SNAGA PRIVLAČNOSTI JE NEŠTO PREKRASNO

Ali pogrešno ju je nazvati ljubavlju.
Istodobno je opasno i ludo.
Ono što ljubav zahtijeva,
osim čistih osječaja, to je vrijeme,
zajednička iskustva i duga i odmjerena
povezanost između dvoje ljudi.

Link

28.06.2012. u 19:38   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

jel tema o sexu ?

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:43   |   opcije


jerbo , vidim da nije o bijelim stolnjacima

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:44   |   opcije


Vuki, ako ti progovoriš o sexu, ja
sam tramvaj.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:44   |   opcije


a bome ni o zavjesama

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:44   |   opcije


Pusti zavjese i stolnjak.
Reci ti meni kaj misloiš o temi?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:45   |   opcije


vrbi ...ja o tome ne znam baš puno ,,,
ali bi volio čuti , da nešto naučim :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:45   |   opcije


vrbi ...zašto vrijeme ? mislim da je ljubav nešto što klizi ....samo po sebi...

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:46   |   opcije


privlačnost : definicija privlačnosti bi se mogla sad malo razgranati ....

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:47   |   opcije


Hehe, jel ti to mene?
Ovdje slovih kao veliki stručnjak
za rasprave o takvim stvarima.
Ajd, mišljenje na sunce.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:47   |   opcije


a ja sam mislio da ćete o sex-u...

Autor: slova   |   28.06.2012. u 19:48   |   opcije


Vučko, ne filozofirati i razgrađivati.
Jasno, glasno i najednostavnije.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:48   |   opcije


čuj ...ne znam kaj da velim
meni je privlačna martina desna ruka ...jel to opasno ?
ne znam , valjda zna voziti jednom rukom

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:49   |   opcije


Slova, možeš ti i o sexu i to
spada u temu.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:49   |   opcije


Vučko, a kaj radi s drugom rukom,
dok vozi?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:50   |   opcije


Nema ništa ljepšeg nego kada ti žena kaže "Upadaj!"

Autor: slova   |   28.06.2012. u 19:50   |   opcije


privlači me :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:50   |   opcije


čekaj ..ali nisam gotov ...
privlači me i njezino desno stopalo ...
ono lijevo baš i ne

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:51   |   opcije


To se ne smije raditi u toku vožnje.
Kaj hočeš da stradate?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:52   |   opcije


Slova, a kam upadaj?
U stan, u auto, hmmmm.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:52   |   opcije


ako vidi marta kaj trkeljam , ja ću reći da si me ti na to nagovorila :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:52   |   opcije


Stopalo?
A kaj ima privlačno u stopalu?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:53   |   opcije


najprije u auto...

Autor: slova   |   28.06.2012. u 19:53   |   opcije


Slova i ti si s svačim zadovoljan.
Kak možeš u autu?
To se radi kad si mlad.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:55   |   opcije


kaj ima privlačno na stopalima ...vrbi ..ja sam ti čudak
ali meni su ti jako če če stopala ..oko mog vrata
znam da nije normalno , ali kaj ćeš :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:55   |   opcije


ženska ...

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:56   |   opcije


Samo da kažem da se slažem.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 19:56   |   opcije


Aaaa, onda te razmem vuki.
Ajd objašnjenje je Ok.
Samo kaj sse to ne sviđa svima.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:57   |   opcije


Tape, s čim se slažeš?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:57   |   opcije


tko im je kriv :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:57   |   opcije


budimo malo ozbiljni

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 19:58   |   opcije


istina...neudobno je, ali se pamti.

Autor: slova   |   28.06.2012. u 19:58   |   opcije


Ok. dečki.
Nadam se da bu koja curka došla.
Ne mogu sa trojicom.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 19:59   |   opcije


Slažem se da privlačnost nije ljubav.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 19:59   |   opcije


:)) kak ne možeš?

Autor: slova   |   28.06.2012. u 20:01   |   opcije


Tape, i ja mislim da nije.
Samo kaj mi odmah mislimo
da smo zaljubljeni.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:01   |   opcije


Slova, nemrem, časna riječ.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:02   |   opcije


Vučko, ajde budi ozbiljan.
Da vidim kako je to kad
si ozbiljan. (vidim te, smješkaš se).

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:03   |   opcije


malo s jednim, pa onda malo sa drugim i onda malo s trečim...i tako...

Autor: slova   |   28.06.2012. u 20:04   |   opcije


:))))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:04   |   opcije


ja se zaljubim bar jednom tjedno u nekog iskričara..;)

Autor: krhko_je_znanje   |   28.06.2012. u 20:04   |   opcije


zaljubiti se...to je tek pola posla...

Autor: slova   |   28.06.2012. u 20:06   |   opcije


Znanje, onda si ti sretna.
Mislim da je najljepše kad si
zaljubljen. Ali ja bih ljubav.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:06   |   opcije


Neznam.Mislim da samo tinejdžeri mješaju
ljubav i privlačnost.Privlačnost je važna no ona
je tek prvi korak prema ljubavi.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 20:07   |   opcije


ma valjda će od tih zaljubljenosti bar jedna se pretočit u ljubav ;)

Autor: krhko_je_znanje   |   28.06.2012. u 20:07   |   opcije


Slova, mislim da je tak.
Pola posla.
Samo kad prođe zaljubljenost, neko zbriše.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:07   |   opcije


Da tape, mora prvo biti privlačnosti.
Ljubav se rodi, ak je privlačnost obostrana.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:08   |   opcije


vrbica, bolje da zbriše nego da daje lažnu nadu gdje nade nema...)))

Autor: krhko_je_znanje   |   28.06.2012. u 20:08   |   opcije


Znanka, nemoj se baš puno nadati.
Hehe, govor ti iz iskustva.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:09   |   opcije


ček ček ...zakaj da zbriše ako postoji privlačnost ?

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:10   |   opcije


Znanka, večina da petama vjetra,
čim postaje ozbiljnije.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:10   |   opcije


i zašto bi se iz privlačnosti rodila zaljubljenost ?

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:10   |   opcije


za ostati u ljubavi treba imati vrlo jake "razloge"...

Autor: slova   |   28.06.2012. u 20:11   |   opcije


eh ..pa govorite o početku veze

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:11   |   opcije


Vuki, zbog straha.
Mislim da se svi bojima, novih obveza,
a i razočarenja.
Mnogi su svašta doživjeli i ne
žele više biti povrijeđeni.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:11   |   opcije


vrbica...nekad oni daju petama vjetra, nekad mi..show must go on...))))

Autor: krhko_je_znanje   |   28.06.2012. u 20:11   |   opcije


vrbi ...tu se nikako ne slažem sa tobom ...kakav strah ? od koga ? čega ?

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:12   |   opcije


Slova, treba te razloge stvoriti. Oboje.
Ali jedna strana često zakaže.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:13   |   opcije


ma kad naleti prava osoba..nema straha.sve tvrđave se ruše..:)))

Autor: krhko_je_znanje   |   28.06.2012. u 20:13   |   opcije


zamisli vidio sam kako su se dvojica jučer sudarili autom totalka
to ne znači da ću od sada ići pješice :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:14   |   opcije


Vuki, pa imali smo već raspravu oko straha,
pa se nismo složili.
Evo, mene je strah razočarenja i gotovo.
Zato sam još uvijek sama.
I ostala buh izgleda.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:14   |   opcije


vrbi ....ali to ne stoji ...to je loše razmišljanje

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:15   |   opcije


Znanka, sumljam.
U ostalom javi, ako uspije.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:15   |   opcije


Možda je vuki, ali ja
ne mogu razmišljati drugačije.
Još me nitko nije uvjerio u suprotno.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:16   |   opcije


Ni obostrana privlačnost nije dovoljna za ljubav.
Za ljubav je potrebno osim privlačnosti i međusobno
poštivanje,razumjevanje,podrška i oslonac.
Sličan karakter i interesovanje,a ne da svako gleda na
svoju stranu.Različitosti uvjek postoje,no one ne smiju
biti prevelike.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 20:16   |   opcije


vrbica...ma bolje biti razočaran, nego u strahu....kad nas netko, nešto razočara..otplačemo, padnemo..i dignemo se u nove bitke...:))

Autor: krhko_je_znanje   |   28.06.2012. u 20:16   |   opcije


zakažu obe strane jer se počnu okretati sebi...i onda nestane ono zajedničko...i onda svak na svoju stranu...razlaz

Autor: slova   |   28.06.2012. u 20:18   |   opcije


znanje ...ako ti tako kažeš ,,, ali ja ti garantiram da ima osoba koje pate godima ...znaš

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:18   |   opcije


Tape, je, slažem se.
Ljubav je kompleksna i čudna stvar.
Treba je njegovati, a za to danas
ljudi imaju sve manje strpljenja.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:18   |   opcije


godinama

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:19   |   opcije


ma ljudi moji..znam ja vrlo dobro šta je patnja...razočarenje..padovi...godine patnje...al..ne odustajem...:))))))))))))))))))))))

Autor: krhko_je_znanje   |   28.06.2012. u 20:19   |   opcije


To sam htjela reći vuki,.
Bol za pravom ljubavlju može trajati godinama.
No ipak stoji ona: vrijeme liječi sve rane.
Samo kaj onda ne znaš dal je to bila ljubav
ili privlačnost ili strast.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:20   |   opcije


kjz...navek je tak' bilo...navek tak' bu!

Autor: slova   |   28.06.2012. u 20:21   |   opcije


Znanka, nitko od nas ne odustraje.
Čovjeku je to prirođeno.
Društvena smo bića i naravno je da tražimo.... dok ne nađemo.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:22   |   opcije


kada smo otvoreni novim iskustvima ona i dolaze....)))..želim nam svima nama...punoooo ljubavi...nježnosti i dobrog sexa još puno godina ( ups, nije još nova godina-al nema veze ;))

Autor: krhko_je_znanje   |   28.06.2012. u 20:24   |   opcije


privlačnost i strast , ne bih kagorizio u ljubav
ako oporavak od ljubavi traje , onda je to uistinu bila ljubav
jer onda ti fali nečiji osmjeh ,,pogled ..dodir, zagrljaj ,

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:26   |   opcije


kategorizirao
uh koje lapsuse radim

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:27   |   opcije


dok je dobrog sex-a dotle je i ljubavi...kad to prođe, svak' na svoju stranu...

Autor: slova   |   28.06.2012. u 20:27   |   opcije


Vrbice znat ćeš razliku između ljubavi,privlačnosti
i strasti tako što privlačnost i strast možeš ignorisati
i pobjeći od njih,dok ljubav nemožeš ni ignorisati
niti pobjeći od nje.
Ja sam je pokušao ignorisati i pobjeći,ali nisam uspio.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 20:27   |   opcije


Vuki slažem se, ali da li imaš
bar malo želje za osvetom?
U smislu da na neki način povrijediš
bivšu ili bivšeg.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:28   |   opcije


ja nemam ...ali to u većini slučajeva ovisi o karakteru čovjeka ..osobnosti

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:29   |   opcije


Tape, privlačnost i strast, trebala bi prijeći u ljubav.
O tome ti pričam.
A ako ne pređe, onda nije ljubav
Tu treba znati razliku, da ne bude prekasno.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:30   |   opcije


ja nastojim biti korektan ..do nekih granica , i ostati u dobrom odnosu , a ne gledati se preko nišana

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:31   |   opcije


nemam ni ja, al osječam neizmjernu tugu i bol.
I drugi put dobro pazi.
(a vidi mene, koda se zaljubim svaki tjedan)

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:31   |   opcije


Mostovi se ne bi trebali rušiti iza sebe.
U ničemu, tako ni u ljubavi.
Ako je već bila ljubav.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:32   |   opcije


vrbi ..to su ti krivi stavovi ...nema pazi ...jer ako paziš ..ulaziš u vezu sa figom u džepu , a mislim da to nije dobro

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:33   |   opcije


Najbolje bi bilo prepustiti se.
Ali to pali kod muškaraca.
Jer ako ne uspije, njima je to samo
još jedna recka iznad kreveta.
Žene su osječajnije i razmišljaju da su opet
popušile. Kokoši. (kak bi reko indi)

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:36   |   opcije


vrbi ..sad sam ljut..
morat ćemo ozbiljno porazgovarati

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:37   |   opcije


Vuče pogrešno.To je bila sebičnost,a ne ljubav.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 20:39   |   opcije


Vuki, nemoj se ljutiti, jbg.
Imasm samopouzdanja to je.
Al, bojim se i šlus.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:39   |   opcije


Tape na kaj si mislil?
Zgubila sam se.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:40   |   opcije


tape ...što ??

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:41   |   opcije


Tape, vuki, jesmo li zbilja sebični u ljubavi?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:41   |   opcije


vrbi ,,zar ti misliš da ja nisam krvav ispod kože ?
ali sam mentalno jak srećom

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:42   |   opcije


ja sigurno nisam ...

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:42   |   opcije


I ja mogu biti mentalno jaka vuki,
moje osječaje sigurno neće nitko primjetiti, a
pogotovo osoba koja me je ostavila, i
ne doživljava me više.
Ali to jako boli.
Vjerujem da to znaš i sam.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:44   |   opcije


ne znam :)))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:44   |   opcije


Vrbice pitala si se,kad prođe ljubav i dođe patnja
kako znati jel to bila ljubav,privlačnost ili strast.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 20:45   |   opcije


Znači daješ se, dok se daješ.
A kad prestaneš voljeti?
Razmišljaš li o tome kako se
osječa druga strana?
Znam da je to sve komplicirano.
Ali mislim da to žene teže prebrode,
osim naravno kad je situacija obrnuta.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:45   |   opcije


Da tape, kako znati što je to bilo?
Misliš da je razlika u tome koliko patiš?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:47   |   opcije


vrbi ..dajem se ponekad previše ,, ali sve ima svoje granice
kako se osjeća druga strana ? o tome treba prije razmišljati

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:48   |   opcije


Vuče sve dok ti fali nečiji dodir,osmjeh i zagrljaj
to je sebičnost.Kad ostaneš bez voljene osobe
onda te boli što se nemaš kome osmjehnuti,
koga dodirnuti,zagrliti,koga podržati,čije želje
ispuniti,koga tužnog nasmijati.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 20:50   |   opcije


Tko treba prije razmišljati?
Ona ili ti?
Ili oboje?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:50   |   opcije


vrbi ...treba razmišljati o ponašanju da li mom ili njenom nebitno
ali kad jedno ode iz veze ..onda je kasno

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:51   |   opcije


Ma tape, ne bih rekla da je sebičnost,
to je patnja.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:51   |   opcije


Vrbice u ljubavi nema sebičnosti,osvete i slično.
Kada nekoga voliš,on ti je važniji od tebe,svoju
sreću tražiš u sreći voljene osobe.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 20:52   |   opcije


ne kužim ..tape ..kakva sebičnost ..o čemu pričaš ? zar želiš reći da osoba koja je voljela i ostala bez ljubavi ,,, da je ona sebična ??????????

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:53   |   opcije


Aaa na to si mislio.
Dobro s tim se slažem, s tobom vuki.
Samo, ako jedna strana namjerno ne
radi spačke, da ima razloga otić.
To je već onda kukavičluk.
Ili još gore, otići i ne reći ništa.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:53   |   opcije


tape ideššš

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:53   |   opcije


tape ..i pazi molim te ......ma ništa

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:54   |   opcije


Ma tape, to je tako dok traje.
A kad prestane?
Naravno, dok voliš, voliš
više nego sebe. Pa to je prava ljubav.
Ali ne možeš reći da je sebičnost, da ljubav prestane, a tebi fali zagrljaj itd.
Prestala je i gotovo.
Možeš samo patiti.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:56   |   opcije


ma ne ..tape je zalutao u nečemu
želi reći da bi meni trebalo biti drago ako bi moja voljena , recimo našla sreću u njegovom zagljaju ...ja bih trebao biti presretan

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 20:58   |   opcije


haha, otimačina znači.
E tape to nije fer.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 20:59   |   opcije


Vrbice već ssam ti odgovorio.
Ukoliko je privlačnost ili strast u pitanju možeš ih ignorisati
i pobjeći od njih,ukoliko je ljubav u pitanju onda ne možeš
ni ignorisati ni pobjeći.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 20:59   |   opcije


ne vrbi ..nije to otimačina ...nego sreća što je ona našla sreću , recimo tapea

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 21:00   |   opcije


To sam skužila tape.
Ja se ne slažem u onome što si rekao
o sebičnosti.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:01   |   opcije


e vidiš tape ..ni tu se ne slažem sa tobom

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 21:01   |   opcije


Daj, vuki nemoj.
Hočeš reći da bi svoju ljubav, prepustio tapeu, bez borbe?
Gdje je onda vuk u tebi?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:03   |   opcije


bio bih presretan ...i tape bi tada mogao reći da nisam sebičan :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 21:06   |   opcije


Samo zato da netko kaže da nisi sebičan.
Kad bolje razmislim, upravo sam i ja
to napravila.
Tko bi rekao da ti ovakav razgovor, može
otvoriti okice.
Jbg., stvarno sam ja baš to napravila.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:09   |   opcije


da bio bi sretan ako si ju stvarno volio! a ko to može i zna tako voljeti kada smo sebična bića puna ponosa

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 21:20   |   opcije


Nina, mi smo samo ljudi.
U životinjskom svijetu, znamo kak to ide.
Ali fakat nitko nikom ne može uči u glavu i znati što misli.
Da možemo, sigurno bi mnoge ljubavi opstale.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:22   |   opcije


nekako se bojim da bi bilo još i gorje.

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 21:24   |   opcije


Barem bismo bili na čisto, kaj ko misli.
Ovako ispada da smo oboje pre ponosni da se
ponizimo i iskreno kažemo što mislimo.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:26   |   opcije


"Ni obostrana privlačnost nije dovoljna za ljubav.
Za ljubav je potrebno osim privlačnosti i međusobno
poštivanje,razumjevanje,podrška i oslonac."

Autor: tape | 28.06.2012. u 20:16 | opcije


tape..ti si jedno predivno,bistro i neiskvareno biće
sve dok postoje još ljudi koji razmišljaju kao ti..ima nade

ne mjenjaj se nikad (ma što drugi rekli)..i ne daj da te ova iskica pokvari
;-*


nisam mogla odoliti..a sad nastavljam gledati utakmicu
naprijed italiaaaaaaaaa
;))))

Autor: megilica   |   28.06.2012. u 21:27   |   opcije


točno i zato uživaj dok traje snaga privlačnosti , hoće li se pretvoriti u nešto više ili manje to ovisi o niz okolnosti....

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 21:28   |   opcije


Hej megi, svrati bar u poluvremenu.
Hebala vas utakmica,
a mi raspravljamo o tak ozbiljnoj temi. hehe.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:29   |   opcije


Da ,Tape ,je fino definirao ljubav ali meni se učinilo da je naglasak teme na privlačnosti...

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 21:35   |   opcije


Nina, lako je ako oboje tako razmišljaju, ali na žalost,
često ne bude tako. Mišljenja o privlačnosti, ljubavi sebičnosti i sl.
jako se razlikuju.
Zato sam i napisala taj blog. Ali neka, svatko ima
pravo na svoje mišljenje i to je sasvim u redu.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:35   |   opcije


Vučko, teorija i praksa....
NEbo i zemlja.....

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:37   |   opcije


Nije li i to dio privlačnosti, da ne mislimo baš isto,
nego provodimo sate u uvjeravanju i razuvjeravanju sa
nama privlačnom osobom...

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 21:40   |   opcije


ma joj ..vrbi naj volem ovakve komentare ..:)))o poštivanju ..razumijevanju , oslanjanju na drvo i tak to ..teorija ..da ...
praksu ćemo ostaviti nek netko drugi odrađuje :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 21:41   |   opcije


Nina, to može biti zanimljiva igra.....
Al kad se uključe ozbiljni osječaji, sumljam da je
drugoj strani do igre.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:42   |   opcije


Joj, joj, vuki, daj me, nemoj.
Ne vjerujem da ti nisi stručnjak i u praksi.
Samo, sad možda nisi zaljubljen,
pa ti se neda.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:45   |   opcije


iskljući ozbiljne osječaje ako je s druge strane jebivjetar!

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 21:46   |   opcije


A do kad nina?
Jednom moraš prestati, i ozbiljno se
upitati: mogu li ja još uvijek nekoga zavoljeti?
Hoću li opet doživjeti taj predivni osječaj?
Hoče li netko ikad više voljeti mene?

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:49   |   opcije


sigurno hočeš ali doživjet ćeš i razočaranje i bol.
To je život.
Hočeš se ogrijati računaj da češ se i opeći

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 21:53   |   opcije


nina ..a i ti ga isto .....
zašto gledati sve i uvijek tako crno ?

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 21:54   |   opcije


Hahaha, nina, ja bi se samo grijala.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:54   |   opcije


nije da gledam crno, mislim da sam realista, s malim otklonom na pesimizam.
vrbi sada trebaš osvježenje a ne grijanje

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 21:57   |   opcije


haha, nina, pristajem i na grijanje, samo neka
bude nešto.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 21:58   |   opcije


vrbi -ne nešto ...nego ono pravo :))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 22:03   |   opcije


Vuki, misliš moju desetku?
EEEEEE rijetki su, a ovdje postoji možda
jedan ili dva. No otom potom.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 22:05   |   opcije


....ne bilo što, NEŠTO

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 22:07   |   opcije


a več me vuki pretekao.

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 22:08   |   opcije


Nina, isti odgovor ko i vukiju.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 22:09   |   opcije


vrbi ..o tom potom ...znam ...)))

Autor: vuklisicaa   |   28.06.2012. u 22:09   |   opcije


ti si ih toliko tu našla.........blagoooo teeeebiiii

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 22:10   |   opcije


Ma jok nina, u tome i jest stvar.
NISAM NAŠLA NIKOGAAAAA.
I po malo mi je svega dosta.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 22:13   |   opcije


možda se baš u ovom trenutku neko logira.........

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 22:15   |   opcije


haha, nina, i on se brzo iskvari.
Nemreš napred da hočeš.
Nisam ti ja te sreće.
Pokupi ga odma, neka spretnija.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 22:17   |   opcije


drago mi je jer vidim da i NY-NA zdravo razmišlja
..jer istina je da ako trebamo sa tom,nama privlačnom osobom provoditi sate u uvjeravanju i razuvjeravanju što nas to smeta,ljuti i rastužuje u toj vezi..
.."piši kući..propalo je"
;)
(samo uzalud trošimo energiju na tu vezu bez budućnosti)
...i još je lijepo rekla da treba isključiti osjećaje,ako je s druge strane "jebivjetar"
točno...ali nemaju svi senzore za te tkz. "jebivjetre" u početku neke veze,kad strast vlada umom i ne vidiš ništa jer imaš "šnite pršuta" na očima od zaljubljenosti
:D
kad se um razbistri..i izmučene emocije se (uzaludno objašnjavajući) slegnu...ni jedna privlačnost (koliko god jaka bila) ne može biti dovoljna za prelazak u LJUBAV
ljubavi je baza razumjevanje i poštivanje
..a samo ako uz to..kao zdravu osnovu,osjetimo još i uzajamno jaku privlačnost i strast..ima dobre preduvjete da preraste u lijepu trajnu ljubav

..i mislim da..samo oni koji su imali tu sreću da u jednoj osobi nađu i jedno i drugo..istinski su bogati

sve ostalo su lijepe,ili manje lijepe avanture
(za koje je ova iskrica savršeno mjesto)
;)

Autor: megilica   |   28.06.2012. u 22:18   |   opcije


Megi, mogu ti reći da ima istine u tvom razmišljanju.
Samo ja nisam mislila na iskricu i iskričare. Moj kolaps,
dogodio se puno prije iskrice. Ali ako misliš da nije jednako bolno, varaš se.
Bilo to prije tri mjeseca, godinu dana ili 20 godina. Isto je.
Ljubav boli.
Ili jednu ili drugu stranu.
Važno je izvuči se iz te boli i krenuti dalje.
Meni osobno je to teško. Ali neću reći da
nije moguće. Zajeb, je u tome što u novoj osobi pre često tražimo onu staru.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 22:24   |   opcije


zakasnila , al pročitala, i i ljudi moji primjetila da ste se lijepo zabavljali:-))

Autor: biserna   |   28.06.2012. u 22:30   |   opcije


Bis, bok. A eto dubokoumno raspravljamo.
Iskustva su različita, ali vrlo zanimljiva.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 22:32   |   opcije


ma nema nikakve razlike da li nekoga zavolimo sa iskrice ili vani
isti ljudi su i tu i tamo
htjela sam reći da je na iskrici najlakše naći nekoga za avanturu (ostavljajući emocije daleko po strani)
za naići na nekog,s kim bi mogli ostvariti kvalitetnu,lijepu,ozbiljnu vezu...mnogo teže
(uostalom,kao i vani)

i ne slažem se s tim da ljubav boli
ako je LJUBAV,onda ne boli..nego sjaji,grije i hrani

ako nas muči..i često rasplače..onda nije ljubav
samo veza..iz koje treba izaći što prije
pamteći samo ono lijepo iz nje (naravno ako je moguće)
...jer,svaka veza je jedno iskustvo,koje nam itekako može pomoći u budućnosti

Autor: megilica   |   28.06.2012. u 22:39   |   opcije


Megi, mislim da uvijek nanovo griješimo. Ne možeš znati kad si na pravom putu. Koliko god željeli uči u misli onog drugog
ne uspjeva nam. Zato je moja najdraža rečenica: Čovjeku je dana riječ, da bi mogao sakriti svoju misao.
Razgovarati puno, dugo, iskreno, ne znači da si postigao cilj. U trenutku, sutra, prekosutra može se dogoditi razočarenje.
Što se to dogodi onom drugom, u čemu je problem, zašto? Tko zna.
Nešto se dogodi, a ponekad ne znamo što to?
Probati ispraviti sve, ostaviti se čoravog posla, pokušati doznati?
Ne znam, iskreno ne znam.
Zato uvijek pričam o razočarenjima i neuspjesima. Ili je to samo momentalno raspoloženje.
Ali nekako pre često se tako osječam. Znači da mi fali. Ono nešto.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 22:46   |   opcije


i ne slažem se s tim da ljubav boli
ako je LJUBAV,onda ne boli..nego sjaji,grije i hrani

Ovo C/P od Megi potpisujem...tvrdim to odkad su rasprave o ljubavi...ljubav je nježna, i baš onakva kako piše Megi!!

Autor: biserna   |   28.06.2012. u 22:52   |   opcije


ne,ne griješimo vrbice..
samo možda imamo malo manje sreće od drugih..da sretnemo ranije osobu "za uvjek"
poznajem parove koji su si prva ljubav..i još su i danas u sretnoj vezi i vole se
nekome se to desi tek u zrelijoj dobi (nakon puno "pogrešnih" pokušja)
a nekome na žalost nikad
:(

..ali nikada se ne smije odustati
PRAVA ljubav je (vjerujem) prelijepa stvar,da bi kukavički odustali od nje misleći da ne postoji

Autor: megilica   |   28.06.2012. u 22:57   |   opcije


Pogrešno tumačenje mojih rječi.
Rekao sam da je sebičnost kada ostaneš bez voljene osobe
i boli te (fali ti) ono što ti je ta osoba davala.
Ljubav nije u primnju,nego u međusobnom davanju,u primanju
je sebičnost.Kada te neko ostavi zbog nekog drugog boli,ali
ništa nisi izgubio,jer ništa nisi ni imao.Da te je ta osoba ikada
voljela nebi te zbog nekog drugog ostavila i srećan si što si se
oslobodio te osobe,jer što će ti neko ko te ne voli.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 22:58   |   opcije


Bis, jubav boli kad je izgubiš.
Kad traje, nema te što boljeti.
Ti voliš i dalje, a druga strana ne.
To boli.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 22:58   |   opcije


ali to saznanje boli, niko mi nemože reći ako te voljena osoba ostavi da to ne boli.
samo...ideš dalje.

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 23:01   |   opcije


biserna...LJUBAV je stvarno i nježna i strasna i jaka i mirisna i ukusna i vrtoglava i burna i blaženo mirna u isto vrijeme
ljubav je SVE
i još više od toga
;)
..ali samo onima koji vjeruju u nju..i žele ju jako
i kad.. i ako ju nađu..znaju ju čuvati

Autor: megilica   |   28.06.2012. u 23:03   |   opcije


ali Tape pa ti si zavolio tu osobu i nije ti sve jedno.
Na sreču prođe prije ili kasnije.

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 23:04   |   opcije


Megi, čovjek se na žalost umori. prestane razmišljati, dani idu, prođu, ne vračaju se više.
Nisam ni ja među onima kojima se dogodila velika llljubav, ali kao što si rekla nadam se.
Pa kako se ne bi nadali? Ne bismo ni živjeli. Jedino što nije dobro, je to što vrijeme prolazi i
nikako da nađemo nešto pravo, iskreno, prihvatljivo. kriteriji se polako snizuju, ali do određene granice.
Inače više ne poštuješ sebe. Da li je ta granica u redu ili nije, nije bitno. Važno je da se ne pređe.
Inače postajemo još nesigurniji, primitivniji, ako hočeš.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:05   |   opcije


Tape, a što ako te ne ostavi zbog nekog drugog?
Ako te ostavi jednostavno zbog toga što se zasiti, nisi više
interesantan, postaješ dosadan, ili nezanimljiv. Ispucan.
Reći ćeš to onda nije bila ljubav.
Ali događa se. Kako je onda onoj drugoj strani koja
je istinski voljela.'

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:08   |   opcije


Vrbice sve dok neko misli na sebe on je sebičan i nezna
voljeti.Sve dok ljubav mjeri onim što dobija ne voli nego je
sebičan.Kad počne gledati što daje onda može voljeti.
Da bi nekoga volio mora i on tebe voljeti inače će ta ljubav
brzo da se ugasi i ti ga više nećeš voljeti.Kao što sam
rekao za ljubav je potrebno međusobno poštivanje,
razumjevanje,podrška i oslonac.Potrebno je slično
razmišljanje i pogled u istom pravcu.Kako ja mogu
voljeti nekoga koga koga ne cijenim,ne poštujem,ko
mene ne cijeni i ne poštuje.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 23:18   |   opcije


Al to ne boli ljubav, to je tuga, razočarenje....Vrbica, ljutnja, ljubav svakako to nije...naravno , tako si ja tumačim i doživljavam ljubav....ona je uvijek i zauvjek LJUBAV.... i pravo kaže Megi..u Ljubav moraš vjerovati sa srcem, iskreno , spontano , bezuvjetno , jer takva ljubav je, sve ostalo su emocije drugog imena!

Autor: biserna   |   28.06.2012. u 23:20   |   opcije


Vrbice,ako nekoga volimo,čitaj cijenimo,poštujemo,
razumijemo,podržavamo itd,kako nam ta osoba
može dosaditi?

Autor: tape   |   28.06.2012. u 23:21   |   opcije


vrbice...ako vidiš sve "sivo"..upravo istim takvim "sivim" ljudima ćeš biti i okružena
..probaj za početak biti sretna "iznutra" (onako da pozitiva izvire iz tebe)
tek tada ćeš privući svojom pozitivnom energijom, isto takve osobe
;)
probaj...korak,po korak
sreća je uvjek tu negdje
ali neće nam je drugi donjeti pred vrata
moramo ih povremeno otvarati same
..i prozore,naravno
;)
(poslije kiše,sunce je predivno)

Autor: megilica   |   28.06.2012. u 23:24   |   opcije


Može tape. Ako se pojavi neka nova ljubav.
Nitko nikoga nije kupio za cijeli život.
Zato ja tvrdim, mada je bio blog o tome,
i neka se vučko opet ljuti, da neke ljubavi ne mogu biti vječne.
Pojavi se netko drugi i fajrunt.
Pa samo smo lljudi.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:26   |   opcije


sada će reći Tape a i ja ću se složiti ONDA TO NIJE BILA LJUBAV

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 23:28   |   opcije


Megi, nije mi sve sivo. Samo me ponekad tuga svlada, a onda tužno razmišljam, jer
nisam mogla doznati razlog.... razlog megi....
to ipak ostaje u tebi i ne da ti mira.
Ponavljam, samo ponekad se sjetim.
Razgovor i rastanak nakon razgovora rješava nedoumice. Kod mene to nije bio slučaj.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:30   |   opcije


Bis o razočarenju i govorim. No ostaje pitanje: Kako i zašto?
Možeš li cijeli život voljeti čovjeka koji te je napustio?
Nečeš li probati ponovo?
Ma jasno da hočeš.
I u pravu si: TO ONDA NIJE BILA LJUBAV, ali s jednom bitnom značajkom.
To nije bila ljubasv samo s one druge strane. S tvoje jest, ali u konačnici ispada da nije bilo ljubavi.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:34   |   opcije


U pravu si Vrbice,nije svaka ljubav zauvjek.
Nekoga zavolimo pa ga prestanemo voljeti.
No to nije zato što ljubav nije vječita ,nego što
ta osoba ono što smo mi mislili da je ili zato što
ta osoba nije zavoljela nas,pa se i naša ugasila.
No kada nađemo osobu koju razumijemo i koja
nas razumije,kada nam ta osoba postane
važnija od nas,onda je to prava ljubav,ljubav kaja
je sazrela i koja ne prolazi dok smo oboje živi.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 23:37   |   opcije


pa TO je ljubav Vrbica...uvijek iznova, pa nije valjda da u tebi ima mjesta samo za jednu ljubav?
Ljubav je jedina jedinstvena , sve ostalo su nijanse:-)

Uh Megi, opet se slažem stobom, poslije kiše rađaju se novi životi a tek duga prekrasna......

Autor: biserna   |   28.06.2012. u 23:38   |   opcije


Tape, ja više ne vjerujem da takva ljubav postoji.
Nikad je nisam doživjela i vjerojatno neću.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:39   |   opcije


Bis, tape prića da ljubav traje do kraja života, a ti da se ljubav rađa iznova, pa opet iznova.....
kako pomiriti ta stajališta?
Pa svaki put kad smo zaljubljeni kažemo da je to ljubav, i jest.
Ali ne možemo tvrditi da će trajati do kraja života.
To je nemoguće.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:42   |   opcije


da LJUBAV o kojoj Tape govori, sigurno je nešto prekrasno ali koliko je to ljudi stvarno i doživjelo....??

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 23:44   |   opcije


Biserna ili te nisam dobro razumio ili se ne mogu
složiti s tobom.Hoćeš reći da je ljubav kada danas
voliš jednu osobu,a sutra drugu?
Ukoliko si to htjela reći imaš pravo na svoje
mišljenje i svoj stav i ja to poštujem,no meni takva
ljubav niti treba niti takvu ljubav prihvatam.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 23:44   |   opcije


Tako je nina, o tome pričam.
Vrlo malo lljudi ima vječnu ljubav. Ajmo je tako nazvati, iako
sam ja uvijek tvrdila da je to u 100-toj godini samo navika i poštovanje partnera.
Ljubav dođe i prođer, ono što ostaje je dragocijeno i vrijedno, ali ne bih to nazvala ljubavlju.
Više odanost, poštovanje, i navika.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:46   |   opcije


Slažem se s tobom Tape, da nekad ljubav traje do kraja života, pa i posmrtno na neki način.... bez gašenja. I ja sam takvu upoznala. Postoje ljubavi koje se poslije rađaju, sa spoznajom da je osoba otišla u vječnost, a naše srce još je i dalje sposobno da voli, a naše biće željno ljubavi i dalje...

Autor: Fatamorgana1   |   28.06.2012. u 23:48   |   opcije


Jojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj,Vrbica...ljudi se vjenčaju više puta...zar je drugi put iz mržnje????

Autor: biserna   |   28.06.2012. u 23:48   |   opcije


Tape. To znači da ti više nikada nečešnikoga voljeti?
Za tebe je postojala jedna ljubav i nema više?
Nikada se više nečeš zaljubiti?
Nikad više nečeš imati svoju ljubav?
Ma daj.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:48   |   opcije


da ja bih to nazvala ljubav

Autor: NY-NA   |   28.06.2012. u 23:48   |   opcije


Bis, reci to tapeu. Kod njega nema više nego jedna ljubav.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:50   |   opcije


moje pitanje Tape za tebe....zar u tebi ima mjesta samo za jednu ljubav?

Sigurna sam da me ne razumiješ...ne shvačaš Tape.

Autor: biserna   |   28.06.2012. u 23:50   |   opcije


uf biserna...sad se ja ne mogu složiti s tobom
jer,ne rađaju se LJUBAVI iznova
samo veze
ljubav nije poslovni prostor u koji stalno dolaze novi vlasnici
ljubav je jedna...a sve ostalo su veze (duže,kraće,strasne,mlake,sretne i tužne)

jer kad se jednom nađe ta PRAVA ljubav...onda se čuva,hrani,mazi,zalijeva,pazi..i NE pušta
(znam da sam naivna nepopravljiva romantičarka...ali i dalje sam uvjerena da je ona PRAVA ljubav..jedna i jedina)

Autor: megilica   |   28.06.2012. u 23:51   |   opcije


Vrbice što je odanost, poštovanje, ako ne ljubav
i što je ljubav bez odanosti i poštovanja?
Navika,pa zar nije normalno da se naviknemo
na nešto što traje godinama.

Autor: tape   |   28.06.2012. u 23:51   |   opcije


Morgana, ljubav ili navika?
I nemogućnost za novu ljubav.
A što ako, ne daj bože muž ili žena umru mladi.
Znači nema više nove ljubavi?
Mislim da ima. Ponovo ćeš se u nekog zaljubiti
daj bože. To je život.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:53   |   opcije


Upravo tako tape, naviknemo se. Zato što u tim nekim poznim godinama, niti nemamo drugu mogućnost.
Neš mi reć da se deda od 80 može zaljubiti ponovo. (iako i toga ima). Čuči uz svoju bakicu, zato što je
navikao na nju i voli je jer ga trpi, jer ga je trpila godinama, jer ga nije ostavila, dok
je on živio možda neki drugi život. Pomireni sa sudbinom jer nemaju ništa više. Možeš ti to nazvati ljubav, ali ja to
nazivam navikom.

Autor: vrbica   |   28.06.2012. u 23:56   |   opcije


..a da je tapeova prava ljubav još uvjek među nama živima..sigurna sam da bi bila i do kraja njegovog života
on je barem osjetio što je to
na žalost,samo na određeno vrijeme
mnogi neće ni tako

Autor: megilica   |   28.06.2012. u 23:58   |   opcije


Vrbice.... u smislu navike, onako banalno... i nije.... u smislu želje i potrebe za ponavljanjem nježnosti, pažnji, davanja i uzimanja, naravno da jest. I također.. pa baš sam jasno rekla da kad nedaj Bože netko umre(a dogodilo se), u srcu ostane OGROMNA praznina... ali ne i nesposobnost za novu ljubav... što ne znači... da kad se nekog zaista voli i živ je, imaš potrebe za promjenom... tek tako da ne bude navika, ili jer ti dosdai. NE DOSADI... sve je ljepše i potpunije...iz dana u dan....

Autor: Fatamorgana1   |   28.06.2012. u 23:58   |   opcije


u žargonu se priča LJUBAV se rađa,vidi ona golipčića dva....uvijek odkad pamtim za sebe Megi....definirat ljubav je nemoguće, stoga...volite kako god da znate, samo da ste zadovoljni i sretni,samo jedan život imamo eto , ja ga volim živjeti sa ljubavlju, sa partnerom ili bez , ljubav je važna , ona u meni pa odašiljam pozitivne vibre oko sebe , eto ga na princa, opet ću voljeti ili volim, tako nekako život funkcionira ...sa Ljubavlju i njezinim nijansama:-))

Autor: biserna   |   28.06.2012. u 23:59   |   opcije


meglice... nije samo zbog nepopravljive romantičnosti...pa živjela sam LJUBAV... svi koji me poznaju... znaju...

Autor: Fatamorgana1   |   28.06.2012. u 23:59   |   opcije


Vrbice ili nećeš ili ne možeš da shvatiš što
stalno govorim i ponavljam.
Rekao sam i sada ponavljam,nisu sve
ljubavi vječne.Ljubav se gasi ukoliko
nema ljubavi s druge strane.U tom slučaju
gasi se i naša ljubav.Jednostrana ljubav
ne može opstati.
Ja sam volio svoju bivšu i volio bih je i sada
da je živa,međutim nije živa,moju ljubav ne
hrani njena ljubav.U meni je nestalo ljubavi
prema njoj.Ostale su lijepe uspomene kojih
se sjetim kada nju neko spomene ili kad
pričam o ljubavi,ali ljubavi više nema i ja
sam slobodan za neku drugu ljubav.Da je
ona živa ne bih mogao voljeti nijednu
drugu,makar druga bila ljepša od nje,a takvih
je puno,pametnija od nje,a takvih je puno,bila
bolja,a takvih je puno.

Autor: tape   |   29.06.2012. u 0:05   |   opcije


fato...onda blago tebi
ti si bogata žena
(nadam se da je zarazno)
;)

Autor: megilica   |   29.06.2012. u 0:05   |   opcije


Da zaključim. Žao mi je tapea, što je izgubio svoju ljubav. Teško je to. Ali isto tako sumljam da se ne nada novoj. Tape, zar ćeš novoj ljubavi reći da to između vas nije ljubav? Sumljam. A do kad će trajati? tko zna.
Cure, sve smo na neki način povrijeđene, ali idemo dalje. Različiti ljudi različita mišljena o ljubavi. Blago onom koji je doživio pravu ljubav. Blago onom tko će je doživjeti. Jadan onaj tko je nikad neće okusiti.
Daj Bože da je svi dožive i uživaju u njoj, makar na kratko. Da i on ili ona mogu reći: da doživio sam, da dožiovjela sam.
Ljubav je slatka, ponekaed tužna, ponekad nedodirljiva, ponekad nedostupna, ali moguća.

Autor: vrbica   |   29.06.2012. u 0:09   |   opcije


laku noč vrbi i
laku noč svima.

Autor: NY-NA   |   29.06.2012. u 0:12   |   opcije


Tape, još nešto. S dubokim poštovanjem prema tvojoj pokojnoj ženi, koja je umrla u cvijetu vaše ljubavi, da je poživjela, ne možeš reći da bi ta ljubav i opstala.
Ruku na srce, ne možeš to reći. Možda bi već odavno bila bivša.

Autor: vrbica   |   29.06.2012. u 0:12   |   opcije


Nočka svima i od mene...

Tape, sretno putuj i još sretnije se vrati:-)

Autor: biserna   |   29.06.2012. u 0:13   |   opcije


Da, ja sam u sjećanju vrlo bogata žena.... imala sam sreću, rekla bih.... Bogu hvala... ili sudbini.

Autor: Fatamorgana1   |   29.06.2012. u 0:14   |   opcije


Megi, nina, bis, tape, vučko, i nova(sori ne mogu se sjetiti) sve vas pozdravljam i želim laku i
ugodnu noć uz puno ljubavi i želje da je nađete, ako ju već nemate.
Isto želim i sebi. Čitamo se.

Autor: vrbica   |   29.06.2012. u 0:15   |   opcije


laku noć
;)

Autor: megilica   |   29.06.2012. u 0:16   |   opcije


Vrbice ja i ti nemamo što više razgovarati.Ti imaš svoje
mišljenje i svoje stavove,a ja svoje i čiji su stavovi ispravni
niti je važno niti se može reći,jer svako je u pravu za sebe.
No kad u ljubavi govoriš o trpljenju i o nemanju druge
mogućnostionda zaista nemomo o čemu razgovarati.
Nema ljunje i zamjerke,ja samo uvjek govorim iskreno,
otvoreno i jasno ono što mislim.

Autor: tape   |   29.06.2012. u 0:17   |   opcije


I ja tape.
Zato dopusti da ja imam svoje mišljenje.
Svaka čast, tebi na tvom.

Autor: vrbica   |   29.06.2012. u 0:19   |   opcije


ima tu puno teoretiziranja ...
a najbolje je ono o pravoj ljubavi
neki će tražiti opravdanje cijeli život
govoreći kako još nisu našli pravu ljubav , opravdavajaći sebe
poanta je da : pravu ljubav treba znati zadržati poštovanjem ,povjerenjem ,tolelancijom
a čekajući da naiđe princ na bijelom konju ...to postoji još u bajkama
kad to shvatimo , onda smo na konju ,ali bože moj ..na greškama se uči
neki griješe često , uživajući sekundarno u svojim ljubavima , gledajući samo na sebe
neki su pametniji pa se znaju prilagoditi , cijeneći primarne stvari u ljubavi
neki samo sanjaju o ljubavi , ne poznavajućii pravo značenje te riječi
i nikada ju neće ni upoznati jer imaju kriva stajališta i poglede na ljubav
ne slažem se sa tapeom da postoji samo jedna ljubav
i da se može voljeti samo jedna osoba
jer ljudi upoznaju osobe i ljubavi tokom života
pitanje je samo u nama samima , koliko u nama ima ljubavi
koju smo spremni dati
Tvrdim da : ako tražimo ljubav , moramo ju znati dati , u stvarnom životu
a ne teoretizirajući , pričajući ili pišući o ljubavi

Autor: vuklisicaa   |   29.06.2012. u 5:23   |   opcije


Vuki, potpisujem.
U stvari tvoj rezime je ono što i ja mislim.

Autor: vrbica   |   29.06.2012. u 7:43   |   opcije


razlika je u tome što mnogo puta mislimo početkom veze da je upravo "ta" osoba naša ljubav
damo sve od sebe iskreno i čisto,a za uzvrat samo privlačnost i gomilu nerazumjevanja
razočarani...s vremenom se osmijeh prevori u tugu
tada shvatimo da to nije ljubav..(jer ljubav ne boli)..
..i odemo
ljubav traje samo dok su oba partnera sretna
VOLJETI možemo puno osoba..ali samo sa jednom odlučimo i ostati
sa onom PRAVOM

Autor: megilica   |   29.06.2012. u 8:55   |   opcije


Megi...ovo mi se sviđa.

Autor: NY-NA   |   29.06.2012. u 9:55   |   opcije


Megi i sa tobom se slaže.
Muškarci će nam uvijek zadavati bol.
Mislim da mi njima, zadajemo manje boli.
Ali oni nisu na našoj valnoj dužini i nikad neće biti.

Autor: vrbica   |   29.06.2012. u 10:39   |   opcije


ne vrbice...PRAVI muškarci ne zadaju ženi bol
oni te čine najsretnijom ženom na svijetu
jer vole PRAVU

Autor: megilica   |   29.06.2012. u 11:04   |   opcije


ako plove u istom smjeru,nihove valne dužine se isprepletu
s vremenom stvore jednu predivnu bonacu
u kojoj uživaju OBOJE

Autor: megilica   |   29.06.2012. u 11:07   |   opcije


Megi, draga. Teško je naći dvoje koji isto misle i osječaju.
Jedan uvijek drugačije shvača ljubav i to što bi ona trebala biti
i kako se u njoj ponašati.
Bez obzira da li to bilo muško ili žensko.

Autor: vrbica   |   29.06.2012. u 12:21   |   opcije


istina,jako teško
ali ne i nemoguće
(puno je primjera sa dokazima oko nas)

..i ne moraju isto misliti...
samo im pojam ljubavi treba biti jednako čist i važan

Autor: megilica   |   29.06.2012. u 12:31   |   opcije


i ručak je važan
;)
zato..mah-mah

Autor: megilica   |   29.06.2012. u 12:32   |   opcije


Dodaj komentar