..Muzika u Rvata...




Link


Stvarno nije bitno čija je livada, a većinu boli ona stvar što se desilo i sa glazbom u Rvata. I tako..i tebe sam sit kafano, a bogami..i onoga što danas zovu …muzika. Što se desilo sa muzikom? Iskreno, ja preferiram izraz..glazba..ali tko voli nek izvoli. Kakvo je to stanje glazbene (ne)kvalitete zahvatilo ove krajeve? Ponekad kada gledam tako neki spot na uvijek popularnoj društvenoj mreži yubitou, recimo nekih 80'ih godina, pa čak još i 90'ih, imate dvije vrste komentara na neki glazbeni uradak iz toga doba, a to su : a) da se bar opet vratim u te dane, jer ovo danas je koma, kako mi fale 80'te..ili… b) ja sam osoba koja je mlađa, i nije se rodila u toj eri, ali ovo je fenomenalna glazba, puno bolje nego ovo danas. Ovi slučajevi vrijede za mnoge spotove iz 80'ih ili čak i ranije naravno.

Pa što se onda desilo sa ..muzikom? i to u širem smislu gledajući? Naravno sa novim dobom došli su i neki žanrovi koji su odraz nekog novoga smjera, poput repa koji je naglasio nekako socijalni element u svojim rječima, ali što je sa nekim drugim oblicima? Što je sa pjevačima nekad…i danas? Postoje li dodirne točke? Postoje..jer ako je pjevačica u pitanju kao profesija, naravno da je žensko u pitanju , pa logično da moraju imati istu anatomiju tijela. Što je pak sa glasom i pjevačkim umijećem? E to već dolazimo lagano do problematike, jer današnje neke hm..pjevačice..možda su bolje jebačice, pa su tim načinom postale i pjevačice, dakle obiluju jebačkim umijećem, a pjevačko?..pa tko danas je vidio da moraš znati pjevati, da bi bio pjevač, dovoljno je pokazati cice i imati svoj porno uradak. Uostalom rekoše mudraci, ako imaš pizdu, imaš cijeli svijet na rukama.

Što je sa samim melodijama, sa tekstovima? Pa i tu je sve kako treba biti..drži se nivo…mislim ..drži se..na nekom nivou..neposredno pred kolaps totalni. I što se to onda sluša u nas Rvata? Pa zabavna muzika, brate mili, samo nek je zabava, jerbo za zabavu ima razloga kako god okreneš, od radnika koji ne primaju plaće , pa sve do sve većeg rasta nasilja u zemlji, osobito u školama, pa do učestalih pljački, dakle samo daj muzke . Prema istraživanju najveći broj građana Rvatske sluša pop/zabavnu glazbu, a nakon toga slijede narodnjaci. Preko sedamdeset posto naših građana slušaju glazbu svaki dan. Više od sedamdeset posto Hrvata sluša glazbu svaki dan, i to najviše stanovnici Zagreba stari od 15 do 24 godine života. Suprotno tome, najveći broj onih koji ne slušaju glazbu odnosno malo, ima među Slavoncima, Istranima i Primorcima.

Ono što slijedi nakon popa su narodnjaci, oni su drugi najslušaniji glazbeni žanr u Hrvatskoj, a najviše slušatelja ima u Slavoniji i Lici, te među slušateljima prednjače mladi ljudi, tako da me ovo jako čudi iskreno, i to ne valja, neće biti dobro dok narodnjaci na postanu najslušaniji, jer ovako ne mogu shvatiti ovu zemlju kao ozbiljnu. Tko to danas pjeva u Rvata? Bolje pitati tko ne, svi pjevaju, danas svi pjevaju i svi su pjevači. Dakle imamo starlete, kojima je pička glavno sredstvo komunikacije i odnosa sa okolinom, pa zašto ne bi i one pjevale..i pisale knjige..dobre knjige pune moralnih vrijednosti i osobnih ispovijedi koliko dotična ima kilometara ispod šlica, a narod željan kvalitetnoga štiva jedva čeka, pa imamo mladež koja želi preko reality showova postati velike zvijezde, ali im nitko nije rekao da neće postati ništa, osim što RTL i NOVA tv trljaju ruke jer bez tih ljudi im nema zarade, drugi dan više nitko ne zna za njih.

U sve su se još lagano upleli i narodnjaci i turbo folk, i to je to, to je onaj crem de la crem glazbe. Kakvo je stanje vani, u Tamo Tamo Daleko zemlji, ali ne gdje živi shrek, već europi i americi, valjda je drugačije, možda ni taj rock ili nešto više nije kao prije, ali valjda ima onih koji se trse, u ime dobrih starih vremena, mada bi se moglo reći da uvijek ima onih koji se trude i koji žele biti drugačiji. Neki izvođači su lagano počeli ponovo oživljavati disco glazbu, u stilu onoga što je nazvano neodisco, pa eto i disco se mozda vrati na velika vrata. Možda je svaka era imala svoje faze kvalitete i ¨ kvalitete¨, a možda je pak danas ipak to jače izraženije, nekako u skladu sa čovjekom i kvalitetom ljudi koji nikada nisu bili na nižem nivou nego što su danas, a muzika..je samo još jedna stvar na kojoj se to reflektira.

24.10.2011. u 20:49   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Oduvijek je sve bilo podložno trendovima i komercijalnom učinku istih. Ne treba se čuditi. Ono što mislimo da vrijedi, to je isključivo stvar naše osobnosti.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 20:51   |   opcije


zasto imam osjecaj da postoji trend..i da postoji nesto sto je van kategorije toga..a jos je nize..

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 20:52   |   opcije


Trend je oduvijek postojao. I postojati će.Stvar je naše individualnosti da li ćemo se pokoriti istom.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 20:54   |   opcije


mislis..neukusa u svakome od nas

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 20:55   |   opcije


A i senzibiliteta. Konkretno, kod mene jedino pali ''iskrenost''. A ona se osjeti, bilo u glazbi, bilo u drugom vidu kreativnog stvaralaštvaa.Tad nije bitno da li je nešto komercijalno i u trendu. Bitno je ono što će to pobuditi u meni, čime će me uzdrmati.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 20:55   |   opcije


O (ne)ukusu se ne raspravlja. Treba cijeniti i poštovati drugačije, ma koliko očajno to bilo.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 20:55   |   opcije


Samo za primjer navesti ću Ray Manzareka. Njegov solo u Riders on the Storm i dan danas me obara sa nogu. Netko može kazati da to i nije nešto, ali meni je, cijeli jedan svijet. Zašto? Zato jer sam upravo u tomsolu osjetio ''stapanje'', osjetio sam iskrenost..on je bio kiša neke Jimove oluje.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 20:57   |   opcije


to je poštapalica....jedna od stvari o kojoj ljudi najvise pricaju i komentiraju druge..je upravo ukus..

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 20:58   |   opcije


Istina, to je borba.htio ne htio bivaš uvučen u to...samo, u zadnjih par godina, izbjegavam situacije gdje se načinju takvi razgovori i vode rasprave koje ne vode ničemu.A u principu, sve je isto.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:00   |   opcije


i osjecas senzibilitet u pjesmi u linku?

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:08   |   opcije


Link, nisam ni pogledao, niti ne namjeravam. Pretpostavljam da je u linku persona tipa Gianna Estrada ili netko sličan.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:10   |   opcije


slušam i slušala sam jako puno...glazbe..oš klasiku..oš rock oš disko..svašta...naravno sam imala i imam favorite na pločama sad cd-ima..(fest se toga nakupilo)..koje slušam u fazama...pa se vratim...ili nekoliko godina ne vratim..i sve tak...al u globalu recimo da nekako ipak pratim..i nove i zanemarene..i ove i one..
o glazbi je nezgodno pisati jer upravo to..neko voli popularno...neko trash, neko komercijalu, neko alternativu..neko indy..neko hard...bla...neko domaćice..neko narodnjake..i svi se kunemo da je to to..i da je to ta stvar taj izvođač baš onak..da se ježiš..da padaš u nesvest..da prestaneš pričat(moj slučaj)..makar ga opet i opet možeš slušat ali ne..zastaneš svaki puta..opet..
ja imam svoje mišljenje o osobama koje slušaju ovo ili ono...(neću reći kaj)...i nekak ne promašim u tome...
i onda znam sve ostalo..jel mogu s tom osobom o ičem ili o ničem..
tak to je..

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 21:15   |   opcije


mene su učini da valja pogledati boljeg od sebe! pa sam tako uvijek gledala bolje kako bih od njih naučila što je bolje. tako je nekoć funkicionirala škola..u koju su znali doći i čobani iz okolnih sela, ali su se djeca obrazovala i potom postajala pismena u svom selu! u gradu su uvijek postojali građani...a seljaci su dolazili sajmenim danom tržiti. bljatnjavi, na konjima i kolima. kažu, šestine su nekoć bile selo moje malo...no nije poanta u tome! neka druga sela su se doselila u grad...ne samo ovaj. danas slušam tamburaški zbor hrt-a 70. godišnjica...i te iste tamburice koje nikad nisam voljela tako su milozvučne za moje uho! jer su istinski narodni melos a ne kvazi narodnjaštvo i turbo folk najgore srpske provenijencije! čak i oni u šapcu bi nas se postidjeli. dakale, kad smo već kod trenda, valjda bi naša javna dalekovidnica trebala poraditi na formiranju ukusa i obrazovanju širokih narodnih masa kad one već nisu te. a kako bi i bile, kad su domaći ljudi otišli uglavnom na sela i zavukli se u svoje kuće, stanove, domove a javnu scenu kako političku, estradnu i inu zauzeli novodošli bosansko hercegovački značajni beznačajnici. gotovo da više ne možeš u kazallištu, na filmu, na tv u nekoj čak i kvazi zabavnoj emisiji naći neko umjetničko ime koje nije na esma, đesma, farik, tarik...etc. baš se pitam je li tako i bosna puna uspješnih hrvata! (isprika na zloporabi bloga ali kad je blog valjda je i za nepoćudne)...a uvijek možeš i obrisati komentar!

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:15   |   opcije


al recimo od domaćica..kaj je kvalitetno?..
pjevačica?novih....po mom..ova mala..Natalie Dizdar

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 21:16   |   opcije


ladonna i ja slusam skoro sve...
pa kako onda definiras nekog po glazbi?

Autor: cyberlady   |   24.10.2011. u 21:17   |   opcije


Mai,koja je razlika između srpske i hrvatske seljaštine i opčenito,bilo koje?
Ne volim generaliziranje. Uostalom sami Srbi su dali jako kvalitetne glazbenike, koji su i dan danas, nakon mnogo vremena, opet pet koraka ispred nas.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:19   |   opcije


oa ima svugdi smeća u bilo kojem području a ima i kvalitetnih izvošača
šta fali naprimjer fenomenalno od čire
aspirin od seke, paima i ceca par dobrih pisama
mada je vuco kralj u tom području
ćujem da je postao duhovni vođa nekima a bome ima i apostole haha
pa tako ima u klapamajako dobrih izvođača
a ima ih od kojih mi se diže kosa na glavi od teksta i intrepretacije
izd izd

jednom sam bio zalutao u dijamantu u trogiru
tili popiti piće kad pođeo svirati neki bend
pitam ja konobara šta je ovo?
šiptarski turvofolk-techno e da ste to čuli ljudi moji haha ekipa u deliriju a ja pobia brže bolje

Autor: dojdimividimeuzmime   |   24.10.2011. u 21:19   |   opcije


ne možemo pod ukus svesti razgovor dviije kumice na placu...dakle, one mogu razgovarati o svom ukusu, ali on nije...mjerodavan! sigurna sam da ih netko pita kaj misle o mocartu i betovenu (isprika na vuku) da bi rekle...bjak! dakle, nije zabranjeno da svatko sluša što želli, ali to ne znači da to nije šund, smeće i najgora vrsta narodnjaštva (u onom pogrdnom smislu) ali sigurno neću reći da je to munlajt sonata!

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:20   |   opcije


Natali nije loša, ali smatram da je Lea Dekleva daleko iznad nje, A opet, naravno, to je stvar ukusa.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:20   |   opcije


Mai, zašto kumice na placu smatraš niže vrijednima od sebe i kao takvima (ne)mjerodavnima? Zar one nemaju pravo na svoj ukus koji paše nihovom senzibilitetu?

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:23   |   opcije


berezin u pravu si
u muzici ne treba gledati ni nacionalnost , ni neprijatelja,,,

Autor: cyberlady   |   24.10.2011. u 21:23   |   opcije


Uostalom, danas su takva vremena da me ne bi začudilo da neka današnja kumica sa placa ima završen fakultet i poslije naporna dana odmara uz Mozarta.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:24   |   opcije


Ali naravno,Mai_sarai i sličnima, ona ćei dalje biti kumica sa placa, neuka, tupa i zatucana, koja misli da je Mozart lokalni kabadahija iz susjednog sela.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:26   |   opcije


berezin, znaš koja je razlika! to kaj mi nemamo izvorno takav primitivizam...to smo uvezli iz behe a oni pak iz srbije. nekoć se to slušalo u čačku i okolici! i nigdje drugdje nije moglo preći drinu. srbi su ostali preko, alil bome njihova mužika je i tek kako okupirala hrvatsku. istina, tada je to bilo lokalno a danas je globalno (barem kad se hrvatske tiče)! ali primitivni duh donio je i primitivnu muziku (ispravnije glazbu, ali ovo je uvreda za riječ glazba)!

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:26   |   opcije


e moj matek, ti ko i svaki matek kad nemaš argumente, imaš uvrede i denuncije! ako je tvoja mama kumica s placa i pri tome završila konzervatorij u salcburgu, moja duboka isprika!

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:28   |   opcije


Ima i ovdje primitivizma kod nas.Samo što se večini stisne domoljubna stražnjica pa im sve prolazi pod umjetnost upakiranu u tobožnju etnografiju.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:28   |   opcije


Draga Mai, dok si ti skupljala okuse i mirise raznih penisa, moja mama je čitala Rilkea i bila ono što svaka majka treba biti svojoj djeci - dobar roditelj. Kod tebe mi se čini da i nije bilo baš tako. A to se najbolje ogleda u tvom problemu prevelikog samopoštovanja same sebe.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:30   |   opcije


al zasto recimo danas hodaju neke djevojke..obicno polugole i tome slicno..i iz mobitela im uvijek treste narodnjaci..zasto recimo ne tresti Oliver ili Giboni?...zasto ne tresti i recimo psihomodo pop ili jinxi...

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:30   |   opcije


pa berezin, da živiš u zagrebu onda bi shvatio zakaj su kumice takve kakve jesu? ja ne živim dolje u zagori, ali znam (po porijeklu) da su tamo čuvari ovaca...pastiri! e sad baš bih voljela sresti nekog koji ne svira frulu ili diple već da udara g dur na klaviru?

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:30   |   opcije


Ne možeš biti sama sebi majka, ako ti je to jednom, nekada, nedostajalo.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:31   |   opcije


dame i gospodo..nemoje te svađati...oko ukusa...zar nije do toga danas krenula tema

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:31   |   opcije


mai...ajde samo jedan primjer..ok..kumica sa placa..pretpostavka..tebe obrazovane... je da ona ne zna kaj je i ko je verdi i da nema pojma kaj on dela..(mozart je prepoznat)..dakle ti obrazovana nećeš naravno, sa kumicom raspredati o lisinskomex fuchsu..ili wagneru..već ćeš je pitati za grincajg..dakle ti si u boljoj poziciji..em je ne kompleksiraš..s tim kaj ti znaš..a ona nema pojma..dakle ti si iznad tih sitnih blaćenja...a ona s tobom egal priča o grincajgu,i kam sa peršinovim listo..dakle..pojam znana i inetligencije i dgoja je ne ponoziti..neuke neobrazovane i bla..
ukoliko ona ipak sve zna...ti se smiješ i oduševiti kak je ona super..i još pazi na ekološki uzgoj...dakle duplo super:)))

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 21:33   |   opcije


možda nisam čitala rilkea (a jesam još davno u srednjoj školi kada nisam imala djecu jer sam i sama bila dijete) ali moje kćeri su doktorirale i magistrirale. ne čini mi se da i ti jesi, barem ne po pisanju? možda je to ipak zasluga i neke kvazi majke? one misle da jest...dapače. obje znaju da sam na iskrici...jedna se tu i udala! tek toliko glede...porodičnog stabla i gena po majkama, tetama i sl.

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:33   |   opcije


Hm Codex, nekad mi se za Gibonnija i Olivera čini da zbor mrtvih bi puno bolje zijevao nego što oni pjevaju. Nisu oni loši ljudi, dapače, uvjerio sam se osobno u njihove kvalitete kao čovjeka, ali ono što rade, i ne odgovara mi baš. Sa druge strane Jinxi su rijedak dragulj na hrvatskoj, i uopće, na regionalnoj sceni.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:33   |   opcije


ja bi rekao..da ako netko nema neko određeno znanje...nebi ga nazvao neobrazovanim ...ili neukim... to nije mjerilo..

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:34   |   opcije


blah..masa grešaka..al ste shvatili..mrmlj

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 21:35   |   opcije


uveli smo primitivizam iz BIH-a?
ili slikovitije, uvezli smo kurac iz BIH-a i skupo ga platili
jer su nam mehkani pimpeci dopizdili. tipa đibina. dobro veli kluni-impotentni roker
ajd mi objasni što je let 3.
i tko je tom gotovac
da nije konceptualni umjetnik
ili zagrebačko kazalište mladih-publiku govnima gađaju
ili eurokaz
pa ako ste uveli primitivizam iz bih, onda ste stvarno idioti

Autor: zlato-picka   |   24.10.2011. u 21:35   |   opcije


berezin..to su samo primjeri imena..nije bilo previse vazno koje sam nabrojao...ali zasto danasnja djeca slusaju narodnjake...

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:35   |   opcije


Mora da ti kćeri pucaju od ponosa, kad vide mamu na Iskrici kako ničim izazvana vrijeđa tamo neke tridesetogodišnjake, i kako nije u stanju voditi smislen i konstruktivan dijalog. Da, mama za pet...a za moje obrazovanje ne brini, i više je nego dostatno da parira ''veličinama'' koje se tako samozaljubljeno gledaju u ogledalo, a ne vide ono što je ispred njih.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:36   |   opcije


Zašto..mnogo je odgovora. Žele biti IN, u toku, u trendu. Trend diktira TV, internet..ono što je nama bila zabava uz glazbu koju smo preferirali, možda je večini tada zvučalo ''božesačuvaj''...

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:37   |   opcije


dakle, ja sam bila precizna...uzela sam dvije prosječne kumice na placu koje razgovaraju i nisu mjerodavne o ukusu i vrijednostima! i to je činjenica u 99% slučajeva. a vi baš zapele za onu koja je mr dr (izmišljena i hipotetska) ali vjerojatno postoji.jer biće dona da ti dugo nisi bila na placu. i ako itko ovdje razgovara s visoka to si upravo ti....baš mi je žao što ju osobno poznaješ, jer se niste pobrinuli za njezin posao već ste dopustili da radi kao kumica na placu! a sigurna sam da vaše neko neobrazovanao dijete upravo uzima nečiji tuđi posao tko je školovan, pametan etc.....ma dajte društvo, ovako čoporativno to hoda...još samo kod hotentota!

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:38   |   opcije


i ante đapić je magistrira
a pavlović je doktor

Autor: zlato-picka   |   24.10.2011. u 21:38   |   opcije


znaci ako trend govori curicama da je cool biti takva i polugola i biti mrtva pijana subotom sa bocom u ruci..kako su mnoge vikendom...onda je to samo to...a boze moj..takav trend..jel

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:41   |   opcije


Uzela si za primjer kumice na placu koje možda nisu imale priliku za obrazovanje, i samim tim si ih, po nekom defaultu, svrstala u neka niža bića, koja su više onako, za porugu i sprdačinu. Mai, uza sve tvoje obrazovanje, živi si primejr kako isto ne cijepi čovjeka od gluposti i ograničenosti.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:41   |   opcije


ladona..jesi poslusala link?

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:42   |   opcije


Na žalost Codex, to je istina. I dodajmo k tome disfunkcionalnost u večini obitelji, gdje svatko svoje kolo vodi, i eto ti odgovora na sve.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:42   |   opcije


tvoja djeca nisu ti
i to što su završile ovo ili ono nije mjerodavno
ili si možda pohađala glazbenu akademiju, smjer komorna glazba, balet i boćanje
"Možda je svaka era imala svoje faze kvalitete i ¨ kvalitete¨, a možda je pak danas ipak to jače izraženije, nekako u skladu sa čovjekom i kvalitetom ljudi koji nikada nisu bili na nižem nivou nego što su danas, a muzika..je samo još jedna stvar na kojoj se to reflektira."
a dragunče priča o kvaliteti čovjeka
ko da je to gavrilovićeva šunka
ako ćemo o kvaliteti, momak ima 100 i kusur žive vage

Autor: zlato-picka   |   24.10.2011. u 21:43   |   opcije


ali cekaj..kvragu trend takav..jel te djevojke su potpuno za nista..to je cijeli narastaj potpunih kretenki..koje ni ovce nemogu cuvati...

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:44   |   opcije


mai....
i još jedan prilog tome..da nekada intelektualna veličina zna fest zglajzati..imala sam dućan..suvenira..u prim. gradu..dobar dio sam sama delala, dio otkupljivala pa preprodavala..bla...well...dođe zg frajer- šajser..sa mladim komadićem plavookim-plavokosim cerekavim..
i sad oće ispast faca i za jedan komad (prirodni ukras)...veli..gle!!..priroda napravila ko džamonja...ona trepće okicama zbunjeno..on sebe diže i puše....a na račun mene..
a ja onak iz rukava provalim ime džamonjina serijala..na kaj sve podsjeća....pa je malkoc obrvu dignul, pa je malkoc zamuckal..tak..i baš mi je bil gušt..sorry al je...
dakle, ne uopćavati:)))).

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 21:44   |   opcije


boga mi si ista ona moja milostiva iz profila
nekadašnja mis krvavog mosta

Autor: zlato-picka   |   24.10.2011. u 21:46   |   opcije


cod...nisam slušala..al sam vidjela početak...sorry..nemrem.....onakva frfljava meni dođe ko da gledam školsku priredbu gdje izabrani primjerci sa šprah- felerom..drže recitaciju....samo zato kaj su si roditečlji dobri sa učiteljicom..meni je to jadno..((((

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 21:47   |   opcije


Codex,da se preko TeVea vrti da je ok slušati tatu i mamu, biti dobar u školi, pristojno se ponašati,uvažavati druge i slično, večina bi se tako ponašala...ne znam što ti tu nije jasno?

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:49   |   opcije


berezin, kada bi ti znao čitati što sam ja napisala tada bi shvatio da to ima posve drugo značenje od onog koje si mu ti dao! i to je sve što ću ti reći. nažalost, nemaš razumijevanja za čitanje što piše, već onoga što je u tvojoj glavi, podsvjesti i sve ostalo. moje obrazovanje nema veze s ničim od svega ovoga a još manje moje ponižavanje tj. necijnjenje kumica kako ti kažeš. ne može svaki kurac biti mjerodavan za kurac, kaj ne! valjda ga mora imati da bi znao kaj to je. e tako valjda i sa svime u životu. ili barem slično. no, nikada tako puno ljudi nije tako malo znalo o tako puno stvari. i to je njima dovoljno. oni misle da znaju. a ne znaju. no nije sramota ne znati. dapače, samo pametni znaju koliko ne znaju. i zato se povlačim u svom neznanju prema vrlim umovima bloga! žive li još igdje ta bića...mislim u čemu si ti recimo matek uspješan u životu? ili neuspješan? što je to što te određuje. što bi rekao za sebe tko si što si...kuda lutaš? etc..nemoj mi pisati o tom...ostavi to pokoljenjima! valjda ćeš ih imati?

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:50   |   opcije


hehehe

Autor: zlato-picka   |   24.10.2011. u 21:51   |   opcije


Kako da ne Mai. Još si samo jedna u nizu osoba koja je puno više nego što stvarno je.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:52   |   opcije


većina blogera su neshvaćeni umjetnici
pogotovo draganče
đabe se tetovira
jedino da opali bosančicu (kad već ne može bosanku) na tintaru pa da figura kulturan

Autor: zlato-picka   |   24.10.2011. u 21:53   |   opcije


baba..imam 87..di si dosla na 100..bas bi bio krme da sam toliko...

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:56   |   opcije


Mai dušo, tek kad sam magistrirao, i ozbiljnije se počeo prirepmati za doktorat, shvatio sam da sam samo uspio sitematizirati svoje neznanje. A kozmopolitizam i moderni način života koji se trudiš živjeti (iako ti ne uspijeva ) nisu usporedbe ljudi na bolje i lošije, obrazovanije i neobrazovanije...da si imalo upila iskustva sa kojim se tako dičiš, znala bi da govrim o različitosti. Ali ti to ne razumiješ, ne želiš shvatiti, da recimo obična kumica sa placaima u sebi više topline, života inteligencije od tamo neke površne, servilne i hladne Mai Sarai, kojoj je glavna preokupacija u životu skupljanje skalpova sa one muške stvari.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 21:56   |   opcije


pa ti si onda dona bila konkurencija mojoj kćeri! morti ste i susede bile... eto, možemo i sličice i životinjsko carstvo zmenjati? mislim, vizitke i tako to! a još oni tržiju...i na faksu, i na netu, i u beču i u pešti...a i na britancu! morti ste si i pajdaši? no dobro je znati kada treba stati!

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 21:57   |   opcije


cod...fora je u tome kaj im domastarci slušaju brenu..i onda se nadovežu sapunice i i blesave šmizle..koje su kao zvjezdice i svaka najgluplja tv..sve to olajava...i veli kako super kako wow+cajke...i onda se sve nastavlja...i zato trešti...to što sve žele zgledati ko kurvice sa štajge..to prodaje...to je isto ko i sa crnačkim spotovima..ebte..ne moraš više u pipšou...okreneš spot..i eto..donjeg rublja ako ga ima..a sve prepuno f- riječi b-riječi i garnirano psovkama, ubijanjem i dilanjem..i? seljaštvo tu, seljaštvo tam...

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 21:57   |   opcije


da slazem se..sa crnackim spotovima..tamo su zene redom..¨¨ bitches¨¨...a ovdje kurvice...bas super...

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 21:59   |   opcije


berezin, kad si tako siguran u skalpove, osobito one muške..kako jedan tako obrazovani mladi čovjek može stvarati zaključak o drugom čovjeku/ženi temeljem natucanih priča i pričica s neta? badave sva tvoja škola ako je tvoj zaključak baziran na tome? možda sam ja muškarac koji na taj način vabim...muškarce? ili možda imaš neku adresu ili ime uškopljenika nekog? ili te naprosto strah žena...an ženeral? no, s vremenom ćeš se oslobodit i biti pravo muško. sresti ćeš djevu bajnu i zavoljeti je. nadam se da ti to neće biti kazna kada otkriješ da je žena. kakvu si priželjkivao ali i kakve si se bojao!

Autor: mai_sarai   |   24.10.2011. u 22:00   |   opcije


ukratko ...i ovdje i tamo...white trash:PPP

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 22:01   |   opcije


Mai, ne slažem ja muške skalpove abecednim redom. A što se tiče nekog iskustva, ali u pogledu emocija, i djeva bajnih, imam ih..i za razliku od tebe, one mi nisu bile samo ona stvar, ako razumiješ ( mada sumnjam ).

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 22:04   |   opcije


ako uopce neki starci i paze na djecu..

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 22:05   |   opcije


I tvoj je problem Mai, što vjeruješ u svoje godine. A vjeruješ i u moje.I za tebe je svatko mojih godina balav i nedozreo. A što je to ako nije predrasuda...i uostalom,ima nas ovdje, tridesetogodišnjaka,počevši od black_dragona, preko Codexa,Singlea, koji su u doslovno svemu ne za dva koplja, nego za dvadeseidva daleko ispred tebe..i pitam se kako predrasudu smije dopustiti žena, kakvom se ti predstavljaš da jesi? Jer sve ono čime se dičiš u ozbiljnom je raskoraku sa tvojim riječima, ovdje na blogu.

Autor: berezin_matok   |   24.10.2011. u 22:07   |   opcije


cod...ja svoje na vrijeme cijepim...u vrlo vrlo ranoj dobi...evo prije koji mjesec..sa koncertom.. the wall..r watersa..
nema labavo:PPP

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 22:15   |   opcije


berezin..ja jesam dragon..to je moj nick..jel mi je eroticon zablokiran

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 22:22   |   opcije


krasne ce biti mnoge djevojke..zbilja prave zene..vazno da su stikle i boca u ruci..i to je to

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 22:22   |   opcije


cod...daj ti si barem mlad..ne,.. svako vrijeme svoje nosi...stvar je izbora..ok i odgoja i bla..al nemoj uopćavati..kriza društva vrijednosti i odgoja..je nekaj drugo...
to kaj neki misle da nije bitno i to za razvoj i obrazovanje jedinke...to je njihov propust..
činjenica je da slušam dosta i klasike.i.opere...isto tako je činjenica da je objašnjavam..djetetu..koje ide na koncerte, kazalište, bla..dakle stavi podlogu..ignoriraj bedastoče,,,nemre se negdje nekak ne ucijepiti..nema šanse..
ok..možda u životu ode u narodnjački klub..ali ako to nije okruženje u kojem je odgojeno..ako to nije dio svakodnevnog života, priča, druženja što u domu, što van njega..neće..sjesti, jer nema podlogu..
ovdje opet ne govorim o tome da bi ja na silu nešto..to ili ti paše ili voliš ili ne..dakle to živiš, s tim si okružen,, to dišeš..to je onda to..to ti je ušlo u uho..jer je prisutno..kao slušaona..kao lajt motiv uz večeru, ručak, druženje..

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 22:38   |   opcije


jesi li ti tako zivjela?

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 22:45   |   opcije


uglavnom jesam..samo kaj su moji kaj se tiče muzike stali u određenom razdoblju...
to sam primijetila i kod drugih..da nekako stanu..kaj ja znam zakaj i kak ali stanu..
ja ne stanem..da sviđa mi se jinx..sviđa mi se poslušati tu malu..dizdar..
ali npr otkrila sam da je..u zadnjih 5..robie wiliams sasvim ok..
prije 10 godina sam otkrila..prodigy
prije kojih 5 sam se oduševila gotan projectom:))
s tim da sam fan depeche mode
a od prije d. bowia

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 22:50   |   opcije


i to novo uključuje..i koncerte
odnosno nema šanse da odem na nečiji koncert i pljunem lovu za kartu..ak baš ne volim poslušati..ne onak usput na radiju..kao hit ..već ozbiljno da me dotakne.. i drži..barem neko vrijeme:)

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 22:54   |   opcije


mislim jesi li si kao današnja djevojke pijana klatila po gradu i tako to...

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 22:55   |   opcije


uh...zakaj me to pitaš?..khm..to nikak ne ide u moju sliku ovdje:PP

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 22:56   |   opcije


sad baš da sam se klatila okolo..mislim da nisam...nekak nikad nisam bila tak u švungu da ne znam hodati..ali da, bilo je izleta po privat zabavama..svega i svačega..al je ostalo izm,eđu tih nekih zidova..

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 22:58   |   opcije


turbo folk je lagan. pravolinijski. nekompliciran. ritam koji udara na bokove i tekstovi, koji ne zamaraju sive stanice. relaks. zabava bez muke razmišljanja i tereta dugotrajnog obrazovanja, svake vrste. turbo folk je ventil najprimitivnijeg, koje je, o čuda(?!)- dio ljudskosti.

Autor: mmmmmm_da   |   24.10.2011. u 23:03   |   opcije


zelis reci mm da..sve je to dio nas

Autor: Codex_Eroticon   |   24.10.2011. u 23:19   |   opcije


hahah to se veli..u svima nama čuči jedan šaban šaulić..samo što se kod nekih ustao...hahaha
(oh božme sačuvaj:)

Autor: ladonna2   |   24.10.2011. u 23:22   |   opcije


Dodaj komentar