...Ljevičari - tamna strana

...Vama, vlasniku, poduzetniku, u radnju, lokal, dućan, ulazi mušterija,korisnik, kupac, koja u svom džepu ima neke novčeke. Ako ste osorni, nepristojni, nekooperativni, nestručni, čovjek će sa svojim novčekima izaći van i vi nećete imati za plaću. Ako ste ljubazni, pristojni, kooperativni, stručni, čovjek će vam ostaviti malo novčeka, možda i doći ponovno, a vi ćete imati za plaću...

Kad je čovjek mlad, uobičajno je da su njegovi stavovi liberalni, ljevičarski. Prepun je naivne, površne mudrosti, recepata, kako bi trebalo promijeniti svijet. Buntovan i zapaljiv ko šibica. Nije ga problem zapaliti za neke progresivističke ideje, te potaknuti na konkretnu akciju. I to je sasvim u redu, vjerojatno genetski to tako mora biti. Osobno takvu pojavnost sasvim razumijem, pa i ja sam bio takav. No, kad malo zagrebemo u dubinu, vidimo jednu prešućenu činjenicu. Ti mladci su uglavnom obješeni na kopanju koju hranom, krovom i toplinom, puni netko drugi, npr. roditelji...

I tu sad leži osnovni problem njihovog svjetonazora, njihovog mentalnog sklopa. Ljevičari bi aktivno i autoritativno, raspoređivali tuđi, teško zarađeni novac. Njihovo poimanje zarađivanja realnog novca je sasvim na nivou teorije, jer u pravilu, nikad nisu bili u situaciji koju opisuje notica na samom početku ovog posta.

No, kako ljevičari odrastaju, onima koji završe u realnom sektoru, onom iz notice na početku, događa se puzajuća evolucija pomaka u desno. Svaki čovjek, i te kako cijeni i poštuje kunu koju sam zaradi. Problematični postaju oni ljevičari koji, na neki način, eskiviraju realni sektor i odmah se ubace u nešto što se zove državna služba, ili još pogubnije za društvo - politika!

Ideologija,

je snažna pokretačka snaga svekolikog djelovanja ljevice u svim vremenima. To je postavljeni cilj kojem se stremi. A kako je kolektivizam osnovni temelj, model kojim se u njihovoj ideologiji dolazi do cilja, individualizam im je neprijatelj broj jedan. Zaklinju se u demokratičnost, te pluralizam mišljenja, ideja, slobodu, toleranciju. Međutim, u praksi, ti postulati vrijede samo za one koji su "na liniji". Za one, koji nisu "na liniji", proklamirani postulati više ne vrijede. Suprotan stav će proglasiti govorom mržnje, argumente će pobijati etiketiranjem, te nepoćudne izolirati ili čak potajno poželjeti transferirati na "preodgajanje" u neki novi Goli, Gulag ili Polja smrti. Za ljevičare, čovjek drugačijeg svjetonazora nije netko s kim bi popili pivu i vrckaso, uz osmjeh i uživanje, argumentima pristojno raspravljali. Za ljevičare, je osoba suprotnog svjetonadzora, osoba koju odmah treba đonom "potegnuti" u cjevanicu i zatuči kolcem. Ljevičari su, po nekim procjenama, u prošlom stoljeću pobili oko 250 milijuna ljudi, svojih sugrađana.
Država je najveći masovni ubojica u povijesti.

Kako je komunizam na lošem glasu, jasno im je da tu "kruha više nema". Stoga im je potrebna neka nova furka, nešto što će opet "navući" raju na novi, globalni totalitarizam. I tako proglasiše Progresivizam. Orwell, Huxley, H.G.Wells, ideolozi i propagatori Progresivizma, vukovi u janjećoj koži, zamijenili su Marxa i Engelsa, a komunistička internacionala je zamijenjena mantrom o Novom svjetskom poretku i Globalizmu.
"Fabian Socialist" zamjenjuje ozloglašeni termin komunist, vuk dlaku mijenja, ali...

Inače, progresivizam je zgodan termin. Indirektno sugerira da su oponenti nazadni, promitivni i ograničeni. Pa tako ispada da u tu skupinu spadaju, npr. i tradicionalne obiteljske vrijednosti, pa čak i sama obitelj kao takva. No, o tome malo kasnije...

Ekonomija,

je pod vlašću ljevičara - "u banani"!
Ljevičari drže da ljudi generalno nisu sposobni upravljati svojim sudbinama, da država svima mora biti tutor. Prema tome, sve mora biti regulirano zakonima i propisima. Posljedica je, naravno, glomazna država koju moraju plaćati oni iz notice na početku. Paradoksalno, ljevičari preziru poduzetnike. Oni ne znaju kako je to pokrenuti posao. Njihova percepcija poduzetništva jest, ujutro otvoriš vrata, odereš ljude i navečer brojiš novac, sam, skriven u nekom zapećku! Poduzetnici su individualci, nastoje biti neovisni a i prečesto razmišljaju "izvan kutije". Klasni neprijatelj, nije slučajna kovanica. Ljevičari se nikad ne zamaraju moralnošću visine poreza i nameta. "Njih sleduje" je aksiom iz kojeg proizlazi da npr. niti 75% poreza nije nemoralno. Posljedica je odumiranje realnog sektora, rastuća nezaposlenost, a poreznici počinju sakupljati gnjev umjesto novca. Profitiraju jedino globalne korporacije i uska klika prebogatih. Udruživanje korporativne snage, bankarskog sektora bez kontrole i državnog aparata vodi neminovno u totalitarni fašizam, što obične ljevičare čini naivnim vojnicima, pijunima u igri nekih drugih, u dubokoj medijskoj sjeni sakrivenih, malobrojnih oligarha, samoprozvanog novog globalnog plemstva. Ljevičarska alternativa poduzetništvu glasi: Država će odlučiti što i koliko trebate raditi. Ako ćete biti poslušni, živjet ćete dobro. Pri tome, "dobro" je ono što država odluči i regulira da je za vas "dobro"!

Kod nas,

nikome više ne treba ništa objašnjavati. Svaki dan živimo sve tragičnije. Lijeva koalicija je zakukurikala i svakim danom izmišlja nove propise, nova pravila. Posljedica regulatornog mahnitanja jest da, čim se ujutro ustanete, popišate, umijete, doručkujete, već kršite nekoliko zakona ili propisa koji vam mogu odnjeti nekoliko mjesečnih plaća ili vas odvesti čak u zatvor. Svi postajemo potencijalni kažnjenici, to je sukus lijevog ideala novog "progresivnog" svjetskog poretka. U njemu, niti odgoj vašeg djeteta neće moći biti vaš. Država zna to najbolje. Ona je tu da propisuje što će vaše dijete učiti, kakav moralni svjetonazor će mu se usađivati, što će vaše dijete jesti za gablec, kako će oslovljavati svoje roditelje...

Premijer pak, javno priznaje na dalekovidnici da su "narihtali" pravila igre za referendum da bi se izglasalo ulaženje u EU. E sad bi najrađe, opet promijenili pravila jer im se ne sviđa potencijalni ishod novog referenduma. To se inače zove - manipulacija. Što je dopušteno bogovima, nije i volovima. Povijest je prepuna takvih mutljaševina, a zna se i kako one završavaju. I sad su ljevičari, u suradnji sa plaćenim političkim trolerima, pomahnitali na internetskim stranicama u svezi sa nastupajućim referendumom. Pri tome, besprizorno gaze sve gore samoproklamirane principe ljudske i političke komunikacije, u koje se inače zaklinju, praksom potvrđujući sve ono što sam gore u postu napisao...

01.12.2013. u 23:24   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

mene je sram

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:29   |   opcije


hoću na tahiti

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:29   |   opcije


nikad više neću reć odakle sam, evropa je dovoljno

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:29   |   opcije


sve treba potaracat pa iznova, ovo je šit

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:29   |   opcije


...???? Tahiti???...:))))))

Autor: sagittariusclassic   |   01.12.2013. u 23:30   |   opcije


mislim, ovo društvo i ova vremena

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:30   |   opcije


da, tahiti, maldivi tonu

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:30   |   opcije


ne radi se o lijevim i desnima, ovo danas je poraz pameti

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:31   |   opcije


...ne drami...:)))))

Autor: sagittariusclassic   |   01.12.2013. u 23:31   |   opcije


a nego oko čega ću? :D

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:33   |   opcije


...slažem se, ja sam ga ignorirao, kao što sam i rekao. Ne pada mi na pamet da svojim izlaskom
dajem legitimitet pizdarijama...:)

Autor: sagittariusclassic   |   01.12.2013. u 23:34   |   opcije


a zapravo mi je drago, sad će pobjednici likovati, glasno, pa će se jasno vidjeti tko su :D

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:35   |   opcije


...kajaznam, ženskama barem nije teško naći razlog za dramatiziranje...:)))))

Autor: sagittariusclassic   |   01.12.2013. u 23:36   |   opcije


ma te real life dramas su dječja igra :)

ovo je prava stvar, na barikade :)

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:38   |   opcije


nek žvaču ovaj tekst ovi jutarnji
idem ja, noć :)

Autor: CrystalClear   |   01.12.2013. u 23:42   |   opcije


...nooć...:)))

Autor: sagittariusclassic   |   01.12.2013. u 23:45   |   opcije


mislim da bu zanimljivije od likovanja bilo cuti cendranja i vredanja od strane gubitnika. ti buju posramili mamica :D

Autor: traper   |   01.12.2013. u 23:45   |   opcije


zgodna...i vrlo osobna teorijica. Kao i svaka druga osobna teorijica koju dotični zna sročiti finim rečenicama. Na žalost..gospon sagi...vašu teoriju ne mogu primjeniti na svoj slučaj. Naime...svaku svoju kunicu sam sama zaradila...dok sam istovremeno u ljubavi i predanosti podizala dvoje male djece. Pritom često...pa i dan danas bila izrugivana, vrijeđana i omalovažavana od onih koji su..kako vi kažete mudri tradicionalisti. Tradicionalisti su me nazivali kurvom, rspuštenicom, davali mi male plaće i mobirali me na radnim mjestima. Tradicionalisti su me izbacili iz kuće....tradicionalist je dizao ruku na mene...jer tradicija nalaže da žena ne vrijedi puno. Crkva mi je rekla: trpi..i Isus je trpio. Društvo je reklo: jebiga ..nisi ni prva ni zadnja....država je rekla : sorry ovo je kapitalizam. Tako da..dragi sagi..tradicija je mene puno koštala. Mene, moje male obitelji..mog novca i mog zdravlja. Pomoć sam dobila od otvorenih i liberalnih ljudi...koji me nisu etiketirali ni po čemu...osim što su cijenili moje pravo na život. Zahvaljujući liberalima...shvatila sam da i moj život vrijedi...baš kao i tuđi...i da nitko..zbog osobnih uvjerenja (tradicije) nema pravo ugrožavati to moje..ili bilo čije pravo.

Autor: PAMELA_007   |   01.12.2013. u 23:45   |   opcije


...Pam, promašila si "ceo fudbal". Nigdje nisam naveo da sam konzervativac, post je o čisto političkim principima, a ovi naši "konzervativci" nemaju blage veze sa temeljnim principima političkog konzervativizma...:)

Autor: sagittariusclassic   |   01.12.2013. u 23:50   |   opcije


o..jesam li? Učinilo mi se da se trebam 'opredijeliti'! ... Smije li se razumjeti kapitalizam..pa svoj rad, znanje i vještine unovčiti?..Pritom ne zadirati u tuđu intimu? ..Biti tolerantan (liberalan) prema drugima koji me ne ugrožavaju? Odustati od tutorskih vjerskih ideala kojih se baš nitko ne drži? A uz sve to ostati duševno moralan...i sociološki osjetljiv? ... Smije li uopće nastati neka druga i drugačija generacija od one koju poznajemo? ...

Autor: PAMELA_007   |   01.12.2013. u 23:56   |   opcije


Osim toga....nema Biblije koja govori o internetu..telefonima..struji...zdravstvu, dionicama...bla bla....pa mi zdrav razum nalaže..da tradicija u novonastaloj situaciji baš i nema nekog smisla.

Autor: PAMELA_007   |   01.12.2013. u 23:58   |   opcije


osim da nas sve skupa unazadi i dobro nas namuči!

Autor: PAMELA_007   |   01.12.2013. u 23:59   |   opcije


http://a-l-m.at/about_a-l-m/a-l-m_mission-statement/

Autor: sagittariusclassic   |   01.12.2013. u 23:59   |   opcije


...Pam, prišparaj pluća, nisam vjernik...:))))))

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:00   |   opcije


ok....zadnjih dana se vjera jako pripisuje tradiciji i određuje Hrvatstvo!

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:03   |   opcije


...Da te tata poduči, esencijalno, konzervativizam se zalaže za manji državni aparat, nemiješanje države u ekonomiju i individualnu slobodu...:)))))

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:04   |   opcije


pa....meni je drago kaj vi imate toliko godina koliko imate....moja baka je npr. umrla i prije....ali možda je vrijeme da svoje 'mudrosti' pritajite...jer i vas..kao i mene..gaze neke nove i drugačije ideje. Vaš svijet...a pomalo i moj..je na isteku....dolaze novi...mlađi..i drugačiji. Ne moramo sve patronizirati. A mlađi...poput mene...misle da niste u pravu.

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:08   |   opcije


...aha, zato je i društvo tu gdi je, mladi su zmislili financijske derivacije, high speed trading, ubijanje dronovima i druge blagodati modernog društva. Čestitost se negdje izgubila putem, to je ono što te je baka učila...:)))))

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:13   |   opcije


uglavnom...vaša prva rečenica posta govori apsolutno sve ..najbitnije. Jesmo li mi vlasnik radnje ili države...princip ponašanja je isti. Tog se obično sjetimo za sezone turizma....jer tad će npr. naša (danas izrazito zeleno ZA) regija itekako ljubazno ugostiti i uzeti novčeke i od gejeva i od Srba..i od bilo koga...i svima će biti lijepo i ugodno. A tako može biti svaki dan!

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:16   |   opcije


Definirajte mi čestitost koju sam po vama..izgubila?

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:17   |   opcije


Projekt u koji namjeravam slijedeće godine ući donosi par milijuna eura hrvatskom gospodarstvu...a u suradnji sa Srbijom. Kaj misliš hoću li potpisati..čak i ako ugovor bude na ćirilici? Ne neću..a-a!

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:19   |   opcije


Od svih režima i sustava...sorry..ali novim generacijama ipak najviše paše kapitalizam...koji uz ekonomiju na prvom mjestu ima i sociloški uređeno ...civilizirano društvo. Kaj se kome događa unutar 4 zida...koga briga...dok je kruha na stolu...i ušteđevine za luksuze u 'čarapi' :))

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:21   |   opcije


...I u čemu je problem?!? Pa to je konzervativni princip! Daj koncentrirano čitaj kaj ti napišem...:)))))

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:23   |   opcije


ili krivo nazivamu istu stvar...ili konzervatizam nije ono što različito mislimo. Konzervatizam je upravo otpor i nedopuštanje proboja noviteta..i netolerantnost prema ičemu što je različito od vlastitih uvriježenih uvjerenja. Gdje je tu konzervatizam? U širokoj suradnji..i potpuno mogućoj lakoći suživota s bilo kime!?

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:26   |   opcije


...Čekaj malo, ti se držiš ljevičarkom? Dakle, misliš da je država tu da se brine o svemu? ...:)))))

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:27   |   opcije


zapravo...nisam se još do sada deklarirala kao pripadnik bilo koje strane. Nisam bila na takvim izborima...nisam ničiji član. Ali..da se smatram liberalnom...smatram se! Čak i onda kad imam loše mišljenje o pojedincima..ne znači da bih im ikad..IKAD zbog svoje netrpeljivosti uskraćivala prava!

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:30   |   opcije


...Pam, ridmajlips, konzervativizam nije vjerski talibanizam, busanje jednom rukom u prsa, a drugom mažnjavanje svega što ima na stolu. Naš konzervativizam je gomila neukih rodjaka koji se u nedjelju idu iskupit u crkvu za ono kaj su preko tjedna pokrali i ljudske živote koje su uništili. To jednostavno nije to što bi trebalo biti...:))))

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:32   |   opcije


...Aha, dakle, ti kao ljevičarka nikom nebi uskračivala nekom prava, koja to npr. ?....:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:36   |   opcije


Kaj se tiče državnog upravljanja...nisam zadovoljna ni jednom dosadašnjom vladom. Pogotovo HDZ-ovskom! Kao desničarskom..i samim time temeljenom na tradicionalnim postulatima..za koje smo već ustvrdili da nemaju smisla. Ova sadašnja se barem lišila nepotrebnih okova...no na žalost nesposobna je. Ipak...slažem se da država ima više upravljačkih aparata koje bi činili izuzetno sposobni i kompetentni ljudi....kako bi svaki sektor države bio pokriven. Od gospodarstva do socijalnih uređenja. Ne znam kaj tome fali?

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:37   |   opcije


''' Naš konzervativizam je gomila neukih rodjaka koji se u nedjelju idu iskupit u crkvu za ono kaj su preko tjedna pokrali i ljudske živote koje su uništili.'''...i to je vama ok???

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:40   |   opcije


...Dobro, dakle velika država koja se brine o svemu. To treba platiti, pa kolika je onda visina poreznog opterećenja po tebi moralna?...:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:40   |   opcije


Naspram tog mudrog konzervatizma...smeta vam liberalizam?...STVARNO???

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:40   |   opcije


...jasno sam se ogradio da ovi naši nemaju pojma što je konzervativizam, oni su nakazno društvo koje je samo prisvojilo naziv...:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:42   |   opcije


heheh..pitaš me o pdv-u?...U ovoj situaciji?...sorry..ne znam. Ali uvijek je zgodno pogledati kako su drugi riješili neka državna pitanja...pa preslikati princip ako funkcionira! ..... Evo..recimo...osobno nemam niš protiv da se uvede porez na imovinu.

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:43   |   opcije


.. naravno, ne želim da moja djeca žive u totalitarizmu orvelovskog tipa. Nikako!...:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:44   |   opcije


nitko razuman to ne želi.....i čemu onda ova etiketiranja? Nepotrebno...baš kao i ovaj građanski pokušaj nametanja osobnih uvjerenja onima koji nemaju takva! ...

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:46   |   opcije


pdv nije ništa, smetaju me parafiskalni nameti, to što se svaka lokalna šuša sjeti pa gurne ruku u džep poduzetnika bez ikakve kontrole i smisla. U kapitalizmu nema uzimanje love za ništa. Kad se otvaraju nova radna mjesta, kad je veći harač ili kad je manji harač?...:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:48   |   opcije


Tko kome što nameće? ...:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:49   |   opcije


Tu se slažem...zato i kažem da sadašnja garnitura vladajućih pokazuje svoju nesposobnost! ...Samo...kaj ja znam..meni nekak pod istu kapu uopće ne idu sociološka i ekonomska pitanja. Osim što je u konačnici ugodnije poslovati u tolerantnoj okolini! :)

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:51   |   opcije


Tko kome što nameće? TKO KOME? ... Gospon sagi....ste pratili vijesti ovih dana! ... Neka skupina građana...nekakvih vlastitih uvjerenja....doslovno je SVIMA nametnula ta ista! Ustavom ih zacementirala....i time našu državu okarakterizirala kao prijestolnicom upravo rodijaka...klera i netolerancije prema različitima! DA TO je danas nametnuto.

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:54   |   opcije


toga se recimo CC srami! I ja se sramim. .. Baš mi je neugodnjak kad budem pričala s ljudima iz svijeta ili europe..pa kad mi kažu: aha..ti si Hrvatica? Vi ne podnosite manjine i netolerantni ste prema njima!? ..I onda bih ja trebala reći: da..tako je..i baš sam ponosna kaj smo tak jebeno priglupi i važno nam je da oni koji se jebu u dupe nemaju humana prava kao mi koji se isto jebemo u dupe...ali s različitim spolom!!!

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 0:57   |   opcije


...Znam, ali pogledaj kako raste broj nezaposlenih. Linić pustoši građane, firme, obrtnike, sve koji nešto privređuju, stvaraju, da bi namirio ergelu na vlasti, koja btw. - buja?!?! Kraj ovolikog gubitka radnih mjesta u realnom sektoru! Pa ovi su brod luđaka!!! I onda kaže da su ti isti poduzetnici nesposobni, dok promet svima pada dramatično jer u Zagrebu, po cesti, već guraju kolica iz supermarketa, napunjena otpadom. Jebote, ko u američkim filmovima! Sledio sam se neki dan...

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 0:58   |   opcije


...Koje manjine?? LGBT ljudi nisu nikakva manjina u političkom smislu! Oni su ljudi sa neuobičajnim seksualnim ukusom!...:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 1:00   |   opcije


Pa...definitivno je porazno puniti džepove pojedincima...ali...privreda privatnog sektora...činila je isto....utajom poreza. Vani nema utaje. To se nitko ne usudi. Osim toga...ni šljakeru zaposlenom u privatnim sektorima isto nije baš bajno. Od prekovremenog rada...to ugnjetavanja i izrabljivljanja i plaće na crno..i prijave na minimalac! ... Pa nakon pun kufer godina na minimalcu...odi u penziju! ...

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 1:03   |   opcije


nema neuobičajenog sexualnog ukusa...kao prvo...a kao drugo...njihovi ukusi nisu razlog da im se uskračuju osobna prava!

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 1:05   |   opcije


ajme...kasno je....sutra se radi!! ..pozdrav...do nekih boljih vremena!

Autor: PAMELA_007   |   02.12.2013. u 1:07   |   opcije


Penzije nebu! Vidi obim trgovanja financijskim derivacijama u svijetu. Ako pukne devalvacija, npr. 20%, ti si zgubila 20% love u svom penzionom fondu. Uzmi u obzir totalnu devalvaciju svih valuta tokom 30 godina i vidla buš da je to prevara, čista ponzi shema...:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 1:08   |   opcije


Nitko njima ništa ne uskraćuje, to je najobičnija medijska podvala...:)))
nooć...:)

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 1:10   |   opcije


btw sagi nije ti palo na pamet da je bit sluga novcu loše? jer, takav gospodar kad tad ode...drugome! a konzerve upravo u novcu (kapitalu) vide svog gospodara. tako gledano, pa ljevičari su zaigrane male bebe. btw upravo suprotno..u ovim nekim godinama nije pristojno bit konzervativac, već ljevičar. no, svi gledamo isti svijet al ne vidimi iste stvari. i zanimljivo mi kak se neki prigodničari od vremena do vremena javljaju (obično je to vrijeme između dvaju stolovanja adezea) sa svojim umotvorinama glede društva, stanja nacije i ostalih hrvatskih pertinencija!

Autor: mai_sarai   |   02.12.2013. u 9:18   |   opcije


...@ Mai, lupetaš bez veze. Možda te ovo malo prosvijetli
http://www.youtube.com/watch?v=ZPJA4S2_rmw

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 11:38   |   opcije


kad muškarac nema argument, ženi će reći da...lupeta! ili da je krava...koza ili neka slična domaća životinja. toliko na temu argumenta. ovo kaj si pokazao me uopće ne impresionira, kao niti puno toga što je američki produkt! znam da si se od malena divio autićima, tenkićima, raketama i ostaloj bulimenti američkog arsenala. pri tome ti nit nogomenti nije stran, iako sumnjam da si ga ikad igrao? što mogu kad su mi draži neki čumski (iako je amer al to je još jedan dokaz da sve njihovo i nije tak loše), žižek i ostala europska ljevičarska škvadra. o pokojnima (huxleyu, sartru, simone i ostalim) neću...jer bih tada ja morala reći da...sereš!

Autor: mai_sarai   |   02.12.2013. u 15:25   |   opcije


...a krasno društvo, naročito Chomsky: "Chomsky je iznio par pogleda na raspad SFRJ koji su u nekim krugovima protumačeni kao relativiziranje Miloševićeve politike. Chomskog se kritizira da je izjavio da je pokolj u Srebrenici je "preuveličan", da logor Trnopolje nije bio sabirni logor nego mjesto "gdje je svatko mogao otići kad god je htio" a da je NATO-ovo bombardiranje SRJ započelo "jer Srbija nije provodila nužne socio-ekonomske reforme podložne SAD-ovom programu neo-liberalizma". Prema njemu, rat na Kosovu je doveo do izbjeglica i zločina, ali "tek nakon NATO intervencije". Kritičari te tvrdnje osporavaju i tvrde da je riječ o krivom citiranju izvora.[2] Novinar Ed Vulliamy je napisao otvoreno pismo u kojem ga kritizira zbog "revizionizma rata u Bosni"
Intelektualno zastao u 60-ima, zajedno sa pretjeranom konzumacijom Lsd-a....:))))))

Autor: sagittariusclassic   |   02.12.2013. u 17:08   |   opcije


Dodaj komentar