tko je ovdje lud?

"1991.g. hrvatske su vlasti učinile toliko nespretnih koraka da su Srbi u Hrvatskoj umirali od straha što će biti."
zaboravila se jogurt revolucija?
kosovo?
barikade?
rašković u d. lapcu i srbu, 89.?

stari, ne seri!
ja sam umirala od straha kao 1 od deset hrvata među srpsim življem 91. i jedva izvukla živu glavu i ja i moje dijete.

sram te bilo!

07.04.2013. u 20:20   |   Editirano: 07.04.2013. u 20:41   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

i tako se dezinformacije šire iako nas ima koju smo tad živjeli u području tzv. sao krajine
i znamo točno kako je bilo i kako je sve krenulo..
sram vas može biti!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:22   |   opcije


puj!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:22   |   opcije


i koji k. vama smeta današnji prosvjed?

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:22   |   opcije


a na skupovima zajedno bradonje i partizani i onda zajedno autobusima po jugi za očuvanje bratstva i jedinstva

Autor: roman10   |   07.04.2013. u 20:23   |   opcije


Tad je i u kinologiji zabilježena nova pasmina.
Kninski barikaderi :)

Autor: perce   |   07.04.2013. u 20:24   |   opcije


branitelji možda nemaju pravo reći nešto o ćirilici?

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:25   |   opcije


ha?

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:25   |   opcije


Neću više o tome
bljak

Autor: perce   |   07.04.2013. u 20:26   |   opcije


ja osobno nemam ništ protiv. znam ju i čitati i pisati.
ali, da na mitnici ili ovčari bude ćirilično pismo i da se ne može nekakav moratorij izglasati koji nije ništa nepoznato u svjetskoj povijesti kao znak poštivanja žrtava

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:28   |   opcije


logikom ovih naših bloger, ako sdp nije bio za ćirilično pismo kako to da su sad tako navrli?
ha?
kome se dodvoravaju?
kažu poštivanje zakona?
zašto se ne poštuje onda u svemu?
zašto je ministar jovanović uveo ZO bez zakonske procedure?
zašto šiznu kad im se to prigovori?

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:30   |   opcije


opet se zaboravlja memorandum, dobrica ćosić i projekt velike srbije.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:32   |   opcije


NIje pismo problem.
Znanje nije nikog unesrećilo.
Problem je, što nam vladajući tako skreću pozornost na trivijalu.
Manje se uočavaju njihove eskapade nesposobnosti i bahatosti.
Nek se ljudi zabavljaju domoljubljem.
To uvijek pali

Autor: perce   |   07.04.2013. u 20:33   |   opcije


vukovar je specifičan.
i šlus!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:35   |   opcije


puj!
a petra bi i određivala koga će branitelji pozvati da im pjeva.
mašala.

sjevernokorejska demokratičnost.

nisam primijetila da se na blogu sdp-ovog ministra nazvalo lopinom.
bit će zato što mu zemljište u vlasništvu šogorice, žene?
ili ne zna pjevati?
bit će da je zato.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:40   |   opcije


Nije li malo licemjerno da su isti glasali i da sad isti idu na skupove protiv ćirilice ..?
Da se mene pita ukinuo bih sva manjinska prava osim učenja jezika ,kulture i običaja .
jer su manjine postale moneta za politička dogovaranja svih onih koji su na vlasti desnih i lijevih
Da li je netko pokrenuo na Ustavnom sudu osporavanje "Jovanovićeva" zakona ,vajda je
ustavni sud je taj koji to može osporiti ... a ne trg i bilo tko na trgu

Autor: RI41   |   07.04.2013. u 20:48   |   opcije


IDS ministra

Autor: RI41   |   07.04.2013. u 20:50   |   opcije


RI41
Respect
Na trgu se rješava, kako će nam bit sutra, a ne, jučer.
Kad je o sutra riječ, nitko se ne pojavi.

Autor: perce   |   07.04.2013. u 20:52   |   opcije


Mogu ja par pitanja he,he?

Autor: Jarac999   |   07.04.2013. u 20:53   |   opcije


daj RI, sad si sebi sam dao autogol.
zašto oni koji su bili protiv sad inzistiraju da se to pod hitno provede?
ha?
daj se bar poigraj podjednakih kriterija.
btw. pokrenuta je tužba za nezakonsko uvođenje ZO, ako baš hoćeš znati.
pisali mediji o tome.
bitno je da svi shvatite, a na žalost, ne shvaćate da je vukovar zbilja jedna posebna priča.
čovječe, još nisu ni pronađeni svi nestali.
nisu procesuirane žrtve silovanja vukovarskih žena.
zašto tu nije hitno poštivanje zakona?
ha?

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:55   |   opcije


na trgu se po meni ništa ne rješava
postoji način da se ospri neki zakon ili odluka od referenduma pa dalje ,ulica po meni to nije ..
ali nikad ne bih branio bilo kome da iznese svoj stav i na trgu ako je uz poštivanje zakona i Ustava

Autor: RI41   |   07.04.2013. u 20:55   |   opcije


perce, ne kaki.
budućnost se nikad ne realizira ako se ne raščisti prošlost.
ne, na pravi način.
uostalom, gospodo, što to vama tako smeta da su vukovarci došli u zg?
jesu vam poremetili mir?
jesu se drznuti izraziti nezadovoljstvo?

ha?

omeli vam prijepodnevno odmaranje na špici?

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:57   |   opcije


puj!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 20:58   |   opcije


u stvari, toliko sam već o tome pisala da mi se gadi uvjeravati nekoga da je RH bila žrtva agresije, neviđenih zločina, da je izginula moja generacija itd..itd..

gadi mi se da netko relativizira sve to i to tek nakon 20 g.
i to uz žive svjedoke piše ono što je stari napisao.
jebo vas, bila sam tamo, znam, što je bilo i ne serite više.
pokolopite se ušima, ako ništa zbog respekta premaa majkama koje još uvijek traže kosti svojih sinova.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:01   |   opcije


lanena
zato što su zakoni iznad nas
a možda je pitanje zašto se popis stanovništva tako dugo brojio ,
A ako je netko povrijedio zakon treba to sankcionirati ali ne ulicom
i ne vidim auto gol jer je tvoja teza samo pila naopako .
i da ti kažem zašto nisu nađeni nestali jer je od 1995 pa dalje cijeli obavještajni aparat vojin i civilni rađe tražio unutrašnje neprijatelje i lovio Gotovinu nego tražio nestale ..

Autor: RI41   |   07.04.2013. u 21:01   |   opcije


ja mislim da nigdje u Hrvatskoj ne bi trebalo biti i ćirilićno pismo..bez obzira na odnos postotaka nacionalnosti..jednako kao ni dvojezični natpisi u mjestima s većinskim stanovništvom manjina..
ne zbog rata..
nego stoga što je službeni jezik RH hrvatski, jezik hrvatski i pismo latinično..

dakle, svi građani/državljani RH, bez obzira na nacionalnost ili manjinsku pripadnost moraju poštivati tu Ustavnu normu

Autor: doricken   |   07.04.2013. u 21:02   |   opcije


a, ako vukovarci žele prosvjedovati otkud vam pravo išta reći protiv toga i još određivati tko će im pjevati?

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:02   |   opcije


Samo da već, jednom za svagda, odradimo Vukovar.
On je, bio poseban.
I sad, da dokažemo stavove, za koje smo krvarili.
Treba ga napraviti, još ljepšim i privlačnijim.
Nazive ulica, na svim jezicima i pismima.
Borili smo se, za slobodu.
Ne, za ovo.

Autor: perce   |   07.04.2013. u 21:02   |   opcije


nije problem ćirilice ni Vukovara. problem je Srba. I činjenice da im je uloga gubitnika i žrtve urođena i nasljedna. Usavršili su je do te mjere da očekuju pljesak na otvorenoj sceni, a uloge naplaćuju sve skuplje... na tome im svaka čast. A vlast ionako nikad nije radila u interesu naroda (ni narodnosti).

Autor: prosjecanX   |   07.04.2013. u 21:03   |   opcije


dori, ja nisam protiv ćirilice, nikako, btw. to je pismo podjednako hrvatsko kao i latinično, ali..
ovo s vukovarom treba imati sluha i pričekati, jednostavno pričekati iz pijeteta.
ništ drugo!

no, neću više o tome.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:04   |   opcije


dosta više!
meni je ova tema emocionalna.
uvijek će biti!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:06   |   opcije


kaj niko od vas nije bil na prosvjedu danas??????????????? niko ni cul da se u podrucjima od posebnog pijeteta ne koriste opci zakoni???? niko ne cul da se niti u izraelu, niti u aschwitzu ne svira njemacka himna???? da ju izraelska filharmonija zakonom drzave izrael ne smije svirati????? dajte, ljudi, informirajte se, osvijestite se pa onda nekaj recite...

Autor: traper   |   07.04.2013. u 21:06   |   opcije


nisam ni ja protiv ćirilice u školi..
ali na ulicama da..
zbog onog što sam gore napisala

Autor: doricken   |   07.04.2013. u 21:07   |   opcije


Trebat će nam još puno vremena
A, ja pomislio, kako će bar djeci bit bolje.
Mnogi su još zatrovani
Destruktivnog li naroda

Autor: perce   |   07.04.2013. u 21:12   |   opcije


Zaboravih.
Autodestruktivnog.
Bori se, protiv imaginarne prijetnje.

Autor: perce   |   07.04.2013. u 21:13   |   opcije


opet on.
šta bi ti na sve rane posuo sol i još ih pod tepih?

čovječe, ne može se ovakav rat izbrisati iz svijesti za 20 g.
šta je tebi?

da, neće se nikad riješiti dok samo srbi ne pokažu bar donekle katarzično žaljenje.
s tim se slaže dosta i srpskih intelektualaca.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:14   |   opcije


taper
kad se donese zakon neće se ni kod nas ali država njemačka ili izrael su donjele zakone ..
izglasajmo zakon

ali kad igraju dvije reprezentacije sigurno sviraju himnu

Autor: RI41   |   07.04.2013. u 21:15   |   opcije


istina, perce, istina. djeca su nam otrovana netocnostima i lazi o domovinskom ratu. fala bogu i fircenhajligen kaj nas jos ima koji smo se u tom ratu fajtali, pa deci moremo reci kaj je zapraf bilo.....

Autor: traper   |   07.04.2013. u 21:15   |   opcije


a mi lanena da svi Srbi nisu četnici ...

Autor: RI41   |   07.04.2013. u 21:16   |   opcije


perce, ukoliko jkoš jedanput napišeš takvu glupost ideš u podrum.
btw. 88 i 89 su govorili isto da se u stvari ništa ne događa. i da smo paranoični svi koji smo slutili da milošević neće stati na kosovu. zato, prestani!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:16   |   opcije


Nijemcima smo, 20 godina nakon rata, hrlili kao šljakeri.
Mi još plačemo

Autor: perce   |   07.04.2013. u 21:17   |   opcije


Tvoj podrum mi se čini, kao svijetlo mjesto :)

Autor: perce   |   07.04.2013. u 21:18   |   opcije


odjebi RI, di to piše da su svi srbi četnici?
bleso, postoji nešto što se zove kolektivna svijet, kolektivna katarza..
o tome pišem.

ma, neću više.
sve ću vas u podrum.
to mi je najpametnije!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:18   |   opcije


Ma necu nista pitat, sve se zna, zgadilo mi se kolko ovde cetnika ima,

Autor: Jarac999   |   07.04.2013. u 21:19   |   opcije


otvorite si svoje postove!

svi osim ane idu u podrum.
poslije ću vas pustiti.
ohladite se.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:20   |   opcije


kahm samo gledam. ćirim

Autor: Philippe_de_Mala   |   07.04.2013. u 21:21   |   opcije


Da si ispucala jedan metak, znala bi, kolku to težinu ima.

Autor: perce   |   07.04.2013. u 21:22   |   opcije


vidi lanena uz dužno poštovanje prema tvojim emocijama ali odjebi i ti
nije tvoja sudbina jedina u ovim godinama i nije jedino tebi netko nestao u Vukovaru ...

da imaš jedino i isključivo pravo na istinu
a nisam ni rekao da si ti to napisala ..to je nešto što je još uvijek u narodu ..

Autor: RI41   |   07.04.2013. u 21:22   |   opcije


fakat ću vas upodrumit.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:23   |   opcije


podrum što je to ?

Autor: RI41   |   07.04.2013. u 21:23   |   opcije


mrš!
RI!
ODJEBI!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:24   |   opcije


BTW. TI SI NA MOM BLOGU?

kukavelji!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:24   |   opcije


ja bih samo htio reći: čirilicu ne znam čitati a ni pisati
tak da je meni ne treba
hvala

Autor: vuklisicaa   |   07.04.2013. u 21:24   |   opcije


piši si svoj agit-prop na svom blogu!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:25   |   opcije


Žrtve su bile.
Treba im se pokloniti.
Sa dubokim poštovanjem.
Ne treba, stvarati nove.

Autor: perce   |   07.04.2013. u 21:26   |   opcije


moja istina na mom blogu!
i šlus!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:26   |   opcije


e, bome ideš i ti pero u podrum.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:26   |   opcije


rekla sam da mi ne trebaju vaši komentari!
a, ovaj RI je zbilja seronja.

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:27   |   opcije


I kvit :)

Autor: perce   |   07.04.2013. u 21:28   |   opcije


i naši dečki su poginuli za ovakve ljige...

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:28   |   opcije


šibaj u podrum, pero!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:29   |   opcije


eto, mir božji sad!

Autor: lanena-   |   07.04.2013. u 21:29   |   opcije


samo ću napisati neke činjenice..
moji su odselili u Vukovar, jer je intenca tada bila povećati broj Hrvata u Vukovaru..oboje su dobili posao i dobili su stan..
živjela sam kao dijete u Vukovaru kad je odnos Srba i Hrvata bio 60:40%..
na vodećim su položajima, prema priči mog oca bili Srbi
nakon 4 godine vratili smo se u Zagreb..nikad nisam doznala pravi razlog

1980. god. u Novom Sadu sam čula da će biti rata i da će Hrvatska biti dio Srbije..
1991. otac mi se spretučen vratio iz Korenice..nisam se s Paga mogla vratit na posao..
1991. vidjela sam kartu nove Hrvatske štampanu u Zagrebu, a koja u svojim granicama nije imala Baranju, ali je imala dio Vojvodine i dio Bosne i Hercegovine..

prateći izjave i poteze naše tadašnje vlade i izviješća iz okupiranog i uništenog Vukovara činilo mi se, a i sad tako mislim, da je Vukovar namjerno iz nekog razloga žrtvovan..
ne kao Lanenoj, ali pad Vukovara mi je teško pao
zadnji put sam u Vukovaru bila 2008.godine..fasade su još uvijek jezivi spomenik tih godina..

Autor: doricken   |   07.04.2013. u 21:34   |   opcije


Imam tuznu vjest.

Lancina istina je na vasu zalost prava istina, ma koliko se vi trudili o tome sutit, lagat, i izmisljat neke druge istine.

Lancina istina je i moja istina.

Autor: Jarac999   |   07.04.2013. u 21:41   |   opcije


Ima samo jedna istina ,koliko naivnih i slijepih ljudi ima ...zalosno ...

Autor: una_sw   |   07.04.2013. u 21:44   |   opcije


hm, začudo, ovaj put sam desnija nego inače.
jednostavno mi dopizdilo više gledat rasprodaje na sve strane.

Autor: styx   |   07.04.2013. u 21:48   |   opcije


dvajst godina nakon rata već je blesavo i raditi kompromise koji su trebali smirivati stvari prije 15.

Autor: styx   |   07.04.2013. u 21:49   |   opcije


Al zato ti una swa odlicno vidis, jel tako? Jedva cekamo da nas prosvitlis svojim balkanskim svjetlima, e.

Autor: Jarac999   |   07.04.2013. u 21:51   |   opcije


jarce ,naravno da vidim ,i sve sam vidjela na vrijeme ,nemoze nitko nikoga prosvjetliti ,tako je ..postujem misljenja svih ljudi ,ali znam istinu ,meni dovoljno ...ne postavljaju mi se razni linkovi ,pa da se vidi koga je bilo strah ali sta ces ,tako je drugi najbolje znaju kako se netko osjeca ...

Autor: una_sw   |   07.04.2013. u 21:58   |   opcije


ajme...zašto je vukovar danas 20 i više let nakon avetinjski grad? zašto silno vukovar branimo mi ovdje...na trgu? zakaj sve ove silne godine cijela hrvatska nije mogla doći u vukovar i tamo biti dok ga god ne izgradi, obnovi, podigne na noge? he moji dječaci i curičke...nešto je ipak trulo u državi danskoj. možda to što nema...vukovar (osim kad joj treba za politička potkusurivanja)! ma jebem ja takvu državu koja nije u stanjus voju svetinju (a to vukovar jest) podić s koljena. dobro reče mali glavašević...nemojte bit veći vukovarci od mog tate...jer on je to reko tada...a ne danas, jer to ne bi danas reko!

Autor: mai_sarai   |   07.04.2013. u 22:08   |   opcije


Dodaj komentar