Pitam se, pitam...
...je li moguća ljubavna, prijateljska ili neka druga veza, između ljudi različite vjere ili različitog političkog uvjerenja?
...a brak?
...ili je to nešto, što je u osnovi svakog bića i ne može se preći preko toga.... ili se može uz malo tolerancije?
Nikada nisam imala problema s tim, da li zbog toga što sam se nesvjesno okruživala istomišljenicima ili zato, što su ljudi, pa i ja sama, bili tolerantni, ne znam...
25.05.2011. u 21:03 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Fck..načela si temu. Iskreno, mislila sam da nemam predrasuda ali onda sam upoznala jednog krasnog čovjeka..kulturan pametan, simpatičan, zgođuša, imućan..bla...sve..ali stalno mi je govorio svoj nadimak. Jednom sam ga konačno zapitala kako se zove da ga ne zovem stalno imenom za kućne ljubimce i onda sam pala u nesvjest. Tu barijeru jednostavno nisam mogla prijeći. A dolazio je svaki dan iz Pule da zajedno popodne popijemo kavu, nije mu bilo teško
Autor: rubithuseday | 25.05.2011. u 21:07 | opcije
moja filozofija je moja religija i bljuje mi se od ljevih i desnih, kaj da ja radim i skim reci ti meni ;)?
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:09 | opcije
Moguće je :-) Imam u svom bližem i daljem okruženju i veze i brakove između ljudi različite vjere i različitih političkih uvjerenja. Prisutna je tolerancija i svako uvijek sasluša onog drugog.
Autor: leptirica_57 | 25.05.2011. u 21:09 | opcije
mislim da vjera,boja koze i ostalo ne znaci nista,bitno kakav je tko covjek
Autor: vedranna | 25.05.2011. u 21:10 | opcije
Što znače kao prvo politička uvjerenja? Gdje vi vidite da neko iz politike provodi bilo kakva uvjerenja?
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:11 | opcije
Pa ne znam, mene su učili da poštujem tuđe, ali i ja se nekako pitam, je li moguće zadržati hladnoću, kad s nekim živiš godinama...ili ja poprimim njegov stav ili on moj...nekako se moramo prilagoditi, ne možemo bti na suprotnim stranama cijeli život...
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:12 | opcije
Ja samo vidim pogodovanja razlicitim interesnim skupinama kako bi se došlo do što više glasova, a celofan ljevi i desni koriste kako bi idiote koji misle da imaju politicka uvjrenja naveli da glasaju za njih. Treba im svima nogu u guzicu. Lopovi i muljatori. Svaki dan 1000 laži gade mi se.
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:12 | opcije
u mjesanom braku ima vise slavlja,dva Bozica i sve u duplo :)
Autor: vedranna | 25.05.2011. u 21:14 | opcije
singl
potpisujem te
što bi bilo različita politička uvjerenja
demokracija -robovlasništvo ---kralj------- parlament
Autor: RI41 | 25.05.2011. u 21:14 | opcije
Prvo su ljubili guzicu franceku, pa sanaderu, sad im je opet francek dobar, a ovi ljevi kad je trebalo dobivat glasove bandić im je bio najveći socijal demokrat. Sve su to govna bez talenta.
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:14 | opcije
mogu se s nekim družiti ako je otvoren za promišljanje i kritiku...ako je zatucan ionak nemam kaj pričati s takvom osobom..dakle nemrem se ni dužiti a još manje ljubovati..
Autor: ladonna2 | 25.05.2011. u 21:14 | opcije
Ma da, tolerancija mora postojati, ali dokle to ide, npr. ja mislim da bog ne postoji, on misli da postoji, on misli da djecu treba krstiti, ja mislim da ne, to je samo mali dio price...
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:14 | opcije
uglavnom nemrem niš...sa zatucanima po vjerskoj, nacionalnoj ili bilo kakvoj osnovi...ne diraj me ne diram te...
Autor: ladonna2 | 25.05.2011. u 21:15 | opcije
a veza muslimanskog bombaša i cionističke djevojke zapisana u zvijezdama
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:15 | opcije
Onda se još upetlja crkva da bi podaprla desnu populističku bandu, i dok mi raspravljamo oko ideala, guzica nam je odavno prodana da nas guze. Mislim da se vidi to po brini našeg izlaska iz krize da smo zadnja rupa na sviralu.
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:16 | opcije
Vedranna, to je fantasticno..znas sta je moja mama radila, slavili smo uskrs kod bake s jajima i sunkom po propisu i onda jos jedan isto takav propisni doma 1. Maja haha, tako je bilo i s Bozicem i novom godinom...dva slavlja
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:17 | opcije
Krstite jedno djete drugo ne. Kompromis ;)
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:17 | opcije
ime, prijašnji odgoj, porijeklo..me ne zanima..ak je svjetska osoba...u glavi..ak nije ne vredi niš..ni da je naj "moj"...ne igra
Autor: ladonna2 | 25.05.2011. u 21:17 | opcije
pa i ja sam dijete mješanog braka, mama mi je žensko a tata muško, valjda sam zato kr....
Autor: krelec | 25.05.2011. u 21:18 | opcije
Jel bi vi krstili djecu u crkvi, a ne vjerujete ili bi to napravili zbog ljubavi i harmonije?
Nije to moj slucaj, ja sam prestara za to...:))))
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:19 | opcije
Krelec, onda sam i ja dijete iz mijesanog braka, ali je to bilo tako davno, da se vise ne sjecam tko se s kim mijesao....:)))
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:20 | opcije
Čuj..ja sam ovog lika stalno zamišljala kako izvodi negdje bombaški napad s tim imenom i jednostavno se ohladila
Autor: rubithuseday | 25.05.2011. u 21:20 | opcije
Jednostavno je jucy ako je muško musliman onda su djeca muslimani, muslimanka nesmje za katolika osim ako se ne prebaci na katoličku vjeru. Tako je po kuranu i bibliji.
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:21 | opcije
uglavnom su vam razmišljanja logički neodrživa
. Kao 1. ne čini bitnim određenjem ljude ono što su po vjerskoj ili nacionalnoj liniji
Kao drugo NE ZNAČI niti će ikada značiti da je čovjek druge vjere ili nacije na SUPROTNOJ strani. To sa tim "suprotnim stranama" je loša posljedica ovoga rata kod nas gdje se inzistiralo na razlikama a ne na sličnostima.
I kao treće, but not last , ako se ljudi ISKRENO vole nastoje se čim više zbiližiti i usvojiti drugačije stavove i navike koje ima partner. to je smisao uspješne veze.
nego , zaboravilo se što je ljubav ...
Autor: rosa61 | 25.05.2011. u 21:22 | opcije
zatucanih ima i bit ce,a covjek ako je covjek za mene je covjek :).teta mi u mjesanom braku,a tetka volim vise od nje iako je druge vjere i nac.,a i bivsi mi bio druge vjere,druge boje koze i sve bilo ok
Autor: vedranna | 25.05.2011. u 21:22 | opcije
a kak u đamiji bi moral kleknut i alahu akbar?a ko bu me ispravil?i dignul?
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:22 | opcije
Oduvijek je bilo prica ljubavima, on bogat, ona siromasna, Romeo i Julija, ali interesantno, nekako su sve te ljubavi zavrsile nesretno...
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:23 | opcije
Jucy svjet se mjenja granice više nisu bitne, politički stavovi izumiru, politika postaje populizam, religija gubi na svojoj važnosti. Danas je sve konformizam. Kud i turci tamo i mali mujo.
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:23 | opcije
Malo sam zbunjena, ali dođe to s godinama. Družim se s ateistima, s vjernicima, s lijevo orjentiranim sa centriranim... Bila sam u vezi tri godine s muslimanom tamne boje kože ... I iskreno rečeno ne vidim razloga nekome nametati svoja uvjerenja, kao što ni moje društvo ne nameće meni svoja uvjerenja. Od vjernika sam naučila puno, od onih koji imaju drugačija politička uvjerenja sam također nešto naučila..Vodile su se mnoge rasprave, ali je uvijek bilo prisutno poštovanje tuđeh mišljenja. I upravo zbog toga sam čitala i Bibliju i Kuran...Naučila sam nešto iz povijesti, kulture drugih naroda i narodnosti. I smatram se bogatom osobom.
Autor: leptirica_57 | 25.05.2011. u 21:24 | opcije
singl a kud će mujo pa neče valjda za križarima?
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:25 | opcije
Rosa, slazem se, ali sama kazes, da se moraju prilagoditi jedni drugima, tj. preuzeti nesto jedni od drugih...jer sta napraviti, ja idem u crkvu, a sta on za to vrijeme radi...gleda utakmicu?
...hoce li djeca ici na vjeronauk, ako ja vjerujem, a on ne...to su neka prakticna pitanja
..sto ja zelim reci je, kad se ljudi upoznaju, nekako po difoltu biraju nekog slicnog...ako je to tocno, zato i postavljam ovo pitanje ovdje
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:26 | opcije
Osim toga pravi sam mix ;-) Njemačka, Austrija, Hrvatska i Slovenija :-))))
Autor: leptirica_57 | 25.05.2011. u 21:27 | opcije
leptirica potpisujem poštovanje drugih i drugačijih znači biti bogat
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:27 | opcije
deca...ajmo ponovno...jel sad govorimo o nečem..normalnom?...dakle katolik pravoslavac...nikom nije stalo..do svoje vjere ni narodnosti...svima sve svejedno...i onda ti i takvi traju...
ili o nečem na kaj bi reagirali...samo onak...jer eto on baš želi da se ide klanjati 5x dnevno u džamiju i želi da mu deca budu muslimani i idu na hadž...i da mu klinka nosi burku..onak pod mus???
Autor: ladonna2 | 25.05.2011. u 21:28 | opcije
Juicy, sve se to može provesti. Znam iz niz primjera u daljnjoj obiltelji. Potreban je samo razum.
Autor: leptirica_57 | 25.05.2011. u 21:28 | opcije
E da, ladonna, dobar primjer...
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:31 | opcije
nadam se MAMA da ne ideš svaki dan u crkvu
onda je zbilja bed i za tebe i za onog koji bi svaki dan gledal utakmice za to vrijeme
alii eto npr. jednom tjedno se da uskladiti .
nekako je to baš i simpa . baš takve veze uljevaju povjerenje
a ne kaad se drže jedan drugog ko pijani.
Autor: rosa61 | 25.05.2011. u 21:31 | opcije
Guanta, ak se samo radi o kavi, kaj te briga:))), mozda radi dobru tursku kafu????:))))
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:32 | opcije
dona to su extremisti i s njima nema kompromisa
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:32 | opcije
Rosa, bas naprotiv, danas sam imala diskusiju na blogu od lanene, ako nije izbrisala, bila je teska diskusija, koja me je ponukala... ja sam ateista, tvrdokorni...ovo mi je ovdje bilo pitanje, znatizelja
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:34 | opcije
mujo ide u nato savez i u eu :)
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:34 | opcije
kompromis i tolerancija i poštovanje vezi daju stabilnost i kad ljubavni plam se stiša
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:35 | opcije
Da se razumijemo, nikada nisam imala neki takav primjer u blizoj okolini, netrpeljivosti...ali danasnja diskusija mi je dala misliti...jesam li ja naivac...jesu li svi dobronamjerni oko mene, kao sto sam ja sama ili je suprotno?
...sudeci po vama ovdje na ovom blogu, cini mi se da govorimo isti jezik tolerancije...
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:36 | opcije
roman..pa o tome i govorim...ali ajmo ovak...frajer je tamni+ musliman...bla..i sve 5...dok je na zapadu, nekak se asimiliral...skontal..ali eto, idemo upoznati njegove roditelje...i recimo brat neće ni pozdraviti tu neku bijelu ženu...jer ne želi, jer se zna gdje je ženi "mjesto"..i ne odobrava nikakvo njeno šefovanje...pogotovo ne drugim muškarcima..a svekrva očekuje da je ona... nježna brižna i pažljiva..prema njenom sinu..pa nek nakuhava, brine o djeci i sjedi među ženama i pere noge muškarcima...a on za vrijeme tih posjeta šuti..i priklanja se svojj familiji da ne bi ispao..šta već??? a??? kaj onda???
Autor: ladonna2 | 25.05.2011. u 21:37 | opcije
mujo u nato da u eu eeee
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:37 | opcije
dona udala si se za njega a ne za familiju
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:38 | opcije
promjeni ga za nekog ko je uz tebe bez obzira na sve
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:40 | opcije
želim vam samo reći...sve je to ok...ja bum prva vikala..ljubav i tolerancija....!!! nek probaju, neka traje...živili
ali vi ne znate kaj se događa..kad se ode k njima recimo u njihovu zemlju...i kaj bu se njemu..promenilo u glavi..zar ne?...nije jedan slučaj da su zapadnjakinje na taj način ostale bez svoje djece...jer muslimanski..(kao primjer pričam)....zakon, nalaže da muž treba odgajati..djecu po kuranu...dakle?...nemojte mi reći da to nije moguće...i ? kaj bumo onda?
Autor: ladonna2 | 25.05.2011. u 21:41 | opcije
Roman, lako je tebi reci, reci ti to babi, mami, sestrama, braci, braticima...da, to moze biti problem...gledala sam stare epizode Sex and The City, charlotte je upoznala njenog zidova i presla je na zidovstvo...mozda je to prakticnije, da su na istim valnim duzinama...lako za ovo srbi i hrvati, to nije problem
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:42 | opcije
roman -nisam...primjere stavljam...
Autor: ladonna2 | 25.05.2011. u 21:43 | opcije
..dona, koka..:) izuzevši pranje nogu, to se događa i u jednonacionalnim, jednostranačkim, jednomislećim obiteljima.....
eh..sve dok bude i jednog ljudskog bića na ovoj planeti kome će uopće pasti ovakvo pitanje na pamet..nema promjene, ma koliko mi to željeli..
Autor: Susannah | 25.05.2011. u 21:44 | opcije
Što ako on glasa protiv eu a ona za eu kako će moći biti zajedno????
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:44 | opcije
done ti odabireš ne ja a ako si odabrala pravog bit će uz tebe pa onda uz kuran a i ti isto uz njega pa uz bibliju
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:44 | opcije
Dakle, nije dovoljna samo tolerancija, katkada je potrebno puno vise...nisu zabadava rekli nasi stari, da si nadjemo partnere slicne nama, po stalezu(?), ma sta to danas znacilo, po bogatstvu, po skolovanju i vjeri...valjda iz prakticnih razloga...ali uvijek je bilo onih, kojima je ono drugo bilo sladje
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:45 | opcije
singl dignu kredit i da vidiš
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:46 | opcije
što banka zapečati teško se razvrče
Autor: roman10 | 25.05.2011. u 21:47 | opcije
Da, mene bi smetalo da se on klanja svako malo...jednom sam bila na aerodromu, cekala let, kad odjednom grupa zena u burkama, rasprostrla tepihice izmedju sjedala u cekaonici, legle, pocele moliti...ma bas je bilo neugodno
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:48 | opcije
Najbolje je napravit dete i dignut kredit i sve razlike se brzo rješe :D
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:49 | opcije
Mene smeta kaj se plati kazna za seks u javnosti i kaj trava nije legalizirana pa kaj.
Autor: singlemoment | 25.05.2011. u 21:49 | opcije
Znaci li to da sam netrpeljiva...ne mislim da jesam, ali znam sto mogu, a sto ne mogu...i prema tome trebam i izabrati partnera...ali postoje oni, koji uvijek vole egzotiku, drugacije i to im se katkada obije o glavu, jer zapravo nisu spremni
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:50 | opcije
Moram ici sada, hvala na diskusiji...mozete vi jos, ali ja idem...
Autor: juicy-mama | 25.05.2011. u 21:52 | opcije
dakle da skratim...uzmite sve sa zrnom soli...tu drugačijost, agzotičnost, ljubav... jer si volite kao ponekad i ja..utvarati da ste jako tolerantni..sve dok nekaj ne dođe drito na vaš prag, u vaš dom...pa zavlada ili potire vaše...
@susanah..da, događa se..svima svugdje..ali govorimo o osnovnim kulturološkim, odgojnim i tradicijskim vrijednostima.....i još gore..različitostima..kad sve a ma baš sve ode...u krajnost..
Autor: ladonna2 | 25.05.2011. u 21:55 | opcije
Fck..načela si temu. Iskreno, mislila sam da nemam predrasuda ali onda sam upoznala jednog krasnog čovjeka..kulturan pametan, simpatičan, zgođuša, imućan..bla...sve..ali stalno mi je govorio svoj nadimak. Jednom sam ga konačno zapitala kako se zove da ga ne zovem stalno imenom za kućne ljubimce i onda sam pala u nesvjest. Tu barijeru jednostavno nisam mogla prijeći. A dolazio je svaki dan iz Pule da zajedno popodne popijemo kavu, nije mu bilo teško
Autor: rubithuseday | 25.05.2011. u 21:07 | opcije
Upravo imam identično iskustvo,
i od tada imam predrasude prema Šiptarima...
kao što je rekla moja baka, jabuke i kruške se ne mješaju,
zvučalo mi uvijek glupo i primitivno,
ali kad ne osjetiš na svojoj koži čovjek ne vjeruje da je tak...
ustvari meni je bitno da osoba s kojom djelim život bude identičnih stavova i razmišljanja,
uglavnom takvog imam pored sebe...
Autor: andromeda00 | 25.05.2011. u 22:06 | opcije