Razmišljanja jednog naivnog glupaka

Roditelj 1 i 2 o čemu se tu radi?
O rodnoj ravnopravnosti,izjednačavanju prava hetero i homoseksualnim
zajednica ili o nečem trećem.
Što je rodna ravnopravnost,ako ne da muškarci i žene imaju ista
prava i iste dužnosti.Dakle ne radi se o rodnoj ravnopravnosti jer
promjenom naziva otac i majka ne mogu se izjednačiti prava
muškaraca i žena.
Koje su razlike u pravima hetero i homoseksualnim zajednicama,ako
ne o pravu nasleđivanja,zdrastvenom osiguranju i usvajanju djece.
Dakle ne radi se ni o izjednačavanju prava hetero i homoseksualnih
zajednica jer se ta prava ne mogu izjednačiti promjenom naziva otac
i majka u roditelj 1 i 2.
Očito se radi o nečem trećem,a to treće mi ne sluti ni na što dobro ni
za muškarce ni za žene,ni na hetero ni za homoskeksualce.

30.09.2022. u 18:35   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Pitaj me sve što te zanima, kćerka mi je udata za ženu i imaju sina kojeg je rodila moja kćer.
Dijete jednu zove mama, a drugu mami...on niti ne zna, valjda sada već zna, da su obitelji različite.
Njegova je ovakva, druge su drugačije.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 19:34   |   opcije


Ok Đusi.
Što ti misliš o čemu se radi kad je rječ o promjeni
nziva otac i majka u roditelj 1 i 2?

Autor: tape   |   30.09.2022. u 19:44   |   opcije


Jel tu rječ o izjednačivanju prava različitih zajednica?

Autor: tape   |   30.09.2022. u 19:45   |   opcije


Mislimda taj termin zajednica nije dobar, jer po tome izlazi da može biti bilo kakva zajednica, grupa ili bilo što, a misli se na obitelj, bračne ili vanbračne hetero ili homoseksualne partnere, s djecom ili bez djece.
Uopće ne vidim razloga da bi jedan homoseksualni brak ili vanbračna zajednica koja je izjednačena s brakom, bio različito tretiran od bilo kojeg heteroseksualnog braka ili vanbračne zajednice izjednačene s brakom.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 20:00   |   opcije


Možda sam ovdje promašila ceo futbal, ali ne razumijem šta tu nije jasno, kad je sve tako jasno kao pekmez?

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 20:02   |   opcije


Nisam raspoložena za diskusiju oko nečeg što se podrazumijeva.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 20:05   |   opcije


Otac i otac ne mogu biti,isto tako ni majka i majka.
Mogu biti samo jedan otac i samo jedna majka.
Na primjer u tvom slučaju tvoja kćerka je majka
jer ona je rodila.No pustimo to,zovimo ih kako ko
želi i hoće.Što konkretno dobijamo ili gubimo
promjenom naziva otac i majka u roditelj 1 i 2?
Što će se time postići osim samog naziva?
Izvinjavam se što opet pitam isto.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 20:07   |   opcije


To što djete ne mora imati/živjeti sa ocem i majkom
je druga stvar i za to postoje drugi nazivi kao što
su maćeha,očuh,samohrani rditelji,posvojitelji.
I dalje mi nije jasno o čemu je tu rječ.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 20:24   |   opcije


Joj, tape stavio si nezahvalnu temu...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 20:25   |   opcije


A nekako mi se čini da u podtekstu nekako baš i ne voliš homoseksualnu orijentaciju...

Ako će se ovdje izjašnjavati samo hetero osobe, a homo osobe ne, a vjerojatno će biti tako, onda diskusija neće dobiti dovoljnu raznolikost...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 20:28   |   opcije


Ja sam hetero, ali nemam ništa protiv homoseksualne orijentacije....

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 20:29   |   opcije


A daljnja rodna pitanja, malo je kontroverzna tema...jednako...

Pa ću pričekati da se jave drugi komentatori...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 20:31   |   opcije


Nemam ništa protiv homo osoba i dao bih im sva prava
kao i hetero osobama.No ne vidim kakve to ima veze sa
nazivom otac i majka,odnosno roditelj 1 i 2.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 20:34   |   opcije


Ne bih o tom ništa rekao...
Nisam ni za ...
Nisam ni za protiv ...

Imam mišljenje da svak
u svom dvorištu može
raditi što ga volja...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 20:35   |   opcije


Vso slažem se nek svako radi i živi onako
kako hoće i kako se osjeća,ali čemu zato
mjenjati naziv otac i majka.Što se iza toga krije.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 20:40   |   opcije


* wasyxde *

Autor: tape   |   30.09.2022. u 20:42   |   opcije


Dakle tape (a i ostali), upravo zato da homo (jer hetero već imaju sva prava) dobiju prava koja imaju svi ostali (pravo nasljeđivanja imovine, penzije, usvajanje, porodiljni i ostala radna prava) a ne samo da se jebu u svom dvorištu s kim i kako hoće (wasy)! Većini vas koji ste protiv smeta da su različiti (rodno, čak i oni koji se ne opredjeljuju jesu li muškom ili žensko) jednaki nama hetero! Na balkanu će to možda proći tamo neke 2090.g?

Autor: sara_tera   |   30.09.2022. u 20:49   |   opcije


Gospođo sara...
Nemam niš protiv gejeva..

No ovo 1..2...
Ak su mama i mama
nek i ostanu mama i mama...
Ak su tata i tata..
Nek ostanu tata i tata...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 20:56   |   opcije


Tape, mislim da Juicy jedina dala praktičan primjer i bila spremna razgovarati...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 20:58   |   opcije


Kako onda baka i djed...
3..4...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 20:58   |   opcije


a meksičke sapunice i roditelj 1,2,3,4,5,6, itd a ime ono miguel diego jorge hector jesus jose de munoz na osobnoj karti

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 20:58   |   opcije


I nisu tema homoseksualci..
Ni hetero..

Koliko mi se čini roditelj 1...2...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 21:00   |   opcije


Ali, tape ponovio si joj isto pitanje koje je već u postu...

Dopusti komentatorima da se izraze...a ne da ti odu s posta...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:01   |   opcije


– Trebamo težiti tome da prihvaćamo različitosti, da poštujemo i stavove većine i manjine, a ne potirati različitosti. Većina želi da se zna tko je otac, tko je majka i ne čini mi se da je dobro to poništavati. Ako netko želi naći način da se udovolji manjini istospolnim zajednicama, ne treba potirati vrijednosti većine. Ne čini mi se dobro da se ide u drugu krajnost, da se potiru razlike, da se sve uprosječuje i stavlja u jedan lonac. Dobro je da je svatko svjestan svog identiteta, da se poštuju razlike, a ne da se zatiru – kaže profesor Zrinšćak.

Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/vijesti/hoce-li-majku-i-oca-zamijeniti-roditelj-1-i
-2-505607
- www.vecernji.hrC/P

Eto...tak sve lepo piše da nema rasprave o ovoj temi gde se covek sam sa sobom ne bi posvadil a kamo li više ljudi:-))

Autor: arapo   |   30.09.2022. u 21:02   |   opcije


Romane i wasy ovo nije tema o rodoslovu i baki i djedu i precima...

A ni o meksičkim sapunicama..

Uozbiljite se...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:03   |   opcije


a jel to ono tko je dirao pipi :)

https://www.youtube.com/watch?v=lQ5mu0H76iA

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:06   |   opcije


Slušaj Tape, evo ti konkretni primjer, s tim se susrela moja kćer, u svim dokumentima je pisalo kad se mali rodio, ime oca i rubrika, ime majke...ovdje je jasno tko je majka, ona koja ga je rodila ali ime oca nije ime oca, jer je druga žena, a nije rodila dijete, supruga moje kćeri, zato mora biti napisano ime roditelja 1 i roditelj 2.
Da bi to promijenili i da druga žena postane roditelj, ne smije biti napisano ime oca, jer ona nije otac, tako da je najbolje da bude neutralno Roditelj 2 i Roditelj 2 ili tako nešto.
To su velike stvari ne jednostavne stvari, jer stoljećima je bilo tako, a sad se mijenja.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:07   |   opcije


Wasy, jesi opet ustao na lijevu nogu??

Kako nije tema o homoseksualcima??

Nego samo o rodnim pravima?

Pa u podtekstu se radi o homoseksualcima!!

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:08   |   opcije


Sara kakve veze imaju naziv otac i majka,odonosno roditelj 1 i 2 sa pravom
nasleđivanja,zdrastvenog,trudničkog bolovanja i ostalog što si nabrojala?
Nek dobija sva ta prava,nemam ništa protiv,samo hoće li dobiti ta prava time
što će sepromjeniti naz i što više neće postojati tata i mama?

Autor: tape   |   30.09.2022. u 21:09   |   opcije


Arapo hvala...
Budem pročitao..

Ja nemam ama baš ništa
protiv homoseksualaca..

Opet ponavljam nije tema
seksualno opredjeljenje..

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 21:10   |   opcije


Romane:)

Zgodan song:))

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:10   |   opcije


Mojem unuku ništa ne znači genetski materijal Donora npr, 154, briga njega tko je taj, mali ima dvije najdraže mame koje ga odgajaju , ima bake, djede, ima tete, genetski materijal nema veze ni sa čime i nije otac.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:11   |   opcije


Ja sam JEDINA ovdje izgleda koja ima neke veze s tim, pa slušajte onda!

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:12   |   opcije


Touch me baby:))

Crni Romane, a se ne sjećaš da sam ti ja 6.-a žena po redu?::))

Još nekonzumirana, čekam da dođem na red:((

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:12   |   opcije


jebiga netko je dirao pipi a netko pipana :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:12   |   opcije


Mislim da majka i otac treba ostati,a ako dvije žene žive zajedno i odgajaju dijete mogu i trebaju ,zbog svega sta je sara nabrojila,bit roditelj 1 i 2.

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 21:13   |   opcije


ličiš mi na 8. ženu i nema preko reda :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:13   |   opcije


I nije na nama da mi dajemo nekome neka prava koja se podrazumijevaju sama po sebi, nego da se zakon prilagodi svim ljudima.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:14   |   opcije


Dusi hvala na objašnjenju...
Budem si dao truda ...
Da se informiram o
roditelju 1 i2...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 21:14   |   opcije


Romane, jadna ja s tobom:((

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:16   |   opcije


Dok čekam na red kod tebe:((

Jel smijem malo šarat uokolo?:)))

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:17   |   opcije


možeš :) i moli se da poživim :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:18   |   opcije


Dovla, pa zato i postoji ovo kaj priča đusi... Roditelj 1 i 2! Super si to objasnila đusi ali sve je ipak u glavama ljudi (često vjera upliće svoje prste i priča svašta).

Autor: sara_tera   |   30.09.2022. u 21:18   |   opcije


Kakva majka i kakav otac, tko je otac koji daje svoj spermatozid, TO NIJE OTAC, to je DONOR, dajte se upametite!
To vrijedi za brak između muškarca i žene, ali to nije nikada niti bilo sporno, sad se pokušavaju ispraviti pogreške koje su nastale do sada, jer je realnost drugačija, ovdje djeca stradavaju.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:19   |   opcije


Tape..nemam ni ja ništa protiv njih ..dapače...neka svi budu sretni i živjela ljubav...treba pročitati i vidjeti da se od recimo 10 ljudi u raspravi ne slaže sa mišljenjem onog drugog ..a po nekada ni sa svojim...o ovoj temi naravno:-)

Autor: arapo   |   30.09.2022. u 21:19   |   opcije


znaš ono hvala što ste ulagali u mene :) sad sam puna znanja :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:20   |   opcije


Lapsus, ne vjera nego crkva to je bitna razlika

Autor: sara_tera   |   30.09.2022. u 21:20   |   opcije


Wasy, ja nemam pojma o čemu oni pričaju, samo znam svoj slučaj i o njemu govorim.
Slučaj koji ima već 9 godina i pametno je dijete koje obožavam.
I ima Two moms.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:21   |   opcije


Romane, ne sjećam se to hvala..

Ali hvala što mogu šarat i da nisi ljubomoran;)

I daj poživi, ali nemoj me dugo držati u neizvjesnosti:))

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:24   |   opcije


Onda sam ja kaj..?
Donar...a ja 42 godine mislio da sam otac,tata me zovu?

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 21:24   |   opcije


Moja zezancija s Romanom je...

Off topic...

Pa neka nitko ne zamjeri...

Jer pitanja u postu su ozbiljna...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:26   |   opcije


ljudi viknite na ulici TATA i pol ulice se okrene :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:26   |   opcije


Jesam ja za promjene i nikom "niš ne dajem"..
Al odbacit nazive otac i majka ..!

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 21:26   |   opcije


Dusi u pravu si...
Ja sam osobno u neznanju
o roditelju 1.2..

Zato što sam pratio
rekla kazala...
A osobno si nisam dao
truda..
da saznam što je to
ustvari...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 21:27   |   opcije


Mamu i tatu smo vidjeli, stoljećima, milenjima...to znamo.
O tome ne pričamo.

Tu se govori o djeci koja imaju dvije mame ili dva tate.
I tu su sada razne kombinaciju u pitanju.
Jer da onaj drugi, koji nije biološki roditelj to postane, ponekad je gotovo neizvedivo. E tu se pokušavaju popraviti stvari. A pogotovo ako nitko nije biološki roditelj, ali u to ne ulazim, jer kod mene je slučaj da je moja kćer biološka majka, a ja sam biološka baka.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:27   |   opcije


probajte viknut ak se usudite :) al ono na sav glas PADRE :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:28   |   opcije


Dovlek..imam te jako rat ali...moramo stvari nekada gledati i iz tuđeg kuta.Ovo sada je gledano iz tvog gledišta ...koje je valjda poznato.Nismo mi u fokusu ..mada mnogi jesu ali to ne znaju...već ljudi koji su 1 i 2!

Autor: arapo   |   30.09.2022. u 21:29   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=0MaXiP7bg2E

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:29   |   opcije


Ti si Romane oduvijek bio...
Ako ti se kaže da ti nisi u pitanju i da se ovdje ne radi o tebi, sa svojih 100 godina bi to trebao razumjeti.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:30   |   opcije


Aj da ponovimo...
Mislim da majka i otac treba ostati,a ako dvije žene žive zajedno i odgajaju dijete mogu i trebaju ,zbog svega sta je sara nabrojila,bit roditelj 1 i 2.

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 21:32   |   opcije


Ja tako mislim

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 21:32   |   opcije


91 i pol :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:33   |   opcije


Romane, jako sam davno čitala knjigu Imam dvije mame i dva tate..o filmu baš i ne znam nešto.

Ali, u knjizi se radi o djetetu razvedenih roditelja..

Koje se pokušava prilagoditi tome...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:34   |   opcije


Dobro ..ajde recimo da to mogu prihvatiti da ako je jedna majka tu koja je stvarno rodila dijete onda je ona 1..a ova druga 2.No...ako su posvojile dijete...tko je 1 a tko 2 ????

Autor: arapo   |   30.09.2022. u 21:34   |   opcije


I Romane ajmo se radije zezat na Izidein post ili drugdje, ovdje već malo i smetamo...

Autor: Lana48   |   30.09.2022. u 21:37   |   opcije


No da ..
Ak je nepoznat otac
majka je samohrani roditelj..
Ak je nepoznata majka
otac je samohrani roditelj ..
Ak ima otac i majka
tata i mama..
Ak su dvije mame
znači roditelj1..
i roditelj 2...

Znači stvar zakona i papirologije...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 21:38   |   opcije


Vlado, majka i otac trebaju ostati...a tko je otac u slučaju Donora 650?
Spermatozoid?

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:39   |   opcije


Đusi..pretpostavljam da nekakvo muško..1..ili 2..hahaha

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 21:42   |   opcije


a ako je roditelj svemirac :) iliti vanzemaljac :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:42   |   opcije


Kako god..bez žene i muškarca nebu išlo..bar za sad

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 21:43   |   opcije


Ima tih roditeljskh....
posvojiteljskih...
udomiteljskih..
tema...

Nisam baš neš razmišljao
o tome..

No nije loše znati i o tome
nešto...

Dakle ..
budem si dao truda...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 21:44   |   opcije


Ne Wasy, majka nije samohrani roditelj, jer je majka začela dijete u braku s drugom ženom, koja se ne može upisati kao roditelj po postojećim zakonima, ma ne znam ja vaše zakone, ali znam da se o tome radi.
Ovdje muškaraca nije bilo niti blizu, samo spermatozoid koji je stigao na aresu zamrznut, bez imena ili adrese.

Malo mi ide na jetricu pomanjkanje razumijevanja, što ako vi ne razumijete a dobili ste objašnjenje iz prve ruke, kak onda drugi, oni ne mogu to pokopčati za 100 godina.
I bolje bi i meni bilo da šutim, jer izgleda da sam džaba krečila.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:46   |   opcije


Tape...
Tema je dobra...
Nisam otom razmišljao...
1.2...

I vidim da nisam u pravu...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 21:48   |   opcije


Da, pričitah neko je napisao...da, ovo je samo papirologija, jer čini mi se da je to zakon sveu stvarnosti regulirao i na svu sreću, nije jako teško.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:49   |   opcije


Ok dusi to mi je jasno...
I rekao sam...
Budem se informirao...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 21:52   |   opcije


TATA :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:54   |   opcije


Đusi kakav je problem da tvoja kćerka bude majka,otac kako mu je ime
ili je rođeno djete umjetnom trudnoćom pa nema oca,a njezina partnerka
maćeha,pomajka ili kako je djete zove mami.Ne moraju otac i majka
živjeti skupa,nek tvoja kćer i njezina partnerka žive skupa sa djetetom
i nek imaju ista prava kao i pravi otac i majka.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 21:54   |   opcije


SI TU :)

Autor: roman10   |   30.09.2022. u 21:54   |   opcije


Imam jedno pitanje (voljela bih da mi netko od vas koji misli da može biti samo mama ili tata a ne ovaj 1 i 2 roditelj) što biste vi rekli npr tko je kćer od J Lo koja se opredjeljuje da su: oni...dakle niti muškarac niti žena. Pa ju tako i majka (poznata glumica zove): oni. E sad, kad "oni" postane roditelj što će biti: majka ili otac? I meni je to too much ali njezino pravo koje treba poštivati! Mi smo još svjetlosne godine iza toga (npr oni u čistoj maloj ili velikoj) ali radi se u osnovi o pravu na izbor tko si i materijalnim pravima!

Autor: sara_tera   |   30.09.2022. u 21:55   |   opcije


Nije meni lako pokupiti dva svijeta, Plenković, Milanović, plave vrećice, smeće od 20-22 sata, kazne i Biden, Trump, hurricane, Florida, Michigan...i sve to u meni jednoj maloj....ma bjež, puknut ću!

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 21:56   |   opcije


Arapo u pravu si u potpunosti se slažem s tobom.
Treba rješavati probleme,a ne nazive.Trebamo
poštovati različitosti a ne poništavati ih.Time se
ništa ne rješava.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 21:57   |   opcije


Tape, tvoja pitanja poštujem, a situacija je takva, da su oduvijek samo Roditelj 1 i Roditelj 2, od prije zaćeća i poslije.
Ovje imenica otac nije primjenjiva.
Donor je riječ, ali to oni uopće ne spominju, jer nije bitan. Pa ni ime mu ne znaju, a to je baš ono što su željeli, anonimnog donora. To su i dobile.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 22:01   |   opcije


Ma ...
Ne dajem više izjave...
Aj nešto ne znaš..
Ne znaš ..
Jedno je biti glup..
a drugo se pravit pametan ..
(govorim o sebi)

U dogledno vrijeme ak se
ponovi ova tema il'
slična...
Nadam se da ću neš malo
znati o tom...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 22:01   |   opcije


I što ako (kad) se danas sutra vaše dijete, unuk ili unučica oprijedijele da se rodno ne opredijee? Sva sreća imam samo jednu unučicu ha ha a ostalo neću nit dočekat! Dobro reče wasy, papirologija mora počet pratit stvarnosti pred zakonom moramo svi bit jednaki tj imat ista prava (ma kako se zvali)

Autor: sara_tera   |   30.09.2022. u 22:02   |   opcije


Bez obzira kako ih mi nazivali...kako ih birokracija svrstava i kuda...ja samo želim da u svemu tome što smo i kavi smo i što sve možemo mi veliki smisliti.......djeca budu sretna i rastu i izrastu u dobre ...zdrave i sretne ljude.
Idem leći....malo me to uznemirilo:-)

Autor: arapo   |   30.09.2022. u 22:02   |   opcije


Moja kćerka jeste majka i njena supruga je također majka, ma radi se samo o nazivima.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 22:03   |   opcije


Dovla sviđa mi se tvoje razmišljanje i mislim da bi to bilo rješenje problema.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 22:09   |   opcije


Isusek...
Večernja cmoksa...
Zna se kome...
za smirenje...

Autor: wasyxde   |   30.09.2022. u 22:10   |   opcije


Đusi nepravedno je što tvoja majka ne može da se upiše kao majka.
Ona je rodila sina i ona jest majka.To treba rješiti,kao što treba rješiti
a ne mjenjati naziv tata i mama.Slažem se s tobom kad kažeš da tata
i mama ostanu tata i mama,a za one koji to nisu nek se nađe rješenje
na primjer onako kako to Dovla kaže.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 22:19   |   opcije


Hvala ti Tape...nek se jednom i samnom netko složi ..hahaha.

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 22:27   |   opcije


A i slažem se sa mamom da su to samo nazivi.Bitna je ljubav i skrb o djeci :)*
Pozdrav ekipo ..:)

Autor: dovla53   |   30.09.2022. u 22:30   |   opcije


Tape, misliš što se moja KĆERKA ne možeupisati kao majka...pravo da ti kažem ne znam, to je tu u Americi i to u nekim drugim državama, u više njih, i znam da je tada o svakom slučaju određivao Sud. Ona jeste majka i to nije sporno, ali je i njena supruga majka također. Bolje više, nego manje.

Tako da ne mogu to usporediti sa Hrvatskom.
Samo mislim da je dobro da se to uredi u svim zemljama.
Laku noć.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 22:34   |   opcije


Đusi tvoja kćerka je majka,a njezina partnerka pomajka ili maćeha.
Isto kao i kad se muškarac oženi ženom koja ima djete pa je onda
majka,a muž očuh.Pomajka treba imati ista prava kao i očuh.
Kada je rječ o recimo dva muškarca onda nek imaju ista prava kao
maćeha i očuh ili roditelj 1 i 2 kako to predlaže Dovla.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 22:35   |   opcije


Ne znam što zakon u BiH kaže,može li se tvoja kćerka
upisati kao majka,a otac kao nepoznat.No mislim da bi
se morao doneti takav zakon da se to omogući.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 22:39   |   opcije


Oprostite što nisam cjelo vreme bio ovde pa sam sad odgovorio
na komentare.I Nek mi oproste oni kojima nisam odgovorio na
kmentar.Nije da ne marim za njihove komentare već ne znam
što bih odgovorio.
Laku noć svima:)

Autor: tape   |   30.09.2022. u 22:43   |   opcije


Ma o čemu ti govoriš, pa otac ne postoji, postoji majka 1 i majka 2, otac ne postoji i moja kćerka ne bi nikad pristala na to da se piše da je otac nepoznat, nije to tebi jasno.

Autor: juicy-mama   |   30.09.2022. u 23:04   |   opcije


Dobra vecer !
Zanimljiva tema...
Tape, meni se cini da ti mjesas pojmove, mama 1 i mama 2 su roditelji, tu nema macehe !?

Autor: una_sw   |   30.09.2022. u 23:20   |   opcije


kad dvije osobe, ne bitan spol, zajedno dobiju dijete, na bilo koji nacin, oni su roditelji...tako da tu ne postoji ocuh ili maceha !

Autor: una_sw   |   30.09.2022. u 23:25   |   opcije


Jest jasno mi je kad tako napišeš.
Činjenica je da je tvoja kćer majka
i da je otac nepoznat.Pošto to tvoja
kćer ne priznaje i na to ne pristaje
nek onda ona i njezina partnerka
budu roditelj 1 i 2.A mi koji na to
pristajemo ostajemo majka i očuh
a otac nepoznat.
Još jednom laku noć.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 23:28   |   opcije


Una neznam što da ti odgovorim.
Zato samo pozdrav i laku noć.

Autor: tape   |   30.09.2022. u 23:35   |   opcije


Tape, laku noc i pozdrav :)

Autor: una_sw   |   30.09.2022. u 23:39   |   opcije


Bez veze, to njoj nije parttnerka, kako ti to kažeš, to je njoj vjenčana supruga, žena, vjenčali su se prije15 godina, vidiš da ne razumiješ i kakav očuh, bez veze, nikakav nepoznati otac, DONOR!

Autor: juicy-mama   |   01.10.2022. u 0:14   |   opcije


a kak se ispunjava izvod iz matične knjige rođenih / vjenčanih oće to bit novi obrasci kod recimo rastava i novih brakova :)

evo ovo je moja žena br 6 a ovaj veliki je od žene br 1 ovaj malo manji od žene br 3 ovaj je došao sa ženom br 5 a ova moja žena br 6 veli da sam ja tata sa 89 godina :) a ja ih sve priznam ko da sam im tata i meni to malo liči na meksičku sapunicu :) u svezi glede dokumenata :)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRUMgQhHEhPwkkeQdmbrDN
mmLNtUODafMLHlIvZBcTb_A&s

Autor: roman10   |   01.10.2022. u 5:06   |   opcije


Zakon o životnom partnerstvu
https://www.zakon.hr/z/732/Zakon-o-%C5%BEivotnom-partnerstvu-osoba-istog-sp
ola


A da neki od vas ovo pročitaju, pa tek onda komentiraju?

Autor: meija   |   01.10.2022. u 7:42   |   opcije


Tape, brkas pojmove - rodna ravnopravnost nije direktno vezana sa seksualnom orijentacijom.
Uguglaj malo, pročitaj definicije...

Autor: meija   |   01.10.2022. u 7:53   |   opcije


Kako god tko rekao ipak je taj zamrznuti i NN spermić biološki otac. Nadam se da oko toga nema spora.

Autor: krelec   |   01.10.2022. u 11:18   |   opcije


Đusi kad kažem partnerka mislim na životna partnerka.
Bračna partnerka ili vanbračna partnerka.

Autor: tape   |   01.10.2022. u 11:27   |   opcije


Meija ja sam u samom tekstu bloga odvojio
rodnu ravnopravnost od homo zajednica.
Posebno sam pisao o tim pojmovima
prema tome ne mješam te pojmove.

Autor: tape   |   01.10.2022. u 11:31   |   opcije


kakav rašomon ste napravili od jedne u osnovi nakaradne teme:)

Autor: eteerniis   |   01.10.2022. u 11:54   |   opcije


Jadna i ta djeca koja imaju "roditelja 1" i Roditelja 2", nitko se ne pita u kakva će bića izrasti zbog te neprirodne situacije.

Autor: eteerniis   |   01.10.2022. u 11:55   |   opcije


ovo spada u dekadenciju ljudskog društva.

Autor: eteerniis   |   01.10.2022. u 11:59   |   opcije


Hm... Ete, jadna djeca koja nemaju roditelje, koja imaju loše roditelje koji ne žele brinuti o djeci ... A ova djeca roditelja tipa 1 i 2 su uglavnom željena djeca kojima ti roditelji pružaju sretno djetinjstvo! Za mene je samo to bitno, iako svi mi roditelji griješimo (ali to znaju samo roditelji)!

Autor: sara_tera   |   01.10.2022. u 13:04   |   opcije


sara, moje privatno mišljenje nema veze ni utjecaja na odluke "mjerodavnih" koji će rješavati ovaj problem.
Mislim da svako dijete ima pravo na oca i majku, i da je ovo što je tematizirao tape jedna neprirodna situacija za svako dijete. A sad, hoće li ona biti "sretna" ili ne, doista nema dokaza ni za koju od ovih alternativa. Sklon sam mišljenju da će prije biti nesretna nego sretna, kad spoznaju da se razlikuju od većine djece koje imaju "oca" i "majku"

Autor: eteerniis   |   01.10.2022. u 13:21   |   opcije


Ok, tolerancija, pravo na različitost i tako dalje i tako bliže, forsirana propaganda licemjerne priče o građenju humanijeg društva. Za mene su to isprazne floskule. "Dekreti" ne mogu pobiti činjenicu da je homoseksualnost bolest. Takvimprovima ne bi trebalo dozvoliti da odgajaju djecu. (zvučim kao nazadnjak zatucani, i to mi se sviđa:)))

Autor: eteerniis   |   01.10.2022. u 13:26   |   opcije


Ete, i ti bi im zabranio da imaju djecu (sva srećada se tebe ne pita), tim bolesnima, ma bjež, dobro da nemaš kućnog ljubimca, jer ni to ne bi mogao imati. Ja bi ti zabranila.

Autor: juicy-mama   |   01.10.2022. u 15:21   |   opcije


Michelle bi ti ostavila, možeš je samo probušiti, a za to postoji ljepilo.

Autor: juicy-mama   |   01.10.2022. u 15:23   |   opcije


meni je baš super kad si netko posloži obitelj, bez obzira na spol i kombinaciju.

ali mi je bez veze ovo roditelj 1 i roditelj 2 i svašta nešto pogotovo kad se zna tko je majka.
I koliko god hoćemo biti politički korektni pa ići u krajnosti da se neki izjašnjavaju kao da nemaju spol, pa se zakoni ravnaju po njima, što god pisalo u nečijem rodnom listu, ako dođe do rastave istospolnog para, u kojem je jedna biološka majka, druga samo osoba koja je posvojila dijete, skoro sam sigurna da će dijete pripasti biološkoj majci.

A žene su si opalile pljusku.
Svi na glas viču kako je super to izjednačavanje spolova.
A samo se na mala vrata poguralo da se izjednačavaju godine za mirovinu.
I to ne smanjuju muške godine, nego se ženama povećavaju godine rada - 2030 (kod nas) vrijede ista pravila u godinama staža za sve spolove vezano za mirovinu.
evo vam ga na :))

Autor: pognioci   |   01.10.2022. u 22:22   |   opcije


Dodaj komentar