ajme:))



kaže naša dražesna koka:

To ja vidim i žao mi je zbog toga. Da netko utuče toliko vremena na boravak ovdje je jedno, ali da se tako izvitoperi i ne pokazuje pri tome grižnju savjesti, to mi je izuzetno neobično. Nema cipelarenja. Nema ponižavanja, nema maltretiranja. To rade slabići.

Autor: georgi 13.11.2014. u 11:32 opcije


a pazi ovo, koji dan ranije:

Ma, mislila sam te pitati bi li ti na putu do posla ili kad ti je pauza navratio do jedne knjižnice u Zagrebu i malo energetski uranjao u jednu našu kolegicu da ju malo centrira. Mislim se bolje da ju vučeš za kosu dok ju guziš ti, nego da ju za kosu izvlačim iznutra ja i tjerala je da se ispričava prijatelju što mu je prijateljica zakurac, ha?

Autor: georgi 06.11.2014. u 9:55 opcije

Ono, gledam ju već godinu dana kako serenda, prijateljski, pa si mislim sigurno bi joj tvoje uranjanje pomoglo da se svede na prirodne granice.

Autor: georgi 06.11.2014. u 9:57 opcije

Prima i u dupe....što kažeš?

Autor: georgi 06.11.2014. u 9:57 opcije

Ona će probat drobit nešto o mensi, a ti se ne daj smetat nego samo za kosu i u dupe.
Prijateljski, onako bez milosti.

Ajd, bolje joj ti pomaži, nego ja.

Autor: georgi 06.11.2014. u 10:16 opcije

itd.

:D

13.11.2014. u 12:19   |   Editirano: 13.11.2014. u 17:40   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Jesi ti uspjela skužiti što sam ti ja htjela poručiti?

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:20   |   opcije


i ajd da je jednom. al svaki put se ovak prevali ko klada.

sad čekam samo da skuži tko je glavni agresivac, pa da konačno počne branit blog i od same sebe:)

al neće skontat. jbg:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:20   |   opcije


i onda bi raspravljala na vašpem blogu, a na svom vas junački spremi na ignore.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:21   |   opcije


jesam. huškala si nekog da mi upadne na radno mjesto i "" i "" :))

ok, možda si mi to spremila kao poklon?:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:22   |   opcije


miroljubivi i glantan:)?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:23   |   opcije


gandijevski jedan poklon:))

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:23   |   opcije


Jesam li ja razgovarala s Božom a ti se nacrtala u roku dvije sekunde s debilnom idejom: Oćeš da te barimo? Kada sam kazala kako bih da sam muškarac barila na apsolutnu istinu, a da bi žene vjerojatno mislile da se zajebavam?
Jesi.

Kad god je neka situacija ti pretrčavaš između ljudi i mene to smeta. Nadam se da ti u sličnim situacijama Vega nježnije objašnjava, ali ja sam ti to pokušala objasniti više puta, u puno situacija na mekši način, pa smo zbog tvog inzistiranja došle do ove čvršće varijante.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:23   |   opcije


wow ...

Autor: una_sw   |   13.11.2014. u 12:23   |   opcije


Nisam ti ja kriva što sporo učiš.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:24   |   opcije


Toliko o nenasilju....

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 12:24   |   opcije


eh, kokili...
nije mi to nekako baš ekvivalentno.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:25   |   opcije


al ti bi sad da ti se slučajno omaklo, ha?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:26   |   opcije


ono, svako malo ti pobjegne protiv nekog. ali slučajno:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:26   |   opcije


al neka, jer je to sve uu ime pravde i protiv zločinaca, a ne za tvoju... štajaznam što je to zapravo.
pozicija? samoreklama? pokazivanje nekakve virtualne moći?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:27   |   opcije


Ja ne znam što je tebi ekvivalentno, ali znam koliko dugo ti govorim jednu te istu stvar.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:28   |   opcije


Ne pobjegne mi. To je namjerno, a gradacija se postupno razvija, ovisno o tome koliko osoba brzo uči.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:28   |   opcije


A što će tebi trpati se kad ja razgovaram npr. s Božom?
Znaš da me to smeta, ne kod svih, ali kod tebe me smeta.
Vjerujem kako to nije teško razumjeti.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:29   |   opcije


a što ja trebam naučiti, po tebi?

naučila sam i da ti ovo nije bio prvi put.
i da je tvoja obrana nekog od ne znam čega svodljiva na to da isipaš nečije privatne podatke na blog, ubaciš neku grozno primitivnu "uvredu" koja u sebi sadrži neku seksualnu konotaciju koja bi, kao, trebala povrijedit, i time, kao, si dobila bitku?

koju bitku? protiv čega? protiv koga? zašto?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:32   |   opcije


Znači može nasilje,ako je "opravdano"?

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 12:32   |   opcije


smeta te sve. svaki neistomišljenik je utrpan u tvoju teoriju urote.

ali meni si ovo ponovila previše puta. ako te stepem tvojim načinom, vratišđ se i možeš vrtit tu glupu stvar milijun godina.

je li ti palo na pamet da ja znam tvoje privatne podatke isto, da ti mogu napraviti isto, i kako bi se ti osjećala da nekog huškam da te guzi na tvom radnom mjestu?:))

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:34   |   opcije


mirotvorko?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:34   |   opcije


Djevojko, ženo, čovječe, ti se uvijek trpaš kad ja s nekim razgovaram, a najčešće kad razgovaram s Božom. Razvij svoj integritet van identifikacije s drugom osobom i tada ćemo lijepo razgovarati, jer ćeš postati svjesna što je ono što meni u tvojoj komunikaciji ne odgovara. Znači, ako ja razgovaram s njom, to ne znači automatski kako želim razgovarati s tobom. Dugo ti govorim jedno te isto. I nije mi jasno zašto ti toliko dugo treba.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:35   |   opcije


je li ti palo na pamet da znam hrpetinu stvari o tebi, i da sam ih mogla iznositi kao što ti ovdje lamataš našima, ali eto, nisam?

a mogla sam.

pravednico:))

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:35   |   opcije


trpam se gdje hoću. nema tog mjesta ovdje koje ti ne bi najradije izolirala i u njemu drvila svoje.

no, jbg, ovo je javno mjesto. i mogu reći što hoću. pod uvijetom da ne pređem granice - nasilja.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:37   |   opcije


Hoćemo sad o Savskoj?
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 12:37   |   opcije


*uvjetom. :)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:38   |   opcije


Ili o proračunu?
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 12:39   |   opcije


Privatni podaci su precizni. Ovo je bilo neprecizno.
Imaš u svojoj blizini staru i frustriranu ženu koja mi se ne može obratiti bez da pri tome zamahne barem s tri osobe. Nisam primjetila kako imaš primjedbi na takvo ponašanje.

Želim ti samo reći kako nisam zadovoljna tvojim karakterom, kao ni ti mojim. A kućnog ljubimca već imam.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:39   |   opcije


ali, nakon što si već ovako "branila pravednike" preko moje grbače, ok mi je tu i tamo svratiti i ukazati na tvoja lamatanja.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:40   |   opcije


Dobro, Styxa.
Nije mi jasno zbog čega ti je bitno neprilagoditi svoje ponašanje, ako ti lijepo kažem, a vidi do čega smo došle, kako mi ne odgovaraš kao sugovornica.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:40   |   opcije


ček, prilagoditi čemu?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:41   |   opcije


U svojoj blizini imaš naslinike, a smatraš ih duhovitima. Voljela bih kada bi ti svaki puta jednako reagirala kada neko ponašanje nije u redu.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:41   |   opcije


i ti si na mojem blogu.
ja sam na tvojem na ignoreu. kao i mnogi drugi, čim "ne prilagode" ponašanje.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:41   |   opcije


Gore piše: ne odgovaraš mi kao sugovornica.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:42   |   opcije


georgi, ne kužiš to baš, ali jedina agresivna osoba koja u zadnje vrijeme lamata po blogu si ti.
jbg.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:42   |   opcije


Obzirom te ne mislim jebavat, mislim da nemamo o čemu razgovarati.
Hvala ti lijepo.
Veselim se kvalitetnijem razumijevanju u budućnosti.
Maknut ću te s ignora. Ali pokaži mi malo više svog karaktera i autonomnosti u odnosu na grupu i možda nađemo načina učiniti našu komunikaciju manje iritantnom.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:43   |   opcije


kaj sad? nervira te što sam na svom blogu, pa ti ne odgovaram kao sugovornica?
oš da se stavim na ignore?:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:44   |   opcije


ti bi to mene malo preodgajala?
zapravo, ti to nas kao, preodgajaš ili što?:))

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:44   |   opcije


meni se ne komunicira s tobom. ali, kad mi jave da je na blogu osvanulo ovo što je gore u zekstu, doći ću malo pokomunicirati.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:46   |   opcije


Eno ti Vege pa njoj prigovaraj ako imaš muda.
Lamata ti i prijateljem i njegovom ženom i mojim bivšim mužem kad god drmne šnaps poslije ručka, a svi joj podilazite jer je "bolesna" i sama i fali joj ljubavi i pažnje. Meni je to, oprosti, za netolerirati. Ali ja sam ja, a ti si ti.
Fala ti na prostoru na zapisu.
Odo na svoj.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:46   |   opcije


Naravno, drago mi je što smo ovo iskomunicirale.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:47   |   opcije


jer se radi i o stvarima van bloga i iskrice i neta, uopće. i nije ti to bio prvi put.
ali, za tvoje dobro, bilo bi ok da ti je zadnji.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:47   |   opcije


vega? vega misli svojom glavom što god hoće, i ja nemam ništa s tim. što stalno moljakaš da se netko negdje zauzima za tebe i nešto prenosi i štajaznam što.
nisam ja s njom ratovala. ti si, tvoj problem.

ali, ako meni stavljaš ovakve stvari na blog, onda ću pitati tebe "kako si?".
kužiš?
kužiš.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:49   |   opcije


još bih priupitaal, koga si to na blogu branila ovakvim izjavama i od čega, tako da ti dođe zahvaliti, ali moram gibat.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:50   |   opcije


pa pa:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 12:50   |   opcije


Zvonac, da nisi nikad iznosio moje privatne podatke ovdje...
Inače ćemo se ovako razgovarati ;-)

Autor: jedanplusjedan   |   13.11.2014. u 12:52   |   opcije


Ne bum,sam bum ih u novine del :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 12:53   |   opcije


Bok! Meni baš pauza za ručkić. Koji još ne krčkić.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 12:54   |   opcije


Pa bih ja tu ukratko izventilirala svoje asocijacije na temu i izvan nje.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 12:54   |   opcije


Eno ti Vege, pa joj objasni.
A kad to riješiš, onda možeš i mene.
Samnom je lakše.
Ugodan ti dan.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 12:55   |   opcije


da odem po kokice i kolu?Bu fajta?

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 12:55   |   opcije


Obično je bivalo tako da bi mi virtuala, u svojoj nesputanoj neotesanosti, objasni realu, koja je ipak obzirnija, valjda zato jer su nam u njoj interesi ipak bar malo isprepleteni s ljudima s kojima komuniciramo, ali sad je obratno: baš ova mala "kokica" mi je objasnila stavove i ponašanje mojih inače mi dragih, ali napornih susjeda.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 12:56   |   opcije


Ti ljudi žive jednim udobnim građanskim životom: muž radi i dovoljno zarađuje da bi gđa samo ispomagala povremenim honorarčenjem, imaju dvoje djece i probleme koje mogu riješiti bez velikih trauma. Međutim, oni su uvjereni da ih "progoni sustav" - kaj god da se imalo opire nekim njihovim željama i željicama, evo, opet, viš ti to, to je zato jer smo mi mi i jer su oni protiv nas!

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 12:58   |   opcije


Međutim, koliko sam ja uspjela ustanoviti, 99,9 posto Rvata pojma nema tko su oni i ne kani na njih trošiti vrijeme, osim ako im se ovi ne pojave na vratima s nekom svojom teorijom proganjanja i zahtijevom da to prestane; pa onda zblesirano pitaju "A tko ste vi? I kak ja to vas proganjam?".

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 12:59   |   opcije


Isti Josipović,časna riječ!

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 13:01   |   opcije


Ja si nekak mislim da si ti ljudi ne mogu priznati da uopće nisu važni, ili da nisu onoliko važni koliko bi htjeli biti, i da ponekad kiksaju, i to zbog vlastitih slabosti, a ako im nitko (ili određen netko) ne prostire crveni tepih, e hebga, nije to zato jer su oni ti koji jesu, nego zato jer ljudi ne znaju tko su i jer vjerojatno imaju neke druge kojima radije prostru crveni tepih i širom otvore vrata.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 13:01   |   opcije


Neki ljudi nekim ljudima nešto...pa oni njima opet nešto...i to vam je tako.

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 13:03   |   opcije


Međutim, postoji nešto što se zove "samoispunjavajuće proročanstvo", a obično biva tako da ljudi svojim očekivanjima vremenom uspiju isprovocirati upravo one i onakve postupke od kojih se, kakti, "brane" ili kojih se pribojavaju. Tak da bih rekla da su ovi moji susjedi svojom prvobitnom paranojom uspjeli već isprovocirati sasvim dovoljno ljudi unutar i izvan "sustava" (jerbo nisam skužila gdje su sustavu granice, s obzirom da se petlja u apsolutno sve aspekte njihovih života) da ovi ukopaju pete i fakat im ne daju prolaza, sad kad su, silom prilika, naučili tko su ovi. I kakvi su.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 13:05   |   opcije


Pa evo, i ja sama sve češće ignoriram njihove pozive pa i zvonjavu na vratima; i samo je pitanje dana kad ću se "uklopiti u sustav" i sasvim im nesputano, kao na blogu, izreći što točno mislim o njima i njihovoj važnosti, koja je u međuvremenu iz sasvim ugodnog plusa prešla u kritični minus, tj. stigla do zaključka da ih primjećujem samo zato jer su iritantni, a ne zato jer su mi zanimljivi ili ugodni. Pa će onda biti fajrunt.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 13:09   |   opcije


To ćeš morati riješiti sa svojim susjedima.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:09   |   opcije


I ja ti neću plesati po komandi, tako da ostaje da nećemo piti kavu i da ćeš se morati s tim pomiriti, kao i s činjenicom da mi je Babino društvo, atraktivnije od tvoga.
Koliko to tebe iritira to je tvoja stvar.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:11   |   opcije


Pardon, TVOJA.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:11   |   opcije


Ako je suditi po bloškom primjerku, uslijedit će intenzivna "obrana" od mojeg "napadačkog" fajrunta - vjerojatno oblajavanje po susjedstvu, iznošenje osobnih podataka u vidu kritiziranja, kajaznam, mojih osobnih navika, uređenja interijera, higijene, odgoja kućnih ljubimaca i inih bar donekle im poznatih ingerencija i kompetencija.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 13:11   |   opcije


Budu li jako drski, izmislit će nešto, najvjerojatnije neku seksualnu pikanteriju ili nekog grdno ogrješenje o javni proračun, na primjer.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 13:12   |   opcije


*neko - bez "g"

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 13:13   |   opcije


Eh, da: ostala sam im dužna 10 kn. To svakako moram vratiti prije fajrunta. Inače će prijeći u tisućice, ili čak desetke tisućica, a možda se i valuta promijeni.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 13:14   |   opcije


Tak. Sad idem natuć medaljone i malo ih ispacati, a onda možda opet svratim.

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 13:15   |   opcije


ma, ja sam mislila da ovo radi zbog frajera, pa mi to još bilo donekle, onak, romantičarski...
al, bome nije. imaš pravo oko crvenog tepiha.

(nisam tu, gužva mi na poslu. dođem poslije:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 13:16   |   opcije


Ako je suditi po dosadašnjem obrascu ti ćeš malo "otvarati" oči, onda ćeš predozirati s alkoholom u vrijeme ručka, što će pratiti verbalna emotivnost predimenzioniranog, prestarog, razmaženog djeteta željnog pažnje i stava da je nepravedno zanemareno, jer su drugi nesvjesni dometa kao što je fakultetska diploma, što je vjerujem u tvom okruženju u kojem si odrasla nadnaravni domet, a onda kad stvarno ode u pik, onda ćeš zamanut dijagnozom depresije od koje se liječiš 40 godina, ali svega zadnje dvije godine uzimaš lijekove, koje je perpisao "samo" opći liječinik, što bi trebalo biti kvalitetna ispričinica, zbog čega osoba tvog kapaciteta ima potrebu kažnjavati nekoga tko ju nije volio na način na koji si je ona to zamislila, a mi ćemo naravno oprostiti, jer da možeš bolje ti sigurno i bi.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:17   |   opcije


Meni se čini da se vi sve jako volite,samo si ne znate prići :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   13.11.2014. u 13:17   |   opcije


a za sebe ne mogu reć da mi nije gušt pokefati se tu, nekad, onako, seljački, u blatu.:)
al ne moš baš stalno.
najbolje da ne dođem s božom pričat, npr., zato što je paske danas na blogu.
mislim.. :))

vrtić:))

(off)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 13:18   |   opcije


Ja ti komade neću nabacivati, jer nije ljudski, a pored toga u stupnju pijanstva u kojem bi nekog i moglo "vagnut" na tvoju stranu sumnjam da bi mogao napraviti kvalitetan posao koji bi te učinio sretnom.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:18   |   opcije


I kaj ti ja tu mogu.
Pomiri se s tim.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:19   |   opcije


histrionka.
oklada u pivu, barem;)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 13:23   |   opcije


paske, želiš li neki poseban crveni tepih da bi sva tvoja veličina na svim tim područjima na kojima tako fantastično briljiraš došla do izražaja, ili može i običan zlatni crveni tepih?:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 13:24   |   opcije


Ne treba tepih, navikla sam po stajnjaku hodati.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:26   |   opcije


Idemo delat, a ti korigiraj Vegu. Ipak nju bolje poznaješ nego mene. Je veći rizik, ali nisi ni ti pička od čovjeka.
Sretno, Styxa.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:27   |   opcije


vjerujem da je bloško pučanstvo vrlo impresionirano tvojim nadnaravnim sposobnostima.
da netko kaže "šaraf", ti znaš sve o šarafima, i u stanju si cijeli dan o tom na blogu, makar uokolo bjesnio pravi 3. svjetski rat.
dost da netko zarola malu košćicu, i ti zabavljena cijeli dan elaboriranjem iste, jer je ti najbolje kužiš, a još uz to tvoj mozak može dvadeset pet nadnaravno fantastičnih stvari, i nabacit i set kuhinjskih noževa.
i ja budem fascinirana takvim bloškim trudom, bome bi ti admini trebali dat doživotni premijum, kad bi postojala šansa da skužiš kroz par godina da si par godina izgubila jer si toliko vremena elaborirala košćicu koju ti je netko bacio u nekoj virtualnoj vukojebini:).

jaj. nemame. i ja kad počnem... :)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 13:30   |   opcije


Nije poetična poezija kod Rexa ali toliko perfidnih poruka u ovim malim proznim crticama....
Strašno :(

Autor: ovca_ko_ovca   |   13.11.2014. u 13:36   |   opcije


(meni teče druga,a tebi deseta, pa ti računaj)

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:36   |   opcije


ovco, baš strašno. jesi svršila?:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 13:37   |   opcije


Prekonekoliko puta...
No, mišljah na georgi kod koje sam valjda na promatranju ( tako mi danas napisa)...kako se od pomirljive odvjetnice prehitu na ovo...ne znam nazvati točno.

Autor: ovca_ko_ovca   |   13.11.2014. u 13:41   |   opcije


Riječ koja ti fali je "prigodno".

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:44   |   opcije


ekipa ovdje svršava na svađe, ovco. kad si dost dugo tu, onda se više nemaš čemu zgražavati, ali ćeš i kad tad se malo umočiti.
inače, ima i boljih mjesta za druženje po netu od ovog, ali ovdje je valjanje po blatu solidno.

i g. to kuži, pa tim hrani svoj crveni tepihić.
samo je to ona nazvala "u ime pravde".
jelda, georgi?:)

još bi malo da te svi vide?:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 13:48   |   opcije


a čim glasnija, tim te bolje vide.
a čim nesretnija, tim te bolje vide.
a čim veće urote posvuda, tim te...

eh. jednostavno, zapravo:)

aj.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 13:49   |   opcije


Ne mogu se naći baš u "pod Veginom čizmicom" kao ti, pa bit će izlazim iz okvira.
Štrčim. Štaš.
Ajd, moram ići.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:53   |   opcije


Da imam penis, preorala bi cijeli blog :-))))

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 13:55   |   opcije


da imaš penis bila bi znatno smirenija

Autor: krelec   |   13.11.2014. u 13:57   |   opcije


jap.
i nećeš stati dok ga ne preoreš. što smo primjetili.
jer smatraš da zaslužuješ više pažnje i od vege i od marte i od zveki i od bilo koga ovdje, jer ti znaš bolje, a i malo si bolja od njih. iako ti nije jasno kako već svi nisu skužili da si ti bolja.
pa ako nisu na tvojoj strani, malo ćeš im pokazati svoju veličinu (ponižavanjem i trpanjem u urote, kad već ne mogu diviti ti se stalno kao oni koje želiš za svoje sugovornike. a ostale koji ne poštuju Najveću i Najljepšu i Najpametniju i ne dive joj se stalno, ćeš malo namlatiti da se nauče ponašati.:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:00   |   opcije


histrionka;)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:01   |   opcije


Nemoj, Stikili obrtati teze, pa znaš i sama što se radi, ja sam ti tu mladunče, ček dok ja pohvatam fore ovih s više staža, tek sad sam skužila da po tri čovjeka rotiraju na niku. Nemoj meni to kamariti. Nisu to teorije i ti to jako dobro znaš. Žao mi je ako sam kome potrgala lutku, znam da je ljudima sigurno jako dosadno kada su dugo tu. Samo, to nije moj stil. E, sad drugi je problem što ja to kužim, a treći što je kalkuliranje s mojom pristojnošću i čuđenjem bila greška. Ja mogu svjesno okrenuti glavu, ako se radi o benignoj zabavi.

Dobar ti jučer bio komentar ono tko je tko....računam ti da je 50% laž, a 50% istina. Nije sramota, ako se ljudi malo zaigraju. Svaka kultura ima svoj moral.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:07   |   opcije


Može.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:08   |   opcije


zaigravaš se na tuđi račun.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:15   |   opcije


Vegu gledaj, si slijepa?

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:20   |   opcije


(sad kreću uvrede:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:21   |   opcije


Evo mene po aperitif. Može žestica :-))

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 14:22   |   opcije


Ma, nisu uvrede, nego kako ti nisi primjetila neke nepravilnosti u njenom ponašanju?
Da li ste ikada razgovarale o tome?

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:22   |   opcije


ma mislim si dal da trgnem još jednu s nogu ili gibam, malo se razvuklo ovo...
a samo navratila:))

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:24   |   opcije


Eto nje, čim je žestica, bit će sranja, a onda ide ispričnica.
Ajd, ja čitam- ti pišeš.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:24   |   opcije


g.,, sad pričamo o nepravilnostima u tvom ponašanju. što sad prstom u vegu, odmah.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:24   |   opcije


Jesi li ti primjetila kako ona meni zamjera što se družim s Babom?

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:25   |   opcije


Pa, će ona meni iskomandirati ili dati ljubaznu preporuku da to ne bi baš bilo ok, a meni njena preporuka nije mjerodavna.
Tko je od vas ostao dobar s Babom? Ili kud Vega tud i cijela sletska vježba? Meni je to bezveze.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:26   |   opcije


Nego, da sam pisala svoj zapis umjesto ovog gostovanja, napisala bih vam kak se isplati pisati prigovore na račune: HEP mi se više ne usudi ni pisnuti, poslali uplatnice za neku akontacijsku siću, a blogme se i obračunska razlika smanjila u usporedbi s prijašnjim godinama, što je vrlo neuvjerljivo ako su raniji obračuni bili točni, budući da se ovog ljeta u mene naveliko srkalo struju raznoraznijem strojevima; Bnet mi svakog mjeseca umanji račun za 50 kn, jer ja svakog mjeseca napišem prigovor na kvalitetu usluge, pa si mislim, ako već ne mogu raskinuti ugovor i uzeti uslugu ondje gdje je kvalitetnija (ah, moj stari, dobri Iskon, zašto sam te iznevjerila, zbog CRT telkača u spavaćoj sobi, koji sad uopće ne gledam...?), red je da ne platim ono što nemrem koristiti kak treba. Sad još plinaše i vodovod sredim, ali morat ću HEP-u, ako ostanem kod njih, priznati da se grijem na struju i zatražiti uplatnice na veći iznos, jer ako ga ispišem na opću uplatnicu, plaćam veću pristojbu. Etogac, toliko u ovom javljanju, idem sad maznuti moje medaljone s gljivama u vrhnju :-))

Autor: vegavega8   |   13.11.2014. u 14:27   |   opcije


A znam da ju voli. Ali to njih dvije moraju riješiti.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:27   |   opcije


To si već jednom rekla.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:27   |   opcije


a zašto sad to komentiraš meni, a ni samnom ne možeš komunicirati?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:28   |   opcije


Zato što sumnjam da si prigovorila pritisak koji je imala na mene iz razloga koji sam navela.
Vidiš, ja se mogu suziti na svoj zapis, ali i tada ona ima potrebu privući moju pažnju. Samo, ja nju nisam diskvalificirala negativno, već pozitivno, a to je sasvim druga stvar tj. odlučila sam da mi nečije drugo društvo bolje odgovara, a povijest i budućnost svojih odnosa, ona sama piše isto kao i ja.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:30   |   opcije


(samnom sad komunicira jer je dobila što je tražila, i zadovoljna je: stotinjak komentara pažnje!:)
ajd, poklon za božić, ko zna kad ću opet:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:31   |   opcije


A ja ti s tobom kad razgovaramo ja i ti nevezano za opću politiku nemam nikakvih problema.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:31   |   opcije


Ja ti ne radim na komentare i ne pišem si ih sama.
Ja sam došla s tobom iskomunicirati problem, ali ne s tobom kao službenim predstavnikom, već s tobom kao autonomnom osobom. I ne budi drska, jer za time nema potrebe, jer ja tebi mogu zalijepiti novčanicu hračkom svaki puta kad zapjevaš "službenu himnu", a bome bi tada ti i lijepe pare zaradila.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:34   |   opcije


vega ti je dala dobar savjet upozorivši te na neke babine karakteristike.
zapravo, dala ti je više od nekoliko njih, ali ajd, kužim da je bolja fora skupljat bodove na fajt s vegom nego iščitati što žena nekad kaže i priznati da itekako zna imatu pravo.
mora li kod tebe sve biti crno - bijelo uvijek?

mi zli - ti dobra?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:34   |   opcije


Ja Babi ne zamjeram njene mane i prihaćam ju zajedno s njima, kao i sve posljedice koje iz toga proizlaze. A to što Vega ne zna priznati kako Babu voli to je NJEN problem.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:36   |   opcije


i naravno da će sad dva dana biti mir, jer je pažnja nahranjena, i onda će opet početi teorije.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:36   |   opcije


I nisam spominjala dobro i loše. To je problem i to očit, a vi ju u tome podržavate, umjesto da ženi pomognete.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:36   |   opcije


ne znam. niti me zanima odnos babe i vege.
zašto zanima tebe?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:37   |   opcije


Teorija je uvijek bilo i bit će, a problem je s mojima što su uvjerljive. Ja ću i sutra napisati neki "vodeni" zapis i biti na svom zapisu kao i puno puta do sada, ali i ja volim kada se meni netko obraća da to čini na način za koji se može pretpostaviti da bi mogao biti kvalitetnije prihvaćen.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:40   |   opcije


i trebam li sad ovo nekom prevoditi?
i vega i ja sad znamo da ovo nije tvoj pokušaj zauzimanja za babu, nego tvoje diskreditiranje vege.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:40   |   opcije


jok, to ti je dosadno.
voliš kad se netko nalijepi na tvoja trkeljanja tako da imaš opravdanje za svoje diskreditacije i svoju agresiju i alibi za "mene nitko ne razumije pa sam morala primjenit silu".

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:42   |   opcije


treba još prijevoda?

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:42   |   opcije


Zato što je bio tema mnogih Veginih komentara i zapisa, pa pretpostavljam da ju to žulja, a vidim i način kako se to može riješiti, ako se problem osvijesti.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:42   |   opcije


zapravo, mislim da čak i babu toliko dižeš samo u inat vegi.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:43   |   opcije


Isto tako puno puta se ljubazno osvrnula na Babin i moj odnos iz te pozicije, a vidim da nije zbog toga naročito sretna.
Mislim da možete pomoći svojoj prijateljici Vegi oko nekih stvari i slobodno joj prevedi ovom slobodom što se njoj događa na emotivnom planu, a gdje ima veliku blokadu, zbog koje i pobolijeva.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:44   |   opcije


i babke je tvoja štakica za mlaćenje:)

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:44   |   opcije


Ne, nego ne dozvoljavam da se iživljava, a u pozadini toga je njena ljubav za Babu.
Samo, ona ne može nikome uvjetovati, a kao što sam i rekla ja preuzimam odgovornost za sve štete koje iz mog i Babinog odnosa proizađu, ako proizađu.

A i vi bi joj kao njeni prijatelji mogli pomoći da to prepozna.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:46   |   opcije


e, a onda recimo gledam koke i mai kako su ti se grupirale.
al nije to zato što si divna i prekrasna, nego zato što si ti njihova štakica za mlaćenje.
i mlatiš umjesto njih po boži i vegi.

njima se to više baš i ne da, ali im je ziher smiješno kad onak kočijaški psuješ vegi ili nekome.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:46   |   opcije


Nije ona moja štakica za mlaćenje, ona je Baba, kao što je Boža Boža.
I kao što vidiš to kod mene nije međusobno vezano, niti jedno drugo isključuje, kao što se vama dogodilo da idete linijom manjeg otpora, to kod mene ne igra.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:47   |   opcije


:))

joj. dost blata.

bilo je fino i topljikavo, al bome smrdi.
aj, sad zbilja.
of.

Autor: msirena   |   13.11.2014. u 14:48   |   opcije


Ja znam mnogo pristojnih ljudi koji nikada u životu nisu izgovorili prostotu, a rade čudesne opačine. To ti nije mjerilo.

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:49   |   opcije


Nije ovdje bilo blata. Ali ako te veseli, rećemo da jedva dišem od napora.
I ti razmisli koliko je lijepo pratiti službenu politiku neke osobe u društvu, radi podilaženja, a pri tome škaritrati ljude koji neosporno imaju svoje i kvalitete i mane i koliko si ti, a i ostali autonomni u tome, a koliko idete linijom manjeg otpora. Meni je zbog toga kao čovjeku žao.

M-ka je jako ok npr. Ona nema "savitljivu kičmu".

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:51   |   opcije


Ajd

Autor: georgi   |   13.11.2014. u 14:51   |   opcije


zna li ijedna od vas,žena s bloga,voljeti? iskreno,punim srcem,voljeti
i poštovati muškarca,makar,kada već žene nepoštujete?

Autor: bezobraznik   |   13.11.2014. u 22:14   |   opcije


Dodaj komentar