R.E.S.P.E.C.T.



Prema nekim istraživanjima muškarci bi radije bili poštovani, nego voljeni. Zapravo, možda to neki od muškaraca i ne shvaćaju, ali svima njima je duboko ukorijenjena želja za poštovanjem.

Tako da, drage ženske, sad znate što vam je činiti. Ako želite da se vaš muškarac osjeća voljeno, pokažite da ga poštujete.

E sad, ovo dakako vrijedi za one muškarce koji zaista zaslužuju poštovanje. Oni koji to niti ne zaslužuju, ha... s njima tak i tak nemate što raditi.

Ostaje otvoreno pitanje kako uopće prepoznati muškarca vrijednog poštovanja? Jedna od indikacija da se radi o takvom muškarcu jest da postupa prema vama na isti način kako bi želio da se prema njemu postupa. Nema dvostrukih mjerila. Što vi mislite o tome?

29.04.2017. u 10:41   |   Editirano: 29.04.2017. u 10:50   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

nisam znao to do sada:))))

Autor: nljubo   |   29.04.2017. u 10:44   |   opcije


:) malo kontradiktorno? ..
voljeno - poštovano i zaključak je raditi ono drugo za prvo?
tipična studija :))

Autor: hush_i   |   29.04.2017. u 10:48   |   opcije


Što je tu kontradiktorno? Tako ste se vi, muškarci izjasnili da vam je poštovanje isto što i ljubav. Ako nema poštovanja ne osjećate se voljeno.

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 10:51   |   opcije


ja se ne osjećam voljeno.....

Autor: nljubo   |   29.04.2017. u 10:58   |   opcije


ako želiš A dobiješ B? .. pitanje (''studije'') što bi muškarci željeli, postavljeno kao ''ili''..
odgovor je? ako želiš a, upotrijebi b, .. hmm, da :))
na stranu što se poštivanje ljudi implicira kao preduvjet za nešto više.. ne može se voljeti nešto što se ne poštuje, ali pitanja ne određujem ja i tad je odgovor .. kao i svaka razbibriga-žutilo .. nevažan.
postaviti pitanje s ILI u odnosima koji se uključuju je besmislica, kontradikcija u startu, 'studija' na nivou ariel tajnog kompleksa .. ili tabloidnih pisaca :)

Autor: hush_i   |   29.04.2017. u 11:01   |   opcije


iz kategorije, bi li itko želio biti mlad, bogat, lijep, sretan, uspješan .. s i-ili uvjetom. Na to dati odgovor koji implicira ''i'' u svim točkama. Alanfordovski, naravno, želim sve to.. netko ne? :)

Autor: hush_i   |   29.04.2017. u 11:04   |   opcije


.. a pri tome.. (u ovoj 'studiji'..) se žena uopće ne pita.. npr jel ona voljena, nego samo što muškarac preferira? ..
-to sad moja femini strana, 'majka' .. :))
pa bi banalizirao, treba se voljeti/poštivati obostrano, ne jednostrano.. jer je tad samo 'studija'. Žena voli/poštuje njega, a on nju?
kontradikcija je već u tome, što bi mi neka studija (da je studija) dala neke odgovore.. odgovor na želje druge strane ignoriranjem prve u pitanju ljubavi je nakaradno-bolesno-sebično.. jednostrano, u nečemu što je implicitno dovsmjerno u suprotnom nije ljubav/poštivanje.. nego nešto drugo (loše).

Autor: hush_i   |   29.04.2017. u 11:11   |   opcije


Hush, filozofiraš bespotrebno. Da mi je biti muha u tvojoj glavi da vidim kakav je to kaos tamo...

Pitanje je bilo jednostavno - kad bi mogli birati, bi li radije bili voljeni ili poštovani? Način kako je pitanje koncipirano ne ulazi se u detalje što netko smatra ljubavlju ili poštovanjem. Nekim muškracima je ovo pitanje bilo čak kao i da biraju između dva jednaka odgovora. Toliko samo znam o toj studiji. Nemam detalje.

Cilj ove diskusije nije utvrditi ispravnost studije, nego kako se vama uopće čini tvrdnja da muškarci poistovjećuju ljubav s poštovanjem.

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 12:00   |   opcije


Ja nikada nebi poistovjetio ljubav sa poštivanjem,ali isto tako
nikada nebi priznao postojanje ljubavi bez poštivanja.
U prilog mom mišljenju govori i ovo što si napisala,kopiram:
"Oni koji to niti ne zaslužuju, ha... s njima tak i tak nemate što raditi."
Dakle poštivanje bez ljubavi postoji,ljubav bez poštivanja ne postoji.
Eto sada sam ja isključiv,priznajem samo svoje mišljenje.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 12:36   |   opcije


mog supruga poštujem i danas iako smo razvedeni, on je jedna odgovorna osoba, divan otac i dobar čovjek, eto.......ali ne volim ga već godinama..........ne bi rekla da je poštovanje dovoljno u vezi i braku.

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 12:45   |   opcije


joooj postoji svašta u životuuu, postoji i ljubav bez poštovanja... kompleksno je tooo, ta opcija je najgora

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 12:48   |   opcije


nikome nikad nisam vjerovala ni da me voli ni da me poštuje, ljudi svašta glume da dođu do svojih ciljeva........nisam se nikad ni osjećala voljeno i poštovano , a vi?????

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 12:51   |   opcije


Jadranka po čemu se ti razlikuješ od svih drugih?
Ne mislim na fizički izgled.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 12:57   |   opcije


i ja sam napisao sa ne osjecam voljeno...uvijek sam se osjecao nekako
iskoristen:))))

Autor: nljubo   |   29.04.2017. u 12:57   |   opcije


komplicirano je to muškarcu .... ljubav.... volim te joooj šta sad to znači, ali ako mu kažeš..... uz tebe se osjećam sigurno, lijepo si mi ovo napravio, tvoj roštilj je najjj, sviđa mi se tvoja guza mmmm, volim se sexat s tobom, uzbudim se od tvog pogleda hahaha tako se muškarcu govori da ga voliš , jednostavno i razumljivoooo, uh

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 12:59   |   opcije


tape vidiš i sam da mi nestala duša

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:00   |   opcije


Napisala si da poštuješ svog bivšeg muža,a kažeš da
ne vjeruješ u poštivanje,da je to samo gluma da se dođe do cilja.
Zar po tome ne ispada da si ti drugačija od ostatka svijeta.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 13:05   |   opcije


ljubo mislim da u našim godinama to više nije popravljivooo

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:06   |   opcije


a neznam ti ja to, kako sebe doživjeti ispravno, ja sam u mojoj stvarnosti

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:08   |   opcije


Čovjek (muškarac ili žena) bez duše ne može nikoga osim sebe poštivati
dakle nije istina da si bez duše jer kažeš da poštuješ bivšeg muža.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 13:08   |   opcije


zidovi su okolo i ne makivam ih ni pod koju cijenu

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:09   |   opcije


može bit da je imam ali neću joj više da van!!!

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:10   |   opcije


PRIRODA ATRAKCIJE I LJUBAVI

Robert Sternberg smatra da se razvodi ne događaju zato što smo izabrali pogrešnog partnera, nego i zato što se partnerove potrebe mijenjaju tijekom vremena. Par ne može točno izračunati buduće promjene u svojoj ljubavi i svojoj potrebi za ljubavlju.

1)Sternberg je pronašao kvalitete koje često dobivaju na važnosti kako veza postaje zrelija:

- Dijeljenje vrijednosti i religioznih uvjerenja
- Volja i želja za promjenom da se prilagodi partnerom
- Tolerancija na greške drugih

2)Sternberg je pronašao kvalitete od manje važnosti tijekom duže vremena:

- Interesantna osobnost
- Pažljivost
- Odnos s rodbinom

3) Sternberg je pronašao kvalitete od varijabilne važnosti tijekom vremena:

- Sexualna atraktivnost
- Vještina vođenja ljubavi
- Sposobnost suosjećanja
- Volja za izražavanjem osjećaja

Problem je predvidjeti koje će kvalitete biti najvažnije u Vašoj vezi u bliskoj budućnosti,
i kako ćete Vi i Vaš partner mjeriti te kvalitete. To je težak posao.

Sumarno, dobar bračni partner mora imati vjerojatno više vještina, kao što su:

1. Socijalno - komunikcijske vještine sa Vama i drugima
2. Emocionalnu zrelost i kontrolu svojih emocija
3. Toleranciju i naklonost prema Vama i drugima
4. Respektirajuću i uravnoteženu točku gledanja
5. Slične interese i vrijednosti slične Vašima
6. Sposobnost odgovornosti i zarađivanja
7. Sposobnost rješavanja problema i konflikata

P.S. Stvar je u tome da ne možeš lako lako naći kvalitetnu osobu, a vezu treba izgraditi..

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:11   |   opcije


Zidovi?
Onda nemoj govoriti da drugi ne poštuju nogo reci da ti ne poštuješ
jer drugi se mogu otvoriti prema tebi,ali se ti ne možeš otvoriti prema drugima.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 13:15   |   opcije


sky , je je, kad bi se u životu bavili samo sa partnerskim odnosom...... usput gradiš kuću , rađaš djecu, dižeš kredite, onda svi nestanu a vi se sjetite da ste zaboavili šta ste jedan drugom, tko uspije sve pevladat skidam kapu

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:17   |   opcije


Sky ovo je vrlo zanimljivo i poučno što si podijelio. Hvala!

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 13:18   |   opcije


istina , tape pa znam da iz mene to proizlazi, nisam glupa

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:18   |   opcije


Jadranka, pa ovo što sky navodi su kvalitete koje je čovjek ili izgradio s vremenom ili nije i uz gradnju kuće i odgoj djeteta i sve što život nosi.

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 13:20   |   opcije


Jadranka, stvar je u tome da prvo moraš biti sam prava osoba, da
bi našao pravu osobu..Nije čak niti toliki problem razvod braka, ako
si se dostojanstveno ponašao u njemu, navodno se samo 3% brakova
rastane sporazumno bez svađa...Ima puno vrsta veza, rekreativnih,
veza bez obaveza, ozbiljnih veza, možda bi partneri trebali otvoreno
razgovarati o tome što očekuju od života, da budu makar na čisto
što hoće jedan od drugoga? :)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:22   |   opcije


Nisam ni mislio da si glupa,da to mislim nebih ni diskutirao s tobom.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 13:23   |   opcije


da , komplicirano mi to...... nisam mogla bit i mama i ljubavnica i kuharica i učiteljica i doktorica i čistačica i i i i i i, na kraju sam bila samo mama

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:23   |   opcije


Harville Hendrix u knjizi "Kako naći ljubav koju tražite" tvrdi
da mi nepogrešivo nesvjesno biramo partnere prema karakternim
crtama svojih roditelja, obično negativnim??? Sve su to neke teorije
ali u praksi ako ti se netko dopada pozoveš ga na piće, i ako
"preživiš" prvih 15 minuta, već si u stvari prešao preko najveće
prepreke, problem je u tome da si opušteniji ako TI UOPĆE NIJE
STALO, a neprirodan si kod osoba DO KOJIH TI JE STALO??? :)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:26   |   opcije


nikad nisam bila sa partnerom s kojim sam mogla otvoreno razgovarat, kad bi pokušala oni su to uvijek shvatili kao neki napad , konflikt , da....... moja osobnost je valjda ograničena!!!

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:26   |   opcije


Sky ovo si pogodio kao prstom u pekmez. Tocno je tako - kad ti nije stalo, nemas sto ni izgubiti, pa je covjek opusteniji i prirodniji.

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 13:30   |   opcije


Nikada lagodan čovjek nije stvorio velikog čovjeka niti karakter...
Stvar je u tome nakon sveg iskustva ( nisam bio u braku ), ako
mi se neka žena dopada, pokušao bih kod nje i 20 -tak puta, ako
to ima smisla..Recimo kada sam došao na Iskricu mislio sam da
je šansa da se ovdje nađe kvalitetna osoba 1 : 10.000, ali realno
je to možda 1 : 100, i nema problema, odeš na 100 kava naći ćeš
par zanimljivih žena, i možda nešto bude...Inače mislim da ne
razumijem žene, vjerojatno je bitno na počeku zablistati i ostaviti
dobar prvi dojam , a onda priroda čini svoje....Ljubav malo splasne
za 2-3 godine i onda ostane karakter, a on se gradi cijeli život..:)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:30   |   opcije


ne kužim , kog ćeš vraga na kavi ako ti nije stalo!?

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:31   |   opcije


Sky ovo si pogodio kao prstom u pekmez. Tocno je tako - kad ti nije stalo,
nemas sto ni izgubiti, pa je covjek opusteniji i prirodniji.

Audrey, nećeš vjerovati lakše bi mi bilo nazvati Premijera ili Predsjednicu
nego osobu do koje mi je najviše stalo i onda čovjek ostavlja dojam
nesigurnosti i neprirodnosti, ali vježbom se to može prevladati..Ako se
družiš s više žena, prijateljice itd., postaneš opušteniji...:)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:32   |   opcije


ja popodne sam idem na kavu(kapučino)...tak sam isključen od svega:))

Autor: nljubo   |   29.04.2017. u 13:35   |   opcije


ne kužim , kog ćeš vraga na kavi ako ti nije stalo!?

Krivo si me shvatila, poanta priče je da tko ima živaca
izići sa 20 - 100 osoba na kavu, vjerojatno će naći 10
njih koje mu se dopadaju, 5 s kojima može biti prijatelj
i satima razgovarati, a možda i 2-3 srodne duše gdje
ima kemije..Recimo neko ti se dopadne na prvi pogled ili u biti odmah
u nekoliko sekundi, i to je već 90% posla gotovo...Veća je umjetnost
emocionanle inteligencije dopasti se nekome na drugi pogled kroz
razgovor, da se nađete na istoj valnoj dužini, kada ljudi živnu
jer osjećaju da su našli srodnu dušu...:)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:36   |   opcije


splasne da, sve splasne i ima vijek trajanja, teorija je jedno a život je puno kompliciraniji, ljudi nisu stvoreni da bi voljeli i bili samo s jednom osobom u životu......... ako iz tog kuta gledaš , jel ljubav onda nešto posebnooo i jakooo važno , kad i ona ima vijek trajanja

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:37   |   opcije


uuuu pa to je trud uzalud Sky zar toliki trud treba!? pa ja ću umrijet sama haha

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:40   |   opcije


Možda ovo zvuči malo glupo, ali i najbolje
i najgore veze i brakovi počinju prvim spojem i
prvom kavom, zato je izuzetno bitno da se procijeni
da li ima kemije, imate li o čemu razgovarati, odmah
pitajte telefonski broj ili nadjite razlog da se ponovno
nadjete...Što više vremena odgađate da krenete u
akciju,više će te se emocionalno trošiti, a osoba
Vaših snova možda će lavovski dio svoje pažnje
dati nekom drugom...To vrijedi i za on line ekipu..:))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:40   |   opcije


Ljudi se mijenjaju s vremenom i upravo o tome ovisi koliko će ljubav potrajati. To je upravo ovo što je Sky naveo zašto se brakovi raspadaju.

Problem je i što se ulazi u brakove i veze s pogrešnim uvjerenjima da trebaju trajati zauvijek ili dok smrt ne rastavi, a ne po principu - "sviđaš mi se, ajmo probat, pa dok ide, ide."

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 13:41   |   opcije


idem sad u šoping sa kolegicom kupit nove cipele, lijepo mi bilo pričat , pozzzz iako meni nema pomoći

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:43   |   opcije


uuuu pa to je trud uzalud Sky zar toliki trud treba!? pa ja ću umrijet sama haha

Pa ako imaš prosjek od 0.01 - 1% uspjeha s vremenom počinješ dolaziti neopterećen
na spojeve, jer znaš da je velika šansa da neće biti ništa od toga i ponašaš se prirodno
i spontano i možda upali...Ako ti je previše stalo, biti ćeš neprirodan i ukočen,i ženska
će misliti da s tobom nešto nije u redu...Šalim se malo, treba se malo potruditi, upoznavati
nove osobe, i statistički morate uspjeti..:)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:43   |   opcije


e , ovo zadnje , sky mi se sviđa, akcija bez puno razmišljanja

Autor: Jadranka135   |   29.04.2017. u 13:45   |   opcije


Citam vas, zdrava komunikacija i respekt, svakako, no nitko ne spominje onu kljucnu rijec ego! Po meni, granica prijelaza iz te dvije rijeci,najveci je problem....audrey, neznam, al s pristupom "ajmo probat, pa dok ide,ide...", unaprijed se ogradujemo, nema onog osnovnog, sigurnosti, kojoj koliko god njurgali i bunili se, svi tezimo...

Autor: LancoMa   |   29.04.2017. u 13:48   |   opcije


A što je sigurnost? Jel to uopće postoji? Tko može garantirat da će voljet zauvijek. Tko uopće može garantirat da će biti dovoljno dugo na Zemlji da ispuni bilo kakva obećanja. Nema sigurnosti. Danas jesmo, sutra možda nismo.

Ne kažem da se nismo svi mi, pa i ja, navukli na to da nam treba taj osjećaj sigurnosti. Ali što to uopće znači? Drag si mi, volim te, lijepo mi se s tobom družiti. Osjećam da rastem uz tebe. Osjećam se da mogu uz tebe biti ono što jesam. Ali kad to prestane biti, hoćemo li forsirati nešto samo zato što smo obećali? Neću posustat na prvi znak problema, probleme ćemo rješavat - tad ćemo i najbolje znati koliko smo jaki zajedno. Ali ako ne ide, ne ide. O tome pričam.

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 13:55   |   opcije


Lancoma: "Nema onog osnovnog, sigurnosti, kojoj koliko god njurgali i bunili se, svi tezimo..."

Što je tebe sigurnost? Sve žene bi htjele samopouzdanog, zgodnog i uspješnog muškarca,
oni uspješni vjerojatno veći dio energije posvećuju karijeri i mogu pružiti ženi materijelnu
sigurnost, oni drugi više umjetničko boemski tipovi možda imaju više vremena za ženu,
ali nisu toliko materijalno uspješni, uglavnom svatko treba znati što hoće od života??
Osobno meni je bitno da ja budem siguran u sebe i da znam što hoću,onda mogu postaviti
granice u vezi, koju u biti treba izgraditi kao i kuću na zdravim temeljima..:)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 13:55   |   opcije


Vis audrey, na visu silu nemozemo utjecat, no na partnerske odnose mozemo. Najlakse je podvit rep na prvoj stepenici, bit je odrzat zajednicu, kompromis, htjenje......a ne unaprijed ogradit se. Mislis li da ovi upareni nemaju prisutan strah? Ooo imaju, imaju, al su izgradili odnos na zdravoj komunikaciji, ozbiljnosti, odgovornosti, a ta odgvornost je presudna puno puta. I u svakodnevnom zivotu volimo odgovorne ljude, jel tako?

Autor: LancoMa   |   29.04.2017. u 14:03   |   opcije


Sorry, kasnim...istovremeno radim....

Autor: LancoMa   |   29.04.2017. u 14:04   |   opcije


A što je s onim da bračni partneri s godinama zajedničkog života
sve više liče jedno na drugo (ne fizički)?
Što je s odnosom koji ste izgradili sa partnerom gradeći kuću,podižući
djecu,rješavajući svakodnevne probleme?
Zar nije istina da ljubav s godinama jača,a strast (sexualna splasne.
Zar nije istina da se bračni partneri mijenjaju zajedno i u istom pravcu.
E sada,ako nisu poštovali jedno drugo,ako se nisu oslonjali jedno na
drugo,ako nisu bili potrebni jedno drugom,onda su se zaista različito
promjenili,onda su im potrebe različite.
No u tom se slučaju nameće pitanje jel tu ikad bilo ljubavi ili samo strast.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 14:06   |   opcije


Ciao društvo, idem nešto šljakati da si priuštim "sigurnost" ..:)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 14:08   |   opcije


Mislim da ne razumiješ o čemu pričam. Ovo nije ograđivanje, nego prihvaćanje da ništa nije vječno. I to ne s ciljem ugrađivanja straha od budućnosti, već s ciljem da se partneri fokusiraju na ono što jest, sada, u trenutku i da to cijene, a ne da uzmu sve zdravo za gotovo.

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 14:08   |   opcije


Sky, susjedu, nemislis da se to napravi "kad se male ruke sloze"?
O tome i pricamo, bar ja. Gotov proizvod sebi po mjeri, nemozes dobit, bit je u trajanju u dvoje, sigurnosti, kad jedno poklekne drugo ga dize....pustimo sad fizicki izgled, sta je ljepota? Najljepsi, najbogatiji, naj....je onaj tvoj, ako ga imas, jrr je tvoj, suport, tvoja luka, sigurnot...

Autor: LancoMa   |   29.04.2017. u 14:08   |   opcije


Moguce da ne razumijem, jer percipiram na nacin postovanja iz samih pocetaka, odnosno, pri uparenju, nebi razmisljala dali je vijek trajanja kratak.....kod mene ga nema, dam i dusu i tijelo, sto ocekujem i od partnera

Autor: LancoMa   |   29.04.2017. u 14:13   |   opcije


E, vis, ovo si pametno rekla, uzmu zdravo za gotovo-, zar to nije egoizam? Das respekt, dobis egoizam?!

Autor: LancoMa   |   29.04.2017. u 14:15   |   opcije


Sky, susjedu, nemislis da se to napravi "kad se male ruke sloze"?
O tome i pricamo, bar ja. Gotov proizvod sebi po mjeri, nemozes dobit,
bit je u trajanju u dvoje, sigurnosti, kad jedno poklekne drugo ga dize..

Lancoma, onda ti govoriš o čvrstom karakteru, koji je obično izgrađen
kroz izazove u životu, a ne kroz lagodan život..Pa sigurno da se prijatelj
i partner pokaže u kritičnoj situaciji kada ti treba pomoć..:)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 14:20   |   opcije


Naravno sky

Autor: LancoMa   |   29.04.2017. u 14:24   |   opcije


Ljubav se gradi,a ne danas te volim,a sutra ko zna.
Danas osjećam strast prema tebi,a sutra ću te možda voljeti.
Na početku nema sigurnosti već probat ćemo pa kako bude.
Ukoliko bude,ukoliko se razvije ljubav onda dolazi do sigurnosti.
Sigurnosti da nekome pripadaš,da se možeš na nekoga
osloniti,da će neko uvjek biti tu za tebe.Isto tako važi i za
drugu stranu.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 14:25   |   opcije


Tape ovo si lijepo napisao. Hvala!

Autor: h_audrey   |   29.04.2017. u 14:30   |   opcije


I, da, audrey, misljenja sam da muskarci poistovjecuju respekt sa ljubavlju...njima je to potvrda vrijednosti.

Autor: LancoMa   |   29.04.2017. u 14:35   |   opcije


Respekt jest dokaz vrednosti,ali ne i ljubavi,jer sespekt može biti i bez ljubavi.
Što je uopšte respekt?
Za mene divljenje prema nekome ili nečemu.
Tako mogu respektovati nečije umjeće glume,pjevanja,respekt prema nečijoj mudrosti
hrabrosti ili humanosti.No to što nas neko serspektuje ne znači da voli nas.

Autor: tape   |   29.04.2017. u 14:52   |   opcije


Nema ovdje kruha...
Niti ti Sky neces tako brzo jebat..
Od svih silnih analiza, parametara,..
Osobnosti, originalnosti, izbrusenosti kriterija..
Cini se da nam je Eteova Michele sudena...

Autor: zikiwara88   |   29.04.2017. u 14:59   |   opcije


Niti ti Sky neces tako brzo jebat....

Hvala na lijepim željama, možda da se preselite na Smokvicu??
Teorija je jedno, a praksa je drugo, uza svaki dobar auti ide
i dobar komad koji njeguje snobovski način života..Ono što
je dobro, to je već netko prije već pokupio, pa ti ostaje jedino
da čekaš da nekome pukne veza ili brak pa da uletiš..:)))

Autor: Sky_lab   |   29.04.2017. u 15:01   |   opcije


isitina, ima jedna dobra i točna izreka...žena ne može voljeti muškarca kojeg ne poštuje, a muškarac može ne mora poštivati ženu da bi ju volio!

Autor: mai_sarai   |   29.04.2017. u 15:09   |   opcije


odgovor zna Soudani on je dobio Respect

Autor: RI41   |   30.04.2017. u 10:10   |   opcije


Dodaj komentar