Kako definirate PREVARU

Podijelimo malo misljenje medjusobno .Sto mislite o prevarama medju partnerima .Vrlo interesantna tema sa razlicitim odgovorima .Neki tvrde da je fizicka prevara jedno a emotivna prevara nesto sasvim drugo ili se ipak sve to svodi samo na jedno da je u biti "Prevara" bilo kojeg oblika ipak prevara.Dali je logicno namjerno povrijediti osobu do koje tvrdite da vam je stalo i dali je zataskavanje prevare ili tzv nadanje da partner  nece saznati zapravo samo ublazavanje vlastite  savijesti? Dali biste oprostili ili bi uzvratili istom mjerom?

25.01.2009. u 3:38   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ja nemam savjest, znači da sam apsolutno vjeran....

Autor: gazda777   |   25.01.2009. u 3:45   |   opcije


Pisofkejk, prevara je kad nekog prevariš. Navodiš ga da vjeruje kako je istina nešto što - nije. Da li je riječ o tome jesi turnul pimpek nekoj u srijedu ili o tome što misliš ili osjećaš... prevario si nekoga.

Autor: pike_TS   |   25.01.2009. u 3:46   |   opcije


ma prijevaraa je kada ne možeš nekog gledat u oči, zato što misliš ono što ne misliš, uopće nije važno gdje si šta stavio, važno je da li samo misliš da ti je do nekog stalo ili ti nije stalo sa misliš da je. Kad samo misliš a ništa ne radiš da to i stvarno druga strana osjeti, nego samo tražiš hranu za vlastita uvjerenja i mišljenja - za mene je to prijevara prv enstveno sebe a onda i onog drugog, bez obzira varao fizički ili psihički - varaš.

Autor: limeta47   |   25.01.2009. u 4:15   |   opcije


Pike the wise ...to se traži!
Mene ljuti kad žene smatraju prevarom i sam pogled na drugu ženu, čak i naslikanu, koji traje dulje od 1,2 sekunde.

Autor: I_ja_sam_sissat   |   25.01.2009. u 4:21   |   opcije


povredu može nanijeti samo osoba do koje mi je stalo.

Autor: gazda777   |   25.01.2009. u 4:26   |   opcije


gazda, to sam češće pročitao u zadnjih nekoliko dana... i konačno zaključio da ne razmišljam tako. Prema drugima imam ugrađen onaj osjećaj "ljubi svog bližnjeg kao sebe" i čini mi se da me svako može makar malo povrijediti, no brzo se i oporavim i praštam. Čak i od najbližih, nemam osječaj da bi me itko mogao onako jako povrijediti. Mora da sam po prirodi jednostavno rezerviran.

Autor: I_ja_sam_sissat   |   25.01.2009. u 4:31   |   opcije


ne, nego imaš emotivni nedostatak.

Autor: gazda777   |   25.01.2009. u 4:39   |   opcije


da, vjerojatno to. funny, imam u nekom tabu otvoren ovaj članak:

http://dnevnik.hr/showbizz/erotika/muskarci-varaju-zbog-romantike-a-ne-zbog-seksa.html

Autor: I_ja_sam_sissat   |   25.01.2009. u 4:52   |   opcije


Sad sam upravo sanjala da mi cimer priznaje da mu je kroz ruke prošlo more žena dok je u vezi sa mno, ali da sam ja jedina, prava, kraljica.... srce mi tuče ko ludo, dajeto istina, bila bih stvrano povrijeđena, ali i ono drugo stoji...u dugim vremenskim odsječcima, sasvim je svejedno di mu je pimpek bio, ako mu je stalo do jedne osobe

Autor: nea_forever   |   25.01.2009. u 5:15   |   opcije


Život je učenje kroz igru ; Emocije su Vatra života,odličan sluga i loš gospodar ! Isto je i sa razumom, koji je poput Vode, istih osobina kao i Vatra samo suprotnih težnji. Pravi Put je Sredina ili tvrdo tlo pod nogama , ma što se događalo oko nas .Svaki osjećaj i svaki zaključak je individualan i potpuno ispravan za osobu koja ga donosi u trenutku u kojem ga donosi (stanje svijesti) , ali ne znači da će ostati takav kroz duže vrijeme. Pa zar nam Priroda najslikovitije ne prikazuje ispravnost Plodnog postupanja kroz izmjenu godišnjig doba ,sunčanog ,kišnog i ostalih varijacija na istu temu i vidljive posljedice takvih mijena na naš okoliš.

Autor: Liberal_rider   |   25.01.2009. u 7:20   |   opcije


Oprosti jednom prevaru, dočekat ćeš i drugu, i tako redom.Pa ti izvoli.

Autor: mira1   |   25.01.2009. u 7:42   |   opcije


hm iz iskustva sa par iskričara koji tu šaraju sve po spisku a doma imaju ženice koje vole sa dječicom, sve mi je žao tih žena :)

Autor: Iwanadiwa   |   25.01.2009. u 8:38   |   opcije


Prevara, što je to? Dobar sex zasigurno nije prevara... Prijevara su misli.

Autor: 1lega   |   25.01.2009. u 8:43   |   opcije


upravo razrađujem strategiju koju ću patentirati, kako boljim/gorim polovicama zabraniti gledati suprotni spol na cesti ili nedajbože na televiziji, da ne pomisle kako je koja zgodna i prevare nas. Al, Bože moj, ako se kome zalomi dobar seks van kuće, vrlo važno, to nije prijevara :)))

Autor: komad_zene   |   25.01.2009. u 8:57   |   opcije


Čovjek ili žena koji varaju bilo emotivno ili fizički, ustvari osjećaju veliku nesigurnost u sebi, stalo traže neku potvrdu svoje vrijednosti, ali je ne nalaze niti na drugoj strani, jer istovremeno varaju i jednu i drugu stranu i sebe.

Autor: Buddleja   |   25.01.2009. u 9:10   |   opcije


Hm... traže potvrdu svoje vrijednosti?... Sumnjam, prije će biti da traže dobru jebačinu :)

Autor: istima   |   25.01.2009. u 9:38   |   opcije


Glup mi je izraz "prevariti". Zvuči kao da sam nekom prodao rog za svijeću, a zapravo se radi o sexu s drugom osobom. Znači li to da sam npr. spavao s ljubavnicom (pri čemu je bilo dobro) da u svakodnevnici nisam ok prema ženi, da joj ne poklanjam pažnju i da se ne brinem za nju? I što je to "prevara"? Obična društvena tvorevina u našim glavama. Isto to u muslimanskom svijetu nije prevara nego pologamija koja se (uz neke ispunjene uvjete)podrazumijeva pod normalno. I što se događa? "Uhvatiš" svojeg partnera u "prevari" i onda ga (najčešće) napustiš. Zašto ako je bio ok? Je li ti nešto nedostajalo s njim? Ili se radi o tvojoj sujeti, o pvređenom egu, o povređenom osjećaju posesivnosti naspram drugog? Sve stvar pogleda na svijet...stvar odgoja...

Autor: Lupi_Dobric   |   25.01.2009. u 18:38   |   opcije


Lupi, shvaćam. Glup je jer ne varaš nego kažeš partnerici da si spavao s drugom ženom. Mislim da ga ljudi obično koriste zato što uz taj seks ide varanje. Tajenje tog seksa od stalnog partnera. Dobar odgoj, dakako, isključuje obmanjivanje partnera. Umjesto toga, objasniš mu da je poligamija u muslimanskom svijetu uobičajena i želiš se prikloniti toj tradiciji, te partnerici ostavljaš na volju želi li i sama prihvatiti istu tu tradiciju. Zato imaš pravo što to ne smatraš prevarom.

Autor: pike_TS   |   26.01.2009. u 4:43   |   opcije


Primijer iz muslimanskog svijeta sam naveo kao prikaz činjenice da ljudi pod raznim okolnostima i u raznim podnebljima razmišljaju na različite načine što naše predstave o vezi između muškarca i žene relativizira. Prije 100 godina bi ženu u hlačama ili s cigaretom u ruci gledali kao vješticu, danas je to posve normalno. Isti ljudi, različita vremena, različita razmišljanja. Sve je relativno, sve se mijenja i sve je uvijek samo u glavama. Baš kao što se 99% ljudi gornji primjer s hlačama u ono doba činio APSOLUTNO NEPRIHVATLJIV, tako je i danas teško prihvatljiv paralelni seksulani odnos. Pitanje je što će biti s razvojem Interneta, Iskrice i sličnih servisa koji donose promjene u naše društvo i odnose...možda će za 10-15 godina sve to biti posve normalno... :-)

Autor: Strawinsky   |   27.01.2009. u 18:27   |   opcije


hehe. nemam ništa protiv muslimana ni protiv poligamije/-andrije, bilo da je prihvaćena norma društva ili odabir nekih pojedinaca. samo sam protiv varanja.

Autor: pike_TS   |   27.01.2009. u 19:06   |   opcije


nema oprosta...

Autor: beerabg   |   30.01.2009. u 8:26   |   opcije


Dodaj komentar