Ponedjeljak

(zapis u dva dijela; drugi je za Mai, s obzirom da opet brusi jezik na mojem nick-u, a budući da je mudro zatvorila blog za komentare, odgovaram joj na ovaj način.. :)

I dio: NE!



Znaju li svi kaj to znači?

Znaju li (neki) muškarci da poziv na seks nije:
-suknja iznad koljena
-čipka samostojećih, slučajno vidljiva u prorezu iste te suknje
-rub grudnjaka u dekolteu
-premještanje prekriženih nogu, dvaput u minuti
-visoke pete
-druga čaša vina
-kava u 10 navečer
-hod mračnijom stranom ulice
-glasniji smijeh od uobičajenog
-neodgurnuti poljubac
-ni nick na Iskri

Znaju li?

Znamo li mi da, ti neki, to ne znaju?

Ljuta sam na žene kad svoju lakomislenost, naivnost, pa u konačnici i neodovornost prema samoj sebi opravdavaju pričama o nekakvom pravu na nedodirljivost tjelesnog i duhovnog integriteta koje, kao svi, trebaju pravovremeno uvažavati i poštivati, a ponašaju kao da su mozak pustile na godišnji, zaboravljajući da ne mogu očekivati, kao uvijek ostvarivo, ponašanje druge strane onako kako njima/nama odgovara. Ni znati da svi u lancu događaja imaju/imamo iste etičke vrijednosti.
Nismo odgovorne za tuđa ponašanje, ne za ona koja same ne iniciramo, ali jesmo za svoje. I moramo biti!
Jer izbjegavati, ako možemo, sve ono kaj može završiti kako ne planiramo, mudro je i pametno, a nikako preoprezno i ziheraški.
Jer ima budaletina koje ne čuju kad im se kaže NE, i vrlo lako i jednostavno postanu spodobe koji ostave neizbrisiv trag; i na tijelu i na duši.



Davno je bila jedna ženska priča na blogu o neugodnom iskustvu i prvoj kavi.
Tipkali su.
Kliknuli su, valjda.
Dogovorili kavu.
Upoznali se, konačno.
S njegovim autom otišli, kajaznam di, na večeru, Bogu iza nogu.
Na pol' puta, na šumskom putu, u čvrstom dodiru zalutala mu je ruka tamo di nije trebala.
Uspjela je pobjeći iz auta, tako je pisala.
Nemam pojma kako se vratila doma.




Mogla je biti jedna od žena koja bi nakon tog dana, zbog svoje gluposti, ponašanja u raskoraku s godinama koje je imala, postala broj više u statističkim podacima o silovanim ženama.
Bila bih sretna kad bih znala da je on samo pokušao. Nešto.
I da bi se zaustavio na vrijeme kad bi ona odmaknula njegovu ruku. Ispričao se i rekao da ju je želio samo poljubiti.
Mada sumnjam....



Koliko se same, nesmotreno uvalimo u probleme iz kojih se ne znamo izvući ili se izvučemo u zadnji tren?
Odgovornost je, naša, u tome – u krivim procjenama; i situacija i ljudi, koje nemaju veze sa stvarnošću.
Nije u podijeljenoj krivnji samog čina, jer takve krivnje NEMA.

Kasnije, razmišljati tko je što trebao napraviti, ili nije smio napraviti, ionako je prekasno. Možda samo korisno kao podsjetnik i opomena drugim ženama, u sličnim situacijama.


Nemojte me gađati komentari.


Ni jedna od nas neće dignut palac u 2 poslije ponoći i sjesti u nepoznati auto.
Jer znamo da je pametnije pozvati taksi ili produžiti i ubrzati korak osvjetljenom stranom ulice.
Jer, iako ne mora, može se dogoditi da neplanirano završimo u mraku, pritisnute tuđim tijelom koje ne možemo ni centimetar pomaknuti.

I zato....

Ne vidim ni jedan opravdan razlog da se i inače, u sličnim situacijama, ne ponašamo pametno.
I oprezno, zlu ne trebalo...






II dio – odgovor Mai

c/p s njenog zapisa:
„Pa tako bloško jato (vrbi, slipi, meija, vega, krpa, bella) uredno cijelog jutra lamentira o...mojim uvojcima, mojoj pičci (oprostite na prostačenju), mojoj djeci, mom jebanju, mojim orgazmima etc...“

Hm...

Svakaj sam na blogu, iz pera uvažene blogerice, doznala o sebi.
Osim kaj se redovito spopikava na mene i razloge mojeg boravka na blogu, uz spominjanje veze u kojoj sam, da je podsjetim ak' ne zna, 12 godina i namjeravam ostati i dalje ;), jutros sam pročitala da sam jučer, cijelo nedjeljno jutro lamenitrala o njenim uvojcima, da oprostite na citatu, o njenoj pički, jebanju i orgazmima, djeci....
(a ostavila sam post za Vukovar i otipkala ukupno 4 (slovima: četiri) komentara :P)

A kako ne volim čak ni virtualne insinuacije, bit ću zahvalna Mai da citira di sam i kad sam bila zaokupljena spomenutim temama, te u kojem sam je kontestu tako nepoćudno spominjala.

Da joj pomognem u potrazi, kopirat ću SVE svoje jučerašnje komentare; prvi njoj upućen, na njenom zapisu, a ostala 3 na slipinom blogu:

Br.1
koliko toliko sam pohvatala kae jučer bilo

ne kužim potrebu čupanja iz konteksta napisanog i guranja u sasvim drugi sadržaj
osim....mahanja reklamnom zastavicom :P
Autor: meija | 18.11.2012. u 10:25 | opcije
--------------------------------------------------------------
Br.2
jednostavnije je tako, nekima, jer lakše opravdavaju svoje stavove koji su takvi kakvi su, a često baš i nemaju previše veze s onim o čemu je riječ

lakše se vidi ono kaj je spred nosa, nego par metara dalje

jutro :)
Autor: meija | 18.11.2012. u 9:58 | opcije
------------------------------------------------------------
Br. 3
meni nije, slipi
jer kužim zakaj sve to

ali se mogu čuditi kad je netko ukopan na mjestu i ne želi čuti kaj mu se govori.
Autor: meija | 18.11.2012. u 10:01 | opcije
--------------------------------------------------------------
Br. 4
ma, svatko od nas može ovdje biti krivo shvaćem. isto tako možemo i komentare pročitati onako kako u biti i nisu napisani
ali zato, ako ima volje, dodatno se objasni stav. postavljaju se pitanja ako nekaj nije jasno

svatko tko se povuče, ne objasani kaj je nekom rečenicom želio reći, ne može očekivati da će biti drugačije shvaćen nego onako kako zvuči, bilo to tako ili ne
Autor: meija | 18.11.2012. u 10:09 | opcije


(napomena: moji komentari su bili na slipinom blogu vezano uz zapis o hvatanje pojedinih riječi u komentarima, ne čeprkajući tko je kaj hvatajući mislio reći/napisati jer iz zapisa (meni) nije čitljivo, a ni autorica nije eksplicitno navela)

Etoc...





Mai,
čekam odgovor.


Ispričat ću ti se ako sam te jučer negdje, kajaznam di, spomenula, uvrijedila tebe i i tvoju pičku (opet se ispričavam čitateljima na retorici :P), a tvoje jebanje, orgazme i djecu stavila na dnevni red bloga.
Ako nisam, zamolit ću te opet, pristojno da me zaobilaziš u svojim zapisima. Isprika, znam da će izostati, pa je ni ne očekujem ;)
(mogla bih napisati i da od*ebeš, ali ne bum, mada znam da će biti i druge prilike za to :)




Možemo se razilaziti u mišljenjima.
Možemo neuvažavati tuđe. Smatrati ga glupim i površnim.
Kontrirati tek toliko da se nekaj piše, popuni binarni prostor i potroši slobodno vrijeme.
Možemo se gađati komentarima, svatko na način koji mu je kao osobi svojstven, slučajno ili namjerno korištenim riječima.

Ali k vragu, prevelike smo za insinuacije i laži, kaj ne Mai?



Ponavljam, nestrpljivo čekam.....

19.11.2012. u 8:51   |   Editirano: 19.11.2012. u 8:59   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

nemoj da bi ko ođe spominjo moju pičku u mojoj odsutnosti
danas 5 minuta neću biti iskrici

Autor: mokra_krpa   |   19.11.2012. u 8:57   |   opcije


oćemo li sad malo o fićinu kurcu

Autor: mokra_krpa   |   19.11.2012. u 8:57   |   opcije


krpo, ne bu jer imaš ekskluzivno pravo na reklamu

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:01   |   opcije


Od mene samo jedan komentar.....
Pametne riječi...jedne pametne žene...

Autor: vrbica   |   19.11.2012. u 9:01   |   opcije


a svezi glede fićine anatomije i ne poznavanja parametara istih, ne mogu biti komtetentna u daljnjoj raspravi :P

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:03   |   opcije


sfufljala sam se..komPetentna*

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:04   |   opcije


ja to oću podiliti s vama, skroz je flat

Autor: mokra_krpa   |   19.11.2012. u 9:04   |   opcije


vrbi, tnx ;)

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:04   |   opcije


dobro, samo moraš potvrditi da mi viruješ na rič pa ja ode ća

Autor: mokra_krpa   |   19.11.2012. u 9:05   |   opcije


krpo, transparentnost kao modus ponašanja? :)

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:05   |   opcije


ma vjerujem, još ako će biti potrkrijepljeno dokazima dvaju svjedoka i slikovnim materijalom, vjerovat ću bespogovorno :)

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:07   |   opcije


meija ..pametno pisanje ,slazem se s prvim dijelom ,tako je ..ali ....mislim da nikada ,nikada ne odgovaramo za tudje postupke ,bez obzira na sve ...

Autor: una_sw   |   19.11.2012. u 9:11   |   opcije


meija ..
mai samo želi malo pažnje na blogu
na ovaj ili onaj način

Autor: vuklisicaa   |   19.11.2012. u 9:14   |   opcije


uno, baš i nisam sigurna da ne snosimo u nekim situaijama i mi svoj dio krivnje, bilo da reagiramo ili ne

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:17   |   opcije


i da, svatko je sam odgovoran za svoje postupke!

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:18   |   opcije


naravno da snosima
kao društvo cjelokupno
ali to je tako taška tema

Autor: vuklisicaa   |   19.11.2012. u 9:19   |   opcije


vuče, loš način je izabrala, barem kaj se mene tiče

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:20   |   opcije


ma lako za društvo. krenimo prvo od sebe, puno je jednostavnije (da li je?) i brže

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:21   |   opcije


meija ...
svatko na svoj način sebe eksponira
ja pokušavam razumjeti svakoga
nekad uspijem a nekad se čudim

Autor: vuklisicaa   |   19.11.2012. u 9:22   |   opcije


ma ok, vuče...ali imamo malo previše godina da se ponašamo ko dripci koji u znak ljubavi kelje žvaku u kosu ili pikaju šestarom ispod klupe :P

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:24   |   opcije


meija ..vjeruj mi da to nema veza sa brojem kilometara u nogama

Autor: vuklisicaa   |   19.11.2012. u 9:25   |   opcije


ne bih reragirala da se, kak ti veliš - u svrhu eksponiranja ne podmeću noge i guraju riječi koje nisu napisane.
to me smeta od prvog dana otkad sam na blogu, a smetat će me i dalje

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:26   |   opcije


znam ...ali ja to ne bih baš sve tako uzimao k srcu

Autor: vuklisicaa   |   19.11.2012. u 9:27   |   opcije


nema?
kajaznam, onda naivno vjerujem da ono kaj smo do sada u životu odvalili ipak je ostavilo nekakvog traga u nama, a trebalo bi se refletirati u ponašanju sukladno tim istim godinama

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:28   |   opcije


tlak 120/80..puls...ček da ga izmjerim, obično je od 65-70 :))

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:28   |   opcije


čitamo se :)

Autor: meija   |   19.11.2012. u 9:34   |   opcije


ha..gledaj
ja sam ribolovac
vikendima kad je lijepo vrijeme , nađemo se na ribolovu onak čoporativno , nas 5-6
dvojica , starijih od mene , uvijek imaju neku priču o velikim ribama
da sad ne dužim
uglavnom , priča počinje sa : zagrizla mi je velika riba ...imao sam je na udici dobrih pola sata
svi pozorno slušaju ..priča traje dobrih 15 minuta ...
na kraju se riba otkvačila
mi , već unaprijed znamo da je priča izmišljena , ali saslušamo do kraja
iako su dakle u vrlo zrelim godinama , jednostavno je to jače od njih
moraju biti u centru pažnje
i to ti je to
ja to razumijem

Autor: vuklisicaa   |   19.11.2012. u 9:36   |   opcije


Mei, sječam se zapisa Vege o temi "MOJ-e" ,složila sam se sa Vegom da ljudi i ostala bića ne možemo biti vlasništvo nekoga nečeg, nedaj bože većeg grijeha ..povučene riječi iz konteksta i tema se okrenula za 180%.....i zato bi samo ponovila (par riječi)ono što sam napisala kod Sleep jučer......treba čitat ono što piše, a ne ono što bi voljeli da piše- jer nam NICK zapravo pisac zapisa nije simpa. Neću detaljno o tome jer je bilo pisano puno romana već.Empatije fali , definitivno i stvarne ama stvarne i realne,bez fraze il kalupa !!!! razumjevanja o drugačnosti.Ebi ga , ni to nije pisano prvi put.

A ono na kraju što pišeš jako mi se sviđa, možemo možemo, i lakše je ALI (dodajem ja)treba!! tako i živjeti:-)

Autor: biserna   |   19.11.2012. u 9:50   |   opcije


Imam sina i da moj sin nekoj ženi nešto napravi na silu, sve što je moj, ne bi mup trebao ništa, ja bih ga zatukla osobno. To je prvo. Drugo, ovaj silovatelj "nije mogao"- oštetio je tu djevojku mehanički i u bijesu, jer nije mogao s njom imati odnos. To upućuje na psihičku bolest, pokazat će istraga otkud je ta zvijer nikla i u kakvom je okruženju rasao. Svaki muškarac koji je odrastao u normalnoj obitelji zaštitnički se ponaša prema ženi, jer je žena slabija. Svaki normalan muškarac ima majku ili sestru i zna što to znači biti žena. Uostalom kakav je to muškarac koji treba na silu uzeti neku ženu. Zar nije mušakrac onaj kojem se žene daju same? Kakav je to gušt tući i povrijeđivati ženu?
Žene jesu slabije, ali su žene lukave i nepredvidive. Imaju jednu šansu da se obrane od napadača kada koriste faktor iznenađenja i lukavstvo. Mogu izmisliti nekuk spolnu bolest, mogu ga ljubiti i onda "šmugnuti do kupaonice" tj. dati se u bijeg, mogu mu iskopati oko prstom, ili slomiti dušnik udarcem unutarnjom bazom dlana, mogu zgrabiti za ponos čvrsto rukom i zarotirati šaku za 270-360 stupnjeva s namjerom čupanja iz korijena. I onda pobjeći. Ako to ne uspije, pretrpjet će jake povrede jer će razbjesniti napadača. Ako dozvole silovanje da prežive, onda ih opet može poželjeti ubiti za sakrije što je učinio. Žao mi je djevojke što je naletjela na psihopatu.

Autor: pasemi   |   19.11.2012. u 9:52   |   opcije


sad čitam članak koji sam našla na fejsu..iz nekih online novina..mali je bolestan..takvo stvorenje. treba maknuti odmah iz društva, na sigurno ,negdje pod bravom.

izjavio je tako da njemu za cure "šarm ne treba, dovoljan je šamar". bez komentara.

Autor: Vinslet_   |   19.11.2012. u 9:58   |   opcije


Treba mu objaviti sliku na televiziji i u novinama. Dati puno ime i prezime i kemijski ga kastrirati. A može i mehanički, neka sam odabere što mu više odgovara. On je ovu djevojku potrgao. Trajno oštetito do te mjere da je pitanje da li će ona moći funkcionirati kao zdrava žena ikada više, biti majka, imati zdravu seksualnu vezu s nekim, kako će se psihički oporaviti, kako će njena sredina pokazati razumijevanje za nju i pružiti joj podršku da se ne osjeća kriva za to što se dogodilo....pitanja je milijun.....

Autor: pasemi   |   19.11.2012. u 10:02   |   opcije


da, nepotreban komentar, užas.

Autor: biserna   |   19.11.2012. u 10:07   |   opcije


djeco draga ko vas ljutti

Autor: dojdimividimeuzmime   |   19.11.2012. u 10:09   |   opcije


pasemi, sve vezano za žensko izbjegavanje stoji, samo što postoje dvije vrste žena: jedne mogu razmišljati u stanju panike, a druge se paraliziraju. Pred desetak godina sam branila ženu koja je radila u videoteci od bijesne članice čiji klinac je nabio dug videoteci. Bijesna baba je počela gutiti zaposlenicu, ova je stajala kao kip. Ni pomak rukom i ni glasa, a ova guši. Jebomepas, da nisam bijesnu babu hitila na pod, ovu bi bila ugušila.

I ja ljuta ko pas, pitala zakaj se nije branila- ne zna, nije mogla, već se vidjela mrtvom.

Što god reči, reči ću pogrešno vezano za ono: treba se paziti. Treba se paziti, ali ponekad niti najbujnija mašta opreza ne može predvidjeti ponašanje psihički poremećenih osoba.

Nahodala sam se noću (selo mi je 3 km od glavne ceste kroz polja i šume), znala sam da se noću moram paziti, ali nisam znala da ne smijem sjesti noću u auto čovjeku koji je barem jednom tjedno bio u mojoj kući.

Sreća moja da je znao da neću šutjeti, da me neće biti sram reči i da ima izbor: siluje li me, može me samo ubiti, jer će u protivnom on biti mrtav.

Hrabra sam žena (barem mislim), ali i preko 20 godina kasnije mi se digne želudac kad ga vidim..
I nisam šutjela..i razmisilo se cijelo klupko..nisam bila prva koju je pokušao ,..

Autor: pognioci   |   19.11.2012. u 10:14   |   opcije


curke, potpisujem sve što ste napisale.
(nadam se da se jadna djevojka bude izvukla i da će uhvatiti nešto od života u kojem će moći uživati bez straha i sjećanja na ovo kaj joj se dogodilo)
namjerno sam post zaokrenula i nisam direktno pisala o onome kaj se dogodilo. ali jesam o svemu kaj se može dogoditi zbog lakomislenosti i ponašanja dupe-glava

kad je na blogu bila priča koju sam spomenula, ispala sam crbna ovca jer sam dreknula na ženu da di joj je bila pamet ić' s likom kojeg je tu upoznala u nekui pripi*dinu s njegovim autom

kužite?
to me ljuti!

Autor: meija   |   19.11.2012. u 10:22   |   opcije


malo me zbunjuju razmišljanja, treba mu ovo, treba mu ono.
Treba mu upravo ono što propisuje važeći zakon, sve drugo je bezzakonje
i nužno dovodi do anarhije, a toga mi je hvala bogu malo previše.
Slijedeći logiku treba mu ovako ili onako, već u subotnju večer bi četiri,
sada se pokazuje potpuno nevina mladića, visjela na prvom stupu javne rasvjete.

Autor: krelec   |   19.11.2012. u 10:24   |   opcije


krelec, tko od nas može biti hladne glave kad se dogodi ovakva strahote onom koga znamo, volimo?
ne vjerujem da ne bi kao otac došao u napast da ga zadaviš u trenu

Autor: meija   |   19.11.2012. u 10:26   |   opcije


imam tri kćeri.
posve je drugo što bih ja najrađe,
(bome sa mnogo drugih stvari je indentično),
a dugo što se mora.
svi smo spremni osuditi,mnogo puta i poprijeko, svaku vrstu zločina,
kriminala ili sl, a trenutak poslije bi se bez problema pretvorili
u onoga koji isto tako krši pravila i zakone.
Valja barem pokušati biti dosljedan, a ne pokušavati u svakoj
prilici okolnosti prilagoditi sebi, i svojim interesima.
znam da zvuči kao mantra, ali bogami i mantraju danima o zaštiti svega
i svačega sve dok njihovo dupe nije u pitanju.

Autor: krelec   |   19.11.2012. u 10:32   |   opcije


ma nemoj tu sad pričati o pravnim regulativama i zakonodavstvu.
obični smo ljudi koji prvo reagiramo emocijama, pa onda, ako ima dovoljno vremena da se ohlade tenzije razumom

i prva reakcija je ona koja je impulzivna, emotivna, čak bih rekla i iskonska

Autor: meija   |   19.11.2012. u 10:39   |   opcije


čestitam, ajmo onda pištolje oko pasa,
pa iskonski.

Autor: krelec   |   19.11.2012. u 10:43   |   opcije


ne treba provoditi bezakonje, to se slažem..ali reći da je takvog sociopatu bolje skloniti iz društva je sasvim opravdano-.. taj će činiti zločine i dalje, možda ne takve nego slične

Krelac, ljudi se zgražaju nad nečim nad čime se treba zgražat - ni više niti manje.

Autor: Vinslet_   |   19.11.2012. u 10:45   |   opcije


a ja se kao veselim što ima idiota koji su u stanju to učiniti.
Međutim baš me ne oduševljava činjenica koliko je brdo
hrabrih osvetnika koji bi u minuti stvari rješavali po kratkom
postupku.

Autor: krelec   |   19.11.2012. u 10:49   |   opcije


krelec, kazna bi trebala "poslužiti" da se pomire duhovi, da je onoliko teška koliko je težak zločin.
To što se glumi humanost na djelu pa preodgoj, pa olakontne okolnosti pa će ovakav koji je jednoj djevojci definitivno uništio cijeli život dobiti malu kaznu (uz dobre odvjetnike) to je već nešto drugo.

Možeš pisat koliko hoćeš, možeš reči da bi kazna koju bi sud dosudio onome koji se (nedaj Bože tako nešto i pomisliti) ogriješio jako u nekog tvog bila prihvaćena od tvoje strane kao pomirba duhova, možeš reči ovo ili ono..

ali bi se svaki dan sjetio tog kretena..
a što bi mu u konačnici napravio, ne znaš niti ti sam.

Ja za sebe znam. Ja ne opraštam niti ne zaboravljam.
Život bih potrošila da netko dobije adekvatnu kaznu, taman oko za oko.

U protivnom nebih našla svoj mir.
I nemojte mi samo o izjednačavanju ..jer se i ti onda spuštaš na nečiji nivo..
Zabole me..

Autor: pognioci   |   19.11.2012. u 10:50   |   opcije


drago mi je da ste ipak počeli pričati o meritutu...na koncu (tj. tri dana nakon)! i koliko vidim u ničemu se ne razlikujemo. jedino kaj i nadalje ti meija (bar u uvodu) pričaš o meni i tome kako se žena treba čuvati i ne ići tamo kamo...niti jedna pametna žena nit ne ide. no, cijelo vrijeme mog pisanja nije bilo nit spominjano kaj žena treba ili ne činiti (jer se to po meni podrazumijeva) već su moje sve reakcije bile na mišljenja javno izrečeno u vidu martinih komentara...u slučaju silovanja odgovornost žene je podjednaka kao (tko je čitao jako dobro zna o čemu pričam) i opasku da bi valjda trebalo razlikovati silovanje na cesti i ono u kući, krevetu tj. da je "valjda silovanje u nekoj kući, krevetu dopušteno?" dakle, drago bloško pučanstvo, konačno da pričate o srži. o bolesnom umu čovjeka koji je gotovo ubio i iznakazio ženu. kako, kada, gdje u kojim okolnostima nije na nama da sudimo...o tome valjda policija. ja sam naprosto htjela još u petak (ha ha...danas je ponedjeljak pa mi se čini sve pomalo pase) ukazati na malo čudna razmišljanja o podijeljenoj (ženskoj) krivnji u slučaju okrutnog napada na integritet osobe (i silovanje). sve ostalo je trkeljanje i samo vi trućajte i dalje! jato koje sam navela je posve prisutno i tu...a ti meija, drugi put malo pažljivijie čitaj i nemoj se pridruživati kikotanju i općenitim mišljenjima ako baš nisi upućena. tek toliko i za mene je priča gotova. a vi dalje nastavite...btw ja sam na poslu i radim!

Autor: mai_sarai   |   19.11.2012. u 10:50   |   opcije


prepustiti se emocijama u ovakvim situacijama je jednako s gubitkom razuma i to je opasno ,opasno ...
razum je taj koji treba da vodi ,svi znaju sta je ispravno i pogresno ,ima zakon ,ljudi su razliciti...
mi smo samo individue i treba da "znamo igrati" zivot ..ovo je strasno sto se dogodilo ovoj djevojci ,ali to je njen zivot i sudbina ...
koliko sam shvatila poznavala je drustvo u kojem je bila ,ali nije dovoljno bilo ...i nikada nije dovoljno jer ljudi su ponekad zivotinje koje vodi nesto drugo od razuma ,na zalost dosta osoba koje se vode pod psihicki zdravim ...

Autor: una_sw   |   19.11.2012. u 10:50   |   opcije


krelec, ako imam pištolj u ruci, i znam da bih nekom najradije prorupala bulju, ne znači da ću imati petlje i to napraviti
očekivala sam od muškarca da reagira adrenalinski
a možda ne možeš jer je riječ ipak o muškarcu kojeg bi trebalo razapeti zbog toga kaj je napravio, pa nemreš protiv svog?

Autor: meija   |   19.11.2012. u 10:51   |   opcije


krelec je u pravu
međutim....
da se nađem u toj situaciji , da to netko napravi mom bližnjem ....
mislim da bih ga komotno odležao

Autor: vuklisicaa   |   19.11.2012. u 10:54   |   opcije


nek mi Bog oprosti

Autor: vuklisicaa   |   19.11.2012. u 10:56   |   opcije


je Krelac, baš si se naš'o sad u ovom slučaju glumit glas razuma i zalagat se za ljudska prava tog malog mosntruma..

ok, naravno da ih ima..ali ne vidim nikakvu razularenu gomilu koja je krenula na tog malog gada.

treba mu preodgoj ako je on uopće moguć

no curke moje, cura se vraća u tu malu sredinu koju jako dobro poznajem i mentalitet dolje...ona će se sigurno ili odseliti kad se jednom vrtai i ozdravi ili će prolupat.

Autor: Vinslet_   |   19.11.2012. u 10:56   |   opcije


mai, sad ću ti po prvi put reći da si glupa tuka koja kad pročita nekaj i počne se svrbiti tam di je svrbi
sorry, ali insinuiraš nekaj kaj nema veze s vezom. jer ako netko treba pažljivije čitati, onda si to ti
zamolila sam te da mi kopiraš komentare u kojima sam te spominjala, tebe i tvoju velecijenjenu :P
nisi

nisi zato kaj si zabrijala na nekaj samo tebi znano :)

oš da ti ponovim: ne zanimaš me!
i bila bih ti zahvalna da i ja tebe više ne zanimam, ili ak te zanimam, onda komentiraj o onom o čemu pišem, bilo kroz zapise ili komentare, a nemoj o bijelim miševima kojih nema ;)

Autor: meija   |   19.11.2012. u 10:57   |   opcije


jedna članica je tu pisala kako se osjeća nakon oslobađajuće presude onima koji su joj iscipelarili sina (da nije jeo mjesec dana) niti krivog niti dužnog.
Sam osjećaj da ih trebaš susretati ja mučenje.
Sin odselio u drugi grad.
On će cijeli život imati zdravstvene probleme, a oni su se njoj smijali u facu na sudu.

Činjenica je da je uništena jedna obitelj.. a kazne nema..

Tko se u takvom slučaju može čuditi osobnim obračunima??
Koji sud ih može osuditi, kad on nije obavio svoj posao..

Autor: pognioci   |   19.11.2012. u 10:57   |   opcije


uno, u pravu si....ali emotivnme reakcije su uvijek jače od racionalnih. puknu. izlete.
za racionalno ponašanje treba smiren duh. a kad se dogodi nešto što nam zadere dušu, da mi je vidjet onog tko će znat dukoko udahnuti i brojati do 10

Autor: meija   |   19.11.2012. u 10:59   |   opcije


O tome gdje žena ne treba ići...recimo na poslovno putovanje. Vrlo opasna situacija. Ali recimo ode i što onda....sve je regularno, situacija je opravdane prisutnosti žene u relativno izoliranim prilikama van njenog domaćeg ambijenta....opet se može dogoditi problem. Mislim samo da bih bila jako ogorčena i razočarana da sam majka takvog čovjeka. Odtuda ono ja sam ga rodila, ja ću ga i zgaziti (krelec).
Ružna je tema, ružna, ružna. Nisam imala što komentirati ranije- ružna je toliko da normalan čovjek nema riječi.

Autor: pasemi   |   19.11.2012. u 10:59   |   opcije


meija imaš malo prekompliciran mozak za mene,
ne mogu razmišljati u plemenskim kategorijama.

Autor: krelec   |   19.11.2012. u 11:01   |   opcije


hbt. gotovo uvijek po pravilu se nađu neki koji štite prava počinitelja zlodjela
tko štiti prava žrtve i njegove familije?

Autor: meija   |   19.11.2012. u 11:02   |   opcije


pasemi, i o ružnom trebamo. oko nas je

Autor: meija   |   19.11.2012. u 11:03   |   opcije


pretpostavimo da su osvetnice uspjele povješati već u subotnje večer
svu petoricu po njima krivih mladića.
tko bi danas vješao njih, zbog četiri nevana a obješena.

Autor: krelec   |   19.11.2012. u 11:07   |   opcije


meija razumijem sta pises ,ali to je ta emotivna reakcija koja ponekad ucini zlo ,veliko zlo .....razum mora da vodi normalne ljude ili su opasni ,ima situacija kada moramo tako da nebih bilo zlo vece prirode ...
obicni covjek ne smije uzeti zakon u svoje ruke ,moze da se brani kad je izlozen opasnosti , tada svi reagujemo onako kakvi smo..lako je ovako tipkanjem nagadjati ,nitko ne zna kako bi uradio u nekoj situaciji ....

Autor: una_sw   |   19.11.2012. u 11:10   |   opcije


pa tu na blogu gotovo redovito se nadje netko za opravdavanje bilo kakvog ružnog ponašanja, ovo je ekstrem..naravno, ne treba se zalagati za bezakonje jer onda postaješ zvijer kao i oni koji su na početku napravili zlo..

ali najbolji mi je "pokušaj" izjednačavanja krivnje kod sličnih monstruoznih djela..tako je izjava o "djelomičnoj odgovornosti ove male" u ovom slučaju zbilja bila ..kako to reći..zapanjujuća? mislim - moš biti glupa mala lakomislena pa ti se svašta može desiti ali da te neko gotovo ubije?? i to dečki koje dobro poznaš.. je li djelomična odgovornost zanči da je ona svojom lakomislenošću dala na znanje ili uputila neki psihološki mig da očekuje - brutalno silovanje?

Autor: Vinslet_   |   19.11.2012. u 11:10   |   opcije


krelec, mogao je biti kriv posve netko drugi, niti jedan od te petorice.

Cijeli život radim i živim s muškarcima i mislim da ih poznajem, a onda shvatim da pojedine jedinke nikad nitko neće shvatiti. Nema veza niti s odgojem, niti sa sredinom gdje su odrasli..načelno s ničim, osim lude glave.

Kod nekih muškaraca jednostavno je zapisano u mozgu da svaka žena želi seks seksa radi i da nije bitno da je to određeni muškarac. Pa ga po toj logici želi i s njim. Svako opiranje tumači sebi kao da je pokazatelj da je manje vrijedan od drugih, pa će on njoj pokazati..
onda slijedi ozljeđivanje, ubojstva i što sve ne..
Najgore je to što takvi nisu odmah primjetni, što mogu biti i u duljoj vezi i sve štima dok ona prvi puta ne kaže da joj se ne seksa danas..

Autor: pognioci   |   19.11.2012. u 11:12   |   opcije


uno, svatko od nas u teoriji zna kako bi bilo pametno se ponašati.
ali život, onaj opipljivi je ipak nekaj dugo. pa nas iznenadi. pa i sami sebe iznenadimo kako možemo (ne)reagirati

Autor: meija   |   19.11.2012. u 11:14   |   opcije


da su mi kolega s fakulteta, da se društvo susreće, da neke među njima dobro poznajem (ili mislim da poznajem), bez jebemti i straha bi s njima otišla feštat.

Kako živjeti ako sumnjamo baš na sve oko sebe??

Autor: pognioci   |   19.11.2012. u 11:16   |   opcije


Vins, da ga je dobro poznavala, ziher ne bi bila taj dan u njegovom društvu. ni inače.
uostalom, koliko stvarno ljude oko sebe znamo. pa čujemo priče "ali on je bio tako pristojan sused", a premlatil je ženu do smrti

Autor: meija   |   19.11.2012. u 11:20   |   opcije


meija daj si truda pa pročitaj u današnjoj slobodnoj dalmaciji članak o svjedočenju prisutnih,
valjda buš onda kužila da lupetaš sto na sat

Autor: krelec   |   19.11.2012. u 11:24   |   opcije


meija, kad smo već kod čitanja..ti si pak trebala pročitati da sam jučer napisala da se spominjanje moje pičke, orgazama, djece i ostalih mojih pertinencija odnosi na vegu (koja nemre bez toga). a tebe je išlo (kao i slipi, vrbicu...) trkeljanje na jučerašnjem jutarnjem blogu od slipi...gdje je upravo s tobom lamentirala o mom pisanju (istina, uvijeno i bez jasnog navođenja o kome se radi, ali svakom iole pismenom bilo je jasno da je to reakcija na moje pisanje)...što je kasnije i priznala da je upravo to bilo povod za njen blog! hvala za ovo tuko...otprilike imaš isti žargon kao i muškarci kad žele uvrijediti ženu. no, osobe poput tebe me nemreju uvrijediti jer su lignjave (znaš kak je lignja sluzava i skliska zar ne)? i nemoj više čekati, kak se veli pametnome tri riječi dosta!

Autor: mai_sarai   |   19.11.2012. u 11:26   |   opcije


meija ..nisam naivna da vjerujem da je prakticni zivot lagan kao teoretski ....imamo uvijek izbor za sve i radimo najcesce onako kako mislimo i osjecamo u datoj situaciji ...ovdje je najvece zlo sto su se osobe "poznavale" i nije bilo sumnje ,nikada ne poznajemo nekoga dovoljno i treba ponekad dosta vremena i truda da upoznamo nekoga ..tuzno da se ovako nesto desava ..

Autor: una_sw   |   19.11.2012. u 11:27   |   opcije


mai, pročitala sam tvoj zapis di me spominješ, a vezano uz tvoju velecijenjenu, orgazme i ine aktivnosti.
pa sam te lijepo zamolila za odgovor uz moje kopirane komentare i tvoje laprdanje da sam cijelo jutro s jato ekipom pisala na blogu o tebi....di sam te i u kojem kontekstu spominjala?
odgovor je izostao
micica, svijet se ne vrti oko tebe i tvoje anatomije :P
komentirala sam zapis. slipin a to ak si se ti prepoznala u mojim komentarima, bez moje namjere da se u njima prepoznaš, kaj ti ja mogu. o tebi NISAM pisala!
jer kad bum imala tebi kaj konkretno za reći, budi bez brige, jasno ćeš znati da je o tebi riječ jer ću te imenovati

Autor: meija   |   19.11.2012. u 11:34   |   opcije


Krelec pročitala sam članak o kojem si govorio. Ne zna se tko je od njih dvoje gluplji.

Autor: pasemi   |   19.11.2012. u 11:37   |   opcije


krelec, ak se ne varam, u komentarima pišem općenito o emotivnim reakcijama kao suprotnost racionalnim koje bi kao trebale biti.
ne pišem o ST slučaju. i ne, nisam pročitala kaj piše u Slobodnoj, pa ti ne mogu ni odgovoriti na komentar

Autor: meija   |   19.11.2012. u 11:38   |   opcije


ovo je tekst iz Slobodne:


Splitska policija privela je jučer poslije podne na Županijsko državno odvjetništvo 20-godišnjeg studenta ekonomije R.Š. iz Splita, i to uz kaznenu prijavu za silovanje svoje fakultetske kolegice, vršnjakinje i sugrađanke. Nesretna je djevojka prigodom gnusnog čina, za koji se sumnjiči mladić, zadobila vrlo teške ozljede SEnD razderotine vagine i stijenke iza vagine, mišića anusa te tankog crijeva.

Nakon što je priveden sucu istrage Slavku Lozini, iznio je svoju obranu te mu je, na prijedlog ŽDO-a, određeno mjesec dana istražnog zatvora, i to zbog mogućnosti utjecaja na svjedoke.
Kako neslužbeno doznajemo, u petak navečer, oko 19 sati, na Odjel ginekologije splitske bolnice djevojka je dovedena gotovo mrtva, a liječnici su joj izvanrednim naporima uspjeli spasiti život. Strašna tragedija dogodila se u petak popodne, oko 14 sati, u Podstrani, u kući jednog mladića koji je pozvao “ekipu” na roštilj i zabavu. S njim su prvo bila trojica njegovih prijatelja, studenata druge godine ekonomije iz Varaždina, Šibenika i Splita. Sat vremena poslije na zabavu su stigle i tri djevojke, također njihove kolegice s fakulteta. Momci i djevojke su se zabavljali uz piće i jelo, a otprilike pola sata poslije na zabavu su zajedno stigli osumnjičeni mladić, koji poznaje “domaćina”, i 20-godišnjakinja.

Prema priči svjedoka, oboje su došli već vidno “veseli” te su se ispred svih, bez imalo srama, počeli dirati i milovati. Kako je sve upućivalo na to da će između njih doći do seksualnog odnosa, ostala ekipa je odlučila maknuti se iz dnevnog boravka. Dio ih je otišao u dvorište ispred kuće peći meso, a nekolicina je otišla u drugu sobu igrati igrice na kompjutoru. Nitko od njih nije ni slutio da se u dnevnom boravku, umjesto normalnog seksa dvoje mladih, zapravo odvija strašna drama. Pola sata poslije, misleći valjda da je “akcija gotova”, u prostoriju u kojoj su djevojka i mladić bili sami došli su momak čija je kuća i jedna od djevojaka, te su zatekli šokantan prizor.

Šokirani liječnici

Na podu, bez odjeće na sebi, u lokvi krvi i bez svijesti ležala je 20-godišnjakinja, dok je mladić stajao sa strane. Djevojka koja je ušla u dnevni boravak, usprkos šokantnom prizoru, ostala je pri sebi te je odmah posegnula za telefonom i nazvala Hitnu pomoć, koja je brzo stigla. Iskusni liječnici nisu mogli vjerovati prizoru koji su zatekli, no odmah su reagirali te djevojku prevezli u splitsku bolnicu. Tamo je podvrgnuta višesatnoj operaciji koja je završila oko ponoći, a navodno joj je zbog teških ozljeda odstranjeno čak šest metara crijeva.

-Ostao sam šokiran tipom ozljeda, načinom ozljeđivanja i težinom ozljeda. U svojih 20 godina rada kao kirurg, nešto slično nisam vidio niti sam čuo za takvo što. Ovaj slučaj spada među jedinstvene medicinske slučajeve uopće - kazao nam je, kad smo ga nazvali, dr. Hrvoje Tomasović, abdominalni kirurg koji je bio dežuran kad je u petak dovedena djevojka iz Podstrane.

Nakon Hitne pomoći, stigla je i policija te je sve prisutne na zabavi privela na razgovor kako bi se utvrdilo što se dogodilo. Mladića se, doznajemo, sumnjiči da je gnusni čin počinio zbog toga jer je u “presudnom trenutku” zakazala njegova muškost te je iskoristio to što je djevojka bila omamljena alkoholom i silovao je tnepoznatim predmetom.

Tijekom ispitivanja pred zamjenicom Županijskog državnog odvjetništva te suca istrage, mladić je aktivno iznio svoju obranu tvrdeći da je u ruci imao bilo kakav predmet. Cijelo se vrijeme držao pokajnički, bio je vrlo pristojan te je kazao da je svjestan što se dogodilo. Tijekom istrage bit će podvrgnut raznim vrstama vještačenja.

Za djelo za koje ga se tereti predviđena je kazna zatvora od najmanje tri godine. Nazvali smo jučer i roditelje nesretne djevojke, a njezin otac nam je samo kratko kazao da je ona dobro te da “polako dolazi sebi”.


:

Autor: Vinslet_   |   19.11.2012. u 12:05   |   opcije


postoji smrt i smrt...postoji silovanje i silovanje
dakle ovo nije ni silovanje ovo je čisto iživljavanje isključivo sa namjerom da se rani, naudi, u konačnici ubije..
bilo kakvo opravdanje...da nije mogao, nije htjela..je ovdje suvišno, jer jednostavno nema olakotne okolnosti..ovo treba tretirati kao posebno okrutan zločin...sa smrtnim posljedicama...ne kao silovanje

Autor: ladonna2   |   19.11.2012. u 15:35   |   opcije


Hm…kad god čitam o toj curi uhvati me paraliza…ono kako je Mei rekla….privremeno mi se zamrzne mozak i ne mogu reagirati drugačije nego instinktivno, pokušavajući ju zaštiti i pokriti joj rane bar riječima ako ne drugačije…..a što se pameti, opreza, naivnosti, konzumiranja cuge, droge, poznavanja ljudi s kojima se družiš tiče….sve mi to možemo do određene mjere kontrolirati…. …..ja mislim da ta cura jednostavno nije imala sreće….i ovo nije bio običan zločin silovanja ….ako se uopće to tako može i reći…nego zatiranje čovjeka….ja bih mu sudila za ubojstvo…

Autor: -paparisol-   |   19.11.2012. u 16:23   |   opcije


mda...dobro jutro đezeri! jer, znate neki su o tome pisali još u petak navečer...pa ih se rastezalo zbog groze nad takvim djelom i nekih (martinih) komentara...cijelu nedjelju..pa eto i danas! sic...drago mi je da ste došli pameti i svijesti...post festum! bolje ikad nego nikad!

Autor: mai_sarai   |   19.11.2012. u 16:36   |   opcije


btw meijo, čitam postum..e sad, ako je slipi javno rekla da je blog napisala poradi mog pisanja na temu...bla bla...onda si valjda ipak indirektno pisala o mom pisanju? ovo sa orgazmima, djecom, mojom pičkom išlo je vegu...kao što rekoh, drugi put pažljivije čitaj...informacija je jako važna da bi mogla pričat o meritumu! inače, odi frizeru pa pričaj u frizeraju...jer slipin blog je bio upravo takve naravi! isprika što sam vas umjesto u frizeraj stavila u jato! nekak mi je bilo...pernatije!

Autor: mai_sarai   |   19.11.2012. u 16:47   |   opcije


mai, usrala si motku! :P
nemoj me prisljavati da čeprkam po blogu i dokažem ti da sve kaj je bilo vezano uz slipino objašnjenje zakaj je napisala spominjani zapis, bilo je poslije mojih komentara

lupaš bezveze. čak sam danas opet na linku medinog bloga pročitala da opet trkeljaš o razlozima mojeg boravka na Iskri/blogu, čudeći se zakaj ne pišem negdje drugdje

ajmo jednom ovu temu završiti: koji vrag te toliko smeta kaj sam tu?
ne pevetiram
ne dejtam
samo sam na blogu

ha?

Autor: meija   |   19.11.2012. u 17:11   |   opcije


(idem off mai, pa možeš ostaviti komentar :)

Autor: meija   |   19.11.2012. u 17:22   |   opcije


Dodaj komentar