zasto forbiden

Aha :)
Nije mi dozvolilo ljubavnu tematiku, ali sam bajpasirala :)

Ovo sam htjela:
Vidim u godinu i nesto ovdje kako svi znaju seks. To bi bilo ono veselo, odusevljeno i opusteno kad se pomotate i iskopcate glavu, pa dozivljavate vertikalna poravnanja npr.

A kako znate kad volite i kad ste voljeni? Ha?
To bi bila 4. cakra. Kako tu stojimo?

Dobro vam jutro :) probudila se u 5, pa sam malo razmisljala.

10.03.2014. u 5:49   |   Editirano: 10.03.2014. u 5:58   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Zašto tako teške teme ovak rano ?

Jutro... ponedjeljak je .. treba počet nešto radit ,a ti otvaraš ljubavnu tematiku .. cccc...ček samo da srknem kavu pa možemo počet.. :)

Autor: Iris-i-Miris   |   10.03.2014. u 6:45   |   opcije


Dobro jutrooooo ,

Autor: raky03   |   10.03.2014. u 7:05   |   opcije


Razmišljam cijelih 15 min o toj čakri...
Kad voliš i voljen si sve ti je jasno , al kad ne voliš , da si 100 puta voljen ništa mi nije jasno...

joooj, ne ide mi.. mijenjaj temu.. :)

Autor: Iris-i-Miris   |   10.03.2014. u 7:14   |   opcije


Na tome su i veći junaci slomili zube. :-)
Hoću reći da je lako znati seks, a ljubav...eeeee....
Pitam jer ovdje ima puno inteligentnih ljudi, pa zato

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 7:24   |   opcije


Pusti sad inteligentne , što je sa nama ostalima?

Autor: Iris-i-Miris   |   10.03.2014. u 7:29   |   opcije


Ostali , .... ajmo motiku u ruke i u polje ...

Autor: raky03   |   10.03.2014. u 7:37   |   opcije


S ljubavlju ćemo kopat..

Autor: Iris-i-Miris   |   10.03.2014. u 7:41   |   opcije


i meni neku večer bilo forbiden.

Autor: ANERAK   |   10.03.2014. u 7:45   |   opcije


A nikom ni bilo forsaken?

Autor: RexThor   |   10.03.2014. u 7:49   |   opcije


Ja sam bil forfucken.

Autor: RexThor   |   10.03.2014. u 7:49   |   opcije


Mi ostali ćemo popit kavu.
:-)

Mislim da blog ne da objavljivati ljubavne teme nego samo druge.
Ako netko ima ljubavnu temu ide forbiden, a ako je neka druga onda može.

Zato treba se praviti da nećeš ljubavnu i onda kad objavi korigiraš temu, pa izbjegneš forbiden ;-)

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 7:58   |   opcije


znam kad o tome ne razmišljam, kad ne postavljam pitanja, ne tražim odgovore
ma, svi mi znamo kad smo voljeni, i kad volimo
jednostavno je to

;)

jutro :)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 8:20   |   opcije


Nemoj mi bureke valjat :-)
Hoćeš reći da si ti odlučila, pa onda tako jer si odlučila i znaš...ne pitam ja odluku jel ti paše, nego da li je to ljubav...

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 8:24   |   opcije


Ovako ću te pitat Meija:
A zašto ti ono njega voliš?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 8:26   |   opcije


zakaj njega volim?
zato jer...
kak da ti objasnim?
nemrem objasniti

:)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 8:32   |   opcije


ma klinac odlučimo da li ćemo nekog zavoljeti!
ni ne osjetimo trenutak kad nam se netko zavukao pod kožu ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 8:33   |   opcije


Eto, to je misterija....
Meijić ne zna što radi :-)
Svi rade napamet...
osim nekih koji ne rade nikako :-)))

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 8:43   |   opcije


A kako onda znaš da voliš baš, a ne nešto drugo?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 8:44   |   opcije


osjeti se to

Autor: perce   |   10.03.2014. u 8:45   |   opcije


ma vidi ti nju :)
ima stvari koje ne mogu objasniti, ma koliko se trudila
kao npr. sad, zakaj ga volim. i zakaj ga volim nakon toliko godina i dalje ;)

si pročitala zapis - pismo...nečije..br.1?
e, tamo ti sve piše ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 8:45   |   opcije


dobro jutro :-)

Autor: caffedolce   |   10.03.2014. u 8:46   |   opcije


Ma to je ono mic-mic pismo....ti si njega htjela, ali da li je to ljubav?
Recimo da možeš biti objektivna pa reći ima jedna bolja za njega, pa ga pustiš u šumu...to.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 8:46   |   opcije


Pismo navlakuša: vid mene kako te volim dođi meni odma sad.
I ja te najvolim, tako da ti je to mili to.
A jel to ljubav?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 8:47   |   opcije


Ili je to hipnotiziranje....

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 8:48   |   opcije


paske, zakaj inzistiraš na definicijama ljubavi? :)
pero veli, osjeti se to.
da, i točno znaš da je to ljubav, a ne nekaj drugo

miša mu, teorija i praksa, ljubavna, a voljeti je, voljet i je.... :)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 8:50   |   opcije


Potreba,slika mora biti potpuna.
Međutim kvaliteta slike je izvjesna.

Autor: RexThor   |   10.03.2014. u 8:50   |   opcije


vraga, nisam ga htjela. odnosno jesam, ali ne o ovom o čemu pišeš. razlozi htijenja su bili sasvim druge naravi ;)

sve ostalo je došlo kasnije
ima stvari koje nisu za blog jer su samo moje, ali kad bih o njima pisala, ne bi više pitala ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 8:51   |   opcije


To hoću da mi se opiše što se osjeti...imamo li dijagnostičara ovdje kakvog, al da ne prodaje muda pod bubrege?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:00   |   opcije


Čovjek ima potrebu za sjedinjenjem koja se manifestira...ali ta potreba je tvoja, a što je s njegovim potrebama? To mu se onda treba objasnit da i on ima tu potrebu i da mu ti ustvari pomažeš :-) Koliko tu ima manipulacije, ovisnosti, sebičnosti i to...to me zanima.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:02   |   opcije


misliš da svi ljubav osjete na isti način?
i da je svima ljubav jednako definirana?

:D

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:02   |   opcije


Da li misilš da postoje ljudi koji su takvi da bi i lagali o tome samo da sebe namire? Al da se ufuraju tako dobro da misle da je to zaista...to me isto zanima.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:03   |   opcije


Zato je to i bitno- kako znaš 100%, po čemu? Što ti je malo neugodno kad ga nemaš ili što? Taj dio....a ne lakonski volim i baš te briga ;-)

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:04   |   opcije


ma da, kak da ne, s objašnjenjima!
u ljubavi nema mjesta za sugestije. ili ne bi trebalo biti
to ti isto ko kad nekom objašnjavaš da radiš nekaj za njegovo dobro, a taj netko nema pojma o čemu govoriš. ili ima, ali koluta očima :D

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:05   |   opcije


kad buš volila
znat ćeš to

Autor: perce   |   10.03.2014. u 9:06   |   opcije


Pustite vi mene dal ću ja znati, ja se bavim nekim stvarima duhovne prirode koje to malo drugačije osvjetljavaju, zato pitam vas koji ste normalni...kako vi to znate? Stalno bi se ljubili ili što? Dajte malo...mesa nekog, opišite mi kako znate, baš me zanima. Ako je jednostavno znati, onda je jednostavno i objasniti, pa meija zna pisati i voli, a perce zna to muški u tri riječi pa bih voljela čuti...

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:09   |   opcije


eto, pero odgovori u par riječi :)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:09   |   opcije


Jel ga Meija toliko voliš da bi ga mogla pustiti u šumu i poželjeti mu sreću jer na svijetu ima i bolje za njega?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:09   |   opcije


jutro:))
možda si imala točkice u naslovu..zbog toga vele da još ne prolazi

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:09   |   opcije


To je floskula, što je on rekao.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:10   |   opcije


Precizno...cijela industrija oko toga, svi kažu pa normalno znamo, a niko ne zna objasniti....

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:10   |   opcije


ljubav je sebična...i ide od žudnje..kad osjetiš žudnju, e to je onda potreba, dakle zaljubljenost, dakle ljubav
ljubav je egoistična skroz
ak već filozofiramo

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:10   |   opcije


oćeš da ti linkam zapis di pišem o ovom o čemu pitaš? :)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:11   |   opcije


nije ljubav sebična! nikako!
uf...

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:12   |   opcije


nietzsche kaže,,,kakava besmislica da ljubav ima biti nešto neegoistično
po svojim sredstvima je rat..jer se odričemo svog vremena, pa i dijelom sebe
ljubavi "služimo" kao što nesvejstan rob služi svom gospodaru

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:13   |   opcije


paske, mogla bih ga pustiti. to kaj bi dio mene, da velim patetično umro, druga je priča

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:15   |   opcije


a daj dona :)

ovak ispada da je ljubav trpljenje
ne odričemo se svog vremena, ni sebe, već s guštom sve to dijelimo s onim koga volimo

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:16   |   opcije


odjednom postaneš hmm preobražen
, šarmantan, probuđen iz tzv, emocionalnog mrtvila
žudiš iz svoje nutrine..

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:19   |   opcije


Žudiš.
Ja sam mislila da je to nešto mirno.
Kad žudiš nisi baš normalan...

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:20   |   opcije


si ziher da pišeš o ljubavi, a ne o zaljubljenosti? ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:20   |   opcije


Ja bi da to bude kao boraviš u mirnom nečem i finom, to bi ja.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:21   |   opcije


simulatni komentari, paske :D

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:21   |   opcije


gledano sa strane meija..racinalno...onima kojito proživljavaju naravno da nije teško..ali sa strane gledano je itekako zahtjevno..jer se dobrovoljno sa ljubavlju odričeš sebe i svoje slobode..i više ne možeš ništa sam, jer ćeš povrijediti drugoga, a ne želiš..dakle odričeš se...
jer ne možeš drugačije,jer ugrožavaš ljubav
a danas reći ne- ljubavi ispada prava hereza

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:22   |   opcije


kad sam zaljubljena, nestrpljiva sam, egoistična, želi sve i odmah
kad volim, dovoljno mi je biti uz njega. osjetiti toplinu tijela, disati istim ritmom. zaspati...
sve ostalo..hm, drugom prilikom ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:25   |   opcije


treba moći reći
ako to možeš
onda ni ne voliš

Autor: perce   |   10.03.2014. u 9:26   |   opcije


moći reći ne

Autor: perce   |   10.03.2014. u 9:26   |   opcije


Mislim da ti Meija nisi objektivna, nego subjektivna.
Kako sad objektivno gledati nešto što si prihvatila kao situaciju, to bi značilo da piliš granu na kojoj sjediš.
To kad bi bilo objektivno, moralo bi se kopati puno dublje od ugode boravka uz nekog. Ugoda se čuva, a da li je to ljubav?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:28   |   opcije


nema u ljubavi odricanja sebe. nije to ljubav...

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:29   |   opcije


Reći ne?
Ajd to malo perce pojasni.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:29   |   opcije


paske...ni ne mogu, kad pišem o ljubavi, biti subjektivna jer ljubav je intimni filing
ono kaj ja mislim o njoj, ne moraš ti. i ono kaj je meni bitno, ne mora tebi biti u ljubavi važno

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:30   |   opcije


mirno? ma nemoj???
ajde sad život u dvoje..ljubav,skupa ste
ne smiješ i ne možeš

a i zaljubljenost i ljubav su ..nešto kao "soma"..uvije želiš"više"
zaljubiti se i voljeti je .obavezati se drugoj osobi, a isto očekujemo i od nje

i da, ljubav je moderna spika..naravno da je postojala i prije, ali previše često, ne prema pertneru već premanekome drugome, zauzetome, nedostižnom i sl.
zbog svega toga neprestano tragamo "radimo" na vezi, jer ne "smijemo" dozvoliti da strast ugasne

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:32   |   opcije


do ugode se dolazi s vremenom, s podudaranjem, s proživljenim situacijama u dvoje koji su bili kušnja, s x stvari koji nadograđuju odnos

jel ti prvociraš, praviš se bedasta ili ne kužiš o čemu pišem? ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:32   |   opcije


nek ti Donna objasni
komentiral sam njene riječi

Autor: perce   |   10.03.2014. u 9:33   |   opcije


dono, dok god pazimo kaj bumo rekli, napravili, frka nas je reći ne jer...nismo sigurni da je to to i bojimo se reakcije
ljubav na vagi?

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:34   |   opcije


Ne provociram nego kopam.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:34   |   opcije


Aha, pročitala sam gore Donu rekla je danas reći ne ljubavi je prava hereza, a ti si na to rekao ako ne možeš reći ne onda ne voliš....jel to.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:36   |   opcije


eto
počela si već razumijevati

Autor: perce   |   10.03.2014. u 9:38   |   opcije


Ustvari ako možeš odbiti ljubav onda ne voliš...tako?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:38   |   opcije


aj da malo zaspinam :)
voliš čokoladu?
zakaj je voliš?
možeš to objasniti?
ili je objašnjenje u osjećaju kad ti se topi u ustima?
možeš li ga opisati?
i da li će opis biti toliko vjeran da ga svatko, pa i onaj tko baš ne voli čokoladu, osjeti?

;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:38   |   opcije


Imaju te vertikale kada čovjek postane nekako čudno dezorijentiran...zato pitam.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:39   |   opcije


nema odricanja? a?
ma nemoj
ajde idi van sa frendicama a da ne veli kad ideš i kad buš došla
ništa što planiraš ne možeš skroz sama a da te planove ne prilagodiš njegovom vremenu i idejama..(i obrnuto naravski)
ne možeš biti jednostavno lijen, ili ne dizati se iz kreveta ili ne oprati gomilu suđa ili..
ne možeš biti ne izdepilirana, ne možeš biti nepočeljana
on ne može uzgajati dlake u nosu i ušima itd
prijatelji ti najbolji, ne mogu banuti u sred noći..ili zvati pa satma trkeljatina telefon
ne možeš gledati sapunicu a da ti se ne ruga
nemre gledati sate i sate utakmicu a da te ne smeta
nemreš po kupaoni staviti, sa poslije ću sve mokro zašpricano itd
ne možeš jesti luk, ili češnjakitd
ne možeš biti ciničan ako druga strana u to nešto vjeruje i bla bla

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:39   |   opcije


Ovisnost o čokoladi iz ugode uzrokovane čokoladom.
Ali ti ne jedeš čokoladu jer je to za nju dobro, nego ju jedeš jer je to dobro za tebe- ti nju konzumiraš.
Ajd neki drugi primjer.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:40   |   opcije


Tu ima puno "ne možeš biti onakav kakav jesi" da bi dobio nekog na dispoziciji- kompromisi?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:41   |   opcije


kad sve to što je Donna nabrojala
istrpiš s veseljem
tada voliš

Autor: perce   |   10.03.2014. u 9:43   |   opcije


dono, odricanje kao prilagodba? ja na to tako gledam

i fakat, mogu otići van s curkama, čak i na vikend, a da ne postavlja pitanja
reći da me pusti 3 dana na miru jer sam knap s rokovima, neispavana i nemam vremena ni za sebe, a kamoli za njega

otpočetka postavljena pravila koja se oboje držimo :)

možda, da nam nekaj škripi u vezi, onda sve ovo ne bi vrijedilo. ne možda, ziher!

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:44   |   opcije


a ak jede on čokoladu u tvom krevetu..em ćeš misliti da bu ti sve zaflekal, em ćeš misliti na njegove kile, zdravlje i sl..dakle dobrovoljno odricanje od Nas(sebe)..eto to je ljubav ta ugodna topla dekica...ustvari neprestani kompromis..
pa smo i sebični jer smo sebični...i ne postoji čovjek na kugli zemaljskoj koji ok...bude se odrekal, ali isto to i u istoj toj količini očekuje na drugoj strani..jer inače dolazi do čuđena pitanja propitivanja..pa onda opet a zakaj ti?
a zakaj on?
a zakaj ja moram bla, a zakaj on neće bla..itd itd

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:46   |   opcije


meij niste stalno skupa...vidiš da si postavila pravila..dakle a kaj ak bi se on baš naknadno sjetio biti s tobom, pa bi ti onada ipak ostavila frendice jer te on čeka gol u krevetu, posipanim ružinim laticama?
i ti naravski odjuriš..alito nije bio tvoj prvoni plan..plan je bio večera sa frendicama? a?
pa reci da nije sebično?
nego kaj je ak nije sebično?

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:48   |   opcije


o kemiji oksitocinu i sl kemijskim finesama ne treba jel?

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:49   |   opcije


dono, davno mi je bilo bitno kak izgledam i da li će me vidjeti zgužvanu od spavanja.
od onog dana kad me je poljubio nakon operacije, kad me je slijedeći dan vidio, a bila sam smrdljiva, neoprana, gadljiva sama sebi, ništa više od spomenutih gluposti..kak izgledam, da li sam krmeljava, dlakava, s kosom stisnutom u rep, nije važno

:)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:50   |   opcije


Ovisnici o oksitocinu?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:50   |   opcije


dakle u ljubavi smo sebični i + delamo masu kompromisa, zbog tuđe sebičnosti za ajmo reć -nama

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:51   |   opcije


paske, ak bi mi se u tom trenutku više ševilo nego kaj bih željela biti s frendicama, da, otišla bih doma
inače ne

:)

inače, ružine latice su jako nepraktične jer se zakelje di ne treba :PPPP

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:52   |   opcije


Pripadanje i mirovanje u tom pripadanju, bez osjećaja da nisi svoj. To bi bilo po meni to.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:53   |   opcije


Ako nema osjećaja "mi" onda nije ljubav.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 9:53   |   opcije


meij..suosjećanje ,da..al ajde stalno budi takva..pomalo zmusana, i da iznenada odlučiš da se ne depiliraš opće..ili kaj ja znam kaj,, već..recimo mjesec dana godišnjeg(a nije pusti otok i survival emisija)
ok naravski govorimo o svemu tome kao socijalno društveno i bla priznatim uvjetima..ali sad gledamo hladno i racionalo i tumačimo iz te pozicije

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:54   |   opcije


dono, ak u vezi sve štima, kaj misliš da je važna fleka od čokolade na posteljini?
malo ste zabrijale

:D

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:55   |   opcije


mei..ali on recimo baš svaki puta kad ti imaš "svoja tri dana" dobije posebnu inspiraciju..
prvi puta bi ti bbilo .wow
drugi puta..xixixi
treći puta..(frendice se već ljute ozbiljno)
bi bilo hjoj ajmo to odgoditi
5. puta bi bilo dovraga i bestraga kaj opet
6. puta bi rekla ajd bok, ne dolazim itd

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 9:56   |   opcije


govoriti iz straha da ćeš morati nešto što ne želiš
nije racionalno

Autor: perce   |   10.03.2014. u 9:56   |   opcije


kaj, depiliramo se samo zbog muškaraca?
:))

a gle, i on nije uvijek obrijan, pa kaj.... ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:56   |   opcije


paske, zakaj vezu svodiš samo na seksualnu aktivnost? ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 9:58   |   opcije


kažem samo da romantičarski gledano je sve slatko..i je...dakle droga, "soma"...ovisnici smo
ali iz pozicije ratia..logike i činjenica i sl. e pa nije, nsmo..
dakle žudnja te drži u stavu..ma ok. sve je lijepo..i ok "negiram sebe" ali i to negiranje, negiraš, jer ne želiš se suočiti sa vlastiim negiranjem sebe činjenice i sl..
dakle sve je kompromis..zbog "višeg" dobra
a više dobro je- sebično
Moja žudnja je ispunjena.(sebičnost).upravo Njime..(i njegova istotako)
ok moram plesati kako smo se zajedno dogovorili
ali eto plešem..
ali ne sama, svojom isključivom voljom i svojom odlukom tak mi paše..ustupak je uvijek prisutan itd.

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:01   |   opcije


Zato što je seksualna aktivnost dokaziva i može se snimiti recimo, a ovo što ja pitam se ne može snimiti nego je apstraktno i zato pitam da li ljudi znaju ili si umišljaju ili nešto peto ili je odluka ili je kompromis, suživot, sloboda, što je to...to ja pitam, jel ima dijagnostičar za to ili nema? Ako nema onda je to spekulacija i prostor za manipulaciju. Mene uče zadnjih 5 godina i više da je ljubav kad nisi sebičan i što sad?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:04   |   opcije


vraga u žudnji negiraš sebe!
itekako se dižeš na viši level jer si svjesna svega oko i u sebi ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:04   |   opcije


paske, sva emotivna stanja, pa i ljubav, tjelesno su vidljiva, snimana kao termo kamerom

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:05   |   opcije


Ma, ne znam ja to baš....mislim da vi sebi prevodite kako vam paše, niste dovoljno strogi.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:07   |   opcije


nisam veselje spomenuo slučajno
ak se samo sexate s veseljem
onda kužim zakej tak pričate
a radost nas čini boljima i sposobnijima
da ne nabrajam
a i inače u životu, mnogo toga što ne želimo
činimo da bi nam bilo bolje
čak i tamo gdje ne volimo nikoga

Autor: perce   |   10.03.2014. u 10:09   |   opcije


pasemka..e pa budha kaže nevezanost..i zato je teško i nemoguće za života jednog ovog,postati prosvijetljen jer žudimo, a to je ego..a ako ćemo o seksualnosti..oni jako često jedu soju, tofu soja sos bla..zakaj? jer se time umanjuje, (kemijski) libido..i to je onda odricanje svjesno, ali ne činjenično..

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:09   |   opcije


ak nađem fotku, bum je zakeljila.
princip je u energiji, koja je snimana, a u različitim emotivnim stanjima emitirana
i nije fejk jer je lako provjerljivo, točno di osjetim toplinu ili hladnoću, uhvaćeno je kamerom, u različitim bojama

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:10   |   opcije


@meija..da bi ispunila svoju Žudnju..napravit ćeš sve da je ispuniš, dakle sebičnost u ispunjavanjuu onoga daj daj daj, oću oću oću, treba mi treba mi itd..
i sprema si ko narkoan, lagati do određene mjere, prilagoditi sebe, samo da biŽudnja bila što dulje namirena..

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:11   |   opcije


dono, lako za Budhu i Nietzsche
nije mi bitno kaj je tko od njih dvoje rekao o ljubavi. važno mi je kaj ja o njoj mislim i kako se osjećam... i da li to kaj mislim provedivo je u praksi

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:13   |   opcije


to su vanjske manifestacije..topline, ugode bla....misao(ego, sebičnost) se ne može usnimiti
ok kroz upaljene lampice u mozgu..ali ne točno jedna

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:13   |   opcije


žudnja u ljubavi nije jedini i primarni input, dono
u početku, kad nas pucaju hormoni, o daaaaaaaaa :)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:14   |   opcije


si sigurna don, da ne može?
kae s ljutnjom/bijesom? i ona je snimljena. ima itekako veze s egom

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:16   |   opcije


oo đizzz pa kad te pucaju hormoni kaj je to ak nije zadovoljavanje žudnje??čije? svoje
to je narkomanska spika, zaboga..dakle kemija..koju nam traži ego, tijelo, mozak itd

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:16   |   opcije


Ja se zaljubim svako jutro kad se brijem...i obožavam se :)

Autor: Hornyzg   |   10.03.2014. u 10:16   |   opcije


jbga
pucaju
šta sad
pomalo je i to iracionalno
ili nije pomalo :)

Autor: perce   |   10.03.2014. u 10:18   |   opcije


ključne riječi, čitajući vas, za mene su dispozicija i kompromis! samo je pitanje tko je koliko i kako dugo u stanju bit na dispoziciji i delati kompromise? iako ne kužim zakaj je bit to činiti uvijek s istim partnerom? zakaj npr. to ne činiti stalno s drugim partnerom? jel to manjii učinak, manje oportuno vis a vis koga? drugih? pa u ljudskoj je prirodi da nije monogaman...a ipak se to očekuje, traži? odgoj..ha ha...kako su nas zajebali s tim brakom i ostalim tradicijskim sranjima. jasno, orijentiri moraju postojati...ali ta sloboda iskoraka, želje, žudnje...pa to jest imanentno čovjeku a ne neka kolotečina, žabokrečina i ostale...crvotočine (ha ha)! istina, malo je zamornije ak te svaki dan i uvijek ne čak ista osoba, al upravo to postane tak zamorno intrigantnim i intelektualno znatiželjnim ljudima! pače, postane iritantno...a najbolji dokaz mi je to kad dnevno srećem "sretne" parove u brakovima i vezama i samo je dovoljno da se nađete u njihovoj "auri" ajme meni...čast izuzecima!

Autor: mai_sarai   |   10.03.2014. u 10:18   |   opcije


zato je ljubav u osnovi sebična..a sve one fb slikice -voli pa pusti pa će ti se vratiti, ak je čemu- je krasan ali veliki sht

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:18   |   opcije


dono, da nam hormoni i dalje divljaju, skurili bi nas :P
mislim na fazu zaljubljenosti :D

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:20   |   opcije


nije sebična i točka! :)
miša mu, kaj ti nitko, dono, koga si voljela, nije nekad, u nekom trenutku, bio važniji od tebe same?

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:21   |   opcije


Zato ja mislim da to nema veze ni sa seksom, ni sa s kim si...i da li si. Nego kao nacionalni park- lijepo, a nije tvoje. Neko kao neki prirodni fenomen. A ovo što vi pričate je vezano za imanje nekoga. Sad u tom imanju koliko ima ljubavi, a koliko sebičnosti?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:23   |   opcije


Ja recimo mogu bez seksa zauvijek. Nije seks mjerilo.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:23   |   opcije


mai ubola si al baš baš...dakle što je neko od nas..ajmo reć..otvoreniji..prema mogćnostima..to mu se češće događaju te amplitude sreće..ali naravno uvijek sa drugim osobama
jer te ona jedna više ne može da dubi na trepavicama skupa sa tobom, gledati sa onim oduševljenjem kao u prvimdanima..veze..jer je sve novo, jer je sve "savršeno" jer je On taj neki odgovor odjednom na sve kaj si oduvijek htjela itd itd
to je zaljubljenost..to je taj visok ton..za kojim svi stalno trčimo
i zato toliko savjeta da na ljubavi treba "raditi" da treba "podgrijavati" da moraš postati opet i opet biti "inspirativna" da bi dosegla ili zajedno - taj Vrh..žudnje

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:24   |   opcije


Donna
gorko nije slatko
sht nije krasan
krasan je jasan

Autor: perce   |   10.03.2014. u 10:24   |   opcije


Recimo pita te da li bi imala što protiv da on provjeri vašu ljubav jer ga privlači neka druga žena, pa ga ti pustiš nek vidi...

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:25   |   opcije


kome pitanje, paske?

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:28   |   opcije


A ako "voli" pa ga smeta neka osobina koju imaš, pa mu ne paše, kao što mu ne paše ubrzanje automobila? To bi bilo onda više u smislu ne odgovara mi za ono što mi treba- meni treba auto koji će upalit u sibirskoj zimi, a ne sportski da ga ne moš vozit po makadamu?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:28   |   opcije


Svima :-)

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:28   |   opcije


Recimo, bi li nam zapela žena za oko da prodaje lubenice na tržnici?
Ili da odem recimo na Jakuševac i zapne mi za oko frajer s čačkalicom u ustima koji "vrti" polovne aute?
Ima tu previše glave za moj ukus, kad se u startu radi neka selekcija- pa kažu moja je cura to i to npr. lubeničarka ;-)

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:30   |   opcije


mei..ma daj se skuliraj..i zastani i razmisli..bez cvrkuta ptica i leptira..
da, nesebičan si..ali zakaj? zato što taj neko i dalje "igra" za tebe i za Vas..i u dnu sebe vjeruješ da će ti se vratiti sve uloženo..i bla..jer eto ti si sve dala, sva se potrgala..i sve je ok..jer ste i dalje skupa..On i dalje ispunjava tvoju žudnju koja je bla bla bla...neobjašnjiva, samo tvoja razložna, ali ispunjava...intelektualno, fizički, sexualno, nježno, obzirno, itd
ali ako nije ok?

kaj onda?
onda upravo optužuješ .ne samo ti, svi....kako ti se ništa od uloženoga nije vratilo
kako je gad i smrad a ti si ovo pa ono pa n-to
(i obrnuto)
pa toliko priča postoji o ljubavi.ali i o prestanku te iste ljubavi..i kaj onda svi nabrajamo?
svoju iskkorištavanost
svoj trud
svoje nastojanje itd..

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:31   |   opcije


ljudi koji boluju
pričaju o bolestima

Autor: perce   |   10.03.2014. u 10:33   |   opcije


dono, skulirana sam do kocena. i nikad o ljubavi nisam razmišljala ružičasto. čak ni ko klinka :D

pišeš o egu koji reagira postefstum, kao rezultat povrijeđenosti
ista priča, frajer s kojim više nismo postane najednom kreten, idiot, niškoristi i traljav faker

:D

ha?

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:36   |   opcije


i onda odjednom slučajno, namjerno..dogodio se interesantan i wow savršeni drugi dakle taj Neko Koji nam je bio sve..kome bi bubreg dali...postane..dosadan, zamoran, predvidljiv, običan, neumjeren, iritira nas način na koji jede, mrvi, priča..kako se ponaša..i na kraju doslovce način na koji taj Neki do jučer Naš. sada postoji...
i nemojte mi reći da niste sve to prošli..barem u maloj količini, barem jednom....jer ako niste onda o čemu pričamo??

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:36   |   opcije


xixixi koja koincidencija:))

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:37   |   opcije


ego je uvijek tu, samo glasniji ili tiši..ali ne reagira poslije ili prije..tu je, stalno..sebični smo općenito..stalno

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:39   |   opcije


dono, ništa se u dvoje ne događa odjednom
samo, sve to što se događa, mic po mic, guramo u stranu iz x razloga
i kad partnera počnemo gledati drugim očima, samo se sve što ne valja između nas, zbrojilo

mogu odmjeriti nečije muško dupe u prolazu. primjetiti štošta, ali sve je to samo usputna informacija i ništa više
bilo bi da ima u meni dovoljno prostora da se netko drugi ugura ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:41   |   opcije


aj mi odgovori otkud takva pretvorba tipa kojeg smo voljele
pa uvijek je bio kreten, ak je kreten, kaj ne?

ili ipak ego odradi svoje pa kompenziramo takvim mišljenjem o njemu svoju povrijeđenost?

Autor: meija   |   10.03.2014. u 10:43   |   opcije


ha ha meijo, nemam baš dojam da pričaš o ovoj ljubavi?

" Simon de beauvoir …pa što ako „predamo svoju sudbinu u ruke drugome“…krajnji smisao ljubavne predaje istodobno strahovitim i tako uzbuđujućim
Riječ strast u engl. dolazi od riječi pasija, od grčkog pathos i označava…patnju.
Ljubav koja oštri osjetila, potiče na kreativnost, prelazi i ruši granice…nadilazi granice udobnosti…voljeti s određenom vratolomnošću…postali smo skromniji u očekivanjima, mlaki u svojoj žudnji.."

Dijelovi iz knjige: obrana ljubavi (A vindication of love) by Cristina Nehring

Autor: mai_sarai   |   10.03.2014. u 10:45   |   opcije


e sad dolazimo do odgoja, osobne ili društvene prilagodljivosti, morala i pojma kaj se smije ili ne...i da li ćemo svjesno ili nesvjesno dozvoliti( a nije nikada ništa planirano(ili je)..
pa da li smo "zreli"..odrasli..skulirani.. socijalno prilagođeni i da se razumijemo...koliko želimo da ta "ljubav"-žudnja-- vitla nama..i upustiti se u to novo, uzbudljivo i tako ahhh
neobjašnjivo
pa onda "varamo"..krademo vrijeme..vlastto..od posla, od partnera..zmišljamo obaveze, jer u nama vrije, cvrlji...žudnja..za novim "fiksom" ljubavi...a jer je doma sve poznato, dosadno isprazno

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:46   |   opcije


vječitu glad neš zadovoljit ni švedskim stolom

Autor: perce   |   10.03.2014. u 10:49   |   opcije


nisi li i ti meijo tu, upravo pradi takvog čega? jer, ako i da ti je ta tvoja ljubav posve dovoljna, ne bi bila tu...kužiš? sama sebi skačeš u usta...ak nekog voliš on ti je interesantan, dovoljan...ne trebaju ti drugi muškarci..niti za sex, niti za intelektualne bravure...naprosto s njim si sve! on te obuzima (tak kak je to m.jirsenar napisala kroz hadrijanove memoare a to sam neki dan stavila na blog)...takvi ljudi koji imaju ispunjen život nisu na iskrici...tu su oni kojima neka esencija nedostaje! ne piše nitko na dejting portalu samo radi pisanja...o toj temi smo već toliko puta!

Autor: mai_sarai   |   10.03.2014. u 10:50   |   opcije


Zato ja ne bih brčkala ugodu, upotrebnu vrijednost, korisnost, sigurnost i ljubav.
Ljubav kakvu poznajemo s televizije i iz literature često je imenovanje nečega što to nije nazivom kojim uvjeravamo drugu stranu da nije pogriješila. Da li je to pošteno, kazati nekome da ga voliš, ako ne znaš nego argumentiraš situaciju onime što drugi želi čuti da bi prestao pružati otpor? Koliko smo u tome iskreni? Da li znamo uopće sebe? To su pitanja. Kad ti se netko podvuče pod kožu to je navika, ugoda, a ljubav što je to?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:50   |   opcije


a ajd mi recite onda zakaj se veze, brakovi itd.. divne krasne bajkovite
u jednom momentu raspadnu???
zato jer je nestalo- Žudnje..
iponovno smo sebični..Žudnja..viče- ja oću stalno, još...toga mi daj daj daj..
a mozak onda počne nabrajati kaj ne valja ,pluseve i minuse..i opravdava i guši onaj osjećaj (kod nekoga glasniji kod nekoga tiši)hu zeznula sam, nisam uspjela..moram ovo, pa moram imati fini veš jer sigurno ćemo odna popraviti tu Strast..pa mora On donijeti cvijet, jer će me opet željeti..jer će me opet gledati onako kako se ja oda rastapam, i noge mi klecaju
a sve je računica..
zbog zadovoljavanja -sebe-žudnje

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 10:53   |   opcije


Zato kažem kako ljudi znaju seks, ali ne znaju ljubav. A što će ti seks bez ljubavi? Da bi malo zaboravio na ljubav i odmorio se tu? Kako znaš da je ljubav u seksu? Zato što izgovarate riječi jedan drugom? Meni to kao laganje i bilo bi mi jako nepošteno kad bih nekome takve stvari govorila, a ne znam o čemu pričam- to mi je kao da ga obmatam lancima, nije to u redu- to je fingiranje.
Bolje se naučiti biti sam, pa onda ako te potrefi, to je kao jack pot.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 10:54   |   opcije


mai, po n-ti put ti ponavljam - tu sam SAMO zbog bloga, ni sa kim nisam ni u kakvim pričama, ne pevetiram (osim s nekim tko je na blogu ili nije pa komentira kaj je pročitao)
kaj misliš da su muškarci toliko blesavi da bi mu uletavali, a znaju kaj mi piše u profili
ili bi mi pisalo to kaj piše, a jedva bih čekala da mi netko zavuče ruku pod kiklju?

:D

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:00   |   opcije


a zašto imamo toliko savjeta da trebamo ovo pa ono, pa kerefeke? i
pojam "radite" na vezi, braku...a rad je šta? pa rad je tlaka u svojoj osnovi.i opet neslobodnost
zato da bi kao zadržali ljubav..a zadržavamo tog nekoga za kojeg mislimo da nam ispunjava crnilo u duši (kod nekoga manje kod nekoga više)

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:00   |   opcije


a to, mai, kaj ti imaš ili nema dojam o tome o čemu pišem, fakat nije moj problem, nego tvoj :P

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:02   |   opcije


evo, upravo jedan takav kovitlac...nazove me čovjek i predloži...dolazim po tebe (nije baš tako blizu, pače jako je daleko) spremi se i doći ćeš k meni...bumo nekaj kuhali, bili na suncu u prirodi i vrtu...i moj duh veli, da! e sad, netko bi postavio 100 pitanja...kako, zašto, da li je ok...tako volim živjeti sebe! to nije avanturizam, to je naprosto žeđ i glad za bićem...i svaku lijepu priliku valja ili stvorit ili uzet! živim danas punim plućima. sutra ću bit solo, jadna, mizerna i željna da netko čuči kraj mene...ali danas...danas živim taj trenutak. to onda znači izvjesnu nesigurnost kak veli ova cura gore u knjizi...ali to je minimum računice, ega, prilagodbe, očekivanja...naprosto daješ sebe...i onda i dobiš!

Autor: mai_sarai   |   10.03.2014. u 11:02   |   opcije


pass..onda ideš protiv sebe, protiv prirode..i zaštićuješ sebe da eventualno ne bi opet probudila zaključane u lancima osobne demone..i bla..
a to onda ima veze sa tzv. ostavljenošću iz djetinstvu,(serendam)) nedostatkom ovog onog..strahom od ostavljanja, ne voljenja..dakle opet mozak i opet sebičnost

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:04   |   opcije


meija, zakaj ti toliko blog treba? ta blog su ljudi...nedostaje ti razgovor doma? neki sadržaj nešto što ti ovi virtualni ljudi pružaju? kaj je to? odgovori ti sebi...mene trust me...ne zanima. bistra sam cura i samo primjećujem..gledam, slušam...slobodni ljudi su ti fest znatiželjni...stalno nešto traže, ruju, prekapaju...nemiran duh. možda si i ti taj...a on nije (nije lako živjeti sa intelektualno različitim i dosadnim ljudima) al onda brate priznaj da ti fali...hm..to kaj ti fali i zato si tu? ne da zabavljaš i educiraš nas (iako takav dojam želiš ostavit) već da zabaviš sebe (o kojem vidu zabave se radi nije mi bitno...samo znam da ti prilično nekaj fali u toj tvojoj priči)

Autor: mai_sarai   |   10.03.2014. u 11:06   |   opcije


Zato trebamo imati riječnik pojmova, a ne da svako priča ono što on misli da to je pa na kraju se sve pomiješa i više nitko ne zna o čemu se priča. To je ono biblijsko kad je Bog pomiješao jezike- nisu to finski, mađarski i francuski, nego pojmovno značenje izmiče jer si ljudi unutar sebe prevode kako im se sprdne npr. hrvatski jezik i onda unutar tog jednog jezika imamo individualne i subjektivno obojene prijevode- drugim riječima mi smo u banani, ali kolektivno :-)

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:07   |   opcije


čitava psihjatrija dakle grana medicine bavi se našim tzv. "greškama"..pa smo kao neprilagođeni,društvu u kojem jesmo pa smo ovakvi i bla nikakvi..
pa se ajmo liječiti jer ne znamo -ljubav, jer nismo emocionalno otvoreni, jer smo emocionalno konstipirani jer smo sje*** jer smo bla..a zbog (roditelja, šefa, prijateljice iz djetinjstva brata sestre, oca matere..itd itd)
ista ta okolina te na neki način nervira..a onda se "liječiš" da te ista ta iritirajuća okolina..manje nervira..a ti konačno postaneš prilagođena..
i postane ti prihvatljiva..a ti sretna i zadovoljna..i pomirena i umirena(za ovo može i kemija u tabletama)čista oportunost i u krajnjoj liniji glupost

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:10   |   opcije


mai, ti opet moram napisati da si dosadna i naporna s opetovanim pitanjima? :)

ćeš biti zadovoljna ako ti napišem da se nisam seksala već godinu par mjeseci, da mu svaki dan moram prati noge, da ima 3 ljubavnice i da ga financijski uzdržavam, pa sam došla ovdje tražiti srodnu dušu koja će u meni ponovo probuditi ženu?
aj se malo ohladi, i prestani se toliko vrtiti oko mog dupeta, postavljanjem pitanje koji te se uopće ne tiču, kroz blog komunikaciju između ljudi koji samo dijele ovaj prostor

:))

inače, za tvoju informaciju, kad sam se logirala na blog.hr. prvi dan sam dobila hrpu poruka - oš na kavu, koji si kvart, evo ti broj mog moba, pa me nazovi...a i na fb dobijam ulete ljudi koje ne znam :)

toliko o dejt sajtu i onima koji to nisu :P

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:13   |   opcije


Kako ćeš se adaptirati na one koji ne znaju o čemu pričaju, svi kolektivno...o tome se radi.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:13   |   opcije


ALOOOO...a da prestanete...pričamo o Žudnji Ljubavi strasti..
ne o tome ko je gde i zakaj
PLS??!!

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:14   |   opcije


zdravi se ne liječe

Autor: perce   |   10.03.2014. u 11:14   |   opcije


dono si ikad razmišljala da je to savršen način za zaraditi lovu?
da li znaš koliki je postotak u ukupnoj prodaju knjiga koje se bave alternativom i popularnom psihologijom?

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:15   |   opcije


a za one koji ne bi tjelesnu ljubav..jer je fuj, profana, grešna, telesna....već neku nedostižnu imaginarnu...ali Trau...e tu e Vjera..u boga..nekog od:))

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:17   |   opcije


Sve to služi kako bi ljudi bili "sretni" kao i svi "normalni" ljudi....to je poravnavanje po prosjeku, nije to baš...zdravo. Evo ja mogu najbolje odglumiti da sam "normalna" , ali neću jer nisam dovoljno motivirana...ako nisi "normalan" onda si ili nesposoban ili bolestan :-) neš umaknut standardizaciji ni kao ljudsko biće, a ne, ne.....

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:17   |   opcije


hahaha čula sam jednu savršeno istinitu spiku...kad odeš do psihijatra..sve odmah priznaj...ne zadržavaj ništa, ne skrivaj ništa...manje će te koštati:DDDD

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:18   |   opcije


dono, nisam prva počela. molim da uđe u zapisnik :)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:19   |   opcije


gore fali nekoliko slova..dakle *Trajna(ljubav)

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:19   |   opcije


je, a šrinkići su inače jako centrirane osobe :))))

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:20   |   opcije


Ja bi na žudnji (prva stepenica), ušla u fizičku ljubav (onu pužogolačku od mke), pa iz toga onda kad je najbolje da si smijemo reći kako se obožavamo da ne bi tko slučajno ispo papak i onda kad smo i grlenu čakru riješili, onda se spojimo sa šestom (treće oko) i onda se lansiramo kroz krunsku čakru do izvora svega svijeta i onda se vratimo nazad i idemo na plac i praviti ručak npr. eto to bi ja.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:20   |   opcije


hahaha pass...ti bi čovjeka, pažljivog, pametnog, seksualca, kućevnog tipa.sa povremenim iskrama inspiracije...i da zajedno laganini lapite..(ko radenska):PP

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:22   |   opcije


paske, sve to možeš, ić na plac, zajedno, kad spucate prvotnu energiju, u krevetu, pa nastavite graditi dalje ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:22   |   opcije


I boraviti u tom "mi" bez nekog sad specijanog fanfaranja i pizdarija, nego onako...prirodno kao što se diše. Što sad? Ako nije kompletno, onda je to laganje koje može potrajati duže ili kraće ovisno o tome kako tko dobro laže. To onda nije ljubav nego odluka o lojalnosti. Tu me gubite malo, ali me zanima baš ovi koji vole kako oni to u muško-ženskim odnosima...kako moš ispalit da nekog voliš zato što bi si ga htio zadržati- to nije to.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:23   |   opcije


he he, da ovo mi se sviđa "da zajedno lapite ko radenska" -e to ;-)))

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:24   |   opcije


Nije to puko spucavanje, to je duhovni razvoj, a to ti ne može svaki muškarac omogućit, neki mogu dometnut do prve stepenice, neki do druge, a neki skroz...

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:25   |   opcije


i ćorava koka ubode zrno

Autor: perce   |   10.03.2014. u 11:26   |   opcije


Kad ti par tockica i zvjezdica znaci vise od sve ljubavne poezije ikad napisane?

Autor: M_Delaney   |   10.03.2014. u 11:27   |   opcije


paske, za sve to ti treba vrijeme, u dvoje
i hodanje po stepenicama, jednu po jednu, bez preskakanja ;)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:27   |   opcije


a čitaj grke..eros, tanos agape..philia..i sl

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:28   |   opcije


da bi naučio živjeti
nije potrebno pročitati sve knjige

Autor: perce   |   10.03.2014. u 11:30   |   opcije


perce a zakaj se mučiti tražiti svoje odgovore i objašnjenja i upadati u labirint mozgovne petlje..koja je često pravi hrčkodrom..kad su sve to ljudi već prošli davnih dana..spoznali, napisali, razradili..pa ti nekak bude laše..jer eto nsi čudakinja..koja sad tu nešto "izmišlja" :D

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:32   |   opcije


Perce danas blistas:))

Autor: M_Delaney   |   10.03.2014. u 11:33   |   opcije


Znam ja to sve i čitala, ali se onda pitam zašto ljudi lažu? Ugodnije im bude ili što?
Ako netko ne laže onda nije dobro isto?
Nikako ne valja.
Čim misliš, automatski lažeš- ste to znali?

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:35   |   opcije


pitaš, zakej tražiti
a tražiš
halo

Autor: perce   |   10.03.2014. u 11:35   |   opcije


Kad znas da te tockice i zvjezdica govori vise od tisucu rijeci?

Teoretski o ljubavi pricaju samo oni koji u tom trenu istinski ne osjecaju to. IMHO

Autor: M_Delaney   |   10.03.2014. u 11:35   |   opcije


ŽIVOT SE NE ŽIVI PO RECEPTIMA - UZMEŠ KNJIGU I PROČITAŠ KAJ DALJE
ups, sorry capslock :)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:36   |   opcije


pass..a ajmo reć ovak..sa svakom ljubavi dakle mister savršenim..(jer ak nije taj mstr. onda je samo FF.).dakle sa svakim odradiš upravo ono kaj ti trenutno treba, kaj ti treba kao potreba, kao odgovor na one upitnike iznad glave...
pretjerujemo u očekivanju da u jednoj osobi imamo i prijatelja i ljubavnika i učitelja i brata i oca i majstora..i bla
to je laž..
zapakirana u celofan..tak vam to je, a ak nije e pa onda vam to ništa ne valja, pa se izvolite opet Truditi i popravljati i nastojati..blaaa

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:36   |   opcije


aa muka
sad sam videl
bez muke nema nauke

Autor: perce   |   10.03.2014. u 11:36   |   opcije


Npr intervju po ulici:
Jel voliš nekoga?
Koga voliš?
Kako znaš?
Obrasci su to. A svjestan bit- to nema veze.....

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:37   |   opcije


smo mi savršene?
zakaj tražimo savršene?

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:37   |   opcije


A zreli parovi se dogovore da će se volit?
Ili jedan koji je brzopletiji izvali, a drugi mu hoće vjerovati pa veli ajd može onda to što si ti reko....neozbiljno mi to.
Ili još bolje- netko te voli, ali ti nekog nisi siguran jel voliš, pa onda budeš tu jer ti godi kad te netko voli???

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:38   |   opcije


ma, znate kaj, rezime..*ebite se i veselite, pa onda i zaljubite. nakon toga zavolite..i tak.... :)

Autor: meija   |   10.03.2014. u 11:38   |   opcije


ja volim poslovicu...-razmišljanje je neprijatelj savršenstva-(.a vidim da će mai sarai upravo danas tako.-.i bravo)..
.a.to je posebno kad recimo opravdavam vlastte ludosti..kad ih pokušavam racinalizirati
ili ona spika..samo jednom se živi je isto to..opravdanje za vlastiti izlazak iz kaveza očekivanja..

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 11:39   |   opcije


To su riječi, ali to su zavodljive riječi pola ljudi fingira da im je to, a nije...lažu.
Ti Meija ne. Ti imaš sretnu vezu.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:40   |   opcije


redosljed i nije bitan
veselje je

Autor: perce   |   10.03.2014. u 11:40   |   opcije


potpis i pecat

Autor: M_Delaney   |   10.03.2014. u 11:41   |   opcije


na Meiju

Autor: M_Delaney   |   10.03.2014. u 11:42   |   opcije


Ne treba druge ljude opterećivati s onim što bi mi htjeli, nego svakog prihvatiti onakvog kakav je. To je ljubav.

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 11:42   |   opcije


hjoj nije opterećivanje..ne ideš okolo i ispituješ..jesi li ti taj?...svemir, slučajnost, c.g. jung..susret na placu... nekaj
ti jednostavno pošalje to nešto..
tog Nekoga koji odjednom(ha?kak sad? kad je doma onaj koji je nekada sve znao??)) i taj neki novi zna sve odgovore na trenutna a skroz tvoja pitanja..pa padne žudnja, pa padne zaljubljenost pa padne ljubav
rastemo..stalno..
ili smo u močvari traženja i nezadovoljstva i grintanja ili pravljenja da je baš sve poravnano
a poravnanje je stalnost a stalnost ne postoji..aaaa
i ljudi su znatiželjna bića
moraju biti..
to nas je dovelo do ovdje gdje jesmo, a i iz pećine.. ali i dalje tražimo
ispunjenje nas, nutrine..Žudnje za znanjem, strastima novim jakim..itd..

Autor: ladonna2   |   10.03.2014. u 12:01   |   opcije


http://youtu.be/4uo-A1p9Tg8

Autor: perce   |   10.03.2014. u 12:12   |   opcije


Eto, malo smo popričali :-)*

Autor: agentica_tajne_sile   |   10.03.2014. u 12:33   |   opcije


Dodaj komentar