..eeee,da

Link
........"Zanimljiva je u svemu tome potreba za ljubavlju. Koliko smo snažni oduprijeti se toj potrebi i upuštati se u površne ovisničke veze strasti, tj. zaljubljenosti koja polako s vremenom ishlapi?" :))
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 9:51 | opcije
potreba za ljubavlju...
..ah,ta potreba za ljubavlju
kako ju ostaviti mirnu u podrumu, kad stalno lupa na velika željezna vrata i želi gore?
podla je...nemilosrdna ponekad,ta potreba da te prevari i uđe ti pod kožu i kad ne bi smjela
zašto smo tako slabi da dopustimo krilima da izbiju iz već iskusnih leđa koja su nosila terete svih mogućih vrsta...
..i polete ponovo,iako znamo koliko "slijetanje" zna biti neugodno...razočaravajuće..kad "pršuti" koje imamo na očima kod zaljubljenosti padnu
zašto?
zbog uvjeravanja samog sebe da bi to moglo biti TO..iako alarmi pozivaju na oprez i podižu ručne kočnice?
...koliko trebamo biti jaki..i stati na rep predivnom osjećaju kad konačno upoznaš nekoga s kim ti se (u početku) čini da grliš svemir,da ti se i oblaci smiješe..da su jutra čarobna...
da tvojoj sreći nema kraja.......
..koliko?
strast je predivan osjećaj...ali bez ljubavi vremenom izblijedi..
gubi sve boje
..postaje sirova
istina...i mrkve su sirove bolje
..zdravije
ali......
uf
.
31.07.2012. u 10:45 | Editirano: 31.07.2012. u 15:48 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Megica :) drago mi te vidjeti ovdje. Nedostajala su tvoja slova :) Ovo gore...jako ti je kompleksna tema. Uvijek imamo izbor. Kažu da tijelo, osim onih leptirića :), ima i neke znakove koje nam šalje kad sluti da to nije to za nas. Samo ih treba znati prepoznati i uvažiti :))
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 10:52 | opcije
a kad je ta potreba za ljubavlju osnovna ljudska potreba..jča od svih sirovih strasti na svijetu zajedno:)
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 10:52 | opcije
purpurna..slažem se
jako kompleksna tema
kako otjerati leptire (ako se slučajno pojave) kad nam je proljeće (koje ih donosi) najdraže doba?
..a znamo da će ionako doći jesen
Autor: megilica | 31.07.2012. u 10:54 | opcije
vinset...jeste
..valjda joj se zato i ne možemo suprostaviti
..i ne trebamo
ako,JE
Autor: megilica | 31.07.2012. u 10:55 | opcije
pa i ne trebamo, ne smijemo..to je ko da se suprotstavljaš osjećaju gladi..ko onaj što je magarca htio odvić od hrane, pa krepa magarac)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 10:57 | opcije
a opet.....
kad bi se ljudi sex-ali samo sa onima koje vole i u koje su zaljubljeni...jako malo bi se sex-ali
..a to isto nije dobro
;)
bit će da su i sirove strasti,s vremena na vrijeme sasvim o.k.
ili?
Autor: megilica | 31.07.2012. u 10:59 | opcije
vins...taj primjer sa magarcem sam baš nedavno spomenilla na nečijem blogu
(dudovom mislim)
;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:00 | opcije
...treba si dozvoliti,priustiti.Sad smo u najboljim godinam+a..jos njih par...i sve ce se svesti na sjecanja propustenih prigoda.
Zato...ne zalit zbog ucinjenog...bila to samo zaljubljenost umjesto "ljubavi"..bilo je lijepo dok je trajalo.
Par takvih zaljubljenosti...i prodje godina :)
Autor: ivan-astalderea | 31.07.2012. u 11:01 | opcije
Osjećaj zaljubljenosti je predivan. Sve ti je divno, krasno. Pun si snage, volje, jubavi. Osjećaš život u sebi. E, sad...kratkoročno ili dugoročno. Često ljudi izmučeni samoćom i prazninom u sebi hrle u taj osjećaj, ne promišljajući puno o onim drugim znacima koji se pojavljuju kao mala upozorenja. I obično, nakon nekog vremena si reknemo : ovo nam nije trebalo. No, većina ljudi ne razmišlja poput mene. Uzimaju sve što im se nudi, pa dok traje, traje. :)
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 11:01 | opcije
pa sirove strasti ne isključuju duboku ljubav..mislim da se kod pravih sudbinskih, velikih ljubavi to dapače i dešava da idu skupa..a onda količina seksa nije upitna:)))))
a ostale sirove strasti su mi neak, šta ja znam..često djeluju cheap, barem meni.
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:02 | opcije
..i ta površna zaljubljenost..sirove strasti i sve ostalo sporedno što ide uz to, je sasvim o.k. dok ne upoznaš onaj puno dublji osjećaj
poslje njega (tog osjećaja)...sve ostalo je bljutavo,bezukusno
blijedo
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:04 | opcije
a Purpurna, uzimaju jer je zaljubljenost i sve što ide uz nju čarobna...i opet, što bi rekoh Beigdbeder (naravno da njega spominjemo)) i seks je tada neupredivo bolji))) čak i ona površna zaljublenost..kada znaš da nikad nećeš zapravo zavoljeti tu osobu..
koliko ljudi brije zapravo samo na taj suštinski hormonalni miks)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:05 | opcije
a sad si Megi upotrijebila izraz površne zaljubljenosti u isit čas kao ja, zanimljivo:)
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:06 | opcije
E tako je megica ;)) Sve dok ne doživimo nešto dublje...lutamo.
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 11:07 | opcije
ivane...imaš pravo
..ali opet
ljubavi se ne mjenjaju kao čarape
kako znati da uskoro neće kroz rupu izviriti prst (ha,ha)
šalim se
..samo ponekad mislim da je gušt i biti bos (umjesto da te iritiraju neke koje nisu pamučne,nego plastične;))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:08 | opcije
dublja povezansot..čak nem mora biti ni ljubav ali nešto nalik je nešto tek neodoljivo..puno je zapravo jače nego zaljubljenost, i jest neusporedivo.naprosto MORAŠ biti sa tom osobom...
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:08 | opcije
jebe se meni
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:09 | opcije
a ivane, kužim ja tebe, al jel poanta svega "da ti brže prodje godina"?:))) il da imaš više uspomena? tko živi ikad od uspomena..
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:10 | opcije
hehehehe a meni je baš bijo ok oni vilm o neskuvanim strastima, a jel se to veli karpačo od strasti, ha?
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:11 | opcije
Ako taj dublji osjećaj s nekom osobom ne doživi punu realnost veze da traje...tada nam se događa čudna stvar. ta osoba , iako nije uz nas, ostaje u nama. Lijepo se udomaći u nama i ne ostavlja puno prostora drugima da navrate. :))
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 11:12 | opcije
e baš..osim ako ne dodje neka koju volimo još više pa ona prva ode nekako iz nas..ili se samo smanji)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:13 | opcije
..a opet purpurna...kad se stvarno sjetimo onog osjećaja miline,lepršavosti i sreće (iako privremene)
kako joj odoliti?
samo...mislim da ju s godinama osjetimo sve rijeđe i rijeđe
..nije bez veze ona pjesma od prljavaca.."sve je lako kad si mlad"
valjda sa godinama znamo točno što želimo (i ne želimo)..pa smo zato i oprezniji..tvrđi
rijeđe nekome otvaramo vrata
a opet...
život nam tako prolazi u strahu,umjesto da ljubljujemo
ni to nije dobro
uf
,)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:14 | opcije
je, Vins :)) Ako uspije nadjačati ono što je druga osoba ostavila nama. Uh...
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 11:15 | opcije
vins...idem ti vidjet u profilu koliko smo kompatibilne (možda te asocijacije u isto vrijeme i nisu slučajne)
haha
sa purpurnom sam npr. jako kompatibilna
bem' mu mishova
još će jedna od vas morati promjeniti spol
;))))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:17 | opcije
ajme
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:17 | opcije
pričat o sexu na iskrici ...... ma ne smije se to
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:18 | opcije
najprvo se ovdi treba upoznavat nekolko godina a onda možda odvažit zaljubit
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:18 | opcije
evo...filippo je pametan čo'ek
on se lijepo sex-a i ne razmišlja pritom o ničemu
;D
..a moram priznati da je i meni onaj film "sirove strasti" baš če-če
ali i poučan
;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:19 | opcije
al postoje mnogi koji zapravo simuliraju potrebu za ljubavlju...krivo sam rekla, osjećaju tu ptrebu ali su je zbog straha potisli duboko, duboko..i ne traže ljubav nego vezu..i postoje ond aljudi koji su ovisnici o vezama, zaljublljenostima, čak i o romantičnim vezama u kojima zapravo nema trunka bliskosti..to su ljudi koji su zapravo zaljubljeni u zaljubljenost ili u romatniku, nikad u vas..opet ću ja o literaturi, bješe odlična knjiga na tu temu..brijem da je iskrica puna takvih tipova ljudi, oba spola..
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:19 | opcije
lijepo opisano :)
jedana nuspojava zaljubljenosti je...sto se jedno zna toliko zaljubiti da pocne istinski voljeti.
A sad je do druge osobe...dali volim..ili sam samo zaljubljen...ili je sve trenutak strasti.
Mislim..da se moze pronaci prava ljubav...ne da se trazi...nego...just let it happen.
Autor: ivan-astalderea | 31.07.2012. u 11:19 | opcije
sex? ma to je prevazidgeno i staromodno. ma to vam više nit sponzoruše ne delaju. imaju svoje pičke za to
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:19 | opcije
Megi,ne moram ni gledat koliko smo kompaibilne..pa ti si ja, samo što još pride znaš talijanski)))))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:20 | opcije
megica moja :)) Nije to strah. Jednostavno, ono što se nudi, nije više dovoljno da pokrene leptiriće. :)
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 11:20 | opcije
a jebenti sače još i raščlanivat ljubav i zaljubitost a nigdi definicije. iden vidit u vikipedju
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:20 | opcije
hehehehe a oni koji ne vole kukce kak će volit leptiriće. ma nema leptira bez ljigave gusjenice
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:21 | opcije
vins...nisi ispunila te testove
c,c,c,c,c
..znači....i ti si tu samo radi sex-a k'o i filippo
(baš te briga jel' si i karakterno pašete ili ne)
haha
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:21 | opcije
saćemo se File i ja virtualno poseksat jedan čas..evo nas odmah natrag))) za sekund)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:23 | opcije
ivane....naravno da se može naći
pa dovoljno nam je pogledati oko sebe i vidjeti parove koji se stvarno vole (i nakon dugogodišnje veze)
..takvi ljudi zrače pozitivom i srećom i na kilometre
;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:24 | opcije
ufff...dobro je bilo..:D:D
nego vratimo se mi na ljubavne simulante i one koji su ovisnici o vezama...imali ste svi sigurno iskustva sa takvima? ono što vodim i kako mi pišu, pa ovaj sajt vrvi takvima..
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:25 | opcije
meni nekaj nije jasno: stalno se priča da se oko ljubavi treba truditi?
mislim, alo....zakaj?
jer to je racionalan stav. a ljubav nema veze s tim. pa na kraju ispada da kalkuliramo...ono, ugodit ću mu jer se trebam truditi, jer mu trebam, pokazati koliko ga volim?
ne bu išlo!
tako je jednostavno voljeti, kad se makne u stranu kostimografija, scenografija, suvišna šminka..i zgase reflektori...ok, može i pod svijetlom ;)
Autor: meija | 31.07.2012. u 11:25 | opcije
ček jebemte proučavam. ništ od sexa kad je nauka u pitanju
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:25 | opcije
purpurna...opet si u potpunosti u pravu s konstatacijom da ono što nam se (u današnje vrijeme) nudi.. nije nam dovoljno da za zadrži leptire
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:27 | opcije
daklem izvor vikipedja
zaljubitost uzavičaja
zaljubitost u vilm zaljubitost u sviranje
zaljubitost u tekt
zaljubitost u bibliju
zaljubitost u lucju
ajd valda je to
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:27 | opcije
Meja, treba se truditi oko veze..ma i oko ljubavi zapravo, da je ne iznevjeriš..da joj posvetiš vrijeme..znaš ljude koji se vole al se udalje i vremenom skoro unište svoju ljubav? ili i unište do kraja.
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:28 | opcije
ma kurac - neki posljednji stipančići - Juraj je pisao pismo Mukiju, da će mu ubrzo vratiti dug kada majka proda kuću i kako Alfred glumi zaljubljenost u Lucij
a di je tu sex?
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:28 | opcije
vin ja tebe en razmem kak se oš jebuckat smenom virtualno
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:30 | opcije
Vins, ali onda to više nije to ak se trebam truditi. barem za mene.
Autor: meija | 31.07.2012. u 11:30 | opcije
File, ne boj se ništa..šalamala)))) sjetila sam se filma Barbarella i virutalnog seksa, bješe asocijacija)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:31 | opcije
ja si ga mislim ak se oni vole nemreju se udaljit pa onda prestat volit. jebenmju u naučno međunožje večma bin joj ja dokaza na brzaka da se najprvo prestanu volit a onda udalje.
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:31 | opcije
nemreš se šalit smenom u vezi sexa. ja san u tome prekoviše ozbiljan čouk
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:31 | opcije
haha..baš pomislim.. "da barem sad dođe netko tko nije tako beskrajno staromodan i romantičan,da mi kontrira"..i dođe meija
;)))
...u biti,znam da kompliciram i vjerovatno previše idem u detalje oko te famozne riječi "ljubav"
ali jednostavno ju ne mogu svrtati u svaku vezu
..jer površno je površno
a duboko je duboko
tu si ne mogu pomoć
(koliko god se trudila;)))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:32 | opcije
ma neš se truditi oko ljubavi,..neš se trudit oko ojsećaja jer su oni tu..ali ćeš se trudit oko veze da uspije..kuiš ti mene?
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:32 | opcije
ajme megi pa tek san te sad primijetijo. oče se jebuckati smenom ovdi virtualno pa mi se zamagli vid i fokus ode odma u nekoliko točki na žemskom tijelu. a štaš kat sam preosjetljiv nekako
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:34 | opcije
vin oko ove zadnje kratko i jasno
ne kužim
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:34 | opcije
"ja si ga mislim ak se oni vole nemreju se udaljit pa onda prestat volit. jebenmju u naučno međunožje večma bin joj ja dokaza na brzaka da se najprvo prestanu volit a onda udalje."
File, možda jedan dio prestane volit pa se udalji..drugi obrnuto..ne bih mogla isključivo tvrdit ovo tvoje, ako ćemo baš pričat o naučnom medjunožju:)
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:35 | opcije
megi a da kompliciraš to mi je jasno
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:35 | opcije
ovo sam gore Meji rekla
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:35 | opcije
megi moja...izgleda da smo promašile vrijeme ;)) No, ima nešto zgodno o čemu promišljam. Volim priče za djecu. Poučne su. :) U jednoj pričici o otoku, ima krasna misao : samo Vrijeme može pokazati koja je ljubav prava. A danas bi svi nešto na brzaka, brez uvoda, početka, zapleta ;)) I još nešto lijepo. Vrijeme koje poklanjamo drugoj osobi pokazuje koliko je ona nama posebna. :)
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 11:36 | opcije
a čuj vin more međunožje bit i blesasto. meni to ne smeta ;)
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:36 | opcije
jebemti koji kurac ima ljubav s vremenom????
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:37 | opcije
meni je megi posebna al ja još ne znam jel ju volin
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:39 | opcije
ne baš Vins. mogu se potruditi pronaći slobodno vrijeme, ak sam zauzeta...ali ne vidim prostora za više na temu truda.
kad volim onda sve ide u paketu, bez puno truda
Autor: meija | 31.07.2012. u 11:39 | opcije
neki se ljudi jednostavno trude da u vezama ugode samo sebi
i misle da je to-to
a ja sa npr. ubi da ugodim tom koga volim (jer mislim da je to o.k.)
..ali možda ja griješim
..i uostalom,ako je u toj vezi kostimografija,šminka i scenografija (koju spominješ meija) u prvom planu...onda to i nije ljubav nego samo igrokaz
onda lijepo odemo u kazalište,gledamo komediju ili tragediju..i to je to
u reali trebamo biti goli
;)
tj. "ogoljeni"
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:39 | opcije
zbog one izjave da se oče smenom virtualno jebuckat ( to mi je prva koju sam zapazijo, sam da velim i to )
meni je vin posebna a ja sam ziher da ne znan jer ju volin
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:41 | opcije
najprije prijateljstvo...to se pokazalo kao dobar nacin da upoznam zenu preko iskrice.
Ostavi prostora za sve ...nista ne obecaje...a nist ne iskljucuje.
Jucer bio u zagrebu...i sretnem gospodju s kojom sam se upoznao kad sam boravio u hotelu..i onda na prvi pogled je nesto zaiskrilo...sad smo si razmjenili broj telefona.Ja uskoro nazad za svedsku..pa za par tjedana sam ponovo u zagrebu.
Mozda...mozda...se nesto dublje razvije.Cudan je to osjecaj...kad nekog upoznas i na prvi pogled ti je simpaticna.
Autor: ivan-astalderea | 31.07.2012. u 11:41 | opcije
e viš to ti je paradoks ljubavi Meja..voliš bez truda..ljubav u pravilu nije napor..ali na vezi ipak treba radit. ne moš nekog voljet a onda se ponašat posve po svome, šta ne?
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:43 | opcije
megi..je ljubav.. ;)
kaj su večere uz svijeću nego sve to troje? (karikiram, nemoj se doslovno zakačiti za riječi :)
aj budi zaljubljena uz čevape u parku, na klupici, a hoćeš ovo gore :P
(opet karikiram jer znam da ćeš izabrati klupicu ;)
Autor: meija | 31.07.2012. u 11:43 | opcije
teorija o kišobranu
jebenti a da vas sad nedtko preispita ( jebeš vikipedju ) kaj je ljubaf a akaj zaljubitost i to u par rieči di bi došli
ma nestalo bi slova ha?
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:43 | opcije
kaj znači ponašati se po svom?
pa više nisam "svoja" ako nisam solo i naravno da se puno toga mijenja. ali ne iz potrebe nego iz gušta
Autor: meija | 31.07.2012. u 11:44 | opcije
..i taj "trud" da udovoljiš drugom...ja vidim i doživljavam kao dobrovoljan
nikako kao napor
čim nešto posane napor...vrijeme je za korak nazad i češkanje po glavici
(gornjoj,naravno;))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:44 | opcije
ajme rekvizita za ljubav
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:44 | opcije
apropos teme, evo vam jedna ljubavna..vrti mi se u glavi već par dana, ničim izavana..
http://www.youtube.com/watch?v=NW7oNpzBSGc
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:44 | opcije
kat se javi razmišljanje o vaganju tu ljubavi nema jebente
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:45 | opcije
e vin kak ti se neće vrtit u glavi kat se jebuckaš smenom nekako
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:45 | opcije
meni su za ljubav potrebite toplice u zagrebu i brodogradilište na moru
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:46 | opcije
filippe..i ti si meni poseban
i mislim da bi onu scenu u sirovim strastima odigr'o baš kak treba
hehe
dao bi si cijeloga sebe
garant
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:47 | opcije
e ondak se možem počet bavit zadovoljavanjem potreba onih u koje sam zaljubit. recmo u susjedu
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:47 | opcije
hm, čim nešto postane napor misliš d aje vrijeme da se zamisliš? dakle, dragi, objekt naše ljubavi..il draga..postane naporan i šta? pobjegneš od napora, odma? jer to nije ljubav..
a šta bješe s onim "u dobru i zlu"? ha?
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:47 | opcije
koju jel ono kad ga opiči utegom po glavi?
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:48 | opcije
File,..što si se ti zakačio za našu virtualnu strast? pa ja davno završila s tobom)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:48 | opcije
Curke i mladiću, pozdravljam vas, gibam vanka :) Strpljivost je vrlina :))
Autor: purpurna-nit | 31.07.2012. u 11:49 | opcije
ivane...slažem se s tim da je prijateljstvo u početku jako dobar temelj za kvalitetnu vezu
ali to npr. dolazi u obzir ako ste pri upoznavanju oboje u (nesretnoj) vezi..pa kemija koja se osjeća bude u drugom planu
ako ste slobodni....obično strast izbije u prvi plan (i kasnije ne bude dovoljna sama kao takva za održavanje veze)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:50 | opcije
kaj mene brige kaj si ti svršila. ja nisam i imaš se još jebuckat smenom. jebemte završi što si počela a ne bježat ka kaj ja znam al nešt što se nemre opisat
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:50 | opcije
pozdr.megi :)))
pozdr. svima.
Opet ljubav. vidim ne možemo se puno udaljavat od nje. Klin se klinom izbija. Ako se ne možeš ponovno zaljubit, znači da nisi zaboravio/la staru ljubav. Težnja za starom, traje dok ne nađeš novu. A kad je nađeš, brzo zaboraviš staru. I kvit.
Druga je stvar, ako neko nekoga ostavi. Onda je ljubav jednostrana, pa opet ništa od nje. Ostavljeni pati, opet dok ne ponovno ne zaljubi.
Največi problem je u tome što muškarci imaju drugu percepciju ljubavi, seksa i zaljubljenosti nego žene.
Pa to je lekcija, koju svi mi već odavno znamo. Osim toga svaka osoba, drugačije proživljava i doživljava ljubav. Neki je
osjete, tek kad su ostavljeni. U svakom slučaju, ljubavlju su se bavili svi tokom tisučljeća, pa ju nisu definirali. Ko smo mi da možemo suditi o njoj? Niti su prije bili pametniji od nas, niti će doći oni pametniji, kad je ljubav u pitanju.
Autor: vrbica | 31.07.2012. u 11:51 | opcije
braćo i sestre, a ljubav prema isusiću, ha?
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:51 | opcije
naporan? pa i ja sam naporna :)
nađem ljubavnika?
šala mala :))))
ma, čini mi se da o sitom uglavnom mislimo, samo drugim riječima pišemo.
ja se više trudim u početku veze. iz jednog razloga jer i nisam sigurna da je to to, a uronila sam onak fino, duboko, pa mu želim jasno dati do znanja da bih da sa mnom roni ;)
kad sam sigurna, e onda je to to....bez puno truda
Autor: meija | 31.07.2012. u 11:51 | opcije
megi jebemte pa i prizma žigljen je veza a di je prijateljstvo
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:52 | opcije
e viš File, u tom i jesu čari virtualnoga i modernih veza..ja svoje obavila..žali se upravi:D:D
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:52 | opcije
vrbi, koliko je ta percepcija stvarna, ili usađena odgojem, tradicijom i ostalim pi*darijama?
Autor: meija | 31.07.2012. u 11:53 | opcije
ja se ne žalim večma jeben po svom. kakvi bin ja to bijo nosač kurca kad bin se žalijo? ma nikakav
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:53 | opcije
kahm i kat smo krenuli od sebe pa ija svakako onda čem reč jednu lijepu osebi a more prerast i u više njih
ja sen opće ne trudin večma ide samo. valda je to prirodno, ha?
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:54 | opcije
al po čemu bi percepcija bila drugačija? mislim, onako deep down? zar nisu osjećaji uvijek osjećaji..ljubav-ljubav, tuga-tuga...sreća-sreća..emocije nemaju spola!
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:55 | opcije
meija...kad sam zaljubljena uopće ne razmišljam i ne čeznem za tim kako bi jeduči s voljenim sendvić na klupi zamijenila sa skupom večerom uz svijeće
mnogi misle da je sreća jesti "upareni" jastoga u skupom restoranu (iako cijelo veče ne prozbore ni riječi)
probala
ne hvala
Autor: megilica | 31.07.2012. u 11:55 | opcije
kahm a jel ljubav čin il osiećaj
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:56 | opcije
ajme glupače kakvi sendvič na klupi. idemo na piceka u konzuma
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 11:58 | opcije
meija, mislim, da je usađena odgojem. Netko je naučen da daje ljubav i ne misli na svoju. Netko je naučen, primati i davati.
A netko samo prima.
Okolina, u kojoj živiš, rastekši boraviš, može od tebe učiniti svašta. Kad se k tom dodaju iskustva iz mladosti, razočaranja, ovisnosti o tome da moraš biti voljen, ili da moraš pružiti ljubav i ne tražiti ništa za uzvrat, sve to oblikuje tebe kao osobu koja, daje ili prima.
Rijetki su onmi koji daju i primaju. To treba naučiti. Posbno. Iz vlasdtitog iskustva.
Autor: vrbica | 31.07.2012. u 11:58 | opcije
evo pitanje za sve..mislite li da su svi ljudi u stanju doživjet pravu, romantičnu, potpunu međuspolnu ljubav?
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 11:58 | opcije
a zakaj ljubav mora bit fokusirana vin, ha?
al ak mora bit takva velim da može svatko
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:00 | opcije
megi, vrtimo se u krug.
tko može postaviti definiciju ljubavi, a da bude unisono prihvaćena?
zato je netkom ljubav i jastog u restaću na tanjuru s pečenim zlatom i bešumnim konobarima
a nekom drugom sendvič podijeljen po pola
bitno je da oboje u paru imaju isti vrijednosni sustav kad je o ljubavi riječ. sve ostalo je nevažno
Autor: meija | 31.07.2012. u 12:00 | opcije
Ne, Nisu.
Autor: vrbica | 31.07.2012. u 12:00 | opcije
vins...nisam mislila na napor u smislu životnih problema
upravo suprotno
tek u problemima vidiš koliko je vaša ljubav jaka i "zdrava"
mislila sam na napor da objašnjavaš nekom zašto nešto nije u redu u njegovom ponašanju,nešto što vas osobno pogađa i čini tužnim...a on to ne želi i ne može shvatiti
kad vas napor "pojede"
i ne ostane ništa za uživanje u obostranoj sreći
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:00 | opcije
ajme ja našo simtagmu ljubav prema domovini. jebemti a jel to prava ljubav. da je romantična, ma je kurac
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:01 | opcije
megi, čovjeka ne možeš mijenjati.
Ili ga prihvačaš, onakvim kakav jest, ili bježiš od njega, da se ne bi zaljubila.
Autor: vrbica | 31.07.2012. u 12:02 | opcije
mah-mah purpurnoj ;)
...pozz vrbici
;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:02 | opcije
ne kužim to o fokusiranosti File..
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 12:02 | opcije
vrbi, točno. ali teško nam uspijeva, s x godinama za vratom, maknuti se od čipiranog ponašanja, kaj ne?
Autor: meija | 31.07.2012. u 12:03 | opcije
tak sam i ja susjedi reko što sam reko kaj mi treab za ljubav i toplice i brodogradilište a ona meni nešt o pticama i leptirima. kad je spomenila travu ja ošo. ma još će mi uvalit kosilicu u ruke
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:03 | opcije
a što vi druge cure mislite..Vrbica je rekla..
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 12:03 | opcije
jebbemte vin akaj aj nisam reko. kaje moje ne vriedi kat velim da je a ono kat vrbi veli da nije onda se to broji
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:05 | opcije
i da vrbice...to da se "klin klinom izbija".......hm
..samo ako imaš sreću pa s tim drugim budeš sretnija
inače će ti se uvjek po glavi vrtiti onaj iz prošlosti
..a time nismo korektni ni prema novom partneru..a niti prema samome sebi
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:06 | opcije
ja siga sat nemrem bilivit zakaj ak je tako uredito ne bin mogla bit disperzirana ljubaf
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:07 | opcije
prošlost ti se vrti po glavi dok god te netko ne opizdi utegom po istoj. ne mora baš bit kupijona ka mjesto zbivanja obvezatna
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:10 | opcije
megi, ako ti se po glavi vrti onaj iz prošlosti, onda nisi zaljubljena u novog
To onda nije ljubav.
To je možda osječaj poraženosti i želja da nam budee opet isto.
Nikada, ali baš nikada u novoj ljubavi nemoj tražiti staru. Kreni ispočetka. Ili nemoj krenuti dok se ne oslobodiš, sječanja na staru. To je pravilo kojeg se treba držati. Znam da je teško, ali je moguće.
I nemoj nikad, nikoga pokušavati promjeniti. Nečeš uspjeti. Uzmi ili ostavi.
Autor: vrbica | 31.07.2012. u 12:10 | opcije
meija...u ovom dijelu se slažem s tobom
"bitno je da oboje u paru imaju isti vrijednosni sustav kad je o ljubavi riječ. sve ostalo je nevažno"
Autor: meija | 31.07.2012. u 12:00 | opcije
jer ako jedno pati za jastogom (i ako ga nema barem dvaput mjesečno na meniu) iako ima kraj sebe osobu koju voli..(i koja je sretna i sa giricama)
onda imaju gadan problem
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:11 | opcije
kak ne kužiš vin. previše je ovdi uvjeta
doživjet pravu, romantičnu, potpunu međuspolnu ljubav
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:11 | opcije
dobro megi ja ću pol piceka a ti girice
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:12 | opcije
File nije...to je ona ljubav o kojoj pišu romani..prve se filmovi..ljubav koju svi priželjkujemo..velika ljubav...THE LOVE..ove sve sotale ljubavi su blijede u poredbi(osim majčinske)..
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 12:13 | opcije
ajme jebenvam sve ako ovo nije najromantičnija izjava ovog mjeseca na iskrici
dobro megi ja ću pol piceka a ti girice
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:12 | opcije
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:13 | opcije
jebenti vilmove .... prave se vilmovi i o svemirskim marincima
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:14 | opcije
vrbice...ljubav i je prihvaćanje tog nekoga upravo onakav kakav jeste
sa svim njegovim manama
naravno...ako su te mane "probavljive"
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:16 | opcije
anerak je u susjednom blogu o ljubavi napisala nešto u smislu - komercijale.
Potreba za ljubavlju nije usmjerena na partnersku ljubav, nego je puno šira: od roditeljske, dječje, prijateljske, kolegijalne i bogtepitaj kakve ljubavi, a i cvijeće volimo, zar ne.
Klonim se ljudi gladnih ljubavi. Koliko god je dobili, ne prepoznaju je, ne ustabile se i traže dalje- nezadovoljeni.
Svašta se trpa pod "ljubav".
I još mi nitko nikada nije uspio objasniti - zašto voli osobu koja je prema njemu ili njoj zla.
Kakva je to ljubav ako volimo nešto što nam pruža neugodu, a ne ugodu.
Ili je to samo "komercijala"
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:17 | opcije
e megi ja čem te volit ak mi daš da te oblikujem rukama ka glinu ;)
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:17 | opcije
je megi. zato vjerujem da je dobitna kombinacija za dugoročno uparivanje podudarne životne vrijednosti. jer kad se hormoni ustabile, skužimo da bi ipak jastoga :)
Autor: meija | 31.07.2012. u 12:18 | opcije
ak je ane na svom mi smo na meginom. to su dva programa. ono ka za šareno i za bijelo. ne smiš miješat veš
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:18 | opcije
ili girice :)
Autor: meija | 31.07.2012. u 12:19 | opcije
imam jednog frenda..nismo prijatelji, nismo puno bliski, frendovi smo. onak više kao dobri znanci.procjenjujem ga emocionalno kao skoro pa hladnu osobu..a on je namanje svjestan toga. nakon razvoda imao je puno veza ali nikako da nadje pravu. nakon razvoda si je obećao duboku, stvarnu vezu sa ženom.(sa surugom to nije imao).i privlačan je ženama koliko vidim, podosta..al "ko za nevolju", on uvijek nadje neku nesigurnu, ljubomornu ženicu s kojom na kraju radi pustih skandala i svađa više ne može izać na kraj..pobjegne on ili ona..
koincidencija? pored njega takovog žene , kao nesigurne?kako uvijek na takve naidje?
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 12:20 | opcije
megi, ako nisu probavljive, nemaš šta tražiti uz dotičnog/nu.
Ljubav se stvara u mladosti. Kad si spreman promijeniti neke svoje stavove radi nje. U našim godinama (10 više, 10 manje) ljubav doživljavaš samo s osobom, koja je neopterećena prošlošću, koju ne pokušavaš mijenjati, u kojoj ne tražiš stare ljubavi, i ako ne tražiš djetinjsku ljubav. Sve ostalo nije lljubav, nego privrženost, nalaženje zajedničkih interesa, i slično.
Megi, zaboravi da ćeš nači ono što si imala. Kreni ispočetka. Sa novim stavom i mislim da ćeš uspjeti.
Autor: vrbica | 31.07.2012. u 12:21 | opcije
filippe...sviđa mi se tvoj meni
;)
ali puno žena će ti brondat da je bolje i praktičnije da oboje danas jedete piceka a sutra girice
jer npr. uz piceka ide pivo,a uz girice vino
a tak je će-će da pijete isto
haha
'bem nam mishova kompliciranim
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:22 | opcije
vrbice, što sam starija to više volim
ili mi se čini da više volim
ili sam neopterećenija pa tu ljubav doživljavam potpunije nego u mladosti..
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:23 | opcije
jema ane praf. čista komercijala
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:23 | opcije
e megi ja ti reko da znam kakova si pa nemoj se sputavat
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:24 | opcije
pognioci...zato i kažu da se nikada ne treba ići u kupovinu (čitaj,raditi spezu) kad si gladan
tada kupimo puno toga što nam ne treba
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:24 | opcije
eto ga na megi jebemte vid kako licitiraš. najprvo jebijo semdvič na klupi a sad oš kretat ka menijima na izbor i još pit uz to
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:25 | opcije
pogni, upravo to. Ako si neopterećana starim ljubavima, možeš se prepustiti novima. Pa to sam i napisala.
Tugovanje za starim i ulaženje u novo, ne ide. Jednostavno ne ide. I nepošteno je prema sebi i prema onome s kojim zasnivaš novu ljubav.
Autor: vrbica | 31.07.2012. u 12:25 | opcije
to sa trgovimom davno naučila :))
stvarno nejdem gladna..
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:26 | opcije
ajme još komercijale
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:26 | opcije
znači gubavog se ne smi volit, a očmo li ga zato mrzit da bude poštenije
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:27 | opcije
ravnodušnost bi bilo loše po osobnost samoga sebe.
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:28 | opcije
heheheh, De Veliki
Lani su mi poslali jednu klinku od 10 godina da je malo predriblam matematiku, jer mala mrzi matematiku.
Za jedno dva sata, sve smo naučile i njezinoj mami nije jasno zašto mala najbolja iz matematike ove godine..
a ja joj objasnila da je SVE matematika :))
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:29 | opcije
a rast iznutra a nesebičnost....jebemte kolko slova a nigdi ne iščito ljubavi
samo vaga i kurac od svega toga
vilozofija u prazno
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:29 | opcije
volin matku
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:30 | opcije
valda asm zato tako sjeban kad mi je dijo ljubavi usmjerit na nju
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:31 | opcije
narafski da je sve komercijala i matematika
(ako ništa onih 25 cm radi kojih žene ne znaju parkirati)
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:31 | opcije
da ne bin bilo zablude nisan sjeban za se večma za dijo promatrača
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:31 | opcije
strast...zaljubljenost...ljubav.
ili
prijateljstvo...zaljubljenost...ljubav.
mozda postoji i treci nacin ?
Autor: ivan-astalderea | 31.07.2012. u 12:32 | opcije
najnapornije je biti zaljubljen..
a i puno košta (moja slobodna procjena)
pa garderoba, pa frizer, pa manikura, pedikura, kojekakvakura..
i dok sve to poplaćaš i ako on još zaboravi novčanik na večeru..
zajebi zaljubljenost
Nek meni onaj moj uhodan- :))
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:33 | opcije
e vid po nekim mojim spoznajama kat se pojavi vaga i utežići ljubav je davno napustila oti prostor. ( osim onijeh što nofce lube u raznom obliku )
daklem ja bin sad reko svoje
more svatko doživit ljubaf ako joj se otvori
ljubit samo ljude neopterečene prošlošću je glupost po meni jer čovjek more bit opterečen i sadašnjošću a zavređije ljubav
a ljubav je po mome ono kat je netko drugi sretan neovisno o tebi
zaljubitost je ono što te čini sretnim
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:36 | opcije
vrbice..ne slažem se da se ljubav stvara samo u mladosti
upravo sada,ovako zreli i iskusni trebali bi konačno znati kad nam se desi to,da je stvarno TO
..i ako netko žali za onim što je imao..onda si je sam kriv što to nije bolje čuvao i zadržao
to nije moj slučaj
kad osjetim da je to-TO...napraviti ću sve,baš SVE (što je u mojoj moći) da to bude zauvjek
nadam se da ću dobiti tu priliku
(mada mi se mnogi "sprdaju" s tim "zauvjek")
al' šta'š
..ja po svom
upoznat ću ja svoju drugu polovicu,pa makar to bilo i u zadnjem desetljeću, negdje u nekoj komuni
hah
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:36 | opcije
i još nešt
jebente megi u komuni
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:38 | opcije
lako čmo posli za ljubav
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:39 | opcije
ma, u mladosti nemamo repova. s godinama ih dobijamo, pa ih vučemo..pa smo oprezniji, pušemo na hladno....i pričamo o ljubavi
:)
Autor: meija | 31.07.2012. u 12:40 | opcije
prijateljstvo...zaljubljenost...ljubav.
Autor: ivan-astalderea | 31.07.2012. u 12:32 | opcije
ivane...ovaj redosljed mi se čini sasvim o.k.
naravno da i trećih opcija ima...
ali bitno je da je sretan the-end
;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:40 | opcije
opet predrasude..da se može voljeti samo kad si mlad i "neopterećen prošlosti"? ko da te ljubav pita jesi ti opterećen il nisi? ona piči po svome a ti se snalaziš))..Megi, ne daj se..želiš prave stvari, vjeruješ u prave stvari koje su itekako moguće.
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 12:41 | opcije
i još nešt
jebente megi u komuni
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:38 | opcije
lako čmo posli za ljubav
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:39 | opcije
jebemte megi a mojj redoslijed ne valja spomena, ha?
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:41 | opcije
ma pusti vin megi i njene stvari
jebente
ja san ti čouk a to treba volit. jebeš virtualno materijalističko naklapanje
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:42 | opcije
Kad ce te palacinke vise!? Aloo meg :))
Autor: Dvadeset-do-asa | 31.07.2012. u 12:43 | opcije
pippo...tko o čemu,a ja o komuni
haha
men' te komune baš djeluju romantičantno
već se zamišljam kako on cjepa drva,a ja hranim kokice
a subotom plesnjaci
i po sobama stisnjaci
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:43 | opcije
ma ti bbin megi sam da te neki drvosječa dobro stisne i udahne ti zraka
ka da je tebi do komune
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:44 | opcije
dvadeset....kako stvari stoje...čini se tek kad budemo u komuni
haha
priznaj da još nikad nisi jeo komunalne palačinke
;))))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:45 | opcije
moš hranit galebove na rivi
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:45 | opcije
Filipe, kažem da se puno toga trpa pod ljubav i traženje ljubavi.
Najviše ima onih kojima je u životu dosadno i traže ljubav da im popuni prazni hod, a bome ima puno i onih (pogotovo žena) koje traže ljubav pod pritiskom okoline.
Kod nas je još ipak u prometu ono: da nešto valjaš netko bi te htio.
Čak i na iskrici se to koristi u jasnom ili zaobilaznom kontekstu.
Da puno ljubavi pukne u zajedničkom suživotu, to je istina. Da se puno očekivanja pretvori u razočaranja i to stoji.
Jednom je moj sin u nevezanom razgovoru objasnio svojoj curi zašto se mi u obitelji nismo svađali. Ili barem ne ja i on.
Jer je svakog od nas činilo sretnim ako smo onog drugog učinili sretnim.
Vjerojatno tako izgleda ljubav.
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:46 | opcije
File e baš neću pustit Megi i "njene stvari"..i ne samo tebi za inat nego možda jer se pronalazim u priči..ko kaže da je jako malo pravih romantika, ha?:))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 12:46 | opcije
Meni se cini da cu ja njih morati sam zamutiti i pojesti in sa svojom malenom;)
Autor: Dvadeset-do-asa | 31.07.2012. u 12:47 | opcije
ček sačem ja potražit onu svoju najnoviju istinsku ljubavnu
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:47 | opcije
(ovaj filipusis se zaljubi svakih 5 minuta, se pitam zna li koja je najnovija? )
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:48 | opcije
kratka ljubavna
pa opet (valda naslov)
jebemte pičko
i opet sve dok me kurac ne zaboli
jebemte pičko
a dok je kurac na koso gore
valda će i ta ljubav trajat
jebemte pičko
jer sam osječajan baš nako jebački
jebemte pičko
i koji te kurac boli što nisam peder
jebem te pičko
i daleko od toga da sam ti zadnji
jebem te pičko
samo zato jer mi te se jebe.......
..............molim?
ah da i volim te znaš
pičko
Autor: Philippe_de_Mala | 28.07.2012. u 16:13 | opcije
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:49 | opcije
nisam čitala komentare, bilo b predugo i svi bi otišli:-))
Megi, pa zar nije čovjek rođen zbog i iz ljubavi ?
Nije ljubav zapravo temelj ljudskog postojanja?
Površna ili dubinska,onog trenutka kad počne djelovat TO je Ljubav, strast je samo dio sastojka ispijanja Ljubavi, osnova za sva bića ovoga svijeta, životinje , biljke pa naravno i za ljude.
Od rođenja pa do smrti ..ljubav ne umire nikada.
Autor: biserna | 31.07.2012. u 12:49 | opcije
pippo....sad si me ufatio
;)
u mladosti imah jednog drvosječu
njegove velike ruke i dan danas me progone...(u nekim maštarijama;)
haha
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:49 | opcije
a znan kako ne bin zna svoje
e ova je vako zaljubljivih osiećaja
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:50 | opcije
pogni, i zaboravlja se da su ljubav i čarape ispod kreveta i smrdljive tenisice u hodniku na koje se spopikavamo natovarene s pinklecima poslije posla :P
Autor: meija | 31.07.2012. u 12:51 | opcije
dvadeset...pa dok čekaš te komunalne,zašto ne palačinkat i sa svojom malenom
haha
još ako je ta "malena" punoljetna.....
ideeeeeeeeš
;)))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:52 | opcije
Meg, vi rijecanke bi prije morale sanjati ruke luckog radnika nego drvosjece. Nekak mi je to isto samo je blize tvom podneblju hehe
Autor: Dvadeset-do-asa | 31.07.2012. u 12:52 | opcije
biserna, ako budemo praf za praf, barem pola čovječanstva je rođeno jer su se "dogodili", a ne iz neke velike ljubavi.
Kažu da jedna četvrtina majki razmišlja da li zadržati dijete, a sve više je onih kojima su djeca u tom momentu smetnja.
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:52 | opcije
čovik je rodit jer se tako desilo
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:53 | opcije
hehehee megi putovala na sjever
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:53 | opcije
biserna...da bi riječ rekla
;)
ljubaf,ljubaf i samo ljubaf
evo,čekam ju raširenih ruku (i sa narezanom mezom lijepo poslaganom na ovalnoj pjati već u hodniku)
;)))))
..i sa vješalicom za kaput kod vrata,da odloži sve sa sebe..i uđe ogoljena
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:55 | opcije
...a malena i nije bas malena, ali je avion od cure:)!
pazi ovo, hodamo po gradu i svi frajeri nju gledaju a mene ne sljive ni za suhu sljivu :P
Autor: Dvadeset-do-asa | 31.07.2012. u 12:55 | opcije
hehehehehehe ajme što mise smislilo
- ak me zaista voliš idemo radit dicu
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 12:55 | opcije
meija, puno se toga zaboravlja..
U ovim godinama se svašta naslušam od svojih "vršnjakinja". One bi mladiće od 40+ bez bivših žena, djece, obveza i svašta nešto, ali da on prihvati to sve njezino..
I ode velika ljubav u vjetar :)
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:55 | opcije
e pogn, a što bi tek ti od 40 plus momci sve..da znaš..to ni operna diva nemre smislit sve))))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 12:57 | opcije
a najbolje mi je traženje ljubavi: da on može samnom putovati, da zajedno izlazimo, da se posveti meni..
a čovjek ima posel, obveze i svoju rutinu..
i ajme pomagaj :))
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:58 | opcije
Ma da Pogni, kako ljudi iskorištavaju i upravljaju onime što im je darivano(život) to je druga priča, al u biti postojanja je da čovjek bez ljubavi ne postoji..!!
Autor: biserna | 31.07.2012. u 12:59 | opcije
Jebi ga Vinslet, ti mladići od 40+ traže dame od 40- ili 30-
Oni su dobri ljubavnici i to je dosta..
Kud će žena više osim dobrog jebaća??
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 12:59 | opcije
pa i ti to tražiš i dobijaš od svog dragoga, ne kužim sad tvoje čuđenje??
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 12:59 | opcije
dvadeset...nijesam riječanka nego slavonka (sa boravkom na kvarneru)
valjda mi zato drvosječine ruke nekako bliskije maštarijama nego ruke lučke
ali najbolje bi bilo nać kompromis
da npr. cijepa drva za pravit barku
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 12:59 | opcije
oooopss..nisam mislila to jebacha nego tvoj post iznad:D:D
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 13:00 | opcije
kahm .... vampirska
i jebalo se njem i za mezu i za pjatić i za sve osim nje. nije uspjela nit vrata zatvorit i bila mu je u naručju dok je kršio pred sobom sve što mu je zasmetalo. ništa nije nit osjetio dok se njegvi zubi nisu zavukli pod njenu bradu. plahta oko nje ovijena jedino je što je ostalo cijelo u tom srazu zaspala je dok se njegova ruka odmarala na njenom boku. više joj misli nisu imale kamo
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:00 | opcije
ajme opet o jebanju na iskrici. idem prijavit blog
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:01 | opcije
biserna, čovjek treba ljubav
ali nerijetko ima kompenzacijske ljubavi..
Tesla je bio zaljubljen u svoju nauku..
ima žena koje se posvete djeci, ljudi poslu, humanitarnom radu..
nije ljubav prema partneru jedina ljubav koja čovjeku treba, jer bez onih drugih ljubavi opet nije potpuna.
nismo crno bijeli pa si nađemo ljubav i ostale ljubavi su sporedne..
ali često ostale ljubavi mogu kompenzirati onu o kojoj je ovdje riječ
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 13:01 | opcije
jebać nije jebač jebač je jebač ;)
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:02 | opcije
Meg, tako nekako, ili da isteše veslo:)
Pozz, poso zove( majku mu jeb..). :)
Autor: Dvadeset-do-asa | 31.07.2012. u 13:02 | opcije
File stalno zanosiš temu na seks, pa dokle, majkumumilunauchnu???:))))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 13:03 | opcije
filippe....bit će da smo gledali isti erotski film
haha
u meni te iste te scene iz hodnika ostale u sjećanju
;))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:04 | opcije
Spreman sam da se zaljubim :)
Autor: Dawud | 31.07.2012. u 13:05 | opcije
e vin ovo ću ti prijavit sad il nekad. ja da navađam na sex jebenmju pa di je u mome sex, ha? ima ona ljubavna o jebanju al to ti je preneseno značenje
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:05 | opcije
Pogni..zato sam i napisala životinje , biljke pa i ljudi naravno......ljubav je oko nas ako je u nama i čovjek je onaj koji stvara ili uništava( ovisi kolko ljubavi u njemu ima) ...eto druga i široka tema o Ljubavi.
Autor: biserna | 31.07.2012. u 13:06 | opcije
Dado, tko ti smeta?)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 13:06 | opcije
dvadeset...je,imaš praf
veslo je vrlo korisno..a i praktično (pogotovo kad nema vjetra) ili imaš čamčič bez motora
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:06 | opcije
s tim jebačem mi ništ nije jasno..
kaže moja kontrola pravopisa da je jebać
al oni valjda smatraju da mora biti povezano sa tvrdim, a ne za mekim
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 13:07 | opcije
Ljubav je čežnja za našom vlastitom, izgubljenom polovicom.
Autor: vrbica | 31.07.2012. u 13:07 | opcije
braćo i sestre ne unosite pogrde u moje izrečene misli. one su čiste kao svjetlost koja dopire sa visina na nas. ljubav prema čovjeku je ono što nas treba uznositi kroz nevolje života.....
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:08 | opcije
a tko je delal komtrolu pravopisa ...... merikanci valda
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:09 | opcije
ma jebenmju ja sam cjelina a ne polovina
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:09 | opcije
svinje si zgube polovicu negdi putem kroz život
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:10 | opcije
ne znam Filipe.. ali jebač je podvučen crveno :))
Nije ispravan,,
(smijem se na glas)
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 13:10 | opcije
evo..dawud je spreman
;)
jeste li vi spremni?
..ili trebamo organizirat grupno cijepanje drva ;)))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:11 | opcije
kad smo kod cijepanja drva i ja trebam nekog tko je pri volji...
Autor: pognioci | 31.07.2012. u 13:11 | opcije
@Vinslet_
Ma ne smeta mi nitko, zaljubit ću se ja već :)
Strpljen spašen....
Autor: Dawud | 31.07.2012. u 13:14 | opcije
vrbice...opet se ne slažem s tobom
nije ljubav čežnja
čežnja je tek aperitiv.. dok se ljubav čeka
ljubav je glavno jelo
a sex desert
;D
ništ' bez sex-a
(priznali mi to ili ne ;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:14 | opcije
mislim da mi cijepanje drva i nije neki indikator poseban - više se palim na intelektualnost..nek moj, štajaznam..rješava kompleksne jednadžbe..piše književne kritike..nek je astrofizičar))) il neš slično..al može izgledat ko drvosječa..to je tako lady Chatterley)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 13:14 | opcije
oću reć..nije naodmet da izgleda kao Harisson Ford na primjer (koji stvarno bješe drvosječa, iz Kanade)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 13:15 | opcije
strpljen spašen?
uuuuf
bem mi miša nestrpljivog
(dođe mi da namjerno kupim metar drva,iako se već odavno grijem na centralno;))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:17 | opcije
jebemti megi onda čmo po desertu prije juhe
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:18 | opcije
Megi, ja ljubujem sa mojim "gnjurcem", da vidiš ti njega kako gura u moru glavu tamo di mu nije mjesto:-)))
Autor: biserna | 31.07.2012. u 13:20 | opcije
vins...pa upravo intelektualnost je potrebna da od metra drva napraviš čamčić koji odoljeva valima i burama
..i sretno se "uluki" u mirnoj luci
;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:20 | opcije
filippe..postoje i desertne juhe
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:21 | opcije
takko je Megi, tražimo "the whole package":)))
Autor: Vinslet_ | 31.07.2012. u 13:22 | opcije
biserna...ajme kako je meni ovat tvoj komentar u vezi gnjurca sex-i
haha
pršti erotikom,a uopće (kao) ne znam zaš't
;))))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:22 | opcije
pripitomila sam , pa se igramo Megi...moj gnjurac i ja:-))))
Autor: biserna | 31.07.2012. u 13:24 | opcije
eto tiga na....uvjek kad pričamo o ljubafi..ode na erotiku i hranu
pa se ti misli zašto..............
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:25 | opcije
zna gnjurac di mu je mjesto
ode ja pičke a budite mi zaljubljive a ljubav?
ma jebeš ljubav kat ju još niste definirale
Autor: Philippe_de_Mala | 31.07.2012. u 13:25 | opcije
biserna...nadam se samo da taj tvoj gnjurac neće završiti pečen u puno sosa,poliven vinom i sa krumpirima sa strane
;)))
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:26 | opcije
a ebi ga Megi kad su neki mudri ljudi izmislili da ljubav putuje kroz želudac, nisam ja kriva ništaaaaaa, ljubav je sloboda i leptirići leteeeeeeeee:-)))
Autor: biserna | 31.07.2012. u 13:27 | opcije
Neće neće Megi sigurno neće završiti u loncu....možda hm---hm..aj moja tajna mala slatka:-))
Autor: biserna | 31.07.2012. u 13:28 | opcije
filippo...nemo'š se ljubaf definirat
..a i kad bi se mogla, onda bi joj najbliži opis bio onaj osjećaj kad jedeš tog pečenog gnjurca,a sosovi od miline njegovog okusa ti cure od ukusnosti niz bradu
haha
sad sam stvarno ogladnila
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:30 | opcije
biserna...stavi tog tvog gnjurca na sigurno
neuračinjiva sam kad sam gladna
;))
šalim se
sad odoh utažit glad (u nedostatku sočnog pečenja) finim reš giricama
..i zalit vinom (u ime ljubafi ,naravno;)
mah-mah
Autor: megilica | 31.07.2012. u 13:37 | opcije
interesantan zapis
neću čitati komentare , samo osvrt na zapis
Često sam si postavio isto pitanje Odgovor sam našao duboko u duši....
ljudi sa izraženim emocijama tako djeluju, posebno oni koji
imaju saznanja o ljubavi
i sirova strast njima nije dovoljna, jer znaju da fali ono nešto...
moje je mišljenje da su emotivci strasniji
A kad se u to ukomponira ljubav , cvijeće raste svuda oko njih..
osjeća se intezitet mirisa,okusa i boje
njima je uvijek proljeće u srcu
nisu često sretni , ali kad jesu , sretniji su od drugih
čovjek bi rekao blago njima ....
ali ...nažalost uvijek postoji taj veznik ali...
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 16:43 | opcije
slažem se..
često upravo taj "ali" pokvari sve
..i leptiri se pretvore u šišmiše
Autor: megilica | 31.07.2012. u 16:50 | opcije
i šišmiši su bića , doduše ne nješna kao leptiri ali su bića ..živa
ali je veznik ravnopravan kao i-pa-te-ni-niti-a-nego-već
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 16:56 | opcije
uostalom , svake godine se rađaju novi leptiri i leptirići
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 16:56 | opcije
naravno da su i šišmiši bića
ali zato šišmiši žive sa šišmišima
(još nikad nisam čula za slučaj da je leptir bio sretan živjeći sa šišmišem viseći sa stropa mračne pećine)
..ali nikad ne reci nikad
uostalom...postoje i oni noćni leptiri koji ne vole sunce i lete samo po mraku
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:01 | opcije
neki dan (dok sam se sunčala na plaži) sletio mi na nožni prst leptir zvan "lastin rep"
..moram nazvat Žuži Jelinek da mi kaže šta to znači
ili se više baba Jaga kuži u to
hm
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:06 | opcije
da se tako kužiš u leptire, nisam imao saznanja
ali ako je sletio lastin rep , to znači da ćeš nekoga uskoro ljubiti
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:10 | opcije
njaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:13 | opcije
nadam se ovo njaaaa nije značilo da si sa nečim pokvarila želudac :)
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:15 | opcije
nadam se samo da dužina krila "lastinog repa" ima veze sa veličinom ruku onog kog ću ljubit
ovaj leptir je imao dugačka
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:17 | opcije
vidiš ...sad mi se prikazuje neki ribar kao potencijalni
vidim neke mreže , mornarsku majicu...
doduše osjećam i miris ribe
ne znam kako stojiš sa time
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:18 | opcije
..i ovaj "njaaaa..." je onaj sretno-nestrpljivi "njaaaaaa..."
nemam od čega pokvariti želudac
ribice koje sam slatko poručala,bile su mi baš fine
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:19 | opcije
hmmm..ima dugačke prste
uf pazi se tih sa dugim prstima
da ti ne ukrade srce :))
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:20 | opcije
znala sam,znala sam,znala sam...da će bit mornar
..i da će imati malu barku
a veeeeelike ruke
;)
jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:21 | opcije
ribice si ručala ?
vidiš kako sam vidovit
ribar je ipak u pitanju
čudne li koecidencije
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:21 | opcije
rekao sam prste ...
ti samo nešto veliko priželjkuješ )
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:22 | opcije
a srce nek slobodno ukrade (ionako ga jedva vučem koliko je;)
bitno da ga ne vraća
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:23 | opcije
srce je veliko ' kao recimo ....? dinja ?
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:25 | opcije
tko ima dugačke prste mora imati i velike ruke
logično,ne?
;)
sad sam se tako poveselila tvojoj prognozi da idem pitati dolje u luci jel imaju neki slobodan vez (za njegovu barku;)
haha (klasično pravljenje ražnja dok je zeko u šumi)
..a već vidim da ću večerat samo mrkvu
i to sirovu
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:27 | opcije
ma šta k'o dinja...
k'o autobus
šareni
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:29 | opcije
mrkva će isto sigurno biti velika :))
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:29 | opcije
čekaj ..nećeš valjda malog ,bijelog .zeku na ražanj?
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:34 | opcije
bitno da je zdravo narančaste boje..
..i iz kvalitetnog vrta bez upotreba pesticida
;P
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:35 | opcije
pusti zeku u dnevni boravak i daj mu tu sirovu mrkvu
a ribara moraš čekati u cik zore
zorom se najbolje lovi
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:36 | opcije
bijelog neću
njega ću stavit u šeširić
(da mi žabca pretvori u sandokana;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:37 | opcije
bolje bi bilo sa zlatnom ribicom
tri želje ispunjava
triput je triput
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:43 | opcije
taman mi je šeširić (sa plaže) u dnevnom boravku
(još ću pomislit da si vidovit)
;P
..a ribari (ako su pravi) ulove ribu (pravu..) i predveče
odoh odvest juniore u kino da gledaju "izgubljenog princa"
(izludiše me više sa tim filmom)
nek bar oni vidiju kako izgledaju bajke
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:44 | opcije
romantični,šta'š
..na mamu
;P
Autor: megilica | 31.07.2012. u 17:46 | opcije
pozz tebi i njima :))
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 17:46 | opcije
ostavljamo tragpve i nadamo se da će netko krenut tragom što ga ostavila naša duša
Autor: roman10 | 31.07.2012. u 18:12 | opcije
osvrnite se ponekad da vidite ko je krenuo vašim tragom
Autor: roman10 | 31.07.2012. u 18:22 | opcije
vaši gutači duša :)
Autor: roman10 | 31.07.2012. u 18:27 | opcije
neke duše ići će dalje
Autor: roman10 | 31.07.2012. u 18:42 | opcije
nađemo se na siriusu b,odmor pa dalje
Autor: roman10 | 31.07.2012. u 18:45 | opcije
rekao bih : ostavljamo prtine u dubokom snijegu
što pokazuje nam puteve
kojima prete nas srodne duše
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 18:50 | opcije
ni mećave snježne , ni zapusi sa juga
neće ih zamesti dušama srodnim
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 18:52 | opcije
tak roman ..si ja mislim
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 18:53 | opcije
onaj film o izgubljenom princu završio sa happy end-om
..ali to je samo film
velim si ja
;)
Autor: megilica | 31.07.2012. u 21:29 | opcije
eto vidiš :)))
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 21:57 | opcije
blago glumcima
(oni uvjek znaju što treba..a ak' baš zaborave..neko im šapne)
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 22:15 | opcije
misliš da je lako glumiti ?
možda statirati :))
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 22:18 | opcije
glumcima je lako
..amateri kiksaju
;P
Autor: megilica | 31.07.2012. u 22:22 | opcije
amateri su samo , dok ne postanu profići :))
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 22:26 | opcije
moraš se rano ustati , ako hoćeš dočekati onog ribara velikih ..svega
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 22:27 | opcije
nije lako posrat profić
..veliko je iskustvo iza njih
;P
a rano-rane svi oni koj 2 sreće grabe
..men' treba samo jedna
zato ćem spavat do 9
;D
Autor: megilica | 31.07.2012. u 22:43 | opcije
nemoj okasnit , jer bi ribar mogao uteć
i ponesi bocu crnog vina za svaki slučaj
i ne bi bilo loše rešetku za gradele
moglo bi još i dobroga štogaod ispast :))
Autor: vuklisicaa | 31.07.2012. u 23:03 | opcije
nikad nije kasno,da se ljubi strasno
veliju iskusni ljudi
oni drugi odu ranim jutrom u trst po spezu
;P
Autor: megilica | 31.07.2012. u 23:18 | opcije