Zašto se u ovo vrijeme energetskih kriza...

Zašto se u ovo vrijeme energetskih kriza ni jedna udruga, stranka ili grupa intelektualaca - naših akademskih građana, ne pokrene u smjeru demonopolizacije trgovine, distribucije i proizvodnje energije?
Zašto se sada ne pokrene akcija kojom bi se državu potaklo na npr. odustajanje od carinjenja solarnih ćelija, na definiranje politike poticaja za proizvođače uređaja za korištenje  alternativnih izvora energije i sl????
 
Zar smo stvarno svi ovce koje bespomoćno promatraju kako se korumpirani svjetski igrači poigravaju sa našim poslovima i životima, zar smo toliko otupjeli? 

14.01.2009. u 21:34   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

jesmo. nitko neće biti prvi mačić.

Autor: tratinchica121   |   14.01.2009. u 21:36   |   opcije


ovo je zemlja robova.

Autor: tratinchica121   |   14.01.2009. u 21:36   |   opcije


(al nije jedina, što je još gore...)

Autor: tratinchica121   |   14.01.2009. u 21:37   |   opcije


Kad već kenjaš.Mene interesira zašto ljudi koji crpe struju iz solarnih ćelija i dalje plaćaju paušal HEP-u?

Autor: Butch-   |   14.01.2009. u 21:37   |   opcije


bee, beee, beee, ja sam i dalje ovca a nemam ni novca za platiti struju, beee, beeee!

Autor: navikjuri   |   14.01.2009. u 21:38   |   opcije


ne vidim ja problem u paušalu, ako bi im HEP prilikom godišnjeg obračuna utvrdio višak vraćene struje u mrežu i temeljem toga im platio vratio paušal a višak isplatio po tržišnoj cjeni...

Autor: Kvisac_Haderah   |   14.01.2009. u 21:41   |   opcije


Zato što je lakše pustiti da te ostrižu kao ovcu. A nismo ni dovoljno pametni - ovce smo. Znamo samo zakone stada.

Autor: vegavega8   |   14.01.2009. u 21:42   |   opcije


ia nisam ovca ja sam tele imam predivan pogled valjda mi je zato bivša znala reč da ju gledam ko tele

Autor: roman10   |   14.01.2009. u 21:47   |   opcije


ne kažem ništa za nas male ljude...
mene muči pasivnost "intelektualne elite", raznoraznih udruga, tvrtki koje se bave tom industrijom... kako svi oni sve ovo tupo promatraju??? kako to da jedan mali kvisac mora pokrenuti temu na nekom online dating portalu????

Autor: Kvisac_Haderah   |   14.01.2009. u 21:50   |   opcije


zato jer nemaju što reći! ne mogu reći ništa -i što uopće da kažu?! plina nema -i nema. recesija je,gospodarska kriza, energetska kriza.
ovo je još vrlo blaga slika onoga, što će se događati u bliskoj budućnosti, kada se neće raditi o zatvaranju ventila, pipa,ili sklopki -nego o globalnoj nestašici energije.

Autor: disi-dasi   |   14.01.2009. u 21:50   |   opcije


Kad sve radimo u zadnji čas :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   14.01.2009. u 21:52   |   opcije


ljudi pa sve ono što potiće štednju trebalo bi se stimulirat kroz manji pdv a neka od stranaka nek to ubaci u program a na ovom portalu štednja nije primjerena tu bi trebalo trošit što više

Autor: roman10   |   14.01.2009. u 21:55   |   opcije


a zašto je tome tako??? jer je to stravično centralizirana grana industrije... moćnici žele zadržati moć koju im tako centralizirana proizvadnja pruža i mučit će "krizama" nas male ljude dokle god mogu, tj. dok im mi to dopustimo. problem krize bi se učas riješio da svako kućanstvo može jeftino instalirati svoju malu vjetrenjaču, solarne ćelije...

Autor: Kvisac_Haderah   |   14.01.2009. u 21:57   |   opcije


ja imam neke dijelove odgovara na energtsku krizu, radi se o novim /sasvim novim)izvorima energije. ne iz iraka, kuvajta, nije ona ni sa marsa -ona je tu, među nama i oko nas.

Autor: disi-dasi   |   14.01.2009. u 22:05   |   opcije


proizvodnja metana iz organskog smeća jel tako? :-)
pa i to je isto ok... i to bi trebalo poticati...

Autor: Kvisac_Haderah   |   14.01.2009. u 22:12   |   opcije


ne, nije! radi se o obnovljivoj bio energiji, iz biomase. imam elaborat, priznanje energetskog instituta hrvoje požar...ali, naravno, nemam novac da krenem.
a grijao bih barem pola hrvatske, ako ne i više.

Autor: disi-dasi   |   14.01.2009. u 22:17   |   opcije


ne, nije! radi se o obnovljivoj bio energiji, iz biomase. imam elaborat, priznanje energetskog instituta hrvoje požar...ali, naravno, nemam novac da krenem.
a grijao bih barem pola hrvatske, ako ne i više.

Autor: disi-dasi   |   14.01.2009. u 22:17   |   opcije


sipak bi ti grijao. postavljas kriva pitanja. nije li napokon isplivalo na povrsinu da imamo dovoljno plina iz vlastite proizvodnje??? samo kam isti odlazi..i zasto... "zna se"!

Autor: Tomasz_15   |   14.01.2009. u 22:20   |   opcije


U novije vrijeme razvijaju se i novi načini proizvodnje el. energije. Solarne ćelije baš i nemaju veliku prođu, jer cijena kilovata proizvedena ovim načinom i nije baš mala ( upitna trajnost, visoka cijena kolektora).

Autor: 1lega   |   14.01.2009. u 22:20   |   opcije


i jos k tome nam energetski razvoj planiraju razi lobiji koji bi struju proizvodili na ugljen, mazut i sl... onda jos dodju debili zvani zeleni koje ne brine svakodnevno brdo kancoregenog otpada od takvih elektrana vec ih brine nekoliko bacava radioaktvnog otpada. da nije zalosno...

Autor: Tomasz_15   |   14.01.2009. u 22:32   |   opcije


Tomasz_15 treba razmišljati dugoročno... istjerivati istinu zašto plin iz Jadrana ne ide i u Hrvatsku i po kojoj cijeni je još jedno mazanje očiju... sad je prilika da se izbori za drugačiji pristup alternativnim izvorima energije, za decentralizaciju proizvodnje i sl... a ne da slušamo na tv-u političare kako nam mažu oči traženjem krivaca...

Autor: Kvisac_Haderah   |   14.01.2009. u 22:35   |   opcije


kvisac, "zna se" zasto. a osnove glase: ne izmisljati toplu vodu. bez par nuklearki bit cemo stvarno "u banani"... tek kada postoji kostur, moze se dalje graditi... pa zvalo se to alternativa ili kako god.

Autor: Tomasz_15   |   14.01.2009. u 22:44   |   opcije


jesmo

Autor: la-donna-ines   |   14.01.2009. u 22:54   |   opcije


Riba ribi grize rep - pohlepno. Zakacili smo se na parangale velikih obecanja o boljoj buducnosti. Sad, kad su nas izvukli na suho, nema nam vise spasa. Eto...jedino mi djece zao.

Autor: Stari-korijen   |   15.01.2009. u 0:01   |   opcije


Dodaj komentar