treba li biti zabrinut ili...... neka ide kako ide
Ovi politfilozofi danas zaključiše kako smo puno puta bili na stolu sa kojega su drugi konzumirali što su htjeli, pa kako znamo kako nam je bilo, sada trebamo mi biti oko stola i konzumirati preostale na stolu.
Idioti, kreteni!
Ni po koju cijenu neću biti ljudožder!
Ako nam je to budućnost u EU, onda stvarno:
Zbogom Europo,!
27.04.2011. u 20:53 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
A da se malo zapitaš jesu li naši novinari objektivni kada je u pitanju EU? Tko od nas malih ljudi zna cijelu istinu? Znamo ono što nam serviraju dnevno-politički novinarski gurui...
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 20:55 | opcije
ma ivane dragi, kad nama bude u glavi europa a ne balkan, neće nam ona (europa) niti trebati! a ovako...možemo ju prizivat kolko oćemo, di smo mi još od...amerike proleterske!
Autor: mai_sarai | 27.04.2011. u 20:59 | opcije
istina o Eu ?
Njemačka ,Nizozemska ,Danska ,Austrijska....
ili Rumunjska ,Bugarska ,Slovačka
ima ta pojava puno lica i oblika
Autor: RI41 | 27.04.2011. u 20:59 | opcije
A da se Hrvatska pridruzi Sjedinjenim Americkim Drzavama?
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:02 | opcije
I još mi nešto nije jasno... Toliko protiv EU, a koliki su egzistenciju stvorili ili stvaraju upravo u članicama EU? Ili putuju u članice po ono ili ovo?
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:02 | opcije
Znam ja poli da ti volis Ameriku, ako mogu Hawaii, moze i Hrvatska, jel tako, ja cu dati svoj glas, nek bude 51. state
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:05 | opcije
netko je išao u Rumunjsku po Nešto ?
eventualno po tetanus ili bjesnoću..
Autor: RI41 | 27.04.2011. u 21:05 | opcije
Doduse, mene se ne bi niti pitalo, po tom pitanju:)))), a niti tebe poli, ako bi odlucili, to bi bilo to
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:06 | opcije
Koliko znam u Rumunjsku se ide na godišnji odmor, kongresi se održavaju u Rumunjskoj... Postoje prirodne ljepote koje treba vidjeti.. Pa nije Rumunjska djelo EU nego Čaušeska i njegove dugododišnje politike... A posljedice su kakve jesu i bile bi i bez EU.
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:08 | opcije
đusi, da mogli bi biti i bolji od te neke 51. ili 52. ili neke već državice..jer nam je moglo biti supač (vega baš ne voli tu riječ, iako je supač izvedenica od super)...jer da su pametni ljudi nakon devedesete uzeli ono što je bilo dobro u tom jebenom socijalizmu, a opet uzeli od kapitalizma to kaj je bilo dobro...moglis mo biti bolji od švedske...ma što bolji, mogli smo mi proglasit aneksiju...švedske!
Autor: mai_sarai | 27.04.2011. u 21:09 | opcije
da, leptirice u pravu si...moji su prije godinu tamo putovali turistički i reklo bi se da smo mi...rumunija u nekim stvarima!
Autor: mai_sarai | 27.04.2011. u 21:10 | opcije
mi u Hrvatskoj nismo u stanju osigurati niti da u Hrvatskoj jedini službeni jezik bude Hrvatski, dokumente koje dobivamo, presude, su na stranom jeziku, a što će tek biti kada nas preuzmu u EU, strah me i pomisliti, biti će umjesto zbogom EU, zbogom Hrvatska.
Autor: staranaivan | 27.04.2011. u 21:10 | opcije
Ma sta, mogli smo bili svajcarska (ne do bog):))))
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:10 | opcije
Poli, to ti je znak da trebas nauciti barem jedan strani jezik...da citas presude na materinjem stranom jeziku:))))
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:11 | opcije
ova ti je dobra đusi, na materinjem jeziku!
Autor: staranaivan | 27.04.2011. u 21:13 | opcije
Opet o presudama, da smo samo procesuirali zločine ne bi se time bavio Haški sud, sam Tuđman je potpisao suradnju s Haškim sudom... Kao što je rekao Pavičić, a i Tomić mi koji smo realni smo postali manjina satjerana u kut i počeli smo se bojati onih koji hoće u neke nove političke vode. Ne želim se više bojati nikoga i ničega.. Bilo mi je dosta od 1990 do 1997... Dosta straha od višecjevnih raketnih bacača, topova, snajperista i onih koji hoće ubijati sve koji ne misle kao oni... Odjedamput je EU priča za plašenje naroda... A naši novinari (većina) su upravo majstori za podizanje tenzija na najveću moguću razinu...
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:16 | opcije
Rumunjska je punopravna članica Eu i što je u njenoj ekonomiji bolje da li ljudi zbog toga bolje žive ,ne bježe van ,imaju bolje zdravstvo ..
Kongresi i turistička putovanja se mogu i na Haitiu ili Čadu održavati to nije mjerilo životnog standarda ili napretka u koga se zaklinju svi koji su bezpogovorno za Uniju .
što Eu donosi ribarima ..cijelu talijansku flotu .što seljacima olakšan uvoz mlijeka ,sira ...i maglu da i oni mogu izvoziti vani ..
Eu-nija nije Utopija jer ne bi bankrotirala grčka ,irska i ne bi u banani bile neke i razvijenije zemlje .
a usput Bjesni psi šeću ulicama Temišvara i nakon što te ugrizu imaš sreće ako u bolnici imaju serum ..
Iskustvo iz druge ruke...
Eu nije Utopija i u njoj kao i u životu bogati postaju bogatiji a siromašni siromašniji
Autor: RI41 | 27.04.2011. u 21:18 | opcije
RI kao da čitam naše novine... Ne želim se svađati, ali mi znamo samo što napišu naši novinari. Koliko je to realno? Složena frka oko EU je s određenom namjerom... Treba čuti ekonomiste i pravnike, a kada čujem za i protiv od kvalificiranih osoba tek ću onda biti za ili protiv.
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:21 | opcije
izvini leptirice zašto se ne sudi onda ministru pravosuđa, ministru policije ,predsjedniku vlade ...
zašto su se uzala samo nih dva i njima se sudi ili se želi poslati poruka da naši heroji nisu ništa prema njihovoj moći ..pa tko bi za političarima suzu pustio..
zašto se ne sudi Nizozemskom časniku koji je dozvolio Srebrenicu ,zapovjednicima UN koji su to znali nakon dva sata ?
nisam zločinac ,nisam bio u zločinačkom podhvatu ,ako je netko palio neka odgovara kad mu se dokaže ..nismo svi krivi
po presudi nisu se samo generali udružili svi smo bili u zločinačkom podhvatu
ako nekom to ne smeta meni smeta
Autor: RI41 | 27.04.2011. u 21:23 | opcije
da, leptirice...nonses je to da smo se borili protiv takva razmišljanja i isključivosti a potom smo uvezli tu u hrvatsku na mala vrata sva balkanska sranja...od narodnjaka do mentaliteta...srpskog (prevarantskog, despotskog etc.) . pri tome molim da nitko ne misli da ja imam nešto protiv nekog naroda...samo govorim o nekim kroz povijest dokazanim ponašanjima pojedinih naroda. mi pak hrvati, smo uvijek bili podanički mentatlite (još od beča i pešte) pa to nastavljamo i dalje...ka europi! i njega ćemo očito ponijeti u europu!
Autor: mai_sarai | 27.04.2011. u 21:23 | opcije
Da bi netko bio stvarno informiran i ovo sada ozbiljno govorim, trebalo bi procitati par dnevnih novina, casopisa, magazina sirom svijeta, jer ovo sto nasi pisu, to je samo jedna strana, koja ne mora bas biti tocna..
u to sam se uvjerila ziveci na raznim krajevima svijeta i mijenjajuci zemlje u kojima vladaju razlicita politicka uvjerenja i nisam mogla vjerovati da se isti dogadjaj u raznim zemljama objasnjava na razlicite nacine...nije cudo, ako netko samo gleda nasu tv i cita samo nase novine, bude ponesen takvim stavom (koji i ne mora neminovno biti netocan)
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:24 | opcije
Leptirice, u Jugoslaviji na primjer, dug po glavi stanovnika bio je oko 1000 američkih dolara, bila je privreda koja je spadala u red srednje razvijenih zemalja, BP je bio u skladu sa time, danas privreda se svela na iznimke, trgovina je osnovna djelatnost, turizam donekle, poljoprivreda u povojima, dug preko 10000 eura, 1 E=1,41 $, sve države u EU imaju dugove oko visine svojih BP neke čak i preko tog iznosa. Nema šanse ostati i opstati dostojanstveno i ljudski u tome i takovome društvu. Tu je čovjek čovjeku najprvo vuk, a tek potom čovjek!
Autor: staranaivan | 27.04.2011. u 21:27 | opcije
RI pročitaj što su napisali Tomić i Pavičić... I Jelena Lovrić i shvatit ćeš da nema zločinačkog čina ili kako je većina novinara piskarala, da nitko ne osuđuje one koji su se borili nego pojedince koji su bili odgovorni za ono što se događalo poslije... Niti tebe itko osuđuje... A ponajmanje ja... Niti želim niti mi pada na pamet... Osuđujem dnevno-politička prepucavanja koja podgrijavaju novinari... A neki, nažalost, opet žele rat...
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:27 | opcije
Starinaivan trebam (kao što sam već napisala) mišljenja ekonomista, ali ne ovih u kojekakvim političkim strankama... Trebam podatke i to brojčane, a onda ću izabrati... Želim slobodu izbora, a ne nametnuto mišljenje.
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:30 | opcije
Leptirice, pa upravo sam ti podastro ekonomske podatke, jeste da sam u mirovini, ali još uvijek sam ekonomista po struci, a što ti odbijaš realne pokazatelje nisam ja kriv, provjeri statističke izvještaje!
Autor: staranaivan | 27.04.2011. u 21:31 | opcije
oprosti koji kontra argument si mi podastrla ,naše novine čitam samo crnu kroniku ,sport i osmrtnice ..
na sreću imam internet ,tv i nešto znanja engleskog..
Rumunjska i Bugarska su primljene u punopravno članstvo u Eu u puno lošijem stanju ,pravosuđa ,radnog prava ,sređenosti ekonomije ili drugih poglavlja koja se zatvaraju ...
iz znanih razloga ..
Slovačka je imala izraženu anti romsku politiku pa je primljena ,Slovenija ima "izbrisane "pa je primljena ..
ja bih volio da se naše društvo uredi radi nas i naše djece a ne zbog neke Eu
onda će nas oni zvati a mi postavljati uvjete u pregovorima..
Autor: RI41 | 27.04.2011. u 21:32 | opcije
objavljuju ih i naši i strani poslovni časopisi i privredni subjekti, ovako pojednostavljeno prikazani su ti samo od mene.
Autor: staranaivan | 27.04.2011. u 21:33 | opcije
leptirice ,ne oni nisu čitali obrazloženje Oria ..pa ga proćitaj imaš ga na stranicama suda ...
Ja se ne razumijem u književnost ali nešto prava ipak znam
Autor: RI41 | 27.04.2011. u 21:34 | opcije
Starinaivan pročitah :-) Poštujem struku.... Prihvaćam brojke i čekam ozbiljnu raspravu o ulasku u EU. A nakon toga možemo s argumentima i protuargumentima :-) Ja osobno nisam ni za ni protiv jer nemam dostatnih informacija... Mene ljuti odbojanje nečega a priori. Isto tako garnituri na vlasti ne vjerujem ama baš ništa. U velikoj su frci i sada će grepsti i rukama i nogama da ostanu na vlasti.
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:37 | opcije
I meni se nekako cini da su ostali lakse zaradili ulazak u EU, zapravo, nisu ga uopce zaradili i nekako mi dodje da kazem, ne zelim biti clan kluba koji ima mene za clana :))))
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:37 | opcije
po čemu su za to što se dogodilo bili odgovorni samo njih dva ..zašto ne zapovjednik vojne policije ,zašto ne vojni tužilac ,ministar pravosuđa --predsjednik vlade ..svi su sjedili na Brionima
Gotovina koji se derao na niže zapovjednike ,on koji je poslije vodio akcije u Bosni
po čemu je on odgovoran tko je opisao raspon zapovjedne odgovornosti.."Udruženi u zločinačkom poduhvatu "pa nisu njih dva bila sama u Oluji ...onda smo i mi ostali bili udruženi...samo nismo bitni..jajare smo
Autor: RI41 | 27.04.2011. u 21:39 | opcije
dakle, kada u ovoj državi moral, etika, poštenje i ostale univerzalne vrijednosti budu proklamirane od službene politike pa tako i provedene day by day...ako treba i silom....neće biti problem otići u europu, jer će ona biti već kod nas. ali dok god je u našim glavama korupcijski mentalitet, gledanje vlastite guzice a ne općeg dobra, pa izbor poliltičara i voditelja države, firmi i ostalog po podobnosti a ne sposobnosti...možemo mi puhati u rog ili dupe evropi...dođe ga na isto. grubo, ali istinito!
Autor: mai_sarai | 27.04.2011. u 21:41 | opcije
RI poštujem tvoj način razmišljanja, ali i ja sam bila u ratnim zbivanjima kao civil i gledala neke stvari... A o presudi(ama) imam svoje mišljenje koje sam napisala.
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:41 | opcije
Samo još jedan osvrt. Što smo mi tražili u Bosni? Mi smo ušli na tuđi teritorij... Tuđman i Milošević su se dogovorili! I na Bosni je kredibilitet Hrvatske pao.
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:43 | opcije
Gledaj, Hrvatska treba postaviti neka minimalna pravila a do danas ih nije postavila, a jedno od njih bi trebalo biti da je u Hrvatskoj službeni jezik Hrvatski, a ne da naš narod mora znati dva tri strana jezika kako bi razumio tamo neke vlasnike sumljivih fondova koji su pak vlasnici nekada hrvatskih poduzeća i banaka, poduzeća koja su još preostala, banke su samo sanirane od hrvatskih građana a onda date strancima za ništa, čak ih nisu tražili niti da razumiju govor zemlje u koju dolaze vladati. Gadi mi se što se dogodilo sa mojom Hrvatskom a sve pod vlašću HDZ a!
Autor: staranaivan | 27.04.2011. u 21:43 | opcije
Starinaivan e da, sve smo prodali.... :-(
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:46 | opcije
Ja imam svoje misljenje 3/12, (iako meni vrijedi 100%) jer sam od cijele godine u Hrvatskoj samo 3 mjeseca, dakle...
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:46 | opcije
...rasprodali...
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:47 | opcije
Ne bježim od daljnje rasprave ali moram u krpe obzirom da rano ustajem :-) Laku noć blogeri :-)
Autor: leptirica_57 | 27.04.2011. u 21:47 | opcije
...laku noc, moras se iskupiti neku drugu vecer
Autor: juicy-mama | 27.04.2011. u 21:48 | opcije
gavrilović 100g jetrena....ups........ćao ja sam jadranka kosor....ajde da čujem tko od vas nije nikad glasao za hdz.....recite slobodno...neću mu ništa.,pa ovo je demokratska zemlja u njoj nema cenzure..
Autor: ruznopace_shmrcshmrc | 27.04.2011. u 21:49 | opcije
ma sarai
ja tako odgajam svoje dijete godinama i za to mi ne treba Eu ,ali ne može u tom skupu dasu jedna pravila za mene a druga za Berlusconija ,jer to onda nije pomak naprijed .ili njemu slične
Leptirice
apsolutno držim da imaš pravo na mišljenje o presudi i moje mišljenje nije ni malo na tragu nekog apriori euroskepticizma ,već bih samo želio da se ne gleda Eu kao riješenje naših problema ,probleme moramo riješit sami .
Ali da netko plaća tuđe grijehe to sam siguran ,a to nije po niti rimskom niti anglosaksonskom pravu ..To je politička odluka ,i pokazuje da pravo i pravda nisu jedno te isto .
po čemu se onda Hrvatska danas razlikuje od Europe?..
Autor: RI41 | 27.04.2011. u 21:49 | opcije
RUŽNOPAČE, JA NISAM NIKADA GLASAO ZA hdz, NIKADA NITI NEĆU, TU STRANKU NE TREBA NITI MRZITI NITI VOLJETI, TREBA JE UNIŠTITI, KAO ŠTO ONA UNIŠTAVA HRVATSKU!
Autor: staranaivan | 27.04.2011. u 21:51 | opcije
pače, dapače...nisam! a sad ti vjeruj il ne vjeruj. znaš, ja sam doma imala vojničinu...generalčina je generalčina pa makar se zvao i tuđman! o ostaloj sviti ne bih jer nije vrijedna. i tako n imanje ni više već dvadeset let. o onima drugima koji su imali šansu 2001. nešto učiniti i popraviti, zasrali su se od straha. a neki pravi ljudi su pokojni...među njima i gotovac. gdje li su se samo zavukli svi ti ljudi koji sustavno misle svojom glavom? sustav je učino sve da ne misle!
Autor: mai_sarai | 27.04.2011. u 21:56 | opcije
..STARI,SVAKA RIJEČ TI JE NA MJESTU.....
Autor: ruznopace_shmrcshmrc | 27.04.2011. u 21:57 | opcije
Odjebi EU
Autor: Milostiva | 27.04.2011. u 23:23 | opcije