Imam dvije mame...imam dva tate

...jesmo li spremni prihvatiti, prvo, istospolnu bracnu zajednicu, zatim, (nastavljam se na Meijinu temu o umjetnoj oplodnji), zelimo li i mozemo li dozvoliti i takvim bracnim parnerima umjetnu oplodnju, posvajanje djece i sve ostale beneficije, koje imaju musko-zenski bracni parovi

03.08.2009. u 19:25   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ne znam, kad razmišljam kontradiktorna sam: polazim od toga da ljubav kao emocija ne bi trebala biti uvjetovana kategorija, da jedino kao slobodna ima svrhu postojanja, pa po tome trebala bih tolerirati i gay parove, ali....gotovo uvijek, kad o njima razmišljam sjetim se ekstrema koji agresijom pokušavaju dokazati jednakost...a prihvatiti ili ne? proći će još jako puno vremena, barem kod nas dok se ne očisti svijest, pa i moja, od uobičajenih razmišljanja da mama ima cice, a tata pišu ;-)

Autor: meija   |   03.08.2009. u 19:39   |   opcije


dakle, ti mislis da gay parovi nemaju jednaka prava na srecu, brak obitelj, i da moraju biti na taj nacin gradjani drugog reda...pa bog je stvorio (za one koji su vjernici) i hetero osobe, kao i homo, medjutim hetero smiju i mogu sve, homo ne mogu...druga je stvar, zasto su agresivni, jer ih nitko ne slusa

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 19:49   |   opcije


nigdje to nisi pročitala da sam napisala, čak sam spomenula svoju kontradiktornost u stavovima...ali moraš znati da ljudi ne žive pod staklenim zvonom i da za neke promjene, pogotovo one u glavama treba puno vremena da se promijene. HR je tradicionalna država po svom ustroju, crkva ima (neopravdanu) itekako važnu ulogu i uvijek je u spregi s vladajućom hijerarhijom i svaka promjena u tom smjeru će biti puno teža. uostalom sjeti se kako klinci znaju biti brutalno okrutni prema vršnjacima čiji roditelji su hetero, a rastavljeni...a što bi tek bilo da su mama i mama u stvari mama i tata....generacije koje odrastaju u novom duhu, pa njihovi klinci..i oni iza imat će priliku prihvatiti, bez puno zapitkivanja istospolne zajednice, a do tada sve će ostati na mišljenjima pojedinaca kao marginalna skupina.

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:02   |   opcije


nista tebi osobno Meija:), diskutiramo...
meni je normalno da svi ljudi imaju ista prava...narocito me ne zanima s kime spavaju u krevetu i sta pritom rade...naravno, da mi je poznato misljenje crkve i misljenje vecine hrvata, ali mi ipak nije jasno, da ti isti ne uvidjaju, da za sebe zadrzavaju pravo, koje uskracuju drugima, samo zato sto su rodjeni drugaciji...je li to pravedno

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 20:13   |   opcije


a gle, nije ni pravedno što klinci u Africi umiru od gladi dok mi hranu bacamo :( ...znaš i sama da odgovor nije jednostavan i da je uvjetovan mnogim čimbenicima....

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:15   |   opcije


tesko nam je nesto promijeniti u Africi, jer je daleko, ali ovo je medju nama, hrvatima, na ovim prostorima...tko su ti, koji se igraju boga i zabranjuju nesto, kao brak, djecu, nasljedivanje i ostalo sto legalne bracne i vanbracne zajednice nose i sto svi ostali 'normalni' imaju...

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 20:20   |   opcije


nije stvar u zabranama nego u javnom mijenju ili mišljenju masa koje na gay brakove gleda s podozrenjem....a to ne možeš samo tako promijeniti pozivajući se na ravnopravnost pred Bogom.dok god većina istovjetno razmišlja, ništa se ne mijenja.

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:24   |   opcije


Za legalizaciju istospolnih brakova jesam...za posvajanje djece - nisam. Djece radi.........

Autor: ahehah   |   03.08.2009. u 20:29   |   opcije


eto zasto neki od njih bucno protestiraju...da ih se cuje, makar i po losem...
sto bi trebalo napraviti, da se ljudi senzibiliziraju i pocnu shvacati, da su ovi drugi, isti kao i oni, a oni gay, koji idu u grmlje oko Kolodvora, da su to gay kurve, kao i sve ostale kurve na ovom svijetu

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 20:31   |   opcije


ahi, zasto ne djecu, ako legaliziras brak, ne mozes zabraniti djecu...pa znas i sam kakve neodgovorne hetero budale rade djecu, a recimo, par dobrih ljudi, nemaju tu sansu i moraju se snalaziti kojekako i samo najuporniji uspiju dobiti dijete...i tko je taj tko moze zabraniti gay paru da odgaja dijete...jel' bi se djeca oduzimala...cisto me zanima

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 20:35   |   opcije


juicy, kako kod muških gay parova? klinci???? kod žena opet je uključen (ne)posredno muškarac....umjetna oplodnja spermom donora?

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:38   |   opcije


Postoje i neodgovorne homo budale...ne generalizirati! Kad sam napisao "djece radi", mislio sam na socijalizaciju te djece i sve ono što uz to ide.

Autor: ahehah   |   03.08.2009. u 20:39   |   opcije


štoviše kad razmišljam, kombinacije ima jako puno...i ni jedna mi se baš previše ne sviđa..reci da sam zatucana, kaj mogu....

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:39   |   opcije


Na agresiju je prirodno odgovoriti bar bukom i vriskom. Svaka gay osoba u svakom trenutku može biti izvrijeđana, prebijena ili ubijena. To je tako jer se heterići osjećaju ugroženi u svojem spolnom identitetu, a ne zato jer oni okolo hodaju silujući heteriće. Pa sve i da im se upucavaju, kaj onda? Zar bih ja trebala pošpricati suzavcem svakog tipa koji me odmjeri na ulici? Svojim animozitetom prema različitosti ljudi zapravo legitimiraju vlastite slabosti i nesigurnosti. Ja sam apsolutno za homoseksualne brakove i roditeljstvo.

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 20:40   |   opcije


pa recimo, imaju zenu prijateljicu, koja je oplodjena spermom jednog od od njih, ili plate nekoga, na kraju krajeva da im rodi dijete, barem je to jednostavno danas

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 20:41   |   opcije


vega, meni je glupo seksualnost gurati u prvi plan na taj način, pa i agresijom....primitivaca ima i bit će, seljačina koje u svom mentalnom sklopu ne prihvaćaju različitost, ali po toj logici i ostale "marginalne" skupine trebale bi imati iste metoda da skrenu pozornost na sebe...ali kvaka je u tome što homo populacija itekako cilja na ono što je, pogotovo u našem društvu tabu...o seksu se, za ime božje ne priča javno....dobar marketing!

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:43   |   opcije


Pa, slušaj, ako ti seksualnost određuje način života i građanska prava, onda je to ne samo prirodno, nego i imperativno!

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 20:45   |   opcije


Juicy, mislim da dosta toga relativiziraš, a sad nisam u formi za pisat "lancune". Nije baš sve to tako jednostavno.....

Autor: ahehah   |   03.08.2009. u 20:46   |   opcije


a poznajem parove, musko-musko, koji su najbolji ljudi na svijetu koji zive u dugoj bracnoj zajednici (jer to jeste brak, iako ga ne priznaju) i uopce ne sumnjam da bi bili savrseni roditelji jednom djetetu...a o zena-zena parovima da i ne govorimo, ali njima je ipak lakse, one si rode dijete

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 20:46   |   opcije


je, ali na način da se tiče mene i onog tko je sa mnom u krevetu, a ne svekolike javnosti...seksualnost ne postovjećujem sa spolnošću...

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:47   |   opcije


Pretpostavljam da se bogati zapad isto tako cerekao kaj mi Hrvati tu urlamo, "bombaju nas, upomoć!" Vjerojatno je to i njima bilo glupo i neukusno, ne paše uz dobru večeru.

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 20:47   |   opcije


ma juicy, sve ok kaj si navela, nitko ne govori da oni nisi dragi i simpatični ljudi, sposobni za roditeljstvo...ali ne žive sami,ma koliko se protivili, socijalni milje u kojem živimo diktira pravila

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:50   |   opcije


ahi, relativizirala ja ili ne, situacija je jasna, zasto netko moze i ima pravo na sve, netko nema i ne moze...vrlo jednostavno
druga je stvar sto je sex jedna vrlo skakljiva tema



Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 20:50   |   opcije


Osuda homoseksualnosti je ishod shvaćanja seksa kao isključivo reproduktivne djelatnosti, dakle, u našem društvu - katoličke zatucanosti. Kroz povijest je bilo društava u kojima je bila ne samo prihvaćena, nego smatrana najvišim oblikom ljubavi. Jer, homoseksualnost nije samo seks: to je cijeli emocionalni sklop. Mogu homići ševiti i suprotni spol, ali ga ne vole, ne onom puninom ljubavi koju osjećaju prema vlastitome.

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 20:53   |   opcije


Pa tko uopće priča o seksu!?? Govorim o ljubavi prema djetetu! A što bi ga voljela vidjet kako je ostrakiran, šikaniran...nesretan - jer su mu roditelji ono što jesu? Govorim i o društvenoj stratifikaciji: konzervativnom ili liberalnom društvu. Uff, odo ja u "lancun", ali onaj pravi;))

Autor: ahehah   |   03.08.2009. u 20:55   |   opcije


meija, pa o tome i govorim, socijalni milje, nemam ja pravo naredjivati nekome, moze li on zeljeti zivjeti kao i svatko drugi ili ce mu biti onemoguceno iz bilo kojeg razloga (pa i seksualnog opredijeljenja), iako je taj netko uzoran gradjanin

nismo li se zapitali, sta bi se dogodilo, da se sirovini, koja mrzi homo, rodi dijete i jednog dana kaze, tata ili mama, ja sam gay...bi li taj promijenio plocu ili bi istjerao dijete iz kuce ili se mozda odrekao preko novina i sire?

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 20:55   |   opcije


zapela si za gay populaciju, a istovremeno ima toliko identičnih situacija gdje se pitamo zašto da ili zašto ne..pa opet ostaje tako kako je jer ni jedna promjena ne dolazi preko noći...stavovi se izgrađuju kroz život, neki sistemom pokušaja i pogrešaka na vlastitoj koži, a većina je inercijom usvojena...ne možeš očekivati da će samo tako doći promjene kolektivnog mišljenja o nečemu što je shvaćano na određen način i nikako drugačije

Autor: meija   |   03.08.2009. u 20:55   |   opcije


Ma Vega, ti sad o antici pričaš, a zaboravljaš da je posvajanje djeteta mogao izvršiti samo pater familias! Misliš da bi Caesaru dozvolili posvajanje Oktavijana da nije imao svoje, rođene djece!??

Autor: ahehah   |   03.08.2009. u 20:57   |   opcije


ono kaj je i ahe ponovio...društvo postavlja pravila kao kolektivnu svijest, pojedinci mogu pokušati nešto promijeniti, ali uzalud...dok kod kritična masa ne prijeđe više od 50% sve ostaje status quo.

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:00   |   opcije


steta ahi da nisi raspolozen, znam, znam da su djeca okrutna, kad sam ja bila mala, uvijek sam se cudila, zasto me djeca zapitkuju, gdje mi je tata, zasto ne zivi s nama, a moji su bili rastavljeni, sto je meni bilo sasvim normalno, jer nisam znala za drugo...djeca su okrutna prema svakome, prema malom, debelom, velikom, krzljavom, bolesnom...a zasto, jer to cuju kod kuce

ne vjerujem da je razvod braka vise senzacija u skoli i da netko nekoga zeza zbog toga, zelim reci, nadam se, da ce se vremena promijeniti i da ce ljudi sve vise prihvacati homo, iako...jos ne

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 21:00   |   opcije


Do promjene mišljenja sigurno neće doći budu li homići šutke trpjeli nepravdu, ili, još gore, vodili dvostruke živote - jedan za društvo, u braku i s "legalnom" dječicom, a drugi za sebe. Navodno je 10% ljudske populacije homoseksualno (ja bih rekla, i više), što će reći, nekih 70 milijuna ljudi.

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 21:00   |   opcije


ako idemo na onu, ima velikih problema, ne mozemo ih rijesiti, nikada ih niti necemo, ali kako se kaze one step at the time...rijesimo ovo, ap cemo i ostalo

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 21:02   |   opcije


vega...prošlo svršeno vrijeme. zašto izdvojeno špromatrati nešto što je bilo obilježje nekog vremena, a danas kao takvo nema svoje uporište? kao argumenti? (je, i Rimljani su orgijali, a Englezi, ne tako davno na Dvoru rubili nepoćudnim ženama glave...)

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:03   |   opcije


....i prije odlaska u "lancun" s jogurtom po sebi ('ben ti jedrenje po otocima;))..želim spomenuti svoje skromno mišljenje: mislim da su sve žene biseksualne. Odgovorno to tvrdim.

Autor: ahehah   |   03.08.2009. u 21:05   |   opcije


ahe...e tu si se zeznuo, pod moralnom i materijalnom odgovornosti tvrdim da nisam...i dabogda ti se jogurt izlia u krilo :P

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:06   |   opcije


Kad već spominjemo Engleze, kod njih je pederastija sasvim prihvatljiva, ali samo u najvišim slojevima. Međutim, uzmimo mi neki drugi primjer seksualnih restrikcija, npr. 19. stoljeće, kad je seks bio zabranjen osim u braku, pa je cvala prostitucija. Spolnost ili seksualnost, kako god je zvali, odveć je primarni nagon da bi ga se moglo jednostavno ignorirati ili pospremiti tamo gdje nikome ne smeta.

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 21:06   |   opcije


...meija, to je radio moj frend Henry i nije na dvoru nego iza onog velikoh sata u onoj velikoj kuli na Temzi, koja nosi naziv Toranj;))) Aj noć..

Autor: ahehah   |   03.08.2009. u 21:07   |   opcije


...ovdje se samo radi o osnovnom pravu svakog covjeka na srecu i zivot, kao sto to imaju i svi ostali...

najgore mi je kad se pocne s onim, onda bi trebalo i pedofilima dati prava, kao da se to moze usporedjivati, kriminal vs. pristojni ljudi

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 21:07   |   opcije


noć ahe :)

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:08   |   opcije


ne mora se ignorirati, ali niti koristiti u dnevno političke svrhe...viš vega, organizirane gay parade u meni izazivaju samo kontraefekt, nikakvu empatiju

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:10   |   opcije


ahi, ja odgovorno tvrdim da nisam biseksualna, ne kazem da nisam razmisljala o tome, nakon nekih razocaranja u ljubavi s muskim partnerom, ali sam dosla do zakljucka da ne mogu, jer previse volim muskarce

naravno, mogu imati dobre prijateljice, ali to nema veze s mojim seksualnim sklonostima

btw. ahi, jesil' siguran, da je to bio jogurt;)

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 21:11   |   opcije


Pa, meija, ne mora sve biti za tebe (ili za mene, nemoj ovo shvatiti napadački): možda njima treba da se ispušu? Uostalom, na finjaka im ne ide, mislim ta promjena stava. Onda ljudi lijepo zagalame, "Tu smo i kaj sad?!"

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 21:12   |   opcije


gle meija, i u meni organizirane gay parade izazivaju ljutnju, ali to je u stvari dobro, jer se revolucijom dolazi do evolucije, u historiji se takoreci nista nije postizalo bez pobune, a znamo kakva pobuna moze biti, mirna i nemirna...
na zalost, tuzno je, kada moras svojim zivotom platiti nesto, sto se normalno podrazumijeva za vecinu ljudi

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 21:14   |   opcije


ajmo ovak, možda griješim, pa me ispravite: kad je Iskorak u ZG organizirao bio što što bi bilo vezano univerzalno, ne samo ciljano za homo populaciju...npr. koncert, a lovu donirao za bilo koju bolnicu ili u neku drugu svrhu i na taj način, kroz uobičajene marketinške aktivnosti skrenuo pozornost na sebe???(vega, nemam razloga niš od ovog shvatiti osobno dok god imamo argumente za svoje stavove)

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:22   |   opcije


juicy, si ikad vidjela kako to izgleda u centru Zg? da sam gay nema šanse da bih na taj način dozvolila da me se, pod kordonom policije šeće po gradu

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:25   |   opcije


pa Iskorak ima vise posla s jednim problemom, da bi se jos mogao baviti i ostalim dobrovoljnim akcijama, za to se drugi brinu, svatko treba napraviti najbolje u svojem djelokrugu

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 21:26   |   opcije


nisi u pravu, više bi postigli da učine nešto više od defiliranja po Zrinjevcu

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:28   |   opcije


da, vidjela sam iako nisam bila tamo, i znam da su mnogi dobili po tintari, ni krivi ni duzni i to je cirkus, i gadi mi se, narocito kad se prenemazu, ali cilj je biti zapazen, zapamcen, a poslije cemo vidjeti, objasniti o cemu se radi, mozda ce netko iritiran i poslusati

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 21:28   |   opcije


Nisam ni ja čula da je npr. udruga invalida donirala homoseksualcima, ili društvo za MS invalidima... To su interesne udruge, i normalno je da se bave interesima svojih članova. Za druge udruge mogu davati doprinose kao i svaki drugi građanin, tj. bez etikete "Ja sam homić!", kao što ni ja ne napišem "Ja sam hetero!"

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 21:45   |   opcije


sad ideš iz krajnosti u krajnost...na navedene udruge na gleda se s povećalom kao na Iskorak, njima je itekako bitno da na bilo koji način dobiju naklonost javnosti, pa čak i, rekli bi perfidnim uvlačenjem

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:48   |   opcije


Ne, Iskorak se nema zašto uvlačiti javnosti: Iskorak čine punopravni građani ove države, koji plaćaju sve dadžbine, i nemaju oni što moljakati, oni imaju svako pravo zahtijevati.

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 21:50   |   opcije


je, imaju deklaratiovno, ali u praksi neprovedivo...svojim rigidnim stavovima neće ionako ništa postići

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:53   |   opcije


Ne bih rekla. Postigli su da zakon o istospolnim brakovima dođe na raspravu; donesen je zakon o registriranju partnerstva. Sve je to bilo nezamislivo još prije 10 godina.

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 21:57   |   opcije


znaš i sama da najbrže prolaze manji zahtjevi i imaju funkciju zavaravanja: ovo smo vam "dali" što ste tražili, a ostalo će čekati bolja vremena

Autor: meija   |   03.08.2009. u 21:59   |   opcije


ma glavno je da je krenulo

Autor: juicy-mama   |   03.08.2009. u 22:01   |   opcije


Ja vjerujem da će dolaskom na vlast tzv. građanske opcije krenuti u realizaciju i ovi zakoni. Uostalom, homoseksualci već imaju prilično jak lobi bogatih ljudi i utjecajnih biznismena. Takav lobi je doveo do promjena i u drugim zemljama, pa će i ovdje.

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 22:03   |   opcije


iscrpili temu, barem što se mene tiče...pozz :)

Autor: meija   |   03.08.2009. u 22:04   |   opcije


Hajdi-haj! :-))

Autor: vegavega8   |   03.08.2009. u 22:12   |   opcije


Đusi, osobno bih zabranila sve vrste umjetne oplodnje nekome tko to može imati PRIRODNIM PUTEM. Nebih kod toga moralizirala tko će lezbijki ujebati dijete, ili koja će žena pederu roditi dijete, ali ako ih mogu imati prirodim putem, svaki umjetni način oplodnje je glumatanje. Samim tim što se još neznaju posljedice na generacije koje slijede. Za normalan razvoj djeteta, dijete mora imati DVIJE FIGURE. MUŠKU I ŽENSKU. Dal je ženska figura mama, baka, neka teta.. muška otac, djed, neki susjed ili striček.. sporedno- ali ih po prirodi mora imati. Načelno su izostankom tih figura i počele istospolne zajednice, jer dosta njih nije uvjetovano hormonalno.. nego načinom odrastanja. Nekad su ljudi djeci govorili da su ih kupili u dučanu. Sada ispada da ljudi zbog SVOJE SEBIČNOSTI i žele doslovno to.. doći u bolnicu i KUPITI SI DIJETE. Onaj ili ona koja može dijete imati prirodnim putem, a to ne radi.. želi dijete samo radi ZADOVOLJENJA FORME nazovi braka. Zar je ljudski egoizam i ljudska glupost stvarno došla do toga- da ćemo djecu- kupovati ili naručivati po narudžbi??

Autor: bez_duse   |   04.08.2009. u 6:59   |   opcije


Dodaj komentar