PISMO SINU


Sine moj !
Onog dana kad primijetiš da starim, molim te budi strpljiv, prije svega, pokušaj razumjeti.
Kad razgovaramo, ako ponavljam iste stvari stotinu puta, nemoj me prekidati da bi rekao:"Prije jedne minute si to rekla".
Samo slušaj, molim te.
Sjeti se onih dana, kad si bio mali i kad bih ti čitala istu priču ili pjevala istu pjesmu prije spavanja svaku večer, dok ne bi zaspao.
Kad vidiš da se slabo snalazim s novom tehnologijom, daj mi vremena da naučim i nemoj me gledati, na taj način.
Zapamti zlato, strpljivo sam te učila tako puno stvari, pravilno jesti, oblačiti se, češljati, oprati zube, umiti se....
Ako ponekad izgubim nit o čemu razgovaramo, daj mi vremena da se prisjetim i ako ne mogu, nemoj biti nervozan, nestrpljiv ili nezadovoljan. Samo znaj u svom srcu, da je najvažnija stvar za mene, da si ti dobro.
A kada mi moje noge više ne budu dopuštale da se krećem, daj mi ruku na isti način, kao što sam ju ja tebi dala kad si učio hodati.
Kad mi se približi kaj, nemoj biti tužan, samo budi samnom s ljubavlju.
Zauvijek ću te držati u svom srcu i zahvaljivati na vremenu i radosti koje smo dijelili. S velikim osmjehom i ogromnom ljubavi koje sam uvijek za tebe imala, samo ti želim reći: "Volim te sine"

27.07.2017. u 17:52   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

bolje biti pijan nego star ...( plavi orkestar )

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 17:59   |   opcije


Ko je koga rodio i prije napravio? Djeca su ego roditelja i strah od samoće i budućnosti!

Autor: darthvader22   |   27.07.2017. u 17:59   |   opcije


Onog dana kad primjetiš da si jako ostarila odi u Nizozemsku po eutanaziju!

Autor: darthvader22   |   27.07.2017. u 18:01   |   opcije


ivane, ne bih baš rekla da si ti mlad

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:08   |   opcije


dort, ti sigurno nemaš djecu

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:08   |   opcije


a s obzirom na stanje tvog mozga,
ti si odavno trebao biti u Nizozemskoj

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:11   |   opcije


Vrbi, puno te volim. :)

Autor: Rujankica   |   27.07.2017. u 18:21   |   opcije


i ja tebe rujankica..:)

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:22   |   opcije


starost je stvar zdravlja ..
dok mozes sam sve je ok ...

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:25   |   opcije


starost i zdravlje ne idu ruku pod ruku

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:26   |   opcije


tek onda ekonomiska situacija ...
imas love ...imas slobodu birati smjestaj
usamljenost je stvar osobine ...

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:28   |   opcije


bas tako ...
mozes biti mlad i bespomocan ...
zdravlje je najbitniji faktor .
sve ostalo po izboru ..

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:30   |   opcije


ivane, krivo si postavio svoju teoriju.
Ne govorim o zdravlju niti bolesti,
niti o usamljenosti bez partnera.
Govorim o ljubavi maje prema sinu.
Govorim o odrastanju djece i strahu
kako će oni prihvatiti moju starost.

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:33   |   opcije


prije neki dan bio kod roditelja ...
otac gotovan ... navikao da majka skoro pa sve
tako i kad moze ..
on 80 godina ...Ona 77 godina ...
rekao sam materi ...taj dan kad ti bude naporan
ostavi ga kao kamencic sto izbacis iz cipele kad zulja ..
nadji si primjeran smjestaj i ne okreci se ...

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:36   |   opcije


financijska neovisnost, ne može ti
platiti ljubav djeteta niti međusobno dobre odnose.
Žalim čovjeka, kojemu je njegov novac zamjena za
privrženost djeci, njihovu ljubav ili njihovu sreću.

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:37   |   opcije


ja to zivim ...
roditelji se izjadaju djeci ...
pa se ti nosi s tim ...
nema se sta djeci govoriti ...
vazno je nositi se s zivotom i kad ostaris ...

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:39   |   opcije


a može li se majka osloniti na tebe?
s obzirom da imaš novac, hoćeš li
novcem platiti svoju odanost?
Ne misliš li, da njoj nije stalo do tvog novca,
nego do tvoje ljubavi i razumijevanja.
Učini to sada....pokaži joj da razumiješ kako joj je

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:39   |   opcije


ivane, griješiš dušu...
Pazi da to ne shvatiš kad bude prekasno.
Jer, nikad ne znaš što te čeka.....

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:40   |   opcije


sve je to lijepo na rijecima Vrbice ...
prvu promjenu ce oni vidjeti na Tebi ..
Ti ne ...
kad covjek lezi bespomocan i bude na teret djeci ...
lako se izgubi ljubav ...

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:42   |   opcije


ja ne vjerujem u to....
Ako djecu odgajaš u ljubavi, ako ih ne kupuješ novcem
i ako izgradiš dobar odnos, ...vratit će ti se
No svatko svoju djecu odgaja na drugačiji način, tako da ne bih
dublje ulazila u tvoj odnos s djecom i to kakav si odnos izgradio s njima.

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:45   |   opcije


ja imam srecu da su ekonomski neovisni ...
otac tvrdoglav i ne zeli u staracki dom ...
tu postoje pravila sto njemu ne odgovaraju ...
majka bi htjela dok god moze sama ...
ne zeli ga napustit ...
jos je to dobro ..kako ce tek biti .

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:45   |   opcije


super sam sa sinom ...
kad mozemo ...vidimo se .
niti ja njemu niti on meni ne zamjera .
tako ce biti dok ne umrem ...

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:48   |   opcije


ja već sad gledam, di ću se uvalit, u koji starački dom, kad dođe vrime...
moja dica to znaju i nema tu prigovora...to je moj izbor...tako će bit.

ne mislim da mi tribaju vratit šta sam uživala u njihovom djetinjstvu...
dapače, zahvalna sam, da sam imala priliku bit mater.

a di će kraj svih briga, koje mladi danas imaju, još o meni brinut i trpit moje kasne godine!?
nema šanse! ja to nedam.

Autor: malamaza7   |   27.07.2017. u 18:49   |   opcije


da, ako umreš mlad i bogat...

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:49   |   opcije


mazo opet ponavljam.
Ne govorim o financijama.
Govorim o ljubavi majke prema sinu....

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:50   |   opcije


u pravu si kad spominjes razumjevanje ...
to je najbitnije u svakoj komunikaciji ...

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:50   |   opcije


Kada dode vrijeme da si djetetu veci teret nego korist, treba otici u staracki.
To je moje misljenje.
I ne traziti od njih da budu poput nas.Jer, zivot ne ide unatrag niti ostaje na prekjucer.Mozemo im dati ljubav, ali.ne i svoje misli, jer oni imaju vlastite misli i one ne zive u kuci od jucer vec u kuci od sutra, koju mi ne mozemo posjetiti cak niti u svojim snovima.

Autor: ziks-07   |   27.07.2017. u 18:50   |   opcije


vrbice, ni ja ne govorim o financijama....već o ljubavi na djelu :)))

Autor: malamaza7   |   27.07.2017. u 18:52   |   opcije


pozdrav Mazo ..
bio sam u tvojim kraju nedavno ...
ja tebe razumijem Vrbice ...
lijepo je to sto imas takvu djecu i sto si takva majka ...
vecina ljudi to zeli ali se na zalost zna izgubiti ...
idem na utakmicu ...

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 18:54   |   opcije


zik, ja uvijek nastojim da u mislima budem sa djecom.
Koliko su oni u svojim mislima samnom ne znam.
Ako si majka, ako voliš dijete, onda se ne možeš oteti mislima o njemu.
Ako netko može, svaka mu čast.

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:54   |   opcije


ciao ivane :))))
jesi vidija koji je to gužvanjac, šta na cestama, šta na plažama, u našem kraju!?

Autor: malamaza7   |   27.07.2017. u 18:57   |   opcije


mazo, moja ljubav prema djeci je uvijek na djelu..:)
Ali zato, hvala Bogu, vraćeno mi je istom mjerom.
Ali.....ponekad me uhvati tuga za sinom koji je jako daleko od mene.
Sjetim se svoje i njegove mladosti,
samo me ponekad uhvati strah....da li sam dovoljno pružila.

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 18:57   |   opcije


neka ih :)
da ostave sto vise love u Hr.

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 19:00   |   opcije


vrbi ...
ako je svoj onda sigurno jesi ..
ostalo je do njega ..

Autor: ivan-astalderea   |   27.07.2017. u 19:02   |   opcije


nego šta si, nego pružila...ne sumnjaj u sebe, vrbi...
a da je teško, kad je dite daleko, to znam...
prošla sam to, ako se sićaš mojih tuga, "dok šetam i gledam druge mater i kćeri"..
"a di je moje dite?"
bilo je postova o tome...
tada je bila na karibima...godinama, ni skype-a, ni vibera....u to vrme.
ajme kad se samo sitin!

Autor: malamaza7   |   27.07.2017. u 19:05   |   opcije


pa sudirala vani...pa diplomirala vani...pa...
nikad ne pokazuj koliko ti nedostaje! da ima svoj mir.
ajmeeeeeeee

Autor: malamaza7   |   27.07.2017. u 19:07   |   opcije


normalno je da mi učinimo sve za njih, a bome nije da oni preuzimaju našu starost na svoju brigu..ne.
mi se moramo, na vrime, pobrinit za to...ne dica.

Autor: malamaza7   |   27.07.2017. u 19:12   |   opcije


to šta drukčije gledamo na to, nema veze, tebi i ivanu lip pozdrav, od srca :))))

Autor: malamaza7   |   27.07.2017. u 19:13   |   opcije


Poslala sam dotični mail svojim kćerima...jedna 100 metara od mene a druga 700 km...nijedna nit slova odgovorila..hm... nisam nit mislila bit im teret al mišljah da će makar koju riječ? H.đubran dobro reče o djeci...luku i strijelu...možda sam očekivala samo malo više razumijevanja? Zato i kažem da pod stare dane trebamo partnera...pa i u staračkom...iako tamo ne idem prije 70 osim s

Autor: mai_sarai   |   27.07.2017. u 19:26   |   opcije


Ak moram

Autor: mai_sarai   |   27.07.2017. u 19:27   |   opcije


Necu generalizirati, ali ono sto vidim kod sebe, oko sebe, poznanika i prijatelja, djeca su sebicna.

Autor: ziks-07   |   27.07.2017. u 20:16   |   opcije


Djeca i moraju biti sebična! Moraju se brinuti za sebe i svoje potomstvo, a ne za "perspektivne" starce. Vrbicu je strah i sada filozofira. Tome su krive religije!

Autor: darthvader22   |   27.07.2017. u 20:20   |   opcije


I apel ljudima! Prestanite voditi tuđe brige i počnite svoje!

Autor: darthvader22   |   27.07.2017. u 20:22   |   opcije


To što si dala svojoj djeci će ona vratiti svojoj! Ti si bolje nađi starački dom (pričom i filozofijom si starica).

Autor: darthvader22   |   27.07.2017. u 20:25   |   opcije


Tomo djelomicno si u pravu, ali ako nemas i.nisi sve prosao, slozenija je ta prica.Svakakvih obitelji ima i svasta u tim obiteljima u odnosima staraca i djece...i.ne vise djece vec zrelih ljudi tvojih godina..
Neki jos zive na maminoj grbaci i penziji.

Autor: ziks-07   |   27.07.2017. u 20:27   |   opcije


Samo pozdrav i dobra tema.
Ipak još nešto,ne trebamo mi odlučivati hoćemo li biti djeci
na teretu nego djeca.Ukoliko mi to odlučujemo onda ih isključujemo
iz svog života.Ukoliko imamo novca za starački dom opet smo djeci
na teretu jer moraju (možda je rječ moraju preteška) stalno dolaziti
u starački.Ma koliko mi ne željeli njima biti na tretu ipak smo im u
starosti na teretu.Dobro je ako nam mogu platiti starački i ako hoće
da nam dođu u starački.

Autor: tape   |   27.07.2017. u 22:09   |   opcije


Tomo, filozofiranje ostavimo filozofima. Strah me nije, jer me nema zašto biti. Žao mi te je što nisi skužio bit mojeg bloga.
Ali ne čudim se. Previše si imao posla s psihijatrima, pa su te odlukli u neke druge vode.
O religiji ne želim raspravljati niti sa tobom niti sa nekim drugim. Imam svoje mišljenje i ne očekujem da ga itko podržava.
ne vodim tuđe živote, nego razgovaram o svojoj djeci. Djeca mi nikada nisu bila tuđinci.
A iskreno da ti kažem, o staračkom domu razmišljam, isto kao što ćeš i ti kad dođeš u moje godine.
Zato, pazi što pišeš i kako razmišljaš.
Daj Bože da nikada nećeš imati problema sa bolesti, demencijom, oduzenopšću ili nečim gorim.
Svojom pričom i filozofijom sam toliko starica, koliko si ti teški psihički bolesnik sa svojim pričama i svojom filozofijom.

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 22:11   |   opcije


tape, ja sam generacija koja je brinula o svojim roditeljima.
Ne očekujem da moja djeca čine to isto.
I zato daj Bože da mi nikada ne budu potrebni.
Tema se razvila u nešto drugo.
Ja sam pisala o majčinskoj ljubavi prema sinu kojeg nema jer je negdje daleko.
To su osjećaji koje niti jedan roditelj (ako je roditelj) ne može zatomiti.

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 22:14   |   opcije


Razumio sam o čemu si pisala.Moji roditelji imaju nas 10 žive djece.
Mama je još živa,a tata je umro prošle godine.Od nas deset djece ja
sam najbliži mami,najbliži kilometražom,a djeli nas oko 150 kilometara.
Njoj je sada 84 godine,živi sama,svi joj dolaze što mogu češće,a ona
je bez skajpa ili vibera,veza između svih nas,na sve nas misli,mi smo
još uvjek njena djeca,za nju smo djeca,a ne odrasli ljudi.Ona ne želi u
dom,ne želi ni kod nekog od nas i mi to poštujemo mada smo u strahu
i mi i ona da joj se što ne desi dok je sama,kako će koga dozvati,kako
će doktori.Komšiluk je daleko i niko je nebi čuo kad bi pala i dozivala.
Hvala joj za svu ljubav i brigu za nas i hvala joj što još uvjek brine za
sve nas i što nas sve spaja.

Autor: tape   |   27.07.2017. u 22:38   |   opcije


tape lijepo je što joj zahvaljuješ.
Očito neki drugi ne misle da bi trebali zahvaliti.

No čini mi se, da zaboravljaju da su im roditelji dali sve što su mogli.
I zato im treba zahvaliti. Jer možda će to poželjeti kad bude prekasno.

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 22:44   |   opcije


Neko nema razloga zahvaljivati,a neko ne voli što je živ pa ne zahvaljuje.

Autor: tape   |   27.07.2017. u 22:49   |   opcije


u pravu si....netko nema razloga zahvaljivati....potpuno se slažem.
Ali, nadam se da takvih ima malo.....

Autor: vrbica   |   27.07.2017. u 22:55   |   opcije


Vrbi, ne ocekuj da te shvate ljudi kojima je sve ravno, i nista nije sveto.

Autor: cyberlady   |   27.07.2017. u 23:03   |   opcije


vrba ..ja ne razumijem...
ma nema veze.
djeluješ kao samodostatna jedinica.

volio bih čestitat...
volim kad ljudi imaju stav ,a ne urlaju na sav glas...

Autor: djuro22000   |   27.07.2017. u 23:14   |   opcije


Briga o roditeljima? A sto s onima koji nisu roditelji? Pustite djecu zivjeti i ne ocekujte od njih nista. Jer nisu vam nista duzna. Duzna su samo svojoj djeci. Ende kraj price.

Autor: nijesveuimenu   |   28.07.2017. u 0:36   |   opcije


nijesveuimenu nisi baš u pravu...dapače, i zakon kaže da su, roditelji dužni brinuti odjeci ali i djeca o roditeljima! no, pustimo zakone...ljudi smo i svaki roditelj koji je odgojio dijete vapi za ljubavlju svog djeteta. nije vrbi pisala o moranju niti o brzi o roditeljima zato što su stari i nemoćni,već je više pisala o ljubavi djece prema roditeljima...da ih se sjete ponekad, ponešto...a nažalost, kako ona krenu (i mi smo uglavnom bili takvi prema svojim roditeljima) u svoj život, obitelj...nekako zaborave na nas! sva sreća, ipak su uglavnom ok i radi im savjest...al ima strašnih slučajeva nebrige. kako za djecu (ovaj slučaj u sesvetama) tako i za roditelje!

Autor: mai_sarai   |   28.07.2017. u 10:25   |   opcije


Kako je teško
biti tako star
a biti mlad
o' kako je teško.....
jučer kao da je bilo
ili mi se samo snilo ???
biti mlad....
i biti star...?
svejedno.....
hvala Tinu
za životnu istinu...

https://www.youtube.com/watch?v=Wto88x1gbkI

Autor: Jaromil   |   28.07.2017. u 11:18   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=nmPrXoFA1eI

OK.....jedno lijepo razmišljanje i zapis svako od nas doživljava na različite načine. Imamo svoja iskustva kao djeca i kao roditelji.
Ono što Vrbi naglašava je ljubav, dobrota, razumijevanje, poštovanje, brižnost.....Nikakav vapaj nisam iščitao iz njenih rečenica.

U odnosima roditelja spram djece i obrnuto nema pravila......ne možemo sklopiti roditeljski ugovor s djecom. Zakon obvezuje djecu da se brinu o roditeljima, no ja osobno se na njega ne bih pozvao.

Autor: Jaromil   |   28.07.2017. u 12:05   |   opcije


Dodaj komentar