Not available!



Netko tko je emocionalno nedostupna osoba, bio u vezi ili ne, može žarko željeti da uživa u svim čarima ljubavne veze. Međutim, osoba neće biti spremna, iz kojih god to razloga bilo, na odnos ljubavi, dublju emocionalnu razmenu ili pravi odnos bliskosti. Fizička strana odnosa može funkcionirati sasvim dobro, intelektualna razmjena može da postoji, čak i razmjena nježnosti, međutim, u emocionalnom odnosu neće se odnos dalje razvijati od onoga na početku. Također, postojat će izvjestan “zastoj” ne samo u emocionalnom produbljivanju odnosa, već i u mogućnosti da se veza kreće i razvija u nekom značajnijem pravcu.

Preuzeto sa:
Link


Neki od znakova emocionalne nedostupnosti:

– Već je u nekoj paralelnoj vezi, viđa se sa više osoba u isto vrijeme, ili tek što je izašao/la iz veze/braka.
– Postoji neki bolan ili traumatičan prethodni odnos, gorak razvod ili postoje nerazriješeni odnosi s partnerom iz prethodnog odnosa.
– Još uvijek se bori da krene dalje ili da jednostavno razriješi odnos s nekim prethodnim partnerom.
– Često ulazi u veze na daljinu.
– Izbjegava odgovore na osobna pitanja koja se odnose na vezu u kojoj ste.
– Postoji izvesna doza tajantsvenosti po pitanju dijeljenja informacija iz privatnog života.
– Ne voli da mu/joj se postavljaju pitanja i nikako ne želi da uđe u otvorenu raspravu ili sukob.
– Kako odnos kreće da se produbljuje, tako uzmiče nazad dok se odnos ne vrati na neko početno stanje i tako u nedogled.
– Veza onakva kakva jeste uglavnom zadovoljava sve potrebe te osobe, ali ne i partnera.
– Osoba se teško obavezuje po pitanju nekih budućih dogovora, datuma ili planova.

itd...

Koliki je postotak ovakvih ovdje? Po mojem iskustvu popriličan. Što vi mislite?

01.05.2017. u 9:21   |   Editirano: 01.05.2017. u 20:49   |   Dodaj komentar

43%

Autor: krelec   |   01.05.2017. u 9:37   |   opcije


ima toga dost svugdje
al ovdje dolaze takvi s neposloženim namještajem u glavi ko u neku meku

Autor: perce   |   01.05.2017. u 9:38   |   opcije


Pero ovo si baš lijepo rekao :-) Da je bar namještaj kao iz IKEAe, pa da dođe s uputama kako ga prišarafit (i svim potrebnim ključevima)...

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 10:24   |   opcije


zanimljivo je to..
uspiješ uspostavit vezu,
baš ko što i sam text kaže, u nekim segmentima poprilično solidnu
al kad dođe trenutak da se ona emotivno produbi
na vidjelo izađe taj emocionalni invaliditet.
nesposobnost povjerenja koje bi trebalo sve dići stupanj više,
nemogućnost planiranja budućeg,
a sve zbog proživljenih a neosvještenih razočaranja koja se reinkarniraju
u svakome ko se uspije dovoljno približiti da podsjeti što se zbilo u prethodnoj epizodi
(mada sa time nema apsolutno nikakve veze, isti je)

Autor: perce   |   01.05.2017. u 10:38   |   opcije


Ja na to gledam na način da ljudi nisu sposobni prihvatiti i svoj dio krivice kad odnos propadne, nego krive samo drugu stranu i onda više "ne žele vezu" ili "žele samo fun", a duboko u sebi, svatko, ali baš svatko žudi za intimnošću. I kaj onda s takvima? Kako to osvijestiti?

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 10:46   |   opcije


Bliskost nije pretjerana komunikacija, niti pretjerano izražavanje
nježnosti, niti vođenje ljubavi...Prave bliskosti nema ukoliko nema
empatije, sposobnosti da se suosjeća s partnerom, da se stvarno
osjeti što partner osjeća i da se suosjeća s njime...Pisao sam o tome
Blogove u vezi Filma Piano i veze koja je prikazana u tom Filmu...
Također bitna je komunikacija u vezi i otvorenost da se stvarno
kaže što netko misli i osjeća, a to je Balzac pisao da je odlika
sretnih ljudi...Veza se razvija s vremenom, bliskost bi značila
podijeliti s nekim svoje najveže snove, planove, tajne, strahove
što ide s vremenom, većina ljudi želi neko vrijeme uživati u
romantičnom odnosu na početku veze...Moje iskustvo je da je
sasvim drugačije kada vidiš 3D osobu uživo, jer virtualna osoba
je možda samo 1/5 stvane osobe..:)))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 10:58   |   opcije


da..
taj dio osobne krivnje koju je baš elegantno prevaliti na tuđa leđa
kamen je u cipeli
snažan ego ne dopušta mogućnost da smo negdje nekaj i mi zajebali
pa onda iznalazi ponekad vrlo domišljate načine da se optuži drugoga.
ljudi se premalo bave sobom i svojim nedostatcima smatrajući vjerojatno da su oni savršeni.
a svi znamo da to ne postoji. griješe svi.
a najviše griješe oni koji greške ne uviđaju i zatim ispravljaju.
zato im se i ponavljaju uvijek isti problemi.
i da..
laže svatko ko kaže da mu bliskost druge osobe nije potrebna
pa ima li išta ljepšeg i toplijeg u ovom našem životu prepunom sranja i raznoraznih frustarcija :)

a ponajveća među frustracijama je nesposobnost da se bliskost i ostvari

Autor: perce   |   01.05.2017. u 10:59   |   opcije


Film Piano...There is passion in all of us. Some of us struggle all our lives to express this vivid personal sense..The Heart Asks Pleasure First...

There is passion in all of us. Some of us struggle all our lives to express this vivid personal sense. Others find companions who have that mutual understanding of their shared emotions, overcoming any obsticale that seems to prevent this fusion. This is just one of the many themes discussed in Jane Campion's The Piano. Ada, our beautifully articulate, but silent heroine is the closest to feeling this fulfillment. She, consciously or subconsciously, chooses to ignore society's conventional way of communication and, instead, decides to speak through her piano. No one seems to understand Ada's cry until she and her daughter Flora are reluctantly sent off by Ada's father to live with their arranged husband/father, Stewart, the epitome of the 19th century colonial nature rapist, in the rainforests of New Zealand. Ironically, Stewart is not the man who hears Ada's cry. It is Baines, an English born Maori cultured naturalist who aids Stewart in his negotiations with the Maori people, the local natives who own most of this region of the rainforest...:))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 11:00   |   opcije


treba učiti komunicirati na ravnopravnim osnovama
uz međusobno poštovanje i uvažavanje drukčijeg

ono.. "bilo bu tak kak ja velim, i šlus" slobodno napustite kao nekaj pozitivnog

Autor: perce   |   01.05.2017. u 11:07   |   opcije


Pa, ljudi se trude mnogo u nekim vezama, ali jednostavno nemaju sreće
u izboru partnera, jer možda 40% osoba nije na istoj razini bliskosti kao oni,
jer vuku nesvjesne traume iz djetinjstva zbog nefunkcionalnih brakova
svojih roditelja i nesvjesno gledaju vezu neurotično kroz prizmu braka
svojih roditelja i pdvjesno se boje bliskosti...Osnovna teza osnivača
psihoanalize Sigmnunda Freuda je da većina ljudi nije svjesna pravih
motiva koji ih pokreću, mnogi misle da je to istina, ljubav i pravda, a možda
se radi o potisnutim emocijama, frustracijama iz djetinjsktva i prijašnjih veza,
ali osoba koja je spremna raditi na sebi sve to može prevladati ako to osvjesti..:)))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 11:22   |   opcije


Da, i općenito gledajući u vezi ženama odgovara veći nivo
bliskosti nego muškarcima, koji se komotnije osjećaju malo
udaljenije na skali bliskosti nego žene, koje vole razgovarati
recimo , često puta samo radi razgovora, a muškarci vole
razgovarati u cilju rješavanja probleme..Komunikacija je
umjetnost , verbalna i neverbalna, trebala bi biti u vezi
otvorena i poštena, ali većini parova je lakše igrati igre
moći nakon romantične faze veze, nego raditi na sebi
i mjenjati se, jer samo kroz promjenu možemo rasti...:)))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 11:31   |   opcije


Pero jel osjetiš ikad potrebu svoja znanja prenijet na druge, a vidim da kužiš stvari?

Mene to kopka... kad vidim ljude kako se vrte u krug, kad se drže destruktivnih obrazaca ponašanja uz "ja sam takav kakav jesam i prestar sam da se mijenjam"...

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 11:37   |   opcije


Čovjek je mlad dok može da se mjenja, i to je bit stvari,
ali izlaženje iz "zone komfora" nije lagano, kao niti rad
na sebi, zato većina ljudi u vezama i brakovima igra
"igre moći", umjesto da budu jedni drugima inspiracija
za promjenu i duhovni rast i razvoj..:))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 11:43   |   opcije


Sve se može kad se hoće. Najlakše se skrivati iza "to je teško"... "prestar sam da se mijenjam"... Sve su to uvjerenja koja ne koriste ni onome tko ih nosi sa sobom, a ni svijetu oko njega. Uvjerenja definiraju navike i obrasce ponašanja i tu je prvo mjesto gdje treba malo protresti. Osvijestiti što je korisno, a što je štetno. Ali dakako najlakše je samo poklopiti uši i začkomit. A u tome ste vi muškarci profići (čast izuzecima).

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 11:54   |   opcije


Bliskost, intimnost, komunikacija, empatija, simpatija...
Jeste li Vi žene sigurne da Vas neće zagušiti ako se
muškarci do kraja otvore i kažu Vam sve svoje strahove,
negigurnosti, dileme , možda se i oni boje da ne ispadnu
u Vašim očima slabići, nesamopouzdani, nesigurni...???
Dečki su od malena odgojeni tako da manje pokazuju
osjećaju nego djevojčice i općenito se osjećaju zbog
takovog odgoja ugodnije na malo većoj emocionalnoj
distanci od žena koje uživaju u većoj bliskosti...:)))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 12:06   |   opcije


Vidim da se ovdje ne promišlja na bazi kompatibilnosti partnera već na bazi osobnih potreba .
Problem isključivosti se automatizmom svaljuje na partnera i njegovu emocionalnu invalindnost
Greška
Dakle pričamo o potrebama em.intimnosti ....
a nismo se zapitali , koliko je ona potrebna njemu ili njoj , već podatke crpimo iz hrama svojih potreba ,
I vičemo iz sveg glasa kako su uvijek drugi krivi
Zanemarujemo naše godine koje se automatski vežu na iskustvo , bilo ono pozitivno ili negativno ,
a u ovim našim situacijama je obično negativno

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 12:07   |   opcije


Vuče, oprečan si sam sebi u svom komentaru. Ajd malo promisli što si napisao.

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 12:08   |   opcije


nemoguće je nekome bilo što prenijeti ako te taj nastoji ušutkati..

počne li se kolo rasplitati na vidjelo bi moglo izaći štošta neželjenog

Autor: perce   |   01.05.2017. u 12:09   |   opcije


U vezi i brakovima je druga stvar, nakon početnog
perioda romantike, ako partneri nemaju tolerancije
i želje za rad na sebi i na vezi, sve se svodi na
borbu za moć u vezi, dvoje ljudi koji se ne žele
mjenjati i okrivljuju onog drugog za sve što ne
štima u vezi..ako ne možeš promijeniti karakter
partnera ( što može trajati ), uvijek možeš raditi
na sebi, ako imaš dovoljno veliku motivaciju...:))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 12:09   |   opcije


Komunikacija je umjetnost, verbalna i neverbalna,
ali vrhunac bliskosti je empatija, sposobnost
suosjećanja s drugom osobom, možda je to kod
žena više urođeno prirodno genetski? :)))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 12:12   |   opcije


da bi nekome mogao pomoći da sagleda stvari
prvo i osnovno je
da on to želi

u protivnom je to nemoguća misija

Autor: perce   |   01.05.2017. u 12:17   |   opcije


Pero slažem se s tobom.

Hvala vam svima na komentarima i ugodan ostatak dana! Pa pa....

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 12:18   |   opcije


ugodan i tebi Odri
pa pa :)

Autor: perce   |   01.05.2017. u 12:20   |   opcije


Perce
zašto ti misliš da netko treba sagledavati stvari iz tvoje ili moje perspektive ?
Taj netko je već zapravo sagledao sve što ga zanima , i zna što želi
Sa tobom ili sa mnom želi baš takav odnos , a sa Štefom će možda željeti drugačiji
To moramo prihvatiti

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 12:21   |   opcije


Da ,da , ja trebam promisliti što sam napisao
a ti si koja tražiš od određene osobe bliskost na svim razinama si ,tražeći to, u pravu ..
i naravno treba grešku tražiti u njemu

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 12:33   |   opcije


pitanje je bilo, citiram,

Koliki je postotak ovakvih ovdje? Po mojem iskustvu popriličan. Što vi mislite?

Autor: krelec   |   01.05.2017. u 13:27   |   opcije


odgovorio sam 43%, i mislim da sam jedini dao točan odgovor. Čestitam sebi, ili si.

Autor: krelec   |   01.05.2017. u 13:27   |   opcije


Krelec, gdje je Rexy, on je davao neku dinamiku ovom blogu,
koji je živahan ko mrtav konj? :)))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 14:15   |   opcije


Vuče..

ne mislim da bilo tko treba sagledavati stvari iz Moje perspektive

to si nekaj krivo ubral

Autor: perce   |   01.05.2017. u 14:17   |   opcije


Perce

ja sam komentirao na tvoju konstataciju

možebit sam krivo pročital

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 15:59   |   opcije


Ja govorim iz iskustva
upoznavši ovdje osobe kojima baš takva bliskost odgovara -distancirana
i žena i muškaraca

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 16:01   |   opcije


Distancirana bliskost... ovaj oksimoron jos nisam cula. Ali za sve postoji prvi put. Zena kojoj takva bliskost "odgovara" ceka, a ne prihvaca...

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 16:06   |   opcije


"– Ne voli da mu/joj se postavljaju pitanja i nikako ne želi da uđe u otvorenu raspravu ili sukob.
– Kako odnos kreće da se produbljuje, tako uzmiče nazad dok se odnos ne vrati na neko početno stanje i tako u nedogled.
– Veza onakva kakva jeste uglavnom zadovoljava sve potrebe te osobe, ali ne i partnera.
– Osoba se teško obavezuje po pitanju nekih budućih dogovora, datuma ili planova."

distancirana bliskost :)

ne vidim ti ja tu neku bliskost, Vuče
al zato distanci kolko oćeš

u tome se i ogleda tema ovog zapisa (emotivni invaliditet, kako ga sam nazvah)

poštujem nečiju želju da odnos ograniči na nekoj distanci ali uz uvijet da me o toj udaljenosti unaprijed obavijesti
pa ako mi to odgovara, mirna Bosna

sve ostalo, najobičnije je zamajavanje i upravo ono kaj Odri veli: čekanje..
koga ili čega, ne znam
al da nije pošteno, to znam

Autor: perce   |   01.05.2017. u 16:24   |   opcije


maybe baby :)
https://youtu.be/Wln6NX0V4AQ

Autor: perce   |   01.05.2017. u 16:37   |   opcije


"Distancirana bliskost"...
Postoji i to na Iskrici makar se zvalo 'oksimoron'
A to vam izgleda otprilike ovako...
Trazim prijatelja koji ce: me povesti u setnju, na sladoled, na rucak ili veceru, kazaliste ili koncert, sa kojim cu otici na izlet, sa kojim cu biti toliko bliska da mozemo o svim temama, mozemo se dodirnuti i malo drzati za rucice...
I koji ce to naravno sve platiti...
Ali nista dalje od toga...pa dok se to njemu tako daa?

Autor: zikiwara88   |   01.05.2017. u 16:53   |   opcije


Ziki platonski odnos kakav opisujes, (ako je dogovor obiju strana, a ne da jedna drzi figu u dzepu i ceka drugu da "popusti"), je moguc i bez emocionalne distance.

Mislim da jedino pero kuzi o cemu pricam; krelec tebi petica za preciznost :-)

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 17:35   |   opcije


Koliki je postotak ovakvih ovdje? Više od 80% :-)

Autor: CroRanga   |   01.05.2017. u 17:46   |   opcije


kužim zato
jer mi se to izdogađalo..
upravo tako kako je i navedeno po stavkama

nakon toga čovjek se neminovno zamisli i pokuša racionalizirati..
nije to čak ni neka osuda, niti žal..
više je nemoć da se iskobeljaš iz toga
osobito kad ti se netko zavuče pod kožu

jbga..
nejde sve kako bi mi htjeli :)
ide, al ne nama odgovarajućom brzinom
rekli bi, mili pa mmili

Autor: perce   |   01.05.2017. u 17:52   |   opcije


shema međusobnih odnosa vrlo je jednostavna..

ako do problema dođe, locirat problem, raspraviti problem
u smislu iznalaženja rješenja (ne krivca) i pokušati se ponašati na način da do istog ponovo ne dođe

svako odbijanje da se problem iskomunicira i riješi
zvono je koje upozorava da tu kruha nema :)

Autor: perce   |   01.05.2017. u 18:09   |   opcije


Pero, slažem se u potpunosti s Tobom
u vezi prethodnog komentara, otvorena
komunikacija je uvjet zdrave veze ..:))

Autor: Sky_lab   |   01.05.2017. u 19:17   |   opcije


No dobro , kako vi kažete
Dok shvatite da postoje osobe ,koje jednostavno ne žele potpunu emotivnu bliskost , ne žele rasprave ,
koje ih zamaraju..i da ne nabrajam , dočekat ćete mirovinu
žele vas imati pokraj sebe danas ....jer tako im baš odgovara
prihvatite to ili raspravljajte o tome godinama

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 19:23   |   opcije


Vučko..

shvatljivo je jedino da nismo svi jednaki
i u tome leži naša raskoš

zamorne rasprave ne vode se radi njih samih
već da bi njima izbalansirali poremećene odnose

jasno je da do njih ne dolazi kada cvate cveće u naše preduzeće :)
a ako te netko zarezuje samo kad je sve sjajno i bajno a isključuje kad malo padne mrak
i to bez da ti omogući da upališ malo svjetla
onda dozvoljavam da si dam tu slobodu da takvu osobu proglasim nezrelim sebičnjakom

Autor: perce   |   01.05.2017. u 19:34   |   opcije


Perce
ja upravo o tome i govorim
znači , ja sam zagrizao do kraja , jer mi je ta osoba baš legla ...
vidim se u budućnosti sa njom...i bla ..bla
ali je pitanje : da li se ona vidi samnom ?

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 19:41   |   opcije


Vuče :)

to je barem lako odgovorljivo pitanje
samo treba pitat

Autor: perce   |   01.05.2017. u 19:42   |   opcije


naravno,
ako je komunikacija uopće moguća na konvencionalan način

Autor: perce   |   01.05.2017. u 19:43   |   opcije


moj perce.....
moramo se naći na kavi , da ti striček vuk objasni neke stvari:)))

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 19:44   |   opcije


objašnjenja nikad dovoljno :)
a kava može i kad ona nisu primarna

Autor: perce   |   01.05.2017. u 19:47   |   opcije


:))

Autor: vuklisicaa   |   01.05.2017. u 19:49   |   opcije


btw odri zapis ti je izvrstan, jedino kaj ti link ne radi, pa za one koji zaista žele pročitati evo ga!

https://psihokret.wordpress.com/2015/07/03/sta-znaci-biti-emocionalno-nedos
tupan/

Autor: mai_sarai   |   01.05.2017. u 19:52   |   opcije


dobar zapis..

Autor: hush_i   |   01.05.2017. u 20:37   |   opcije


Hvala mai za link :-) Zaboravila sam da ga moram skratit da bi radilo...

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 20:45   |   opcije


Sad dela i link..

Autor: h_audrey   |   01.05.2017. u 20:50   |   opcije


Dodaj komentar