Unutarnje dijete

Postupamo sa sobom kao odraslima onako kako su s nama drugi postupali kad smo bili mali.Nekada smo bili zaigrani – sada smo ozbiljni. Nekada smo bili neposredni – sada smo promišljeni. Nekada smo bili spontani – sada smo kontrolirajući. Nekada smo bili znatiželjni – sada smo već sve naučili. Znači li to da zaigranost, neposrednost i spontanost isparavaju proporcionalno s godinama? Ne. Isparavaju proporcionalno sa stupnjem zanemarivanja našeg unutarnjeg djeteta. A unutarnje dijete nikada ne nestaje. Ono stalno podsjeća na sebe, ali kada je odbačeno, ignorirano ili potisnuto ne pokazuje se kroz radost, kreativnost i spontanost, već kroz prazninu, bol i ovisnost.

21.02.2009. u 6:53   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Eto tako.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:09   |   opcije


Samo,gdje je nestala ljubav?

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:11   |   opcije


ovdje netko zaboravlja da i djeca imaju velikih briga, koje sa pogleda odraslih izgledaju beznačajno. Nebih voljela "hraniti" dijete u sebi. Zašto misliš da je učenje, radost, kreativnost i spontanost privilegija djece, a ne i odraslih ljudi???

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:21   |   opcije


Stvarno,zašto to misli?

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:23   |   opcije


smiješno je kako se ljudi ponašaju kad prepoznaju u nekome to unutarnje dijete, ne paše im to, kao daj odrasti već jednom,eto baš taka nekako kako si napisala. a u dice je sve prilično jednostavno
i zato ja sam izvana 41, a iznutra 14:)))

Autor: evvva   |   21.02.2009. u 7:26   |   opcije


Grozim se od ljudi koji su odrasli, a ponašaju se kao djeca, rade pizdarije kao zečevi, uvijek netko o njima mora brinuti i vaditi ih iz govna, spontanost im je "mogu to..što mi tko može" ..odgovornost im je "to će već netko" i slično. Hvala.. više volim zaigrane, nasmijane odrasle ljude koji znaju da su odrasli.

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:26   |   opcije


Odrasti i razmišljati kao dijete, nije isti kao što i "imati dijete u sebi".Mislim da nisi shvatila poantu.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:28   |   opcije


old, nema poante.. dječja spontanost je ne razmišljanje o posljedicama..recimo.

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:30   |   opcije


ok

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:30   |   opcije


Žene često znaju reči da se muškarci ponašaju kao velika djeca. (ne svi, naravno). Oni su zadržali to "dijete u sebi", što otprilike znači da očekuju da njihova žena glumi njima mamu, odnosno..da žena nastavi tamo gdje je mama prestala.

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:32   |   opcije


i ja mislim da je kratki spoj
ovi koji rade pizdarije ne rade to zbog ditea u sebi,
govorimo o iskrenoj dječjoj logici , a ne razmaženosti

Autor: evvva   |   21.02.2009. u 7:32   |   opcije


eva, dječja logika je da roditelji stoje iza njih, da ih korigiraju, da o njima brinu, da im govore što je, a što nije dobro, da naprave što im padne na pamet, znaju da će biti kažnjeni.. ali sve će to nekako i voze dalje.

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:34   |   opcije


tipičan muški komentar bi bio : ... i sklono je oslanjanju na sisu :-P

Autor: LovelyStranger   |   21.02.2009. u 7:39   |   opcije


Ovo da: "postupamo sa sobom kao odrasli onako kako su s nama drugi postupali kad smo bili mali" stoji, ali se odnosi na posve nešto drugo, na kompletnu sliku o nama, osjećaj samopouzdanja, voljenosti, samovrijednosti i slično.

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:39   |   opcije


naši su svi muški odgojeni od svojih dragih majčica kao kraljevne na zrnu graška, to je isto odraz kako su se sa njima odrasli ponašali,

Autor: evvva   |   21.02.2009. u 7:43   |   opcije


Kraljevne na zrnu graška...a nisu kraljevići?

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:45   |   opcije


Da, ali kad ljudi odrastu, moraju shvatiti da su odrasli. Sva djeca sa normalnim roditeljima imaju jednako zaigrano djetinjstvo, što ne znači da ne odrastu. Ima i žena koje su neodrasle i muškaraca. Nema iznimaka.

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:46   |   opcije


Imati dijete u sebi ne znači i razmišljati kao dijete...kako ti ne shvaćaš?

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:47   |   opcije


A ja opet pitam: zašto se radost, kreativnost, spontanost pripisuje samo djeci..i oni koji to imaju imaju "dijete u sebi"?? Zašto to nije (kao što smatram da je) daleko veća privilegija odraslih ljudi, koji su si svjesno, odgovorno, posložili život, pa mogu uživati u njemu??

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:50   |   opcije


Ne,to mogu imati i odrasli...ali samo oni koji imaju dijete u sebi.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:51   |   opcije


:)))))))))))))

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:52   |   opcije


Ovdje je"dijete" metafora za sve ono lijepo i iskreno što smo s godinama izgubili.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 7:52   |   opcije


old, djeca su najprefriganija stvorenja na svijetu :))). Ne mislim to u lošem smislu.. ali su male lisice i jako dobro koriste ljubav oko sebe. Vidiš.. možda i ja imam dijete u sebi (a mislila sam da sam ga imala samo dok sam bila trudna:)))))

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:54   |   opcije


Old u pravu si .Nije ista stvar upravo je kao kao sto si objasnio.Unutrasnje djete je nesto sasvim drugo .Nismo li kao djeca doista bili zaigraniji i spontaniji? Nismo li se priblizavali svakome i popricali sa svakim?Vjerujem da svatko od nas ima djete u sebi.Ne dodje li nam svima da napravimo nesto sto je potpuno djetinje i neocekivano koje nas vraca u proslost kao npr sjesti na ljuljacku ponovno nakon mnogo godina

Autor: winterrose   |   21.02.2009. u 7:54   |   opcije


Bem ti ljuljačku, moja frendica se spontano, zbog "djeteta u sebi" udala za kretena, pa sad ima "starca u sebi" kad si je na djetinjem nivou sjebala život. Odraslost znači i odgovornost prema sebi i drugima, ljudi sa "djecom u sebi" tu odgovornost nemaju. Miješate pojmove.

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 7:58   |   opcije


Neodgovornost nema nikakve veze s onim o čemu pričamo....i djeca moraju biti odgovorna...mislim da ti jednostavno ne želiš da shvatiš.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:01   |   opcije


dijete u meni bi sada reklo oldu da se odmah nađemo vani na kavi, ne razmišljajuć što će reči moja, njegova ili već čija bolja polovica, jel on ok osoba..i slično. Zaigrano bih otišla na kavu. To što bi se poslije čohali.. vadili govna..to je druga priča. Jel to neodgovornost prema sebi i drugima, ili obična neodraslost koja se tumači "djetetom u sebi". :)))))

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 8:03   |   opcije


Da,dijeca u nama bi se popila sokić,lijepo bi se ispričali i proveli ugodno jutro...ne bi se čohali.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:05   |   opcije


jutro svima :)

Autor: nerazumna_maca   |   21.02.2009. u 8:06   |   opcije


Evo,ja sam počeo pisati kao dijete...napisah"...dijeca.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:06   |   opcije


dobro jutro nerazumna maco.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:07   |   opcije


dobro ti jutro maca :)). Da old, super.. ali ja mogu biti psihićka koja se zaljubi u tebe i počne te zvati svakih pola sata.. ne znam bi li onda čestitao djetetu u sebi, ili bi psovao sebe što se nisi ponašao kao odrasli i nisi malo razmislio da odeš na sokić :))

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 8:08   |   opcije


Radi se o tome,da bi bilo lijepo da svi imamo više tog djeteta u sebi...malo je nezgodno jedini na svijetu imati to "dijete u sebi"

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:09   |   opcije


Možemo mi piti sokiće s nekim da pristajemo bez razmišljanja, spontano kao djeca, pa postoji velika mogućnost da naiđemo i na kretene.. i piti sokiće, da kao odrasli razmislimo, koliko je ta osoba s kojom ćemo popiti sokić normalna :)) Zašto bi onda sokićarenje bila privilegija djece, a ne odraslih???? :-PPPPP

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 8:11   |   opcije


Upravo o tome blog i priča...moramo biti proračunati...moramo zanemariti dijete u sebi,jer je takav svijet.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:11   |   opcije


Idem kao odrasla lupati s ranglama :)) i vadit veš iz mašine. I pokušavam zamisliti, koliko bi sigurnosti i povjerenja imalo moje dijete uz mene.. da se počnem ponašati na njegovo nivou :))))

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 8:14   |   opcije


Ti imaš svoje obaveze i zna se šta se od tebe očekuje...isto to vrijedi i za dijete...ali to nema nikakve veze s onim o čemu pričamo...ne znam koliko puta ti trebam to ponoviti da bi shvatila.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:17   |   opcije


Da bi imala dijete u sebi ne znači da moraš piškiti u pelene.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:17   |   opcije


Old, hvala na podrsci .Svatko ce ovo shvatiti drugacije jer svakakvih nas ima a ta raznolikost je tako svojstvena ljudska osobina.

Autor: winterrose   |   21.02.2009. u 8:18   |   opcije


Ma,ovo je podrška zdravom razumu.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:19   |   opcije


što ovoliko ljudi radi subotom ujutro ovdje? prepiru se? raspravljaju? odite na plac, spavajte, poševite se, bavite se djecom, jednostavno prošećite; dan je lijep, maknite se od tipkovnice! koliko je svi na poslu koriste, pa onda još i u slobodno vrijeme u subotu ujutro...ajd sad svi na sljeme na grah i kobasice!

Autor: GregoryHouse   |   21.02.2009. u 8:21   |   opcije


...moram se nadovezat...kada imaš i očuvaš todijete u sebi, samo si podložniji razočaranju

Autor: nerazumna_maca   |   21.02.2009. u 8:22   |   opcije


Tako je maco...ali samo zbog toga je premalo takvih ljudi na ovom svijetu.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:23   |   opcije


gregori, tko ti kriv što dugo spavaš :)) Neki ovdje su se već sat vremena utrkivali sa psom, napravili doručak.. i uživali u svitanju :)). Nastavak slijedi...

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 8:23   |   opcije


Ne možeš ići u rat s djetetom u sebi.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:24   |   opcije


komad žene..e to je već nick, a ne tu neke filozofije. komentar je ok, no opet...prerano je...kakva djeca, tko se boji odrasti uvijek će se vraćati u djetinjstvo i bježati od problema...odrasli mogu biti i kreativni i zaigrani, to ih ne čini djecom, nego kreativnim i zaigranim odraslima ljudima...no, ja ne raspravljam tu tako da nije ni bitno..

Autor: GregoryHouse   |   21.02.2009. u 8:31   |   opcije


Odrasli nikad nisu više razmišljali nego danas...i nikad nisu imali više problema nego danas.
Naravno da zbog tih problema moraju ubiti sve djetinje u sebi.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:33   |   opcije


to nema veze sa djecom nego sa idiotizmom...

Autor: GregoryHouse   |   21.02.2009. u 8:36   |   opcije


Da,ali to je idiotizam odraslih.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:37   |   opcije


old, današnji odrasli imaju problema baš zbog toga što se ne ponašaju kao odrasli. Što se ne pokrivaju onoliko koliko im je velik pokrivač, nego kao djeca odlaze u minuse i kredite.. misleći (dječjom logikom) da će to već nekako.. Odrastanje.. Mene ne pere današnja kriza o kojoj se stalno priča. Ostanem li bez posla (nedaj Bože), ja ću raditi bilo što, bez srama i straha.. nejdem u minuse.. i radije bih živjela na kruhu i vodi..ako nemam -nemam, znači da moram stegnuti sada..a ne, nekako ću...

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 8:41   |   opcije


komad, ti najbolje da si udana za nekog iz državne uprave onda :) taj je odgovoran i siguran...i dosadan...život je rizik i ponekad ga jednostavno moraš prihvatiti da bi kročila dalje...samo razlika je proračunati rizik i onaj nesmotreni, luckasti koji je obično karakterističan za nezrele ljude, neodrasle...

Autor: GregoryHouse   |   21.02.2009. u 8:47   |   opcije


Gregory,ja ovom komadu nikako da objasnim da je neodgovornost jedno,a imati nešto djetinjeg u sebi skroz druga stvar. Ja odustajem...ti nastavi ako imaš volje.

Autor: oldtimer_   |   21.02.2009. u 8:49   |   opcije


:))))))))) neeee, ali sam dugo godina bila samohrani roditelj i faktor jedan obitelji. Odgovornost prema sebi i obitelji je jedini način.. da se možeš uz sve u životu i veselo smijati. Da se ne uvaljaš u govna koja ti ne trebaju, pa poslije zapomažeš..- pa kriviš i prirodu i društvo za svoje pizdarije :)))).

Autor: komad_zene   |   21.02.2009. u 8:50   |   opcije


zato ja sva sranja radim prije obitelji :) ljudi su danas nepromišljeni, slabi i potlačeni... neodgovorni da...no, djeca su djeca, odrasli odrasli, mješanje je izgovor u glavama onih koji ne znaju rješenje problema...ne moramo svi biti super sposobni, no odgovorni? vidim djecu kako nemaju za jesti, a on raditelji popiju i popuše 500kn dnevno...onda su oni zaigrani, uvijek djeca, boemi, face u očima druge djece, a ne mrki i ozbiljni roditelji, koji misle na to što će njihova djeca jesti sutra...

Autor: GregoryHouse   |   21.02.2009. u 8:57   |   opcije


Mi smo istovremeno i mala djeca i odrasli.Ima trenutaka kada smo zaigrani
neposredni,spontani,znatiželjni i neodgovorni.Ima trenutaka kada pravimo
gluposti i tim se glupostima veselimo.
Ti trenutci nas i održvaju da ne postanemo roboti bez osjećaja.
Isto tako postoji još više trenutaka kada smo odrasli i ponašamo se odgovorno ozbiljno,promišljeno i racionalno.Kada nebi postupali kao odrasli nebi imali ni mogućnosti da se ponašamo kao djeca jer nebi postojalo sve ono što je potrebno djetetu da bude
djete.Niti sva djeca mogu biti djeca
niti svi odrasli mogu biti odrasli jer
za sve moraju biti ispunjeni uslovi.

Autor: popravni   |   21.02.2009. u 9:02   |   opcije


popravni, da te popravim kaže se "uvjeti" ne "uslovi", a inače ti je odlomak ok :)

Autor: GregoryHouse   |   21.02.2009. u 9:04   |   opcije


Georg hvala na ispravci.Ne zamjerim ali uzmi u obzir da ja živim gdje se
drugačije priča.

Autor: popravni   |   21.02.2009. u 9:07   |   opcije


Dodaj komentar