugima

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:07   |   opcije


Jarce, za klince koji još nisu zatrovani
Mozda oni imaju šansu biti drugačiji...

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:07   |   opcije


oćeš ti pucati osobno ? ili se otvara natječaj za radno mjesto ubojice?
kvalifikacija?
ma samo mora biti psihopata najžešći

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:08   |   opcije


Ma da, po dupetu s peruskom bi trebali dobiti?
Ili par mjeseci uvjetne?
Kolika je cijena života u HR?
Neki životi su na rasprodaji jer njihovi egzekutori šeću slobodno...

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:09   |   opcije


Da Dona sad cemo raspravljat jel manje kriv ovaj sto je drzao zastitara sa ljeva ili desna ili ovaj koji ga je tuka?
Pa ce ustanovit da nisu imali namjeru pa cedu lipo ispast neubrojivi jer su bilinpod streson od kocke i dobitcedu uprosjeku po 5 godina i izic za nekih 3 godine vani

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 17:09   |   opcije


Dona, pustit ću tebi sa s njima razgovaraš, da ih uvjeravas da u njima ima dobrote, da ih mama i tata vole ili su ih voljeli i da ih moliš da više ne siluju
Moze tako?

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:11   |   opcije


Ako i toliko dobiju, Jarce

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:11   |   opcije


i da, kod nas nedostaje adekvatna kazna, novčana, zatvorska ali striktna i momentalna i suci izbjegavaju ili nisu dovoljno educirani
kako postupati u vezi nasilja domaćeg, kućnog, obiteljskog

ali ima pomaka
jer ako si jednom proveo noć u bajboku zbog prijavljivanja na obiteljsko nasilje, idući puta ideš na min. 10-15 dana
a onda opet kod suca...plati
pa si razmišljaj tih 10 dana jel to način
i da, nezgodancija je što nema obaveznog posjećivanja psihijatra ili nema opće grupa za
Učiti i Naučiti kako prevenirati agresiju
što je nekome okidač
kako se smiriti i sl
kao što recimo ima za alkoholićare ili narkomane
nema načina i nema grupa da bi se da, i Klipan od 4 banke Naučio, jer se može,naučiti Kontrolirati...

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:14   |   opcije


i dalje se takvi zločini tretiraju kao zločin iz strasti i zato se inzistira da se uvede u zakon pojam Femicid

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:15   |   opcije


Dona, kod nas postoji raspon kazni za pojedina kaznena djela ali gotovo uvijek se repne najmanja.... Ha, diskreciono pravo suca, znam

Zakaj je to tako?

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:16   |   opcije


Zločin iz strasti?
To će na kraju biti olakotna okolnost, sve mi se čini

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:16   |   opcije


Mali glupi primjer

Obiteljski nasilnik u doba korone ulazi u instituciju bez maske uz bahato galami ustvari radi pritisak na djelatnice te institucije.

Zastitar ga upozorava na pristojnost i na masku, ovaj odgovala da je koeficijenton svoje inteligencije oslobodjen nosenja maske i pocinje prijetit zastitaru...

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 17:17   |   opcije


mislila sam da ćemo razgovarati
a ne se podrugivati
al ok
nema veze, neki drugi puta
ili opće ne

aj bok

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:17   |   opcije


I je, olakotna

A do promjena, koliko će još žena biti ubijen jer tuka veli "ah, tako vam je to u braku", a druga.. "pa gdje bi mi bili kad bi sve zatvarali.."
Pa fino donesu odluku o zabrani pristupa, sve po peesu, oprali su ručice i nikome ništa...

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:18   |   opcije


Napisala sam... Postoji 0-ta stopa tolerancije
O svemu ostalom mogu - ako i kad...
O pedofiliji i femicidu ne!

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:20   |   opcije


Jarce, i da mu uleti policija i prilijepi ga za pod s rukama na leđima, bilo bi - nepotrebno korištenje službenih ovlasti

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:22   |   opcije


idem ali sam primijetila da opet imate onaj ebeni- Ali
ŽRTVA NIKADA NIJE KRIVA, Nema veze šta je rekla, nema veze Kako se obukla
nema veze Koliko je popila , kako se Ponašala
Ne je Ne!! i
Ne ona Nikada nije kriva...bez Ali, trebala je misliti, trebala je znati trebala je otići, trebala je...
sve totrebala je implicira da je ona kriva, a Nije..

bye

Autor: ladonna2   |   03.09.2022. u 17:22   |   opcije


Gdje si to pročitala?
Nigdje nitko nije ovdje spominjalo krivicu žrtve, kaj ti je

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:23   |   opcije


A ako mislis na Cocine i moje komentare, fulala si totalno i lupila nogom o stativu

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:25   |   opcije


Zastitar ga ponovo opomije i naravno da od nasilnika ide pitanje

Ma tko si ti, znas ti tko san ja i sta san sve sposoban ucinit?

Zastitar uljudno kaze znam gospodine ali da se upoznate i vi mene i skine svoju masku.

Nas baja nato prepoznavsi zastitara zacrveni se ko curica i promuca izvini

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 17:29   |   opcije


Ja ti se niti rugam nit izrugujem a vrlo dobro znam da ni svaka zrtva nije bas zrtva ima tu svega i svacega

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 17:32   |   opcije


Pa da objasnim još jednom, slikovito

Na semaforu ti je zeleno.
Vidiš luđaka koji neće stati na križanju jer vozi prebrzo
Hoćeš li čekati da prođe ili ćeš krenuti preko ceste jer imaš prednost, tebi je zeleno?
Ako te pokupi, koliko imas koristi od toga što znaš i ti i svi drugi da je on kriv, a ti strgana u Traumi?

Prevencija mogućih problema, bez mahanja ikome ispred nosa - ali zakon me štiti!
Jer štiti te, ali s posljedicama i iskustvom koje vjerojatno ni jedna sudska odluka ne može isprati

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:32   |   opcije


Ako sam te necim uvridija izvini.

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 17:32   |   opcije


Mislila je na moj komentar, ziher sam :)

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:33   |   opcije


Ma crv vrti dok je meko u zeljezo nece odustaju to je tako

Autor: Jarac999   |   03.09.2022. u 17:34   |   opcije


Idem ča, Jarce

Čitamo se :)

Autor: meija   |   03.09.2022. u 17:39   |   opcije


Kao što rekoh, žene treba obrazovati, naučiti ih kako da prepoznaju problematičnog, ili ako su već s problematičnim, kako da se ponašaju da ga ne pikaju. Što je čudno u tomu? Nismo na sudu, nego razgovaramo. Govorim kako se ja ponašam. Ako vidim da imam s budalom posla, sigurno ga neću pehati i probati dokle ide. Pokušavam smiriti loptu, ili jednostavno zašutim. Ako znam da netko okida recimo na riječ 'punica', onda mu neću izgovarati riječ punica. Eto, to treba naučiti žene, da znaju kad treba zašutjeti. Pa jebemu, možda im život o tomu ovisi. Kad su se već dovele do te faze, i nisu znale prije prepoznati s kim imaju posla. Drugo je neki nasilnik koji nasumično napada na cesti. Ali ako s nekim živiš, imaš povijest, sve znaš o njemu, i on o tebi, pa valjda i znaš kako s njim. No, žene pobjegnu od kuće, sakriju se, ovaj luduje, one to protumače da ih taj još voli, i vrate mu se. Pa jebiga.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 19:49   |   opcije


Takvo pričanje da žrtva nikad nije kriva nikomu ne pomaže. Da žene shvate da imaju moć, da nisu tako bespomoćne kako ih se prikazuje, svijet bi bio drukčiji. Dakle, žene, jebemu, uzmite stvar u svoje ruke. Budite mudre. Nek on živi u strahu, zašto biste vi., ako već netko mora strahovati.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 19:51   |   opcije


Jedna riječ: viktimologija. Tri riječi: žene, imate moć!

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 19:53   |   opcije


bila sam prisutna na jednim kolinjama pred dvadesetak godina, kad je dijete reklo da tata tuče mamu.
Dotični "što je tukao mamu" je završio potiho obješen na kuki za meso u podrumu sa nalupanim bubrezima od tasta mu i njezine braće.
Ona nije htjela rastavu, ali nikad više mu nije palo na pamet lupnuti je- još su uvijek u braku i nekako mi se čini da ona sada zlostavlja njega, ali..

Ono što sam primjetila dugo hodajuć zemljom je da su uvijek na meti oni koji nemaju nikog iza sebe.
Napredak se pobrinuo da se jedinke izdvoje iz obitelji na vjetrometinu, gdje ih reketare banke, poslodavci, a zlostavljanja iza četiri zida.
Nema više velikih obitelji, pa kad zakon zakaže, ne zakaže obitelj.

A krelec se čudi što miču žene i djecu u sigurnu kuću, a ne maknu onog tko ih zlostavlja..

Ja se još uvijek čudim što se nije oglasila niti jedna ženska udruga kada je Vlatku Pokos iz kuće izbacio njezin zakoniti suprug, koji je javno u medijima iz svoje zakonite supruge radio bedaka, a podržavale su ga sve zakonske instance.

Autor: pognioci   |   03.09.2022. u 19:54   |   opcije


Coco, nakon 30+ godina rada u isključivo muškom okruženju gdje su me stvarno pazili. U obitelji u muškom okruženju gdje su mi muškarci divni, smatram da žene nemaju moć.
Privid.
Jedino žena sa novcem ima moć. Ali to nema moć žena, nego novac.

Autor: pognioci   |   03.09.2022. u 20:05   |   opcije


Zar i ti, Pogni? Da prostiš, ako si tako nemoćna, zašto onda tebe ne mlate?

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:16   |   opcije


Zašto su neke žene žrtve, a neke nisu? Ajmo vidjeti one koje nisu, zašto nisu. Pa učiti od njih.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:17   |   opcije


jooj Coco, nemoj mene.
Da bih završila školu 5 km sam pješačila svaki dan kroz polja i šumu- nenaseljeno ćesto i kasno noću.
Odrasla sam uz oružje, imam i dozvolu za nošenje.
Pa neka netko proba ako ima muda. (Onaj koji je probao, imao je puno nesanica)

Ali ako mogu ja, ne znači da mogu i druge žene.

Autor: pognioci   |   03.09.2022. u 20:23   |   opcije


Naravno da mogu. Samo nisu svjesne toga.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:25   |   opcije


Ja sam imala dozvolu za oružje ali ga nisam nikad doma donijela. Moje oružje je jezik, pogled. stav..

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:27   |   opcije


Coco, moja draga prijateljica je radila u običnoj videoteci.
Zbog neke kazete neka baba je ljuta utrčala u videoteku i primila prijateljicu za vrat i gušila je. Jebomepas, da nisam slučajno naišla, ova bi ju bila zagutila. Prijateljica se ukočila i nije se branila.
I dan danas je takva. Probali smo je svi drilati na nagon samoobrane. Nejde.
Poučena tim bliskim iskustvom svjesna sam da nije baš tako- da sve mogu sve, samo zato što to mogu ja.

Autor: pognioci   |   03.09.2022. u 20:28   |   opcije


A kaj ja pričam, treba ih naučiti, osvjestiti, ne ide preko noći. Jedna bi drugu povukla, počelo bi se pričati, razmjenjivati iskustva, pa ne treba ti familija, skupe se babe i premlate nekog ako treba :)

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:32   |   opcije


I ne govorim o ovim slučajnim nasilnicima, iako i tu pomaže štošta, nego o onima koje se dobro pozna.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:33   |   opcije


Coco, žrtve su oni, bilo muškarci, bilo žene, koji nemaju drugog izlaza. Obično uvjetovano financijski.
Bilo to na poslu, bilo u obitelji.

Večina je osvještena, ali si ne može pomoći, ako nema pomoć obitelji, bliskih prijatelja. Od društva dobije pomoć tek kad si sama pomogne.

Ja sam samohrani roditelj (ružan naziv, ali drugi ne postoji), koju je na rastavi prezilala i sutkinja jer sam razorila obitelj, a to što je on šarao nema veze, čiji bivši nikad nije platio niti kune alimentacije (jaaaako dobrostojeći), koja se sama izborila za sve u životu. Nikada, ama baš nikada nisam dobila niti mrvicu pomoći od zakona ili sustava, društva kao takvog, osim prijezira na svakom koraku. Kad mi je neki frajer slučajno bacio flašu u šajbu, samo zato što sam bila rastavljena na policiji sam tretirana kao netko tko ga je zavodio. Što meže drugo žena sama sa djetetom nego zavoditi negog pijanog tipa???
Ne mogu to žene samo tako boriti se same sa okolinom i sustavom. Puno ih se slomi.

Autor: pognioci   |   03.09.2022. u 20:45   |   opcije


Ne kužim, zašto se ne bi ženama dalo nadu? Zašto ih se ne bi osnažilo? Ovako kako ti pričaš sve je izgubljeno, nema nikakve šanse da bude bolje. PAde mi na pamet film s J Lo kako je izašla na kraj s nasilnikom. Ok, to je samo film. No ženi pukao film, hehe

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:52   |   opcije


Da ponovim pitanje: zašto tebe ne mlate, Pogni, ako si već u takvoj situaciji? PA ja bi tebe pustila na pitbula, i vjerujem da bi pitbul pobjegao.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:53   |   opcije


Jebiga, i mene odgajalo da budem sramežljiva, potrpežna, a onda su mi izrasli rogovi kad su mi starci umrli. Treba preživit.

Autor: Cococh-Anel   |   03.09.2022. u 20:54   |   opcije


Film "Sad je dosta" :))

Autor: pognioci   |   03.09.2022. u 21:02   |   opcije


Ali i u tom filmu, ona je imam punu podršku obitelji i prijatelja.
Bez toga nejde.
I njoj sustav nije pomogao.

Autor: pognioci   |   03.09.2022. u 21:03   |   opcije


da,nasilnike treba izolirati.
....jebate...zato sam ja tak usamljen....

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 7:43   |   opcije


Dodaj komentar