povodom lubrikanta rasprava o analcu (umni klub)

Priča o tangu/margarinu/maslacu pokazala mi je da je zabluda o nadmoći Tehnologije nad Majčicom Prirodom i dalje svekoliko prisutna

Znanstveni i tehnološki pristup ovoj temi ostavljam labosu, čija će vam šefica Ananta, uvjerena sam, kazati o analnom seksu 'sve što ste oduvijek željeli znati, a niste se usudili pitati'. Ovo je tek osobni osvrt na temu o kojoj mnogi misle, a malo ih je koji se usuđuju otvoreno o njoj govoriti

Većinom sam se susretala s mišljenjem da je to nešto što žele muškarci, a ne žene. One većma iskazuju zaziranje od analnog seksa i uz njihova razmišljanja o tome vezani su epiteti poput 'nečisto', 'nehigijenski', 'neprirodno' ili čak 'opasno'. Pretpostavljeni osjećaji su 'neugoda', 'nelagoda' pa čak i 'bol'. Određeni broj je probao, obično na inzistiranje partnera: neke su potvrdile da su imale pravo u svojim 'strahovima', druge kažu da nije 'epohalno', ali (uz pomoć tehnologije) nije ni 'strašno', a veseli partnera, pa zašto ne, prakticiraju to s vremena na vrijeme. Možda nisam razgovarala s dovoljnim brojem žena, no do sada sam upoznala samo jednu koja ga smatra poželjnim i nadasve uzbudljivim. Moju malenkost. [Molim sve, u ovom času zainteresirane pripadnike muškog roda da mi se ne obraćaju na pvt prije negoli pročitaju tekst do kraja ] Stoga je razumljivo da ništa od ovoga što ću napisati ne mogu poopćiti.

U trenutku potpune intimnosti s partnerom, onom trenutku u kojem mitska 'svijest o vlastitoj golotinji' iščezava, a s njome i svi tabui civilizacije, trenutku u kojem se žena transformira u Ženu, Ženku, Ženskost, jedino što preostaje jest žudnja za potpunim spajanjem, potpunim prožimanjem. U tom trenutku je po definiciji nemoguće 'voditi računa' o tome što se fizički spaja s čime. I time je zapravo o 'analnom seksu' rečeno sve što se o tome uistinu ima reći.

Budući da smo (ili barem mislimo da jesmo), u većini ostalih trenutaka života 'racionalna' bića, moguće je o tome još štogod kazati.
Primjerice to da je, anatomski gledano, seks već sam po sebi nadasve čudesna aktivnost koja se, u čisto fizičkom smislu, sastoji od preobrazbe 'boli' u 'ugodu'. Količina i način na koji, za vrijeme seksualnog čina, dodirujemo mjesta koja su (neuronski) hiperosjetljiva, prouzročila bi 'bol' kada ne bi postojala ta doista čudesna sposobnost ljudskog mozga da na neki naizgled tajanstven, nedokučiv način taj posve isti dodir doživi kao 'ugodu'. Znanstvenici su proučavali način na koji, svjesno usmjerena misao, može inhibirati određene procese u mozgu, odgovorne za doživljaj 'boli', ali taj dio priče spada u 'labos'. Ja više volim razmišljati o tome kao o čudesnoj sposobnosti 'transcendencije'.
Analni seks se u tome fizičkom pogledu posve prirodno uklapa u seksualni čin. U trenutku visoke razine uzbuđenja, količina fizičkog osjećaja koju izaziva trenje penisa u vagini, zbog velike vlažnosti i 'širenja', oslabljuje. U takvom trenutku, prodiranje u analni otvor, koji je 'tješnji' i u tom času osjetljiviji na dodir je prirodan i poželjan.
Ono što možete osjetiti na takav način, kada se sve to događa posve opušteno, prirodno i bez ikakvih primisli, nešto je što vrijedi iskusiti. Vjerujte mi

Autor: WhiteRose
aime... ako nešto mrzim onda je to baš ovo

Autor: forsaken
Osobno mi, taman da imam curu koja svršiti ne može nikako osim analnim seksom, nimalo ne pada na pamet gurati svojeg najboljeg prijatelja u tu smrdljivu "exit only" rupu. Fuj.

To je bilo prvo. A drugo, ovisno o širini kurca, postoji više ili manje realna mogućnost popuštanja sfinktera, što je, prema onome što sam čuo od poznanika homoseksualca, iznimno neugodna stvar koja uključuje ekvivalent inkontinencije i vrlo bolnu operaciju šivanja kako bi se tim mišićima vratila funkcija zadržavanja nusprodukata probavnog sustava i popunjavanja rupa i šupljina.

Da je analni seks ugodan, vjerujem, posebno muškarcima kojima se na taj način može podražiti prostata. Da ću ga probati - neću. Isto kao što tuđe rupe smatram izlaznima, tako smatram i svoju.

Uostalom, još mi se dosad nije desilo da postoji nekakav problem s trenjem jer sam sasvim adekvatno dimenzioniran - da ga i probam gurnuti u krivu rupu, nema šanse da bi ušao

Autor: AnaisNin
forsaken, jedini dobar argument ti je veličina :-)
Koliko sam shvatila, granična linija je kod tebe 'ulaz/izlaz'. Pretpostavljam da iste inhibicije ne pokazuješ prema guranju kurca u usta, budući je to prvenstveno 'ulazna' šupljina. Prava je istina da je to 'ulazno/izlazna' šupljina jer služi i za povraćanje. Stoga bi možda trebao još jednom razmisliti prije no što dozvoliš curi da ti ga popuši. Što ako je baš nešto nezgodno pojela? Jamčim da je bljuvotina smrdljiva

A nisi ni dobar kršćanin, Isus je rekao da su usta jedino mjesto na koje uistinu izlazi nečist

Uzgred, jesi li sam probao felacio? Možda bismo i o pušenju trebali otvoriti posebnu temu. Zašto žene puše? Da li im to predstavlja užitak (i kakav) ili to čine 'zbog' ili 'za muškarca' i njegovo uzbuđenje?

Autor: barbara48
Vaginalni seks,analni seks,oralni seks..i sve moguće njihove kombinacije ..prema vremenskom rasporedu i mjestu ..mogu biti,i uglavnom jesu daleko od “epohalnog” ako do njih ne dolazi potpuno spontano i prirodno..iz vlastitog iskustva znam da niti vaginalni seks nisam smatrala “epohalnim” dok ga nisam doživjela s partnerom s kojim sam imala i “epohalnu” ljubav..jedno bez drugog nikako ne ide..”epohalni” seks se ne može naručiti uz garantno pismo..

Sve upotrijebljene vještine ne mogu zamijeniti sekundu ljubavne iskre..ona je dovoljna da pokrene najsuptilnije mehanizme koje jedino mogu dovesti do želje za potpunim sjedinjenjem ..ja to zovem - želja do boli....pa da..onda dalje sve ide bez ikakovih ograda i tabua ..ko da se poslije uopće možeš točno sjetiti tko je gdje i kada bio..svjestan si samo silne senzualnosti u svemu što osjetiš,dodirneš..okusiš i omirišeš..

Može se poslije to analizirati..ma ima u tome čara..ali sve te analize mehanizama koji dovode ..ne do orgazma,nego do tjelesnog blaženstva, ipak se na kraju svode na ono što se jedino i može smisleno analizirati – na fizičke reakcije do krajnosti napetih tjelesnih osjetilnih perceptora..

Ma zgodno je to ustvari analizirati..Ananta bude mi oprostila ovu diverziju......razlog zbog kojeg analno podraživanje stvara tako dobar osjećaj pitanje je biologije..cijelo analno područje prepuno je,kao i vaginalno,završetaka živaca i samo po sebi je jako osjetljivo…osim toga,u trenutku orgazma PC mišić se steže u ritmičkim intervalima što se osjeća kao vaginalno pulsiranje..ali kroz taj mišić prolazi i anus,pa kako se mišić steže,tako se steže i anus..jednostavni mehanizam..zato se često govori o različitim vrstama orgazama..e sad..kad se sve to lijepo ujedini..a pokretač je ona ljubavna iskra..onda je to blaženstvo..

Eh,sad kad se već tu o tome govori..analno područje kod muškaraca isto je osjetljivo..jako osjetljivo..muški koji budu ovo čitali nek se ne zgroze..uostalom,nek se zgroze ako im se hoće..analno prodiranje kod muškarca dovodi do istih efekata kao i kod žene..,govorim iz vlastitog iskustva..ako su podignute sve ograde, a podignute su ako se radi o ljubavnom sjedinjenju, onda je izbrisana i ona stigma koja analni seks kod muškaraca veže uz homoseksualizam..

Slažem se s onim što je Anais rekla – u trenutku sjedinjenja nemoguće je voditi računa što se s čim spaja..

Na kraju još jedna mala sitnica..kud sve tu i to..tehnološki momenat nije baš sasvim zanemariv..analno područje je područje koje nema vlastito ovlaživanje..to znači da ga treba ovlažiti..jel to posudbom sa drugih mjesta ili iz neke bočice,stvar je osobnog odabira..jasno..

Autor: barbara48
fors,da li ti znaš da nedavno ispražnjeno crijevo sadrži manje bakterija nego prosječna usta..

Autor: forsaken

Barbara, možda sadrži manje bakterija, ali su te bakterije PUNO drugačije i opasnije. Napravi eksperiment: poreži se na tri mjesta. Na prvo pljuni, na drugo se popiški, a na treće se pokaki, pa da vidiš svog argumenta o bakterijama

Ninka, pazi ovo: ne volim da mi žene puše kurac. Jednostavno mi to ne odgovara - kao prvo, volim da je njena glava dovoljno blizu moje, a kao drugo, naučio sam da nikada ne smijem podcijeniti moć ugriza

Ako se felatio na samome sebi računa, onda sam probao, ali nisam ni tada bio nešto pretjerano oduševljen

Autor: barbara48
ma daj..fors..jesu koke,kokice ili stafilo..gono..mono..strepto..
jebse..samo ne kužim zakaj da se režem..jel ti preferiraš sadizam....
ajd se ti ugrizi..sam sebe,prosim..pa budeš vidil kaj bude ti se dogodilo..
iako to nema veze s onim:ugriz čovjeka najgori je od svih ugriza..
i čuj..ak ti ne paše da ti žena puši,pa nedaj..ko ti kaj može..

Autor: cika_spasoje Poslano: 06/09/2004 Profil Odgovori
draga moja anais,drago mi je da uzivas u analnom seksu,no ne bi bilo lose kad bi prestala ubjedjivati ostale kako bi im se to dopalo jer to nije istina,ti si jedna od nemjerljivo malo zena kojima se to svidja...dapace,ogroman broj zena ne dozivljava potpunu ugodu ni za vrijeme vaginalnog seksa....zena ima klitoris i to je najvaznije i najosjetljivije i za vecinu zena glavni organ naslade....izvini na izradu ali vecina normalnih zena osjeca bol dok joj se zabija kurac u supak i to dopustaju jer hoce muskarcu ugoditi po svaku cijenu ili ce im za to biti placeno...ja draga moja morala bih se prvo dobro tinte napiti pa da bih na sebi dozvolila izvesti nesto tako sadisticki perverzno....ja sam emancipovana zena koja zeli u seksu da uziva a ne da si sijem guzicu prethodno izderanu kurcem nekog perverznog drkadjije kojem je savrseno bilo svejedno za moj bol ili moj uzitak i koji je imao za jedini cilj naci sto uzu rupu.....izvinite za rijecnik malo me je tema nasekirala...mislim kakvo je vrijeme doslo jos ce zene jedna drugu ubjedjivati kako je najsigurniji put do orgazma kad te muskarac pocasti prethodno sa par samara i kojom sljivom ispod oka....

Autor: AnaisNin
čika_spasojica, ne ubjeđujem ja emancipovane žene. A, ne, nikako. Niti sam emancipovana, niti se s takvima družim. Sačuvaj Bože, šta ti pada napamet, pa nije mene Sava naplavila.
Ne, draga moja, k'o što sama kažeš, te emancipovane se emancipuju od perverznih drkađija, a ja se ni s takvima ne družim. Sačuvaj Bože!

Autor: ljepotamisli
A joj Ciko što se nasikira
Koliko ja kužim STVAR, govori se o analnom sexu kao principu, kao tabuu.
Bilo koje bolno prodiranje bilo kojeg drkadžije na bilo koje mjesto je uvijek samo to. Bolno prodiranje, silovanje, neljubavnost, nesuptilnost i neosjetljivost. Da li vaginalni ili analni otvor u pitanju uvijek je bolno ako je bolno. (sreća da usta imaju zube)
Koliko ja kužim nije riječ o boli uopće, niti o trpljenju boli niti o mazohizmu. Riječ je o tome da je analni otvor tabu.
Ne vjerujem da bi te bolio analni otvor da ti ga dodirujem prstom, ne vjerujem da bi te bolio analni otvor da u njega stavim prst (naravno ne suh). Dakle nije pitanje bola, nego je pitanje temeljnog odnosa prema analnom otvoru, prema nečemu što je tebi zbog iskustava ili ideje o tome apriori neugodno i naravno da je to tada za tebe neugodno.

Meni je jedan doktor jednom na nekom sistematskom pregledu gurnuo prst u guzicu i nije mi bilo nimalo ugodno. Nije bilo bolno, jer i oni koriste neku kremu, ali bilo je NEUGODNO!!!(jebomupas#$##"$$"$$##$#grrrrf)
Za razliku od toga jednom mi je jedna djevojka u doista prelijepom intinmon trenutku gurala prst u guzu i bilo je to potpuno drugačije iskustvo. Nimalo neugodno. Čudno, neobično, zbunjujuće ali sigurno ne neugodno. Ugodno.

Kad se stisne šupak od straha tada je svako prodiranje neugodno, a kada se šupak opusti tada je analni otvor samo jedan od načina prožimanja dvaju tijela u jedno.

Forsi
ti si se usrao ko grlica a ?
Neboj se ništa. Kada naletiš na pravu curu koja će biti dovoljno nježna s tvojim exajting otvorom nećeš znati di ti je dupe a di glava, a kad se prestaneš bojati da će ti ga odgristi, tada ćeš shvatiti da neke žene puše predivno i to rade božanski, bolje nego što si ti sam sebi mogao ikada zamisliti.

Hrabrost je proći kroz rešetku tabuiziranih misli. Hrabrost je spoznati da svaki, baš svaki djelić našeg tijela jest ljubavno božansko tijelo. Svaka kapljica, svaki otvor, svaki ekstremitet i organ, a naravno stanje kad 'neznaš di je kome što', nemaju svi ljudi kao osobno iskustvo ili imaju bolna i nasilna iskustva. Takva iskustva stvaraju pogled kojim ne mogu razumjeti ovo što Anais piše.
Potpuno oslobađanje sebe, potpunost prožimanja, otpuštanje svih barijera i granica nemaju svi kao iskustvo, a tek iskustvo istinskog prožimanja dvaju tijela može stvoriti novi pogled.

Da je bilo do onog doktora jebomupas#"$##$# i ja bih danas o ovoj temi pisao drugačije, a pošto me Djevojka svojim prelijepim prstom izliječila od traume doktorova prsta.
Ma vratit ću ja njemu kad tad. Smo nek me se pazi!!

Autor: Plavi_74
Ja se ovdje ne bum šel mešati

Autor: ljepotamisli Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori

FRKA te Plavice a? a? a?
a jooooj frkeeeeeee
Još sam ja Zlici nešto prigovarao da je konzerva i bojler - kad vidi ono!! FRKAAA!!!

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
ajde..bar se nije zgrozil..
samo neće miješati..

Autor: ljepotamisli Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
da Barbara, i to što kažeš

Autor: Plavi_74 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori

E sad ste me povukli za jezik pa ću se umješat
Dakle ovako: u svom skromnom životu: ja sam bio popušen i ja sam lizao
I jedno i drugo mi je bilo super: i nisam vodio brige o bakterijama, jer ako vodiš brige o tome: moga bi se zatvoriti u sterilni prostor i živit tako do kraja života.
Eto toliko sam se umešal

Autor: ZlicaOdOpaka Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
Ne znam zašto ali ovo me sve podsjeća da davne osnovnoškolske dane kad su puse bile dozvoljene (narafski ako smo hodali :-)) ) ali žvaljenje nikako :-)). To ne rade pristojne djevojčice :-)).
Čak se sjećam početka 7. osnovne kad je jedna djevojčica/djevojka doživjela svoje ime napisano na ploči: ... se žvalila.
Onda je žvaljenje (ah, na koje slatke trenutke te odnosila ta riječ :-)) ) postalo ok i ono što se radi, ali ne smije te šlatati. Narafski, ni slučajno ti njega :-)).
I tako to u nedogled :-)). Od tabua oralnog sexa, koji se ni slučajno nije smio priznati, došli smo do analnog sexa :-)).

Anais je napisala daleko ljepše nego što bih to sama napisala: "jedino što preostaje jest žudnja za potpunim spajanjem, potpunim prožimanjem. U tom trenutku je po definiciji nemoguće 'voditi računa' o tome što se fizički spaja s čime."

Anais, razmišljam o školskoj ploči :-)). Da te tamo prozovemo :-)).

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
mislim da je cika-cika u orgazmičkom zanosu..

Autor: Ananta Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
E vidite koji me puce problemi, eto i cikaspasojica nema reci) i meni u labosu sve smrznuto, samo mi javljaju da je tu neki virus trojan, spywer, hijacker etc...sad se jebem s ovim svim i molim malo strpljenja dok guza ne dodje na red) a i donacije su nekak u zakasnjenju hehhe...ajd voli vas ananta

Autor: cika_spasoje Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
lijepa moja ljepotomisli...hajde de digitorektalni pregled nije strasan.neugodno jeste bolno bas i ne.ja sam medjutim bila ne jednom svjedokom rektoskopskom pregledu.e tu su ljudi skakali do plafona,bez obzira sto je cijev namazana vazelinom.nisam ja nikakva cistunica niti sramezljivi cvjetic,ali supak je rupa na koju izlazi govno a ne rupa na koju ulazi zadovoljstvo,i anatomska mu je gradja takva i za to sluzi.druge vrste manipulacije tim otvorom dovode do bola a na duze staze do inkontinencije sto znaci da ni majka priroda nije predvidjela tu rupu za guranje inace bi i tu rupu ovlazila.slucajno sasvim muskarcima je jako podrazljiva prostata kroz rektum.tacno je da se u okolini anusa nalaze osjetna tjelasca a tacno je i da kod zene u rektumu ne postoji ama bas nista na osnovu cega bi mogla uzivati.kurac u rektumu izaziva bol i tacka e druga stvar sto nekome bol prija

Autor: pijesak Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
Spasojica, zašto ti praviš razliku između govna koje je unutar tebe i kad je van tebe, u svakom slučaju je tvoje. Isto ti je i s mislima.

Autor: pijesak Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
Analni seks ljudi povezuju s homoseksualnošću. Forsi, da ti nisi latentni? Nije samo dupe važno nego i vlasnik/ca. Ova diskusija me malo podsjeća na temu o homoseksualnosti koju smo već jednom vodili. Evo odlomak iz intervjua s Michelom Foucaultom, preminulim francuskim seksologom i misliocem. Možete ga naći na http://www.gay.hr/portal/kategorija.php?kat=18&id=1724 Mislim da ima i dodirnih točaka s ovom temom.

Pitanje
Biste li se upustili u pokušaj objašnjavanja činjenice da muškarci danas puno spremnije prihvaćaju biseksualnost žena nego biseksualnost muškaraca?

Foucault
To je vjerovatno povezano s ulogom koju žene igraju u imaginaciji heteroseksualnih muškaraca. Oni su uvijek shvaćali žene kao svoje ekskluzivno vlasništvo. Kako bi sačuvao svoje vlasništvo, muškarac je morao onemogućiti ženi da ima previše kontakata s drugim muškarcima, tako da su žene bile ograničene na društveni kontakt s drugim ženama, i u tom je smislu postojala veća tolerancija u pogledu fizičkog odnosa između žena. U istom tom smislu, heteroseksualni muškarci smatrali su da bi eventualno upražnjavanje homoseksualnosti s drugim muškarcima uništilo ono za šta su oni smatrali da je slika koju o njima imaju njihove žene. Oni smatraju kako u svijesti žena postoje kao gospodari. Smatraju da bi ideja o njihovom potčinjavanju drugom muškarcu, da se u ljubavnom činu nađu pod muškarcem, uništila sliku koju o njima imaju žene. Muškarci misle da žene mogu iskusiti zadovoljstvo samo ukoliko muškarce priznaju za gospodare. Biti pasivni partner u ljubavnom odnosu čak je i za Grke predstavljalo problem. Grci su smatrali da je prirodno da aristokrat vodi ljubav s pasivnim muškim robom, s obzirom da je rob po prirodi bio inferioran. Ali, pravi je problem predstavljalo da ljubav vode dva grčka muškarca koji pripadaju istoj društvenoj klasi, s obzirom da nijedan od njih nije smatrao da se treba poniziti pred drugim.
Homoseksualci i danas imaju ovaj problem. Većina homoseksualaca smatra kako je pasivna uloga na neki način ponižavajuća. Sado-mazohizam je, zapravo, doprinijeo ublažavanju ovog problema.

Autor: forsaken Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
Analni nema veze s homoseksualnošću i ne, nisam latentni
Ako postoji neka rupa, u ljudskoj je prirodi nešto u nju gurnuti odnosno nečime je popuniti. Osobno, kao što rekoh, ne želim popunjavati rupe kroz koje izlaze govna; sve druge - može, bring it on!

Uostalom, neka prvi baci kamen onaj muškarac koji nije ponekad umjesto rupe (kad ona krvari, pa ne da )+ iskoristio nešto slično, poput njenih sisa, bedara ili čak pazuha

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
>Osobno, kao što rekoh, ne želim popunjavati rupe kroz koje izlaze govna; sve druge - može, bring it on! <

sam sebi najbolje popunjavaš tu rupu kad si skočiš u usta..onda ti sranje izlazi,jasno,nakon probave..

što se tiče bacanja kamena.......moraš samo uputu dati na koga da se kamen baci,bez obzira na besmislenost razloga za bacanje....možda na Magdalenu koju je menga uhvatila baš kad se tebi digo..i jebiga,baš neda..ma baš neda..a ovo sa sisama baš ti nije zgodno za tu priliku..ako nije kamenom po glavi prije dobila kako ćeš je prisilit da ih drži tako da dovoljno usku rupicu napravi za tvoje nešto što ti je u prirodi u neku rupu gurat..
e,jebiga,fors,jebiga..

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
ma jebote kamen u glavu..kurčevu..

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori

>.slucajno sasvim muskarcima je jako podrazljiva prostata kroz rektum.tacno je da se u okolini anusa nalaze osjetna tjelasca a tacno je i da kod zene u rektumu ne postoji ama bas nista na osnovu cega bi mogla uzivati.<

jesi ti ciko miko neka doktorica kad se tak dobro u anatomiju razmeš

pa nije slučajno muškarcima podražljiva prostata kroz rektum...nego upravo zato što je tu najbliže..ali zbog prostate ne moraš gurati prst nikud..možeš je masirati i izvana..prostati skoro pa svejedno..a u čemu je štos guranja prsta u muško dupe ti ne možeš dokučiti da i tisuću rektoskopija napraviš..

a u pravu si da u tvom dupetu nema baš ničeg što bi te dovelo do užitka..u nekima ima..apropo toga,evo tebi malo pouke....kod analnog seksa ne mora doći do nikakovog pucanja prstena....ajd sjedni malo na neki čučavac pa vidi koliko ti sranje izlazi iz tog tvog dupeta..davno ti je već prsten trebao popucati na sto mjesta...a nije..a zašto nije?..ajd malo mućni mučkom....ako ga imaš..ko tebe jebe i tvoju bolnu defloraciju..ma bljak..

sory..naletila si mi....danas mi baš neki bljak dan....ma evo,skroz se s tobom slažem da je važno da žena ima klitoris..evo..stvarno..

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
stvarno sory,ciko miko....sad vidim da ti uopće nisi o sfinkteru..sory....nemoj ti onda na čučavac promatrati..grda bi to iskustva mogla biti a nisi zaslužila..

nek ide na promatranje tko je sfinkter prvi spomenuo..

Autor: morskapjena Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
Sloboda je sloboda onih koji misle drugačije. (Klara Zetkin)

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
i ne samo misle..nego govore i rade....i jebadaju se..

Autor: ljepotamisli Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
Plavi podvaljuješ !
ovdje je riječ o analnom sexu a ti se kao naivna plavuša praviš da pričamo o pušenju i lizanju!
Pizdek muški, podvaljivač jedan.
Priča je o smeđem otraga, a ti pričaš o žutom spreda. Tovare.

Zlice
ja sam nabavio krede u boji, a ploču imam doma već godinama -ili je možda bolje isprintana varijanta?



Autor: cika_spasoje Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
ma slusaj barbara ja i jesam nekakva eto jos par ispita pa doktorica.a sto se tice guzice,zaboli te ona i kada imas prekrutu stolicu,a sto se tice guranja po definiciji krutih predmeta,boli i tako i tako.analni seks je nesto u cemu moze uzivati muskarac,uostalom musko uziva i kad ga gura pod pazuho.mene samo malo sekira sto zena pokrece temu i ubjedjuje kako u analnom seksu uziva zena,sto je istina samo u slucaju ako je zena mazohista,pa se to treba i naglasiti.ko voli da ga boli neka izvoli.prosjecna zena(kakvih je najvise) ne moze uzivati u analnom seksu jer za takvo nesto nema nikakvog anatomskog argumenta.i znas sta jebi se polako i obrati paznju na klitoris a u luku zaobilazi sfinktere,to ti je moj savjet.

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
ma doktorice,baš sam vesela što upoznajem tako jednu dobro potkovanu damu..

jes,može netko uvjeravati nekog u što hoće..naročito onog tko ne razumije da ga se u ništa ne uvjerava..pa na kraju sebe uvjeri da ga se uvjerava....a iza planjke sranje..i ugaziš u njega..dok si se branil da te neko odostraga ne odjebe..dobiš kurac pod pazuh..

a ko te jebe kad ti to paše..

a veliš ti meni da u analnom seksu može uživati samo muškarac..pa..valjda znaš toga što je uživao..ili neke statistike doktorske iznosiš..D..a vidi tu neke koji baš u analnom seksu ne uživaju..ko ih jebe..al kud da ih statistički svrstamo..

i imaš pravo..može grdo isekirati kad ŽENA pokreće temu..jebote,bolje da je anais recepte ovdje napisala..znaš ono,za šalše i čušpajze..ko je jebe što gura nos ni manje ni više nego u analne otvore..ma da..muški u pazuho,a žene u lonce..

možda da te neki muškarac "ubjeđivao"..možda bi i povjerovala njegovim argumentima..ali ŽENA..jebotežena..ma niti pojma nemaš kako ti je fino i krasno kad te žena jebe..imaš jebenu sreću kaj uopće jebanje žensko ovdje čitaš..

jes,mazohizam..dobro si rekla..ovdje smrdi po jebenom mazohizmu tvojih uprosječenih žena,statistički lijepo uredno uprosječenih u neke tvoje doktorske uđbenike..ukurac s njima doktorice....čuj,a koja si ti specijalizacija..

ja sam ti ekonomista pa ću si dozvolit malo te ispravit..ne može ničeg što je prosječno biti najviše..prosjek je uvijek samo prosjek..ali to su ti već statističke kategorije..samo mi malo milo došlo da pamet prodajem..

anatomski argument....ovo je svakako novoumna kategorija..ali,jes,jes..nema anatomskog argumenta ma što to bilo..ali svi ostali jebeni argumenti jako dobro stoje na kladionicama..ako se kladiš,nemreš izgubiti..

ah,pa baš mi čudne ove tvoje želje..nisi dobro pročitala..moj sfinkter jako dobro funkcionira..bez pucanja i prepucavanja s nekim anatomskim argumentima....a klitoris..ma volim na njega obraćati pažnju..vrag mali..

Autor: tooldforshit Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
Tabu nad tabuima: analni seks :-)

Anuška (mudrica,šefica) čemu takav naslov (kaj šljakaš honorano za "bezgrešnjak")

Po mom skromnom mišljenju to nije tabu-tema već stoljećima(vidi pije/sack-tekst koji je od prije tridesetak godinica)a počinje se upražnjavti u dobi od oko dvadest godinica ,ono vrijeme kad se pomno istražuju svi tjelesni otvori i kada počinjemo otkrivati kam je najtibolje stavit/primiti .

Analni sex je za veliku većinu (moje iskustvo) žena bolan (osim za one koje to redovito upražnjavaju i one koje imaju problema s godinom proizvodnje tj.one kaj su malo znucane) dok se otvor ne raširi i ako se dovoljno ne ovlaži.

"U trenutku potpune intimnosti s partnerom, onom trenutku u kojem mitska 'svijest o vlastitoj golotinji' iščezava, a s njome i svi tabui civilizacije, trenutku u kojem se muškarac transformira u Muškarca, Mužjaka, Muškost, jedino što preostaje jest žudnja za potpunim spajanjem, potpunim prožimanjem. U tom trenutku je po definiciji nemoguće 'voditi računa' o tome što se fizički spaja s čime."

Ipak ruku na srce takve situacije nisu svakodnevna pojava.

Ciljano (dogovorno) upražnjavati i eksperimentirati s analnim sexom nekoliko puta godišnje može biti jako zabavno a redovito može ženama stvoriti zdravstvenih problema

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
o toldo..ma daj..)
ali još nešto za doktoricu..statistike na internet stranicama(samo ukucaš - analni seks i dobiješ ga kolko hoćeš,danas sam malo to upražnjavala)su vrlo interesantne....ali baš ti neću reći,upražnjavaj malo sama..

Autor: cika_spasoje Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
ma slusaj barbara,kad bi zene malo vise paznje posvetile svojoj cjenjenoj vagini i svom redovito zanemarenom klitorisu ne bi im se desavalo da ih jebu pod pazuh i da im bucaju guzice.kad jedna zene sere o prodiranju kurca u njenu guzicu odaje svasta samo ne bas preveliku pamet.bolje je ženi svakoj da vodi racuna o stimulaciji svog klitorisa a ne o nacinima navlazivanja svog supka.zlo mi je upravo to sto zena sere o ljepoti jebanja u supak...jer sam zena i smatram da zasluzujem zadovoljenje u seksu jednako kao i muskarac a ne ulogu objekta za izdrkavanje po svim rupama i pregibima redom.

Autor: tooldforshit Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
cika, ima žena koje uživaju u analnom sexu naravno samo uz istovremeno stimuliranje klitorisa
a da ne govorim kad je istovremeno vibrator u vagini

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
ah,koja divna jebada..
nitko još moju vaginu nije nazvao -cijenjena..ovo je stvarno posebna čast za mene..ma i za sve žene ovog svijeta..oh,divno,divno..ovo si moram zapamtiti..
znaš,doktorice..ovo o klitorisu..nek mi svi ovdje oproste na digresiji,ali od anusa do klitorisa kratki je put..nekad su ženama neki divljaci rezali klitoris..ma ne ovi naši zapadni kulturnjaci..nebi oni nožem....oni su suptilnije metode za zaborav malog vraga imali...sad budeš ti meni prodavala da SAMO o klitorisu mislim...opasnost se spustila NIŽE..opasno nisko,pa da..bolje ostati tu di jesmo nego se u taj jebeni ambis spustiti..nikad ne znaš koje će iz toga sranje(doslovno) izaći na kraju..
ali drago mi je da ti počinješ shvaćati..to je za tebe jako važno..počinješ shvaćati da prodiranje kurca u anus nema baš nikakove veze s pameću..u tome ti je sva mudrost draga moja doktorice..evo,skužila si i sama..

po pitanju navlaživanja - nemoj samo odustati od svog služenja zdravlju ljudske vrste kad budeš prvi puta potpisala neki lubrikant na recept..slika nekog muškog prsta kako fino i nježno prije prodiranja u anus koristi taj od tebe propisani i potpisani lubrikant mogla bi sva tvoja znanja okrenuti naopačke..

spominješ i pregibe..redom..ma volim po svim pregibima redom..a ti

Autor: cika_spasoje Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
lubrikanti se izdaju i bez recepta a ja ne preferiram bas sve pregibe,samo one koje osjecam za svrsishodne..za sebe...a za zaborav"malog vraga" krive su zene..i to ove zapadne..."kulturne" i "emancipirane"....no mjesta muskog zadovoljstve ne padaju u zaborav...sto naravno nije nista lose...lose je sto su to jedina mjesta kojima se posvecuje paznja(opet zaslugom "emancipiranih" zena)....

Autor: barbara48 Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
ma znaš,draga....ja ti se ne volim baš tu jako producirati....samo malo ponekad..ali ti me tak vučeš za jezik da jednostavno ne mogu odoljeti..)..to je izvan mojih moći..

1.lubrikanti bez recepta....pa da,u tome je štos..dobar lubrikant košta između 100-300 kuna,jebeš,ni to mala lova..imaš onih i po 60 kuna,ali su ti na bazi ulja..nisu baš bogzna kaj....e,vidiš,na one skupe ja pucam..na bazi vode.. da ih se dobije badava..samo ona sitna mala participacija od 10 kuna....ccc..pa nisi valjda mislila da ja NEZNAM da se mogu dobiti bez recepta...

2.dakle,moram promijeniti neka svoja mišljenja..moram priznati da je ženska sebičnost apsolutno ravna muškoj..u prosjeku,naravno....dakle..samo na SVOJE pregibe misliš..ma svaka ti čast

3. e za malog vraga se ne slažem..tu ti stvarno dobro moraš promisliti ..ili ja ne razumijem....misliš da su emancipirane žene krive kaj im je klitoris zanemaren....pa ako dobrorazmislim.....budem tu još razmišljala pa ti se javim....pa moglo bi biti..ko jebe te emancipirane..

4.jebiga..tu te ne razumijem..veliš da su mjesta muškog zadovoljstva jedina mjesta kojima se posvećuje pažnja....pa koji ti je kurac..jesi ti ta emancipirana ili si šenula..pa cijelo vrijeme..baš cijelo vrijeme posvećujemo ovdje paž
nju mjestima ŽENSKOG zadovoljstva..pa ko te jebe ak ne kužiš - pa draga,stalno ti govorim da je ženski anus mjesto ženskog zadovoljstva..to kaj muški usput isto tak lijepo uživa..pa nek uživa,baš mi drago..zakaj bi mi to bilo krivo..

Autor: AnaisNin Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
'cika, ima žena koje uživaju u analnom sexu naravno samo uz istovremeno stimuliranje klitorisa'

toold, ne sjećam se da sam spominjala klitoris Nevjerni Toma :-)))

"U trenutku potpune intimnosti s partnerom, onom trenutku u kojem mitska 'svijest o vlastitoj golotinji' iščezava, a s njome i svi tabui civilizacije, trenutku u kojem se muškarac transformira u Muškarca, Mužjaka, Muškost, jedino što preostaje jest žudnja za potpunim spajanjem, potpunim prožimanjem. U tom trenutku je po definiciji nemoguće 'voditi računa' o tome što se fizički spaja s čime."

Mudrica Toold je shvatio poantu

'Ipak ruku na srce takve situacije nisu svakodnevna pojava. '

Takve Žene i takvi Muškarci, toold, nisu svakodnevna pojava
U nedostatku, što ti drugo preostaje no 'eksperimentirati nekoliko puta godišnje' nadajući se da će se, nekim čudom, Čudo dogoditi

Čuda se ne događaju, čuda se stvaraju

***

'189.15.2883.24
Muškarac i Žena na Zemlji su egzotična prirodna pojava unatoč tome što svijet obiluje muškarcima i ženama. Usprkos svakodnevnim i bezbrojnim opetovanim pokušajima da dožive preobražaj, tek statistički zanemarivom broju to uspijeva. Većina istraživača slaže se da je glavni uzročnik period njihovog kulturalnog i civilizacijskog uzdizanja tijekom kojega je došlo do rijetke devijacije u kolektivnoj svijesti: izgradnji suprotstavljenih arhetipova Anime i Animusa. Ovo otkriće podijelilo je znanstvenike na dvije struje. Tzv. 'inhibicijska škola', čiji su glavni predstavnici Sknut (FZ-2335862) i Mazffrastorppanig (HP-2587256) smatra da Anima i Animus djeluju na način da inhibiraju područje mozga odgovorno za preobražaj, ostavljajući ga pritom netaknutim, o čemu svjedoči i postojanje stalnog i sveprisutnog nagona za iniciranjem preobražaja. Njihov je zaključak da, jačanjem individualne svijesti, pojedinci mogu inhibirati djelovanje kolektivne svijesti, te tako navedenom području mozga omogućiti da neometano obavi primarnu funkciju. Njima se suprotstavljaju pripadnici tzv. 'evolucijske škole', čiji su glavni predstavnici Fkrkkkthgah (NJ-6576875) i Alelaaialaa (IU-6547654) koji smatraju da je kolektivna svijest na Zemlji hijerarhijski organizirana, tvoreći tako 'evolucijski niz', te da su stoga arhetipovi stvoreni u nižim fazama razvoja djelatno slabiji od arhetipova stvorenih u višim fazama – 'niži' arhetip odgovoran je za inicijaciju, no 'viši' arhetip onemogućuje dovršenje preobražaja. Postojanje preobraženih pojedinaca - parova ova škola tumači atavizmom koji pojedincima onemogućuje dosezanje 'viših' razina kolektivne svijesti.
[Galaktička enciklopedija, GF-5785789, UIN 2500002117-15-923]

Autor: AnaisNin Poslano: 07/09/2004 Profil Odgovori
Spasojice, kad sebe osjetiš Evom u Raju, a njega Adamom (prije Izgona, naravno) shvatit ćeš da u Raju bol po definiciji ne postoji Tatica Bog i Majčica Priroda brinu za svoju bezbrižnu, nevinu i nedotupavnu rajsku dječicu
Za bol i mazohizam obrati se Zmiji, ona je u tvojoj nadležnosti

Autor: cika_spasoje Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori
barbara,kad si se vec svezala za rijec emancipirana obrati paznju na navodnike.zenski anus nije mjesto zenskog zadovoljstva,baren ne kod normalnih zena.ja nisam sebicna,samo smatram da seks ne postoji da bi uzivalo jedno nego dvoje ili vise ljudi tj.svi ucesnici. i zalim slucaj ako te vucem za jezik,no vuces i ti mene pa sta. ja se ne pokusavam napravitni pametna,niti "pametna" pisem cinjenice i na osnovu tih cinjenica svoj sud o temi.ti mozes i dalje pisati replike no nema razloga za notu podsmijavanja u njima,niti ima efekta.hocu reci,nema potrebe da "pametujes"

Autor: cika_spasoje Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori
anais...kada zena ima analni seks uz istovremenu stimulaciju klitorisa,ne uziva ona u onom prvom nego ovom drugom,a ono prvo samo trpi(pod uslovom da ono prvo ne boli)...cemu onda cuna u guzi kad zadovoljstvo dolazi od prsta ili jezika na klitorisu??? mi draga nismo u raju,mi smo u dolini suza,....evo mi udarise suze na oci i od same pomisli na te tvoje "uzivancije"

Autor: AnaisNin Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori
Spasojice, my dear, gdje sam ja to spominjala 'istovremenu' (ili bilo kakvu) 'stimulaciju klitorisa'?

O trpljenju ne mogu ništa reći, nije u mojoj domeni. Kao što rekoh, nisam emancipovana
O dolini suza također ne znam ništa. (Jebemtimrežu, svako toliko pobrkaju galaksije!)

Ne plači, draga djevojčice, ne viče mamica zato što ju boli, nego zato što joj je milo

Autor: ljepotamisli Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori
Ciko
ti cijelo vrijeme pišeš promatrajući sebičnog muškarca kome treba neka rupa da bi se samozadovoljio u toj nekoj tuđoj rupi?
Samozadovoljavanje guranjem kurca u pičku ili guzicu ili usta jest uvijek samo to. Sebično samozadovoljavanje muškarca bez emocionalnog prožimanja i bez one božanske dimenzije prožimanja dvaju bića.
To što muškarac gura kurac u nečiju tuđu rupu, a ne drka sam i dalje je samo obično samozadovoljavanje u paru. Svako drka sebe koristeći tijelo drugoga.
Jebeš to. O tome ovdje nije riječ.
Nije riječ o tjelesno bliskim a emocionalno odvojenom drkanju u paru. U tom slučaju je prodiranje kurca u pičku ili guzicu ili usta uvijek samo to - nelagoda koja se eto čini 'zbog drugoga'. Sranje. To onda jest mazohizam - koji tebe toliko boli (jebiga svi smo mi bili jebeni ili jebavali onako eto tijela radi).
Ovo nije ta priča, jeboga Ti
Riječ je o prožimanju, o istinskom prožimajnu dvaju Bića, emocionalnom prožimanju u kojem ne postoje dva tijela nego samo ljubav koja titra u svakoj stanici, o dva tijela koja istinski prožeta ljubavlju postaju jedno tijelo. Rijetko - ali moguće.

Slika koju si ti fiksirala u glavi samo je tvoje iskustvo, ali ALI ...
Vjeruj da drugi ljudi imaju iskustva koja nisu identična tvojim iskustvima i da je to istina i da nema prosjeka i normalnosti - što naravno znaš jako dobro - ali kada ne možeš druge razumjeti - ne znači da to nije istinito i ne znači ono što ti zamišljaš da jest točno.

- Ja znam da nježno dodirivanje anusa i prst u guzi jest samo još jedan izraz nježnosti, veoma ugodan.
- Ti znaš da je dodirivanje anusa neugodno i prljavo, a guranje prsta ili kurca u anus jest neugodno i bolno.
- Anais zna da je dodirivajne anusa i guranje prsta ili kurca u guzu predivan doživljaj i izraz ljubavi i slobode njenog partnera.

To su tri istine koje ne potiru jedna drugu, s time da ti ne razumiješ njenu istinu ili je ne želiš prihvatiti kao normalnu ljubavnu izjavu prožimanja dvaju bića, a ona to istinski Zna iz svog iskustva, kao i ti iz svog.
JebogaTi

O lubrikantima i ostalim maslacima ne želim reč ni rječ, jer će me Barbara odmah napast sa cijenama ... a jebiga i sam sam kriv ... prvi sam počeo umjesto ljubavne analne prakse - odosmo u ekonomiju jebeš to

Autor: Ananta Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori

Analni seks je kod nas još uvijek taboo tema. Rijetko neko javno govori o tome, a ipak se praktikuje - i to ne rijetko. U današnje vrijeme analni seks spada u „tajne” želje muškaraca, ali nerijetko ga i žene priželjkuju! Kod analne erotike ili analnog seksa za ljubavnu igru koristi se regija oko anusa (čmar). Pri tome se muški spolni organ penis pažljivo gura u anus. Anus je osjetljiva erogena zona. Dodiri prstima ili jezikom predstavlja za mnoge muškarce dodatnu stimulaciju.

U zapadnom svijetu se anus, zbog njegove uloge u izbacivanju nepotrebnih materija iz tjela, često smatra gadljivim. Kod većine ljudi postoji neka vrsta neugodnosti u vezi sa analnom erotikom. Anus se smatra kao sexualna taboo zona. Ali ako se ta barijera neugodnosti prevaziđe, analni sex može za oba partnera predstavljati jedan potpuno novi seksualni doživljaj sa povećanom dozom nadraženosti. Samo kroz uski otvor na anusu povećava se draž oba partnera.

Na šta treba obratiti pažnju pri analnom seksu?

Higijena je kod svih analnih praktika veoma važna. Anus treba da je njegovan (očistiti i nekom kremom namazati). Analni sex je ugodan kada se debelo crijevo isprazni. Analni otvor ne proizvodi tečnosti, tako da se preporučuje korišćenje krema za lakši ulaz penisa u anus.

Ko praktikuje analni seks?

Sve više ljudi „pronalazi” sebe u praktikovanju ove vrste sexualnog odnosa. Do skoro je analni sex bio karakterističan samo za homoseksualne odnose. Ipak, u zapadnim zemaljama Evrope, u prosjeku, 40% muškaraca i 42% žena je imalo iskustva sa analnim seksom.

Kako se „vrši” analni seks?

Anus je donji izlaz probavnog trakta. Tim otvorom upravlja jedan mišić koji inače drzi anus zatvorenim i otvara se samo pri „stolici”.

Da bi se spolja ušlo u anus, mora se koristiti mali pritisak. Da bi se lakše ušlo ili, bolje rečeno, ukliznulo u otvor, preporučuje se, korisćenje kreme. Treba da je namjenski proizvedena za sexualne odnose i da je kupljena u apoteci. Druge vrste krema bi mogle oštetiti kondom koji koristite.

Aktivniji partner treba neko vrijeme da izdrži u poziciji, da bi dao vremena anusu da se raširi. „Ulaženje” se mora za svaki slučaj lagano i nježno obavljati jer bi inače moglo doći do povreda ili bolova u anusu. Eventualno bi trebalo istovremeno još stimulisati neki sexualno nadražljiv organ, npr. klitoris. Orgazam može dovesti do sužavanja anusa, gdje bi se penis koji se nalazi u anusu još više stimulisao. Strpljenjem i vještinom bi praktikovanje ove sexualne „tehnike” moglo za oba partnera biti zadovoljstvo.

Šta se dešava poslije analnog sexa?

Poslije analnog sexa treba paziti na to da ne dođe do sexualnog kontakta u vagini, jer bi mogle nastati infekcije. Ali, nakon pranja muškog polnog organa naravno da možete voditi ljubav do mile volje. Koje opasnosti postoje kod analnog seksa?

Praktikovanjem analnog seksa bez kondoma mogu se prenijeti bolesti kao što su hepatitis ili sida.

(c/p eto ni ja bolje nebih znala to napisati, priznajem)

Autor: Ananta Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori
analna penetracija na kvadrat) pitas: zasto je bolje da za analni sex penis onog koji je tada aktivni bude velik i debeo nego manji i tanji?

Uzrok tom poznatom i nepobitnom fenomenu lezi u anatomiji i fiziologiji anusa, koji nije elasticna vec plasticna struktura (pitaj nekog fizicara koja je razlika izmedju elasticnosti i plasticnosti).

Dvostruka cirkularna muskulatura anusa ima tendenciju refleksnog stezanja (zatvaranja), a snaga tog refleksa popusta sa povecanjem promera analnog prstena. Popustanjem snage zbog rastezanja, nestaje mogucnost grcenja a time i nastanka bolova. Tako nastala opustenost omogucava nesmetano odvijanje ljubavnog cina.
Veliki i debeli penis ispunjava u potpunosti analni prostor, dok mali tu samo bocka, a to je bolno.
To sto vredi za male vredi i za nedovoljno dignute.
Za sprecavanje bola i povecanje uzitka osim toga bitno je i sasvim polagano ulazenje penisa uz pomoc dobrog mazivog sredstva (slina nije dovoljna).
sefica lubrificanta barbara, spremna je dati tajne savjete)

Autor: Ananta Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori
a ovako veli poznati dr. za gay

Budi siguran da je to sto zelis ugodno a ne bolno. Naravno, neophodna je upotreba klizne kreme (lubrificant), kojih ima raznih. Pre nego das velike pare za uvozni gel u sex-shop-u, kupi obicni atrix. Njega treba malo, prijatnog je diskretnog mirisa i izrazito jeftin. Nikako ne upotrebljavati masne kreme tipa nivea. Nikako ne smes zapoceti pasivno analno iskustvo bez kreme. Bez kreme boli, ne ide kako ti to zelis i ostaje u losoj uspomeni. Jos je vazno da sasvim polako ulazi, a kad udje...... Ponavljam, najvaznije je da nadjes "pravoga" a ne da to zeljeno iskustvo "obavis" sa bilo kime. To bi bio negativan dozivljaj sa trajnim posledicama po tvoj emotivni sustav.

Osim toga je poznata cinjenica da mali penis strasno boli (kao i prst), i da je s obzirom na anatomiju i fiziologiju analnog otvora bolje da "on" bude sto veci i deblji.
Hemoroidi se od analnog seksa ne dobijaju.

Autor: barbara48 Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori
aaa..više nikad,nikad neću otići rano spavati.... osim ako neće postojati neki jako dobar razlog..rajski..

Autor: Plavi_74 Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori

Kao što rekoh bolje da se ne miješam ovdje Ovo je to much for me

utor: cika_spasoje Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori

mislim da mi nakon ove diskusije nije vise jasno sta je bol a sta emocionalno prozimanje

Autor: barbara48 Poslano: 08/09/2004 Profil Odgovori
nejasnoća može biti dobar poticaj da se čovjek počne pitati..a kad se pitaš,tražiš i odgovore..

24.01.2010. u 1:58   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ajme, nasmijaše me ovi komentari... :-)))

Autor: Crvena_Vrana   |   24.01.2010. u 12:02   |   opcije


.. učesnici rasprave posjeduju zavidne komunikacijske i ine resurse...:)

Autor: mmmmmm_da   |   24.01.2010. u 13:19   |   opcije


Dodaj komentar