Svi lažu ©

Link
Ovisno o situaciji i potrebi.U najboljem slučaju prešućuju istinu.A postoje li bezazlene laži?Možda.

17.11.2014. u 11:25   |   Editirano: 17.11.2014. u 11:27   |   Dodaj komentar

je...pa onda oni koji mašu istinom, svome šefu ne bu rekli da je nesposobni seronja, npr, kaj ne, ali bu o njemu trkeljali uokolo? :D

dan :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 11:29   |   opcije


Tako nekako.Ima toga i u privatnom životu.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 11:30   |   opcije


Ja sam svom šefu rekla:
a) da se tvoji razmnožavaju 1000 godina s vanzemaljcima ne bi mogao dobiti ovako napredan rezultat kao što sam ja.
b) da, mogli bi biti s 15 godina mlađu ženu pod uvjetom da joj fali pola glave ili je u nesvjesti.

Doslovno tako i njega više nema tu, a ja sam još uvijek ovdje.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 11:32   |   opcije


mlađu ženu= mlađom ženom

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 11:33   |   opcije


smuljamo razlog kašnjenja na posao, sastanka, dogovor
izbjegnemo neko priznanje koje nas može koštati, poslovno, privatno

tko kaže da to ne radi - laže :P

Autor: meija   |   17.11.2014. u 11:34   |   opcije


i ziher ne radiš u privat firmi, paske :D

Autor: meija   |   17.11.2014. u 11:35   |   opcije


Ja kažem da sam zaspala, zagradilo mi auto na parkingu ili sam se usrala dok sam se nakašljavala ili kihala, ovisno o tome što se tog jutra dogodilo.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 11:35   |   opcije


Da,ali neke laži sami sebi opravdavamo,a neke ne.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 11:35   |   opcije


Radila sam i u privatnoj firmi i šef mi je davao 100 ojra za privatan dan da imam za počastit cugom kad idem gledat pomrčinu sunca ili na koncert.
Isto suva istina. Zato mi je i davao pare, a povremeno i darove, a ponekad i čuvat njegove novce u snopovima novčanica isto u stranoj valuti.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 11:36   |   opcije


Osoba kojoj smo spremni lagati od prve je recimo prometni policajac...

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 11:36   |   opcije


Ne jebem ti ja živu silu Meija.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 11:37   |   opcije


ima raznih lazljivaca...u sustini sve radimo sebi ..na kratko nam se cini drugacije ;)
99,9 %%sam iskrena ;)))

Autor: una_sw   |   17.11.2014. u 11:37   |   opcije


Sjetimo se samo silnih obećanja koja dajemo sebi samima...

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 11:39   |   opcije


ups.. greska, dovoljno jednom napisati % ... :))

Autor: una_sw   |   17.11.2014. u 11:39   |   opcije


Pa slijede opravdanja zašto ih nismo ostvarili.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 11:40   |   opcije


zato ja sto naumim i uradim ..sebi prvo trebas slagati pa ostalima
sjecam se kad su djeca bila mala, nije im bilo jasno da znam da ne govore istinu i dan danas osjetim kad to rade ali kad su bili mladji znala sam reci da im to pise na celu ..he he ..u lazi su kratke noge ..kad tad sazna se istina o svemu..

Autor: una_sw   |   17.11.2014. u 11:42   |   opcije


iskrenost ide pod istinske ljudke vrijednosti, pa jesm oljudi ili nismo ..zasto se ne ponasamo tako ?

Autor: una_sw   |   17.11.2014. u 11:43   |   opcije


Ljudi smo,zato i lažemo.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 11:44   |   opcije


ljudi s istinskim ljudskim vrijednostima ne lazu !
odo do grada ... ciao i samo pravo bez krivina, ljepota od zivota ;)))

Autor: una_sw   |   17.11.2014. u 11:45   |   opcije


...a onda je svizac zamotao čokoladu :P

Autor: meija   |   17.11.2014. u 11:47   |   opcije


A da odmota koju,za promjenu?
:)

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 11:56   |   opcije


:) pozdrav :)
kratkoročno nam laž posluži svrsi
dugoročno nam zezne puno toga ako se dozna
meni nije toliko bitna servirana laž, koliko mi je bitan razlog
jer svi ljudi posegnu za laganjem kad tad ili mudro zaobiđu istinu..

Autor: janardana   |   17.11.2014. u 11:56   |   opcije


A što se tek na blogu laže...i sebe i druge :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 11:57   |   opcije


rupa bez dna :)

Autor: janardana   |   17.11.2014. u 11:58   |   opcije


Laganje je izbjegavanje odgovornosti.
Manji je problem djelo, nego laganje o istom.
Za djelo se kazni, a kad čovjek laže znači nije spreman podnijeti posljedice.
To nije dobar karakter.
Neodgovoran karakter je to.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 11:58   |   opcije


bude valjda, za Božić :P

eto zakaj mi je jana simpa...ne hodaš po prstima i ne lelujaš :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 11:59   |   opcije


Odgovorne ljude treba nagraditi.
Čak i kada nisu nešto dobro napravili, ali su odgovorno priznali da jesu.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 11:59   |   opcije


Pa kaj se tu ima izmišlljati?Takvi smo i gotovo.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:00   |   opcije


Zato nisu svi ljudi za sve.
Za određene stvari se traži točno određeni karakter.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:01   |   opcije


paske, ako muljam, svjesno preuzimam odgovornost kaj dalje ako se dozna
a pribjeći ću zaobilaženju istine ako po procjeni, zbrajajući dosadašnje činjenice, znam da će meni ili nekom s kim sam povezana, izrečena istina donijeti više štete nego koristi
oportuno?
pa ne baš, samo procjena situacije, realnim vaganjem

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:03   |   opcije


Oportunizam nije prvo što mi pada na pamet kad razmišljam o karakternim osobama.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:04   |   opcije


Nije moguće biti odgovorni oportunist.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:04   |   opcije


Nisam znao da su i sveci na blogu...

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:04   |   opcije


Nisam ja svetac, ja sam obično ljudsko biće, ali je bitna odgovornost kao naglašena karakterna crta kod ljudi koji mi se sviđaju.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:05   |   opcije


Kažu da bi život bio nemoguć kad bi svi govorili samo istinu.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:06   |   opcije


Prvo, ne vjerujem ljudima koji vele da ne lažu...
Drugo, bitan je razlog laganja..
Treće, kako se ponašamo kad je istina dozna...
Četvrto, hoće li mi ta osoba opet lagati...
Peto, da li me je i koliko ta laž ugrozila ili povrijedila...
Govorim o lažima koje se mene tiču...
:))

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 12:08   |   opcije


Npr, ako pitam partnera ili supruga: Što radiš?
A on odgovori: Jebem.
To mu je manji grijeh nego kad bi mi slagao.
Jasno?

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:08   |   opcije


To što jebe to ću mu alalit, ali ako laže neću.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:08   |   opcije


A kad ga pitaš kak mu se sviđa nova frizura Paske?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:10   |   opcije


Ili: Ima li jedinica u školi?
Ako ih ima nije problem, jer ćemo riješiti, a ako laže da nema- e, to je problem.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:11   |   opcije


ofco, ti koji se propinju na prstiće istinama, ili muljaju ili .... nisu bili u situaciji kad su mogli naučiti da i istina ima svoju cijenu, a nisu solventni..ili.... :D

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:11   |   opcije


Boli mene k...da li se njemu sviđa nova frizura :-)))

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:11   |   opcije


Meija, koliko si ti iskrena prema svome partneru, to se ti zapitaj....kukavico ;-)

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:12   |   opcije


Kakva ti je to ljubav? Oportuna?

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:12   |   opcije


Paske...lažeš :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:12   |   opcije


Ja se šišam zbog sebe, a ne zbog njega.
Da je zbog njega imala bih dugu kosu.
Muškarci vole dugu kosu.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:13   |   opcije


a dugo si izdržala, paske :P
vidim, još te ista tema jako svrbi. zapitaj se zakaj nisam nikad o tebi ništa ovdje privatno pisala, o tvojem životu izvan bloga
možda zato kaj me ne zanima, ha? :)
ako nastaviš, opet ćeš demantirati samu sebe, čak i današnji zapis :D

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:15   |   opcije


Navela sam ti primjer koji možeš razumjeti, jer ti je blizak.
Područje je osjetljivo, jer je to područje bliskih odnosa gdje se podrazumjeva povjerenje, iskrenost i odgovornost.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:17   |   opcije


A pitanje je: Zašto mu ne kažaš?
On te može razumjeti, jer te voli zbog onog kakva ti zapravo jesi.
Zašto se bojiš nije mi jasno.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:18   |   opcije


paske, koliko imaš godina?

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:21   |   opcije


Uglavnom htjedoh reći:
Ako mi kaže jebem, to mu je manji problem nego kad mi slaže.
"jebem" sam u stanju alalit.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:21   |   opcije


Evo, ja sam prešla na drugu temu, Meija.
Znači, kod mene vrijedi: Alalit ću ti "jebem", ali laganje jok.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:21   |   opcije


Georgi, imam ja pitanje...ne tiče se mene ali me škaklja dugo.
Meiju ne poznam, mozda smo 3 poruke izmijenile.
Znam ju samo kroz blog...
Kako ti znaš da da meija laže svog partnera?
Poznaješ ga?
Poznaješ osobe s kojima meija vara svog partnera?
Tipkala si s njom kao muško pa ti je dala do znanja da malo...tatrane?
Zanima me na temelju čega tvrdiš da ga vara.
Hvala na iskrenom odgovoru.

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 12:26   |   opcije


paske, jednog lijepog dana kad naučiš poštivati tuđe granice, svidjele se one tebi ili ne, pa i ovdje na blogu, poštivat će ljudi i tvoj
kad naučiš da guranje nosa tamo di mu nije mjesto nije bezazlena znatiželja kao način potrošnje viška vremena, ni tebi se neće dogoditi da imaš neke ljude bliže sebi nego što bi željela
ako upiješ povezati tuđa ponašanje prema sebi, možda buš shvatila da reciprocitet je poželjan, pa i kao oblik komunikacije. čak i tu.

probaj :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:34   |   opcije


ofco, davno sam napisala, ima tome par godina, da ako mu nisam rekla razlog svog logiranja ovdje, da neću vući vraga za rep ni danas kad je sve iza nas
zanimljivo da se to još uvijek vuče po blogu, iz raznoraznih razloga :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:38   |   opcije


Ovco, to je pitanje koje ne namjeravam s tobom raspravljati, a Meija zna o čemu se radi i da sam tu informaciju dobila čitajući blog.
Isto tako, žao mi je što se sad ne možemo vratiti na temu, obzirom da sam podsjetila Meiju na situaciju koja joj je bliska, a kroz koju može promatrati pitanje oportunizma i ljubavi u zajedničkom skupu.

Žao mi je što ju ta tema ljuti, ali ja nikad nisam čula za oportunu ljubav.
Ali mi je drago kad vidim kako to u praksi funkcionira.
To nije npr. tip ljubavi koji ja tražim.

Nema zle namjere.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:39   |   opcije


Potegla sam to u svrhu razgovora o temi, a to je laž.
Bliskost se mjeri iskrenošću, a odgovornost isto.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:40   |   opcije


paske, lažeš da nemaš zle namjere! jer nekoliko puta si započinjala istu temu...kao i tvoje insinuiranje u zadnje vrijeme, vezano uz mene
nemoj ni pokušavati biti nekaj kaj nisi jer svojim ponašanjem govoriš suprotno

i ako se ne varam, ovo nije post o meni i mom partneru. ili je? :P

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:42   |   opcije


Ovo je post od Zvone, a ja sam se nadovezala zašto ja ne volim laganje.
I rekla da bi ja oprostila djelo, ali ne i laž o djelu.
Ali to je moje osobno viđenje i ne mora kod drugih biti tako.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:44   |   opcije


Nije problem jedinica u školi, nego je problem ako smo je pomeli pod tepih.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:45   |   opcije


Ako znamo za jedinicu, lako se to riješi.
Ako ne znamo, onda mislimo kako nemamo što rješavati.
U tome je caka.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:45   |   opcije


Ok...dobila sam odgovor, kakav takav...
Nešto drugo me iritira kod dragih mi ljudi, osim laži..a to je izbjegavanje.
E to mi je u rangu sa laganjem.

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 12:47   |   opcije


Paske jesi prešutila svojim bližnjima aferu s Ergom?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:48   |   opcije


Ne. Sve u glavu.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:48   |   opcije


Ja sva svoja djela i nedjela priznajem.
Tako je sa svime.
Odma na prvu, bez izmotavanja.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:48   |   opcije


klinac bi oprostila, paske. čista demagogija jer tako si malo bolja osoba u svojim očima, a to ti treba zbog mentalne ravnoteže
da si toliko velikodušna i zrela u svojim odlukama, ne bi mjesecima razvlači istu temu po blogu i iste ljude

zato kažem, nisi dosljedna jer se s vremena na vrijeme pogubiš u svojim filmovima, pa skačeš sama sebi u usta :P

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:49   |   opcije


I tako za svakog novog?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:49   |   opcije


To je zato što ih cijenim i poštujem.
A i njihovo vrijeme isto.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:49   |   opcije


Meija, oprosti ako sam gurnula nos gdje mu nije mjesto.

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 12:49   |   opcije


Da, tako otprilike prema sadašnjem ritmu svake dvije godine.
Tako je.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:50   |   opcije


I da sam na iskrici, također.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:51   |   opcije


Isto tako kao što tvrdiš da nikad ne lažeš,možeš izjaviti i da uvijek lažeš.Potpuno isto.
Ja lažem,imam grešaka,i to oho-ho.Ne zanosim se da sam u ičemu savršen.I svjestan sam
da je to onaj dio ljudskog koji je neizostavan u životu.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:52   |   opcije


Skači sebi u trbuh kad si pogledaš dragog u oči kad dođeš doma- svaki dan. Pa, hoćeš li mu više dozvoliti da voli tebe, a ne tvoju sliku.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:52   |   opcije


Kad bih izjavila da aposlutno nikad ne lažem to bi stvarno bilo pretjerano.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:53   |   opcije


ofco, jedna si od rijetkih osoba koje ovdje cijenim na blog, tak da nema mjesta tvojoj isprici. ok? :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:53   |   opcije


Ali da sam odgovorna i ne lažem to je točno.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:53   |   opcije


Ne toleriram laž. Kada se radi o osobama koje su mi bliske.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 12:53   |   opcije


Hebiga sad:odgovorna si i ne lažeš,ali ne tvrdiš da nikad nisi slagala....???

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:54   |   opcije


Uglavnom, laganje je veliki problem u gradnji bliskosti.
Svaka bliskost u koju je ugrađena laž je privid.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:54   |   opcije


Prometna policija :-)

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:54   |   opcije


Njima puno lažem, ali ne da sam brzo vozila, nego da mi onaj moj više nikad neće dati auto ako mi napišu kaznu, a neudana sam npr.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:55   |   opcije


Laž je laž paske,kako god je ti opravdala ili ne.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:55   |   opcije


Ali ja ne spavam s prometnim policajcem.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:55   |   opcije


paske, dajem ti još 15 minuta kad ćeš početi gubiti kontrolu :P
moraš znati da mene ne možeš isprovocirati ovakvim glupim pubertetskim komentarima. zato sam te i pitala koliko imaš godina, da prilagodim retoriku tebi :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:55   |   opcije


I nisam s njim intimna.
Ali to je stvar ukusa: intimnost garnirana lažima je najpravija intimnost u nekim kulturama.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:56   |   opcije


Znači možeš lagati onome s kime ne spavaš?Onda je to,vjerujem,jako puno ljudi?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:56   |   opcije


Meija, ajde si uzmi pauzu i shvati da se ovdje priča o lažima, a ne o tebi.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:56   |   opcije


Kod nebitnih bi me mogao zasmetati pokušaj manipulacije kroz, naprimjer, kroničnu sajber dijareju :D

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 12:57   |   opcije


U bliskim odnosima je to najbolnije shvatiti da si lagan.
Ovo što je na većoj distanci je za očekivati, a u blizini treba biti pročišćeno- jača je kuća.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:57   |   opcije


Još uvijek Paske nisi opovrgnula temu da svi lažu....

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 12:57   |   opcije


a da, paske? pa po tvojim komentarima mislila sam da je riječ o meni i njemu :P

udahni, još jednom..pa pročitaj kaj pišeš :D

Autor: meija   |   17.11.2014. u 12:58   |   opcije


Nisam od negacijske ekipe. Meni nije bitno negirati temu, već o temi razgovarati.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:58   |   opcije


Srećom, postoji nekoliko jednostavnih obrambenih elemenata od kojih je jedan od popularnijh ovaj: idi u tri pi*de materine.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 12:58   |   opcije


Tri pizde materine je jako iskreno iskazivanje trenutnih osjećaja. :-)))

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 12:59   |   opcije


Brutalno iskreno, pa makar i zaboljelo. E to je pravo prijateljstvo, prvenstveno sa samim sobom, a onda i sa drugima.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 13:02   |   opcije


Čisto ko suza.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 13:02   |   opcije


Jedan od boljih argumenata :)
Znači paske,slažeš se da svi lažu?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:03   |   opcije


kad se dogovori sama sa sobom, bu ti i odgovorila :D

nemremo istovremeno biti pobornici istine, a primjenjivati je selektivno. laž je laž!

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:06   |   opcije


Svi ljudi ponekad lažu, samo je pitanje kad, koliko i kome.
Žalim ljude koji lažu onima koje navodno vole. Takva ljubav nije ljubav, nego iluzija.
Ja nisam ljubitelj iluzionizma u bliskim odnosima.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:07   |   opcije


To me kao čovjeka vrijeđa:
a) zato što se nema povjerenja da volim čovjeka, a ne sliku,
b) zato što se nama povjerenja kako imam kapacitet razumjeti neku situaciju.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:08   |   opcije


U poslu:
a) napraviti štetu je jedna stvar,
b) napraviti štetu i nastaviti generirati šetu skrivanjem inicijalne štete je iznimno glupo.

A s takvim ljudima ne volim surađivati.
To je kao da igraš belu u paru, a imaš tri protivnika.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:09   |   opcije


Meija, to najbolje zna. Oportuna ljubav i laganje iz straha.
Idealni materijal za političara dugog daha i malih dometa.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:10   |   opcije


i još samo ovo - prije ću vjerovati ljudima koji kažu da lažu, muljaju i iskoriste sve kako bi zaštitili svoje dupe, nego oni koji mašu istinama drugima ispred nosa, a imaju fige u džepovima.
s prvima barem znam na čemu sam i o mojoj procjeni situacije ovisi da li ću im vjerovati ili ne.
s drugima nikad ne znam na čemu sam, osim onda kad se uvjerim sama da sam im uzalud poklonila povjerenje, a to je malo teža škola, s duplim zaebima

mah :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:10   |   opcije


A Meija zna kako ju ja ohrabrujem već dugo vremena napraviti ono što je ispravno, jer se ništa bitno neće promijeniti u tom odnosu, ali ona mi ne vjeruje jer se boji.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:12   |   opcije


(eto, ni 15 minuta nije prošlo, ili je, a pucketaš ko kokica i pišeš o nečemu o čemu nije u zapisu riječ, a obje znamo zakaj... :P)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:13   |   opcije


Paske ne vidim razloga da prigovaraš Meiji.Tema je laž,bila ona ljubavna,poslovna,porodična ili bilo kakva druga.Ne kažem da ih volim,ali da se znam poslužiti lažima,to je.Neki to rade više,neki manje.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:13   |   opcije


Mene bi to žuljalo, jer bi smetalo našoj bliskosti- kad govorim o ljubavi.
Kakva je to oportuna ljubav?

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:14   |   opcije


Svi smo točno na onim pozicijama na kojima trebamo biti. Suludo je uspoređivati vlastite životne izbore sa tuđima.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 13:14   |   opcije


Obično ljudi ohrabruju druge da naprave korak koji se sami ne bi usudili.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:14   |   opcije


Spomenula sam joj da se sjeti gdje je to bitno i najbitnije, ako govorimo o bliskosti, a ona se naljutila.
Po meni, nema se čega bojati i treba čovjeku dati šansu imati kontakt s njom samom, a ne slikom o njoj.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:15   |   opcije


Ne bi ti vjerovao što se ja sve usudim.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:15   |   opcije


To spada u JA stav?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:15   |   opcije


To je odgovornost i poštovanje u bliskim odnosima.
Čim se pojavi pitanje ili prilika kaže se istina, jer se time iskazuje poštovanje osobi s kojom si blizak, ako si blizak, ako ne koristiš ugodu od te osobe manipulirajući ju.
I manipulativni odnosi isto postoje, ali su po stabilnosti kao kuća od karata.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:16   |   opcije


Da, ja mislim da bi mu ona trebala reći, jer ju on voli i baš zato što ju voli.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:17   |   opcije


e ježi ga, kad me vučeš za jezik - čini mi se da tebi treba pomoć, prije nego meni. kad se skuliraš i riješiš svoje bipolarno ponašanje, nas dvije ćemo moći nastaviti dalje ovdje čavrljati. do tada drži se svojeg igralište i nemoj biti ono kaj nisi

mah ljudi :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:17   |   opcije


Iz poštovanja.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:17   |   opcije


Tvoj odnos ovdje je iskren ili manipulativan?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:17   |   opcije


Iskren.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:18   |   opcije


Ma, ja mislim da se odgovornost i poštovanje u odnosu uređuje unutar mikrokozmosa dvoje ljudi.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 13:18   |   opcije


Nije bipolarno, nego te ohrabrujem, a ti bježiš od odgovornosti. Mislim da te čovjek voli, a ti mu lažeš. To nije u redu. On ima pravo voljeti tebe, a ne tvoju sliku o tebi.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:19   |   opcije


Dobro, onda je to maksimum koji je trenutno moguć, Ivka.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:19   |   opcije


Ja mislim da je to nedostatak samopouzdanja.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:21   |   opcije


Isto tako laž može biti i dobra,ne mora uvijek biti loša.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:21   |   opcije


Bliskost s laganjem, nije bliskost, nego iluzija bliskosti.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:22   |   opcije


Ne znam,držim se one da je bitnija biti svjestan koliko vrijedim,nego biti svjestan željene vrijednosti.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:23   |   opcije


Čovjek koji je svjestan svoje vrijednosti, ako je ima, ne laže partneru.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:24   |   opcije


Ako je nema ili ima nisko samopouzdanje, laže.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:24   |   opcije


Čemu postavljanje partnera na uzvišenije mjesto u odnosu na obitelj,recimo?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:25   |   opcije


Ne znam što se događa unutar četiri zida nikoga od vas, niti znam išta o vašim odnosima sa bliskim ljudima, niti me to zanima.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 13:25   |   opcije


To ni nije tema,Iva.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:26   |   opcije


To je stvar izbora svake osobe.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:27   |   opcije


Ima jedna stvar...kad sam svjesna da sam zaobišla ili prešutila istinu, pa me to muči...odlučim ipak reći istinu, onaj osjećaj olakšanja, nebo se nije srušilo, nitko nije umro a ja se osjećam bolje :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 13:27   |   opcije


Osoba nije partner, ako joj nešto skrivamo i lažemo, već je tada samo sredstvo koje koristimo kako bi sebi ugodili, a nije ravnopravni sudionik, pa onda takvu osobu lažno zovemo partnerom, a ta osoba to nije, samo ona toga nije svjesna.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:28   |   opcije


Koji puta ni ne želim čuti istinu,dešava se i to.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:28   |   opcije


paske, svaki tvoj komentar ovdje potpisujem.

Autor: gerardina   |   17.11.2014. u 13:29   |   opcije


I sama ta riječ partner mi ne klapa u nekakvoj ljubavnoj vezi...

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:29   |   opcije


Gero svaki?Sviđa ti se kad se tete tu podbadaju?Voliš li da i tebi tako?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:30   |   opcije


Zvonac, ja sam se uvjerila da želim čutu istinu ma kakva god bila.
Zbilja, radije gorka istina nego slatka laž.
Slatka laž gradi iluzije...

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 13:30   |   opcije


Ja san najveći faker na Iskrici!

Autor: REXTOR   |   17.11.2014. u 13:31   |   opcije


Ofco većinom je to tako,samo ne uvijek.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:31   |   opcije


To je slatka istina!

Autor: REXTOR   |   17.11.2014. u 13:31   |   opcije


Ako ti je dijete bolesno, ne želiš da ti netko govori kako je zdravo.
Ako postoji problem u obitelji, želiš znati za njega.
Ako djeca imaju problema u školi, želiš znati za to.
Ako ti je partner zdrobio plaću u kafanici i to želiš znati.
Sve to može se srediti, ako znaš da to postoji.
Ako ne znaš da to postoji nije ti dalo rješavati, a to znači kako ti nemaš pojma i nije ti se vjerovalo kako to možeš rješavati.
Tako ja to gledam.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:32   |   opcije


Ovo što veli Rex je točno.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:33   |   opcije


A sad moram iči karinđati,
nimam više vrimena.

Autor: REXTOR   |   17.11.2014. u 13:33   |   opcije


Naravno, sve ovisi o...puno faktora :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 13:33   |   opcije


I opet slažeš,ponekad.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:33   |   opcije


Pa, što je tema? Koliko uspijevam iščitati upire se prstom u druge jer ne odgovaraju našim standardima. Pritom se služimo argumentima za koje nemamo osnovanu podlogu, već nagađamo, što će reći manipuliramo, što će reći - lažemo.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 13:34   |   opcije


Bliskost se mjeri izuzećem laži.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:34   |   opcije


Odgovornost isto.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:34   |   opcije


Zvone, svaki. Nije paske podbadala, rekla je sto misli. Njena istina.
Ono sto istinu odredjuje je namjera. Paske je objasnila svoju namjeru.

Autor: gerardina   |   17.11.2014. u 13:34   |   opcije


I još nešto, laž i istina...najbitnije za odnos dvoje ljudi je komunikacija, o svemu.
Onda se laž ne može dugo održati :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 13:35   |   opcije


Mozda je samo bila previse iskrena. Istina je nacelo, no ne bilo kome, ne bilo kada i ne za bilo koju cijenu.

Autor: gerardina   |   17.11.2014. u 13:37   |   opcije


Gero interesantno kako je lako biti "iskren" kad su drugi u pitanju.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:41   |   opcije


Muž :dobra ti je ova boja kose...
Manje bitno.
Ali idem s prijateljima na pivu a zapravo se nalazi s nekom ženom s kojom je tipkaona iskrici...
Bitno.
Žena : Ove cipele sam kupila još prošli mjesec.
Manje bitno.
Ali idem s curama s posla za vikend a ide se naći sa kolegom kojeg nije vidjela od mature a davno je bila zaljubljena u njega.
Bitno.
Ima raznih laži.
Većih i manjih.

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 13:42   |   opcije


Ne tražim od drugih ono što ja nisam u stanju.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:42   |   opcije


Svatko od nas je na onoj dionici puta ili na onom putu na kojem treba biti. To je tako jednostavno.

Autor: ivanschchica   |   17.11.2014. u 13:44   |   opcije


Paradajzi u vrtu.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:46   |   opcije


I svi smo krvavi ispod kože.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:46   |   opcije


Istina ili laz ?!
Uvijek imamo izbor, radimo onako kako mislimo da je najbolje za nas (osobno) ili za sviju koji su u toj situaciji.....?!Sve ovisi od situacije i onih koji su umjesani u to ….
otvorena i direktna sam i vrlo brzo shvatim kad me netko laze...i uvijek istina ispliva na povrsinu !

Autor: una_sw   |   17.11.2014. u 13:47   |   opcije


Hipotetsko pitanje:.odeš u bolnicu napraviti pobačaj.Reći djeci ili ne?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:49   |   opcije


Da.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:50   |   opcije


naravno da uvijek imam nekaj za dodati, pogotovo kad je riječ o meni :)

iskrenost je jako daleko od zlobnjikavosti.
kad se netko stalno vraća na istu temu, vrti je kao hrčak, a ne jednom je dobila komentar da je se to ne tiče, pa još perfidno aludira na posao kojim se bavim, spominje moj privat mejl, samo da mi je znati kako cirkuliraju informacije o blogerima...onda nije riječ o iskrenosti

da bilo tko o istom piše, ofca, zvone, ive...i moji komentari bio bili drugačiji jer znam da njihovi nisu zluradi

predugo sam ovdje na blogu da bi mi bilo tko, a to znači i paske, mogao ovdje prodavati svoju dobrohotnost jer paske, prelajava si, tuđe privatno dovlačiš na blog, pod motom dobrice guraš se tami di ti nije mjesto i ne znaš se zaustaviti na vrijeme.

a muda pod bubregem, geri, bome mi nitko više nemre prodati :D

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:50   |   opcije


I kako ćeš im objasniti razlog?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:50   |   opcije


Meija, ja sam ti kazala kako si pogriješila s mailom s kojim si se logirala na iskricu i da je taj potez dokaz tvoje kratkovidnosti.
To je isto bilo u dobroj namjeri kako bi ti mogla riješiti taj problem prije nego ti generira neki veći. Tako i s tvojim partnerom. Meni je žao što ti okrećeš glavu od problema, umjesto da ih riješiš i fino si trasiraš kvalitetnije u budućnosti, ali ti kako hoćeš. Ako te zanima izvor to ću ti kazati na pvt.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:52   |   opcije


Toga što sam im rekla ili zašto se to radi?

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:53   |   opcije


U svakom slučaju istina.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:53   |   opcije


otkud znaš moj mail, paske?

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:54   |   opcije


Razlog pobačaja,zašto si ga napravila.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:54   |   opcije


Hoćeš na pvt?

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:54   |   opcije


Ili ovdje?

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:55   |   opcije


Zašto na pvt ako je istina?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:55   |   opcije


ne zanima me pvt s tobom
pitam - otkud znaš moj privat mail?

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:55   |   opcije


Razlog pobačaja ću znati kad ga i ako ga budem imala, a razlog zašto bi to rekla djeci je da nešto iz toga nauče i da znaju imati razumijevanja za moje stanje ako bi to tako nečega došlo.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:56   |   opcije


Pa recimo da si zatrudnila sa bivšim i ne želiš roditi njegovo dijete?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 13:57   |   opcije


čekam paske....

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:58   |   opcije


Ovako, Meija.
Prilikom pada bloga, čovjek koji je to skrivio objavio je jedan link. Na tom linku bio je file na kojem su bili svi korisnici iskrice, s mailovima s kojih su se logirali i pristupnim šiframa. Vidiš ja sam taj file downloadala i tamo sam pronašla s koje si se ti mail adrese logirala i mogu ti reći da nisi baš bila dalekovidna, osobito s toga što se baviš politikom.

S druge strane, ako bi u tom fileu pogledali moj mail i pristupnu šifru, onda bi se moglo reći sasvim suprotno.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 13:58   |   opcije


bila si logirana tada?

Autor: meija   |   17.11.2014. u 13:59   |   opcije


Obzirom na to koliko si kratkovidna, bolje ti je govoriti istinu, jer je izvjesno da ćeš biti uhvaćena u laži.
Na primeru tvog pristupnog maila, vidi se da si se kompromitirala više nego što bi to učinila prosječan osoba, što znači kako nisi u stanju kvalitetno se zaštititi. A naročito je to vidljivo po brzini procesuiranja podataka, jer me pitaš otkud mi, što znači kako ne pratiš zbivanja kako se očekuje od osobe koja bi trebala biti u mnoge stvari upućena iliti sporo ti se pale lampice, što ne znači da unatoč tome nisi simpatična.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:00   |   opcije


Naravno da jesam. Zanimalo me ponašanje ljudi tada. Znajući kako nisam za tu situaciju odgovorna bilo mi je ugodno promatarati.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:00   |   opcije


Zadovoljna si odgovorom?
Bio iskren?
Dobronamjerno sam ti skrenula pažnju?
Rješavaj to.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:01   |   opcije


Shvati to kao muke PR savjetovanje i čudi me što nisi ranije reagirala kad sam ti rekla i prvi put.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:01   |   opcije


muke= mukte

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:03   |   opcije


pitala sam te da li si bila tu noć online?
ili ste međusobno dilali podatke?

:)

znaš koja je razlika između tebe i mene? mene ne zanimaju tuđi privatni podaci, ali ti si se pobrinula da skineš fajl :P
baš si jadna, paske. opet sebe demantiraš :)

bell mi je dala pass za svoj nick. znaš kaj sam napravila? nisam ni otvorila mail, obrisala sam ga odmah.
ne zanima me ništa što je vezano s njom, a mene se osobno ne tiče
kužiš?
dok god ovdje ima lajavih kao što si ti, i ono kaj si neki dan napravila s pvt podacima stiki, ovdje će biti močvara. skup ljudi koji nemaju privat život, pa čačkaju po tuđem, a priču pokušavaju prodati kao ti meni.

nekad sam mislila da si samo malo trknuta. a danas znam da si pokvarena jer blog koristiš za ono kaj nije i obračunavaš se s ljudima koji ti nisu simpatični

bljak!

:)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 14:07   |   opcije


Čudi me tvoja iznenađenost Meija.O tom fajlu već i vrapci pjevaju.I onda se povremeno izvlače za pojedince mailovi itd.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:11   |   opcije


Zvone, kaj je tako teško prihvatiti da me to ne zanima!
miša mu...

ne zanima me ništa što je izvan ovog bloga.
ljudi koji su me zanimali, upoznala sam. s nekima sam razmijenila mejlove. i to je to
ok?

Autor: meija   |   17.11.2014. u 14:12   |   opcije


Samo kažem da je to opće poznata činjenica.Ne slažem se s time,ali tako je.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:14   |   opcije


Meija, ja sam ti dala naslutiti, nije ti bilo dosta.
Na otvoreno pitanje sam ti otvoreno odgovorila, prethodno nudeći kojim putem želiš odgovor: pvt ili na blog.
Kazala sam ti i prvi i drugi put u dobroj namjeri kako bi ti to mogla sanirati da ti ne pravi probleme u budućnosti, jer si javna osoba.
Znam da si sada emotivna i ne uzimam ti za zlo niti jedan tvoj emotivni komentar.
Mene ti zanima istina, a to koga će ona zahvatiti mi je manje bitno, a niti to zloupotrebljavam, već ti kažem kako bi ti to popravila.

A sad se ti ljuti, ali popravi svakako. I dobro bi bilo i sa svojim partnerom, jer iz istog razloga bilo bi bolje da imate "frontu" ukoliko se to pitanje ikada pojavi.

A ti kako hoćeš.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:14   |   opcije


nas kaj meja ...
ak si u politici vec...pa daj mene nekak proguraj...
hebes ko je kaj I zake...to ni bitno...
nek ovak cuj...bumo vec nekak kompenzirali...ti mene zaposlis a ja tebi teglice zimnice I tak...

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:14   |   opcije


Bitno da si ti skinula fajl iz poštenih pobuda :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:15   |   opcije


To što tebe nešto ne zanima je tvoja stvar, ali moraš ukalkulirati da postoje ljudi koje će to svakako zanimati, a tvoje je kvalitetno se zaštititi, predviđati, jer na simpatičnost možeš dugo, ali nećeš daleko.
I to ti je opet u dobroj namjeri, a da nije ne bih ti niti rekla, pa se ti razbijaj o svom trošku.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:16   |   opcije


gordzila kaj hebes muhe po tavanu....
vis da posel u pitanju....ak je razljutis propala bu mi penzija....
koja stranka meja...zeleni...ili kaj ....upitnik

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:16   |   opcije


Nisam znala što je u fileu. Do istine rizikom.
A Meija bi trebala biti verziranija, naročito na svojim tankim dijelovima i iste podebljati.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:17   |   opcije


Ja sam tu noć bila online.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:18   |   opcije


ma gordzila ti je dobra...postena ...ona samo ne voli kad ju nekaj smeta....
nek kaj se tice posla meja...stranke I tak....
je imas neki salabahter da ja malo naucim da bas ne ispadam budala...

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:18   |   opcije


Ali se nisam logirala s ponuđenim pass-om.
Samo sam lijepo promatrala.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:19   |   opcije


Da, nisam poštena, onda taj podatak ne bi dobila ovako, nego onako.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:19   |   opcije


ma meja ti je htela biti otkrivena....onak poluotkrivena...seksi poza : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:20   |   opcije


paske, ne bu išlo jer si maliciozna i tu svoju blog jezičavost hoćeš upakirati u šareni papir
oš mašnu? :D

sve si mi mogla napisati na pvt. ali tebi trebaju svjetla blog reflektora zbog osobnog PR
ono kaj me zanimalo nakon pada sajta doznala sam osobno od g. Renića i znam za sve, a ovo je samo bila provjera s moje strane ;)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 14:20   |   opcije


gordzila jako ljepo od tebe kaj drugima pokazujes osobne propuste...
politicki jako slatko : ))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:21   |   opcije


Pošteno je u svakom slučaju, jer vidim da je tu tanka, pa da si to popravi.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:22   |   opcije


meja pusti gordzilu nebus se zaljubila h nju....

ovak moremo tvoju stranku prezentirati na iskrici...bumo svi bili h stranki I imali posla....
kad startam s poslom I kak se zove opce ta stranka....upitnik

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:23   |   opcije


Vrati se dolje gdje te pitam: oš na pvt ili na blog?
Ti veliš: čekam...
Jesam i sad to popravi.

Nisam ja zasrala, nego ti. Popravi to i sve 5. Ja sam ok, pa sam ti rekla.
A koliko ljudi zna, a nije ti reklo?

I reci svom dragom.

To ti je savjet, jer ovakve greškice obično niknu kad je čovjek već zaboravio da postoje. Saniraj si to.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:25   |   opcije


Evo, Zvoce zna, a nije ti "a" rekao.
Ja sam ti rekla za tvoje dobro.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:26   |   opcije


gordzila nemoj meju uzrujavati....
treba mi napraviti plan kak da udjem u stranku na velika vrata...

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:26   |   opcije


kakvu imamo taktiku protiv europske unije ili amerike....
gmo da ili ne...prodaja drzave I pod koju cjenu.....di sakrit novce...upitnik

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:27   |   opcije


paske, skuliraj se jer ti ne trebaju ovakvi blog ispadi
jako puno si meni dodatno o sebi rekla. vjerujem i drugima

neš ti frka kaj netko zna nečije pvt podatke. bitno je tko ih na koji način koristi. a ti ih nakon godinu i nešto, malo po malo izvlačiš na površinu, valjda bih se trebala ukakati od frke i početi ovdje hiholjiti i tapšati po ramenima sve redom

zaeb, paske! :D


to bi bilo to, od mene, štovano društvo za danas.

uz napomenu - bilo kaj privatno ovdje, o meni, a smatam da ne treba biti na blogu zbog konkretnih i objektivnih razloga, bit će rješavano na drugi način.

mogu biti jako zaebana, kad hoću. ili kad me netko prisili na to :)

ugodan vam ostatak dana i čitamo se :)

Autor: meija   |   17.11.2014. u 14:28   |   opcije


meja kaj je sad....imas toplu stolicu a neces druge zaposliti....
kaj bus me primila u stranku ili ne...upitnik

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:29   |   opcije


Budi i dalekovidna koliko si i zajebana pa se zaštiti, a nemoj da ti ja moram skretati pažnu na to di si tanka i koga si sve s time ugrozila. Inače ti ovakvi savjeti koštaju velike novce, a ti si dobila besplatno i stigneš si pomoći. Tu se usmjeri, na pomaganje sebi, temeljem podatka kojeg si dobila od mene.
I kaže se: hvala.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:29   |   opcije


Paske može se doći do podataka o bilo kome.Samo,treba li nam to?

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:33   |   opcije


hebo vas zastita pa nebute ostale trudne....
mene jako ljuti kaj meja ne misli na stranku nek se tu igra s porukama.....

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:35   |   opcije


treba zvone...zakaj nebi znali...
je tI znas h kojoj jo meja stranki....upitnik

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:36   |   opcije


mozda zvone podjelimo hrvatsku ti I ja : ))))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:37   |   opcije


Sik potpuno sam apolitičan :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:37   |   opcije


I pospan.I idem spat da sanjam nekakav seks,hebo politiku.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:40   |   opcije


ma ja isto nema to veze...ak mo nosili vrece s lovom postali mo polarizirani : )))
vis ti kak se lako izbace zenske iz takta....glupa por...: ))))
hebate je imas od merkelice nick...mozda I ona tu : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:40   |   opcije


Kaj će ti ta tetka?Neku mlađu nađi.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:41   |   opcije


Ti si trebao pomoći svojoj prijateljici.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:43   |   opcije


Ona bivša slovenska ministrica policije nije loša,Katarina Kresal.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:43   |   opcije


Paske ja joj u tome ne mogu pomoći,jer s tim fajlom nemam baš ništa.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:44   |   opcije


ma stari evropska unija je nasa : )))
mi mo nju tak shebali da nebu znala kak se zove....
ubacis joj h poruku kak joj je osiguranje por.slabo...ko fol sve znal...
po kakvim kitama je skakala I tak...
ono kaj zene boli....poruke : ))))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:45   |   opcije


To je tvoj propust, jer sam joj ja sad rekla da si žena zna pomoći.
Rekla sam joj i prvi put, ali nije me shvatila.
Sad će valjda poduzeti što je potrebno kako je to ne bi smetalo u budućnosti.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:45   |   opcije


Ne vidim razloga da je uopće smeta.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:46   |   opcije


A ponavljaljući ovdje tu činjenicu do beskraja samo upireš prstom u nju,tak da ti ispadneš čista ako je ne daj bože tko drugi počkali.Perfidna igra.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:48   |   opcije


Mora toga biti svjesna, kako takve propuste ne bi pravila u budućnosti, a postojeće uspješno sanirala.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:48   |   opcije


nas kaj gordzila...meni nije jasno kak opce neka ko meja more biti u stranci....
mislim ti si zlatna kaj su joj ukazala na propust....
ali me hebe zakaj nije kolegijalna....je meja mozda umisljena....upitnik

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:48   |   opcije


Mada bi bilo bolje da se brineš za svoje propuste,imaš ih.

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 14:49   |   opcije


ma heba vas propusti....
godzila h kojoj si ti stranki....h kojoj je meja stranki....je ima mjesta I za mene : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:50   |   opcije


Sanirano.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:50   |   opcije


Ja nisam stranačka osoba, ali sam gledala kako se "proizvode" političari. Lakše je napraviti političara, nego parizer, u Hrvatskoj. Zato nam i je ovako.

Autor: georgi   |   17.11.2014. u 14:51   |   opcije


kaj sanirano....
evo zvone...nemres pricati sa zenama da ga hebes....
pitas za posel ona sanira kaj ja znam....plocice h kuponi...

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:52   |   opcije


Zvonac, može jedno ozbiljno pitanje?

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 14:52   |   opcije


dobro gordzila...
je bi mogla meni reci h kojoj je meja stranki....
tak da ju znam traziti za pultom kad dojdem h stranku....
rekel bum da se znamo s iskrice I da sam dosel delat h stranku....

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:54   |   opcije


mislim daj pomognite drugu iskricaru ...ili kolegi kaj ja znam prijatelju : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:56   |   opcije


trebamo se drzatI skupa...jedino mo tak bili jaci....
ak se ja zaposlim pam zaposlil nekog od vas....

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:57   |   opcije


ovca je si ti u stranki...upitnik

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:57   |   opcije


pitaj ga ....upucaj ga ko zeca : ))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:58   |   opcije


dobar decko ...krasnih karakteristika....moze za papu ali bi radje u politiku da ga proglase svetim....
trazi posao....

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 14:59   |   opcije


Bit će da je da već hrče...Zvonac, mislim.
A mislila ga pitati jel može doći do podataka, kad je već tako lako, nekog lika mojih godina, da ne laže puno, tu i tamo da sam najljepša i najsexy žena koju je upoznao, da voli sve što vole mladi mojih godina, može i bivša u priči al dovoljno daleko od srca i očiju, da se smijemo skupa, da me sluša kad trkeljam i kima glavom da, draga i pri ton mu ne idem na živce...da ima pristojan posao i da me povremeno može izvesti na ćevape i kolače...ne nužno oboje isti dan.
Eto, od takvog nekog nek mi nabavi podatke, ja bih mu bila zahvalna :))

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 15:01   |   opcije


dan :)
e, to je siki već bolji pristup :)
napuhaj ti to još malo
na pr. uspješan drmrsc traži stranku preko koje
bi pokazao kako od hrvatske napraviti švicu i tak-
nadopuni ti to malo :)

Autor: I_disagree   |   17.11.2014. u 15:02   |   opcije


evo ovca ja sam taj : ))))))
samo nemam posel...ali cim udjem u stranku ma sravnali mo pantovcak I napravili bazen.....
imam I zutu patkicu : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:05   |   opcije


mislim da godine nisu bas bitne : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:05   |   opcije


kvalitetno provodjenje vremena : ))))
mljac : ))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:06   |   opcije


ma jesi videl ti to disgre....
ona u stranki...pitas je nekaj ...suti ko riba....
pa kakva je to stranka....podvodno otstopavanje wc-a....upitnik

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:08   |   opcije


da sam ja u stranki.....
ili bi bili s menom ili bi bili h zatvoru : )))))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:09   |   opcije


možda je žena ošla, siki
aj, neću začatavati, pozdrav

Autor: I_disagree   |   17.11.2014. u 15:09   |   opcije


putin...mao ce tung....ma mali macici...
ali tak treba voditi...ma svicarska...pokorili bi cijelu aziju : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:10   |   opcije


je vis...mozda ima stranacku pauzu ...pred izbornu pauzu...

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:10   |   opcije


Ja u stranki?
Da bar....
Onda bi imala svoje ljude na pravim mjestima :))

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 15:11   |   opcije


Ovak imam samo djecu...i neke drage ljude...
I vas drage blogere ...
A siki, za koju stranku bi ti bio kandidat?

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 15:13   |   opcije


hebo ih pauze....
politika treba novi vjetar u ledja.....mene : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:13   |   opcije


ma bilo kojoj samo da imam posla I da morem bitI s tobom...
primjetil sam da ne volis propuh orijentirane : )))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:14   |   opcije


hahahahahahhh imala bi prave ...na pravim mjestima : ))))

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:15   |   opcije


Sikiiiii....
:)))))

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 15:17   |   opcije


npr.ja bi meju odma hitil van iz stranke...
umjesto da ju prezentira na blogu ...ma u svjetu...niti nece reci da je u stranki....
ja da sam h stranki.....bili bi svi h stranki....
blog stranka ....

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:17   |   opcije


nis gibam....
aha jos samo to.....
ak se vec bavite necim...dajte sebe h to....

Autor: sikkbum   |   17.11.2014. u 15:20   |   opcije


Ni spati mi ne daju!Ofco,to kaj ti tražiš spada u bajke,eventualno naučnu fantastiku :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 16:37   |   opcije


inzistiranje na apsolutnoj istini je samo strah od gubitka kontrole.

Autor: msirena   |   17.11.2014. u 16:41   |   opcije


Apsolutna istina bi nas međusobno istrijebila :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 16:47   |   opcije


Zvonac, ubi mi nadu u princa :(
Šala...
Ma lažemo svi, samo dok češće govorimo istinu a prepoznamo laž koja je svima štetila, pokušamo sljedeći put razmisliti što ćemo reći, nije strašno...
Ljudi smo :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   17.11.2014. u 17:00   |   opcije


Ma mislim da je za danas dosta o lažima,mijenjam temu :)

Autor: Antun_Zvonecan   |   17.11.2014. u 17:05   |   opcije


Postoji nešto što se zove "laž iz milosrđa".
Ja već 18 dana lažem mami nakon njenog moždanog da će bit bolje sutra..i bude, to je drži.

Autor: Mimsy   |   17.11.2014. u 17:17   |   opcije


Dodaj komentar