moram, jer moram - Dosta! četvrtak, 12.o5.-18h

Zagreb- jelačićev trg
Split - narodni trg
Šibenik, trg poljana
ali i Zadar, Rijeka, Sisak, Korčula


Na ovaj način iskazujemo solidarnost sa svim ženama koje su doživjele različite oblike nasilja u zdravstvenim ustanovama i kojima se iz dana u dan krše prava na zdravlje osigurana Ustavom i zakonskim okvirima Republike Hrvatske.

Država je okrenula leđa ženama, ali mi stojimo solidarno jedna uz drugu! Nadamo se da se u ovoj akciji otpora prema sustavu i solidarnosti sa ženama koje taj sustav gazi, vidimo u što većem broju"

11.05.2022. u 19:48   |   Editirano: 11.05.2022. u 22:30   |   Dodaj komentar

Glas naroda.
Jako dobra institucija kao pozitivna tekovina demokracije.

Osobito u vrijeme tehnologije koja je zahvatila sve grane znanosti, pa tako i medicinu.

Imalo bi se na ovom konkretnom slučaju dosta toga reć........

Autor: Illija   |   11.05.2022. u 20:17   |   opcije


I ja sam 5 puta doživio nasilje s predumišljajem na lijevom koljenu. U Traumi su me odvezli u podrum. Premijestili na stol, dali anesteziju i skalpelom zarezali kožu na koljenu (eklatantno nasilje:-). I to kirurg (kao humanitarni radnik).

Autor: Ford_Perfect   |   11.05.2022. u 20:56   |   opcije


Dovezla me je hitna sa smrskanim koljenom i oni umjesto da ga stave u gips, čeprkaju po njemu 6.5 h (prvi puta)

Autor: Ford_Perfect   |   11.05.2022. u 20:59   |   opcije


fordaljko jel shvaćaš kako ti u zadnje vrijeme progresira verbalno nasilje i iskazi gluposti?

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 20:59   |   opcije


klasičan si primjer Dunning Krugerovog efekta

https://hr.wikipedia.org/wiki/Dunning-Krugerov_efekt

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 21:01   |   opcije


To je više Garnet-Flaischakov sindrom!

Autor: Ford_Perfect   |   11.05.2022. u 21:46   |   opcije


Kad bi ti znala što je to Garnet-Flaishcakov sindrom!

Autor: Ford_Perfect   |   11.05.2022. u 21:50   |   opcije


alo fordaljko popušit ćeš ignor..na mom si terenu, lijepo se razgovaraj, bez dociranja..

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:27   |   opcije


sht..zakaj mi niko nije rekal da je krivi dan napisan ?

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:30   |   opcije


Nemam pojma o cem i konkretan razlog prosvjeda ali za doktore znam da od ceg god su me licili da su me samo malo zalicili a ne izlicili al ok guram dalje pa je valjda i to plus za medicinu

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:31   |   opcije


ispravila :)

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:33   |   opcije


jaro..ajd pls budi ljubazan pa se informiraj i pojavi se na tvom gdje već jesi..trgu..jer ovo je Prevažno

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:34   |   opcije


Mi definitivno tribmo bolje zdrastvo a konkretno mislim da se ovo odnosi na pravo na pobacaj i ovaj zadnji slucaj majke i nerodjenog a bolesnog diteta.
Je to to?

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:37   |   opcije


Nemogu ja doc jer cetvrtak redim a i nisam bas od nekih prosvjeda jer moje misljenje se obicno ne poklapa ni sa onima sta prosvjeduju ZA ni sa onima koji su protiv

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:39   |   opcije


da, Tooo :)

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:42   |   opcije


ok spriječenost je spriječenost, al ok je potaknuti druge da se pojave..stvar je masovnosti
i da, stvar je kaj vi muški fkt nemate uvid u štošta toga kaj proživljavaju žene, zato jer su žene..
i da, i kod ginekologije, opstericije i bla..dakle ženskih boljki, doktora i tak

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:43   |   opcije


Ok, recu sta imislim ili bar ciji stav odrazava nekako moje misljenje o tom preteskom pitanju.

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:44   |   opcije


*T
opstetricije

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:45   |   opcije


ajd :)

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:45   |   opcije


Da Dona tu se slazem da mi muski nemamo pojma o tom tocnje nemozemo ni zamislit ni pojmit kako zena se osjeca i sto osjeca i kroz sto prolazi ali nemamo pravo pravit se da to nije nas problem.

Jeli tako?

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:47   |   opcije


:) volim razložne ljude :)

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:49   |   opcije


Procitao sam jedan clanak tocnje konkretan odgovor biskupa Rijeckog Mate Uzinica kad su ga pitali za stav o tom slucaju.

E pa njegov odgovor i njegovo izlaganje na tu temu i jos se poneceg dotakao u tom clanku je nekakav i moj stav.

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:50   |   opcije


E sad Donice ti guglaj :)

Mislim da sam to procita u Novom Listu il na Indexu nesicam se

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:52   |   opcije


jer nije samo da se prizivači savjesti sad odjednom skanjuju..problem je da dok si tamo na tom stolu, jel pregled jel rađanje..svako misli da je baš fora reći..ovo vas ne može boljeti, istrpite


kada ste vi muški to zadnji puta to čuli od doktora/sestre koji vam je recimo uvodio katater?
radio pregled prostate?
i koliko vremenski traje pregled prostate,,a koliko traje (vremenski) proces rađanja? o pripadajućem stvarnom evidentnom i mjerljivom bolu da ne pričamo

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:53   |   opcije


Neznam al ja sam takav kakav sam konzerva il desnicar il neznam sta i iako je taj covik mozda meni blizak makar po zemljopisnom porjeklu, Poljicanin je mentalitetu al mislim da to nema veze, iako ima je je ipak izreceno sa pogledom covika koji ima slican ili isti pogled na svit kao i ja

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:56   |   opcije


našla NL priča o nenabacivanju kamenja
i da, to nije u redu
ali niš konkretnoga

jer mimo crkve ima i svjetovnih stvari
koje su protumačene zakonom..
koji je evidentan i po njemu se Mora i Treba postupati
samo to
i nem apotreb eza kamenjem..slovo zakona..

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 22:57   |   opcije


Dona ja nisam toliko pametan a ni skolovan da sad tu temu razglabam u detalje.

Eto pokusao javno izrec svoj stav iako smo suprotnih svjetonazora mislim da i nismo toliko velika suprotnost kad su te neke teme u pitanju

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 22:59   |   opcije


Tako je Dona o nebacanju kamenja, ni na zene koje naprave pobacaj, ni na razvedene, procirala si njegovo misljenje o tom.

I to je dosta jer on nije doktor i nije zena i on nemoze nista tu konkretno tvrdit niti sudit jer nema ni znaje ni osjecaj

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:03   |   opcije


Ali moze rec ne bacajte kamen, ne sudute, pitanje je previse slozeno da o njemu donosimo sud kao ideoloske navijacke skupine.

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:05   |   opcije


Đus ne znam koliko si upoznata sa slučajem ali da cijela Hr priča o tome

al zanemarimo sada konkretan slučaj, majku kojoj je apsolutno teško ali je istovremeno i vrlo hrabra
i hvala joj na htrabrosti

zato i idemo je podržati i druge, a i sebe spasiti--

dakle , naši musteri..imaju priziv savjetsi, ukratko prave se grbavi
jer su guzice, katolibani i licemjeri

i Ne žele primijeniti postojeći zakon od '78.
koji isti taj slovenci Primjenjuju u doslovce obliku kako se Oduvijek pardon od 78. primjenjivao
pa kaže zakon da postoji rok za obaviti ab
a taj je 10 ili 1 tjedan trudnoće
i Nakon tog roka, a na temelju nalaza nekoliko doktora, Dozvoljava se ab
jer je plod bolestan, malformiran ovakav onakav
a Ovaj konkretan slučaj ,doslovce ugrožava i život majke
dakle Sovenci će ga napraviti medicinski izazvan pobačaj bez preispitivanja i "savjest " pitanja
jer provode Zakon važeći i jer žele spasiti ženu

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:06   |   opcije


To znamo zabrana nije nikakvo rjesenje dapace cak je problem kao i prevelika liberalizacija ali to je pitanje za medicinu i zene a ne za politicare i biskupe ili neznam koga sve ne

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:08   |   opcije


Zato ne bacajmo kamenje olako jer tako to pitanje a i nijedno drugo necemo rjesit.

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:10   |   opcije


prosvjed Dosta nije nabacivanje kamenja..međutim postoji neštp što se i u crkvizove grijeh nedjelovanja,/nečinjenja zar ne?

dakle nikoga ne idemo pljuvati mazati u katran i preje

već upozoravamo na nepoštivanje žakona kad je žensko Zdravlje u pitanju

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:10   |   opcije


A i nikad vjerojatno nece se nac rijesenje koje ce sve zadovoljit.

Al ipak triba nac zakonski okvir koji ce bit nekako najbezbolnji da tako recem za sve.

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:11   |   opcije


Dona nisam ni rekao da je prosvjed nabacivanje kamenja.
Nemislim to.

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:13   |   opcije


otkrilo se da Slo primaju i do 10 žena Godišnje..sa sličnim problemo, koje su to prošle u tišini..e pa zašto kako...e pa da se to ne bi ponavljalo, moramo ih upozoriti

i ne traži se Nište više od postojećeg, Važečeg
dakle kaj nismo svi pred zakonom isti?

na ženama su našli vježbati stroguću
opet?
ma no way

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:14   |   opcije


jaro..ma razumijemo se..ok je

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:14   |   opcije


Eto malo sam se nepizvan umisa u ovu temu i nisam nista bas pametno reka niti nikakvu novu mudrost smislija ni rjesenje nasa. Ali eto dotaka sam se i potaka da malo popricamo i cak i sa razliciti stajalista a ljudi ce ipak ovo citat

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:16   |   opcije


Citiram iz :
'Hrvatsko Ministarstvo zdravstva zatražilo je da inspekcije utvrde kako se u zdravstvenim ustanovama postupalo prema zahtjevu pacijentice koja je zatražila da joj se, zbog teškog oboljenja ploda, omogući pobačaj u šestom mjesecu trudnoće.

U četiri zagrebačke bolnice odbili su zahtjev Mirele Čavajde da joj se u 26. tjednu obavi prekid trudnoće, jer fetus ima napredujući maligni tumor mozga.

Ministar Vili Beroš zatražio je da se nađe zakonsko rješenje za problem pacijentice Mirele Čavajde, "temeljem stručnih ocjena bez korištenja ovog slučaja za bilo kakve parcijalne interese bilo koje društvene ili političke skupine".

U međuvremenu, čeka se da se drugostupanjska komisija Ministarstva zdravstva u zakonskom roku od osam dana očituje na rješenja četiri zagrebačke bolnice u kojima je odbijen zahtjev Mirele Čavajde na što se žalila 6. svibnja.

Do tada će trudnica, kako za Radio Slobodna Europa (RSE) kaže njena odvjetnica Vanja Jurić, sačekati sa odlukom hoće li, kako je ranije nagovijestila, otići u Sloveniju gdje se takva praksa ne dovodi u pitanje.'

Autor: juicy-mama   |   11.05.2022. u 23:17   |   opcije


A vrijeme prolazi...

Autor: juicy-mama   |   11.05.2022. u 23:18   |   opcije


i napokon kako... neće se naći rješenje koje će sve zadovoljiti?

ne razumijem taj dio

Ne mora se ići ginekologu, nikad--al nije pametno za ženu
ne Mora se biti trudan - Nikad..po volji nazoru i izboru
Ne mora se ići na ab --Nikad
ali Ako je želja, potreba, prinuda..e pa Imam Pravo to pravo iskoristiti

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:18   |   opcije


Pa ce ih mozda ova rasprava malo vise potaknut na razmisljanje od bez uvrede suhoparnog poziva na prosvjed.

Ljudi su takvi procitaju plakat i odu dalje nemislec.

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:18   |   opcije


a mislim smiješni su, zapravvo gnjusni do zbljuv... jer kao oni to ne rade..a sami nalaz amniocenteze se radi..kada ono? iza 18. tjedna???
pa i Tada su prošli Svi rokovi
zašto se onda uopće čini amniocenteza, da bi ti rekli sorry rađaš malformirano ili bolesno čedo,koje neće preživjeti ili će postojati..al to je to, nemremo mi tu niš, jer imamo savjest ?? wtfck??

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:22   |   opcije


Dona pod to nece se nikad nac rjesenje koje ce sve zadovoljit mislim konkretno na one sa rubova ekstremne zagovornike zabrane ili liberalizacije pobacaja ta ce grupa uvik ostat nepomieljiva i nezasovoljna bilo kakvim rjesenjem ili bar ce jedna strana bit nezadovoljna. Razumis sas?

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:23   |   opcije


I imam i jos jedno razmisljanje svoje glupo.

Mislim da ni doktorima ili konkretnom doktoru u ovakim slucajevima uopce nije lako.

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:25   |   opcije


Citiram:
'Iz te i takve Kliničke bolnice Sveti duh odgovorili su trudnici na njen zahtjev da se formira povjerenstvo koje će odlučiti o njenom zahtjevu za pobačaj. Kazali su kako se radi o teškom invaliditetu i niskoj kvaliteti života bebe te se očekuje da će umrijeti ili u trbuhu ili u ranoj neonatalnoj dobi. Zbog toga, navodi se u odgovoru, bolnica smatra kako postoje medicinske indikacije za prekid trudnoće, ali kažu da na Svetom duhu za feticid nemaju tehničke uvjete niti su educirani za navedeni postupak, pa da ga – eto – ne mogu obaviti.

Bolnica u kojoj je obavljen pregled trudnice prikom kojeg je konstatirana malformacija fetusa, ali joj nije rečeno da je pobačaj u takvim slučajevima moguć i nakon 10 tjedana trudnoće je – upravo zagrebačka Klinička bolnica Sveti duh.'

Autor: juicy-mama   |   11.05.2022. u 23:27   |   opcije


doktoru je to opis posla, kojem doktoru kirurgu je općenito lako?

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:28   |   opcije


Ja svoje bar donekle izeekoh.

E sad jel bilo pametnje sutit?
Nema veze bolje da ljudi znaju tko sta misli nego da neznaju.

Laka noc vam

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:28   |   opcije


Nemaju tehničkih mogućnosti.
U kojem mi to stoljeću živimo?

Autor: juicy-mama   |   11.05.2022. u 23:29   |   opcije


Dona mislim da je pausalno usporedjivat kirurgiju i ovo al nema veze.

Pozdrav

Autor: Jarac999   |   11.05.2022. u 23:29   |   opcije


desničati i ostali Oni bi Ionako htjeli Ukidati ili pak smanjivati ili po svom nahođenju dijeliti postojeća prava
a to nije moguće po zakonu Ravnopravnosti
dakle glupo je..od starta
ovaj prosvjed Nikome nIšta ne Ukida...
samo Traži da se Ispoštuje Već postojeći zakon

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:30   |   opcije


jaro,,znaš kaj sam mislila, al ok...u svakom slučaju hvala kaj si se oglasil, cijenim sudjelovanje :)

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:31   |   opcije


odvratni su o-dvra- tni

i taj izraz- feticid...
tak šta ne postoji osim u bolesnom mozgu..pljuc

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:34   |   opcije


Feticid, zato da povežu s ubojstvom.

Autor: juicy-mama   |   11.05.2022. u 23:35   |   opcije


slovojed na djelu..pa krive razmaknice pa šeprtljavo rastavljanje na slogove..ehhh zelo me je :) najte kaj zameriti :DD

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:36   |   opcije


ofcrs...i zato zbljuv
idu na patetiku, horor, na sve samo da ispadnu "čisti" bljak

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:38   |   opcije


idem..zzz
fala na sudjelovanju :)

Autor: ladonna2   |   11.05.2022. u 23:38   |   opcije


europska praksa CP

Švedska se smatra zemljom u kojoj vrijedi najliberalniji zakon vezan uz pobačaj, a pod određenim uvjetima moguće ga je obaviti do 18. tjedna trudnoće. U toj zemlji čak i maloljetnice imaju pravo na abortus, koji plaća socijalno osiguranje, a za intervenciju im nije potrebna suglasnost roditelja. U Velikoj Britaniji i Finskoj socioekonomski razlozi uzimaju se kao temelj za pobačaj.

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 4:47   |   opcije


U većini europskih zemalja pobačaj je zakonom dopušten do 10., odnosno 14. tjedna trudnoće. U Hrvatskoj je taj rok 10 tjedana, dok je pobačaj do 12. tjedna trudnoće zakonski dopušten u Njemačkoj, Estoniji, Austriji, Bugarskoj, Belgiji, Danskoj, Francuskoj, Grčkoj, Mađarskoj, Latviji, Litvi, Češkoj, Rumunjskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Švedskoj, u kojoj je, kako je već spomenuto, na snazi najliberalniji zakon o abortusu.

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 4:48   |   opcije


Italija dopušta gotovo 13 tjedana (90 dana), a Francuska, Španjolska i Rumunjska 14 tjedana za obavljanje pobačaja.

Gotovo sve države u Europi propisuju da žene prije pobačaja moraju obaviti ginekološki pregled i porazgovarati s liječnikom o mogućim posljedicama postupka. Najrigoroznije obavezno savjetovanje propisuje Njemačka, u kojoj je potvrda o savjetovanju preduvjet za podnošenje zahtjeva za abortus.

U većini država EU-a troškove pobačaja na zahtjev za sve žene pokriva zdravstveno osiguranje od Belgije, Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Danske, Finske, Italije, pa do Portugala, Španjolske, Litve, Grčke…

Pobačaj uz Hrvatsku naplaćuju Austrija, Slovačka, Latvija, Češka i Luksemburg.

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 4:49   |   opcije


Važno je spomenuti period mirovanja kojeg nema u sadašnjem hrvatskom zakonu o pobačaju, ali se može očekivati da će biti uveden. Riječ je o razdoblju od ženina dolaska u bolnicu sa zahtjevom da pobaci do samog izvršenja postupka, a namijenjeno je dodatnom promišljanju o postupku i njegovim alternativama. Konzervativci ističu period mirovanja i obavezno savjetovanje kao minimalni zahtjev države prema ženi koja želi abortirati, dok liberali drže da se radi o nepotrebnom psihičkom mučenju osobe koja je već donijela odluku.

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 4:50   |   opcije


Period mirovanja u EU ima propisano 11 država članica: Belgija, Francuska, Latvija, Mađarska, Italija, Njemačka, Španjolska i Danska, i to u trajanju od tri do 14 dana.

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 4:50   |   opcije


Prema nedavnom istraživanju Pew Centra, iako je pobačaj u većini država u Europi legalan, regionalne razlike su vidljive i po stavovima prema toj temi. Ispitanici u zapadnoeuropskim državama gotovo su ujedinjeni u potpori legalnom pobačaju. Na vrhu ljestvice su Švedska, Danska i Finska, a na dnu Ukrajina, Moldavija i Gruzija. U Hrvatskoj 60 posto ispitanika izjavilo je kako podupire legalni pobačaj, a 37 posto smatra da bi pobačaj trebalo zabraniti, piše tportal.

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 4:51   |   opcije


i nešto o irskoj

Nakon što je Irska u svibnju ove godine velikom većinom na referendumu odbacila zabranu pobačaja više nema nijedne veće europske zemlje u kojoj je on u potpunosti zabranjen. Nakon irskog referenduma pokrenuta je kampanja da se promijeni i zakon u Sjevernoj Irskoj, koja ima jedan od najstrožih zakona o pobačaju u Europi te ne priznaje silovanje ili malformaciju fetusa kao razloge za obavljanje zahvata, već ga je moguće obaviti samo ako predstavlja ugrozu za zdravlje žene. No zasad od toga nema ništa.

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 4:57   |   opcije


vijesti su iz N1 info Zagreb28. stu. 2018

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 5:01   |   opcije


fetocid? ili fetuse iskoristiti za napredak medicine? ili samo okrenuti glavu nakon proteka određenog broja tjedana?

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 5:07   |   opcije


Romane, malo si se zeznuo ovdje, kao i ja prije.
Večeras smo ovdje diskutirali Jaro, Donna i ja, o konkretnom slučaju žene za koju se zna da je bila trudna s malformiranim plodom, pročitaj članke koje sam citirala, a kojoj (ne znam jesu li do sada) nisu dozvolili da pobaci, jer je bilo prošlo 12 tjedana...iako je ona po važećem zakonu imala pravo na to i nakon 12 tjedana , jer je nosila-nosi bolestan plod.
Protestira se samo za to da joj se dozvoli ono našto ima pravo po zakonu.

Autor: juicy-mama   |   12.05.2022. u 5:08   |   opcije


ali dona puca na druge stvari mama i ima li se pravo netko pozivati na priziv savjesti

https://www.youtube.com/watch?v=3XqqkrJENB4&list=RD3XqqkrJENB4&start_radio=
1

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 5:11   |   opcije


pitaj donu kako bi ona uredila zakon mama

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 5:13   |   opcije


i naravno da svi stupamo iza nje ili bar većina marševskim korakom u svijetlu budućnost

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 5:15   |   opcije


nakon koliko tjedana je fetocid mama

Autor: roman10   |   12.05.2022. u 5:17   |   opcije


priziv savjesti kod čovjeka koji svjesno odabere struku i specijalizaciju? ma dajte me ne jebite. zamišljam profi vojnika koji završi srednju školu, pa akademiju, pa napreduje do nekog čina, ureno prima plaću, a kada počne frka i rat on se pozove na priziv savjesti, jer eto možda metak iz njegove cijevi nekog usmrti.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 8:20   |   opcije


da, ab je odvratan. siguran sam da su svi protiv abortusa, pa čak i one žene koje ga rade, ali ponekad je tako kako je i ab se radi. prije ihuhu godina nije baš bilo edukacije o kontroliranju trudnoće, kurtoni su bili nepoznanica, antibebi pilule nepoznanica, spirala nije valjda ni postojala, i abortus je gotovo pa bio način kontroliranja trudnoće. ono, ima dvoje djece i šest, sedam abortusa. ne zajebavam, nisu bili rijetki takvi slučajevi. dobro je da smo napredovali, a napredovali jesmi, i vjerujem iako nemam preciznijih podataka da je broj abortusa značajno opao, i još će pasti napretkom obrazovanja i podizanjem opće kulture življenja, ali ponekad će ipak biti neophodan.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 8:25   |   opcije


pokušavam razumijeti, iako rijetko uspijevam, one žene i ponekog muškića koji jebu ljude pred bolnicama sa krunicama u ruci, ne razumijem baš ni doktore sa tim prizivom, al eto neka i njih, ali jebo bi majku doktoru sa prizivom koji radi ab u nekoj privatnoj poliklinici, a na redovnom poslu ima priziv. priča se da i takvih ima. općenito me jebe svaki tip ortodoknosti, i jurišne afežeovke, i umiljate prevrtače krunice u sesnici ruci pred bolnicama. idu mi na kurac i oni/one koje će sad danima revati o hadezeu kao uzroku svih zala svijeta, baš kao da neki drugi nemaju šansu na izborima, baš kao da neki drugi i nisu imali mogućnost donošenja zakona.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 8:30   |   opcije


evo još malo za kraj. nije normalno, a i nikada neće biti normalno da je ta žena kojoj je u ovoj situaciji sigurno jedinoj teško i jebeno tako brutalno izložena javnosti. vjerojatno ju je sustav svojim odbijanjem prisilo da istupi u javnosti, i izloži ju pogledima cjelokupne javnosti, nje i sve njene muke. svi kao nešto žale, šatro im jako žao žene. još šatrije im žao ploda, fetusa, ili kako tko hoće. kladim se i da odvjetnica te žene iskače iz paštete očekujući svojih pet minuta, a u korist svog budućeg biznisa.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 8:35   |   opcije


Samo ću navesti primjer iz svog iskustva : radim u ljekarni. U jednom periodu radila sam s kolegicom koja zbog priziva savjesti nije izdavala kontracepciju ( niti je prodavala prezervative). Nikad nije bila sama u smjeni. Pacijent, zdravstveni osiguranik, uvijek mora biti uslužnen. Po zakonu.

Autor: izidea   |   12.05.2022. u 10:16   |   opcije


koji tek trebaš ortodoks bit da ne prodaješ kurtone, ili pilule. Ta sigurno ima devetnaestero djece, ili se uopće ne jebe, jer preventiva prekida odnosa nije najpouzdanija. čak uopće nije pouzdana.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 10:42   |   opcije


Ima sedmero djece. I svaki put kad je ostala trudna čudom se čudila kak. Nisam mogla vjerovati kaj gledam. Ali eto... Nevjerojatno da još uvijek ima takvih ljudi.

Autor: izidea   |   12.05.2022. u 10:48   |   opcije


Pišem o pilulama na recept. Znači, moraš izdati (tak se to veli) lijek pacijentu. Bez obzira o kojem se lijeku radi. Ako ti, zbog priziva savjesti ne želiš, mora u ljekarni biti kolegica koja će to napraviti. Prezervative sam usputno navela.

Autor: izidea   |   12.05.2022. u 10:53   |   opcije


Za informaciju, kad sam imala 18 godina, otišla sam kod ginekologa i prepisao mi je anti beby pilule.
Na recept, normalno.
Dakle, 1964. - postojale su.
Spirala također, mogla sam izabrati.
Izabrala sam pilule.

Namjerni pobačaj, nisam imala, jer sam ja od onih, koja je imala spontane pobačaje kad je željela začeti, ali moje prijateljice iz razreda, jesu.
Išlo je preko Socialnog, do 12 tjedana, trebala se napisati neka molba bolnici, pa je onda liječnička komisija odlučivala.
Ali se ne sjećam da nekom nije odobreno.
Razlozi su bili, koliko se sjećam, premlada sam, idem u školu, živim kod roditelja, dečko ne priznaje, ne znam s kim sam začela, itd.

Ništa heavy, uvijek odobreno.
Nikome od njih nije palo na pamet, šta ako ne odobre.
Pogotovo Crkva ništa nije imala s tim.

Autor: juicy-mama   |   12.05.2022. u 12:56   |   opcije


Ok ovo se ipak pomalo svodi na ono,
moj ministar ce biti bolji od tvog,
tako da ipak ideologija postaje bitnja od covika majke diteta samo se zaboravlja da taj problem postoji i u zemljama gdje kotalibani nisu na vlasti

Autor: Jarac999   |   12.05.2022. u 13:31   |   opcije


Problema nema samo tamo gdje na vlasti diktatori ili jednoumlje tu problem ne postoji jer mu je zabranjeno postojat

Autor: Jarac999   |   12.05.2022. u 13:34   |   opcije


E moj don Mate zaludu je rec ne bacajte stine kad je i onima sto su za i onima sta su protiv najdraze se jitat stinan a sto u sridini te fronte stoji ta nesritna zena i njen nerodjeni plod koga to briga koga briga ako ce ih i te stine pogode zbog nespretnosti bacaca i jos ih dodatno povrjediti.
Malo i nimalo je to koga briga.

Autor: Jarac999   |   12.05.2022. u 13:38   |   opcije


@Romane sve ali Sve što si C/P da i da ,postoji u zakonu

ovaj dio sa savjetovanjem je Tek prijedlog a i piše ti u c/p da Taj zakon nadopuna Nije još donesena, uvrštena i tsl.
dakle sada se Primjenjuje Onaj iz 78. koji je bio i u ustavu i Tamo u tom Nema "savjetovanja", ni posebnih dodataka i prilike za dobrohotna, ( a ne nego kakva nego Dobrohotna ..majkuim manipulatorsku) predomišljanja

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 13:50   |   opcije


Romane u Međuvremenu Poljska je sasvim zabranila pobačaje a mađarska ozbiljno ograničava jer -savjest
da ih ebla

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 13:51   |   opcije


uuu tnx Romane volem njih i njihov stil..:)
ne bi Ja ništa značajno mijenjala u postojećem i na max smanjila period predomišljanja

jer khm mlade žene, djevojke, cure..nekada ne znaju računati ili je menstruacija onak bi ne bi, i začas dođe/prođe 8 tjedana

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 13:55   |   opcije


@ kre ovo je i Politički utoliko koliko je zgaženo Pravo pola stanovnica ove zemlje !! jer je

zakon postoji
ne primjenjuje se
jer je hdz Dozvolio Crkvi odnosno katoličkoj liječničkoj komori da izabire i postavlja one sa izraženom Savjesti
nećemo se lagati, jer u svakoj bolnici imaš zaposlene časne, pa i svećenik svako malo dolazi

di je onda rabin, a di prota?

no Nije samo Politički jer da je bilo ko drugi na Vlasti isto bi istupili/postupile

jer alo pola stanovnica su žene, kojima to treba, stalno

a kako se ovi hdz - premijer i ministri Nisu potrudili išta popraviti, promijeniti na koga da vičem?

na duha svetoga? petra? bana? orbana?

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 14:01   |   opcije


vladajući a znamo tko su!? imaju Moć i zakonsku i svakakvu Mijenjati odnosno primjenjivati odnosno kažnjavati ko ne poštuje zakon

kaj bu most rekal evo ne damo ili evo mijenjamo, i hdz bu im rekal ma svakako samo dajte..tako da ne razumijem ovu priču, ovaj ministar, onaj ministar ova vlada neka druga vlada

a i kada će se i kako to promijeniti Ako se Javnost ne oglasi, ne ukaže,o tome ne Priča, ne Protestira, a ima bezbroj identičnih svjedočenja

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 14:07   |   opcije


Dona znas onu narodnu?

Daj mi vlast pa ces vidit koliko cu ti pomoc?

Autor: Jarac999   |   12.05.2022. u 14:23   |   opcije


Zivimo u nadu da ce jednom doc i vladajuci koji ce stvarno zelit pomoc i ucinit ce to, mozda ne sa najboljim rjesaenjem ali bar sa nekin trenutno najbolje mogucim rjesenjem.

Autor: Jarac999   |   12.05.2022. u 14:25   |   opcije


Ideologije nije briga za pravo pravedno najbolje rjesenje jer oniga vec imaju a to je da nametnu svoju ideologiju a to samo pogorsava stvar

Autor: Jarac999   |   12.05.2022. u 14:27   |   opcije


Ovo se odnosi na opcenito ne na konkretan slucaj

Autor: Jarac999   |   12.05.2022. u 14:28   |   opcije


izidea...hvala na primjeru iz svoje blizine, jer pol njih misli da su to pretjerivanja jer se Nikada nisu sreli sa time, a ovo je i elantan primjer - definitivno novosti /savjesti i svima nama koji pamte, ma ne moramo ni pamtiti jer Tako Nije bilo ni do 2005.g

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 14:44   |   opcije


Kre..ne nori, oduvijek je postojala reklo bi se pravnica koja se spacijalizira za ženska prava..a i ko će ako ne žena

i ponavljam ne griješi dušu..Zaista mi žene suosjećamo sa Mirelom, jer smo Sve na ovaj ili onaj način Iskusile sa ginekološkim odjelima..nekad neku porugu, nepažnju, neprofesionalnost, čudne načine pregleda, i ono najidiotskije...istrpite!!! ...niste vikali da vas je boljelo kada ste se dale *ebati..

mislim wtfck ?
pitaj ajd pitaj žene iz svoje okoline, koliko njih je "Sretno" pa su neku od tih horor priča izbjegle? pitaj za njihova iskustva..?
neke mstraju da je to skoro pa ništa, jer eto Mora se tako- Istrpiti

i da ošle smo kod drugih, boljih i manje mucho macho spike, ali je za to vrijeme taj kreten prostak i big faca, vodil naš zdravsveni karton ili slučaj..

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 14:58   |   opcije


a i napokon. jučer navečer su baš Simptomatično i Naglo odlučili da je sve ok, da Mirela to može napraviti i kod nas
i da je odjednom sve moguće u vezi nje?

kukavice , pljuc

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 15:01   |   opcije


al nema veze Idemooo, Dođite, recite, podržite 18 h na trgove svojih gradova..

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 15:02   |   opcije


i btw..Svi liječnici u vinkovačkoj, splitskoj, koprivnica, gradiška i još nekima bolnicama - Ne čine pobačaje ni regularne...cura od 18g recimo a iz tih krajeva će objasniti svojima da mora do zagreba? kako? zašto?
koliko je to Extra košta, prijevoz pretraga, odluka, smještaj a ima osiguranje?
i ionako se plaća, u Slo se uopće ne plaća..
kod nas pak se Uvijek nešto makar nadoplaćivalo...sada su cijene od 2000-do 5 tisućica u bolnicama a preko 5tisuća u privat polilklinici..kojih nema licenciranih za taj zahvat uopće puno. itd itd .

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 15:10   |   opcije


mene zapravo zanimaju ovi Muški koji nisu sigurni jel bi piškili kakili..
pa ajmo si zamisliti da Vi trebate tranfuziju krvi ili neko vaš ili pak presađivanje organa..i na to postoji Vjerska priča o Prizivu Savjesti
da li bi bili isto tiho? i ne znali šta ćete? da ste Vi muški u Toj situaciji ili netko Vaš vama blizak?
a Postoji zakon, gle čuda, postoji
a ?
kaj bi?
uđite u ženske cipele, jednom

shvatit ćete Razliku i Nepravdu

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 15:13   |   opcije


Dona priznajem poraz.

Tvoj ce ministar bit bolji.

Tocnje ministrica.

Autor: Jarac999   |   12.05.2022. u 15:50   |   opcije


@ jaro nema tu Pobjednika osim možda u konačnici žena...
Kujundžić je morao odstupiti i jer je svojevremeno zastupnica u saboru postavila pitanje
zašto se na ženama Špara kad su ginekološki zahvati u pitanju , a na anesteziji pain killersima i sl..
jer su njoj građanki, radili kiretažu "na živo", nakon poodmaklog ali spontanog

dakle zastupnica je postavila to pitanje u saboru, jer je i Ona to doživjela htjela nehtjela

da bi nam se vrli vitez Reiner isčuđavao i zgražao jer To (fuuuujjj bljak ) pitanje i spominjnjanje kiretaže i zahvata na Ženskom organu /tijelu
u paz idiota u The Sabornici nije mjesto

kaj? wtfck
i tada je bila hajka, i frka i buka
ali tada Nismo izašle van i Tražile Promjenu ni zdravstvenu Primjenu zakona
e pa
sada je Dosta!
zamisli ti kretena
i kaj ja imam od toga da je on kreten
kada je i dalje tam i čudi se

treba im reći
vikati zviždati

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 16:02   |   opcije


btw. vjerujem iskreno da bi ti Mande skuhala ručak i dala za koju pivu pa i pusu tebi kao Njenom The Muškarcu koji je podržava i pokušava Razumjeti u kojoj smo zapravo gabuli..

Autor: ladonna2   |   12.05.2022. u 16:08   |   opcije


dona cijeli život sam sa ženama, tri kćeri i bivša. Nikada nijedna nikakva loša iskustva sa ginekolozima ni bolnicama, tako da osnovano mislim da je aktualni slučaj iznimka. Iznimka kojih i kakvih nebi smjelo uopće biti. No dežurne afežejke odmah na zadnje noge i dreka do neba. Ista je to ortodoksnost kao i onic prebiratelja krunica pred bolnicama samo sa suprotnog pola. Dajte si malo mira, dajte kolimo možete na dogradnji sustava, umirite žljezde pljuvačice, i osjećat ćete se bolje.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 18:07   |   opcije


Krelec, niti moja obitelj nema negativna iskustva sa bolnicama i liječnicima, jer se u startu postavimo da nećem tolerirati nebrigu, ali to ne znači da ne znam dosta onih koji su imali itekakvih problema, nedorečenosti, ležali po tjedan dana u bolnici da ih doktor nije niti pogledao, a o ženama da ne pričam.

Nisam od onih koja vrišti da treba smjenjivati ministre. I ne znam istinu od gospođi Čavajda pa ne sudim niti jednoj strani, ali za nastup ministra Beroša, za izjavu da se mogla obratiti njemu da bi ubrzao proceduru, za neistine o dijagnozi fetusa, o tome da je lagao o psihološkoj pomoći javno- e za sve to treba dati ostavku.
Namjerno je lagao i prikrivao istinu.
Osobno ću, naiđem li na bilo kakav i mali problem, tražiti osobno ministra Beroša. Ne odgovori li, objavit ću to javno.

Autor: pognioci   |   12.05.2022. u 18:22   |   opcije


aj meni lajbeku objasni kak se to vi postavite, pa da se i ja postavljam.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 19:01   |   opcije


imam i ja ponešto iskustva sa doktorima, i nikad neugodnih iskustava. no moram priznati da nisam postavljao dijagnozu, niti određivao terapiju, nego sam slušao doktora, pa možda stoga i nije bilo neugodnih iskustava. Ma koliko se trudio neshvaćam ovu vrisku oko toga što je netko žena. Valjda žene odmah stave na pomoćne ležaje dok nama muškima dopadne king size krevet u apartmanu.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 19:11   |   opcije


još samo jedno, ili ipak dvoje. nisam siguran. od moje tetke jetrva ima zaovu čiji je autolakirer imao neugodu u bolnici jer mu nisu odmah htjeli raditi ct glave, a baš je jako natukao mali prst na desnoj nozi zapevši za nogu od klub stolića.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 19:16   |   opcije


ne trkeljaj krelec
nisi žena i pojma nemaš

Autor: pognioci   |   12.05.2022. u 21:27   |   opcije


ti valjda znaš samo zato što si žena, iako si samo koji komentar prije rekla da nisi imala neugodnosti kod doktora.

Autor: krelec   |   12.05.2022. u 23:43   |   opcije


htio bih dodati samo ovo. ti šatro savjesni sa tzv. prizivom savjesti su malo sjebani i sa elementarnom logikom. kao savjest im ne dozvoljava nauditi embriju, fetusu, plodu, ili kako ga već zvali. ali kakva je to savjest koja im dopušta da nečinjenjem nanesu toliko zla mladoj ženi. naime medicina je već tolimo postigla da sa sigurnošću zna daljnji tijek neke bolesti, a taj je kod ploda ove mlade žene bio fatalan ishod. čak su i kao multidisciplinarni ekspertni tim ustvrdili da nema izgleda preživjeti, te da je velika progresija bolesti.
e sad bi ti sa takvom savjesti prisilili tu, ili takve mlade žene, da iznesu trudnoću do kraja i da rodi dijete bez šanse za preživljenjem. mogu li takvi zamisliti kakvi su to mjeseci za tu ženu. ma jebo ih pas, jebo ih priziv, ne čini mi se to predaleko od nekih davnih vremena.

Autor: krelec   |   13.05.2022. u 7:07   |   opcije


krelec, živim bogu iza nogu. U našoj cijeloj općini koja pokriva od Žumberka do olala dugo godina su imali smo jedna kola hitne pomoći, a najbliža bolnica u gradu 35 kilometara dalje. Čak i sada sa novom organizacijom hitne ako kola odu u neko od udaljenijih sela, što misliš kad će doći u drugo selo. Davno samo naučili da smo sami sebi hitna i u bolnicu vozi onaj tko može.

Igrom slučaja godinama sam bila onaj koji može. Često sam vozila žene.
Ono čega sam se nagledala iz prve ruke, ne želiš ni znati, zato nemoj mene, molim te. Samo nemoj mene po tom pitanju.

Autor: pognioci   |   13.05.2022. u 8:05   |   opcije


aj da ipak tebe po tom pitanju, jer ti često koristiš onu, nije mene al moja od kumića susjeda....

Autor: krelec   |   13.05.2022. u 8:09   |   opcije


ne tratim vrijeme na rekla-rekli, niti me traževi zanimaju, niti se družim sa onima koji prepričavaju nešto.

Ako napišem od nekog netko onda sam i ja bila prisutna. Ako aludiraš na koronu i moje komentare o koroni, za sve navedene slučajeve od nekog netko bila sam od onih koji su i snabdijevali ili brinuli o onima o kojima bolesni nisu mogli ili bila uključena na bilo koji drugi način.

______________________
Imam još jedan biser vezano za žene.

Pred nešto više od tjedan dana žena mog poslovnog partnera imala saobraćajku. Na samom ulasku na auto cestu na Lučkom prema Karlovcu, u vidnom polju gdje pokrivaju kamere HAC-a previdio ju je kamion, snašla se i skrenula na travu kranje lijevo, ipak ju je dobro lupio, nagazio na gas i produžio dalje. Nazvala je policiju i muža.
Policija je došla za sat i pol. Nisu htjeli pogledati na kamere na naplatnima, radili su bedaka od nje, rekel murjak da od takvih kao ona posijedi. Za tri dana dok je angažiran odvjetnik i došlo se do mogućnosti uvida u kamere na naplatnima (jer su negdje u istoj minuti ušli na enc ona i kamion) obavijestili su ih da snimke više ne postoje.
Obavijestili su ih i da ona nikad nije prošla enc, naplatne kućice i da nije niti ušla na auto cestu.

Autor: pognioci   |   13.05.2022. u 8:43   |   opcije


( pod nikad su mislili na taj dan. Čitala sam obavijest od HAC-a, nisam čula od nekog.)

Autor: pognioci   |   13.05.2022. u 8:46   |   opcije


tase slagala sto na sat. ukoliko imaš enc, onda te za svako korištenje sustav mailom izvijesti, a svako korištenje možeš uvijek vidjeti na aplikaciji.

Autor: krelec   |   13.05.2022. u 10:21   |   opcije


https://i.postimg.cc/Kzz0W9Sh/Screenshot-20220513-102311-HAC-ENC.jpg

da nebi bilo krelec mulja, lijepo se vidi vrijeme svakog prolaza

Autor: krelec   |   13.05.2022. u 10:25   |   opcije


Ka prvo ja neznan sta vi po vukojebinan uopce zovete hitnu kad znate da nemore doc e.
Lipo umrite u miru blozjemu i nezamarajte doktore sa tim e

Autor: Jarac999   |   13.05.2022. u 10:50   |   opcije


I koga boga uopce ocekujete da ce van institucije odradit posal misto vas e,

Autor: Jarac999   |   13.05.2022. u 10:51   |   opcije


Evo meni davno jedan pigovorio jer nije bio zadovoljan intervencijom nasih vatrogasacs na svojoj imovini.
Na sve je ima odgovor i za sve je imao rijesenje i zakljucak da je to trbala bit jako jednostavna i lagana intervencija

Autor: Jarac999   |   13.05.2022. u 10:56   |   opcije


Ali na moje pitanje ako je to tako zasto sam nije ugasio pocetni pozar a ne zvao nesposobne institucije doticni malo ostao bez teksta pa priznao da ipak nije sve tako kako on prica e

Autor: Jarac999   |   13.05.2022. u 10:58   |   opcije


Ne opravdavam nikog samo konstatiram da svatko ima svoju stranu price a tko jebu pravu tko zna

Autor: Jarac999   |   13.05.2022. u 10:59   |   opcije


krelec, aj molim te ne piši ono što ne znaš.
Navela sam ti činjenice.

I ne, ne dobivamo svi sms poruke od enca jer su nam encovi poslovni i nadoplaćujemo ih ponudom. Dama iz ove priče ima svoj salon u ZG i dnevno barem jednom vozi relaciju po auto cesti zg i nazad (često više puta)

Javit ću ti epilog cijele priče- jer oni neće pustiti, što zbog štete, što zbog toga što je bilo očito da je policija koja je došla na uviđaj znala da se mora raditi blesava i zbog toga što je on morao šutiti dok je policajac od njih radio bedaka.

Autor: pognioci   |   13.05.2022. u 11:14   |   opcije


i ja bih se malo uključio u ovaj događaj na autocesti
previše je nelogičnosti u tome
čak i da je to skočilo kao tema ispod teme o nečem sasvim drugom

a ako je poveznica, "evo i policija ne pomaže ženama", zvuči zaista nevjerojatno

1.kamion koji "dobrano" udari automobil, na automobilu ostavlja vrlo uočljive tragove. Ako tragova nema uopće, policija pokreće postupak kažnjavanja lažne prijave. Ako ima, postupa po proceduri.
2. automobil ne može proći autocestom a da ne ostavi tragove. Na relaciji od na pr Jastrebarskog do Lučkog, tragova je desetak. Ulaz/izlaz sa autoceste, dokaz plaćanja keš/kartica/enc, nekoliko kamera na ulazu/izlazu i nekoliko duž pravca.
3. sve snimke HAC-a se čuvaju do 6mj, a za snimke koje služe u dokaznom postupku, do okončanja postupka i pravomoćne presude
4. Odvjetnik koji je zatražio snimku zna da snimku može tražiti samo policija radi izvida ili sud sudskim nalogom.
5. HAC sigurno ne bi dao službeni odgovor "snimka više ne postoji"
6. "niste ni prošli autocestom" a automobil se nalazi na mjestu na koje nikako drugačije nije mogao pristupit osim autocestom također zvuči kao SF bez obizira tko je to konstatirao


tak da..previše je tu teorija zavjere na jednom mjestu

Autor: flyngpicket   |   13.05.2022. u 11:46   |   opcije


A di smo mi otisli od teme?

Autor: Jarac999   |   13.05.2022. u 11:49   |   opcije


kako ste skrenuli sa Teme?

ko je spominjao općenioi zdravstvo?

govorimo o ginekologiji, opstericiji, ginekolozima i pomoćnom osoblju u vezi Žena
i zahvata na ženama
jer ta grana medicine odnosi se samo i isključivo Žene i plod, embria, fetusa, čeda (zavisi koliko je tjedana mjeseci staro)

Autor: ladonna2   |   13.05.2022. u 12:02   |   opcije


fala Jaro (y)
da Tema

Autor: ladonna2   |   13.05.2022. u 12:03   |   opcije


zaboravili ste za slučaj saborske zastupnice kojoj su na "živo" kao građanki činili kiretažu?
nakon spontanog?
to je bilo ok?

da ti struže špatulom po utrobi?
i onda ti još pametnjaković koji to radi kazuje...

smirite se, ne mrdajte se, istrpite, ozlijedit ću vas..
a bol je grozna, mjerljiva
to je bila samo takva blamaža i sve su žene masa njih svjedočile istom ili sličnom

i sad Sve one lažu?

ajd ajd..stvarno muška spika..mansplaining

razumijem da vam je nevjerojatno, razumijem da vam je nevjerica i nekuženje ali To Jest Istina
nas mnogih, uslijed razno raznih zahvata

i pls ponavljam, pitajte svoje žene, majke, sestre,kćeri, nećakinje koga već ženskoga imate i znate
za detalje,pregleda, postupka..za razgovor koji se vodio tada, za odnos prema pacijentici, za postupak, brižnost ili relativiziranje
a i koliko puta ste čuli, "na svu se bol zaboravi kada se rodi"..ma nemoj
jer kaj..
i danas sa svom medicinom, gelovima, anesteticima, injekcijama ovakvim onakvim epiduralnom
,, normalno je da Boli? i dalje? od kada, zapravo do kada?

Autor: ladonna2   |   13.05.2022. u 12:11   |   opcije


flyngpicket, sve što si naveo je činjenično, nitko od nas nije glup da to ne zna.

Međutim, ako ti na uviđaj dođe policajac koji ti kaže da zašto bi uopće tražio kakave snimke i pisao izvješće , jer toj ženi koja je imala saobraćajku on (policajac) nije niti rod niti familija, onda su sve opcije kasnije moguće.

Šteta je očita na automobilu (još uvijek je), slike sa mjesta događaja, blizina naplatnih kućica sve dokumentirano, a i sam policajac nije sporio da je dobro prošla sa polupanim limom i zasipana rasprsnutim staklom.

Autor: pognioci   |   13.05.2022. u 13:08   |   opcije


Činjenica je: još uvijek se ne zna koji kamion, kojih registarskih oznaka je na ulasku na autocestu kod Lučkog udario vozilo, praktički ga izbacio sa autoceste, u vidokrugu kamera.

I drugih teorija zavjere nema.

Autor: pognioci   |   13.05.2022. u 13:12   |   opcije


ladonna, isprika na mijenjanju teme.
Naša Đusi piše da je 1964 godine bilo normalno na recept dobiti kontracepciju.
Danas 2022. doktor može imati priziv savjesti i ne želi niti razgovarati s tobom o kontracepciji.
2022. godine žena dođe u apoteku i apotekarka može imati priziv savjesti i ne prodati joj kontracepciju.
Stvarno smo mi žene napredovale kroz desetljeća.
Ili moramo mijenjati sustav.
Ili svoje glave.
Svi pričaju o samosvjesnim ženama. Možeš misliti..

Autor: pognioci   |   13.05.2022. u 13:34   |   opcije


Ups sorry, rođena 1948. plus 18 godina, bila je 1966. godina kad sam dobila kontracepcijske tablete preko recepta.
Još je bila opcija s nekom pjenom, ali to me nije interesiralo, a o spirali se još nije dovoljno znalo.
Dečka sam imala dugo godina i planirali smo, kako ćemo prvi puta (meni prvi put) i tako je i bilo, prvo zaštita, a onda seks.
Al' dal je bilo dobro...nije, ali o tom, potom.

Autor: juicy-mama   |   13.05.2022. u 16:20   |   opcije


upravo sortiram poštu i u pošti koverta od ministarstva zdravstva za preventivni pregled žena.
Super.

Osim što bih ja iz okolice Jastrebarskog trebala ići na kontrolni pregled u jedna od navedenih domova zdravlja: Velika Gorica, Samobor, Ivanić Grad, Zaprešić, Dugo Selo.
Kao da svaka žena 50+ ima auto i voza se po županiji
Dobro da nas nisu rasporedili u Dubrovnik, ali niti to me ne bi čudilo.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 10:10   |   opcije


valjda bi trebalo u svakopm seocetu sagraditi kliničke bolničke centre, pa da se ne mora tridesetak kilometara javnim prijevozom do preventivnog pregleda.

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 11:01   |   opcije


isti kurac kad bih ja kukao i lelekao što me upute u KB Dubrava sa Trešnjevke. Udaljenost i potrebno vrijeme za stići je isto.

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 11:02   |   opcije


hoćeš li ti meni maloj objasniti kojim javnim prijevozom žena iz jaske može doći do velike gorice da prije ne uđe u zagreb i tamo ne hvata velikogoričke buseve za koje nema pojma niti gdje imaju stajalište. A bome niti gdje je velikogorički dom zdravlja
Isto je i za druga navedena mjesta.

Oprosti. Jaska ima veliki dom zdravlja, a mamograf ne zauzima petsto kvadrata.

Stvarno lupaš ponekad.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 11:13   |   opcije


Nemoj zaboraviti da je dosta žena iz jaskanskog prodručja do same jaske udaljeno i preko 5 kilometara gdje za sva područja nema javnog prijevoza. Recimo, iz mog sela do prvog javnog prijevoza ako si visoko u selu ima 5 km. Od mene doma do prvog javnog prijevoza 3 km.

Ne samo dom zdravlja, ljudi koji žive u višim naseljima od mene do prvog dućana imaju preko 10 km. Ugasile se sve male lokalne trgovine i starci ne mogu kupiti niti ono osnovno dok nekog ne zamole da ih otpelja do prvog dučana.

Civilizacija :))

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 11:19   |   opcije


kukavela, a stalno se kurčite sa svježim zrakom, i domaćom "zdravom" hranom. e jebiga, ne ide uvijek i jare i pare. mislim si da po muške vjerojatno dođu limuzinom kad dobije poziv za preventivne preglede, a vidiš kak su okrutni prema ženama. sramota.

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 12:14   |   opcije


nekada iz nekog razloga idem busom na more. do Vodica, a onda nanoge preko 5 km do kuće, jer naja javnog prijevoza. ali kad stignem odmah kompenzacija u vidu svježeg zraka, mora, sunca i dr. i onda bi kao trebao revati što nema javnog prijevoza. u zg ga imam na pedesetak metara, ali ne svršavam od zadovoljstva zbog toga.

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 12:18   |   opcije


krelec, iz nekog razloga mlada mama koja nema auto na raspolaganju (a ne rode se svi s autom), ili mora nekog moliti da je otpelja do doma zdravlja, ili mora 5 km vozati svoje dijete u kolicima do autobusa pa do prvog doma zdravlja. (iz mog sela, recimo).

Ta ista mama (ili tata) će za svoju kuću platiti i komunalne doprinose i poreze na plaću, ili porez na dohodak i dobit, a da za uzvrat nema pravo niti na javni prijevoz (ne zaboravi da ja imam 2,5 km kroz šumu i polja , aj ti hodaj tuda noću.. ja jesam i hodam).
Nije niti čudno što je svaka druga kuća u selu prazna, jer je jeftinije mladima biti podstanar nego pješačiti do javnog prijevoza i platiti mjesečnu samoborček kartu za na posao (recimo) skoro tisuću kuna.

Žene koje se zove na preventivni pregled su 55+, dosta njih je i 70+ i 80+ (ili to nisu žene), pa neka se starice vuku okolo po domovima zdravlja.

Pred šezdesetak godina kad su ministarstva bila svjesna problematike udaljenosti bez javnog prijevoza, jednom tjedno su medicinske ekipe dolazile u mjesta. Redovni pregledi djece, savjetodavna služba i ostalo dolazila je pacijentima.

Sad smo napredovali- unazad.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 13:08   |   opcije


Isukrstati dosad san ja mislija da zivin u vukojebini, a kad san ovo procita cinimi se da san negdi na Kvatrici ili Gripan

Autor: Jarac999   |   14.05.2022. u 13:16   |   opcije


Jarac, vjerovao ili ne, gledam na grad Zagreb.
Al nikog nije briga za sela. To nije veliki broj birača da bi se borili za njih. Svi smo mi naučili živjeti s tim.
OK.
Ali imam pravo reči na glas da o poljoprivrednim područjima država ne vodi brigu.
Ali zna od istih ljudi naplatiti poreze i doprinose.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 13:29   |   opcije


a misha mu, pa samo koji komentar prije si tipkali kako ste jako složni, i uvijek netko nekoga odveze doktoru prije nego što stigne hitna pomoć. sada odjednom mlade mame guraju kolica sa dječicom po pustopoljinama kuda ni terenci ne mogu. daj se odluči.

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 13:29   |   opcije


nekad guraju i bake i djede.. ponekad nosaju pune ruke stvari.. ponekad.
pomagali mi jedan drugom ili ne, činjenica je i dalje ista: želiš li otići zbog bilo kakvih potreba iz mojeg sela velikog, ako nisi motoriziran, ideš na noge, ili na štake ili na nečiju dobru volju.

A država, lokalane uprave i ostali koji bi o tome trebali brinutu-s su za kiki.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 13:37   |   opcije


ali rekla si da pomažete, gotovo da si ustvrdila kako jedni druge operirate, a sad najednom ništa nije o.k. Kako to? Kako?

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 13:57   |   opcije


nemoj raditi od sebe bedaka većeg nego što jesi.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 14:01   |   opcije


eto ja radim od sebe bedaka, a ti pametna kada u sekundi tvrdiš jedno, a već sekundu poslije drugo. Jedna od najjačih na ovom postu ti je ona da se ne može utvrditi kako i kada si ušao na autocestu. pa de me ne jebi. mala beba to može. al dobro, možda to samo žene ne mogu, jer su kako ti veliš neprestano i u svim segmentima ugrožavane. ja svoje tri kćeri doživljavam prije svega kao ljude, poprilično pričam s njima, a bome niti u jednom segmentu nisam primijetio bilo kakvu njihovu ugroženost. no vjerojatno su one, a i ja s njima izuzetak, a ti i tvoje susjede koje jadne moraju po pola metra snijega sa dvoje djece u kolicima pet kilometara do autobusa. Muškarci naravno en pate jer po njih dolazi zrakomlat Hrvatskog ratnog zrakoplovstva.

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 14:31   |   opcije


ako nisi živio u malim mjestima, onda ne znaš o čemu pišem..
ako jesi, znaš o čemu pišem, a najmjerno iskrivljuješ ono što pišem. Tema je o ženama- zato sam žene i spominjala.

A što se tiče ulaska na auto cestu, to ću ti privatno poslati sljedeći tjedan kad si kopiram.

Jer i ona (koja je imala sobraćajku) kaže da se počela osjećati kao da sve snima skrivena kamera, a ne da je stvarnost. Kao što ti sada mene pokušavaš uvjeriti da pišem laži, a pišem ti čistu istinu.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 14:39   |   opcije


ne trebaš se truditi, otvori stranicu hac-a unesi broj enc-a i svi podaci su ti an dlanu. a bome u zadnjih 22 godine jedanaest živim u malo mjestu, dijelu Tribunja gdje domaći kada idu u Tribunj vele idem u selo, i ne žalim se. Nemamo klinički bolnički centar, nemamo hipermarket ni ne daj bože šoping centar, nemam ni petnaest hotela sa pet do šes zvjezdica, ali ipak preživljavamo.

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 14:48   |   opcije


čak mi se čini da iz godine u godinu preživljavamo sve bolje i lagodnije.

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 14:49   |   opcije


a kod mene, jedino što gledam je kako selo postaje sve manje naseljeno.

Momentalno se prodaju dvije kuće. Jedna je prodana prošli tjedan, kupio je lokalni za smještaj radnika.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 15:30   |   opcije


mijenjaj selo,

Autor: krelec   |   14.05.2022. u 15:36   |   opcije


Ma nije to bas tako minjaj selo.

Autor: Jarac999   |   14.05.2022. u 17:32   |   opcije


Pogni znam ja kako je to i kod mene je onaj dio iza Mosora skoro pa nesta, mi se doli drzimo al zeznuto je, prioritet bi bio javni prevoz treba poboljsat iako je onaj skolski dobro rijesen

Autor: Jarac999   |   14.05.2022. u 17:36   |   opcije


Doduse ne smanjujemo se al niti ne rastemo bas zadovoljavajuce il rastemo malo ukrivo al to ni bas tema bloga e

Autor: Jarac999   |   14.05.2022. u 17:37   |   opcije


A i Tribuj je vjerojatno tu slican jer pored cilog turizma on je zimi krepano selo.

Krelac Tribunj je selo ne zovuga oni tako on to je to ni omalovazavanje

Autor: Jarac999   |   14.05.2022. u 17:40   |   opcije


A Dona vidi sta smo ti napravili od prosvjedišta

Autor: Jarac999   |   14.05.2022. u 17:52   |   opcije


ne mijenjam ja svoje selo za sve gradove svijeta. Imala sam izbora živjeti drugdje.
Imam i stan u gradu, mislim da sam lani jednom tamo prespavala.
Lijepo otići, vidjeti svijeta i vratiti se. Na sigurno. Doma se osjećam sigurno.

Autor: pognioci   |   14.05.2022. u 20:06   |   opcije


Pokojni Konfičije je reka bolje zadnji u selu od sto ljudi nego prizadnji u gradu od milijun ljudi e

Autor: Jarac999   |   14.05.2022. u 22:14   |   opcije


...bila je slomljena, psihicki i fizicki - od batina i psihickog zlostavljanja pa cak i silovanja u braku.

...kad je bivsi muz zatrazio da se istrese, sisnula je zube i molila Boga da cim prije prode.
...kontracepciju nije smjela piti jer je dobila batine kad je muz nasao tablete optuzivsi da ih pije jer se kurva.
...nekoliko puta ga je sa djecicom na rukama ostavljala, on je dolazio tamo di je otisla i djecu cupao iz ruku i odveo k sebi znajuci da ce doci u tom slucaju nazad. ...jednom takvom prilikom krenuo je cestom za njima i pokusao auto s vlastitom djecom odgurati u grabu. cinilo joj se da poslije takvih dogadaja, namjerno svrsava u nju ne bi li otisla i opet na ab, da bi ju slomio jos jace.

i kaj?

Autor: Amygdala   |   23.05.2022. u 21:49   |   opcije


Dodaj komentar