NAPOJNICA ILITI BAKŠIŠ ILITI TRINGLET.......

Pitam se pitam, (a i vas) da ne skitam.
Je li nestao običaj , davanja
napojnice konogaru koji vas poslužuje?
Ako je, zašto je?
Koliko znam, u svijetu je to, dapaće, normalno.
Da li vas smeta, kad odete na kavu s muškarcen,
da ne ostali kunu dvije konobaru?
Govori li to o njegovoj škrtosti, ili nekulturi?

Link

24.06.2012. u 21:14   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

zato ja ostavim na stolu , na odlasku ako on podbaci
znalo se dogoditi, neshvatljivo mi je to kod muskaraca :(((

Autor: absolutely-me   |   24.06.2012. u 21:17   |   opcije


abs, i meni, zato i pitam.
Mi ženske smo onda izuzetak.
Nikafd nisam popila kavu s frendicom,
a da nismo ostavile konogaru bakšiš.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:18   |   opcije


da je škratav platio bi samo svoju ...

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:18   |   opcije


Ri, pitam, zato što sam kod ispijanja kava s nekim
iskričarima, to primjetila. Mene to smeta.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:19   |   opcije


ako ćemo ozbiljno u svijetu,zapadnome , koliko je meni znano napojnica je zaračunata na računu, a kod nas napojnicu ostavljaju jedino još naši ljudi i oni "nekadašnji naši", stranci jok. , da li se radi o kulturi ili škrtosti pitaj Boga

Autor: leonailic70   |   24.06.2012. u 21:21   |   opcije


u nekim zemljema je to uvreda
jer konobar nije prosijek ako im placu za svoj posa
ja bi ti u racun uracuna i datum

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:21   |   opcije


mene više smeta kad muškarac, a nije kolega s posla, dozvoli da žena plati.
nema to veze s iskričarima.
oni su uglavnom ionako siromašni.

Autor: san216   |   24.06.2012. u 21:22   |   opcije


mene puno toga smeta
ljude ili prihvatiš ili ne .ako te toliko smeta ne piješ više sa njim .
možda se čovjek smeo i oduzeo jer imaš duboke oči ..

ja se svaki put ušeprtljam kad pijem ili jedem sa nekom iskricom prvi put..

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:23   |   opcije


Leo, uvijek je bilo pravilo 10% napojnice od računa.
Ne kod nas to nije uračunato u cijenu. Znači ako platiš
dvije tri kave, ostaviš dvije-tri kune.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:23   |   opcije


san imas pice veceru i brusene stine
Siromaska 19

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:23   |   opcije


e ako ne ostavis , pljunut ce ti u pice

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:24   |   opcije


Ri, muškarac bi trebao biti stabilan i ležeran,
mislim da puno ženskica to primjeti.
Ako plačaš, recimo sa stotko, račun iznosi
recimo 38 kuna, red je da konogaru kažeš četvrdeset.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:25   |   opcije


najljepši naziv za tringelt mi je manča.

(čisti hrvatski izraz:) )

Autor: san216   |   24.06.2012. u 21:25   |   opcije


raky, rekla sam uglavnom, što se odmah guraš :)

Autor: san216   |   24.06.2012. u 21:26   |   opcije


Raki, nemoj tako. Ipak mislim da je to stvar
kulture. Ja svoje mišljenje o muškarcu
baziram i na toj sitnici. Možda sam u krivu. Ne znam.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:27   |   opcije


i ja, vrbice, netko tko je škrt u kafiću, bit će šparan i sa osjećajima, sexom, riječima...

Autor: san216   |   24.06.2012. u 21:28   |   opcije


vrbice
99% muškaraca su crveni ispod kože sa svojim emocijama ovo što ti opisuješ je jedino J.B agent 007

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:28   |   opcije


tako je sanči, manča je pravi hrvatski izraz.
Pitam to zato, što mnogi sada
imaju djecu koja rade na moru po kafićima, da si
zarade koju kunicu, pa čujem iskustva tih mladića,
koji pričaju o tome.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:28   |   opcije


Ostavim uvijek nešto, osim u slučaju kad je konobar stvarno bio ispod svake razine. Napojnica je jedina stvar kojom ga možeš kazniti, barem donekle. No i nagraditi ako ti je uljepšao dan.

Leona - samo djelomično u pravu. Naime, zemlje u kojima je napojnica uračunata u račun (na kojem to uvijek vidljivo i piše), itekako imaju običaj ostavljanja napojnice preko računa - jer to je način da veliš "hvala, bilo mi je lijepo".
Inače, u evropskim zemljama većinom vrijedi pravilo 10% (barem 5%, ako je račun poveći, nakon neke većere na primjer).

No bez obzira na nepisana pravila - napojnica je dio kulture ponašanja.

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 21:29   |   opcije


RI, nije isatina. Mislim da stariji muškarci, nisu
zaboravili taj običaj. Raspitaj se, kod konobara, ako
poznaš kojega.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:30   |   opcije


eh kad sitnice postaju bitna stvar ,
covijek ima svoje i ne treba zamijeriti
kazu stari ljudi
dogovorit cemo se nismo konobari

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:31   |   opcije


i oni koji ne daju deci da im operu (prljave) šajbe na autima kad dođu tankirati ili daju jednu kunu.
bljak.

(zafrkavala sam se da je manča hrvatski, mislim da je napojnica)

Autor: san216   |   24.06.2012. u 21:31   |   opcije


da ni konobari poloces mu 300 kuna
sto ukrade , i ne pocasti

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:32   |   opcije


Slažem se indi, vidi se ko je prošao svijeta.
To što si rekao stoji.
I ja kažnjavam konobara, ako ne ostavim napojnicu. Time
mu kazujem da nisam zadovoljna njegovom uslugom.
Ali ako sam zadovoljna, red je takvog konogara i nagraditi.
U ostalom, nisu to neki veliki
novci. Opet tvrdim da je to stvar
osobne kulture.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:32   |   opcije


skrtos je ekonomicnost
kako je nasta skot
bracanin potra rastrosna sina

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:33   |   opcije


vrbi uopće ne pričam o manči
jer da ja prsatoj plavuši ostavim 50 kuna manče većina iskrica bi bila nafrkćena,prema tome i to ima više pogleda
pričam o tome kako se većina muškaraca osjeća kad ide na prvi "spoj " te možda nisu ni shvatili da nisu učinili nešto što inače rade

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:34   |   opcije


kod nas ne postoji pravilo koliko se ostavlja konobaru za cugu, koliko za večeru, hotelskom osoblju za vrijeme i nakon smještaja.
stvar osobne procjene.
u nekim zemljama se zna, 3, 5, 10 15, 20 %.

Autor: san216   |   24.06.2012. u 21:35   |   opcije


Raki, znaš li kolika je plača jednog konobara, recimo u
Zagrebu?
2800 kuna, a na ruke dobi jo 1000 kuna.
Znači da mu napojnica i te kako nešto znači.
Govorim o onim poštenim dečkima, koji
još nisu iskvareni i ne znaju varat, niti gosta niti
gazdu.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:35   |   opcije


RI, ne govorim o frčkavim konobaricama,
koje se zapošljavaju na par dana po krčmama.
Govorim o običaju, koji je poznat u svijetu, a
trebao bi biti i kod nas.
Govorim o našim ljudima, i o tome
kako to oni doživljavaju.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:38   |   opcije


Raky, da ostaviš bilo kome 50 kuna a samo si pio kavu, svaka normalna osoba će ti to - vratiti nazad. Samo bi ispao budala, valjda ti je to jasno.

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 21:39   |   opcije


vrbice
i prodavačica na kasi u Konzumu ili Plodinama ne dobiva više pa im ne ostavljaš 5 % računa
ovo sa plaćom kao razlogom ostavljanja napojnice mi ne stoji

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:39   |   opcije


sad si proširila temu vrbice, ajmo mi o iskričarima i njihovoj zmiji.

na novčaniku :))

Autor: san216   |   24.06.2012. u 21:40   |   opcije


ocito dobre gazde , sindikati , ,
manca je ok , i treba je ostaviti ,
a bogami i nekima ne platiti .
sve ce to bit tako dok konobar ne bude ima ugovor u rukama
a gazede ne koristile ,

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:40   |   opcije


vrbice
konobar ili konobarica koja razlika ,manču ostavljam ako sam zadovoljan ,ako mi se neda uzimati kovanica ....
znači ako konobaru ostavim 50 kuna onda je to ok ako plavuši onda nije ...
obadvoje rade za malu plaću ...

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:42   |   opcije


Dobro RI, Ok. Ali napojnica u restoranu je specifičan slučaj.
Kad ideš u kafić ili restoran, trebao bi ići
sa stilom, tj. ideš da se zabaviš, a ne kupuješ
ženi grincajg.
Osim toga ideš sa osobom s kojom pričaš i
zabavljaš se.
Nemoj mješati kruške i jabuke.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:42   |   opcije


kad muskarac placa --- uvijek
i kad je skrt -

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:44   |   opcije


neki muškarci(oženjeni) ostavljaju novčanike doma da ženi zamandrlje da idu u kvar ili tako barem lažu momentalnoj pratnji, partnerici ili što već

Autor: leonailic70   |   24.06.2012. u 21:45   |   opcije


sanči, u pravu si. Ajmo mi o iskričarima.
No, osim časnih izuzetaka, moji
iskričari nisu ostavljali napojnicu.
Spremno su nespretnim prstima uzimali
i zadnju kunu sa stola.
Jeste li vi muškarci svjesni koliko to ženama smeta.
Kao što je sanči rekla u ranijem komentaru, mi
vas ocjenjujemo po tome. Onda ste takvi i
u ljubavi i u sexu.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:45   |   opcije


Leona, moraju znati, zamaskirati.
Pravi muškarac će i tu nači riješenje.
U ostalom, oženjen je pa nek se snađe, kako da impresionira partnericu.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:47   |   opcije


da li ja moram ostaviti manču da bih nekog fascinirao i pokazao da nisam škrt? po tebi da .
malo mi se čini dosta manjkav način ocjenjivanja ljudi
ali možda si ti u pravu ..
ja baš nisam expert u procjeni ljudi ,kako rekoh oduzmem se i izgubim kompas pa puno nevidim

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:47   |   opcije


tako je kome je je do ljubavi i sexa
treba bit viden i da se vidi
a ljubav sex , to je za sirotinju . bez dzepova

Autor: raky03   |   24.06.2012. u 21:48   |   opcije


vrbice
što mi predlažeš po čemu da ja ocijenim iskricu na prvoj kavi ?

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:49   |   opcije


RI, mislim da moraš. Ne znam za mlade cure i curice, kako
gledaju na to, i da li im je to važno.
Meni osobno je. Muškarca procjenjujem i po toj "sitnici".

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:50   |   opcije


RI, ne znam tvoja očekivanja, ali mislim
isto, po sitnicama. Jer u sitnicama se puno toga
razaznaje. Nikad ne naručujem alkoholna pića
na prvoj kavi. Obavezni pitam da li dotičnom smeta
ako pušim. Pokušavam, ne dozvoliti da razgovor
zastane i sl.
Ne znam što da ti drugo kažem,
vjerojatno ovisi od osobe do osobe.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:52   |   opcije


vama samo mančameni puno malih sitnica ..
evo ovako
sve do manče ti paše na meni i tu kiksam ..
da li imam drugu cugu ili ne ?

ako imam onda ti to i nije bitno
ako nemam onda gdje je tu srce ako ne opraštaš
bez njega je i onako sve samo poza
haug

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 21:55   |   opcije


RI imaš potpuno krivo.
Ako mi se frajer svidi, pređem preko toga,
ali ostaje u sječanju.
Može biti da je previdio, ali hoće li i drugi put?
Pogledam.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 21:58   |   opcije


znači nije bitno ..
ja ne pušim i stvarno mi nije bitno da li pušiš ili ne i nikad mi to neće smetati mada ne volim mirisati na nikotin
nije mi bitno ...ali neću reći da mi se sviđa

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:00   |   opcije


Ok., ako mi je sugovornik bitan, ja
neću zapaliti.
Mislim da mi ženske više pažnje pridajemo "sitnicama".

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:01   |   opcije


ali ja želim da ti zapališ
veza ,ljubav kako to nazoveš je davanje i primanje a ne stajanje na tvrdo utabanim položajima

i zato mislim da davanje manče ili ne ne znači niša bitno ....

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:04   |   opcije


Ja sam onda ona starija generacija, koja
je naučila na kavalirštvinu.
Ne mogu si pomoći.
Barem prvi put kad s nekim izađeš, moraš
pokazati kulturu ophođenja.
Kad se upoznate, možete se zajedno dogovoriti,
da li je konobar zaslužio manču ili nije.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:07   |   opcije


Ri, sve govori o čovjeku - svaka sitnica, kretnja, gesta, svaki detalj. Svime nešto veliš o sebi. Za sastaviti točnu sliku trebaju svi dijelovi puzzlea.
Ako djelima pokazuješ neku svoju osobinu, to znači mnogo više nego da veliš da si takav-i-takav. Napojnica kao primjer - kako ćeš pokazati da si nesebična osoba ako ti je žao ostavit okruglih 10 kuna za kavu koja košta 9? Kontaš što hoću reći?

Što ne znači da ćeš ostavljanjem manče dokazati nešto - ali ćeš itetkako sam sebi zabit autogol ako NE napraviš stvari koje bi trebale potvrditi kakva si osoba.

Recimo, čekaš neku ženu da dođe na kavu. Ona prilazi stolu. Ustaješ li, ili joj pružaš ruku sjedeći?
Kako ćeš se predstaviti kao netko to pruža pažnju ženi, ako se ne digneš sa stolice čak ni pri upoznavanju? Shvaćaš?

Češće se radi o stvarima koje se NE naprave (a trebale bi se), nego o onome što se napravi. Sve to stvori sliku, htio ti to ili ne.

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 22:07   |   opcije


BRAVO indi, rekao si ono što sam ja trebala reći.
To je to.
Hvala Bogu da me netko shvača.
Nije u pitanju lova, niti bogatstvo, niti siromaštvo.
Opet ponavljam. KULTURA ophođenja.
Pokaži ženi da je žena i da ti to primječuješ RI.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:10   |   opcije


ja sam pak valjda preoptimistična osoba ..
ako mi je klik onda mi je klik i sve će se popravljati u hodu ili će propasti

mislim da su naši stari govorili da čovjeka upoznaš tek kad sa njime kilu soli pojedeš

samo trebamo imati toliko želje i strpljenja
ne želim suditi o ljudima na prvu loptu po bilo čemu ...

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:13   |   opcije


Winero..pa ti si gentleman !!! .))

Autor: absolutely-me   |   24.06.2012. u 22:13   |   opcije


oprostite počeli smo od manče a došli na bonton ..

kako da ja saznam da moja partnerica nije škrtava ako plaćam račune ,(možda ako ne uzima šećer od kave u torbicu )

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:15   |   opcije


abs
znači ja nisam .....
idem iznenađen i uvređen

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:16   |   opcije


Ma Vrbi, ja sam stara škola. Moja stara je poprilično temeljito ukucala u mene wienerschule, tako da... dođem ko dinosaurus u ovom današnjem svijetu. :))
I reći ću ti - to se ne cijeni. Ne više. Ono malo žena, jednako odgojeno u vremena kad se lijepo ponašanje istinski cijenilo, one da. No sve ih je manje.

Sjeti se kad sam bio pisao o damama. Više bi ih na neku kavalirsku gestu počelo kričat "pa mogu i sama!", nego što bi ih reklo - hvala.
Nikome više nije stalo do toga.

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 22:16   |   opcije


RI, ti razmišljaš samo o svom "kliku", a nezin "klik".?
Da li te uopće zanima?
Ili ako ti klikneš, ostavit ćeš je zato što ti je
rekla da konobaru treba ostaviti manču.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:17   |   opcije


i gospodin Fulir je bio ista škola
(nikakva paralela samo opaska )

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:18   |   opcije


ne ti bi ga ostavila
,ja bi ostavio manču i rekao da sam smotan jer je tako lijepa ..

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:19   |   opcije


Indi, nekad su rekle ženske za takvog muškarca,
"bečka škola", ali mislim da žene to danas
još uvijek cijene, bez obzira na
emancipaciju.
Svakoj godi
pažnja muškarca, jes, da smo skrenuli s teme, ali i
davanje napojnice konobara, da, spada u bonton.
Mislim da bi u škole trebalo vratiti "domačinstvo" i uvesti novi
predmet"bonton".

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:20   |   opcije


Ri, pa sve utiče na taj klik, pomalo.
Ok, kod žena možda i ne, one te odmah uladičare ili pod "može proći", ili od "samo prijatelj" :)) - ali... i kad si pod "može proći", i opet si možeš zeznuti stvar ponašanjem, malo po malo.
Makar - ja velim da treba biti svoj. Najpoštenije je. Pa ako nekome ne pašeš takav kakav jesi, ne pašeš, što sad. Pasat ćeš nekom drugom.

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 22:21   |   opcije


RI i to pali kod žena. Duhovitost.
Naročito, ako kažeš da si se smotao, jer je
ona tako lijepa.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:22   |   opcije


Abs, ja sam fino odgojena baraba, molit ću fino. :))

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 22:22   |   opcije


vrbice i gospodin Fulir je bio uglađen i fin izvana a želio je samo jedno ..
ali ti cijeniš jedno kod partnera ja drugo kod partnerice ,meni je bitno i to tražim nešto drugo a tebi nešto drugo .
hvala bogu more je puno riba jedne i druge vrste ...
i na kraju
ostavljam manču ali ne zato što je to bonton ,nego jer mi je to zadovoljstvo, makar malo ,malo usrećiti nekoga

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:26   |   opcije


"ostavljam manču ali ne zato što je to bonton ,nego jer mi je to zadovoljstvo, makar malo ,malo usrećiti nekoga"

- eto Ri, to je to. Time si o sebi rekao više (i ljepše) nego da ideš pisati autobiografiju.

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 22:29   |   opcije


I ja ponekad usrećim ženu sa djetetom koja sjedi na ulici,
ili prosjaka bez noge ili ruke, ali to je samilost, nije bonton.
Cijenim tvoje mišljenje, zato što je tvoje i to si ti.
Ja govorim o sebi osobno, isto ono što mislim, kao i
svatko drugi koji razgovara. Ne mora značiti, nužno,
da se slažemo, zato i jesmo svaki ponaosob
individua za sebe.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:30   |   opcije


A što se tiće gospona Fulira, mlađi bi puno toga
mogli naučiti od njega.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:32   |   opcije


Ri, ,,, ne znam ne sjecam, vise
zadnji put sam ja placala veceru .))))

Autor: absolutely-me   |   24.06.2012. u 22:32   |   opcije


Abs, kladim se da si ostavila bakšiš....

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:34   |   opcije


ne sjećam se kad? :))

da me nisi zamjenila ,jesam bio smotan ?

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:34   |   opcije


vrbice oprosti ali Fulir je bio uglađen ali neiskren pa dobro da li ti više vrijedi galantnost nego iskrenost ...
sorry opet se razlikujemo

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:36   |   opcije


vrbice, uvijek !
znam da su im place katastrofalne i to je nepisano pravilo

Ri , nisam pratila kaj radis, al prema meni si uvijek bio glantan :))))
guardianu plavooki !" :)))

Autor: absolutely-me   |   24.06.2012. u 22:39   |   opcije


RI, uglađenost i galantnost ne znači, nužno, i neiskrenost.
Ne bih analizirala ovaj lik i tog mog dragog i kultnog
filma, jer bi samo skrenuli s teme, ali on je barem
poznavao žene i kako se treba udvarati.
Dobro, ne očekujem Fulira preko puta mene, bilo bi
to ipak malo previše, ali što je je. Zato se i zval Fulir (od glagola_fuliranje)

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:40   |   opcije


Al je fino najebao na kraju. Teta Mina, heheheee... :)))

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 22:45   |   opcije


evo bili smo na večeri a nisi me pratila ...al sam ja tebe pratio kad se antunović zavrtio
katastrofa
odoh se zamaknuti ...
samo da završi nogomet .

Autor: RI41   |   24.06.2012. u 22:47   |   opcije


Da, naj.... je al, nije jadan kriv,
kaj je naj....
Okolnosti, štaš.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 22:51   |   opcije


Ma vraga nije kriv. Obožavam taj kraj. :))

Autor: Winetou   |   24.06.2012. u 23:24   |   opcije


E jbg. zajeba... su ga.
A i kaj mu je falilo, dobro se je udal... hahaha

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 23:28   |   opcije


Moglo bi se reći da je Fulir dobio dobar "bakšiš".

Autor: NY-NA   |   24.06.2012. u 23:35   |   opcije


To je to....

http://www.youtube.com/watch?v=NdYjxjm8lWg

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 23:36   |   opcije


haha, nina, a kaj mu fali. Love ko dre....

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 23:37   |   opcije


dobro ste obradili temu, nitko nebude htio konobariti tamo kuda iskričari idu na kavu:))

Autor: NY-NA   |   24.06.2012. u 23:41   |   opcije


Najcesce ostavim, ali nije pravilo i ne uvijek. Treba se i to zaraditi. Ophodjenjem, uslugom, nije to bozicnica po kolektivnom ugovoru nego moja dobra volja. No, vise bi me smetalo da me dama procjenjuje po te dvije, tri kune, usprkos tome da je cijeli ceh bio na moj racun.
Ajmo sad u drugu krajnost, ostavim mu bahato 50 ili 100 kuna. Kaj sad, to je kurcevito ponasanje bez pokrica ili ce dama koja na to pada odmah promocit i pozeljet me?

Autor: Baayaa   |   24.06.2012. u 23:44   |   opcije


Baa, ne pretjeruj. Onaj koji ostavi 50 kuna, za dvije kave
pravi se važan i bahat.
Ja govorim o cehu od jedne ili dvije kave koje koštaju
recimo 14 kuna. Meni je normalno da konobaru
ostaviš 1 kunu.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 23:47   |   opcije


Nina, sad se vidi kakvi su.
(čast iznimkama).
Štro onda mi možemo očekivati od njih?

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 23:49   |   opcije


haha treba biti odmjeren a ne bahat.

Autor: NY-NA   |   24.06.2012. u 23:50   |   opcije


Da, tako je. Kad ne znaju što bi rekli,
idu iz krajnosti u krajnost.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 23:51   |   opcije


(čast iznimkama), ali gdje su??

Autor: NY-NA   |   24.06.2012. u 23:52   |   opcije


Ma ima ih nina, kopaj malo dublje.
Nađe se.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 23:54   |   opcije


Pozdravljam sve vas koji ste komentirali.
Noććććć.

Autor: vrbica   |   24.06.2012. u 23:56   |   opcije


haha, bravo, stvarno u tebi ima i vjere i optimizma, svaka čast Vrbi.
(nevidim šumu od drveta...ili drvo od šume)

Autor: NY-NA   |   24.06.2012. u 23:56   |   opcije


Normalno i uobicajeno jest, no obavezno nije. No ponavljam, ako sam castio damu cijelu vecer a ona me procjenjuje po tome koliko cu castiti konobara vise govori o njoj nego o mojoj skrtosti.

Autor: Baayaa   |   24.06.2012. u 23:58   |   opcije


Baa, ako si častio nju i ceh iznosi 235 kuna, časti i konobara sa
5 kuna. Ništa više. A ona će to primjetiti.
Opet ponavljam, to je stvar osobne kulture.
Nemoj pokvariti na kraju dojam o sebi zbog 5 kuna.

Autor: vrbica   |   25.06.2012. u 0:00   |   opcije


večina muškaraca ne shvača da nama ženama je bitno kako se ponašaju u društvu...sve to govori o Njemu.

Autor: NY-NA   |   25.06.2012. u 0:07   |   opcije


nina, na žalost, tako je.
Ali oni su sa Marsa, a mi s Venere. jbg.

Autor: vrbica   |   25.06.2012. u 0:08   |   opcije


pa u istom smo svemiru zašto se ne kužimo?

Autor: NY-NA   |   25.06.2012. u 0:10   |   opcije


To su drugačiji mentalni sklopovi.
I nikad neće biti isti. Ali i dobro je
da nisu isti. Ne bi bilo zanimljivo.

Autor: vrbica   |   25.06.2012. u 0:12   |   opcije


ti si odavno rekla laku noć, e pa laku ti noć Vrbi.

Autor: NY-NA   |   25.06.2012. u 0:14   |   opcije


A što se tiće svemira, nina, dobar stari
Einsteine je rekao: Dvije su stvari beskonačne.
Svemir i ljutska glupost. Za svemir nisam siguran.

Autor: vrbica   |   25.06.2012. u 0:15   |   opcije


Još jednom noć nina.

Autor: vrbica   |   25.06.2012. u 0:16   |   opcije


papa lutko ljepo spavaj.

Autor: NY-NA   |   25.06.2012. u 0:19   |   opcije


Ne mogu se složiti da je to stvar osobne kulture, već prije nekih uvriježenih pravila (bolje reći običaja) ponašanja. Pa se netko u tim običajima ponaša uobičajeno, a netko ne. Ili ne uvijek. Svakakao tema koja ne zaslužuje 100 i nešto komentara i neke dramatične tonove najčešće ženskih komentatora.
No ako je ceh veći od 100 kuna platit ću ga karticom i svi problemi su riješeni, moje ponašanje ostaje uzorno i poželjno. :-))

Autor: Baayaa   |   25.06.2012. u 8:50   |   opcije


Baa, vidi se da nemaš duha ni kulture. Što za tebe zaslužuje sto i više komentara?
Možda priča o roštinju ili o tome ko je najdeblja žena na iskrici.
Žalosno. Iole malo ozbiljnije teme su za tebe suvišne.
Ili počinješ zamuckivati kad te neko pobije u mišljenju.
Nisam baš primjetila da je ovdje bilo puno komentara protiv
napojnica. Ti si očito loš primjer muškarca
koji bi trebao biti kulturan i prisustvu žene.
Ali tko zna, možda ti i nisi bio u društvu neke kulturne žene.

Autor: vrbica   |   25.06.2012. u 11:57   |   opcije


Samo smatram (a to mi je dozvoljeno, zar ne?) da su ljudi nekulturni i sirovi i zatucani na mnogo puno ozbiljnijih načina nego što je (ne)ostavljanje tih par kuna. I da baš to zaslužuje ipak malo više pažnje i rasprave. No ok, tema tebi važna, skupila je pristojan broj reagiranja, uz nešto malo mojih.
Isprika ako sam povrijedio tvoj egić komentarom o nevažnosti, makar u komentaru iznad bio (pomalo i ružno) iskvalificiran ovako i onako...
No na kraju ću se ipak složiti: u moru potpuno nevažnih tema na blogu ova je ipak jedna od onih rijetkih iz kojih se može nešto i naučiti. Tak da će od sad moje pratilje jasno vidjeti moju galantnost pri plaćanju računa. Koju do sad nisam pokazivao, nego sam jednostavno obavio. Pa kad ženski rod veseli da se vidi nek se vidi...

Autor: Baayaa   |   25.06.2012. u 20:04   |   opcije


Baa, vidim da si i ujutro i navečer raspoložen za ovu temu. Naime, drago mi je da je ovaj naš razgovor na dobro završio, iako nije započelo s davanjem manče samo i jedino na spojevima s iskričarima. Pa valjda ljudi imaju izlaske i s nekim drugim ljudima, ne samo sa ženam - kolegama, prijateljima, rodbinom kojima se ne trebaju upucavati i prikazivati "fino odgojenima" a u biti to nisu. Dakle, govorim o dobrim običajima kojima nekog nagrađuješ za uslugu ( a ugostiteljstvo je usluga), ili kad frizeru ostaviš nešto manče...I da ne nabrajam, bonton se treba učiti od malih nogu, a s finoćom i osjećajem za ljude se rađaš. A ako ti to kao pouka donese neke bodove pri spojaku -onda dobro i piši.

Autor: vrbica   |   25.06.2012. u 22:39   |   opcije


Raspoložen skroz na skroz. :)
Svojoj zgodnoj frizerki bih rado ostavio manču, ali kaj kad je ceh uvjek okruglih 40 kuna. :) Da uletim s 50 ispao bih bahat i bio protumačen "tko zna kako".
A i uvjeren sam da se finoća i osjećaj za ljude može iskazati na barem stotinu drugih boljih i vrijednijih načina. Ovaj je tako, ne baš jako važan, meni barem. Pa sad, kome to ispadne nekulturno, nefino i nepristojno, ne mogu (niti neću) ništa.
Eto, gasim se konačno. Over, out...

Autor: Baayaa   |   26.06.2012. u 9:44   |   opcije


Dodaj komentar