Licemjernost

Ako me je nešto u stanju ZAISTA raspizditi, onda je to ljudska licemjernost.

Scarecrow je imala upravo takav blog, onaj najgore vrste, i izbrisala ga je; prilično kukavički, ako se mene pita (usput, svi komentari ostaju u Iskričinoj bazi, pa slobodno navratite na https://www.iskrica.com/weblog/com.php?WID=62143&ID=40300 - vrlo je zanimljivo pročitati ih).

Jadna se Scare, prosvjetna radnica, bunila kako ima malu plaću. Kolegica lunasole držala joj je svijeću, pokušavši rad sa "70 pubertetlija" opisati kao nešto najgore što na ovome svijetu postoji; zanemarit ćemo činjenicu da još nije ni diplomirala i sukladno tome nije ni stupila u stalni radni odnos, no to ju nije spriječilo da se unaprijed buni na svoju plaću na temelju svoga kratkotrajnog honorarnog rada i da je očito "promašila ceo fudbal" što se tiče vlastite karijere. Ni daki60 i hihihi nisu daleko od toga.

Nekoliko zanimljivih činjenica:

1) Plaća srednješkolskog nastavnika iznosi oko 4100 kuna. Državni je prosjek oko 3500, ali zahvaljujući činjenici da se u njega ubrajaju i svi direktori raznih firmetina i muljatori kojima je plaća i do 100.000 kn. U to se ubrajaju i obrtnici koji mogu imati čak i veću plaću, ali to pak ne znači ništa jer su im i mjesečni troškovi golemi. Može se, dakle, reći da je državni prosjek među običnim radnicima zapravo 2300-3000 kn, ovisno o regiji.

2) Nastavnici imaju varijabilno radno vrijeme koje rijetko kada dosegne punih osam radnih sati. U tjednu često imaju slobodne dane. Svakih 45 minuta imaju pet-minutnu pauzu. Imaju, kao i učenici, zimske, proljetne i ljetne praznike u ukupnom trajanju od oko tri mjeseca. Pred praznike i blagdane rade skraćeno. Ponekad trebaju sastavljati testove i planirati predavanja, no dovoljno je da to učine jednom u deset godina i da u ostalih devet samo čine manje varijacije na temu; kako obično nisu jedini nastavnici određenog predmeta, mogu koristiti i materijale svojih kolega. Ispravljanje testova (i zadaćnica, ako se radi o hrvatskome jeziku), jedini je posao koji od njih zahtijeva malo više truda i vremena, no mogu ga činiti u rupama u satnici. Gledano kroz čitavu godinu, taj im posao ne doda ni pola sata na prosječno radno vrijeme, koje je ionako debelo ispod osam radnih sati dnevno. Nastavnici ne obavljaju težak fizički i umni rad, niti im radno mjesto zahtijeva visoku koncentraciju budući da ne postoji šansa da će na radnom mjestu neki kolega fizički stradati zbog njih, odnosno da će nekome oduzeti život. Od njih se ne traži dodatno stručno usavršavanje. Ovisno o njihovom osobnom shvaćanju morala, u prilici su dodatno zaraditi prihvaćanjem novčanih naknada od strane roditelja nekih od njihovih učenika. U prilici su dodatno zaraditi i davanjem privatnih instrukcija jer za to imaju i više nego dovoljno vremena.

3) Na burzi se trenutno nalazi više od tri stotine tisuća nezaposlenih, a ima i dovoljno onih s visokom stručnom spremom koji mogu obavljati posao nastavnika (iako je taj posao prvenstveno vezan - ili bi bar trebao biti - uz pedagoške sposobnosti pojedinca). Većina tih ljudi ubila bi za plaću od 4200 kn. Budući da je prosvjeta u domeni države, ne postoji neki određen strah od otkaza. Iznos Božićnice određuje se službeno i ona mora biti isplaćena, kao što se i plaće isplaćuju redovito. Božićnica u državnim službama, pa tako i u prosvjeti, ove godine iznosi 1000 kn, što je prilično mnogo kada se uzme u obzir da većina zaposlenih u RH uopće nije ni dobila taj bonus (spomenute prosvjetarke spominjale su radnike HEP-a i HŽ-a koji su dobili više novaca od njih, no vjerojatno nisu upoznate s činjenicom da će te dvije firme uskoro postati nevjerojatno profitabilne, iako HEP to već jest, zbog svoje moderne telekomunikacijske infrastrukture na razini čitave države).

Mala vam je plaća, cure? Postoji vrlo jednostavno rješenje: dajte otkaz i tražite novi posao. Što? Nećete? A zašto ne? Zato što biste tada morale raditi?

23.12.2004. u 1:45   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ponekad trebaju sastavljati testove i planirati predavanja, no dovoljno je da to učine jednom u deset godina i da u ostalih devet samo čine manje varijacije na..nije grozno sto ti mislis tak, neg sto oni misle tak. zato nam skolstvo i je u kurcu. ostatk teksta nisam ni htjela citat. nakon ovog ne.

Autor: kolajah   |   23.12.2004. u 1:48   |   opcije


ko je da je uso s msireninim nickom, nek se odmah skida s iskre. doticna msriena vec 15 minuta spava blazenim snom i od kud ti pravo za koristenjem njenog nicka, ti spodobo!!!!..:)

Autor: kolajah   |   23.12.2004. u 1:52   |   opcije


gle niti jedan posao nije lagan daleko od toga ali slažem se sa forom u jednom nije u redu kukat kaj je božićnica samo 1000 kuna a 60% radnog pučanstva je uopće nema ili ima mizerno male bonove

Autor: norm   |   23.12.2004. u 1:52   |   opcije


nije u redu kukat na mizerno male bonove kad neki imaju crnu kožu,ispupčen trbuh i muhu na oku.

Autor: kolajah   |   23.12.2004. u 2:02   |   opcije


kolajh sunce moje malo:))

Autor: norm   |   23.12.2004. u 2:05   |   opcije


Školstvo nam je u kurcu zato što imamo prosvjetne radnike koji stalno cvile da im je premala plaća (a veća im je od prosjeka) i stalno štrajkaju, nemaju nimalo pedagoških sposobnosti i često su egomanijaci koji su uvjereni da je baš njihov predmet najvažniji. "Pišete još dva testa taj dan? Tjah, to nije moj problem, recite drugim profesorima da odgode." Da je posao nastavnika lagan i ugodan - nije. Nije nijedan, osim posao donatora sperme, no da je LAKŠI od dobrog dijela ostalih poslova - jest. Probaj ti, sireno, raditi noćne smjene po 12 sati kao norm, ili prvu smjenu na pokretnoj traci u nekoj tvornici. Gunđanje je jedno, sranje (a upravo to se desilo na Scareinom blogu - pravi proljev) sasvim drugo. I ja gunđam na svoj posao, ništa čudno, ali ga ne uzdižem u nebesa i ne tvrdim da je najnajnajteži na svijetu.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 2:07   |   opcije


Kao što rekoh na onom blogu - ako se znaš prema klincima postaviti s poštovanjem, kao što je to činio moj bivši razrednik, istu ćeš stvar dobiti natrag. *NIKADA* *NITKO* od nas nije rekao *NIJEDNU* ružnu riječ za tog čovjeka. Nikada. On je za nas bio faca i frajer. Nastavnici bi prvenstveno trebali odgojiti sami sebe jer se stravično loše ponašaju prema djeci, bez imalo razumijevanja. Vjerojatno zato što su oni tijekom svog školovanja imali tri puta manje gradiva i nosili tri kilograma knjiga u školu, za razliku od ovoga danas kad klinci nose po 20 kg na leđima jer će inače dobiti hrpu jedinica u imenik ako nemaju pet knjiga i osam zbirki iz nekog predmeta.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 2:11   |   opcije


Baš... Ja zasad znam za dvadesetak prosvjetara ovdje.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 2:13   |   opcije


Nego, odoh ja spavati :)

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 2:14   |   opcije


koliko rade dobivaju puno previse...a ako zele svoju strucnost unovciti nek probaju raditi u nekoj firmi pa da vide sto znaci zaraditi kruh svagdasnji

Autor: klaun   |   23.12.2004. u 2:23   |   opcije


ludilo brale, pizdija bi da sam iz splita. ali nisam. pa cu samo reci da mi je ovo jedan od boljih logova na koje zadnjih dana nabasah.naravno ako zanemarim one "kolajah", tamo ne znas nikad na sto ces naici.-) svaka cast.

Autor: mihovil   |   23.12.2004. u 4:38   |   opcije


onaj tko misli da je teško raditi u prosvjeti, neka se jedan dan zamijeni samnom. Samo da sasluša sva ona kukanja ljudi koji zovu za plaćanje, ili da posavga sve frustracije koje ODRASLI ljudi nose u sebi, a nađu se prazniti na onom na kom misle "blago tebi, ti nemaš problema". Svaki posao koji se odgovorno obavlja je vrlo težak, pogotovo ako si na udaru ljudi. Svaki posao zahtijeva puni angažman, ne samo prosvjetni. Jedan moj dobar prijatelj profesor objašnjavao mi je da kad dođe s posla da je jaaaaako umoran jer ga pojedu srednjoškolci. Naravno da je umoran. Imam li i ja imati pravo biti jaaako umorna, zar mene na mom poslu ne pojedu??? Još gore, oglođali bi me do kosti da ne navučem oklop čim prijeđem vrata firme.

Autor: bezbrige   |   23.12.2004. u 8:21   |   opcije


Sireno, nemoj opet uzdizati svoj prosvjetni posao u nebo i tvrditi da imate puuuuuno više posla nego što kažem da imate. Možda si nekim slučajem zaboravila da sam 12 godina pohađao osnovnu i srednju školu, išao neko vrijeme s još 30 pubertetlija u razred i imao dovoljno prilika pratiti rad nekoliko desetaka nastavnika. Znam kakva vam je satnica, znam koliko imate posla ("posla") i nemoj mi pričati o stresu jer su klinci sa svojih 12-15 različitih predmeta, hrpetinom zadaća, ispita, usmenih, lektira i pizdi materina ti koji su pod stresom. Misliš da je tebi gadno što prije praznika moraš par dana raditi po 8-10 sati? Klinci svakodnevno rade i po 12-14 sati jer im natovarite hrpu glupih obaveza za vrat i onda se svi čude zašto su djeca popizdila i zašto s 15 godina već imaju iskustva Jenne Jameson i Christiane F (Bahnhof Zoo)... Usput, ima i ljudi koji prilikom inventure rade po 14 sati, kao i onih koji svaki mjesec nakupe po 80 sati prisilnog prekovremenog. BTW, vani su svi puno bolje plaćeni, ne samo nastavnici, pa ti je i taj "argument" totalno zaqurac. Još jednom: u odnosu na to koliko svog vremena i truda ulažete u posao nastavnika, plaće su vam puno prevelike i trebalo bi ih čak i smanjiti.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 8:31   |   opcije


BTW, da vas plaćaju po učinku, živjeli biste na minimalcu.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 8:32   |   opcije


Možda dame samo ne znaju da jedan zaštitar koji čuva gradilište, materijal i sve ostalo..na propuhu i danas na -10 cijelu je noć hodao i smrzavao se za 2.000,00 kuna mjesečno. Nije imao čak gdje niti zgrijati ruke, a i pozadina mu se smrzla dok je išao kakiti negdje tamo u grmlje. Ili to nije odgovoran i težak posao???

Autor: bezbrige   |   23.12.2004. u 8:32   |   opcije


jedan od boljih slogana na onim JUMBO PLAKATIMA (btw koliko to košta i tko to plaća?) je onaj o dignitetu prosvjetara..poštovanje morate zaslužiti gospodo draga, a kako da vas poštuje netko tko ima 2000 plaće, dvoje djece u školi koja stalno nešto traže ..jeste li se zapitali zašto ljudi ne poštuju prosvjetare? razmislite s ovog stajališta, pa ćete vidjeti zašto su svi ogorčeni na vaše najave štrajkova.

Autor: enndy   |   23.12.2004. u 8:45   |   opcije


Da sam ja na vlasti i da meni štrajka neki državni uposlenik dok je na burzi 300.000 ljudi, taj ne samo da bi odmah dobio otkaz, nego bih se pobrinuo da ne dobije ni zdravstvenu zaštitu ni novčanu naknadu dok traži novi posao. Pa da onda vidimo tko bi se bunio zbog preniske plaće.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 8:49   |   opcije


potpisujem blog.

Autor: gazda777   |   23.12.2004. u 9:19   |   opcije


fors, broj 1., o božićnici apsolutno ništa nisam rekla, niti o visini plaće. Osvrnula sam se samo na bezobrazne klince kojih ima danas, i na takve roditelje, od kojih si je jedan dao za pravo da napadne moju mamu zato što je klinac na kraju dobio 3 a ne 4, iako je mali odbio odgovarat za 4. Broj 2, jesi me ikad vidio u razredu, i znaš li kako se ponašam prema klincima? Nisi? Amen.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 9:20   |   opcije


Fors. Kontam da je obrazovanje najpotplaćenije,a zapravo najvažnije zanimanje u državi. Profači bi trebali imati bar 6 cigli. Ali kad pročitam sve ovo (ma isprintat ću si) kontam da si surovo u pravu. I ko nam odgaja klince, ove hladne čangrizave kučke, koje boli pička za odgoj, one bi maskaru po 300 kuna

Autor: tantralover   |   23.12.2004. u 9:25   |   opcije


broj 3: Većina roditelja zanemaruje činjenicu da bi odgoj trebao započeti doma, i da učitelji i profesori nisu tu da tu njihovu ulogu potpuno preuzmu na sebe.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 9:28   |   opcije


napal si mi legice fors, ali moram se složiti s tobom... iako nisu prosvjetari krivi za ovaj mrak u kojem se gubimo ipak im je daleko bolje nego ostalima. nemam ništa protiv kad se netko bori za ono što misli da zaslužuje ali nikako na uštrb onih koji ne mogu birati. proizvodne djelatnosti zapravo financiraju školstvo kroz poreze i namete a ako imamo neobrazovanu radničku klasu koja nema mogućnosti stvoriti veću vrijednost svojim radom, jer nemaju znanje koje im nezadovoljni i nemotivirani prosvjetni djelatnici nisu u stanju prenijeti, dolazimo do začaranog kruga u kojem bi leđa trebali i morali podmetnuti oni koji mogu učiniti da nam bude bolje - prosvjetni šljakeri.ali, fakat, tko je spreman toliko se žrtvovati?

Autor: all_or_nothing   |   23.12.2004. u 9:32   |   opcije


4. Stand up for your rights!!! Jest, kriza je u zemlji, i jest, većina struka je potplaćena, no da li to znači da se i ostali ne trebaju boriti za svoja prava?

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 9:39   |   opcije


dozvolite i meni da se ukljucim ..naravno ako smijem...:)
prva stvar ...kakve ima veze kolika je prosjecna placa kad je kosarica za cetveroclanu obitelj 5 000 kn ..sa time da kad maknes dvoje djece i supruga ili suprugu ne rezes troskove za 3/4 nego prije samo za 1/3 posto fiksni teroskovi koji su ujedno i najveci ..ostaju..
kao drugo ...da fors protiv takvih nastavnika se i borimo , protiv takvih koji jednom pripreme sat i onda se ponavljaju ko papagaji ..onda bi bilo jeftinije snimit dvd sa predavanjima i svaki dan samo play...a kad je ponavljanje staviti the best of...nastavak slijedi ;) i btw...dobro jutro svima

Autor: lanc   |   23.12.2004. u 9:40   |   opcije


naravno,luna...treba se boriti...ali čovjek se može pokriti onoliko koliko mu je dugačak poplun (jel se tako kaže,hehe)...

Autor: all_or_nothing   |   23.12.2004. u 9:42   |   opcije


fors..a da se ti vratis u hitlerovo vrijeme ..mislim na onaj dio o otpustanju bez socijalnog i bez place u slucaju strajka...???
osnovna ljudska prava su to mili moj ... to sto ima ljudi ne burzi ne znaci da su i kompetentni obavljati taj posao kao prvo ..kao drugo bem mu mifa onaj ko trazi posao i vrijedi taj ce ga i nac...najlakse je lezat doma i kukat...

Autor: lanc   |   23.12.2004. u 9:43   |   opcije


ma jest, srećo, no ofkors da se treba boriti.

Autor: lunasole   |   23.12.2004. u 9:44   |   opcije


all oko tog zacaranog kruga se slatzem..no medjutim isto tako je pitanje odakle je krenula ta nemotiviranost...gledajuci u svijetu ako vec zelimo u EU .-..prosvjetni radnici su i te kako placeni bolje ..upravio zato da im se moze sjest na grbacu ako ne obavlja svoj posao kako treba...

Autor: lanc   |   23.12.2004. u 9:45   |   opcije


Posao u državnoj firmi, noge dignute na stol i češkanje jaja nije osnovno ljudsko pravo, lanc, nego luksuz.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 9:51   |   opcije


irci su to riješili na način na koji mi nikad nećemo:uložili su velike pare u školstvo i othranili sposobnu i pametnu a nadasve obrazovanu generaciju koja je svojim znanjem zemlju dovela u sam vrh...mi nemamo strpljenja i snage žrtvovati cijeli naraštaj da bi našoj djeci bilo bolje.to je već pitanje za psihologe zašto je tako...valjda smo ljudi koji su već i previše žrtava podnijeli a samo je "njima" bolje...jooooooj dajte mi vlast.......................sve bude u redu.;-)

Autor: all_or_nothing   |   23.12.2004. u 9:53   |   opcije


Forsaken, u pravu si što se tiče puno toga, ali nisu prosvjetari krivi za to, jer im može biti sav taj luksuz. Radila sam u prosvjeti 3 godine i dobro mi je poznata tamošnja učmala trula klima: nove ideje ne prolaze, za usavršavanje bilo kakve vrste nema volje i nikome se ne da ulagati bilo kakav trud, većina smatra da su bogom-dani samim time što su prosvjetari, tračeva i lobiranja u izobilju kao i kuknjave, poduzetnosti bilo kakve vrste nema, nezadovoljstvo pršti sa svih strana, jer se sva ta nagomilana energija krivo usmjerava i ljudi u stvari umiru od učmalosti, zatupljenosti i dosade..., a vrhuška koja kroji sve to je metuzalemsku lobi. Pobjegla sam na drugi posao gdje moram puno puno više zapeti i di šefovi tlače, ali sam još puno puno više zadovoljna svojim poslom. Ali, kao što sam već rekla, može im tako biti, jer im je dozvoljeno.

Autor: -lunja-   |   23.12.2004. u 10:01   |   opcije


Fors je na poslu, da, i trenutno radi na povezivanju autorizacije korisnika na dvije različite programske i sustavne platforme preko MD5 hash+salt algoritama i radi na implementaciji AES komponenti.

Autor: forsaken   |   23.12.2004. u 10:01   |   opcije


a koliko vidim, lanc nije samo promašio "celi fudbal" nego i igralište.bila sam na burzi 2 godine, niti jedan posao mi nije bio ponuđen. nemoj meni pričati o tome da svatko tko želi raditi nađe posao. radila sam sve i svašta, gladni nismo bili, a dostojanstvo se i tako ne vidi, zar ne? čak ni prosvjetara. ako su oni ti koji nam moraju odgajati djecu , krenuli su krivim putem. prvo pokaži primjerom, pa onda traži prava. upravo činovnici i radnici "državnih" firmi jedini štrajkaju, jer su zaštićeni ko medvjedi. radnik koji radi kod privatnika ne usuđuje se niti pomisliti na nešto takvo, jer ako nećeš ti, hoće druga tri!

Autor: enndy   |   23.12.2004. u 10:11   |   opcije


Šteta što nisam bila tu kad si pisao blog...eto ti replike sa malim zakašnjenjem:
pod točku 1: ti možeš pisati o državnom prosjeku, ali kad to činiš, molim te ne zaboravi da prosvjetari čine veći dio populacije koja je visokoobrazovana, čije je školovanje koštalo njihove roditelje i po 20 000 eura iako nisu pali nijednu godinu, jer student mjesečno košta dosta love...znaš ne žive svi u ZG, a nekad nije bilo fakulteta u mjestu boravka ko što ih danas ima gdje se god okreneš...trebalo je plaćati stan i hranu i sve ostalo-obleku npr. Neću ni spominjat previše činjenicu da za tih pet godina dok su neki studirali i ostavljali lovu i što je još važnije, svoje živce i oči, drugi su bili u tih pet godina u stanju zaraditi priličnu svotu love...recimo da im je prosječna plaća bila oko 500 eura veliš, to ti je kroz pet godina 30 000 eura, i kad zbrojiš mojih 20 000 utrošenih na školovanje dođeš do razlike od nekih 50 000 eura, pa znaš, i nije čudno što sad ne želim biti plaćena isto kao i oni sa SSS...već su mogli imati kuću do sad da su bili za kaj...

Autor: Scarecrow   |   25.12.2004. u 12:29   |   opcije


pod točkom 2: nemaš ti pojma kolko je radno vrijeme nastavnika...nekad i 24 sata dnevno ako moraju paziti skupinu od 30tak klinaca na maturalnom ili na moru-zvuči kao posao iz bajke, ali baš i nije tako. Ali to ne znaš dok ne probaš. Preko praznika koje ti veliš da su u trajanju od tri mjeseca, oni imaju gluposti za obavljati kao što je sjediti u školskoj knjižnici i popisivati bezbrojne knjige, ili sjediti na upisima, prijavama i slično za srednju školu, također su tu mature i popravni ispiti, na kojima se također mora sjediti, a znaš, meni je malo bed kaj imam praznike u tzv. elitno vrijeme, kad je sve najskuplje i kad je gužva svuda, i rado bih otišla na more u 6. ili 9. mjesecu, ali-ne smijem...jer imam godišnji u ljetu! Za tvoju informaciju, nastavnici idu na stručno usavršavanje obavezno po nekoliko puta u godini. A o shvaćanju morala nastavnika, nije dozvoljeno niti držati instrukcije svojim đacima, jer se zato dobiva otkaz-a ti se raspitaj malo kolko njih znaš da to radi. Vidjet ćeš-vrlo malo. A unatoč svim usavršavanjima, VSS i slično, sat nastavnika je manje plaćen od sata većine drugih profesija VSS. A da ti proičam o uvjetima rada ne bi vjerovao kolko malo love država za to daje.

Autor: Scarecrow   |   25.12.2004. u 12:40   |   opcije


Pod točku 3: ti ljudi koji su na burzi, nažalost nisu kvalificirani da rade ono što mi radimo jer im se nije baš dalo studirati i učiti (ili na žalost nisu imali uvjeta)...i nemoj misliti niti se zavaravati da su u stanju to raditi...
Nevjerojatno kak svi misle da u prosvjeti svi mogu raditi:) to me uvijek fasciniralo-ja nikad nisam mislila da bih mogla obavljati posao jednog suca koji ima dvaput veću plaću od mene, ono, sjediš tamo-na presudu sporova se čeka godinama i nikom ništa. Vidiš, ja mislim da bi tako svi mogli reći za sva zanimanja-zamisli što bi se desilo kad bih ja išla obavljati posao inženjera elekrotehnike na recimo elektrani?! Kaj je to big deal-spojiš neke žice sa nekim drugima i sve pet! Slično bi bilo kad bi ti ljudi sa burze došli u školu...Eto, sad mi možeš opet dalje pričati da sam licemjerka. I, BTW, ja ti uvijek radim po novim udžbenicima, znaš, ali se opet jako svi bune kaj ih mijenjam jer je lakše roditeljima imati iste knjige za svu njihoviu djecu. Kaj da radim? Da napišem jedne planove i testove pa ih imam do penzije, ili da ih mijenjam svake godine kaj novog izađe pa da si svi klinci imaju nove udžbenike a ne samo najstarija braća, ali onda da slušam žalopojke roditelja? Koji možda isto smatraju da je ulaganje u obrazovanje djece bezveze? ZA dve kutije cigareta dnevno imaju, ali za nove udžbenike-ne?! Misliš li ti da je klincima lijepo učiti iz starih knjiga, pošaranih i prljavih nakon treće gemneracije djece? Daj mi savjet please...A ubuduće, kad pišeš o meni, lijepo molim da mi neko od prisutnih javi da se mogu braniti na licu mjesta...toliko od kuje Scare.

Autor: Scarecrow   |   25.12.2004. u 12:54   |   opcije


a evo, još par činjenica za one jako pametne...kako najlakše vladati ljudima? Kad su neobrazovani. Kako ćeš ih napraviti neobrazovanima? Složiš skupo školovanje, obezvrijediš profesore, veliš da su svi lijeni glupi neradnici i nek ih niko ne sluša....Onda narodu lijepo kažeš da Bog oće da je njima tako kako je, da njima mora biti teško da bi im u nekom nekom drugom životu moglo biti bolje...A u međuvremenu sebi složiš 20 soma kuna plaće, dok drugi jadni ljudi imaju 2 soma...Ko će slušat profesore kad se zna da ikaj znaju išli bi radit nekaj a nebi se se povlačili po školi i trošili lovu koju svi drugi osim njih zarađuju?!:) A BTW, znaš zakaj je tolko prosvjetara na netu ?! Zato što se za razliku od većine nepismenih ljudi u državi oni znaju služiti računalom i netom...eto:)) Možda i tu ima nečeg...Razmisli...

Autor: Scarecrow   |   25.12.2004. u 14:41   |   opcije


A istina je i da se nas 7% obrazovanih može jebat lagano na izborima jer naših 7% glasova u usporedbi sa 93% onih kojima je dosta dati jesti i piti na dan izbora se izgubi kao kap u moru....tolko o tome..neću više:) Zato nam je tak!

Autor: Scarecrow   |   25.12.2004. u 14:45   |   opcije


još ponešto o radnom vremenu profesora: Znate li zašto imamo takvo radno vrijeme? od 7-13 ili kako već? zato jer imamo duplo manje škola nego što nam treba, pa se dvije smjene trebaju gurati u istoj zgradi, ponekad i tri...rezultat je toga da se mora u 13 otići doma, jer nema slobodnih prostorija...i mi bi jako rado dolazili na posao u 9, i odlazili u 17, ali nemre nam biti, nema slobodnih aktivnosti jer se nema kad njih držati, treba prostora za dva sata vjeronauka tjedno u svakom razredu npr...nemamo kabineta niti ikakvih drugih prostorija u kojima bi djeca mogla tražiti konzultacije van redovne nastave, kakav savjet možda i tako to...o opremljenosti škola da i ne pričamo...bitno da su po ministarstvima kojekavim perzijski tepisi...a dosta škola bi trebalo zatvoriti i zbog loših sanitarnih čvorova i slično...ali sve se to zataškava i o tome se šuti...najbitnije je dići hajku na profesore kak su lijeni i preplaćeni...savjetujem svim roditeljima da malo odu vidjeti kakve su učionice njihovih klinaca i sportske dvorane i WCi...osobito onima van Zagreba...a sve to zato jer se u školstvo ne ulaže dovoljno novaca jer se to smatra manje potrebnim od ostalih stvari u državi...zato jer je lakše vladati polupismenim ljudima nego onim obrazovanima....

Autor: Scarecrow   |   25.12.2004. u 16:58   |   opcije


Dodaj komentar