POGNI...neću i ne želim vjerovati...!!!!!

vrbice,
jack pot sam spomenula samo u kontekstu slobodnog vremena, jer smo zauzeti poslom i nemamo vremena...

a ti zavaracvaš i mene i sebe

jer budi uvjerena, da si žena podstanarka- bez stana i bez prihoda- nijedan iskričar te ne bi niti pogledao.
niti bi se ti dobro osjećala da si ne možeš platiti niti kavu

toliko o tome, kad to već naglašavaš

jer sve, baš sve ima svoju cijenu i sve se kupuje i prodaje.
ovisi samo koliko tko za što spreman platiti- novca, osjećaja, vremena, žrtve ili čega već ne..

Autor: pognioci | 26.09.2013. u 16:24 | opcije

kad sam tek došla na iskricu onda mi je bilo zanimljivo biti čistačica.

neslućena omalovažavanja i vrijeđanje od strane iskričara na pvt
suze su mi tekle od smijeha kako me budale vrijeđaju

čitaj mai_sarai, pa ona stalno omalovažava svakog tko je došao sa sela-
i tko je živio siromašno
a ti i tebii slični (čak i mai_ ) ko naučenu floskulu ponavljate: novac nije bitan
bitan je, najbitniji
jer kad ga imaš dovoljno da o njemu ne razmišljaš, onda mođeš užicati u svemu ostalom
a ja stvarno - uživam.

Autor: pognioci | 26.09.2013. u 16:33 | opcije

Pa jesam li ja zaista toliko naivna ili ograničena, da bih morala povjerovati u ovo?
No ako jesam, a to mi vi recite, zaista nemam što tražiti ovdje.
Pa zar ćemo prijateljstvo, ljubav, povjerenje, sreću - kupovati novcem?
Pogni, nisam kopirala ove tvoje komentare sa mog predhodnog zapisa, da bih se svađala s tobom, već zato, što sam ostala zapanjena ovim tvojim stavom. Sorry, pogni, ali zaista ne mogu vjerovati.
Moramo li svi biti bogati i potkovani uspjehom u karijeri, pa da bismo mogli očekivati, da nas drugi vole, poštuju i cijene?
Moramo li baš sve gledati kroz novac?
Kakva je to sreća i ljubav koja se kupuje novcem?
Da li uz sav taj silan novac, moramo biti manekeni i manekenke s plavim ili zelenim očima?
Zar se samo tako stjeće život dostojan čovjeka?

Ja ne želim takvu sreću, nit ljubav, niti prijateljstvo..!!!!!!!!

26.09.2013. u 18:58   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

e sad više nisam pametan

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:06   |   opcije


raky...ne znam ni ja :(((((((

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:07   |   opcije


mislim da svi drugacije poimamo ljubav,srecu,sigurnost..itd
sve je individualno,Vrbi
nema razloga da vjerujes u ovo ako ne zelis
uostalo,pogle mene
i ja vjerujem
cmok,mila

Autor: azurna_kuglica   |   26.09.2013. u 19:09   |   opcije


ja nikad nisam uživa u nekim novcima , niti su mi šta značili
čak mi se čini da su i dosta toga loše donijeli , ali jebi ga ima nas svakakvi

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:10   |   opcije


kuglice,,,zar i ti misliš da je za
sve potreban novac?
pa ja sam onda zaista naivna...:(((

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:10   |   opcije


raky...ajmo reć, da ti imaš love...
jesi li sretniji zbog toga?
osim što te ne muči, kako ćeš od prvog do prvog u mjesecu.

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:11   |   opcije


ja sam pronaša definiciju ljubavi
šta je to ljubav

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:11   |   opcije


ajde me prosvijetli raky...:))
baš bih voljela znati, ali da nije
uključen novac...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:12   |   opcije


ja imam love , stanova , kuca , auto , malu barku ,,, čuj za to radim
sad sve to treba održavat ,, a malo se koristi ,,
ne nisam sretan , i zato sam ucinija ono šta je ludost , ali sam ima muda
ljubav mi je bila najpotrebnija ,,,

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:14   |   opcije


raky...ako sumljaš da je tvoja ljubav
s tobom radi novca, mislim da bi trebao
dati petama vjetra...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:15   |   opcije


sve sam ja to ostavija , a ljubav dobija ,,, nema ljubav cijene ,,,

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:15   |   opcije


ma ne ,mila
ja vjerujem u ljubav
pa zar me ne znas???

Autor: azurna_kuglica   |   26.09.2013. u 19:17   |   opcije


nije zbog novca , to sam siguran ,,, i kazem još jednom , ljubav treba osijetit
ima stvari koje se ne mogu novcima platiti ,,, ili smo mi dalmatinci ludi
jel sanader sretan kerum , i ovi tajkuni kutle ala

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:17   |   opcije


nema raky...ali moraš biti bogat duhom, a ne novcem...

Kad voliš nekoga radi ljepote, to nije ljubav, nego želja. Kad ga voliš zbog inteligencije, to je divljenje, nije ljubav. Ako ga voliš zbog novca, to je interes.
Kad ga voliš, a ne znaš zašto....to je ljubav....

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:17   |   opcije


kuglice...već sam posumnjala u tebe...:)))
sorry....

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:18   |   opcije


vrbi
ja ti ne vjerujem da novac uvjetuje sreću
ali bih zaista željela imati barem pristojnu plaću
(koju usput rečeno...nemam...barem po mojim mjerilima)

uvjetuje je (sreću) u tolikoj mjeri kao što si rekla...da
ne moramo razmišljati...kako dočekati slijedeću (plaću)

a bogatstvo...materijalno?...sumnjam da su svi bogati sretni

Autor: sleeping   |   26.09.2013. u 19:18   |   opcije


ljubav je kad te neko tako drag zagrli i pita kako si
ti kažeš dobro sam , a ona ti reće znam da nisi

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:18   |   opcije


uvik se sitin one recenice stare majke iz Stribora
draza je meni moja nevolja,nego svo blago ovog svita...
tako nekako
glavu gore,mila
:-***

Autor: azurna_kuglica   |   26.09.2013. u 19:19   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=CIR70lPJ98I

toliko...

Autor: lovehunters   |   26.09.2013. u 19:20   |   opcije


a ja kažem bolje je pod mostom pivat , nego u dvorcima plakat

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:21   |   opcije


raky...hahahhaa, pa zagrljaji su i stvoreni zato da bi netko zano da ga voliš, jer kad ga zagrliš ne morqaš ništa reći...:)))
iza leđa ne treba biti snop novčanica...
Jadno je ako ljubav moraš platiti....

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:22   |   opcije


Da , u takvom svijetu zivimo, uzdaj se u se i svoje kljuse.
i to u jos ogavnijoj drzavi, zato i imamo takve situacije, sad jesi sutra nisi.
Hoces u bilo kojem segmentu, kad sam ljuta na cijeli svijet ne prepoznajem se
umorim se samo smisljajuci izlaz , i uopce mi vise ni muskarci ne titraju, kuzis?
Nezainteresirana sam i za siromasne i bogate, ne vjerujem nikome vise
Nekad bih udomila svakog do koga mi je stalo, pitam se da li bi on mene da je frka?
MISLIM DA NE BI, prestari smo i oprez nas tjera na stagnaciju i samocu.
Moj susjed ima zgodnu krilaticu, kukaju oni koji su imali mnogo a sad imaju " dovoljno"
Ostali su blago receno " hipnotizirani"

Autor: absolutely-me   |   26.09.2013. u 19:22   |   opcije


svaka čast našim blogericama i blogerima koji imaju love
do besvijesti (barem onima koji nam to stalno guraju pod nos)

samo ne vidim tu njihovu sreću u njihovim zapisima

stalno nešto zvocaju...nekog trkaju..pljuckaju

mislim da su živčani...zbog tolike love :)))

Autor: sleeping   |   26.09.2013. u 19:22   |   opcije


Hej, Vrbi :) Nemamo svi jednake skale vrijednosti. I nismo djeca pa da nam to netko drugi treba objašnjavati, jel tak, svatko od nas zna za sebe. Ti znaš svoje i ne vidim zašto bi Pognino mišljenje bilo vrijedno nekomu osim njoj. Ako je njoj dobro tako, nek joj bude.

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 19:23   |   opcije


slipi...ako ima zadovoljstva u obitelji...niti novac nije najbitniji...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:23   |   opcije


slipin ako mislis na mene
ja sam se skolova i radim
a kažem da nema srice u soldima ,

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:24   |   opcije


lover...slažem se...:)))))))))))))))))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:24   |   opcije


ej kuglice...... koliko se samo puta ja tog sjetim... te rečenice stare majke.
i baš zato radim onako kako osjećam, nadajući se u sebi.... onako potajno i skrivečki ..... da će mi se jednom... nekad... negdje..... vratiti. a ak se i ne vrati, barem mi je savjest čista
e vrbi.....ovo nebum obrisala :-))))))))

Autor: Bell13   |   26.09.2013. u 19:24   |   opcije


abs....kužim te...ali to što nemaš love,
nije ti kriva ljubav...I onako nije prava, ako je plačena i podmićena.

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:26   |   opcije


slipi...i ja to mislim...:))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:27   |   opcije


coco...zaprepastilo me...::(((
ali ne želim suditi o drugima...svatko zna što ga čini sretnim..

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:28   |   opcije


Vrbi, sad ja ne kuzim tebe
ne gubis ako nemas

Autor: absolutely-me   |   26.09.2013. u 19:30   |   opcije


belisima...nemoj brisati...:)))

Jer i kad kupiš ono što želiš novcem, ostat će u tvojem vlasništvu, samo tako dugo dok imaš tog novca...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:30   |   opcije


al ko sam ja da sudim o tuđoj sreći?

ja bih i lovu i ljubav...i sex...ajbga :)

da li bih bila sretna onda?...ko zna

možda bih onda poželjela put u svemir :)))

Autor: sleeping   |   26.09.2013. u 19:30   |   opcije


Meni je neugodno kad muškarac više zarađuje od mene, zato što uvijek on plaća. Glupo se osjećam.
Ali ako me oženi i da mi punomoć na račun, onda mi nije ništa neugodno.

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 19:31   |   opcije


a sad vako ...... recite što hoćete, ali novac je bitan. bitan za egzistenciju svakog ponaosob, a i onih oko nas, naših najbližih.
sreću i ljubav ne može kupiti.
lijepo ga je imati, al s njim treba i znati ..... da bi se moglo uživati u novcu i bogatstvu, nije dovoljno samo ga "imati"..... treba ga znati upotrijebiti i (is)koristiti na način koji će te učiniti sretnim, zadovoljnim, ispunjenim. ali, na žalost ..... svi koji ga imaju i previše, ne znaju to i ne žele.....
ali ima onih koji i znaju i žele. samo su malobrojniji.....

Autor: Bell13   |   26.09.2013. u 19:31   |   opcije


abs...htjela sam reći : ako kupiš ljubav, ostat ćeš
bez nje kad ti ponestane novca.

Ali, ne mislim samo na ljubav, mislim i na sve ostalo: poštovanje, prijateljstvo, sreću.....

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:31   |   opcije


Ma, pusti Pogni... ona jedan dan ovak, drugi onak. A tko zna što je istina.. Možda bolje i da ne znamo. Ali znamo svoje i sebe. I družimo se s ljudima koji razmišljaju slično, fala Bogu.

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 19:32   |   opcije


nekad je bilo ženi pa jebi
po ovome je plati pa jebi

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:32   |   opcije


slipi...znam da lova pokreće svijet...ali ne
pokreće zadovoljstvo i sreću. U to me nitko ne može uvjeriti...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:33   |   opcije


vrbi.... ja ne kupujem ni ljubav ni pažnju. ali kad kupim i darujem ..... darujem jer mi je gušt i zadovoljstvo, i jer obožavam kad mogu razveseliti nekog do kog mi je stalo

Autor: Bell13   |   26.09.2013. u 19:34   |   opcije


A kaj je to tak grozno biti podstanar? Ovdje 80% populacije zivi u "podstanarstvu"... (znam da nije to tema, ali tak mi je to upalo u oci)

Autor: h_audrey   |   26.09.2013. u 19:35   |   opcije


Mislim da nije u redu da žena prima od muškarca darove koje si sama ne može priuštiti. Eto.

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 19:35   |   opcije


Bell...nije riječ o egzistenciji...naravno da si sretan, kad ne razmišljaš kako od prvog do prvog...
Ali kad poplačaš sve račune i sjedneš za stol...jesi li onda sretna...sama...?
ili bi radije da je netko kraj tebe, tko će te utješiti, pružiti ruku, zagrliti...
E...ja o tome govorim. Takvu osobu nećeš kupiti novcem...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:35   |   opcije


agentice...zekaš se...:)))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:35   |   opcije


Vrbi, kod mene je to nebitno, ja sam kak s e ono kaze doli u Dalmaciji, cangrizava :D
narocito kad me nesto boli :)

Autor: absolutely-me   |   26.09.2013. u 19:35   |   opcije


Mene je to sram uzeti i ne mogu to uzeti, jer ne mogu uzvratiti jednakom mjerom.

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 19:35   |   opcije


Ne zezam se. Ako uzmem što sam onda?

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 19:36   |   opcije


a da
jebe se iskričaru jesam li ja podstanar ili ne

i onako me želi samo povaliti :))

Autor: sleeping   |   26.09.2013. u 19:36   |   opcije


oldri...baš to je tema....:)))
nije ništa strašno biti podstanar i boriti se za opstanak....dapače...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:36   |   opcije


Takve darove mogu uzeti samo od svog supruga.
Probala sam pa znam osjećaj i jednog i drugog.
Ovo prvo je prljav osjećaj.

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 19:37   |   opcije


azurna...skrenuli smo temu...:)))
Ja govorim da li ti možeš kupiti svoju sreću...novcem...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:37   |   opcije


Bell...dati nekome nešto od srca...velika je stvar i to nema cijene...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:38   |   opcije


slipi...mislim da je tako...:((((

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:39   |   opcije


Iako nema zle namjere s druge strane, odnos je neravnopravan.
Ne sviđa mi se to. Opterećuje me. Možda sam prestroga, ali materijalne vrijednosti koje primamo možemo uzeti samo od članova obitelji jer nam ih oni realno daruju bezuvjetno. Drugi, očekuju uzvraćanje jednakom mjerom ili nešto drugo zauzvrat.

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 19:39   |   opcije


Ne kuzim zasto podstanarstvo i borba za opstanak idu u istu recenicu? Ak nemas vlastiti stan oli ti nekretninu, ne znaci da si u borbi za opstanak.

Autor: h_audrey   |   26.09.2013. u 19:39   |   opcije


Azurna vas cita i razmislja..koliko razlicitih misljenja
a kad pogledam manje vise..svi ste u pravu
al sve je to..zivot...

Autor: azurna_kuglica   |   26.09.2013. u 19:39   |   opcije


agentice....tu je riječ o novcu, kojeg ti imaš...pročitaj zapis...:))))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:39   |   opcije


A ja tako volim osjećaj slobode, kad nikog ne slušam, ili neću baš :-)))))

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 19:40   |   opcije


Jeste gledali 'Bogovi su pali na tjeme'? Afrička plemena žive bez novca, i sretni su. Smiju se, vesele, nema moje-tvoje, sve je zajedničko. Može se i tako. Moje je iskustvo - ljudi su najveće bogatstvo. Obitelj, najbliži.

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 19:40   |   opcije


pldri....ma jesi. Jer ti odstanarstvo odnosi puno love, ali to ne
znaći da te nitko ne želi...zato što si podstanar..
a upravo to je rekla pogni..

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:41   |   opcije


znaš kaj vrbi ... nakon što platim račune, pogledam stanje minusa na tekućem. sama ili s nekim ... minus se neće promijeniti :-))))))
i počnem kalkulirati kak da sa što manje izdataka, preživim slijedeći mjesec ..... :-)))))

Autor: Bell13   |   26.09.2013. u 19:41   |   opcije


kuglice...je. Nekog mazi, a nekog ne...ali nije poanta u tome...:))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:41   |   opcije


coco....sasvim si u pravu. O tome i ja pričam.
Dobro, jesmo u 21 stolječu i ne možemo to uspoređivati....ali bit je ista...:)

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:42   |   opcije


Nemam pojma o takvim situacijama, samo mi je draze imati svoje vlastite prihode
dakle NEOVISNA O BILO KOME
onda se mogu...mozda vezati, ne volim poklone od muskaraca, upravo kako kaze pasemi
samo ako mi je zakoniti.

Autor: absolutely-me   |   26.09.2013. u 19:43   |   opcije


Belllica, pa nisi jedina, zato me i čudi...pognino razmišljanje...
Kaj mi svi, koji nemamo love, radimo ovdje na iskrici?
Nemamo šanse?
E, jbg...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:44   |   opcije


Ne kuzim... odluka da se ne posjeduje nekretnina nema nikakve veze s borbom za opstanak. Ja sam u zadnjih 10 godina promijenila ni manje ni vise nego 10 stanova u tri drzave i cetiri grada. I kam bi dosla da svaki put moram prodat stan kad se selim?

Autor: h_audrey   |   26.09.2013. u 19:44   |   opcije


abs, pokloni nisu važni...oni se mogu mjeriti novcem, a ljubav ne može...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:45   |   opcije


ustvari znate kaj...... ispada da svatko ima svoje mišljenje. što reče kuglica, sve je to život.
e sad, ovisno kako tko živi i kakvi su mu prihodi i koliko čega ima ili nema..... jel u sretnoj vezi ili nije.... jel krpa kraj s krajem ili ne razmišlja o "preživljavanju"...... ovisno i kakve smo pojedinačno osobe, kakva su nam životna iskustva i životna škola ...... takva su nam i razmišljanja. ispada da je svatko sa svoje strane gledišta, osobne najviše ..... manje-više u pravu.
i da ponovim kuglicu još jednom ...... sve je to život. neko ovako neko onako .....

Autor: Bell13   |   26.09.2013. u 19:47   |   opcije


oldri...po nekoj statistici..Hrvatska je država na drugom mjestu po posjedovanju nekretnina...Zašto, ako smo tako siromašni?
Pa zato, što još nismo naučili da to nije najbitnije. Zato što nemamo novca plačati visoke stanarine. Zato što smo takvi da želimo nešto ostaviti djeci...itd...itd...
Mentalitet nam je takav...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:48   |   opcije


i da dodam..... ja po svom, pa ko preživi, pričat će :-)))))

Autor: Bell13   |   26.09.2013. u 19:49   |   opcije


Bell...u redu je to...
Otišli smo u krajnost...
Ja samo tvrdim, da se sreća ne može kupiti novcem...
Možeš kupiti kuću, vilu, jahtu, ali ako si na njoj sam i zaboravljen, ništa ti ne znaći..
Kužiš..?
Nemaš ju s kime podijeliti. Nemaš se s kime veseliti i smijati, uživati...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:50   |   opcije


ispada da se moze sve sa lovom kupit , samo koliko je rok trajanja ,

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:52   |   opcije


Vrbi, pa ovisi , ja recimo volim poklanjati svoje vrijeme i trud, isto tako
volim brizne muskarce, jer sam i sama takva, dakle
volim kuhati, volim cisto, volim prirodu, ples, i dobro druzenje s ostalim parovima
a za to sve trebam novac, ostalo vise manje.Pokoji put i malo mjesecine na obroncima :D
Svaki dan zapravo :))

Autor: absolutely-me   |   26.09.2013. u 19:52   |   opcije


raky...pa to i ja cijelo vrijeme govorim...:)))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:53   |   opcije


Aha, tema je uokvirena.
Nemam onda ništa na tu temu.
Hvala. :-*

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 19:53   |   opcije


abs...da imaš brižnog muškarca, ne treba ti novac...je jer onda s tobom zbog love.
Ako nemaš za jastoga, skuhaj piletinu. Ako te voli, pojest će je kao i jastoga.
Ako želiš plesati, otiđi na ples i sjedi uz čašu vina cijelo veće. Pa ne moraš se napiti da budeš vesela...
Isto je i sa novcem. Ne moraš imati puno novca, da budeš sretna.
Bitno je da imaš kraj sebe osobu koja te razumije i voli...:)))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:56   |   opcije


vrbice, zapela si za novac

zašto smatraš da ljudi koji imaju novca (ja ga nemam,, ne znam zašto misliš da ga imam) nemaju prijatelje i ljubav???

jeste li vi svi malo šuknuli..

jedina razlika između ljudi s novcem i onih bez novca je- da oni s novcem lagodnije i opuštenije žive..

Autor: pognioci   |   26.09.2013. u 19:56   |   opcije


pase...bit će da imaš love...:))
Tema nije uokvirena...dapaće....samo izvoli..::)

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:57   |   opcije


e tak je to.... počneš s jednom, završiš na sasvim drgoj... trećoj temi. makar su ove ipak "povezane"
ma znaš ti da se ja slažem s tobom
al moram primjetiti, sad ponovo pročitala prvi pognin komentar i ovaj dio mi zapeo za oko
citat: "jer sve, baš sve ima svoju cijenu i sve se kupuje i prodaje. ovisi samo koliko tko za što spreman platiti- novca, osjećaja, vremena, žrtve ili čega već ne...."

i mislim da razumijem što je htjela reći, možda nespretno napisano, ili izvučeno iz konteksta... jer, mi smo se ovdje primili samo za "novac" ..... a ovo je ipak malo dublje, bar ja imam takav dojam

Autor: Bell13   |   26.09.2013. u 19:57   |   opcije


pogni...istitala sam iz tvojih pomentara...pa to si
ti tako rekla i postavila...:)

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 19:58   |   opcije


ja ovo ništa ne razumin ,
jel prirodno da ljudi žive u paru , muško žensko , ako nisu ono drugi
da žive skupa , a di nego u stanu , neće pod smokvom , ako se vole
jel prirodno da se bore za egzistenciju ,, da imaju ako se vole , je
jel se to može preko noći desit ljubav i sve šta treba ,,,
a onda druga strana medlaje , sa ako dođe kriza , pa neko od dvoje postene obiteljski nasilnik ,
pa se sve sruši , neko ostane bez krova nad glavom pod mostom , jebi ga , ajmo žene malo mislite ispod nacrtani obrva nije muško ako ne plaća , nije muško ako ne poklanja ,
a u gurac

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 19:58   |   opcije


Evo, ja sam sretna da Pogni uživa... iako bih od nekog tko uživa očekivala ljepše riječi. Oni koji uživaju ne moraju pljuvati po drugima. I ne kužim to sa čistačicama, nije li to omalovažavanje čistačica? Zašto se je Pogni htjela prikazati kao čistačica?

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:00   |   opcije


vrbice, zajebanciju sa jack potom- koju ima svaki prosječni stanovnik pretvorila si u političko pitanje.

koji ti je vragek

Autor: pognioci   |   26.09.2013. u 20:00   |   opcije


bell, tema mog prethodnog bloga je bila hmmm. opet ljubav...
Zato sam pogni i shvatila u tom kontekstu..
Nisam pričala o novcu, kao sigurnosti, nego nešto sasvim drugo...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:00   |   opcije


pogni...ja sam shvatila tvoje komentare, doslovno kako si ih i napisala.
Ne znam, možda si nešto drugo htjela reći...ali ispalo je da sam nitko i ništa, ako nemam love...:))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:01   |   opcije


Vrbi, pa ja tako i zivim, novac je da se trosi
a ako ga nema, stvorit ce se kad tad, stedis kad imas a ne kad nemas, ahahahaaaaaaaaaaaaa

Autor: absolutely-me   |   26.09.2013. u 20:03   |   opcije


raky...ne znam kako si shvatio druge komentare, ali ja sam rekla što je
meni bitno....:)))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:03   |   opcije


abs....:)))
svi živimo tako....zato i ponavljam, da za ljubav, poštovanje i sreću, nije najbitniji novac.
Bitan je toliko da ti bude dobro i da imaš što pojesti i obući..
I onako se za sve ostalo borimo, kako tko zna i umije.
Ali to nikako ne znaći da smo manje vrijedni, ili da ovdje nećemo naći nekoga tko će
nas odbaciti, ako nemamo blagodati ovog života...(novac)

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:05   |   opcije


vrbi shvatija sam ja odavno , da se ne valja petljat sa ženama ako neznaš na čemu si , jer možeš izvisit preko noći ima ili nema love ,, svaka ljubav mora imat temelja , nije u soldima sve ,,,, ali radimo da imamo za živit ,,, a ne plakat , i najlakše je nekoga okrivit ,,

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 20:07   |   opcije


raky...ma slažem se. Ne živi se od ljubavi.
Ali daj shvati i pročitaj još jednom zapis..
Pa ne mogu se nikako složiti s time, da
moram imati novca, ako želim biti sretna...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:09   |   opcije


za svoju sreciu sam zaslužan samo ja
za moju nesrecu svi oko mene , i svi koji me pogledaju ,
a sreca nije srecu sresti , nego znati prepoznati
ljubav je dar duševna od boga nama data ,, i kad gledamo osobu koju volimo onda trebamo dat sebe i svu onu podršku da ono najbolej izvučemo od te osobe ,, i da svakim danom imamo volje za rec volim te ili zagrljaj , a ne jel sila plaća , kad ćeš počet radit , treba ovo oli ono ,,,

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 20:10   |   opcije


ja kažem da se od ljubavi živi čovik koji se osijeca dobro koji voli pun je energije i sposoban da zaradi , oni koji ne vole ili ne osijete , stoje po kaficima i raspravljaju svijeske teme ,,,

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 20:12   |   opcije


raky...u pravu si...ali...znaš što više..:)))
Nema potrebe, da bilo što više objašnjavam.
Tko želi shvatit će, to ne želi,
neće niti uz objašnjenje...:)))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:13   |   opcije


ha ha vrbi...zakaj se toliko trudiš nekim ljudima objasnit to kaj im je neobjašnjivo! vins je to baš slikovito danas rekla...ona živi u 21. stoljeću a neki (pogni) u 19. što ne znači da svatko nema pravo na život...neki, ja npr. bi se vratili i u prvobitnu zajednicu...pa bi onda samo realno sposobni i pametni bili i imali a ne ovi kvazi. u tom smislu...baš se pitam kak moji hotentoti, masai ili aboriđini? jel i njima mjerilo svijeta i vrijednosti lova? i baš se nekaj pitam da je pogni npr tam negdje u pustinji australijskoj..kaj bi s lovom? il bi joj možda bila važnija sposobnost kak ulovit kukca ili nać vodu ili...hm...ja znam sigurno da ne bih preživjela nit jedan dan...jer sam cura s asfalta. al si zato nit ne umišljam da sam...lusi!

Autor: mai_sarai   |   26.09.2013. u 20:14   |   opcije


Voljela bih da svi ljudi imaju dovoljno novaca za pristojan život i za prehraniti svoju obitelj. Mislim da nije u redu da bilo koje ljudsko biće dovodi u pitanje svoje dostojanstvo da bi preživjelo. Naše dostojanstvo je slobodna volja u okrivirima ljudskih i božjih zakona, a najviši božji zakon je ljubav.
Hvala na pažnji :-*
Srdačno vas pozdravljam.

Autor: agentica_tajne_sile   |   26.09.2013. u 20:16   |   opcije


Vrbili, kod ljudi poput Pogni ili si kriva što nemaš novac, ili što si čistačica, ili si glup (to sam ja), ili si ćorav (sad vrijeđa i ćorave) i ne znaš čitati i sve krivo shvatiš .

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:16   |   opcije


novac i nije potreban koliko ti je neko potreban da ti puhne u leda pa da se osijecaš ka jidro , da možeš dalje ,,, novac je samo stvar za preživljavanje ,,, šta ga vise imaš , više ti se lipe žene ili muškarco ženama , a onda teško je sve to održavati koliko love na održavanje ,,, ma nema veze pizdim ez veze ,,,

Autor: raky03   |   26.09.2013. u 20:16   |   opcije


Vrbi bitno je imati , nisam ni mislila na pohlepne ljude

a mogli bi neku komunu jos osnovati, ili klub radoholicara, blogeri su svi puni ideja :))
licitacija isto nije losa ideja, ja imam pravi second hand doma :)))

Autor: absolutely-me   |   26.09.2013. u 20:18   |   opcije


mai...sve si rekla..:)

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:18   |   opcije


pase...i ja bih to željela...ali nije svima omogućemno...:))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:18   |   opcije


coco...ne znam...ali ja sam pročitala, onako kaqko je napisano,
i nije mi se svidjelo. Svi mi se na svoj način borimo za "kruh svagdašnji", a čistačice posebno.
Posao im je težak, a nije niti malo cijenjen. Pitam se kako bismo bez njih, kad ih toliko potcjenjujemo...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:21   |   opcije


Mai :) Ja sam uvjerena da Pogni zna sve o jestivim kukcima. Jer dosad nisam naišla na nešto u čemu ona nije stručnjak.

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:21   |   opcije


raky...sad si rekao pravu stvar...:)))
to želim cijelo vrijeme reći i dokazati...ufffff.....:))

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:22   |   opcije


Vrbi, dobro si ti pročitala.. Jer je jasno napisano.

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:22   |   opcije


coco...i ja mislim da jesam...
Već sam počela sumnjati u vlastite oči...:))
Ali nije poanta u tome...Neka svatko kaže što misli, ali neka se svakome dopusti
da ima drugo mišljenje. A o ovome ja ne mogu reći da me nije pogodilo....

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:25   |   opcije


A ovo mi je dobro:
"jer budi uvjerena, da si žena podstanarka- bez stana i bez prihoda- nijedan iskričar te ne bi niti pogledao."

pazi, iskričar :) nije napisala muškarac, nego iskričar :)) Što i nije neka tragedija, jel

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:31   |   opcije


vrbi je tako draga i dobra osoba , da nema baš ništa , nju bi i tad gledali muškarci

Autor: vuklisicaa   |   26.09.2013. u 20:35   |   opcije


coco...iako večini iskričara piše da su menageri u profilu,
uvjerena sam da ih 99% nije.
Znaći i oni lažu. A zašto?
Ja ne cijenim ljude po tome koliko su stekli, kakvu imaju diplomu, koliko novca zarađuju.
Cijenim ih, ako me poslušaju ako mi treba, da su kraj mene kad mi je teško, da me
poslušaju kad nešto imam za reći.....
Pa čas, i ako mi ponude nešto, ako sam gladna i poštuju me onakvu kakva jesam....

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:37   |   opcije


Vuče, i meni se tako čini, iako nisam muškarac..

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:38   |   opcije


Eto, i Pogni je priznala kako se lažno predstavlja...

Slažem se s tobom, da je tu pokraj nas kad ga trebamo, nježnost, razumijevanje, sve takve jednostavne stvari, a tako važne

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:39   |   opcije


vuki, dragost mi ne pomaže u ničemu, ako je drugi ne prepoznaju.
Jer, ljudi se ne umore od ljubavi, nego od čekanja, laži, neprestanog ponavljanja, povređivanja i
ahhhh...bolje da šutim...:)

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:40   |   opcije


coco..
Ako me netko pokušava spustiti dolje,
to je samo znak, da sam ja iznad njega...:)

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:42   |   opcije


To, Vrbi, to :)))

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:46   |   opcije


vrbi ..a zakaj se ti tako uzbudiš ..mislim na neke stvari ?

Autor: vuklisicaa   |   26.09.2013. u 20:46   |   opcije


boli me nepravda. Možda zato što ne spadam
među one koji ne moraju razmišljati o novcu.
A ne smatram se manje vrijedna zbog toga. Dapače.

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:49   |   opcije


ma nije to nepravda
to je takav način života , jebiga
mnogima je lova mjerilo

Autor: vuklisicaa   |   26.09.2013. u 20:52   |   opcije


meni nije i nikad neće biti.
Ali nisam ja niti bitna u cijeloj ovoj priči.
Gdje je nestao...čovjek.

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:55   |   opcije


Svećenik koji nas je vozio u Međugorje vodi i zajednicu beskućnika blizu Karlovca gdje ovi dobiju smještaj i komad zemlje za obrađivanje. Nisu gladni i imaju krov nad glavom. Tak da nemamo brige, u najgorem - smjer Karlovac.

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:55   |   opcije


coco, neka je i obična šupa, ako je čovjek zadovoljan sa onime što ima...

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 20:56   |   opcije


Lijepa iniicijativa :)) Kaže svećenik, crkva ima puno zemlje pa je tako odvojila i za beskućnike.. Ja pitala - postoji li dom za umirovljenike takav da dobijem komad zemlje i obrađujem, ne, kaže on, ali dobra ideja... Valjda bude za desetak godina :)

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:57   |   opcije


Ma to je, Vrbi, neki nikad nisu zadovoljni jer gledaju što nemaju, a ne što imaju. Takvima je novac sve. Religija.

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 20:58   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=_gGrMSGMmdw
oliver to lijepo kaže...

Autor: vuklisicaa   |   26.09.2013. u 20:59   |   opcije


Ali...da ne idemo u krajnosti. Moramo biti svjesni, da je svima nama stalo do toga da nam bude što bolje u životu. Neki uspjevaju, neki ne. Neki su negdje na sredini.
Glupo bi bilo reći, da nam novac nije važan. No, opet ponavljam, da se njime ne kupuje zadovoljstvo, sreća, ljubav...jer to nije na prodaju i basta...

Zahvaljujem svima na komentarima...odoh u krevet...:))
Laka noć svima....

Autor: vrbica   |   26.09.2013. u 21:00   |   opcije


Noć, Vrbi, i lijepo sanjaj :))

Autor: Cococh-Anel   |   26.09.2013. u 21:01   |   opcije


Vrbica, nisi jedina u tom i sa tim stavu/om , ima nas puno.

Autor: biserna   |   26.09.2013. u 21:57   |   opcije


a stvarno vam je gušt obrušiti se na mene ko lešinari.

to što ste svi pročitali da se sve kupuje novcem, to nije moj propust nego vaš.

zanimljivo je kako svi niječu novac ko Juda Isusa, a van ekrana velika večina zbraja dal će izaći do kraja mjeseca. I razmišlja hoće li imati za kavu ili režije.

Mene nije sram reči da mi novac puno znači u životu. Njime olakšavam život i sebi i meni dragim ljudima i u tome uživam. Uživam kad mogu nekome nešto pomoći, dati ili omogućiti.

I ajde me kamenujte.

Nisam svemoguća da mogu biti na pet mjesta u isto vrijeme, ali i anoniman novac dat nekome donese mu radost. Radost njemu, radost meni.

Na iskrici je novac bitan.
Ili se idemo lagati da nije. Prvo te pitaju gdje i što radiš i imaš li stambeni prostor.

kad siromašna žena mijenja muškarce, onda je kurva ili sponzoruša
kad to radi žena s novcem, onda je samo žena koja zna što hoće.

Prijateljstvo, ljubav, povjerenje i sreća ne kupuje se novcem.
ali je lijepo imati novac i pomoći prijatelju ako mu zatreba.

Autor: pognioci   |   26.09.2013. u 22:17   |   opcije


i vrbice, voliš iskrenost??

a glumiš li ga glumiš..

nemoj da postanem iskrena, ne bi to voljela čuti :))

brišem profil na par mjeseci

da glasno ne napišem cesije :))

Autor: pognioci   |   26.09.2013. u 22:20   |   opcije


Dodaj komentar