Irene...

...kako mi idu na zivce novinari nasih dnevnih novina, sprdajuci se s uraganom Irene.
Citam Glas Istre, gdje su dva clanka preko duplerice.
I sve u istom revijalnom tonu ...
....kao bez veze, Irene je obican vjetric, a poginule su 24 osobe, al to su samo bili oni, na koje je palo stablo, dok su bili u autu, ili oni koji su cavlali svoje prozore drvenim daskama...tako nesto moze ustvrditi jedino idiot...zna se da svakih par godina neki uragan pohara jug Amerike, a sjetimo se Katrine prije par godina, sto je bila nevidjena katastrofa, koja je odnijela tisuce zivota, unistila i ostavila ljude bez kuca...
...da, sad ce netko od pametnjakovica reci, da, a Afrika...na tom nivou ne diskutiram, sada govorim o Irene...

...normalno da nasi novinari pisu na taj nacin, jer nikada nisu osjetili sta znaci sjediti u podrumu i cekati tornado...e, pa ja jesam vise puta...kad nas na lokalnoj televiziji upozore, da se moramo skoloniti u podrume, dalje od prozora, i tamo cubimo i slusamo sirene kako zavijaju...kada se zrak utisa, svjetlo postane ruzicasto, i kada vidis da se nesto cudno dogadja...kad je gotova uzbuna, opet sirene...da, nesto kao kad su bila bombardiranja, samo se ovdje radi o prirodi koja prijeti...velika zemlja, veliki vjetar, s tim da se ovo ponavlja iz godine u godinu...i najcesce nije nista, ali nekoga i pomete i onda gledamo na TV...u Hrvatskoj ocigledno nisu nikada culi, pomozi si, pa ce ti i bog pomoci, tj, sakrij se, pa mozda neces poginuti...

...ali nije niti cudo da se tako pise o katastrofama u Americi, jer amerikanci su 'otudjeni', oni bez veze nose zastitne naocale kad nesto rade, nose zastitu na usima kada kose, imaju zastitne rukavice kada nesto drugo rade, sto je kod nas utopija, jer krovopokrivacki radnici, rade na krovu, na 4. katu, neosigurani, o kacigama i vezanjima se moze samo sanjati...sve u svemu, nek se nasi novinari samo rugaju, zastita na radu i uopce zastita je u Hrvatskoj niti u povojima, jer je takav mentalitet, ne treba meni to, nece mene...
...sad ja vidim, kakvi se tekstovi pisu hrvatskim novinama, kad ove 'istine' serviraju takvi novinari, koji bi trebali biti malo vise informirani od covjeka koji svakodnevno cita novine...naravno, kad netko procita, takav shit od clanka, a nema nikakvu drugu informaciju, ponovit ce ko majmun, pa da je Irene samo bila vjetric.

03.09.2011. u 20:14   |   Editirano: 04.09.2011. u 14:04   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

...dobro, sad ih je poginulo 'samo' 24-oro, a sta da se ispostavilo, da je uragan bio devastirajuci, a da se ljudi, kojim slucajem nisu evakuirali, jjer im to nije bilo sugerirano...kao to je bila politika, evakuacija ljudi...kako smijesno...kao da se moglo predvidjeti, hoce li Ajrin luditi ili nece...sta da su ljudi ostali u svojim kucama i da ih je pokosilo, sto bi bilo, ups...jel to?

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:27   |   opcije


đusi, jesu li u tim područjima zidane ili montažne kuće??

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 20:28   |   opcije


...po tim clancima se vidi, kako su nasi ljudi nesenzibilni na stradanja, na sudbine, 24-oro ljudi je malo za njih...

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:30   |   opcije


đusi, i ja znam kako je to kada preko tv ekrana stalno ide obavijest o tome koliko kilometara je tornado udaljen od tvog mjesta i kada iz minute u minutu vidiš da ti je sve bliži i bliži.
da je frka, frka je i to velika.
ne kanim braniti naše novinare - ni slučajno, čak im jako puno stvari zamijeram jer su u svojoj prepotenstnosti zaboravili da bi se trebali i obrazovati, svaki dan, i da bi se trebali informirati i o stvarima o kojima znaju jako malo, a ne bljezgarati o nećemu o ćemu pojma nemaju.

i ja sa Irene shvatila kao prijetnju, ali onda mi se učinilo, gledajući cnn, da je stvar možda bila malo prenapuhana. kažem možda, jer postavljam si pitanje, nismo li mi u našoj "neorganiziranosti" u dobroj organiziranosti evakuacije stanovnika ugroženih područja, vidjeli "ma kaj to delaju".
to je način razmišljanja koji nažalost sve više dolazi do izražaja.
činjenica jest da naša bura kada kresne, zna biti puno jača, ali isto tako je i činjenica da se neke stvari ne mogu uspoređivati. zapravo puno toga se između onoga u USA i kod nas apsolutno ne mogu uspoređivati.

a naši novinari, koji nisu vidjeli baš previše svijeta, koji si nisu dali truda malo dublje zaviriti u neke relavantne podatke i koji nisu napravili još puno toga, jednostavno ne mogu to niti znati.
i onda uspoređuju dvije neusporedive stvari.

Autor: moluska   |   03.09.2011. u 20:32   |   opcije


Pogni, cijela Amerika nema izgradjene kuce, tj, privatne su kuce sve iste, ono sto bi mi zvali montazne...radjene od drvenih okvira, s knaufom, to su vrlo udobne kuce, ali lako lete...i moja je kuca takva...ma sve

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:32   |   opcije


pretpostavila sam da je večina kuća ustvari gipsana, zato posljedica oluja i jesu takve kakve jesu..

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 20:37   |   opcije


u Texasu, u mjestu gdje sam ja živjela, postojalo je svga nekoliko zidanih objekata i oni su u slučaju tornada služili kao skloništa. to je bilo opće poznato. kamo treba ići kada se objavi uzbuna.

ostale kuće su "montažne" ali treba zaboraviti našu predodžbu o tome kako izgleda montažna kuća :-))

Autor: moluska   |   03.09.2011. u 20:37   |   opcije


Moluska, ja sam se rodila i zivjela veci dio zivota u Hrvatskoj, i dozivjela sam par jakih oluja u Hrvatskoj...ono tamo je ipak nesto drugo, malo je jace i vece, kazem ti velika zemlja, velika prirodna katastrofa...tamo gdje ja zivim, sve je ravno, ali ravno, nema da se okrenes negdje i planina, kao kod nas, uvijek neka, ne...ovo se vozis i vozis, ravno...kad tamo tornado napravi touch down, ja moram ici u svom basementu u wc od straha

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:37   |   opcije


sinoć se kod mene spojilo nebe sa zemljom, grmilo je sa svih strana, puhalo.lijevalo... pušnicu koja je drvena otpuhalo je kao kutiju, da nemamo čvrsto zidane kuće i kod mene bi puno ljudi sinoć ostalo bez krova nad glavom..

Možda i razumijem one iz Istre..često puta su imali oluje..

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 20:39   |   opcije


daj juci ne drami opet. ne branim nikog od novinara ali govoriti kak su ljudi nesenzibilni nakon što smo prošli rata je poprilično drska izjava od tebe.

Autor: tewaniia   |   03.09.2011. u 20:40   |   opcije


tko se još oslanja samo na lokalne informatore...
mama
reci ti meni koliko amerikanaca zna za stradanje
u vukovaru
u srebrenici
o
o
o
a žrtve su bilie puno puno brojnije...
ne znam da li i sama i koliko znaš o tome ...
stoga se nemoj previše zgražati nad našim " informatorima "

Autor: GROCA   |   03.09.2011. u 20:40   |   opcije


Pogni, ne bi se reklo da su to gipsane kuce...to ti se cini da su razlicite kuce, cak se neke cine od cigle, ali je cigla samo dekoracija s vanjske strane, jer su sve isto gradjene, wood frames...isto...i kod nas nema cementnih sklonista, mi moramo ici u basement, a sta mi vrijedi, kada strane i jesu od cementa, a nad glavom mi je drveni strop...ali valjda misle, kad tornado odnese kucu, odnese ju horizontalno, a ti sjedis tamo neostecen...ili sta ja znam sto misle, ja samo znam da tamo sjedim s mackom i torbom s dokumentima i gledam tv...

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:41   |   opcije


vidila bi da njemu zapuše

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 20:43   |   opcije


moluška, kroz Texas sam prošla, a ono što čovjek vidu u prolazu i preko tv-a može biti samo nagađanje. Znam otprilike kakva je njihova gradnja, brza gradnja za kuće..i često puta se pitam kod takvih katastrofa, zašto u tim područjima ne rade čvrstu gradnju. Ovako mogu u nedogled..

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 20:43   |   opcije


Ne zelim uopce diskutirati na taj nacin...rekla sam da je rat jedna vrsta stradanja, a elementarne nepogode, druga...a da se novinari spreseravaju i nude dezinformacijei njihova ogranicena misljenja, koja ih nitko niti ne pita, da, to rade
...novinarka je bila u New Yorku razocarana, jer ga uragan nije srusio...jel to normalna osoba moze reci?

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:44   |   opcije


pogni, zakaj ne rade? zato kaj to košta i zato jer je ono takvo područje gdje se to ne isplati napraviti. osiguravajuće kuće bi bankrotirale

Autor: tewaniia   |   03.09.2011. u 20:45   |   opcije


ma daj glas istre
oni bi se isusu na križu narugali

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 20:47   |   opcije


naravno da ne želiš raspravljati ali važno da želiš davati svoj sud o nesenzibilnim ljudima s ovog područja.
thanks a lot

Autor: tewaniia   |   03.09.2011. u 20:47   |   opcije


Čekajte ljudi, Amerika se prodaje u medijima kao obečana zemlja, zemlja sigurnosti, demokracije, meda i mlijeka..
Radi politike gradnje stanovništvo im ostaje bez krova nad glavom.. i vi se čudite što se novinari sprdaju, ne sa ljudima, nego sa državom koja prodaje u medije čisto licemjerje..

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 20:48   |   opcije


Ma volim ja procitati Glas Istre, i kad sam tu, to i citam, ali od ovoga mi je bilo zlo...

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:48   |   opcije


a useru se čim malo zagrmi
ma znaš što, njih će jednom bura otpuvati sve do srednje bosne,
skupa s bakarićevim spomenikom
toliko ih volim da ću im i more ukinuti čim dođem na vlast

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 20:48   |   opcije


Tewania, zas6o branis neke novinare, cije clanke uopce nisi citala...ne diskutiram o ratu, jer sad diskutiram o Irene...svaki put, kada se nacme neka tema, moze se ubaciti rat, i u receptu za kolac...pa daj reci, da smo kao narod poprilicno neosjetljivi, jer su nas dugo gazili...al molim te, nemoj mi rec da je to u redu

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:51   |   opcije


a gdje sam napisala i odakle si ti iščitala da branim novinare? ajd mi c/p taj dio?

Autor: tewaniia   |   03.09.2011. u 20:53   |   opcije


Ja sam im prva kriticarka, i Amerika je vec davno prestala biti obecana zemlja ili je pocela biti zemlja koja samo obecava, a nikad nist iz toga...ali da imaju drugi mentalitet, to je tocno...

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:53   |   opcije


@Tewania: tu ih branis
c/p
naravno da ne želiš raspravljati ali važno da želiš davati svoj sud o nesenzibilnim ljudima s ovog područja.

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 20:54   |   opcije


Đusi, ja sigurno neću branit novinare, ali u vražju mater..ako nekome deset puta otpuše kuću, ako je deset puta bez krova nad glavom, kog vraga si sam ne sazida 1x1 m2 da ima neku sigurnost.
To meni nije jasno.
Ako nisi primjetila na mjestima gdje jako puše bura, kuće su kod nas kamene, a crijep je zacementiran za krov. Inače bi i kod nas bilo isto..

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 20:55   |   opcije


glavno da su ti isti novinari cmoljili zbog japana.
i potresa u crnoj gori.
to su isti oni kojima su za laku noć pivali amerika i engleska bit će zemlja proleterska
zato se i šprdaju

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 20:57   |   opcije


ne branim nikoga tu nego samo navodim tvoj sud sa početka bloga.
ti ne vidiš ono što si napisala ili ne želiš vidjeti. ali svejedno, nije bitno ...

Autor: tewaniia   |   03.09.2011. u 20:57   |   opcije


kao prvo, ne bi bilo isto pogni
a kao drugo, kako jebena pijavica uspije srušiti sve prid sobom
pa nije niko manit da ne bi zida od kamena da je to tako

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 20:58   |   opcije


amerikanci su jako glup narod i to je općepoznata stvar.
blizanci se nebi dogodili da nisu pametnjakovići dali točne upute na tv-u kako se oni mogu srušiti računajući da nema budale koja bi to mogla napraviti i zamisli zajeb..... to se i dogodilo...

Autor: tewaniia   |   03.09.2011. u 20:59   |   opcije


Da, znam pogni, i ja sam ih to pitala...ali to je jednostavno tako...oni niti ne znaju da se kuce drugacije grade, neki nikada nisu niti vidjeli drugaciju kucu...kako da to objasnim...i meni je moja kuca lijepa, ali je li sigurna - nije...u pocetku sam uvijek imala osjecaj kao da je od papira, da mi svatko moze izbusiti rupu i doci, ako vec ne kroz vrata i prozore...ali cemu diskutirati - tako je...osim toga, nema predjela gdje nesto ne puse ili tornado ili uragan...jedino su malo poceli paziti u trusnim podrucjima, pa sad grade drugacije kuce

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:00   |   opcije


Ne vidim tewania razlog tvog animoziteta...hrvatica sam, rodjena, i imam pravo kritizirati svoj narod, isto tako ga i hvalim...to cesce...ali ako sam se okomila na dva jerka novinarska, to nije razlog da ih a priori branis...ali svatko prema savjesti

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:02   |   opcije


i ona opet po svom... ok možeš

Autor: tewaniia   |   03.09.2011. u 21:04   |   opcije


znači, ipak je do politike države i do edukacije ljudi o njihovoj sigurnosti.
Svaki puta kad se dogodi takva pijavica-uragan-tornado katastrofa država angažira ili ljudi sami i ide se ponovo u gradnju- novac se okreće..
Očito baš nikome nije u interesu sigurnost, nego zarada..
Vjerojatno građevinci mole krunicu da dođe koji uragan..

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 21:05   |   opcije


Pa naravno da po svom, tako sam i pocela, sto si ti drugacije rekla...kritizirala me, sto se nisam solidarizirala s vama, jer ste imali rat? kao da ga i ja nisam imala...a rat nema ama bas niakve veze s ovom temom o kojoj sam pisala...

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:06   |   opcije


kod nas npr. nema tajfuna, ali ima tajkuna.
pa ostaneš bez takujina
kad dođem na vlast, nazvat ću el. nepogode po pognioci, đusi i ami. poharaše cili blog

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 21:08   |   opcije


Pogni, tamo nitko nema osjecaj gubitka, jer kako mozes nesto izgubiti za sto ne znas da postoji...kad neki bogatas ide graditi kucu...ne kaze on, ajmo mi sagraditi krasnu cementnu ili kamenu kucu, ne...oni opet planiraju istu takvu, kakvu svi imaju...pazi veliki bogatasi...to je takva tradicija gradnje...njima i da ponudis kucu kakva je nasa, ne bi je htjeli, o tom se radi

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:09   |   opcije


ne moš cili narod nazvati glupim
i ja volim reći glupi ameri.
al što je, boga ti, s hrvatima kad nam je hdz-e ovoliko na vlasti
i kad se ližemo sa srbima
amnezija?
glupi ili ne, ameri drže do izmišljene američke tradicije

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 21:10   |   opcije


rozi, mi učimo od njih. :)
a hdz je drugi par rukava... ne bih sad. idem vanka
pozz

Autor: tewaniia   |   03.09.2011. u 21:13   |   opcije


Joj Đusi, pa svi evropejci koji su došli u ameriku živjeli su u zidanim kućama i jako dobro znaju prednost takvih kuća.
Koliko je to isplativo u americi, nebih se miješala..
Ali niti ja se ne mogu solidarizirati sa državom koja ne brine o svojem stanovništvu. Jer kad je išla obnova ratom razrušenih kuća, nisu se kod nas radile papirnate, nego zidane kuće..

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 21:14   |   opcije


Da, ameri su ograniceni, zato jer ih ima puno, a mnogi nemaju pojma ni o cemu, jer se nisu makli cijeli zivot od tamo gdje zive i zato, jer ne smatraju da moraju znati strane jezike, jer svi drugi govore njihov...to je poprilicno uopceno, ali moze se primijeniti na dosta amera

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:14   |   opcije


Pozz tewaniji:)))

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:15   |   opcije


je sokić mamo samo bogataši žive od takve politike gradnje,prehrane,zdravstva,bankarstva bitno da se lova vrti a dok mu rade drugu kuću ode na havaje

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:15   |   opcije


a raja kredit pa banci profit a gazda banke na havaje pa se skupa smiju

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:17   |   opcije


Pogni, tesko je shvatiti neke stvari i nakon 13 godina, nisam shvatila, i uvijek ih pitam zasto uporno rade takve kuce, i uporno ih priroda rusi...ali je cinjenica, da neke kuce tamo stoje stoljecima i vjerovatno su ove, koje su unistene kalkulirani rizik, sta drugo reci...jer ameri nemaju pojma o cemu ja govorim, kakve drugacije kuce, pa nece oni to...oni vole fine klasicne americke kuce, jbg, sta da ti kazem

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:18   |   opcije


a naziv sljedečeg je fata

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:19   |   opcije


Romancek, da, imas pravo, ajmo malo o nasim bankama mozda i nasi bankari idu na Hawaii-e...da, da...ja bas mislim da idu...kad su nasi bogati, onda su bogati u p. mm

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:20   |   opcije


Tko pametan čita novine ?
Nitko ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   03.09.2011. u 21:23   |   opcije


a s kim vi bankrotirate?

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 21:23   |   opcije


mi prodali banke ali prvo ih sanirali našom lovom a sad vlada vele da su zločesti kaj nas gule s exstra profitom

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:24   |   opcije


Djordj, ja citam novine, legnem na rucnik, slusam valove i s novinama si pravim hlad na licu:))))

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:25   |   opcije


...e, kad vec kritiziramo, penzije zamrznuli, a kazu, da nece u buduce imati za penzije, previse je penzionera na one koji rade...a meni nije jasno, svi ti penzioneri su nekada radili i odvajali za penzije...gdje je ta lova, netko se nakrao...sta bi rekli ovi mladi koji danas rade, da nece imati nikakvu penziju, kada im dodje vrijeme, iako redovno odvajaju u penzioni fond?

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:28   |   opcije


...meni je jedino cudno, da ljudi jos nisu izasli na ulice, jer mi nije jasno tko moze zivjeti od 1000 kuna mjesecno, akazu, da se zivi/krepava i s manje...kad se zamrzavalo, penzije se nisu smjele dirati, sve, ali ne penzije, ti ljudi ionako mizerno zive

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:30   |   opcije


kapital svugdje ima isti cilj ali ovi naši su još u prvobitnoj akumulaciji(zajebi bližnjeg svog a ako možeš prodaj ga)

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:32   |   opcije


Ja mislim da smo napredovali dalje od prvobitne akumulacije, mislim da je vec vise generacija akumuliralo:))))

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:39   |   opcije


u americi kapital koristi potrošnju i konzumerizam pa otud takav stil gradnje,zdravstvo,prehrambena politika

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:39   |   opcije


jebate mene prodali više puta nego kunte-kintu pa ni neznam ko mi je gazda

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:40   |   opcije


samo pogledam ko mi je otpozadi onak preko ramena

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:41   |   opcije


dok te dobro jebe, šta te briga

Autor: -rozmarinababa   |   03.09.2011. u 21:41   |   opcije


da dobro oči mi ispale :)

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:42   |   opcije


Da, konzumerizam, jer im je dugo vremena dobro islo, samo su na taj nacin postali debili, sada misle da jos uvijek mogu, a ne mogu, jer nemaju love...
nekima je najveci provod ici u shopping i to rade po cijele dana, onda nagomilaju stvari i sve prodaju na Garage sales...bolesno...ali znas sta cu ti reci...meni se cini da cemo i mi doci tamo negdje, mi samo malo kasnimo u koracima...pa sve stvari na koje sam nailazila prije tamo, evo ih i u Hrvatskoj

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:43   |   opcije


rozmari i tebi želim sve naj :) čisto onak domoljubno :)

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:44   |   opcije


e mama ali naši paze da mi ne trošimo previše pa nam daju male nadnice taman toliko da ne krknemo

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:46   |   opcije


A meni?
Meni se ne usudis, da ne bi rekla, also decec dragi...a necu, pozeli i meni dobre zelje

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:46   |   opcije


...ali si vidio, kazu, nije dobra politika spasavanja ekonomije u stednji, bas naprotiv, potrosnja, a da bi trosio trebas imati love itd...

Autor: juicy-mama   |   03.09.2011. u 21:48   |   opcije


ajd dobro evo i tebi nekolko ovih kaj meni dišu iza leđa u vrat :)

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:48   |   opcije


javi kak su se pokazali

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 21:50   |   opcije


Ova kriza nije propast ekonomije..
Ovo je samo resetiranje na stvarnu vrijednost..

Autor: pognioci   |   03.09.2011. u 21:57   |   opcije


pogni-oči nas u hrvatskoj resetiraju non stop od 0-24

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 22:01   |   opcije


sam postal resetmen

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 22:02   |   opcije


kad prodaju hrvatske šume forsirali bu grijanje na drva,kad prodaju hrvatske vode svi bu pili mušku vodu

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 22:04   |   opcije


al i obama je amerikance resetiral na ???

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 22:07   |   opcije


da prostite kurac

Autor: roman10   |   03.09.2011. u 22:08   |   opcije


Dodaj komentar