©© - O lijepa, o draga, o slatka...

... slobodo. Što je sloboda? Za mene jedno, za nekog drugog drugo. Jučer se uputih na festival slobode jer me nekoliko govornika privuklo - Lidija Gajski, Srećko Sladoljev, Anita Šupe i Semir Osmanagić. Usput sam trebala obaviti nešto na trgu pa sam spojila ugodno s korisnim. Hodam Ilicom i negdje oko Gundulićeve već se čuje što se govori na trgu. A bolje da nisam čula. Čovjek priča da ga je poslao Isus, i počne o abortusima i kako to treba zabraniti.. Molim? To je tebi sloboda? Pa pomislim, što ovaj radi ovdje? Valjda su ga morali primiti u svoje redove da se skup uopće održi. Ono, ucjena. Može festival, ali ako pustite ovog da kaže svoje. A joj. Ako Isus ovo vidi, što ne poduzme nešto. Uglavnom, nisam ostala na festivalu, nemrem. Vjerujem da su ostali kvalitetno rekli svoje, ali ovaj lik bložemesačuvaj.

Malo prije čitam na indexu osvrt i zapne mi za oko misao novinara koji kaže da je Osmanagić navodno otkrio neke navodne piramide koje je znanost osporila. Pa jesi vidio te piramide? Odi tam, pogledaj, pa komentiraj.

Znate ono da svatko traži, i nalazi, samo potvrde onoga u što vjeruje. Ako vjeruje da su piramide lažne, naći će tekstove koji to potvrđuju. Ako vjeruje suprotno, naići će na ono što je u skladu s njegovim vjerovanjima. A promijeniti vjerovanje - nemoguća misija. Treba puno truda uložiti kako bi se uopće čulo nešto što nije u skladu s našim uvjerenjima. A da se prihvati da postoji nešto drugo osim našeg uvjerenja, pa to je blizu prosvjetljenja.

Ja to vidim ovako: hoda hrpa ljudi ulicom i svatko ima svoj balon oko glave - to su njegova uvjerenja. Ponekad se baloni preklope i eto sreće. Ali u puno situacija dolazi do sudaranja balona, svađe, borbe, pa i ratova. A svakom glava u njegovom balonu. I u njegovom balonu je stvarno tak kak si on misli da je i izvan balona. Naša draga vlast i utjecajni ljudi pridonose tome da su nam baloni što različitiji jer se tako lakše nama vlada. Da, prosvjetljenje je odbaciti balon. Pogledati oko sebe bez prosuđivanja. Tada bismo tek vidjeli jedni druge. Tek tada bismo bili slobodni. Ovako vidimo samo unutrašnjost vlastitih balona.

19.09.2021. u 8:26   |   Dodaj komentar

Jutar!
Po meni je bitno da se čovjek u privatnom životu ..jer na poslovno okruženje rijetko može utjecati...okruži ljudima koji su u razmišljanjima tu negdje ma koliko ta razmišljanja nekome bila ovakva ili onakva .U suprotnom...uvijek će dolaziti do nesuglasica.Po nekada je naravno i to ok ali nije dobro da je često.Čemu se ..pogotovo u našim godinama iscrpljivati ljudima koji nam nisu po volji.....bilo bi to stvarno bedasto.Učiniš što možeš..kada vidiš da ne ide..okreneš se i nestaneš..vrlo jednostavno:-)

Autor: arapo   |   19.09.2021. u 8:54   |   opcije


Nekako mi poslije pročitanog zapisa prva misao pala napamet Bunjelov film Fantom slobode" i scena ili čak čitava sekvenca gdje ljudi za stolom sjede na wc šoljama, a jedu valjda u zahodu.

To je isto svojevrsna sloboda.

Autor: Illija   |   19.09.2021. u 9:03   |   opcije


Jel’ veća sloboda raditi što želiš ili ne raditi što ne želiš?
A koja je teža?
A skuplja?

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 9:08   |   opcije


Često koristim taj izraz “balon”
A često i razmišljam o ronjenju dokaza koji idu samo u smjeru potvrde primarne misli. Ostali dokazi na ignore.
Pa sam im dao i nadimak. Snajperisti.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 9:10   |   opcije


Baloni očito moraju postojati.
Uloga im je zaštitnička.
Što manji balon, nosilac se u njemu sigurnije osjeća

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 9:11   |   opcije


Ako je unutar balona sigurnost, izvana bi onda bio strah

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 9:12   |   opcije


A strah je dovoljan pokretač da se čovjek makne od njega. Prirodno je to.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 9:13   |   opcije


Što je balon veći, stijenke mu poroznije i nove informacije bi upale unutra.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 9:14   |   opcije


Descartesovi baloni :))

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 9:15   |   opcije


Svatko od nas je priča za sebe i svatko slobodu vidi na svoj način....samo nas pisana pravila cine po nekada ili sve češće ne slobodnima.Ovisi kako ta pravila tko živi i tumaći:-)

Autor: arapo   |   19.09.2021. u 9:15   |   opcije


arapo...sorry...pričaš gluposti...daj se malo pročitaj i razmisli o tome kaj si napisala...

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 9:29   |   opcije


Kaj je po tebi glupost pa da to raspravimo???

Autor: arapo   |   19.09.2021. u 9:30   |   opcije


tko živi po "pisanim pravilima" ?

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 9:35   |   opcije


I ti živiš po pisanim pravilima....daj se malo skoncentriraj prije nego nekoga vrijeđaš!!!

Autor: arapo   |   19.09.2021. u 9:36   |   opcije


kak bi ti formulirala pisana pravila ?
koliko itko od nas poštuje pravila....pisana il ne....
vrijeđanje... ?
ne.

i am a nice guy

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 9:42   |   opcije


poslušaj pjrsmicu s mog bloga
reci...jebite se svi
i uživaj

od istine nema utjehe.

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 9:54   |   opcije


Evo ti zadnji primjer.Možeš li ući u trgovinu a da ne staviš masku??Ne možeš ili možeš ali?????Takvih je primjera na milione..i šta...pridržavamo se pisanih pravila i živimo.Tko ne poštiva pravila snosi odgovornost za to i mislim da nema oko toga velike rasprave.
Ako nekome želiš napisati da piše gluposti a ne želiš ga uvrijediti onda najprije uključi mozak i biti ce sve u redu.
Da..ti si ok gay ali samo dok jesi:-))))
Ugodan ti dan Đuro:-)

Autor: arapo   |   19.09.2021. u 10:01   |   opcije


Oprosti Coco.....ja sam završila i nisam se željela sa nikim prepucavati na tvom blogu:-)*

Autor: arapo   |   19.09.2021. u 10:02   |   opcije


a jebate argumenta.....
ja pišem sranja i gluposti....
al...kaj nemaš ogledalo doma ?

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:12   |   opcije


i....
kad ljudi ne shvate kontekst pitanja... ili komentara..
to j zaista pogubno za ocjenu njihove inteligencije i kulture

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:16   |   opcije


da odmah kažem...
ja nisam kulturan.

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:17   |   opcije


Djuro, da krenem od tebe. Biraj riječi, nema potrebe za ovakvim izražavanjem. Ako imaš što dadati svojih misli, dodaj, ne komentiraj druge.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:31   |   opcije


Arapo, sve ljude koju mogu birati, biram. A one koje ne mogu, od njih najviše učim :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:33   |   opcije


Fly, raditi što želim ili ne raditi što ne želim? Je li ovo drugo znači ništa ne raditi? Ono, pasivno odbijati raditi nešto, ali ne otići u smjeru kojem želim?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:34   |   opcije


Hehe, ronjenje dokaza, predobro! A i ovo "snajperisti" je slikovito.. koliko samo energije ode uludo na to ronjenje

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:35   |   opcije


daj mi reci....koje riječi ?

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:35   |   opcije


Dobar point - strah. Što ako nije onako kako ja mislim da je?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:36   |   opcije


kontekst ??'

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:39   |   opcije


Živjeti po pisanim pravilima.. Ljudi smisle pravila i onda ih se drže. Što znači da mogu smisliti i sasvim suprotna pravila i opet ih se držati. Sve je konsenzus. Ljestvica vrijednosti je konsenzus. Recimo, držati se pravila u prometu je super, jer inače nitko ne bi nikamo stigao. Ili bi se mučili. Pa tako probam razlikovati pravila poput ovih u prometu, koja mi olakšavaju život, ili ona koja me bole.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:40   |   opcije


Gle, Djuro, ako ti sam ne vidiš koje riječi, džabe ti ja govorila.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:42   |   opcije


isssssee
jel pamet božji dar il kamen svezan oko noge

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:43   |   opcije


ja šumom ...ti drumom...
zaista
jel tak teško pročitati tko o čemu piše....
i još ubacit malo smislenosti...

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:46   |   opcije


Ne ide, ha?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:47   |   opcije


ljestvica vrjednosti je konzensus....

aaa..lijepe li rečenice...

daj pojasni meni seljačini koji to...... znači...

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:52   |   opcije


Je, po zapovijedi.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:55   |   opcije


kod mene sve ide coca
nekad boli...nekad je preekrasno
al sve ide

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:55   |   opcije


Drago mi je.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:57   |   opcije


puke li pameti

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:57   |   opcije


blamiraš se koka

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 10:58   |   opcije


A što bi ti zapravo htio?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 10:59   |   opcije


i nije zapovjed
čista skrušena molba.....

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:00   |   opcije


Vidim, ti bi komunicirao...

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:01   |   opcije


pa ..jebote... objasni svoje nemušte komentare

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:02   |   opcije


..a da je loptica na mojoj strani terena.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:02   |   opcije


protiv koga ?

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:03   |   opcije


valjda s kim?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:04   |   opcije


Jel ovo 22 u tvom nicku znači 22 cm?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:04   |   opcije


šta bi moja čerca rekla....a jes luda....

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:05   |   opcije


izmicanje kontekstu je dokaz da nemaš argumenata

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:06   |   opcije


A nule su? Ili si se izrazio u, ček da preračunam. 22 cm je 22000 čega, hm nema takve jedinice. Da je 220000 onda bi bilo mikrona

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:06   |   opcije


A tko određuje kontekst?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:07   |   opcije


Ja sam unutar konteksta, pa na svom sam zapisu.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:07   |   opcije


Ako si u mikronima, onda si neki precizni čovjek.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:08   |   opcije


i tako jeftino.... koka... od tebe sam očekivao više....

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:08   |   opcije


Ma daj, više si očekivao? Hahha, a joj..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:09   |   opcije


Ne razumiješ o čemu pišem, a više si očekivao. Zanimljivo.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:10   |   opcije


jesi nekad gledala u sunce...

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:10   |   opcije


Da

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:10   |   opcije


i koliko je veliko ?

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:12   |   opcije


Zaboravila sam Iliji odgovoriti, no nemam zapravo što, jer filmove ne gledam, totalni tutlek.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:12   |   opcije


Ko 10 lipa je veliko.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:12   |   opcije


Ali me ti zahodi sjetili na moj prvi susret s Kinom, u Pekingu, prvi odlazak na zahod. Jedan ljubazni konobar nas je iz restorana odveo do zahoda, hodali smo oko kvarta da bi došli do neke sobice u kojoj su bile rupe u podu, i na nekim rupama su sjedili gologuzi, neki čitali, neki stenjali. I muški i ženski. Bilo je oko 10 rupa u toj sobici. Prvo nam je bilo neugodno, a onda smo se skinuli i stenjali zajedno s njima.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:15   |   opcije


deset lipa....
na kojoj udaljenosti ?
to je bilo zaista bez duše...

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:15   |   opcije


Sloboda je kad kenjaš pred više njih. I sve je ok.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:16   |   opcije


Da, pretjerala sam, nije kao 10 lipa, manje je.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:17   |   opcije


Veliko je kao rupica na papiru od pribadače.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:21   |   opcije


ili je rupica U papiru?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:21   |   opcije


nije
sunce je najveće za vaše male pameti

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:22   |   opcije


Jel tvoja pamet velika kao Sunce?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:24   |   opcije


E, Djuro, ti čini se jako voliš dramu. Bit će da ti je život dosadan. To da je Sunce veliko znaš jer su drugi tako rekli. I da je jako daleko.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:25   |   opcije


blizu
u stvari .samo imamo istu reakciju

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:26   |   opcije


Ajd pogledaj Bunuela, ono što Ilija spominje, pa mi prepričaj. U par rečenica.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:27   |   opcije


a tiš mi reć kolko je jebeno daleko.....

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:28   |   opcije


Eto ga opet.. a što da ti i kažem? Jel bi boljelo?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:29   |   opcije


Vjerojatno bi. Jer si ti mačo.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:29   |   opcije


jesam ja tu na nekom ispitu....
neko je nekaj pobrkal
ljudi od znanosti ne znaju odgovorit na najednostavnija pitanja
a ja bih....

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:30   |   opcije


Neki muški ne mogu podnijeti da žena nešto zna. Da, boli to.. A kaj vam ja mogu kad ne želite u škole, ne proučavate ništa, valjda mislite da se rođenjem bude sveznajući, ako si muško.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:31   |   opcije


Hehe, samo je loptica na tvojem dijelu :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:32   |   opcije


bunuela znam bolje nego ti
sad moram ići
zovu me ručak i marokonske kurve

later

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 11:33   |   opcije


A gle, Djuro, od ove spike s tobom ne osjećam se nešto bolje, sve je to trlababalan, prejebavanje.. nisi mi dao neki novi uvid, nešto novo.. tak da pozdrav.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:33   |   opcije


Znati Bunuela bolje od mene nije teško. Jer ja ne znam niš.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:34   |   opcije


Sad kad je prešel, ja ne moram.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:34   |   opcije


Ne znam zakaj, ali me Djuro ne impresionira ni po kojem parametru. Tu i tam mi se učini da ima tu nešto, a onda se opet sve poruši. Valjda zato kaj se stalno postavlja s visoka, nikako da se dovedemo u ravninu u razgovoru. A to je zamorno.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:36   |   opcije


Haha, opet mi je jedan uletio da imam zanimljiv profil i da bi me želio bolje upoznati. Eto, pa daj se portudi ako već to napišeš, baciti oko na profil barem, da vidiš jel ga ima ili nema. A kod mene - nema.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:40   |   opcije


Bio je tu jedan lik, VladoSeks. I pozove on mene na kavu. A ja mu kažem, gle, dana tog i tog sam tamo i tamo i imam vremena za kavu. I on popizdi. Da kako ja njemu mogu takvo što reć, zapravo još uvijek ne kužim u čemu je problem. Valjda u mačoizmu, kao i kod Djure. I rugao mi se je zbog toga. Ne znam kako ljudi žive, ja sam tada živjela tako da nisam imala vremena. Tu i tamo bi mi se oslobodio kakav sat, dva. A Vlado je valjda mislio da serem. Ili kaj, možda bi mi Djuro mogao objasniti.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:48   |   opcije


Srećom da se je odmah otkrio.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:49   |   opcije


Kad muškarac plati kurvu, vjerojatno je to osjećaj moći. Barem ga ta mora slušati, barem taj sat. I onda je frajer. A meni je to tak...

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:55   |   opcije


Da, nije lako biti muško. Sada. Kad je sve više samosvjesnih žena. Koje ne puše fore, jer ne moraju.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:57   |   opcije


Ne padaju u nesvijest kad vide muškarca, zato jer je muškarac. Traže više. Takvi muški koji vole platiti kurve ne mogu dalje od toga da nama ženama treba k, i to je to. To je njihov domet. A onda nek se ne čude da ih pametne žene odjebu.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 11:59   |   opcije


koka....sad sam u pedestima otkrio kurve....bilo nešta boca od votke....malo noževa...policije...
ali između tih hrđavih duša vidiš i neki sjaj

ma -...u stvari...znaš mene....
odjebite svi koji ne razumijete..

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 13:36   |   opcije


a ti drkaš po nemaš pojma
nekad ih pustimo da se istuširau kod nas dajemo im hrane...ubacimo koji euro da imaju za cigare ili pivu
i ne tražimo ništa
kurac ti znaš o bilo čemu...

i sad tu pišeš pizdarije na blogu....
da si me pitala ....rekao bih ti za22000
ne
ti imaš teoriju...

baš nekak jadno....

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 13:44   |   opcije


a našoj prekrasnoj rvackoj...
postoje neke žene koje znaju za moje druge frendače..
zato jer im ja kažem.

a ti živiš u nekim jebenim sanjama o....
ne znam...

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 13:50   |   opcije


ma nemam ti ja velki kurac...samo ga znam koristit...
a ovih 22000
radi s tim šta god hoćeš

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 13:53   |   opcije


i jebeš ti svu tu raspravu, kad ne možeš odgovoriti niti samo na jedno pitanje
a kamoli s nekakvim argumentima

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 13:58   |   opcije


jebo

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 14:00   |   opcije


Sloboda..
U ovom europskom uređenju
ne postoji..

Sloboda je kad bace na tebe
par kubika zemlje..
I taj dan te svi vole..
Drugi dan skoro te svi zaborave,.
E onda si slobodan .

Autor: wasyxde   |   19.09.2021. u 15:09   |   opcije


Ako ljudima kažeš da ćeš im uskratiti Ustavom zagarantirano pravo na rad zato što su se odlučili ne cijepiti, zaista si mu uskratio slobodu.
Ako im kažeš da ne mogu na predstavu koju žele pogledati, zaista si im uskratio slobodu.
Pogotovo, imajući na umu da cijepljenje NE ZAUSTAVLJA U POTPUNOSTI ŠIRENJE VIRUSA. Samo smanjuje fluentnost. Ajmo reć, dok ne dobijemo kvalitetnije podatke, da od 100 cijepljenih, njih 50 i dalje može šerat.
Pa onda uspješnost cjepiva, neka su 95%, neka su 60%.
Nek je prosjek 80. Znaci, cijepi se 100 ljudi, 80 ih se zapravo cijepilo (INVIDUALNA ZAŠTITA) a sveskupa 60 je ostalo koje šefa virus i dalje.
Kad na 100 ljudi uzmemo ranjive skupine ( malu djecu i teško bolesne koji se ne mogu cijepiti) kojih je 30% dobiš matematiku:
100 -30 = 70
70 - 20%= 56
50 : 2 = 25 koji su zaštićeni i NE ŠERAJU VIRUS.
Za kolektivni imunitet (80%) trebalo bi cijepit 300 ljudi od 100.
Dakle, propagirana priča o kolektivnoj zaštiti NE STOJI.
A koja stoji?
Priča o INVIDUALNOJ zaštiti.
Može li se nekoga natjerati na tu invidualnu zaštitu? Mislim da ne. Svak mora imat pravo na odabir.
Udaranjem represije na bilo kakav segment života JEST USKRATA SLOBODE.

Ali što je sa mojom slobodom da liječim na primjer čukljeve u periodu nedovoljnog kapaciteta SOLIDARNOG ZDRAVSTVENOG SUSTAVA. Tko je meni oduzeo bolnički krevet?
Oduzela ga je osoba koja je vrlo jasno iskomuniciran individualni benefit cijepljenja iz svog osobnog razloga, poštujem, u slučaju komplikacija zbog zaraze došla potražit pomoć. Ok, neka je.
Ali bilo bi poštenije neka ga plati. Pa će SOLIDARNI sustav zbog većeg priljeva novca imati kapaciteta da liječi necijepljene koji su u startu odbili potencijal liječenja. Cjepivo.
Cijepio si se, izboliš vaučer za liječenje.
Nemaš vaučer? Izvoliš platit.
Ne želiš platit jer je to i tvoj solidarni sustav?
Jest, ali nisi uzeo dodatnu opciju za jednostavnije i jeftinije liječenje.
I dalje necu platit i dalje ne vjerujem medicini kad mi sugerira cijepljenje.
Nema nikakvih problema, lezite tu u šator, mi ćemo Vam osigurat WIFi a Vi se liječite čitajuć komentare po Fejsu.

Štajaznam. Nisam baš skroz promislio o ideji. Ali čini mi se pravednija za sve. Nikom se ne uskraćuje sloboda niti mogućnost izbora.

Covid potvrde mi se čine promašaj. Kažnjavaju tamo gdje nije issue.
Brojke su sada vrlo lako čitljive. Cijepljeni nemaju teže komplikacije. U Bolnicama je 95% necijepljenih.
Cijepljeni isto budu POZITIVNI ali BOLESNI.

Ako je sustav zdravstva solidaran, onda je ok imati solidaran pristup i samom liječenju. Tu treba radit razliku u nečijem odabiru a ne prijetit mu otkazom.
Oš BMW-a? Može, ali košta toliko i toliko. Oš BMW po cijeni koju plaćaju drugi? Može, budi solidaran

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 15:24   |   opcije


Jbt, pogubili mi se 20 riječi :))

Valjda se kuži smisao.
Cijepi se, efti vaučer.
Nes? Ne moras. Plati liječenje.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 15:29   |   opcije


Iz osobnog iskustva.
Cijepio se. Prva doza početkom 6.mj
Druga sredinom 8.
Nisam htio drugu dozu propisanog datuma. Moj vlastiti odabir zašto sam tako pa nije u redu da o tom laprdam.
Pobrao virus od djece koja su ga donijela iz škole čim je počela.
Bez temperature, malo malaksalosti, minimalno kašlja. Miris i okus još u deficitu. Trajalo dva dana.
Pičkin dim.

To što ja misim da sam Zdravko Dren je jedno. A šta bi se našlo nekom detaljnom analizom je drugi par opanaka.
Za sad imam stav da mi je drago da sam cijepljen. A drago mi je znati da trenutno postoji mogućnost liječenja

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 15:36   |   opcije


Na primjer: auto me pobrao na zebri i dolazim na hitnu jer imam frakturu lubanje.
Ali avaj, na Hitnoj mi kažu da moram čekat jer su zaprimili 30 ljudi koji su skočili s nebodera i oni su prioritet.
Ok, dođem sutra. Držat ću krpu na glavi.
Sutra ista priča. Samo ih je 50 skakača.
Mislim da bih otišao do nebodera i okačio poruku: “Mole se skakači da koriste više nebodere radi učinkovitijeg skoka.”

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 15:40   |   opcije


Ako neće poslušat, apelirao bih na Hitnoj da uvedu dodatnu destimulaciju skakačica ako im gravitacija nije dovoljna. Skok s nebodera = toliko i toliko kn.
Plati i skači

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 15:42   |   opcije


I imaju slobodu

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 15:43   |   opcije


Ali ako tuda sloboda pretpostavlja moje ugnjetavanje slobode, nešto tu opako ne štima.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 15:43   |   opcije


Upravo sam to htio napisat...al od ovog Flya nemos doć do riči..jesi u svemu takav..haha.?
Ako tvoja ili moja sloboda ograničava nekog drugog, a ograničava..šta onda?
Onda su se ljudovi dogovorili i donihwli zakone i propise, kojih se opet mozemo ili ne moramo držat, postivat...i postoje sankcije

Autor: dovla53   |   19.09.2021. u 16:38   |   opcije


Samo ti pričaj Vlado. Ovdje bar možemo svi u glas

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 17:05   |   opcije


Upravo o donošenju zakona se i radi.
Prijedlog je da se necijepljeni “kažnjavaju” oduzimanjem ustavom zagarantiranih prava.
Pravo na slobodu rada.
To što rade za državne institucije nije opravdanje državi.
Ali problem neće nestat ni ako se zakon donese niti ne donese.
Zato sam iznio prijedlog koji bi mogao biti dodatno motivirajuć za odliku o početku liječenja (cijepljenjem) kako se pravo cijepljenih na liječenje ne bi ugrozilo.
Laprdamo

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 17:10   |   opcije


Nikad se niti jedan zakon nije donio da baš svima paše.
Bez obzira što se pišu bona fide

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 17:11   |   opcije


Ljudi imaju pravo skakat s nebodera. Ali nemaju pravo pri tom skakat po glavama onih koji ne sudjeluju u toj igri.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 17:13   |   opcije


Sloboda je dobro.
A dobro je samo ono sto je svima dobro.
Ako je dobro tebi, a meni je zbog tvog dobra gore, tvoje dobro je zakurac.
I odjebi sa svojim dobrom dalje od mene.
Da mi ne bi skakao po glavi

:)

Ne ti Vlado. Nego neki imaginarni čovjek koji bi pod plaštom svoje slobode mene žrtvovao.
Govno mu pod nos.
Nek se žrtvuje sam

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 17:16   |   opcije


Eh, ok. Ajmo onda vaucher za nepušače. Vaučer za one koji propješače dnevno više od 10000 koraka. oni koji nisu bili kod doktora zadnjih 10 godina, isto vaučer.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 17:48   |   opcije


Ti bi necijepljene žrtvovao zato što zdravstnei sustav nema dovoljno kreveta. I općenito je vriti.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 17:50   |   opcije


Zato što su medicinkse sestre pobjegle van raditi. Liječnici isto otišli. A jebiga.. A vlast ne želi napraviti reda, povisiti plaće liječnicima i sestrama i urediti zdravstvo. Bome, mjesečno odvajam za zdravstvo da mi se zavrti u glavi. Ako ćemo pravo, nisam za solidarni sustav. Nek država od poreza da za socijalu, a ja ću si sama plaćati, i sve čisto. Tad se ti i takvi ne budu na mene ljutili što se ne cijepim.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 17:52   |   opcije


BMI unutar 25%, vaučer.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:03   |   opcije


Meditiraš - vaučer.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:05   |   opcije


U braku - vaučer.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:06   |   opcije


Ja sudjelujem financijski u tomu da se svi koji žele - cijepe. Solidarno.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:11   |   opcije


Ajmo razdvojit pricu na
Kako bi bilo najbolje
Kako reagirati sada

To su dva pojma

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:11   |   opcije


Ok, ajmo.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:13   |   opcije


U velikom broju naprednih zemalja, iznos uplate zdravstvenog jest upravo takav kakav si navela da bi ti voljela.

A ja sam iznio prijedlog koji bi bio mozda pravedniji za ovo sto je sada kod nas.

Ja ne žrtvujem one koje se ne žele cijepiti. Dapače. Kazem da imaju pravo na izbor.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:13   |   opcije


Ajmo komentirat ovo sto je sada u HR

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:14   |   opcije


Hoćemo krenut od vaučera?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:14   |   opcije


Koji god da su razlozi našeg zdravstvenog sustava sto je takav kakav, ajmo uzet da nam je to polazišna točka.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:15   |   opcije


Ok. Ajmo od vaučera.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:16   |   opcije


Sto ne valja u tom prijedlogu?
Sociološki
Medicinski
Logički
Solidarno

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:17   |   opcije


I sto je najvažnije po pitanju sloboda, pravno?

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:17   |   opcije


Evo, ja. ako cjepivo štiti one koji se cijepe, čemu frka? To si sve prokomentirao. Imunitet krda. Ok, u Hrvatskoj nismo postigli visoku procijepljenost koja bi trebala donijeti imunitet krda. Ali je veliki broj prebolio kovid - ne znam kolika je brojka do sada, s tim da su se vjerojatno mnogi od njih i cijepili, tak da je teško izračunati.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:18   |   opcije


Evo da odgovorim. Spor sam na mobu pa pricekaj

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:18   |   opcije


Čekam

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:20   |   opcije


Imunitet krda je utopija. To sam pokusao docarat onim izračunima gore.
Virus će slabjeti u kombinaciji preboljeni + vrijeme + procijepljeni koji ne inkubiraju. (Jer ima i onih drugih)
Gotov

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:20   |   opcije


Da, slažem se.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:23   |   opcije


Kaj, već smo gotovi? :(

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:23   |   opcije


Dok ti pišeš novo pitanje na temu vaučera jac se izjasnit po pitanju tvojih prijedloga. Sve ih objeručke prihvaćam.
Za bmi, pušenje , meditacije, sve.
Ako ce mi od plaće Ostat vise novaca a benefit mi je i po zdravlje, želim.
I pri tom bu svim antivaucwrsima rekao: imate pravo na svoj izvor.
Os operaciju krvnih sudova! Plati ju vise nego ja

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:24   |   opcije


Svakom izbor. Ako moze

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:26   |   opcije


Gle na što sam naišla. Ovo je link: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/covid-19-vaccine
-janssen-epar-product-information_hr.pdf

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:31   |   opcije


To cjepivo je uvjetno stavljeno u promet. Pa piše na str. 20.

Kako bi se potvrdile djelotvornost i sigurnost
Ad26.COV2.S cjepiva protiv bolesti COVID-19,
nostelj odobrenja treba podnijeti završno izvješće
kliničkog ispitivanja za randomizirano, placebom
kontrolirano, za promatrača slijepo ispitivanje
VAC31518COV3001.

Rok je: 31. prosinac 2023.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:33   |   opcije


Solidarno zdravstvo ima svojih prednosti ali i mana.
I opet zakonodavstvo ima problem to izregulirati.
Nije dovoljno jasno iskomunicirano sto solidarno podrazumijeva.
Ono, kao kod zubara nekad. Busim, liječim i vadim na HZZO, estetika za keš.
Karikiram

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:33   |   opcije


Znam da je sa puštanjem cijepiva u proceduru bilo puno prijepora.
Ono sto sam čuo od ljudi koji rade ju branši upravo na cjepivima je:
Svi protokoli za izradu i provjeru su poštivani. Zbog pandemije su administrativni protokoli ubrzavani.
Vise izvora

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:36   |   opcije


Piše da je start date te kliničke studije September 2020.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:37   |   opcije


Znaš li da mRNA cjepivo promjenom samo jednog dijela poruke (Message) u slucaju adaptacije na novi soj ima administrativni tretman novog cjepiva a ne doradjenog. I ne smije na tržište.
Zakoni su pisani u vrijeme vektorskih cjepiva.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:38   |   opcije


Studija će imati oko 6000 pacijenata, i kraj je 2023. Jesi li ti što potpisivao kad si se cijepio?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:42   |   opcije


To je studija u kojoj će se potvrditi sigurnost i djelotvornost. Pazi, 2023. Takve se studije rade prije puštanja lijeka u promet, a ne nakon.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:44   |   opcije


Pa ne razumijem kako je onda protokol poštivan.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:45   |   opcije


Sa skratim, zanima me provodi li se takva studija i u Hrvatskoj? Ako da, znači da dio ljudi primi placebo.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:49   |   opcije


Tu je study protocol: https://www.jnj.com/coronavirus/ensemble-2-study-protocol

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:50   |   opcije


Ne znam za mRNA cjepiva, ali pretpostavljam jer to vrijedi i za druge lijekove, i najmanja izmjena mora u ponovnu registraciju

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:51   |   opcije


Aktivni : placebo je 1:1

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 18:52   |   opcije


Telefon bio. Sorry.
Elem, ne kazem da takvo sto nije moguće.
Ali idem sistemom eliminacije. Mislim da nema sanse da netko daje placebo bez da jasno i glasno ne iskomunicira: imamo glavnu i imamo kontrolnu skupinu.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:53   |   opcije


Kako je onda moguće da je necijepljenih na bolničkom liječenju 95%?

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:54   |   opcije


Bilo bi ih skoro pola- pola

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:55   |   opcije


Coco , zakoni uvijek kasne za novotarijama.
mRNA je deset godina stara metodologija. Premalo za zakonsku legislativu.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:57   |   opcije


Zbog tog starog zakona, Indija uspješno krade knowhow velikim farmaceutskim kompanijama.
Promijene recimo molekul soli u čitavoj formuli i lijek umjesto 100$ , plaćaju domaćoj kompaniji 5$ jer nisu imali troškova istraživanja.
Zakon kaže, nova formula.
A ništa nisu pronašli. Samo patentirali svoju drugu sol
Na pr

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 18:59   |   opcije


ma super
do sad su cjepiva funkcionirala
a koji je ovo kurac...
dva puta nije dovoljno...tri ?...sad već četri...

brnjice su nam stavili na nos...nekoliko ljudi koje znam je riknulo zbog uskraćene medicinske pomoći zbog covid razloga...
nema boljga..
sve je sjebano

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 19:03   |   opcije


Kinesko cjepivo koje rađeno na oslabljenom virusu, nije ni blizu tako učinkovito.
Vidis stanje u Srbiji.
Rusko vektorsko na adenovirusu čimpanze isto slabije od mRNA na spike cov-2
mRNA ima bolje rezultate na delta soj i lako je za prilagodbu na neki budući. Ali opet godinu dana čekanja do odobrenja samo jednog dijela formule.
Do tad je moguće da se mutacija izmirita još tri put dalje.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:03   |   opcije


Ali ajmo se mi držat vaučera.
Da ne izgubimo nit.
O slobodama je riječ

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:06   |   opcije


Medicina kaže da cijepljenje pomaže.
I isto tako javno zdravstvo promovira prevenciju.
U smislu prevencije, osigurano je cjepivo.
Ima ljudi koji ih ne žele. Koji god da je razlog, imaju na to pravo.
Ono sto sam apostrofirao kao nelogičnost je zašto ljudi koji ne žele medicinski savjet, svoju priču primijene kada je njihova guzica direktno u opasnosti?

Ne vidim smisla da se tim ljudima uskraćuje pravo na rad i pravo na slobodu kretanja.
Kao dodatni stimulans, vise sam za opciju da im se ponudi liječenje uz plaćanje jer je solidarni sustav izracunao da je cijepljenje daleko jeftinija varijanta od liječenja i testiranja.
Sami test je 100$ a cjepivo 20$

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:12   |   opcije


Ne bih se složio da je medicinska maska brnjica.
Ona također pomaze. Jer sama koncentracija virusa također utječe na težinu bolesti.
Zašto je delta toliko opasnija od alfe? Zato sto većom brzinom postiže peak. Kažemo, fluentnija.
Tko god sumnja u učinkovitost maske, neka ugasi plamen svijeće/upaljača kroz masku na 20cm.
I nek javi koliko je uspješan

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:15   |   opcije


A propisi znaju bit budalasti.
Tko je putovao avionom prošle godine u proljeće mogao je vidjeti svu besmislenost propisa.
U avion se nije moglo sa FFP3 ili N95 maskom. Jer ona štiti jako dobro onoga tko ju nosi.
Trebalo je imati masku koja zadržava aerosoli i kapljice.
Kako je maski tada bilo jako malo u opticaju, ljudi su nosili svasta. Pa su u avion mogli oni s čarapom ali me i oni sa N95.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:18   |   opcije


“Štitilo se druge”

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:19   |   opcije


fly..zadnjih mjeseci jurim avionom sim tam
nitko ne provjerava maske...
jedino za helić mi uvjek guraju svoje maske

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 19:23   |   opcije


Kad razgovaram s nekim tko se ne želi cijepit, nikad ne pitam za razlog. Koji god da je, njegov je.
Pitam, kako bi ti riješio problem?
Ima onih koji kažu da covid ne postoji. Ne računam njih.
Nego ovi sto se samo ne žele cijepit.
Kažu, ako se razbolim, vjerojatno mi ne bude ništa. A ako mi ipak bude teško, idem u bolnicu.
Kad pitam zašto vjeruje medici da će pomoć, a ne vjeruje medici kad Preporuči prevenciju, najčešće kažu da je to njihov izbor i da na to imaju pravo. Kazem, ok. A da li je sveopćoj situaciji pomogao gaj stav ili ju je učinio težom.
E tu ne dobijem odgovor nego nešto na svoj račun. I da sam ovca koju mediji jebu.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:24   |   opcije


Da, sudjelovanje u kliničkoj studiji bi se trebalo jasno naznačiti i objasniti. Ali opet.. Zato pitam jesi li nešto potpisivao.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:24   |   opcije


Đuro, teško mi je pricat općenito kad moram široku sliku utjerat u daje tjuninig.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:25   |   opcije


nema smisla...nema logike.

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 19:25   |   opcije


Imamo problem zato što nema kapaciteta u bolnicama. Pa se usporava zaraza. I sad, kako bih ja to riješila? Trebam li krenuti od uzroka ili sad na površini kako bih riješila? Sad kad je problem spušten na nas cijepljene vs necijepljene - što nije fer.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:28   |   opcije


nisam rekao da covid ne postoji
ali zdravstvo je stalo..možda se čak kotrlja unazad

Autor: djuro22000   |   19.09.2021. u 19:28   |   opcije


Mislim da jesam. Ali na tom papiru nije pisalo ništa o nikakvim protokolima koji bi bili pod šiframa koje “eto, ne razumijem”
Dobio sam papir sa svojim podacima
I na kartonu je upisana šarža. Pod kojim se brojem vodi. I na svim stranama gdje sam pitao zašto se to radi, objašnjeno mi je da se to radi iz aigurnosnih razloga da bi se mogla pratit eventualno losa serija i da se zna kog se zove na opoziv.
Doktori su mi rekli da se to i inače radi sa svim cjepivima od uvijek.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:28   |   opcije


Ne znam kako to preciznije reci. Zbilja nemam problem sa ljudima koji se ne žele cijepit.
Imam problem sa zdravstvenim sustavom koji ne funkcionira dobro u uvjetima povećanog covid liječenja.
Ostali tretmani su tada Zapostavljeni u većem obujmu nego sto su u redovnim uvjetima.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:31   |   opcije


Zato i kazem da je plašenje države da će necijepljenima uskratit slobode naopako.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:32   |   opcije


U solidarnom sustavu, svi solidarno.
U sustavu gdje preživljava “jači” sve je poštenije ali je okrutno.

I nekim idealnim uvjetima ja bih da je solidarno “dovoljno” a tko želi bolje, neka si plati.
To kod nas već i postoji. Imaš dodatno? Izvolis bolju njegu i bolji lijek.
Ja sam samo dodao i covid na tu listu. A do sad ga nije bilo.

Hoćeš ventilator, respirator? Cijepi se.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:36   |   opcije


Da, to je i meni bez veze. Ako me stisnu, idem vjerojatno u mirovinu.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:36   |   opcije


Kad dođeš do respiratora, već ti zapravo i ne treba, uglavnom je to blizu kraja.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:37   |   opcije


Država ne rješava problem s kapacitetima, nego spušta problem među nas koji ćemo se dijeliti i svađati.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:38   |   opcije


Kao što je nošenje maski u školama prepušteno ravnateljima škola da odlučuju.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:39   |   opcije


Na pr, postoji 13 000 kreveta na intenzivnoj.
To je na primjer fakt.
Nema 500 000. Jbg
Samo 13000

Teško oboli 100 000
Da li se tučemo medjusobno i optuzujemo zasto nemamo zdravstvo koje hendla 100 000 intenzivnih zbog covida i još 50 000 svakondvenhih, ili se pitamo da li smo mogli nešto Napravit da teško bolesnih ima manje?

Ja bih da je manje

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:40   |   opcije


Kovid bolesnici ne moraju u bolnicu, osim onih fakat teških, a takvih nema tak puno. Zapravo ne znam koliko ih je trenutno.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:40   |   opcije


Coco, slazemo se u većini situacija koje kritiziramo.
Razilazimo se ideji djelovanja, sto sad Napravit?

Država je zaista napravila gomilu bedastoća. I opet, možemo pljuckat na činjenično stanje ili možemo tražit izlaz

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:42   |   opcije


A gle, onda možemo krenut od osobne higijene, općenite brige o zdravlju, prevenciji, jel, ok cijepljenje ali i sve ono drugo što jača organizam.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:42   |   opcije


Recimo, rokat se C i D vitaminom.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:43   |   opcije


Pa teski love sustav. Treba razlikovat pozitivne i oboljele. Znam da ti razlikuješ, ali ti Coce nisi prosječni HR gradjanin

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:43   |   opcije


Ok, je li izlaz da se svi cijepimo?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:43   |   opcije


I tu se slažem.
Nije kriv za moju zarazu onaj sto je brisao guzicu pa se sa mnom rukovao, kriv sam ja sto se nekon rukovanja nisam dezinficirao

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:45   |   opcije


jel se vi pitate kako bi stari riješio problem ha

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 19:45   |   opcije


Izrael se visoko procijepio, pa opet imaju krš.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:45   |   opcije


Nije odgovoran onaj što se rukovao sa mnom iako zna da ima bradavice na prstima nego ja sto nisam japanc pa Da se naklonim

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:46   |   opcije


Ja doprinosim sreći i veselju u Hrvata tako što ne izlazim među ljude. Osim na poslu, a to je par ljudi stalnih.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:46   |   opcije


I nosim masku. Perem i ruke.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:47   |   opcije


Jer mislim na druge.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:47   |   opcije


Odgovoran je, kako nije. Meni je i prije kovida bilo bez veze da neko šmrcav i zakašljan dođe na posao i zapelca sve.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:48   |   opcije


Coca, vjerujem medicini da je visoka procijenjenost korak naprijed.
Nije garancija da ćemo se riješit virusa 2 mjeseca nakon cijepljenja.
Logika mi kaže da ga svi moramo fasovat kad tad i da će prirodnim odlijevom virus primarno izgubit na forci.
I tu sam već jednom na početku napisao da će biti medju nama 5-10g

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:48   |   opcije


Jesi čuo o mogućim nadolazećim nestašicama?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:49   |   opcije


Ja sam bez zaraze izgurao godinu i pol dana. I staru sačuvao. A u gradskom prijevozu sam svaki dan. I radim sa strankama.
Pobrao ga od djece prije 15 dana.
I opet kazem, srećom cijepljen, jer sam prosao dobro.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:50   |   opcije


fly ali ja neću biti tu medju virusom 5-10g :)

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 19:50   |   opcije


Možda treba sve pustiti pa kako bude. Tako bismo se najprije riješili virusa.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:51   |   opcije


zanima me dali bi protivnici cijepljenja odbili cjepivo da ih ugrize bijesan pas, ili da stanu na hrđavi čavao. Vjerojatno ne znaju ima li čipova i u tim cjepivima.

Autor: krelec   |   19.09.2021. u 19:52   |   opcije


Ovako su pozitivne izoliravali, zatvarali su se pogoni, industrija je na koljenima. Sve je krenulo prema dole.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:52   |   opcije


Čuo sam. Ne vjerujem u to.
Te stvari imaju svoje zakonitosti koje nemaju veze sa virusima.
Neke nestašice se i umjetno potiču radi reguliranja cijena.
Zato se ko fol vlade svih zemalja bore protiv trustova

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:52   |   opcije


Nestašica čipova pretpostavljam nije umjetno napravljena, Ili je?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:53   |   opcije


ili znaju napamet izrecitirati sastav cjepiva protiv bjesnoće, ili tetanusa. Vjerojatno znaju kada su tako jako pametni, ili se ipak samo boje cjepiva i cijepljenja. Ako se boje to je posve u redu, ali nije u redu nadrkavanje tisuća blesavih razloga protiv cijepljenja, a da o cijepljenju i cjepivima pojam nemaju.

Autor: krelec   |   19.09.2021. u 19:53   |   opcije


Priroda širenja i preživljavanja virusa je takva da se prilagodjava uvjetima života. Kao i sva živa bića.
I virus će se prilagodjavati uvjetima u kojima će prevladavati brojnost cijepljenih. Normalno.
Ali primarna funkcija cjepiva je INDUVIDUALNA ZAŠTITA koja za posljedicu ima manju fluentnost.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 19:56   |   opcije


Kod ostalih se bolesti bolji imunitet stječe preboljenjem nego cijepljenjem. Valjda je tako i kod kovida.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 19:58   |   opcije


trebam li imati šišmiša za kućnog ljubimca

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 19:59   |   opcije


Nedavno sam 5 dana kurila, šmrcala, sve me boljelo, i nadala sam se da je kovid. Ali šipak, test negativan.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:00   |   opcije


Evo da ti probam objasnit ovo za čipove.
Nit je nestalo sirovine, niti tvornica koje ih rade. Niti im proizvođači ne nabijaju cijenu.
Proizvode se na jednom relativno uskom području Azije.
Tamo je bio čvrsti lockdown u proljeće 2020 i to sto sada cijela autoindustrija ima nedostatak proizvedenih čipova u ta dva mjeseca se osjeca godinu kasnije.
Vrlo brzo će to prestat. Jer zbog malo vise cijene, netko će investitat u pogon i namirit će se potražnja.
Zbog veće proizvodje 2023. a manje potražnje čipovima će past cijena.
Isto kao sa svim sto se proizvodi

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:01   |   opcije


U Nizozemskoj nitko ne nosi maske, osim navodno u javnom prijevozu. Brzo sam se prilagodila. A onda mi se je bilo opet teško naviknuti na masku.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:02   |   opcije


Nema cipovske zavjere

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:02   |   opcije


Meni je ok maska u prijevozu

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:03   |   opcije


Da, sad se vidjelo kako je nedostatak kad se nešto proizvodi na jednom mjestu.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:04   |   opcije


Samo zato sto ljude boli kurac jesu li oprali ruke nakon sranja, imaju li bradavice na rukama pa tako onda i jesu li ušli zarazni medju druge ljude.
Nemaju svi osjećaj odgovornosti

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:04   |   opcije


Netko mi je rekao da se novi auti čekaju i do dvije godine, ha?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:04   |   opcije


Ne znam, vrijeme će pokazati, i poslije ćemo svi bit generali.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:05   |   opcije


Pa da, to je javnozdravstveni opći problem.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:05   |   opcije


Nekada au liste čekanja za auto isto postojale.
Auto se nacrta a dok prvi ne izadje sa trake prolazilo je deset godina. Z osmoj godini ga posnu reklamirat.
Danas je taj krug puno manji. U par godina od ideje do serije. I zbog pojeftinjenja proizvodnje razni proizvođači koriste iste dijelove. Onda dodje jedan lockdown i to sto je bilo jeftino na kraju ti izadje skupo. Moras plaćat osiguranja za neosporuku.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:07   |   opcije


rađa se nova rasa :) otporna na sve :) na covid :) na čipove :)

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 20:08   |   opcije


E sorry na tolikoj količini tipfelera. Djeca uče na laptopima

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:08   |   opcije


Jesi ti prešao na struju? s autom

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:08   |   opcije


otporni na čekanje :)

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 20:08   |   opcije


Prešao sam na bez auta.
Uživam za sad.
A idući će bit na struju.
Ovaj sto sam namjerio je ove godine izašao i košta 100.000$.
Kupit ću ga za 4 kad bude 20 :)

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:10   |   opcije


Kinezi razvijaju sjajnu ideju.
Bateriju na klik.
Potrošiš struju u bateriji, dodjes na “benzinsku” i zamjene ti bateriju za minut. Brže nego tankanje

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:12   |   opcije


Mojemu je skoro 15 godina, ne znam koliko će još.. i da, i ja bih na struju, zapravo sviđa mi se hibridni plug in zasad, samo mi je malo skup

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:12   |   opcije


Još si u Picassu?

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:13   |   opcije


Kad su došli auti na struju, i ja sam mislila da će tako biti - zamjena baterija na benzinskoj.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:13   |   opcije


Ma da, još u picassu, super je.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:13   |   opcije


Picasso proizveden 1999. Znaci nacrtali ga 1989.
Jako dobro pogodjen dizajn kad dan danas nije cudjenje na cesti. Još ima smek.
Da mu staviš ledice sprijeda i straga bio bi ko lutka

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:15   |   opcije


Bome, školovanje skupo, pa će auto doći na red kad barem jedan završi.

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:15   |   opcije


Električna struja je samo organizirana munja :) oćete vi mene poslati u pm :) ili da nastavim :)

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 20:15   |   opcije


Romane, drži ALU foliju na glavi i ne brigaj :)

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:16   |   opcije


Meni je prekrasan, da ga još proizvode kupila bih ga. Da, pogođen skroz :) A iznutra kamionet, mjesta za spavanje..

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:16   |   opcije


Hahha :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:17   |   opcije


i da puštam zmaja :)

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 20:18   |   opcije


Hm, kaj smo zaključili?

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:18   |   opcije


Ja sam svog pickupa vozio deset godina i prodao ga za istu cijenu po kojoj sam ga kupio.
Imao je 4g tad.

Nadam se da ću i sa idućim polovnjakom pogodit.
Necu kupit novi vise nikad

Onaj miris novog i pojam “vozim novo” mi ne vrijedi toliku razliku u cijeni.

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:18   |   opcije


Čuvajte sebe i druge, perite ruke. Cijepite se, ili budite pristojni i pazite na druge

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:19   |   opcije


Meni dosta laprdanja. Evo, može se ugodno i kad se ljudi ne slažu

Bokic&cmokic

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:19   |   opcije


Da, imaš pravo. A danas ima garancija i na rabljena.. gledala sam rabljene tesle, ali su i dalje skupi

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:21   |   opcije


I ja ću poruku jednu. Kad otvarate kišobran pogledajte malo oko sebe. Mozda nekom visem od sebe ne izbijete oko

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:21   |   opcije


Ajd, pozz, Fly :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.09.2021. u 20:21   |   opcije


Evo mog “jednoroga”
https://www.gmc.com/electric/hummer-ev

Autor: flyngpicket   |   19.09.2021. u 20:22   |   opcije


i vozite dvotaktne motore :) priroda povraća kad prođete :) zadovoljavaju minus 7 euro normu :)

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 20:22   |   opcije


i da znate svih 10 neprijateljskih ofenziva :)

Autor: roman10   |   19.09.2021. u 20:24   |   opcije


Sloboda je preuzimanje odgovornosti za vlastite izbore, kaže Srđan Roje, a ja potpisujem.

Mada, u ovoj situaciji nema te lipe slobode.
Prisiljen si sam odlučit o tako važnoj stvari, za sebe i istovremeno za sve one koje najviše voliš... pa i šire...
a znaš da ne znaš šta je najbolje za učinit.
Pa ti odaberi odgovorno!

Ajme nama svima s takvom slobodom izbora.

Autor: malamaza7   |   20.09.2021. u 10:33   |   opcije


Dodaj komentar