Dobro jutro bolesni svijete!

29.09.2020. u 8:37   |   Editirano: 29.09.2020. u 8:39   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Čemu čuđenje..
Takvih i sličnih rečenica čuje koliko želi u jedno večernjem gledanju filmova i serija - ne mora na internet nego na običnoj javnoj televiziji. Korejci, turci i ini se barem trude zamutiti noževe, krv, i nasilje i alkohol u terminima gledanosti i djece- a dobar dio svijeta čak niti to.

Autor: pognioci   |   29.09.2020. u 10:21   |   opcije


Moram se čuditi da mi to ne postane normalno.

Autor: slova   |   29.09.2020. u 10:34   |   opcije


a ja se čudim što toga nema i više.

Autor: pognioci   |   29.09.2020. u 10:38   |   opcije


Biti će.

Autor: slova   |   29.09.2020. u 10:42   |   opcije


ja se čudim šta si ti guglao pa ti iskače reklama za fiskalnu blagajnu :)

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:16   |   opcije


kliknuo na članak
meni su izletile reklame za Lesninu, Adidas tenisice i karaoke zvučnik za 283kn

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:21   |   opcije


i malo se još čudim što ti je mobitel na punjaču u pol 9 ujutro, al to nije neko jako veliko čuđenje.
ima više logičkih odgovora od fiskalne blagajne :)

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:23   |   opcije


doma u wifiju
prikopčan na punjač
ziher još u krevetu
"dobro jutro čudni svijete"

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:24   |   opcije


u trokutu gdje se prikazuje jačina signala, niti jedne crtice
bome, debeli zidovi
pravi brlog

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:25   |   opcije


nema ikone sata koja pokazuje da je buđenje poštelano za svako jutro u XY sati.
mašala
gospodski mobitel
(ono kad je vlasnik gospodin a gospodin onaj koji ne mora ić radit)

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:27   |   opcije


I fiskalka je dio ovog svijeta

Autor: slova   |   29.09.2020. u 11:28   |   opcije


pošto često navodiš Index kao izvor, pretpostavljam da je Index među prvim stranicama koje se pregledaju ujutro.
fakat tek ustao
čestitam još jednom :))

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:28   |   opcije


slova, ovo ja glumim guglov algoritam.
kao, kako te on čita

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:29   |   opcije


i šta još može čudit iz slike?
da vidim

može čudit da se čudiš 11h nakon objave flash newsa

pa majkumu, pazi li tko na svijet dok ti spavaš?
:)

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:31   |   opcije


871 čitatelj je već podijelio vijest preko fejsa

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:31   |   opcije


Index je najbrži, ali pogledam i Jutarnji, Slobodnu, Večernji, 24h...pratim štampu. Dosta sam i na stranim alternativnim i izvučem što je zanimljivo.

Autor: slova   |   29.09.2020. u 11:33   |   opcije


znam ja to slova
velim ti da se igram s onim što gugl sve može iz ovog iščitat

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:34   |   opcije


znači, na Indexu radi neki Superslova

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:35   |   opcije


Dobro, vidim da tebe više zanima forma od sadržaja. Nisam mogao bolje sa mobitela. Sve je jako malo...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 11:36   |   opcije


ja volim portale
internernet novinama nisam baš oduševljen. novine imaju neke svoje zakonitosti kojih se ne odriču ni u elektronskim izdanjima
portala se nagomilalo, ali rijetko održe početnu svježinu

nekad mi je Monitor.hr bio najdraži

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:39   |   opcije


u ovom slučaju da.
strašan zločin
bili ih odvajkada i bit će ih zauvijek
premalo informacija o onom najvažnijem novinarskom pitanju "Zašto"
a sva ostala pitanja "tko, što, kada, gdje" izmuzena do maksimuma

danas nam se čini da tog kriminala ima puno više nego prije
čini mi se da tu veliku ulogu igra puno veća i brža protočnost informacije

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:42   |   opcije


da su moji starci imali informacije o svim slučajevima koji se događaju u regiji, kurac bih ja kao dijete od 10g sam išao natrag sa tri prijevoza u 11h navečer s treninga

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:44   |   opcije


Dobar je i monitor ali su tamo vijesti iz druge ruke.

Autor: slova   |   29.09.2020. u 11:45   |   opcije


Nisi u pravu. Gnjusni zločini su bili rijetkost. Danas su svakodnevnica...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 11:47   |   opcije


skoro svuda su
misliš da svaki portal ima 50 novinara koji pokrivaju sva geografska područja pa ona i sva tematska područja.
to samo nacionalna televizija danas može.

članci se ili kradu, ili prevode, ili parafraziraju
(ono kad redakcijski ficfirić iz tuđeg fičera obradi tekst, uzme sliku iz arhive i potpiše se kao autor.
nije to tekst
to je neka amorfna nakupina slova
slika za privuć klik
i naslov kojim šef deska kaže otprilike 60% toga što je razvodnjeno u članku

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:49   |   opcije


gnjusnih zločina otkad je i čovjeka

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:50   |   opcije


ti izaberi godinu, a ja ću ti reć gdje u Šibeniku (ako te zanima to područje) možeš otić u arhiv i prebrojat zločine

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:51   |   opcije


odvajkada se ljudi mlate sjekirama i bodu noževima

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:52   |   opcije


slažem se da se širenjem tih vijesti i obezvrijeđivanjem ljudskog dostojanstva zločini i povećavaju.
Nikako ne stoji da ih u protivnom nema

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:53   |   opcije


i može se još dodati, da kada smo na nešto fokusirani, onda nam se čini da toga ima i više nego što bi se činilo nekome tko nije fokusiran.

za točne podatke postoje službene statistike

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:54   |   opcije


Naime, u 2018. godini zabilježeno je 112 kaznenih djela ubojstava (22) i pokušaja ubojstava (90) dok je godinu ranije takvih slučajeva bilo 168. U obje godine stupanj razriješenosti ubojstava i pokušaja ubojstava bio je sto posto, a rješavanja ubojstava i teških ubojstava u pokušaju bilo je 93, odnosno 92 posto.

Statistika otkriva i da je 2018. u posljednjih devet ljeta bila godina s najmanjim brojem ubojstava (22) dok je najgora bila 2010., kada je zabilježeno 58 ubojstava.

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:56   |   opcije


ima puno članaka koji navode staističke podatke.
svi se slažu u dvije stvari

smanjuje se broj teških ubojstava
raste broj zabilježenog nasilja u obitelji

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:58   |   opcije


"Policijske statistike u potpunoj su suprotnosti s percepcijom javnosti ubojstava i pokušaja istih koji posljednjih tjedana okupiraju medije i njihove naslovnice. Iako je dojam, vjerojatno izazvan brutalnim načinom na koji su izvedena ili su ostala samo na pokušaju, da ih je više, brojke iz MUP-a govore drugačije"

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 11:58   |   opcije


Bilo bi interesantno izvući neku statistiku ali osjećaj mi govori da ovaj svijet nije postao bolje mjesto već gore. I zločini su postali svirepiji.

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:00   |   opcije


Mnogi znanstvanici su se bavili percepcijom javnosti.
Da li tv serije sa geyevima utječu na porast deklariranih homoseksualaca?
Koliko je Humphrey DeForest Bogart kriv za popularizaciju pušenja?
Boje li se ameri komunizma?

Uglavnom, istraživanja gotovo uvijek pobiju "percepciju javnosti"

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:02   |   opcije


Mislim da to "svirepiji" ima jako puno sa tvojim osobnim doživljajem.
Svašta može utjecati na taj doživljaj
Možda si postao osjetljiviji jer si stariji. Pada testosteron i to je potpuno normlano
Možda si više time okupiran (sjeti se filma Ritam zločina)
Možda ti News feed sugerira više tih vijesti pa ti se čini da toga ima više nego inače.
Možda ti iz nekog razloga uporaba hladnog oružja ima svirepiji prizvuk nego vatrenog.

Kuiš šta joću reć. Osobni doživljaj svirepog.
Svi smo nekako baždareni
Da imamo metriku za svirepost, lako bismo iz statistike izvukli poučak

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:06   |   opcije


Svaki zločin je priča za sebe i stavljati ih u isti koš i iz toga izvoditi neke zaključke nema smisla. Ovdje sa radi o djetetu koje je svirepo ubilo staricu, bez ikakvog kajanja...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:06   |   opcije


To je njemu bilo u redu...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:07   |   opcije


Strava i užas.
Prvo što pomislim kad pročitam tu (takvu) vijest je: tko li je tako oštetio dijete

Ne pomislim: otišao svijet u pizdu materinu
Bilo toga odvajkada

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:10   |   opcije


Bilo je uvijek zločeste djece ali nisu ubijali. Sada ubijaju...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:12   |   opcije


Znaš kako su se ljudi nekada borili protiv "jako drugačijih"?
Izolirali bi ih
Potjeraju pojedinca ili obitelj iz sela. iz zajednice
Ono, odjebi, opasan si za naš čopor
Takvi bi živjeli izvan sela. Na osami.
A danas?
Danas netko totalno naopak, u svom izoliranom podrumu stupi na internet i skuži da na svijetu ima par milijuna istih kao on.
Sa istom devijacijom. Na primjer, jebe bebe. Ili leševe. Ili voli udarat čekićem po lubanji. I umjesto izolacije, dobio priliku da se promovira. Da napreduje kroz devijaciju. Ne doživljava ju lošom.

Ono. šta? Baba je galamila. Malo sam ju čekićem

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:15   |   opcije


Prva božja zapovjed "Ne ubij!"

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:15   |   opcije


Vrtimo se u krug
Svega je bilo Slova
Nismo izmislili ništa novo na tom polju

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:16   |   opcije


I vjernici ubijaju, zar ne?

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:18   |   opcije


I vjernike ubijaju, zar ne?

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:19   |   opcije


I crnci ubijaju i crnce ubijaju

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:19   |   opcije


i po Sodomi i Gomori ubijalo.
psssssst

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:21   |   opcije


Možda ti to sve prihvačaš kao normalno, tako je bilo pa će tako i biti ali ustvari pojma nemaš kako je bilo. Ja ti ovo govorim jer se sjećam kako je bilo i kažem ti da ovako nije bilo.

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:23   |   opcije


Prihvaćanje nije kategorizacija.
Da je normalno, nije. Odnosno, precijznije, ne sviđa mi se što je tako kako je.
Ali da ovo nešto novo, ne slažem se.
Bilo odvajkada.
A kad uzmemo jedinu moguću metriku za provjeru, mupovu stataistiku, vidimo da je percepcija jebena stvar.
Ali sjetimo se mudre, tvoja percepcija je tvoja stvarnost, isto kao meni moja percepcija.
U čemu se razlikujemo sada ispod ovog teksta?
Samo u činjenici da ja u obzir uzimam i statistiku a ti vjeruješ samo i isključivo svojoj percepciji a za statistiku smatraš da je fejk i da je rezultat neke teorije urote. Jer da ju privaćaš kao točnu, ne bi ima tu percepciju. Eto, jednostavno.
A tak i tak šta mi mislimo o tome, bitno je samo nama.
A svijet je opet i divan i kvaran u isto vrijeme

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:27   |   opcije


A ako je kojim slučajem u riječi "prije" ključ
Tipa, da se pod "prije" misli na SFRJ VS RH,
za to sam već prokomentirao da je vrlo važan faktor tu protok informacija koji prije nije bio na današnjoj razini.
Opet bi se mašio za statistiku

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:31   |   opcije


A svirepost?
prije su ljudi bili domišljatiji kod ubojstava
danas su vatrena oružja dostupnija nego prije.
na selu su se vrlo svirepo ubijali

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:33   |   opcije


u susjednom selu- dok sam ja bila jaaako mala- Kata je sjekirom ubila muža (kažu, tukao ju je svaki dan, ali joj murja nije pomogla)

Autor: pognioci   |   29.09.2020. u 12:39   |   opcije


Broj ubojstava u nekom periodu je vrlo štura informacija i ništa ne govori. Koji su motivi ubojstva? Osveta, korist ili kao u ovom slučaju skričanje. Nisam nikada čuo za takav motiv do danas i to mi je čudno. I malo dijete često skriči i zar treba očekivati da ga neki luđak ubije? Razmisli malo o slučaju prije nego ga počneš svrstavati u neke normalne kategorije...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:40   |   opcije


Rekao gore "strava i užas"
Znači razmislio.
A ić u dubiozu tipa "idem vidjet svaki pojedinačni slučaj iz kojeg je ludila nastao" je u ovim okolnostima nemoguće.
Po tome ispada, da ti braniš neka druga svirepa ubojstva za koje postoje "normalniji" razlozi.

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:42   |   opcije


Devijacija je devijacija

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:42   |   opcije


ovo što navodi pogni je ubojstvo iz osvete, iz čovjekovog nagona za opstankom, iz... nastavi niz.

A kad pričamo o ubojstvima iz neke devijacije, kažem da nisu novost, nego je postojalo i prije

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:44   |   opcije


Jel Breivik koji je ubio 77 ljudi na otoku u Norveškoj devijantan ili borac za neke ideale?

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:46   |   opcije


Nije ih pobio svirepo, nego "elegantno" bombom i puškom.
Jel to svirepo?

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:47   |   opcije


Onaj što je nagovorio sektu da se potruju u Panami i rekao im da je to poruka od boga.
Devijacija ili izabran?

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:48   |   opcije


Osim skričanja ništa drugo ne povezuje krvnika i žrtvu. Ubio ju je onako "bez veze" i u tome je patologija ovog slučaja. Zato neke ubojce završe u zatvoru a neki u ludnici.

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:48   |   opcije


Ja ti govorim da je luđaka sve više na ovom svijetu...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:49   |   opcije


e jbg
ako ćemo komentirati sad i pravosuđe, nikud nećemo stić
ja ne bih dalje išao u dubiozu
kažem u načelu, u takvim slučajevima ubojstva bet "normalnog" razloga tipa osveta, koristoljublje, motiv je devijacija.
i isti kurac jel u ludnici ili zatvoru. važno da je maknut iz društva

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:52   |   opcije


kužim te slova
i dalje mislim da je luđaka bilo i prije ali nismo imali toliko uvida u brojnost kao što imamo danas.
i još sam dodao svoje mišljenje kako je luđacima danas lakše da se osjećaju manje izolirani nego što su bili izolirani prije

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:53   |   opcije


na Darkwebu, odrezana ljudska noga ima vrlo visoku cijenu.
Luđaci licitiraju tko će ju kupit da mogu fino drkat u svojim podrumima

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:55   |   opcije


i ne mislim da je to normalno.

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:55   |   opcije


luđaci 2.0

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:56   |   opcije


možda je klipan krenuo u najobičniju krađu vulgaris, a branio se njenim skričanjem.
zakon kaže da se svatko u svojoj obrani može pozivat na što god želi, čak i na neistinu

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:58   |   opcije


Zašto ljudi ubijaju je vrlo važno i kako vrijeme ide taj prag je sve niži. Ne smiješ nekoga ni krivo pogledati a da ne očekuješ da ti se nešto ne desi. To se promjenilo.

Autor: slova   |   29.09.2020. u 12:58   |   opcije


tužilaštvo iznosi dokaze, a sud ih evaluira

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 12:58   |   opcije


Koliku razinu svijesti treba imati za ovakav zločin?

Autor: slova   |   29.09.2020. u 13:01   |   opcije


slažem se slova
na vrijednost ljudskog života utječu mnogi faktori.
bdp
kultura
geografski lokalitet
povijest
zakoni
etika
bla bla
i to samo ako govorimo općenito. o nekom društvu
na pr: ljudksi život u Kolumbiji ili Mexicu ne vrijedi puno
U Švedskoj da

ali kad pričamo o ljudskim devijacijama, mislim da je to posve individualno i ne ovisi niti o jednom od gore nabrojanih faktora

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 13:01   |   opcije


u nekom plemenu u Amazoni je čak poželjno da svaki muškarac ubije do desetak drugih muškaraca za života.
Tako se odgajaju
U Polineziji je must have pojest srce suparniku za naklonost buduće žene.
Da te ekstreme idemo mjerit našom metrikom, puno pogrešnog bi zaključili

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 13:04   |   opcije


evo, za ovaj konkretan slučaj
iz nikakvih podataka osim onih napisanih na portalima
znači, zaključujemo na gatanje obojica,
prije sam sklon vjerovati da je mulac ubio iz koristoljublja nego da kroz cijeli sustav do ovih njegovih godina nitko nije primjetio devijaciju

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 13:06   |   opcije


nisam našao na portalima toksikološki nalaz.
ne znamo da li je bilo neke jebene droge u krvi.
znamo samo da je lupao na vrata više stanova
a kad je 89g baka otvorila svoja vrata, nju je gurnuo
i baka je počela vrištat

nije joj došao na vrata zato što baka inače vrišti

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 13:16   |   opcije


obzirom da je maloljetan, možda nikad nećemo ni saznat

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 13:17   |   opcije


osim ako u ustanovi ne počne pisat blog
"kako sam ubio babu jer je vrištala"
i skupi par milijuna pregleda :(

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 13:21   |   opcije


na ovoj iskrici se svašta znalo pročitati..
i iskustva seksualno napastovanih žena (a ja kokoš sve pamtim- hoću u zlatne ribice)
-pa je jedna dama pričala da ju je napastovao maloljetnik, koji nije dobio zatvorsku kaznu (naravno) viđa ga svaki dan, on joj se belji, a ona ne smije nikom ništa reći o tome, niti javno pokazati na njega bilo kakvu reakciju- jer je on može tužiti.

Autor: pognioci   |   29.09.2020. u 13:39   |   opcije


pogni, takve situacije motiviraju na potpunu ljudsku reakciju.
osvetu
kad se već potežu božje zapovijedi pod ovakvim tekstom: oko za oko
i kad bi to raširili, dobili bi društvo u kojem se ljudska reakcija nameće iznad zakona.
ne postoji zakon koji paše na apsolutno svaki slučaj
na žalost
većina modernih zakonodavstava ima instituciju porote gdje narod odlučuje kriv/nije kriv
sudac određuje kaznu u skladu sa zakonom
i taj zakon su pisali ljudi bona fide (u dobroj vjeri)
i na može pasat na sve. jbg

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 13:50   |   opcije


zamisli onog debila koji razvlači bodljikavu žicu između dva drveta ne bi li dekapitirao klinca na motoru koji vozi kroz šumu.
šta je dovoljno dobro za njega?

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 13:53   |   opcije


S obzirom kako se stvari razvijaju očekujem pojavu Batmana ili nekog sličnog...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 13:58   |   opcije


Oni Šveđani koje sam spomeuo gore, prije više stoljeća bili su jako krvoločni.
Napravili su lijepo civilizirano društvo.
Ima li tamo luđaka?
Ima
Jesmo li mi Hrvati bili dobroćudan naraod kad smo došli tu na Balkan, ili smo poklali starosjedioce?
Jesmo li civilazacijski uznapredovali? jesmo
Možemo li bolje?
Možemo
Hoće li bit kukolja i onda?
Hoće
Jel 15g klinac kriv ako je bio zdroksan nekom groznom kemijom kad je ubio nemoćnu ženu od 89g ili je kriv narko-inspektor koji uzima mito od dealera?
Puno je tu "ako"
Ne može sve riješit "ljudska prirodna reakcija"
i opet, jbg

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 14:01   |   opcije


Taj će biti još sumanutiji... :)

Autor: slova   |   29.09.2020. u 14:03   |   opcije


preporučam pročitat Sartrea
LE DIABLE ET LE BON DIEU
kako su se ljudi zamislili napravit "samo dobro"

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 14:09   |   opcije


evo, našao sam znanstveno istraživanje u Hrvatskoj.
radi se upravo o teškim ubojstvima počičnjenih od strane maloljetnika i mlađih punoljetnika
može se downloadati cijeli znantsveni rad.
rečenica iz sažetka:
"Prateći u Hrvatskoj broj osuđenih maloljetnika počinitelja kaznenih djela ubojstva tijekom dužeg vremenskog razdoblja (1962.-1999.), uz znatne oscilacije u pojedinim godinama, uočava se da je on RELATIVNO STALAN."

https://www.bib.irb.hr/845275

vodeći autor: Tija Žarković Palijan, Neuropsihijatrijska bolnica

valjda je kompetentna majkumu

Autor: flyngpicket   |   29.09.2020. u 14:36   |   opcije


1999 je teklo med i mlijeko

Autor: slova   |   29.09.2020. u 15:29   |   opcije


Tada je još postojala ljubav

Autor: slova   |   29.09.2020. u 15:32   |   opcije


Iskrica weblog je bio sasvim drugačiji. Nije bilo nikakvih svađa ni prepucavanja i sve je bilo vrlo zabavno. Naravno, bilo je i seksa...

Autor: slova   |   29.09.2020. u 15:36   |   opcije


Ali recimo, od tada pa do danas bilo bi interesantno pregledati

Autor: slova   |   29.09.2020. u 15:49   |   opcije


Terorizam i masovna kontrola

Autor: slova   |   29.09.2020. u 15:54   |   opcije


Procvat kineske ekonomije

Autor: slova   |   29.09.2020. u 15:59   |   opcije


Dodaj komentar