ej društvo...

ima li ko iskustava s ugradnjom onih razdjelnika na radijatore?.
kažu legislativa nalaže, košta toliko da bih radije na nešto drugo potrošila kad bih imala, a potpisalo se dvoje stanara od valjda 50, i kaj sad...
što se zbiva ako ugrade u par stanova samo, druge ne mre nitko natjerati, ne plaćaju ni pričuvu i nikom niš..
neki dan oni protesti u Rijeci radi visokih računa...?
aj budi sad pametan...

11.04.2015. u 14:32   |   Editirano: 11.04.2015. u 14:45   |   Dodaj komentar

helllloooooouuuuuuuu
krivo vrijeme?
aj nek visi još malo...

linka nemam, nitko ne pjeva o radijatorima ?

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 14:48   |   opcije


u VG također bila frka...
poludjeli ljudi, ima na radijatoru navodno za rihtanje jačine grijanja, al mogli su samo hajcati nenormalno, il se smrzavati...
bem ti kak se to zove, za podešavanje temp?

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 14:50   |   opcije


tucam...al vi niste... :)

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 14:52   |   opcije


odo ja malo prileć, a vi navalite...

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 14:56   |   opcije


potočnice, znam samo da se zovu razdjelnici!

Autor: mai_sarai   |   11.04.2015. u 15:08   |   opcije


a bemu Mai...thnx, bar si se javila.. :))
LP

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 15:10   |   opcije


ne znam

al vele da smanji račune jer upravo to
ili hajcaju ili je zima
pa ako si uglavnom van stana, većinu dana, zakaj da plaćaš kad te nema
a moja frenda koja to nema recimo po sred zime u kratkim rukavima, a u spavaćoj sobi prozor na "kip" jer se
nema zraka:((

a mislim da će postati i obaveza..a u vezi one neke energetske suglasnosti, pa ako tih nekih detalja nema, ništa od prodaje, iznajmljivanja i td.

Autor: ladonna2   |   11.04.2015. u 15:18   |   opcije


smislili su način, i imaju instrumente (zakone) kako natjerati sve, da to ugrade, naprave..kad-tad

Autor: ladonna2   |   11.04.2015. u 15:19   |   opcije


potočna..:)
Oni koji ne ugrade radjeljnike, njima će se naplatiti ostatak isporučene energije.
Znači, oni koji imaju razdjeljnike plaćaju po potrošnji, a ostalo se dijeli na one koji ih nemaju.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 15:24   |   opcije


ee...čuj, nemamo svugdje pvc stolariju, veliki stan, zgrada bi trebala i novu fasadu, mi u prizemlju, zna biti dosta hladno... preko zime će biti gadno...

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 15:25   |   opcije


suglasna dono. glupo je usred zime hajcat i bit u kući u kratkim rukavima! ja imam etažno plinsko grijanje...pa napravim jedva 21 stupanj tak da je toplo...radije obučem koji đemper nego da jače grijem i više plaćam a da to ide van u vjetar! na koncu sve to plaćamo ne samo direktno već i indirektno jer višak energije ide u zrak i time povećava plinove u zraku te oštećuje ozon!

Autor: mai_sarai   |   11.04.2015. u 15:26   |   opcije


ooo...thnx Vrbica, nisam imala pojma...

već su me sredili s legalizacijom proširivanja lođa, lova arhitektici, pa kazna, pak sad ovo...a ne idu na rate, jer je škvadra navodno rekla da budu se snašli odjednom to platiti...moram ja malo bolje promotriti te svoje susjede, svi neki lovatori

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 15:28   |   opcije


mi se grijemo na toplanu naravno, nema biranja, plaća se cijelu godinu, ništa nije od naše volje, al se bojim da će ovo biti puno skuplje za manje grijanja ...

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 15:31   |   opcije


sa svakim stanarom, izvođač radova za razdjeljnike, posebno sklapa ugovor.
Tako da ti možeš platiti na rate. Nap. firma "Bruneta" da je kredit od 12 do 18 mjeseci. A po radijatoru ti košta negdje oko 500 kuna.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 15:31   |   opcije


legalizaciju svaki stanar plača za sebe (pretvaranje balkona u stambeni prostor), a upis u knjigu položajnih nacrta, ide preko pričuve.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 15:33   |   opcije


:) thnx svima...

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 15:34   |   opcije


i to smo samo mi malobrojni napravili...

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 15:35   |   opcije


tko nije, grad će se upisati na te nekretnine...

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 15:36   |   opcije


ovo moram pitati, upis u knjigu položajnih nacrta :)

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 15:36   |   opcije


ma uzet ću ja sjekiru pa razdijeliti rebarca
dašta da skupo, pričuvu plaćamo za kurčevo zdravlje
ništa to ne valja. EU pizdarije
pa to je jebena uniformiranost i jednoumlje, gore nego u jugi
ako oni kažu - mrkva mora biti plava, mora biti plava
a nikakve koristi od tog
osim eu zastave u juhi
eno kažiu usisavači - ne više od 900 vati
pa ću 5 puta proći usisavaćem umisto jednom i potrošiti više vrimena, a manje struje
nek mi katramarko usisava nosom, a milanović kurcom. dok će vesnino prkno biti vrećica
Ne pušemo mi na hladno, nego se pokazalo da su ti razdijelnici kurac od ovce
I da, glupost je da se to ne plaća iz pričuve
Cmok od babe

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 15:36   |   opcije


:) i tebi cmok baba...potpisujem...

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 15:39   |   opcije


potočna, upis u knjige pol.nacrta, plača se iz pričuve i posao morate dati ovlaštenoj firmi. Cijene su različite. Vaš predstavnik bi to sve trebao znati.
Ali do kraju godine, svi moraju to imati (barem predati zahtjeve) inače slijede kazne.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 15:40   |   opcije


Riječ je bila termostat...kad naštimaš temperaturu.

Autor: juicy-mama   |   11.04.2015. u 15:46   |   opcije


đusi, to ide sve u kompletu sa razdjeljnicima....mjerenje potrošnje i dijeljenje dospjele energije do stana...

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 15:49   |   opcije


naš predstavnik stanara ništa ne radi i to traje već godinama.
većeg lažljivca u životu nisam vidila
jednom je pobiga iz stana kad m je obeća doći kod mene i skupiti peticiju da se ova narkćka ili seli ili ne pušta dobermana po stubištu bez nadzora
nema ga ko smijeniti jer su to sve "oslobođeni", partizanski stanovi i svi su tu primili podstanare, a čeddšu crvena jajca po gupčevoj Zvjezdi
toliko sam m se popela na glavu da je konačno, nakon tri godine, odlučio dati ostavku
htio je kupiti ulazna vrata za 30 isuća kuna (ko da su crkvena ili ko da sam sebi pravi spomenik za života9 i ugraditi kamere (zbog te s dobermanom), ali je na kraju dao ostavku, a ta lova će ići na one razdijelnike za vodu
Vrbi, nekad možeš glavom kroz zid, nekad ne.
u nekim zgradama su se dogovorili za plaćanje iz pričuve, u nekima ne
Nema tu ni pravila, ni pameti
Nikad kod nas nije ni bilo zakona. Kod nas samo šuma zakona u kojem se ni odvjetnici, ni suci više ne snalaze
I sad još međ. ugovori koje smo potpisali jači od nacionalnog zakonodavstva, a znamo da je to samo izmišljanje tople vode jer ta EU je umjetna, GMO nakaradna tvorevina izmišljena da bi se bogatima dalo još više, a sirotinji oduzelo i ono malo
ko tu može biti pametan, ni ti, niti ja
samo moliti Boga da to ne potraje dugo, a realno - niti ne može

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 15:57   |   opcije


geo, predstavnik ne može rješavati probleme sa psima. Za to postoji policija, ili peticija stanara. Točno piše, što je zadatak predstavnika.
A što se tiče vodomjera, oni se moraju ugraditi do kraja iduće godine. Ako to želite platiti iz pričuve, morate imati 100%-tni potpis stanara.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:04   |   opcije


A što se tiče problema, koje su natovarili nama stanarima, u potpunosti se slažem s tobom. Ljudi nemaju toliko novca, koliko oni traže. Ali, opet kažem ali, ako se to ne napravi, možeš im puhati...zna se gdje.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:06   |   opcije


Sve je to smišljeno da više plaćate
a manje se grijete.Neće vas ništa doći
jeftinije,već skuplje s time da će vam
više biti zima nego prije.Tako je bilo i s
kruhom.Štruca je sa 1000 g smanjena
na 800 a sada već na 600 grama uz istu
cijenu za koju ste plaćali kilogram kruha.

Autor: RexySexy   |   11.04.2015. u 16:07   |   opcije


Nije njima da narodu pomognu,
već kako na njemu zaraditi uz
pravovaljanu obmanu.

Autor: RexySexy   |   11.04.2015. u 16:09   |   opcije


ja sam tisuću puta dosad izvriđala na mrtvo ime ovog našeg predstavnika stanara i prijavila (a ne volim prijavljivati ljude, ali je baš lijeni, lažljivi gad) i dok nije sam da ostavku
svud su mi rekli da to nije njegova nadležnost i da ga triba smijeniti. a ko će ga smijeniti kd su navodni vlasnici - partizančine na brdu na G. Zvijezdi, griju guzičetine već sto godina i pričaju bajke o Igmanu i Ledenom princu iz Kumrovca
u čuda nekad virujem, svakih sto godina. eto, kad sam izgubila svaku nadu - sam je da ostavkui ponovio to sam mu rekla
valjda su mu rekli svi
ma stvarno je gad, ne možeš imati 50 u guzici i tako lagati
majke mi, da se sam nije povuka, ja bih otišla Bandidću u Prašku, u onu njegvu stranku, makar više formalno nije gradonačelnik
Pa ako upali - upali
Taj čovjek nekad jest čarobnjak

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:09   |   opcije


jebe se meni,ja ću ionako i dalje biti sexy
a vi stare babe.I to još smrznute ak nebute
dodatno plaćale grijanje.

Autor: RexySexy   |   11.04.2015. u 16:12   |   opcije


Ahahaha,bem vas u dupe!!!

Autor: RexySexy   |   11.04.2015. u 16:12   |   opcije


Odoh ja,pa,paaa,kisi,kisi!!!

Autor: RexySexy   |   11.04.2015. u 16:13   |   opcije


U svakom slučaju, trebali bi izabrati novog predstavnika. Jer bez predstavnika, kada krenu kazne, uzimat će vam iz pričuve. Mnogi su sada dali ostavke, jer ima puno posla, oko sređivanja ugovora, vode, radijatora. A tek kad počne čistoća sa kantama i reciklaži otpada, bit će svašta.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:14   |   opcije


ha pa da...energetska suglasnost je recimo totalno glupa kod starih zgrada, a sa više stanara..pr. gornji grad..koja izolacija o čemu oni...ali su to tak lijepo nazvali da ne vele baš činovnički prosto...to vam je - porez!!

Autor: ladonna2   |   11.04.2015. u 16:14   |   opcije


Netočno Vrbice
predstavnik stanara može odlučiti o pravilima korištenja zajedničkih prostorija, a čak i to da se za veće pse plaća voda kao i za člana obitelji

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:16   |   opcije


dona, svaki kupac stana ili druge nekretnine, imat će pravo tražiti od prodavatelja, energetsku učinkovitost. Svakako da bi trebalo izolirati zgrade, ali to košta.
Zato postoji gradski fond za pomoć. Ali, ali, ali....traže nemoguće. Tj. da na pričuvi imaš sva sredstva, već osigurana, opet 100% potpisa, projekt i bla, bla, a oni "ako te izaberu" vračaju 80% sredstava.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:18   |   opcije


geo, zajedničke prostorije, su od svih stanara. Predstavnik nema pravo, bez potpisa 51% stanara odlučivati o njima.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:19   |   opcije


a plaćanje vode za kućnog ljubimca, još nije stiglo u Zakon.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:20   |   opcije


ova naša nema pojma o ničemu također, navodno se i i europskih fondova može nešto iskamčiti, a di bi to ona...
ja pokušavam sve imati čisto, da jednog dana mogu prodati stan bez repova i problema...
znam da ćemo nahebati s plaćanjem, gledam mogu li to kako to izbjeći..teško...

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 16:22   |   opcije


potočna, ako ona ne radi ništa, smijenite ju. A ako baš želiš biti u tijeku, otiđi u GSKG..ili ako imate drugog upravitelj...oni će ti sve reći.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:24   |   opcije


ni tu nisi u pravu.
to nema veze sa zakonom, o tom odlučuje svaka zgrada zasebno i nije rijedak slučaj da se za kućne ljubimce plaća vda
U Rijeci imaš čak slučaj isključenja iz stambene zajednice zbog nepoštivanja kućnog reda
proguglaj.
mada zakon kao zakon o tome ne postojidakle, stanar je pravo nered i probleme, potpisala se peticija da mora seliti i sudac mu je dao rok od nekoliko mjeseci da proda stan i odjebe odatle
Nije sve na svijetu regulirano zakonom, postoje i pravilnici i podzakonski akti

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:28   |   opcije


geo, napisala sam ti da ovisi o ostalima u zgradi, tj. o peticiji. Predstavnik samostalno ne može odlučivati o NIČEMU. Ama baš NIČEMU, bez određenog potpisa stanara.
Ne moram guglati, jer znam.
U nekim gradovima (ne kod nas) čak imaš da skup stanara odlučuje da li se netko novi može useliti u zgradu.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:31   |   opcije


sudska praksa
samo jedan primjer, a ima ih u Zagrebu dosta

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/a
rticleId/214587/Default.aspx

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:31   |   opcije


koliko ja vidim, bez ljutnje, mene je zanimalo pa sam gledala i uredbe i pravilnike o načinu držanja ljubimaca i blabla, raspitivala se - ne znaš ništa
nigdje nsam rekla da samostalno odlučje, već koje ovlasti ima i uz koje uvjete

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:33   |   opcije


u gskg ti neće ništa reći, samo prebacuju lopticupolicija treba dokaze, komunalno ima oblasti samo na zajedničkim dvorišnim prostorima koji imaju izlaz na javne površine
ako je dvorište zatvoreno - privatno jetek sad to mijenjaju
dakle, o predstavniku stanara puno toga ovisi
I puno je lakše kad se radi o upravitelju zgrade, ovlaštenom od GSKG

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:37   |   opcije


Ovlasti, prava i zadaci predstavnika, moraju pisati u Međuvlasničkom ugovoru. Ako tamo nije navedeno pojedinačno...oko zajedn.prostor. ljubimcima..bla, bla, on nema pravo ništa poduzimati bez suglasnosti stanara.
Traži predstavnika da ti da, da pročitaš taj ugovor.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:37   |   opcije


geo upravitelj ne ovlašćuje upravitelja, GSKG je upravitelj.
A suvlasnici ovlaščuju svog predstavnika, za ono za što ga žele ovlastiti.
U pravnoj službi, GSKG možeš dobiti sve informacije i MORAJU ti ih reći, jer kao suvlasnik imaš na to pravo.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:40   |   opcije


hajde ti pročitaj ovo pa probaj logično razmisliti što bi, a da nije formalno pravo reguliran u detalje, još moglo spadati u to
Članak 379.

(1) Upravitelj je dužan osobito:
- brinuti se da se zajednički dijelovi nekretnine održavaju u graditeljskom i funkcionalnom stanju,
nužnom za normalno korištenje,
- obavljati povremeni i godišnji pregled nekretnine i o tome sačiniti zapisnik,
- utvrditi visinu sredstava zajedničke pričuve koju snosi pojedini suvlasnik,

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:42   |   opcije


opet utopijske priče
mora. ali ti može reći na način da to ne razumiješ kao što ti trenutno ne razumiješ

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:43   |   opcije


e sad mi nađi, ali koncizno gdje su utvrđene visine pričuve, način na koji ih ovaj mora utvrditi, kad toliko dobro razumiješ materiju
teorija je jedno, praksa drugo
i nađi mi zakonski temelj, kad već tvrdiš da nema osnove za plaćanje vode za kućne ljubimce za osluku onog suca u Spčitupa da mi iskričarke pripametne skupa sjebemo tog suca

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:45   |   opcije


malo-pmalo
ajmo najprije ovo ako nema zakonske osnove za to da se na kućnog ljubimca veličine slona plaća voda ko i za debelu svekrvu
sudska praksa
samo jedan primjer, a ima ih u Zagrebu dosta

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/a

rticleId/214587/Default.aspx

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:46   |   opcije


geo, ne vidim što je tu sporno....?
to su dužnosti predstavnika.
ALI on sam, ne može raspolagati zajedničkim prostorijama, bez suglasnosti ostalih. Tako ne može niti zajedničku prostoriju dati nekome na upotrebe BEZ suglasnosti ostalih.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:47   |   opcije


ajmo naći taj zakon pa stvarno razjebati tog suca ako si u pravu

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:47   |   opcije


U Zakonu ne postoji članak, da se za ljubimca plača voda.
Opet ti spominjem Međuvlasnički ugovor. On je bitan.
Ako ste se svi složili i ako to piše u Međuvlasničkom ugovoru, onda ga se mora poštivati.
Ako ne, piši kući propalo.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:49   |   opcije


sporno je u tome što ti tvrdiš da ne postjii zakonska osnova za naplaćivanje vode za kućne ljubimce
ti si, onda, Boga mi, pravni ekspert na ovim prostorima ako tu tvrdnju uspiješ dokazati i pobiti odluku ovog suca
a sporno je i sve ostalo što kažeš jer to, iako hoćeš pomoći, nema nikave veze s praksom
nema spora među nama dvjema
ja ti samo tvrdim da je često puta ono što piše na papiru - neostvarivo i neprovedivo u praksi
i nema potrebe da izbjegavaš neka pitanja kao što radiš za ovaj slučaj o plaćanju vode za džukelu

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:52   |   opcije


ne rješavaju se sve životne situacije zakonomnpr. Ustav regulira temeljna prava čovjeka, obiteljski zakon bračnba i prava djece
neke stvari se uređuju pravilnicima i podliježu diskrecijskoj ocjeni
Da je Zakon svemoguć i sveobuhvatan, ne bi se mogao mijenjati i bio bi Sveta Knjiga

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:53   |   opcije


geo, ja sam 10 godina predstavnik...i znam neke stvari. Vjeruj mi da takav Zakon ne postoji. Sve ovisi o Međuvlas. ugovoru,
Ako je to u njemu pisalo, naravno da je sudac, donio takvu odluku.

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 16:55   |   opcije


u Zagrebu postoje ljudi koji stanuju u zgradama bez međuvl. ugovora
a i kad ga imaju - ne predviđa sve situacije
niti je zakon mrtvo slovo na papiru kakvim ga ti smatraš
jer se mijenja
a niti je ugovor zakon jer ne bi postojala onda uputa o pravnom lijeku
ugovor je stvar trenutka, zato i postoje aneksi ugovora

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 16:57   |   opcije


Nikad ti ni nisam rekla da postoji Zakon, rekla sam ti slučajeve iz prakse i to da predstavnik može odlučiti o tome ako se vlasnici stanova ne usprotive
meni je drago da si ti predstavnica negdje nečega, nego netko tko mi je potpuno nepoznat, ali nemoj to shvaćatoi zdravo za gotovo, nije to posmrtni čin, već pokušaj malo naučiti o tome

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 17:00   |   opcije


nitko ne može biti predstavnik bez Međuv.ugovora. Upravitelj je dužan, imenovati privremenog predstavnika, ako se stanari ne mogu složiti. Obično u GSKG, imenuju sebe.
Zakoni jesu promjenjivi, ali ja ti želim reći, da takva točka u Zakonu ne postoji.
Ostalo ovisi o stanarima i njihovom dogovoru.
Zaista ne znam, što ti nisam rekla ili objasnila.
Trudila sam se...:)))

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 17:01   |   opcije


Valjda neki sudac zna više i od mene i od tebe o pravu
Idi pa guglaj, neće ti pasti kruna s glave
takav ugovor nije postojao, već činjenica da se ovaj kreten svima popeo na glavu i zajebava cilu zgradu
Ajd. vidimo se

Autor: georgi   |   11.04.2015. u 17:02   |   opcije


geo, pa to što pišeš u svojoj zadnjoj poruci, ti i ja stalno želim reći..:)
Oprosti ako sam bila nerazumljiva...

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 17:02   |   opcije


U ostalom, sad kad će se MORATI uvesti vodomjeri, neće biti bitno tko ima koliko kućnih ljubimaca, nego će svatko plačati po potrošnji.
Možda je tako i najpravednije, jer ovakvih stvari više neće biti.
Ali, najgore je to, što se mi uvijek bunimo. Sad nam ne pašu vodomjeri, jer ih treba platiti. Isto je tako i sa razdjeljnicima. Koliko potrošimo, toliko ćemo i platiti.
Jedino što će naj...ati, oni koji imaju stanove na rubu zgrade, jer zbog toga što nema toplinske izolacije, plaćati će više.
A jbg. mi nikad, zadovoljni.
Odoh...:))))

Autor: vrbica   |   11.04.2015. u 17:13   |   opcije


vezano za razdjelnike, nove ventile i termostatove koji idu uz to- u zgradi gdje imam poslovni prostor radio Brunata, odnosno njegovi kooperanti.
Sve štima
Grijanje se plaća po impulsima, ali NITKO ne zna cijenu impulsa unaprijed jer ovisi o potrošnji kompletne zgrede i bla..bla.., a osim toga stari kotlovi i pumpe u kotlovnicama nisu kompatibilni sa novim ventilima pa znaju zavijati, tuliti, vibrirati i tako dalje.

Zakonska odredba je da svi trebaju ugraditi razdjelnike, međutim ako zavete da se dogrijavate, a račun vam je veći nego prije razdjelnika i ako inzistirate na računici cijene impulsa, onda će vam za taj mjesec račun biti duplo manji od prošlomjesečnog, makar ste grijali više.

Niti djelatnici toplane, niti djelatnici Brunate ne znaju na osnovu potrošenih impulsa koliko će vam biti račun za grijanje (provjerila iz prve ruke na vlastitoj koži) i svi se loptaju između predstavnika stanara, brunate, toplane, starih instalacija, krivih očitanja.....

Autor: pognioci   |   11.04.2015. u 18:34   |   opcije


(ako dobro pamtim cijena je cca 500 kn po radijatoru)

Autor: pognioci   |   11.04.2015. u 18:37   |   opcije


fala svima..evo i ovako. :)

Autor: plavapotocnica   |   11.04.2015. u 22:04   |   opcije


Dodaj komentar