na kojoj od ove dvije fotke je ispravno držanje vilice i noža? -
radi se o okladi molim Vas odgovorite...:)))
19.01.2014. u 14:34 | Editirano: 19.01.2014. u 20:23 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
ja mislim da je na prvoj.
tako ja držim, na ovaj drugi način, ne bih mogla...
Autor: caffedolce | 19.01.2014. u 14:37 | opcije
nemam pojma vrbi :))))))) ja drzim onak kak mi odgovara
cmoksa i hug :))))))
Autor: Erwin001 | 19.01.2014. u 14:37 | opcije
nebum se navlekla na ovaj upit jok :-)
Autor: muddywatters | 19.01.2014. u 14:37 | opcije
hvala kavice...:))))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:38 | opcije
erw..bemu miša, pa to je osnova kulture...:)))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:38 | opcije
hehehehehehhe .... mi iz Sk nismo kulturni ..... papamo kak nam pase ....... hehehehehehehehehehe
Autor: Erwin001 | 19.01.2014. u 14:39 | opcije
erw...:))
radi se o ozbiljnoj okladi, a nisam ništa
o tome našla na guglu ili you tubu
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:41 | opcije
pa ako dobro vidim na slici (slika je ipak upitna?), na ovoj drugoj slici je ispravno...jer hrana se nožem reže "grabi"i i stavlja na viljušku...dakle to je ispravnije od onog prvog!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 14:43 | opcije
mai, mislim da si u krivu, ali ajd...to je tvoje mišljenje..!
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:43 | opcije
joooooooj .... sad cu jos i morat bit kulturan ...... ovak ....... stvar je u tome sta se jede ...... imas vise vrsta vilica i nozeva al to vise zna britanska aristokracija ..... mislim da je po bontonu ko na prvoj slici ..... e a onda kad presjeces meso prebacis vilicu u desnu ruku i stavis u usta komad
Autor: Erwin001 | 19.01.2014. u 14:44 | opcije
vrbi, ja sam pri drugoj čaši zinfandela al još uvijek ti mogu zdrave pameti poručit, onaj tko se kladiona drugu fotku, dobio je...al sad me neće murija da pušem...doma sam! takle, onaj tko se kladio na dvojku, časti!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 14:45 | opcije
erw...pitam samo za držanje noža i vilice, a ne za ništa drugo...:)))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:46 | opcije
mai...u krivu si, sorry...!
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:46 | opcije
gleč vrbi, kad se hrana reže tj. meso onda se nareže onak kak je na prvoj slici...a potom se nožem hrana i meso stavi na viljušku i tako napunjena viljuška prihosi ustima...dakle, hrana se ne nabada i tako prinosi ustima, već se trpa na viljušku i tak se prinosi ustima! sori vrbi al nisi u pravu. no, ja nemam dilemu..ti očito imaš jer si se kladila...morati ćeš naći vjerodostojan dokaz (odi najbolje u neki restić al onak otmjeni da ti kažu kak se ispravno jede) i tada ćeš navčit zauvijek!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 14:49 | opcije
mai, meso na tanjuru, nikad se ne izreže, a onda jede. Reže se komad po komad. Ono što izrežeš, odmah se stavlja u usta. Pa i salatu konobar stavlja s lijeve strane, zato što ti je vilica uvijek u lijevoj ruci...
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:51 | opcije
mai, baš zato što sam prošla puno otmjenih restorana, ja sam potpuno sigurna, kako se drži nož i vilica...!
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:52 | opcije
http://www.wikihow.com/Use-a-Fork-and-Knife-Properly
Autor: Erwin001 | 19.01.2014. u 14:53 | opcije
bravo erw.....:)))))))))))))))))))))))))))))))))
dobila sam okladuuuuuuuuuu...hahahahahahaha
hvala što si to našao za mene...:)))))))))))))))))))))))))))))))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 14:55 | opcije
vrbi, izgleda da si zanemarila kaj piše pod rednim brojem 7? dakle, nisi dobila okladu! osim toga, jebeš internet koji pokazuje prve korake kako upoće koristiti vilicu i nož? hej...to ti ga dođe ko da u plesu naučiš prve korake (što je lijevo a što desno) i misliš kak možeš na...plesni podij na neki plesnjak! no, ak ti to čini zadovoljstvo...nek ti bude!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 14:58 | opcije
grrrr .... sad ce jos svi znat da sam kulturan i da znam trazit po internetu ...... grrrrrrrr ..... bolje da me znaju ko drogi(e)rasa :)))))))))))
ma drago mi je sta sam nasao ima toga jos al na ovo sam prvo naletio .... kolka je bila oklada ..... meni ide 10% naravno :)))))
Autor: Erwin001 | 19.01.2014. u 14:59 | opcije
vrbi na drugoj slikici...:))))).....al je tanjur prazan
Autor: ornela3 | 19.01.2014. u 15:01 | opcije
mai...ja sam pitala samo to...koja slika je ispravna. Ništa drugo.
O tome, kako se ostavlja nož i vilica nakon jela, tko prvi sjeda za stol i bla, bla,...nisam pitala jer to sve znam.
Znači..ponavljam ispravno držanje vilice i noža je na prvoj slici...!
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:03 | opcije
Prva Vrbi, definitivno bez razmišljanja,tako uće u školi.
Autor: biserna | 19.01.2014. u 15:03 | opcije
vrbi ajd ti njemu nešto stavi u taj tanjur....ne drži ga na dijeti..:))))....pa jeo on i prstima...:)))))))))
Autor: ornela3 | 19.01.2014. u 15:04 | opcije
biska bravo.....:)))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:06 | opcije
ornela...:))))
nema klope, dok se nož i vilica drže krivo...:)))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:07 | opcije
btw sigurna sam da ovdje na iskrici ima profi konobara...koji to uče u hoteljerskoj (ugostiteljskoj) školi? i sigurna sam da oni znaju...no valjda stoga što je nedjelja...ne rade! ili su negdje vani...jer to profi zanimanje vani je vrlo cijenjeno..danas u hr svaka šuša glumi konobara osobito po tim kafićima! meni se u stvari ne sviđa kako dotični drži vilicu i nož nit na prvoj nit na drugoj slici! no nemremo svi bit...hm...evo i malo teksta na tu temu...tek toliko! btw ajd mi pliz pojasni vrbi, ak držiš žlicu i vilicu po prvoj slici (kak ti veliš) čemu ti služi onda nož kad narežeš meso i stavljaš vilicom hranu u usta (tak to ispada u prvoj slici?) u ovom prilogu kaže da se jede viljuškom i nožem...dakle, nož je stalno u našoj ruci zajedno s vilicom!
http://www.covermagazin.com/zdravlje.php?NID=2853
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 15:07 | opcije
e vrbi ..... ev ti jos nest nevezano uz okladu ....... dobra stranica .... fino pojasnjava sta je za sta i koje case ces mi posluzit uz koje vino kad navratim ... hehhehehehehehe ...... i sta se jede sa kojim priborom
http://prozorudom.com/2010/03/01/kultura-stola/
Autor: Erwin001 | 19.01.2014. u 15:09 | opcije
znaći izgubio je okladu.......pa koju već po redu?....))))
Autor: ornela3 | 19.01.2014. u 15:10 | opcije
ispravno pitanje je (odmah sam ti rekla da je fotka diskutabilna) je da li je ispravno jesti tako da cijelo vrijeme držimo nož i viljušku dok jedemo (dakle, viljuška je okrenuta prema van da se stavlja hrana) ili pak kao na prvoj slici, kada se očito nareže nožem, viljuškom se bode meso ali se ne vidi kak se jede ostatak hrane (priloga)! dakle, ne koristi se i nož i vilica pri jelu. dakle, iz tvojih fotki ja sam zaključila da je prva slika pogrešna a druga ispravna..iako priznajem da tvoj foto model drži vilicu i nož kao da se sada spustio...hm..neću reć oklen! kao da su on i nož i viljuška na vi, a ne na ti (sori al takav je moj zaključak po fotki)!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 15:10 | opcije
mai napisala sam ti u komentaru malo gore više...ali ponavljam. Meso na tanjuru, nikad se ne izreže do kraja, pa se onda jede.
Reže se komad po komad, onoliko koliko želiš staviti u usta...!
A profi konobar će ti isto to reći.
A sad, da li je na slici malo nepretno držanje, nije bitno...možda bi bilo ljepše vidjeti neku elegantnu žensku ruku...hahahaha
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:10 | opcije
Nemoj meni pljeskat, nisam ja ta pravila napisala:-)))
Tako uće u svim školama za ugostiteljstvo i turizam, hoteljirstvo.
Jedino, sory, malo mi uopće čudno da to ne zna onaj koji tvrdi drukčije, i mala djeca to znaju, a usput slažem se sa Ornelom, napuni mu /joj tanjur neka jede i rukama samo da bu dobro ono kaj staviš:-)))
Autor: biserna | 19.01.2014. u 15:11 | opcije
ma nije bitno kak je nož okrenut...ovisi o znanju bontona, ja pitam samo i kontretno, držanje kažiprsta na vilici i nožu.
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:12 | opcije
ali objasni mi vrbi, dakle, čovjek je narezao komad mesa...i hoće dotični zajedno s hranom (prilogom) staviti u usta...kako onda okreće viljušku? ta valjda ju otvara prema gore tj. ona stoji upravo onak kak je na drugoj slici a nikako prema tanjuru okrenuta, jer tada nemreš stavit hranu u viljušku? kužiš o čem ti pričam, ženo?
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 15:13 | opcije
Evo Mai, meni je to bila profa od 14g pa do 37,onda sam promjenila profu i ono što ide uz to.
Autor: biserna | 19.01.2014. u 15:14 | opcije
ajoj, poanta je u kažiprstu (ha ha) a ne u položaju vilice i noža? hej..pa to si trebala reć...nisam uopće gledala ruke...već položaj vilice i noža...prema tanjuru! dakle, i nadalje tvrdim da je položaj vilice i noža za jelo ispravan na slici br. 2...a što se položaja ruku i noža i vilice tiče, ha ha...reklo bi se tako gledanos ve zajedno, ni jedna ni druga fotka nije ispravna...na svakoj je nešto pogrešno! dakle, kako je stvar očito do oklade, izgubili ste oboje..ili dobili!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 15:15 | opcije
mai, u usta se posebno stavlja meso, zatim prilog, pa salata...ne sve zajedno...
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:15 | opcije
evo vam kaziprsta ....... Engleski stil jedenja
http://resources.woodlands-junior.kent.sch.uk/customs/behaviourfood.html
Autor: Erwin001 | 19.01.2014. u 15:16 | opcije
Vrbi, nije to zbog bontona , nego jer se tako naljakše, bez da ispada i da reže i tanjur nabada hrana na viljušku i usta.Bonton je da što manje ispada po stolu, da se ne čuje praskprask od rezanja na tanjuru.
Autor: biserna | 19.01.2014. u 15:17 | opcije
znaš vrbi, pročitaj ponovo svoj naslov zapisa..pa ćeš vidjet da ti je on pogrešan? naime, ako te zanimao položaj ruku u odnosu na pribor za jelo, to si trebala i napisat? no ti si napisala koji je ispravan položaj vilice i noža? hm...nema nigdje spomena ruku, nogu i ostalih držača...ha ha...nesporazum je osnova ljudske komunikacije, definitivno!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 15:17 | opcije
ali vrbi, hrana se stavlja (trpa) na viljušku! dakle, viljuška mora biti otvorena prema gore da se hrana može stavit na nju? ne kužim kak se nas dvije ne kužimo? no, očito je tvoja poanta bila u rukama a ne u položaju viljuške i noža prilikom jela! odustajem od daljnjeg crtanja...
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 15:19 | opcije
mai, vilica i nož..na obje slike stoje jednako na tanjuru. položaj prtiju na vilici i nožu je različit...
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:20 | opcije
napisala sam držanje vilice i noža...znači ruke....
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:29 | opcije
al, Ok...mai...greška u komunikaciji...!!!!
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:30 | opcije
Kakva glupost! Suvišnog li pribora.Nema ništa slađe nego trgat
meso prstima ili ga nabadati velikim lovačkim nožem.Ozbiljno,
kad vam kažem!
Autor: RexThor | 19.01.2014. u 15:38 | opcije
vrbi
apsolutno je ispravno držanje vilice i noža na prvoj slici...i da...u pravu si...odreže se komad mesa i lijevom rukom prinosi ustima...zatim prilog,salata i kaj već
i to cijelo vrijeme dok ne isprazniš tanjur :)
Autor: sleeping | 19.01.2014. u 15:38 | opcije
I kaj će vam tanjur?
Meso na koljeno i jedeš!
Autor: RexThor | 19.01.2014. u 15:41 | opcije
slipka...:)))
ja sve to znam, a vidim da znaš i ti...:)))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:45 | opcije
nož i vilica nisu olovke da se drže među prstima
ne znam kako bih uopće išta uspjela odrezati i pojesti držanjem kao na drugoj slici
Autor: sleeping | 19.01.2014. u 15:47 | opcije
slipi...cmoookkk...:))
znam puno toga, ali sigurno se znam ponašati u restoranu.
I tu mi nitko ne može reći, da sam u krivu. Od dolaska....do odlaska...
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 15:50 | opcije
uz napomenu da ljevaci drže obrnuto,ali položaj prstiju ostaje isti :)
Autor: sleeping | 19.01.2014. u 15:52 | opcije
Neznam koje je pravilno no sada sam probao na oba načina
držati nož i jednostavnije mi je kao na prvoj slici.
Čak mi i ne uspjeva držati i rezati kao na drugoj slici.
Autor: tape | 19.01.2014. u 15:57 | opcije
Ja mislim da je mai sasvim u pravu, a na kraju se ne odlažu vilica i nožo nako kao na slici, nego paralelno u istom smjeru, ako si gotov s jelom, ne može me nikakav diletantski članak uvjeriti u drugačije...
...ameri misle da se sve izreže baš tako kao na slikama, i onda uzme vilica u desnu ruku i sve se lijepo seljački pojede i pitaju se kako to, da su svi europljani ljevoruki... :)
...DRUGA je slika pravilna, ma nije ni druga, obje su idiotske, ali ajde, druga je donekle slična onom što je pravilno
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 15:57 | opcije
NITI JEDNA SLIKA NIJE PRAVILNA....ne mogu stići na vrijeme da vam pokažem, sorry
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:03 | opcije
tak je đusi...vilica mora biti okrenuta prema gore a ne prema tanjuru..no ja to cijelo vrijeme pokušavam reći, ali izgleda bez uspjeha! više se gledaju prsti (a mogu i nokti btw) ha ha...nego li položaj vilice i noža?
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:07 | opcije
Vilica se položi u lijevu ruku, kao lađica i s desnom u kojoj je, nož puni hranom i lijevom se prinosi ustima
Ako koristiš prvi položaj i ovu drugu sliku, iako su obje glupe, moraš vrtiti vilicu, da bi prinio hranu u usta...vilica se ne vrti, nego u istom položaju režeš i prinosiš...
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:08 | opcije
Mai, na žalost, ljudi nemaju pojma, ali sva sreća da postoji bečka škola, koja im može objasniti na licu mjesta :)
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:09 | opcije
btw slipi meso se ne prinosi ustima već se stavlja na viljušku...kao i prilog...to je ispravno! no, kako pijem kavu za to mi ne treba viljuška i nož pa ću svršit na temu...viljuške i noža!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:10 | opcije
ja vas ne kužim...ili sam ćorava
na obje slike vilica je okrenuta prema dolje...u istom položaju...
Autor: sleeping | 19.01.2014. u 16:13 | opcije
ok mai... meso na vilici se prinosi ustima
a ti i đusi ste ''visoke'' dame,pa valjda bolje znate...ne bih htjela pametovati :))
Autor: sleeping | 19.01.2014. u 16:15 | opcije
jebote, kolko ti možeš drviti, mai :D pajebote...:
VILICA SE STARTNO DRŽI KAO NA PRVOJ SLICI, JER SE(AH, ČUDA) HRANA MORA POZICIONIRATI PRITISKOM O TANJUR, DOK JE NOŽ REŽE.
nabijem na bečku školu teorije o vilici- kiperu- karioli-etc
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 16:15 | opcije
Prva.
Autor: Tiho_jezero | 19.01.2014. u 16:18 | opcije
Pa o tome govori, oba položaja su kriva, tak se na vilicu ne nabada, to je neka moda, svi gledaju jedni od drugih, a nitko u stvari ne zna kak se radi...
Možete reći šta hoćete, aliono što je pravilno je pravilno, a to nije na slikama, sorry
Naravno, može se bilo kako,pa i ovako kako je na slikama, ali šta je službeno, to je drugo
Jedino me čudi da nigdje ne mogu zguglati slke, samo bla, bla, bla
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:19 | opcije
u pravu si slipi...ja sam u prvi moment kad sam vidjela slike pomislila da je na drugoj slici vilica prema gore tj. (priznati ćeš da se može učiniti da je tako) okrenuta od tanjura za hranu...i zato mi se druga fotka činila ispravnom...zbog položaja vilice. kasnije sam bolje pogledala i fakat i ta vilica je prema tanjuru...dakle, pogrešno! i cijelo vrijeme brijem o vilici i nožu a ne o prstima i držanju vilice i noža već položaju...vilice i noža! i to nema veze s damom ili ne...naprosto su neka pravila takva kakva jesu! a najgore je ovak prek fotke nekaj tumačit...svi gledamo isti svijet al ne vidimo iste stvari!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:19 | opcije
Evo našla sam i primjer.
http://youtu.be/cyuC950XCTI
Autor: Tiho_jezero | 19.01.2014. u 16:20 | opcije
mamka, čekala sam tebe da mi ti svojim caps lock pokažeš svu silu...argumenta!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:21 | opcije
jašta, neg kapslokirati kad si ti u blizini. jbg. jedini način kad čovjek udahne nakon poplave je da vrisne za zrakom.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 16:25 | opcije
volim kad se znanje argumentira googlovim uratcima...no, ja sam još uvijek na pisanoj...enciklopediji! i kućnom odgoju moje mame! što mogu kad je žena još za onog prvog rata kao 16.godišnjakinja konobarila diljem austrije pa valjda nešto i navčila od bečlija?
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:26 | opcije
vi ste betonirani u pedesetima, pravila već odavno ne vrijede a ta koja se
ovdje spominju vrijedila su u doba poslužiteljica borosanama.
Autor: krelec | 19.01.2014. u 16:29 | opcije
e.. a jes od mame naučila da je ok derati se ljudima u facu da su dijabetičari s glaukomom, kao neš sramotno?? anoreksičari i ostalo? ih. što mi nisi bila bliže neki dan kad si se prosrala na račun bell... mljac.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 16:30 | opcije
hm. ček
MLJAC.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 16:30 | opcije
pojavilo se proteklih godina takvo mnoštvo novih jela, pribora za jelo,
načina za jedenje da je svako pozivanje na neka protekla vremena deplasirano.
Autor: krelec | 19.01.2014. u 16:30 | opcije
Kaj je falilo borosankama, kaj fali Beču, a kaj fali Versaju...il' bi sve trebalo sravniti sa zemljom i napraviti nebodere?
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:32 | opcije
hm..mamka, ak nekom veliš da je debeo to može bit samo...činjenica! ili pak neko tvoje viđenje...dosta je ovih dana bilo priče na temu istine ili laži. no, liječnici znaju što su i koji su pretili ljudi! isto to vrijedi i za anoreksične. ja ne izmislih taj pojam...samo zaključujem kad vidim takve ljude. a istina je ponekad bolna. istina (koje li igre riječima), ne treba uvijek sasut istinu u face, but...ona je opet samo istina bez obzira u kakvom celofanu. to ti ga dođe ko da ti meni kažeš da sam ja čiraš a ja se naljutim? zakaj? nije lijepo ili nije fer...ali ja to jesam!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:33 | opcije
Žao mi je, ali lakše je naći primjer na internetu, nego dovesti moju majku (koja je mene naučila bontonu) da objasni i pokaže Vrbici ono što ju je zanimalo.
Autor: Tiho_jezero | 19.01.2014. u 16:33 | opcije
ne fali ništa borosanama, ali malo ih je vrijeme pregazilo,
beč je isto kao i novogodišnji koncert već poodavno izišao iz obzora suvremenih
ljudi i modernih kuhinja.
Autor: krelec | 19.01.2014. u 16:34 | opcije
Naravno, kuha se jede sa žlicom i grabi se, a ne drži se zapiknuta u tanjur, kod piletine i ribe se stvar može uzeti u svoje ruke...
...ali osnova ostaje...al brate, radi šta hoćeš briga mene, znam šta znam, sve ostalo su nijanse
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:34 | opcije
u pravu si krelče, otkad su došli ovi izbosne niti jedna pravila više ne vrijede. više pošteni nisu pošteni, već su svi lopovi...elita i uglađeni građani hrvatske etc...mogla bih sad nizati tu svašta, but...neda mi se! mišljenje većine ne znači samo po sebi da je...istinito! nikako da to shvatite...argument sile nikad nije sila argumenta (osim u ratovima se razme...tko jači i brojniji taj kvači, ali i to se promijenilo...eto jedna atomska riješi tisuće kositrenih vojnika)
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:35 | opcije
kuhinja danas niti izbliza nije kuhinja prošlog stoljeća,
možda to nije nužno bolje, ali je naprosto tako.
Autor: krelec | 19.01.2014. u 16:35 | opcije
Moda dođe i prođe, a klasika ostaje...dakle, ništa od ovog gore
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:36 | opcije
Krel, razumjeli smo, ali rekoh, moda sođe i prođe...
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:37 | opcije
maica s tobom je iluzorno čekivati bilo kakvu suvislu raspravu,
jer uvijek uspiješ skernuti u samo sebi poznatom smjeru
Autor: krelec | 19.01.2014. u 16:37 | opcije
dođe
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:37 | opcije
krelče, ti brkaš suvremenost i primitivizam...to jedno s drugim nema veze! dakle, ako netko ne sluša bečki koncert za novo leto ne znači da je odmah suvremen jer eto sluša tamo neku...ajme, pomozite mi kak se zovu sve ove drmajućeguzicesise cajke (hrvatske, ne srpske) jer stvarno ne znam niti jednu osim seve a kako je ona nacionale (ili više nije nemam pojma) neću vam dirat u rodoljubne osjećaje!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:37 | opcije
rasprava s tobom je bačeno vrijeme, mai. petu godinu te ne želim cipelariti, odbijajući ti na nezlonamjernost ko fol nekakvu. dosta, brate. ti si jedno nezajažljivo tele u kupusu. i, to je to.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 16:38 | opcije
Sad smo prešli na osobno, još joj kaži kak izgleda, je pa da zaključimo diskusiju...ja sam mislila da se ovdje govori o položaju vilice i noža
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:39 | opcije
jbt đusi, tako gledano mozart i beethowen su pase...nisu moderni...ja bi im za promjenu nataknula neki modno mačkov uradak...pa možda postanu in? a da vivaldi možda napiše nešto kao...teci savo, dravo, drino i moravo (il neki drugi thompsonov tekst) ? hm...nisu baš četiri godišnja doba, al jesu četiri...rijeke!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:40 | opcije
*komentar mi se odnosi na krelčev
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:40 | opcije
zašto kad nemaš argumente mamka, vrijeđaš? da si vidjela bellicu uživo možda ne bi zaključila što i ja, no to je tvoje pravo! to ti nimalo ne daje pravo vrijeđat ljude koji drugačije misle...jer, oprosti...biti anoreksičan je bolest...kao i biti čiraš, šećeraš, gluh, slijep, a možda i egoista i bezosjećajan ko ti npr? za mene su npr. žene koje troše muškarce koji su 15 let mlađi od njih...bezosjećajne i egoistične! što uopće ne mora bit da ti jesi takva...no my opinion is my opinion!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:44 | opcije
Aaa, tu nož dođe kao grtalica. Kak vi znate da je vilica na drugoj slici prema dolje - meni bježi slika pa mi je malo prema gore, ali ok može biti i prema dolje..
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 16:45 | opcije
A jel ono tetovaža na prstu, na drugoj slici? Što je to na tetovaži?
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 16:46 | opcije
Škorpion!
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 16:46 | opcije
ma lako što vrijedjam. zaslužila si pljusku za ono histerično:'... a ti si anoreksična!', ko kad je to pitanje krivnje nečije. muuu.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 16:47 | opcije
Pravo kaže Juicy, zakaj se uvijek završi na osobnom? Tema je vilica i nož.
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 16:48 | opcije
a sumnjam da si ti tak slaba vida pa da si zaključila da ja ličim na...tele? to je čista uvreda reći nekoj ženi (koju čak nisi nit vidjela) da je tele. kužiš razliku? ti si vjerojatno bistra cura pa kužiš...i baš zato mi smiješno kad ljudi više nemaju argumente (daj se malo potrudi...mogli smo još raspravljat na temu anoreksije i to potkrijepit nekim činjenicama...npr proporcije tijela i kilaže, kože, kostiju etc)...no lakše je uvrijedit nekog neg se potrudit i nać neki novi argument?
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:48 | opcije
Tiho_jezero je pokazala skolski primjer.
Hrana se stavlja na pozadinu vilice.
Amerikanci imaju svoj nacin ..
U Svedskoj se primjenjuje " kontinentalni " - kao na video prilogu.
Autor: ivan-astalderea | 19.01.2014. u 16:48 | opcije
pa ne bih se posve složila mamka s tobom da to dijelom nije zasluga? dakle, pretilost i anoreksija jesu bolesti, ali mi sami svojim načinom života pridonosimo tome? ako netko stalno trpa u sebe hranu (bilo zbog emocionalnih ili drugih nedaća) tada on doprinosi svojoj bolesti! pa tako i cura koja silom želi smršavjet izgladnjuje i mrcvari organizam dok ga posve ne ugrozi...i organizam počne sam od sebe autonomno činit to kaj smo mu činili dugo, predugo. znaš, ja sam prestala pušit pa sam potom žderala slatkiše i postala šećeraš! kad shvatiš da radiš gluposti svom organizmu i kad se uhvatiš s time u koštac je jedna priča a drugo je kad se prepustiš i samo...gledaš! stvar je pristupa...očito je tebi moj pristup naporan. meni su pak naporni ljudi koji ne misle. a vjeruj mi, takvih je puno više!
Autor: mai_sarai | 19.01.2014. u 16:51 | opcije
Koko, ovaj škorpion nije Abarth, taj niti ne zna šta je Abarth, a i većina na Iskrici
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:51 | opcije
hvala vam što ste sudjelovali.
zatvaramo komentiranje.
Autor: pla_vusica | 19.01.2014. u 16:53 | opcije
A što se tiče bolesti, jako sam bolesna u zadnje vrijeme, stalno gledam u frižider, šta ima i zapravo, najzdravije mi je kad nema ništa, onda se hranim zdravo, ne jedem ništa...nažalost, hrane uvijek ima
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:54 | opcije
Joj, kak dugo nisam čula - Abarth :)
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 16:55 | opcije
svijet bi bio mnogo ugodniji kad bi ti prestala misliti. vruća voda već postoji.
ajmo finito ovo... srozala si se u podrum, kod mene.
gotova priča.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 16:56 | opcije
Kad budem sljedeći put jela vilicom i nožem, počet ću petljati, a dosad mi je sve bilo jasno..
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 16:56 | opcije
Najviše mi fale čvarci, koje ovdje ne mogu nabaviti, a niti napraviti, jer se salo nemre kupiti ,to oni bacaju, pa se snalazim, pržim bacon onak da bude hrustavo i to jedem, ali zato kad dođem u Zagreb, idem na Dolac i kupim najbolje čvarke...u, baš volim čvarke, valjda mi fali č-vitamin
Autor: juicy-mama | 19.01.2014. u 16:57 | opcije
Mmmmka, ne škodi tebi zdravlju uzrujavanje oko sitnica?
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 16:58 | opcije
:)
majok, Coco. malo adrenalina razbije kolesterol pa krvožilni sustav zamekeće od sreće.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 16:59 | opcije
malo adrenalina
al ne preveć
onda oće nesanica
Autor: perce | 19.01.2014. u 17:03 | opcije
Uzrujavanjem se remeti rad jetre, jer jetra reagira na ljutnju i stradava kod vječno ljutih, i posljedica je povišeni kolesterol, između ostalog.. Pa onda to ide daljle na zglobove, reumu... i tak.. A adrenalin šiba kad je strah u pitanju (jer su bubrezi za strah). Bojiš li se ti Mai?
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 17:03 | opcije
baš me briga. ja trošim klince uokolo pa si popunim vrijeme :D isss idem ća... postoji realna mogućnost da zapalim za zege sam ako mai_ još zapresinguje :D
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 17:05 | opcije
:DDD
Coco. cmok.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 17:07 | opcije
Ako te Mai tak može raspalit koja ti nije nitko i ništa, što je tek s bližnjima?? Ok, tema je vilica i nož. Mmmka, ti bolje nemoj koristiti niti vilicu niti nož. Samo žlicom, i umekano...
Autor: Cococh-Anel | 19.01.2014. u 17:07 | opcije
:)
nitko i ništa trči, dere se i dira moje netko i nešto, Coco. u tome je bit. a moji su svi koji su bolesni i nesposobni da si pomognu. oduvijek.
Autor: mmmmmm_da | 19.01.2014. u 17:11 | opcije
tanjur je ionak prazan
kakve veze onda držanje bešteka?
koji će mu racku uopće beštek?
Autor: spiljarnespiljarski | 19.01.2014. u 17:40 | opcije
jbte..delicije na tanjuru pa sad treba pravilno držat beštek:P
a di je salveta?
ono da se čovjek obriše nakon obilne degustacije z beštekom
pravilno držanim
ahahaha
Autor: spiljarnespiljarski | 19.01.2014. u 17:42 | opcije
Ajme vrbi što ućini vukovima davati pribor u ruke. Oni deru hranu zubima, kao i blogerice međusobno
Autor: budvar | 19.01.2014. u 18:41 | opcije
svi ste ovdje izgubili oklade jer ste ih pretvorili u poklade (malo uranili)
Autor: budvar | 19.01.2014. u 18:43 | opcije
Za abartha zna većina blogera tako da je i prosudba blogerica i o tome kriva (neki su ga i vozili)
Autor: budvar | 19.01.2014. u 18:47 | opcije
Tko nije imao origigi nabrijao je fičeka u abartha - abartiro(nabrijao), danas se to tove tuning
Autor: budvar | 19.01.2014. u 18:49 | opcije
takoc završih monolog s kišom. Valjda će vas kiša rashladiti i maknuti južinu s punim mjesecom
Autor: budvar | 19.01.2014. u 18:51 | opcije
bud..pozdrav..:))
a izgledala i tebe opalila južina...:)))))))))))))))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 18:54 | opcije
i da. Od blogera jedino vuk bi mogao imati takvu tetovažu jer je vizio MZ-jca i nabrijavao fičeke
Autor: budvar | 19.01.2014. u 18:56 | opcije
vrbi... a koga nije. Pa ovakvoga što nema ni u Riju u doba karnevala :)))))))))))
Autor: budvar | 19.01.2014. u 18:57 | opcije
i ne ljuti se ako trabunjam, povukle me za jezik
Autor: budvar | 19.01.2014. u 18:58 | opcije
bud...samo ti daj...:)))
meni ne smeta...
Al, kažu ljudi da južina nikome ne bi trebala smetati. Treba se samo ponašati
onako, kakvo je vrijeme. Znači, ajmo se ponašati kao da je proljeće...:)
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 19:01 | opcije
evo prolistah.... hahhaaaa
Autor: budvar | 19.01.2014. u 19:04 | opcije
vuk...tko je spominjao fičeka...?
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 19:19 | opcije
kakvog sad fičeka ?
Autor: vuklisicaa | 19.01.2014. u 19:22 | opcije
ma daj...hahaha...fulao si blog...hahahaha
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 19:23 | opcije
vrbi , ja rijetko kad fulam :)))
Autor: vuklisicaa | 19.01.2014. u 19:24 | opcije
ne znam vuki, trebala bih se uvjeriti..:))
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 19:25 | opcije
dobro sad ...ne lovi me baš za svaku riječ :))
Autor: vuklisicaa | 19.01.2014. u 19:26 | opcije
ajd, neću...ali drago mi je da
priznaš, da ponekad fulaš..:)
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 19:27 | opcije
vrbi , nisam rekao da fulam
uvijek pogodim
Autor: vuklisicaa | 19.01.2014. u 19:29 | opcije
ajmeee..pa spomenuo si gore u komentaru...:)
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 19:32 | opcije
kaj ti ja djelujem senilno ?
spomenuo sam , da me držiš baš za svaku riječ
Autor: vuklisicaa | 19.01.2014. u 19:34 | opcije
dobro sad ...ne lovi me baš za svaku riječ :))
Autor: vuklisicaa | 19.01.2014. u 19:26 | opcije
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 19:36 | opcije
no ..i ?
Autor: vuklisicaa | 19.01.2014. u 19:38 | opcije
no...dobro...
Autor: vrbica | 19.01.2014. u 19:39 | opcije
prva fotka
đizis,koliko rasprave i tvrdoglavljenja oko nečeg kaj ne bi trebalo biti upitno
meso se pika na vilicu. moš misliti kak buš ga nožem stavil, pa u prvom pokušaju dovukel do usta :PPPP
salate se pikaju
i kak je napisala vrbi, ne trpa se sve na istu vilicu - prvo konkretno, pa prilog, pa salata :))))
sve ostalo se nožem nagrće, koji izraz :D, na vilicu
ima još nekaj, nije važno kojoj kulturi tko pripada jer negdje je po bontonu, nakon rezanja nožem meso, prebaciti vilicu iz lijeve ruke u desnu i s njom jesti
dobar tek! :)
Autor: meija | 20.01.2014. u 8:16 | opcije