¤




Link
Link


odričem se kemikalija i izbacujem ih iz doma...zauvijek....svih osim farbe za kosu...jer još nisam našla prirodnu zamjenu

linkovi...Maja Volk, srpkinja, doktor nauka(dva doktorata), scenarista, spisateljica, muzičar,profesor na četiri fakulteta, proučava zdrave načine prehrane.....uglavnom vrlo bogata životna priča bez dlake na jeziku
https://www.biografija.org/film/maja-volk/
pa koga smeta...nek ne gleda....

Link

26.02.2020. u 9:56   |   Dodaj komentar

slažem se sa onim o konoplji.
kozmetiku ne koristim.
lakši sam par tona, odmah :)

https://youtu.be/UmzJdQI-OHE

Autor: perce   |   26.02.2020. u 10:08   |   opcije


sad vidim da je zabranjeno kopiranje....pobogu...idete mi na dlačicu

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 10:34   |   opcije


ne znam što se htjelo kopirati
ali znam da postoji zabrana kopiranja nekih znakova.

uklone se i kopiranje postane dozvoljeno

Autor: perce   |   26.02.2020. u 10:40   |   opcije


odričem se negativi i svađalicama i njugarčima i svemu što je u ovom paketu.!To je dovoljno, a mislim da i previše, a znam da ću ponekad prekršiti ...ali samo sam ljudek, i to običan;-)

Pršti nesigurnost, viš Jano, taj ali ali ali:-))

Autor: biserna   |   26.02.2020. u 10:41   |   opcije


ulanjamo i dlačice tako, jel ..

Autor: perce   |   26.02.2020. u 10:42   |   opcije


jednom sam tu spomenula da su činjenice da smo posmicali 75% životinja s planete...
do kad se budemo ponašali da se to nas ne tiče?

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 10:46   |   opcije


odoh svojim putem, obaveze zovu....uživajte

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 10:48   |   opcije


one koje ne ubijamo metkom, kastriramo..

i to će se događati tako jer tako "brinemo"

Autor: perce   |   26.02.2020. u 10:49   |   opcije


na zapovijed uživam, inače ne bi:-))))

Autor: biserna   |   26.02.2020. u 10:49   |   opcije


Ne pero, pustimo da se razmnožavaju na ulici, hrane iz smeća, ugibaju od bolesti, ostavimo da ih šutaju ljudi nogama, truju... Ili kućne da lutaju kvartom u potrazi za ženkama, npr i stradaju pod kotačima
I kad se to dogodi, uzmemo novu životinju i sve ispočetka.

To je ljubav!

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:10   |   opcije


po tebi je ljubav oduzeti prirodi da se brine o zdravlju populacije tako da ćemo ukinuti buduću populaciju.
ne želim pričati koliko to ima veze sa tvojom željom da se tvoj ljubimac (zovom prirode) ne otrgne tvom utjecaju.
to je diskutabilno. za sada se sve prikazuje kao briga za zdravlje zajednice.
koje zajednice, ako to postane pravilo

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:15   |   opcije


Pero, tvoj mačak je kao mlad macan stradao zbog tvog stava prema kastraciji kao načinu kontrole razmnožavanja i sprečavanja kontaktnim spolno prenosivih bolesti u urbanim sredinama.
I rado bih s tobom popričala, koji su tvoji stvarni razlozi zašto tako čvrsto ustraješ kao protivnik kastracije životinja

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:20   |   opcije


moj je mačak stradao zbog nepažljivog i bezobzirnog vozača (kao i mnogi ljudi) kad se vraćao doma.
ovo kaj ti koristiš u svrhu podupiranja svojih teza jednostavno ne stoji.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:24   |   opcije


Namjerno ga je zgazio?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:25   |   opcije


mačak koji se vraća doma nije zaluđen nikakvim hormonima koji dolaze iz njegovih jaja

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:26   |   opcije


brijem da je.. jer se to dogodilo uz sam rub ceste, na autobusnoj stanici i na deset centimetara od zebre

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:27   |   opcije


Šteta kaj ne znaš tko, zbog prijave

Gle, nas dvoje se možemo ne znak kak prepucavati tu na blogu o glupostima, ali stvarno bih htjela da dođe do tebe da volim životinje, s mačkama živim cijeli život, zadnjih par godina imam iskustva koja su meni, kao i vlasnici mačaka, otvorila sasvim novi svijet.
I iz iskustva govorim.
Znaš tko sam, škicni na fb, pa vidjet ćeš i zakaj sve to s moje strane
Zadnja pregažena koju sam pokupila s ceste, da je ne razvuku do kraja, prije 3 tjedna. Mlada maca. Još je bila topla...

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:32   |   opcije


suosjećam sa svim tužnim pričama
ali ih ne koristim u promicanju legaliziranja ubojstava nerođenih

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:34   |   opcije


i moje dvije mace i sada leže na mom mjestu čekajući me da im se pridružim.
kad požele van ja ću ih pustiti.
vratiti će se jer one tako žele.
ako žele

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:36   |   opcije


Pero, a što bi ti, npr. napravio s mačkom koja ima 3x leglo godišnje i u svakom od 2 pa do 6 mačića?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:37   |   opcije


meija, ne slažem se s tobom da treba bilo koga kastrirat
ali imam stav da se može hormonski preko hrane utjecat na razmnožavanje u sredinama kao što je grad
da li je to itko pokušao osmisliti?ili nam je kasapljenje jedini humani čin kojeg možemo osmisliti?

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 11:38   |   opcije


odgovoriti ću ti kad do toga dođe.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:38   |   opcije


Ako ne završe pod kotačima, i one...

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:38   |   opcije


Hormoni životinjama, jano? Ajde me uputi kako

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:40   |   opcije


perce, nametanje stavova, svađa i vrijeđanje?do kad?

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 11:42   |   opcije


ne znam kako? dal je itko probao?

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 11:42   |   opcije


i mene su gazili kotači.
jel to zato jer sam bio napaljen zbog jaja.

preživio sam.
ali fala bogu da mi nitko nije odsjekao jaja. za moje dobro.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:43   |   opcije


rasprava nije svađa.
barem meni.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:44   |   opcije


svađa je prečac do prekida
i znamo tko je i zašto koristi.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:45   |   opcije


nametanje stavova drugome kao jedino ispravno nije za mene konstruktivan razgovor

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 11:47   |   opcije


Jano , bilo koga je rečeno previše,

ali DA, ko korov se raširila NE briga o životinjama , i zato treba kontrolirati ..ljudi su krivi da je došlo do toga.Mogla sam stavi mojih 12 mačaka, zlostavljane , na blog...užas Jano da ljudi mogu biti tako zločesti prema mačkama ili psima(pričam o kućnim životinjama).Izbiti oko, odrezati rep, baciti škare ili nož, preliti katranom... i još i još .

A svi ti ljudi kažu previše ih je, nekontrolirano se razmnožavaju, prenose bolesti....to je priča mojih 12 mačaka.

Autor: biserna   |   26.02.2020. u 11:47   |   opcije


ogromna je razlika između nuđenja i nametanja

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:48   |   opcije


staviti slike na blog (ali je to iskrica pa nisam)........izostalo mi to pardon

Autor: biserna   |   26.02.2020. u 11:48   |   opcije


Pero, ali ti kao čovjek i vlasnik jaja imaš svijest, razum i nisi zaskočio baš svaku ženu koja ti se je našla u blizini
Mačori to rade

Kastracija nije samo kontrola razmnožavanja već i bolesti, zbog samih mačaka

Znate li koliko zaraženih ima u gradu Zagrebu?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:48   |   opcije


oćemo li sad pobit sve zaražene koronom..
i to zvuči zanimljivo, jel

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:50   |   opcije


Jano, zanima me tvoja ideja hormonalne kontrole razmnožava mačaka, uličnih pogotovo

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:50   |   opcije


ili ćemo dozvolit prirodi da ureduje

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:51   |   opcije


meija?
misliš da je nemoguće?

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 11:52   |   opcije


ja moram poć , ali mogla sam tipnuti ovo gore..pozdrav ljudeki:-)
Ako bi pitali mojih 12 mačaka koji jesu svi doživjeli 16 g (okoko jer sam odrasle udomila iz azila..hm...uvijek treba misliti na njih , što je njima najbolje, toliko toga se promijenilo od svemira pa do središta zemlje da ne možemo pojmiti a možemo pomoći!

Autor: biserna   |   26.02.2020. u 11:53   |   opcije


ako možemo djelovati na štakore i miševe...?
hranjenje mačaka hormonalnom hranom mi izgleda kao nepotreban trošak ..ne kao neizvediva misija

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 11:55   |   opcije


Pero, korona virus je izlječiva, u malom postotku, zanemarivom
Felv, mačja leukemija, završava smrću zbog tumora, vibutat 4bgodine, a ako je riječ o tipu virusa koji izazova anemije jer strada koštana srž, prognoza je isto loša
Fiv, mačja sida - kad ode vrit imunosistem, mac može uginuti od običnog rinitisa

Obje boleštine su kontaktne, s tim da Felv mama prenosi i na mačiće

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:55   |   opcije


Jano, kakva je to hormonalna hrana?
Znam da se u vet praksi već odavno odustaje od hormonalne sterilizacije zbog nus pojava koje itekako djeluju na zdravlje životinja

Autor: meija   |   26.02.2020. u 11:57   |   opcije


Mei..
priroda je stvorila ta iskušenja u svojoj namjeri da izdvoji pobjedničke verzije.
tako je od postanka.

ljudi se miješaju u sve i sve zajebu.
netko je spomenuo 75 % vrsta.

priroda se nosi sa svime bez gubitaka.
nepredviđenih

Autor: perce   |   26.02.2020. u 11:59   |   opcije


meija, mislim da se sve može, ali nije isplativo...a ako nema zarade, na tome se ne radi...
i slažem se da hormonalne terapije loše djeluju...ljudi su primjer

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 12:03   |   opcije


Peto, mačke se pare unutar istog legla
Mačke mame sa svojim klincima
Zato i toliko ima genetski bolesti

Priroda nema veze s tim jer da ima, mačke bi imale ugrađen senzor da to ne rade

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:03   |   opcije


mačke su živjele i prije tebe. Mei..
samo ih je bilo puno više

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:06   |   opcije


Jano, s hormonima, pogotovo sintetskim, nije za zezati. A kako mačke tretirati hormonima?
Zar i to nije, rekao bi i pero, zadiranje u njihovu prirodu?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:06   |   opcije


Pero, ali nije bilo toliko bolesti, vjeruj mi.
Nemaš dovoljno informacija, pa ne znaš
Ni ja nisam, do prije par godina, znala

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:07   |   opcije


naravno da je, ali ja bih rađe odabrala tu opciju umjesto da trajno spriječim bilo koju životinjsku vrstu da se razmnožava
osim toga, ti znaš kako trajna kastracija djeluje na mačke...
nemam sad vremena o tome pričat...moram gibat...

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 12:10   |   opcije


bolesti napreduju kao i sve ostalo u prirodi.
većina njih produkt je same prirode iz razloga da i ostale vrste napreduju.
upliv sa strane samo čini nered

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:11   |   opcije


Jano, rado bih te razuvjerila jer, neka ti ovo ne zvuči prepotentno, imam puno više praktičnog iskustva s mačkama od tebe
Kad budeš imala vremena, možemo dalje popričati

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:12   |   opcije


Pero, jel to znači da ti nikad nisi potražio liječničku pomoć jer i priroda je tebe stavila na kušnju odabirom da budeš bolestan, tebe ili nekog tvog?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:14   |   opcije


Isto pravilo promjenjivo i na ljude?
Dijabetičar bi trebali pustiti da sve ide svojim tijekom.
Kardio bolesnici s visokim tlakom?
Da ne pričam o drugim bolestima...

Prirodna selekcija?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:16   |   opcije


ja sam sigurna da imaš i baš zato si u poziciji da djeluješ u cilju traženja alternativnih rješenja

Autor: janardana   |   26.02.2020. u 12:17   |   opcije


liječnici ne ubijaju.. oni liječe.
i da.. tražio sam pomoć od njih
ali ne da me ubiju. i nisu ni mene
niti moju nerođenu djecu.
sad su već rođeni :)

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:17   |   opcije


21.st, Zagreb... Uf...

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:18   |   opcije


Kako misliš da se to ubija životinja kastracijom?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:18   |   opcije


a dijabetičare i ostale ne koristi u svrhu promicanja ukinuća reprodukcije.
molim te.
sin mi je dijabetičar i nadam se unuku

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:19   |   opcije


daj se malo usredotoči

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:20   |   opcije


Nemam pojma da ti je sin dijabetičar, samo spominjem kao primjer

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:20   |   opcije


Pa pitam te - kako se ubija životi ja kastracijom?
Nemam pojma i zanima me

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:21   |   opcije


kastracija je ubojsvo.
moš ti pričati kako nije unedogled.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:21   |   opcije


UBOJSTVO

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:22   |   opcije


Kak to misliš, ubojstvo? Kastrirana mačka se ne ubija, otkud ti to?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:26   |   opcije


znam da je tebi problem gledati unaprijed.
zato me i ne čudi tvoje pitanje.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:27   |   opcije


Pa pitam te jer ne znam da li o istom pričamo - moja mac je kastrirana i živa i zdrava
I jako puno drugih maca koje znam

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:29   |   opcije


čudi me samo što i domaćica ima ideje u službi redukcije vrste.
ne tako drastične, ali ipak u istom smislu.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:30   |   opcije


tvoja je maca sretna.
i ja joj želim dug život.

nesretan sam što neću imati prilike doći u posjed tako lijepe mace jer si je kastrirala.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:31   |   opcije


zatrla si joj sjeme..

zar ne osjećaš uopće što to znači

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:33   |   opcije


to su najgori barbari činili kad bi napali i popljačkali

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:34   |   opcije


Je predivna je. Imala sam ponudu za njene klince, tisuću kn po mačići i da sam pohlepna za lovu, mogla sam štancati mačiće i prodavati ih
Žena koja mi je nudila lovu, već su joj dvije nestale...

Tak da..

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:36   |   opcije


Zatrla sjeme?
Jel to vrijedi i za muškarce koji koriste kondome i žene s ugrađenim spiralama, zatiru svoje sjeme?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:37   |   opcije


žalosno je to povezivati sa novcima..

to je samo ljudima važno.
jebe se tebi što je tvoja maca imala izgleda produžiti i ojačati svoju lozu

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:38   |   opcije


ljudi imaju drukčiju svijest.

oni na osnovu svjesnosti mogu birati, za sebe.

nevalja kad biraju i za druge.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:40   |   opcije


Trebala sam joj dati njene bebe, pa da i one nestanu?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:41   |   opcije


Ok, a jel to znači da životinje trebamo pustiti da se snalaze same u životu jer nemaju svijest?
Pa stradaju, razbole se.... Kote se na cesti

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:43   |   opcije


nestale su time što to nisi dala..
nestale su ionako

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:43   |   opcije


to znači da nismo direktori svemira.
ponašajmo se ponizno, a ne upravljački.

živimo u skladu
ili nećemo živjeti uopće.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 12:45   |   opcije


Očito smo nas dvoje kao nebo i zemlja na temu odgovorne ljubavi prema kućnim ljubimcima
Samo, nadam se da će ove tvoje curke poživjeti duže od tvog mačora.
Sjeti se kaj sam ti napisala prije x mjeseci, ovdje, o istom
U međuvremenu se zlo dogodilo i mačak je stradao.

Čitamo se :)

Autor: meija   |   26.02.2020. u 12:49   |   opcije


Ovo između meije i pere liči na bračnu svađu. A bračne su svađe kao koncerti. Prvo se puštaju novije stvari, a onda se vade stari hitovi.

Autor: krelec   |   26.02.2020. u 13:56   |   opcije


Krelec, nije isto Meija i Pero, apsolutno ne.
Ja se ježim od Perinih stavova, užas.
Pero, ništa protiv tebe, ali ovo je prejezivo.
Pero, opet kažem, nije to džungla da se neometano razmnožavaju po želji i instinktu.

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 14:28   |   opcije


nisam ni kazo da su isti

Autor: krelec   |   26.02.2020. u 14:47   |   opcije


prejezivo je, Mamo...
to što se kljaštre i režu organi životinja
zbog ugađanja ljudima.

životinje su živjele i prije no što se uvela "kastracija" i ostale intervencuje "osvještenih".
mogu samo razumjeti da netko ko zastupa taj vid utjecaja ne razumije ono što je tome oprečno.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:09   |   opcije


neometano se razmnožavati zaista znači slobodno živjeti

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:10   |   opcije


Imam kuju staru tri i pol godine i nisam je kastrirala, ali nakon svakog tjeranja imala je lažnu trudnoću i to je jako opasno jer može doći do gnojne upale maternice (piometre). Budući da je moja psica sklona lažnim trudnoćama, veterinar mi je preporučio kastraciju.

"Piometra je veoma teška bolest koja iziskuje hitnu operaciju i ekspertno liječenje. Pojam podrazumijeva gnojnu upalu maternice prilikom čega se stvara velika količina gnoja koja vrvi bakterijama i njihovim toksinima. Najveća opasnost je povezana s prsnućem stijenke maternice, ali i prelaskom bakterija u krvotok. Ukoliko se bolest pravovremeno ne prepozna, kuji prijeti smrt. Jedini pouzdani način liječenja je kirurško odstranjenje maternice i jajnika."

Pazim tijekom tjeranja da se ne pari jer ne znam kamo bih s 4-8 štenaca mješanaca, osim u neki azil...ili da ih bacim u Savu?

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 15:13   |   opcije


naravno da postoje iznimke koje su medicinski opravdane.
tome medicina i služi. da liječi a ne da zatire.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:17   |   opcije


Buga, još bih dodala piometra je "super" ako gnoj počne curiti van, pa vlasnik skuži da se nekaj događa, ali ako prsne maternica i zahvati ostale organe upala, sepsa je često razlog uginuća

Piometra je posljedica cikličkog tjeranja kad uslijed hormona maternica reagira, a ženka nije oplođena. Ponsvljanjrm, problemi se samo umnožavaju.
Osim piometra, česte su upale i dojki kuja i mačaka koje završava i tumorima

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:24   |   opcije


Pero, a kaj i ti s mačićima i štencima ako ženke nisu kastrirane i izlaze van bez kontrole?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:26   |   opcije


Perce, ovo nije ugađanje meni, nego spašavanje života mojeg člana obitelji.
Doduše, još dvojim što napraviti, ali za njezino dobro najbolje bi bilo kastrirati je.

Ne volim kad se pse i mačke naziva kućnim ljubimcima jer je moj pas dio moje zajednice, član obitelji, sav moj životni prostor i njoj je na raspolaganju i tako smo obje naučile otkako smo zajedno, kamo ja tu i ona, redovito je cijepim, hranim, njegujem i brinem o njoj, a ona mi vraća i pokazuje ljubav i privrženost na svoj način koji prepoznajem i

Naravno da se zna red, što se smije, a što ne smije u određenim situacijama, poštuju se pravila (ne skaće se na stol, ne žica se hrana dok ljudi jedu, ne uznemiravaju se susjedi lajanjem, cviljenjem i sličnim i ne maltretiraju se gosti, iako, svi koji dolaze k meni znaju da imam psa i ako se panično boje pasa ili su alergični na pseću dlaku, onda bolje da ne dolaze k meni doma.

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 15:26   |   opcije


E da, još ovo - višak kućnog legla ni jedno sklonište ne preuzima, a varijanta rješavanja viška štenadi i mačića je kazneno djelo

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:28   |   opcije


Buga, nemoj (bi, condicional) ništa sa štencima napraviti, nit Sava, nit Drava, samo ih ostavi na ulici da polako krepavaju, nek ih gaze auti, nek ih ostale životinje pojedu, riješen problem...užas, čudim se da sam te strahote i mogla napisati, a kamoli da se dodgađaju za stvarno, a događaju se svakodnevno

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 15:29   |   opcije


problem kučiča i mačiča je na savjest pojedinca.

vama je lakše oprati savjest ako ih "uklonite" ranije kod veterinara.
u čemu je razlika

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:31   |   opcije


Pero, pitam tebe - tvoje mačke idu slobodno van, kaj ćeš napraviti s mačima?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:32   |   opcije


Pero, ja sam ostala sam bez teksta, prijevoda i titla.

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 15:34   |   opcije


i moji su mačiči došli k meni kao takvi.

nisam i neću od njih praviti bonsai

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:34   |   opcije


Mačke mogu ostati skotne i s 4-5 mjeseci.
Imaš dvije. 2 legla godišnje svaka =10 mačića. I da je od tih 10, pola cura, unutar iste godine i njih 10 imat će svoje leglo....

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:36   |   opcije


žao mi Jusi..
nije to nikaj protiv tebe.
ja samo drugačije gledam na stvari u prirodi

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:36   |   opcije


Mei..
ako je to tebi rješenje ti ubijaj s predumišljajem o brojnom potomstvu koje nadolazi

čak se i na našem sudu predumišljaj drugačije kategorizira

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:37   |   opcije


Pero, pitam ponovo, kaj budeš s tolikim mačićima?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:38   |   opcije


From Google po jednoj nesteriliziranoj mački:

'Theoretically, your feline companion can give birth to three litters of kittens per year, with an average of four kittens per litter, in an average lifetime of 15 years for an indoor kitty. This could result in up to 180 kittens in her lifetime.'

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 15:39   |   opcije


Đusi, uzalud ti je....
Vidiš da i izbjegava odgovore

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:39   |   opcije


Pero, drag si mi, ali mislim da si u ovoj diskusiji pretjerano kategoričan i gotovo nerazuman, uopće ne čitaš što meija, đusi i ja pišemo, nego dereš k'o maksim po diviziji o nekakvom ubijanju

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 15:40   |   opcije


Ne ubijamo Meija ili ja nešto što ne postoji, ti ili drugi ubijate kad se rode i ostavite na cesti.

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 15:41   |   opcije


Buga, zato kaj nikad nije pobrao s ceste bačenu životinju iz kućnog legla i nema pojma kako žive mačke na cesti

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:41   |   opcije


tražite vi opravdanja.
google je i za to dobar :)


činjenica je da ako želite imati ljubimca sa njime ide sve u paketu.
briga se multiplicira i postaje značajnija.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:41   |   opcije


Pero, tvoje mačke idu van. Kaj, imaju ugrađenu u spiralu i neće ostati skotne?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:43   |   opcije


malo vas je postalo previše protiv mene samoga
a ionako sam već rekao sve kaj mislim.

razgovarajte se i dalje među sobom koja je pobila više mogućih potomaka.
ja nisam..

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:45   |   opcije


I kaj ćeš napraviti kad se mačke omace, a dogodit će se, uskoro?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:45   |   opcije


Podvio rep i otišao...

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:45   |   opcije


I još nekaj - obveza SVIH vlasnika nekastriranih kućnih ljubimaca je upis u registar pri gradskom uredu za poljoprivredu. Za tebe je rok već prošao.
Ti kao legalist, si to napravio?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:47   |   opcije


Život u gradu nije isto što i život u divljini, prirodi, u nekakvim prostranstvima i bespućima gdje je sloboda neograničena, iako, niti u prirodi nema slobode, gadno se varaš Pero, život u divljini/prirodi nije nikakav raspašoj...kao prvo postoji hijerarhija unutar iste vrste (ne jebe se svak sa svakim), a onda i hranidbena hijerarhija...da ne nabrajam dalje

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 15:48   |   opcije


Ne želi to pero znati, Buga, zabetoniran je, na žalost i ne mrda od svog stava jer ne kuži da nije u pravu

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:49   |   opcije


Pero, tko kaže da ti netko ne zatuče mačku kad počne arlaukati i zavijati, ma joj, strašno, to je tako mučno, a događa se.
Ili u ljubavnoj strasti pretrči prometnicu, ubije sebe i uzrokuje nereću gdje stradaju ljudi.

Jer ja do sada u 22 godine ovdje, nisam svojim autom zgazila ništa, čak niti vjevericu, po cijeni da ugrožavam sebe i druge, al' jebiga, ne mogu zgaziti.
Ovdje kažu da samo moraš dalje nastaviti vožnju ak' se sudariš s jelenom ili rakunom ili mačkom.
Jbg, men' se čini da ću ja jednom stradati zbog toga, jer ja mačku nemrem zgaziti.

Znači, ipak je bolje da mačke uopće nema, tj. da nije vani slobodna.

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 15:50   |   opcije


biti odgovoran, nije mala stvar.

ako vam leglo predstavlja problem
ne upuštajte se u nekaj sa čime se niste u stanju nositi.

ukinuće nije rješenje.
to su zaključili ljudi poslije drugog svjetskog rata.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 15:53   |   opcije


Uspoređuješ ljude i mačke?

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 15:57   |   opcije


jebote, neki dan gledam dokumentarac o vukovima, negdje na sjeveru, ne znam točno gdje, uglavnom, vukovi kolju ovce, pse, dolaze u sela i napuštaju svoja staništa u potrazi za hranom...

i svi se nešto čude i zgražaju, a isti ti ljudi bave se lovom i poubijali su su sve čime se vuk u divljini hrani (srne, zečeve itd), strpali u svoju guzicu i sad su zblenuti...odakle vukovi u selu, buuuuu, strašne zvijeri kolju po kućama...ma nemoj, a ti pušku na rame i deri po njegovom staništu...

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 15:57   |   opcije


Mene iskreno zaboli ona stvar koju nemam da li netko doma ima kastriranoh psa ili mačku. Ali u trenutku kad doznam da pušta životinju van da se slobodno pari, jer pare se, znajući koliko životinja završi na cesti, pa mi kreteni o njima brinemo, e onda takva životinja, pa i vlasnik postaje i moj problem
Jer znam da NITKO me može udomiti x mačića svoje mačke kroz x godina koliko se bude parila i macila, već će ih negdje frknuti, da se snađu, tak vele pobornici prirodnog života, ili će ih ubiti.

Autor: meija   |   26.02.2020. u 15:58   |   opcije


Malo šta može kod mene izazvati ovolike emocije, žalost (suze), bijes, a i radost i sreću i sve to na n-tu potenciju.

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 16:09   |   opcije


i u stanju ste samo u gradovima primjetiti velik broj mačaka..
stradavanja istih, od koječega..
ajd, bar nekaj.

štakore i ostale glodare ne primjećujete i ne kastrirate.
niti ih imate za ljubimce.
brojnost populacije uvijek u prirodi zavisi o količini hrane i plijena.
u graddovima nije baš kao na livadi.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 16:14   |   opcije


ma i ja sam se nasekirala i sad idem, nemrem više, sve sam rekla...idem se malo ohladiti od ove teme

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 16:15   |   opcije


imaju ljudi i zamorce i nutrije i hrčke i miševe i kojekakve glodavce za ljubimce, drže ih u kavezima i povremeno puštaju, a neki nikad ne izađu iz kaveza...drže ljudi i iguane i kobre i tarantule, svašta nešto, kanarince, papige, ribice...

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 16:21   |   opcije


istina, imaju

Autor: perce   |   26.02.2020. u 16:22   |   opcije


štakori koji slobodno haraju gradom prenose uzročnike mnogih po život opasnih bolesti i treba ih uništavati i trovati...redovito mi doma dolaze sanitarci, ali kažem da imam psa i da mi ostave otrov u kutijici i da ću sama procijeniti trebam li ga negdje staviti, kada i kamo

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 16:24   |   opcije


imam ja i zeku u kući

Autor: perce   |   26.02.2020. u 16:24   |   opcije


eto, i vjerujem da brineš o njemu i da bi nakon uočenog neobičnog ponašanja ili uočavanja nekih malformacija na tijelu posjetio veterinara, a ne bi ga ostavio da "prirodno prođe"

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 16:28   |   opcije


kćekin je i danas ga je nosila kod veta.
brusil mu je zube.
radi se to periodično.
nitko mu nikada nije ništ odrezal.

a drugo je kad bi bil bolestan. onda se bolesno reže.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 16:33   |   opcije


nabavi mu i družicu pa ćeš imati male zeke i tako će onda mali zekonje narasti i imati svoje male zekonje i na kraju buš imal punu kuću zekonja, kak ti se to čini?

btw, moj veterinar, tj. pesin, udomio je mješanca staforda i nečega starog možda dva mjeseca, pronašao ga je zavezanog za odlagalište za bicikle ispred King Crossa, imao je dekicu i posudu s vodom...

i tako je pas rastao, boravio s njim u ordinaciji, svi smo ga znali, mio i drag, socijaliziran...o kastraciji je rekao, moj veterinar, ne bih imao srca, ne bih mu mogao pogledati u oči, bla bla, a onda je taj isti premio i predrag ps nasrnuo na njegovu kćer i bio je pod nožem momentalno...toliko o stavovima i kibidabi filozofijama i stvarnosti kad imaš životinju doma

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 16:39   |   opcije


oprosti, al primjer ti je bizaran i spada u zanimljivosti.
krv nije voda i svaki bi vet to morao znati.

geni su ugrađeni i uvjetuju ponašanja životinja, a i ljudi.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 16:42   |   opcije


ponašanje životinja koje odlučimo držati doma uvjetovano je odgojem, okruženjem i socijalizacijom, a ova priča da su neki psi krvoločni, a drugi nisu, je čista izmišljotina...znam s livade staforde koji su veće maze od najumiljatije mačke, a ima i agresivnih retrivera, labradora i drugih navodno besprijekorno milih i dragih pasmina...ne bih dijelila pse na opasne i manje opasne, dijelila bih radije vlasnike na odgovorne i neodgovorne

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 16:51   |   opcije


Da Buga, potpuno se slažem s tobom što se tiče pasmina pasa, i ostalog.

Autor: juicy-mama   |   26.02.2020. u 16:54   |   opcije


malo si se sad približila dijelu koji si u priči ispustila..
pas je naslijeđen, već formiran..
urođenu agresivnost posjeduje.
pitanje je što je okinulo to ponašanje. koji postupak maličke.
ne osuđujem ja nju. ni ona to nije mogla znati
ali tata veterinar je to morao.
životinja se vlada vrlo jednostavnim principima. treba ih samo poštovati.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 16:55   |   opcije


svaki je pas samo životinja i vlasnik je taj koji MORA prepoznati rizično ponašanje svojeg psa, nikad nikome nisam rekla da slobodno podraga mojeg psa i da je bezopasna, nikad, uvijek s dozom opreza promatram kako se ponaša i prveniram potencijalno nezgodnu situaciju, napad, agresiju, jer ne mogu znati što sve nju može izazvati da reagira agresivno, ali mogu prepoznati po držanju tijela i nekim drugim znakovima da je uznemirena, uplašena ili da joj se nešto ne sviđa

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 16:55   |   opcije


veterinarova situacija:

1. susjedova se kuja tjerala
2. navečer su on i kćerka sjedili na trosjedu, gledali tv i on je malecku (12 godina curica) zagrlio i škakljao, a pas je bio ljubomoran i iznerviran nemogućnošću prilaska kuji koja mu se pod nosom tjera i zarežao je na malecku, skočio na krevet i to je to, vet ga je smirio, pas se pokunjio jer je znao da nešto nije dobro napravio i vet je točno znao o čemu se radi, da, prepoznao je opasnost...nakon kastracije više nikad nije pokazao slično ponašanje

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 17:02   |   opcije


Amen!

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:04   |   opcije


znači.. nije kuja kriva :)

a on nek zaboravi jaja

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:06   |   opcije


trebal ga je samo pustit van da se kuja smiri

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:11   |   opcije


nikako da uočite svu nakaradnost ljudskog upliva u prirodne procese

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:14   |   opcije


Da, da zajaši neku drugu kuju vani ili se pomlati s pesima ako je koji blizu.
Bravo pero! Bra-vo!

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:15   |   opcije


Pero, ne čini ti se da si u manjini?
Jel to ono kao kad netko vozi suprotnim smjerom i veli da su svi ostali idioti jer voze kontra njega?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:16   |   opcije


Kaj ćeš s mačićima svojih nekastriranih mačaka?
Ježi ga, ponovo pitam jer na prethodna dva ista pitanja nisi odgovorio?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:18   |   opcije


manjina je bio i Galileo

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:18   |   opcije


Da, u kojem stoljeću?
A jak ti argument :))

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:19   |   opcije


budi sretna da si dobila bilo kakav odgovor..
u većini slučajeva ne odgovaram osobama koje odgovor ne tjera na preispitivanje stava

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:22   |   opcije


Ne pero, to nije odgovor na tako jednostavno pitanje - što ćeš s mačićima svojih maca?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:27   |   opcije


sinoć mi je došao frend kojeg moja psica obožava, pozna, ali je imao na glavi kričavo crvenu periku...otvorila sam vrata i ova je počela lajat k'o blesava, rep pod nogama, nakostriješena...brzo sam mu rekla da skine periku jer znam da ne voli šilterice, perike i slično i kad je to napravio počela je mahati repom i sve je bilo okej, a ja sam joj odmalena govorila - sve je u redu - i to je usvojila kao "nema opasnosti"...kombinacija mojih riječi i skidanje perike rezultiralo je da sam od "opasne zvijeri" "dobila" natrag svog veselog i zaigranog psa, htjela je ponjušit periku, ponjušila je i dalje nije bilo problema, eto...a sad fakat idem ;)

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 17:32   |   opcije


romanovskoj upornosti postavljanja istih (glupih) pitanja teško je parirati.
osim ignoriranjem istih.

ako sama nisi u stanju zaključiti šta će se dogoditi u tom slučaju, čemu da ti ja to opisujem.
to sigurno neće biti ništa zvjerski i hanibalovski (mislim na Lectora)

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:34   |   opcije


Nema glupih pitanja pero, samo odgovara
Ajde mi objasni u čemu je glupost u pitanju kaj budeš s mačićima kad se tvoje micke omace?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:35   |   opcije


I zakaj ti je tako komplicirano odgovoriti na obično, jednostavno postavljeno pitanje?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:36   |   opcije


I neću niš zaključivati iz tvojih komentara jer jednostavnije je to čuti od tebe, bez mojih pretpostavki

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:37   |   opcije


ne groze se svi ljudi blagoslovu novog naraštaja njihovih ljubimaca

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:37   |   opcije


ima ih koji se tome i vesele

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:37   |   opcije


To te nisam pitala, o blagoslovu ne pričamo već o budućim mačićima tvojih maca, a bit će ih uskoro, sezona parenja je već počela

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:38   |   opcije


o tome ti ja i pričam..
ne priznaješ da postoji i onaj dobar način.

tebi je to nepojmljivo

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:40   |   opcije


Super, evo, to si trebao samo odgovoriti, zadržat ćeš sve mačiće svojih micki i ako ih prožive, joj fora koliko će ih biti
I vidim da si fino situiran jer znam koliko košta sve oko micki, cijepljenje i docjepljivanje mačića, pa godišnje, antiparazitici, klopa, pa ne daj bog veterinari... Respekt pero!

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:41   |   opcije


jest da to košta... zahtijeva dodatnu brigu i trud da se udomi ta čeljad
ali to predstavlja i ogromno veselje kad zaista voliš životinje

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:42   |   opcije


Ček, pišeš da ima onih koji se vesele mačićima, a sad da ima i drugi način... Koji?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:43   |   opcije


a kad voliš sebe, ti lijepo to cakneš :)

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:43   |   opcije


točno perce, da se bavim uzgojem i prodajom pasa s pedigreom veselila bih se mladuncima, ali čak i u tom bizmisu postoje određena pravila i kriteriji pa nije svaki pas iz legla predodređen za dobivanje pedigrea, ali već sam "otišla" nekoliko puta pa nikak...sad sam stvarno off

čitamo se ;)

Autor: BugaVuga   |   26.02.2020. u 17:44   |   opcije


Dobar način?
Ajde mi daj savjet, pliz - kako zbrinuti x legla po x mačića u x godina nekastriranih maca

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:44   |   opcije


samo ti množi..
lako je to kad treba oprati savjest.

objasni ti sve to svojoj ljubimici kojoj si odstranila organe

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:46   |   opcije


viđ pernati
CP


P: Zanima me koliko mačića bude u prvom mačkinom leglu? Je li moguće, ako se pare dvije različite mačke, da jedan mačić bude isti ili sličan kao jedan od roditelja?

Hvaka,
Marija



O: Broj mačića po leglu varira i može se kretati između jednog i osam. Uzgajivači mačaka navode da se legla kreću najčešće između 2 i 5 mačića. Smatra se da je veći broj mačića po leglu češći kada je majka u dobi između 2 i 8 godina života.

Točnije informacije o broj mačića po leglu moguće je utvrditi već oko 25 do 35 dana graviditeta, kada je Vaš veterinar u mogućnosti palpacijom abdomena procijeniti broj. Također, u utvrđivanju broja plodova poprilično dobro se pokazao ultrazvuk kojim je moguće ne samo utvrditi graviditet ženke nego i broj embrija.

Više o spolnom sazrijevanju i parenju mačaka možete saznati u odgovoru kolege Franje Hrgota, dr. vet. med. ovdje.

Nasljeđivanje se odvija preko gena koje jedinka dobiva nasumično i od majke i od oca. S tog aspekta postoji mogućnost da novonastalo biće bude manje ili više slično kao jedan ili oba roditelja.

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 17:46   |   opcije


pernati tvoj materijalni status omogućuje adekvatnu brigu

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 17:47   |   opcije


joooj.. sad stvarno više nije fer..
ovoga mi je dost i kad je sam

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:48   |   opcije


Pero, mislim da ti si ti jedan od onih hodača za život :))
Ne pričamo o mojoj mački već te pitam kako ćeš udomiti tolike mačiće?
Zakaj izbjegavaš odgovor?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:48   |   opcije


Romane, odi vrit, sad si mu dao alibi da zbriše :(

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:49   |   opcije


vjerovala ti, ili ne, pričamo o tvojoj mački.
ona ima problem.
moja nema.
a ti nemaš mogućnost sebi odabrati najbolju izvedenicu nje za vremena koja će doći bez nje.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:52   |   opcije


A niš, vidim da od pere niš, frka očito ili ne zna kaj da odgovori ili....
Idem pripremiti pravila za dalje, danas ste mi bili jako inspirativni, neki od vas...

Čitamo se :)


Aj da probam još jednom - pero, kako ćeš riješiti problem hrpe mačića svojih nekastriranih maca?

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:54   |   opcije


Bome si počeo i fufljati, pero... Ajde i ti malo odmori :D

Autor: meija   |   26.02.2020. u 17:55   |   opcije


odmori ti samo.
ja sam na slobodnim danima i ne jebe me umor
niti savjest.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:57   |   opcije


pernati za one koji razmišljaju slično kao ti

http://moj.pet-centar.hr/Pitajte-nase-veterinare-Macke/Cijepljenje-macica-8
89.html

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 17:57   |   opcije


ovo više govori o veterinarima nego o tebi :)

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 17:59   |   opcije


Romane.. htel sam ti napisati nekaj oštro, onak za muške..
al predomislil sam se.
nisam siguran da si muško

Autor: perce   |   26.02.2020. u 17:59   |   opcije


jel treba netko pakiranje od 10 kom žohara :) kraljevsko leglo pedigre :) 10 kuna :)

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 18:01   |   opcije


na tuđem smo blogu pernati :) viđ janinu sliku od bloga nije te strah :) daj ti onak u rukavicama da nitko ne kuži :)

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 18:03   |   opcije


uzimaš kave vitamine za mitarenje :)

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 18:04   |   opcije


Jana ima dubinu, neće je to uzdrmati.

ti si već nekaj drugo

Autor: perce   |   26.02.2020. u 18:06   |   opcije


jebiga pero moja pličina + tvoja dubina = :)

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 18:08   |   opcije


daješ sebi puno na važnosti, čak i meni.
imaj i ti obzira prema domaćici bloga.

Autor: perce   |   26.02.2020. u 18:09   |   opcije


da ponovimo pernati

http://moj.pet-centar.hr/Pitajte-nase-veterinare-Macke/Cijepljenje-macica-8
89.html


http://moj.pet-centar.hr/Pitajte-nase-veterinare-Macke/Broj-macica-u-leglu-
6534.html

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 18:10   |   opcije


tebi to nije problem pero ali ima ljudi kojima je pernati

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 18:10   |   opcije


osim toga krdo mačaka obavlja fiziologiju po okolici ako su na slobodnoj ispaši :)

Autor: roman10   |   26.02.2020. u 18:18   |   opcije


Isusek.....
bio sajam taštine na blogu, a mene nije bilo....
tema pogođena ko prstom v...

Autor: janardana   |   27.02.2020. u 10:22   |   opcije


Dodaj komentar