Nikad mi neće biti jasno zašto svaka "vječna "ljubav između muškarca i žene...

mora završiti trudnoćom.Bio sam sa dosta žena u životu.Neke sam volio smrtno,neke volio ,a u neke samo bio zaljubljen.Ali bi u većini slučajeva u trenutku kada bi trebao expodirati u ljubavnoj extazi, čuo bi riječi od kojih bi mi kurac odmah došao u stanje kliničke smrti"Fatalne riječi koje bi izgovorila/O."Dragi/A želim imati tvoje dijete".Da se ne zavaravamo te riječi izgovaraju podjednako muškarci a i žene.Čudno je da poslije trudnoće i rođenja djeteta te riječi više ne izgovaramo, nego panično pitamo "jel se može u nutra ljubavi.". Više nitko ne govori Draga volim te ,želim tvoje djete"Malo morgen..Volim djecu, ali da se ponovno rodim nikada ih više nebi imao.Poslije sam razmišljao o tom izljevu ljudske gluposti.Da li na takav način želimo zauvjek vezati voljenu osobu uz sebe?Vjerovatno,jer prva stvar koje se bojiš kad si smrtno zaljubljen, je da voljenu ili voljenog ne izgubiš.I koji je naj jednostavniji i naj gluplji način koji nam padne na pamet?idemo je/ga djetetom vezati za sebe.Ja sam popušio jedan izljev gluposti:"Dragi,otkucava mi biološki sat i drugi "a što ga nisi vadio kad sam ti rekla".A nije mi rekla.Ma nemoš djetetom nikog vezati za sebe.Svi smo mi njihovim rođenjem doveli naše brakove na oštricu noža.Ostali su naj hladnokrvniji, koji su pravili djecu zbog produženja tradicije svoga imena.HE ko će ga znati.

13.05.2007. u 12:04   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Dragi Keruane. Još uvijek smo mi te koje biramo mužjake koji će biti očevi naše djece. Izjavljujemo svoju želju iz vlastite potrebe i kao provjeru jeste li u stanju to podnijeti (očinstvo) ili ćete pobjeći iza prvoh ugla. Bolje da bježite odmah nego nakon par godina. :)))

Autor: patela   |   13.05.2007. u 12:12   |   opcije


mislim, Ker, da nisi u pravu. ali, to je tvoje iskustvo.

Autor: shutljiva   |   13.05.2007. u 12:13   |   opcije


Patela ja sam odgajam dvoje svoje djece.Samo da te obavjestim.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:13   |   opcije


kad govorimo o majčinstvu tu se načelno ne blogoobjavljujem, no pažljivo sam čitala bejbin zadnji post i vašu strastvenu korespondenciju.nevjerojatno, al ja kao žena-ne-majka lahko se mogu poistovjetiti sa onim kaj mi se učinilo da sam u vašoj intonaciji načula. ali, thats another story.

Autor: moonunit   |   13.05.2007. u 12:13   |   opcije


nikad nisam na taj način razmišljala,al ja sam ionako naopačka:)kad nekog stvarno voliš...djecom ga ne loviš...aa

Autor: malo-sam-balahala   |   13.05.2007. u 12:16   |   opcije


Shutljiva.Ovo nije napad na žene.Ovo je pisano za oba spola.Malo objektivnije razmisli.Nije mi cilj bio napadati"Svetu vezu"

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:16   |   opcije


Ker, poruka nije upućena tebi osobno i nemaš je razloga tako shvatiti. I ja svoju djecu odgajam sama i to shvaćam kao božanski dar.

Autor: patela   |   13.05.2007. u 12:17   |   opcije


Svaku priču treba čuti pa bila i neka druga.Piši i iznesi je.To je to.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:17   |   opcije


Gotovo svatko želi dijete. Ženskom rodu je nekako lakše jer te jednostavno obavijesti da čeka dijete. To je pametnije s njihove strane nego li ovo "Želim Tvoje dijete". A onda ako je ne voliš si kuhan i pečen.
Rođenjem djeteta su kao obje strane sigurne (nekad bilo).Uvijek se želi voljenu osobu a zadržati za sebe na ovaj ili onaj način....A ako te osoba voli dolazit će sama bez da je zoveš....to dođe kao neki test čvrstoće veze
Ovo "Nisi ga vadio kad sam ti rekla" ne zvuči baš lijepo.
A ako djetetom ucjenjuješ onda je ono upravo najveća žrtva
Teško je naći odgovor

Autor: bible   |   13.05.2007. u 12:17   |   opcije


Za sam odgajati djecu treba biti jaka ličnost.

Autor: bible   |   13.05.2007. u 12:19   |   opcije


Čuj Patela ,ja sam realan, a ne toliko pobožan.Ja sam svoje Božanske darove nahranio i hranim ljubavlju ,a i materijalnim dobrima.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:19   |   opcije


svaka čast Keruane..divim se muškarcima koji to čine,onako ljudski,kao ti,a opet si normalan,znaš se izboriti za svoj život koji ne šteti djeci. Malo je takvih...ili ne?
Moje iskustvo sasvim suprotno,uspjela odgojit sama dvoje djece,a najveća satisfakcija dolazi od njih,kad vidiš da nisi uzalud činio "čuda".Sve dobro što činiš bude naplaćeno..vjeruj

Autor: monia   |   13.05.2007. u 12:22   |   opcije


nisam to uopće doživjela kao napad na ženski rod. kaj god! samo mislim da se sitaucije ne mogu generalizirati prema svojem iskustvu i nekim sličnim iskustvima. i ja sama podižem dijete.
vezati se ne može nikoga uz sebe, to je nemoguće. bilo bi i glupo. imamo slobodu izbora. pa tako i slobodu odlučiti hoćemo li ili ne imati dijete s nekim.
cijenim te posebno zato što sam odgajaš djecu, pa se nećeš ljutiti ako ti zaželim sretan majčin dan!:)
osim toga, pišeš dobre blogove:)))

Autor: shutljiva   |   13.05.2007. u 12:22   |   opcije


ustvari...tužno je ovo što si napisao...

Autor: Arwen-   |   13.05.2007. u 12:22   |   opcije


Bible i nje ljepo al sam to doživio.A kako ste vi dobile djecu?Slučajno zatrudnile,dogovorile planiranom trudnoćom/Što je za mene naj razumnije/ ili na ovaj način koji iznosim.Ima li još koji način?Molim da me se prosvjetli.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:22   |   opcije


djeca su blagoslov života ali i tihi "uljezi" koji "ubijaju" ljubav između žene i muškarca ,polako,ali sustavno!!!!

Autor: -fiona-   |   13.05.2007. u 12:23   |   opcije


ah, da! zaboravila sam spomenuti i Šemsu! pozdrav i njemu:)

Autor: shutljiva   |   13.05.2007. u 12:23   |   opcije


Arven nije.Veoma objektivno i na žalost istinito.Ja se nisam rastavljao iz tako svetih razloga nego banalnijih,Smrt, i mržnja druge žene, prema mom djetetu iz prvog braka.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:26   |   opcije


Pa Fiona tako je.Pustimo djecu.Debili ne vole svoju djecu.Pričajmo o nama i našim pušionama.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:27   |   opcije


nitko nij erekao da netko ne voli svoje dijete,u braku je uvijek jedno to koje se nezna nositi sa time,nije kritika,,ali većinom su to muškarci koji se nemogu pomiriti sa činjenicom da sva ljubav više nije usmjerena prema njima,,žene pak nesvjesno zapostavljaju muškarca i tu dolazi do početka kraja!!

Autor: -fiona-   |   13.05.2007. u 12:31   |   opcije


"debili" vole svoju djecu..ali na neki čudan, svoj način, bez odgovornosti..prvo
oni..pa opet oni....a onda tek djeca

Autor: monia   |   13.05.2007. u 12:31   |   opcije


slažem se s tobom Fiona, mnogi brakovi pucaju kad dođu djeca,obično se ne snalaze nezreli ljudi,sebični, egoisti..

Autor: monia   |   13.05.2007. u 12:35   |   opcije


da monia,isti oni koji nisu imali pažnje i ljubavi kod svojih roditelja, i umjesto da promjene smjer kruga,postupaju isto,i tako generacijski polako emotivno propadamo!!

Autor: -fiona-   |   13.05.2007. u 12:37   |   opcije


Monia u pravu si ali ja znam u svom okruženju i par takvih žena.Nemam pojma čim je uvjetovan taj osjeća ne odgovornosti prema svojoj djeci.vjerovatno pre velika doza samoljublja sebičnosti.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:39   |   opcije


Mislim da ljudi sagore oko brige za klince i izgube međusobne veze.Drugo ne znaju odjeliti ljubav od ljubavi prema djeci.E a kad taj isti mali "Uljez" prohoda i uvali nam se u krevet propao nam zajednički život.Sa klincima na žalost treba imat čvrstu ruku, a mi smo/Većina pa i ja/ za njih obični papci diletanti koje sjebu u trenu.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:43   |   opcije


ja bih takvu ženu odmah udaljio od sebe koja bi mi to rekla o vađenju. A što si u vezi njenog biološkog sata bio samo darivatelj djeteta njoj? Komentari suvišni
A ova druga koja nije mogla podnijeti Tvoje dijete očito ne voli ljude općenito, a vjerovatno joj nije bilo stalo ni do Tebe previše, osim do nekakve sigurnosti.

Autor: bible   |   13.05.2007. u 12:44   |   opcije


E, Fiona, rekla pravu stvar..sve dolazi iz odnosa naših roditelja prema nama,ali kroz život mi učimo,mijenjamo se i nastojimo ne radit greške naših roditelja,pružit samo bezgraničnu ljubav našoj djeci bez obzira na sve,a
kasnije kad djeca to shvate, pravo je zadovoljstvo, vidjeti to..
Kreruane, slažem se, ima i žena koje se zaborave,u odnosu na djecu..i to ne mogu razumjeti..

Autor: monia   |   13.05.2007. u 12:45   |   opcije


Pa djelomično si u pravu.Bible.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:47   |   opcije


ženska "povjest" je uvjetovana traženjem najboljeg "primjerka" produženja vrste,nju taj iskonski nagon tera da i sama većinom ne razmišlja o puno stvari kad je "mužjak" u pitanju,jer u davna vremena žena nije bila u obiteljskom okruženju sa njim,,bila je u čoporu u kojem se gubio smisao parova,uvijek je nečiji muškarac bio tu da pomogne,priskoči,donese hranu ,,,u modernija vremena kada se par počeo odvajati od čopora i osnivati svoje vlastito ognjšte došlo je do izražaja nešto što i danas ima velike posljedice. NESPOSOBNOST KOMUNIKACIJE NA RAZINI DVOJE LJUDI!!!,,žena je i dalje ostala u svojim "okvirima postojanja" produžiti vrstu,dok je muškarac ostao po strani ,,sam,,bez ostalih iz "čopora" sa kojima bi dijelio sve,,,,moderna vremena su i od žene učinila sve,samo ne ono što joj je iskonski namjenjeno,da bude prvenstveno majka,,dolaskom svega i svačega u naše živote izgubila se osnova,,da muškarac štiti svoju družicu i mladunčad,,,no evolucija ima svoj tok i mi tu nemožemo nažalost ništa,,,izumiru vrtse kojie imjau zdrave temelje za ljubav i obitelj kao dinosauri dok se na drugom kraju lanca već rađaju djeca kojima malte ne ni majka neće više biti potrebna,,"preuzet" će ga društvo pod svoje,raznorazne stručne osobe koje će od njega stvoriti ono što im treba: SREDSTVO ZA MANIPULACIJU I MAXIMALNU PRODUKTIVNOST!!!!!!!!!

Autor: -fiona-   |   13.05.2007. u 12:48   |   opcije


kakvi roditelji...? u nekom trenutku valda počnemo mislit i svojom glavom... najlakše okrivit okolnosti odrastanja... krivo društvo... a na kraju... sve se odvija u bulji... našoj... ;DDD

Autor: zg_cinik   |   13.05.2007. u 12:51   |   opcije


Vjerovatno jesam samo djelomično. A one imaju uvijek druge argumente i iz njihove perspektive su u pravu. Mene je jedna žena na moj izljev emocija nazvala biljkom....niski udarac,ne? Ali zato je ona hladno racionalna,prividno jer kad se pojavio mlađimuškarac izgubila je kontrolu i gledala ga kao "večeru". Toliko o biljkama

Autor: bible   |   13.05.2007. u 12:52   |   opcije


Monia,naši roditelji su nas odgajali kako su znali.Svako kreira život po sebi, a trebao bi znati odbaciti ono negativno donešeno iz djetinsta.Ja svojim starcima nemam što zamjeriti.A nisu bili savršeni.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:52   |   opcije


E ciniče misliš mojom glavom ili ja tvojom.Sve je3dno.Točno tako.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:53   |   opcije


uf, Fiona,dobro ti to objasnila..ali djeci uvijek treba bar jedna osoba na koju se mogu osloniti,koja im daje LJUBAV, nesebičnu bezgraničnu, to oni osjete

Autor: monia   |   13.05.2007. u 12:54   |   opcije


Misliš na mene kao cinika? Ima toga kad smo povrijeđeni bez pravog dubljeg povoda.

Autor: bible   |   13.05.2007. u 12:56   |   opcije


Bible ja sa preljubima i varanjima/Od strane žena/nikad nisam imao problema.Po tom pitanju sam ja ispao svinja.Pljuno sam istini u oči.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:57   |   opcije


voljeti nekog... i voljeti djecu... možeš... isto ko kak možeš voljeti more i planine... ne isključuje jedno drugo... isključiš sam... ak isključiš... ;DDD

Autor: zg_cinik   |   13.05.2007. u 12:57   |   opcije


Ma ne Bible,Ciniku sam se obratio.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 12:58   |   opcije


e, fiona malo si zabrijala... svi problemi nastaju zbog sebicnosti, odnosno zbog neravnomjerne ljubavi, ljubomore... svi ljudi su sebicni, svi osjecaju i ljubav i ljubomoru. samo se svaki pojedinac s time nosi na razlicite nacine. ako ne razumije sto osjeca nastaje problem.

Autor: fleenz   |   13.05.2007. u 12:58   |   opcije


Kero, znači da Ti nije bilo dobro pa si tražio dalje.Barem si iskren prema sebi što većina nije

Autor: bible   |   13.05.2007. u 12:59   |   opcije


slažem se Keruane u vezi roditelja..ali uvijek je bilo ljudi koji nisu za roditeljstvo iz razloga što im Bog nije dao tu sposobnost..mi pokušavamo na svoj način odgajati djecu,a moje je mišljenje da je to umjetnost/pogotovo u današnjim uvjetima/i svakako lakše kad se teret podijeli na dvoje..no nije uvijek tako..nekd je bolje da to radi jedan sam.."normalniji" mislim..a sve na dobrobit djece

Autor: monia   |   13.05.2007. u 12:59   |   opcije


Ok, nisam znao da postoji Cinik. Nema beda

Autor: bible   |   13.05.2007. u 12:59   |   opcije


Monija ,a što je sa milionima djece koja nemaju ni tu jednu ljubav u životu.nisu bitni razlozi koji su do toga doveli.Nema tu krivaca,svi smo mi krivci i žrtve.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 13:00   |   opcije


ker: istina. sto se vise osvrces to si gore radis. situacija je takva kakva je i ides dalje najbolje sto znas

Autor: fleenz   |   13.05.2007. u 13:02   |   opcije


Monija nema kompromisa.Djetetu su potrebna oba roditelja.Sve3 je ostalo patnja za dijete koja će kad tad izići na vidjelo.Imao sam sreću da su mi oba roditelja bila zajedno "dok ih smrt nije rastavila".Svađali su se ali su bili uz nas.Sve su ostalo iluzije.Gledam svoju djecu kako po tiho pate .I ona kojoj jew umrla majka a i ona koja mi je iz kuće odvela dijete ,da ga jebeš ,ne mojom krivnjom.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 13:04   |   opcije


da, treba biti iskren prema sebi,procijeniti svoje mogućnosti..ja jesam..znala/kad su djeca bila mala/da nisam u stanju dijeliti ljubav prema nekom i prema djeci...ona uvijek bila na prvom mjestu..da li je to pogrešno/!?/

Autor: monia   |   13.05.2007. u 13:05   |   opcije


Ma od kud ja znam Monja.Ja sdam pušač obični ovozemaljski ko i svi mi.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 13:07   |   opcije


Fle tako je .Sranje je što sve moraš učiti.Glupost je kad neko kaže ja sve znam.Ja neznam.Sve sam platio iskustvom ,do zadnjeg centa.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 13:09   |   opcije


Na ovo o patnji djece ostao sam bez teksta

Autor: bible   |   13.05.2007. u 13:12   |   opcije


da, djeca ipak pate..svjesna ..drukčiji život za njih kad odrastaju uz jednog..a opet povezani i s drugim..moji starci isto zajedno sve do sada, ali kad vidim kako žive..mislim da bi bilo bolje da su davno odlučili odvojit se..zato još više uvjerena da je djeci bolje uz jednog, normalnog nego uz oba pa da gledaju i slušaju najgore gadosti..

Autor: monia   |   13.05.2007. u 13:12   |   opcije


Monija kad se malo bolje razmisli ,grešimo .Ljubav prema djeci je ,jedno a odnos i ljubav roditelja drugo.Mi to mješamo.To je jedan od razloga zašto se i rastavljamo.Ja tako mislim.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 13:14   |   opcije


ma, ne zamjeram ja tebi Ker ništa,ostao si normalan /što za sebe ne bi rekla..ha,ha/ uz dužno poštovanje i odgovornost prema djeci,treba malo misliti i na sebe..

Autor: monia   |   13.05.2007. u 13:16   |   opcije


Bible ,samo nemoj pasti u depresiju.Ja sam dobre volje a starija sluša glazbu i pjeva.Mlađa nije kod mene jer sam u kazni.Suprostavio sam se bivšoj pa me kaznila ovaj vikend.Kaznila je djete .To sam joj i rekao.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 13:17   |   opcije


Monija vole se tvoji starci.Nemaš pojma koliko.Stara mi je u kurcu od kad je umro stari i to totalnom.A kad si ih gledao zajedno mislio bi da se mrze ko bjesni psi.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 13:19   |   opcije


ja odvojila tu ljubav,moja rastava nema nikakve veze s roditeljima, ali trauma ostaje za čitav život

Autor: monia   |   13.05.2007. u 13:20   |   opcije


Kero, neću, ali nije bilo veselo za čuti. Kod mene svira mjuz koji volim.
Dobro je da si to izgovorio toj ženi za kaznu. Bolje nego da kuha u Tebi.

Autor: bible   |   13.05.2007. u 13:21   |   opcije


ma, znam da se vole, samo za mene na neki čudan način...oslobodi me Bože takve ljubavi...

Autor: monia   |   13.05.2007. u 13:21   |   opcije


uživaj ti Ker..makar i s jednom..doći će i ona druga kad mami popuste hormoni

Autor: monia   |   13.05.2007. u 13:24   |   opcije


Pa i oslobodio nas je.Vrijeme je da idem završit ručak.Pozdrav svima.Žao mi je ako se tko našao povređen mojim postom.Dio njega sam i sam.Dobro je i tako ponekad razmisliti odgovaralo nama svima/Pa i meni/ ili ne.

Autor: keruan   |   13.05.2007. u 13:27   |   opcije


Kero, došla mi je pod ruke knjiga Krešimira Pintarića "Ljubav je sve"
Probaj čitati. Možda Ti se i svidi.

Autor: bible   |   13.05.2007. u 13:28   |   opcije


odoh i ja..isucali se za danas..pozdrav svima

Autor: monia   |   13.05.2007. u 13:29   |   opcije


lipo je imati djecu i to je veličina ljudskog postojanja...ali sad ću nešto prosto matematički
*ebi dragi ali sve šta zabetoniraš morat ćeš hranit i školovat pa ti sad izaberi koja će glava više mislit..ipak za trudnoću odgovorni su oboje:)

Autor: zraka-sunca   |   13.05.2007. u 16:19   |   opcije


Dodaj komentar