€ - Vjerujem u ovu vlast

Sad sam slušala razgovor s Čačićem na KN. Meni je on oduvijek bil guba. Čovjek zna posao. I kuži gdje je, i kako stvari funkcioniraju. I sviđa mi se ta njegova samouvjerenost. Ima dobar nastup, jasan je, ne melje bez veze. Vjerujem da će izvući najviše što može iz ove situacije.

(Btw, glupo mi je kad netko recimo kaže: je, on dobro pjeva, ali je u privatnom životu napravio to i to. Pa ga zato ne voli kao pjevača. E, sad, tko je od nas savršen? I glupo mi je nekog negirat kao dobrog pjevača zato kaj je na nekom drugom polju seronja. Po toj logici nitko mi ne bi ni u čemu bio dobar.)

No. Sjećam se kad je SDP prvi put došao na vlast. I sjećam se s kakvim su se dugovima i neredom u državi sreli. Ne kužim tu ekonomsku terminologiju, ali ono kad ti netko plati na žiro račun, a onda ta lova negdje stoji 2 dana, i tek onda sjedne na račun. E, taj rok od dva dana je HDZ smislio. Pa je taj rok rastao. A lova je nestajala. Ne mogu si zamisliti koja je lova u pitanju kad se plaćanja svih računa odgode na jedan dan. E, sad, vratiti plaćanje na vrijeme je strašan napor, jer treba smisliti lovu kako bi se te rupe pokrpale. A to je SDP radio. Posao koji se ne vidi, nema napretka nego se tek vraća na startnu poziciju da počne normalno fukncionirati. I zato što se ti napori nisu vidjeli, dojam je da nisu ništa napravili. I taman su doveli mnogo toga u red i - izgubili sljedeće izbore. I što će HDZ nego opet kreirati financijske rupe. Bljak!
Ali su glasni okriviti SDP.

Eto, vjerujem u ovu vlast. Puno rade, još uvijek se ne vidi, ali s vremenom će se barem neke stvari vidjeti. Nije lako državu izvući iz ovak dubokog dreka.

05.04.2012. u 12:43   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ja za razliku od tebe , nikada nisam vijerova ni jednoj vlasti , davno sam skuzija da je ljepsi naziv za kriminal politika , a to zna i vlada zato svi imaju imunitet , i niko ima ne moze nista , svi su oni isti samo jedni sjase druge uzjase narodu na grbacu , ali lipo pizde , a lipo ih cut , ama samo lazu i pricaju price , nece nas niko iz nicega spasiti jer smo mi naucili da nas uvijek neko zajebaje , zato su sve unistili porusili i narodu dali ulicu i obecanje , koje nece ispunit kad se kamere ugase oni pljunu i kazu narod je glup dignimo pdv ,
Andric je napisa , davno Glupi vicu , pametni sute ,a fukere se bogate .
Ovo je bolest kapitalizma , koju cacic pacic ni face narodu ne znaju obijasniti , bolest egzistencionalnog vakuma

Autor: raky03   |   05.04.2012. u 12:57   |   opcije


ja vjerujem da bu nas i ova vlast zahebala.Ko i obićno "tresla se brda rodio se miš".Promjene se vide samo u njihovim tjelesnim masama.

Autor: GamePlay   |   05.04.2012. u 13:03   |   opcije


Uvijek iste face , debeli utovljeni mozguni jebate niko od njih ne moze ni konzervu otvoriti da ne isliva slija nekog politicara , ala su ka guzonje nabijeni , pizde li ga pizde , a niko ih ne razumije, , sta i je bit poilitike ,
Ne viruje pametan covik nikome i di bi sit gladnu virova , ne da ce nas zajebat nego su nas vec zajebali opet ce nam prodavat svoje price , a da ja nebi njih slusa , ja sam na kuci napisa , Boze cuvaj mi hrvacku i domovinu ode ja u Ameriku sta zaradit za familiju dok oni sta ispune , nestace struje i opet cemo zivit u mraku

Autor: raky03   |   05.04.2012. u 13:11   |   opcije


E, Raky, zato nam i je tako jer naš narod ide drugima radit. I čudno mi je - naši kad dođu van sve mogu - mogu raditi, mogu poštivat propise, mogu cijeniti tamošnju vlast, plaćat dadžbine bez prigovora, ali kad dođu domu, ništa od toga ne mogu.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 13:15   |   opcije


lijepo vas je čitati ovako destruktivne
bio bih zahvalan , kad bi netko samo pokušao dati neku konstruktivnu ideju , kako pokrenuti gospodarstvo

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:15   |   opcije


Ajde daj ti ideju, Vuče. Nisam te struke i ne znam pokretati gospodarstvo. Ali vjerujem onima koji znaju i mogu.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 13:17   |   opcije


he he ..europice ..ja sam samo jedan običan građanin

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:19   |   opcije


ali vidim da ste se uhvatili polemizirati o nečemu....

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:20   |   opcije


Bilo je zgodno u toj emisiji, u kojoj je Čačić razgovarao s Romanom Bolkovićem, kako su se zezali o tome kako Hrvat voli svoju zemlju. Pogotovo ako je dobra lokacija, negdje u centru Zagreba :)

Čačić je lijepo rekao: privatizacija 90-ih je donijela to da se privatiziralo zemljište na kojem je bila ta industrija. A proizvodnja nikog ne zanima. Ja to sebi objašnjavam - Hrvati su na žalost slabo obrazovan narod, koji uglavnom zna procijeniti jedino vrijednost nekretnina, I to nam je domet. I sve vrijednosti svodimo na grunt i nekretnine.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 13:21   |   opcije


misliš na Čačića koji svojim bahatim arogantnim stavom nadoknađuje ono di ga novinari mogu zahaklati?
ak je o njemu riječ, super!
prava osoba na pravom mjestu jer će nam pokazati kako i vlast treba varati i krast, pa da se profitira u životu, pa ćemo i mi obični srtnici naučiti kako nešto steći u životu

Autor: meija   |   05.04.2012. u 13:22   |   opcije


Je draga moja Europice , nisam ja isa juce nego tamo negdi jos za vrime Tita kazu da smo zivili u maraku , pa sam malo i ugrdi bija a onda sam opet isa , jer sam skuzija da ovi nista ne daju , sami usisavaju ka usisavaci , Od cega platit kad ti neda , prvo pravo na rad , neke uvijete pa onda usisaj , Narodu posla , place uredne , pa ce narod i placati , politika je takva tajkunizirana , sta vise masa nezaposlenih manje place pa nek se tajkuni bogate , , kod nas sve ide u krivom smijeru , i svi to vide , kaze sta napraviti , odseliti ka za vrime tita , nisu nasi isli vani iz ljubavi nego je trtebalo preziviti , od kud ja da placam dav fakulteta struju vodu , i sve pizdraije , da cekam sanadera da mi to baci iz kanadera ,

Autor: raky03   |   05.04.2012. u 13:23   |   opcije


Vuče, i obični građani smiju komentirati. I ne vidim gdje sam ja to destruktivna. A gle, ja radim pošteno svoj posao, bome odradim svoju plaću, poštivam propise Lijepe naše, Lijepa naša me se ne treba sramiti. I to je moj doprinos. A pišem i prekrasne blogove.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 13:25   |   opcije


hi hi ...
po meni prvo i osnovno
udvostručiti plaće ljudima iz politike
za svako primanje mita predvidio bih minimalnu kaznu od 5 godina
možemo dalje

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:25   |   opcije


Ko ono piva , Boze cuvaj Hrvatsku ,

Autor: raky03   |   05.04.2012. u 13:25   |   opcije


europice ..nisam mislio na tebe ...
komentari krenuše destruktivno
zato sam pomislio da bi bilo dobro dati neku ideju

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:27   |   opcije


e europice ovaj komentar koji si dala Rakiju
Autor: Europica | 05.04.2012. u 13:15 | opcije
ljudi idu raditi tamo gdje su adekvatno plačeni.
zar ne?
a tu u HR nit posla ima niti već evo mojih 37 godina što kroćim ovom zemljom nema napredtka
ona poslovica "biće bolje sutra" mi je već prisjela
imamo školovanih ljudi na burzi koliko hoćeš
a zakoni koje donose samo obeštećuju svekoliko pučanstvo
tako se i ja smatram zakinutim jer dok sam se ja školovao za ovo što danas jesam i uvjeti i zarade financiske su bile i više nego dobre
no promjene zakona su me stavrno obeštetile onak "fest"
i nema šanse pokrenuti gospodarstvo jer već i ptice na grani pjevaju o Kini nema šanse napraviti konkurentan proizvod (mislim ima trla baba lan).....(ovo je samo moj osvrt).

Autor: GamePlay   |   05.04.2012. u 13:28   |   opcije


Boze daj nam zdravlja , koju kunu , a za pamet je vec kasno

Autor: raky03   |   05.04.2012. u 13:28   |   opcije


vuče, neće po par godina redovito uplaćivati u svojim firmama doprinose radnicima, pa će sami sebi pomoći i tako pokazati da je prvo Bog sebi bradu stvorio :P

Autor: meija   |   05.04.2012. u 13:28   |   opcije


Meni ne smeta ako je netko nešto stekao u životu. Uglavnom ne želim znati kako je tko što stekao. Jer znamo da to nisu uvijek čista posla. Ni Bill Gates nije čistunac, jel tak? Čačićev posao je da napravi red i pokrene gospodarstvo. A iz onog što je danas rekao, postoje metode, imaju plan, strategiju, i eto, sviđa mi se.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 13:28   |   opcije


meija
budimo realni ....

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:32   |   opcije


sta ja radim od osam ujutro do osam na vece , i saljem svu lovu doma u stranu banku od toga sve placam i poreze i radni staz i osiguranje , nista mi ova vlada ni ona nisu dale , osim putovnice
Jeba te ja sam najbolji hrvacki proizvod , ali jos nemam drzavne ugovore , kazu ko vas jebe , sutra mi mogu dat nogu , i koga briga za mene ,

Autor: raky03   |   05.04.2012. u 13:32   |   opcije


cijena kapitalizma nije mala ni jeftina

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:34   |   opcije


e sad sta smo imali sve smo sjebali , to je kada smo kucu srusili da imamo ideju za novu kucu a nemamo love ok imemamo ideju , to je ka biotno za lovu je lako ima kredita jeli tako a onda na livadu ka cigani cekamo da nam daju krdite i tako sami sjebemo seb , evo ja sam trideset godina u kapitalizmu tucem more kod razni gazada i gazdarica i dok radis dobro je a di nasi uvale prste i tu nas lipo posalju ajte vi doma i pizdite ovde treba znat i imas dva prava radi i muci ili skupi bagaje i ajde doma , Nema vikenda , nema labavo ali plate ,
sad sta pokrenut da imaju pojma vec bi to pokrenuli , nemaju oni pojma , niti ideja , jer svaka vlast misli na sebe i svoje guzove , a mi mozemo znat sta bi ali aj nesto pocmi nikad neces dobit papire , jer sve moras platit podmitit i nikad na kraj sa papirima birokracija , korupcija , ili okupacija u 46 slika ,
zato su sve dobre i zgodne zene po ofisima , a one ispacene po sopinzima ili ugaslim tvornicama , tamo je lova u kancelariji a ne di se proizvodi

Autor: raky03   |   05.04.2012. u 13:43   |   opcije


nisam sve čital, no... kajaznam, meni je neak simptomatično to, da zakaj se čačić gura u NO ove naše mađarske INE...

Autor: _mr_no_   |   05.04.2012. u 13:48   |   opcije


nema ideja vidim ...
što se tiće banaka
država bi trebala osnovati banku ( ime nebitno ) xcc
sa vrlo malim kamatama za kredite , povoljnim uvjetima kupnje stanova
jer kad stane građevinarstvo stane sve ,
sa odgodom plaćanja za osobe koje ostanu bez posla i mognućnošću otplate ( godinu dana )
većina ostalih banaka bi sukcesivno gubila klijente radi većih kamata ,te bi morale radi konkurentnosti smanjivati kamate na razinu banke xcc,ostvarujući manju bruto zaradu , ali na radost osiromašenih građana

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:49   |   opcije


Hja, najlakše je sve popljuvat. Mogu i ja. Ali treba živjeti. Čujem priče - nekoliko ljudi iz iste struke se udruži, ili istih interesa, i pokrenu nekakav biznis. Nije lako, ali može se. Mene nitko ne tjera da živim u Hr, eli eto tu sam. Ali ni vani ne cvjetaju ruže.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 13:51   |   opcije


čačić se gura u no radi toga što će ( po njegovim riječima ) imati veću vjerostojnost , prilikom pregovora , jer je dio vlade

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:53   |   opcije


pitam se, kaj bi ja napravil da sam tamo zgriješil, a tu im mogu napravit protuuslugu... samo razmišljam

Autor: _mr_no_   |   05.04.2012. u 13:54   |   opcije


ha?
e viš EU, mene je itekako briga tko je kako došao do love, ako taj isti meni određuje kako ću živjeti
a muda pod bubrege mogli su mi prodavati dok sam imala 20 godina manje

Autor: meija   |   05.04.2012. u 13:55   |   opcije


Evo, Vuče, ja bih smanjila PDV na 15%. I uvela bih poslovanje svih firmi preko banaka. Jer banke imaju mehanizme naplate dugova. Tj. ne bi se sklapao posao s nekim tko nema sredtsava na računu. Pa ne bi bilo niti ovih silnih nenaplaćenih dugova.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 13:56   |   opcije


ljudi moji ..
državu ne zanima kako žive radnici u nekim firmama , država brine samo da ta ista firma radi i plaća pdv , koji je izvor državnih prihoda , a za život istih radnika su zaduženi sindikati ...

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:56   |   opcije


EU, di i živiš?

ajmo, tko se hoće sa mnom udružiti da pokrenemo biznis? aloooooo

Autor: meija   |   05.04.2012. u 13:57   |   opcije


i, nekak, kalkuliram, i mislim si, čisto sumnjam da sam imao sreću upoznati istinsku ljudsku veličinu... i da ću ikada...

Autor: _mr_no_   |   05.04.2012. u 13:57   |   opcije


super! a kaj je s državom kao najvežim dužnikom?

Autor: meija   |   05.04.2012. u 13:57   |   opcije


mr no ...insinuiraš na nešto )))))

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 13:57   |   opcije


Meija, ionako ne možeš znati pravu istinu. A i ako znaš, ne možeš to promijeniti. Dakle, ili se prilagodiš i plivaš, ili toneš. Ja osobno ne želim trošiti energiju na tuđe grijehe. Vidim ima li prostora za mene, ako ima ok, ako nema, odem dalje.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 13:58   |   opcije


europice ...misliš li da bi smanjenjem pdv na 15 5 država mogla funkcionirati ? bi li bilo dovoljno novaca za umirovljenike , zdrastvo i državne službenike ' ne bi , i ovako je pitanje dokle će se izdržati , jer sve državne institucije hrane se od pdv a

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:00   |   opcije


To što je država najveći dužnik je neoprostivo. I to se mora riješiti.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:01   |   opcije


15 %

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:01   |   opcije


točno EU. ali ono što o nekome znam ne može me staviti u poziciju da selektivno razmišljam na nivou svog dupeta.

Autor: meija   |   05.04.2012. u 14:01   |   opcije


meija ..ja sam za , ako imaš konstruktivan prijedlog

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:02   |   opcije


eu...kako neće biti država dužnik , kad nema prihoda ( pdv )

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:03   |   opcije


Na dvije godine bih digla kredit od stranaca za hranjenje države, ono što bi falilo zbog nižeg PDV-a. A u te dvije godine bi se pokrenulo gospodarstvo. Spinofirati što je više moguće iz državne uprave. U međuvremenu pojeftiniti državu koja je preskupa. Pojednostavniti birkrkaciju prije svega. I onih 17 baza podataka koje sve usporavaju - umrežiti.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:04   |   opcije


e, da su stvari tako jednostavne nitko u krizi nebi ni bio.
čačić model je potrošen u mandatu 2000-2003.
svako tele zna dići kredu i ajmo u cestogradnju (povrat investicije se čeka desetljećima, dok se profit ni ne dočeka)
to su priče iz nekih drugih vremena, zadaća države nije investiranje, nego stvaranje okvira za ravnopravnu tržnu utakmicu, a investiraju fondovi, banke, pojedinci e. t.c.
valas ima kompetenciju donošenja poreznih i drugih zakona kojima stimulira investicije u određene djelatnosti, a kontrolnim instrumentarijem nadzire provođenje zakona, odredbi, propisa i dr.
gospon drčni čačić se okušao i kao gospodarstvenik, no bilance mu ni izdaleka nisu onakve kakve bi tako "vrhunski menađer" trebao postizati.
osobni favorit u viziji gospodarskog razvoja Hrvatske mi je emil tedeschi,
stvorio ja moćnu kompaniju sa tisućama uposlenih i hvala bogu pliva uspješno, krizi uprkos

Autor: krelec   |   05.04.2012. u 14:05   |   opcije


eu ..vraćamo se na početak
pokrenuti gospodarstvo....))

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:06   |   opcije


PDV je samo jedan oblik prihoda. Oporezovati konačno one koji su dužni. One silne milijarde kuna koje spominju.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:06   |   opcije


Krelec, a di ti je taj Emil? Zakaj ja ne znam za njega?

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:08   |   opcije


krelec ..sve to znamo , ali ne znamo dati ideju

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:11   |   opcije


Meija, ne kužim kaj ti to znači - razmišljati na nivou svog dupeta. Naravno da mi je važno da je mojem dupetu dobro, prije svih dupeta.. Ali na dulje staze, ne samo trenutno. I ne zamjeram nikomu tko se brine za svoje dupe. Ali ako je plaćen da se brine za tuđa dupeta, onda se MORA brinuti i za njih.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:12   |   opcije


takvih Emila ima puno za koje ne znamo jer ljudi rade svoj posao , žive svoj život i ne zanima ih medisko eksponiranje

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:13   |   opcije


tak dobro znate da ste u 92,4% uvijek i bezuvjetno protiv privatizacije, svi bi da im država bude poslodavac.

Autor: krelec   |   05.04.2012. u 14:14   |   opcije


eu ..pitam se da li su dovoljno plaćeni da se brinu za naša dupeta ?

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:14   |   opcije


Da, Vuče, upravo to hjtedoh reći. Takvi nisu dobri za politiku. A političari moraju biti eksponirani.. I moraju takvima poput Emila dati dobar okvir za djelovanje.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:15   |   opcije


daj ne pizdi, u Hrvatskoj nema dosta električara, a kamoli Emila.
pičkin dim smo po svim kriterijima i samo nas marljiv rad može unaprijediti

Autor: krelec   |   05.04.2012. u 14:17   |   opcije


Vuče, slažem se da plaćanje političara treba regulirati. To je jako siva zona. Razmišljala sam i o tome i da je mandat o 4 godine premali. Nek bude 20 godina. Tak da i sami kusaju to što naprave. Ali da ih se i lako smijeni ako delaju sranja.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:18   |   opcije


Ako ih se smijeni, vraćaju lovu s kamatama.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:19   |   opcije


super vuče...(danas mi sve nekaj super :))..imam ideju, 5-godišnje iskustvo, trebam još nekoliko luđaka uz sebe koji će uložiti lovu i vrijeme, pa nakon mjesec dana skužiti da smo entuzijasti koji baš i nisu suviše pametni :P

Autor: meija   |   05.04.2012. u 14:19   |   opcije


krelec ..ti to ozbiljno ?

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:22   |   opcije


eu ..nikakve smjene ..nego kaznena odgovornost...

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:23   |   opcije


Naravno, kao na Islandu.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:23   |   opcije


kokošanerko baš oni sa dugogodišnjim i doživitnim mandatima su nas doveli u kataklizmu (između ostalih i ratnu) samo uređena država garantira prosperitet svih vrsta.

Autor: krelec   |   05.04.2012. u 14:24   |   opcije


meija ..htio sam reći da se ne bojim posla
ja sam u privatnim vodama od svoje 24 godine

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:24   |   opcije


Vuče, nema druge nego osnovati Iskraland.

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:24   |   opcije


he he ...nabacivamo se slovima
a ideje nema ....

Autor: vuklisicaa   |   05.04.2012. u 14:26   |   opcije


Kako nema ideja? Pa nabrojali smo ih nekoliko.. Kakvu ti ideju očekuješ?

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:28   |   opcije


ja vjerujem u evoluciju divljeg kapitalizma samo u šta bu se razvio?

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 14:33   |   opcije


ljepoticu ili zvijer

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 14:34   |   opcije


Nek se razvije u radnog konja :)

Autor: Europica   |   05.04.2012. u 14:36   |   opcije


isto vrijedi i za novu generaciju političara

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 14:36   |   opcije


izabrani služe za opće dobro a na da opće dobro služi njima za njihovo dobro

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 14:37   |   opcije


(nisam čitala sve komentare)
al jebem ti vlast tko je pod okriljem rasterečivanja radnika svaku plaću koja je veća od 4.400,00 novom poreznom politikom smanjio.. zdravstvo duguje veledrogerijama ko grčka, a on smanji doprinose na plaću za zdravstveno ..
S druge strane pišu da je potrošačka košarica za 4-članu obitelj 11 iljada kuna.

Koja vlast je smanjila mirovine da bi spašavala buđet i koja vlast ih je s kamatom morala vraćati..

Čačić garantira smanjenje nezaposlenosti sa 01.06... pa to i dijete zna da će se smanjiti..jer počinju sezonci..

Nagledala sam se zadnjih godina razloga propadanja firmi..i pokretanja stečaja..
Kad bi ih čovjek naveo ovdje..rekli bi da lažem..

ali slijedom tih saznanja.. i kojim putem kreće ova vlada.. samo će ljudima omogućiti dizanje novih kredita (uz obečanja) i još ih više usositi..

svatko tko je u privredi zna da nije problem diči kredit..nije problem niti oformiti proizvodnju...problem je plasirati proizvod i naplatiti..

idemo i o tome tko je glavni dužnik u hrvatskoj.. :))

Autor: pognioci   |   05.04.2012. u 14:38   |   opcije


svijet je pun dobrih ideja, bas poput naše ideje, samo mu fali znanja za neke tehnologije budućnosti.
jer ovo sve što mi znamo napraviti, pola svijeta radi za kikiriki i šaku riže. a mi nećemo za tako malo.
i nema nam pomoći bez znanja, i ne moze nas nitko "spasiti".

Autor: gerardina   |   05.04.2012. u 14:39   |   opcije


vezano za znanje.. godinama su djeca išla na faks i sjedila i po stepenicama, ali su učili i završavali...
al glavno da se sada smanjuju kvote upisa, a ne povečavaju kapaciteti fakseva..
previše fakultetlija..
pre malo glupih koji rade za šaku riže..
treba zabraniti i osnovnu školu :))

Autor: pognioci   |   05.04.2012. u 14:43   |   opcije


iza kojeg političara bi stali i sutra krenuli u rat (ne mislim pucnjavu nego suze,rad,patnju,da bi našoj djeci bilo bolje) pitanje svih pitanja?

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 14:46   |   opcije


(nema mjesec dana kako sam poslovno vezana za jedan stečaj van ZG.. 48 ljudi ostalo bez posla..aj..prebačeni u drugu firmu pa nije bilo stresno...od njih 48 - 2 ima srednju školu..ostalo od 30-50 godina sa osnovnom.. ostala sam zatečena..)

Autor: pognioci   |   05.04.2012. u 14:46   |   opcije


postoji li takav?ime?

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 14:47   |   opcije


romane, vrijeme ideologije je prošlo.
politika je posao..
i radi u službi krupnog kapitala..

Autor: pognioci   |   05.04.2012. u 14:50   |   opcije


krupni kapital nema ime,ideologije,granice i sam sebi je dovoljan

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 14:56   |   opcije


jel i tebi dovoljan

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 14:57   |   opcije


(napomena europici vezano za plaćanje dva dana: i danas ako uplatiš novac u pošti treba dva dana da stigne na odredište jer pošta nije banka, nego je posrednik između uplatelje i banke korisnika. Bivši SDK-a iliti FINA je bila uslužni servis banaka- posrednik između... pa se događalo da je novac u međuprostoru- niti na tvom računu..niti na računu kud je trebao doči. S druge strane, kad je maknuta ovlast fine za kontrolu novca i blokada..nastalo je sranje.. pa su blokade opet iz ovlasti banaka vračene na finu.
U to doba banke nisu niti imale popratnu službu za provođenje virmanskih naloga svojih komitenata..ili su to imale rijetke)

Autor: pognioci   |   05.04.2012. u 14:59   |   opcije


Ili bolje rečeno: kad su banke počele uvjetovati kreditiranje da si korisnik određene banke, firme su počele otvarati žirce u više banaka....
Nastao je nered..blokiranog jednog računa.. ostali su kao radili normalno..pa da se tome doskoči.. neka je kontrola trebala biti..

ima toga još.. opet će m netko da pametujem..

Autor: pognioci   |   05.04.2012. u 15:04   |   opcije


nestale platne vrečice,pa nas banke jebuckaju s kojekakvim naknadama a to je napredak?

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 15:11   |   opcije


naknada za vođenje računa,naknada za ispis,naknada za kašnjenje,naknada za opomenu i nadopunite niz

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 15:12   |   opcije


a ja to nisam tražio,ja bi keš ko nekad

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 15:13   |   opcije


pa bi se banke otimale za klijente,je to pogodovanje bankama ili napredak

Autor: roman10   |   05.04.2012. u 15:14   |   opcije


romane, još malo pa će nam i pas dobivati poštom doma karticu- da bi trošili..
da plaću dobivaš u platnoj vrećici- beskoristan si..jer trošiš onoliko koliko si zaradio i nitko na tebi ne zarađuje. Banke su najmoćniji lobi.. Obama je da bi spasil bankrot u banke upucal novac..
samo mi nije jasno zašto se te banke još uvijek zovu privatnima..i zašto se svi tako brane da je država vlasnik ..
pogle što rade bjeloruskom predsjedniku jer ne želi privatizirati sve ono što je za državu važno i dozvoliti stranom moćnom kapitalu da osiromaši bjelorusiju..

prodavanje demokracije je danas vrlo važno..
kod toga se zaboravlja da se i u grčkoj i u španjolskoj a bogme i u americi..demokracija nad štrajkačima.- provodi pendrecima..

Autor: pognioci   |   05.04.2012. u 15:16   |   opcije


bolje da te Čačić pregazi,neg Paravinja poveze...

Autor: tko_tu_koga   |   05.04.2012. u 19:05   |   opcije


Dodaj komentar