Brojevi


Službeno je 300 mrtvih ali, teško je u to povjerovati. U ovakvoj situaciji možda je i bolje ne iznositi prave podatke jer panika je zadnje što treba u ovom trenutku. Problem je što neki ljudi gledajući službene brojeve zaključuju da je coronavirus bezopasan jer obična sezonska gripa uzima puno više života. Zdrava logika ipak govori da ne bi kinezi ovako postupali da je obična gripa u pitanju. Situacija u Kini je vrlo ozbiljna...

02.02.2020. u 10:48   |   Editirano: 02.02.2020. u 15:11   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Misli[ li ti da se je ovaj virus slučajno pojavio?

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 11:45   |   opcije


Gledano kroz povijest, ako bi smrtonosne epidemije stvarno bile tako smrtonosne, ne bi više sviejta bilo. U svakoj epidemiji ima onih koji se ne zaraze, ti su meni jako zanimljivi, zatim ima onih koji se zaraze, ali prežive, i ima onih nažalost koji stradaju.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 11:47   |   opcije


Tu procjenjuju da oko 2% zaraženih umre, to je jedan na 50. Nisam našla podatak koliko ih se zarazi u postocima.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 11:48   |   opcije


Isto tako, svaka epidemija ima svoj pik, vrh, i onda jenjava.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 11:49   |   opcije


Obzirom da je to Kina s jako gustom naseljenošću, te brojke u nekoj drugoj zemlji bi bile znanto manje.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 11:49   |   opcije


Potvrdili su da je ovo novi virus i mislim da je potekao iz laboratorija u Wuhanu a ne sa tržnice. Da li je to slučajno ili namjerno ne znam. Ako je namjerno onda su vrlo zle sile u pitanju...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 11:51   |   opcije


Baš sam išla gledati brojke, Wuhan i -zagreb zaqpravo imaju jednaku gustoću naseljenosti, oko 1200 stanovnika po km2. To mi je malo nevjerojatno obzirom da sam bila u Kini i vidjela kako su gusto pakirani, ali ok, to je bilo prije 30 godina, valjda su se malo razrahlili u međuvremenu

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 11:52   |   opcije


svaki objavljani podatak treba gledati kroz prizmu ublažavanja stvarnog stanja.
tome nas uči povijest.
često je to upravo ono kaj navodi Slovko, ne želi se poticati panika

Autor: perce   |   02.02.2020. u 11:52   |   opcije


U brojeve što se službeno iznose uopće ne treba vjerovati jer ono što curi mimo službenih izvještaja ukazuje na puno, puno goru situaciju

Autor: slova   |   02.02.2020. u 11:53   |   opcije


objavljeni*

Autor: perce   |   02.02.2020. u 11:54   |   opcije


A te sile vladaju svijetom, nažalost, ne bi trebalo čuditi obzirom da je kinesko gosodarstvo među najjačima da ga treba malo pritisnuti. Ako je tako, onda taj virus nije dugog daha, jer bi trebao izazvati paniku u Kini, ali ne i u ostatku svijeta. Evo, već svi prekidaju odnose s Kinom. Ipak, mislim da je Kina prejaka bez obzira na virus da bi joj to nanijelo veću štetu. Pa oni samo da domaćima prodavaju dovoljno je. Ipak kod njih živi petina svijeta.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 11:55   |   opcije


A koje brojke cure? nisam pratila

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 11:57   |   opcije


kad bi netko želio nauditi Kini, taj bi grad, s obzirom da tamo postoji biolaboratorij, bio idealno mjesto za podmetanje.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 11:58   |   opcije


to nije tvrdnja, samo špekulacija

Autor: perce   |   02.02.2020. u 11:59   |   opcije


Nisam siguran da ćemo mi biti pošteđeni tog virusa

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:00   |   opcije


a baš da se i bavimo istraživanjem nekakvih biooružja bi li to testirali u svom dvorištu

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:01   |   opcije


Naravno, ne bi Kinezi na svojem narodu isprobavali..

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:02   |   opcije


Sa virusima je lako pogriješiti, puno lakše nego namjerno izazvati epidemiju

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:05   |   opcije


Evo, izračunala sam - ako je 300 mrtvih točan broj, onda je to u Kini kao kod nas da je umro 1 čovjek. Jer Kina ima oko 300 puta više stanovnika od Hrvatske. E, sad, da su lagali 10 puta, onda bi kod nas bilo 10 ljudi. A zaraženih 500, ako je smrtnost 2%. Ako je istina, onda bi kod nas bilo 50 zaraženih.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:05   |   opcije


probalo se najprije sa Huaweiem.. nije prošlo

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:06   |   opcije


Ljudi koji se bave virusima znaju što rade. Ok, postoji mogućnost pogreške, ali nekako sumnjam...

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:06   |   opcije


rukovanje virusima ne dozvoljava pogrešku.
istina.. i Černobilj se dogodio ali prije puno godina i
tada su se izvukle neke pouke

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:08   |   opcije


Ovo je potpuno novi virus i tu činjenicu treba objasniti.

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:14   |   opcije


Kod Rusa u ono vrijeme ne čudi, jer je kod njih sve bilo u raspadu. Kinezi imaju vrhunske stručnjake, vrhunsku tehnologiju, teško da se to slučajno dogodi.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:15   |   opcije


I kako su se našli djelovi HIV virusa u njemu?

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:15   |   opcije


Teško je povjerovati da je to djelo prirode

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:16   |   opcije


Ne znam detalje, možda taj virus cilja na žutu rasu? To bi bio vrh inženjeringa... Što se uopće zna, koliko sam pročitala ne zna se otkud se pojavio

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:18   |   opcije


za daljnju špekulaciju biti će indikativno odakle će stići rješenje i za koju cijenu.
mada, ne mislim da će se to dogoditi ako samo Kina ostane najugroženija.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:19   |   opcije


francuski zavod spominje cjepivo za cca 20 mjeseci

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:20   |   opcije


i malo sugerira francuski napor da se izvuku svi stranci.
nije da im zamjeram, izvlače i naše, ali znakovito je.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:22   |   opcije


Čitam da je u Wuhanu puno Francuza, jer "Posebno su značajna francuska ulaganja u grad."

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:27   |   opcije


Corona virus SARS se u nekoliko tjedana proširio iz Guangdong provinicije u Kini, 2002

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:30   |   opcije


baš i da su špekulacije točne, mi to nikada nećemo saznati.
možemo samo brijati i klepetati.

za mene su uvijek djela govorila više od bilo kojih riječi

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:31   |   opcije


MERS-CoV je beta coronavirus, otkriven 2012. g. u Saudijskoj Arabiji. Kao prenosi se s jednogrbih deva na ljude. Jer prije nije bilo jednogrbih deva, i nisu ljudi s njima bili u kontaktu.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:35   |   opcije


Možda su se jednogrbe deve od tuge razboljele jer su ih zamijenili auti.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:36   |   opcije


Jesu špekulacije zabranjene? Nisu.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:36   |   opcije


Možda je samo biološki pokus u tijeku.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:37   |   opcije


naravno da nisu.
ali prije nas koji sada špekuliramo time su se bavile i službe u Kini.

odgovor bi mogao biti još razorniji.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:39   |   opcije


Pa ti ne moraš više špekulirati

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:41   |   opcije


nuklearno oružje malo je postalo prebučno i preočito.
ratuje se suptilnije danas.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:42   |   opcije


a uvijek se ratovalo zbog ekonomije i utjecaja

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:43   |   opcije


Hehe, ja sam si konačno, nakon 3 i pol godine napravila mjesto za bloženje. Preuredila sam sobu i sad ću vas piliti :)

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:44   |   opcije


Mislim da je to Slovko spomenuo, - motiv otkriva počinitelja, tko ima korist od nastale situacije?

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:45   |   opcije


reći 20 mjeseci je otprilike kao reći nemojte se nadati cjepivu :)) I ja sam vrlo skeptičan što se tiče lijeka.

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:45   |   opcije


vidite samo ovo..

https://youtu.be/5lkGm3yV9fw

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:45   |   opcije


20 mjeseci im je trerbalo za neko prijašnje cjepivo, pa valjda na temelju toga

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:45   |   opcije


Ako su izolirali virus, onda bi to trebalo ići brže. E, ali treba naći nešto na što će vezati virus da ga tijelo prepozna, a i dozu da nađu koja će imnunizirati a ne uništiti.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:47   |   opcije


cjepivo vjerojatno već postoji.
onaj koji je proizveo otrov ima i protuotrov.
vrijeme je samo alibi.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 12:48   |   opcije


off :)) vrlo vjerovatno

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:49   |   opcije


Kako god, jačati imunitet i biti među onima koji i ako se zaraze, prežive bez posljedica.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:49   |   opcije


virusi mutiraju iz generacije u generaciju i to je veliki problem kod cjepiva

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:51   |   opcije


mislim da ćemo svi umrijeti

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 12:52   |   opcije


Karantena je, za sada jedini lijek

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:53   |   opcije


C vitamin, cink, i ostalo za jačanje imuniteta. To je jedini pravi put po meni.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:55   |   opcije


Nije stvar u umiranju nego, kako ćemo živjeti? Vidiš kineze. Svi su u karanteni...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 12:55   |   opcije


Pa kaj ostanemo doma i gledamo tv. Jedemo ostatke ostataka, malo i smršavimo, vode valjda bude..

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:57   |   opcije


Ok, evo praktičnog savjeta: nabaviti zalihu za 2 tjedna. A to više manje svako kućanstvo ima.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 12:58   |   opcije


daj slova ne jebi, aj pomalo, slovo po slovo pročitaj što ti je koko napisala, tj. navela u postocima mogućnosti oboljenja kod nas. Jesi li ti plaćen da širiš paniku? da objavljueš bedastoće pored živih i zdravih ustanova za javno zdravlje, kao što je andrija štampar i slični. Pored toliko kvalificiranih virusologa, epidemiologa, baš si se ti našao tumačiti opasnosti od corone.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:00   |   opcije


Krelec, ajd nemoj sad ti tu popovat tko što smije na blogu a tko ne

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:01   |   opcije


Krelec ti si obična budala! Eto to ti mogu reći. Ako je situacija ozbiljna ozbiljna je. Ne bi ja pisao da nije a ti slušaj što ti partija govori!

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:02   |   opcije


slažem se :)
patrtija je jedina koja zna

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:03   |   opcije


sve račune koji su ostali nedodirljivi

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:04   |   opcije


kokica ne popujem, iznosim svoje mišljenje o slovkovu baljezganju. Neka samo baljezga, tak i tak to čini već godinama. Zanimljivo mi je samo kako je ekspert za sve.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:05   |   opcije


*partija

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:05   |   opcije


Nisam ja tebi kriv što ništa na ovom svijetu ne kužiš! Postoje neki koji nešto i kuže.

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:06   |   opcije


ček slova, ti to valjda zavod za javno zdravstvo smatraš partijom, ili sam nešto krivo razumio? ako dođe do generalne panike sigurno ću stati u red koji organiziraju institucije nego šarlatani poput tebe.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:06   |   opcije


a ti kao kužiš?

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:06   |   opcije


Nisu svi budale

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:06   |   opcije


Tolika budala nisam...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:07   |   opcije


zavod za javno zdravstvo vodi ...

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:07   |   opcije


od bedaka je gori samo bedak s misijom

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:07   |   opcije


raspitaj se ako ne znaš

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:08   |   opcije


perce vodi ga doktor, a u njemu rade isključivo stručnjaci, a ne laprdala poput nas ovdje

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:08   |   opcije


moj dugogodišnji kolega iz proizvodnih laboratorija radi tamo.
mislim da je on relevantniji od tvojih spoznaja

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:13   |   opcije


nadam se da mu ova izjava neće naškoditi.
dobar je stručnjak

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:14   |   opcije


Krelec sigurno i u boga vjeruje jer mu je to svečenik rekao a on je jedini ovlašteni da govori o bogu.Svi ostali laprdaju...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:17   |   opcije


To su kompleksi niže vrijednosti...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:20   |   opcije


Krelec, nisi ti tako glup, vjeruj mi. Ima u tebi zrno inteligencije...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:20   |   opcije


Hehe, to je ono - neka institucije rade svoj posao..

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:26   |   opcije


kak se to baš taj tvoj dobar stručnjak našao među neznalicama perce

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:27   |   opcije


A kod nas je poznato da u institucijama rade samo vrhunski stručnjaci. Doduše, za mizerne plaće.. Ima ih koji znaju, bez daljnjega

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:27   |   opcije


a ne koko, trebal bi do šamana kad me nekaj ćopi, a ne u bolnicu

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:27   |   opcije


Hrvatska je selo, sve se zna gdje tko radi i kako radi.. barem mi koji smo u toj branši

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:28   |   opcije


ili da ipak slovu pitam, on je ekspert kada je u pitanju nuklearna energija, astronomija, jer dobro se podsjetiti koliko nas je puta upozoravao na meteore i meteorite, pa potresi, pa kataklizme i katastrofe najrazličitijih vrsta. Evo sad je ekspert i u epidemiologiji, virusologiji, kemiji, matematici. Jebaltećuk, da ej barem meni tak.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:30   |   opcije


Kre..
čak mi se i sviđa tvoje vjerovanje u poredak.
ima to svoju draž.

istina je malo bolnija
a doznajemo je od onih koji sudjeluju u njoj.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:31   |   opcije


Slova puno toga kuži. I kako god je mračnjak, ja vjerujem da je on to zato jer previše zna. A ne premalo.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:33   |   opcije


perce kak ja nisam ništa takvo uspio saznati, a bio sam i kod doktora, i tražio građevinsku, i registrirao auto, i uspijevao mnogu puta dobiti sredstva iz natječaja raznih vrsta, pa čak i iz sredstava eu. Ali ti vjerojatno dobro znaš sve sustave u našem društvu za razliku od mene.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:34   |   opcije


ma kuži slova krasni kurac

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:34   |   opcije


Krelec, pa ti si taj koji omalovažava

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:35   |   opcije


daleko je sustav od idealnoga, nešto je dalje nego su to sustavi u zemljama sa više desetaka godina demokracije nego mi, ali da je sve crnjak nije.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:35   |   opcije


I kaj, Krele, da i je tak, treba ga na križ?

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:36   |   opcije


a on meni da sam budala, to je valjda pohvala kokica, a?

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:36   |   opcije


Krele, ajd se ti drži onog što znaš, u čemu si stručnjak.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:36   |   opcije


Izazivaš..

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:36   |   opcije


jesam li možda tražio da ga se metne na križ? samo iznosim svoje stavove o ovom napisu. A oni su kakvi jesu, pa neću valjda podilaziti i muljati ne iznoseći stvarno mišljenje.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:37   |   opcije


Krelec, u današnjem svijetu u kojem se puno toga zna, i kada su znanja izravno dostupna grijeh je ništa ne znati...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:38   |   opcije


Podilaziti? Postoji i - uvažavati.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:38   |   opcije


koka nastojim se držati onoga što znam, a to nije baš puno. Niti mi na mali mozak ne pada na primjer sa tobom ili sa bugom raspravljati o kemiji. Za takve rasprave bi stvarno trebao biti ambiciozan, a to baš i nisam.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:39   |   opcije


S takvim reakcijama, Kre, samo pokazuješ koliko ne znaš. Ako nemaš argumente, zaobići diskusiju.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:40   |   opcije


aha slova, pročitaš dva, tri zapisa na čarobnoj gugli, i eto te stručnjak.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:40   |   opcije


da koko, o virusima ništa ne znam, a za saznati nešto relevantno mi je malo kasno. Ali sam milijun posto siguran da slova ne zna niti za jotu više od mene, a danima ovdje širi paniku.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:41   |   opcije


Evo, dođe jedan i razjebe razgovor

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:41   |   opcije


A kako bi ti Kre uopće prepoznao da Slova nešto zna? Ako ništa ne znaš o tomu

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:42   |   opcije


Nije ti to baš tako. Treba biti selektivan prema informacijama jer nije svaka informacija znanje.

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:42   |   opcije


svaki paničar koristi mi više od uravnoteženog poslušnika.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:42   |   opcije


možda sam čak i u nekoj malenoj prednosti, jer nazovem relevantni izvor (svoju kćerku) i pitam iz prve ruke. Objasni mi na hrvatskom, kratko i razgovijetno.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:42   |   opcije


Je li ti sad dovoljno pažnje ili trebaš još?

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:42   |   opcije


Pa kaj ju ne nazoveš prije nego počneš ovdje zajebavat?

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:43   |   opcije


koka zašto ti misliš da je suprotno mišljenje, mišljenje protiv. Apslolutno nemam ništa protiv slova, baš pod milim bogom ništa, ali valjda mogu reći da su mi ovakvi postovi zakurac

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:44   |   opcije


Isuse, teškog li čovjeka..

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:44   |   opcije


koka uostalom jesam li se uopće tebi obraćao, osim što sam u malenmome dijelu rekao slovi da obrati pažnju na tvoje statistike? koji si se kurac svezala mene. Slova sigurno ne treba advokata u raspravi.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:45   |   opcije


jer..
kako ću zaštiti svoje najmilije ako mi mišljenje formiraju samo oni kojima je sve dobro
i ne slute uopće koliko ih lažu.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:45   |   opcije


A ja se isto dam u besmisleno raspravljanje... gdje sam ono stala?

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:45   |   opcije


Uglavnom, čekamo nove informacije da vidimo u kojem smjeru stvar ide.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:46   |   opcije


perce ako ne daj bože zaista dođe do pandemije hoćeš li krenuti za nekim spasiteljem paničarom, ili ćeš krenuti prema bolnici?

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:47   |   opcije


čije informacije? iz sustava, ili slove?

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:48   |   opcije


Pa što sam rekao? Da sumnjam u službene brojeve.Ne vjerujem partiji što kaže ne zato što oni to kažu već zato jer nije moguće na osnovu onoga što sam vidio da je samo toliko mrtvih. Eto, izrazio sam sumnju u to...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:48   |   opcije


bolnica je , naravno, mjesto gdje ću očekivati barem neku smislenu reakciju.
neću sigurno ići u sabor, kao neki

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:49   |   opcije


Evo, Bandić radi snijeg na +15. Tomu se treba diviti

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:49   |   opcije


Stručnjaci kažu - ne, ali on zna bolje.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:50   |   opcije


kakve veze ima virus corone i ova priča sa saborom, eto baš me zanima.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:51   |   opcije


i u bolnicama rade sposobni i stručni ljudi, iako ih ne vode

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:51   |   opcije


ako veliš da ne vjeruješ institucijama, jer eto imaš izvor iz prve ruke, zašto bi onda krenuo u instituciju, a ne za nekim šamanom.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:52   |   opcije


Krelec, koronavirus se tako zove zato kaj liči na krunu (corona)

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:53   |   opcije


mislil sam da liči na pivo corona, hvala

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:54   |   opcije


problem i je u kruni :)
ne u onome što ona opisuje

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:55   |   opcije


Napisal si virus korone, ka niš ne znači

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:55   |   opcije


Ne zna lijeva što radi desna

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 13:55   |   opcije


Nisu to nikakvi šamani, to su hrabri istraživački novinari koji rizikuju svoju slobodu i zdravlje boreći se da prikažu stvarno stanje. Ako ne znaš, a ne znaš mogu ići u zatvor na 7 godina ako izvjeste nešto što nije u skladu sa službenim vjestima...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:55   |   opcije


sabor je personifikacija svega u što vjeruješ.
kad pogledamo kako on funkcionira, još nam je i dobro.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 13:57   |   opcije


istraživački novinari? ma dajte me najte. eto su novinari jedini iznad opće populacije, tako hrabri, obrazovani, i svašat nešto.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 13:57   |   opcije


Slično se dogodilo i u Japanu. I tamo je bilo zabranjeno išta izvještavati nakon incidenta u Fukushimi.

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:57   |   opcije


Samo ti Krelec vjeruj partiji i ako bog da vidiimo te u Saboru kako dižeš ručicu...

Autor: slova   |   02.02.2020. u 13:59   |   opcije


perce u čemu ti vidiš tako velik problem u saboru? možda u "praznoj sabornici". Jel stvarno misliš kada se u sabornici eventualno bude raspravljalo o corona virusu, a tamo treba učešća u raspravi uzeti i miro bulj, stevo culej, glasnović, maras, stazić i kompanija. Normalno bi bilo, a na žalost nije da o stručnim temama raspravljaju stručnjaci, a kada se donese zaključak onda culeji i co. glasaju onako kako drugi zaključe.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:01   |   opcije


i to svaki puta kad ti kažu da moraš...

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:01   |   opcije


problem svakog zastupnika vladajuće garniture je da ne smije misliti

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:02   |   opcije


da sam u saboru, a tamo neću nikada biti jer nemam aspiracija, sigurno nebi raspravljao o stvarima o kojima pojma nemam, nego bi glasao onako kako su zaključili stručnjaci moje političke orjentacije. Uopće nije važno, desne, lijeve, centar ili čega već.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:03   |   opcije


a nije zato tamo.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:03   |   opcije


ahhahhaa, stručnjaci moje političke orijentacije, hahhaa, jebote

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 14:04   |   opcije


Znači, stručnjaci one druge političke orijentacije nemaju pojma!

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 14:05   |   opcije


nego zašto je tamo perce? pa ne donose se zakoni u saboru, nego se samo potvrđuju. Donose se i kreiraju u ministarstvima, a za svaki se osnuje ekspertna skupina, a prijedlog prolazi niz provjera. U saboru se predlažu amandmani, koje također kreiraju stručnjaci, a ne valjda miro bulj, ili stevo culej.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:05   |   opcije


Sad mi je jasno o čemu se ovdje zapravo radi. Mi smo krive političke orijentacije. Evo, ovo je prava slika Hrvatske.

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 14:06   |   opcije


da koko, baš tako. nitko ne spori stručnjake druge političke orjentacije, ali u oporbi je lako predlagati zakone bez obzira na cijenu. Vladajući se ipak moraju gibati u gabaritima proračuna i mogućnosti.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:07   |   opcije


Aahhahahha, ovo postaje zabavno!

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 14:07   |   opcije


Isuse, daj se zapri doma i ne javljaj se više

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 14:08   |   opcije


zastupnici bi trebali biti konačan glas naroda.
nažalost, u ovom izbornom modelu, oni to nisu već su kotačić mašine.
kreatori zakona mogu biti dobronamjerni, ali i ne moraju.
zato su tu oni koji bi to morali spriječiti jer ih je narod birao.

koga mi, kao narod, ustvari biramo?

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:09   |   opcije


Pa da, nije svejedno čiji rođaci će dobiti posao

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 14:09   |   opcije


samo mali primjer, kada je u oprobi bilo tko, onda uvaženi sa uvjetno rečeno druge strane može predložiti dječji dodatak u iznosu od 3000 kuna za svako dijete, jer je to dobro za pronatalitetnu politiku, a vladajući treba pitati ministra financija ima li kakve love.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:09   |   opcije


perce kak si ti zamislil funkcioniranje politike bez stranaka. To bome još svijet ne poznaje. Čak i u totalitarinim sustavima ima stranaka. Istina jedna, ali ih ima.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:10   |   opcije


koka a ti znaš nekoga tko je zaposlio rođaka?

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:11   |   opcije


Haha, sad će krenut ono - ako znaš, zašto ga nisi prijavila? Aha...

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 14:12   |   opcije


Bumo svi pogledali film Kumek, i tam bu bilo tko je koga zaposlio

Autor: Cococh-Anel   |   02.02.2020. u 14:13   |   opcije


braniti meobranjivo...
nedavno sam to spomenuo.

dozvoli svakom zastupniku da glasa po svojoj savjesti (ne po stranačkom diktatu) i daj da ga bira
skupina koja ga poznaje i može mu srušiti kuću i apartmane
pa ćeš vidjeti kako ćemo odjednom procvasti u stvarnoj demokraciji.
ne načelnoj

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:15   |   opcije


neće koko, pretpostavljaš, a pretpostavka je ...... Ja znam, i gadi mi se to. Znam mnoge kpoji su ganjali veze za upis djece na faks, ganjali silne žnjore za zapošljavanje djece. I to mi se gadi. Svi trebaju imati istu šansu. Ali svi traže veze i vezice, a svi su protiv toga. E jebo mene budale kad niš en kužim. Znam da je u elektri, vodovodu i sl. na svakim trećim vratima isto prezime. Al valjda će i tome doći kraj.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:17   |   opcije


perce u americi je valjda demokracija, pa nije valjda vrag da baš svi republikanci vole trumpa. a glasaju za njega, a ne protiv.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:18   |   opcije


jebu mamu bandiću, a dijete pokušavaju uvaliti u gradsko poglavarstvo. to je princip na koji svršavam.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:20   |   opcije


jebe mi se za Ameriku.
mi smo jedan mali gradić u njoj.

zato smo i podložniji uništenju.
budi pošten i pokloni podršku onome koji zastupa javni interes. ne svoj.
duže ćemo trajati.

dozvoli tajno glasanje u sabornici. to će biti prvi korak u vidljivosti savjesti.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:22   |   opcije


da, i uvijek smo mi pravednici, a oni drugi fuj. ma jebem ti logiku.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:23   |   opcije


u čemu se tajno glasanje protivi logici?

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:26   |   opcije


nije li tako i na izborima za predsjednika ili zastupnike?

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:27   |   opcije


protivi se jedino stranačkom diktatu, diktaturi protiv koje smo se i borili.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:29   |   opcije


ozbiljno hrvatsko novinarstvo odavno je izumrlo, to za početak...istraživačkim novinarstvom bavi se izuzetno mali broj ljudi koji u pravilu ne rade niti za jednog medijski eksponiranog "šefa". Tome svjedočim. Sjetite se samo Mirjane Rakić.

Što se tiče virologije treba naglasiti da je to vrlo kompleksna i složena grana mikro i molekularne biologije i bioinženjerstva.

Virusi se tisućama godina prenose sa životinja na ljude i obratno i to nije nikakva novost, dvogrbe, jednogrbe deve, orangutani, čimpanze, miševi, psi itd.

Fluktuacija ljudi, remećenje biološke ravnoteže i raznolikosti u životinjskom i biljnom svijetu, uništavanje staništa i utrka za materijalnom moći može čak i spontano dovesti do ovakvih epidemija i pandemija.

još se nisam predala panici niti ću nagađati što se doista događa jer je to mrtva trka i čak me i ne zanima.

Imamo zdravstveni sustav čiji će djelatnici ponajprije htjet prevenirat i možebitno liječit sebe i svoje najmilije pa nekako vjerujem da će to znanje podijeliti i s ostatkom pučanstva ove nedođije do koje sumnjam da će ovaj "apage" virus uopće doći.

Autor: BugaVuga   |   02.02.2020. u 14:32   |   opcije


perce a daj mi reci kako su ušli u sabor. pa na stranačkim listama. meka se kandidiraju kao neovisni, i lupaj ko maksim po diviziji.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:33   |   opcije


buga, trenutno istraživački novinari dome pregledavaju katastar i gruntovnicu, jer je zadnji trend ispitivanje imovinskih kartica.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:35   |   opcije


krelec, govorim, tj. pišem o ozbiljnom istraživačkom novinarstvu, a ne banaliziranju, iskrivljavanju, mešetarenju relevantnim podacima i nemuštom, nepismenom pisanju članaka o nečemu o čemu pojma nemaju, ali tržište traži atrakciju, senzaciju i sadržaj za dokoličarsko pametovanje, nagađanje i kreiranje kojekakvih teorija.

Autor: BugaVuga   |   02.02.2020. u 14:40   |   opcije


imovinske kartice i stanje u njima izlaze jedino iz stranke.
trenutno je borba za podršku na unutarstranačkim izborima.

naivan si

Autor: perce   |   02.02.2020. u 14:44   |   opcije


ma kužim da u ovoj sveopćoj hiperinflaciji svega, od gaća, do lokomotive, i vijesti trebaju biti ažurirane svakih sat vremena, a nema ih toliko. Sjećam se nekadašnjeg tjednika danas, ili starta koje sam sa guštom čitao tri, četiri dana. A danas očekujem nove vijesti svakih pola sata. valjda tako treba biti, jer da treba biti drugačije onda bi drugačije i bilo.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:46   |   opcije


evo nek netko istraži koliko je hrvatskih novinara trenutačno u Kini

Autor: BugaVuga   |   02.02.2020. u 14:46   |   opcije


ma baš je gužva tam, ali zato ne fali dopisnika iz rima, londona i sl. Ona Slavica se već tisućljeće javlja iz washingtona sa vijestima koje su prekjučer bile na sienenu ili sličnim kanalima.

Autor: krelec   |   02.02.2020. u 14:57   |   opcije


sve što je na HTV-u i čemu se ti čudiš
nije plod nas.
ima ih koji znaju kako

Autor: perce   |   02.02.2020. u 15:04   |   opcije


samo ti gledaj TV

Autor: perce   |   02.02.2020. u 15:04   |   opcije


zaboravio sam reći..
i plaćaj pretplatu na idiotluk koji je namenutnut istim.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 16:04   |   opcije


iako ne gledam , niti slušam sve te mange, moram i dalje plaćati namet njima.

Autor: perce   |   02.02.2020. u 16:06   |   opcije


Dodaj komentar