Sara je licemjerna i lažljivica. Gospođa Ministarka i Pokondirena Tikva:) Ovo je samo satira koju gospođa toliko voli da čak i laže kad definira satiru:)
07.05.2025. u 4:57 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Jesam li već rekao čitajte budale nepismene i naučite čitati sa razumijevanjem:)
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:02 | opcije
Da ne bih bio optužen za ad hominem zapiš idemo pogledati argumente.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:02 | opcije
Najprije link na jedan zapis od une.
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=20379&log=573382
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:03 | opcije
Sada ide i tekst tog zapisa.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:07 | opcije
Nije bitno da li je netko vjernik ili nevjernik, bitno je da je covjek u pravom smislu te rijeci.Znam da i tu se necemo sloziti sta znaci biti pravi covjek.
Zivimo u svijetu koji je nas. Mozemo, mi, koji zivimo u naprednim drzavama biti to sto hocemo, moja je zelja da je tako na svim mjestima ove nase planete. Necu ulaziti u to zasto nije tako.
Tako ja, imam moj identitet, kao i ostali ljudi. Imam sve sto je potrebno za dostojanstven zivot, imam kao drzavljanka jedne od naprednijih drzava u svijetu, moja prava i duznosti, imam slobodnu volju i mogu biti slobodno bice koje zivi po svojim uvjerenjima.
I na svemu sam neizmjerno zahvalna i zadovoljna. Najvise zato sto ja i ako nisam rodjena ovdje, dosla sam i dobila sve. A morala sam otici zato sto ljudi tamo gdje sam zivjela su rjesavali situaciju pomocu rata. Dok zivim i disem vjerovat cu da se sve moze rijesiti razgovorom i dijealogom. Duboko susjecam sa svima koji sada u danasnje vrijeme se ubijaju zbog nacionalne, vjerske i drugih pripadnosti.
Nedavno je bio nas najveci blagdan Uskrs. Mi vjernici sirom svijeta, obiljezili smo ga i proslavili onako kako treba.Ovdje na iskrici pojavile su se uskrsnje cestitke. I nisam primjetila da je netko od nas vjernika rekao nesto vise o tome i jos manje da smo prozivali nevjernike i ostale kojima ovaj blagdan ne predstavlja nista.
Medjutim, vidjela sam svojim ocima blog koji vrijedja one koji slave Uskrs, vidjela sam one koji to podrzavaju i biglajkaju, i u tome vide fini progres.
Stvarno ?
Ovo sto sara i ladonna su kako sara rece, lijepo rekle o nasem papi, a sve bi vjernike makle s lica zemlje da mogu, nije vrijedno paznje ali necu da sutim.
Sinoc sam procitala i vidim da se sara ruga crvenoj odjeci Bozjih sluzbenika koji su bili na sahrani Svetog Oca i to joj je smijesno i pita se kako bi to izgledalo da neki blogeri obuku to.
Stvarno, trebas toliko biti pokvarena sara da to mozes reci. Gdje ti je razum ?
Kao prvo vjernik je kao i svaki drugi covjek koji zivi po svojim uvjerenjima. Ima razlog zasto su Bozji sluzbenici bili obuceni u crveno jucer na sahrani.
I bilo je i sluzbenika i vjernika drugih religija koji su bili obuceni kako jesu.
Blogeri to ne mogu obuci, daj saberi se malo.
Nisam jos nikada vidjela takve osobe u privatnom zivotu. Stvarno nisam. Srela sam na tisuce ljudi, svih boja;nacinalnosti i vjerske pripadnosti, ateista, agnostika i svih drugih. Jos nikada nisam prisustvovala razgovoru gdje jedni druge vrijedjaju i ismijavaju i proglasavaju svakvim imenima zbog njihove pripadnosti i uvjerenja, vjerske (ne) pripadnosti
Ali zato postoji iskrica. Dosla sam tu, ja kao ja, kakva sam u privatnom zivotu. nema razlike. Ista osoba. Svi ostali su isto osobe iza ovih nickova ovdje. Imam respekt prema tome. Znam da smo razliciti i da zivimo svoje zivote. Svaki svoj.Ja zivim svoj i razumijem da svaki od vas zivi svoj
Kad se pise ovdje, radimo to dobrovoljno i ne vjerujem da je netko prisiljen na ovo. Pojedinci uzimaju sebi za pravo da prozivaju u negativnom smislu, dosta toga sto njima ne odgovra. Nemaju osnove ljudske kulture i iskreno prelaze granicu. Koliko ja znam ruganje i ismijavanje, nije isto sto ne slaganje sa necim.
Pametan covjek ne ulazi u raspravu o dosta toga sto nije vrijedno rasprave.
Za mene je sasvim normalno da kazem, ne slazem s tim i oni koji tako misle i zive neka rade, ako je to njihov izbor i vjeruju u to. Niti imam namjeru nekome objasnjavati o dosta toga a pogotovo o mojoj vjeri i mom odnosu s dragim Bogom. I tako bi trebalo biti za svakog vjernika.Nije mi palo na pamet da prozivam ateiste, agnostike i ostale. To je njihov izbor.
Dragi ljudi, kako ne mozete zivjeti svoje zivote i pustiti druge da zive svoje, sada u 21 stoljecu i imati svoj stav bez prozivanja drugih, traziti krivca u drugima, a najcesce to je u vama.
Meni bi zivot bio promasen kada bih danima pisala, pricala o svemu sa cime se ne slazem. Imaju zato drugi. Ima drzava koja rjesava one koji ne prate zakon i svoje duznosti, Na meni je da budem ja i da zivim svoj zivot.
Kao pripadnica dosta toga sto ni malo ne cini stetu ovoj drzavi. Pratim sve zakone i pravila. Imam respekt prema svim ljudima i tko sam ja da dajem sebi za pravo da kazem da je nesto pogresno, da ismijavam to, da govorim rijeci mrznje. Ima takvih ali ovdje se za sve odgovrara. Ono zasto se zakonom ne odgovra kaze o ljudima koji sve ovo cine.
Znam da nismo savrseni i da rijetko tko, vjerojatno nitko se ne slaze s ovim ali ja to i ne ocekujem. Ja sam napisala kako osjecam i mislim.
Ne mogu da vas pojedince zalim kao ljude jer ne pokazujete mrvicu ljudskosti i da mozete, ne daj Boze to, bili bi i gori. Sve pocinje rijecima, vrijedjanja i netpeljivost a neki da mogu i da se ne boje za svoje dupe bili bi i gori.
Zalosno je da time pokazujete kukavice koje se boje necega sto im uopce nije prijetnja i ne cini vam nikakvo zlo.
U danasnje vrijeme biti vjernik je odabir i sta drugi imaju s tim ako im ne cini stetu?
Kreirajte svoju stvarnost gdje cete biti sretni, zadovoljni i voljeni ljudi, pa ce vam manje smetati dosta toga. Ovaj svijet je svih nas i jos uvijek imamo pravo biti takvi kakvi hocemo i mozemo. Kad to imamo nemojmo biti licemjerni pa to uskracivati drugima, bilo rijecima, netrpeljivoscu i mrznjem, jer to ostali ne osjete. To je u vama i prati vas.
Ja ne ocekujem nesto ovdje. Ali se pitam, koliko su ljudi ovdje istinski onakvi kakvi jesu. Recimo da sam cula u privatnom zivotu neku zlu zenu koja se ismijava odjeci Bozjih sluzbenika meni bi bilo sve jasno. Zla je i ruga se misleci da ce me to uvrijediti. Nece. kroz povijest vjernicu su prosli teze vrijeme a mi danasnji bar u naprednim drzavama zivimo slobodno to.
Ovi mali ljudi kojima to smeta nama nista ne znace.Jer mi znamo da to zlo koje zivi u njima je njihovo a vjera koju imamo je nasa i zivimo je i nitko se ne mora sloziti s nama i u tome vidjeti ispavnost. Mi to ne ocekujemo a ovo sto dobijemo ovdje kroz komentare i neslaganje drugih vidimo kao njihovo pravo da zive svoj zivot i misle kako hoce. Pa to bi i oni trebali ciniti ali ne rade. Iz njima poznatih razloga.
Zato, ladonna i sara i vama slicni, uzalud se trudite. Mozete biti to sto hocete ovdje i pustite nama svima ostalima da budemo to sto jesmo.
Nije mi jasno zasto imate potrebu biti toliko glasne kad je vjera u pitanju. Necemo vas pokrstavati, paliti na lomacama i ostalo zato sto ste ateisti, agnostici i ostalo. Ali cemo i dalje biti to sto jesmo, slobodno zivjeti nasu vjeru.
Ako vam to smeta, radilo je i ranije kroz povijest Samo se pitam kako niste napravili pomak, ili ti fini progres.
Ja u 21 stoljecu, u jednoj od naprednijih drzava po svemu nisam mogla ni zamisliti da cu imati potrebu pisati o ovome.
Ljudi su cudna stvorenja. Malo tko moze prihvatiti sve i uvijek nam nesto nije po volji i ne slaze se nasim uvjerenjima ali zato drzava to lijepo uredi ako je prava i svih onih koji zive u njoj.
Ja slavim moje blagdnae, drugi svoje. Oni koji to ne cine ako nista drugo ono iz kulture nece bas na taj dan blatiti to i podrzavati one koji cine to.
Ljepota od zivota je kad mozes biti sto jesi i pri tome ne mrziti one koji to nisu.
A nigdje ne pise da se moras slagati s tim i jos manje biti dio toga.
Eto, vjernici imaju svoje svetinje, koje su vase ateisti, agnostici i ostali kojima smeta religija a pogotovo tudja ?
Imate je sigurno i vjerujem da vam nije svejedno kad se dirne u to. Pametan covjek i ne radi to. Nego je tolerantan i privaca drugacijeg od sebe. Ne mora ga voliti i podrzavati, razumjeti i sve ostalo ali sigurno ga nece ni dirati u tu “svetnju” ako je pravi covjek.
Ali svi imamo svoje definicije za sve, pa tako i sta je biti pravi covjek.
Ja znam koja je moja i zahvalna sam svima onima koji su mi pokazali i naucili me tome na vrijeme a nikad nije kasno za promjene na bolje. Znam da cu sutra biti bolja nego danas. Ali to sam samo ja. Neka drugi rade bas onako kako hoce, to mi ne predstavlja nikakav problem i ne izaziva emocije zbog kojih ja prestala biti ja…..u skladu s svijetom u kojem zivim i vrijednostima koje sam usvojila kao ispravne i potrebne za moj zivot, kojeg zivim i pustam druge da to isto rade. To ne znaci da se slazemo u svemu ali s moje strane nece nikada biti problema jer mogu da prihvatim sve razlicitosti. Vjerojatno zato sto sam naucena na to, prihvacena u potpunosti kao razlicita kad sam dosla ovdje i dobila sve ono sto su dobili i oni koji su rodjeni ovdje. Meni je to velika cast i zahvalnost, zadovoljstvo i istinsku ljubav koju zivim radi da sam dobra osoba koja voli ovu drzavu i sve ljude koji zive u njoj i puno sire.
Ismijivana sam ovdje od pojedinaca sto sam pokazala moju miroljubivost kad sam dosla. Nisata mi to nije uradilo i nije me poljuljalo u mojim uvjerenjima, kao sto nece i ovo negativno pisanje o mojoj vjeri, obicajima, blagdanima, vjerskim sluzbenicima i svemu drugome.
Dajem sebi za pravo napisati ovo. Isto kao isto drugi to daju sebi i pisu o cemu hoce.Neku reakciju znam da cu dobiti. Pozitivnu ili negativnu meni je svejedno.
Oni koji razumiju, dobro je i oni koji ne razumiju isto je dobro.
Lebdim kao slobodno bice kroz zivot. Moj trud i sve ostalo to su mi omogucili.
I ovdje na iskrici nije me strah pokazati tko sam jer nema razlike mene ovdje i van ove virtualne vjetrometine.
Ja svoj svijet cinim boljim bez da pri tome krivim i vrijedjam one koji ne misle kao ja. I dosta toga me ne smeta jer sam zadovoljna sobom i svima drugima zelim to. Moj put je put mira i ljubavi, uvijek bio i bit ce. Zato nakon ovog bloga, nema namjeru se svadjati i trositi svoju enrgiju na nesto sto nema smisla. Eventualne komentare procitat cu i odgovoriti kad stignem to. Iskrica je jedan mali dio moje stvarnosti i kad nisam tu, siguno sam negdje drugo, gdje mi je bolje i gdje trebam biti. Pogotovo danas na svetu nedjelju :)
Lijep pozdrav, mir i svako dobro svima, od srca !
27.04.2025. u 10:49
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:11 | opcije
A sada i komentar od sare na tom istom zapisu.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:20 | opcije
Kako si ti Una i zašto iz ove moje satire našla se uvrijeđenom uopće mi nije jasno? Ja ni na koji način niti jesam niti imala namjeru, vrijeđati bilo kojeg vjernika? Dapače, mislim da sam u svojim tekstovima izričito navela da nemam ništa protiv ljudi koji su došli na trg iskazati počast svom duhovnom poglavaru, a i tekstovi koje sam c/p ovih dana vrve tolerancijom i potrebom da svatko ima svoju slobodu!
„Satira je književni oblik u kojem se kritički ismijava pojedinac, grupa, država ili vlast. Često je korištena kao sredstvo političke borbe.
Satira je vrsta komedije koja kritizira neke pojave ili karaktere, a bez želje da se osuđuju.
Satira je umjetnička forma kojom se ljudi, događaji ili uvjeti kritiziraju, ismijavaju ili negiraju. Tipični satirični stilski načini su pretjerivanje kao preuveličavanje ili podcjenjivanje kao namjerna trivijalizacija sve do smiješnog ili apsurdnog. Obično je satira kritika odozdo (osjećaj građana) prema gore (zastupljenost vlasti) po mogućnosti u poljima politike, društva, ekonomije ili kulture”
Dakle, ako pođemo od te premise da satirom nitko nikog ne osuđuje već samo kritizira neke pojave, dopustit ćeš, draga Una, da ja nikako nisam imala namjeru uvrijediti tvoje ili bilo čije vjerske osjećaje? Zašto si se ti našla uvrijeđenom, ne razumijem a još manje što mi spočitavaš to što ja niti sam rekla niti mislila. Ali, dopuštam da si me krivo razumjela i moja isprika ako sam te uvrijedila?
Ja sam naprosto pisala o jednoj pojavi koja mene iritira, pače, vrijeđa me pri mojoj zdravoj pameti u 21. stoljeću. Danas u svom zapisu sam malo krenula korak dalje (od ovih dana kada ničim nisam niti uvrijedila niti na bilo koji način omalovažila vjernike), pa sam na satirični način pisala o pojavi i crvenilu na vatikanskom trgu! To sam potkrijepila fotografijom (ne mojom već skinutom sa interneta) popraćenu na satiričan način pjesmom I. Šerfezija, Ruže su crvene! Da, ismijavam i kritiziram pojavu stotine biskupa i svećenika u crvenim haljinama, visokim kapama i štapovima!
Dakle, u dokaz mojih dobrih namjera, citirat ću svjetski poznate satiričke novine, ali i podsjetiti na i drastičnu situacija koja se dogodila kad je jedan časopis pisao o muslimanskoj vjeri, završio je nažalost ubijenim. Ne razumijem zašto ti taj veliki korak između satire i riječi i svega što si ti napisala da sam ja tebi (i ostalim vjernicima) učinila, u tebe je tako mali. Dapače, ti insinuiraš svašta što ja niti sam rekla, niti mi je bila namjera...a još manje sam nešto loše učinila?
Ali, dio teksta ti je dobar, jer propituješ druge glede sloboda govora i izražavanja, pa tako propituj i sebe. Znaš, nas dvije smo očito odrasle i odgojene u posve drugačijim miljeima...ja u gradskoj i građanskoj obitelji gdje je svako i o svemu, propitivanje dopušteno. Tako sam i kasnije odgajala sebe da iznošenje vlastitog mišljenja nije hereza i tabu, već da svaka tema može imati mjesto u mom životu. I tako živim već više od 60 godina. To što je nekome, pa i tebi, vjera sveta...tvoja stvar. To što ona meni nije, opet moja stvar. Ali nikog nisam vrijeđala, ali da jesam na satirički način ismijavala muškarce u mantijama, jesam!
Jer, oprosti Una, meni je to smiješno. Kao što je mnogima smiješno kak se npr oblače pederi, kakva je neka moda...ili npr meni je smiješan onaj Božo Vrećo, pa mi je smiješno kako Thompson manipulira masama i tako bih mogla nabrajati...a sigurna sam da ima toliko smiješnih stvari koje su i tebi smiješne, i slobodno se smij, Una!
Kako neki ne bi zaboravili što je i kako bilo (ha ha), podsjetit ću vas kako su neki reagirali na neke napise, mišljenja...ja ne vidim razliku! Osim ako je po vama dopušteno pisati satiru za muslimansku vjeru ali ne i za katoličku? Ja iznosim svoje mišljenje i na satirički način (ta nećete mi valjda zamjeriti Ivicu Šerfezija ha ha) progovaram o pojavama u društvu, a vi bi mene u najmanju ruku...hm...hm...nastavite niz sami?
Cit.
Charlie Hebdo je 2006. bio jedan od malobrojnih medija koji su objavili karikature poslanika Muhammeda a.s., prvobitno objavljene u danskom Jyllands Postenu, ali su originalne karikature dopunili i vlastitim o muslimanima općenito. Krovna organizacija francuskih muslimana Conseil français du culte musulman (CFCM) je zbog toga podnijela sudsku tužbu protiv Charlie Hebdoa. Međutim, nadležni pariski sud ga je oslobodio krivnje.
Dana 1. marta 2006. Charlie Hebdo je objavio Manifest 12, u kojem je naveo izjave dvanaestorice islamskih intelektualaca iz oblasti kulture koji su okarakterizirali islamizam kao novu svjetsku totalitarnu prijetnju. Među potpisanim, pored Ajana Hirsi Alija, Salman Rushdiea i devet drugih osoba, bio je i tadašnji direktor redakcije i izdavačke kuće Philippe Val.
Dana 7. januara 2015. oko 11:30h desio se oružani napad na prostorije uredništva lista. Najmanje dva maskirana napadača su upali u prostorije te su automatskim naoružanjem (najvjerovatnije AK-47 Kalašnjikov) i ručnim bacačem raketa pucali po redakciji. Prema podacima francuskih vlasti, u napadu je poginulo najmanje 12 osoba, među njima četiri novinara lista i dva policajca.
Charlie Hebdo je 2006. bio jedan od malobrojnih medija koji su objavili karikature poslanika Muhammeda a.s., prvobitno objavljene u danskom Jyllands Postenu, ali su originalne karikature dopunili i vlastitim o muslimanima općenito. Krovna organizacija francuskih muslimana Conseil français du culte musulman (CFCM) je zbog toga podnijela sudsku tužbu protiv Charlie Hebdoa. Međutim, nadležni pariski sud ga je oslobodio krivnje.
Živjela satira u 2025.g. (Britanski satirični časopis Punch iz 1867. godine. možete naći na netu)
Autor: sara_tera 27.04.2025. u 12:59 opcije
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:20 | opcije
Vjerojatno se nikom ne čita ovaj sarin pseudoroman pa da iz komentara izvučem ono što je bitno.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:29 | opcije
Kako si ti Una i zašto iz ove moje satire našla se uvrijeđenom uopće mi nije jasno? Ja ni na koji način niti jesam niti imala namjeru, vrijeđati bilo kojeg vjernika?
Satira je književni oblik u kojem se kritički ismijava pojedinac, grupa, država ili vlast. Često je korištena kao sredstvo političke borbe.
Satira je vrsta komedije koja kritizira neke pojave ili karaktere, a bez želje da se osuđuju.
Dakle, ako pođemo od te premise da satirom nitko nikog ne osuđuje već samo kritizira neke pojave, dopustit ćeš, draga Una, da ja nikako nisam imala namjeru uvrijediti tvoje ili bilo čije vjerske osjećaje? Zašto si se ti našla uvrijeđenom, ne razumijem a još manje što mi spočitavaš to što ja niti sam rekla niti mislila.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:29 | opcije
Ide i moj komentar sa tog zapisa.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:34 | opcije
Iz definicije satire je izostavljen jedan bitan dio jer potpuna definicija sadrži još i ovo: "Predmet satire podvrgava se ismijavanju, ironiziranju, osudi i prijeziru, bilo da je riječ o pojedincu bilo o kolektivu." Ovdje je link pa se može provjeriti: https://www.enciklopedija.hr/clanak/satira
Autor: BBMUISA1 27.04.2025. u 21:47 opcije
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:34 | opcije
Da još jednom ponovimo gradivo:)
Ovo je definicija satire:
"Satira (prema lat. satura: puna), književno djelo u kojem se napada pojedinac ili zajednica, kakva mana, karakterna osobina, uvjerenje i sl.
Predmet napada podvrgava se ismijavanju, ironiziranju, osudi i prijeziru, bilo da je riječ o pojedincu bilo o kolektivu."
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:38 | opcije
Žena koja optužuje ljude na weblogu da samo znaju ići na nju argumentum ad hominem sama ide na druge argumentum ad ignorantiam.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:55 | opcije
Da još jednom ponovimo gradivo:)
Argumentum ad ignorantiam je sofizam kojim se želi izvesti prividan dokaz, računajući s ljudskim neznanjem. Sofizam je dosjetljivo otkriće, pametna ili lukava izmišljotina, pogrešan zaključak izveden tako da se doima kao ispravan, lukavo domišljanje radi obrane neke neodržive tvrdnje.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 5:56 | opcije
Ne bute mene u mozak jebali bagro lažljiva licemjerna i nepismena:) Pročitani ste odavno:) Čast iznimkama.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 6:01 | opcije
Slike su sa kazališne predstave:)
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 6:10 | opcije
ček, a kaj je s argumentom batine?
(pazi, ne piše, samo, batina )))))
Autor: SuperHeidi | 07.05.2025. u 6:14 | opcije
Gospođa koja optužuje druge za licemjerje sama iznosi lažne i licemjerne tvrdnje. Ili ova naša velika intelektualka ne zna prepisati definiciju satire sa guglota:)
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 6:24 | opcije
Heidi ne znam na što točno misliš puno je tu teksta?:) Evo jedna pjesma za tebe.
https://youtu.be/6a-36L6HRxk?si=vRDjxkEqnlG5kDUV
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 6:42 | opcije
Jedan link za saru:)
https://youtu.be/2Oo8QzDHimQ?si=ZWGDO4Ne4T3_isY5
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 7:00 | opcije
Bilo bi zgodno da svatko po nekom kriteriju u najranijoj dobi dobije kvotu slova koju može koristiti u životu. Brte mili ovaj bahatluk razbacivanjem enormne količine slova u svakom zapisu, ili komentaru može izazvati samo dosadu, ili nagnati na trokiranje tipa, tri slova pa preskok. Sažmite ako boga znate.
Autor: krelec | 07.05.2025. u 7:12 | opcije
Kre i ti nekad pišeš komentare od kojih čovjek zijeva od dosade. Pogledaj si svoj zadnji komentar kod ladonne. Zanimljivo kako se javi kritizirati netko tko i sam radi isto.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 7:17 | opcije
A Bemumalogamuisa...svaka čast, u 4 i nešto ne imati pametnije posla nego se baviti Sarom i Unom...
Pa ovoliko teksta...
Ja se u to vrime jedino probudim pišat,a i to ne svaku noć.
Da nisi možda noćni na porti...?
Sad smijeh...hahaha :)
Autor: dovla53 | 07.05.2025. u 7:23 | opcije
Mislim da ovo neće bit shvaćeno da hominem
...;)P
Autor: dovla53 | 07.05.2025. u 7:24 | opcije
E, dovla možda imam ekipu koja prati weblog 24 sata i koja piše naizmjenično;) Imam ja materijala za svaki ad hominem nastup;)
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 7:41 | opcije
Slabo razumijevaš pročitano. A sav taj materijal ad hominem si zabij u dupe.
Autor: krelec | 07.05.2025. u 8:39 | opcije
@BBMUISA1 hvala za lnik :)
Autor: SuperHeidi | 07.05.2025. u 8:50 | opcije
Heidi i drugi put ako treba:)
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 9:16 | opcije
Kre ti bi kritizirao ali loše reagiraš kad ti se vrati kritikom na kritiku osjetljiviji si nego neka kumica s placa. A nekome reći da slabo shvaća ili da je glup to radite ti i tvoja ekipa to ti je vrhunac onoga što znaš. Zabij i ti sebi u dupe svoje glumljenje intelektualca.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 9:24 | opcije
Sara vidim što pišeš kod sebe na blogu nemam pojma kad sam ja to tebe odbio uopće se ni nudio nisam:) Za mene si ipak malo prestara koka:) A to što si me blokirala kod sebe mi ništa ne znači jedan blog više koji ću zaobići i jedna briga manje:) Ima puno pametnijih žena od tebe kod kojih mogu komentirati i koje me neće blokirati:) Nešto si pogrešno skontala ja sam ovaj zapis stavio zbog une a ne zbog tebe:) Čak sedam komentara si napisala o meni, u pravu si za dobrim ždrijepcem se dobro praši:)
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 9:44 | opcije
Drž se ti Ljerke, ali pamet u glavu! Ima ona puno lica, ali nema obraza!
Autor: Ricambi | 07.05.2025. u 9:58 | opcije
BBMUISA1, pozdrav :)
necu ovdje pisati, vidi moj blog, tamo cu sve napisati sto imam o nekim dogadjajima ovdje pa i o ovme tu na tvome blogu.
Autor: una_sw | 07.05.2025. u 10:46 | opcije
Ljerka ima tebe ja ću se posvetiti drugim djevojčicama na weblogu:)
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 11:41 | opcije
Una na tvom zapisu čiji sadržaj sam na svom blogu citirao je bio i moj komentar kojim sam želio ukazati na to da neki ljudi ne prezaju ni od laži ni od namjernog pogrešnog tumačenja određenih pojmova a smatram da to ne može biti temelj za iskrenu komunikaciju na weblogu. Pisao sam zato jednim dijelom i zbog sebe i u svoje ime. Nemam iluzija o tome da će se itko tko je ovdje toliko godina zbog mog zapisa promijeniti. Ali ljudi koji ismijavaju druge ljude možda bi trebali vidjeti kako to izgleda kad se to isto radi njima. Znam da ih ni to neće opametiti ali kad si svatko ovdje dozvoljava da piše što god želi mogu i ja pisati o čemu ja želim. Bilo je ovdje tokom godina i puno šokantnijih događaja i zapisa od mog.
Autor: BBMUISA1 | 07.05.2025. u 11:41 | opcije
Satira je osim svega još definirana kao oblik zlostavljanja, nema tu ničeg plemenitog ni zabavnog.
Autor: cyberlady | 07.05.2025. u 12:53 | opcije
Upss, ima li koje muško da nije bio meta? :)))
Autor: cyberlady | 07.05.2025. u 12:56 | opcije
BB…razumijem sve sto si napisao, ne znam sta da ti kazem a da vec nisam kazala.
mozda mi se ne vraca na ovo jer sam iscitala sve tada i to je bilo za mene zavrseno, ne osudjujem te za tvoj zapis na blogu, to je tvoje i pisi o cemu hoces, ti imas odgovornost za to kao i ostali za svoje napisano, svjedokom sam da je bilo i ima gorih situacija i nisiu ni kod mene uvijek cvjetici i linkici na blogu, hvala ti na linku koji si ostavio na moj prosli zapis, svidja mi se, pozdrav
Autor: una_sw | 07.05.2025. u 14:18 | opcije
Vidiš da nisam bez veze napisao da imaš teškoća sa razumijevanjem pročitanoga. Ne vidim gdje si "pročitao" moju uvrijeđenost, naprotiv rado pročitam kritiku na svoj "trošak", jer ma ista samo može popraviti. A te tvoje prijetnje nekim tajnim posacima mi zaista idu na kurac, i ako bilo koga misliš disciplinirati tim prijetnjama onda ti mogu samo reći da si se zajebo.
Autor: krelec | 07.05.2025. u 16:01 | opcije
MUSA - pretjerao si i nisi u pravu.
Ali kuzim, i to spada u hofiranje, u ljubavi i ratu, sve je dozvoljeno.
Al' mi nije jasno da si se tako okomio na nas neke starije, ak' smo ti prestare, ti preskoci!
Autor: juicy-mama | 07.05.2025. u 19:47 | opcije
tko je meta ?
Autor: djuro22000 | 07.05.2025. u 20:14 | opcije
????
kae ovo
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 21:25 | opcije
ak si bil iskričar a jesi
iako sam se zeznula misleći ko si
priznam
onda valjda znaš, da je napetost u zraku..i na blogu...ciklički ponavljana, i tada i jedino tada ili eventualnio ujutro se regira
ovo je
kasno marko na kosovo stiže...
i bzvze bi sada ti opet tu nešto u sitna crevca...
Autor: ladonna2 | 07.05.2025. u 21:29 | opcije