Veza vs avantura
U puno ženskih profila nalazim opaske tipa avanturisti ne javljajte se, obiđite, tražim vezu. E sad, koja tako bitna razlika između te dvije po ženskom rodu suprotstavljene krajnosti. Da li u trajanju, u sadržaju, osjećaju ili očekivanju? Meni se čini da je to međusobno puno bliže nego šta si neki žele priznati i više robuju ustaljenoj šabloni nego šta rade na sadržaju.
Jer, veza može trajati dva dana a avantura dva mjeseca. Trajanje nije kriterij.
Sadržaj, ne vidim tu neke velike razlike. I u jednom i u drugom su tu dva, dvije ili dvoje ljudi koji provode zajedničko vrijeme na način koji im oboma paše ili sviđa. Pa i osjećaj je tu negdje, može ga bit više ili manje, uzvraćenog ili ne, i ne ovisi o tome kako se ta njihova zajednica šablonski zove ili kako je osjećaju.
Ostaje očekivanje. Od veze se očekuje (podrazumijeva?) da traaaje, od avanture da bude ko zvijezda repatica, naglo plane, jako i brzo zgori i ostavi pepeo. Od prvog očekujemo (ili se bar nadamo) da nema rok trajanja, za drugo se uvjeravamo da ima. I u skladu se s tim ili sunovratimo bez pardona ili ziheraški držimo ručnu na trećem zubu ne bi li "potrajalo". A onda nas stvarnost demantira. Ko da avantura ne može postati veza i ko da veza ne može bit avantura. I da je sve to tako spetljano i povezano da ne trebamo robovati nametnutim šablonama nego uživati u to malo života koliko nam je dano i preostalo. Čuvati srce i ne kaljati dušu.
Bez želje da zvučim ko Šimleša, lijepo vas pozdravljam. Sutra mi curi premium i u eventualnoj raspravi mogu bit danas, jer ga neću produžit. Ostajte dobro. :)
13.05.2018. u 8:58 | Editirano: 13.05.2018. u 9:44 | Dodaj komentar
haha o
sličnim dilemama i ja u ovo jutro uz kavu ... ali zašto se smatra nešto fuj/bljak ako te netko seksualno privlači i želiš to kapitalizirati bez ulaska u dubinu ..a poslije što bude .....kao da se čini nešto zabranjeno ..
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 9:06 | opcije
hm...ima jedna bitna razlika! to sam napisala i u svom profilu jer sam riječ avanturiste stavila u navodnike! zašto? pa zato što većina muškaracai pod avanturom misle na neki traljavi sex, obično kod mene a ne kod njega jer je on oženjen, nema stan ili su u stanu "suvišna lica" etc etc. dakle, ako već želiš avanturu (sex) onda se bar potrudi da možeš, da imaš i da to sve skupa doista i liči na avanturu! meni je avantura npr brainstorming...meni je npr avantura odlazak nekamo u nepoznato etc etc)
načelno, suglasna s tobom....čovjek kad krene u nešto ne zna kako će i koliko to trajati, ali je bitn da je lijepo i da sse dobro osjeća...trajanje neću reći da nije bitno, ali pada u drugi plan. nažalost, iskustvo me uči da sve što je dobro kratko traje!
Autor: sara_tera | 13.05.2018. u 9:15 | opcije
suglasna ri sa privlačenjem ali i za to treba vremena, stila...hm hm...meni samo tijelo teško da je privlačno...privuče me osoba sa svim svojim...ili pak ne! nažalost, fizički teško i uglavnom ne, barem zadnjih par godina? muškarci s godinama nisu ko staro vino...sve boji ( što vrijedi za žene)? čast iznimkama koje postoje!
Autor: sara_tera | 13.05.2018. u 9:18 | opcije
Avantura?
Ovdje?
Ziher nitko ne misli na rafting u dvoje ili skok s padobranom :P
Avantura kao neobavezno druženje začinjeno samo seksom, recimo
A veza je sve to i puno više od toga
I dalje tvrdim da griješe svi koji u početku jasno postave okvire u kojima žele s nekim biti, a da toga nekog nisu ni upoznali.
Autor: meija | 13.05.2018. u 9:19 | opcije
Kad sam ga upoznala, o njemu sam razmišljala sam u okvirima seksualnog gusta, on meni, ja njemu...i obrnuto...i tako 6 mjeseci.
;)
Kasnije smo se izvukli iz kreveta i počeli upoznavati jedan drugoga i zajednički svijet oko nas :)
Autor: meija | 13.05.2018. u 9:26 | opcije
Suglasan. Ajd, razlika može bit počelo seksom pa ili nastavilo ili je ujutro nestao, ili počelo na iskrici pa seksa nije niti bilo. :D
Autor: Baayaa | 13.05.2018. u 9:28 | opcije
zašto avantura ne bi bila vikend u nekom hotelu u zajedničkoj sobi , sa wellnesom , večerom u restoranu i sexom ...pa i traljavim ..(uvijek mislim da za traljavo treba dvoje loših ) ..ako ne ide svatko svojim putem ako ide ok ...
što je tu loše bez puno palamuđenja i ispitivanja ...možda samo malo strasti i želje te zrno avanturizma i želje za uživanjem ..
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 9:29 | opcije
hm...
avantura je kad uskočiš u vlak bez karte i prtljage i furaš se dok ne iskočiš ili te izbace.
veza je kad platiš i kartu i rezervaciju smješkaš se kondukteru i probaš ne usrat i šefa i staniciu, e da bi se vozio ko gospodin i valjda stigao nekud.
:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:30 | opcije
Gle, nekoga moraš upoznati da s njim/njom želiš nekaj i podijeliti i dalje dijeliti
Tak da...kako možeš unaprijed očekivati bilo kaj, a taj netko još ni ne postoji?
Očekivanja su veliki zaebi!
Autor: meija | 13.05.2018. u 9:30 | opcije
RI...da, zakaj ne? Jos ako su u igri 4 * ;)
Autor: meija | 13.05.2018. u 9:32 | opcije
al, čitam sad sve ovo i u svakom komu mi avantura izgleda puno primamljivija od veze :)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:33 | opcije
Hahaha..
Autor: meija | 13.05.2018. u 9:34 | opcije
styx jedna od boljih definicija koje sam ikad čuo ..ako je tvoja naklon do poda , ako je prepisana samo naklon do pola hehe
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 9:37 | opcije
I veza ima svojih prednosti, itekako ;)
Autor: meija | 13.05.2018. u 9:37 | opcije
Styx. :-)))))
Autor: Baayaa | 13.05.2018. u 9:38 | opcije
meija pa nećeš valjda škrtariti na guštima ... obavezno
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 9:38 | opcije
zar misliš da bih svoju neprocjenjivu mudrost baziranu na iskustvu mogla prepisat?:))
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:38 | opcije
Kad dođe da te izbace ili se prepustiš ili platiš kartu, a prtljagu skupiš putem. :)
Autor: Baayaa | 13.05.2018. u 9:39 | opcije
zapravo, u avanturu ideš bez prtljage.
prašnjav, bez para, i obavezno gladan.
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:40 | opcije
nije lako iskoračiti iz šablone..
al zna to bit i lijepo i sadržajno :)
sve ovisi o tome koliko akteri robuju ustaljenom i čemu pripisuju uzroke kratkog trajanja..
neki to opravdaju upravo time što su podlegli strasti pruranjeno
dok oni zreliji nađu uzrok tamo gdje zaista leži.. u sebi
Autor: perce | 13.05.2018. u 9:40 | opcije
kad ideš u vezu, bome si se prije puta bar počešljao:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:41 | opcije
A možeš i imat kartu al baš ti se onak provocira i podjebava konduktera, da vidiš koliko može istrpit.
Autor: Baayaa | 13.05.2018. u 9:41 | opcije
(ili putem:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:42 | opcije
ponizno se izvinjavam na pomisli ...:)
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 9:43 | opcije
I još samo ovo, pa idem off...sve moje veze su počele seksom i bile u početku samo seksualne, a od onih sam žena koja kad se jednom u dvoje ulogori, trajem :D
Hbes..ako lik ima spiku, jako pametno i zanimljivo zvuči ako se ne zapitam kako se ljubi i kako...no...da ne idem dalje :)
Autor: meija | 13.05.2018. u 9:44 | opcije
konduktere se ne smije zajebavat.
onda si nezreo:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:46 | opcije
hehe... meija je jedan od onih koja uskoči prašnjava, al u ruksaku ima svu opremu za uredit se, set češljeva, plus pare za kartu do vladivostoka:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:47 | opcije
u transsibirskoj je zasigurno i hladnjikavo malo :)
Autor: perce | 13.05.2018. u 9:48 | opcije
u mlađahnim danima punim obveza, najveća uvreda mi je bila od gospodina koji mi se sviđao- kad je predložio avanturu.
Kad sam se pozbrojila- da niti ja za nešto ozbiljnije nemam vremena niti namjere i pristala- onda je on htio vezu koja meni nije padala na pamet.
Ono početno se nije dalo popraviti. Nisam mu vjerovala.
Autor: pognioci | 13.05.2018. u 9:50 | opcije
veze uvijek završavaju na hladnom.
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:50 | opcije
bude haladno kad u jakom plamenu sve zgori
Autor: perce | 13.05.2018. u 9:51 | opcije
posle ne znaš jel te više jebu opekotine ili ozebline
Autor: perce | 13.05.2018. u 9:52 | opcije
bome, i ti se mudro voziš.
prvo se spališ u ložioni, a onda se pitaš kog vraga radiš u sibirskoj vukojebini i smrzavaš se:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:54 | opcije
kad je vožnja dobra
jebe ti se za to kaj buš posle samo škical sestre u traumi..
onak zamotan i sapet :)
Autor: perce | 13.05.2018. u 9:55 | opcije
sve mi nekak te avanture bolje zvuče.
uđeš, niš ne košta, malo se furaš, malo adrenalin, i vani si.
jest da tim putem baš nećeš puno svijeta vidjet, možd stigneš do Dugog Sela, al... kolko para, tolko muzike:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:56 | opcije
ma jebo pare..
ne moram ja ni do Dugog Sela..
meni ti je dobro već i na pol puta..
tam negde oko Helene :)
Autor: perce | 13.05.2018. u 9:58 | opcije
ovo s vezama di ideš i ideš i ideš i nigdje kraja vražjem putovanju, a već si se i smrzo i guzica te boli od sjedenja i stalno gledaš kroz isti prozor, a šta sad, kad si već platio kartu... e to je je zapravo pravo riskantno:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 9:59 | opcije
aha..
čekaš da odredište stigne
a žao ti uloženog pa ne izlaziš u vukojebni na po puta
Autor: perce | 13.05.2018. u 10:01 | opcije
da:))
Autor: styx | 13.05.2018. u 10:02 | opcije
čekaš da te zabljesne veličanstvena bjelina nekog gulaga na kraju puta.
a to je valjda ili brak, ili smrt.
:D
Autor: styx | 13.05.2018. u 10:03 | opcije
:D :D
gibam.
:* vam
Autor: styx | 13.05.2018. u 10:03 | opcije
zoriš ti meni, zlato ;)
Autor: perce | 13.05.2018. u 10:03 | opcije
U avanturu se uliče...bez mozga i pameti...
Veza je odvaganje...šta cu...kako cu...
Autor: dovla53 | 13.05.2018. u 10:05 | opcije
ma diš bit pametan kad ti sva krv ode i zakipi
Autor: perce | 13.05.2018. u 10:07 | opcije
Kad do'nja udre u gornju...;))))))))
Autor: dovla53 | 13.05.2018. u 10:11 | opcije
Ja to razumijem u metajezicnom smislu da je avantura a nekim tko je vec zauzet. Cini mi se da je taj rjecnik jos iz doba oglasa u Areni, prije 30-40 godina.
Autor: Cococh-Anel | 13.05.2018. u 10:11 | opcije
Tada je 'avanture iskljucene' znacilo da se ne zeli imati posla s ozenjenima koji bi eto nesto malo sa strane
Autor: Cococh-Anel | 13.05.2018. u 10:12 | opcije
A ovo kako ste pisali, bolje bi bilo startati s avanturom gdje doticni nije pocesljan i usminkan, barem znass kim imas posla
Autor: Cococh-Anel | 13.05.2018. u 10:14 | opcije
probna vožnja je sasvim razumna ako te kupnja privlači..
tko god kupuje mačka u vreći nema pojma kaj bu doma zvadil iz nje
Autor: perce | 13.05.2018. u 10:16 | opcije
A bila bi najbolje veza koja slici na avanturu..a ??
Autor: dovla53 | 13.05.2018. u 10:21 | opcije
vratila sam se sažet:
dakle, veze ostavljaju trajne posljedice.
avanture - kratkotrajne.
:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 10:44 | opcije
misliš na ekonomske posljedice ili neke druge ..:)
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 11:12 | opcije
a ovisi šta te boli:)
moš razbit koljeno, ego, tintaru, srce ili karticu.
al, ne slušajte mene. ja sam ona s pokvarenim kompasom :D
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:16 | opcije
jbte.. kaj svi moraju navek sve kroz posljedice :)
https://youtu.be/suJINJE0YsE
Autor: perce | 13.05.2018. u 11:25 | opcije
je, da nije tak, onda bi sve avanture trajale vječno.
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:26 | opcije
ljudi su bića kalkulacije.
to da mogu sagledat (zamišljat) stvari unaprijed je najveća mana i najveća prednost koju imamo pred životinjicama:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:28 | opcije
predodređeni smo za if - then petlju.
da nije tak, onda ne bismo nikad ni imali kategorije veza / avantura.
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:30 | opcije
procijeniš, ma i nesvjesno, da ti se neki odnos isplati imat u nekom obliku ili ne, ne sad u ovom trenutku, nego u svim onim budućima.
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:32 | opcije
i zato smo svi, bez iznimke, trgovci.
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:32 | opcije
unatoč predviđanjima događaju se nepredvidivosti, stalno..
osnovna prednost nam je ta da se prilagodbom nosimo sa nepredvidivim..
mijenjanje okvira ponašanja je ključ..
tvrdokorni i nepromjenjivi ili strepe ili samuju
Autor: perce | 13.05.2018. u 11:33 | opcije
Pročitao blog zapis i pre nego počnem čitati komentare
da dam kometar.I u mom profilu piše da me avanture
ne interesuju.Za mene ima jedna značajna razlika između
veze i avanture koja nema veze ni sa dužinom trajanja
osjećajima ili kvalitetom.
Razlika je u tome što avantura u samom startu ne predviđa
nikakve obaveze,drugim rječima isključuje ljubav,brak odnosno
vanbračnu zajednicu.E sada zamka avanture je u tome što
postoji velika mogućnost da se jedno od dvoje zaljubi u ono
drugo (rjetko se oboje zaljube) i tada dolazi do problema.
Autor: tape | 13.05.2018. u 11:37 | opcije
da. ali, svaki sadašnji trenutak je indikator budućeg.
jbg.
bilo bi divno (ili strašno) da možemo živjet u sadašnjem trenutku.
teoretski.
u praksi, nitko to od nas ne radi. jer ne može. i jer bi bilo skroz neprirodno.
svi se brinemo šta ćemo sutra.
i tko kaže da ne, a brije na neki hedonizam trenutka, mulja. jer bi taj samo da sutra ne bude ništa lošije.
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:38 | opcije
eto.
određuje nas posljedica:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:39 | opcije
a "mislit ću o tom sutra" zapravo samo znači da briga postoji, ali je odgađaš.
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:42 | opcije
brinuti se oko nadolazećeg na osnovu nekih indikacija
ovisi o tumačenju istih (ono može biti ispravno ali i ne mora)..
apriori odbiti nekaj zbog mišljenja da bi to moglo biti krivo pomalo je ne kalkulantski
već kukavički..
prejudiciranje vrlo rijetko postane ispravan sud
a za važne odluke nikada nije kasno
Autor: perce | 13.05.2018. u 11:43 | opcije
"kuda to sve vodi" i "ima li smisla" probije kad tad.
zato avantura traje dok se to ne počneš pitat, a to je je onda kraj avanture i početak veze (ak nisi izašao iz vlaka).
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:45 | opcije
čuj, a ti ne odbiješ nešto što ti se ne sviđa i za što misliš da je krivo, nego baš onda u to ideš, da bi ispao hrabar?
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:46 | opcije
otići iz lošeg nije kukavički.
kukavički je pobjeć:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:47 | opcije
voljni moment je najbitniji za gradnju nekog odnosa..
kad on počne gasnuti traže se izlike za izlaz (najčešće optužbama upućenim drugoj strani)
di ima volje nađu se i rješenja
Autor: perce | 13.05.2018. u 11:48 | opcije
jbg, sad i ti isto kažeš gle kak je plavo plavo. :)
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:51 | opcije
nikada nisam ulazio u nešt što nisam htio dovesti do nazovi sreće..
vjerojatno sam revnošću ponekad izazvao krivi dojam
ali i to je bilo u najboljoj volji..
:)
da o meni ovisi, živjeli bi dugo i sretno
Autor: perce | 13.05.2018. u 11:51 | opcije
:)
svi bi mi da završi sa "živjeli smo dugo i sretno".
valjd je ulog u odnos količina vjere koju si mu dao.
putem:)
i sve popratne pojave koje su išle uz vjeru. tvoju. vlastitu.
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:55 | opcije
kaj, neki ljudi i svu svoju imovinu ostave crkvi u kojoj se mole.
(ko zna psuju li i oni ako umru, a ono nema ničeg s druge strane:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:57 | opcije
hehe... plate, umru, očekuju raj ili djevice ili što već, a ono hostel crvenog križa :D
Autor: styx | 13.05.2018. u 11:58 | opcije
reče netko da nismo svi na istom levelu..
i nismo.
al jedno je sigurno.. onaj na višem levelu vrlo rado prihvaća sve od ispod (ako je afirmativno)
dok onaj koji misli da je na višem levelu sa indignacijom odbija sve odozdo (pa i suvisla i učinkovita rješenja)
nije li naša politika zoran primjer
Autor: perce | 13.05.2018. u 12:00 | opcije
djevice ... ha ha
Autor: perce | 13.05.2018. u 12:01 | opcije
da... ostavio si zalog od par milja, sve veselo umreš da prijeđeš preko, čekaš vidjet šta si platio, a tri bezube babe ti ti nose pomfri.
e, tak ti je i s vezama... nikad ne znaš oće li ti se isplatit :D :D
Autor: styx | 13.05.2018. u 12:04 | opcije
hjoj... lupam:)))
aj bok
Autor: styx | 13.05.2018. u 12:04 | opcije
aj.. :)
i sam ti lupaj..
samo ne po meni :)
Autor: perce | 13.05.2018. u 12:05 | opcije
viš da kalkuliraš.
"samo ne..." indikator.
Autor: styx | 13.05.2018. u 12:06 | opcije
neki sam jebeni strujić..
a tam ima osigurača i zaštitnih sklopki he he
Autor: perce | 13.05.2018. u 12:07 | opcije
Razlika je velika.
Muski koji zele avanturu gledaju zenu kao "meso" i s njom ne idu ni na izlete, ni u setnje, kamoli u shopping i sl.
Onaj tko zenu zeli upoznati kao osobu i svidi mu se ta zena kao ukupna osoba (a za to i taj muskarac mora imati takav sklop u glavi, kurvari nemaju takav sklop) zeljet ce s njom biti u svim situacijama, ne samo da ju povali negdje kod sebe ili kod nje ili gdje vec.
Zajedno ce ici svukuda.
Onaj tko zeli avanturu obicno je skrt da tu zenu casti i sokom, kamoli da idu na sladoled, kolace, vecere.
Autor: cassia | 13.05.2018. u 12:39 | opcije
nisam preveć pametna... ne filozofira mi se.... al ja to gledam... mislim... shvaćam... ovak,...
osoba koja traži avanturu uzima... osoba koja traži vezu daje... bez obzira na spol...
pa sad... tko šta voli nek izvoli....
Autor: zgpapilon | 13.05.2018. u 13:03 | opcije
a ja ipak tražim svog popaja.....
Autor: zgpapilon | 13.05.2018. u 13:08 | opcije
dakle ima li tko za avanturu ....?
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 13:48 | opcije
Sada ću ja malo generalizirati ali mislim da su avanturama skloniji muškarci. Ženama avantura brzo dosadi jer seksualno pražnjene i druženje bez emocija ne zadovoljava naše želje i potrebe. Mi to brzo perastemo i poželimo još više. Ili ništa :-) Tako je barem kod mene i većine žena koje poznajem. Ne mora to biti brak, pa ni suživot, ali veza svakako. I to veza koje se neću sramiti i koju neću sakrivati od javnosti. Veza u kojoj ću ga nazvati kada ga poželim čuti. Ili kada ga trebam. Zato me oženjeni muškarci ne zanimaju. Uzgred, cure, takve ćete lako prepoznati. Ne javljaju se na telefon kada ih zovete. Nazovu vas kasnije, kada odu na sigurno mjesto, daleko od žene.
Dakle, da se vratim na temu, obostrana LJUBAV, POŠTOVANJE i PODRŠKA čine značajnu razliku između veze i avanture.
Autor: CroRanga | 13.05.2018. u 14:20 | opcije
pa nije ni meni do generaliziranja...mislim da si ti cassia sponzorski materijal.. i da želiš takve muškarce ..koji nisu škrti...a jel pomisliš s druge strane da navođenje na plaćanje nečega ima nužnu posljedicu da i druga strana shvća to kao da je nešta platola ... i želi nešta za uzvrat.
nekak mi se čini da inzistiranjem na nekim pravilima samo sebe osuđujemo na neke okvire/ograničenja/granice u koje ćemo se sami zaletit kad dođe vrijeme...
nemoj se ljutit.....nemam ništa protiv tebe i moguće je da nisam u pravu..
nema veze kak se zobe ...bitno je da je oboma dobro ...da se ne laže i ne krade...
Autor: djuro22000 | 13.05.2018. u 15:16 | opcije
ja bi vezu.
al trenutačno imam za kartu samo do avanture:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:17 | opcije
zove....pasmas
Autor: djuro22000 | 13.05.2018. u 15:17 | opcije
tak da, tko god samnom sad uskače u bilo šta, mislim da se bude fino ujebao:))
al, šta to nije napeto, isto? (trept)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:19 | opcije
samnom se može u vezanturu.
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:19 | opcije
i u avantezu.
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:20 | opcije
a to su dva mjesta koja nitko nikad nije vidio.
oće netko?:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:21 | opcije
treća opcija je smrt (jer u brak ne vjerujem:D)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:22 | opcije
pffff...... ja bio.....
ustvari još sam tamo
Autor: djuro22000 | 13.05.2018. u 15:22 | opcije
kad je termin za avantvezu ?
parne dane u jutro neparni popodne ?
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 15:24 | opcije
nema termina, ali ima rokova:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:26 | opcije
sad sam se ufrastila da smo odjednom pretjerano bliski, ri:))
idem radit. kad osmilim šta je to avantveza, javim :D
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:28 | opcije
daj prevedi ufrstila ???
pa koliko se sjećam pred jedno ....x vremena sam bio sudionik natječaju...:) :)
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 15:31 | opcije
i kuje ona nove kovanice, po mjesecu..
a psi laju dok rokovi prolaze :)
Autor: perce | 13.05.2018. u 15:32 | opcije
frast je neka paraliza, recimo:))
nah... a ti bi rezultate od onda?:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:34 | opcije
poništen natječaj :D
bila sam pristrana:))
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:34 | opcije
(sad se malo sramim:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:37 | opcije
aaaaaa razumijem kod nas je fras bez t ..
haha ajde dobro pošteno ako ne može drugačije
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 15:43 | opcije
hm...čitajuć vas ovako post festum nemren ne zaključit: ne trebaju mi savjeti! osobito ne drugih (npr pero) koji sami nisu i ne ostvaaruju dobru vezu? jer, imala sam vezu dugu 15 godina (nek se javi netko tko je, osim meije imao toliko dugu vezu, koja je btw završila brakom) i znam kaj to je. koja je dobrim dijelom bila i avantua...jer smo se baš našli...od uma, sexa, interesa a bome i ljubavi! e sad jedno je kaj vi svi hoćete drugima dijelit lekcije i kak ste puni pameti jer vi znate...al da vas čovjek pita kak je kaj, nemaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! a zajebancija je zajebancija...i često se pitam jel ljudi ovdje namjerno gumataju zajebanciju illi im je zajebancija cijeli život? a znam da nije...jer ih mnoge znam i osobno! čemu onda to? za dobar umjetnički dojam? ma jebe vam se i za to? pa zašto onda ne pričate onak...istinski? kaj npr nije bilo dobo u tvojoj zadnjoj vezi stiksa? u čemu misliš da si omanula? kaj ne valja kod tvoje sv. helene, pero? kaj je s tobom đuro? a ri, kad si zadnji put pozvao neku ženu na neku dobru avanturu? i što te to privuklo kod nje, osim njezinih 20 godina manjih od tvojih? kužite, društvo drago...nejde nam upravo zato kaj nismo iskreni prema sebi? meni ide, al mi nejde na duge staze, jer se nedam..kojekakvim šarlatanima koji bi se uhljebili, koji bi jebali a u stvari ni to nemreju...etc etc...ima još milion razloga! i kad sm već kod avanture, koliko je vas spremn i danas otići s nekim onak...za jednu noć? ja, eto to priznala i na TV rtl kak je to! no, danas ne bih. ne zato što ne mogu, već neću! kužite, ja sam iskrena prema sebi i prema vama, iako to vi niste niti tražili niti trebali. ali uvijek sam se pitala, možda moja iskrenost potakne i neku vašu? čak više razumijem i meiju koja je dosljedna sebi...ona zna i može tak i basta! što i kako možete vi? a tu ste zajedno samnom destlljeće i više, neki? kaj to ne valja? nama? njima? kak to da se nitko to ne pita i ne propituej sve ove godine osim mene i tu i tamo pokojeg muškarca ala đuro? ne sjećam se da sam od pere pročitala ikoju priču osim brdo savjeta...kako treba? fotke su ti dobre, ali život nije slikovnica pero! i znam da ti to znaš ali zašto misliš da mi to ne znamo? i nemre se tako razgovarrati...ali uvijek, baš uvijek? zar vam bar neki put ne dojadi...zar barem ponekad ne poželite biti ono kaj stvarno jeste? zapitati se...hm...gdje griješim, što ne radim dobro, u čemu sam izvrstan. zašto stalno hinimo život ovdje a onda čim se maknete s iskrice znam da ste...ha ha...živi! pa neka, samo vi vjerujte da mi neki vjerujemo kak je vama sve haj naj! ja sam se ne jednom ovdje ogolila...ali ne radi vas da zadovoljim vašu znatiželju već poradi svoje potrebe izbcivanja mislli, djela,, nedjela...sumnji, strahova...ma svega što nosi čovjek od pol stoljeća! di ste vi, škvadro? ne prozivam vas...samo podsjećam vas da ste si nekaj ostali dužni? kaj?
Autor: sara_tera | 13.05.2018. u 15:48 | opcije
trebalo bi razmislit šta bi se dalo stavit u avantezu, tak da svima paše.
ja bi da bude toplo, pouzdano i neobavezno. free style.
nemrem više skakanje s padobranom, prestara sam za to:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:49 | opcije
mai, ja svoju zadnju vezu pokušavam zaboravit. i to zajebancijom :D
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:51 | opcije
a nadam se da će iduća (bar kraj) bit još duhovitiji :D
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:52 | opcije
jer mi je vani pun kufer stvari koji mi nisu smiješne.
tak da, ne čačkaj, zato kaj tu se čitaju tuđi ljubići.:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:54 | opcije
*ti.
nije baš moj stil iznošenje intimnosti. to radim tamo di je intimnije.
ovdje je meni birtija di dođem lupetat.
a ti po svojem, samo daj.
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:56 | opcije
sve ide upravo onako kako i mora ići..
naravno da uvijek može i drugačije, ali bi li tada bilo i zabavno :)
najgore bi bilo stremiti nedostižnom pa vječito biti nezadovoljan
Autor: perce | 13.05.2018. u 15:57 | opcije
evo, recimo, pero je sad upravo rekao "ide, a i ne mora".
zamisli da je pero umjesto toga napisao traktat kak mu bivša nije zatvarala pastu za zube?
ne bi to bio pero.
pušćaj, mai, svi samo radimo što i inače.
Autor: styx | 13.05.2018. u 15:59 | opcije
(a tko čita između redova, taj će većinom skontat i što me muči i di sam zapela i kud idem:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 16:02 | opcije
i koliko puta idem:)))
arbeit zove. aj ciao:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 16:04 | opcije
mai što tebe smeta moja zajebancija , jesam li te bilo čime povrijedio jesam li te spomenuo
nisam i neću
hehe što tebe boli kikić koga ja, gdje i kad ,zovem, što si ti nalaziš prozvanom , ja niti sam ti dijelio savjete niti mislim jer si mi nebitna pojava u životu .
a sa osobom 20 godina mlađom od sebe nisam nikad bio a ni neću , ponosan sam na svoje 3 godine mlađu partnericu hehe bivšu ...
uživaj mai u životu i ne gledaj što rade drugi ako te se to ne tiče ...
ipak si, ti kako voliš naglasti, rođena i živiš u gradu pa se tako i ponašaj
ugodan ti dan :)
Autor: RI41 | 13.05.2018. u 16:12 | opcije
Kad ide u vezu, mora imat čiste cipele, oni kojima je avantura na pameti i ne moraju (tako oni misle) :-)
Autor: juicy-mama | 13.05.2018. u 16:18 | opcije
mai,,,kad te već zanima ...moj brak je trajao 23 godine plus dvije godine hodanja.
sad sam u valjda avantvezi skoro dvije godine
i znam što hoću i isto tako šta neću.
ne znam zašto to uopće tipkam ovdje.
Autor: djuro22000 | 13.05.2018. u 16:31 | opcije
Na ovu temu zaista ne mofu ništa reći. Još sam zelen i mlad, i tek prikupljam iskustva.
Autor: krelec | 13.05.2018. u 17:17 | opcije
e, a ajd... ja sam u zadnjoj bome profulala ceo fudbal:D u penalima.
al, da sav promašaj pripišem sebi... jok. (ili bi se išla bacit u savu iz ovih stopa, a to mi se baš ne da:)
ko je kriv što gol nije bio na pravom mjestu? svemir. kogajebe.
da je kojim slučajem bio postavljen drugačije, golčina samo takva.
tja...
Autor: styx | 13.05.2018. u 17:17 | opcije
avantveze su budućnost:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 17:18 | opcije
i dok mi pričamo, kre radi ;)
Autor: styx | 13.05.2018. u 17:21 | opcije
bate, kakšna je ovo konglomeracija?....:P
Mora bit da je baayaa taknul u neku važnu žicu...Idem čitat, valjda bum do ponoći gotov.....:DD
Autor: eteerniis | 13.05.2018. u 18:26 | opcije
hej društvo...nikog nisam prozivala a zakaj ste se našli prozvanima nemam pojma? kao prvo žao mi je kaj spominjete nick mai koji ne postoji? to već govori o vama kako niste u stanju prihvatiti realnost...a ona se zove sara! to je kao da ja vas zovem nekim čudnim imenima? potom, ne kužim zakaj ste mislili da tražim od vas neke vaše intimnosti? samo sam primijetila da o njima ne pišete i retorički postavila neka pitanja? i da sve one probleme koje imate skrivaate i spremate pod tepih. a čudite se što ne uspijevate? u pravu si sitksa, vjerojatno je on bio "loš" i naletjela si no to ne znači da ne možeš o tome pisati...ne zato što bih ja to čitala jer imam i svog smeća dovoljno, već stoga što čovjek mora razgovarati i o svojim lošim stvarima. na koncu, ako smo kafić uzdravlje valjda ovdje važi i neka runda iz očaja, jada, tuge i ostalih nedajbožepizdarija a ne samo zajebancija...ha hi ho meni je dobrro? čega se to tako panično bojite? slike o sebi? zakaj RI misliš da si bilo što meni dužan? možda sebi, ali ja ti neću na to odgovorit? žao mi je što ovdje ne možem pričati ko zreli, sredovječni ljudi od pol stoljeća...jer iskrenom pričom bili bi jedni drugima na korist, melem, pouka, štaka...što god? ovako, površno i hihotićima u stvari najviše štetite sebi. imate mjesto gdje možete smisleno pričati, pisati, izjadati se...ovdje vas mnogi slušaju. jer, očito nemate dobre slušače u stvarnosti. da ih imate, ne biste ovdje pričali i čitali druge ljude. btw đuro, ne znam zakaj si imao dojam da mene zanima tvoj brak ili veza? jesam li ičim to spomenula? ne vidim razloga da neke stvari ovdje pišete samo zato što ja pišem! vi pišite kaj god...ali ja ću reći kaj imam i mislim da treba. i to je sav naš problem...vi mislite da nešto možete a ja isto mislim da nešto mogu, ali jock...vi mi nekako branite? a zašto...ako ste tako cijeli i cjeloviti...pa kaj vas dotikavlju moje misli o vama? iako one uopće nisu o vama već o općeljudskoj sklonosti da skrivaju, ne vide, ne žele...ne poniru etc etc...kiša samo što nije! oprati će na sve to...a o šašu i travi neću. no, svejedno drago mi je da pričate...makar i zbog mene. jel primjećujete razliku u vašem tipkanju prije i poslije? dobro bi bilo da ponekad vaše drvlje i kamenje ispustite i negdje drugdje da se kontrlja...mai je otišla i nemojte je više spominjati. to je ko lanjski snijeg!
Autor: sara_tera | 13.05.2018. u 18:44 | opcije
nah... ja si nekak mislim da nema loših ljudi (u tom smislu), samo loših odnosa.
uglavnom se sam zajebeš, forsanjem krivih smjerova i loših dodavanja, osim ak te baš neka psihopatija dohvati.
jest da je bacit krivnju osvježavajuće, al na kraju, svatko za sebe negdje plati svoj ceh.
a što se tiče jadanja, baš sam naučila da su najbolji stranci i konobari.
neće ti zamjerit kad ih udaviš, dat će ti objektivan savjet, i neće te cinkat di ne treba:)
ovdje si odavno nismo stranci.
ostatke si ionak, ko i sve, dužan sam za sebe zalizat u svom ćošku.
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:15 | opcije
a ti bi mogla bit ugodan sugovornik da ne moraš stalno brijat kak si iznad nečeg i pljuckat po čoporu.:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:18 | opcije
čopor je divna stvar,
grije:)
viš kak dečki odmah pohrle na damsels in distress... sve mi krivo reć da sam skroz dobro.:))
tak mi paše valjat se u pažnji da ću doživotno ostat kukat kak mi je nešt:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:20 | opcije
zanimljivo kako se date rastjerati a tak ste lijepo pričali? ali nisam ja vama sve ovo ipričala radi vas, već radi sebe! jer, prošle dvije veze koje sam imala bile su krasne ali su propale upravo zato što ima jako puno ljudi koji uopće ne znaju pričati, koji ne znaju izraziti to što imaju u sebi i to podijeiti s partnerom. ljutnju, strah, srdžbu, bol, strah. u školi, na faksu...u obitelji svemu su nas učili ali nas nikad nisu učili kako voljeti, kako biti u odnosu s drugim ljudima a to se ne uči u školi. to se uči između dvoje ljudi. možda sebi nisam mogla pomoći ali možda pomognem nekom od vas...možda netko od vas shvati da treba razgovarati o tome što ih muči spram partnera...jer mnogi će ovdje pričati kako, što i zašto...ali neće tu istu snagu i umješnost imati u nekoj svojoj vezi, bilo ostvaarenoj ili potencijalnoj? nažalost, tu smo gdje smo, takvi kakvi smo...i jedino što možemo raditi na sebi. na drugima ne možemo...pa tako i ja ne mogu promijeniti svoje bivše partnere, ali radim na sebi...ovi moji komentari su samo i jedino u tom smjeru. no, dalje je vaš izbor...ja svoj činim! da mogu sad bih vam pustila onu nalljepnicu...moj naklon! i ostajte mi dobro...neću više dolaziti nema smisla da vam kvarim "idilu" (sori na ovom cinizmu al jebeš čovjeka od pol stoljeća koji nije cinik)?
Autor: sara_tera | 13.05.2018. u 19:21 | opcije
šepat ću stalno.
malo sam bedasta što to nisam prije... :)
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:21 | opcije
sve leži uvijek u onome..
sam si si kriv :)
zato oni zreliji tu potraže uzrok
Autor: perce | 13.05.2018. u 19:22 | opcije
nisam bila cinična, lijepo pričam s tobom, makar znaš bit pravi udav.
al mi znaš bit i draga:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:25 | opcije
stikso...nemam pojma zakaj misliš..."....da ne moraš stalno brijat kak si iznad nečeg i pljuckat po čoporu..." jer ako se itko ogolio ovdje, ponizio čak...to sam bila ja! no, jebeš druge kako i zašto gledaju važno je kako čovjek sebe vidi...a žal mi kaj imaš dojam da pljuckam...nikad to nisam navčila...al ja patim od sindroma istine, pa mislim ak ja volim reć istinu da to vole čut i drugi..istina, netko ljudima treba reć istinu...zato i jesmo u kurcu kao društvo, kao država....jer imamo glave u pijesku, a zna se kak to ide s nojevima. iako je rašomon zakon no u pravu si, najčešće to ipak nisam i ne moram biti ja! stoga, kidam nalijevo...ugodan nastavak!
Autor: sara_tera | 13.05.2018. u 19:25 | opcije
bilo da je to: greška u koracima, dupla lopta, loša procjena itd..
oslanjati se na greške drugih je slabost ustvari
Autor: perce | 13.05.2018. u 19:26 | opcije
vid perceta kak mi drži svijeću:)))
ma, grl, perce:))
a nalupala sam ga par puta pošteno:) nije zlopamtilo.
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:28 | opcije
nalupalo ti je mene puno njih..
zato i bulaznim stalno :)
Autor: perce | 13.05.2018. u 19:30 | opcije
mai, voliš pljuckat po čoporu, jer kad se namjestiš gore (u pozu), onda misliš da te se bolje vidi:)
a vidimo te. i tvoju istinu. i odlično, jer bi falila baš takva.
sretno ulijevo, tipkamo se:)
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:31 | opcije
a svima sam govorio: samo me nemoj jako po glavi
Autor: perce | 13.05.2018. u 19:32 | opcije
čopor je divna stvarza ljude koji vole da ih drugi griju...i da se imaju iza koga sakrit.
ima ljudi koji vole društvo...ali ne vole čopor
a da ne kažem da je ljeti prevruće....
Autor: djuro22000 | 13.05.2018. u 19:32 | opcije
a perce, micek :))
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:32 | opcije
čoporu dođeš kad ti paše:)
samo moraš imat takav čopor, koji se neće ljutit kad te nema jer...
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:34 | opcije
iskrica nije egzibicionizam duše ili selfizam duše
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:38 | opcije
bravo đuro...ta sam, volim drušvo al ne volim da me itko svojata i misli da zbog "čopora" oliti društva nešto moram? nema više toga...bit ću galvni klaun ak treba...al kad je meni dosta, onda skinem šešir i odem...to nije baš lijepo al je jako dobro! meni! dakle, ništa više ne radim da ugodim drugima...osim kad ugađam i sebi!
Autor: sara_tera | 13.05.2018. u 19:38 | opcije
ono jerry springer show ili trenutak istine
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:39 | opcije
što to o meni treba znati cijela hrvatska
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:40 | opcije
osobe koje za sebe misle da su referentne točke duše su ?
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:42 | opcije
ne .
jerry springer show je počeo tek kad si ti došao.
Autor: djuro22000 | 13.05.2018. u 19:45 | opcije
i onda se nađe neka duša i složi abecedu duša po referentnim kriterijima svoje duše :)
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:46 | opcije
koga ja napelavam da se abecedira bilo0 duševno ili tjelesno :)
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:48 | opcije
neki dan smo na brbljavoj razgovarali o prijateljima i drugim ljudima i kako nas oni vide? istina, nije loše o tome vodit računa da znaš kaj ljudi misle...al u stvari, čovjeku ne bi smjelo biti to bitno, barem ne toliko da ga paralizira...etc etc...no tu smo onda došli do jedne zanimljivosti jer stalno se govori da je važno što o nama drugi mislle (prijatelji etc) a ja misllim da je važno da i kao potpuni stranci i neznanci raspravimo i razmijenimo neke poglede, sporne životne situacije i čujemo mišljenje nepoznatih ljudi...to ponekad može biti objektivnije nego od prijatelja npr? eto npr ja znam da sam neprilagođena otkad se znam...i to je fiksno kod mene (takav sam i horoskopski znak)...ali i te kako čujem i razmatram svačije tuđe mišljenje...preispitujem se, razmišljam...no odluke donosim kako donosim. one me koštaju u životu...ali svatko bira svoj put! i to je važno...da imamo svoj put i da ne možemo nikog krivit ak smo na stranputici...zato je meni iskrica generalno bila prijatelj i kad mi je bila neprijatelj...jer sam u svakom svom porazu glede "čopora" jačala...shvaćala tko saam i tko nisam...a ne možeš rasti ako nisi na dnu, stiksa...jer dobro reče ne jedan mislilac (ostarjeli, se razme)...ak si dovoljno dugo na ovom svijetu moraš biti konzervativac i ne smiješ se slagati s nikim...ha ha...no još bolje je to rekla meryl streep:
životna mudrost u šest rečenica:
Onaj tko je zadovoljan sobom ne uspoređuje se s drugima.
Onaj tko se ne uspoređuje s drugima nije zavidan.
Onaj tko nije zavidan, nije ogorčen.
Onaj tko nije ogorčen sretan je.
Onaj tko je sretan znat će usrećiti još nekoga.
Onaj tko sebe i još nekoga pored sebe usrećuje, otkrio je smisao života, ne tražeći ga.
Autor: sara_tera | 13.05.2018. u 19:48 | opcije
jura jesi li i ti neka referentna točka :)
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:50 | opcije
sara ti si za egzibicionizam duše ili za abecedni prikaz selfizma duša :)
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:51 | opcije
tko bi ti trebao biti da ti odgovaram na tvoja stupidna pitanja ?
ti uvjek želiš bit moderator... pa budi ...
nisam mazohističan ... al ti si dosljedna stara budala..
govoriš o referentnosti...a proguravaš svoje jednostrane ,dvodimenzionalne nazor na stvari.
neću te ništa više pitati.... samo jednu stvar...
koliko čovjek mora biti glup i dosadan da ne razumije jednu jednostavnu riječ
npr "odjebi" ?
Autor: djuro22000 | 13.05.2018. u 19:56 | opcije
da mi duša visi razapeta kao isus na križu na iskrici i da tražim da se svi razapnu a ako neće onda hvalim sebe kako sam ja razapet
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:57 | opcije
ma da... ali ponekad te oni koji te najbolje poznaju ne vide dobro.
pogotovo kad se nađeš u nekoj iščašenoj situaciji u kojoj sam sebe ne prepoznaješ:)
vide te u kalupu, ma koliko ti željeli najbolje. često te i uzmu zdravo za gotovo.
ko kad od šume ne vidiš drveće.
Autor: styx | 13.05.2018. u 19:58 | opcije
jura nisi na svom blogu pa budi pristojan :) na ovom blogu si gost :)
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 19:58 | opcije
jura jedna muzička numera za tebe
https://www.youtube.com/watch?v=bkhOxFtj7Eo
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 20:00 | opcije
koliko romane ?
koliko trebaš biti glupi seronja ?
puno ?
malo?
53,18 % ?
kolko ?
Autor: djuro22000 | 13.05.2018. u 20:01 | opcije
a gle ova dva.:D
e, ubila sam dan ovdje.
a ni mi ža. :)
Autor: styx | 13.05.2018. u 20:01 | opcije
onda jura ti se sviđa numera u postocima 30% 60% 90%
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 20:05 | opcije
jura jesmo ja i ti u vezi ili avanturi :) da ne skrećemo sa teme bloga
Autor: roman10 | 13.05.2018. u 20:08 | opcije
pročito:P...uhhhhhh, jedva....
Autor: eteerniis | 14.05.2018. u 1:38 | opcije
jedino kaj mi je sasvim jasno (na osnovu pomne faktorske analize sadržaja preumnih i strastvenih komentara)je da s velikom vjerojatnošću nitko od vas ne jebe, niti ste nekome interesantni...:P Zato vas je Baajina tema tak uzbudila.:P..Nejebica stvarno nema nikakve veze sa vašim svjetonazorskim odnosom prema konceptima "veze" i "avanture"...:P
Autor: eteerniis | 14.05.2018. u 1:44 | opcije
(dobro, meija mi se čini kao neki izuzetak od ove tvrdnje:P)
Autor: eteerniis | 14.05.2018. u 1:45 | opcije
Provodila televizija anketu o seksu na selu, pa između ostalog i dida Matu pitali na ovu temu.
- "E, vidiš sinko, prošle godine ugojim ja svinje, a cijena mala, propo sam načisto."
- "Ove godine odlučio da ih ne uzgajam, kad ono, cijena do nebesa..."
- "Ali, dida, ne pitaju oni tebe o svinjama već o seksu, oglasi se nevista."
- "Muči, nevista, ja pričam šta mene jebe, a ti pričaj šta tebe jebe kad te budu pitali!"
Autor: RI41 | 14.05.2018. u 9:05 | opcije
općenito mi je drago kaj sam na godišnjem, tak da sam mogla i pročitati sve od a do ž,
ovog zanimljivog virtualnoj ping ponga,
styx tvojoj mašti je samo nebo granica :)
avanturisiti,
ili avanturisti bez pokrića
bez obzira na iskustvo često apsolutni početnici
Autor: gelsomino7 | 14.05.2018. u 13:38 | opcije
heh, a propos teme... čitam profil na pvt:
Postoji li još nešto što želiš reći, a ova pitanja nisu pokrila?
Molim sve one udane, u vezama, željne avanture i zajebancije da ne gube svoje i moje vrijeme nego neka se jave!!
Autor: styx | 14.05.2018. u 15:49 | opcije
:))
ponekad bi nešto čak i neke koje nisu žaba u vodu natjeralo:)
Autor: styx | 14.05.2018. u 15:51 | opcije
tjah. vjerojatno je lud ko šiba.
što je i dobro.
ili nije.
ili je...
a možd i nije.
a možda ipak...
Autor: styx | 14.05.2018. u 15:53 | opcije
javila sam se.
Autor: styx | 14.05.2018. u 16:00 | opcije
možd da ponesem pušku :)
Autor: styx | 14.05.2018. u 16:01 | opcije
tko nije žaba nek prvi baci kamen :)
Autor: gelsomino7 | 14.05.2018. u 22:58 | opcije
ak nije žaba onda je škorpija
ponesi onu sa raketama za vatromet :)
Autor: gelsomino7 | 14.05.2018. u 22:59 | opcije
stix imam jeftino ko za tebe onu islamsku konvenciju štampana na dobrom papiru ima i slika da mu moš pročitati i pokazati što ga čeka + bonus privjesak za klučeve giljotina
Autor: roman10 | 15.05.2018. u 6:48 | opcije
vodi ga bilježniku nek potpiše veza, avantura, avantoveza, bezveza, a puška samo ak ga misliš vezati do groba
Autor: roman10 | 15.05.2018. u 6:55 | opcije
a sve snimaj da možemo raspravljati :) imamo i mi pravo znati :)
Autor: roman10 | 15.05.2018. u 6:58 | opcije
tja... kakve sam sreće, bude on otvorio blog pa kukao.
Autor: styx | 15.05.2018. u 7:58 | opcije
da ne spuštam dasku za wc:)
Autor: styx | 15.05.2018. u 7:59 | opcije
ja ne dižem onaj poklopac teritorij se mora obilježiti
Autor: roman10 | 15.05.2018. u 8:12 | opcije
ku ku -kukuku-ku kuku-kukukkukuku-ku-k-u-kukukukuk-kuku-ku-kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuu-ku-ku-ku-kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuukuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuku-ku-kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkku-ku-ku
ku ku -kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-kk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-ku-ku-ku
misliš ovako ili malo duže :)
Autor: roman10 | 15.05.2018. u 8:21 | opcije
analiziraj ovo gore ak možeš :)
https://www.youtube.com/watch?v=jp9vFhyhNd8
Autor: roman10 | 15.05.2018. u 8:35 | opcije