Psihoanaliza


Toliko je toga na svijetu da čovjek jednostavno, ne stigne sve vidjeti. Iz toga bi izuzeo ono što gleda svaki dan. To čovjek uopće ne vidi a od vitalnog je značenje za njega. U krajnjoj liniji, to smo mi. Da stvar bude još kompliciranija, u tome mi, ima puno skrivenih stvari koje čovjek ni samom sebi ne može priznati. Drugi vide to kao naše slabosti. Svašta može biti slabost, čak i ne mora biti loša, iako je, uglavnom. Tu su se mjestili i bog i vrag a nakon njih i Sigmund Frojd, moj omiljeni pisac iz djetinjstva. Psiha...
Što je u našoj psihi? U prvom redu, preslik društvenih normi, pa tako, deset božjih ukucano je u našu psihu. Manje, više to ne dovodimo u pitanje i dok je tako, ljudi smo. Postoji onaj dio psihe gdje je ljudskom rukom dopisano puno i dobrih i loših stvari, istina i laži. Tu treba napraviti čistku...

23.03.2016. u 7:56   |   Editirano: 23.03.2016. u 8:08   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

I zračni napad nije nikad na odmet.
Napalm neki štojaznam....hidrogenska, atomska, adminska....
Tzv. čišćenje.
Nedavno su ljudi izmislili ekološku bombu- tako sam čula.
To je ona koja sam tuče ljude, a nekretnine ostaju neoštećene- nisu li ljudi genijalne štetočine zapravo?

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 8:07   |   opcije


Dark Vander, vjerovatno je imao traumatično iskustvo u djetinjstvu. Možda je imao lošeg oca?

Autor: slova   |   23.03.2016. u 8:11   |   opcije


Cijela povijest ispisana je ljudskom krvlju. To je zbilja divljaštvo kakvog nema, možda čak ni u Svemiru...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 8:13   |   opcije


Frojd bi rekao ljudski nagoni...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 8:14   |   opcije


Nije to ništa što se ne bi moglo utješiti proizvodima L'Oreala.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 8:23   |   opcije


Svi dometi ljudske civilizacije su svojevrsna dekotravina kozmetika.
A baza je meso, a nagoni idu iz "mesa".
I dok smo od mesa, bit ćemo životinje.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 8:24   |   opcije


Životinji treba hrana, i već pri tome stvara se zapreka.

Autor: slova   |   23.03.2016. u 8:30   |   opcije


Slovko, jesi uštimao harmoniku?

Autor: jimisolo   |   23.03.2016. u 8:33   |   opcije


Partizani su jeli navodno korijenje.
Zato su i bili tako blage naravi.
Ili su falsificirali menu?

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 8:41   |   opcije


Ja mislim da su krali kokoši po selima, jer Joda je jeo korjenčiće pa je bio oki doki.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 8:42   |   opcije


Nigdar ni bilo da nije nekak bilo...pa tako i partizanima...može se :))

Autor: slova   |   23.03.2016. u 8:46   |   opcije


Nisam uštimao harmonike. Trenutno ih psihički obrađujem..

Autor: slova   |   23.03.2016. u 8:50   |   opcije


Zašto ti je Freud bio omiljen?

Autor: PAMELA_007   |   23.03.2016. u 8:59   |   opcije


Harmonike se ne štimaju.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 9:02   |   opcije


Eventualno se uče svirati, a to nije do harmonike.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 9:03   |   opcije


Zato što je bio šarlatan.
A šarlatani znaju kako okrenut raju prema ordinacijacijama.
Osobito ženski dio, to će i onako platiti muškarci.
Kroz povijest su plaćali svoju komociju novcem, a u Freudovo doba imali su za to i "znanstveni" temelj- žena ne sluša, hop u sanatorij. Ona je "osjetljiva", suprug ima svoj mir, a Freud džeparac :))

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 9:07   |   opcije


Kako bi prošao da je bio Freuda npr.!?
Pa zna se: bila bi "osjetljiva" i hop po "znanstvenoj" metodi radi mira u kući na "rehabilitaciju".
"Odložiti" nekoga uz pomoć medicine, u ta doba bilo je jednako jednostavno kao i danas.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 9:09   |   opcije


Nisu li upravo Freuda ismijali i tražili da se spale njegovi radovi kad je dokazao da od histerije ne boluju samo žene?

Autor: PAMELA_007   |   23.03.2016. u 9:10   |   opcije


Pitaj slovka, on je svoju uštimavao 100 puta!

Autor: jimisolo   |   23.03.2016. u 9:10   |   opcije


Nisi li ti tvrdila da sam ti nakačila manijaka koji ti ugrožava obitelj!?
Jel to za rehabilitaciju?
Meni svejedno.
Freud je šarlatan, on bi tebe po kratkom postupku- ako bi tko platio naravno. ;)

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 9:12   |   opcije


Slovko se "povezuje" s harominkom- to je drugo.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 9:13   |   opcije


Ja to još uvijek tvrdim! :)

Autor: PAMELA_007   |   23.03.2016. u 9:15   |   opcije


Ljudi pa i društva pate od psihičkih poremečaja. Vrač bi rekao "Ušo šejtan u njih!". Dakle, radi se o egzorcizmu. Zanima me me egzorcizam i do koje se mjere može čovjek boriti protiv toga. Prije svega treba procjeniti da li se radi o poremečaju. Postoje neke klasifikacije ali s tim treba biti oprezan. Uglavnom su to bolne točke. Ispovjed je najbolji način da se riješi problem. Neki to i naplačuju jer im je to posao. Uspješno "liječenje" je kada pacjent shvati da "problema nema"...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 9:34   |   opcije


U večini slučajeva ako ne i u svim problemi nastaju gubitkom boga, tko god on bio jer radi se o autoritetu, nekomu ili nečemu u što se vjerovalo...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 9:50   |   opcije


Ljudi čine loše jer ne vide boga

Autor: slova   |   23.03.2016. u 9:53   |   opcije


Ti to tvrdiš jer si bolesna.
Čitaj "osjetljiva".
Nedostaje ti do zdravlja: osjećaj odgovornosti i "zarađivanje" pažnje regularnim putem bez nanošenja štete drugima.

I tu je priči kraj.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:06   |   opcije


Istraživanje zločina je posebno jer "žrtva je kriva"...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 10:07   |   opcije


Pamela je još jedan primjer razmaženog djeteta.
Manipulacijama se ostvarivalo, neregluarnim putem, pažnju.
Nije se razvio emotivni život na zdravim temeljima.

I takvih je primjera more, a to nije završni proizvod koji se smatra zrelim i odgovornim čovjekom.
Ona je obična sujetna i objesna balavica zarobljena u tijelu prezrele žene i sad kako to uskladiti!?
Pa, evo ovako kao to ona radi: neogovornim laganjem koje je patološko.
Dok je tijelo na hrpi, biti će kandidata i za okidanje, kad se tijelo počne raspadati od starosti, onda neće više biti "korisnika" pa će se morati oslanjati samo na svoje kvalitete poput pouzdanosti, odgovornosti, vjerodostojnosti i sl., a toga nažalost nema, jer nije uspjela razviti prateći svoju sudbinu....."nepravedno zanemarenog djeteta koje traži pažnju".
Ne ide tako ta igra, draga kolegice Pamela.
Ne tako.
Još koju godinicu ovako, a onda kuku i jao tebi kad pogledaš što ti je ostalo, jer stare navike teško je mijenjati, a tvoje su katastrofa.
Ka-ta-stro-fa.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:14   |   opcije


Histerija je trenutak kada vidimo da naš sljedeći korak u životu vodi u totalnu propast jer smo još uvijek svijesni, a nemočni smo da išta napravimo i onda poludimo, odnisno ulazimo u nesvjesno, kada se manifestiraju simptomi bolesti, recimo kopanje nosa. Da
A, to je sukob sa sviješću i to treba riješiti u sebi, reći popu, pop a bobu bob...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 10:14   |   opcije


I gdje će ti onda biti prijateljice koje te sad ohrabruju na ovakve pizdarije? :)))
Gdje će biti one, ha?
Ići će ti u dućan po čaj, kuhat će ti, držati te za ruku....
Nigdje nikoga neće biti.
Loš ti je smisao za "trgovinu".
Daš svoj integritet u zalog za njihovu plitku zabavu, a zauzvrat će ti ostati jedno veeeeliko ništa.
Kako siješ, tako ćeš i žeti.
S noktićima, dabome :))

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:17   |   opcije


A jesi probao kad kopat šulera ;D, ha, Slovkane?

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:18   |   opcije


paske, govoriš kao da me poznaješ, kao da si živjela sa mnom, kao da si u mom tijelu i mojim mislima! A nisi. Dakle lažeš! Takvim lažima potvrđuješ svoju zlobu jer ne možeš navesti niti jedan opravdan i argumentiran razlog zbog kojeg bi me mrzila! Dakle, mrziš me iz hira. Što očito potvrđuje i tvoju pokvarenu potrebu da mi javno naudiš..još od vremena kad si odigrala bitnu ulogu u napadu na moju obitelj.

Autor: PAMELA_007   |   23.03.2016. u 10:19   |   opcije


Dakle tvrdiš da sam ti nakačila manijaka koji ti je ugrozio obitelj- to je vrlo zlonamjerno i neodgovorno.
Imam dovoljno životnog iskustva da mogu primjetiti da si se puno "švecala" u životu na "izmišljene bolesti".
Međutim znaj, takve ti se obično i generiraju.
A to što sam u pravu, to te može samo ljutiti kao i svako razmaženo dijete.
Srećom nisi moje.
Ti si neuspjeh kao čovjek, jer čovjeka prije svega čini, u varijanti koja je društveno prihvatljiva odgovornost i integritet, a ti toga nemaš, prema tome vataj ovih par godinica što možeš manipulirati muškarce željne nešto ubost, i žene koje tebe manipuliraju kao dežurnu blesu koja umjesto njih odrađuje stvari koje su njima "seljaste" i "fuj"- sebe kompromitiraš ne mene.
Al, tako ti je grah pao, da si za bolje, ti bi bolje, zar ne?

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:24   |   opcije


Baš ste dražesne :))

Autor: slova   |   23.03.2016. u 10:26   |   opcije


Ovdje se ne radi o mržnji.
Radi se o tvojoj neodgovornosti koja je simptom dubokih poremećaja, koji se vuku iz djetinjtva, a šverckomerc stil dobivanja potrebnog ide kod tebe ruku pod ruku s patološkim laganjem. Teško se tome othrvati, ali da imaš karaktera ti bi to mogla.
Očito nemaš.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:26   |   opcije


Slova, sreća moja što me privlače muškarci, ja da "TO" moram tucat ja bih si kurac odrezala sigurno :)))

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:27   |   opcije


Je, neodgovorno i bezobrazno je to od tebe. Ali ti sigurno imaš opravdan razlog za takvo ponašanje? Imaš li ga?

Autor: PAMELA_007   |   23.03.2016. u 10:27   |   opcije


Meni je žao što te jebao kreten, pa i to što je on odavdje...žao mi je i što su ti se bloške dive zbog toga rugale i ismijavale te. Čak razumijem da si pukla uslijed nedostatka podrške, pa čak i to kaj si se od jata totalno isprevratila i sad se ponašaš jednako nasilno kao i one/oni prema tebi. Zašli su ti u intimu, integritet a tvoju ranjenost prikazali kao žensku glupost. Maltretiranja postoje svugdje..tako i ovdje. Samo...ja nisam tvoj nasilnik. To je bio netko drugi. Kaj se tiče moje prošlosti, isto je tako obojana nasiljem...no ja sam odabrala NE postati nasilnik. To je puno teže nego se prepustiti ludilu. Kažem, žao mi je što si poklekla i postala tuđa lutka za izdrkavanje! I dan danas.

Autor: PAMELA_007   |   23.03.2016. u 10:32   |   opcije


Sve je to u redu, samo da nema spolnih bolesti

Autor: slova   |   23.03.2016. u 10:37   |   opcije


Ja nemam nikakvih problema ni sa svojim odgovornostima, i sve ih rješavam kako dolaze, u punom kontaktu, međutim ono što bi se ti trebala zapititati je iz kojeg žarišta dolazi tvoja potreba lažno me optuživati da sam ti nakačila manijaka koji ti je navodno ugrožavao obitelj, i zbog čega ti je to bilo potrebno.

To je tvoja briga broj 1.
Što tebi u stvari je?

Mogu ti reći da sam izuzetno zadovoljna raspletom situacije, obzirom je situacija iz mene izvukla neke kvalitete koje su bile prekultivirane za okruženje u kojem se sada krećem, a neophodne za postaviti stvari na svoje mjesto, pa i takve patološke lažljivice i manipulatorice kao što si ti.

Vrlo sam zadovoljna, hvala na pitanju, a ti se zapitaj kakav manijak i što ti je to trebalo....odgovor je tvojoj vlastitoj i osobnoj tišini i nije mi potreban odgovor koji može samo tebi pomoći, jer kod mene su ta dječija pitanja odavno riješena.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:45   |   opcije


Ja se na tebe zlato ne ljutim.
Samo te tretiram kao odraslu osobu.
Znam da ti je to teško i naporno, ali tako ti je to kad sa mnom razgovaraš.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:48   |   opcije


drago mi je da si zadovoljna! Vidi se to! Zračiš svakim novim komentarom :)))

Autor: PAMELA_007   |   23.03.2016. u 10:50   |   opcije


Kaži mi koliko si daleko spremna ići da bi dobila na neregluaran način što bi ti htjela?
Da li si se spremna npr. baciti niz stepenice da bi optužila nekog da te nalemao?
E, o tome ti pričam, zlatna.

A to nije zdravo.
I ja ti nisam roditelj, ni jebač, ni manipulator da bih te trebala za bilo što.
Rasti među cvijećem svoje vrste, a za u moj vrt nemaš ni visinu, ni ljepotu, a bome niti ljekovita svojstva.
Nula bodova.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:53   |   opcije


Osoba mog profila koja je spremna preuzeti u svakom trenutku punu odgovornost i na regularne načine stjecati svoje užitke i kapitale, ima pravo na ovako rigorozne kriterije u odnosu na druge ljude, i ti ćeš mi itonaravno u svojoj "veličini" i "nerazmaženosti" oprostiti, kao i ja tebi tvoju "osjetljivost" kao štaku za tvoju neodgovornost.

Ajd, vozi. :*

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:56   |   opcije


Slova, Freud je šaralatan, po mom mišljenju i napravio je dobar biznis od toga.
Žalosno je jedino što se on i dalje koristi kao ozbiljna referentna točka za razvoj "struke".
Drugom prilikom ćemo prodiskutirati u miru.
Žene, jbg ;))

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 10:58   |   opcije


Ok. Onda ćeš bome i preuzeti odgovornost!

Autor: PAMELA_007   |   23.03.2016. u 11:00   |   opcije


Frojd je Frojd kao što je Darwin Darwin. Oni su otkrili neke istine za to doba i otvorili vrata jednog svjeta, dotad čovjeku nepoznata. Da li su time učinili dobro ili loše i da li su bili u pravu pokazati će vrijeme. Ali zasigurno, Frojd je ukrao bogu dušu...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:07   |   opcije


Kao Mojsije

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:09   |   opcije


Darwin je kvaitetniji.
Zaista postoje fosilni ostaci koji svjedoče evolutivne prijelaze.
A ovo Freudovo je nekako, štajaznam, šaratanski, ali shvaćam bitnost za povijest znanosti.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:10   |   opcije


Psihologija čovjeka, imam položeno :)

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:20   |   opcije


Ja imam ljudsku dušu nacrtanu na komadu papira A4.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:21   |   opcije


Shemu ljudske duše, točnije.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:21   |   opcije


Da, to je Jung K.

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:22   |   opcije


Ljudski arhetipovi

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:23   |   opcije


I što kažu o Freudu?
Na ispitu?

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:23   |   opcije


Nije Jung.
Nego Ja :)

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:24   |   opcije


Arhetipovi su povezani s kolektivnim svjesnim.
I valjda nesvjesnim....ono što je kao u "cloudu svijesti" otkada smo tu kao zajednica bića na Zemlji.

Ja imam drugo nešto, originalan rad, sukus točnije svega pročitanog o tehnologiji bića tj. duši.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:26   |   opcije


Koji ja? Ima ih različitih...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:26   |   opcije


I koliko god to ludo zvučalo, ne treba mi hodati okolo i optuživati suparnice da su mi nakačile manijaka.
Ja volim više ovaj svoj tip ludosti ;) razgovora radi.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:27   |   opcije


JA koja jesam.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:27   |   opcije


:)

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:27   |   opcije


To svašta može biti...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:28   |   opcije


To je jedini točni odgovor.
A točni odgovori se traže.
Svi drugi nisu bitni i spekulativnog su karaktera.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:31   |   opcije


Ali, u svakom slučaju je slika tvoje duše koju si nesvjesno nacrtala. Sigurno neka škrabotina plave boje...:))

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:38   |   opcije


Ma, jok.
Univerzalna shema.
Nije plava.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:43   |   opcije


I svjesno je nacrtana, u tome i je caka.
U biti svjestan.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 11:46   |   opcije


Iz nekog časopisa ili rukom nacrtano? Uostalom, zašto bi netko imao na stolu sliku vlastite univerzalne duše? Na kraju krajeva to može biti i prazan list, vjerovatno bijeli ali nije, šaren je...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:50   |   opcije


Dakle, imaš kartu duše. Sama si je pronašla...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 11:52   |   opcije


Nije prazan papir.
Šareni papir.

A zašto si ti pomislio na plavu boju?

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 12:10   |   opcije


Zato jer su škrabotine obično nacrtane kemijskom, plavom :)) neobavezan list papira

Autor: slova   |   23.03.2016. u 12:19   |   opcije


:) ok.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 12:22   |   opcije


Nego, što vele za Freuda na ispitu?

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 12:39   |   opcije


Ništa posebno. Tvorac psihoanalize.

Autor: slova   |   23.03.2016. u 12:42   |   opcije


Bome bih ja ušla u rasparvu s profesorom i o tome :))

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 13:17   |   opcije


Profesor se držao kao Simund Frojd...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 13:28   |   opcije


Prema mom iskustvu s ispitima, profesori izuzetno cijene dobrog sugovornika, a dobar sugovornik se uvijek dobro pripremi.
Njima ti je u biti strahovito dosadno, dok im se ne dogodi dobar sugovornik.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 13:32   |   opcije


Nije profesor na ispitu da priča sa studentima već da ispita da li je učenik savladao gradivo i u kojoj mjeri.

Autor: slova   |   23.03.2016. u 13:37   |   opcije


Osoba koja je dobro svladala gradivo o kojem se govori je dobar sugovornik, ako tim gradivom i barata.
Baratati znači misliti gradivo, shvatiti ga, promišljati ga, pa čak i dovoditi u pitanje na argumentirani način, a to je uvijek interesantije od plusvjesnog papagajskog referiranja sadržaja stranica.

Ja bih rekla da je on začetnik ideje o psihoanalizi.
I onda dalje....

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 13:46   |   opcije


Nikako tvorac.
I u špilji je žena slušala iscpljenog muža nakon dolaska iz lova, pa on onda nju.....ali nisu znali napisati psiha na zidu, nego su crtali debele životinje kako odmiču od njih dvoje gladnih.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 13:47   |   opcije


Freud je samo prvi pokušao artikulirati tu ideju (psihoanalizu), a to se čini i dan danas.
I naravno da je pri tome radio greške, ali je njegov doprinos znanosti unatoč tome izuzetan.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 13:48   |   opcije


Imali su oni zle duhove i prizivali su bogove jer sreća ih nije stalno pratila. Vračevi su bacali uroke i svi su bili izvrsni psiholozi. Ja ne znam koji se vrag desio da je čovjek tako zaglupio...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 13:53   |   opcije


Meni je prihologija bio jedan od težih ispita jer je to bilo kompletno novo znanje sa svom svojom terminologijom. Mnoštvo novih pojmova i nije se moglo proči ako se nije dobro savladalo gradivo. Puno toga sam morao napamet učiti, ne mogu vjerovati ali tako je bilo. Prvi put sam pao, drugi put sam prošao...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 14:00   |   opcije


Sjećam se situacije kad me profesor pokušao vagnuti na implementaciji SAP modula u poslovanje, pitanjem koji bi modul prvi implementirala...sva literatura bila je na engleskom, ja sam to dobro pripremila, a usput sam i promislila, pa sam točno odgovorila i onda je to bila 5ca.

Na Financijskoj matematici veli Dekan nikad nije imao tako temeljito napravljen projekt za ispit.

A za Multimediju sam dobila ponudu za posao u Varaždinu koji sam odbila i ispriku što je asistentica bila tvdoglava i dala mi 4.

Reko nek ostane 4. :)

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:13   |   opcije


I iz Financijske matematike isto 5.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:14   |   opcije


A od Mreža sam dobila popizditis- računati koliko treba paketu informacija da prođe kroz kanal i ako se sudare dva paketak koliki je T2. A ja si mislim, jebte gotovo je valjda kad se čuje neki "ping" :)) al ajd, nekako sam....

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:15   |   opcije


U srednjoj školi su se neke profesorice i plakale.
I to pred razredom.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:18   |   opcije


I da se pitalo Freuda meni bi vjerojatno preporučio kvalitetan komadić tvrdog ili terapiju strujom.
:))))

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:20   |   opcije


Eto! :))

Meni je dosta ispita i odgovarati ću samo kada policija ili sudac zatraže.

Autor: slova   |   23.03.2016. u 14:21   |   opcije


Nikadnashoutec, zanimaju me modeli procjene vrijednosti tvrtke,
osim metode diskontiranog novčanog tijeka, ima li još metoda? :))

Autor: Skylabb   |   23.03.2016. u 14:22   |   opcije


Ima :)

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:23   |   opcije


Odnos aktive i pasive tj. odnos kratkoročnih obaveza i kratkoročnih novčanih priljeva te odnos kapitala i dugoročnih kreditnih obaveza.
Pored toga razmatra se i poslovni ugled ( zadovoljstvo dobavljača i kupaca ispoštovanim obavezama)
i potencijal tvrtke (vrijednost tržišta u "posjedu" tvrtke, investicije i inovacije).

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:27   |   opcije


Tvrtka vrijedi onoliko koliko je dužna

Autor: slova   |   23.03.2016. u 14:28   |   opcije


Nije to baš tako.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:30   |   opcije


Jeste. To vrijedi za posrnule tvrtke. Ako dobro posluju treba vidjeti zaradu. Ne kupuju se ormari već poslovanje

Autor: slova   |   23.03.2016. u 14:34   |   opcije


S napomenom da su i investicije i inovacije (patentna prava i sl) isto kapital, ali s potencijalom generiranja prihoda na koji posebno treba obratiti pažnju.
Također, gleda se i koliko je tvrtka bila temeljita u plaćanju obaveza prema svojim radnicima (doprinosa i plaća).

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:38   |   opcije


Danas se u principu kupuje tržište.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:38   |   opcije


Odnos aktive i pasive tj. odnos kratkoročnih obaveza i kratkoročnih novčanih priljeva te odnos kapitala i dugoročnih kreditnih obaveza.
Pored toga razmatra se i poslovni ugled ( zadovoljstvo dobavljača i kupaca ispoštovanim obavezama)
i potencijal tvrtke (vrijednost tržišta u "posjedu" tvrtke, investicije i inovacije).

A što kod Hotelske tvrtke koja loše posluje trenutno, a zadužena je recimo 15%
od bivše procjene vrijednosti, a sada je žele procijeniti na 30% od bivše procjene
tako bi zemljišta koštala oko 10% otd tržišne vrijednosti..i za novce našli 3 experta
da to potvrde???

Autor: Skylabb   |   23.03.2016. u 14:50   |   opcije


U svakom slučaju, ako se neko želi riješiti tvrtke a neko želi poslovati mora preuzeti dugove tvrtke. Vrijednost zaduženja je vrijednost tvrtke.

Autor: slova   |   23.03.2016. u 14:50   |   opcije


Što je znanje?
Znanje je sposobnost protumačiti temu i kumici na placu tako da te dobro razumije, a pri tome ju ne uvrijediti.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:50   |   opcije


Nije, Slova.
Vrijednost tvrtke nisu samo njene obaveze.
A što ako su prihodi i rashodi, dugovanja i kapital, na nuli!?
Tada bi i vrijednost tvrtke bila nula!?

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:52   |   opcije


Kad je to sve "poravnato" ostaje ti vrijednost osvojenog tržišta i razvojni potencijal tvrtke.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:53   |   opcije


Može tvrtka imati nula dugovanja, ali ako je tržište ne želi onda je to opet nula.
Ako je dužna kao grčka, ali drži lijepi komad tržišta, onda je to skoro pa super.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:55   |   opcije


U mom slučaju gleda se samo potencijal tvrtke,
u ovom slučaju neiskorišteni potencijal Hotelske tvrtke...

U Hrvatskom Hotelskom Sektoru najjače su tvtke kojima
Hotelijerstvo nije osnovna djelatnost, kao što su:

1) VALAMAR - Autrijski Fondovi Prihod u mill. kn. 1300
2) Maistra (Adris) 1000
3) Lukšić 980

Autor: Skylabb   |   23.03.2016. u 14:55   |   opcije


Samo što se ne gleda samo "sad" nego se gleda i "tad", a "tad" je dugoročno gledano možda odličan rezultat.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:55   |   opcije


Točno. Tvrtke koje ne zarađuju ništa ne vrijede. Pogledaj naftaše na američkoj burzi. Vrijednost im je 5% nominale

Autor: slova   |   23.03.2016. u 14:56   |   opcije


U slučaju tvoje tvrtke, vama se izbije tržište iz ruku da može ući druga tvrtka koja se više ne može širiti tamo gdje je nastala.
Rast, rast i samo rast. Velike ribe jedu male ribe.
Uz pomoć politike, tržište im se gotovo dragovoljno prepušta.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:57   |   opcije


Ali su prepuni kredita koje su dali na razvoj..

Autor: slova   |   23.03.2016. u 14:58   |   opcije


Uludo potrošene pare...

Autor: slova   |   23.03.2016. u 14:59   |   opcije


Vrijednost proizvedenog goriva u americi, niža je od vrijednosti nafte u europi.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 14:59   |   opcije


Prema tome, mi smo već sad u naftnoprerađivačkoj industriji pošli u pm, osim ako zadržimo tržište.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 15:00   |   opcije


Smisao tvrtke je da stvori tržište, i u tom
slučaju u prosjeku se vrijednost tvrtke između
ostalog vrednuje diskontiranim novčanim tijekom
budućih prihoda..Stvar je u tome što je Hotelijerstvo
u RH , tek prije nekoliko godina počelo poslovati
s profitnom stopom od 5- 7 %, a podaci za ROI
Return of Investment i ROA nisu mi poznati.., ali
Turistički Sektor u RH drži dobrih 20% BDP-a..:))

Autor: Skylabb   |   23.03.2016. u 15:00   |   opcije


Terorizam i turizam

Autor: slova   |   23.03.2016. u 15:03   |   opcije


Kad je kriza dobro je poci u ekspanziju.
A mi se ne micemo nikud i jos rezemo rashode.
Rashodi su ok ako se odnose na ulaganja.
Ja odo pravit buhte.
Fala vam na razgovoru.

Autor: nikadnashuatec   |   23.03.2016. u 15:27   |   opcije


Dodaj komentar