Kao (barem ovdje) uspjesna "bacačica kostiju"

Vam velim da je graja oko pozdrava za dom spremni samo to-reakcija na bačenu kost.
Može li se netko sjetiti tko je prvi počeo?

Iskustvo mi veli da su oni koji su "protiv"..ali ne pratim pa ne znam.

10.09.2017. u 7:50   |   Editirano: 10.09.2017. u 7:51   |   Dodaj komentar

Naravno, nisam mislila na "tko je počeo prije 100 god" nego sad.

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 7:52   |   opcije


Jutro...ja sam za doma...spreman.:)

Autor: dovla53   |   10.09.2017. u 7:53   |   opcije


Čitala ispod o Skeji. Prvi put čula za njega pa išla malo pogledati.

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 7:53   |   opcije


Lik moderan skroz:) Medije koristi na odličan način.
Kardashian/Bačić spika.

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 7:55   |   opcije


Ali sam na dnu dugog članka o blabla vidla tko je bio prije.

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 7:56   |   opcije


Ono..komotno može bit malo lud zbog svega kaj je prošao.
Valjda se ovako nosi s tim..kajaznam.

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 7:58   |   opcije


Oni za koje bismo komotno mogli rec da su redikuli jesu malo nježnije gradje unutra..

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 7:59   |   opcije


Ima gradjevinsku firmu "za dom"
:)))

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 8:00   |   opcije


I The Brk:)))

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 8:02   |   opcije


Supruga je kriva. Ako mene pitate.
One jedine mogu takve stvari držati pod kontrolom.

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 8:04   |   opcije


Za doručkom npr.
-Bogarati..šta ti je to ispod nosa??

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 8:05   |   opcije


-Kako će nam se mala udat/mali oženit pored tebe takovog?

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 8:06   |   opcije


Tjedan dana i on je beba.
Jednako kako bi i naši redikuli bili bebe da imaju iskrenu podršku.

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 8:08   |   opcije


Plus svi "domlije" i "titlije"

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 8:08   |   opcije


Toliko od mene.
Cmo!

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 8:22   |   opcije


ma jes, upravo radi skeje i skejića kojih se u najuspješnijim varijantama okupi dvadesetak treba cijeli grad, cijelu državu poistovjetiti sa tim i takvim nesretnicima.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 8:49   |   opcije


takvih tipusa u svim oblicima i pojavnim formama ima širom planete, a u najrazvijenijim zapadnim državama i najviše. Što bi rekli norvežani na onog idiota koji je u ime svoje ideje (nacističke) pobio prije koju godinu sedamdesetak ljudi.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 8:51   |   opcije


u finskoj i dan danas svastika je znak finskih oružanih snaga, pa nitko ne pada u nesvijest zbog toga.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 8:52   |   opcije


meni je drago da su skejo i skejići (keleminac i društvo) na potpunoj margini, te nisu i u vijećima svojih mjesnih odbora a kamoli da bi bili u bilo kom obliku vlasti.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 8:53   |   opcije


jednako je tako i sa antipodom skeje, a to su naši mili antife kojih se u tako teškoj situaciji gdje se grčevito bore sa fašistima iz dana u dan, uspjelo okupiti stotinjak i javno se deklarirati za kakav se antifašizam zalažu mašući zastavama propalog sssr-a i propalie pljuge.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 8:55   |   opcije


oduvijek sam siguran da je u jednih i u drugih potpuno isti mentalni sklop samo su predznaci drugačiji. i onda pojavu takvih marginalaca šatro pametni i uspješni koriste kao alibi za vlastite pušione, jer ne mogu oni kao ljudi nadnaravnih potencijala realizirati iste u okruženju koje ih mori i tako sbnažno ograničava. Ma baš.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 8:58   |   opcije


a tko je počeo? mislim si da postojanje pupovca na političkoj sceni nema baš velikog razloga bez postojanja tih silnih ugroza koji uzurpiraju srpska prava. smisao postojanja antifašista sasvim sigurno je potpuno besmisleno bez fašista, a biti profi antifašist je poprilično financijski isplativo. gotovo jednako kao i biti vječni čuvar prava srba kao što je skupina oko pupovca. Pa zato stalno i iznova trebaju nove ugroze, i novi fašisti.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:03   |   opcije


To je stup našega društva


Naša država oko ploče u Jasenovcu i Poglavnikovog ustaškog pokliča »za dom spremni« tri tjedna pregovara s Markom Skejom. Može li ovo? Pa dobro, onda ono. Ne? Ni to? A što biste nam onda Vi predložili?

U Vladu neće primiti ni na pločice u dvorištu, a kamoli ravno k premijeru, nekog šljakera u ispranom kombinezonu iz Rafinerije Sisak, ni učitelja u džemperu boje krumpira sa zakrpama na laktovima, ni inženjera iz Imunološkog zavoda u jeans jakni, oko kojeg su svi strašno zabrinuti dok ne prođu izbori, a onda mu opet prestanu dolaziti plaće.

Trebaš biti važan i ugledan da te uvedu k Plenkoviću. A pogotovo da ćeš mu oko nečega postavljati svoje nesuvisle uvjete, pa tako tri tjedna. Ali Plenković će, sto puta ako treba, sjesti na pregovore – kako da ne – s Markom Skejom. Da, to je taj oriđinal koji sada iskače iz svakog ekrana jer je toliko dobio na važnosti. Stup društva, nego što, kad je baš njemu pripalo pravo da odredi okvir premijerove odluke o »za dom spremni«.

Autor: ziks-07   |   10.09.2017. u 9:04   |   opcije


nikada mi nije ni na pamet palo koristiti pravo glasa kao manjina, jer sam uvjeren da se to pravo koristi isključivo kao pravo na neku od privilegija. Glasam i glasat ću uvijek za one za koje mislim da u tom trenutku mogu učiniti najbolje za Hrvatsku, jer bolje Hrvatskoj bolje svima. barem tako mislim.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:06   |   opcije


ziks očito je da ni u čemu nisi upoznat sa pločom u Jasenovcu, ali imaš mišljenje. Dobro je imati mišljenje, ali tek ako znaš bilo što o stavri koja te zanima. Skejo nema ama baš ništa sa pločom niti njenim postavljanjem. Ploču je postavila udruga udhos iz Zagreba, a skejo se pojavio na presici jer je dio republičke udruge pripadnika hos-a. Otpočetka sam bio protiv postavljanja ploče u Jasenovcu, jer smatram to provokacijom i nepriličnim. To mi dođe isto kao da je neka antifa udruga postavila ploču na bleiburgu za svoje eventualno stradale. Al još jednom velim, skejo nikako nije pravilo u našem društvu, nego isto kao i one grupice koje derneče u kumrovcu normalna i marginalna pojava kakvih ima u svim razvijenim državama.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:13   |   opcije


A jbg,..ne čitaš skim Plenković hoće pregovarati pa i tri tjedna,. a za koga ga boli k.

Autor: ziks-07   |   10.09.2017. u 9:15   |   opcije


samo mali primjer. na kostušiji već više od desetljeća postoji spomenikpoginulim hosovcima sa područja kostušije. na spomeniku je isti grab kao i na ploči u jasenovcu, pa se nitko nikad nije propinjao na zadnje noge radi tog spomenika. To je samo dokaz kako je bitan i kontekst.
što se konteksta tiče i raznih pjesama, pa zar itko normalan misli da se početkom rata moglo pjevati po šumama i gorama, i to u vrijeme kada su ti isti šumari i gorani činili sve kako bi nam nanijeli što više zla. Rat je iza nas, stvari su se uz poneke iznimke ohladile i sad samo zadnjim retardima može pasti na pamet da pjeva neke ratne ili ratnohuškačke pjesme.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:18   |   opcije


prvo ziki nije pregovarao plenković nego ministri medved i kuščević, i to sa ljudima koji su ploču i stavili. Drugo ploča je maknuta kao kompromis, a kompromis je uvijek i svagdje nužan. Treće ploča je i u Jasenovcu postavljena legalno uz odobrenje lokalnih vlasti, a a na njoj su obilježja udruge koja je legalno i sa takvim znakom registrirana u registru udruga.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:20   |   opcije


e sad dali taj i takav znak sa ustaškim pozdravom treba biti legalan. uvjeren sam da ne, jednako kao što ne smiju i trebaju biti legalni bilo koji znakovi totalitarizma i režima pod kojima su se činili zločini. milslim da se radi na nekom zakonu o tome i da će se stvari regulirati.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:22   |   opcije


sa izmjenama zakona ili donošenje potpuno novog zakona stvar je jednaka kao i sa svim ostalim stvarima u nas. reforme su najbolji primjer. Svi bi reformu, ali čim se bilo kakva, pa i najmanja izmjena približi našem dvorištu eto nas na zadnjim nogama. Vječita mantra o potrebi reforme jedinica lokalne samouprave, o županijama, o gradnji elektrana, ma baš o svemu. Sve to može, ali nemoj da bi se netko usudio dirati u naše, jer ćemo mi ekološki sve to nešto. Tako je i sa pločama, sa oznakama, ma ama baš sa svime.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:26   |   opcije


a valjda tako treba biti, jer kada bi trebalo biti drugačije onda bi drugačije i bilo. rekli bi upravo tako staro donjomiholjčani.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:26   |   opcije


:)
Ja msm da rasprave poput ove služe za gubljenje vremena.
Ili nekakvo luftanje mozga

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 9:28   |   opcije


Dalje od toga ne bi trebalo ići

Autor: bozicnica   |   10.09.2017. u 9:31   |   opcije


ja ne mislim da je to tako,. znam to.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:32   |   opcije


zašto malo ne proluftati u nedjeljno dopodne.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 9:32   |   opcije


Krelac opet širiš dezinformacije, gdje si vidio svastiku na zastavo finske vojske ?

Zastava Finske https://s26.postimg.org/mua35sd4p/Military_Flag_of_Finland.svg.png

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 9:56   |   opcije


Amblem Finskog Ratnog Zrakoplovstva od: 1918.-1945. sa svastikom.

https://s26.postimg.org/k7z62lbax/1-finske-zrac48dne-snage.png

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:01   |   opcije


Krelac mislim da ni u kom slučaju ne bi trebalo piti Heineken !

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:02   |   opcije


45. divizija pješaštva vojske SAD-a, imala je svastiku za oznaku do kraja drugog rata.

https://s26.postimg.org/imohoiqgp/americ48dka-45-dovozija-pjec5a1adije.png

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:04   |   opcije


jaromile, i ta heinikenova zvijezda je stvar konteksta

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:20   |   opcije


američke trupe imaju isto zvijezdu, pa sigurno nisu branile istu stavr kao i zvijezda sssr-a. jednako tako svastika u indiji ziher nije zabranjena.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:21   |   opcije


a inače pijem samo coronu, pa mi je posve svejedno što je drugim bocama.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:24   |   opcije


Vezano uz grb HOS-a on je legalan. No isto tako crvena zvijezda petokraka nije izmišljotina komunista. Tisuće hrvatskih partizana nisu bili komunisti. Čak neki koji jesu bili imali su muda usprotiviti se.... npr. Marko Orešković:

"Prema službenoj verziji, ubili su ga četnički elementi u Narodnooslobodilačkom pokretu i bacili u jamu, 20. listopada 1941. godine u selu Veliko Očijevo, prilikom njegovog povratka iz Drvara u Liku. Krajem osamdesetih godina, javila se još jedna verzija Oreškovićeve smrti, koja dovodi u vezu i njegovo navodno protivljenje prema službenoj politici KP Hrvatske."

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:25   |   opcije


Ne odgovori ti meni Krele o dezinformacijama koje si napisao?

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:28   |   opcije


naravno da je posve mali postotak partizana bio kumunist. Naravno da zvijezdu kao zvijezdu ne treba zabranjivati. Ali kao što mislim da ne treba dozvoliti korištenje pozdrava i simbola ustašije, jednako tako treba zabraniti i korištenje pozdrava i znakovlja sistema u kojem su pobijeni mnogi. Da ne ponavljam sad da su pobijeni kao klasni neprijatelji, a ovi drugi su istrebljivali po drugim kriterijima.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:30   |   opcije


Baš si bedast Krelac ...... :)) "američke trupe imaju isto zvijezdu, pa sigurno nisu branile istu stavr kao i zvijezda sssr-a."

...nego koje su snage branile svijet od fašizma?

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:31   |   opcije


sssrovci su pod zvijezdom najtješnje surađivali sa nacistima (baš si pametan Jaromile), sssrovci su pod zvijezdom pobili dvadesetak milijuna svojih sunarodnjaka (baš si bistar jaromile), i onda valjda misliš da su te zvijezde iste samo zato što isto izgledaju.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:33   |   opcije


Bome...sami mediji političkim marginalcima daju značaj koji bez njih ne bi ni imali.
Zakaj, nije teško na to odgovoriti:P

Dan :)

Autor: meija   |   10.09.2017. u 10:34   |   opcije


Slažem se da zakonom treba jasno izreći što nije u skladu s dostojanstvom današnje Hrvatske. No HOS-ov grb je legalan.

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:34   |   opcije


Jaro..je..ali nije politički podoban u trenutnom rasporedu političkih snaga..svidjelo se to nama ili ne

Autor: meija   |   10.09.2017. u 10:40   |   opcije


Ti si slabouman i jednouman ? Kad se Amerika uključila u rat ? Britanci su bili pred slomom. je znao za napad na Pearl Harbor i to je zatajio kako bi amere motivirao da se uključe u rat u Europi.....pročitaj si Brian Garfield: CHURCHILLOV VITEZ

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:40   |   opcije


hosov grb je legalan, no izmjenama zakona može se i to drugačije riješiti. Teško je bilo neposredno nakon rata nekome reći, ne, ne možete staviti u grb udruge to što ste do maloprije imali kao oznaku na rukavu odore u kojima su neki ginuli. Polagano i sa protekom vremena i to će se regulirati.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:40   |   opcije


jaro ameri su se uključili kada su mislili da je to za njih najbolje. uvijek je tako. no zvijezda nije uvijek samo zvijezda i kvit.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:41   |   opcije


Dobar dan Meija. Nije podoban ? I što ćemo sad ? Zakonit je !

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:42   |   opcije


Krelac nije vrijedno polemike.

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:43   |   opcije


Kaj ćemo? Mnogi će skupljati političke bodove, a drugi držati da im gaće ne padnu i da ih netko od političkih opcija ne naguzi

Autor: meija   |   10.09.2017. u 10:43   |   opcije


pišeš o kasnom uključivanju amera u rat, a ni spomenuo nisi kolaboraciju i tijesnu suradnju esesesera pod zvijezdom sa nacističkom njemačkom u podjeli poljske. do raskida sporazuma ribentrop.molotov dolazi tek kada im se interesi sukobljavaju i eseseserovci postaju antinacisti i antifašisti.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:43   |   opcije


Znaš li ti da su ameri strpali svoje Japance u logore.

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:44   |   opcije


da, u izolaciju, a ne u gulage i pri tome ih devedeset posto pobili.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:46   |   opcije


Meija, mene isto smeta što netko koristi takve stvari u dnevno-političke svrhe i mediji to senzacionalno objavljuju kako bi skrenuli (omeli) pažnju što je stvarno bitno i što nas se sviju dotikavlje. Hebe mi se za znakovlje prošlosti.

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:47   |   opcije


Perfidna manipulacija izvlačenja pažnje s bitnog!

Autor: meija   |   10.09.2017. u 10:49   |   opcije


Odvlacenja*

Autor: meija   |   10.09.2017. u 10:49   |   opcije


ma ista kita na blogu. svi bi nešto prcukali, držali se za ruke, promatrali zvijezde, ali čim se ubace ustaše i partizani ode sva romantika u pičku materinu i juriš. opet, valjda tako mora biti.

Autor: krelec   |   10.09.2017. u 10:51   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=POaaw_x7gvQ
.....to je ono pravo a nije coca-cola.............. :)

https://s26.postimg.org/gmldjru61/coca-cola-swastika-fob.jpg

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:52   |   opcije


...još su stari Ličani govorili "Divide et impera"............ :))

btw.Krelac znaš li da je....... "Prvi teniski klub u ovom dijelu Europe osnovan je 22. srpnja 1900., i to u Gospiću, a u gospićkoj park šumi Jasikovac izgrađeno je prvo tenisko igralište."

Koji je grb imao ? Potražit' ću ga.

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 10:56   |   opcije


...ugodan dan vam želim.... i malo romantike...........https://www.youtube.com/watch?v=TdWEhMOrRpQ

Autor: Jaromil   |   10.09.2017. u 11:00   |   opcije


BOŽA BOŽAAAAA BOŽICEEEEEEEEE bi se ti malo udala za mene ja sam ti bio 8. sekretar SKOJ-a pa me izbacilo zbog nacionalnog socijalizma :)

Autor: roman10   |   10.09.2017. u 11:07   |   opcije


ja sam ti ovaj u prvom redu što ima podignutu ruku kolko mi kukuruza zrasla

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5b5bwzpDSKBW6y43RvJE
NUjfQNjfWJowP1iCznpxmVJsynbj9Lg

Autor: roman10   |   10.09.2017. u 11:13   |   opcije


što si tako stidna ostavim ti partizansku penziju samo reci glasno DA jer ja ti slabije čujem

Autor: roman10   |   10.09.2017. u 11:15   |   opcije


nečujemmm dobroooo što kažeššššš

Autor: roman10   |   10.09.2017. u 11:17   |   opcije


samo da otrčim na wc malo sam ti prehladil prostatu

Autor: roman10   |   10.09.2017. u 11:23   |   opcije


evo me evo me a di si ti ...!!!,,,???

Autor: roman10   |   10.09.2017. u 11:32   |   opcije


Pozdrav Bozi

I guglanjem si se uvjerila da o tzv notornom nista slagao nisam,
ne slazem se sa nekim njegovim potezima dapace vrlo razlicito mislimo.
Ali problem je sto ga notornji od njega prozivaju notornim.

Autor: Jarac999   |   10.09.2017. u 12:12   |   opcije


Molim izguglat sto biskup dubrovacki Uzinic rekao u jednom davnom interviju na tu temu. Pa razmislit.

Autor: Jarac999   |   10.09.2017. u 12:15   |   opcije


Dodaj komentar