Na zidiću


Kažu, pa i Mađari imaju takav zakon...mislim se, pa imaju neki i zakon da se sjeku ruke za krađu, pa nismo to kopirali. Iako mnogi povezuju fašizam sa crnokošuljašima, konc logorima i.t.d., to je ipak bila ekonomsko-politička sprega države i nositelja kapitala naravno, na štetu naroda koji je, kako nekada tako i sada "pušio" propagandu "To je za Vaše dobro!" Link
Tko ne razumije...nećeš moći kupiti hladno pivo u dućanu za 1 euro ( zarada države 0.25 eura) već ćeš sjesti u kafić i platiti npr 4 eura (zarada države 1 euro)...ili nećeš uopće kupiti pivo ili ćeš kupiti toplo pivo odnjeti ga doma, ohladiti ga i popiti ga doma a ne "na zidiću"...da ne kažem da postoji zakon zabrane ispijanja piva na javnom mjestu ali nekako, nije zaživio (mada sam jednom postao žrtva tog zakona i platio kaznu)

10.09.2025. u 4:27   |   Editirano: 10.09.2025. u 6:11   |   Dodaj komentar

Jutro!
Kod nas se zadrži od prošlosti ono kaj vladajućima paše..tako je od naveka.Recimo.....onaj dobar socijalistički običaj da se ide na otvaranje škola ...vrtića...doma za starije...da se polaže kamen temeljac svugdje i svagdje..pa se onda poslije pije i jede...i lopata je potpuno nova....čak je i mjesto gdje Premijer stoji ili betonirano ili popločeno da si ne bi zamazao cipelice...ali...slikati se mora i neka dobra fora se mora baciti.Da li će ikada tu nešto narasti..to samo Bog zna..ali...neka narod gleda i nada se.
A kada nešto ne zna ..što je vrlo rijetko ili samo radi folklora to radi onda kaže"Marko...jel tako kako sam rekao"?...pa Marko naravno kaže da je i odlučila sam da cu na slijedećim izborima nadopisati "Marko Al"i zaokružiti jer...evidentno ...Marko sve zna!.-))
Pa kada su to oni radili nešto radi nas.Ako se i dogodilo onda je to bilo onako usput..nije se jednostavno dalo izbjeći:-))

Autor: arapo   |   10.09.2025. u 7:00   |   opcije


Evo baš razmišljam, što reći svom djetetu? U kakvom to svijetu živi?

Autor: slova   |   10.09.2025. u 7:04   |   opcije


Slovko...mislim da mi kao takvi ne bi djeci baš puno o tome trebali pričati...jer....rođeni su u neko drugo vrijeme i rasli sa tadašnjim promjenama i nadalje rastu sa njima kako dolaze....a mi stariji vučemo neke i dobre i loše repove koji se nužno ne trebaju uklapati u današnjicu..u pravilu se ne uklapaju..pa..možda bi ih samo zbunjivali.....ako ih se više uopće da zbuniti:-))

Autor: arapo   |   10.09.2025. u 7:19   |   opcije


Meni ni otac ni majka nisu ništa rekli o njihovom svijetu u kojem sam ja odrastao već sam naivno koračao kao da je sve "ravno" ali nije bilo sve ravno...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 7:24   |   opcije


Mnoge stvari ja nisam uopće razumio...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 7:26   |   opcije


Pa to je ok...svatko treba graditi svoj put....snalaziti se u svijetu u kojem smo se našli.
Djeci treba pričati kako smo živjeli ali ne na način da bi trebalo ovako ili onako.Tu se lako ode u nešto njima neprihvatljivo jer oni to ne žive...a to kaj se mi z tim ne slažemo...eeeee....to je neka druga priča...pase:-))

Autor: arapo   |   10.09.2025. u 7:26   |   opcije


Da, najmanje od svega bi htio da moje dijete bude "odmetnik" već da prihvati koliko može od onog neprihvatljivog i da se uzda u'se i u svoje kljuse :))

Autor: slova   |   10.09.2025. u 7:34   |   opcije


Vjerujem ja u našu djecu da će isto naći put u toj gunguli kao što smo i mi.Ni tebi a niti meni nije puno toga palo s neba..meni nije skoro ništa ...sve sam morala od rana sama...pa tako moraju i oni ..mada .....vidim da je i mom sinu a naričito njegovoj dijeci ..materijalni život puno lakši nego je bio moj....i ljubavi puno više je dobio i njegovi dobavaju nego sam ja ..jer ju nisam uopće dobivala i ...sretna sam da je tako.A što se tiče borbe sa sustavom???Toga je uvijek bilo i toga će uvijek biti ali.....to je život i treba ga živjeti najbolje što se može:-))

Autor: arapo   |   10.09.2025. u 7:41   |   opcije


To je najvažnije, pronaći svoje mjesto na ovom svijetu...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 7:47   |   opcije


Tako je:-))))

Autor: arapo   |   10.09.2025. u 7:51   |   opcije


:))

Autor: slova   |   10.09.2025. u 7:52   |   opcije


Podržavam prijedlog zakona.

Autor: krelec   |   10.09.2025. u 8:31   |   opcije


Nisam ni sumnjao u tebe! :))

Autor: slova   |   10.09.2025. u 9:11   |   opcije


Mni se čiji da je zakon bedast.
Ispada da je usmjeren protiv piva a ne protiv narušavanja javnog reda i mira.

Za početak, pivo je potpuno prirodni i biološki proizvod. Star preko 6000god. Pripisuje se Sumeranima.
U većini legislativa spada u prehrambeni proizvod.

I dodje prijedlog zakona koji kaže “ali ako je hladno pivo, onda…”
Bullshit

Postoji zakon o javnom redu i miru i to se mora poštivati.
Ne može zakon biti varijabilan i neka ga se pridržava dućan koji želi pa nek vlasnici odlučuju hoće li ga primjenjivati ili ne.
Vlasnik može samo odabrati hoće li plaćati struju za frižidere da bi ostvario bolju prodaju a time i dobit.

Ako je cilj javni red i mir, a ne borba protiv konzumacije alkohola, postoji vrlo jasan zakon koji omogućuje lokalnim upravama da sprovode komunalni red. Na pr, na javnom prostoru može biti kamera sa mikrofonom, time postoji pretpostavka za mjerenje jačine buke, uredjaj dojavljuje komunalnom redaru koji kažnjava prekršitelje.
Šta ako ljudi počnu pit brandove piva koji se konzumiraju topli? Zakon puj pike ne važi? Može se galamit pod prozorom nekog tko ustaje u 5 da bi vozio šleper. Debilizam
Ako je alkohol problem, a ne ponašanje pod utjecajem alkohola, hoće li pod udar zakona doći frižideri po ljekarnama koji prodaju sirup za kasalj sa postotkom alkohola? Gdje je kraj nebuloznoj primjeni?
Zakon o javnom redu i miru je dobar i treba ga primjenjivati. Ako se načelnik lokalne općine opredijeli za skupljanje svakog novčića od turizma i pritom indirektno zadire u prostor i komfor onih koji ne žive od turizma, takva primjena je selektivna, pa je zakon loš. Frižideri ne bi trebali biti na meti.
Zabrana prodaje alkohola od nekog sata u danu je takodjer bzvz. Po meni svi moraju imati slobodu: prodavatelji koji žele povećati prodaju, konzumenti koji žele kupiti ali i oni koji spavaju pored otvorenog prozora. Svima sloboda.
I lokalnoj zajednici da naplaćuje komunalne kazne za prekršitelje. Čega? Javnog reda i mira. Ne frižidera

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:16   |   opcije


Cilj zakona je jednostavno, povećati zaradu kafanama a time i državi. To što oni govore zbog ovoga ili onoga je magla i prašina u oči...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 9:20   |   opcije


Dobiti 1€ od 4€, ako nema plaćanja 4€ ne donosi 1€
Mislim da u tome nije poanta. Država ima instrumente da se ugradi u cijenu cega god poželi.
Nema potrebe ic naokolo i punit se PDV-om
Postoje trošarine. Na pivo je 1 % volumnog udjela stvarnog alkohola sadržanoga u jednom hektolitru gotovog proizvoda​.

Mislim da je prijedlog zakona pušten samo kao probni balon da bi se uzburkalo a pravi zakon koji će to regulirati stoji spreman za sad još u ladici

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:28   |   opcije


Sve dok vlasnik kioska ima pravo zadržati frižidere a na to ne mogu utjecati kivni susjedi, nema tu pomaka sa mrtve točke.

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:31   |   opcije


Boli državu kurac za kafane

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:32   |   opcije


Prosječan hrvatski kiosk ima veci mjesečni promet od prosječne hrvatske kafane

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:33   |   opcije


Kome se pije pivo kupiti će i toplo pivo pa će ga doma ohladiti. Zarada državi neće izostati...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 9:34   |   opcije


E zato je zakon glup

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:35   |   opcije


Plus, ziher na Temuu postoji neki gadget koji okaci na remen i ohladi pivu na idealnu temperaturu za 5min.
Dok smotaš duhan, etogac

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:36   |   opcije


I sta se pomaklo?
Ništa
I dalje buka po noći koji stvaraju prekršitelji javnog reda i mira
Kre
Te
Ni
Zam

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:37   |   opcije


Ako si primjetio, zakoni će biti lokalni. Štef u Zagorju će moći piti ladno pivo za 1 euro ali Štef u npr. Splitu neće moći piti ladno pivo za 1 euro već za 5...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 9:37   |   opcije


Ako se gleda sa ekonomske strane nije kretenizam već poslovni potez...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 9:40   |   opcije


Ma ...opet kažem .....stvar je skroz prizemna.Pošto se njima jebe za kafiće i kioske.....iza flanjke se skriva nekaj puno važnije .Dakle ...sprema se nekaj o čemu se bu tek pričalo ...a puno je važnije.Ovo je samo bačena kost oko koje se mi Hrvati tak volimo klati:-))

Autor: arapo   |   10.09.2025. u 9:48   |   opcije


Ja nedavno u Londonu.
Mikrolokacija Soho
Sa mnom moje maloljetno dijete.
Vrijeme 00:15

Da ćemo u Pub, ne mere. Maloljetna ne smije uc.
To mi je ok
Al žedan ko graba, tek sletio, onaj grozni zrak iz aviona me isušio. Popit pivu ili crknut.
Ala sreće, evo ga kiosk.
Za kasom Abdulah.
Merhaba Abdulaše, dedera meni jednu hladnu pivu, za dijete Colu.
Ne mere
Molim?
Nema alkohola iza ponoći?
Pa jes ti lud, grom te pogodio, na sve strane bauljaju pripiti i veseli ljudi sto gmize iz pubova.
Zakon o javnom redu i miru
Ok, Al jebem vam mater
Natrag u Pub. Dijete vani
Daj mi pivu i Colu. Idem pred Pub
Ne mere
Ne smiješ pit pivu vami iza ponoći
Pa kako piva zna jel ponoć. A smijem ju pit vani do ponoći
Sorry Mister, not alowed.
Ok
Natrag Abdulahu
Abdulaše, daj pivu i Colu, stavi u skarnicl, efti duplo love, necu pit pred tvojim kioskom. Idem u apartman.
Sažali se Abdulah
I sad je kao taj zakon pomogao da se Londonski Soho obrani od pivopija?
My ass
Ljudi bauljaju po cesti, mladi i stari ruku pod ruku, potpomognuti raznoraznim kemijskim “suplementima”
Who cares
Al zagalamis li malo na cesti, za deset sekundi će te zaskočit četvorica murjaka i komunalni redar.
E to mi je Full ok
Sta imaš galamit koju pizdu materinu

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:49   |   opcije


Ako si primjetio, zakoni će biti lokalni. Štef u Zagorju će moći piti ladno pivo za 1 euro ali Štef u npr. Splitu neće moći piti ladno pivo za 1 euro već za 5...

Autor: slova 10.09.2025. u 9:37

Ma čekaj malo, šta ako vlasnik kioska u Splitu odluci ne odbacit frižidere?

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:53   |   opcije


Ili misliš da je zakon ustavan ako se ostavi mogućnost primjene u Splitu a u Krapini ne?

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:54   |   opcije


Ništa to meni nije u redu. I prije, da ne kažem desetinama tisuća godina ljudi živjeli u miru i redu i bez ovakvih nakaradnih zakona...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 9:55   |   opcije


Ako sama dobro shvatio, ti smatraš sa država misli namaknut pare od razlike u cijeni kiosk/kafana?
I da je to zvijezda vodilja zakona?
Pa to nema nikakve logike.

Odredi se cijene pivu na 10€/L i fertik
Eto zarade
Kao sa cigaretama

Po meni, to je bullshit

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 9:56   |   opcije


Zakon će omogućiti lokalnoj upravi zabranu prodaje hladne pive, i to je to...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 9:57   |   opcije


Zakoni su super stvar.
To je nešto kao kolektivni metar za etiku.

Zakon koji prati život i koji se donosi bonafide je dobar zakon.

Zakon koji kaže ne ubi i ne ukradi je top.
Zakon koji kaže prednost na križanju ima onaj s desne strane, pa kad ga svi poznaju, nema mrtvih glava. Sve je to dobro.
Tamo gdje nema zakona ima puno mrtvih glava jer nema štednje vrijednoti koja uravnava.
Očekivati da svak “zna” sto je ispravno je utopija.
Utopija je korak do entropije.
Jednog velikog Ništa

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:00   |   opcije


* štednje = srednje

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:01   |   opcije


Kako je teško shvatiti posljedice ovog zakona? Nalazim se npr. negdje u Dalmaciji, žega, zvizdan a meni se pije ladna piva. Nemam drugog izbora nego sjesti u kafanu, naručiti ladnu pivu i platiti koliko traže...drugog izbora više neće biti...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 10:03   |   opcije


Šta kad lokalna zajednica kaže “nećemo ukinuti frižidere”

Kako je to pomoglo vozaču šlepera koji ustaje u 5 a mora slusat galamu majmuna pod prozorom?
Koga boli kurac sto su to turisti?
Šta Abdulaha boli kurac sto bih ja pivu u 00:15

Uvijek bi prvo pitanje trebalo bit sta zakon regulira, za sto je usmjeren ili protiv cega je usmjeren.
Ti kažeš da je veća zarada države cilj zakona, meni se čini da je to na tankom štapu.
Sžt

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:05   |   opcije


Komunalni red je rješenje

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:07   |   opcije


Kao sto je riješio gologuzo hodanje po muzejima, sakralnim objektima, šetnicama.
Fino stoji znak: izvolis se upristojit
Nisi? Efti kazna

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:09   |   opcije


U Rimu vise ne daju sjedit na Soanjolskim stubama. Skuzili da guzice jače izlizu kamen nego hodanje. Sjedenje traje dulje na odredjenij površini.
Meni je Odron. To mi je bio jaci motiv za otic u Rim. Sjedit na skalinama i gledat šušur.
Ali donijet komunalni red da je zabranjeno.
Čak si karabinjeri i korektni da upozoravaju prije nego kažnjavaju. Samo imaju instrument kazne kojim će prijetit.

Nabijem ih, ali podržavam.
Sjeo s djecom, napravio selfie, karabinjerka me upozorila i sve 5.
Kužim zašto je komunalni red donijet. Ima smisla. Čuvaju stube.

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:14   |   opcije


Tako treba cuvat i san okolnih stanara oko kioska.
Izvolite, popijte hladnu pivu, Al počnete li galamit jebat ćemo vam majku kaznom.
I to mi je ok

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:16   |   opcije


Nema ti hladne pive?
Nema hladne vode?
Ne krivi frizider.
Kriv je debil.
I more..

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:17   |   opcije


U dobra stara vremena, ak' bi neko pravio probleme okolo, došla bi ekipa i natamburala ga i svi su znali zašto...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 10:42   |   opcije


Danas svi šute i gledaju sranja oko sebe...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 10:48   |   opcije


Bolje je kad tamburanja obavlja zakon a o svim okolnostima i olakotnim o otegotnim odlučuje neovisno tijelo uvažavajući zakone i zove se sud.

Ljudi mogu nekad biti dobar korektiv, batina moze kod nekog biti učinkovitija nego novčana kazna, medjutim isto tako ljudi mogu jaaaako pretjerati u svom pravednickom gnjevu.
Generalno, sud je bolji ma koliko god i on bio sklon pogreškama.
Sva civilizirana sudstva se vode počelom indubio pro reo, kada je dvojba za okrivljenog, sud uvijek sudi u korist optuženog.
Razularena masa nije ni školovana ni taktična i tu i nevin lako najebe i kriv dobije prekomjernu kaznu.

Romantične rečenice “oko za oko i zub za zub” se od rulje krivo tumače

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 10:56   |   opcije


Ne znam što je bolje sam neka sranja prestanu...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 11:03   |   opcije


Čisto sumnjam da će zabrana prodaje ladne pive u dučanu spriječiti sranja...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 11:17   |   opcije


Ak' se oće nalokati, nalokati će se i od tople pive a na kraju ima i rakije. Ona baš i ne mora biti ladna :))

Autor: slova   |   10.09.2025. u 11:26   |   opcije


Rekao sam ti pravu pozadinu ovog " zakona"...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 11:27   |   opcije


Da ga jebem nije normalno da se kupi hladna pivkana u kiosku, samoposluživanju, i da se loče po cesti, ili u parku. U masu država konzumacija alkohola na javnim mjestima je zabranjena. Iako nisam meritoran jer mi na kurac ide plaćanje računa za smeće na blagajni konzuma, i još mnogo toga. Pa jebote na moru su se dućani pretvorili u self service restorane sa lošom hranom. Peku piliće, sparavljaju krpice sa zeljem i sve moguće pizdraije.

Autor: krelec   |   10.09.2025. u 11:31   |   opcije


Točno! Sve to mogu i u restoranu...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 11:33   |   opcije


Ne brani se prodaja piva, i drugog alkohola, nego rashlađenog piva i ostalog alkohola. I ne vidim proble. Kupiš odeš kući, rashladiš i piješ koliko ti duša želi.

Autor: krelec   |   10.09.2025. u 11:34   |   opcije


Rekao si svoj dojam o tom zakonu.
Ničim potkrijepljen, nego samo dojam.
Meni je nelogičan, tebi logičan. I opet dobro

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 11:35   |   opcije


Ako nemaš novaca za restoran, šta si uopće i dolazio? :))

Autor: slova   |   10.09.2025. u 11:35   |   opcije


Slova može i kod kuće. Jes da bi zidići malo opustjeli, ali jebiga, danak vremenu.

Autor: krelec   |   10.09.2025. u 11:35   |   opcije


Slova ponavljam, možeš piti toplo pivo ispred dućana, ili na ulici, a to bih zabranio već jučer, ili doma rashlađeno.

Autor: krelec   |   10.09.2025. u 11:37   |   opcije


Ja ne vidim problem u tome da popijem pivo na zidiću pred dućanom. I u 11 navečer ako kiosk radi. I ne spava mi se i druži mi se s ljudima.
Ali ako ja tamo ne sjedim u miru i tišini, već revem i ometam druge, u tom vidim problem

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 11:38   |   opcije


Problem je u grupama mladih koji se opijaju po ulicama, pišaju gdje stignu, a zatim i mogi zaspu onesviješteni na sred pločnika.

Autor: krelec   |   10.09.2025. u 11:41   |   opcije


Rekao sam ti, ako se želim nalokati mogu to i sa toplim pivom iz dučana, dakle "problem" ovim zakonom nije riješen tako da čisto sumnjam da je to bila namjera ovog zakona. Ladno pivo ću moći popiti jedino u restoranu a ako se baš hoću nalokati ići ću dučan i kupiti toplo pivo...što tu nije jasno?

Autor: slova   |   10.09.2025. u 11:41   |   opcije


Primjene nebuloznih zakona zadiru u ljudske slobode.
Ekstremi su fascinantni.
U nekim USA državama je prometni prekšaj iz ducana doma u autu voziti karton pive (tvornički zapakiran) ako to nije u gepeku već na sicu. Smatra se da vozač vozi konzumirajući alkohol. Jer narušava ćudoredje. Ili u skarnicl neprozirni ili u gepek.
Paradoksalno je sa cudoredju u tim istim USA državama možeš imat vidljivo vatreno oružje. OPEN Carry

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 11:42   |   opcije


I koliko znam o tome, a ponešto sam vidio u prijedlogu zakona, dopušta se lokalnim vlastima da autonomno odlučuju hoće li, ili ne to uvesti. To je valjda jedino u redu.

Autor: krelec   |   10.09.2025. u 11:43   |   opcije


“Problem je u grupama mladih koji se opijaju po ulicama, pišaju gdje stignu, a zatim i mogi zaspu onesviješteni na sred pločnika”
Zato i kazem da to rješava zakon o javnom redu i miru a ne nebulozni zakon o hladnom pivu

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 11:43   |   opcije


Ako se ljudi naroljaju doma hladne pive koja je pod udarom zakona i onda dodju na javno mjesto i dalje rade nered. Zakon i dalje nema smisla

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 11:51   |   opcije


I tako će općine i gradovi moći zabraniti prodaju rashlađenog alkohola iz trgovina. Nema više piva ispred Konzuma za penziće. Ode cijela jedna nematerijalna baština. Zašto šuti Ministarstvo kulture? Gdje je UNESCO?

Autor: krelec   |   10.09.2025. u 11:58   |   opcije


Ima smisla kada zamisliš lobi ugostitelja koji šalju svog predstavnika kod ministra i zatraže od njega "uslugu" na ekskluzivitet prodaje hladnog piva. Ministar odgovara prijedlogom zakona o "hladnom pivu"...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 12:00   |   opcije


Dogovori će se postići na lokalnoj razini...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 12:03   |   opcije


Zašto je to teško razumijeti?

Autor: slova   |   10.09.2025. u 12:09   |   opcije


Dašta, sve u inat Mili Kekinu

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 12:10   |   opcije


Ako te zanima tko su ti "predstavnici" ugostitelja i kako su oni uopće organizirani pitaj AI...sve će ti reći, čak imena i prezimena...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 12:47   |   opcije


Prijevod ovog prijedloga zakona na razumljivi jezik bi bio:
Ukidanjem hladne pive u kioscima nestat će okupljanje ljudi pred kioscima i malim dućanima.
Premisa je da tamo idu ljudi slabije platežne moći. Oni se zbog ukidanja hladne pive neće obogatit već će ju potražit na drugim mjestima.
Da vidimo koja su to druga mjesta:
Čekaonice javnih ustanova koje imaju automate
Benzinske postaje
Putujuće trgovine u vozilima.

Hoće li se zakon primjenjivati na općinskom tlu nevezano za tip prodajnog prostora?
Znaci da će se ukinuti svaki frizider u prodajnim objektima uključujući i velike supermarkete.
Velikom supermarketu, koji je primjenio ispitivanje tržišta i zaključio da vise pive proda ako je izložena hladna direktno se izbija iz dobiti. Meni se jebe za njih, ali čini mi se da ono bas ne vole kad im se izbija dobit.
Znaci, primjena lokalno svima ali ne njima. Opet zakon diskriminacijski a time protuustavan.
I sve to kako kaže Slova, da bi država i ceh ugostitelja vise zaradili i Ajmo kršit Ustav?
Pa ni to mi nema logike. A nered na javnim mjestima je samo izgovor za tu urotu?
Pa baš ništa mi nema logike.
Bože, zašto sam ja tako glup pa to ništa ne razumijem???
Zašto to nije malo jednostavnije

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 12:52   |   opcije


Isto kao prijedlog zakona o čitanju svih privatnih prepisku u lovu na pedofile.
Pedofila ima u 0,1 postotku populacije ali hajmo špijunirati 100% populacije. Legalno

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 12:53   |   opcije


Ako ne razumiješ onda si glup a ako razumiješ a praviš se da ne razumiješ onda si pokvaren.

Autor: slova   |   10.09.2025. u 12:55   |   opcije


Ja kazem da je prijedlog zakona glup.
Sta ti kažeš?

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 12:57   |   opcije


Za ugostitelja nije glup.

Autor: slova   |   10.09.2025. u 12:58   |   opcije


Ti isto kažeš da je glup ali da je motiviran urotom države i ceha ugostitelja?

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 12:58   |   opcije


I ta urota će proc jer su u urotu zamotali nespavanja oko mjesta koja prodaju hladna pića?

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:00   |   opcije


Nije to nikakva urota već način vladanja državom, sviđalo se to nekom ili ne.

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:01   |   opcije


I kažeš da će zastupnici u Saboru izglasat Taj zakon jer su svi glupi?

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:01   |   opcije


Biti će kako gazda kaže...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:03   |   opcije


Ako su svi glupi, prijedlog zakona se pusti u proceduru, ide na provjeru ustavnosti.
Diskriminacijski zakoni ne mogu proći na Ustavmom sudu.
Da bi se promijenio Ustav potrebna je dvotrećinska većina glasova u Saboru.
Malo mi je to too much za urotu vlade i Čeha obrtnika.

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:07   |   opcije


Onda pričam sa glupanom.

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:08   |   opcije


Ali ne vjerujem..

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:09   |   opcije


Zanimaju me tvoji motivi, zašto se praviš glup? Moj motiv je otkrivanje istine jer sam istraživač po prirodi...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:11   |   opcije


A ja se vidim logikom uzimajući puno parametara u obzir.
Ne kazem da netko ne želi bit zločest, nego kazem da ne može sve proc kad netko zločest poželi to primjeniti

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:21   |   opcije


Prijedlog zakona je diskriminacijski
Ako je dopušteno kioscima da prodaji sve od igle do lokomotive, agregatno stanje ili temperatura ne može biti osnov za zakon. Jednostavno

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:23   |   opcije


Podržavam zakon o prekršiteljima javnog reda i mira

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:24   |   opcije


Taman da ga softver za prepoznavanje lica pronadje u bazi podataka prilikom prijave radi plaćanja boravišne pristojbe. Turist si i galamis u 1 ujutro u centru grada? Efti kazna. Dok si još u Hr na odmoru. #kotejebe

Domaći si i rečeš na javnom mjestu u 1 ujutro? Konzumiras svoje pravo na slobodu? Top. A sto je sa prvom tvojih sumještana na mir i noćni odmor? Njih ko jebe? Ne mere. Plati masno

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:27   |   opcije


Došla neka baba iz Splita kod premijera i rekla mu "Meni je dosta one galame isprid portuna! Ona neodgojena mladež sa hladnom, napominjem hladnom pivom piša, riga i ajme meni, sere po portunu! Ja to više ne mogu izdržati!" i premijer odma' da zadatak ministru da riješi taj problem. Ministar napiše prijedlog zakona o hladnom pivu pa ako prođe, prođe. Svi su prolazili pa će valjda i ovaj. Naši smo! ... možda je i ovako bilo, tko zna? Sve je moguće...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:29   |   opcije


Moj udio posjeta zidiću ili ugostiteljskom objektu je 1:50 u korist ugostiteljskog objekta. Ali ako me netko gurne u to bez moje migucnosti izbora, moj odabir će biti “nikad vise”
I vjerujem da u tome necu biti usamljen.
I vjerujem da tako razmišljaju mnogi i da zato to neće proc, (ukoliko je urota glavni motiv kako ti sugeriraš)

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:30   |   opcije


Ne sekiraj se slova, nitko nam neće oduzet zidic.
Ni premijer ni pokondirene tikve.

Ali da reda i na zidiću mora biti, mora

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:32   |   opcije


To je još jedan od razloga da se ne ide vani...

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:34   |   opcije


Pogotovo, sto izostanak pive na zidiću neće presudit zidiću čak i ako debilizam prodje.
Ubijek će bit nešto sto će proc.
Babić i Kola iz frižidera. Eto hladnog bambusa
Rakija iz pljoske.
Tu je zidic tu su ljudi
Sve može
Ali pisanje po gradu i revanje ne može

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:34   |   opcije


Ma ne možeš revat ni u vlastitoj kući ako time ometas susjede.
Kršiš javni red i mir

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:36   |   opcije


Zidić je uvijek bio pristojno mjesto.

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:36   |   opcije


Evo na linku zakon o vrsti, jačini, vremenskom intervalu i dobi dana vezano za buku na otvorenom ili zatvorenom prostoru.
Sve u decimalu propisano

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2021_12_143_2454.html

Kako tebi, tako meni, tako svima

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:39   |   opcije


Zidic nije uvijek pristojno mjesto. Naša iskustva su jedno, opća iskustva su drugo.
Niti jedno mjesto ne smije biti izvor problema drugima koji ne koriste to mjesto.
U mom selu se na zidiću po noći skupljaju djeca. Odrasli ne dolaze jet dućan radi do 2.
Djeci se gasi rasvjeta na sportskom terenu u 10:30 ljeti (zimi u 10 navečer) da ne bi nabijali loptom ljudima koji žive pored terena a sva rasvjeta u ponoć.
Ako mulci nastave galamit sa zidića dobiju jezikovu juhu od suseda a to saznaju roditelji.
Iza ponoći ako se želite družit izvolite na plažu koja je 500m od najbliže kuće.
Ako ponesu zvučnik i načelne do kraja, dodje murija i riješi problem.

Ali to nije presjek bas za svaki zidic i svako mjesto.
Tamo gdje dolaze turisti dogadja se svasta. Ne da su turisti po defaultu kreteni. Nego nema jasno istaknutog javnog reda i mira a oni sami mozda o tome ni ne razmišljaju. Treba ih kaznit pa će ostatak svog boravka bit pametniji.

Vijest da se vise ne može sjediti na Španjolskim stubama je obišla cijeli svijet.
Zašto ne bi otišla u svijet vijest da su dvojica britanskih turista kažnjeni da po 1500€ zbog galame, uriniranja i nedoličnog ponašanja u centru Splita? Nek ode. Cijeli svijet će to pozdravit kao iskorak u dobrom smjeru.
Tako pristojni posjetitelji zidića sto vole hladnu pivu na zidiću medju ljudima mogu bezbrižno sjedit i dalje

Autor: flyngpicket   |   10.09.2025. u 13:48   |   opcije


To je već previše za mene... :)

Autor: slova   |   10.09.2025. u 13:53   |   opcije


Dodaj komentar